Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center w Słubice
Specjalista ds. ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych
Specjalista ds. ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych
nowe Słubice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyW związku z rozwojem struktur sprzedaży GRUPY TOP UBEZPIECZENIA poszukujemy: Specjalista ds. ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych Grupa TOP Ubezpieczenia Sp. z o.o. Marka TOP Ubezpieczenia to nasza wiodąca marka wchodząca w skład GRUPY PSJ, której głównym kierunkiem rozwoju i sprzedaży są usługi finansowe. Specjalizujemy się w obsłudze wszystkich grup klientów. Świadczymy usługi z zakresu ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych, życiowych, finansowania, asysty szkodowej oraz usług księgowych. W ramach rozwoju wprowadzamy własną aplikację sprzedażową na rynek ubezpieczeń przy udziale jednej z najlepszych agencji marketingowych w Polsce. Pracownicy to nie tylko profesjonaliści na rynku, ale przede wszystkim ludzie. Będziesz współpracować z zespołem doświadczonych ekspertów w dziedzinie sprzedaży, zarządzania, obsługi tak aby jak najlepiej wykorzystać działanie synergii. Szukamy specjalisty, aby powierzyć mu kompleksową obsługę Klientów. Zobacz, co przygotowaliśmy dla Ciebie! Liczba wakatów: 1 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, zlecenie OBOWIĄZKI: Bieżąca obsługa Klientów Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami Badanie potrzeb klientów oraz proponowanie produktów zgodnych z potrzebami i oczekiwaniami klientów Realizacja ustalonych planów sprzedażowych za pośrednictwem sprzedaży Podejmowanie aktywnych, ukierunkowanych i skutecznych działań zmierzających do zwiększenia własnej sprzedaży Prowadzenie rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej z klientem WYMAGANIA: Pozytywne nastawienia do sprzedaży i systematycznej pracy Umiejętności budowania długotrwałych relacji biznesowych Silna orientacja na cel, konsekwencja w działaniu Praktyczna znajomość pakietów MS Office (Word, Excel, Power Point) Komunikatywność, otwartość i zaangażowanie minimum średnie wykształcenie OFERUJEMY: Długofalową współpracę w oparciu o umowę o pracę, zlecenie Unikalny i atrakcyjny system wynagradzania oparty bez górnej granicy Stałe godziny pracy Narzędzie adekwatne do zajmowanego stanowiska Możliwość rozwoju zawodowego i tworzenie struktur Pakiet szkoleniowy wprowadzający na stanowisko, opiekę mentora Interesującą pełną wyzwań pracę w renomowanej, rozwijającej się firmie Benefity dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna ubezpieczenie na życie 2 godziny dla rodziny możliwość pracy zdalnej elastyczny czas pracy zniżki na firmowe produkty i usługi spotkania integracyjne Zapraszamy do aplikowania @

Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. obsługi klienta
Słubice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy specjalisty ds. obsługi Klienta z dobrą znajomością języka niemieckiego dla klienta z branży produkcyjnej. Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta, będziesz pełnił kluczową rolę w zapewnianiu wyjątkowego doświadczenia klienta, obsługując zapytania, udzielając pomocy oraz rozwiązując problemy w sposób efektywny i przyjazny. Twoje obowiązki: - Odpowiadanie na wiadomości ze sklepów niemieckich oraz lokalnych platform europejskich - Obsługa zapytań przedsprzedażowych: - Rozwiązywanie problemów przed i posprzedażowych: - Gromadzenie informacji związanych z zamówieniem na platformach - Podsumowywanie zamówień i przygotowywanie faktur - Obsługa innych zadań powierzonych przez przełożonych Wymagania: - Znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego (B2-C2) - warunek konieczny - Mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi klienta związanej z platformami e-commerce. - Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy Oferujemy: - Umowę o pracę - Stabilne zatrudnienie - Szkolenie przed przystąpieniem do pracy - Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku Czekamy na Twoją aplikację!

Filtr