Wszystkie ogłoszenia w kategorii Inne
BAUTECH to polska firma o ugruntowanej pozycji rynkowej, dostawca wysokiej jakości produktów i systemów posadzkowych dla przemysłu i dużych inwestycji komercyjnych.Posiadamy 30 lat doświadczenia na rynku polskim i zagranicznym. Tworzymy dwie idealnie dopasowane do oczekiwań naszych Klientów marki: BAUTECH INDUSTRY oraz BAUTECH FUTURA specjalizujące się w produkcji posadzek przemysłowych oraz posadzek i tynków dekoracyjnych z mikrocementu.Zapraszamy kandydatów na stanowisko Młodszy Specjalista ds. MarketingowychSzukamy osób z okolic Piaseczna, gdzie mieści się nasze biuro, tak aby nie tracić czasu na długie dojazdy :)Twój zakres obowiązków:Wsparcie Managera Działu Marketingu w bieżących zadaniach;Kreowanie contentu na potrzeby mediów społecznościowych i ich obsługa (Facebook, Instagram, LinkedIn, wizytówka Google);Opracowywanie materiałów wizerunkowych (infografiki, filmy) na potrzeby digital marketingu i mediów społecznościowych;Budowanie aktywnej i zaangażowanej społeczności wokół profili;Projektowanie spójnych materiałów reklamowych przy współpracy z Managerem DziałuZamawianie materiałów marketingowych;Wymagania:Praktyczna znajomość programu CANVA lub innego graficznego oraz portfolio Praktyczna znajomość programu CUP CAT lub innego do tworzenia krótkich filmówPoczucie estetyki i zasad kompozycjiUmiejętność redagowania poprawnych tekstów.Dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, terminowość;Samodzielność i otwartość na współpracęChęć rozwoju przy doświadczonym definiującym zadania i wspierającym przełożonym - Marketingowcu o wieloletnim doświadczeniuMile widziane doświadczenie, ale nie jest warunkiem koniecznym. To oferujemyWynagrodzenie adekwatne do doświadczenia;Możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie Marketing Managera;Pracę w zgranym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;Przyjazną atmosferę we wspierającym się środowisku;Umowę o pracę po okresie próbnym lub w oparciu o inna formę współpracy.Ładne biuro :)Pracę w godzinach 8.00 -16.00
Co od nas dostajesz:Pracę w ambitnym zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosfery;Możliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczenia;Uczestnictwo w wielu ciekawych projektach;7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% na marki własne na kartę Skarbonka;Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz);Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz);Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), możliwość dofinansowania do wypoczynku i posiłków, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach); Program poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto;Akcjonariat pracowniczy;Rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej);Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR);Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon);Pracę w modelu hybrydowym. Twoja praca będzie polegała na: Efektywnym zarządzaniu bazą dostawców. Poszukiwaniu nowych dostawców (sourcing) z obszaru Wyposażenie oraz przeprowadzaniu ich oceny zgodnie z procedurami wewnętrznymi;Przygotowaniu specyfikacji na potrzeby przetargów. Analizie rentowności oferowanych usług i proponowaniu usprawnień. Zawieraniu umów;Pilotowaniu wyników. Dbałości o satysfakcję klientów wewnętrznych. Budowaniu relacji z kluczowymi partnerami. Czego potrzebujesz aby to realizować:Minimum 1-2 letniego doświadczenia w zakupach usług strategicznych (technicznych, inwestycyjnych, wyposażenia, facility management) wspierających funkcjonowanie firmy;Dobrej umiejętności budowania długofalowych relacji z dostawcami strategicznymi;Bardzo dobrych umiejętności negocjacyjnych i analitycznych (znajomość struktury i pochodzenia kosztu);Znajomości prawa w zakresie zawierania umów;Umiejętności samodzielnego planowania zadań oraz skutecznego zarządzanie procesami zakupowymi;Kreatywności i przedsiębiorczości;Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego. Auchan Retail Polska to międzynarodowa firma handlowa, która istnieje w Polsce od 1996 roku. Po 26 latach działalności Auchan to firma multi-formatowa prowadząca działalność w 3 formatach - hipermarketach, supermarketach i handlu elektronicznym. Auchan promuje to co dobre, zdrowe i lokalne oraz angażuje się w wymyślanie na nowo doświadczeń zakupowych klienta, dając im możliwość zakupów fizycznych oraz online.
Opis oferty pracyAYALA producent mebli fryzjerskich w Piasecznie szuka Pana na stanowisko: Pracownik produkcji Oferujemy: - pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku; - pracę na miejscu w fabryce mebli; - umowę o pracę; - pracę na jedną zmianę od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00. tel. 538 - pokaż numer telefonu - Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: @ Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez AYALA S.A. z siedzibą w Piasecznie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Co od nas dostajesz:Pracę w ambitnym zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosfery;Możliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczenia;Rozwój kompetencji społecznych oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, dostęp do platformy e-learningowej);Uczestnictwo w wielu ciekawych projektach;Prezent powitalny na dobry początek;7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka;Pakiet opieki medycznej (Allianz) z szerokim zakresem specjalistów (w tym psychologa) oraz refundacją kosztów leczenia stomatologicznego;Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz);Dofinansowanie do wypoczynku, kartę przedpłaconą, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł, pożyczki na preferencyjnych warunkach,zapomogi w trudnych sytuacjach losowych;Program poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto;Akcjonariat pracowniczy;Wolontariat w godzinach pracy;parking dla pracowników;Brak dress codu;Pracę w systemie hybrydowym;Narzędzia pracy: laptop, telefon;Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR). Twoja praca będzie polegała na:Administrowaniu danymi podstawowymi (Master Data Management), opomiarowaniu i walidacji błędów;Współuczestnictwie w budowaniu rozwiązań Master Data Management, pilotowaniu wdrożenia, road map procesu i repozytorium MDM;Weryfikacji poprawności i ewidencjonowania zdarzeń w repozytorium Master Data Management oraz współudział w korekcie błędów;Pilotażu skuteczności zasileń danymi do repozytorium danych MDM;Analizie wyników poprawności danych i monitorowanie realizowanych założeń;Aktywnym przeprowadzaniu testów procesu MDM;Dogłębnym poznaniu procesu i aplikacji z nim związanych;Przekazywaniu informacji o sugerowanych modyfikacjach do osób odpowiedzialnych za rozwój systemu;Szkoleniu nowych użytkowników i uczestników procesu;Przygotowywaniu dokumentacji, instrukcji, procedur obsługi proces MDM; Analizie i interpretacji wyników sprzedażowych przedsiębiorstwa w wyznaczonych obszarach. Czego potrzebujesz, aby to realizować:Wiedzy merytorycznej z zakresu analizy danych;Dobrej znajomości MS Office w szczególności Excel;Dobrej znajomości SQL;Myślenia w kategoriach przepływu danych między systemami informatycznymi;Zaawansowanej umiejętności analitycznych w pracy z danymi;Chęci testowania nowych rozwiązań;Wsparcia procesów kontroli w obszarze Master Data Management;Weryfikacji poprawności i ewidencjonowania zdarzeń oraz współudział w korekcie błędów;Znajomości technik migracji danych pomiędzy różnymi platformami bazodanowymi i systemowymi;Znajomości eksperckiej procesu biznesowego i funkcjonalności systemu oraz wpływu parametryzacji systemu na procesy;Komunikatywnej znajomość języka angielskiego - minimum poziom B2.Mile widziane:orzeczenie o niepełnosprawności Auchan Retail Polska to międzynarodowa firma handlowa, która istnieje w Polsce od 1996 roku. Po 25 latach działalności Auchan to firma multi-formatowa prowadząca działalność w 3 formatach - hipermarketach, supermarketach i handlu elektronicznym. Auchan promuje to co dobre, zdrowe i lokalne oraz angażuje się w wymyślanie na nowo doświadczeń zakupowych klienta, dając im możliwość zakupów fizycznych oraz online.
Opis:Praca weekendowa lub dodatkowa - wybór należy do Ciebie :) Jeśli szukasz nowej ciekawej pracy, chcesz zdobyć doświadczenie w branży motoryzacyjnej, lubisz kontakt z klientem, zapraszamy Cię do naszego zespołu Handlowców.Poszukujemy młodych, energicznych osób!Twój zakres obowiązków:Obsługa Klienta, udział w procesie sprzedaży i zakupu samochodówWspieranie zespołu handlowego w codziennych zadaniachTo oferujemy:Umowę zlecenieWynagrodzenie 29 PLN brutto/1h pracy + bonusy za sprzedane autaPraca w godzinach popołudniowych (pn.-pt.) oraz weekendyZdobycie praktycznego doświadczenia w dziale handlowym, możliwość awansuElastyczny grafikNasze wymagania:Umiejętności handlowych i negocjacyjnych - mile widzianeZaangażowania, wysokiej kreatywność oraz motywacji w osiąganiu celówCzynnego prawa jazdy kat. BGotowości do pracy na zewnątrz
Dla naszego klienta, znanej marki AGD poszukujemy osób na stanowisko Promotora Marki w lokalizacjach: - Media Markt Arkadia - Media Expert Piaseczno Promotor marki Warszawa Zadania: · Wsparcie Klientów w wyborze produktu, · Dbałość o prawidłową ekspozycję produktów, · Promocja marki. Wymagania: • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność. Mile widziane: • Doświadczenie w pracy w obsłudze klienta. Oferujemy: • Pracę w czwartki, piątki, soboty i niedziele handlowe • Wynagrodzenie 27,7 zł/h brutto • Premie uzależnione od wyników sprzedażowych • Pracę 140 h miesięcznie • Umowę zlecenie za pośrednictwem Adecco
Szukam pracownika fizycznego. Praca od poniedziałku do piątku od 8-17 oraz w soboty od 8-13
CO OD NAS DOSTAJESZ:Pracę w ambitnym zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosfery,Możliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczenia,Rozwój kompetencji społecznych oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, dostęp do platformy e-learningowej),Uczestnictwo w wielu ciekawych projektach,Prezent powitalny na dobry początek,7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka,Pakiet opieki medycznej (Allianz) z szerokim zakresem specjalistów (w tym psychologa) oraz refundacją kosztów leczenia stomatologicznego,Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz),Dofinansowanie do wypoczynku, kartę przedpłaconą, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł, pożyczki na preferencyjnych warunkach,zapomogi w trudnych sytuacjach losowych,Program Poleceń Pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto,Akcjonariat Pracowniczy,Wolontariat w godzinach pracy,Parking dla pracowników,Brak dress codu,Pracę w systemie hybrydowym,Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR). TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:Odpowiedzialności za kompleksowe wdrożenia (we współpracy z biznesem, ekipami IT i partnerami) nowe rozwiązania i usługi,Planowaniu i kierowaniu realizacją dużych projektów informatycznych,Budowaniu i zarządzaniu zespołem projektowym w strukturach macierzowych,Zarządzaniu projektami zgodnie z zakresem, harmonogramem i budżetem projektu,Koordynacji działań i zarządzaniu pracą zespołu projektowego,Monitorowaniu i kontroli prac projektowych,Zarządzaniu ryzykiem projektowym,Zarządzaniu zmianami do planu bazowego projektu,Współpracy z użytkownikami końcowymi, zespołem wewnętrznych specjalistów oraz dostawcami zewnętrznymi,Tworzeniu dokumentacji analityczno-projektowej oraz zapewnieniu jej prawidłowego przepływu i jakości,Cyklicznym raportowaniu statusu prowadzonych projektów,Zarządzaniu oczekiwaniami interesariuszy,Coachingu podległych kierowników zespołów oraz członków zespołu wsparcia zarządzania projektem. CZEGO POTRZEBUJESZ, ABY TO REALIZOWAĆ:Doświadczenia na stanowisku Project Manager lub managerskim i związanym z prowadzeniem projektów w szerokim zakresie odpowiedzialności,Dobrej znajomość procesów Retail, mile widziana znajomość obszaru łańcucha dostaw,Wysokiego poziomu kompetencji komunikacyjnych i interpersonalnych (komunikacja na różnych poziomach hierarchicznych),Mile widziane doświadczenie w pracy z projektami w metodykach zwinnych,Mile widziane certyfikaty potwierdzające znajomość metod prowadzenia projektów,Biegłej znajomości języka angielskiego (minimum B2),Dobrej znajomości MS Office, w szczególności zaawansowanej znajomości Excel,Otwartości na nowe narzędzia i technologie, ciekawości i gotowości do rozwoju,Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności. ul. Puławska 46, Centrala Auchan Retail Polska to międzynarodowa firma handlowa, która istnieje w Polsce od 1996 roku. Po 25 latach działalności Auchan to firma multi-formatowa prowadząca działalność w 3 formatach - hipermarketach, supermarketach i handlu elektronicznym. Auchan promuje to co dobre, zdrowe i lokalne oraz angażuje się w wymyślanie na nowo doświadczeń zakupowych klienta, dając im możliwość zakupów fizycznych oraz online.
Транспортна компанія шукає на роботу енергійного працівника для миття та прибирання власного автопарку мікроавтобусів, бусів. Години роботи від 08:00 до 18:00 Зарплата від 6 000 зл/міс. Нетто +48**********89
Zatrudnimy energiczną i odpowiedzialną osobę, gotową do pracy w terenie.Opis stanowiska:obsługa klientów detalicznych i hurtowych,przygotowanie roślin do sprzedaży, dbałość o stan roślin,profesjonalne zabiegi pielęgnacyjne roślin,przygotowanie i dokumentacja zamówień,inwentaryzacja roślin,przygotowanie dokumentów związanych z działalnością szkółki roślin ozdobnych.Mile widziane:dyspozycyjność, rzetelność, komunikatywność,dobra organizacja pracy,doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub wykształcenie kierunkowe,gotowość do pracy w zmiennych warunkach atmosferycznych,prawo jazdy kategorii B,umiejętność pracy w zespole.Gwarantujemy:umowę o pracę,pracę w zgranym zespole,terminowe wynagrodzenie,szkolenie w zakresie znajomości roślin i ich wymagań,pracę w stałych, ustalonych wcześniej godzinach,przyjazną atmosferę,możliwość rozwoju w profesjonalnej firmie z tradycjami.Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do wysłania CV, lub kontaktu telefonicznego. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Firmę Ogrodniczą PHU Marzena Szklarzewska w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Moja oferta skierowana jest do kierowców z Ukrainy i Białorusi. Firma transportowa z Polski poszukuje kierowców z prawem jazdy kat. C do Iveco 7,2 tony do transportu na terenie UE. Główne kraje: Niemcy, Holandia, Belgia, Francja i Polska. System pracy: 4/1 (do uzgodnienia)Iveco 7,5t to 170 KM automat z górną kabina sypialna w pełni wyposażone, oferujemy stabilną pracę na godziwych warunkachWymagania:-komunikacja w języku polskim- Wiza lub karta pobytu-prawo jazdy kategorii C z kodem 95- doświadczenie w transporcie międzynarodowymМы ищем водителя с водительскими правами C и опытом работы на международных маршрутах.требуется:профессиональный опыткурс по перевозке грузов, код 95медицинские осмотры водителейПожалуйста, отправьте свое резюме на польском языке на адрес электронной почты.TEL: 50*******09 whats app vibrer
CO OD NAS DOSTAJESZ:Pracę w ambitnym zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosfery,Możliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczenia,Rozwój kompetencji społecznych oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, dostęp do platformy e-learningowej),Uczestnictwo w wielu ciekawych projektach,Prezent powitalny na dobry początek,7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka,Pakiet opieki medycznej (Allianz) z szerokim zakresem specjalistów (w tym psychologa) oraz refundacją kosztów leczenia stomatologicznego,Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz),Dofinansowanie do wypoczynku, kartę przedpłaconą, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł, pożyczki na preferencyjnych warunkach,zapomogi w trudnych sytuacjach losowych,Program Poleceń Pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto,Akcjonariat Pracowniczy,Wolontariat w godzinach pracy,Parking dla pracowników,Brak dress codu,Pracę w systemie hybrydowym,Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR). TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:Definiowaniu wizji użytkowej aplikacji mobilnej Auchan i jej zakresu funkcjonalnego,Zapewnianiu parametryzacji biznesowej aplikacji,Prowadzeniu komunikacji z partnerem dostawcą aplikacji,Współpracy z właścicielem biznesowym procesów nad doskonaleniem procesów w obszarze aplikacji,Zbieraniu potrzeby ewolucji od key usererów i użytkowników i prowadzeniu ich rejestru wymagań,Analizie trendów rynkowych,Przeprowadzaniu procesów submisji nowych wersji aplikacji wraz z przygotowaniem scenariuszy testowych,Przygotowywaniu i aktualizacji instrukcji i dokumentacji aplikacji,Organizacji programów szkoleniowych, zbieraniu potrzeb i przeprowadzaniu szkoleń z key userami,Komunikacji z działem support (3 linia wsparcia od strony biznesu i funkcjonalności: support, key user, product owner),Przeprowadzaniu ankiety satysfakcji i znajomości aplikacji,Dostarczaniu bieżącej komunikacji na temat aplikacji. CZEGO POTRZEBUJESZ, ABY TO REALIZOWAĆ:Wykształcenia min. średniego,Kierunek preferowany: techniczny, analityczny ekonomiczny, zarządzanie projektami, informatyka,2 lata doświadczenia, preferowane: Manager Produktu, Manager Projektu, Product Owner,Umiejętności posługiwania się systemami: MS Office, Systemy zarządzania treścią,Mile widziana znajomość: Hot Jar, Google Analytics, Figma,Umiejętności pracy z komputerem oraz znajomość pakietu MS Office,Dokładności i dobrej organizacji pracy,Otwartości i chęci uczenia się.Znajomości języka angielskiego na poziomie B2 (warunek konieczny),Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności. ul. Puławska 46, Centrala Auchan Retail Polska to międzynarodowa firma handlowa, która istnieje w Polsce od 1996 roku. Po 25 latach działalności Auchan to firma multi-formatowa prowadząca działalność w 3 formatach - hipermarketach, supermarketach i handlu elektronicznym. Auchan promuje to co dobre, zdrowe i lokalne oraz angażuje się w wymyślanie na nowo doświadczeń zakupowych klienta, dając im możliwość zakupów fizycznych oraz online.
OPISJakie zadania na Ciebie czekają?Utrzymanie stanu technicznego budynku i otoczenia zgodnie z przepisami prawa oraz standardami bezpieczeństwa firmy;Kontrolowanie stanu technicznego obiektu i wszystkich instalacji;Reagowanie na bieżąco na zaistniałe usterki i nieprawidłowości;Sprawność sprzętu technicznego oraz zlecanie jego napraw;Planowanie i przeprowadzanie prac konserwacyjnych oraz wykonywanie bieżących prac naprawczych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.Kogo szukamy?Masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (konserwator, pracownik techniczny);Posiadasz wykształcenie techniczne (np. elektryczne, budowlane);Jesteś nastawiony na działanie, szukasz coraz lepszych rozwiązań;Zależy Ci na bezpieczeństwie najbliższego otoczenia;Posiadasz uprawnienia na wózek jezdniowy, elektroenergetyczne, uprawnienia SEP i podest ruchomy - mile widziane.Co zyskasz dołączając do ekipy?Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etatProfesjonalne wdrożenie i przygotowanie do samodzielnej pracy;Możliwość udziału w programach rozwojowych oraz dostęp do kursów stacjonarnych i on-line;Udział w wynikach firmy w postaci premii kwartalnej oraz możliwość nabycia akcji Grupy Adeo;Pakiet benefitów pozapłacowych: kafeteria benefitów MyBenefit, Fundusz Świadczeń Socjalnych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Karta Multisport, możliwość nauki języków obcych poprzez Platformę eTutor dla Ciebie i Twoich bliskich, smartfon (również do użytku prywatnego);Platformę psychologiczną, edukacyjną i wellbeingowa Mindgram z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami (psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia), bo Twój rozwój i dobrostan są dla nas ważne;Możliwość udziału w licznych inicjatywach społecznych, organizowanych przez naszą Fundację Leroy Merlin Polska;Zniżkę pracowniczą na zakupy w sklepach LMP.
Poszukujemy pracowników z doświadczeniem i osoby chętne do zdobycia umiejętności w ogrodnictwie.Opis stanowiska:kompleksowe prace ogrodnicze przy zakładaniu terenów zielonych (ogrodów, zieleni miejskiej, założeń parkowych),sadzenie roślin, pielęgnacja zieleni, przycinanie roślin, koszenie trawników,obsługa sprzętu ogrodniczego i maszyn rolniczych.Mile widziane:dyspozycyjność, rzetelność,dobra organizacja pracy,gotowość do pracy w zmiennych warunkach atmosferycznych,umiejętność pracy w zespole,prawo jazdy kategorii B, C.Gwarantujemy:umowę o pracę,terminowe wynagrodzenie,możliwość rozwoju w profesjonalnej firmie z tradycjami,pracę w stałych, ustalonych wcześniej godzinach,przyjazną atmosferę,satysfakcję zawodową,pracę w stabilnym przedsiębiorstwie. Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do wysłania CV, lub kontaktu telefonicznego. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Firmę Ogrodniczą PHU Marzena Szklarzewska w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Firma ogrodnicza z wieloletnim doświadczeniem zatrudni ogrodników do zakładania i pielęgnacji ogrodów. Mile widziane doświadczenie w pracy w ogrodnictwie.
Pasjonuje Cię: motoryzacja i wszystko co jest z nią związane.Już wiesz: Jak sprawdzić, czy auto jest sprawne pod kątem mechanicznym?Nie jest Ci obca: zarówno praca na zewnątrz jak i praca przy komputerze?Znasz: specyfikacje i wyposażenia poszczególnych modeli samochodów?Uwielbiasz: jeździć samochodem i czujesz się swobodnie za kierownicą?Twoją mocną stroną jest: dokładność, doskonała organizacja pracy oraz samodzielność i odpowiedzialność?Satysfakcjonuje Cię: Dobrze wykonane zadanie.A na dodatek: żadne auto nie ma przed Tobą tajemnic?Jeśli TAK, to wygląda na to, że właśnie Ciebie szukamy! :)Obecnie prowadzimy rekrutacje na stanowisko Stock Kontrolera w naszym salonie w Piasecznie.Twoim zadaniem będzie:Kontrola samochodów na placu: wycena ewentualnych napraw mechanicznych i lakierniczychZlecenia naprawy mechanikom i kontrola tych naprawKontrola poprawności dokumentów wewnętrznychOdpowiedzialność za przeglądy techniczne w samochodachWspółpraca z firmami zewnętrznymiAdministracja wewnętrznych dokumentówPrzygotowywanie samochodów do transferówZapewniamy :Umowę o pracę - najpierw na okres próbny, a następnie na czas określony;Pracę od poniedziałku do piątku (w godzinach 8-16)Atrakcyjne wynagrodzenieDla najlepszych - możliwość awansuZakup produktów z rabatami (samochód, kredyt, ubezpieczenia)Prywatną opiekę medycznąKartę sportową na bardzo korzystnych warunkach finansowychNasze wymagania:Bardzo dobrej orientacji w rynku motoryzacyjnym (marki, modele, ceny itp.)Umiejętności rozpoznawania defektów pojazdów (mechanicznych, kosmetycznych -lakierowanie)dużej odporności na stres (umiejętności minimalizacji konfliktów)Proaktywnego podejścia, dobrych umiejętności komunikacyjnychChęci do pracy na zewnątrz;Prawa jazdy kat. B - warunek konieczny.Uprzedzamy, iż skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Logwin to globalna firma logistyczna, której motorem jest stale rosnący zespół profesjonalistów i entuzjastów branży TSL. Dołącz do naszego zespołu w Piasecznie i zdobądź ładunek doświadczenia. Płatny Staż w Dziale Logistyki (Lineballancing). Zadania: Optymalne utrzymanie obciążenia stanowisk pracy na linii pakującej poprzez rozmieszczanie produktów w oparciu o ilość pobrań, Analizowanie prognoz sprzedaży i danych historycznych, Przypisywanie produktów na linię na podstawie analiz, Usuwanie produktów z linii na podstawie analiz, Monitorowanie poprawności wykonania operacji, Kontakt z działem analizowania sprzedaży klienta, Dostarczanie danych na potrzeby zarządzania informacją, Ścisła współpraca z działem utrzymania jakości Oferujemy: Płatny 3-miesięczny staż - ponad 70% naszych Stażystów, po zakończonym stażu zostaje z nami na dłużej Zdobycie praktycznej wiedzy „know-how” i wartościowego doświadczenia z zakresu kontroli stanów magazynowych i procedur jakościowych w międzynarodowej firmie logistycznej Wsparcie doświadczonego specjalisty Pyszną kawę, herbatę, soki i owocowe poniedziałki Brak dress code Bezpłatny parking Współpracę na podstawie umowy o praktykę absolwencką Oczekiwania: Entuzjastów branży TSL! Nie oczekujemy doświadczenia, w końcu to staż! Osób dyspozycyjnych 40 godz. w tygodniu, od poniedziałku do piątku oraz w wybrane niedziele i święta. Praca zmianowa 6-14, 14-22 ( z możliwością pracy zdalnej). Komunikatywnych i świetnie organizujących swój czas pracy Z dobrą znajomością Ms Excel i języka angielskiego
Opis oferty pracyGrupa emeis, działająca dotychczas pod marką Orpea, jest obecna w Polsce od 2001 roku. Jako lider stacjonarnej opieki długoterminowej, emeis Polska oferuje prawie 1500 miejsc w nowoczesnych Domach opieki dla seniorów i Klinikach rehabilitacyjnych, specjalizujących się w rehabilitacji neurologicznej, ogólnoustrojowej i kardiologicznej. Domy i kliniki są zlokalizowane na Mazowszu, w Chorzowie i we Wrocławiu, gdzie funkcjonują również Mieszkania dla Seniorów (tzw. assisted living). Podopiecznymi są seniorzy, którzy ze względu na wiek i stan zdrowia wymagają codziennego wsparcia i całodobowej opieki oraz osoby, które zakończyły pobyt w szpitalu po przebytej chorobie lub operacji, ale nie są jeszcze gotowe, by funkcjonować samodzielnie. Wśród mieszkańców są także osoby dotknięte tzw. chorobami otępiennymi, głównie w przebiegu choroby Alzheimera i Parkinsona. O zdrowie i bezpieczeństwo podopiecznych dba ponad 1200-osobowy zespół (personel pielęgniarsko – opiekuńczy, fizjoterapeuci, lekarze, terapeuci zajęciowi, logopedzi i psycholodzy, personel pomocniczy i administracyjny). W Polsce emeis oferuje usługi na oddziałach rehabilitacyjnych i w ośrodkach opiekuńczo-leczniczych w ramach NFZ oraz w formie pełnopłatnej. Firma jest częścią Grupy emeis, która prowadzi kliniki zdrowia psychicznego, kliniki rehabilitacyjne, domy opieki, mieszkania wspomagane i opiekę domową w ponad 20 krajach (głównie w Europie) i zatrudnia 76 000 pracowników. Jest notowana na giełdzie Euronext Paris. Do pracy w Rezydencji Antonia poszukujemy pracowników na stanowisko: ANIMATOR miejsce pracy: Piaseczno Zakres obowiązków: • Organizowanie różnych form zajęć animacyjnych • Uatrakcyjnianie czasu pensjonariuszom • Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z mieszkańcem biernym terapeutycznie • Przygotowywanie zapotrzebowania na materiały niezbędne do zajęć • Nadzór nad materiałami znajdującymi się w pracowni • Współpraca z całym zespołem terapeutycznym • Udzielanie mieszkańcom i ich rodzinom/ osobom upoważnionym informacji dotyczących przebiegu terapii Pracując w naszym Zespole, otrzymasz: • stabilne zatrudnienie w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy, terminową wypłatę wynagrodzenia • liczne szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego w ramach Grupy ORPEA • możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe na życie) - dla osób, które chcą się związać z nami na dłużej • miłą atmosferę i wzajemną pomoc w Zespole • możliwość podjęcia pracy od zaraz Jesteś dla nas dobrym kandydatem jeśli: • w swoją pracę wkładasz serce i rozumiesz potrzeby Pacjentów • czerpiesz radość płynącą z pomagania innym • potrafisz organizować swój dzień pracy i ustalać priorytety • cechujesz się wysoką kulturą osobistą i odpowiedzialnością za swoją pracę • lubisz nawiązywać relacje z innymi ludźmi • posiadasz doświadczenie na zbliżonym stanowisku Dane osobowe, zamieszczone w zgłoszeniu (CV, listy motywacyjne itp.) będą wykorzystywane przez ORPEA Polska Sp. z o. o. (Administratora) na potrzeby rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz w ramach przyszłych rekrutacji. Podanie danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa (w tym Kodeksu pracy i aktów wykonawczych) jest dobrowolne, ale konieczne dla przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga zgody, którą kandydat wyraża przez przesłanie zgłoszenia. Szczegółowe informacje dotyczące wykorzystania danych osobowych znajdują się na stronie www.orpea.pl/rodo-praca
Opis oferty pracyKancelaria Radcy Prawnego podejmie współpracę z aplikantem radcowskim lub adwokackim. Praca stacjonarna w Kancelarii w Piasecznie (woj. mazowieckie) lub zdalna. Zainteresowana osoby proszę o kontakt pod numerem telefonu 570 - pokaż numer telefonu -
Opis oferty pracyPoszukuje osoby do pracy w miejscowości Gołków. Drobne prace serwisowe, praca w ogrodzie, malowanie płotu, koszenie trawy. Zbiór owoców w sadzie. Więcej informacji na telefon: 507 - pokaż numer telefonu -
Opis oferty pracyNaszym klientem jest międzynarodowy operator logistyczny, który poszukuje osoby na stanowisko: Spedytor krajowy Miejsce pracy: Piaseczno Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: * Obsługę klientów firmy w zakresie transportu i dystrybucji krajowej, * Codzienne bezpośrednie utrzymywanie relacji z klientami firmy, * Współpracę z przewoźnikami oraz dobór odpowiednich środków transportu, * Poszukiwanie i poszerzanie bazy przewoźników, * Administrację organizowanych przewozów zgodnie z ustalonymi procedurami, * Nadzorowanie i optymalizowanie kosztów transportowych, * Dbanie o utrzymywanie wysokiej jakości wykonywanych zleceń, Od Kandydatów oczekujemy: * Minimum 3-letniego doświadczenia w transporcie i dystrybucji krajowej, * Wykształcenia wyższego: ekonomiczne lub kierunkowe, * Dobrej znajomości języka angielskiego, * Dobrej znajomości rynku transportowego, * Znajomości logistycznych systemów informatycznych oraz pakietu MS Office, * Zdolności analitycznych oraz negocjacyjnych, * Skrupulatności, dbania o szczegóły i wysokiej jakość pracy wykonywanej pod presją czasu, * Dobrej organizacji pracy, samodzielności, otwartości, odporności na stres. W zamian oferujemy Ci: * Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, * Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia), * Możliwość rozwoju zawodowego. *Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez Coberon Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Iwonickiej 37, 00-924 Warszawa, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z Coberon Sp. z o.o. oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."
Opis oferty pracyDla jednego z klientów międzynarodowego operatora logistycznego poszukujemy osoby na stanowisko: PRODUCT MANAGER OCEAN EXPORT Miejsce pracy: Piaseczno/Gdynia/Kraków (jedno z wymienionych) Wymagania: -Wykształcenie wyższe, -Min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku Product Manager Ocean Export lub podobnym -Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, znajomość innych języków zwłaszcza niemieckiego będzie dodatkowym atutem, -Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność, dokładność. Obowiązki: -Zarządzanie produktem, -Rozwój eksportu morskiego, -Wspomaganie działu sprzedaży i działu operacyjnego. Oferujemy: -Ambitne stanowisko w globalnej, szybko rozwijającej się firmie logistycznej, jednej z największych w Polsce, -Interesująca pracę w młodym i wciąż rozwijającym się zespole, -Stabilne warunki zatrudnienia. *Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez Coberon Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Iwonickiej 37, 00-924 Warszawa, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z Coberon Sp. z o.o. oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."
Opis oferty pracyDla jednego z klientów, międzynarodowej firmy logistycznej, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. celnych. Miejsce pracy: Piaseczno Zadania: Sporządzanie dokumentacji celnej i transportowej; Dokonywanie odpraw celnych w procedurach uproszczonych; Administracyjne zarządzanie zapasami w składzie celnym; Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w celu uzyskania certyfikatów dla produktów, formularzy odpraw celnych, etc; Kontakt z przedstawicielami Urzędu Celnego. Oczekiwania: Licencja agenta celnego; Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku; Znajomość prawa celnego i zasad obrotu wewnątrzwspólnotowego; Znajomość procedur uproszczonych ; Znajomość języka angielskiego – mile widziana; Doświadczenie w zakresie użytkowania celnych systemów informacyjnych i pakietu MS Office; Prawo jazdy kat. B; Dobra organizacja pracy, skrupulatność; Umiejętność samodzielnej pracy oraz współpracy w zespole; Gotowość do pracy zmianowej. Oferujemy: Sponsorowany pakiet medyczny z nieograniczonym dostępem do lekarzy opieki podstawowej oraz specjalistycznej; Dostęp do Funduszu Świadczeń Socjalnych oferującego m.in. dopłatę do karty sportowej Multisport, dofinansowanie wypoczynku własnego i dzieci, bony z okazji świąt Bożego Narodzenia; Zorganizowane w firmie zajęcia z języka angielskiego; Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na pełen etat; Samodzielność w realizowaniu powierzonych zadań; *Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez Coberon Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Iwonickiej 37, 00-924 Warszawa, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z Coberon Sp. z o.o. oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."
Jeśli nie boisz się młotka, lubisz majsterkować ,chcesz się czegoś nauczyć mieć fach w ręku to ta praca jest dla Ciebie. Poszukujemy pracownika do punktu usługowego gdzie zajmujemy się :-dorabianiem kluczy-naprawą obuwia-wymiana baterii w zegarkach, pilotach-wyrób pieczątek-obsługa klientaWYNAGRODZENIE 5000-6500 tyś ,BRUTTO- ZAINTERESOWANE OSOBY PROSZĘ O KONTAKT TYLKO TELEFONICZNY .
Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. to jedno z czołowych europejskich Autoryzowanych Centrów Serwisowych telefonów komórkowych, tabletów oraz modemów internetowych.W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy 3 kandydatów na stanowisko:Specjalista ds. Rejestracji i WysyłkiMiejsce pracy: Piaseczno koło WarszawyOpis stanowiska:Rejestracja i wysyłka sprzętu, akcesoriów i innych produktów z Serwisu.Praca w od poniedziałku do piątku w systemie dwu zmianowym w godz. 6-14 oraz 14-22Wymagania:· Wykształcenie średnie.· Znajomość obsługi komputera.· Zdolności manualne i dokładność.· Dobra organizacja pracy własnej.· Umiejętność pracy zespołowej.· Rzetelność i uczciwość.Oferujemy:· Pracę w stabilnej firmie będącej liderem w swojej branży, Spółce notowanej na New Connect.· Profesjonalne szkolenia zawodowe.· Klarowny i motywujący system wynagrodzeń.· Umowę o pracę lub zlecenie w zależności od preferencji.· Pakiet medyczny Grupy LUX MED.. Karta Multi Sport.· Możliwość rozwoju i awansu zawodowego.· Miłą atmosferę pracy w zgranym zespole.· Łatwy dojazd komunikacją miejską lub, w przypadku dojazdu własnego, miejsce parkingowe.
Zatrudnimy pracowników do odczytu liczników gazowych.Praca na terenie miejscowości Piaseczno, Stara Iwiczna. Około 1500-1800 zleceń na miesiąc.Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało:odczyt liczników gazowych i wprowadzanie odczytów do aplikacji mobilnejwizualne sprawdzenie układu pomiarowego i zgłaszanie ewentualnych nieprawidłowości,kontakt telefoniczny i mailowy z koordynatorem zadania,Wymagania:podstawowa znajomość komputera i poczty elektronicznej,dostęp do Internetu,terminowość,własny samochód,uczciwość, odpowiedzialność i sumienność.dyspozycyjnośćMile widziane:doświadczenie w podobnej pracy,znajomość terenu,własna działalność gospodarcza,Oferujemy:elastyczny czas pracy (możliwość wykonywania odczytów od poniedziałku do soboty w godzinach 8-20),bardzo atrakcyjne wynagrodzenie, zależne od ilości wykonanych odczytów,regularne i terminowe wypłaty,zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia lub umowy współpracyProsimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2014.1182 z późn. zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i/lub przyszłych procesów rekrutacyjnych."Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.Zobacz kandydatów
Witam. Zatrudnimy tatuatora/tatuatorkę pracującego w realistycznym stylu. Jesteśmy studiem tatuażu istniejącym od ponad 10 lat. Znajdujemy się w samym centrum miasta. Zapewniamy komplet klientów, gotowe stanowisko razem z maszynką. prace w miłym zespole, szkolenia oraz wyjazdy na konwenty.
Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. to wiodące na polskim rynku autoryzowane centrum serwisowe sprzętu elektronicznego: telefonów komórkowych, tabletów, modemów i innych; światowych marek jak: ALCATEL, CAT, NEOLINE, HUAWEI, SAMSUNG, TCL, VIVO, XIAOMI zatrudni pracownika na stanowisko:Specjalista ds. Kontroli jakości - TesterMiejsce pracy: mazowieckie / PiasecznoOpis stanowiska:prowadzenie testów urządzeń (telefonów komórkowych), identyfikacja niezgodności w oparciu o obowiązujące procedury i instrukcje,pobieranie urządzeń do testów zgodnie z wytycznymi przełożonych,identyfikacja wszelkich niezgodności i usterek występujących w testowanych urządzeniach,Wymagania:Wykształcenie średnie, w trakcie studiówZnajomość pakietu MS Office, obsługi urządzeń biurowychKomunikatywność, sumienność, dokładność, samodzielność i kreatywnośćDobra organizacja pracyChęć rozwojuDodatkowym atutem będzie:· Znajomość języka angielskiego Oferujemy:Pracę w polskiej stabilnej firmie - liderem w swojej branżyUmowę o pracę lub zlecenie w zależności od preferencjiPakiet benefitów: Multisport, Ubezpieczenie Grupowe, Lux Med. Program emerytalnyBezpłatny parking dla pracownikówRealną możliwość rozwojuSystem wynagrodzeń adekwatny do osiąganych rezultatówSpecjalistyczne szkolenia zawodowePrzyjazną atmosferę pracyUprzejmie informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.
BAUTECH sp. z o.o. z Piaseczna, czołowy producent i dostawca technologii dla budownictwa w sektorze systemów posadzek przemysłowych, poszukuje kandydatów na stanowisko DORADCA ds. TECHNICZNYCH / INŻYNIER Miejsce pracy: Piaseczno koło Warszawy Szukamy ambitnej i kreatywnej osoby do naszego zespołu, która w sposób aktywny będzie uczestniczyć przy tworzeniu ciekawych projektów inżynierskich, od koncepcji po realizacje.Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:przygotowywanie oraz weryfikacja dokumentacji technicznejdoradztwo techniczne i konsultacjewspółpracę z biurami projektowymi i firmami wykonawczymiOd kandydata oczekujemy:wykształcenia technicznego lub w trakcie studiów (budowlane lub pokrewne) - warunek koniecznydoświadczenia pracy w biurze projektów / na budowie – mile widzianeobsługa komputera, oprogramowania CADumiejętności analitycznego myślenia oraz dobrej organizacji pracy własnejwysokich umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych, skrupulatnośćprawa jazdy kat. B - mile widzianeOferujemy:ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z ponad 30-letnimi tradycjamizatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie: pensja podstawa + premiaspecjalistyczne treningi i szkoleniamożliwość rozwoju zawodowegoprzyjazną atmosferę pracyProsimy o dołączenie do swoich aplikacji wyrażenia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z „Obowiązkiem informacyjnym” .
Dzień dobry,Do kameralnego salonu kosmetycznego w Piasecznie z dużą bazą klientów poszukujemy stylistki paznokci/ pedicurzystki:Oferujemy:Miłą atmosferęPyszną kawęElastyczny grafik pracyMożliwość doszkoleniaWymagania:Umiejętność wykonywania pedicure kosmetycznegoUmiejętność wykonywania manicure hybrydowegoUmiejętność pracy żelem- przedłużanie, uzupełnienia (możliwość doszkolenia)Umiejętność pracy frezarkąJeżeli chodzi o wynagrodzenie to jest ono uzależnione od wymiaru czasu pracy, zaangażowania oraz umiejętności. Nie szukamy osób które czekają aż dzień pracy się zakończy tylko z uśmiechem i pozytywną energią czekają na kolejną klientkę/klienta salonu.Zapraszamy do kontaktu:Tel: 50*****30Mail: zoyapiaseczno(małpa)gmail.com
Hej, Petsy jest już w Piasecznie!W Petsy.pl łączymy profesjonalnych petsitterów z opiekunami pupili. Priorytetem dla naszej platformy jest zapewnienie najwyższej jakości usług, dlatego zależy nam na równie mocno zaangażowanych petsitterach!Mamy dla Ciebie kilka powodów, dla których warto dołączyć do naszej społeczności - jeżeli kochasz zwierzęta, to będzie to idealna praca dla Ciebie! Oferujemy pełną elastyczność – to Ty decydujesz, jakie usługi świadczysz, kiedy pracujesz i ile chcesz zarobić.Ciągle się rozwijamy – Twoje pomysły są dla nas bezcenne, dlatego pierwszeństwo mają właśnie one. To Ty masz realny wpływ na rozwój naszej platformy.Chętnie wypromujemy Twój profil petsittera Petsy w naszych mediach społecznościowych – twórz własny content ze zwierzakami i zyskuj większą widoczność i nowych klientów.Dołączysz do zamkniętej grupy petsitterów Petsy na Facebooku – tworzymy wspólnie super społeczność, gdzie zawsze możemy na siebie liczyć.Zapewnimy Ci pełne wsparcie na każdym etapie, a także dostęp do wiedzy naszego behawiorysty i zoopsychologa.Czy to brzmi jak praca marzeń? Nie czekaj! Dołącz już teraz i załóż swój profesjonalny profil petsittera na naszej platformie. Czekamy na Ciebie!
Opis oferty pracyposzukiwany pracownik techniczny - obsługa procesu uzdatniania wody na pływalni GOSiR Piaseczno oraz prace drobne remontowo-porządkowe praca 3 zmianowa (6-14, 14-22, 22-6) docelowo praca na etat, umowa na stałe proszę o przesłanie CV
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydata na stanowisko: Monter Instalacji Przeciwpożarowych. Safety Power Sp. z o.o. jest prężnie rozwijającą się firmą wykonującą zabezpieczenia techniczne obiektów budowlanych.Opis stanowiska:Wykonywanie montażu, serwisu oraz przeglądów technicznych urządzeń ppoż w budynkach, halach produkcyjno-magazynowych oraz innych obiektach budowlanych.Wymagania:Umiejętność czytania dokumentacji projektowej.Samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność.Umiejętność pracy w zespole.Czynne prawo jazdy kat. B (praca na terenie Warszawy i okolic).Uprawnienia SEP do 1kV.Chęć rozwoju i zdobywania wiedzy.Doświadczenie przy pracy z instalacjami elektrycznymi i/lub przeglądami przeciwpożarowymi.Mile widziane wykształcenie kierunkowe.Oferujemy:Zatrudnienie na umowę o pracę po okresie próbnym.Atrakcyjne wynagrodzenie plus premie.Rozwój osobisty poprzez kursy i szkolenia.Pracę w ambitnym, młodym zespole.Wszystkie niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, komputer, telefon, narzędzia).Prosimy wysyłać CV za pomocą OLX. Biuro firmy znajduje się w Piasecznie przy ul Kineskopowej.Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Dokumenty powinny zawierać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
CEL STANOWISKA:Koordynator techniczno- administracyjny odpowiada za utrzymanie dobrego stanu technicznego obiektów, poprzez działania prewencyjne i bieżącą konserwację. Dba o stan techniczny obiektu i urządzeń będących na jego wyposażeniu. Koordynuje przeglądy okresowe i naprawy realizowane przez firmy zewnętrzne. Optymalizuje koszty utrzymania i funkcjonowania obiektów oraz gwarantuje ciągłość funkcjonowania podległych lokalizacji. CO CZEKA CIĘ NA TYM STANOWISKU: Zarządzanie infrastrukturą techniczną na podległych obiektach zgodnie z wymogami technicznymi i prawnymiPrzeprowadzanie procesów ofertowych związanych z obsługą technicznąOptymalizowanie kosztów eksploatacji technicznej obiektów oraz realizowanie działań inwestycyjnych oraz planowanie kontrola budżetuNadzorowanie firm serwisowych i dbanie o ich terminową działalnośćRealizowanie zaleceń pokontrolnych Znajomość umów zawartych z firmami zewnętrznymi dotyczących utrzymania, nadzoru i konserwacji Zapewnienie prawidłowej gospodarki odpadami i ich rejestrację w BDO Aktualizowanie oraz archiwizowanie kompletnej dokumentacji technicznejCZEGO POTRZEBUJESZ ABY SPRAWDZIĆ SIĘ W TEJ ROLI: Średniego wykształcenia technicznego Co najmniej 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowiskuUmiejętności czytanie schematów elektrycznych i projektów budowlanychMile widziana znajomość aspektów prawnych związanych z eksploatacją obiektów oraz maszyn (wymagania UDT wiedza, z zakresu obsługi, przeglądów i eksploatacji urządzeń PPOŻ), wiedza i znajomość prawa pracyOtwartości na potrzeby klienta wewnętrznego i zewnętrznego oraz umiejętności komunikowania się Orientacja na wynik i dobra organizacja Umiejętności współpracy na różnych poziomachOtwartości i chęci stałego uczenia sięUmiejętności pracy z komputerem oraz znajomość systemów MS Office Prawa jazdy kat B
ORPEA Polska działa od 2001 roku. Jest liderem stacjonarnej opieki długoterminowej. Oferuje blisko 1000 miejsc w nowoczesnych domach opieki dla seniorów (pod marką MEDI-system oraz ORPEA Rezydencje) i klinikach, specjalizujących się w rehabilitacji neurologicznej, ogólnoustrojowej i kardiologicznej (pod marką MEDI-system oraz CLINEA). Jesteśmy częścią największej w Europie sieci domów opieki i klinik rehabilitacyjnych ORPEA. Do pracy w Rezydencji Antonia poszukujemy pracowników na stanowisko: ANIMATOR miejsce pracy: Piaseczno Zakres obowiązków: • Organizowanie różnych form zajęć animacyjnych • Uatrakcyjnianie czasu pensjonariuszom • Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z mieszkańcem biernym terapeutycznie • Przygotowywanie zapotrzebowania na materiały niezbędne do zajęć • Nadzór nad materiałami znajdującymi się w pracowni • Współpraca z całym zespołem terapeutycznym • Udzielanie mieszkańcom i ich rodzinom/ osobom upoważnionym informacji dotyczących przebiegu terapii Pracując w naszym Zespole, otrzymasz: • stabilne zatrudnienie w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy, terminową wypłatę wynagrodzenia • liczne szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego w ramach Grupy ORPEA • możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe na życie) - dla osób, które chcą się związać z nami na dłużej • miłą atmosferę i wzajemną pomoc w Zespole • możliwość podjęcia pracy od zaraz Jesteś dla nas dobrym kandydatem jeśli: • w swoją pracę wkładasz serce i rozumiesz potrzeby Pacjentów • czerpiesz radość płynącą z pomagania innym • potrafisz organizować swój dzień pracy i ustalać priorytety • cechujesz się wysoką kulturą osobistą i odpowiedzialnością za swoją pracę • lubisz nawiązywać relacje z innymi ludźmi • posiadasz doświadczenie na zbliżonym stanowisku Dane osobowe, zamieszczone w zgłoszeniu (CV, listy motywacyjne itp.) będą wykorzystywane przez ORPEA Polska Sp. z o. o. (Administratora) na potrzeby rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz w ramach przyszłych rekrutacji. Podanie danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa (w tym Kodeksu pracy i aktów wykonawczych) jest dobrowolne, ale konieczne dla przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga zgody, którą kandydat wyraża przez przesłanie zgłoszenia. Szczegółowe informacje dotyczące wykorzystania danych osobowych znajdują się na stronie www.orpea.pl/rodo-praca
Naszym klientem jest międzynarodowy operator logistyczny, który poszukuje osoby na stanowisko: SPECJALISTA DS. DYSTRYBUCJI I LOGISTYKI Miejsce pracy: Piaseczno Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: * Obsługę klientów firmy w zakresie transportu i dystrybucji krajowej, * Codzienne bezpośrednie utrzymywanie relacji z klientami firmy, * Współpracę z przewoźnikami oraz dobór odpowiednich środków transportu, * Poszukiwanie i poszerzanie bazy przewoźników, * Administrację organizowanych przewozów zgodnie z ustalonymi procedurami, * Nadzorowanie i optymalizowanie kosztów transportowych, * Dbanie o utrzymywanie wysokiej jakości wykonywanych zleceń, Od Kandydatów oczekujemy: * Minimum 3-letniego doświadczenia w transporcie i dystrybucji krajowej, * Wykształcenia wyższego: ekonomiczne lub kierunkowe, * Dobrej znajomości języka angielskiego, * Dobrej znajomości rynku transportowego, * Znajomości logistycznych systemów informatycznych oraz pakietu MS Office, * Zdolności analitycznych oraz negocjacyjnych, * Skrupulatności, dbania o szczegóły i wysokiej jakość pracy wykonywanej pod presją czasu, * Dobrej organizacji pracy, samodzielności, otwartości, odporności na stres. W zamian oferujemy Ci: * Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, * Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia), * Możliwość rozwoju zawodowego. *Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez Coberon Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Iwonickiej 37, 00-924 Warszawa, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z Coberon Sp. z o.o. oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."
Dzień dobry, Poszukuje do pracy stajennego. Oferuję: Samodzielne mieszkanie w pełni wyposażone Umowę o prace Dobre wynagrodzenie Wymagania Doświadczenie w pracy w stajni Umiejętność jazdy traktorem Codzienne zadania: Wyprowadzanie i sprowadzanie koni z padoków Ścielenie boksów Dbanie o porządek na terenie zewnętrznym Wynagrodzenie od 3500 zł na rękę. Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu pod numerem telefonu: 733 - pokaż numer telefonu -
Szukam do pomalowania niedrogo pokoju na działce w okolicach Piaseczna (miejscowość Runów) pokój około 20m2 na poddaszu ,posiadam farby tel.505 - pokaż numer telefonu -
Od lat cieszymy się zaufaniem największych światowych koncernów. Zarządzamy wsparciem sprzedaży takich marek jak: Unilever, Algida, KraftHeinz, Pudliszki, Grupa Żywiec, Danone, Żywiec Zdrój, Ekaterra, Upfield, Starbucks, Rio Mare, Tarczyński. Nie czekaj – dołącz do naszej drużyny Przedstawicieli Handlowych i Merchandiserów i już dziś zainwestuj w rozwój swoich kompetencji. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Merchandiser Stacjonarny Miejsce pracy: Auchan Piaseczno - ul. Puławska 46 Dni i godziny pracy: - 65 godzin w ciągu całego miesiąca - towar należy wyłożyć od poniedziałku do soboty w godzinach porannych ( do godziny 11.00) Obowiązki: - odwiedzanie przydzielonego punktu sprzedaży – serwis należy wykonywać od poniedziałku do soboty w godzinach porannych - dbanie o właściwe ułożenie produktów - rozmieszczenie materiałów reklamowych w odpowiednich i najlepiej widocznych miejscach - raportowanie wykonywanych zleceń Oczekujemy: - sumienności, dokładności, skrupulatności - dyspozycyjności - 65h miesięcznie - doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane) - aktualnej książeczki sanepidowskiej Oferujemy: - szkolenia - atrakcyjne wynagrodzenie - zatrudnienie w ramach umowy cywilno-prawnej - możliwości rozwoju w ramach prowadzonych struktur sprzedażowych Prosimy o dołączenie w przesyłanych dokumentach aplikacyjnych oświadczenia o treści „Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie przez TARGET PRO sp. z o.o. S.K. A dla potrzeb obecnego procesu rekrutacji moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach aplikacyjnych, które wykraczają poza katalog danych, jakich Pracodawca może żądać na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych przepisów prawa w celu zatrudnienia” Jeżeli chce Pan/i abyśmy Pana/i dane osobowe zachowali także na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji prosimy o dołączenie w przesyłanych dokumentach oświadczenia o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez TARGET PRO sp. z o.o. S.K.A moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach aplikacyjnych na potrzeby przyszłych rekrutacji.” Ma Pan/i możliwość odwołania udzielonej zgody w każdym czasie, ale wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgoda może być wycofana poprzez wysłanie e-maila na adres rekrutacja[małpa]targetpro.pl O zasadach na jakich TARGET PRO sp. z o.o. S.K.A. przetwarzać będzie Twoje dane osobowe informujemy w: [Zasady przetwarzania danych osobowych] pod linkiem: www.targetpro.pl/pub/KLAUZULA_INFORMACYJNA_W_PRZYPADKU_ZBIERANIA_DANYCH_OD_KANDYDATA.pdf. Wysyłając dokumenty aplikacyjne oświadczasz zapoznanie z nimi.
Zatrudnię doświadczone brygady min. 4 osobowe lub zlecę firmie wykonanie prac przy ociepleniach budynków wielorodzinnych i w zabudowie bliźniaczej. Zapewniamy: Niezbędne narzędzia i materiały Atrakcyjny system wynagrodzeń w systemie obmiaru Stałą i dobrze płatną pracę na dużych inwestycjach Praca na terenie Sochaczewa (budynki 3, 4 piętrowe), oraz Piaseczna (budynki w zabudowie bliźniaczej) Praca od zaraz Kontakt pod nr tel. *********
Byłabym zainteresowana wynajęciem opiekunki nad moimi dwoma kotami w terminie od 05.02 do 12.02.2022. Opieka miałaby polegać na podawaniu jedzenia i sprzątaniu kuwety - raz dziennie, może być nawet raz na dwa dni. Mieszkam w Piasecznie w bloku przy ul. Jana Pawła. Aplikacja https://yoopies.pl/praca-jako-opiekun-dla-kot%C3%B3w/piaseczno/opieka-nad-2-kotami/4794770