Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Opieka / Nianie / Pomoc domowa w Serock
Pracownik sprzątający teren zew./pn.-pt./Białobrzegi
Pracownik sprzątający teren zew./pn.-pt./Białobrzegi
nowe Serock 30+ kilka dni temu

Firma świadcząca kompleksowe usługi porządkowe dla firm i instytucji, działająca na terenie Warszawy i okolic poszukuje:-PANA - pracownik sprzątający na terenie zewnętrznymPraca w godzinach 8-12 od poniedziałku do piątku-Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności-Praca w Białobrzegach pod WarszawąOferujemy:-Umowa-Odzież pracownicza-Terminowe wypłaty-Zapewniamy wszystkie narzędzia i środki do wykonania usługiWymagania:-sprawność fizyczna,-niekaralność,-bez nałogów,-chęci do pracy,-obywatelstwo polskieOsoby zainteresowane prosimy o kontakt pod nr telefonu: 5 0 9 7 1 1 2 2 4 albo 50*******83 w godzinach 8-16 poniedziałek - piątek lub zgłoszenia za pośrednictwem OLXProsimy dopisać: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

Specjalista ds. Sprzedaży Indywidualnej
Specjalista ds. Sprzedaży Indywidualnej
200 zł
Serock 30+ kilka dni temu

Hotel Narvil to połączenie nowoczesnego centrum konferencyjnego z luksusowym hotelem spa, wielokrotnie nagradzanyza najwyższej jakości produkty i usługi. W ciągu kilku lat funkcjonowania wypracował prestiżową pozycję na rynku dzięki profesjonalnemu zespołowi wysokiej klasy specjalistów w dziedzinie hotelarstwa.Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży IndywidualnejDo obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało:Kontakt z gośćmi indywidualnymi, przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacjiObsługa imprez okolicznościowychKoordynowanie działań związanych z organizacją małych konferencji, współpraca z innymi działami w hoteluNadzorowanie kompleksowej, prawidłowej obsługi gości od przygotowania oferty, po realizację wydarzeniaOdpowiedzialność za wysoki standard obsługiOd naszego kandydata oczekujemy:minimum 2-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej (preferowane doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku)bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieumiejętność budowania oraz zarządzania relacjami z klientamizorientowanie na wysoki standard obsługi klientaumiejętność pracy pod presją zadań i czasudokładność i rzetelnośćznajomość programu hotelowego Fidelio będzie dodatkowym atutemCo oferujemy :stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzinmożliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i poszerzania wiedzypracę w otwartym i przyjaznym zespole doświadczonych profesjonalistówatrakcyjny pakiet benefitów w tym: prywatną opiekę medyczną dla pracowników i ich rodzin , dofinansowanie do posiłków, ubezpieczenie grupoweintegracje dla pracowników Jeśli spełniasz powyższe oczekiwania to  zapraszamy do aplikowania.

Filtr