Wszystkie ogłoszenia w kategorii Finanse / Księgowość
Opis oferty pracyTalent Partners to firma zajmująca się rekrutacją pracowników. Jeżeli szukasz lepszej pracy lub nowych wyzwań zawodowych wyślij do nas swoje CV pomożemy Ci postawić kolejne kroki w rozwoju zawodowym. Staramy się, aby nasze oferty dawały solidne możliwości płacowe, możliwość realizacji swoich pasji zawodowych oraz balans pomiędzy pracą a życiem prywatnym. Dla naszego klienta - stabilnej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku z siedzibą w Gliwicach - poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac Miejsce pracy: Gliwice Nr ref. SKPG/1702 Najważniejsze obowiązki: - naliczanie list płac, zasiłków i innych świadczeń, - naliczanie świadczeń ZUS i wysyłanie deklaracji ZUS, - obsługa kadrowa, - zgłaszanie i wyrejestrowywanie z ZUS, - naliczanie PFRON, - sporządzanie umów cywilnoprawnych, - wypełnianie sprawozdań do GUS z zakresu kadr i płac. Wymagania: - wykształcenie min. średnie, - min. 1-2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, - praktyczna wiedza z zakresu kadr i płac, - znajomość przepisów prawa pracy, obsługi kadrowo-płacowej, ZUS, PFRON, - znajomość Comarch ERP Optima, - samodzielność, - dokładność, skrupulatność i rzetelność, - umiejętność współpracy. Oferujemy: - zatrudnienie w stabilnej, renomowanej firmie, - unormowany czas pracy, - pracę w przyjaznej atmosferze w dobrze zorganizowanym zespole, - atrakcyjne wynagrodzenie, - pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe), - możliwości podnoszenia kwalifikacji poprzez kursy i szkolenia. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Talent Partners (44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 10) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Talent Partners i związane z tym udostępnianie ich potencjalnym pracodawcom, a także w celu umieszczenia ich w bazie danych kandydatów Talent Partners. Posiadamy certyfikat w zakresie prowadzenia działalności doradztwa personalnego - wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 18254. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Kancelaria Podatkowa w Gliwicach zatrudni księgową.Oferujemy; Dobre warunki pracy i płacy w miłej atmosferze.Umowa o pracę.Wymagania;znajomość bieżących przepisów podatkowych,samodzielność,doświadczenie minimum 2 lata w prowadzeniu podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz księgi handlowej.mile widziana umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych.
Jiffy Packaging Sp. z o.o. jest wiodącym producentem pianki polietylenowej i folii pęcherzykowej w Europie. Dostarczamy materiały do produkcji opakowań ochronnych.W chwili obecnej poszukujemy osoby na stanowisko:ASYSTENT/KA W DZIALE KSIĘGOWŚCI / MŁODSZY KSIĘGOWY/AUmowa o pracę na zastępstwo Miejsce pracy: GliwiceOpis stanowiska pracy: wsparcie procesów księgowychksięgowanie dokumentówpotwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentamiścisła współpraca z innymi działami w firmie,zapewnienie wsparcia administracyjnego: ogólne obowiązki administracyjne, fakturowanie.Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo na ok. 2 lata praca w godzinach od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku;możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia;wysoki standard pracy – zdobyliśmy dwukrotnie 3 miejsce w konkursie Państwowej Inspekcji Pracy – Organizator Pracy Bezpiecznej;świadczenia pozapłacowe z funduszu świadczeń socjalnych;prywatną opiekę medyczną – od pierwszego dnia zatrudnienia z dostępem do wszystkich specjalizacji medycznych;dopłata pracodawcy w wysokości 80% do pakietu sportowego;możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie pracownika oraz członków jego rodziny;przyjazną atmosferę w miejscu pracy.Wymagania:wykształcenie średnie lub/i w trakcie studiówmile widziane doświadczenie w pracy w dziale ksiegowości, choć sama chęć poznania nowej dziedziny oraz chęć nauki i ponoszenia kwalifikacji też Nam wystarczą :)dobra znajomość obsługi komputera, programów MS Office.odpowiedzialność, dokładność, zdolność do szybkiego uczenia się, umiejętności analityczne. Osoby zainteresowane i spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.Prosimy o dołączenie do CV i podpisanie następującej klauzuliWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodniez ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Prężnie działająca kancelaria doradcy podatkowego z siedzibą w Gliwicach przyjmie do pracy w pełnym bądź niepełnym wymiarze osobę do prowadzenia ksiąg handlowych z doświadczeniem i bieżącą znajomością przepisów podatkowych. Gwarantujemy pracę w zgranym zespole, wsparcie i szkolenia. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Ponadto przyjmiemy również osobę do działu księgowości uproszczonej (podatkowa księga przychodów i rozchodów)
Jesteśmy renomowaną firmą działającą w sektorze energetycznym i poszukujemy osoby na stanowisko Samodzielnego Księgowego, który dołączy do naszego zespołu.Jeśli masz ochotę pracować i rozwijać się w miłym i przyjaznym środowisku, ta oferta może być idealna dla Ciebie!Zakres obowiązków:· weryfikacja dokumentów zakupu pod względem formalnym oraz rachunkowo-podatkowym· ewidencjonowanie faktur zakupu towarów krajowych, importu i WNT oraz kosztów· monitoring rozrachunków, uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami· pomoc w uzgadnianiu kont księgowych· przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych· prowadzenie akt osobowych· naliczanie wynagrodzeń i zasiłków oraz sporządzanie listy płac· sporządzanie dokumentacji i deklaracji PIT, ZUS, GUS, PFRON, PPK itp.Wymagane kwalifikacje:Wykształcenie:Wyższe wykształcenie ekonomiczne lub średnie, preferowane kierunki to księgowość, rachunkowość, finanse lub pokrewne.Doświadczenie:Minimum trzy lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, zwłaszcza jako samodzielny księgowy.Znajomość przepisów podatkowych i prawa finansowego.Umiejętności księgowe:Bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości.Zdolność do samodzielnego prowadzenia księgowań, w tym rozliczeń podatkowych.Znajomość oprogramowania księgowego:Umiejętność obsługi popularnych programów księgowych, takich jak np. Symfonia, Comarch, Enova, itp.Znajomość programu Impuls będzie dodatkowym atutemKomunikatywność i organizacja pracy:Dobra komunikatywność, umiejętność współpracy z innymi działami firmy.Skrupulatność, dokładność i umiejętność pracy w warunkach dużego obciążenia.Aktualne informacje z zakresu przepisów podatkowych:Ciągłe śledzenie zmian w przepisach podatkowych i dostosowywanie się do nich.Rzetelność i odpowiedzialność:Odpowiedzialność za terminowe i zgodne z przepisami rozliczenia księgowe.Znajomość obsługi biura:Znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza programu Excel.Certyfikaty:Posiadanie certyfikatów księgowych może być dodatkowym atutem.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie.Możliwość pracy nad różnorodnymi i prestiżowymi projektami.Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności.Zespół profesjonalistów gotowych do współpracy i wsparcia.Możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia umiejętności.Przyjazne środowisko pracy.Jeśli jesteś zmotywowany i kreatywny i chcesz dołączyć do dynamicznego zespołu, wyślij swoje CV na adres email ze strony: www.eesa.pl Prosimy o zamieszczenie w temacie wiadomości: "Samodzielny księgowy – Ogłoszenie”
MDCT PARTNERS NOGACKA KAZIMIERZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA Firma współpracująca na zasadzie umowy Partnerskiej z Bankiem Millennium, łącznie od 2016 roku. Jako jeden z większych Franczyzobiorców Banku posiada 5 placówek partnerskich rozmieszczonych na terenie województwa śląskiego, od wielu lat placówki należące do MDCT Partners osiągają ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe. Jesteśmy w TOP 10 Partnerów Millenium Banku w całej Polsce. Aktualnie szukamy kandydatów do pracy na stanowisku Doradca Klienta w Czerwionce -Leszczynach: Zapraszamy do współpracy osoby uśmiechnięte, zdeterminowane, komunikatywne, które chcą podnieść swój standard życia o kilka poziomów i móc spełniać marzenia. Co oferujemy? • Pracę w jednym z najlepszych oddziałów w całej Polsce od kilku lat • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat • Premie za sprzedaż produktów bez górnego limitu! (wynagrodzenie + premia od kilku do kilkunastu tysięcy) • Pracę w młodym, ambitnym, pozytywnie nastawionym i bardzo zgranym zespole, w którym otrzymasz wsparcie nie tylko na początku swojej kariery; • W każdym miesiącu organizujemy konkursy sprzedażowe, które pozwolą zwiększyć Twoje wynagrodzenie; • Inwestujemy w swoich pracowników – organizujemy szkolenia sprzedażowe, produktowe, komunikacyjne, pozwalające rozwijać kompetencje zawodowe i prywatne • Organizujemy imprezy firmowe kilka razy w roku • Niezbędne narzędzia do pracy – telefon służbowy, szkolenie wdrożeniowe do pracy • Pracę od poniedziałku do piątku (9:00 – 17:00) WYMAGANIA: • Chęć do pracy i determinacja do bycia najlepszym • Profesjonalizm • Skupianie się na rozwiązaniu • Nastawienie na sukces • Umiejętność budowania pozytywnych, długotrwałych relacji z Klientami • Samodzielność, sumienność, odpowiedzialność • Wykształcenie min. średnie maturalne • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych lub usług telekomunikacyjnych • Wysokie zdolności komunikacyjne • Wiedza na temat produktów bankowych będzie dodatkowym atutem Proszę o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.) Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania."
Witam, Poszukuję na stanowisko księgowej w sp z o.o. . Praca stacjonarna w Gliwicach przy ul. Sowińskiego 5 oparta na umowę o pracę, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.www.proof-tech.com . Proszę o C.V. przez OLX - praca od lutego lub marca
Opis stanowiska:Bezpośrednia windykacja klientów,Motywowanie klientów do zapłaty,Negocjowanie warunków spłaty,Zawieranie ugód i porozumień,Terminowe raportowanie poprzez aplikację mobilną.Wymagania:Wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, bądź predyspozycje do ich rozwijania,Umiejętność obsługi komputera,Prawo jazdy kat. B,Niekaralność,Oferujemy:Atrakcyjny system prowizji, sięgających 31% od wpłaconej przez dłużnika kwoty,Pakiet szkoleń, w tym przygotowanie praktyczne,(nie musisz legitymować się wieloletnim doświadczeniem – możemy Cię wszystkiego nauczyć),Elastyczną formę współpracy (umowa zlecenie lub współpraca przy działalności gospodarczej),Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia, w konsekwencji awansu,Zwykle gotowy i performujący portfel wierzytelności wyłącznie własnych, systematycznie zasilany nowymi sprawami,Szerokie wsparcie merytoryczne i praktyczne zarządzającego regionem koordynatora,Elastyczne godziny pracy,Możliwość traktowania zlecenia jako dodatkowe źródło dochodu.
Twój zakres obowiązków - dekretacja i rejestracja faktur zakupowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, - dekretacja i rejestracja faktur sprzedażowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, - uzgadnianie rejestrów vat sprzedażowych i zakupowych oraz przygotowywanie danych do deklaracji VAT, - przygotowywanie danych do deklaracji CIT, - rozliczanie i uzgadnianie wybranych kont księgowych. Nasze wymagania - wykształcenie wyższe ekonomiczne, - minimum 4-letnie doświadczenie pracy na podobnym stanowisku, - preferowana znajomość systemu Comarch Egeria, - biegła znajomość obsługi komputera (MS Office zwłaszcza Excela), - znajomość aktualnych przepisów podatkowych VAT i CIT, ustawy o rachunkowości, - umiejętność pracy w zespole, współpraca w ramach realizowanych zadań, - samodzielność, dokładność, rzetelność, odpowiedzialność. To oferujemy - stabilne warunki zatrudnienia, - zatrudnienie na umowę o pracę, - możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji. O nas Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych jest instytucją naukową, która prowadzi innowacyjne badania zgodne ze światowymi trendami. Zajmujemy się opracowywaniem nowych technologii, optymalizacją procesów przemysłowych, modernizacją linii produkcyjnych. W kręgu naszych zainteresowań znajduje się recykling i rozwiązania proekologiczne. Prowadzimy badania w pełnym cyklu: od badań laboratoryjnych, po badania w skali pilotowej i prototypowej w zakresie wszystkich metali nieżelaznych. Dysponujemy nowoczesną aparaturą, akredytowanymi laboratoriami i w pełni wyposażonymi halami. Rodzaj umowy: umowa o pracę Wymiar etatu: pełny etat Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych, ul. Sowińskiego 5, 44-100 Gliwice Wymagane dokumenty: • CV, • list motywacyjny, • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Termin i miejsce składania dokumentów: Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „SPECJALISTA - KSIĘGOWA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI FINANSOWEJ”, zawierające wszystkie wymagane dokumenty wraz z podpisaną ZGODĄ NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH KANDYDATA W PROCESIE REKRUTACJI i oświadczeniem o zapoznaniu się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ W PROCESIE REKRUTACJI, prosimy kierować do dnia 11.05.2022 r. na adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych Departament HR ul. Sowińskiego 5, 44-100 Gliwice tel. 32 23 80 220 Komisja Rekrutacyjna zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Komisja Rekrutacyjna na każdym etapie postępowania może zakończyć proces naboru bez podania przyczyny umowę o pracę. Ofertę można złożyć drogą pocztową (w zamkniętej kopercie na adres podany powyżej) lub aplikując za pośrednictwem niniejszej strony (proszę pamiętać o dołączeniu skanów podpisanych dokumentów RODO - zgody i klauzuli)
Twój zakres obowiązków - weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych, - obsługa programu finansowo-księgowego, - pomoc przy obsłudze projektów dotacyjnych w zakresie sporządzania informacji do wniosków o płatność, - pomoc przy sporządzaniu rocznych i okresowych raportów, sprawozdań. Nasze wymagania - wykształcenie wyższe, - doświadczenie zawodowe: min. 3 lata doświadczenia w obszarze rachunkowości, - dobra znajomość przepisów rachunkowości, - znajomość systemów finansowo - księgowych, preferowana znajomość programu Comarch Egeria, - obsługa pakietu Microsoft Office (głównie arkusz kalkulacyjny Excel), - samodzielność, dobra organizacja pracy, systematyczność i dokładność, - wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania, - umiejętność pracy w zespole, - otwartość na poszerzanie wiedzy i zdobywanie nowych umiejętności. To oferujemy - stabilne warunki zatrudnienia, - zatrudnienie na umowę o pracę, - możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji. O nas O nas Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych jest instytucją naukową, która prowadzi innowacyjne badania zgodne ze światowymi trendami. Zajmujemy się opracowywaniem nowych technologii, optymalizacją procesów przemysłowych, modernizacją linii produkcyjnych. W kręgu naszych zainteresowań znajduje się recykling i rozwiązania proekologiczne. Prowadzimy badania w pełnym cyklu: od badań laboratoryjnych, po badania w skali pilotowej i prototypowej w zakresie wszystkich metali nieżelaznych. Dysponujemy nowoczesną aparaturą, akredytowanymi laboratoriami i w pełni wyposażonymi halami. Rodzaj umowy: umowa o pracę Wymiar etatu: pełny etat Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych, ul. Sowińskiego 5, 44-100 Gliwice Wymagane dokumenty: • CV, • list motywacyjny, • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Termin i miejsce składania dokumentów: Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „SPECJALISTA - KSIĘGOWA W DZIALE SPRAWOZDAWCZOŚCI I ROZLICZEŃ”, zawierające wszystkie wymagane dokumenty wraz z podpisaną ZGODĄ NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH KANDYDATA W PROCESIE REKRUTACJI i oświadczeniem o zapoznaniu się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ W PROCESIE REKRUTACJI, prosimy kierować do dnia 11.05.2022 r. na adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych Departament HR ul. Sowińskiego 5, 44-100 Gliwice tel. 32 23 80 220 Komisja Rekrutacyjna zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Komisja Rekrutacyjna na każdym etapie postępowania może zakończyć proces naboru bez podania przyczyny umowę o pracę. Ofertę można złożyć drogą pocztową (w zamkniętej kopercie na adres podany powyżej) lub aplikując za pośrednictwem niniejszej strony (proszę pamiętać o dołączeniu skanów podpisanych dokumentów RODO - zgody i klauzuli)
Dla jednego z naszych klientów, firmy CONCORD MDJ Gliwice - renomowanego producenta pieczywa oraz wyborów cukierniczych, poszukujemy kandydatów/kandydatki na stanowisko: Specjalista ds. fakturowania i obsługi zamówień Kluczowe obowiązki: - Wystawianie dokumentów sprzedaży i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów - Bieżąca obsługa zamówień klientów - wprowadzanie do systemu - Wystawianie faktur - Ścisła współpraca z Magazynem, Działem Handlowym i Księgowością - Przygotowywanie raportów i zestawień Wymagania - Znajomość obsługi komputera – MS Office - Podstawowa znajomość programów sprzedażowych - Komunikatywność - Umiejętność pracy pod presją czasu, - Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku – mile widziane Gwarantujemy: - Pracę na stałe – umowa na czas nieokreślony od razu po okresie próbnym - Pakiet szkoleń wdrożeniowych - wsparcie na każdym etapie - Dużą autonomię i samodzielność w działaniu - Pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - Rozpoznawalna marka - Nowoczesne narzędzia - Atrakcyjne warunki finansowe
Zadania: •prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, •księgowanie dokumentów (w tym faktury zakupu, sprzedaży), •sporządzanie i wysyłanie deklaracji podatkowych, w tym PIT, VAT, •sporządzanie i wysyłanie deklaracji do GUS, •rozliczanie i uzgadnianie sald księgowych, •prowadzenie wymaganych prawem ewidencji, prowadzenie rejestrów sprzedaży i zakupów, •prowadzenie ewidencji środków trwałych, comiesięczne naliczanie amortyzacji, •przygotowywanie raportów zamknięcia roku finansowego, •nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem organizacji w obszarze księgowo-podatkowym oraz prawidłowością sprzedaży VAT, •analiza, sporządzanie, zatwierdzanie i bieżąca analiza i monitorowanie zmian w przepisach podatkowych oraz ustawy o rachunkowości, •obsługa kontroli realizowanych przez organy kontrolne, •bieżąca współpraca z Zarządem spółki oraz Główną Księgową w zakresie finansowo księgowej . Wymagania: •wiedza i znajomość przepisów z zakresu księgowości, podatków, •doświadczenie we wszystkich obszarach księgowości, - bardzo dobra znajomość aktualnych zagadnień księgowych i przepisów podatkowych, •znajomość zasad księgowania - kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku, •mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej, •mile widziane wykształcenie wyższe, •znajomość systemów finansowo-księgowych, •pożądane cechy: bardzo dobre umiejętności analityczne, zaangażowanie, odpowiedzialność, systematyczność, uporządkowanie, rzetelność, terminowość, komunikatywność, dokładność, •dobra organizacja pracy. Oferujemy: •satysfakcjonującą pracę w firmie o silnej pozycji na rynku, •atrakcyjne wynagrodzenie, •umowa o pracę, stabilność zatrudnienia, •komfortowe warunki pracy w przyjaznej atmosferze.
Uppeo Professional Recruitment to agencja rekrutacyjna/headhunterska z Katowic. Pozyskujemy kandydatów na stanowiska specjalistyczne, średniego oraz wyższego szczebla zarządzania. Procesy rekrutacyjne realizujemy na potrzeby polskich oraz zagranicznych pracodawców w branżach: SSC/BPO, Finance & Accounting, Call Centres & Help Desks, HR & Administration, Engineering & Logistics oraz Marketing & Sales. Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa Miejsce pracy: Gliwice, woj. śląskie Opis stanowiska - prowadzenie pełnej księgowości da klientów biura zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami firmy, - sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT, PIT, PCC oraz prowadzenie rejestrów VAT, - przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby państwowych instytucji (GUS, NBP), - przygotwywanie rejestracji i wniosków dla polskich urzędów (ZUS, US), - sporządzanie miesięcznych bilansów, raportów, wyników i rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi regulacjami, - odpowiedzialność za opracowywanie i aktualizację planu kont, polityki rachunkowości oraz współudział w tworzeniu procedur wewnętrznych, - bieżąca kontrola dokumentów księgowych, - prowadzenie ewidencji środków trwałych, rozliczenia inwentaryzacji. Wymagania stanowiska - doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości, - wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe z zakresu finansów i rachunkowości, - mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym, - bardzo dobra organizacja własnej pracy, - umiejętności analityczne, - duża samodzielność, własna inicjatywa, terminowość i systematyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązków. Oferujemy - umowa o pracę na pełny etat, - wynagrodzenie jest ustalane indywidualnie, w zależności od długości doświadczenia i kwalifikacji, od min. 4500 zł brutto w górę, - charakter pracy wymaga pracy stacjonarnej w biurze, - przyjazną atmosferę w biurze i duże wsparcie zespołu. Celem wzięcia udziału w procesie rekrutacji, prosimy o dodanie klauzuli do aplikacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Uppeo s.c. w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko samodzielnego księgowego / samodzielnej księgowej. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem(-am) się z klauzulą informacyjną i został wobec mnie spełniony obowiązek art. 13 RODO. Jeżeli jesteś zainteresowany/a kolejnymi rekrutacjami, prosimy o dodanie: Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez Uppeo s.c. Wysyłając aplikację oświadczasz, że zapoznałeś/aś się z naszą polityką prywatności. Uppeo s.c. (nr cert. 22878) Ochrona danych osobowych: https://www.uppeorecruitment.com/odo