Wszystkie ogłoszenia w kategorii Finanse / Księgowość
CO NAS WYRÓŻNIABudujemy i podtrzymujemy relacje z Klientami.Działamy zespołowo i dbamy o dobrą atmosferę w pracy.Jesteśmy dużą instytucją finansową, ale nie nazywamy siebie korporacją. Jesteśmy społecznością. Stefczyk Finanse w ramach swojej działalności współpracuje z firmą Saltus. Dzięki temu Nasi Pracownicy mogą otrzymywać dodatkowe, atrakcyjne gratyfikacje finansowe i rzeczowe oraz biorą udział w licznych konkursach z obszaru sprzedaży ubezpieczeń.Twój zakres obowiązkówkompleksowe zarządzanie placówką i zespołem sprzedażowymrealizowanie miesięcznych celów biznesowychbudowanie i rozwój efektywnego zespołu doradcówinicjowanie i wspieranie działań prowadzących do pozyskania nowych klientówbudowanie relacji z klientami i dbałość o najwyższy standard ich obsługiorganizowanie lokalnych akcji marketingowych Nasze wymaganiadoświadczenie z zakresu bankowości i finansówkonsekwencja i skuteczność w osiąganiu wyników biznesowych samodzielność i dobra organizacja pracynastawienie na pracę zespołowąpraktyczna znajomość pakietu MS Office,wykształcenie wyższemile widziane min 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym To oferujemystabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęnielimitowany, miesięczny system premiowy uzależniony od wynikówwsparcie Opiekuna Adaptacyjnego i Trenera w okresie wdrożeniaudział w konkursach sprzedażowychsystem szkoleń i programów rozwojowychprywatną opiekę medyczną dla Pracowników i ich rodzinkafeteryjną platformę benefitów, w tym dofinansowanie do kart sportowych
Oferujemy pracę , pełna księgowość w spółce z o o , pół etatu , umowa zlecenie lub nienormowany czas pracy w wybranych godzinach. Miejsce pracy Nysa.Wymagane doświadczenie i znajomość zasad księgowania oraz sporządzania sprawozdań wg ustawy o rachunkowości.Pełne wprowadzenie oraz przeszkolenie w systemie fk oraz wsparcie w późniejszym czasie.Wynagrodzenie do ustalenia.
Twój przyszły Pracodawca to innowacyjna grupa kapitałowa o silnie ugruntowanej pozycji rynkowej, posiadający 4 zakłady produkcyjne. Na tym stanowisku będziesz współpracować bezpośrednio z kierownictwem, dostarczając informację zarządczą wraz z rekomendacjami. Jeżeli czujesz się dobrze w roli innowatora - wprowadzanie, tworzenie automatyzacji i optymalizacji procesów jest dla Ciebie atrakcyjne, to zapraszamy do aplikowania!Twój zakres obowiązków: budżetowanie i prognozowanie finansowe, plan wieloletni oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleńprowadzenie kalkulacji jednostkowychraportowanie danych i dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej wraz z analizą i rekomendacjamikontrola poprawności zamknięcia wyniku miesięcznego i rocznegoprzygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych dla kierownictwa firmyanaliza rentowności według grup produktów, kanałów dystrybucji, klientówprzygotowywanie dla działu księgowości danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizującychkontrola kosztów oraz rekomendacja optymalizacjidostosowanie planu kont oraz centr kosztów w powierzonych narzędziach informatycznychbieżący nadzór nad dyscypliną finansową firmyoptymalizacja narzędzi, metodyki pracy oraz kosztówoptymalizacja i automatyzacja narzędzi analitycznych i kontrolingowych służących procesom budżetowania, księgowania i raportowaniaNasze wymagania:wykształcenie wyższe profil ekonomicznymin. 3-letnie doświadczenie w dziale kontrolingu, mile widziane w firmie produkcyjnejznajomość programów BI oraz klasy ERPbardzo dobra znajomość Microsoft Office a w szczególności Excelznajomość języka angielskiego na poziomie B2dbałość o jakość, wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne, inicjatywaCo oferujemy:opieka medycznaubezpieczenie na życieelastyczne godziny rozpoczęcia pracy