Sortowanie:
Znaleziony: 14 ogłoszenie w kategorii Informatyka / Telekomunikacja w Białystok
Administrator Techniczny Sieci - Telekomunikacja
Administrator Techniczny Sieci - Telekomunikacja
nowe Białystok dzisiaj

Lokalizacja: Białystok i okolice Dołącz do naszej dynamicznie rozwijającej się firmy telekomunikacyjnej! Specjalizujemy się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań IT - Internet, telewizja cyfrowa, telefonia stacjonarna i komórkowa. W związku z rozwojem naszej infrastruktury, poszukujemy osoby na stanowisko: Administratora Technicznego Sieci, która będzie kluczowym elementem naszego zespołu.Zakres obowiązków:Nadzorowanie prawidłowej pracy sieci, w tym sieci FTTH, FTTB, switchy oraz routerów. Analiza i usuwanie nieprawidłowości w działaniu infrastruktury sieciowej. Wspieranie klientów w konfiguracji i optymalizacji połączeń sieciowych. Współpraca z różnymi działami firmy w celu optymalizacji wydajności sieci. Monitorowanie systemów oraz proaktywne działania mające na celu zapobieganie awariom. Utrzymywanie wysokiego poziomu zabezpieczeń sieciowych.Oczekujemy:Doświadczenia w zarządzaniu i utrzymaniu sieci telekomunikacyjnych lub gotowości do intensywnej nauki w tym zakresie. Silnych umiejętności analitycznych i zdolności do rozwiązywania problemów technicznych. Dobrych umiejętności komunikacyjnych, potrzebnych do współpracy z klientami i zespołem. Znajomości sprzętu sieciowego i podstawowych zasad funkcjonowania sieci komputerowych. Zaangażowania, sumienności oraz odpowiedzialności w działaniu. Oferujemy:Pracę w zespole, który pasjonuje się technologią i ciągłym doskonaleniem. Możliwość rozwoju i zdobywania cennych kwalifikacji w dynamicznym środowisku. Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia. Elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy nad innowacyjnymi projektami w branży telekomunikacyjnej.Jeśli chcesz rozwijać swoje umiejętności w dynamicznym środowisku i masz pasję do nowych technologii, czekamy na Twoje CV!

Wdrożeniowiec - Serwisant oprogramowania - PRACA OD ZARAZ
Wdrożeniowiec - Serwisant oprogramowania - PRACA OD ZARAZ
nowe Białystok 4 kilka dni temu

Jesteśmy liderem usług teleinformatycznych w naszym regionie. Za tym sukcesem stoją ludzie pełni pasji, dla których nie ma rzeczy niemożliwych. Rozwijamy się w tempie błyskawicy, dlatego chętnie powitamy w zespole „świeżą krew” w charakterze: Wdrożeniowca - Serwisanta oprogramowania!Zakres obowiązków:opieka techniczna nad systemami informatycznymi w firmie,wsparcie techniczne i konsultacje w zakresie oprogramowania,analiza i modelowanie procesów biznesowych,tworzenie dokumentacji użytkowej i serwisowej dla oprogramowania.Wymagania:dobra znajomość oprogramowania biurowego oraz systemów operacyjnych rodziny MS Windows i Linux,dobre zdolności interpersonalne,umiejętność logicznego myślenia i szybkiego rozwiązywania postawionych problemów.Mile widziane:podstawowa znajomość SQL.To oferujemy:zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej, stale rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji,możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,dofinansowania do obiadów,zniżki na firmowe produkty i usługi,brak dress code’u,współpracę w atmosferze wzajemnej pomocy, z wysoką kulturą zarządzania.Aktualne CV (wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych) prosimy przesyłać na adres mailowy: rekrutacja(małpa)koba.plProsimy o umieszczenie w tytule wiadomości stanowiska: Wdrożeniowiec - Serwisant oprogramowaniaWysyłając swoje dokumenty aplikacyjne, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w tych dokumentach aplikacyjnych przez Koba Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, ul. Mieszka I 4 lok 226, w celu udziału w prowadzonym procesie rekrutacyjnym. Masz prawo w dowolnym momencie wycofać swoją zgodę, kierując informację o jej wycofaniu do Koba Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku na adres e-mail: rekrutacja(małpa)koba.pl Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Administratorem Państwa danych osobowych jest Koba Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, ul. Mieszka I 4 lok 226. Więcej informacji pod linkiem www.static.koba.pl/uploads/2018/06/Rodo.pdf

Praca dla Konsultanta Helpdesk
Praca dla Konsultanta Helpdesk
Białystok 6 dni plecy

Firma CFT Polska poszukuje osoby na stanowisko: Konsultant HelpdeskMiejsce pracy: Białystok Główne odpowiedzialności:Ø  Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników końcowych (telefonicznie, email)Ø  Udzielanie informacji o statusie zgłoszeńØ  Rejestracja zgłoszeń, śledzenie cyklu obsługi zgłoszeńØ  Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z urządzeniami mobilnymi, aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowychØ  Współpraca z innymi działami i zespołami ITØ  Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania Wymagania:Ø  Umiejętność konfiguracji i rozwiązywania problemów związanych z urządzeniami mobilnymi, sprzętu komputerowegoØ  Znajomość środowiska Microsoft Windows i aplikacji biurowych, zagadnień z zakresu sieci LAN, WLANØ  Komunikatywność i umiejętność pracy z użytkownikiemØ  Predyspozycje do pracy w grupie i w trybie zmianowymØ  Sumienność, terminowość, samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu zadańØ  Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasuØ  Dobra znajomość j. angielskiego Mile Widziane:Ø  Kierunkowe wykształcenie z dziedziny ITØ  Znajomość usługi Active Directory, Office 365Ø  Doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuØ  Podstawowa znajomość obsługi systemów ERP (najlepiej SAPa) Oferujemy:Ø  Pracę w młodym, dynamicznym zespoleØ  Miejsce pracy w nowoczesnym budynkuØ  Kafeteryjny pakiet socjalny

Front-end Developer  - Miejsce pracy: Białystok
Front-end Developer - Miejsce pracy: Białystok
Białystok 12 dnia plecy

Front-end Developer - Miejsce pracy: BiałystokZakres obowiązków:kodowanie stron www, systemów oraz indywidualnych rozwiązań ma potrzeby internetuOd kandydata oczekujemy:niezbędna znajomość PHP i framework Laravelznajomości technologii: HTML5, JavaScript, JQuery, CSS3znajomość framework Bootstrapznajomość PHP i framework Laravelznajomość baz danych MySQLumiejętności pracy zespołowejgotowości do podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzinsumienności i dbałości o szczegóły w odwzorowaniu grafiki na projekcie strony wwwDodatkowym atutem będzie:doświadczenie z oprogramowaniem sklepu internetowego PrestaShopznajomość React.jspoczucie humoru :)Oferujemy:pracę w biurze w ścisłym centrum Białegostoku,pełną wyzwań pracę w nowoczesnej firmie,pracę przy wielu różnorodnych projektach,miłą, swobodną i "niekorporacyjną" atmosferę,możliwość rozwoju indywidualnego,szkolenia i kursy,Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę naprzetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dlapotrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”Rutcom Krzysztof RutkowskiMarii Skłodowskiej-Curie 3 lok 7715-094 Białystoktel.: +488*****069

Specjalista ds. wsparcia IT
Specjalista ds. wsparcia IT
Białystok 12 dnia plecy

Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista ds. wsparcia IT odpowiedzialna będzie za:obsługę sieci kablowej, światłowodowej i bezprzewodowej,telefoniczną obsługę klienta w zakresie IT,monitorowanie działania usług (telewizja, Internet, telefonia stacjonarna),budowanie pozytywnych relacji z klientami,doradztwo w zakresie oferty operatora.Wymagania:biegła obsługa komputera i systemów z rodziny Windowspodstawowa znajomość systemów Linux/Unixznajomość zagadnień sieciowychznajomość zagadnień związanych z konfiguracją routerówwysoka kultura osobista, komunikatywnośćjęzyk angielski w stopniu umożliwiającym konwersację,analityczne podejście do rozwiązywania problemów.Oferujemy:zatrudnienie na umowę o pracę,pracę w młodym, dynamicznym zespoleudział w branżowych konferencjachszkolenia podnoszące kompetencjeubezpieczenie grupowewynagrodzenie adekwatne do zaangażowania oraz osiąganych wyników.

Project Manager (Białystok/zdalnie)
Project Manager (Białystok/zdalnie)
Białystok 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKim jesteśmy? W Aurora Creation specjalizujemy się we wdrażaniu i rozwijaniu nowoczesnych platform eCommerce. Nasze usługi obejmują projektowanie i doradztwo przy wyborze optymalnych rozwiązań. Jesteśmy ekspertami w integracji sklepów z różnymi systemami, modernizacji oraz optymalizacji. Wspieramy najnowsze technologie, takie jak Magento 2, Shopware 6, Pim Core i React. Naszą specjalizacją jest dostarczanie sprawdzonych rozwiązań eCommerce dla producentów. W Aurorze kładziemy nacisk na transparentność, zaufanie i zaangażowanie w osiąganiu celów biznesowych naszych klientów. Nasza codzienna praca opiera się na wartościach partnerstwa, autentyczności i odpowiedzialności. Dążymy do ciągłego rozwoju umiejętności naszego zespołu, promując niekonwencjonalne myślenie i odchodząc od utartych schematów, aby wyznaczać nowe standardy w branży eCommerce. Co będziesz z nami robić: - zarządzać projektami eCommerce, poprzez planowanie, raportowanie, zarządzanie ryzykiem i zasobami, - blisko współpracować z biznesowymi właścicielami projektów i wszystkimi osobami zaangażowanymi w projekt, - wdrażać dobre praktyki wspierające realizację procesu. Aplikuj jeśli: - masz minimum roczne doświadczenie w branży eCommerce (doświadczenie w IT - mile widziane), - znasz metodologie projektowe, w tym technologie i zasady projektowania dla eCommerce, - umiesz zarządzać pracą kilku projektów jednocześnie, - masz doświadczenie w kontakcie z klientem oraz zbieraniu wymagań biznesowych/projektowych, - Twoja znajomość języka polskiego i angielskiego umożliwia swobodną komunikację. Na tym stanowisku pomocna będzie: - umiejętność pracy pod presją czasu, - wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie, - efektywna komunikacja oraz budowanie relacji, - umiejętność rozwiązywanie konfliktów. Jedną z naszych wartości jest rozwój, więc mamy: - indywidualny budżet rozwojowy, który wykorzystasz na szkolenia, kursy czy konferencje, - czas rozwojowy - wspólnie dzielimy się wiedzą oraz rozwijamy swoje kompetencje, - lekcje angielskiego w czasie pracy, dopasowane do Twojego poziomu, - spotkania F2F, podczas których lider skupi się w 100% na Twoich potrzebach i celach, - jasną ścieżkę kariery, dzięki której wiesz co masz zrobić, aby osiągnąć następny poziom w karierze, - pomagamy w przygotowaniach i opłacamy certyfikacje w ramach rozwoju na danym stanowisku. Dodatkowo: - dofinansujemy prywatną opiekę medyczną, multisport lub prywatne ubezpieczenie, - mamy platformę benefitową - dofinansowujemy codzienne obiady. - Interesuje Cię forma B2B, UZ - możemy o tym porozmawiać. Jak wygląda rekrutacja? Po wysłaniu CV czeka na Ciebie: - Analiza Twojego CV przez dział HR - Zadanie - Rozmowa z Rekruterem - Rozmowa techniczna w biurze z Rekruterem i Lead Project Managerem - Jeśli wszystko pójdzie dobrze składamy Ci ofertę i witamy na pokładzie Niezależnie od wyniku rekrutacji, u nas możesz liczyć na informację zwrotną. Za rekrutację odpowiedzialne będą IT Recruiter - Patrycja Karpowicz-Kowalska oraz Lead Project Manager - Piotr Barszczewski.

Specjalista ds. bezpieczeństwa IT
Specjalista ds. bezpieczeństwa IT
Białystok 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDo zadań zatrudnionej osoby będzie należało: - obsługa spraw związanych z systemem zarządzania bezpieczeństwem informacji (incydenty, zmiany, zapewnienie ciągłości, podnoszenie świadomości), - nadzór nad przestrzeganiem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, - aktualizacja dokumentacji SZBI Kandydat powinien posiadać wiedzę: - znajomość dobrych praktyk w dziedzinie bezpieczeństwa informacji, - znajomość architektury systemów informatycznych, - znajomość urządzeń i rozwiązań wykorzystywanych do zabezpieczania systemów informatycznych Pierwsza umowa na okres próbny 6 mc-y. Szczegóły ogłoszenia pod poniższym linkiem: https://www.bip.bialystok.pl/postepowania/nabor_na_stanowiska_urzednicze/inspektor-w-biurze-bezpieczenstwa-informacji-1.html lub na stronie bip.bialystok.pl w zakładce "postępowania->nabór na stanowiska urzędnicze"

Serwisant – Helpdesk IT
Serwisant – Helpdesk IT
Białystok 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązkówprzyjmowanie zgłoszeń telefonicznie i mailoworozwiązywanie problemów i usterekopieka nad magazynem sprzętukonfiguracja sprzętu i oprogramowaniaprace instalacyjne LAN: instalacja, uruchomienie i konfiguracja urządzeń sieciowychWymaganiaznajomości zagadnień sieciowychumiejętność instalacji i konfiguracji urządzeń peryferyjnychmile widziane doświadczenie w pracy we wsparciu ITznajomość podstawowych środowisk ms Windows, Linuxumiejętność samodzielnej pracy i dobrej współpracy w zespole.prawo jazdy kat. BDo aplikacji należy dołączyć klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Euronet Norbert Saniewski Sp. J. moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych."

Junior Help Desk Manager! Niekoniecznie z doświadczeniem :)
Junior Help Desk Manager! Niekoniecznie z doświadczeniem :)
3500 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Cześć!Nadeszła ta chwila w której rozpoczynamy poszukiwania nowej osoby do naszego działu technicznego.Niekoniecznie z doświadczeniem :)Główne obowiązki?Ogarnianie spraw technicznych z obecnymi klientami. Proste! :)Ale czy to wszystko?1. Wejdź na naszą stronę kariera.atwi.pl2. Poczytaj o nas i o Twoim stanowisku3. Aplikuj załączając swoje CV, koniecznie przez stronę kariera.atwi.plDo zobaczenia :)

Specjalista ds. wdrożeń systemów medycznych
Specjalista ds. wdrożeń systemów medycznych
600 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Data publikacji oferty: 2024-01-19Stanowisko: Specjalista ds. wdrożeń systemów medycznychMiejsce pracy: Białystok (praca mobilna i stacjonarna w siedzibie firmy)Liczba wolnych miejsc pracy: 2Jesteśmy firmą, której działalność skupia się na dostarczaniu oprogramowania dla szpitali i laboratoriów medycznych w Polsce. W tym momencie z naszego oprogramowania korzysta kilkadziesiąt laboratoriów w kilkunastu miastach w Polsce, a naszymi klientami są największe szpitale w kraju.Jako Specjalista ds. wdrożeń systemów medycznych będziesz odpowiadać za:przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania),konfigurowanie systemów informatycznych typu LIS zgodnie z zebranymi wytycznymi,prowadzenie prezentacji systemów oraz szkoleń (zdalnie i bezpośrednio u klienta),tworzenie wytycznych/zgłoszeń dla developerów i współpraca z zespołem wytwarzania oprogramowania,wsparcie klienta w trakcie całego procesu wdrożenia,wsparcie techniczne użytkowników systemów informatycznych,aktywna współpraca z naszym działem Helpdesk,budowanie dobrych relacji z klientami firmy.Wymagania:wykształcenie minimum średnie,znajomość systemów Microsoft Windows, zagadnień sieciowych, konfiguracji urządzeń,umiejętność prowadzenia szkoleń i prezentacji,umiejętności komunikacyjne i interpersonalne na wysokim poziomie,samodzielność oraz dobra organizacja czasu pracy,prawo jazdy kategorii B,gotowość do podróży służbowych na terenie całej Polski.Dodatkowymi atutami będą:doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych,znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,praktyczna znajomość branży medycznej lub laboratoryjnej,znajomość oprogramowania innych firm do obsługi laboratorium, POZ, szpitali, np. Kamsoft, Marcel, ATD.Zapewniamy:stabilne zatrudnienie w formie umowy o pracę,system premiowy zależny od liczby godzin pracy poza siedzibą firmy,szkolenie przez okres 3-6 miesięcy we współpracy z firmowym Helpdeskiem,narzędzia niezbędne do pracy tj. laptop, telefon komórkowy,samochód służbowy na czas wyjazdów,wysoki standard zakwaterowania i wyżywienia podczas wyjazdów,kawa, herbata i owocowe czwartki,brak dress code’u w siedzibie firmy.Termin rozpoczęcia pracy: do uzgodnienia - stanowisko dostępne od zarazZastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.Obowiązek informacyjny dla kandydatów do pracy biorących udział w postępowaniu rekrutacyjnym w PPUH MedLAN W. MytnikWysyłając zgłoszenie rekrutacyjne na powyższe ogłoszenie do PPUH MedLAN W. Mytnik z siedzibą w Białymstoku (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane będą przetwarzane jedynie w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko, którego dotyczy aplikacja zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b-c RODO do momentu zakończenia postępowania rekrutacyjnego. Jeżeli natomiast wyrażasz wolę zachowania Twojej aplikacji i uwzględnienia jej w przyszłych rekrutacjach prosimy o umieszczenie w CV adnotacji: „Zgodnie z przepisami RODO wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach prowadzonych obecnie jak i w stosunku do przyszłych rekrutacji” – przetwarzanie wobec zgody będzie odbywać się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.Przekazane przez Ciebie dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim. Jednakże możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. Przysługuje Ci prawo wglądu w swoje dane osobowe i uzyskania informacji m.in. na temat celu, zakresu i sposobu ich przetwarzania oraz informacji o odbiorcach danych, sprostowania oraz uzupełnienia bądź ich usunięcia, żądania czasowego lub stałego wstrzymania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia danych, cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych w każdym momencie – cofnięcie to jednak nie ma wpływu na zgodność przetwarzania przed jego dokonaniem. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy prawa.

Młodszy specjalista ds. Wsparcia IT
Młodszy specjalista ds. Wsparcia IT
Białystok 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTwoje zadania: Rozwiązywanie problemów z obszaru IT zgłaszanych przez użytkowników urządzeń i sieci informatycznej, Instalowanie i aktualizowanie systemów operacyjnych i oprogramowania, Instalowanie, konfiguracja i przygotowywanie sprzętu na potrzeby biznesu, Diagnozowanie sprzętu IT, naprawa oraz ewidencja, Wsparcie przy wdrażaniu nowych narzędzi/projektów w organizacji, Szukanie przyczyn i pomoc w rozwiązywaniu problemów z systemem ERP, Przygotowywanie instrukcji z obsługi systemu ERP, Konfigurowanie oraz personalizowanie systemów ERP zgodnie z wytycznymi pracowników. Pasujesz, jeśli: Znasz budowę i działanie sieci LAN / WLAN, Znasz systemy windows 10/11, potrafisz analizować i rozwiązywać problemy software, Znasz budowę komputerów, wiesz jak analizować i rozwiązywać problemy hardware, Jesteś otwarty na ludzi, chętnie im pomagasz i potrafisz grać zespołowo, Masz chęci do nauki i liczysz na rozwój. Mile widziane : Doświadczenie z systemami ERP. Oferujemy: Przejrzysty proces rekrutacyjny, Stabilne zatrudnienie na jasnych zasadach, Komfortowe warunki pracy, Możliwość realnego wpływu na funkcjonowanie Firmy, Możliwość rozwoju zawodowego, Przyjazną atmosferę oraz wsparcie doświadczonych współpracowników.

Web Designer. To zdanie dopisałem, żeby się ogłoszenie wyróżniło.
Web Designer. To zdanie dopisałem, żeby się ogłoszenie wyróżniło.
5723.93 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Cześć!Nastał ten szczególny moment w życiu naszej firmy – poszukujemy nowego Web Designera z językiem rosyjskim, który dołączy do naszego zespołu i pomoże kształtować wizualną stronę naszych projektów.Przechodząc do rzeczy, kim jest ten Web Designer w naszym rozumieniu?Web Designer to artysta cyfrowy, którego płótnem jest ekran komputera. Jego rola to nie tylko tworzenie atrakcyjnych stron internetowych, ale także zapewnienie, aby były one intuicyjne i przyjazne użytkownikowi.Jakie są jego główne zadania?To tworzenie stron internetowych, czy estetycznych grafik. Można to porównać do malowania obrazu, gdzie każdy szczegół ma znaczenie. Nie wymagamy jednak, byś był Da Vinci cyfrowego świata – wystarczy, że masz oko do estetyki i zrozumienie potrzeb użytkowników.Czy praca Web Designera jest relaksująca?Czasem tak, ale nie zapominaj, że to także praca wymagająca kreatywności i ciągłego rozwoju. Sukcesy w tej roli przynoszą wielką satysfakcję, a także wynagrodzenie, które z pewnością przekroczy Twoje oczekiwania.Czy potrzebne jest doświadczenie?Jeśli masz talent i jesteś zorganizowany, brak lat doświadczenia nie jest problemem. Nie budujemy przecież Rolexów, tylko piękne i funkcjonalne strony internetowe. Tutaj każdy ma szansę szybko się rozwijać. Dodatkowo, Michał, nasza najlepszy Web Designer, chętnie podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem.Jakie jest wynagrodzenie?Podstawowa stawka to 4300zł plus bonusy i premie. Jeśli będziesz się sprawdzać, możesz zarobić znacznie więcej.Praca zdalna czy w biurze?Na początku zalecamy pracę w biurze, abyś mógł/mogła lepiej zintegrować się z zespołem i naszą kulturą pracy. W miarę rozwoju i osiągania celów, możemy przejść na model hybrydowy – część tygodnia w biurze, część zdalnie. Ważne jest jednak, abyś mieszkał/mieszkała w Białymstoku lub okolicy. Jeśli szukasz wyłącznie pracy zdalnej, to niestety, ta oferta może nie być dla Ciebie.Jakieś dodatkowe wymagania?Doświadczenia nie musisz mieć (chociaż jest mile widziane). Ważniejsze jest, abyś miał/miała dobre oko do estetyki i zrozumienie potrzeb użytkownika.Znajomość języka rosyjskiego jest konieczna.Kluczowe jest posiadanie tej "iskry" kreatywności i pasji do designu, które pozwolą Ci wpasować się w kulturę naszej firmy.A coś o naszej firmie?Śmiało wejdź na atwi.pl - wszystko tam jest. Albo na kariera.atwi.pl.Jak aplikować?Złóż CV przez OLX. ALE UWAGA! Wysyłając CV napisz kilka zdań dlaczego chcesz z nami pracować oraz dlaczego uważasz, że jesteś idealną osobą na to stanowisko. Zgłoszenia bez odpowiedzi na te pytania nie będą w ogóle rozpatrywane. Będą natomiast błyskawicznie kasowane :)Do zobaczenia!

Praca Od zaraz ! dla każdego !!
Praca Od zaraz ! dla każdego !!
Białystok 30+ kilka dni temu

Witam serdecznie, poszukujemy osoby, która pomogłaby nam w obsłudze sklepu internetowego, głównie poprzez składanie zamówień i wystawianie produktów, ale także wszystkie inne czynności związane z obsługą. Godziny pracy to 8-16. Praca zdalna z domu lub każdego innego miejsca. Oferujemy: wynagrodzenie brutto 4500-4700 PLN miesięcznie miłą i spokojną atmosferę komfortowe warunki pracy Zadania: składanie zamówień wystawianie produktów pilnowanie terminów realizacji zamówień obsługa klienta Oczekujemy: posiadania własnego komputera koleżeńskiego i sympatycznego nastawienia rzetelnego podejścia i profesjonalizmu w wykonywaniu swoich zadań mile widziane prawo jazdy kat. B. CV prosimy składać na adres e-mail.

Praca zdalna 3/4 etatu
Praca zdalna 3/4 etatu
Białystok 30+ kilka dni temu

Do Twoich głównych zadań, będzie należało telefoniczne promowanie naszych szkoleń w środowisku administracji publicznej. Wymagamy: - znajomości obsługi pakietu MS Office - komputera z podłączeniem do Internetu i słuchawek z mikrofonem, - doświadczenia w kontaktach z klientami - dyspozycyjności 8-14 Proponujemy: * komfortowe warunki pracy w systemie home office (praca zdalna) !! * opiekę merytoryczną oraz administracyjną, * wdrożeniowe szkolenie jest prowadzone zdalnie * oferujemy umowę o współprace lub umowę zlecenie, gdzie przez 3 pierwsze miesiące można uzyskać atrakcyjny bonus wdrożeniowy * zapewniamy narzędzia do pracy; nowoczesny system, aplikacje do wykonywania połączeń oraz pocztę służbową, * praca od poniedziałku do piątku 8-14. *stawka godzinowa Prosimy o przesyłanie aplikacji wyłącznie z załącznikiem !!!

Filtr