Wszystkie ogłoszenia w kategorii Inne
Opis oferty pracyBiuro w Karpaczu poszukuje kierowcy z uprawnieniami na kat D (autobus). Jazda w turystyce na wycieczkach jednodniowych. Praca stała na umowę o pracę.
Partner do spraw sprzedaży w Punkcie Przyjmowania Zakładów - FORTUNA Twój zakres obowiązków Zarządzanie Punktem Przyjmowania Zakładów Profesjonalna Obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy Aktywna sprzedaż oraz realizacja planów sprzedażowych Dbanie o dobry wizerunek Punktu Przyjmowania Zakładów Nasze wymagania: Prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia Posiadanie lokalu (możliwość wynajęcia przystosowanego kontenera) Umiejętności sprzedażowe Umiejętność budowania relacji z klientami Wysoka kultura osobista Zaangażowanie oraz optymizm Mile widziane doświadczenie w pracy w sprzedaży Niekaralność Naszym Partnerom Biznesowym gwarantujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie oparte na systemie prowizyjnym Nawiązanie współpracy z renomowaną Firmą i wykorzystanie jej skali działania Znaną, rozpoznawalną markę na rynku bukmacherskim Najlepszą ofertę produktową na rynku Brak wkładu finansowego Prowadzenie wszelkich formalności prawnych związanych z działalnością hazardową Profesjonalne Szkolenie personelu wraz z wydaniem certyfikatu dla osób przyjmujących zakłady Pełne wsparcie Menadżera Regionalnego w zakresie współpracy Pełne wyposażenie techniczne włącznie z zapewnieniem usług serwisowych Comiesięczna dostawa niezbędnych artykułów biurowych Jeśli prowadzisz działalność i masz wolne miejsce do zagospodarowania istnieje możliwość wyposażenia w boks o wymiarach 1,5 x 1,5 m z samoobsługową maszyną. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu tel : 501 - pokaż numer telefonu - https://www.efortuna.pl/cms/serwis-punktow/zostan-partnerem Obecnie poszukujemy partnerów do współpracy agencyjnej: Gryfów Śl., Gubin, Bogatynia, , Świebodzin, Sulechów, Lubsko, Nowy Tomyśl, Wschowa, Wolsztyn, Iłowa, Żagań, Nowogród Bobrzański, Krosno Odrzańskie, Chojnów, Polkowice.
Spółka oferująca kompleksowe usługi dla właścicieli apartamentów przeznaczonych na wynajem krótkoterminowy zatrudni kandydata na stanowisko: Koordynator ds. współpracy z wynajmującymi apartamenty Zakres obowiązków: • Ścisła współpraca z właścicielami apartamentów; • Budowanie długoterminowych relacji (spotkania, rozmowy); • Pozyskiwanie nowych apartamentów, budowanie bazy; • Monitorowanie i kontrola systemów rezerwacyjnych; • Dbanie o zapewnienie usług najwyższej jakości; Wymagania: • Doświadczenie na podobnym stanowisku / w branży HoReCa lub wynajmu nieruchomości; • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność koordynowania procesów; • Samodzielność i inicjatywa w działaniu; • Pozytywne nastawienie, komunikatywność, wysoka kultura osobista; • Komunikatywna znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego - mile widziana; • Prawo jazdy kat. B - warunek konieczny; Oferujemy: • Atrakcyjne wynagrodzenie; • Stałą, rozwojową i pełną wyzwań pracę; • Możliwości awansu; • Niezbędne narzędzia pracy: telefon, komputer, samochód; • Zgrany zespół, dobrą atmosferę i wsparcie przy wdrożeniu do pracy; Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie CV przez odpowiedź na ogłoszenie Uprzejmie prosimy o zamieszczenie klauzuli: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.
Spółka oferująca kompleksowe usługi dla właścicieli apartamentów przeznaczonych na wynajem krótkoterminowy zatrudni kandydata na stanowisko: Koordynator ds. wynajmu apartamentów Zakres obowiązków: • Ścisła współpraca z właścicielami apartamentów; • Budowanie długoterminowych relacji (spotkania, rozmowy); • Pozyskiwanie nowych apartamentów, budowanie bazy; • Monitorowanie i kontrola systemów rezerwacyjnych; • Dbanie o zapewnienie usług najwyższej jakości; Wymagania: • Doświadczenie na podobnym stanowisku / w branży HoReCa lub wynajmu nieruchomości; • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność koordynowania procesów; • Samodzielność i inicjatywa w działaniu; • Pozytywne nastawienie, komunikatywność, wysoka kultura osobista; • Komunikatywna znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego - mile widziana; • Prawo jazdy kat. B - warunek konieczny; Oferujemy: • Atrakcyjne wynagrodzenie; • Stałą, rozwojową i pełną wyzwań pracę; • Możliwości awansu; • Niezbędne narzędzia pracy: telefon, komputer, samochód; • Zgrany zespół, dobrą atmosferę i wsparcie przy wdrożeniu do pracy; Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie CV przez odpowiedź na ogłoszenie Uprzejmie prosimy o zamieszczenie klauzuli: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.