Sortowanie:
Znaleziony: 13 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Tomaszów Mazowiecki
Asystent / Asystentka sprzedaży
Asystent / Asystentka sprzedaży
nowe Tomaszów Mazowiecki 2 dnia plecy

Jeżeli jesteś osobą, która chciałaby rozwijać swoje umiejętności w branży handlowej i aspiruje do zostania profesjonalnym handlowcem, to jest to idealna pozycja dla Ciebie.Dołącz do naszego zespołu jako Asystent Sprzedaży!Szukamy odpowiedzialnego człowieka z motywacją do pracy, który ma otwartą głowę na nowe wyzwania i nie boi się podejmować ryzyka. Pracujemy w dobrym i życzliwym gronie: cenimy sumienność, szczerość i pozytywne nastawienie.Twój zakres obowiązkówWsparcie działu sprzedaży w codziennych zadaniach.Przygotowywanie ofert handlowych.Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej i zarządzanie danymi klientów.Monitorowanie stanów magazynowych oraz zamówień.Pomoc w analizie rynku.Nasze wymaganiaWysoka dokładność i sprawczość w realizacji powierzonych zadań.Dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole.Zainteresowanie branżą handlową i aspiracje do dalszego rozwoju w tej dziedzinie.Mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego.Wykształcenie minimum średnie.Nie wymagamy doświadczenia zawodowego. To oferujemyMożliwości rozwoju zawodowego, szkolenia branżowe oraz warsztaty, które pozwolą zdobywać doświadczenie.Cykliczne szkolenia z zakresu nowoczesnej sprzedaży oraz wewnętrzne szkolenia dotyczące asortymentu i obsługi wewnętrznych aplikacji.Pracę w stabilnej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku.Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Korzystny system wynagrodzeń.Przyjazne środowisko pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-16.Siedziba firmy: Zawada 144, 97-200 Tomaszów MazowieckiPracujemy w trybie stacjonarnym z biura. W naszej firmie zajmujemy się sprzedażą artykułów metalowych: profili, rur, kształtowników, paneli ogrodzeniowych i systemów montażowych do fotowoltaiki. Dołączając do nas, masz okazję zdobyć ciekawą i praktyczną wiedzę!Struktura naszej firmy obejmuje 4 działy: stal czarną, stal nierdzewną i aluminium, stal ocynkowaną i systemy montażowe do fotowoltaiki. Nasi Handlowcy to doświadczeni specjaliści, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.Jeżeli czujesz, że trafia to do Ciebie – nie czekaj. Podejmij wyzwanie i pokaż nam w rozmowie, że to właśnie Ty dołączysz do naszego Zespołu.ULAMEX to ugruntowana na rynku hurtownia stali. Działamy od 35 lat i wciąż się rozwijamy, sukcesywnie powiększając ofertę produktową. Jesteśmy zgranym zespołem specjalistów, którzy każdego dnia szlifują swoje kompetencje i powiększają wiedzę.

Specjalista ds. Jakości Dostawców
Specjalista ds. Jakości Dostawców
Tomaszów Mazowiecki 3 kilka dni temu

Miejsce pracy: Stacjonarnie Wymiar pracy: Pełny etatTyp umowy: Umowa o pracę  Poziom stanowiska: Młodszy Specjalista, Specjalista  Twoje codzienne obowiązki:Nadzór nad dokumentacją dotyczącą jakości dostaw,Prowadzenie rejestru wyników jakościowych dostawców (PPM) oraz innych zapisów jakości,Prowadzenie i nadzór nad reklamacjami materiałów i surowców,Przygotowanie i zarządzanie dokumentacją reklamacyjną dotyczącą dostawców.Identyfikacja potencjalnych źródeł problemów jakościowych,Weryfikacja dokumentów "Control Plan",Ustalanie kryteriów oceny jakości dostaw surowców/komponentów.Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi firmy w zakresie oceny jakości dostarczanych surowców i komponentów.Naliczanie wskaźników jakościowych dla dostawców, takich jak PPM, poziom reklamacji, ilość odrzuconych produktów, alarmy jakościowe, koszty złej jakości. Od Kandydatów oczekujemy:Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (najlepiej w branży Automotive);Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) umożliwiająca swobodną komunikację z dostawcami;Umiejętności negocjacyjne;Mile widzianeDoświadczenie w prowadzeniu audytów produktowych u dostawców;Znajomość PPAP Nasz Klient oferuje:Pakiet opieki medycznej.Ubezpieczenie na życie.Karta sportowa.Dostęp do szkoleń i kursów podnoszących kwalifikacji.Pracę przy nowych interesujących projektach, dla rozpoznawalnych klientów.Pracę w nowoczesnym i innowacyjnym środowisku, w zespole doświadczonych specjalistów.Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w firmie.    Etapy procesu rekrutacyjnego:Rozmowa z Konsultantem Antal - online/telefonicznieRozmowa z HR-em po stronie pracodawcy - online/telefonicznieSpotkanie z Kierownikiem Działu Jakości - stacjonarnie  Co zyskasz dzięki aplikacji na oferty Antal? Bezpłatne wsparcie kariery!  Aplikując na oferty Antal otrzymasz wsparcie naszego Konsultanta, który utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział. Czym jest "Antal"? Firmą rekrutacyjną!   Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Nasi specjaliści, całkowicie bezpłatnie, pomogą Ci znaleźć i zdobyć najlepszą pracę dla Ciebie!   

Zatrudnię doradcę ds. nieruchomości
Zatrudnię doradcę ds. nieruchomości
Tomaszów Mazowiecki 3 kilka dni temu

OPISOPISFirma Kopbud Sp. z o.o. w związku z rozwojem działalności w branży deweloperskiej poszukuje osoby na stanowisko:Doradca ds. nieruchomościZakres obowiązków:·        Aktywna sprzedaż  domów z rynku pierwotnego,·        Doradztwo i obsługa klienta w zakresie procesu sprzedaży·        Prowadzenie social mediów inwestycji we współpracy z zespołem·        Budowanie długotrwałych relacji z klientami,·        Przygotowywanie dokumentów sprzedażowych,·        Aktywny udział w targach mieszkaniowych oraz innych wydarzeniach w celu promocji oferty,·        Analiza rynku nieruchomości, ·        Współpraca z zespołem, kierownikiem robót  mająca na celu realizację wspólnych celów firmy,·        Raportowanie i analiza wyników sprzedaży dla Zarządu,·        Obsługa posprzedażowa.Nasze wymagania:·        Doświadczenie w branży ( warunek konieczny)·        Wysoka kultura osobista, komunikatywność, profesjonalizm w realizacji powierzonych działań,·        Umiejętność komunikacji i negocjacji,·        Znajomość rynku,·        Umiejętność budowania relacji z klientami,·        Samodzielność w działaniach,·        Umiejętność pracy w zespole,·        Elastyczność i zaangażowanie  Z

Specjalista ds. zamówień krajowych
Specjalista ds. zamówień krajowych
Tomaszów Mazowiecki 4 kilka dni temu

Zadania:Przyjmowanie zamówień od klientów i wprowadzanie ich do systemu informatycznego.Weryfikacja zamówień przesyłanych drogą elektroniczną.Dokonywanie rezerwacji zamówionego towaru pod przyjęte zamówienia oraz potwierdzanie zamówień.Wystawianie faktur sprzedażowych, faktur korygujących dotyczących zrealizowanych zamówień.Telefoniczne i mailowe udzielanie informacji klientom o ofercie produktowej i dostępności towaru.Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.Uczestnictwo w procesie przyjmowania, ewidencjonowania i rozliczania zgłoszeń reklamacyjnych.Sporządzanie zleconych zestawień i analiz na podstawie danych z systemu informatycznego.Wymagania:Wykształcenie średnie, preferowany profil: ekonomia, zarządzanie i marketing, handel, logistyka.Doświadczenie w obszarze sprzedaży lub obsługi klienta.Umiejętność obsługi programów z pakietu Ms Office, Outlook na poziomie średniozaawansowanym.Komunikatywność i odpowiedzialność.Dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność współpracy w zespole.Orientacja na klienta.Umiejętność radzenia sobie ze stresem.Oferujemy:Stabilną pracę w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole.Wsparcie w procesie adaptacji zawodowej poprzez program „Dobry Start”.Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego.Refundację kosztów kształcenia.Atrakcyjny pakiet socjalny dla pracowników i ich rodzin.Multipakiety sportowe Medicover Sport.Kartę przedpłaconą do 550 zł netto kwartalnie.

Spedytor międzynarodowy z językiem obcym
Spedytor międzynarodowy z językiem obcym
Tomaszów Mazowiecki 5 dni plecy

Jesteś osobą komunikatywną i angażujesz się w wykonywanie swoich obowiązków?Potrafisz efektywnie zarządzać czasem, dostępnymi zasobami i sprzętem?Szukasz pracy która nie jest monotonna?Znasz angielski lub niemiecki na poziomie minimum komunikatywnym?Pasujesz do nas! Aplikuj!Firma ABT Logistics Group LTD oddział w Polsce poszukuje spedytora międzynarodowego z komunikatywnym językiem angielskim/niemieckim.Od kandydatów oczekujemy:Znajomości języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie minimum komunikatywnym, - Warunek konieczny.(90% naszych klientów to klienci zagraniczni)Języki włoski, francuski, hiszpański będą również atutem.Komunikatywności, umiejętności budowania relacji biznesowych,Szybkości uczenia się i nabywania nowych umiejętności,Odporności na stres oraz pracę pod presją czasu,Elastyczności i umiejętności szybkiego dostosowania się zmieniających się warunków,Sumienności i wysokiej motywacji,Wysokiej kultury osobistej i dbałości o dobre imię firmy,Mile widziana znajomość i swobodne poruszanie się po giełdach transportowych,Twój Zakres obowiązków:Aktywne pozyskiwanie zleceń transportowych, współpraca z nowymi klientami i ich kompleksowa obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z klientami,Organizacja i nadzór cyklu transportowego w zleceniach międzynarodowych,Troska o należytą realizację zleceń, rozumiejąc że satysfakcja klienta oraz prowadzonego przewoźnika są wartościami najistotniejszymi,Systematyczne i rzetelne prowadzenie ewidencji realizowanych zleceń transportowych poprzez obsługę firmowych systemów informatycznych i aplikacji,Współudział w realizacji celów firmy, To oferujemy:Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji i renomie,Przyuczenie do pracy pod okiem ekspertów,Pracę w systemie 1-zmianowym od poniedziałku do piątku,Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Bardzo atrakcyjny i jasny system wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego oraz prowizji od 15% do 35% ! (To nie ściema, sprawdź sam!)Zarobki uzależnione od zaangażowania i wyników pracy,Służbowy telefon oraz laptop,Ubezpieczenie grupowe Nationale-Nederlanden,Karta MultiSport,Wyjścia i imprezy firmowe,Kameralną, niekorporacyjną atmosferę w pracy,Brak obowiązku przychodzenia do pracy w stroju formalnym,Dzięki wieloletniemu doświadczeniu naszych team leaderów oraz profesjonalnemu szkoleniu wyniki wszystkich naszych spedytorów plasują się na poziomie 3000-15000€.Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie CV wraz ze zdjęciem za pośrednictwem portalu olx.pl, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. Szkoleń
Specjalista ds. Szkoleń
Tomaszów Mazowiecki 24 dnia plecy

Opis oferty pracyBiegła obsługa komputera, dobra organizacja pracy. Mile widziany Specjalista ds. Szkoleń. Poszukujemy pracownika do firmy szkoleniowej działającej od 16 lat na rynku usług oświatowych na terenie całej Polski. Praca byłaby w Tomaszowie Maz. bądź na odległość.

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Tomaszów Mazowiecki 30+ kilka dni temu

Zatrudnię osobę do pracy biurowej. Więcej informacji pod numerem telefonu.

Praca w Kancelarii Adwokackiej
Praca w Kancelarii Adwokackiej
Tomaszów Mazowiecki 30+ kilka dni temu

Poszukiwany! Student/ka Prawa, Prawnik/Prawniczka lub Aplikant/ka!Sylwestrowicz Kancelaria Adwokacka z siedzibą w Łodzi oraz filią w Tomaszowie Mazowieckim poszukuje ambitnej osoby do naszego zespołu na stanowisko asystenta na podstawie umowy zlecenie/umowy o pracę. Jeśli jesteś studentem ostatnich lat prawa, absolwentem studiów prawniczych lub aplikantem, a jednocześnie zależy Ci na zdobyciu praktycznej wiedzy oraz doświadczenia w prężnie rozwijającej się kancelarii, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!Praca wykonywana będzie w siedzibie Klienta Kancelarii w Łaznowskiej Woli, ewentualnie w siedzibie lub filii Kancelarii. Możliwe prace wyjazdowe w urzędach. W przypadku osób posiadających stosowne uprawnienia, również w sądach na terenie całej Polski, głównie w województwie łódzkim.Bliższe informacje o Kancelarii znaleźć można na stronie internetowej: www.adwokat-sylwestrowicz.pl/Dopuszczamy kandydatury praktykantów lub osób chętnych do odbycia stażu.Nasze oczekiwania:Studenci ostatnich lat prawa, prawnicy lub aplikanci zainteresowani zdobywaniem praktyki w obszarze prawa gospodarczego i cywilnego, prawa rodzinnego oraz prawa karnego.Dobra znajomość prawa cywilnego, gospodarczego oraz rodzinnego.Umiejętność pracy w zespole oraz umiejętności komunikacyjne.Chęć rozwijania się zawodowo i podejmowania nowych wyzwań.Rzetelność i sumienność.Profesjonalizm w wykonywaniu powierzonych zadań.Umiejętność planowania zadań.Podstawowa znajomość pakietu MS Office.Doświadczenie mile widziane, jednak nie jest konieczne. Wszystkiego można się nauczyć.Zakres obowiązków:opracowywanie pism procesowych i innych,analiza problemów prawnych, wyszukiwanie orzecznictwa sądowego, stanowisk doktryny w wybranym zakresie,sporządzanie projektów pozwów i innych pism inicjujących postępowanie cywilne, karne i administracyjne, egzekucyjne bądź odwołań od rozstrzygnięć wydanych w danych postępowaniach, oraz sporządzanie projektów innych pism,terminowe wykonywanie zobowiązań sądu czy innych organów lub podmiotów.Co oferujemy:Praktykę w prężnie rozwijającej się kancelarii adwokackiej, gdzie zdobędziesz cenne doświadczenie.Godziny pracy 9-17Miejsce pracy: Łaznowska Wola (powiat tomaszowski, woj. łódzkie) - ewentualnie w Łodzi i Tomaszowie MazowieckimPrzyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonych prawników.Wynagrodzenie do ustalenia w zależności od posiadanego doświadczenia.Jak aplikować?Zainteresowanych podjęciem zatrudnienia prosimy o przesyłanie CV oraz ewentualnie innych dokumentów aplikacyjnych na adres mailowy lub poprzez OLX .W przypadku, jeśli w przesłanych przez Państwa dokumentach będą znajdować się dane osobowe, których zakres wykracza poza katalog danych określonych w art. 22^1 § 1 k.p. (np. wizerunek) prosimy o wyrażenie przez Państwa zgody na przetwarzanie przez nas tych danych. W przeciwnym razie Państwa aplikacje nie będą mogły brać udział w rekrutacji. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo w klauzuli informacyjnej (do wglądu w siedzibie Kancelarii).Informuję, że Administratorem danych jest Sylwestrowicz Kancelaria Adwokacka z siedzibą w Łodzi przy al. Piłsudskiego 133D lok. 109. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Zgody mogą być w każdym momencie cofnięte, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przed ich cofnięciem. W tym celu prosimy o kontakt.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę prawniczą z nami!

praca w biurze sprzedaż ubezpieczeń
praca w biurze sprzedaż ubezpieczeń
930000 zł
Tomaszów Mazowiecki 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osób do pracy na stanowiskuDoradca d/s ubezpieczeńOBOWIĄZKI:·        sprzedaż ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych, życiowych, rolnych,·        obsługa administracyjna ubezpieczonego (prowadzenie dokumentacji, kontakt z klientem),·        bieżące prace biurowe.OFERUJEMY:·        stabilne zatrudnienie,·        miłą atmosferę pracy,·        prace pozwalającą na rozwój,·        odpowiednie szkolenia wdrożeniowe,·        stałe miesięczne wynagrodzenie oraz premie sprzedażowe.WYMAGANIA:·        chęć i gotowość do uczenia się nowych rzeczy,·        komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów,·        samodzielność,·        terminowość i sumienność Wsparcie ze strony firmy:·        Szkolenia produktowe,·        Szkolenia rozwojowe,·        Konkursy motywacyjne.Mile widziane osoby z uprawnieniami do sprzedaży ubezpieczeń. Zachęcam do kontaktu i pozostawienia w wiadomości CV- zapewniamy dyskrecje w czasie rekrutacji.Warunki umowy do indywidualnego uzgodnienia, w zależności od stanowiska pracyProsimy o dopisanie następującej klauzuli do CV: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))

Specjalista ds. Rozliczeń w Dziale Transportu Międzynarodowego
Specjalista ds. Rozliczeń w Dziale Transportu Międzynarodowego
469000 zł
Tomaszów Mazowiecki 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązkówWystawianie faktur za usługi transportowePrzyporządkowywanie dokumentów przewozowych do teczek tras - kierowcówWeryfikacja poprawności faktur oraz dokumentów przewozowychKontrola i analiza rozliczeńRozliczanie terminowe tras przewozowych (wystawianie faktur VAT, not uznaniowych, not obciążeniowych)Dokonywanie księgowych zamknięć transportów w systemie operacyjnymProwadzenie segregatorów z dokumentacja przewozową·        Ogólne prace administracyjno-biuroweNasze wymaganiaumiejętność dobrej organizacji pracydokładność, skrupulatność, systematycznośćMile widzianeznajomość języka niemieckiego lub angielskiegoUmiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności Outlook i Excel)Dokładność i dobra organizacja pracyZaangażowanie w wykonywane obowiązkiUmiejętność efektywnej współpracy z innymiMile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Tel. 5 3 1 4 4 2 4 4 2 

Specjalista Ds. Rozwoju Biznesu – Pracownik Biurowy z j. Angielskim
Specjalista Ds. Rozwoju Biznesu – Pracownik Biurowy z j. Angielskim
1151700 zł
Tomaszów Mazowiecki 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków:Pozyskiwanie klientów oraz budowanie długofalowych relacji z klientami.Negocjowanie i ustalanie warunków współpracy z klientami.Monitorowanie i analiza rynku transportowego drogowego w celu poszukiwania nowych możliwości rozwoju i inwestycji firmy.Utrzymywanie i budowanie relacji z kluczowymi klientami firmy.Negocjowanie warunków współpracy i umów handlowych w transporcie drogowym.Raportowanie bieżącej aktywności handlowej.Współpraca z zarządem firmy i innymi działami firmy.Delegacje, wyjazdy służbowe do klientów, udział w targach branżowych.Nasze wymagania:Min. 1 rok doświadczenia w pozyskiwaniu klientów.Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.Mile widziana znajomość dodatkowych języków obcych.Umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych i trwałych relacji z klientami oraz przewoźnikami.Umiejętności negocjacyjne.Inicjatywa w działaniu, operatywność, samodzielność.Mile widziane:Praktyczna wiedza z dziedziny transportu samochodowego.Doświadczenie w spedycji krajowej/międzynarodowej.Znajomość giełd transportowych.Oferujemy:Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub B2B.Dostęp do najnowszych technologii informatycznych.Możliwość korzystania z ubezpieczenia grupowego i opieki medycznej.Perspektywę rozwoju zawodowego.Miłą atmosferę w przyjaznym gronie.

Zatrudnię osobę do działu handlowego
Zatrudnię osobę do działu handlowego
670000 zł
Tomaszów Mazowiecki 30+ kilka dni temu

Zatrudnię osobę do pracy w biurze do przyjmowania zamówień. Proszę o składanie CV osoby z doświadczeniem Mile widziany kontakt osobisty w siedzibie firmy Deko Smaku Ul. Wschodnia 14 Tomaszów Mazowiecki

Specjalista ds. surowca - zootechnik
Specjalista ds. surowca - zootechnik
499000 zł
Tomaszów Mazowiecki 30+ kilka dni temu

Spółka NaturAgra Drób Szlachetny  wchodzi w skład Grupy Drosed, jednego z największych producentów drobiu i wyrobów drobiowych w Polsce. Od 2000 roku Drosed należy do francuskiej Grupy LDC, która jest jednym z europejskich liderów w produkcji drobiu świeżego.Dołącz do zespołu NaturAgra Drób Szlachetny sp. z o.o.OBECNIE SZUKAMY KANDYDATA NA STANOWISKOSpecjalista ds. surowca - zootechniklokalizacja Tomaszów Mazowiecki Zadania na stanowisku:·         Codzienna współpraca i budowanie trwałych relacji z producentami drobiu·         Dokonywanie lustracji ferm, sporządzanie protokołów i zaleceń pokontrolnych·         Prowadzenie instruktażu w zakresie prawidłowego prowadzenia produkcji tj. warunków odchowu, żywienia drobiu, profilaktyki oraz wyposażenia budynków·         Współpraca w zakresie jakości surowca oraz rytmiczności dostaw drobiu do uboju·         Przestrzeganie terminowości zawierania umów kontraktacyjnych oraz czuwanie nad prawidłowością ich realizacji·         Dbałość o właściwy układ i wielkość bazy surowcowej·         Pozyskiwanie nowych dostawców żywca·         Współpraca w przygotowywaniu ferm drobiu do audytów certyfikujących  Wymagania:·         Wykształcenie wyższe kierunkowe – zootechnika, rolnictwo lub pokrewne·         Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office·         Prawo jazdy kat. B·         Gotowość do pracy w terenie, dyspozycyjność·         Mile widziana znajomość branży drobiarskiej oraz doświadczenie w pracy z producentami drobiu·           Chcemy Ci zaoferować:·       Zatrudnienie w ramach umowy o pracę·       Bardzo dobre warunki wynagradzania·       Bogaty pakiet świadczeń socjalnych, w tym m.in.: „wczasy pod gruszą”, karty Multisport, prywatna opieka medyczna i nieoprocentowane pożyczki pracownicze·       Rozwój kompetencji przez udział w ciekawych projektach i szkoleniach·       Miłą i niekorporacyjną atmosferę pracy, w profesjonalnym zespole skupionym na wspólnych celach     

Filtr