Sortowanie:
Znaleziony: 67 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Szczecin
Pomoc biurowo - administracyjna
Pomoc biurowo - administracyjna
nowe Szczecin wczoraj

Firma Tompol II z siedzibą przy ul. Szerokiej 17, 71-211 Szczecin, zatrudni osobę do pracy w charakterze pomocy biurowej.Wynagrodzenie - 4242 zł (brutto)Istnieje możliwość osiągnięcia wyższego wynagrodzenia w zależności od kwalifikacji oraz wyników w pracy.Prosimy o kontakt mailowy za pośrednictwem OLX.

Młodszy Koordynator Projektów Serwisowych
Młodszy Koordynator Projektów Serwisowych
Szczecin wczoraj

Firma FIXIT POLSKA SP. z o.o. świadczy mobilne usługi techniczne w obiektach Klienta sieciowego (sklepy, apteki itp.) na terenie całej Polski.Obecnie, do naszego biura znajdującego się w Szczecinie, poszukujemy kandydatów na stanowisko Młodszy Koordynator Projektów Serwisowych.Opis stanowiska:Praca polegająca na wsparciu działu operacyjnego i zarządu, bieżącej obsłudze i raportowaniu i rozliczaniu zleceń otrzymanych od Klientów. Wymaganie wobec kandydatów:- obsługa komputera, głównie Word, Excel;- dobra organizacja pracy;- terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań;- wysoka kultura osobista;- prawo jazdy kat. B;- mile widziana wiedza techniczna z zakresu ogólnobudowlanego. Oferujemy:- zatrudnienie w dogodnej dla Ciebie formule;- narzędzia niezbędne do pracy (telefon, laptop);- ubezpieczenie medyczne z dostępem do wielu lekarzy specjalistów;- ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach;- kartę multisport;- wynagrodzenie zgodne z Twoim doświadczeniem i umiejętnościami; W aplikacji prosimy o umieszczenie informacji:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji obecnej i przyszłych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Pracownik administracyjno- biurowy
Pracownik administracyjno- biurowy
Szczecin wczoraj

Jeśli jesteś osobą energiczną, która z łatwością nawiązuje relacje, jest dokładna i samodzielna oraz poszukuje stabilnej i przyjaznej pracy, dołącz do naszego zespołu.Jaki będzie Twój zakres obowiązków?Obsługa biura, prowadzenie dokumentacjiOrganizacja i obsługa spotkań, organizacja podróży służbowych i przyjmowanie gościKontakt z kontrahentami zagranicznymiWsparcie organizacyjne i administracyjne Zarządu firmyDbanie o odpowiedni obieg korespondencji i dokumentówCo my oferujemy:Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę od pierwszego dnia pracyPracę stacjonarną od poniedziałku do piątkuMiędzynarodowe środowisko pracy w prestiżowej polskiej firmiePełne wdrożenie w obowiązkiPrywatną opiekę medycznąJesteś idealnym Kandydatem, jeżeli:Swobodnie komunikujesz się w j. angielskim w mowie i piśmieŁatwo nawiązujesz relacje z innymiJesteś dokładny/a i odpowiedzialny/aZnasz dobrze programy pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)Jesteś samodzielny/a i lubisz pracę z wyzwaniamiNie musisz mieć doświadczenia 

LEXUS - Administracja Działu Handlowego - lok. ul. Mieszka I
LEXUS - Administracja Działu Handlowego - lok. ul. Mieszka I
Szczecin wczoraj

Autoryzowany Dealer LexusKOZŁOWSKI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. poszukuje kandydatów na stanowisko:Pracownik administracji działu handlowego - lokalizacja: ul. Mieszka IOpis stanowiska:pozytywne kształtowanie wizerunku firmy,prace administracyjno-biurowe,obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy,wsparcie działu handlowego,monitorowanie terminów płatności faktur,segregacja, rejestracja i archiwizacja dokumentów,współpraca ze wszystkimi działami firmy.Wymagania:wykształcenie min. średnie,doświadczenie w pracy z Klientem,umiejętność obsługi komputera (Word, Excel),bardzo dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność,prawo jazdy kat. B.Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od uzyskanych wynikówubezpieczenie grupoweprywatną opiekę medycznąbilety na wydarzenia kulturalne i sportoweZainteresowane osoby prosimy o przesłanie aktualnego CV poprzez wiadomość OLX, z poniższą klauzulą:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych prowadzonych aktualnie i w przyszłości przez KOZŁOWSKI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Mieszka I 25B”.Informujemy, że wyrażając zgodę ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie ją wycofać, kierując informację na adres e-mail firmy.Administratorem danych osobowych jest KOZŁOWSKI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Struga 31B („Administrator”):1. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą oraz na potrzeby podjęcia działań przed ewentualnym zawarciem umowy. Odbiorcą danych osobowych będą pracownicy i współpracownicy Administratora, a także firmy świadczące na rzecz Administratora usługi w zakresie IT, archiwizacji i niszczenia dokumentacji, a także wsparcia procesów rekrutacyjnych.2. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.3. Dane osobowe będą przechowywane przez 6 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacyjnego, a w przypadku udzielenia zgody na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych - do dwóch lat od momentu ich przesłania do Administratora.4. Przysługuje Pani/Panu prawo do:• żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,• cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem• wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.5. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.6. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji.7. Po zakończeniu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w pierwotnym celu, dane nie będą przetwarzane w żadnym innym celu.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydata

Travel Assistant
Travel Assistant
Szczecin wczoraj

Want to be a part of a dynamic INTERNATIONAL TEAM who challenges THE GLOBE? Are you passionate about TRAVEL and eager to explore NEW LOCATIONS? Are you a “HUNTER” who enjoys the chase of new accommodation and gets excited by challenging world spots?If you can answer YES to those 3 points – well then, it is your lucky day! We are an international technical service provider with over 250 technicians delivering services to industry and energy sectors around the world. Our DNA is half-Danish and half-Polish. Currently we are looking for a competent, well-organized employee who is interested in the organization of travels for our employeesAs a part of our team you will be responsible for:·        Organization of travel and accommodation for our Travelers around the world·        Optimization of expenses in the field of accommodation and transport for our Travelers·        Ensuring the quality of accommodation is according to our Travel policy and company standards·        Taking care of internal documents flow within travel department in travel expenses area, assisting with reportsYou are a perfect candidate if you:·        Are very good in English, spoken and written at least B2/Polish language is a must,·        Have an experience in organization of travel activities,·        Are ambitious and focused on self-development,·        Are open for new challenges and dynamic work environment,·        Have a service-oriented approach and excellent communication skills,·        Have an ability to work under time pressure,·        Have availability for maximum one weekend per month for remote work. We offer:·        Employment contract and stable work environment,·        Challenging job in an established, well run, of high standards company where your opinion matters,·        Private medical care for you and your family after 3 months of employment,·        Additional benefits co-financed by the company; e.g. Medicover Sport, group insurance, language courses·        Integration parties, professional training and courses financed by the company, and possibility to grow within organization with perspective for specialist position,·        Friendly atmosphere in a well-organized, ergonomic and pleasant office in the smartest building in Szczecin right next to Brama Portowa.

Pracownik biurowy ze znajomością j. niemieckiego i/lub j. angielskiego
Pracownik biurowy ze znajomością j. niemieckiego i/lub j. angielskiego
Szczecin 2 dnia plecy

Poszukujemy pracownika biurowego/spedytora międzynarodowego do naszego biura w centrum Szczecina.Twój zakres obowiązkówplanowanie i organizacja transportu ładunkówmonitorowanie zleceń transportowychutrzymywanie relacji z klientami i przewoźnikamipozyskiwanie nowych klientówWymagania swobodne porozumiewanie się w języku angielskim lub niemieckim w mowie i w piśmie (znajomość kolejnego języka obcego będzie dodatkowym atutem) dobra obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office (MS Excel i MS Word)umiejętność pracy pod presją czasubrak doświadczenia w branży nie jest przeszkodą - wszystkiego Cię nauczymy preferowani kandydaci z doświadczeniem w handlu B2BOferujemypodstawa wynagrodzenia 3500 PLN nettojasny system prowizyjny, który realnie zwiększa miesięczne wynagrodzeniezatrudnienie na podstawie kontraktu B2B w stabilnej i rozwijającej się firmiepomoc w założeniu i prowadzeniu jednoosobowej działalności gospodarczejpraca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00 w biurze w centrum miastaZastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.Zainteresowane ofertą i spełniające wymagania osoby prosimy o przesłanie CV z dopiskiem:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych na potrzeby prowadzenia procesu rekrutacji. Administratorem Danych jest SF Consulting z siedzibą przy ul. Żubrów 6, 71-617 Szczecin. Mam świadomość, że bez mojej wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz że przysługuje mi prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania. Zgody udzielam dobrowolnie w następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Pracownik back office z j. włoskim
Pracownik back office z j. włoskim
Szczecin 2 dnia plecy

Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364. Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej sieci bankowej, poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. administracyjnych z j. włoskim Pracownik back office z j. włoskim Zakres obowiązków: • weryfikacja dokumentacji bankowej w j. włoskim • sprawdzanie poprawności i kompletności dokumentów • wprowadzanie danych do systemów elektronicznych Wymagania: • znajomość języka włoskiego na poziomie min. B1 • dobra znajomość obsługi komputera • mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej • dyspozycyjność od zaraz Oferujemy: • współpracę na podstawie umowy o pracę • pracę w systemie stacjonarnym z możliwością pracy hybrydowej (50% z biura w Szczecinie) • stałą stawkę wynagrodzenia w wysokości 5500 zł brutto • liczne benefity pozapłacowe • szybki proces rekrutacyjny   Zgłoś się już dziś!

Scanning Clerk (Accounting Assistant)
Scanning Clerk (Accounting Assistant)
Szczecin 2 dnia plecy

Company DescriptionAt METRO we say "We make it count" because our accounting is not just about numbers, we make it count for more. We already have over than 400 employees, we operate our METRO/MAKRO brands in around 20 countries around the world, we have been operating in Szczecin for 12 years, and in our internal engagement survey, almost 90% of our employees said that working at METRO is meaningful and allows them to grow. METRO is a leading international wholesaler operating in more than 30 countries worldwide with more than 93,000 employees.Join us, feel the 'We make it count' spirit and create a METRO community for which Accounting always counts for something more.Job DescriptionGeneral duties:preparing incoming and outgoing correspondenceverification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents)taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policiespreparing documents for auditorsensuring prompt and effective communication with relevant accounting sectionsperforming basic tasks in the accounts payable area in support of the accounting teamscollaborating with others in the team to ensure effective achievement of common goals.QualificationsOur requirements:secondary school degreecommunicative knowledge of Englishgood knowledge of computer (MS Office) and office equipment (scanner, photocopier, fax)ability to work in a teamattention to detailsworking experience in administration is an advantage.Additional InformationWe offer:stability - the first contract is for 6 months, the next for an indefinite period, because we believe that you will stay with us for as long as possibletasks that matter - 84% of our employees consider their work to be importantnon-wage benefits - up to PLN 8,000 per year per person, including, among others, half-yearly bonuses, performance awards, holiday subsidies, money for holidays and culture, money for job referralsrelocation package - PLN 6,000 to move to Szczecinprofessional training - in the fields of accounting, software - SAP, soft skills and language learning with a total value of up to PLN 10 000 per person per yearfree access to eTutorinternationality - the languages you know are used by us every day, English is a must!higher salary of PLN 400 to PLN 1,600 if you know an additional languagea clear career path - you can be promoted to a new position after just one year!vertical and horizontal promotions, we regularly recruit internally – 78% of our Team Leaders come from internal recruitment and this number is constantly growingenhancing knowledge and experience in various areassupport for ACCA students - including an extra paid day off for the exam and reimbursement of the ACCA exam costs, which guarantees you accounting certificationgood atmosphere - 78% of our employees consider the working atmosphere to be positiveopen working culture - your superiors are available to you, we focus on relationships and communication, we are all there for youteam and company integrations after hours - 2 times a year you integrate with your team, 2 times a year with the whole companyfree breathing training worth up to PLN 2,100 per person per year - because your well-being is important to usprivate medical care and group insurance, also for family memberssubsidised sports cardanniversary gifts such as a speaker or Kindle or annual prizes such as a PLN 2,000 voucher for whatever you wantair-conditioned, green office in a state-of-the-art building in the city centre - you can reach us by public transport from any part of the city, avoiding traffic jamsand, of course, free coffee and employee discounts to service outlets in the Posejdon office building.

Koordynator Projektu z językiem angielskim lub niemieckim
Koordynator Projektu z językiem angielskim lub niemieckim
Szczecin 2 dnia plecy

Grupa E.S.G. od 2016 r. zajmuje się kompleksowymi rozwiązaniami w dziedzinie montażu oraz demontażu rusztowań. Dzięki zaangażowaniu i wdrażaniu najnowocześniejszych rozwiązań E.S.G. Group stało się firmą, z którą liczą się największe, globalne podmioty w Europie Zachodniej oraz Skandynawii. W związku z rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko Koordynatora Projektu z językiem angielskim lub niemieckim. Koordynator Projektu z językiem angielskim lub niemieckim Zakres obowiązków: • codzienny kontakt z pracownikami przebywającymi na kontraktach w Szwecji, Norwegii i Niemczech - kontakt telefoniczny oraz mailowy, • codzienny kontakt z klientem i budowanie z nim relacji, • cykliczne wyjazdy do Szwecji, Niemiec, Norwegii, • logistyczne zarządzanie projektami, • zapewnienie płynnej komunikacji pomiędzy pracownikami a biurem, • odpowiedzialność za sprawy administracyjne. Wymagania: • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego - min. na poziomie B2-warunek konieczny • profesjonalizm oraz wysoka motywacja do pracy, • samodzielność w realizacji powierzonych zadań, • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, • dobra organizacja pracy własnej, • elastyczność w zakresie godzin pracy i odporność na stres, • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Oferujemy: • zatrudnienie w ramach umowy o pracę, • atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do kwalifikacji i doświadczenia, • ciekawe wyzwania i dużą dynamikę codziennych zadań, • pracę w przyjaznym zespole i komfortowym biurze w samym centrum Szczecina, • pełne wsparcie opiekuna podczas wdrożenia, • prywatna opieka medyczna Luxmed, • ubezpieczenie grupowe WARTA. OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI RÓWNIEŻ MILE WIDZIANE.

działalność biurowa
działalność biurowa
Szczecin 2 dnia plecy

Niedługo chcemy przenieść firmę do Szczecina i poszukujemy pracownika do pracy biurowejDoświadczenie we współpracy z urzędami, księgowością, zasobami ludzkimiDoświadczenie w branży transportowejWymagany język rosyjski lub niemiecki

Próbkobiorca
Próbkobiorca
Szczecin 22 dnia plecy

Opis oferty pracyObowiązki: • rozliczanie ilościowe i jakościowe dostaw morskich na statkach z produktami ropopochodnymi, chemią, LNG, • pobór prób ze zbiorników i ich pomiar, • przeprowadzanie inspekcji, • wykonywanie poleceń przełożonego. Kwalifikacje: • wykształcenie wyższe, • znajomość Excela, • dyspozycyjność do nienormowanego czasu pracy, • samodyscyplina, • prawo jazdy kat. B. Benefity: • dostęp do platformy benefitowej, • prywatna opieka medyczna, • ubezpieczenie na życie, • dofinansowanie do nauki języków obcych, • program polecań pracowniczych.

Kontroler jakości
Kontroler jakości
Szczecin 22 dnia plecy

Opis oferty pracyObowiązki: • rozliczanie ilościowe i jakościowe dostaw morskich na statkach z produktami ropopochodnymi, chemią, LNG, • pobór prób ze zbiorników i ich pomiar, • przeprowadzanie inspekcji, • wykonywanie poleceń przełożonego. Kwalifikacje: • wykształcenie wyższe, • znajomość Excela, • dyspozycyjność do nienormowanego czasu pracy, • samodyscyplina, • prawo jazdy kat. B. Benefity: • dostęp do platformy benefitowej, • prywatna opieka medyczna, • ubezpieczenie na życie, • dofinansowanie do nauki języków obcych, • program polecań pracowniczych.

OBSŁUGA KORESPONDENCJI FIRMOWEJ
OBSŁUGA KORESPONDENCJI FIRMOWEJ
Szczecin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPRACOWNIK ADMINISTRACYJNY – CZYNNOŚCI ADMINISTRACYJNE AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ FALLWORK Zakres wykonywanych czynności: - zarządzanie korespondencją firmową; - obsługa sekretariatu; - koordynacja obiegu dokumentów; - prowadzenie dzienników korespondencji; - wspieranie działań sprzedażowych; - przyjmowanie Klientów, kierowanie ich do odpowiedniego sprzedawcy; - generowanie zainteresowania potencjalnych Klientów ofertą, produktami oraz usługami oferowanymi przez firmę. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie; - dokładność, dobra organizacja pracy; - znajomość obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych; - wysoka kultura osobista; - komunikatywność, samodzielność, zaangażowanie. Oferujemy: - stawka godzinowa w wysokości 27,70 zł/h brutto; - umowa zlecenie; - niezbędne narzędzia pracy; - szkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branży; - interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole; - benefity pracownicze (prywatne ubezpieczenie, karty Multisport itp.); - praca w godz. 8:00-16:00. Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - lub @ Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)" Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

Konsultant/ka d.s. obsługi klienta
Konsultant/ka d.s. obsługi klienta
Szczecin 30+ kilka dni temu

Kancelaria Prawna z wieloletnim doświadczeniem poszukuje osoby na stanowisko Konsultanta/ki do Działu Obsługi Klienta. Poszukujemy profesjonalisty, który/która będzie odpowiedzialny/a za udzielanie wsparcia klientom oraz zapewnienie wysokiego poziomu obsługi.Obowiązki:Świadczenie profesjonalnej obsługi klienta, zarówno telefonicznej, mailowej, jak i osobiście.Udzielanie informacji dotyczących usług świadczonych przez Kancelarię Prawną.Rejestrowanie i przekazywanie zgłoszeń klientów do odpowiednich działów.Monitorowanie i aktualizacja baz danych klientów.Przyjmowanie dokumentów i informacji od klientów.Wymagania:Wykształcenie średnie lub wyższe.Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office.Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.Znajomość prawa będzie dodatkowym atutem.Doświadczenie w obszarze obsługi klienta będzie mile widziane.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w renomowanej Kancelarii Prawnej.Przyjazne środowisko pracy.Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności.Konkurencyjne wynagrodzenie.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego za pomocą portalu OLX. Preferowane pliki PDF. Jesteśmy pracodawcą równych szans. Oceniamy wszystkie aplikacje niezależnie od płci, wieku, niepełnosprawności, orientacji seksualnej, pochodzenia etnicznego czy jakiejkolwiek innej cechy chronionej przez prawo.Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy wszystkim za złożenie aplikacji.Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji po znalezieniu odpowiedniego kandydata.Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o aplikowanie poprzez OLX'a.Prosimy o zawarcie klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja/reklamacje)
Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja/reklamacje)
Szczecin 30+ kilka dni temu

Selgros to ogólnopolska sieć handlu hurtowego. Nasze hale sprzedaży oferują pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w Polsce w 19 oddziałach, zatrudniając ok. 4.000 pracowników.Do Twoich zadań będą należeć m.in.:prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych,profesjonalna obsługa klienta,obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.Poszukujemy Osób:komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole,posiadających łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientem,gotowych do podjęcia pracy w systemie zmianowym (również w weekendy),nastawionych na rzetelną realizację zadań i chętnych do nauki,posiadających aktualną książeczkę zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych dopuszczającą do kontaktu z żywnością (Sanepid) lub gotowych do jej wyrobienia.Mile widziane:znajomość przepisów dotyczących reklamacji, gwarancji, koncesji.Pracując z nami otrzymasz:stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące - otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila: DOK Szczecin

Specjalista ds. Oceny Ryzyka Sprint Logistyka Polska
Specjalista ds. Oceny Ryzyka Sprint Logistyka Polska
Szczecin 30+ kilka dni temu

GRUPA SPRINT LOGISTYKA POLSKA  to wielokrotnie nagradzany tytułem Gazeli Biznesu oraz Super Gazeli Biznesu, za dynamikę rozwoju, pracodawca. Jesteśmy polską firmą transportowo-spedycyjną z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem na rynku. W chwili obecnej poszukujemy pracownika na stanowisko:Specjalista ds. Oceny Ryzyka MIEJSCE PRACY: SzczecinTwoje zadania:- Weryfikacja kontrahentów zgodnie z przyjętymi procedurami- Merytoryczna analiza dokumentów rejestrowych kontrahenta oraz posiadanych licencji i zezwoleń- Kontrola zakresu ubezpieczenia posiadanych przez przewoźnika polis- Sprawdzenie autentyczności i wiarygodności oferenta- Wyrażanie zgody na podjęcie współpracy z kontrahentem w zakresie udzielonych uprawnień- Ustawianie informacji o limitach ubezpieczenia i kredytowych- Kontrola przebiegu współpracy z kontrahentami- Kontakt z kontrahentami Oczekujemy od Ciebie:- dokładności, samodzielności i terminowości w wykonywaniu powierzonych zadań- umiejętności analitycznego myślenia- umiejętności szybkiego wyszukiwania informacji w Internecie- zaangażowania i inicjatywy w rozwiązywaniu problemów- umiejętności pracy pod presją czas- gotowość do pracy rotacyjnej - mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie umożliwiającym podstawową komunikację Oferujemy:- stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)- szkolenie stanowiskowe - wszystkiego Cię nauczymy! :) - pracę w młodym, dynamicznym zespole- możliwość zdobycia cennego doświadczenia- pracę w stabilnej finansowo firmie- imprezy i eventy firmowe Osoby zainteresowane ofertą i spełniające wymagania prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem portalu OLX.

Młodszy Inspektor ds. Rejestracji (z językiem perskim)
Młodszy Inspektor ds. Rejestracji (z językiem perskim)
Szczecin 30+ kilka dni temu

Pion Usług Zaufania Asseco Data Systems dostarcza usługi potwierdzające tożsamość osób i firm w Internecie znanych pod marką Certum. Oferuje usługi zapewniające wiarygodność i bezpieczeństwo dokumentów, plików oraz urządzeń komputerowych. Certum od 2002 r. znajduje się na światowej liście zaufanych centrów certyfikacji i obsługuje klientów z kilkudziesięciu krajów.Nie czekaj – już dziś złóż swoją aplikację, chętnie Cię poznamy!Zadania:obsługa  procesów usługowych wydawania i unieważnień certyfikatów, dbałość o ich prawidłowy przebieg zgodnie z wymogami prawa oraz wewnętrznymi procedurami,obsługa korespondencji elektronicznej oraz papierowej związanej z wnioskami certyfikacyjnymi i dokumentami Subskrybentów,weryfikacja dokumentów, tożsamości Subskrybentów oraz poprawności złożonych wniosków certyfikacyjnych,obsługa unieważnień certyfikatów, obsługa telefonicznej linii unieważnień,uczestniczenie w realizacji specjalnych projektów oraz dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego.Oczekiwania:znajomość języka perskiego na poziomie zaawansowanym,znajomość języka angielskiego i polskiego na poziomie minimum średnio zaawansowany,wykształcenie średnie (mile widziane wyższe),mile widziane doświadczenie w pracy związanej z weryfikacją dokumentów typu urzędowego,umiejętność analizy danych na podstawie dokumentów oraz informacji w źródłach ogólnodostępnych,skrupulatność, systematyczność, umiejętność pracy w zespole,wymagana niekaralność.Oferujemy:dofinansowanie biletów do kina, teatru itp.,spotkania integracyjne,dofinansowanie wypoczynku,boxy powitalne dla nowych pracowników,praca w największej spółce IT,drużyna Asseco Active Team,Pracowniczy Plan Emerytalny (PPE),dofinansowanie okularów,ubezpieczenie grupowe,system motywacyjny,karta Multisport,playroomy,owocowe poniedziałki,prywatna opieka medyczna.

Pracownik biurowy- kadry, księgowość Łuków
Pracownik biurowy- kadry, księgowość Łuków
Szczecin 30+ kilka dni temu

Oferujemy pracę na stanowisku pracownik biurowy.Początkowo okres próbny- 3 miesiące. Miejsce pracy: Łukówp>Wymagania:znajomości exel-a,znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającą komunikację - jesteśmy w stanie zapewnik kurs j. angielskiego.znajomość pakietu Microsoft Office,doświadczanie w pracy biurowej w branży transportowej lub księgowej (kadry lub księgowość)skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań,punktualność.Zakres obowiązków będzie ustalony po rozmowie wstępnej.Zastrzegamy sobie kontakt z wybranymi kandydatami.Zainteresowanych prosimy o:krok 1-wysłanie CV na adres mailowy: mm(małpa)icb.net.pl- Temat: "CV-rekrutacja"krok 2-kontakt pod nr. 69*******87.proszę o telefony w godzinach 10-16:00

Asystent / Asystenta Działu Technicznego
Asystent / Asystenta Działu Technicznego
Szczecin 30+ kilka dni temu

Obowiązki:·         Opracowywanie dokumentacji technicznej (wykazy, zestawienia, kosztorysy, rysunki,schematy, analizy, obliczenia, karty techniczne, wnioski materiałowe)·         Współpraca z klientami, dostawcami i wykonawcami·         Zarządzanie korespondencją (pisma, listy, przesyłki)·         Planowanie i organizowanie szkoleń, narad i spotkań·         Współpraca z działem HR i LogistykiWymagania:·         Wykształcenie średnie·         Samodzielność, dyspozycyjność i kultura osobista·         Zaangażowanie i chęć pozyskiwania wiedzy·         Niekaralność·         Znajomość pakietu OfficeMile widziane – dodatkowe atuty:·         Doświadczenie w branży technicznej·         Umiejętność czytania dokumentacji technicznej·         Prawo jazdy kategorii B·         Wykształcenie techniczne·         Znajomość Autocada, Normy ProOferujemy:·         Kompetencyjny system wynagrodzeń·         Premię zależną od zaangażowania, wydajności i jakości pracy·         Możliwość zwiększenia kwalifikacji poprzez szkolenia·         System rozwoju pracowników·        Udział w ZFŚS

Specjalista ds. obsługi sekretariatu
Specjalista ds. obsługi sekretariatu
Szczecin 30+ kilka dni temu

1. Oferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, nagrody jubileuszowe, terminowo wypłacane wynagrodzenie, świadczenie urlopowe, dofinansowanie do zakupu okularów.pracę w zespole życzliwych osób. 2. Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia. 3. Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe mile widziane administracyjne lub ekonomiczne,podstawowa znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, ustawa i samorządzie zawodowym architektów i inżynierów budownictwa, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, predyspozycje osobowościowe: wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy, umiejętność komunikacji interpersonalnej, systematyczność, samodzielność,  4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.       Zadania główne:obsługa sekretariatu Izby,obsługa centrali telefonicznej,obsługa interesantów,dekretacja korespondencji przychodzącej,wysyłanie przesyłek pocztowych,zakup materiałów biurowych,ewidencja zakupów dla celów biurowych,prowadzenie rejestru delegacji służbowych,prowadzenie rejestru uchwał,prowadzenie rejestru kluczy,prowadzenie ewidencji dyżurów osób funkcyjnych,aktualizowanie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie realizowanych obowiązków;obsługa powołanych komisji i kół izbowych, obsługa Rady Okręgowej i Prezydium Rady Okręgowej, 2.    Zadania okresowe: wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych w tym dyżurów związanych z organizacją cyklicznych posiedzeń i imprez organizowanych przez Izbę.  5. Wymagane dokumenty:list motywacyjny, życiorys – curriculum vitae, oryginał kwestionariusza osobowego,kopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),kopie świadectw bądź dyplomów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznychoświadczenie  o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia pub-licznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy, w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego, kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, określonego przepisami o służbie cywilnej (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z preferencyjnych zasad zatrudnienia – oświadczenie o niepełnosprawności,oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów bieżącego naboru, (przykładowy wzór: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zachodniopomorską Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa ul. Energetyków 9, 70-656, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko przez czas niezbędny do realizacji wyżej wymienionego celu, aż do cofnięcia wyrażonej zgody. Oświadczam, że podaję dane i wyrażam zgodę dobrowolnie i w sposób świadomy, zaś administrator danych, którym jest Zachodniopomorska Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa, przekazał mi informacje, o których mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, w tym informację o możliwości cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnej formie i w dowolnym momencie”). fakultatywne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów przyszłych rekrutacji na wolne stanowiska i organizowane zastępstwa pracowników,inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie ZOIIB lub pocztą na adres Izby tj.:  Zachodniopomorska Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa  ul. Energetyków 970-656 SZCZECIN z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Specjalista ds. obsługi sekretariatu specjalisty ds. obsługi sekretariatu oraz spraw administracyjnych i organizacyjnych w terminie do dnia 29 lutego 2024 roku do godz. 15.00. W przypadku oferty przesłanej pocztą, decyduje data wpływu do urzędu.  Kolejnym etapem rekrutacji będzie zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną osób wstępnie zakwalifikowanych na podstawie złożonych dokumentów. KLAUZULA INFORMACYJNAo przetwarzaniu danych osobowychdla osób uczestniczących w rekrutacji na stanowisko pracy specjalisty ds. obsługi sekretariatu oraz spraw administracyjnych i organizacyjnychw linku poniżej

Administrator/Recepcjonista w Barbershopie
Administrator/Recepcjonista w Barbershopie
Szczecin 30+ kilka dni temu

Witam!Jeśli masz dobrą gadkę, otwartą osobowość i ciekawi Ci praca i atmosfera w barbershopie to może właśnie Ty powinieneś/-aś być naszym nowym administratorem.Praca też może być przyjemnością, przynajmniej my tak uważamy i pokazujemy to codziennie naszym klientom i sobie nawzajem. Panuje u nas luźna atmosfera, mamy bardzo zgraną ekipę i dużo stałych klientów. Do twoich zadań będzie należało:przywitanie i umawianie klientówprzygotowanie/podawania im napojówobsługa naszych social media (Stories na Insta)prowadzenie inwentaryzacjizamówienia produktów kosmetycznych itpdbać o atmosferę w salonie Ostatni punkt jest dla nas mega ważny. Zwracamy się do klientów po imieniu, gadamy między sobą o wszystkim i niczym, żartujemy sobie jakbyśmy się znali lata.Dobra, do konkretów. Co w zamian za Twój cenny czas i wysiłek?Umowa o pracęAtrakcyjne wynagrodzenieWyjazdy na eventy/konwenty barberskieStrzyżonko za darmo (tylko fryzury męskie, niestety chłopaki nie ogarną damskich) :)Jakie są godziny pracy?Od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18. Niestety tu nie jesteśmy tak elastyczni. Wiadomo, że urlopik każdemu się należy i bez problemu go ustalimy. Jak masz termin u lekarza to też nie problem że wyskoczysz sobie na godzinkę to załatwić.Nie wierzę w CV'ki, to nie jest stanowisko na chirurga. Proszę napisać kilka słów o sobie i czemu chciałbyś/chciałabyś pracować w barbershopie (to, że musisz rachunki opłacać to wiadomo), czym się jarasz w życiu itd itp. Poznajmy się bliżej :)

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
Szczecin 30+ kilka dni temu

Grupa Igielski - dołącz do zespołu!Pracownik ds. obsługi klienta i administracjiPraca od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-17:00, 10:00-18:00Obowiązki:-obsługa klienta / kontakt z klientem,-obsługa kasy fiskalnej, terminala płatniczego,-planowanie zajęć,-weryfikacja deklaracji, formularzy -pozyskanie klienta,-obsługa sal wykładowych i innych wynajmowanych pomieszczeń,-administracja dokumentacji rekrutacyjnej, szkoleniowej, rozliczeniowej itp.-fakturowanie, rozliczenia i windykacja,-obsługa realizowanych projektów,-proponowane wynagrodzenie netto 3500 zł (okres próbny)Wymagania:-prawo jazdy kat. B,-doświadczenie na podobnym stanowisku-wykształcenie min. średnieDołącz do naszego zespołu. Gwarantujemy pracę w zgranym i współpracującym zespole, najlepszych klientów i mnóstwo nowych doświadczeń zawodowych. Posiadasz referencje lub polecenia od poprzednich Pracodawców załącz.Jesteś zainteresowana/y ?Wyślij CV na adres e-mail podany w kontakcie lub osobiście do biura (Aleja Bohaterów Warszawy 18/1-2 Szczecin)W tytule wpisz: pracownik ds. obsługi klientaZastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.

Pracownik ds. rozliczeń
Pracownik ds. rozliczeń
599000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Firma BBPARK SP. Z O.O. poszukuje Pracownika ds. rozliczeń. Osoba zatrudniona na stanowisku Pracownik ds. rozliczeń będzie odpowiedzialna między innymi za samodzielną realizację zadań z zakresu organizacji finansów firmy, dbałość o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów finansowych, przygotowywanie rozliczeń, analiz i raportów finansowych. Zakres obowiązków:-weryfikacja płatności-weryfikacja wyciągów bankowych-przygotowywanie raportów i analiz finansowych-wystawianie wezwań oraz ponagleń do zapłaty-wykonywanie przelewów w systemie bankowym-przygotowywanie zestawień do refakturowania-dbałość o prawidłowy i terminowy obieg oraz archiwizację dokumentów finansowych Oczekujemy:- dobrej znajomości pakietu MS Office, programu Excel-znajomości internetowego systemu bankowego-dokładności i sumienności w wykonywaniu pracy-samodzielności, operatywności i zdolności organizacyjnych-zdolności analitycznych- znajomość rynku nieruchomości komercyjnych będzie dodatkowym atutem Oferujemy:-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę-samodzielne stanowisko w dynamicznie rozwijającej się firmieOsoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV poprzez portal OLX.

Pracownik biurowy/obsługa klienta-zamówienia/Prawobrzeże Szczecin
Pracownik biurowy/obsługa klienta-zamówienia/Prawobrzeże Szczecin
460000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Firma wielobranżowa poszukuje osoby na stanowisko do obsługi:zamówień emailiklientówsocial mediafacebookWymagane: uczciwość, rzetelność, punktualność, prawo jazdy kat. BPraca w godzinach 8-15Mile widziana znajomość branży motoryzacyjnej.CV proszę przesyłam na emaila lub pod nr tel. 60*******00

Młodszy Specjalista ds. kadr i płac
Młodszy Specjalista ds. kadr i płac
759000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

 Interesujesz się kwestiami kadrowymi?Chcesz zgłębić tajniki pracy w kadrach?Zależy Ci na rozwoju i poszerzaniu swoich kompetencji?Mamy ofertę specjalnie dla Ciebie! Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Szczecin, niekwestionowany lider wśród firm transportowych, w związku z dynamicznym rozwojem  poszukuje współpracownika na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. kadr i płacZakres obowiązków: - obsługa procesów związanych z zatrudnianiem Pracowników- prowadzenie dokumentacji kadrowej- wsparcie w procesie naliczania wynagrodzeń- sporządzanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US, GUS, PFRON- wsparcie w obsłudze PPK- przygotowywanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy- wystawianie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy- dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby instytucji zewnętrznych  (ZUS, US, GUS)- wykonywanie bieżących zadań w obszarze kadrowo-płacowymWymagania:- minimum dwuletnie doświadczenie na stanowiskach administracyjno-biurowych- znajomość podstawowych przepisów z zakresu prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych- znajomość zasad naliczania wynagrodzeń i zasiłków chorobowych- znajomość obsługi systemów zewnętrznych PUE ZUS , GUS itp.- sumienność, dokładność i skrupulatność- umiejętność współpracy oraz łatwość w komunikacjiOferujemy:- ciekawą pracę w firmie o stabilnej, ugruntowanej pozycji na rynku- satysfakcjonujące warunki zatrudnienia adekwatne do doświadczenia i umiejętności- możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kwalifikacji- przyjazną atmosferę pracy Czekamy na Twoją aplikację !!  "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PKS Szczecin Sp. z o.o. moich danych osobowych, zawartych w niniejszym formularzu lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach dla celów rekrutacyjnych. Administratorem danych osobowych jest PKS Szczecin Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie (70-631) przy ul. Heyki 4. Jestem świadoma(-y), iż przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania i usuwania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji." 

Zatrudnimy managera do nowego salonu kosmetycznego w Galerii Kaskada
Zatrudnimy managera do nowego salonu kosmetycznego w Galerii Kaskada
760000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Salon manicure/pedicure poszukuje odpowiedzialnej osoby na stanowisko: manager/ka salonu kosmetycznegoTwój zakres obowiązkówzarządzanie personelem salonu kosmetycznego (w tym zatrudnianie, szkolenia)zapewnienie wysokiego standardu obsługi klientasprawowanie nadzoru nad jakością usług świadczonych przez salonzarządzanie opiniami klientów, rozwiązywanie nietypowych sytuacjiplanowanie, nadzorowanie i kontrolowanie pracy podległych salonówmaksymalizowanie stopnia wykorzystania stanowisk pracy stylistek/kosmetyczeknadzór nad grafikami pracy salonówzamówienia artykułów potrzebnych do pracy salonówzarządzanie finansami (budżet kosztów salonu, kontrola rachunków, raportowanie dzienne i miesięczne)Nasze wymaganiamin. roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczymumiejętność podejmowania szybkich decyzji i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowychwielozadaniowośćdyspozycyjnośćotwartość na zmiany i rozwójdobra organizacja pracy własnej i zespołudoświadczenie w budowaniu zmotywowanego zespołu, nastawionego na osiąganie założonych celówłatwość nawiązywania kontaktów z klientamientuzjazm, kreatywność i pozytywne nastawieniezainteresowanie branżą beautywysoka kultura osobistajęzyk angielski - bardzo dobryOferujemy:pracę w firmie tworzącej ogólnopolską sieć salonów kosmetycznychstabilne warunki zatrudnieniadofinansowanie do karty Multisportzniżki na firmowe produkty i usługimożliwość uczestniczenia w szkoleniach możliwość awansu zawodowego i finansowegoOsoby zainteresowane proszę o przesłanie zgłoszenia w odpowiedzi na ogłoszenie wraz z CV w PDF

Obsługa socjalna i projektowa (od 4300 zł netto)
Obsługa socjalna i projektowa (od 4300 zł netto)
760000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby do obsługi biurowej w zakresie:-spraw socjalnych-spraw związanych z obsługą zakładu pracy chronionej-spraw związanych z projektami dotacyjnymi w przedsiębiorstwie społecznymProjekty aktywizacji zawodowej, rozwojowe, związane także z zatrudnianiem niepełnosprawnych. Dodatkowo, wsparcie obsługi kadrowej, w tym PFRON oraz obsługa formalna zadań statutowych przedsiębiorstwa społecznego.Pełny wymiar czasu pracy.Nie ma możliwości współpracy zdalnej lub innej niestacjonarnej.Forma zatrudnienia do ustalenia. Wymagane jest doświadczenie przy obsłudze projektów, dofinansowań i innych form pomocowych na rzecz przedsiębiorców.Dodatkowym atutem będzie wykształcenie prawnicze.Mogą występować krótkie wyjazdy służbowe.Wynagrodzenie: od 4300 zł netto + premie zadaniowe.Bliższe szczegóły będą omawiane podczas kontaktu.

Zatrudnimy recepcjonistkę do nowego salonu kosmetycznego
Zatrudnimy recepcjonistkę do nowego salonu kosmetycznego
760000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Nowy salon manicure/pedicure w Galerii Kaskada poszukuje osoby na stanowisko: recepcjonistka/recepcjonista. Praca na cały etatOpis stanowiska: bezpośrednia, telefoniczna oraz mailowa obsługa klientapotwierdzanie wizytrozliczanie wizytskładanie zamówień, kontrola stanu produktów w salonie pomoc w organizacji pracy salonuzarządzanie profilem społecznościowym udzielanie informacji w zakresie oferowanych usługOczekujemy: znajomość branży kosmetycznejdbanie o higienę pracy i porządek otoczeniaumiejętność pracy w zespoledyspozycyjność i zaangażowaniekreatywność i pomysłowośćwysoka kultura osobistajęzyk angielski – bardzo dobrymile widziane doświadczenie w pracy w salonie kosmetycznymOferujemy:pracę w nowoczesnym saloniestałe zatrudnieniemożliwość uczestniczenia w szkoleniach możliwość awansu zawodowego i finansowego Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w formacie PDF poprzez formularz kontaktowy

Pracownik ds. utrzymania czystości
Pracownik ds. utrzymania czystości
869000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Pracownik ds. utrzymania czystościMiejsce pracy – SzczecinZadania:·         mycie i dezynfekcja powierzchni podłogowych,·         umiejętność posługiwania się podstawowymi urządzeniami do sprzątania·         opróżnianie pojemników na śmieci,·         utrzymanie czystości w pomieszczeniach sanitarnych i innych urządzeń stanowiącychwyposażenie tych pomieszczeń,·        bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, mydła i ręczników papierowych.Od kandydatki/kandydata oczekujemy:·         komunikatywności,·         dokładności,·         uczciwości,·         dyspozycyjności,·         sumienności,·         zaangażowania.Oferujemy:·         umowa o pracę,·         współpraca od poniedziałku do piątku w godzinach 15:00-19:00·         współpracę w dynamicznym, przyjaznym środowisku. Oferty proszę kierować na adres e-mail: praca[at]sksm.com.pl

Specjalista ds. administracji- Centrum Szczecina
Specjalista ds. administracji- Centrum Szczecina
1150000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta- prężnie rozwijającego się, nowoczesnego przedsiębiorstwa rolniczego poszukuję osoby na stanowisko Specjalisty ds. administracji- osoby, która będzie koordynowała sprawy administracyjne firmy, zadba o obieg dokumentów oraz będzie współpracowała z innymi działami organizacji.Jeżeli masz doświadczenie w prowadzeniu spraw administracyjnych, komunikujesz się w języku niemieckim i chciałabyś podjąć pracę od zaraz- ta oferta jest dla Ciebie!Zakres obowiązków:Obsługa administracyjna grupyDbanie o ciągłość korespondencji (wewnętrznej i zewnętrznej)Bieżące archiwizowanie dokumentacji spółkiWspółpraca z innymi działami grupyDbanie o zaplecze zaopatrzeniowe w lokalizacji (materiały, wyposażenie)Wymagania:Wykształcenie średnie lub wyższe,Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS ExcelBardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność, terminowośćSamodzielność w działaniu,Wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalneDoświadczenie zawodowe na podobnym stanowiskuDyspozycyjnośćZnajomość j. niemieckiego na poziomie komunikatywnymOferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPraca jednozmianowa w godzinach 8-16Pracę w Centrum SzczecinaDodatkowa premia uznaniowa za zaangażowaniePrywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowePracę w przyjaznym środowisku w dynamicznie rozwijającej się firmiewybrani kandydaciInformujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 13331

Pracownik sekretariatu Elektryka Morska
Pracownik sekretariatu Elektryka Morska
Szczecin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyElektryka Morska zatrudni osobę na stanowisko Pracownik sekretariatu. Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie CV za pośrednictwem portalu. Zakres obowiązków: - obsługa administracyjna biura firmy, praca z dokumentacją, - przygotowywanie pism i aktów wg wytycznych przełożonych, - prowadzenie korespondencji mailowej, - rezerwacja noclegów dla pracowników na wyjazdach służbowych, - dbanie o wizerunek firmy, utrzymywanie porządku w biurze. Wymagania: - obsługa komputera i programów biurowych na dobrym poziomie, - znajomość języka angielskiego w mowie i na piśmie na poziomie komunikatywnym (znajomość na poziomie dobrym lub zaawansowanym będzie dodatkowym atutem), - samodzielność, - umiejętność pracy w zespole, - mile widziane wykształcenie wyższe, - mile widziane prawo jazdy kat. B, Oferujemy: - stabilne zatrudnienie, - atrakcyjne wynagrodzenie, - możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia. Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)” Informujemy, że Administratorem Pana/Pani danych jest Elektryka Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Blizińskiego 6, 71-703. Pana/Pani dane są przetwarzane wyłącznie do celów rekrutacji. Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych do innego administratora danych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Nie przekazujemy Pana/Pani danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Praca dla projektanta wnętrz (również studenci)
Praca dla projektanta wnętrz (również studenci)
849000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby na stanowisko projektanta w firmie remontowej, która posiada umiejętności: tworzenia projektów technicznychtworzenia projektów wizualnychliczenia materiałów potrzebnych do realizacji projektutworzenia kosztorysów Nie wymagamy dużego doświadczenia. Jeśli posiadasz podstawowe umiejętności lub nie czujesz się pewnie, w którymś z powyższych - aplikuj i tak, możemy Cię nauczyć.Praca może mieć charakter dorywczy, więc jeżeli jesteś studentem i szukasz czegoś co może być dodatkowym zarobkiem, to właśnie ta oferta.CV wraz z aplikacją proszę wysyłać za pośrednictwem OLX

Specjalista ds. obsługi klienta/ zarządzanie najmem
Specjalista ds. obsługi klienta/ zarządzanie najmem
950000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków:zawieranie i rozwiązywanie umów najmu lokali mieszkalnych oraz biurowych,obsługa administracyjna - wystawianie faktur, wprowadzanie umów,zarządzanie serwisem sprzątającym,bieżąca obsługa klienta z poziomu biura,reagowanie na sytuacje awaryjne poza godzinami pracy,koordynacja prac remontowych.Nasze wymagania:pozytywne nastawienie, dyspozycyjność, sumienność jeżeli chodzi o realizację powierzonych zadań, samodzielność,j. angielski w stopniu komunikatywnym,mile widziany doświadczenie w branży hotelarskiej, nieruchomości oraz znajomość j. niemieckiego,znajomość obsługi programu SON lub/i IDObooking będzie dodatkowym atutem.To oferujemy:miłą atmosferę pracy,rozliczanie pracy nastawione na efekty,wynagrodzenie: szukamy przede wszystkim osoby, która pozytywnie wpłynie na rozwój naszej firmy, czerpiąc przy tym satysfakcję z wykonywanej pracy. Jeżeli jesteś taką osobą to przedstaw nam swoje oczekiwania co do zarobków - jesteśmy otwarci na każdą propozycję,duże możliwości rozwoju, szkolenia.

Pracownik biurowy z orzeczeniem - Szczecin
Pracownik biurowy z orzeczeniem - Szczecin
450000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

FIRMA EVER GRUPA od roku 1995 oferuje szeroką gamę rozwiązań dla firm oraz sektora usług publicznych. Oprócz działań z zakresu utrzymywania czystości w hotelach, biurach, szpitalach i centrach handlowych, spółki EVER GRUPY świadczą usługi w znacznie szerszym zakresie (m.in. catering, obsługa, nadzór i konserwacja budynków oraz szeroko pojęta ochrona mienia i osób).Sukces EVER opiera się na zaufaniu, jakim obdarzają nas Klienci podczas współpracy. To motywuje do dalszego rozwoju i szukania jeszcze lepszych rozwiązań, które pozwalają wychodzić naprzeciw ich potrzebom.Obecnie poszukujemy do swojego zespołu osoby z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko: Pracownik biurowyWymagania:doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętność organizacji pracy własnejbardzo dobra znajomość Pakietu Office (Excel, Word)odporność na stressamodzielność i umiejętność podejmowania decyzjidyspozycyjność i zaangażowanieDo zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie:bieżące wykonywanie zleconych zadań przez przełożonegopomoc w organizacji pracyobsługa urządzeń biurowychOferujemy:pracę w stabilnej firmie posiadającej status zakładu pracy chronionejwynagrodzenie 4242 bruttodofinansowania ZFRON (na zakup leków, opiekę medyczną, wizyty u stomatologa, okulary, rehabilitację i sprzęt rehabilitacyjny, wypoczynek, ubezpieczenie indywidualne)atrakcyjny system premiowy,możliwość wykupu pakietu medycznego oraz karty MultiSport na preferencyjnych warunkachniezbędne narzędzia do pracymiłą atmosferęOsoby zainteresowane proszę o przesyłanie CV poprzez OLX. Prosimy o dopisanie do przekazywanego CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych przez administratora danych HR Progress spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (ul. Arkuszowa 39, 01-934 Warszawa), w celu prowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04). Mam świadomość, iż podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne oraz że posiadam prawo dostępu do treści swoich danych i możliwość ich poprawiania, a zgoda może być odwołana w każdym czasie, co nie wpłynie na ważność przetwarzania danych osobowych dokonanych na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez HR Progress spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (ul. Arkuszowa 39, 01-934 Warszawa) również w zakresie przyszłych procesów rekrutacyjnych.”

Zatrudnię pracownika do biura - Lubieszyn
Zatrudnię pracownika do biura - Lubieszyn
240000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Zatrudnię pracownika/pomoc ksiegowa do biura firmy handlowej. Praca polegać będzie na bieżącej obsłudze biura firmy handlowej, wprowadzanie faktur do systemu, tworzenie ofert, rozsyłanie ofert do klientów, zakładanie indeksow, wgrywanie zdjec, drukowanie etykiet itp. Większość pracy odbywa sie za posrednictwem systemu Comarch ERP Optima, do którego obsługi przeszkolimy. Wymagania: - Znajomość pakietu office na dobrym poziomie, zwłaszcza MS Excel - Chęci do pracy - Kreatywność Mile widziane: - Podstawy księgowości i rachunkowości - Dryg do handlu - Znajomość języków obcych Powyższe rozszerza możliwości współpracy i tym samym wysokość wynagrodzenia. Wynagrodzenie od 3400 na rękę. Praca od zaraz. Miejsce pracy Lubieszyn. CV ze zdjęciem prosimy przesłać za pośrednictwem portalu OLX. Prosimy zamieścić w CV poniższą klauzulę. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) prowadzonego przez PHU PAWEŁ MOKRZECKI z siedzibą w Szczecinie."

Specjalista / Specjalistka ds. administracji z językiem angielskim
Specjalista / Specjalistka ds. administracji z językiem angielskim
240000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

 ALS Customs Services Sp. z o.o. przedstawiciel jednego z największych dostawców usług celnych w Europie, ALS Customs Services obecnego na rynku od 1989, poszukuje Specjalisty/ specjalistki ds. administracji do swojego nowo otwartego oddziału w Polsce. Grupa ALS Customs Services posiada szeroką ofertę usług celnych i doradczych dla swoich klientów a 500 naszych agentów celnych wdraża innowacyjne technologie zapewniające wydajność i szybkość obsługi oraz nowoczesne podejście do usług celnych w środowisku międzynarodowym na wszystkich rynkach europejskich. Opis stanowiska:v  Realizacja bieżących zadań administracyjno–organizacyjnych wspierających codzienną pracę Zarząduv  Koordynacja obiegu korespondencjiv  Prowadzenie rejestru umówv  Organizacja podróży służbowych i rozliczanie delegacji służbowych, współpraca z księgowościąv  Prawidłowe i terminowe wystawianie fakturv  Przygotowywanie przelewów i analiza płatnościv  Obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznegov  Współpraca z zagranicznymi oddziałami Grupy oraz klientami Wymagania:v  Doświadczenie na analogicznym stanowiskuv  Biegła znajomość języka angielskiegov  Znajomość branży celnej mile widziana, ale niewymaganav  Chęć nauki i rozwojuv  Inicjatywa, zaangażowanie, samodzielność, proaktywna postawav  Umiejętność planowania i ustalania priorytetówv  Bardzo dobra organizacja pracy własnejv  Pozytywne nastawienie i wysoka kultura osobistav  Systematyczność i umiejętność pracy pod presją czasu zachowując wysokie standardyv  Sprawna obsługa oprogramowania do fakturowania oraz praktyczna znajomość pakietu MS Office Oferujemy:v  Umowę o pracę na pełny etatv  Ciekawą pracę w międzynarodowym, dynamicznym środowiskuv  Współpracę z doświadczonymi specjalistami w przyjaznej atmosferzev  Możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju zawodowegov  Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz wynagrodzenia

Staż online dla uczniów, studentów i absolwentów
Staż online dla uczniów, studentów i absolwentów
Szczecin 30+ kilka dni temu

Biuro tłumaczeń interpreta.pl oferuje odbycie praktyk online (praca odbywa się w domu praktykanta, potrzebny jest własny komputer, umiejętność obsługi komputera i chęć pracy). Praktyka (staż) skierowana jest do osób, które chcą zdobywać pierwsze doświadczenia w pracy biurowej. Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego nie jest wymagana (choć będzie ewentualnie mile widziana). W razie zainteresowania prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: in*******a@i*********.pl.

Asystent zdalny od 1 do 6h dziennie (również studenci)
Asystent zdalny od 1 do 6h dziennie (również studenci)
559000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Działamy w branży doradczej (optymalizacji dla firm) oraz handlu internetowego. Poszukujemy kreatywnej i pozytywnie nastawionej, bystrej osoby do załatwiania mniej lub bardziej skomplikowanych codziennych spraw właściciela firmy.Idealny kandydat / ka jest ponadprzeciętnie zaangażowany i dyspozycyjny. Lubi pracować z telefonem i komputerem. Jest ambitnym perfekcjonistą zwracającym uwagę na detale.Praca polega na wyszukiwaniu informacji i organizacji narzędzi do perfekcyjnego wykonania zleconego zadania (np: Załatwienie reklamacji, napisanie pisma, zamówienie biletów,  …itp. niekiedy samodzielnego zareagowania na znany już temat, samodzielnego pilnowania kolejnych terminów …)Wymagamy:Biegła znajomość komputera i szybkiego pisaniaOdporność na stres, sumienność, uczciwość i lojalnośćWysoka kultura wysławiania się i kultura osobistaBiegła umiejętność poruszania się po Social Media oraz znajomość skutecznych metod reklamowania towarów, usług i artystówOferujemy:Ustalone wynagrodzenieUmowę o pracę w UKPrywatne ubezpieczenie zdrowotne i dodatkowe bonusy co rokuIndywidualnie dopasowany czas pracyPerspektywy rozwoju i awansuDodatkowym argumentem jest działalność gospodarcza lub numer NIN (brytyjski numer ubezpieczeniowy) lub doświadczenie w księgowości lub marketingu lub reklamie lub telemarketingu lub zarządzaniu.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w wiadomości przez portal olx lub na adres mail sebastian[at]drozd.biz z dopiskiem w temacie emaila ile godzin w tygodniu mogłyby pracować.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.Prosimy o zawarcie w aplikacji klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Technolog Betonu
Technolog Betonu
Szczecin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyStawka wynagrodzenia- Informacja dostępna podczas rekrutacji Opis stanowiska -Projektowanie składów mieszanek betonowych (m.in. analiza i dobór materiałów, wykonywanie zarobów próbnych). -Doradztwo technologiczne dla klientów CEMEX (m.in. przygotowywanie wycen kontraktów, dokumentacji jakościowej, udział w negocjacjach handlowych w zakresie wsparcia technologicznego). -Nadzorowanie procesu produkcji i dostawy w zakresie wpływającym na jakość. -Kontrola jakości materiałów, produkowanej mieszanki betonowej, betonu towarowego, produktów specjalnych, ocena zgodności. -Współpraca z laboratoriami wewnętrznymi i zewnętrznymi. -Udział w procesie reklamacyjnym. Opis wymagań -Wyższe wykształcenia techniczne o profilu budowlanym lub inżynierii materiałowej. -Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku technologa betonu, w laboratorium budowlanym lub w kontroli jakości na budowie. -Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu technologii betonu. -Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office. -Posiadanie ważnego prawa jazdy kat. B popartego praktyką w prowadzeniu samochodu. -Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów. -Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy. -Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne. -Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku. Oferowane korzyści -Pracę pełną wyzwań w dynamicznej organizacji. -Dostęp do najnowszych rozwiązań biznesowych. -Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i zdobywania doświadczenia. -Pracę w ambitnym i twórczym zespole. -Szansę na zdobycie doświadczenia w międzynarodowym środowisku. -Dostęp do dodatkowych benefitów: prywatna opieka Luxmed dla Ciebie i Twojej Rodziny, wczasy pod gruszą, bony świąteczne, dofinansowanie do wakacji dla dzieci, karty sportowe, kafeteryjna platforma benefitowa, dzień wolny z okazji Barbórki itd. -Praca w firmie, w której nadrzędną wartością jest Bezpieczeństwo i Higiena.

Zespół Żłobków zatrudni pracownika ds. techniczno - eksploatacyjnych
Zespół Żłobków zatrudni pracownika ds. techniczno - eksploatacyjnych
1790000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

OFERTA DYREKTORA ZESPOŁU ŻŁOBKÓW MIEJSKICH W SZCZECINIE STANOWISKO DS. TECHNICZNO-EKSPLOATACYJNYCH w Zespole Żłobków Miejskich z siedzibą w Szczecinie ul. Śląska 54 LU1-LU2UMOWA NA ZASTĘPSTWO1. Wymagania niezbędne:a)   wykształcenie średnie;b)   obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych;c)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;d)   niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;e)    nieposzlakowana opinia;f)   obsługa pakietu MS Office, Internetu, poczty elektronicznej;g) znajomość i obsługa elektronarzędzi;h) umiejętność wykonywania drobnych prac naprawczych związanych z utrzymaniem budynków.2. Wymagania dodatkowe:a) mile widziana umiejętność czytania i rozumienia dokumentacji merytorycznej dotyczącej m.in. technicznego funkcjonowania jednostki, (m.in.: dokumenty związane z eksploatacją budynków,  umowy z  zleceniobiorcami).b) mile widziana znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem i administrowaniem obiektów budowlanych.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:a) zlecanie i kontrola poprawności prac na stanowiskach gospodarczych;b) wsparcie i pomoc pracownikom gospodarczych w wykonywanych czynnościach;c) czynny udział w usuwaniu drobnych usterek, wykonywaniu napraw bieżących;d) kontrola i ewidencja czasu pracy na stanowiskach gospodarczych;e) prowadzenie ewidencji wykonanych prac przez pracowników gospodarczych;f) udział w inwentaryzacjach;g) udział w prowadzeniu rocznych przeglądów stanu technicznego sprawności obiektów;h) prowadzenie rejestru koniecznych, planowanych oraz wykonanych prac remontowych;i) kontrola aktualności wpisów ksiąg obiektów budowlanych;j) dokonywanie wpisów w księgach obiektów budowlanych;k) archiwizacja i raportowanie prowadzonej dokumentacji;l) kontrola jakości wykonywanych prac konserwacyjnych, remontowych oraz budowlanych;m) przygotowywanie danych na temat bieżących potrzeb remontowych oraz inwestycyjnych;n) prowadzenie ewidencji przeglądów budynków oraz wyposażenia;o) planowanie i nadzór nad terminowym wykonywaniem przeglądów budynków oraz wyposażenia;p) współpraca w zakresie realizacji obowiązków pracownika ds. techniczno-administracyjnych;r) prowadzenie ewidencji, zapotrzebowania narzędzi będących na stanie pracowników gospodarczych;s) kontrola stanu technicznego oraz poprawności użytkowania narzędzi będących na stanie pracowników gospodarczych.4. Warunki pracy na danym stanowisku:a) umowa na zastępstwob) pełny etatc) praca jednozmianowa, czas pracy zgodny z 8-godzinną dobową i 40- godzinną tygodniową norma czasu pracy;d) praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy oraz z obsługą urządzeń biurowych 5. Miejsce składania wymaganych dokumentów. Cv należy składać osobiście w siedzibie Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie ul. Śląska 54 Lu1-Lu2 (sekretariat) w godz. 7.00-15.00 lub elektronicznie na adres mailowy Sekretariatu Zespołu Żłobków Miejskich.Informacja przekazywana kandydatowi w związku z przetwarzaniem jego danych:1. Administratorem Pani/a danych osobowych podanych w dokumentach aplikacyjnych jest Zespół Żłobków Miejskich w Szczecinie z siedzibą w 70-430 Szczecin ul. Śląska 54 LU1-LU2.2. W celu skorzystania ze swoich praw dotyczących danych osobowych należy skontaktować się z Inspektorem ochrony danych, adres mailowy dostępny na stronie internetowej Zespołu3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udziału w niniejszej ofercie.4. Przyjmuję do wiadomości, iż podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa, jest niezbędne, aby uczestniczyć w rekrutacji. Podanie innych danych jest w pełni dobrowolne i nie wpływa na proces rekrutacji.5. Przetwarzanie podanych przez Pana/ią danych odbywa się w oparciu o:-przepisy prawa pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych (w odniesieniu do art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 10 rozporządzenia RODO), w zakresie wskazanym w tych przepisach, jak niekaralność czy informacja o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,-dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2lit. a RODO) – w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa, z własnej inicjatywy, przy czym zgoda może zostać odwołana w dowolnym momencie bez wpływu na dalszy proces rekrutacji.6. Ma Pan/i prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do żądania przenoszenia danych.7. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane przez okres 30 dni po zakończeniu procesu rekrutacji.8. Pani/a dane mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa, w szczególności w związku z ogłoszeniem wyników naboru, dane mogą być upublicznione w BIP administratora. Administrator może także przekazać Pani/a dane podmiotom przewidzianym innymi przepisami prawa (ZUS, US, Urząd Pracy, Policja).9. Przysługuje Pani/u prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na  sposób przetwarzania realizowany przez Administratora.

Pracownik obsługi klienta
Pracownik obsługi klienta
Szczecin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzkoła Żak zatrudni osobę na stanowisko pracownik obsługi klienta. JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących Realizowaniem planów sprzedażowych Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły APLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ: Doświadczenie w pracy z ludźmi Odwagę w kontaktach osobistych i telefonicznych Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów Nastawienie na cele sprzedażowe Wielozadaniowość Dyspozycyjność w godzinach 9-17 oraz wybrane soboty Aplikuj już teraz! PRZYGOTOWALIŚMY DLA CIEBIE: Umowę o pracę Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy Możliwość korzystania ze szkoleń Dostęp do benefitów w atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, prywatna opieka medyczna Ciekawą pracę, która codziennie dostarczy nowych możliwości rozwoju

Referent w dziale rekrutacji
Referent w dziale rekrutacji
Szczecin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyReferent w dziale rekrutacji. (Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI) Jesteśmy Fundacją aktywizującą osoby z niepełnosprawnością. Posiadamy bazę ofert pracy. Na ten moment, dla współpracującej z nami firmy poszukujemy: referenta. Twój zakres obowiązków: - Prowadzenie dokumentacji kadrowej - Prowadzenie ewidencji zwolnieni/zatrudnieni - Prowadzenie obiegu dokumentów - Wprowadzanie danych do systemu - Przygotowywanie raportów Oferujemy: - Pracę w wymiarze pełnego etatu - Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę W ramach wsparcie ze strony Fundacji możesz skorzystać z: • dodatków finansowych przy podjęciu pracy, • konsultacji z doradcą zawodowym, specjalistą ds. rynku pracy (darmowe konsultacje w sprawie poprawy CV, przygotowania do rozmowy rekrutacyjnej, pozyskanie wiedzy na temat rynku pracy), • porad psychologa, • porad prawnych, • warsztatów (tematyka dotycząca podnoszenia umiejętności społecznych/zawodowych, spotkania z rekruterami/pracodawcami/prawnikiem) • zyskać dostęp do platformy e-learningowej z wieloma kursami online. Jeśli spełniasz wszystkie poniższe kryteria: • jesteś osobą z orzeczeniem o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), • jesteś z województwa zachodniopomorskiego, • jesteś osobą bezrobotną lub nieaktywną zawodowo • jesteś w wieku aktywności zawodowej (kobiety 18-60, mężczyźni 18-65). Zgłoś się do nas jeśli szukasz pracy! Wypełnij formularz i wyślij CV, aby poznać szczegóły. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Recepcjonista / Pracownik ds. administracyjnych w Centrum Medycznym
Recepcjonista / Pracownik ds. administracyjnych w Centrum Medycznym
790000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Stanowisko pracy: Recepcjonista / Pracownik ds. administracyjnych/Miejsce pracy: SzczecinOferujemy•            możliwość rozwoju zawodowego i doświadczenia w branży medycznej,•            przyjazną atmosferę pracy w zaangażowanym zespole, •            ciekawą pracę pełną wyzwań w rozwijającej się firmie,•            pakiet socjalny,•            wynagrodzenie stałe oraz system premiowy, •            możliwość uczestniczenia w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych.Wymagania•            bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (word, exel) i obsługi urządzeń biurowych,•            znajomość języka angielskiego,•            wysoka kultura osobista,•            komunikatywność, otwartość i pogodne usposobienie,•            umiejętność i łatwość budowania pozytywnych relacji interpersonalnych,•            samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, umiejętność rozwiązywania problemów i reagowania w trudnych sytuacjach,•            nastawienie na efekt, wysoką skuteczność.Mile widziane•            doświadczenie w branży medycznej/biurowej,•            znajomość branży medycznej/biurowej.Zakres obowiązków min.•            zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania placówki•            prowadzenie rejestru dokumentacji zdrowotnej pacjentów w formie elektronicznej i papierowej;•            organizacja obiegu dokumentów i właściwa ich rejestracja oraz archiwizacja,•            sporządzanie sprawozdań, analiz, zestawień, raportów•            kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem placówki,•            współpraca z firmami zewnętrznymi•            prace administracyjno - biurowe,•            promowanie i sprzedaż usług medycznych,•            pogłębianie wiedzy na temat oferowanych usług, •            kreowanie i dbanie o dobry wizerunek poprzez profesjonalną i życzliwą obsługę.Czekamy właśnie na Ciebie! Pragniemy współpracować z osobami zaangażowanymi, pozytywnie nastawionymi i konsekwentnie dążącymi do osiągnięcia sukcesu. Zależy nam na budowaniu pozytywnej atmosfery, rozwoju i sukcesach zawodowych naszego Zespołu. Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie aktualnego CV wraz z listem motywacyjnym na adres e-mail podany w ogłoszeniu, w tytule wiadomości proszę wpisać: REKRUTACJA –recepcja/administracjaZ uwagi na specyfikę procesu rekrutacji uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatkami. Proszę o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu procesu rekrutacji obecnej i przyszłych prowadzonego przez Olimedica z siedzibą w Szczecinie zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Informujemy, że Administratorem danych jest Olimedica z siedzibą w Szczecinie przy ul. Krzywoustego 9-10. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Malarz, szpachlarz z własnym agregatem-B2B
Malarz, szpachlarz z własnym agregatem-B2B
Szczecin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPolska firma zatrudni: Malarza, szpachlarza i gipsiarza Praca w : Szczecin, Gdynia, Sopot i Gdańsk Malowanie, szpachlowanie, gładzie, sufity podwieszane i wykończenia – mieszkania pod klucz, deweloperskie i pokazowe. Jeżeli masz: • Doświadczenie w pracy jako malarz, szpachlarz, • Doświadczenie przy pracach wykończeniowych, • Prawo jazdy kategorii B, • Samodzielność oraz umiejętność organizacji pracy, • Otwartość do pracy w delegacji. Czasami zdarzają się wyjazdy delegacyjne, wtedy zakwaterowanie zapewnia i opłaca firma. Stawka : 30-35 zł na rękę Gwarantujemy: • Pracę na umowę zlecenie, B2B, później możliwość zatrudnienia na stałe, • Pracę od poniedziałku do piątku, dwie soboty w miesiącu (praca 8-10 godzin dziennie, wszystko zależy ile chcesz pracować), • Odzież i narzędzia zapewnione przez pracodawcę. Osoby zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny 798 - pokaż numer telefonu - . Nie odbieram? Napisz SMS o treści „WYKOŃCZENIA” – na pewno oddzwonię! KRAZ 13 471

Praca z językiem niemieckim
Praca z językiem niemieckim
12 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Aktualnie dla naszego Klienta, dużej firmy w Szczecinie poszukujemy osób chętnych do zdobycia nowego doświadczenia zawodowego z językiem niemieckim. Na czym polega praca? • Kontakt z klientami niemieckojęzycznym • Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń • Komunikowanie do odpowiednich działów o problemach związanych z systemami bądź aplikacjami Pracodawca zapewnia niezbędne szkolenia - doświadczenie nie jest wymagane! Wymagania: • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego min.B2 • Doskonałe umiejętności interpersonalne • Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office • Umiejętność pracy w zespole • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne Oferujemy: - Wynagrodzenie 6.500 - 8.000 PLN Brutto • Pakiet relokacyjny Darmowe kursy językowe • Pracę w dynamicznym zespole, zapewniającym wsparcie i dobrą atmosferę • Wykorzystywanie znajomości języka niemieckiego w codziennej pracy • Praca zmianowa • System szkoleń podnoszących kwalifikacje • Stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia na podstawie umowy o pracę • Bogaty pakiet socjalny Jeśli zainteresowała Cię oferta - nie zwlekaj, APLIKUJ! Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Wysyłając CV oświadczasz, że podane przez Ciebie dane są zgodne ze stanem faktycznym i nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich. Przekazanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do otrzymania wglądu do danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. http**************************************************

Administracyjne Wsparcie Klienta z językiem niemieckim
Administracyjne Wsparcie Klienta z językiem niemieckim
23 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Jeśli posiadasz umiejętność posługiwania się językiem niemieckim na poziomie min.B2, jesteś osobą komunikatywną, otwartą na nowe wyzwania APLIKUJ na stanowisko: Administracyjne Wsparcie Klienta z językiem niemieckim Miejsce pracy: Szczecin Obowiązki: - Kompleksowa obsługa Klientów zarówno telefoniczna, jak i mailowa, w celu udzielenia profesjonalnej pomocy w języku niemieckim, - Budowanie i rozwijanie pozytywnych relacji z Klientami - Współpraca z innymi działami Wymagania: - Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2) - Wysokie zdolności komunikacyjne - Umiejętność organizowania czasu pracy - Znajomość pakietu MS Office - Zaangażowanie, umiejętność rozwiązywania problemów Zapraszamy do aplikowania również osoby bez doświadczenia zawodowego. Co możemy Ci zaoferować? - Wynagrodzenie 6.500 - 8.000 PLN Brutto - Pakiet relokacyjny - Darmowe kursy językowe - Praca zmianowa - Możliwość używania języka obcego w codziennej pracy - Pracę w miłej atmosferze i zgranym zespole wyjątkowych ludzi - Komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurze - Realną możliwość awansu i rozwoju w strukturach firmy Jeśli jesteś wielbicielem języka niemieckiego, lubisz kontakt z ludźmi aplikuj! Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Wysyłając CV oświadczasz, że podane przez Ciebie dane są zgodne ze stanem faktycznym i nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich. Przekazanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do otrzymania wglądu do danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. http**************************************************

Sprzedawca/Doradca klienta
Sprzedawca/Doradca klienta
Szczecin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyProponujemy: · dwuskładnikowe wynagrodzenie, które obok wysokiej podstawy, obejmuje również premię, uzależnioną od Twoich wyników, · dostęp do szerokiego wachlarza nowoczesnych narzędzi rekrutacyjnych oraz możliwość pogłębiania wiedzy na szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych, · umowę o pracę, umowa B2B (do uzgodnienia) · służbowy laptop i telefon · elastyczny czas pracy · stawka uzależniona od preferowanej umowy ( 10.000 -25.000 PLN) Twoje zadania: · Sprzedaż usług z obszaru HR aktywne budowanie swojego portfela Klientów · Działania ukierunkowane na poszukiwanie nowych Klientów badanie potrzeb, dopasowywanie rozwiązań · Prowadzenie spotkań biznesowych · Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami · Współpraca i wsparcie klientów wewnętrznych w zakresie realizacji procesów rekrutacyjnych · Udział w rozwoju wewnętrznych narzędzi oraz realizowanie bieżących działań poprawiających efektywność współpracy Niezbędne umiejętności: · Min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych (mile widziane w inżynierii) · Znajomość języka angielskiego (poziom min. B2) · Umiejętność łatwego nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji · Bardzo dobra organizacja pracy i profesjonalne podejście do wykonywanych zadań · Pewność siebie i wytrwałość w dążeniu do celów zarówno indywidualnych, jak i zespołowych · Pomysłowość, kreatywność, chęć szukania nowych rozwiązań i alternatywnych źródeł pozyskiwania kandydatów · Pozytywne nastawienie i orientacja na potrzeby klienta Wybierając Nas zyskujesz stabilne zatrudnienie, pracę pełną wyzwań i dużą samodzielność w działaniu. Sprawdź nas. Aplikuj już dziś! Rodzaj pracy: Pełny etat, Stała

Pracownik ds. rozliczeń magazynowych
Pracownik ds. rozliczeń magazynowych
540000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

OPISGreen Basket sp. z o.o. to lider na rynku szczecińskim w hurtowym handlu warzywami oraz owocami. Cieszymy się uznaniem klientów w całym regionie. Realizujemy zamówienia na miejscu i z dostawą. Obsługujemy dużych klientów hurtowych, hotele, restauracje, przedszkola i sklepy zarówno w kraju jak i na terenie Niemiec. Naszym celem jest zadowolenie każdego klienta, dlatego dbamy aby jakość naszych towarów i usług spełniała jak najwyższe normy. Firmę tworzy zgrany zespół zróżnicowany pod względem wieku i doświadczenia. Dzięki temu każdy odnajdzie tu swoje miejsce oraz może liczyć na wsparcie bardziej doświadczonych pracowników. Mamy otwarte podejście do biznesu - nie zamykamy się na pomysły i zależy nam na osobach, które potrafią wnieść świeżość oraz mogą usprawnić naszą codzienną pracę.Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:Referent magazynowyZakres obowiązków:Dbałość o prawidłową ewidencję i obieg dokumentacji magazynowej,Okresowa kontrola stanów magazynowych,Nadzór i prawidłowe archiwizowanie stworzenie dokumentacji magazynowej,Raportowanie.Kontrola towaru przychodzącego do magazynu (pod względem ilościowym, jakościowym, rozmieszczenia towaru) oraz wyjaśnianie niezgodności,Zarządzanie przebiegiem informacji (magazyn-biuro-kierowcy-dostawcy)Zarządzanie obrotem opakowań.Nasze oczekiwania:Wykształcenie mim. średnie,Dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel),Znajomość zasad gospodarki magazynowej - będzie dodatkowym atutem,Gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym,Doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane,Umiejętność organizacji własnego czasu pracy,Sumienność.Oferujemy:Zatrudnienie w firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej, Pracę w doświadczonym i dynamicznym zespole, Niezbędne narzędzia do pracy,  Szkolenia wdrażające do pracy - szkolenie stanowiskowe prowadzone przez doświadczonych pracowników,Bogaty pakiet benefitów,Możliwość rozwoju i podnoszenie kwalifikacji zawodowych , Dwa razy w tygodniu świeże warzywa, owoce, soki oraz domowe obiady przygotowywane na miejscu,  Zniżki na firmowe produkty,3 x w roku spotkania integracyjne + 300,00 zł budżetu dla każdego pracownika na zespołowe spotkania integracyjne.ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? - Prześlij nam swoje CV!

Praca w recepcji Centrum Psychologicznego 3500 zł netto (na rękę)
Praca w recepcji Centrum Psychologicznego 3500 zł netto (na rękę)
799000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby, która poprowadzi recepcję w Centrum Psychologiczno Terapeutycznym z Poradnią Psychologiczno Pedagogiczną Carpe Diem w Szczecinie. Ważne jest dla nas doświadczenie w pracy recepcji, zaangażowanie i życzliwość. Proponujemy zatrudnienie w formie umowy o pracę, na okres próbny umowę zlecenie. Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesyłanie aplikacji, wraz z życiorysem i aktualnym zdjęciem.

Młodszy referent ds. administracji
Młodszy referent ds. administracji
Szczecin 30+ kilka dni temu

Młodszy referent ds. administracji Poszukujemy dla naszego klienta z Enea serwis S.A pracownika na stanowisko:Młodszego referenta ds. administracyjno-biurowych. Wymagania: Doświadczenie zawodowe w branży administracyjnej minimum 1 rok Wykształcenie średnie (wyższe w branży administracyjnej będzie dodatkowym atutem) Znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel, Word Prawo jazdy kat. B Zakres obowiązków: Wystawianie faktur sprzedaży Prowadzenie rejestrów i wymaganej dokumentacji Rozliczenie powierzonych zadań Przygotowanie materiałów informacyjnych Sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie zgodnym z wytycznymi Archiwizacja dokumentów Przygotowanie dokumentów dotyczących realizowanych zleceń Wykonywanie innych poleceń przełożonych w granicach określonych rodzajem powierzonej pracy Oferujemy: Pracę na pełen etat Pracę biurową Przyjemne godziny pracy – 7-15 Atrakcyjne wynagrodzenie, nawet 4500 zł brutto Dobrą atmosfera w miejscu pracy Dodatek do karty Multi Sport Udział w szkoleniach poszerza poszerzających wiedzę i umiejętności.

Filtr