Sortowanie:
Znaleziony: 44 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center w Szczecin
*Call Center, sprzedaż, od zaraz!
*Call Center, sprzedaż, od zaraz!
nowe Szczecin 2 dnia plecy

Opis oferty pracySelvoy to międzynarodowe omnichannel contact center, które przenosi doświadczenie konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działania to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Oczekiwania: - łatwość w nawiązywaniu kontaktu z ludźmi - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, bądź sprzedaży - otwarta postawa - zażowanie w rozmowę z klientem Zadania: - sprzedaż produktów z portfolio firmy - obsługa infolinii przychodzącej i wychodzącej - udzielanie informacji na temat produktów i dobór odpowiednich rozwiązań - wprowadzanie danych do systemu Oferujemy: - stabilne wynagrodzenie podstawowe i prowizję od sprzedaży - zatrudnienie w oparciu o umowy cywilnoprawne - pakiet benefitów pozapłacowych - pełne wdrożenie w ramach współpracy - współpracę w pełni zdalną Nie czekaj na lepszy moment - aplikuj!

Doradca klienta- Szczecin
Doradca klienta- Szczecin
Szczecin 4 kilka dni temu

Opis oferty pracyNowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Dla naszego klienta, lidera branży AGD/IT/RTV w Polsce, poszukujemy pracownika na stanowisko: DORADCA KLIENTA Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller) Zapewnimy Ci: • średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: o ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej 9 tys. zł o ponad 20% zarabia 7 – 8 tys. zł sam/a zdecydujesz, w której grupie będziesz! • promesę, czyli gwarancję premii przez pierwsze 3 mc (masz spokojną głowę do wdrożenia w obowiązki) • umowę o pracę bez okresu próbnego • kartę MultiSport z dofinansowaniem • prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem (także dla Twojej rodziny) • ubezpieczenie na życie dla Ciebie i bliskich • zniżki na zakupu w naszych elektromarketach • Program Poleceń Pracowników (do 2000 zł za osobę) • bony i premie świąteczne • nagrody jubileuszowe • szansę na awans • wsparcie fundacji Mediaexpert „Włącz się” • kontakt z najnowszą technologią • szkolenia produktowe i sprzedażowe Twoje zadania: • dobór produktów do potrzeb klientów • zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych • prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami • przyjmowanie dostaw • ekspozycja towarów • dbanie o ład i porządek w elektromarkecie Od Ciebie oczekujemy: • komunikatywności i umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby klientów • orientacji na osiąganie celów sprzedażowych • dążenia do podnoszenia wiedzy i kompetencji • doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych.

Praca dla groomera z doświadczeniem
Praca dla groomera z doświadczeniem
Szczecin 10 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukiwany groomer z doświadczeniem do psiego salonu w Szczecinie. Jeżeli masz doświadczenie zachęcamy do kontaktu w celu omówienia współpracy. Wyślij nam swoje portfolio a skontaktujemy się z tobą :) Poszukujemy osoby: - dyspozycyjnej - z doświadczeniem - zaangażowanej - która uwielbia zwierzęta - empatycznej Czekamy na Twoje zgłoszenie !

Praca nad morzem Salon Gier Arcade Rewal Pobierowo 50 zł/h
Praca nad morzem Salon Gier Arcade Rewal Pobierowo 50 zł/h
Szczecin 30 dni plecy

Opis oferty pracyDo naszego zespołu poszukujemy osób do pracy w Salonie Gier Arcade (automaty, cymbergaj, koszykówka, spadające monety, łapanie pluszakow itp.) Jest to praca sezonowa od czerwca do września tego roku. Praca będzie polegała na przede wszystkim na obsłudze klienta (rozmiana gotówki na monety, wydawanie nagród za kupony) drobnych naprawach oraz podstawowej konserwacji sprzętu. Posiadamy kilka salonów gier z automatami w następujących miejscowościach: Międzyzdroje, Rewal, Pobierowo Poszukujemy kilkunastu osób od pracy w naszym zespole, zainteresowanym oferujemy bezpłatne zakwaterowanie na miejscu. Nasze salony gier są będą otwarte codziennie od godziny 11 do 22. Praca odbywać się będzie w systemie 2 dni pracy, 1 dzień wolnego. Oferta głównie skierowana dla młodych osób, uczących się, poszukujących pracy sezonowej w wakacje nad morzem. OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY: - chęci do pracy - doświadczenia w pracy z klientem (nie jest to warunek konieczny) - dyspozycyjności minimum 1 miesiąc w okresie 15 Czerwca – 15 Września - ukończonych 18 lat - obywatelstwa Polskiego (warunek konieczny) - niekaralności - zdolności manualne do drobnych napraw mile widziane NASZYM PRACOWNIKOM OFERUJEMY: - wynagrodzenie 50 zł/ godz (umowa zlecenie) - premię uznaniową za dobrze wykonywane obowiązki - zakwaterowanie w domkach letniskowych - przyjemną atmosferę pracy w młodym zespole - zniżkę na posiłki w zaprzyjaźnionych punktach gastronomicznych Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesyłanie aplikacji (wraz z CV) na poniższy adres email Pracanadmorzem2024 @ gmail.com (bez przerw) Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami drogą mailową.

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta|Szczecin
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta|Szczecin
Szczecin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyWyjątkowy Prezent to pierwsza w Polsce firma, oferująca prezenty w formie niezwykłych przeżyć np. Skok ze Spadochronem, Jazda Ferrari czy Kolacja w Ciemności. Szukamy osób z pasją i pozytywną energią, które łatwo nawiązują relacje z klientami oraz są gotowe do pracy zarówno w bezpośrednim kontakcie z klientem, jak i obsługi telefonicznej/mailowej! Aktualnie poszukujemy Młodszego Specjalisty ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta do punktu sprzedaży w Galerii Kaskada w Szczecinie na wymiar godz. ok. 80-110h/mc (w tym praca zmianowa i w weekendy). Jakie zadania czekają na Ciebie w punkcie sprzedaży? • telefoniczna, mailowa i bezpośrednia obsługa klienta, • doradztwo w zakresie oferowanych usług i realizacja planów sprzedażowych, • przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, • merchandising, odpowiedzialność za ekspozycję produktów, raportowanie sprzedaży, • uczestnictwo w zadaniach innych działów firmy (np. marketingowych, produktowych). Co oferujemy w zamian? • elastyczny system pracy zmianowej, • stałe wynagrodzenie (podstawa: od 27,70zł brutto/h zależności od umiejętności i doświadczenia) oraz kilkuelementowy system premiowy (część premii masz pewną co miesiąc, a część premii uzależniamy od realizacji celów), • zniżki pracownicze na zakupy naszych prezentów, • integracje w zespołach połączone z realizacją przeżyć z naszej oferty, • pakiet szkoleń wewnętrznych, po odbyciu których również możesz liczyć na wsparcie ze strony bardziej doświadczonych współpracowników, • dofinansowanie Karty MultiLife po okresie próbnym (m.in. dostęp do e-booków Legimi, platformy treningowej, kursów rozwojowych, nauki języków obcych, wybranych badań diagnostycznych, czy darmowych minut jazdy rowerem miejskim), • ciekawe konkursy wewnętrzne z nagrodami, • przyjazną atmosferę pracy - u nas możesz być sobą :) W pracy cenimy profesjonalizm, zaangażowanie i współpracę, a to co nas wyróżnia, to wyjątkowi ludzie - specjaliści w swoich dziedzinach. Wspólnie tworzymy atmosferę, która co roku jest najwyżej ocenianą wartością w badaniach satysfakcji z pracy. Jeśli chcesz dołączyć do naszego Wyjątkowego Teamu, wyślij nam swoją aplikację poprzez formularz aplikacyjny: https://tiny.pl/dg7vc

*Sales Specialist, Hungarian - 100% remote job
*Sales Specialist, Hungarian - 100% remote job
Szczecin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySelvoy is an international omnichannel contact center that takes the customer experience to the next level. We give our clients the opportunity to reach new markets by providing the highest quality services. Our activities are not only to provide a unique journey for the consumer on many levels, which results in establishing a relationship, but also to analyze the data collected as part of this process. Based on direct communication with customers, we are able to bring out the potential of each brand by developing a customer-oriented strategy and improving customer experience. Your tasks will be focused on telephone contact with Clients, including: • Building positive relationships and researching Customer needs, • Advising Clients in the field of offered products, • Increasing current product orders (up-sell), • Completing the database after contact with the Client. Our expectations: • Ability to communicate fluently in Hungarian and communicative knowledge of Polish or English, • Experience or willingness to develop in the area of customer service and sales, • Communicability and openness to new experiences, • Focus on achieving goals, • Ability to cooperate with people We offer: • Adequate basic salary and attractive commissions, • Stable work based on a civil-law or B2B contract, • Full-time or part-time work (minimum of 0.75 FTE) with the option of individually arranging a schedule, • Work in an informal, dynamic environment among different cultures and languages Spread your wings with us! Apply and join our team today. We will contact you to explain the specificity of the work.

Praca z językiem włoskim SZCZECIN
Praca z językiem włoskim SZCZECIN
Szczecin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyWsparcie Klienta z językiem włoskim SZCZECIN GDZIE: Szczecin-praca stacjonarna Znajomość angielskiego na poziomie komunikatywnym mile widziana Jako specjalista ds. wsparcia klienta: Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej: udzielanie informacji ogólnych, w tym rozwiązywanie bieżących problemów pasażerów, rozpatrywanie skarg lub kwestii z zagubionym bagażem – wszystko co może wydarzyć się w podróży Wsparcie pasażera poprzez telefony przychodzące oraz chat i e-mail Nasze wymagania: Znajomość języka włoskiego na poziomie min.B2 – wymóg konieczny Gotowość do podjęcia pracy stacjonarnej w centrum Szczecina (wygodne biuro, nowoczesny biurowiec) Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi komputera Komunikatywność Pozytywne nastawienie i sumienne podejście do pracy Oferujemy: Umowę o pracę lub umowę zlecenie na pełen etat lub część etatu Wynagrodzenie w wysokości 5000-6000 brutto Praca od poniedziałku do niedzieli- elastyczne zmiany Profesjonalne szkolenia wdrażające i rozwojowe Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych) Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, program rekomendacji pracowników) Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta nie zwlekaj i wyślij nam swoje CV na adres @ Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych #szczecin #pracazjęzykiemwłoskimszczecin #włoskiszczecin

Konsultant z językiem włoskim (entry level)
Konsultant z językiem włoskim (entry level)
Szczecin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyCpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów. Szukasz pracy, w której możesz zdobyć nowe doświadczenie i chcesz przy okazji rozwijać swoje umiejętności przy użyciu języka obcego? Pomożemy Ci w tym! Dla międzynarodowej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, działającej w sektorze SSC/BPO, poszukujemy osoby na stanowisko: Konsultant z j. włoskim. Twój zakres obowiązków: - wsparcie techniczne klienta (połączenia telefoniczne, mailowo) w języku włoskim; - kontrola terminowości i jakości realizowanego projektu; - wprowadzanie danych do systemu; - ścisła współpraca z zespołem. Wymagania pracodawcy: - bardzo dobra znajomość języka włoskiego (min. B2) oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1); - znajomość MS Office; - umiejętości komunikacyjne; - proaktywne podejście do klienta. Pracodawca oferuje: - pracę stacjonarną z biurem w dogodnej lokalizacji; - zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie; - elastyczny grafik; - możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego w strukturach firmy. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji. Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na administrację, przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez CPL Jobs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-001, Al. Jerozolimskie 81, REGON 142 - pokaż numer telefonu - , NIP 701-02-56-845 (dalej: Cpl Jobs) w celach związanych z procesami rekrutacji w tym na udostępnienie moich danych przyszłemu pracodawcy, na rzecz którego działa Cpl Jobs oraz w celu ustalenia warunków przed zawarciem umowy o pracę. Zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych przez Cpl Jobs również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia i może być w każdej chwili odwołana. Cpl Jobs informuje, że dane mogą być udostępnione innym podmiotom grupy CPL na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednocześnie oświadczam, że wszystkie dane, które są włączone do CV i podania o pracę zostały dostarczone do firmy Cpl Jobs dobrowolnie i są one prawdziwe. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe usunięte zostaną przez Cpl Jobs niezwłocznie w sytuacji odwołania przeze mnie zgody, a także w sytuacji, gdy nie będzie możliwa aktualizacja moich danych. Firma Cpl Jobs poinformowała mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych oraz prawie żądania ich aktualizacji. Przyjmuję do wiadomości, iż dane potencjalnego pracodawcy zostaną mi udostępnione po zweryfikowaniu przez Cpl Jobs kwalifikacji zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych.

Specjalista ds. sprzedaży z j. szwedzkim
Specjalista ds. sprzedaży z j. szwedzkim
Szczecin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy ekspertami w dziedzinie customer experience. Już od ponad 7 lat zdobywamy cenne doświadczenie, tworząc międzynarodowe omnichannel contact center. Jesteśmy świadomi, że to skumulowane wrażenia ze wszystkich interakcji, zachodzących pomiędzy marką a konsumentami, wpływają na ich decyzje zakupowe. Dołącz do nas jako specjalista ds. sprzedaży na rynku szwedzkim! Nie wymagamy doświadczenia sprzedażowego, we wszystko wdrażamy. Co jest dla nas ważne? • nastawienie na długotrwałą współpracę • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku szwedzkiego • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa (ok. 5400 zł brutto) i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

Praca Zdalna od Zaraz!!
Praca Zdalna od Zaraz!!
Szczecin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyWitam, dam możliwość pracy wykonywanej w domu. Wystarczą 2- 4 godziny dziennie. Praca polega na polecaniu darmowych produktów wysyłaniu wniosków wraz z obsługą klienta. Osoby zainteresowane proszę o kontakt email @

Specjalista Ds. Wsparcia Klienta z j. niemieckim STYCZEŃ
Specjalista Ds. Wsparcia Klienta z j. niemieckim STYCZEŃ
Szczecin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySpecjalista Ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim Lokalizacja Szczecin- praca stacjonarna Start STYCZEŃ 2024 Znajomość angielskiego nie jest wymagana! Nie musisz mieć doświadczenia zawodowego- klient oferuje profesjonalne szkolenie! Jako specjalista ds. wsparcia klienta: Będziesz zajmować się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.) Będziesz identyfikować problemy i proaktywnie eliminował błędy Będziesz dokumentować wszystkie zgłoszenia zgodnie z istniejącymi procesami Nasze wymagania: Znajomość języka niemieckiego na poziomie min.B2- wymóg konieczny Gotowość do podjęcia pracy stacjonarnej w centrum Szczecina (wygodne biuro, nowoczesny biurowiec) Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi komputera Komunikatywność Pozytywne nastawienie i sumienne podejście do pracy Oferujemy: Umowę o pracę na pełen etat Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 8000 pln brutto + bonus Praca od poniedziałku do niedzieli- elastyczne zmiany Profesjonalne szkolenia wdrażające i rozwojowe Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych) Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, program rekomendacji pracowników) Pakiet relokacyjny dla kandydatów chętnych do przeprowadzki do Szczecina Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta nie zwlekaj i wyślij nam swoje CV. Jeśli znasz język niemiecki lub niemiecki i angielski i szukasz pracy w pełni zdalnej wyślij nam swoje cv zaznaczając taką informację w treści emaila. Znajdziemy ofertę dla Ciebie! Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. #pracazjęzykiemniemieckim #niemieckiszczecin #pracazjęzykiemniemieckimszczecin #jobofferwithgermanlanguage #jobofferwithGermaninSzczecin

Praca w live streaming, centrum Szczecina Atrakcyjne warunki
Praca w live streaming, centrum Szczecina Atrakcyjne warunki
120120 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, działającą na zagranicznym rynku świadczącym usługi streamingowe, gdzie stawiamy na rozwój pracowników i ich bezpieczeństwo. Nie jesteśmy typowym korpo, szacunek do pracownika i jego komfort jest Naszym priorytetem! Poszukujemy osób do wymiany korespondencji w technologii live streaming. Co oferujemy?pracę opartą na legalnym zatrudnieniu,indywidualne stanowiska pracy,elastyczny grafik, ustalany w każdy weekend tygodnia, pracę zmianową (4-6 h) dzięki, której możesz pogodzić inne zajęcia, pracę lub studia,szkolenie i wsparcie motywacyjne Team Managera,30 minutowe przerwy + smaczną kawę + zawsze coś słodkiego benefity pracownicze: prywatna opieka zdrowotna, karnet na siłownie, bony świąteczne, bilety do kina, teatru etc.atrakcyjne zarobki, pensja zawsze na czas!pomoc prawną w każdej dziedzinie prawa,Kogo szukamy?otwartych, komunikatywnych osób w wieku 18-60 r.ż.,miło Nam będzie jeżeli będziesz posiadać podstawową znajomość obsługi komputera i przyswajanie nowej wiedzy nie jest dla Ciebie problemem,oczekujemy punktualności i poważnego podejścia do pracy :)mile widziana znajomość języków obcych aczkolwiek nie jest to wymóg.Nasze biuro mieści się w atrakcyjnej lokalizacji, skomunikowanej z wieloma środkami komunikacji miejskiej i międzymiastowej- 10 min spacerem od Dworca PKP.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem, albo krótkiego zgłoszenia w formie wiadomości e-mail.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego
Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego
Szczecin 30+ kilka dni temu

Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego z językiem niemieckim Lokalizacja: Szczecin/Centrum Czego od Ciebie wymagamy: - Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego min.B2 - Sprawnej obsługi komputera - Otwartości i pozytywnego podejścia do ludzi - Dokładności i dobrej organizacji pracy Co będziesz robić na co dzień: - Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami z krajów niemieckojęzycznych - Wprowadzanie zgłoszeń do systemu komputerowego Oferujemy: - Wynagrodzenie 6.500 - 8.000 PLN Brutto - Atrakcyjny pakiet relokacyjny -Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy o ugruntowanej pozycji na rynku - Bogaty pakiet szkoleń wdrażających do pracy na stanowisku - Benefity pozapłacowe Jeżeli język niemiecki jest Twoją pasją i chcesz używać go na co dzień prześlij CV. Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Wysyłając CV oświadczasz, że podane przez Ciebie dane są zgodne ze stanem faktycznym i nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich. Przekazanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do otrzymania wglądu do danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. http**************************************************

Sales specialist with English, German, French or Spanish
Sales specialist with English, German, French or Spanish
Szczecin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFor our client we are looking for: Sales Specialist with German, English, French or Spanish Location: Szczecin Job description: * telephone and e-mail support for existing customers, * answering customer enquiries related to orders via e-mail and * telephone, * day-to-day order management * mapping and sourcing new business opportunities, * providing quotations and creating product offers, * managing customer expectations, * ensuring that invoices are created and sent to customers on time, * participating in international book fairs. Skills: * Fluent verbal and written communication in German, French or Spanish and fluent English, (only English also) * previous experience in sales, * good knowledge of MS Office, MS Outlook; knowledge of MS Excel will be an advantage; Strong attention to detail; * ability to analyse and identify patterns in large data sets; * ability to make decisions based on given guidelines and in ambiguous contexts; * ability to work with large data sets; * very good knowledge of and experience in navigating and searching for information on the internet - finding specific product information in a * timely manner. In return, we offer: * a challenging job in a company focused on innovative solutions and modern technologies, * an international working environment, * opportunity to develop your qualifications and implement your own ideas, * stable employment in a growing company with a high organisational culture, unique challenges and high independence, * OK System Sport, insurance.

Customer Service Specialist with German
Customer Service Specialist with German
Szczecin 30+ kilka dni temu

Job responsibilities: As a customer advisor, you will handle all customer requests for technical product defects through available channels (phone,email, chat, etc.) You identify problems and proactively eliminate errors You document all requests in accordance with existing processes Requirements: Knowledge of German (min. B2) Knowledge of English (B1/B2) Availability to work from the office (Szczecin) - relocation package Attitude to work with people and communicativeness Offer: An employment contract or civil contract with our Client (it is your decision) Salary: 7000 - 7500 PLN gross Flexible working hours 8.5h a day (1h break included); Monday - Saturday: 7:30-22:00, Sunday: 7:30-20:00 Relocation package within Poland or from abroad Work in a state-of-the-art office building in the heart of Szczecin Benefits: Luxmed private medical care, myBenefit cafeteria, life insurance opportunity The offer applies to permanent work.

Praca z językiem niemieckim SZCZECIN
Praca z językiem niemieckim SZCZECIN
Szczecin 30+ kilka dni temu

Wsparcie Klienta z językiem niemieckim SZCZECIN GDZIE: Szczecin-praca stacjonarna KIEDY: start sierpień Znajomość angielskiego nie jest wymagana! Jako specjalista ds. wsparcia klienta: Będziesz zajmować się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych poprzez dostępne kanały (telefon, e-mail, czat, itp.) Będziesz identyfikować problemy i proaktywnie eliminował błędy Będziesz dokumentować wszystkie zgłoszenia zgodnie z istniejącymi procesami Nasze wymagania: Znajomość języka niemieckie na poziomie min.B2 – wymóg konieczny Gotowość do podjęcia pracy stacjonarnej w centrum Szczecina (wygodne biuro, nowoczesny biurowiec) Gotowość do relokacji do Szczecina (dla kandydatów z innej części Polski) Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi komputera Komunikatywność Pozytywne nastawienie i sumienne podejście do pracy Oferujemy: Umowę o pracę na pełen etat lub część etatu (wtedy możesz pracować na umowę zlecenie) Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 8000 pln brutto + bonus Praca od poniedziałku do niedzieli- elastyczne zmiany Profesjonalne szkolenia wdrażające i rozwojowe Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych) Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, program rekomendacji pracowników) Pakiet relokacyjny dla kandydatów chętnych do przeprowadzki do Szczecina Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta nie zwlekaj i wyślij nam swoje CV na adres @ Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych #szczecin #szczecinniemiecki #ArbeitmitDeutsch #DeutscheSpracheJobs #stellenangebote #pracazjęzykiemniemieckimszczecin #jobofferwithgermanlanguage

Specjalista Ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim
Specjalista Ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim
Szczecin 30+ kilka dni temu

Specjalista Ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim Lokalizacja Szczecin- praca stacjonarna Start OD ZARAZ Znajomość angielskiego nie jest wymagana! Nie musisz mieć doświadczenia zawodowego- klient oferuje profesjonalne szkolenie! Jako specjalista ds. wsparcia klienta: Będziesz zajmować się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.) Będziesz identyfikować problemy i proaktywnie eliminował błędy Będziesz dokumentować wszystkie zgłoszenia zgodnie z istniejącymi procesami Nasze wymagania: Znajomość języka niemieckiego na poziomie min.B2- wymóg konieczny Gotowość do podjęcia pracy stacjonarnej w centrum Szczecina (wygodne biuro, nowoczesny biurowiec) Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi komputera Komunikatywność Pozytywne nastawienie i sumienne podejście do pracy Oferujemy: Umowę o pracę na pełen etat Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 8000 pln brutto + bonus Praca od poniedziałku do niedzieli- elastyczne zmiany Profesjonalne szkolenia wdrażające i rozwojowe Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych) Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, program rekomendacji pracowników) Pakiet relokacyjny dla kandydatów chętnych do przeprowadzki do Szczecina Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta nie zwlekaj i wyślij nam swoje CV. Jeśli znasz język niemiecki lub niemiecki i angielski i szukasz pracy w pełni zdalnej wyślij nam swoje cv zaznaczając taką informację w treści emaila. Znajdziemy ofertę dla Ciebie! Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. #pracazjęzykiemniemieckim #niemieckiszczecin #pracazjęzykiemniemieckimszczecin #jobofferwithgermanlanguage #jobofferwithGermaninSzczecin

Doradca Klienta - Sklep RTV/AGD/IT
Doradca Klienta - Sklep RTV/AGD/IT
Szczecin 30+ kilka dni temu

Dla lidera branży RTV/AGD/IT poszukujemy: Doradcy Klienta Dołącz do nas i zostań Expertem Twój zakres obowiązków: -sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy -zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji -dbanie o najwyższą jakość obsługi Nasze oczekiwania: -wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne -orientacja na osiąganie wyznaczonych celów -umiejętność słuchania Klientów i dobór rozwiązań odpowiadających ich potrzebom -dążenie do podnoszenia swojej wiedzy i kompetencji -doświadczenie w branży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem Oferujemy: -umowę o pracę bez okresu próbnego -możliwość wypracowania premii -zniżki na najlepszy sprzęt z naszych elektromarketów -ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach -prywatną opiekę medyczną -realną szansę na awans -pakiet szkoleń -dofinansowanie do karty MultiSport -pomoc i opiekę naszej fundacji Media Expert „Włącz się” Baby Expert, czyli wyprawkę dla Twojego nowonarodzonego dziecka To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij swoje CV!

Customer Support Advisor with Italian
Customer Support Advisor with Italian
Szczecin 30+ kilka dni temu

Your responsibilities Be the voice of SumUp – the direct link to the customers. Take care of Italian speaking customers by phone, email, chat and social media channels. Support SumUp’s merchants for all questions and inquiries about our product and service. Work actively on the optimization of all processes related to our customers, to constantly increase the happiness of our merchants. Our requirements Excellent language skills in Italian (C1) and feeling comfortable speaking and writing in English. You love to communicate, while being easy-going and patient with our customers You’re curious and persistent when solving issues. You’re organized and cool-headed, and you thrive in a fast-paced environment. You’re confident using smartphones, tablets and computers What we offer Permanent employment (full time) Competitive salary IT and soft skills training Private medical care Language courses Group insurance program, sports and leisure program

Brand Master - Szczecin - 50 - 27 zł brutto/h
Brand Master - Szczecin - 50 - 27 zł brutto/h
Szczecin 30+ kilka dni temu

OEX Cursor S.A. jest liderem wśród firm świadczących usługi wsparcia sprzedaży i marketingu. W związku ze współpracą z jednym z naszych klientów poszukujemy osób do współpracy jako: BRAND MASTER KONCERN TYTONIOWY Miejsce pracy: Szczecin, sklepy detaliczne, galerie handlowe i lokalne eventy Zadania: - sprzedaż produktu w wyznaczonych miejscach - budowanie wizerunku marki na rynku - przekazywanie informacji marketingowych o prezentowanych produktach - aktywne pozyskiwanie nowych konsumentów dla marki Poszukujemy osób, które: - są dyspozycyjne minimum 3-4 dni w tygodniu (w tym w weekendy) - są przebojowe, energiczne i otwarte na nowe doświadczenia - łatwo nawiązują kontakty z innymi ludźmi - są pełnoletnie Oferujemy: - wynagrodzenie – 40 - 50 zł brutto/h - dodatkowe wynagrodzenie za pracę w soboty – 5 zł brutto/h - atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników - zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie - elastyczne godziny pracy w ramach ustalonego harmonogramu - bardzo miłą atmosferę pracy - przeszkolenie w zakresie prezentowanego produktu - stałą opiekę koordynatora projektu - możliwości awansu CO ZROBIĆ, BY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI? Niewiele – wypełnij nasz formularz rekrutacyjny, który nam umożliwi kontakt z Tobą :)

Praca nad morzem salon gier Rewal Pobierowo 50 zł godz netto
Praca nad morzem salon gier Rewal Pobierowo 50 zł godz netto
Szczecin 30+ kilka dni temu

Poszukiwani pracownicy do pracy w salonie gier zręcznościowych (jak np. cymbergaj, łapanie maskotek, ruchome półki z monetami, boxer, basketball i podobne) na stanowisko obsługi klienta w salonie. Praca w okresie 2 połowa Czerwca – Wrzesień w Rewalu, Pobierowie lub Dziwnowie (minimum 4 tygodnie). Poszukujemy kilkunastu osób, gdyż posiadamy kilka salonów w każdej z miejscowości. Salony otwarte będą codziennie w godzinach 11-22. Praca w systemie 2+1 (2 dni pracy, 1 dzien przerwy) Od kandydatów oczekujemy: • Wysokiego zaangażowania do pracy • Pozytywnej energii i miłego nastawienia do klienta • Pełnoletności oraz niekaralności • Polskiego obywatelstwa Obowiązki: • Dbanie o porządek w salonie • Podstawowe naprawy automatów • Obsługa klienta (rozmienianie na monety, wydawanie nagród, uzupełnianie kuponów) Oferujemy: • Wynagrodzenie w wysokości 50 zł/ godz netto umowa zlecenie • Premia uznaniowa • Praca po 11h dziennie w systemie 2 dni pracy 1 dzien wolny • Zakwaterowanie na miejscu • Zniżka pracownicza na jedzenie (kebab, zapiekanki, pizza itp.) • Miła kulturalną atmosferę w pracy w super zespole Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie aplikacji (CV z numerem telefonu) poprzez portal lub na ponizszy adres email Pracamorze2023 @ gmail.com (bez spacji) Będziemy się kontaktować z wybranymi kandydatami

Brand Master - Szczecin - 50 - 27 zł brutto/h
Brand Master - Szczecin - 50 - 27 zł brutto/h
Szczecin 30+ kilka dni temu

Szukasz dobrze płatnej pracy? Świetnie trafiłeś/aś! Dołącz do naszego zespołu jako Brand Master i zdobądź doświadczenie w sprzedaży. Miejsce pracy: Szczecin - sklepy detaliczne, lokalne eventy Zadania na stanowisku: sprzedaż produktów w wyznaczonych przez koordynatora projektu punktach na terenie miasta budowanie profesjonalnego wizerunku marki na rynku aktywne pozyskiwanie nowych konsumentów przekazywanie informacji marketingowych o prezentowanych produktach (podgrzewacze tytoniu, e-papierosy, saszetki nikotynowe) Poszukujemy osób, które: są dyspozycyjne minimum 15 akcji w miesiącu po 5h (w tym weekendy) nie boją się nowych wyzwań oraz doświadczeń są uśmiechnięte, energiczne i łatwo nawiązują kontakty z innymi ludźmi są pełnoletnie Mile widziane: doświadczenie w sprzedaży prawo jazdy kat. B Oferujemy: wynagrodzenie - 30-50 zł brutto/h dodatkowe wynagrodzenie za pracę w soboty - 5 zł brutto/h atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników sprzedażowych zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie elastyczne godziny pracy w ramach ustalonego harmonogramu tak abyś mógł/mogła znaleźć czas na swoje inne zajęcia i obowiązki profesjonalne szkolenie w zakresie prezentowanego produktu – wszystkiego Cię nauczymy możliwość skorzystania z karty MultiSport bardzo miłą atmosferę pracy oraz możliwości awansu w strukturach firmy stałą opiekę i wsparcie koordynatora projektu CO ZROBIĆ, BY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI? Niewiele – wypełnij nasz formularz rekrutacyjny, który umożliwi nam kontakt z Tobą :)

Konsultant ds. obsługi klienta (praca zdalna)
Konsultant ds. obsługi klienta (praca zdalna)
Szczecin 30+ kilka dni temu

JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej) I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA! Dla naszego Klienta poszukujemy: Konsultant ds. obsługi klienta(praca zdalna) W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: wsparcie doświadczonych specjalistów, możliwość udziału w kursach i szkoleniach podnoszących Twoje kwalifikacje, SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), posiadasz umiejętność łatwego wysławiania, płynnego czytania sprawnego pisania podzielność uwagi (słuchanie i wypełnianie formularza) - dobra obsługa komputera praca dwuzmianowa 8-15, 11-18 wykształcenie minimalne: średnie OFERUJEMY: umowa o pracę obejmuje okres szkolenia (pełne wynagrodzenie) pełny wymiar pracy 1-3 miesięcy okres próbny, docelowo czas nieokreślony wsparcie koordynatora projektu Prosimy o dodanie klauzuli: Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.

PRACA W CALL CENTER - INFOLINIA PRZYCHODZĄCA
PRACA W CALL CENTER - INFOLINIA PRZYCHODZĄCA
Szczecin 30+ kilka dni temu

Konsultant Contact Center – czynności obsługi Klienta w Contact Center. Firma z branży energetycznej zatrudni konsultantów Contact Center do pracy na infolinii rozmów przychodzących oraz wychodzących. Zakres obowiązków: - kontakt telefoniczny z klientami firmy w celu przekazywania konkretnych informacji; - obsługa połączeń telefonicznych (głównie infolinia przychodząca) oraz systemu eBOK (także e-mail/fax/czat/video-czat); - szybkie działanie i dbanie o jakość przeprowadzonych rozmów; - przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie; - bardzo dobra znajomość języka polskiego, płynna komunikacja i łatwość w prowadzeniu rozmów; - dobra dykcja i wymowa; - mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta lub w Call Center; - dobra organizacja pracy; - umiejętność obsługi pakietu MS Office; - dyspozycyjność min. 120 godzin w miesiącu. Oferujemy: - umowa zlecenie; - atrakcyjna stawka godzinowa w wysokości 23 zł brutto; - praca stacjonarna (decyzję o pracy zdalnej podejmuje kierownik biura); - system premiowy za realizację celów jakościowych i ilościowych (okres rozliczeniowy dwumiesięczny); - możliwość wzięcia udziału w akcjach dodatkowo płatnych; - szkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branży; - interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole; - benefity pracownicze (prywatne ubezpieczenie, karta Multisport itp.). Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - lub @ Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)". Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

KONSULTANT INFOLINII PRZYCHODZĄCEJ - branża energetyczna
KONSULTANT INFOLINII PRZYCHODZĄCEJ - branża energetyczna
Szczecin 30+ kilka dni temu

Konsultant Contact Center – czynności obsługi Klienta w Contact Center. Firma z branży energetycznej zatrudni konsultantów Contact Center do pracy na infolinii rozmów przychodzących. Zakres wykonywanych czynności: - udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów w zakresie ofert i usług świadczonych przez GK ENEA telefonicznie oraz korespondencyjnie (e-mail/fax/czat/video-czat); - promocja i sprzedaż produktów GK ENEA; - realizowanie działań związanych z procedurami dotyczącymi zawierania oraz obsługi umów zawartych przez klientów z ENEA; - przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji i skarg związanych z działalnością GK ENEA (w zakresie przydzielonych kompetencji); - w sytuacjach tego wymagających wykonywanie połączeń wychodzących do klientów; - ewidencja oraz zgodna z procedurami rejestracja zgłoszeń prowadzonych w ramach obsługi klientów; - utrzymywanie pozytywnych kontaktów z klientami w celu realizacji zakładanych wskaźników ilościowych i jakościowych; - zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi klientów. Wymagania: - znajomość pakietu Office oraz obsługi urządzeń biurowych; - łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych; - odporność na stres; - silne zorientowanie na realizację celów; - umiejętność pracy w zespole; - obowiązkowość, sumienność i dokładność; - dobra organizacja pracy; - dobra dykcja. Oferujemy: - umowa zlecenie; - atrakcyjna stawka godzinowa w wysokości 23 zł brutto; - możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia (decyzję podejmuje kierownik biura); - system premiowy za realizację celów jakościowych i ilościowych (okres rozliczeniowy dwumiesięczny); - możliwość wzięcia udziału w akcjach dodatkowo płatnych; - szkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branży; - interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole; - benefity pracownicze (prywatne ubezpieczenie, karta Multisport itp.). Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - Przyjdź: Piekary 26, Poznań Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)". Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

Pracownik działu obsługi klienta z językami obcymi
Pracownik działu obsługi klienta z językami obcymi
Szczecin 30+ kilka dni temu

Cpl jest globalnym dostawcą innowacyjnych rozwiązań rekrutacyjnych i ekspertem w pozyskiwaniu i rozwoju talentów. Na co dzień pomagamy naszym kandydatom w rozwoju ich kariery oraz wspieramy naszych klientów, na rynku polskim i europejskim, w dotarciu do najlepszych talentów. Dzięki międzynarodowej sieci biur oferujemy kandydatom stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku. Rekrutujemy w szerokim zakresie branż i funkcji: IT, Shared Service/Business Process Outsourcing, Engineering & Logistics, Sales & Marketing, Corporate finance. Zaprojektuj z nami swoją przyszłość! Dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko pracownik działu obsługi klienta z językiem: niemieckim/ niderlandzkim/ francuskim/ włoskim/ hiszpańskim/ chińskim/ portugalskim/ norweskim/ fińskim/ szwedzkim/ duńskim/ węgierskim/ rumuńskim. Znasz jeden z powyższych języków na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację? Jesteś komunikatywny/a i lubisz pracę z ludźmi? Nie zwlekaj - aplikuj już teraz! Wykorzystaj swój potencjał i zdobądź stabilne zatrudnienie. Pracownik działu obsługi klienta z językami obcymi Lokalizacja: Szczecin/ Poznań/ Bydgoszcz Zadania na stanowisku: • zarządzanie bazą danych; • uaktualnianie systemów; • współpraca z innymi członkami zespołu; • obsługa klienta zewnętrznego (telefon/email/czat) • kontrola terminowości i jakości powierzonych zadań; Oczekujemy: • znajomość języka angielskiego oraz drugiego języka obcego (min. B2); • umiejętność obsługi pakietu MS Office; • dobrze rozwiniętych zdolności komunikacyjnych; • chęci rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku; Oferujemy: • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; • szeroki pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport i inne; • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy; • przyjazne miejsce pracy i niekorporacyjną atmosferę. Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, nie czekaj - zostaw nam swoje CV, a my skontaktujemy się z Tobą i opowiemy o szczegółach oferty! Do usłyszenia! :)

Specjalista Ds. Wsparcia Klienta z językiem angielskim
Specjalista Ds. Wsparcia Klienta z językiem angielskim
Szczecin 30+ kilka dni temu

Specjalista Ds. Wsparcia Klienta z językiem angielskim Lokalizacja: Praca w centrum Szczecina Zakres obowiązków: e-mailowa obsługa klienta telefoniczna obsługa klienta administracja i praca z wewnętrznym systemem raportowanie prowadzonych działań inne prace biurowe dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy współpraca z pozostałymi działami spółki Poszukujemy kandydatów: z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego komunikatywnych, odpowiedzialnych, sumiennych, otwartych na nowe wyzwania gotowych do podjęcia pracy zmianowej gotowych do podjęcia pracy od zaraz Co dostaniesz w zamian: qynagrodzenie 5500- 6000 pracę stacjonarną w wygodnym biurowcu w Szczecinie pracę na pełen etat umowa o pracę pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, bonusy finansowe, i inne) profesjonalne szkolenia wdrożeniowe i rozwojowe realne szanse rozwoju Jeśli szukasz pracy z językiem angielskim w Szczecinie nie zwlekaj i wyślij nam swoje cv na adres @ Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Wysyłając CV oświadczasz, że podane przez Ciebie dane są zgodne ze stanem faktycznym i nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich. Przekazanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do otrzymania wglądu do danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. #pracazjęzykiemangielskim #jobofferwithenglishszczecin

Obsługa klienta z j. niemieckim 100% ZDALNIE
Obsługa klienta z j. niemieckim 100% ZDALNIE
Szczecin 30+ kilka dni temu

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Komunikacja z klientami międzynarodowymi przez telefon czat, mail • Prowadzenie codziennych rozmów w języku niemieckim • Zdobywanie wiedzy informatycznej • Praca 100% zdalna WYMAGANIA: • Płynny język niemiecki - C1 • Komunikatywny język angielski - B1/B2 • Dobra organizacja pracy oraz dbałość o szczegóły • Umiejętność obsługi pakietu MS Office • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub w branży IT OFERUJEMY: • Prywatna opieka medyczna • Szkolenia • Stałe wsparcie konsultanta • Udział w integracjach i wydarzeniach organizowanych przez DCG

Praca biurowa z językiem niemieckim OD ZARAZ
Praca biurowa z językiem niemieckim OD ZARAZ
1000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Aktualnie dla jednego z naszych Klientów, międzynarodowej firmy która posiada jeden ze swoich oddziałów w Szczecinie poszukujemy kandydatów gotowych do podjęcia pracy stacjonarnej z językiem niemieckim na stanowisku: Asystent/ka Ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim Lokalizacja: Szczecin praca stacjonarna Start pracy listopad Znajomość języka angielskiego nie jest wymagana! Czego oczekujemy: Znajomości języka niemieckiego w piśmie na poziomie co najmniej B2 Dobrej obsługi komputera i pakietu MS Office Dokładności i umiejętność analitycznego myślenia Gotowości do rozpoczęcia pracy od zaraz Gotowości do podjęcia pracy stacjonarnej w Szczecinie Klient wypłaca również pakiet relokacyjny kandydatom chętnym na przeprowadzkę do Szczecina) Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientem niemieckojęzycznym Odbieranie telefonów od klientów, którzy są w posiadaniu usług takich jak gaz prąd. Zapisywanie stanu licznika, zmiana taryfy, zmiana umowy, dopisanie nowego użytkownika, najemcy itp. Wprowadzanie danych do systemu w języku niemieckim Oferujemy: Wynagrodzenie 6500+bonus 500 brutto Pracę, którą możesz rozpocząć od listopada Pracę na pełen etat Pracę na umowę o pracę Pracę w dni robocze (przedział godzin 8:00 – 16:30 lub 9:30 – 18:00) Atrakcyjny pakiet socjalny benefitów pozapłacowych Jeśli znasz język niemiecki na wymaganym poziomie i możesz rozpocząć pracę w listopadzie OD ZARAZ APLIKUJ wysyłając cv. Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Wysyłając CV oświadczasz, że podane przez Ciebie dane są zgodne ze stanem faktycznym i nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich. Przekazanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do otrzymania wglądu do danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. #pracazniemieckiszczecin

Specjalista ds. sprzedaży z j. niemieckim!
Specjalista ds. sprzedaży z j. niemieckim!
Szczecin 30+ kilka dni temu

Selvoy to międzynarodowe omnichannel contact center, które przenosi doświadczenie konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działania to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Pracując z nami do Twoich obowiązków należeć będzie: telefoniczny kontakt z klientami indywidualnymi rynku niemieckiego budowanie z klientami długofalowych relacji opartych na zaufaniu, profesjonalne doradztwo produktowe (po pełnym przeszkoleniu) wprowadzanie danych do systemu zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Twoja praca to głównie rozmowy telefoniczne w j.niemieckim, a więc stanowią ok. 80% czasu pracy. Jeżeli: biegle posługujesz się językiem niemieckim lubisz kontakt z klientem cenisz sobie wygodną pracę zdalną czujesz, że sprzedaż to Twoja ukryta supermoc lub już zdążyłeś się o tym przekonać ... to nie czekaj i porozmawiajmy! Z naszej strony otrzymasz: pracę na pełny etat (zmiany 8-godzinne); satysfakcjonujące wynagrodzenie - wysoka podstawa oraz wypracowana przez Ciebie prowizja (ok. 2000-3000 zł brutto); PRACĘ ZDALNĄ z dowolnego miejsca niezbędne narzędzia i sprzęt do pracy dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej wewnętrzne szkolenia i warsztaty, dzięki którym zdobędziesz nowe kompetencje możliwość doskonalenia swoich umiejętności językowych poprzez codzienny kontakt z klientami. Aplikuj już teraz za pośrednictwem formularza.

Pracownik biurowy z językiem niemieckim
Pracownik biurowy z językiem niemieckim
Szczecin 30+ kilka dni temu

Aktualnie dla jednego z naszych Klientów, międzynarodowej firmy która posiada jeden ze swoich oddziałów w Szczecinie poszukujemy kandydatów gotowych do podjęcia pracy stacjonarnej z językiem niemieckim na stanowisku: Asystent/ka Ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim Lokalizacja: Szczecin praca stacjonarna Start pracy listopad Znajomość języka angielskiego nie jest wymagana! Czego oczekujemy: Znajomości języka niemieckiego w piśmie na poziomie co najmniej B2 Dobrej obsługi komputera i pakietu MS Office Dokładności i umiejętność analitycznego myślenia Gotowości do rozpoczęcia pracy od zaraz Gotowości do podjęcia pracy stacjonarnej w Szczecinie Klient wypłaca również pakiet relokacyjny kandydatom chętnym na przeprowadzkę do Szczecina) Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientem niemieckojęzycznym Odbieranie telefonów od klientów, którzy są w posiadaniu usług takich jak gaz prąd. Zapisywanie stanu licznika, zmiana taryfy, zmiana umowy, dopisanie nowego użytkownika, najemcy itp. Wprowadzanie danych do systemu w języku niemieckim Oferujemy: Wynagrodzenie 6500+bonus 500 brutto Pracę, którą możesz rozpocząć od listopada Pracę na pełen etat Pracę na umowę o pracę Pracę w dni robocze (przedział godzin 8:00 16:30 lub 9:30 18:00) Atrakcyjny pakiet socjalny benefitów pozapłacowych Jeśli znasz język niemiecki na wymaganym poziomie i możesz rozpocząć pracę w listopadzie OD ZARAZ APLIKUJ wysyłając cv. Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Wysyłając CV oświadczasz, że podane przez Ciebie dane są zgodne ze stanem faktycznym i nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich. Przekazanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do otrzymania wglądu do danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. #pracazniemieckiszczecin

Praca zdalna - obsługa klienta z niem i ang - dobra stawka
Praca zdalna - obsługa klienta z niem i ang - dobra stawka
Szczecin 30+ kilka dni temu

Firma rekrutacyjna ASTA Work ( nr 19386) dla naszego Klienta międzynarodowej firmy z siedzibą w Warszawie szukamy osób na stanowisko: Specjalista ds. mailowej i telefonicznej obsługi klienta – j. niemiecki i j.angielski m/k Miejsce pracy: praca zdalna W naszym zespole będziesz mailowo i telefonicznie wspierać osoby indywidualne i biznesowe odnośnie technicznych zapytań komputerowych, tematyka to dyski SSD Praca od pon do piątku w godzinach biurowych Wymagamy języka niemieckiego i angielskiego na poziomie B2/C1 Bardzo atrakcyjna stawka - 45 zł/brutto / h - szkolenie odbywa się w j. angielskim - praca w godz. 8 – 17:30 - telefon+email+czat - sprzęt dostarcza firma - stawka 45 zł/h brutto Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy - odpłatne Umowę o pracę Możliwość zdobycia doświadczenia dobry początek jako praca i pierwsze kroki w IT Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego Oczekujemy: Znajomości języka niemieckiego i angielskiego na poziomie min. C1 Umiejętności obsługi komputera Dokładności i dobrej organizacji pracy Praca na cały etat Zyskujesz: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, bony świąteczne Program poleceń pracowniczych Bonusy dla najlepszych pracowników Administratorem Danych Osobowych jest Asta Work Joanna Konefał , ul Kajki 5/15, 10-546 Olsztyn , zwany dalej Firmą, adres korespondencyjny: ul Kajki 5/15, 10-546 Olsztyn , e-mail: info(at)astawork.pl. Dane osobowe gromadzone przy pomocy aplikacji o pracę (CV) – przetwarzane w celach rekrutacyjnych - przetwarzane są na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO). Dane osobowe podane przez kandydata będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tym celu. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Firmy, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Firmie na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych w aplikacji o pracę jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacyjnym i ew. przyszłych rekrutacjach. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w ww. celach jest dobrowolne. Wysłanie aplikacji do Firmy jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby rekrutacji obecnej oraz przyszłych rekrutacji, na życzenie kandydata aplikacja będzie rozpatrywana tylko w obecnym procesie rekrutacyjnym - prosimy o zaznaczenie przy zgłoszeniu takiej prośby.

Pracownik wsparcia sali sprzedaży- Szczecin
Pracownik wsparcia sali sprzedaży- Szczecin
Szczecin 30+ kilka dni temu

Nowa Oferta Pracy dla Pracownika Wsparcia Sali Sprzedaży Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller). I my zapłacimy za bycie Pracownikiem Wsparcia Sali Sprzedaży! Zapewnimy Ci: • umowę zlecenie • szansę na awans • szkolenie i wsparcie w trakcie wdrożenia, bo liczą się chęci Twoje zadania: • zatowarowanie sali sprzedaży i uzupełnianie braków • dbanie o ekspozycję towarów, ich podłączenie i regulację • oznaczanie cenowe i marketingowe produktów • aktualizacje cen towarów oraz uzupełnianie braków cen przy produktach • weryfikacje stanu faktycznego produktów (uszkodzenia, kompletność, stan opakowań) • wspieranie Doradców Klienta w obsłudze Klientów i realizacji bieżących zadań • zabezpieczanie towarów przed kradzieżą i przeprowadzanie inwentaryzacji cząstkowych • kontrola ważności produktów Od Ciebie oczekujemy: • komunikatywności i odpowiedzialności • zaangażowania w powierzone obowiązki • gotowości do uczenia się i przyswajania nowej wiedzy • dzielenia się z członkami zespołu wiedzą, doświadczeniem i dobrymi praktykami To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl

KONSULTANT INFOLINII PRZYCHODZĄCEJ - 23 zł/h!
KONSULTANT INFOLINII PRZYCHODZĄCEJ - 23 zł/h!
Szczecin 30+ kilka dni temu

Konsultant Contact Center – czynności obsługi Klienta w Contact Center. Firma z branży energetycznej zatrudni konsultantów Contact Center do pracy na infolinii rozmów przychodzących. Zakres wykonywanych czynności: - obsługa Klientów (infolinia rozmów przychodzących) telefonicznie oraz korespondencyjnie (e-mail/fax/czat/video-czat); - udzielanie informacji na zapytania klientów w zakresie ofert i usług świadczonych przez firmę ENEA; - przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji i wniosków; - rozpatrywanie wpływających zgłoszeń i samodzielne podejmowanie decyzji; - wykonywanie czynności administracyjno-biurowych (np. wprowadzanie danych do systemu); - dbanie o wizerunek firmy budując relacje z Klientami. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie; - dobra dykcja; - posługiwanie się poprawną polszczyzną; - dobra znajomość pakietu MS Office; - cierpliwość, opanowanie, empatia; - odporność na stres; - obowiązkowość, umiejętność organizacji pracy. Oferujemy: - umowa zlecenie; - atrakcyjna stawka godzinowa w wysokości 23 zł brutto; - możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia (decyzję podejmuje kierownik biura); - system premiowy za realizację celów jakościowych i ilościowych (okres rozliczeniowy dwumiesięczny); - możliwość wzięcia udziału w akcjach dodatkowo płatnych; - szkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branży; - interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole; - benefity pracownicze (prywatne ubezpieczenie, karta Multisport itp.). Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)" Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

Praca na recepcji w godzinach popołudniowych i w soboty
Praca na recepcji w godzinach popołudniowych i w soboty
Szczecin 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem naszej placówki Centrum Medycznego Olimedica w Szczecinie poszukujemy dynamicznej osoby na stanowisko Stanowisko pracy: Recepcjonistka medyczna/ Recepcjonista medyczny Miejsce pracy: Szczecin Wymiar pracy: godziny popołudniowe oraz w soboty Oferujemy • możliwość rozwoju zawodowego i doświadczenia w branży medycznej, • przyjazną atmosferę pracy w zaangażowanym zespole, • ciekawą pracę pełną wyzwań w rozwijającej się firmie, • pakiet socjalny, • wynagrodzenie stałe oraz system premiowy, • możliwość uczestniczenia w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych. Wymagania • znajomość języka angielskiego, • wysoka kultura osobista, • komunikatywność, otwartość i pogodne usposobienie, • umiejętność i łatwość budowania pozytywnych relacji interpersonalnych, • samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, umiejętność rozwiązywania problemów i reagowania w trudnych sytuacjach, • nastawienie na efekt, wysoką skuteczność. Mile widziane • doświadczenie w branży medycznej/biurowej, Zakres obowiązków min. • bieżąca obsługa recepcji prowadzenie rejestru dokumentacji zdrowotnej pacjentów w formie elektronicznej i papierowej; • organizacja obiegu dokumentów i właściwa ich rejestracja oraz archiwizacja, • pogłębianie wiedzy na temat oferowanych usług, • kreowanie i dbanie o dobry wizerunek poprzez profesjonalną i życzliwą obsługę. Czekamy właśnie na Ciebie! Pragniemy współpracować z osobami zaangażowanymi, pozytywnie nastawionymi i konsekwentnie dążącymi do osiągnięcia sukcesu. Zależy nam na budowaniu pozytywnej atmosfery, rozwoju i sukcesach zawodowych naszego Zespołu. Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie aktualnego CV wraz z listem motywacyjnym na adres e-mail: @ w tytule wiadomości proszę wpisać: REKRUTACJA – Recepcjonistka medyczna/ Recepcjonista medyczny Proszę o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu procesu rekrutacji obecnej i przyszłych prowadzonego przez Olimedica z siedzibą w Szczecinie zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Informujemy, że Administratorem danych jest Olimedica z siedzibą w Szczecinie przy ul. Krzywoustego 9-10. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Młodszy Doradca techniczny ds. oprogramowania
Młodszy Doradca techniczny ds. oprogramowania
Szczecin 30+ kilka dni temu

Praca w siedzibie firmy w Koszalinie, Integra Software jest firmą, która oferuje rozwiązania dla branży motoryzacyjnej. Systemy tworzone są zarówno dla dużych firm korporacyjnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, m.in. dla importerów części zamiennych, sieci warsztatowych, flot pojazdów, serwisów samochodowych, sklepów motoryzacyjnych, baz transportowych. Realizujemy zaawansowane projekty ERP, eCommerce, systemy flotowe dla takich firm jak Bosch, Bridgestone, Continental, Michelin, Mercedes. Co jest istotne - Szukamy do współpracy młodszego doradcy, który dołączy do naszego zespołu wsparcia technicznego. Jeśli szybko identyfikujesz problemy i znajdujesz optymalne rozwiązania –sprawdź, czy nie szukamy Ciebie. Co trzeba robić? ️ Obsługiwać pierwszą linię wsparcia technicznego Będziesz odpowiedzialny za wsparcie klientów w zakresie obsługi programu ️ Analizować zgłaszane problemy także we współpracy z działem rozwoju Szybko identyfikujesz problemy i znajdujesz skuteczne rozwiązania ️ Przygotowywać raporty dotyczące obsługiwanych zgłoszeń Pomoże nam to wykryć najczęściej występujące problemy i je wyeliminować ️ Wspierać proces wdrożenia oprogramowania u klientów Chcemy, aby nasze systemy były dostosowane do potrzeb i wymagań klientów Czego oczekujemy? ️ Nie wymagamy doświadczenia, zapewniamy wdrożenie na tym stanowisku Liczymy na Twoją otwartość na wiedzę i pozyskiwanie umiejętności ️ Umiejętności organizacji pracy i samodzielności w wykonywaniu zadań Chcemy być pewni, że w pełni zrealizujesz powierzone Tobie zadania ️ Rozwiniętych zdolności komunikacyjnych Twoje umiejętności ułatwią porozumienie się z klientem ️ Zorientowania na szukanie rozwiązań Jeśli na co dzień wykazujesz się dociekliwością i analitycznym podejściem – to szukamy właśnie Ciebie ️ Umiejętności pracy zespołowej Współpracuj z zespołem, aby wspólnie osiągać wyznaczone cele Co jest mile widziane? ️ Zainteresowanie branżą motoryzacyjną Twoja pasja może pomóc przy codziennych zadaniach ️ Doświadczenie w obsłudze systemów klasy ERP Wiedza, która pozwoli sprawnie rozwiązywać powstałe problemy lub awarie ️ Doświadczenie jako doradca wsparcia technicznego Podziel się z nami swoim doświadczeniem ️ Podstawowa znajomość tematyki dotyczącej sprzedaży i obsługi magazynu Dodatkowy plus, jeśli te zagadnienia nie są Ci obce ️ ​Znajomość MS SQL Server / Firebird Te i inne technologie mogą Ci tylko pomóc w codziennej pracy

Specjalista ds.wsparcia klientów ze znajomością j.niemiec.
Specjalista ds.wsparcia klientów ze znajomością j.niemiec.
Szczecin 30+ kilka dni temu

Expect more. Connect more. Dołącz do Diebold Nixdorf - jesteśmy czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności na świecie. Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych. Wśród naszych klientów znajdują się banki i instytucje finansowe, sieci handlowe, paliwowe, centra logistyczne i rozliczeniowe zlokalizowane na całym świecie. Mieścimy się w nowoczesnym biurowcu w centrum Szczecina, ale dla osób mieszkających w innych częściach Polski oferujemy możliwość pracy zdalnej. Zadania: · Techniczne wsparcie klientów dotyczące obsługi dedykowanego sprzętu i oprogramowania dostarczanego przez Diebold Nixdorf, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i aplikacji · Współpraca ze starszymi specjalistami - dostarczanie szczegółowych informacji o podjętych działaniach, wspólne rozwiązywanie problemów · Aktualizacja systemu (rejestracja informacji dot. połączeń, podjętych działań i zaproponowanych rozwiązań) Oczekiwania: · Biegła znajomość języka niemieckiego (co najmniej na poziomie B2) · Znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B2) · Gotowość do pracy zmianowej · Znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office · Doświadczenie na podobnym stanowisku Z naszej strony oferujemy: · Umowę o pracę na pełny etat · Program szkoleniowy od pierwszego dnia pracy · Dostęp do najnowocześniejszych technologii · Możliwości rozwoju (ścieżki kariery, rekrutacje wewnętrzne, szkolenia, uczestnictwo w dodatkowych projektach) · Możliwość używania języków obcych w codziennej pracy · Pracę w międzynarodowym zespole · Atmosferę wsparcia i współpracy w naszych zespołach · Szeroki zakres benefitów: · Ubezpieczenie na życie, · Prywatną opiekę medyczną, · Kartę Multisport, · 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy, · dostęp do platformy szkoleniowej - 8000 uznanych w branży certyfikowanych szkoleń, · możliwość pracy w pełni zdalnej, · dodatek dla osób pracujących z biura · program poleceń pracowniczych

Specjalista ds. SPRZEDAŻY |NIEMIECKI |8000 zł brtto=> remote
Specjalista ds. SPRZEDAŻY |NIEMIECKI |8000 zł brtto=> remote
Szczecin 30+ kilka dni temu

Selvoy to międzynarodowe omnichannel contact center, które przenosi doświadczenie konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działania to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Pracując z nami do Twoich obowiązków należeć będzie: telefoniczny kontakt z klientami indywidualnymi rynku niemieckiego budowanie z klientami długofalowych relacji opartych na zaufaniu, profesjonalne doradztwo produktowe (po pełnym przeszkoleniu) wprowadzanie danych do systemu zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Twoja praca to głównie rozmowy telefoniczne w j.niemieckim, a więc stanowią ok. 80% czasu pracy. Jeżeli: biegle posługujesz się językiem niemieckim lubisz kontakt z klientem cenisz sobie wygodną pracę zdalną czujesz, że sprzedaż to Twoja ukryta supermoc lub już zdążyłeś się o tym przekonać ... to nie czekaj i porozmawiajmy! Z naszej strony otrzymasz: pracę na pełny etat (zmiany 8-godzinne); satysfakcjonujące wynagrodzenie - wysoka podstawa oraz wypracowana przez Ciebie prowizja (ok. 2000-3000 zł brutto); PRACĘ ZDALNĄ z dowolnego miejsca niezbędne narzędzia i sprzęt do pracy dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej wewnętrzne szkolenia i warsztaty, dzięki którym zdobędziesz nowe kompetencje możliwość doskonalenia swoich umiejętności językowych poprzez codzienny kontakt z klientami. Aplikuj już teraz za pośrednictwem formularza.

Telemarketing => ZDALNIE => Chcesz zarabiać dużo?
Telemarketing => ZDALNIE => Chcesz zarabiać dużo?
Szczecin 30+ kilka dni temu

Selvoy to Call Center gdzie z uśmiechem zaczynamy dzień:) Każdy może poczuć się tu jak w RODZINIE, zależy nam na sobie. Razem jadamy posiłki, pijemy kawę - również online! RAZEM zdobywamy szczyty sprzedaży! Branża zdrowie i uroda to nasza specjalizacja. Jesteśmy ekspertami w sprzedaży suplementów naturalnych. DOŁĄCZ DO NAS - ZOSTAŃ EKSPERTEM SPRZEDAŻY Czym będziesz się zajmować? • obsługa połączeń telefonicznych od wstępnie zainteresowanych klientów • profesjonalny dobór indywidualnych rozwiązań • aktywna sprzedaż produktów z portfolio firmy • negocjacje z klientami • wprowadzanie danych do systemu Co pomoże Ci w pracy? • otwarta postawa na klienta • asertywność i motywacja • dążenie do realizacji celów sprzedażowych • zaangażowanie w negocjacje z klientem • łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi i prowadzenia rozmów z klientami Co Selvoy zapewni Tobie? • poczucie bezpieczeństwa - stabilna stała podstawa • prowizje, na które Ty sam masz wpływ i od Ciebie zależy ich wysokość • profesjonalne pełne szkolenie zarówno produktowe jak i sprzedażowe • pakiet benefitów pozapłacowych • wspaniałą atmosferę w pracy i wsparcie na każdym etapie • pracę w oparciu o umowy cywilnoprawne Nie zwlekaj - zostań sprzedażowym Ninja i rozwiń cały swój potencjał!

Praca nad morzem salon gier Pobierowo Dziwnow 40 zl godz
Praca nad morzem salon gier Pobierowo Dziwnow 40 zl godz
Szczecin 30+ kilka dni temu

Poszukiwani pracownicy do pracy w salonie gier zręcznościowych (jak np. cymbergaj, łapanie maskotek, ruchome półki z monetami, boxer, basketball i podobne) na stanowisko obsługi klienta w salonie. Praca w okresie Sierpień – Wrzesień w Międzyzdrojach, Rewalu, Pobierowie lub Dziwnowie (minimum 4 tygodnie). Poszukujemy kilkunastu osób, gdyż posiadamy kilka salonów w każdej z miejscowości. Salony otwarte będą codziennie w godzinach 11-22. Praca w systemie 2+1 (2 dni pracy, 1 dzien przerwy) Od kandydatów oczekujemy: • Wysokiego zaangażowania do pracy • Pozytywnej energii i miłego nastawienia do klienta • Pełnoletności oraz niekaralności Obowiązki: • Dbanie o porządek w salonie • Podstawowe naprawy automatów • Obsługa klienta (rozmienianie na monety, wydawanie nagród, uzupełnianie kuponów) Oferujemy: • Wynagrodzenie w wysokości 40 zł/ godz netto umowa zlecenie • Premia uznaniowa • Praca po 11h dziennie w systemie 2 dni pracy 1 dzien wolny • Zakwaterowanie na miejscu • Zniżka pracownicza na jedzenie (kebab, zapiekanki, pizza itp.) • Miła kulturalną atmosferę w pracy w super zespole Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie aplikacji (CV z numerem telefonu) poprzez portal lub na ponizszy adres email jacekszaryautomaty @ gmail.com (bez spacji) Będziemy się kontaktować z wybranymi kandydatami

Doradca Klienta sklep butik SWISS – Galeria Kaskada
Doradca Klienta sklep butik SWISS – Galeria Kaskada
Szczecin 30+ kilka dni temu

PHU Jubiler jest właścicielem sieci ponad 120 butików SWISS zlokalizowanych w najlepszych centrach handlowych w Polsce i znanych na naszym rynku już od 20 lat. W swoim portfolio posiadamy zegarki sygnowane nazwiskami najsłynniejszych światowych projektantów - Tommy’ego Hilfigera, Hugo Bossa, Michaela Korsa, Karla Lagerfelda czy Giorgio Armaniego, cenione marki modowe - Hugo, Lacoste, Lee Cooper, Rosefield, Bering czy Ice-Watch, jak również marki szwajcarskie jak Roamer, Swiss Military Hanowa, Claude Bernard. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko: DORADCA KLIENTA w butiku SWISS Lokalizacja: Galeria Kaskada Opis stanowiska: - profesjonalna obsługa klienta w oparciu o najwyższe standardy polegające m.in. na doradztwie, prezentacji produktów, wsparciu klienta w procesie wyboru i zakupu - opieka posprzedażowa - nawiązywanie i rozwijanie pozytywnych relacji z Klientami butiku - dbałość o wizerunek butiku i wystawiennictwo naszych produktów - inicjatywa i proponowanie własnych pomysłów na rozwój butiku i relacji z Klientami Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - szkolenia z profesjonalnej obsługi klientów, które pomagają osiągnąć premiowane wyniki w sprzedaży - cykliczne szkolenia produktowe - uczestnictwo w wewnętrznych programach rozwojowych - możliwość szybkiego awansu - atrakcyjne rabaty pracownicze - pracę w ambitnym i zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze Wymagania: - wysokie zdolności komunikacyjne i pewność siebie w kontaktach z Klientem - umiejętność budowania relacji z Klientami - umiejętność słuchania i zadawania pytań - pozytywne nastawienie i wewnętrzna motywacja do pracy z Klientem i produktem - wysoka kultura osobista - znajomość języka angielskiego oraz doświadczenie w pracy z dobrem luksusowym będzie dodatkowym atutem Chcesz dołączyć do naszego zespołu pasjonatów i wspólnie z nami budować silną markę? Aplikuj i daj się odnaleźć już dzisiaj! Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem poniższego formularza. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PHU JUBILER Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-822, ul. Poleczki 13, moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”. Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Dodatkowa praca - rekruter - telemarketer
Dodatkowa praca - rekruter - telemarketer
Szczecin 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska - kontakt mailowy i telefoniczny z dyrektorami szkół podstawowych i ponadpodstawowych w całej Polsce w celu przedstawienia oferty bezpłatnych szkoleń dla nauczycieli - rekrutacja nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych chętnych do wzięcia udziału w szkoleniach z zakresu TIK w nauczaniu - dopełnienie formalności zgłoszeniowych z chętnymi osobami (drogą mailową) - bieżąca współpraca z zespołem rekruterów i telemarketerów oraz managerem zespołu przy opracowywaniu strategii rekrutacyjnej, analizie wyników, wprowadzaniu działań poprawiających wyniki. Wymagania - samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania - zaangażowanie i wysoka orientacja na osiąganie celów - umiejętność budowania długotrwałych relacji Mile widziane - dyspozycyjności min. 3 godziny dziennie w godzinach 8 - 15 - doświadczenia w kontaktach z klientami i w sprzedaży produktów lub doświadczenia w telemarketingu - chęci i zaangażowania, samodyscypliny ze względu na charakter pracy zdalnej - znajomości pakietu MS Office Oferujemy - komfortowe warunki pracy w systemie pracy zdalnej, z dowolnego miejsca - szkolenie wstępne w formie webinaru, codzienną opiekę merytoryczną oraz administracyjną, - dokumentację niezbędną do zgłoszenia uczestnika na szkolenie - bardzo atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od efektów, w formie prowizji – 30,00 zł brutto za 1 zrekrutowaną osobę oraz elastyczny czas pracy (umowa zlecenie) Prosimy o zawarcie w CV poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Konsultant Medyczny Dział Medycyna Specjalistyczna - Onkologia
Konsultant Medyczny Dział Medycyna Specjalistyczna - Onkologia
Szczecin 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków - Budowanie i utrzymywanie relacji ze środowiskami medycznymi, opiniotwórczymi, lekarzami, farmaceutami, pielęgniarkami, poprzez wykonywanie wizyt oraz spotkań promocyjnych celem realizowania strategii promocyjnej i sprzedażowej produktów wymagających kontaktów z lekarzem. - Promocja preparatów u lekarzy, pielęgniarek i farmaceutów zgodnie z założeniami promocyjnymi i merytoryką dla danego produktu, oraz ze standardami wizyty promocyjnej obowiązującej w Olimp Laboratories Sp. z o.o. - Zapewnienie aktualności bazy danych lekarzy i farmaceutów na powierzonym terenie. - Realizacja założeń oraz celów promocyjnych w danych cyklu. - Zarządzenie budżetem oraz materiałami i narzędziami promocyjnymi, marketingowymi, w celu zapewnienia realizacji celów, zgodnie z wytycznymi. Nasze wymagania - Wyższe wykształcenie (preferowane wykształcenie medyczne, biologiczne, biotechnologiczne lub pokrewne). - Minimum roczne doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela medycznego. - Wysoka kultura osobista, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wysokie umiejętności interpersonalne. - Gotowość do intensywnej pracy towarzyszącej współtworzeniu nowego projektu. - Zmysł badawczy i dociekliwość naukowa. - Zdolność szybkiego uczenia się. - Posiadanie ogólnej wiedzy biologicznej. - Pracowitość i zaangażowanie. - Gotowość do częstych podróży służbowych. - Doświadczenie w pracy na oddziałach szpitalnych będzie dodatkowym atutem. - Motywacja do realizacji stawianych celów. - Profesjonalizm w podejściu do powierzanych zadań, kreatywność. - Prawo jazdy kat B. - Znajomość obsługi komputera, MS Office. To oferujemy - Wyjątkową pracę w charakterze Konsultanta Medycznego pełniącego funkcję zewnętrznego reprezentanta jednego z najnowocześniejszych Ośrodków Badawczo – Rozwojowych na świecie. - Atrakcyjne warunki pracy z możliwością rozwoju osobistego. - Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. - Życzliwą i kooperacyjną atmosferę w zespole. - Współtworzenie nowego projektu w zakresie medycyny specjalistycznej i możliwość aktywnego udziału w prowadzeniu projektów badawczych. - Narzędzia pracy niezbędne na powierzonym stanowisku : telefon, laptop, samochód. - Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie - Kartę Multi Sport Benefity - dofinansowanie zajęć sportowych - prywatna opieka medyczna - ubezpieczenie na życie OLIMP LABS SP. Z O.O. Olimp Labs to firma farmaceutyczna, która powstała w 1990 roku. Jej misją jest zapewnienie klientom lepszego komfortu życia, mocy zdrowia i witalności. Najwyższą jakość produktów gwarantują jeden z najnowocześniejszych w Europie zakładów produkcyjnych oraz Ośrodek Badawczo-Rozwojowy wyposażony w unikalne narzędzie – Sztuczny Przewód Pokarmowy. Nakłady poniesione na innowacje sięgają ponad 500 mln złotych. Firma produkuje żywność przyszłości, leki, wyroby medyczne, żywność specjalnego medycznego przeznaczenia, suplementy diety oraz najwyższej jakości suplementy dla sportowców. Dzięki innowacyjnym technologiom i wiedzy możemy realizować przełomowe badania, które pozwalają zapobiegać chorobom. Firma eksportuje swoje wyroby do ponad 100 krajów na całym świecie.

Mł. Spec. ds. Obsługi Kontraktów z j.niemieckim w Szczecinie
Mł. Spec. ds. Obsługi Kontraktów z j.niemieckim w Szczecinie
30 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Szukasz pracy, w której dużo się dzieje? Lubisz pracować z ludźmi i dla ludzi? Chcesz współtworzyć zgrany i wspierający się zespół? Potrafisz podejmować szybkie decyzje w nagłych sytuacjach? Zależy Ci na stabilnej pracy w biurze, w stałych godzinach (9-17)? Bardzo dobrze znasz j. niemiecki i chcesz go wykorzystywać w codziennej pracy? A w dodatku możesz pochwalić się doświadczeniem związanym z obsługą klienta? Jeśli na większość z tych pytań Twoja odpowiedź brzmi: TAK - możesz sprawdzić się jako: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Kontraktów w Szczecinie Dołączając do zespołu Promedica24 będziesz: • wspierał naszych klientów niemieckojęzycznych mailowo i telefonicznie • organizował i koordynował wyjazd oraz pobyt personelu opiekuńczego za granicą • budował długotrwałe relacje z klientem i personelem opiekuńczym • na bieżąco współpracował z partnerami biznesowymi Dodatkowo możesz liczyć na: • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia) • kompleksowe wdrożenie, które pozwoli Ci poczuć się pewniej już od pierwszych dni pracy • opiekę medyczną dla Ciebie i dla Twojej rodziny • ubezpieczenie grupowe • kartę Multisport • biuro w dogodnej lokalizacji • umowę o pracę Promedica24 od 17 lat świadczy usługi opiekuńcze w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Polsce. Jeśli chcesz nas bliżej poznać– odwiedź naszą stronę internetową. Jesteś już wystarczająco przekonany, żeby ułożyć z nami swoją karierę? Nie czekaj, aplikuj poprzez link!

Filtr