Sortowanie:
Znaleziony: 6 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center w Piaseczno
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (emeis)
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (emeis)
nowe Piaseczno 19 dni plecy

Opis oferty pracyGrupa emeis, działająca dotychczas pod marką Orpea, jest obecna w Polsce od 2001 roku. Jako lider stacjonarnej opieki długoterminowej, emeis Polska oferuje prawie 1500 miejsc w nowoczesnych Domach opieki dla seniorów i Klinikach rehabilitacyjnych, specjalizujących się w rehabilitacji neurologicznej, ogólnoustrojowej i kardiologicznej. Domy i kliniki są zlokalizowane na Mazowszu, w Chorzowie i we Wrocławiu, gdzie funkcjonują również Mieszkania dla Seniorów (tzw. assisted living). Podopiecznymi są seniorzy, którzy ze względu na wiek i stan zdrowia wymagają codziennego wsparcia i całodobowej opieki oraz osoby, które zakończyły pobyt w szpitalu po przebytej chorobie lub operacji, ale nie są jeszcze gotowe, by funkcjonować samodzielnie. Wśród mieszkańców są także osoby dotknięte tzw. chorobami otępiennymi, głównie w przebiegu choroby Alzheimera i Parkinsona. O zdrowie i bezpieczeństwo podopiecznych dba ponad 1200-osobowy zespół (personel pielęgniarsko – opiekuńczy, fizjoterapeuci, lekarze, terapeuci zajęciowi, logopedzi i psycholodzy, personel pomocniczy i administracyjny). W Polsce emeis oferuje usługi na oddziałach rehabilitacyjnych i w ośrodkach opiekuńczo-leczniczych w ramach NFZ oraz w formie pełnopłatnej. Firma jest częścią Grupy emeis, która prowadzi kliniki zdrowia psychicznego, kliniki rehabilitacyjne, domy opieki, mieszkania wspomagane i opiekę domową w ponad 20 krajach (głównie w Europie) i zatrudnia 76 000 pracowników. Jest notowana na giełdzie Euronext Paris. Poszukujemy osoby na stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA, miejsce pracy: Piaseczno Pracując w naszym Zespole, otrzymasz: - stabilne zatrudnienie w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy, terminową wypłatę wynagrodzenia - wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, doświadczenia i zaangażowania - dofinansowanie nauki (studia, kursy) - liczne szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego w ramach Grupy ORPEA - możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe na życie) - miłą atmosferę i wzajemną pomoc w doświadczonym Zespole Twoje zadania: - zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji - osobiste i telefoniczne udzielanie informacji w zakresie świadczonych usług - budowanie pozytywnych relacji z pacjentami i ich rodzinami - obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych - archiwizacja dokumentacji medycznej - nadzór nad obiegiem dokumentacji, wystawianie faktur - przygotowywanie miesięcznych zestawień i raportów Jesteś dla nas dobrym kandydatem jeśli: - wykazujesz się empatią i wyrozumiałością dla osób starszych oraz ich ograniczeń - posiadasz dobrą organizację pracy własnej - jesteś gotowy do pracy w systemie zmianowym - cechujesz się wysoką kulturą osobistą i odpowiedzialnością za swoją pracę - lubisz nawiązywać relacje z innymi ludźmi - posiadasz doświadczenie (min. 2 lata) na podobnym stanowisku (nie jest wymagane) Państwa dane osobowe będą wykorzystywane zgodnie z naszą klauzulą RODO, dostępną na stronie orpea.pl/rodo. Jeżeli w treści CV umieszczają Państwo dane osobowe, których zakres wykracza poza wskazany w klauzuli, uznajemy, że wyrazili Państwo zgodę na ich wykorzystanie. Jeżeli w treści CV umieszczają Państwo szczególne kategorie danych (np. informacje o stanie zdrowia, niepełnosprawności, wyznaniu religijnym), prosimy o dopisanie do CV tego zdania: „Wyrażam zgodę na wykorzystanie przekazanych danych szczególnej kategorii w rozumieniu art. 9 RODO.” Jeżeli nie chcą Państwo, abyśmy wykorzystywali te dane w toku rekrutacji, prosimy o ich usunięcie z CV. Brak dopisku sprawi, że szczególne kategorie danych zostaną przez nas usunięte i nie będą przez nas uwzględniane. Jeżeli Państwa CV ma być uwzględniane także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o dopisanie do CV tego zdania: „Wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego CV na potrzeby przyszłych rekrutacji ORPEA POLSKA sp. z o.o.”. Brak dopisku sprawi, że Państwa CV nie będzie uwzględniane w przyszłych rekrutacjach.

Konsultant ds. Obsługi Telefonicznej Pacjenta
Konsultant ds. Obsługi Telefonicznej Pacjenta
42700 zł
Piaseczno 30+ kilka dni temu

Grupa CMP to nowoczesna sieć placówek oferująca wysokiej jakości opiekę medyczną. Szukamy pasjonatów zdrowia gotowych rozwijać się w przyjaznym środowisku pracy i dołączyć do naszego zespołu. Oferujemy możliwość współpracy z doświadczonymi specjalistami oraz dostęp do nowoczesnego sprzętu medycznego. Dołącz do nas i pomóż nam dbać o zdrowie pacjentów!My pracujemy z sercem, a Ty?Konsultant ds. Obsługi Telefonicznej PacjentaMiejsce pracy: Piaseczno, ul. Jana Pawła 9/lok.106Twoje zadania:Telefoniczna obsługa PacjentówUmawianie Pacjentów na konsultacje i badaniaUdzielanie informacji o aktualnych usługach i cennikuRealizacja celów jakościowychDbałość o wysoką jakość obsługi oraz zachowanie profesjonalnych relacji z naszymi PacjentamiOd Kandydatów/Kandydatek oczekujemy:Wykształcenia minimum średniegoGotowości do pracy w systemie zmianowymDobrej dykcji i przyjaznego usposobieniaZnajomości języka angielskiego lub języka ukraińskiego - nie jest to warunek koniecznyDoświadczenie w pracy w Contact Center będzie dodatkowym atutemMile widziana dostępność w godzinach 7-12 oraz 15-20/2W zamian oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/umowę zleceniePakiet prywatnej opieki medycznej - dbamy o Twoje zdrowie, zapewniając dostęp do profesjonalnej opieki medycznej.Dostęp do platformy benefitowej (w tym karta Multisport) – każdy znajdzie korzyści dostosowane do swoich potrzeb.Możliwość rozwoju zawodowego – jesteśmy gotowi podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem, abyś mógł/ła rozwijać się razem z nami.Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne – stawiamy na ciągłe doskonalenie w wykonywanej pracy.Program poleceń pracowniczych oraz inicjatyw - dajemy Ci szansę na dodatkową gratyfikację za Twoją aktywność i inicjatywę.

Doradca klienta- Piaseczno
Doradca klienta- Piaseczno
Piaseczno 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Dla naszego klienta, lidera branży AGD/IT/RTV w Polsce, poszukujemy pracownika na stanowisko: DORADCA KLIENTA Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller) Zapewnimy Ci: • średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: o ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej 9 tys. zł o ponad 20% zarabia 7 – 8 tys. zł sam/a zdecydujesz, w której grupie będziesz! • promesę, czyli gwarancję premii przez pierwsze 3 mc (masz spokojną głowę do wdrożenia w obowiązki) • umowę o pracę bez okresu próbnego • kartę MultiSport z dofinansowaniem • prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem (także dla Twojej rodziny) • ubezpieczenie na życie dla Ciebie i bliskich • zniżki na zakupu w naszych elektromarketach • Program Poleceń Pracowników (do 2000 zł za osobę) • bony i premie świąteczne • nagrody jubileuszowe • szansę na awans • wsparcie fundacji Mediaexpert „Włącz się” • kontakt z najnowszą technologią • szkolenia produktowe i sprzedażowe Twoje zadania: • dobór produktów do potrzeb klientów • zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych • prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami • przyjmowanie dostaw • ekspozycja towarów • dbanie o ład i porządek w elektromarkecie Od Ciebie oczekujemy: • komunikatywności i umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby klientów • orientacji na osiąganie celów sprzedażowych • dążenia do podnoszenia wiedzy i kompetencji • doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl

Ambasador/ka Marki Piaseczno
Ambasador/ka Marki Piaseczno
Piaseczno 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOPIS MS Services Sp. z o.o. poszukuje kandydatów do zespołu świadczącego usługi w projekcie realizowanym na rzecz Philip Morris Polska Distribution Sp. z o. o., właściciela marki HEETS oraz systemu do podgrzewania tytoniu IQOS. Ambasador / Ambasadorka Marki IQOS OBOWIĄZKI: Obsługa Klienta w salonie sprzedaży (sprzedaż produktów tytoniowych, wypożyczenia oraz wymiana sprzętu) Budowanie dobrego wizerunku marki, przez zachowanie najwyższych standardów jakości i obsługi Klienta Prezentacja innowacyjnego produkt tytoniowego premium i jego cech pełnoletniemu palącemu Konsumentowi Dzielenie się wiedzą na temat bezdymnych produktów tytoniowych wśród pełnoletnich osób palących Dbanie o prawidłową ekspozycję produktów w punkcie sprzedaży Wsparcie posprzedażowe Klientów APLIKUJ DO NAS, JEŚLI: Jesteś komunikatywny/a, lubisz pracę z ludźmi Stawiasz dobro Klienta zawsze na pierwszym miejscu, budując z nim relacje oparte na wzajemnym zaufaniu Chciałbyś/chciałabyś zdobyć lub poszerzyć swoje doświadczenie w sprzedaży Jesteś dyspozycyjny 90 godzin w miesiącu (dyspozycyjność w weekendy będzie dodatkowym atutem OFERUJEMY: Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie ATRAKCYJNĄ STAWKĘ GODZINOWĄ – podstawa 29 PLN brutto/h *w przypadku osoby ze statusem studenta do 26 roku życia stawka brutto=stawka netto Premię do 1050 zł brutto Elastyczne godziny pracy w wymiarze 90 h w miesiącu Naukę najwyższych standardów obsługi Klienta i wsparcie od przełożonego oraz zespołu

Praca dodatkowa - Doradca Klienta - Piaseczno
Praca dodatkowa - Doradca Klienta - Piaseczno
Piaseczno 30+ kilka dni temu

SAVOIR Group Sp. z o.o. Szanowni Państwo, jesteśmy Firmą o ogólnopolskim zasięgu, świadczącą usługi merchandisingu, outsourcingu i promocji. Pracujemy na terenie dużych sieci handlowych oraz punktów sprzedaży detalicznej. Naszym sukcesem jest wieloletnia współpraca z największymi koncernami produkcyjno - handlowymi. Obecnie, w związku z realizacją projektu dla jednego z naszych Klientów, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Doradca Klienta Miejsce pracy: Leroy Merlin, ul. Puławska, Piaseczno. Zadania: • promocja produktów firmy FISKARS, • doradzanie Klientom w wyborze produktów, • inne zadania związane z wykonywaniem pracy. Oferujemy: • umowę zlecenie, • stawkę 30-32 zł brutto/h, • pracę w piątki i soboty od 05.05 do 24.06, (5 weekendów, terminy do uzgodnienia), • pracę w godzinach od 15:00 do 20:00 (piątki) oraz od 10:00 do 18:00 (soboty), • możliwość zdobycia praktycznych umiejętności sprzedażowych, • obsługę kadrową online. Wymagania: • pełnoletność, • umiejętność przyswajania wiedzy i dokładność, • łatwość w nawiązywaniu kontaktu z Klientem, • dyspozycyjność. Oferta aktualna od zaraz. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aktualnego CV. Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w przesłanych przez mnie dokumentach, niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez Savoir Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-807) przy Al. Jerozolimskich 100 (zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych [Dz. U. z 2018 r. poz. 1000]). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom oraz innym podmiotom związanym z procesami rekrutacyjnymi. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania. Oświadczam, że jestem świadomy (-a) dobrowolności udostępniania moich danych osobowych i że zostałem (-am) poinformowany (-a) o prawie wglądu do moich danych osobowych oraz ich poprawiania”. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Doradca Klienta Time Trend - Designer Outlet Piaseczno
Doradca Klienta Time Trend - Designer Outlet Piaseczno
Piaseczno 30+ kilka dni temu

Odmierzamy czas do współpracy z Tobą! - Z zainteresowaniem śledzisz nowinki ze świata gadżetów? - Cenisz sobie urządzenia i mechanizmy wykonane z zegarmistrzowską precyzją? - A może do tego masz jeszcze głowę pełną pomysłów i energię do wcielenia ich w życie? Świetnie się składa, bo właśnie szukamy kogoś takiego jak Ty do Zespołu salonu Time Trend w Designer Outlet w Piasecznie k. Warszawy! Czym się zajmujemy? Najprościej można powiedzieć, że oferujemy Klientom zegarki, ale tak naprawdę robimy znacznie więcej! Naszą misją jest podkreślanie Ich wizerunku i spełnianie marzeń. Należymy do Grupy Zibi, która jest wyłącznym dystrybutorem takich marek jak Atlantic, Casio, G-Shock czy Bulova. U nas możesz liczyć na: - stabilne zatrudnienie na umowę o pracę - dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Medicover oraz możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego PZU - motywujące konkursy z atrakcyjnymi nagrodami - aż do 40% zniżki na asortyment Grupy Zibi (zegarki, instrumenty muzyczne, artykuły luksusowe) - rozwój kompetencji i nabycie wiedzy z obszaru sztuki zegarmistrzowskiej oraz rynku zegarków - m.in. już w trakcie pierwszych miesięcy pracy otrzymasz zaproszenie na dwudniowe szkolenie Tygrysów Sprzedaży w naszej siedzibie w Warszawie Na co dzień będziesz: - profesjonalnie pomagać i doradzać Klientom naszych salonów w wyborze zegarka pasującego do Ich osobowości, stylu i potrzeb - dbać o wygląd salonu i prawidłowe wystawiennictwo produktów - realizować plan sprzedażowy - aktywnie i kreatywnie poszukiwać pomysłów wspierających sprzedaż - za każdy zrealizowany pomysł usprawniający Twoją pracę lub proces w firmie zapłacimy Ci 20 zł w bonach Sodexo! O Tobie: - jesteś gotowy do pracy w systemie zmianowym (zarówno w dni tygodnia jak i w weekendy) w godzinach otwarcia galerii - perspektywa uczenia się i zostania ekspertem czasomierzy wzbudza w Tobie entuzjazm i chęć do działania - chcesz szlifować swoje umiejętności sprzedażowe - lubisz pracować zespołowo - czasem zdarza się, że Załoga sąsiedniego salonu potrzebuje wsparcia czy zastępstwa: oni mogą liczyć na Ciebie a Ty na nich - dodatkowym atutem będzie, jeśli posiadasz doświadczenie w sprzedaży detalicznej i/lub znasz branżę jubilerską/zegarkową Co się stanie, gdy spodoba nam się Twoja aplikacja? Najpierw spotkasz się z Kierownikiem Salonu, który zechce poznać Cię bliżej, a w kolejnym etapie spotkasz potencjalnych Kolegów / Koleżanki w Salonie. Jeśli Ty i Zespół poczujecie, że do siebie pasujecie, pozostaje już tylko omówienie warunków zatrudnienia - witamy w Zespole Time Trend! Wejdź na naszą stronę: www.zibi.pl/kariera/ i zobacz, dlaczego warto z nami pracować! Uprzejmie informujemy, że rozpatrujemy wyłącznie aplikacje z załączonym CV - prześlij je nam w formacie pdf.

Filtr