Sortowanie:
Znaleziony: 7 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Swarzędz
agent ubezpieczeniowy
agent ubezpieczeniowy
nowe Swarzędz 5 dni plecy

Praca na stanowisku agenta ubezpieczeniowego od zaraz. Wymagana licencja. Praca stacjonarna w jednej lokalizacji w godzinach od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku.

Asystenta/ki ds. Operacyjno - Logistycznych
Asystenta/ki ds. Operacyjno - Logistycznych
Swarzędz 11 dni plecy

ALGECO to światowy lider konstrukcji modułowych. Algeco jest obecne w 25 krajach. W Polsce (od 1998 roku) w 6 oddziałach: Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Warszawie i Łodzi. Innowacyjne rozwiązania modułowe Algeco znajdują zastosowanie m.in. w przemyśle, w branży budowlanej, przy organizacji eventów oraz jako biura, placówki edukacyjne, szpitalne, czy handlowe.Jeśli jesteś osobą biegłą w administracji i chcesz się rozwijać w tym zakresie, a także interesuje Cię logistyka być może ta oferta jest dla Ciebie.Obecnie poszukujemy osoby do tymczasowego wsparcia w zakresie operacyjno - logistycznym w Oddziale Poznań na stanowisku: ASYSTENTA/KI DS. OPERACYJNO - LOGISTYCZNYCHLokalizacja: SwarzędzZADANIAPrace administracyjno – biurowe, skanowanie i archiwizowanie dokumentów, przyjęcia, wydania i przesunięcia magazynowe oraz zlecenia dla spedycjiDbanie o obieg dokumentacji firmowej, opracowywanie raportów i analiz oraz współpraca z działem handlowym, spedycją i działem operacyjnym w celu koordynowania transportów do i od KlientaOpisywanie, rozliczanie i wprowadzanie faktur kosztowych do systemu informatycznego firmyWysyłanie zamówień do dostawców i podwykonawców, raportowanie ich prac w systemie informatycznymZadania związane z transportem modułów kontenerowych: awizowanie, rozliczanie kosztów związanych z umowamiProwadzenie dokumentacji remontowo – serwisowejKoordynacja tworzenia dokumentacji montażowej i serwisowejWsparcie w zakresie prowadzenia dokumentacji m.in. BHP dla oddziału (aktualizacja statystyk, archiwizacja dokumentów, nadzór nad terminami i rejestrami)WYMAGANIAMile widziane doświadczenie w wyżej wymienionym zakresieUważność na szczegóły, skrupulatnośćWykształcenie  średnie lub wyższe – możliwa praca w trakcie studiów /40 godz.tyg/OFERUJEMYZatrudnienie na podstawie umowy zleceniePracę w firmie dającej możliwość bezpośredniego wpływu na wyniki biznesoweDynamiczne środowisko pracy i możliwość rozwoju wiedzy i umiejętnościW Algeco szanujemy i cenimy różnorodność oraz poświęcamy wiele uwagi naszym pracownikom, klientom i planecie. Dbamy o środowisko pracy, w którym wszelkie różnice są cenione, praktyki  sprawiedliwe i każdy doświadcza poczucia przynależności. Dążymy do budowania kultury, która łączy najlepsze cechy pracowników z ich unikalnymi umiejętnościami, doświadczeniami, zdolnościami , aby mogli się dalej rozwijać. Dołączając do  Algeco, będziesz mógł wykorzystywać i rozwijać swój potencjał oraz wiedzę jako członek  grupy , która wspiera innowacje i odgrywa rolę w budowaniu lepszej przyszłości i tworzeniu wartości dla naszych klientów, pracowników, społeczeństwa i planety.

Asystent do działu Administracyjno - Księgowego
Asystent do działu Administracyjno - Księgowego
Swarzędz 11 dni plecy

Jesteśmy firmą spedycyjną zajmującą się organizacją transportu lądowego.W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy do naszego Oddziału w Janikowie(gm. Swarzędz):Asystenta do działu Administracyjno-Księgowegonr ref.: AJKWymagania:·        biegła obsługa komputera, Internetu i urządzeń biurowych·        terminowa realizacja zadań·        komunikatywna znajomość jednego z języków: angielskiego lub niemieckiego·        wykształcenie min. średnie·        gotowość do pracy na pełen etatZakres:zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącejrejestracja zakupów, dokumentów (CMR), kontrola poprawnościwystawianie dokumentów księgowanych, fakturowanieobsługa i kontakt z kontrahentem (przez e-mail i telefon)Oferujemy:umowę o praceprace w godzinach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00wsparcie i pomoc zespołuOferty (list motywacyjny + CV) prosimy przesyłać z dopiskiem w tytule ref. Asystent do działu Administracyjno-KsięgowegoProsimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Asystent sprzedaży i obsługi klienta. Odzież sportowa.
Asystent sprzedaży i obsługi klienta. Odzież sportowa.
85000 zł
Swarzędz 30+ kilka dni temu

Firma INONI.cc poszukuje pracownika na stanowisko Obsługi Klienta z energią do działania i zorganizowanym podejściem do obowiązków. Jeśli jesteś osobą pełną entuzjazmu, komunikatywną i chętną do aktywnego uczestnictwa w wydarzeniach firmy, to możesz być idealnym kandydatem!OBOWIĄZKI:Przygotowywanie przesyłek i dbanie o sprawny proces dostawy.Udzielanie profesjonalnego doradztwa klientom indywidualnym oraz zespołom sportowym.Aktywne uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez firmę.Prezentacja kolekcji na zawodach sportowych oraz promowanie produktów.Odbieranie telefonów i prowadzenie kontaktu mailowego z klientami.Przygotowywanie ofert handlowych zgodnie z potrzebami klientów.WYMAGANIA:Doskonała organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole.Komunikatywność i umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami.Zainteresowanie branżą sportową oraz znajomość najnowszych trendów.Umiejętność prezentacji i pewność siebie podczas wystąpień publicznych.Doświadczenie w obszarze obsługi klienta będzie dodatkowym atutem.Dobra znajomość języka angielskiego (mile widziane).OFERUJEMY:Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.Możliwość aktywnego udziału w wydarzeniach sportowych i firmowych.Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie w rozwoju zawodowym.Konkurencyjne wynagrodzenie oraz system premiowy.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego przy pomocy wiadomości OLX. W temacie wiadomości proszę wpisać "Praca - Obsługa Klienta". Odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia.Dołącz do naszego zespołu i wspólnie z nami rozwijaj pasję do sportu!

pilnie dam prace
pilnie dam prace
998980 zł
Swarzędz 30+ kilka dni temu

pana lub pania do recepcji godz.pracy 21.00-5.00 oraz osobe do prac porzadkowych na zewnatrz(sprzatanie)miejsce pracy Adler Swarzedz

Pracownik biurowy ds wystawiania faktur, możliwość do przyuczenia
Pracownik biurowy ds wystawiania faktur, możliwość do przyuczenia
899999 zł
Swarzędz 30+ kilka dni temu

Poszukiwany pracownik biurowy do wystawiania faktur.Bardzo cenne będzie dla nas doświadczenie w wystawianiu faktur, lecz jeśli masz już za sobą doświadczenie w pracach biurowych, jesteś dokładny, skrupulatny, uważny to również spróbuj, wyślij swoje CV. Ważną umiejętnością jest skupienie uwagi oraz odporność na stres, w logistyce czasem dzieje się wiele na raz.Mile widziany język angielski/niemiecki, ponieważ dokumenty są również w tych językach, ale nie jest to obowiązkowe, wystarczy, że potrafisz szukać rozwiązań i użyjesz tłumacza ;)Umowa o pracę, wynagrodzenie może się różnić zależnie od posiadanych umiejętności, także z chęcią o tym porozmawiamy. Praca w godzinach 8-16 w Biskupicach koło Pobiedzisk.

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Swarzędz 30+ kilka dni temu

Szukam pracownika biurowego do kancelarii komorniczej w Swarzędzu. Do zadań pracownika należeć będzie rejestracja spraw, obsługa petentów, pisanie pism w sprawach. Praca w godzinach 8-14, bądź 9-15.

Filtr