Wszystkie ogłoszenia w kategorii Biuro / Administracja
Kancelaria Notarialna w Wieruszowie poszukuje osoby na stanowisko pracownika sekretariatu.Zakres obowiązków:- przygotowywanie projektów aktów i innych czynności notarialnych,- bieżąca obsługa sekretariatu, prowadzenie rejestrów, ksiąg notarialnych, odbieranie i wysyłanie korespondencji,- obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów Kancelarii, udzielanie informacji dotyczących czynności notarialnych ,- kontakty z sądami i urzędami,Wymagania:- wykształcenie wyższe,- biegła obsługa urządzeń biurowych, biegła obsługa pakietu MS Office, umiejętność szybkiego pisanina klawiaturze komputerowej,- znajomość podstawowych zagadnień z zakresu prawa (w szczególności cywilnego, kodeksu spółek handlowych),- wysoka kultura osobista i dobra prezencja oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne,- umiejętność wyszukiwania informacji i koordynowania pracy administracyjnej,- dobra organizacja pracy, dokładność i sumienność, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność, - zaangażowanie i chęć poszerzania wiedzy prawniczej samodyscyplina w nauce, podnoszenie kwalifikacji w kierowanych szkoleniach Mile widziane:- wykształcenie prawnicze / administracyjne,- doświadczenie w pracy w kancelarii notarialnej, biurze nieruchomości.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV.Proszę o wskazanie preferowanego wynagrodzenia przy uwzględnieniu swojej wiedzy i doświadczenia pracy w kancelarii.Prosimy o dołączenie klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Kancelaria zastrzega sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.
Opis stanowiska:realizacja bieżących zadań Działu Eksportupozyskiwanie i obsługa klientów zagranicznych, realizacja zamówień zgodnie z przyjętymi standardamiprzygotowanie oraz aktualizacja ofert eksportowych oraz monitorowanie realizacji zamówień komunikacja z działami współpracującymibudowanie dobrych relacji i długotrwałej współpracy z klientami firmy praca administracyjna przy sprzedaży eksportowejProfil kandydata:znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikacjęmile widziane doświadczenie w dziale handlowym w obszarze eksportuumiejętność samodzielnej organizacji pracy własnejumiejętność analitycznego myślenia, dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązkówOferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wsparcie w okresie wdrożenia, onbording możliwość rozwoju osobistegoniezbędne narzędzia pracyW CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MADONIS Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
Firma o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje pracownika na stanowisko :Pracownik biurowyZakres obowiązków:układanie trasdodawanie zamówień do systemuobsługa urządzeń biurowychdbanie o powierzony sprzętprace biurowe Wymagania:dokładnośćSumiennośćsamodzielność i dobra organizacja pracyumiejętność pracy w zespoledoświadczenie na podobnym stanowiskuchęci do pracyMile widziane :doświadczenie na podobnym stanowiskuOferujemy:stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w systemie jednozmianowympracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkumiłą atmosferę pracy w niewielkim zespole Wszystkie szczegóły dotyczące zatrudnienia przedstawimy na spotkaniu.
Firma MADONIS Sp. z o. o. poszukuje pracownika na stanowisko:Opis stanowiska:bieżące utrzymanie systemu ERP Comarch XLkonfiguracja systemu w odniesieniu do potrzeb użytkowników, wymagań sprzętowychwsparcie wszelkich procesów systemowych, kontrola ich poprawności i dostosowania do rzeczywistych procesówsprawdzanie kompletności i poprawności danych systemowych,reagowanie na wszelkie sytuacje kryzysowe w obrębie systemu i rozwiązywanie problemów,nadzór i codzienna pomoc innym użytkownikom systemu w ich zadaniach związanych z ERPtworzenie zapytań do baz SQL i raportów wymaganych przez użytkowników systemuProfil kandydata:znajomość systemu Comarch XLmile widziana znajomość innych systemów klasy ERP (Symfonia, Optidata)bardzo dobra znajomość Microsoft Excelmile widziana znajomość VBAumiejętność obsługi i tworzenia zapytań do baz SQLodporność na stresOferujemy:umowa o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne i stabilne warunki zatrudnieniamożliwość rozwoju i szkoleńwsparcie w okresie wdrożenia, onboarding Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o przesłanie CV lub dostarczenie go na adres siedziby: Bolesławiecka 15A, 98-400 Wieruszów.Telefon kontaktowy w sprawie prowadzonej rekrutacji +48 601 828 276. W CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Madonis Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
Malik Development to polska spółka wykonawczo-deweloperska. Zajmujemy się wykonywaniem własnych inwestycji jak i świadczeniem usług dla inwestorów prywatnych oraz publicznych. Działamy na terenie Wieruszowa oraz okolicznych miast tj. Wieluń, Sieradz, Kępno, Oleśnica, Syców, Kluczbork, Twardogóra, Ostrzeszów.Szukamy osoby do pracy na stanowisku: pracownik biurowy NASZE WYMAGANIA:Znajomość obsługi MS Office, AutoCad,Umiejętność pracy w grupie,Asertywność, wysoka odporność psychiczna,Umiejętności analityczne,Znajomość wiedzy budowlanej.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:-dział reklamacji:Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych,Utrzymanie najwyższej jakości obsługi klienta w procesie realizacji reklamacji,Terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na wnioski reklamacyjne klientów,Komunikacja z klientami w celu uzyskania dodatkowych informacji i wyjaśnień związanych z reklamacjami,Formalna i prawna analiza zasadności reklamacji,Ustalanie kosztów związanych z reklamacją,Prowadzenie rejestru zgłoszeń reklamacyjnych i przygotowywanie raportów,Współpraca z różnymi działami firmy w celu rozwiązania spraw reklamacyjnych,Monitorowanie i raportowanie efektywności działań podjętych w ramach reklamacji.-dział sprzedażyAktualizacja strony internetowej, wstawianie ogłoszeń na portalach dot. sprzedaży nieruchomości, obsługa FB,Prowadzenie zestawień klientów zainteresowanych zakupem (uzupełnianie informacji o terminach i statucie zainteresowania zakupem przedstawionych ofert i rozmów tel.)Przedstawianie ofert sprzedaży,Opracowanie i przygotowanie załączników graficznych, kompletnej dokumentacji do sprzedaży,Aktualizacja danych dotyczących sprzedaży,Wydania lokali nowym właścicielom,Przygotowywanie dokumentacji dotyczących wydań lokali: protokoły zdawczo-odbiorcze, instrukcje użytkowania,Analiza rynku nieruchomości.OFERUJEMY:pracę w stabilnym zespole,możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego i uczenia się od najlepszych,atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy,stabilność zatrudnienia.