Sortowanie:
Znaleziony: 10 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center w Gliwice
Konsultant Infolinii TAURON Sprzedaż
Konsultant Infolinii TAURON Sprzedaż
nowe Gliwice 5 dni plecy

Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group. Obecnie, dla jednego z naszych największych Kontrahentów - TAURON Sprzedaż sp. z o.o., do biura in-house w Gliwicach, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Konsultant Infolinii TAURON Sprzedaż   Główne zadania: • Obsługa infolinii sprzedażowej, • Obsługa klientów i sprzedaż produktów/usług przy połączeniach przychodzących, • Kontakt z klientem, • Realizacja celów sprzedażowych, • Obsługa umów klientów, • Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, • Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, • Aktualizacja danych w systemach. Oczekiwania: Wykształcenie min. średnie, Możliwość pracy w trybie zmianowym 7-20, Znajomość obsługi komputera, • Płynna znajomość języka polskiego. Oferujemy: • Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa 4394-4577 zł brutto + premia do 900 zł netto, Umowę o pracę, Pracę w biurze u Kontrahenta, • Stabilne zatrudnienie, Duże możliwości rozwoju w największym Call Center w Polsce, Profesjonalny onboarding, Brak dress code'u, Bieżące wsparcie przełożonego.   Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!

TAURON Sprzedaż - Konsultant Infolinii w branży energetycznej
TAURON Sprzedaż - Konsultant Infolinii w branży energetycznej
Gliwice 6 dni plecy

Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.   TAURON Sprzedaż - Konsultant Infolinii w branży energetycznej Obecnie, dla jednego z naszych największych Kontrahentów z branży energetycznej - TAURON Sprzedaż sp. z o.o., do biura in-house w Gliwicach, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Konsultant Infolinii w branży energetycznej.   Główne zadania: • Obsługa klientów i sprzedaż produktów/usług przy połączeniach przychodzących, • Kontakt z klientem, • Realizacja celów sprzedażowych, • Obsługa umów klientów, • Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, • Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, wyjaśnianie i/lub przyjmowanie w formie zgłoszeń elektronicznych, • Aktualizacja danych w systemach. Oczekiwania: • Doświadczenie w branży Call Center, Wykształcenie min. średnie, Możliwość pracy w trybie zmianowym 7-20, Znajomość obsługi komputera, • Płynna znajomość języka polskiego. Oferujemy: • Atrakcyjne wynagrodzenie, Umowę o pracę, Pracę w biurze w Gliwicach, • Stabilne warunki zatrudnienia, Duże możliwości rozwoju w największym Call Center w Polsce, Profesjonalny onboarding, Brak dress code'u, Bieżące wsparcie przełożonego.   Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!

Telefoniczna Asystentka Sprzedaży Premium Team Gliwice
Telefoniczna Asystentka Sprzedaży Premium Team Gliwice
Gliwice 9 dni plecy

Wraz z rozwojem firmy Premium Team Gliwice - Treningi Personalne - szukam asystentki do zespołuPremium Team Gliwice to zespół Trenerów oraz Dietetyków, którzy razem pomagają zapracowanym osobom poprawiać sylwetki oraz przedłużać życie dzięki zdrowym nawykom.Opis stanowiska: Poszukujemy dynamicznej i komunikatywnej kobiety na stanowisko Asystentki Telefonicznej, która będzie odpowiedzialna głównie za sprzedaż treningów wdrożeniowych. Praca w pełni zdalna, zapewniająca elastyczny grafik 4-5 dni w tygodniu, po 3-4 godziny dziennie - tylko w godzinach 15:00-19:00.Obowiązki:·        Aktywna sprzedaż treningów wdrożeniowych na siłowni poprzez rozmowy telefoniczne.·        Wsparcie w administrowaniu bazą danych klientów.·        Wykonywanie kilku dodatkowych zadań na komputerze, głównie w arkuszu kalkulacyjnym Excel oraz pomoc w obsłudze klienta.·        Posiadanie wiedzy z zakresu branży fitness i zagadnień związanych ze zdrowiem oraz treningiem.Wymagania:·        Studentka do 26 lat.·        Doskonałe umiejętności komunikacyjne.·        Umiejętność radzenia sobie z aktywną sprzedażą.·        Umiejętność pracy pod presją czasu.·        Dyspozycyjność w godzinach popołudniowych (15:00-19:00).·        Znajomość branży fitness i zagadnień związanych ze zdrowiem oraz treningiem.·        Zainteresowanie długoterminową współpracą oraz możliwością rozwoju i awansu.Oferujemy:·        Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie sprzedażowe.·        Cykliczne spotkania integracyjne·        Pracę w dynamicznym zespole, w przyjaznej atmosferze.·        Elastyczny grafik i możliwość pracy zdalnej.·        Szkolenie w zakresie wszystkich procesów sprzedażowych oraz obsługi potrzebnych narzędzi.Jeśli jesteś osobą pełną energii, która lubi wyzwania i chce zdobywać doświadczenie w obszarze sprzedaży, to ta praca jest dla Ciebie!Niniejsze ogłoszenie jest również dostępne dla osób z niepełnosprawnościami. Wszystkie aplikacje będą rozpatrywane zgodnie z zasadami równego traktowania.Aplikacja:Prosimy o przesłanie CV oraz o dopisanie klauzuli RODOWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Doradca Klienta/Sprzedawca w Neonet – Gliwice
Doradca Klienta/Sprzedawca w Neonet – Gliwice
Gliwice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOd 20 lat nasi eksperci wychodzą naprzeciw potrzebom konsumentów branży RTV i AGD – obecnie już w niemal 250 salonach w Polsce. Dlaczego my? Zapewniamy możliwość ciągłego podnoszenia swoich kompetencji, co daje realną możliwość awansu wewnętrznego. Dzięki temu budujemy trwałe zespoły na lata. Dołącz do nas już dziś! Obecnie do naszego salonu w Gliwicach poszukujemy Doradcy Klienta Główne zadania: - obsługa klientów oraz pomoc w doborze najlepszego dla nich sprzętu - aktywna sprzedaż oraz realizacja założonych planów sprzedażowych - dbanie o wygląd salonu i ekspozycję produktową - poszerzanie wiedzy i śledzenie nowinek ze świata technologii Jeśli… - masz już doświadczenie w sprzedaży - u nas udoskonalisz swoje umiejętności i będziesz miał możliwość rozwoju wg jasnej ścieżki kariery - stawiasz pierwsze kroki w karierze zawodowej - wszystkiego Cię nauczymy - interesujesz się nowymi technologiami i chętnie poszerzasz swoją wiedzę w tym zakresie - jesteś zmotywowany i dynamiczny, a praca z ludźmi to Twój żywioł :) …DOŁĄCZ DO NAS! Wybranym kandydatom oferujemy: - umowę o pracę na pełen etat - rozbudowany system premiowy i realny wpływ na wysokość zarobków - możliwość rozwoju zawodowego od Doradcy Klienta do Dyrektora Obszaru Sprzedaży - bogaty program wdrożeniowy i szkolenia – zadbamy o to, abyś stał się ekspertem - pracę w świecie najnowszych technologii - konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami - możliwość skorzystania z benefitów, m.in. Multisport, LUX MED, Ubezpieczenie Grupowe - rabaty pracownicze - bibliotekę pracowniczą z najnowszymi pozycjami książek, audiobooków i gier  Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV za pomocą formularza pod linkiem: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=a13160a7786143eaa8f8391eea264f97 Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, że odpowiemy na wybrane oferty. Pamiętaj, to Ty decydujesz jakie dane nam udostępniasz ponad zestaw wymaganych danych przez prawo pracy. Dlatego, jeżeli dobrowolnie umieścisz i prześlesz nam dodatkowe informacje osobowe w swoim CV i materiałach towarzyszących (np. swoje zdjęcie, zainteresowania itp.) będzie to oznaczało wyrażenie przez Ciebie zgody dla NEONET S.A. z siedzibą we Wrocławiu na ich przetwarzanie zgodnie z Art. 6 ust.1 lit. a) RODO, wyrażoną poprzez Twoje wyraźne działanie. W każdej chwili masz prawo ją wycofać, przy czym cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Pracownik ds. obsługi klienta/obsługa sekretariatu
Pracownik ds. obsługi klienta/obsługa sekretariatu
Gliwice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma US DESTELLO, członek Wójcik Group Gwarancja Czystości, który świadczy usługi utrzymania czystości oraz usługi zagospodarowania odpadów od ponad 10 lat, zatrudni na stanowisko: Stanowisko: Pracownik biurowy/specjalista ds. obsługi klienta Miasto: Gliwice Rodzaj umowy: Umowa zlecenie Wymiar etatu: niepełny Wynagrodzenie: 27,70 /h brutto Data rozpoczęcia pracy: 08.01.2024 Godziny Pracy: 08:00 - 13:00 lub 15:00 - 20:00 Dni Pracy: od poniedziałku do piątku + co druga sobota MILE WIDZIANI STUDENCI LUB UCZNIOWIE Twój zakres obowiązków : przyjmowanie telefoniczne zleceń wycena usług (po przeszkoleniu) organizacja wykonania zlecenia ścisła współpraca z kierowcami wykonującymi zlecenia obsługa systemu - Baza Danych Odpadowych BDO (po przeszkoleniu) doraźna pomoc w obsłudze sekretariatu Nasze wymagania: wykształcenie min. średnie obsługa pakietu Microsoft Office umiejętność obsługi urządzeń biurowych umiejętność przejrzystej komunikacji podejmowanie samodzielnie szybkich decyzji bardzo dobra organizacja pracy umiejętność ustalania priorytetów wykazywanie inicjatywy odporność na stres wysoka kultura osobista Osoby zainteresowane zapraszamy do przesyłania swojego CV na adres mailowy Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. ZAPEWNIAMY: - miłą atmosferę w pracy, terminowe wypłacanie wynagrodzeń oraz niezbędne przeszkolenie na zajmowanym stanowisku pracy. CV i dane osobowe kandydatów otrzymane w ramach prowadzonej rekrutacji będą przechowywane przez okres niezbędny dla celów jej przeprowadzenia. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Po wskazanym okresie dane osobowe są usuwane i nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Dane nie podlegają profilowaniu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Danych nie przekazujemy poza Europejski Obszar Gospodarczy. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: US DESTELLO W.Wójcik , adres e-mail: biuro(at)us-pgc.pl Podane przez Panią/Pana w wiadomości e-mail dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach: odpowiedzi na otrzymaną od Pani/Pana korespondencję, w tym odpowiedzi na zadane pytania, udzielenie informacji, o które Pani/Pan prosi; dalszej obsługi korespondencji z Panią/Panem prowadzonej oraz załatwienia sprawy, z którą Pani/Pan się do nas zwraca; ewentualnego ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie prawnie uzasadnionego interesu jakim jest obsługa prowadzonej z Panią/Panem korespondencji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do obsługi prowadzonej z Panią/Panem korespondencji, przedłużony odpowiednio o okres wynikający ze związku korespondencji z zawartym stosunkiem prawnym, obowiązkami archiwizacyjnymi, dochodzeniem ewentualnych roszczeń lub innymi obowiązkami wymaganymi przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa; Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne, doradcze, ubezpieczeniowe na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do otrzymania Pani/Pana danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów .

Doradca klienta- Gliwice
Doradca klienta- Gliwice
Gliwice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Dla naszego klienta, lidera branży AGD/IT/RTV w Polsce, poszukujemy pracownika na stanowisko: DORADCA KLIENTA Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller) Zapewnimy Ci: • średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: o ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej 9 tys. zł o ponad 20% zarabia 7 – 8 tys. zł sam/a zdecydujesz, w której grupie będziesz! • promesę, czyli gwarancję premii przez pierwsze 3 mc (masz spokojną głowę do wdrożenia w obowiązki) • umowę o pracę bez okresu próbnego • kartę MultiSport z dofinansowaniem • prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem (także dla Twojej rodziny) • ubezpieczenie na życie dla Ciebie i bliskich • zniżki na zakupu w naszych elektromarketach • Program Poleceń Pracowników (do 2000 zł za osobę) • bony i premie świąteczne • nagrody jubileuszowe • szansę na awans • wsparcie fundacji Mediaexpert „Włącz się” • kontakt z najnowszą technologią • szkolenia produktowe i sprzedażowe Twoje zadania: • dobór produktów do potrzeb klientów • zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych • prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami • przyjmowanie dostaw • ekspozycja towarów • dbanie o ład i porządek w elektromarkecie Od Ciebie oczekujemy: • komunikatywności i umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby klientów • orientacji na osiąganie celów sprzedażowych • dążenia do podnoszenia wiedzy i kompetencji • doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl

Obsługa klienta z j. niemieckim B2
Obsługa klienta z j. niemieckim B2
Gliwice 30+ kilka dni temu

Wiążesz swoja przyszłość z językiem niemieckim? Szukasz swoich pierwszych doświadczeń zawodowych? Lubisz być kontakcie z ludźmi? W takim razie to praca dla Ciebie! Twoje główne zadania: - Obsługa wewnętrznego klienta w języku niemieckim i angielskim - Przyjmowanie i wstępna analiza zgłoszeń od innych pracowników firmy - Wsparcie techniczne naszych użytkowników/klientów wewnętrznych na podstawie znanych rozwiązań (nie wymagamy od Ciebie wiedzy technicznej) - Praca w wewnętrznym programie firmy, który służy do administrowania zgłoszeń oraz przekazywania ich do drugiej linii wsparcia Czego oczekujemy: - Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2 - Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1 - Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta / service desk / administracji Pracując z nami zyskujesz: - Pracę od poniedziałku do piątku - Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej rodzinnej firmie bez obaw o jutro - Zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę - Możliwość codziennego kontaktu z językiem obcym - Możliwość rozwoju zawodowego Problem Manager, Incident Manager Szukasz swoich pierwszych doświadczeń zawodowych? Znasz język niemiecki (min. B2) i chcesz go wykorzystywać na co dzień? Lubisz pomagać ludziom? W takim razie nie czekaj - aplikuj! Twoje główne zadania: - Obsługa wewnętrznego klienta w języku niemieckim, - Wsparcie techniczne naszych użytkowników/klientów wewnętrznych na podstawie znanych rozwiązań (nie wymagamy od Ciebie wiedzy technicznej). Co dajemy od siebie: - Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych - Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie bez obaw o jutro, - Zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę, - Możliwość codziennego kontaktu z językiem obcym - Możliwość pracy zdalnej 2 dni w tygodniu - Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku - Dofinansowanie do biletów wstępu na imprezy artystyczne - Dofinansowanie usług sportowo-rekreacyjnych dostępnych dla pracowników w ramach systemu Multisport - Dofinansowania wypoczynku pracowników i ich rodzin w formie „wczasów pod gruszą” - Dofinansowania wczasów zorganizowanych, zakupionych przez osoby uprawnione lub wypoczynku dzieci i młodzieży uczący się do 18 roku życia w formie kolonii, półkolonii, zimowisk, obozów zapomogi świąteczne Do usłyszenia !

Praca dla osób z orzeczeniem (różne stanowiska)
Praca dla osób z orzeczeniem (różne stanowiska)
Gliwice 30+ kilka dni temu

FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej) PRACA DLA OSÓB Z ORZECZENIEM GLIWICE I OKOLICE W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • możliwość udziału w projektach, gdzie przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy, • indywidualną sesję z doradcą zawodowym, z którym zaplanujesz swoją ścieżkę kariery, • profesjonalne konsultacje Twojego CV, • wsparcie specjalisty, który przygotuje Cię do rozmowy kwalifikacyjnej, • określenie indywidualnej strategii rozwoju Twojego potencjału zawodowego. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), • poszukujesz zatrudnienia lub szukasz nowych perspektyw rozwoju zawodowego, • chcesz podnieść swoje kwalifikacje i stać się bardziej konkurencyjny na rynku pracy. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! @ Masz pytania? Zadzwoń: 506 - pokaż numer telefonu - lub wyślij SMS o treści: (AKTYWUJ PRACE) Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterką. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Gliwice 30+ kilka dni temu

Genpact jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi dla firm na całym świecie. Współpracujemy z ponad 800 klientami wykorzystując inteligentnie skonstruowane procesy, analizy i technologie. Oferujemy szeroką gamę usług branżowych. Należą do nich finanse i rachunkowość, ubezpieczenia i bankowość, zakupy & zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa klienta, aplikacje korporacyjne, zarządzanie infrastrukturą IT, zarządzanie zamówieniami. Zapraszamy do aplikowania na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim Obowiązki: -Codzienne monitorowanie przydzielonych zamówień i zapytań klientów -Przeglądanie i podawanie informacji o stanie zamówień, dostaw i faktur -Sprawdzanie ceny i jakości produktów -Kontakt z klientami drogą mailową / telefoniczną -Dbanie o poprawność dokumentacji -Przygotowanie odpowiednich dokumentów do zamówień (eksport, transport, cło) -Odpowiedzialność za proces (znajomość procedur, zasad) -Wdrażanie ulepszeń w obecnych procesach -Współpraca z innymi zespołami Wymagania: -Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego min. B2 -Komunikatywna znajomość języka angielskiego min. B2 -Dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel) -Myślenie analityczne i umiejętność szybkiego uczenia się -Kultura osobista i umiejętność właściwego postępowania z klientem -Wysoka motywacja i chęć do nauki -Dodatkowym atutem będzie oświadczenie w pracy z SAP Oferujemy: -Atrakcyjne wynagrodzenie; -Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę -Możliwość uczestnictwa w nowych projektach -Możliwość rozwoju -Dodatkowe bonusy (LuxMed, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, dodatkowe dni urlopu, polityka rowerowa) Genpact is an Equal Opportunity Employer and considers applicants for all positions without regard to race, color, religion or belief, sex, age, national origin, citizenship status, marital status, military/veteran status, genetic information, sexual orientation, gender identity, physical or mental disability or any other characteristic protected by applicable laws. Genpact is committed to creating a dynamic work environment that values diversity and inclusion, respect and integrity, customer focus, and innovation. For more information, visit www.genpact.com. Follow us on Twitter, Facebook, LinkedIn, and YouTube. As an Equal Opportunity Employer – we encourage you to apply to this opening position(s) with your preferred CV format. Please note that Genpact does not impose any CV format nor do we require you to enclose, a photograph to your CV as part of the application process. It is the candidate’s absolute discretion if he/she chooses to upload a CV with or without a photograph enclosed. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. obsługi klienta - j.niemiecki
Specjalista ds. obsługi klienta - j.niemiecki
Gliwice 30+ kilka dni temu

ProfiCadr dla renomowanej firmy z branży fryzjerskiej nah hair goals - oficjalnego dystrybutora marki wysokiej klasy peruk dla kobiet poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta - j.niemiecki Miejsce pracy: Gliwice Obowiązki: - Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami polskimi i zagranicznymi, - Dbałość o budowanie i utrzymanie dobrych relacji, - Przyjmowanie i realizacja zamówień - Bezpośrednia obsługa Klienta - Nadzór nad sprawnym przepływem dokumentów w firmie, wystawienie FV - Dbanie o właściwe funkcjonowanie biura - Wsparcie w zakresie działań handlowych i marketingowych: monitorowanie firmowych profili na różnych portalach społecznościowych: instagram, facebook, itp. - Obsługa systemu CRM Czego wymagamy: - Dobra znajomość j. niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację – warunek konieczny - Duża chęć i motywacja do uczenia się - Wielozadaniowość – koncentracja na wielu zadaniach jednocześnie - Umiejętność pracy pod presją czasu - Elastyczność i odpowiedzialność - Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu - Wysoka kultura osobista - Bardzo dobra obsługa komputera: pakiet Ms Office - Dodatkowych atutem będzie znajomość programu typu symfonia Co oferujemy: - Stałe i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym etacie - Stałe godziny pracy 8-16, pon-piątek - Praca stacjonarna w biurze w Gliwicach - Pracę w miłej atmosferze - Benefity: prywatna opieka medyczna Medicover oraz ubezpieczenie grupowe

Filtr