Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Ustroń
Asystentka / Pomoc biurowa
Asystentka / Pomoc biurowa
nowe Ustroń wczoraj

Obowiązki:Obsługa klienta i zarządzanie sprawami biurowymi.Tworzenie dokumentów, raportów i prezentacji.Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie.Współpraca z różnymi działami firmy.Nadzór nad dokumentacją i terminowością zadań.Przygotowywanie dokumentów dla klientów.Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami.Wystawianie dokumentów księgowych.Praca w różnych lokalizacjach.Nadzór nad pracą zespołu.Wymagania:Umiejętność organizacji pracy i zarządzania wieloma zadaniami.Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.Skrupulatność i odpowiedzialność.Dobre umiejętności interpersonalne.Doświadczenie w pracy biurowej.Umiejętność pracy w zespole.Znajomość języka angielskiego.Prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem.Umiejętność logicznego myślenia.Minimum średnie wykształcenie.

Zastępca Dyrektora Hotelu, Ustroń
Zastępca Dyrektora Hotelu, Ustroń
Ustroń 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAktualnie dla Naszego Klienta poszukujemy: Zastępcy Dyrektora Hotelu w Ustroniu. Zakres obowiązków: Całościowe zarządzanie personelem oraz nadzorowanie prac hotelu Poszukiwanie kierunków i segmentów rozwoju Pozyskiwanie ofert z rynku od podwykonawców i dostawców materiałów w zakresach; Aktywne pozyskiwanie kontrahentów, Nadzór nad utrzymaniem najwyższych standardów obsługi Gości Zarządzanie opiniami i ocenami Gości Dbałość o najwyższą jakość świadczonych usług, Koordynacja codziennego operacyjnego funkcjonowania hotelu Optymalizacja kosztów działalności Wymagania: Wykształcenie wyższe Minimum 5 lata doświadczenia na takim samym lub zbliżonym Umiejętności zarządzania personelem Umiejętności obsługi komputera (Pakiet MsOffice na poziomie minimum średniozaawansowanym) Praktyczne znajomości zagadnień gastronomicznych Język angielski umożliwiający swobodną komunikację Umiejętność prowadzenia FB i poruszania się po social mediach Umiejętność prowadzenia facebooka i poruszania się po social mediach Zaangażowanie, proaktywna postawa Duża odporność na stres Terminowe sporządzanie kalkulacji i ofert zgodnie z zasadami przyjętymi w spółce oraz zapytaniem ofertowym lub zamówieniem klienta; Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie, Premia zależna od wyników Świadczenia dodatkowe: ubezpieczenie grupowe, Medicover, karta multisport, Narzędzia pracy: telefon komórkowy, laptop, samochód służbowy do dyspozycji w ramach wykonywanych obowiązków Szkolenia Zatrudnienie w oparciu: UoP/B2B Prosimy o zamieszczenie w swoim CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przez HR Project Sp. z o.o. (ul. Radziwiłłowska 27/18, 31-026 Kraków), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000).

Filtr