Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Handel w Rabka-Zdrój
Dorywcza praca biurowa Sklep Internetowy Rabka-Zdrój
Dorywcza praca biurowa Sklep Internetowy Rabka-Zdrój
nowe Rabka-Zdrój 7 dni plecy

Poszukujemy kreatywnej i samodzielnej osoby do pomocy przy obsłudze sklepu internetowego ze zdrową żywnością Brat.plPraca będzie miała charakter stacjonarny w siedzibie firmy w Rabce-Zdrój.Praca przewidziana na niepełny etat w wymiarze ok. 16-32 godzin tygodniowo. W sam raz dla osób poszukujących elastycznej formy zatrudnienia. Ilość pracy będzie zależeć od zapotrzebowania w danej chwili.Zaznaczamy, że dla chętnych istnieje możliwość rozszerzenia wymiaru godzin o pracę magazynową (pakowanie paczek).Pracę będzie można zacząć od zaraz.Zakres obowiązków:Tworzenie atrakcyjnych i poprawnych opisów do produktów z oferty firmy (zdrowa żywność, kasze, mąki, bakalie, miody, suplementy);Wystawianie gotowych ofert na Marketplace’y (Allegro, Erli itp.) zgodnie z przyjętymi wytycznymi;Zapewnienie wsparcia obiegu informacji oraz dokumentacji pomiędzy działami;Współdziałanie w zespole w celu osiągania wysokiej jakości pracy biura.Wymagania:Doskonała umiejętność redagowania i tworzenia treści;Szybkość wyszukiwania informacji oraz znajomość podstawowych narzędzi internetowych;Status studenta będzie dodatkowym atutem;Znajomość specyfiki działania popularnych marketplace typu Allegro, Empik itp. będzie dodatkowym atutem;Umiejętność pracy w zespole.Oferujemy:Odpowiednie przeszkolenie oraz wsparcie zespołu na każdym etapie;Zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie;Elastyczny grafik pracy;Wynagrodzenie zawsze na czas;Cenne doświadczenia i możliwości rozwoju;W przypadku sprawdzenia się – atrakcyjne wynagrodzenie.Jeśli nie spełniasz wszystkich oczekiwań i tak zapraszamy do przedstawienia swojej kandydatury.CV prosimy przesyłać w formie odpowiedzi na ogłoszenie korzystając z olx.pl lub pod adres e-mail: praca(AT)brat.plW tytule maila prosimy wpisać: Dorywcza praca biurowaTel. 66*******41CV musi zawierać klauzulę:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie bieżącej i przyszłej rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Na stanowisko asystent administracyjny prowadzonej przez firmę Brat.pl sp. z o. o. sp. k. z siedzibą w Rabce-Zdrój, ul. Kilińskiego 66A

Kierownik sklepów i punktów usługowych
Kierownik sklepów i punktów usługowych
Rabka-Zdrój 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKogo szukamy? Jesteś osobą odpowiedzialną, ambitną, potrafisz zarządzać ludźmi, wyznaczać cele i egzekwować ich realizację, to właśnie Ciebie szukamy. Kim jesteśmy? Prowadzimy park rozrywki w województwie małopolskim w uzdrowiskowej, wakacyjnej miejscowości Rabka Zdrój. Park istnieje od 1988 r. ma więc za sobą 35 lat historii. Obecnie oferta parku jest skierowana dla rodzin z dziećmi do lat 10, a sam Rabkoland czynny jest przez 5 miesięcy w roku od maja do września. Ale praca, którą oferujemy jest całoroczna. W związku z nieustającym rozwojem obecnie poszukujemy osoby na stanowisko kierownika sklepów i punktów usługowych, która zajmie się głównie opieką i organizacją pracy kilku punktów usługowo - sprzedażowych na terenie rodzinnego parku rozrywki. Drugim trybem pracy, będą obowiązki zimowe, kiedy park jest zamknięty dla gości. Wtedy oprócz nieustannej pracy nad rozwojem swojego działu, poszukiwaniem produktów, zwiększaniem ilości punktów sprzedaży i usług będziesz pracować nad swoim rozwojem, a także weźmiesz udział w projektach związanych z rozbudową całego parku. Twój zakres obowiązków: • Dbanie o wystrój sklepu i punktów usługowych zgodnie z założeniami firmy; • Dbałość o odpowiednią prezentację towaru i o odpowiedni poziom zatowarowania sklepów; • Przygotowywanie statystyk i analiz każdego punktu, realizacja planowanego poziomu sprzedaży; • Rozliczanie punktów kasowych; • Kierowanie zespołem – organizowanie pracy, delegowanie zadań, motywowanie pracowników; • Wyznaczanie standardów pracy i egzekwowanie ich od podległego zespołu; • Efektywne zarządzanie czasem pracy, planowanie grafików; • Zapewnienie jak najwyższych standardów obsługi klienta; • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy; • Współpraca z każdym innym działem parku; • Elastyczność w zastępowaniu koleżanek i kolegów tymczasowo na innych stanowiskach pracy. Nasze wymagania: • Doświadczenie w branży handlowej lub pokrewnej - min. 1 rok; • Doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, mile widziane doświadczenie na stanowisku kierowniczym; • Samodzielność oraz wysokie zdolności organizacji pracy własnej oraz członków zespołu; • Wysokie umiejętności interpersonalne; • Odpowiedzialność, rzetelność i uczciwość; • Entuzjazm i zaangażowanie w wykonywane zadania; • Samodzielność i proaktywność w działaniu; • Zdolności analityczne; • Umiejętność wyznaczania długo- i krótkoterminowych celów; • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; • Gotowość do pracy w równoważnym systemie czasu pracy; • Chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji. To oferujemy: • Umowa o pracę i stabilne warunki zatrudnienia; • Szkolenia, możliwość rozwoju zawodowego; • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz umiejętności; • Pracę w dynamicznym i pełnym pasji zespole ludzi, którzy kochają to co robią; • Przyjazną atmosferę pracy;

Filtr