Sortowanie:
Znaleziony: 19 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Białystok
Płatny, 6-miesięczny staż w Biurze Rachunkowym
Płatny, 6-miesięczny staż w Biurze Rachunkowym
nowe Białystok 30+ kilka dni temu

Przyjmiemy do Biura Rachunkowego, na płatny 6-miesięczny staż Osobę bezrobotną (lub mogącą się zarejestrować w Powiatowym Urzędzie Pracy jako osoba bezrobotna do 25 lutego). wynagrodzenie 1790 zł przez 6 miesięcy, następnie zatrudnienie na umowę o pracę lub zlecenie w zależności od ustaleń. Obowiązki:Zarządzanie wszystkimi operacjami księgowymi.Przygotowywanie prognoz budżetowych.Wykonywanie zadań niezbędnych, aby dane w systemach finansowych były prawidłowe.Zarządzanie księgami przychodów i rozchodów.Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących danych finansowych na koniec każdego miesiąca.Prowadzenie kontroli nad finansami firm w oparciu o sytuację finansową.Składanie deklaracji podatkowychKontrola transakcji i dokumentów finansowych.Przestrzeganie zasad i przepisów finansowych.Zarządzanie oprogramowaniem finansowo-księgowym wykorzystywanym przez firmę oraz wprowadzanie nowych inicjatyw w tym zakresie.Wymagania:Wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe w dziedzinie rachunkowości, finansów (mile widziane)Doświadczenie w obsłudze oprogramowania księgowego i wprowadzaniu danych.Samodzielność.Umiejętności analityczne.Chęć do pracy i nauki;Punktualność;Umiejętność współpracy w grupie.

Przedstawiciel Finansowo-Ubezpieczeniowy
Przedstawiciel Finansowo-Ubezpieczeniowy
Białystok 30+ kilka dni temu

Poszukujemy ambitnych kandydatów na stanowisko Przedstawiciel Finansowo-Ubezpieczeniowy w renomowanej firmie ubezpieczeniowej.Obowiązki: aktywne pozyskiwanie klientów, analiza potrzeb klienta, doradztwo w zakresie produktów ubezpieczeniowych i finansowych, realizacja celów sprzedażowych.Wymagania: umiejętność budowania relacji, orientacja na klienta, komunikatywność, samodzielność i inicjatywa w działaniu, preferowane doświadczenie w sprzedaży.Oferujemy: atrakcyjny system wynagrodzenia - podstawa plus prowizja od sprzedaży, profesjonalne szkolenia, możliwość rozwoju zawodowego.CV proszę przesłać na adres mailowy.

Główna Księgowa/Główny Księgowy
Główna Księgowa/Główny Księgowy
Białystok 30+ kilka dni temu

Euronet Norbert Saniewski Sp. J. w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko:Główny księgowy / Główna Księgowa Do obowiązków będą należały m. in.:odpowiedzialność za prowadzenie spraw księgowych i podatkowych firmy dekretowanie i księgowanie dokumentówdokonywanie rozliczeń operacji księgowychrozliczanie transakcji zagranicznych, sporządzanie przelewówkalkulacja zobowiązań podatkowych i sporządzanie deklaracji podatkowychroczne zamykanie ksiąg rachunkowychsporządzanie sprawozdań finansowychNiezbędne kwalifikacje:min. 5 lat pracy na stanowisku Głównej Księgowej/Głównego Księgowegowykształcenie wyższe kierunkoweznajomość przepisów podatkowychsumienność i pracowitośćzaangażowanie w wykonywaniu zadańOferujemy:stabilne wynagrodzeniepracę w przyjaznym, zgranym zespolezatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (Centrum Klienta bezkasowe)
Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (Centrum Klienta bezkasowe)
600000 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko.  Zakres obowiązków:Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej;Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;Efektywne realizowanie celów sprzedażowych. Oczekujemy:Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży - mile widziane doświadczenie w branży bankowej lub usług telekomunikacyjnych;Znajomość procesów i narzędzi obsługi Klientów;Bardzo dobra obsługa kanałów elektronicznych i mobilnych, w tym umiejętność poruszania się po mediach społecznościowych i zainteresowanie nowymi technologiami;Zdolności organizacyjne oraz szybkość uczenia się;Otwartość na zmiany, samodzielność, kreatywność i inicjatywa w działaniu;Komunikatywność oraz umiejętność współpracy z osobami w zróżnicowanym wieku;Nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;Znajomość pakietu MS Office. Oferujemy: Dołączenie do banku o globalnym zasięgu, który jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją,Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia czy poziomu sprawności,Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat,Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników,Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń,Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą.

Asystenka/Asystent Biegłego Rewidenta
Asystenka/Asystent Biegłego Rewidenta
600000 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Audit and Tax Group to firma audotorsko - doradcza z ponad 10 letnia historią.W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy szukamy osób ambitnych, które nie boją się nowych wyzwań.Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Białymstoku na stanowisko:Asystent/ Asystentka biegłego rewidentaGŁÓWNE OBOWIĄZKI:·        udział w badaniach sprawozdań finansowych podmiotów o różnych profilach działalności·         opracowywanie danych finansowych i zestawień·         analiza i weryfikacja danych oraz dokumentów przekazywanych przez klientów·        udział w innych projektach realizowanych w dziale audytuOCZEKUJEMY:·        wykształcenia wyższego ekonomicznego ewentualnie 4/5 rok studiów·        przynajmniej teoretycznej znajomości zasad rachunkowości i zagadnień podatkowych·        bardzo dobrej znajomości programu Excel·        znajomości języka angielskiego co najmniej na poziomie B1·        gotowości do odbywania podróży służbowych·        chęci uczenia się i pogłębiania wiedzy·        umiejętności analitycznego myślenia i logicznego formułowania wniosków·        umiejętności planowania oraz zarządzania czasem własnym·        samodzielności i zadaniowego podejścia do pracyOFERUJEMY:możliwości dynamicznego rozwoju zawodowegonabycie doświadczenia i gruntownej wiedzy specjalistycznejuczestnictwo w szkoleniachprzyjazną atmosferę pracy w kreatywnym zespole

Zatrudnimy osobe na stanowisko księgowa/kadrowa
Zatrudnimy osobe na stanowisko księgowa/kadrowa
Białystok 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma z sektora medycznego zatrudni osobę na stanowisko- Pomoc Księgowej. Wymagane orzeczenie o niepełnośprawności oraz doświadczenie w prowadzeniu kadr i znajomość programu Płatnik .. @

Płatny staż w dziale bankowości mBank - Białystok
Płatny staż w dziale bankowości mBank - Białystok
320000 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Target PRO jest liderem rynku zarządzania zespołami handlowców. Od 20 lat dbamy o rozwój ludzi sprzedaży dla największych korporacji FMCG. OBECNIE zarządzamy zespołami sprzedaży dla: Unilever, Algida, KraftHeinz, Grupa Żywiec, Danone, Coca Cola, Żywiec Zdrój.Dołącz do naszej drużyny i już dziś zainwestuj w rozwój swoich kompetencji!Sprawdź nas na FACEBOOK – szukaj Target PRO.Aktualnie dla Naszego Klienta, lidera bankowości detalicznej poszukujemy kandydatów na:Płatny staż w dziale bankowościMiejsce pracy: Białystok, Galeria AlfaBędziesz odpowiedzialny za wsparcie doradców w realizacji codziennych obowiązków.Obowiązki:powitanie klientów w placówce bankowej i zbadanie celu wizytyzarządzanie kolejką i opieka nad klientami oczekującymi na doradcęinformowanie doradców o celu wizyty klienta w placówcepomoc klientowi w zakresie korzystania z aplikacji mobilnychOczekujemy:cech osobowościowych, takich jak: odpowiedzialność, umiejętność współpracy w zespole, ciekawość i chęć zdobywania nowych doświadczeńbardzo dobrej znajomości pakietu MS Officeznajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację (mile widziana)dyspozycyjność minimum 100 godzin w miesiącu (mile widziani studenci studiów niestacjonarnych)dostępność od zarazstatus ucznia lub studenta (mile widziane kierunki ekonomiczne lub pokrewne)Oferujemy:możliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnej bankowości detalicznej w mBankzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, elastyczne godziny pracymożliwość połączenia pracy zarobkowej ze studiaminiezbędne narzędzia pracymożliwość rozwoju i zdobycie wiedzy z zakresu finansów i produktów bankowychJesteśmy otwarci na osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.Prosimy o dołączenie w przesyłanych dokumentach aplikacyjnych oświadczenia o treści „Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie przez TARGET PRO Sp. z o.o. S.K.A. dla potrzeb obecnego procesu rekrutacji moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach aplikacyjnych, które wykraczają poza katalog danych, jakich Pracodawca może żądać na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych przepisów prawa w celu zatrudnienia” Jeżeli chce Pan/i abyśmy Pana/i dane osobowe zachowali także na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji prosimy o dołączenie w przesyłanych dokumentach oświadczenia o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez TARGET PRO Sp. z o.o. S.K.A. moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach aplikacyjnych na potrzeby przyszłych rekrutacji.” Ma Pan/i możliwość odwołania udzielonej zgody w każdym czasie, ale wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgoda może być wycofana poprzez wysłanie na adres rekrutacja(a)targetpro.pl O zasadach na jakich TARGET PRO Sp. z o.o. S.K.A przetwarzać będzie Twoje dane osobowe informujemy w: [Zasady przetwarzania danych osobowych] targetpro.pl/Pub/KLAUZULA_INFORMACYJNA_TARGET_PRO_W_PRZYPADKU_ZBIERANIA_DANYCH_OD_KANDYDATA.pdf Wysyłając dokumenty aplikacyjne oświadczasz zapoznanie z nimi.

Menedżer ds. Klienta Biznesowego (mikroprzedsiębiorstwa)
Menedżer ds. Klienta Biznesowego (mikroprzedsiębiorstwa)
745000 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Jakie będą Twoje zadania: budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,sprzedaż produktów i usług bankowych dedykowanych Przedsiębiorcom (do 5 mln PLN obrotu rocznego)aktywne działania ukierunkowane na pozyskiwanie Klientów,kompleksowa obsługa Klientów zgodnie ze standardami jakości Alior Banku. Aplikuj na stanowisko jeśli:posiadasz doświadczenie w sprzedaży w bankowości, posiadasz umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych oraz efektywnego umawiania spotkań z Klientami,charakteryzuje Cię znajomość produktów bankowych dedykowanych Klientom Biznesowym (ze szczególnym uwzględnieniem produktów kredytowych),posiadasz znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem mikroprzedsiębiorstw,umiesz nawiązywać i budować długofalowe relacje z Klientami,jesteś nastawiony na realizację celów,posiadasz wykształcenie min. średnie. Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, uzupełnione atrakcyjnym systemem premiowym,okres przygotowania i wdrożenia do zadań,obniżone plany sprzedażowe podczas procesu wdrożenia,obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat i 1 dzień na „U”),nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń,rozwój;program motywacyjny Platynowy Klub Alior Banku,ścieżka kariery - u nas możesz awansować pionowo aż do stanowiska Dyrektora ds.,rozwój kompetencji miękkich, poprzez szkolenia centralne i wsparcie trenera regionalnego.

Księgowa/księgowy lub asystent/asystentka w dziale księgowości
Księgowa/księgowy lub asystent/asystentka w dziale księgowości
759900 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

#AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA   JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej)    PRACA DLA OSÓB Z ORZECZENIEM pracownik/pracowniczka działu kadry i płace,asystent/asystentka w dziale księgowości,księgowa/księgowy.Jeśli jesteś zainteresowany kursami, aby podnieść swoje kwalifikacje i zdobyć upragnioną pracę, zgłoś się jak najszybciej!W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: możliwość udziału w projektach, gdzie przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy, indywidualną sesję z doradcą zawodowym, z którym zaplanujesz swoją ścieżkę kariery, profesjonalne konsultacje Twojego CV, wsparcie specjalisty, który przygotuje Cię do rozmowy kwalifikacyjnej, określenie indywidualnej strategii rozwoju Twojego potencjału zawodowegododatki motywacyjne.SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:  posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), poszukujesz zatrudnienia lub szukasz nowych perspektyw rozwoju zawodowego, chcesz podnieść swoje kwalifikacje i stać się bardziej konkurencyjny na rynku pracy. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania?  Zadzwoń: 506 # 942 # 076 lub wyślij SMS o treści: AKTYWUJ PRACEZe względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.  Numer w rejestrze Agencji Zatrudnienia: 947Ogłoszenie opublikowane w ramach Projektu "Aktywny Start", który jest realizowany dzięki dofinansowaniu ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Samodzielna Księgowa do Biura Rachunkowego ANJA-TAX
Samodzielna Księgowa do Biura Rachunkowego ANJA-TAX
Białystok 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPrężnie rozwijające się Biuro Rachunkowe ANJA-TAX poszukuje osoby na stanowisko: Samodzielna Księgowa/Księgowy • Min. roczne doświadczenie zawodowe w obszarze ksiąg rachunkowych; • Biegła i praktyczna znajomość przepisów podatkowych; • dobra organizacja pracy, sumienność i rzetelność; • umiejętność pracy pod presją czasu • mile widziane wykształcenie kierunkowe. Oferujemy: • stabilną pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem • komfortowe warunki pracy CV proszę przesyłać na adres: praca @ anja-tax . pl Wciąż się rozwijamy i może poszukujemy właśnie Ciebie?

Doradca Klienta ds. Ubezpieczeń
Doradca Klienta ds. Ubezpieczeń
1500 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

O nasFirma Poniatowscy Ubezpieczenia sp. z o.o. działa na rynku już od 10 lat, świadcząc profesjonalne usługi ubezpieczeniowe dla naszych klientów. Jesteśmy dumni z naszej historii i zdobytego doświadczenia, które pozwala nam zapewnić naszym klientom najwyższą jakość obsługi.Jesteśmy firmą rodzinną, dlatego zależy nam na tym, aby nasi klienci czuli się jak członkowie naszej rodziny, a nie tylko jako numery polis ubezpieczeniowych. Dlatego stawiamy na indywidualne podejście i skupiamy się na zrozumieniu potrzeb i oczekiwań naszych klientów.Oferujemy szeroki zakres usług ubezpieczeniowych, które obejmują m.in. ubezpieczenia samochodowe, ubezpieczenia domu, ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia zdrowotne oraz ubezpieczenia dla firm. Nasza oferta jest elastyczna i dostosowana do różnych sytuacji życiowych i biznesowych.Działamy w oparciu o solidne podstawy etyczne i uczciwość. Dla nas najważniejsze jest zaufanie, jakim obdarzają nas nasi klienci, dlatego dbamy o transparentność i klarowność naszych polis ubezpieczeniowych. Nasz zespół doświadczonych agentów ubezpieczeniowych jest zawsze gotowy, aby odpowiedzieć na pytania i zapewnić fachową pomoc w wyborze najlepszego rozwiązania.Twój zakres obowiązkówZapewnienie sprawnego przebiegu procesów administracyjnych, w tym obsługa wniosków ubezpieczeniowych, aktualizacja danych klientów i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.Zapewnienie kompleksowej obsługi klientów posiadających polisy ubezpieczeniowe, w tym odpowiedzi na pytania, rozwiązywanie problemów i udzielanie informacji dotyczących warunków ubezpieczenia.Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami poprzez świadczenie wysokiej jakości obsługi, udzielanie porad i rozwiązywanie problemów klientów w profesjonalny i uprzejmy sposób.Rozpoznawanie i zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów w zakresie ubezpieczeń, oferowanie odpowiednich rozwiązań i dostosowanie oferty do indywidualnych potrzeb klienta.Aktywne poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami w celu zwiększenia bazy klientów i sprzedaży polis ubezpieczeniowych.Efektywna współpraca z innymi specjalistami ds. obsługi klienta w celu zapewnienia kompleksowej obsługi i osiągnięcia celów sprzedażowych.Nasze wymaganiaMinimum średnie wykształcenie (preferowane wyższe) w dziedzinie związaną z biznesem, zarządzaniem, marketingiem lub pokrewnych.Doskonałe umiejętności komunikacyjne, zarówno w mowie, jak i w piśmie. Umiejętność budowania i utrzymywania długotrwałych relacji z klientami.Zdolność prowadzenia negocjacji z klientami, w celu osiągnięcia satysfakcjonujących dla obu stron warunków ubezpieczenia.Dobre zarządzanie czasem pracy.Biegła obsługa narzędzi i systemów komputerowych związanych z obsługą klienta, sprzedażą i administracją.Dodatkowy atutem będzie: Doświadczenie w zakresie obsługi klienta bądź ubezpieczeń. Znajomość produktów, usług i rozwiązań ubezpieczeniowych w branży komunikacyjnej, osobowej, majątkowej i życiowejPrawo jazdy kategorii B. To oferujemyPracę w dynamicznym i profesjonalnym środowisku, w którym można zdobywać doświadczenie i rozwijać się zawodowo. Atrakcyjny system wynagrodzenia adekwatny do zakresu obowiązków i osiąganych wyników. Szkolenia i wsparcie w zakresie zdobywania dodatkowej wiedzy i umiejętności związanych z branżą ubezpieczeniową. Świadczenia świąteczne i benefity poza płacowe. Dobrze ulokowane biuro w centrum Białegostoku. Benefity dofinansowanie szkoleń i kursów ubezpieczenie na życie zniżki na firmowe produkty i usługi kawa / herbatapaczki świąteczne możliwość uzyskania uprawnień W przypadku zainteresowania ofertą prośba o wysłanie CV na adres e-mail zamieszczony poniżej ogłoszenia.

Księgową zatrudnię
Księgową zatrudnię
439 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe zatrudni dwie osoby na stanowisku księgowej.Opis stanowiska: Prowadzenie uproszczonej księgowości ( KPiR, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych ) Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS Sporządzanie deklaracji PIT, VAT.Wymagania:Od osoby aplikującej na to stanowisko wymagana jest komunikatywność i umiejętność pracy w grupie oraz pod presją czasu.Znajomość przepisów podatkowych ( PIT i VAT) - chociażby w teorii.Znajomość obsługi programu księgowego Symfonia , Płatnik oraz oprogramowania Microsoft Office będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: Pracę w stabilnej firmie . Na początku zatrudnienie na umowę zlecenie z możliwością zatrudnienia w późniejszym okresie na umowę o pracę. CV z klauzulą RODO prosimy o przesłanie na adres e-mail. Zastrzegamy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami i zaprosimy na rozmowę kwalifikacyjną.

Księgowa / Księgowy do Biura Rachunkowego ANJA-TAX
Księgowa / Księgowy do Biura Rachunkowego ANJA-TAX
Białystok 30+ kilka dni temu

Prężnie rozwijające się Biuro Rachunkowe ANJA-TAX poszukuje osoby na stanowisko: Księgowa/Księgowy • Min. dwuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze PKPIR; • Biegła i praktyczna znajomość przepisów podatkowych; • dobra organizacja pracy, sumienność i rzetelność; • umiejętność pracy pod presją czasu • mile widziane wykształcenie kierunkowe. Oferujemy: • stabilną pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem • komfortowe warunki pracy CV proszę przesyłać na adres: praca @ anja-tax . pl Wciąż się rozwijamy i może poszukujemy właśnie Ciebie?

Doradca klienta w branży finansowej BIAŁYSTOK
Doradca klienta w branży finansowej BIAŁYSTOK
Białystok 30+ kilka dni temu

Eden Finance to instytucja finansowa, która specjalizuje się w udzielaniu kredytów konsumenckich. Poszukujemy Doradców Klienta w Białymstoku! OPIS STANOWISKA: 1. sprzedaż produktów finansowych W TERENIE, 2. prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów, 3. podejmowanie działań marketingowych na wyznaczonym terenie, 4. nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z klientami. WYMAGANIA: - łatwość nawiązywania kontaktów, - wysoka kultura osobista, - samodzielność w działaniu, - umiejętność przekonywania innych. OFERUJEMY: - zatrudnienie na umowę zlecenie, - system wynagrodzeń oparty o jasne i przejrzyste zasady (atrakcyjny system prowizyjno-premiowy), - stabilne warunki pracy – długoterminowa współpraca, - szkolenie, - wsparcie kierownika, - elastyczność - pracę można pogodzić z obecnym zatrudnieniem, - narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (telefon komórkowy). ZADZWOŃ KONIECZNIE: TEL.: 517 - pokaż numer telefonu - E-MAIL: @

Specjalista ds. Kadr i Płac
Specjalista ds. Kadr i Płac
Białystok 30+ kilka dni temu

Firma i4-Mobile działa na rynku telefonii komórkowej od 2008 r. Dzisiaj jesteśmy w pierwszej dziesiątce największych agentów P4, operatora sieci PLAY w Polsce. Specjalista ds. Kadr i Płac Opis stanowiska: - obsługa kadrowo-płacowa pracowników (prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie i wystawianie umów, aneksów, świadectw pracy, zaświadczeń - rozliczanie ewidencji czasu pracy - sporządzanie list płac, dokumentów rozliczeniowych z ZUS - sporządzanie deklaracji PIT i PFRON - sporządzanie raportów GUS - sporządzanie zestawień dla potrzeb Zarządu - współpraca z księgowością i innymi działami spółki - weryfikacja poprawności umów o współpracy - kontakt z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, GUS itp.) Wymagania: - wykształcenie wyższe - minimum trzyletnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale kadr - bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, zasiłków, BHP, PIT, ZFŚS, PDOF - praktyczna znajomość przepisów dotyczących rozliczania czasu pracy - znajomość programu Płatnik, portalu ZUS PUE - dobra znajomość MS Office (szczególnie MS Excel), umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, zdolności organizacyjne, zaangażowanie i odpowiedzialność - znajomość programu OPTIMA Oferujemy: - Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - Niezbędne narzędzia pracy - Ciekawą i odpowiedzialną pracę w profesjonalnym środowisku - Możliwość rozwoju Aplikacje (CV ze zdjęciem z klauzulą o ochronie danych osobowych) proszę wysyłać poprzez kliknięcie [APLIKUJ TERAZ](https://www.praca.pl/apply/internal/6803886.html) Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Zatrudnię pracownika ds kadr i płac
Zatrudnię pracownika ds kadr i płac
Białystok 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe zatrudni pracownika ds kadr i płac z 1 rocznym doświadczeniem. Zadania: - kompleksowa obsługa kadrowa i płacowa pracowników; - wprowadzanie i kontrola danych w systemie kadrowo-płacowym; - przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem; - monitorowanie absencji i ewidencji i rozliczanie czasu pracy; - sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, PDOF, GUS, PFRON; - monitorowanie zmian w prawie i ich implementacja w przedsiębiorstwach klientów biura.

Specjalista ds. Współpracy z Brokerami
Specjalista ds. Współpracy z Brokerami
Białystok 30+ kilka dni temu

Chcesz pracować na miarę swoich aspiracji? Dołącz do ambitnych! Compensa to jedno z najprężniej rozwijających się towarzystw ubezpieczeniowych na rynku. Należymy do międzynarodowej grupy Vienna Insurance Group. Tworzymy wiarygodną i dynamiczną organizację, ponieważ stawiamy na przedsiębiorczość i innowacyjność, a zarazem dbamy o przyjazną atmosferę współpracy. Obecnie poszukujemy osób na stanowisku: Specjalista ds. Współpracy z Brokerami Miejsce pracy: Obowiązki - Sprzedaż ubezpieczeń majątkowych w kanale brokerskim - Współpraca z brokerami w zakresie tworzenia programów ubezpieczeniowych i sprzedaży ubezpieczeń majątkowych, w tym korporacyjnych - Kompleksowe przygotowywanie ofert w zakresie ubezpieczeń majątkowych, w tym korporacyjnych, w brokerskim kanale sprzedaży - Negocjowanie warunków umów ubezpieczeniowych - Realizacja indywidualnych planów sprzedażowych - Dbałość o zachowanie wysokich standardów usług Oferujemy - Umowę na zastępstwo w nowoczesnej, międzynarodowej firmie - Elastyczne godziny pracy - Prywatną opiekę medyczną, możliwość nabycia karnetu sportowego, zniżki na ubezpieczenia - Możliwość uzyskania dofinansowania do szkoleń, studiów i nauki języków obcych - Brak monotonii - multizadaniowe środowisko pracy - Wynagrodzenie stałe oraz zmienne uzależnione od osiąganych wyników Wymagania - Minimum 2-letnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej w dziale sprzedaży lub underwritingu - Doświadczenie w pracy z pośrednikami ubezpieczeniowymi - Biegłe posługiwanie się wiedzą ubezpieczeniową w procesie sporządzania ofert - Znajomość produktów ubezpieczeniowych i technik sprzedażowych - Prawo jazdy kat. B - Umiejętności negocjacyjne, wysoka kultura osobista i odporność na stres - Orientacja na cel oraz umiejętności interpersonalne umożliwiające budowanie trwałych relacji biznesowych

Praca w branży finansowej/doradca finansowy
Praca w branży finansowej/doradca finansowy
Białystok 30+ kilka dni temu

Firma z 50-letnim doświadczeniem na rynku europejskim poszukuje doradców klienta i specjalistów ds. sprzedaży w branży finansowej. Szukamy pewnych siebie, uśmiechniętych, zdeterminowanych i komunikatywnych osób nastawionych na sukces. Do Twoich zadań będzie należeć: -Aktywne pozyskiwanie klientów, -Przygotowywanie rozwiązań finansowych na podstawie Analizy Potrzeb Klienta, -Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie rozmów sprzedażowych, -Wysoka jakość obsługi klienta, -Budowanie zespołu sprzedażowego. Oferujemy dla Ciebie: -Zdobycie doświadczenia i rozwój w branży ubezpieczeniowej, -Przejrzysty plan kariery, -Profesjonalny system wdrożenia pracownika, -Możliwość rozwoju i awansu, -Stabilność zatrudnienia, -Atrakcyjny system wynagradzania-system prowizyjny. Dołącz do nas jeśli: -Masz doświadczenie w sprzedaży, -Łatwo nawiązujesz kontakty z ludźmi, -Chcesz w przyszłości zostać menadżerem i prowadzić swój zespół, -Szukasz nowych wyzwań, -Cenisz sobie elastyczny czas pracy, -Jesteś studentem, -Szukasz pracy dodatkowej lub na stałe. Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie CV na adres @

Doradca klienta ( możliwość pracy dodatkowej)
Doradca klienta ( możliwość pracy dodatkowej)
Białystok 30+ kilka dni temu

Biuro pośrednictwa finansowego poszukuje osób do współpracy w charakterze doradcy klienta. Do zadań pracownika należy: - umawianie i przeprowadzanie spotkań z klientem - badanie potrzeb i wyszukiwanie najkorzystniejszych ofert - sporządzanie dokumentacji i umów - budowanie długotrwałej relacji z klientem - szereg prac biurowych Oferujemy: - elastyczne godziny pracy - wysokie wynagrodzenie - system szkoleń wdrażających Poszukujemy komunikatywnych i przedsiębiorczych osób chcących się rozwijać.

Filtr