Sortowanie:
Znaleziony: 294 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Kraków
Młodszy/a Specjalista/ka ds. Obsługi Pacjenta
Młodszy/a Specjalista/ka ds. Obsługi Pacjenta
nowe Kraków dzisiaj

Opis ofertyGrupa Scanmed świadczy kompleksowe usługi medyczne w zakresie opieki ambulatoryjnej, specjalistycznej, diagnostyki i leczenia szpitalnego. Jest obecna w ponad 40 lokalizacjach w całej Polsce. Prowadzi dwa wielospecjalistyczne szpitale – św. Rafała w Krakowie i Rudolfa Weigla w Blachowni, centra medyczne ze specjalną ofertą dla środowiska akademickiego, sieć centrów kardiologicznych oraz 3 renomowane monokliniki: Gastromed w Lublinie, Sport-Klinikę w Żorach i Centrum Okulistyczne Weiss Klinik w Chorzowie. Zakres obowiązkówbezpośredni i telefoniczny kontakt w ramach kompleksowej obsługa Pacjentów,ustalanie terminów badań i konsultacji lekarskich oraz potwierdzanie wizyt Pacjentów,udzielanie informacji o rodzajach wykonywanych badań i zabiegów oraz o cenach i zasadach udzielania świadczeń w ramach kontraktu z NFZ,przygotowywanie i przechowywanie dokumentacji medycznej,przyjmowanie płatności, wystawianie faktur oraz sprawdzanie zgodności raportów kasowych,współpraca z personelem medycznym,dbałość o wysoki poziomu jakości obsługi oraz budowanie pozytywnego wizerunku Grupy Scanmed. Poszukiwane kompetencjeminimum wykształcenie średnie,minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w branży medycznej),empatyczne podejście do Pacjenta,komunikatywność,bardzo dobra organizacja pracy,umiejętność obsługi komputera,gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz okazjonalnie w soboty,praktyczna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Oferujemywspółpraca na podstawie umowy zlecenie lub umowy o pracę,pracę w oparciu o nieustannie udoskonalane standardy opieki nad Pacjentem,atmosferę pracy opartą na kooperacji i pozytywnych relacjach międzyludzkich,pracę w Szpitalu, który zdobył w Plebiscycie Medycznym Hipokratesa 2023 prestiżową nagrodę Szpitala Roku w województwie małopolskim.

Staż - praca w Dziale Kadr dla studentki/ studenta
Staż - praca w Dziale Kadr dla studentki/ studenta
nowe Kraków dzisiaj

SAMAT POLSKA SP. Z O.O JEST MIĘDZYNARODOWĄ FIRMĄ SPECJALIZUJĄCĄ SIĘ W PRZEWOZIE MATERIAŁÓW NIEBEZPIECZNYCH W CYSTERNACH.Obecnie do naszego biura w Krakowie poszukujemy zmotywowanych osób, które po okresie szkolenia będą mogły świadczyć prace dodatkowe w Dziale Kadr.Oferujemy:zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia,elastyczne godziny pracy, pozwalające połączyć naukę z pracą (praca ok. 16 h w tygodniu),zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności.Wymagania:status studenta - mile widziane osoby studiujące Zarz. Zasobami Ludzkimi,znajomość obsługi komputera – programy Word i Excel,znajomość j. angielskiego mile widziane.Od kandydatów oczekujemy motywacji i chęci do pracy, dokładności i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań. Interesują Cię zagadnienia z obszaru HR, komunikacji wewnętrznej, kadr oraz płac zapraszamy do aplikowania.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Prosimy o zawarcie w aplikacji następującej informacji:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Samat Polska Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji niniejszego oraz przyszłych procesów rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania".Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Samat Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Opolska 18.Dane osób ubiegających się o zawarcie umowy cywilnoprawnej przetwarzane są na podstawie i w celu zawarcia ww. umowy, tj. Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, a w pozostałym zakresie na podstawie wyrażonej zgody. Jeżeli nie chce Pan/ Pani, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, proszę nie umieszczać ich w swoich dokumentach aplikacyjnych. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz w związku z przyszłymi procesami rekrutacyjnymi, o ile wyrażono na to zgodę.Dane osobowe będą przechowywane co do zasady przez okres 6 miesięcy, od dnia w którym zostały pozyskane, jednak nie dłużej niż przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa oraz przez okresy przedawnienia potencjalnych roszczeń. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie.Ma Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, przenoszenia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.Administrator na podstawie danych nie dokonuje profilowania.

CANADA Immigration Lawyer
CANADA Immigration Lawyer
nowe Kraków dzisiaj

Poszukuję usługi prawniczej z zakresu prawa kanadyjskiego dotyczącego emigracji oraz procesu due diligence dla mojej firmy. Poszukuję doświadczonej osoby, która posiada dogłębną wiedzę i doświadczenie w tych dziedzinach. Kandydat powinien być dobrze zaznajomiony z przepisami prawa kanadyjskiego dotyczącymi imigracji oraz posiadać umiejętności w przeprowadzaniu procesów due diligence dla firm. Oczekuję profesjonalizmu, dokładności oraz umiejętności analitycznych. Jeśli jesteś prawnikiem z doświadczeniem w prawie kanadyjskim dotyczącym emigracji oraz procesu due diligence i chciałbyś podjąć się tego zlecenia. Czekam na Twoją ofertę I'm looking for legal services in Canadian immigration law and due diligence processes for my company. I'm seeking an experienced individual with in-depth knowledge and expertise in these areas. The candidate should be well-versed in Canadian immigration laws and have skills in conducting due diligence processes for companies. I expect professionalism, accuracy, and analytical skills. If you are a lawyer with experience in Canadian immigration law and due diligence processes and would like to take on this assignment, I look forward to your offer. I'm waiting for your proposal.

Technik obsługi turystycznej
Technik obsługi turystycznej
nowe Kraków dzisiaj

Rozwijająca się firma turystyki aktywnej poszukuje nowego pracownika. Typowe zadania organizacyjne (rezerwacje, umowy, fakturowanie). Praca w miłej atmosferze, biuro w centrum Krakowa. Dobrze widziane prawo jazdy kat. B.

Junior Customer Specialist
Junior Customer Specialist
nowe Kraków dzisiaj

Jesteśmy stabilną polską firmą - liderem branży transportowej :) - Matex TransportPowiększamy zespół. Junior Customer Specialist potrzebny od zaraz!Jeśli…język angielski nie stanowi dla Ciebie problemu,kreatywność to Twoje drugie imię,jesteś otwarty na współpracę z zespołem spedytorów,wiesz jak zadbać o pozytywny wizerunek firmy,a kontakt z klientami – naszymi oraz potencjalnymi motywuje Cię do działania…Aplikuj! Nie pozostaniesz jednak bez wsparcia – nasz zespół Key Account Managerów będzie ściśle z Tobą współpracował.!Znajomość branży TSL jest wymagana!Zapewniamy:pracę w stabilnej firmie zajmującej się transportem międzynarodowymatrakcyjne wynagrodzeniemłody i energiczny teammożliwość rozwoju zawodowegobogaty pakiet benefitówpracę w nowoczesnym biurze w centrum Krakowa

Concierge | Recepcja | Prestiżowy budynek
Concierge | Recepcja | Prestiżowy budynek
nowe Kraków dzisiaj

Praca na stanowisku Concierge & Front DeskPoszukujemy komunikatywnej, zorganizowanej, odpowiedzialnej osoby. Oferujemy zestaw szkoleń oraz niezbędne narzędzia do pracy.Wymiar pracy: pełen etatRodzaj umowy: Umowa zlecenieWymagania:Język Angielski w stopniu komunikatywnymwysoka kultura osobistadobra organizacja pracyZakres obowiązków:Przyjmowanie oraz realizacja zleceń KlientówPrzygotowywanie researchy oraz ofertObsługa infolinii projektuObsługa skrzynek pocztowych projektuObsługa recepcji i przesyłek kurierskichOferujemy:Stabilne zatrudnienieNiezbędne do pracy narzędzia (telefon, komputer)Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodoweIntegracjeUniformPracę w zgranym zespoleKim jesteśmy:Jesteśmy firmą działającą na rynku dóbr i usług luksusowych. Specjalizujemy się w profesjonalnej obsłudze concierge & lifestyle management. Od 2011 roku obsługujemy Klientów prywatnych, należących do sektora HNWI oraz dostarczamy usługi Klientom korporacyjnym, m.in. property concierge i brand concierge. Świadczymy również usługi z zakresu service design oraz brand hospitality. Realizujemy dedykowane projekty consultingowe. Tworzymy własne marki lifestylowe, którymi zarządzamy w ramach naszej działalności.Chętnych prosimy o wysyłanie CV

Praca z językiem rumuńskim
Praca z językiem rumuńskim
nowe Kraków 7 dni plecy

Opis oferty pracyAplikuj jeśli: • znasz język rumuński (C1 lub C2) oraz angielski (min B2) Dodatkowym atutem będzie, jeśli: • posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta Twoja praca będzie polegała na wsparciu klienta i sprzedaży w zakresie reklamy online Google Ads. Nie trzeba walczyć o nowych klientów, baza jest udostępniana. Są to klienci, którzy albo mają obecnie już jakieś usługi Googla, albo mieli je dawniej (domykanie sprzedaży). Przez pierwszy miesiąc zatrudnienia przeprowadzane jest szkolenie po angielsku z metod sprzedaży i usług Google Ads. Co zyskasz: • szansę na rozwój w marketingu cyfrowym • prywatną opiekę medyczną i dentystyczną (Luxmed), kartę Multisport • częściowe dofinansowanie do kursów językowych • dofinansowanie do płatnych studiów / kursów tematyką związanych ze sprzedażą lub marketingiem • pracę w modelu hybrydowym • elastyczne godziny pracy • wsparcie finansowe przy przeprowadzce do Krakowa

Praca z językiem czeskim
Praca z językiem czeskim
Kraków 9 dni plecy

Opis oferty pracyOczekiwania: • znajomość języka czeskiego (C1 lub C2) oraz angielskiego (min B2) Dodatkowym atutem będzie, jeśli: • posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta Twoje zadania: • domykanie sprzedaży (usługi Google Ads) • współpraca z zespołem Oferujemy: • wsparcie finansowe przy przeprowadzce do Krakowa (zarówno zza granicy jak i z innej części Polski) • elastyczne godziny pracy • prywatną opiekę medyczną i dentystyczną (Luxmed),kartę Multisport • częściowe dofinansowanie do kursów językowych • dofinansowanie do płatnych studiów/kursów tematyką związanych ze sprzedażą lub marketingiem • międzynarodowe środowisko pracy (17 różnych narodowości wspólnie pracuje w biurze w Krakowie) • kwartalne imprezy firmowe • nowe biuro z kuchnią i strefą relaksu

Specjalista ds. administracyjnych
Specjalista ds. administracyjnych
Kraków 12 dnia plecy

Opis oferty pracyRise.pl poszukuje do pracy w jednym ze swoich biur w Krakowie. TRWA REKRUTACJA, ZAPRASZAMY! Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. administracyjnych Miejsce pracy: Kraków Praca na pól etatu do godz. 16.00 Podejmij się wyzwań!! -Bieżąca obsługa sekretariatu; - Koordynacja prawidłowego obiegu dokumentacji; - Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; - Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych; - Obsługa sal konferencyjnych, spotkań i wydarzeń firmowych; - Wsparcie w zakresie komunikacji wewnętrznej; - Wsparcie pozostałych działań Administracji. Twoje umiejętności -Doświadczenie na podobnym stanowisku; -Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (poziom co najmniej B1); -Biegła znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint); -Bardzo dobra organizacja pracy własnej i skrupulatność; -Umiejętność analitycznego, kreatywnego myślenia; -Wysoka kultura osobista i dużo pozytywnej energii do codziennych działań; Oferujemy: -możliwość rozwoju zawodowego -długofalową współpracę -pracę w doświadczonym zespole -pracę na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na okres próbny) przyjazne środowisko pracy, Prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia. Prosimy o umieszczenie następującej klauzuli w CV: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)) Informujemy, iż zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wyłącznie wybranymi osobami.

Specjalista ds. firm przyjaznych seniorom
Specjalista ds. firm przyjaznych seniorom
Kraków 13 dnia plecy

Opis oferty pracySpecjalista ds. firm przyjaznych seniorom Obowiązki: • Kontakt telefoniczny oraz pozyskiwanie firm jako partnerów programu Ogólnopolska Karta Seniora • Dbanie o relacje z partnerami biznesowymi • Budowanie tożsamości i wizerunku firmy • Planowanie i wdrażania strategii marketingowej i oraz PR marki • Tworzenie materiałów prasowych oraz reklamowych • Badanie konkurencji, analiza rynku • Udział w przygotowaniu wydarzeń i eventów oraz ich obsługa (np. targi) • Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej we wszystkich kanałach sprzedaży • Projektowanie i prowadzenie kampanii nastawionych na pozyskiwanie nowych partnerów Wymagania: • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku • Zaangażowanie, komunikatywność, kreatywność, entuzjazm do podejmowania wyzwań • Odpowiedzialność, obowiązkowość oraz świetna umiejętność planowaniem własnej pracy • Łatwość w pisaniu tekstów (tzw. lekkie pióro) • Umiejętność analitycznego myślenia • Pasja w realizacji projektów marketingowych • Samodzielność w pracy • Poczucie estetyki • Podstawowa znajomość narzędzi Canva, Facebook, Wordpress • Znajomość pakietu programów biurowych Microsoft 365 (Word, Excel) Stowarzyszenie oferuje: • Możliwość kreowania swojego stanowiska oraz organizacji pracy • Dużą samodzielność w zakresie powierzonych zadań • Możliwość wdrażania nowych pomysłów na działania marketingowe • Pracę w przyjaznej atmosferze • Uczestnictwo w rozwoju biznesowym Stowarzyszenia Umowa o pracę na wynagrodzenie minimalne na początek. Mile widziane Orzeczenie o niepełnosprawności

Płatny staż /praktyka . Prace biurowe / rachunkowość
Płatny staż /praktyka . Prace biurowe / rachunkowość
Kraków 13 dnia plecy

Opis oferty pracyZatrudnimy studentów Rachunkowości, Ekonomii lub pokrewnych kierunków (dziennych albo zaocznych) płatne praktyki / staż. Zakres obowiązków : - przegląd i przygotowanie dokumentów - prowadzenie ewidencji księgowej - rejestrowanie faktur - wypełnianie dokumentów - inne prace biurowe Elastyczne godziny pracy. Zgłoszenia CV prosimy przesyłać za pośrednictwem portalu

Staże i szkolenia dla osób z orzeczeniem
Staże i szkolenia dla osób z orzeczeniem
Kraków 14 dnia plecy

Opis oferty pracyFundacja Sustinae zaprasza do udziału w projekcie ,,pONownie aktywni” Program aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami” osoby, które utraciły zatrudnienie po wybuchu pandemii czyli po 20.03.2020 r. W ramach udziału w projekcie można obyć płatny 3 miesięczny staż lub szkolenie Jakie warunki musisz spełnić: - posiadać orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - wykształcenie minimum średnie - być osobą niepracującą - woj. małopolskie Biuro fundacji w Krakowie Zgłoszenia: tel. 695 - pokaż numer telefonu - Proszę wysłać CV

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY DS. POZYSKIWANIA KLIENTÓW BIZNESOWYC
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY DS. POZYSKIWANIA KLIENTÓW BIZNESOWYC
Kraków 18 dni plecy

Opis oferty pracyJUSTAL TRADE z siedzibą w Krakowie to firma posiadająca niemal dziesięcioletnie doświadczenie w zakresie outsourcingu pracowniczego. Zatrudniamy pracowników z różnych branż (m.in. konstrukcji metalowych, automotive, budowlanej, usługowej) na terenie całej Polski. Naszym nadrzędnym celem jest zapewnienie satysfakcji i wysokiej jakości usług zarówno naszym pracownikom jak i kontrahentom, z którymi współpracujemy. W związku z prężnym rozwojem, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Przedstawiciela handlowego. - oferowanie i aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych - systematyczne budowanie i zarządzanie bazą klientów - fachowe doradztwo, praktyczna umiejętność prowadzenia rozmów handlowych oraz przygotowywanie końcowej kalkulacji kosztów - przygotowanie i nadzór nad realizacją umów handlowych - ścisła współpraca z pozostałym zespołem pracowników biura - raportowanie postępów prac i przygotowanie raportów sprzedaży Wymagania: - doświadczenie na podobnym stanowisku conajmniej 3 lata - czynne prawo jazdy kat. B - determinacja w dążeniu do celu i nastawienie na rezultat końcowy - łatwość w nawiązywaniu kontaktów - umiejętność samodzielnej pracy, samodyscyplina i zaangażowanie - obsługa pakietu MS Office Oferujemy: - stabilną i rozwojową współpracę - wynagrodzenie podstawowe wraz z atrakcyjnym systemem prowizyjnym - narzędzia pracy:samochód, laptop, telefon - możliwość rozwoju i podwyższania kwalifikacji - duża samodzielność i przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów - instruktaż i wsparcie pozostałych pracowników firmy

Agent / Agentka nieruchomości
Agent / Agentka nieruchomości
Kraków 18 dni plecy

Opis oferty pracyKraków Wynagrodzenie zależne od poświęconego czasu. Jesteśmy otwarci na różne formy zatrudnienia. Agent / Agentka nieruchomości ZGŁOŚ SIĘ DO NAS JEŚLI: szukasz pracy o nienormowanej liczbie godzin zależy Ci na tym, by wynagrodzenie było adekwatne do włożonego przez Ciebie wysiłku szukasz pracy, która pozwoli Ci rozwijać Twoje umiejętności i samodzielnie realizować cele OFERUJEMY: atrakcyjny system wynagrodzeń realizację konkretnych zadań szkolenia branżowe pracę w dobrej i przyjaznej atmosferze możliwości zdobywania doświadczenia w pracy przy wymagających projektach oraz możliwości szybkiego awansu w przyszłości OCZEKUJEMY: zaangażowania i samodzielności dobrej organizacji pracy łatwości w nawiązywaniu kontaktów zainteresowanie rynkiem nieruchomości język angielski pozwalający na podstawową komunikację w mowie i piśmie Zainteresowanych prosimy o przesłanie swojego CV na adres @

KIEROWCA KAT C POJAZDY TYPU WUKO KRAKÓW
KIEROWCA KAT C POJAZDY TYPU WUKO KRAKÓW
Kraków 19 dni plecy

Opis oferty pracyFHU OMEGA zatrudni na stanowisko kierowca operator pojazdu do czyszczenia kanalizacji: Wymagania: - kat. C - dyspozycyjność - znajomość topografii Krakowa i okolic Profil firmy dostępny na stronie www.omega-krakow.pl

sekretarka
sekretarka
Kraków 19 dni plecy

Opis oferty pracyFirma będąca jednym z największych w Polsce dostawców komponentów elektronicznych z siedzibą w Krakowie poszukuje osoby na stanowisko: sekretarki. Zakres obowiązków: - obsługa administracyjna biura, - dbanie o właściwy obieg dokumentów w firmie, - obsługa oraz ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej, - przygotowywanie dokumentów, zestawień oraz pism, - telefoniczny kontakt z klientami, - zamawianie materiałów biurowych, - współpraca i wsparcie wszystkich działów firmy. Wymagania: - wykształcenie min. średnie, - umiejętność obsługi komputera i programów komputerowych (MS Office, Excel), - komunikatywna znajomość języka angielskiego, - dokładność, - komunikatywność, - umiejętność organizacji pracy, - zaangażowanie i inicjatywa. - posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności. Oferujemy: - stabilną formę zatrudnienia - umowa o pracę, stałe godziny pracy (8-15), praca od poniedziałku do piątku, - wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy, - zapewnienie niezbędnych narzędzi do pracy, - szkolenia zawodowe, - możliwość rozwoju zawodowego, - stałe wsparcie doświadczonych pracowników naszej firmy, - pakiet Benefit, - dofinansowania do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników, - prywatną opiekę medyczną. Nasza firma ma status Zakładu Pracy Chronionej, chętnie zatrudniamy kandydatów posiadających orzeczenie o II lub I stopniu niepełnosprawności. Osobom posiadającym orzeczenie o niepełnosprawności oferujemy dodatkowo: - Rehabilitację finansowaną przez ZFRON; - Dofinansowanie do leków oraz sprzętu rehabilitacyjnego (np. okulary, protezy, aparaty słuchowe), do OC lub dojazdów do pracy, do turnusów rehabilitacyjnych, kursów (np. językowych, zawodowych).

Młodszy Menedżer ds. HR
Młodszy Menedżer ds. HR
Kraków 19 dni plecy

Opis oferty pracyStanowisko: Manager ds. rekrutacji Zakres obowiązków · Prowadzenie rekrutacji pracowników · Koordynowanie wyjazdów do pracy · Dbanie o prawidłowość dokumentacji związanej z zatrudnieniem · Działania B2B tj. przygotowanie ofert, utrzymywanie kontaktów z klientami, prowadzenie uzgodnień roboczych, nadzoru nad zleceniami w toku i poszukiwanie nowych klientów. Должность: Менеджер по подбору персонала. Обязанности · Подбор сотрудников · Координация выездов на работу · Ведение документации, связанной с трудоустройством. Деятельность B2B, т. е. подготовка предложений, поддерживание контактов с клиентами, проведение рабочих мероприятий, наблюдение за выполнением заказов и поиск новых клиентов.

Specjalista / Specjalistka ds. administracji
Specjalista / Specjalistka ds. administracji
Kraków 20 dni plecy

Opis oferty pracyFirma Adamczyk Developer, poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalisty ds. Administracji Zakres obowiązków: - planowanie czasu pracy członków Zarządu - nadzór nad kalendarzem spotkań - pomoc merytoryczna w wykonywaniu obowiązków członków Zarządu (realizacja celów cząstkowych Zarządu) - bieżąca współpraca z innymi działami firmy: kadry, księgowość, controlling - obsługa sprzętów biurowych (skaner, kopiarka, niszczarka) - dbanie o właściwy obieg dokumentów i przepływ informacji wewnątrz firmy, - odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej, rejestracja korespondencji w systemie - obsługa oraz archiwizacja dokumentacji, rejestracja umów, uchwał, zarządzanie dokumentacją - organizacja wizyt gości oraz ich przyjmowanie, - monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych, dbanie o czystość i zaopatrzenie biura - dostarczanie dokumentów do urzędów, banków, kancelarii, na pocztę - wykonywanie bieżących poleceń, zadań. Nasze wymagania: - minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku - wykształcenie wyższe - odpowiedzialność, zaangażowanie i wysoka kultura osobista - umiejętności komunikacyjne - umiejętności planowania i organizacji - umiejętność pracy w zespole - prawo jazdy kat. B (wymagane) - obsługa urządzeń biurowych - obsługa programów MS Office To oferujemy - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - wsparcie w zakresie realizowanych zadań - możliwość rozwoju zawodowego/awansu - szkolenia podnoszące kwalifikacje - dofinansowanie do karty FitProfit - zgrany i zaufany zespół

Pracownik biurowy z językiem niemieckim
Pracownik biurowy z językiem niemieckim
Kraków 21 dni plecy

Opis oferty pracyEduexpress Kim jesteśmy? Jesteśmy firmą pomagającą chętnym osobom w przebranżowieniu się. Obecnie organizujemy i finansujemy intensywne kursy językowe oraz wsparcie, które przygotuje Cię do podjęcia lepszej pracy u jednego z naszych partnerów. Wierzymy, że każda ambitna osoba, powinna mieć szansę na lepszą pracę, a my pomożemy Ci ją znaleźć! Firma EduExpress poszukuje pracowników biurowych z językiem niemieckim lub francuskim! Współpracujemy z firmami o ugruntowanej pozycji na rynku, co skutkuje długotrwałym i stabilnym zatrudnieniem. Jesteśmy otwarci na każdą kandydaturę - nikogo nie pozostawimy bez odzewu. Zapraszamy! Cechuje nas otwarte i indywidualne podejście do każdego kandydata. Wychodzimy naprzeciw Twoim oczekiwaniom i wymaganiom. Nie ma dla nas rzeczy niemożliwych. Obecnie poszukujemy osób na stanowiska związane z obsługą klienta/księgowością/sprzedażą z językiem niemieckim lub francuskim do największych krakowskich firm. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • bieżący kontakt z klientem • dbanie o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych • budowanie długoterminowych relacji z klientem. • wsparcie techniczne • ścisła współpraca z teamem WYMAGANIA: • otwarte i pozytywne nastawienie • doskonała znajomość języka niemieckiego (B2/C1/C2) • biegły język angielski (B2/C1/C2) OFERUJEMY: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • pakiet benefitów • możliwość pracy hybrydowej • pracę w międzynarodowej firmie, z jasną ścieżką kariery • wspierający, motywujący zespół • wsparcie rekrutera podczas procesu poszukiwania pracy Czekamy właśnie na Ciebie!

Konsultant / -ka z jezykiem niemieckim
Konsultant / -ka z jezykiem niemieckim
Kraków 21 dni plecy

Opis oferty pracyOczekiwania: • znajomość języka angielskiego (min. B2) oraz niemieckiego (min. C1) • min. 4 lata doświadczenia w obsłudze klienta, sprzedaży lub zarządzaniu kontem Zakres zadań: • opieka posprzedażowa klienta • zarządzanie umowami i ich przedłużaniem • upselling • współpraca z klientem Benefity: • specjalistyczne szkolenia • możliwości rozwoju w branży IT • pakiet benefitów (ubezpieczenie, pakiet medyczny, karta multisport) Elastyczne podejście, które pozwala na odpowiednią równowagę między pracą a życiem prywatnym, gdzie aktywności sportowe, wyjścia i inicjatywy wolontariackie są częścią naszego codziennego życia.

Asystent / - ka ds. celnych z językiem niemieckim
Asystent / - ka ds. celnych z językiem niemieckim
Kraków 21 dni plecy

Opis oferty pracyTwój zakres zadań: • przygotowanie dokumentacji celnej przywozowej na podstawie dokumentów dostarczonych wraz z przesyłką • sprawdzanie, czy wszystkie dokumenty celne są prawidłowo wypełnione • kontakt z klientami za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonu w celu dostarczenia brakujących lub niejasnych informacji podczas odprawy celnej • nadzór nad dokumentacją logistyczno-transportową Oczekujemy z Twojej strony: • znajomości języka niemieckiego (B2 – C1) • znajomości języka angielskiego (B2 – C1) Co zyskasz: • szeroki pakiet świadczeń (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karty sportowe, bony żywnościowe) • możliwości rozwoju osobistego i zawodowego • zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe • Meal Vouchers • Prepaid Gift Cards • Employee Assitance Programme (np wsparcie psychologiczne dla pracownika i jego rodziny)

Praca w zarządzaniu Klientami z jezykiem niemieckim
Praca w zarządzaniu Klientami z jezykiem niemieckim
Kraków 22 dnia plecy

Opis oferty pracyOczekiwania: • znajomość języka angielskiego (min. B2) oraz niemieckiego (min. C1) • min. 4 lata doświadczenia w obsłudze klienta, sprzedaży lub zarządzaniu kontem Zakres zadań: • opieka posprzedażowa klienta • zarządzanie umowami i ich przedłużaniem • upselling • współpraca z klientem Benefity: • specjalistyczne szkolenia • możliwości rozwoju w branży IT • pakiet benefitów (ubezpieczenie, pakiet medyczny, karta multisport) Elastyczne podejście, które pozwala na odpowiednią równowagę między pracą a życiem prywatnym, gdzie aktywności sportowe, wyjścia i inicjatywy wolontariackie są częścią naszego codziennego życia.

Osobista Asystentka
Osobista Asystentka
Kraków 23 dnia plecy

Adwokat poszukuje bardzo osobistej asystentki. Oferuję pracę nie kolidującą z nauką / życiem prywatnym oraz dobre zarobki. Proszę o email wraz ze zdjęciem sylwetki.

Brygadzista/Kierownik
Brygadzista/Kierownik
Kraków 23 dnia plecy

Opis oferty pracyBrygadzista – Monter Prowadzący Opis stanowiska: - organizacja pracy - przekazywanie zadań od niemieckich przełożonych - prowadzenie ewidencji czasu pracy - praca z rysunkiem technicznym i izometrycznym Wymagania: - znajomość języka niemieckiego - dobra organizacja pracy i samodzielność w realizacji zadań, kierowanie zespołem ludzi - umiejętność czytania rysunków technicznych i izometrycznych - podstawowe prace spawalnicze - udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku Oferujemy: - Wynagrodzenie minimum 5000 euro / msc. - Dodatek za godziny nocne i dni świąteczne - Niemiecka umowa o pracę - Niemieckie ubezpieczenie społeczne (AOK Niedersachsen) - Zatrudnienie na okres stały - Auta służbowe do dyspozycji - Zakwaterowanie po stronie pracodawcy - Odzież BHP, sprzęt biurowy Prosimy o zamieszczanie poniższej zgody na formularzu CV: „Udzielam zgody Indmont sp. z o.o. sp.k. na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych na potrzeby procesu rekrutacji” Jeżeli chcesz, abyśmy zatrzymali Twoje CV w swojej bazie po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, prosimy dodatkowo o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: „Udzielam zgody Indmont sp. z o.o. sp.k. na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych na potrzeby procesu rekrutacji oraz dla celów przyszłych rekrutacji”. Informujemy, że administratorem Twoich danych jest Indmont sp. z o.o. sp.k. (ul. Na Barciach 6, 31-423 Kraków). Twoje dane osobowe przetwarzane są na podstawie dobrowolnie udzielonej zgody. Odmowa jej udzielenia uniemożliwi jednak udział w rekrutacji. Informujemy, że masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane zostaną usunięte po zakończeniu rekrutacji, chyba, że udzieliłeś zgody na ich przetwarzanie na potrzeby kolejnych rekrutacji. Twoje dane mogą być przekazywane agencjom rekrutacyjnym i innym podmiotom współpracującym przy procesie rekrutacji. Nie przekazujemy twoich danych poza Europejski Obszar Gospodarczy.”

Pracownik biurowy w urzędzie wojewódzki
Pracownik biurowy w urzędzie wojewódzki
Kraków 26 dni plecy

Opis oferty pracyOferta skierowana do osób z niepełnosprawnością ___________ Fundacja Sustinae zaprasza osoby z niepełnosprawnościami do udziału w procesie rekrutacji w ramach projektu „Czas na staż – program aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Edycja 2_2” na stanowisko: STAŻYSTA W MAŁOPOLSKIM URZĘDZIE WOJEWÓDZKIM. Wydział ds. cudzoziemców. Miejsca stażu: MUW, KRAKÓW, ul. Przy Rondzie 6 Zadania: • Proste prace biurowe • Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji • Inne w zależności od wykształcenia i doświadczenia Wymagania: • Aktualne do końca marca 2024 r. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub aktualny dokument równoważny • Status na rynku pracy: osoby bezrobotnej, nieaktywnej zawodowo lub poszukującej pracy • Znajomość pakietu Office • Min. średnie wykształcenie • Komunikatywność, współpraca, otwartość na nowe doświadczenia, wysoka kultura osobista, sumienność • Wysoka motywacja do nabycia doświadczenia zawodowego w administracji państwowej, umiejętność pracy w zespole i otwartość na nowe wyzwania Oferujemy: • Płatny 3 miesięczny staż zawodowy w dostosowanym budynku • Bezpłatny udział w szkoleniach i kursach • Możliwość zdobycia profesjonalnej wiedzy oraz doświadczenia w administracji i służbie publicznej • Doradztwo w zakresie rozwoju kariery • Indywidualne i profesjonalne podejście w procesie rekrutacji Osoby zainteresowane udziałem w procesie rekrutacji prosimy o przesyłanie CV wraz z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności pod adres: @ tytuł: STAŻ MUW KRAKÓW ________ Oferta skierowana do osób z niepełnosprawnością

Płatny staż dla studentów i absolwentów
Płatny staż dla studentów i absolwentów
Kraków 26 dni plecy

Opis oferty pracyOferta skierowana jest wyłącznie do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. _____________________________________________ Fundacja Sustinae zaprasza do Projektu „Kwalifikacje-kompetencje-doświadczenie. Absolwencki start do kariery” który realizowany jest w okresie od 1 października 2023 r. do 30 września 2024 r. (II etap). W ramach projektu gwarantujemy 4-miesięczny płatny staż dla studentów i absolwentów z orzeczeniem :) a dodatkowo może zrobić za darmo kurs z certyfikatem, jaki tylko chcesz! - zostało 10 miejsc Do wyboru jest kilka branży i wiele stanowisk. Co Cię interesuje? HR, IT, Kadry, Marketing a może coś zupełnie innego? Zapytaj nas o swoją branżę i sprawdź, czy możemy zorganizować dla Ciebie staż - w ramach którego możesz również zaliczyć praktyki studenckie. Jesteś idealnym kandydatem/kandydatką jeśli: - Posiadasz orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub inne równoważne np. z ZUS – warunek konieczny! - Jesteś na ostatnim roku studiów lub absolwentem do 5 lat po otrzymaniu dyplomu (jeśli nie masz dyplomu, ale zdałeś wszystkie przedmioty i zaliczenia, również możesz się zgłosić) -----> Trzeba spełnić oba warunki :) Projekt przewiduje: • Diagnoza aktualnej sytuacji zawodowej wraz z przygotowaniem Indywidualnego Planu Działania, • Wdrożenie indywidualnej ścieżki kariery, • Grupowe warsztaty umiejętności psychospołecznych i treningów pracy, • Wsparcie asystenta rynku pracy w znalezieniu odpowiedniego miejsca zatrudnienia (pośrednictwo pracy), • Poradnictwo specjalistyczne (np. prawnik, terapeuta, coach, trener aktywizacji) - w razie potrzeby • Udział w szkoleniu zawodowym zmierzającym do uzyskania, podniesienia lub zmiany kwalifikacji – kursy z różnych dziedzin zawodowych! • Realizacja płatnego stażu zawodowego trwającego 4 miesiące, w wybranym przez Ciebie zawodzie (ok. 2 200 zł na rękę) • Dodatek motywacyjny wypłacany co miesiąc (ok. 400 zł dla Ciebie w ramach udziału) Jak wziąć udział? Wyślij do Nas swoje CV, a my umówimy się z Tobą na spotkanie lub zadzwoń i zapytaj o szczegóły. W tytule maila wpisz „Absolwent”. Kontakt: e-mail: monika_wegrzyn[małpa]fundacjasustiane.org, tel.; 692 - pokaż numer telefonu - Jeśli jeszcze nie wiesz, co chcesz robić lub szukasz miejsca zaczepienia, aby zdobyć pierwsze doświadczenie, to nasz projekt jest dla Ciebie. --> Sprawdź nasze inne oferty na stronie fundacjasustinae.org – zakładka – aktywne projekty Projekt współfinansowany jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, dzięki czemu jako Fundacja możemy zaoferować kompleksowe wsparcie w wejściu na rynek pracy!

Młodsza Księgowa, Skawina
Młodsza Księgowa, Skawina
Kraków 26 dni plecy

Opis oferty pracyAktualnie dla naszego Klienta z branży budowlano – produkcyjnej poszukujemy Kandydata na stanowisko: Młodszy księgowy/księgowa. Zakres obowiązków: Zbieranie i analizowanie faktur firmy oraz wszelkich dokumentów związanych z działalnością; Księgowanie dokumentów, księgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, rozliczeń międzyokresowych kosztów, rozliczanie delegacji pracowników itp; Prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej; Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami; Pomoc w opracowaniu danych i informacji niezbędnych do opracowania bilansu, rachunku zysków i strat, cash flow oraz części opisowych do sprawozdania finansowego jednostki. Oczekiwania: Doświadczenie min. 1 rok w pracy na podobnym stanowisku; Znajomość obsługi programów księgowych; Biegła obsługa MS Office (zwłaszcza Excel); Dokładność, cierpliwość, odpowiedzialność. Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie; Możliwość posiadania karty Multisport oraz pakietu medycznego; Rozwój zawodowy; Miłą atmosferę; Niezbędne narzędzia do pracy. Zachęcamy do aplikowania. Prosimy o zamieszczenie w swoim CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przez HR Project Sp. z o.o. (ul. Radziwiłłowska 27/18, 31-026 Kraków), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000).

Pracownik kadrowo-biurowy - Piekielnik
Pracownik kadrowo-biurowy - Piekielnik
Kraków 26 dni plecy

Opis oferty pracyAgencja pracy MK Job poszukuje do swojego zespołu Pracownika biurowego z doświadczeniem Miejsce pracy: Piekielnik Wymagania: • Doświadczenie w obszarze kadrowo-biurowym wymóg konieczny ! • Znajomość procesu legalizacji pracowników będzie dodatkowym atutem • Wykształcenie minimum średnie • Znajomość pakietu MS Office • Komunikatywność i zdolności organizacyjne Zakres obowiązków: • Pomoc w obszarze zarządzania dokumentacją kadrową • Asystowanie przy organizacji procesów biurowych • Realizacja powierzonych zadań administracyjnych • Działania w zakresie legalizacji zatrudnienia Oferujemy: • Wynagrodzenie: 5400 PLN brutto • Umowę o pracę • Pracę od poniedziałku do piątku (8-16) Prześlij nam swoje CV za pośrednictwem portalu Lento.pl W razie pytań zapraszamy do kontaktu!

Prowadzenie zmiany nocnej - praca biurowa
Prowadzenie zmiany nocnej - praca biurowa
Kraków 28 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy do swojego zespołu pracowników monitoringu. Praca polega na raportowaniu oraz monitorowaniu podległych placówek/zespołów zgodnie ze standardami firmy. Poszukujemy osób odpowiedzialnych i spostrzegawczych. Nie wymagamy doświadczenia, jeżeli masz wyżej wymienione cechy to reszty Cię nauczymy. Praca nocna od godziny 20/21 Dyspozycyjność - 5 dni w tygodniu Biuro mieści się na Bronowicach. Oferujemy: Wynagrodzenie w formie tygodniówek Umowę zawartą na czas nieokreślony Laptop, telefon Prywatną opiekę medyczną Praca w młodym i zgranym zespole Na wynagrodzenia składa się podstawa 4000,00 zł netto + prowizja Suma +/- jest to 5000 - 6000 zł netto miesięcznie ( wszystko zależne jest od Twojego zaangażowania i umiejętności w zarządzaniu) Preferowane są osoby powyżej 25 roku życia, znajomość języka polskiego komunikatywna. Osoby zainteresowane pracą prosimy o przesyłanie CV poprzez portal Lento. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska
Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska
Kraków 28 dni plecy

Opis oferty pracyBranża: mechaniczna – specjalność: aparaty i urządzenia przemysłowe TYP OFERTY: UMOWA O PRACĘ OPIS STANOWISKA: Wykonywanie obowiązków wynikających z rozporządzenia Rady Ministrów o służbie BHP i ochronie środowiska: · Wdrażanie standardów BHP i ochrony środowiska w Polimer Tech; · Prowadzenie niezbędnej dokumentacji oraz raportowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wymaganiami wewnętrznymi firmy; · Wspieranie, nadzorowanie i weryfikacja działań wynikających z inspekcji i kontroli oraz audytów zewnętrznych w zakresie bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska; · Prowadzenie audytów wewnętrznych oraz szkoleń z zakresu BHP; · Ustalanie przyczyn oraz okoliczności wypadków i zdarzeń potencjalnie wypadkowych; · Sporządzanie i nadzorowanie realizacji działań korygujących i zapobiegawczych; · Inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo oraz motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań; · Prowadzenie analizy ryzyka zawodowego; · Poprawa ergonomii pracy; · Opiniowanie oraz udział w przekazywaniu do użytkowania nowych stanowisk pracy, maszyn; · Bieżąca kontrola warunków środowiskowych, dokonywanie pomiarów środowiskowych, rozliczanie opłat związanych z ochroną środowiska oraz zlecanie badań, analiz i oceny jakości środowiska; · Doskonalenie i utrzymanie Zintegrowanego Sytemu Zarządzania wg wymagań norm ISO 45001 i 14001; · Prowadzenie bieżących spraw związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami; · Nadzór nad gospodarką odpadami, gospodarką wodno-ściekową oraz emisją do powietrza; · Samodzielne kształtowanie standardów bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami; · Identyfikacja i ocena aspektów środowiskowych; · Sporządzanie sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa ochrony środowiska np. KOBiZE, BDO; WYMAGANIA: · Wykształcenie wyższe kierunkowe: ochrona środowiska, BHP; · Znajomość przepisów prawnych dotyczących BHP i ochrony środowiska; · Wysokie umiejętności komunikacyjne; · Samodzielność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań; · Znajomość branży stalowej i przemysłowej (mile widziane); · Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne (umiejętność zbierania, przetwarzania i analizowania danych); · Umiejętność pracy wielozadaniowej, inicjatywa i samodzielność w działaniu; · Staranność i dokładność; · Kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole; · Dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel, Power Point) · Nastawienie na rozwój i zdobywanie nowych doświadczeń. · Prawo jazdy kat. B OFERUJEMY: Pracę w doświadczonym zespole; Rozwój zawodowy, podnoszenie kwalifikacji; Możliwość zdobycia doświadczenia w branży przemysłu stalowego, petrochemicznego i chemicznego; Poznanie specyfiki instalacji technologicznych i procesowych; Atrakcyjne wynagrodzenie; System dodatków: ubezpieczenie, opieka medyczna PZU, karty MultiSport. KONTAKT: CV prosimy kierować na adres e-mail: @ z dopisaną klauzulą nr 1 lub klauzulą nr 1 oraz nr 2, jak opisano w zakładce „Kariera” na stronie www.polimer.tech

Płatny staż administracja/marketing/finanse
Płatny staż administracja/marketing/finanse
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOferta skierowana jest wyłącznie do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. _____________________________________________ Fundacja Sustinae zaprasza do Projektu „Kwalifikacje-kompetencje-doświadczenie. Absolwencki start do kariery” który realizowany jest w okresie od 1 października 2023 r. do 30 września 2024 r. (II etap). W ramach projektu gwarantujemy 4-miesięczny płatny staż dla studentów i absolwentów z orzeczeniem :) a dodatkowo może zrobić za darmo kurs z certyfikatem, jaki tylko chcesz! - zostało 10 miejsc Do wyboru jest kilka branży i wiele stanowisk. Co Cię interesuje? HR, IT, Kadry, Marketing a może coś zupełnie innego? Zapytaj nas o swoją branżę i sprawdź, czy możemy zorganizować dla Ciebie staż - w ramach którego możesz również zaliczyć praktyki studenckie. Jesteś idealnym kandydatem/kandydatką jeśli: - Posiadasz orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub inne równoważne np. z ZUS – warunek konieczny! - Jesteś na ostatnim roku studiów lub absolwentem do 5 lat po otrzymaniu dyplomu (jeśli nie masz dyplomu, ale zdałeś wszystkie przedmioty i zaliczenia, również możesz się zgłosić) -----> Trzeba spełnić oba warunki :) Projekt przewiduje: • Diagnoza aktualnej sytuacji zawodowej wraz z przygotowaniem Indywidualnego Planu Działania, • Wdrożenie indywidualnej ścieżki kariery, • Grupowe warsztaty umiejętności psychospołecznych i treningów pracy, • Wsparcie asystenta rynku pracy w znalezieniu odpowiedniego miejsca zatrudnienia (pośrednictwo pracy), • Poradnictwo specjalistyczne (np. prawnik, terapeuta, coach, trener aktywizacji) - w razie potrzeby • Udział w szkoleniu zawodowym zmierzającym do uzyskania, podniesienia lub zmiany kwalifikacji – kursy z różnych dziedzin zawodowych! • Realizacja płatnego stażu zawodowego trwającego 4 miesiące, w wybranym przez Ciebie zawodzie (ok. 2 200 zł na rękę) • Dodatek motywacyjny wypłacany co miesiąc (ok. 400 zł dla Ciebie w ramach udziału) Jak wziąć udział? Wyślij do Nas swoje CV, a my umówimy się z Tobą na spotkanie lub zadzwoń i zapytaj o szczegóły. W tytule maila wpisz „Absolwent”. Kontakt: e-mail: monika_wegrzyn[małpa]fundacjasustiane.org, tel.; 692 - pokaż numer telefonu - Jeśli jeszcze nie wiesz, co chcesz robić lub szukasz miejsca zaczepienia, aby zdobyć pierwsze doświadczenie, to nasz projekt jest dla Ciebie. --> Sprawdź nasze inne oferty na stronie fundacjasustinae.org – zakładka – aktywne projekty Projekt współfinansowany jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, dzięki czemu jako Fundacja możemy zaoferować kompleksowe wsparcie w wejściu na rynek pracy!

Zmiany nocne - praca biurowa
Zmiany nocne - praca biurowa
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteś nocnym markiem ? Cechuje Cię spostrzegawczość ? Potrafisz dogadać się z każdym ? Jeżeli na te pytania odpowiadasz twierdząco to mam dla Ciebie propozycje ! Praca z biura w Krakowie, w godzinach nocnych. Do Twoich obowiązków będzie należało kierowanie zespołem ludzi. Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie - telefon oraz laptop służbowy - płatne szkolenie wdrażające - praca w młodym i zgranym teamie Wymagamy : - dobrego zorganizowania -sumienności -odpowiedzialnego podejścia do powierzonych zadań - dyspozycyjności 5 nocek w tygodniu Jeżeli jesteś zainteresowany/na to prześlij nam swoje CV i przyjdź na niezobowiązujące spotkanie :) Preferowane osoby osoby z językiem polskim na poziomie ojczystym oraz powyżej 23 roku życia . Do zobaczenia !

Asystent ds. celnych z językiem niemieckim
Asystent ds. celnych z językiem niemieckim
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTwój zakres zadań: • przygotowanie dokumentacji celnej przywozowej na podstawie dokumentów dostarczonych wraz z przesyłką • sprawdzanie, czy wszystkie dokumenty celne są prawidłowo wypełnione • kontakt z klientami za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonu w celu dostarczenia brakujących lub niejasnych informacji podczas odprawy celnej • nadzór nad dokumentacją logistyczno-transportową Oczekujemy z Twojej strony: • znajomości języka niemieckiego (B2 – C1) • znajomości języka angielskiego (B2 – C1) Co zyskasz: • szeroki pakiet świadczeń (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karty sportowe, bony żywnościowe) • możliwości rozwoju osobistego i zawodowego • zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe • Meal Vouchers • Prepaid Gift Cards • Employee Assitance Programme (np wsparcie psychologiczne dla pracownika i jego rodziny)

Specjalista ds Obronnych/Koordynator
Specjalista ds Obronnych/Koordynator
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTTerenowa Stacja WCKiK SPZOZ w Krakowie zatrudni Specjalistę ds. Obronnych – Koordynatora w pełnym wymiarze czasu pracy. Wymagania: – wykształcenie średnie – aktualne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE – kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Oferujemy: – dodatek stażowy uzależniony od wysługi lat pracy od 5 do 20% – świadczenia socjalne z ZFŚS – możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji na adres: @ lub kontakt telefoniczny 261 - pokaż numer telefonu - .

Sprzedawca/Doradca Klienta
Sprzedawca/Doradca Klienta
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMerkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 61 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji i Czech, oraz 6 sklepów internetowych. Wyróżnia nas szeroki asortyment, niskie ceny i profesjonalna obsługa. Każdego dnia wdrażamy je w życie oferując naszym klientom najbardziej konkurencyjne ceny i fachowe doradztwo. Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, w której doceniamy zaangażowanie pracowników i dajemy im możliwość rozwoju. Jeżeli chcesz z nami rozwijać swoje umiejętności i zdobywać nowe kompetencje, dołącz do nas jako. Sprzedawca/Doradca Klienta miejsce pracy Kraków ul. Józefa Marcika 16) Będziesz odpowiedzialny/a za: sprzedaż produktów i usług w swoim dziale, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; kompleksowa obsługa Klienta w zakresie sprzedaży dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy. Jeżeli wyróżnia Cię otwartość na ludzi, komunikatywność; chcesz się rozwijać i doskonalić; potrafisz pracować zespołowo i masz doświadczenie w sprzedaży, jesteś ambitny i zaangażowany w realizację powierzonych zadań; Oferujemy: wynagrodzenie stałe + premia; możliwość rozwoju osobistego i zawodowego oraz awansu; pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; Informujemy, że spotkamy się z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane pracą proszone są o przesłanie CV za na adres: @ Prosimy o zamieszczanie na dokumentach aplikacyjnych CV klauzuli o następującej treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji pracowników i zleceniobiorców prowadzonych przez Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie (ul. Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno), 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a) w/w Rozporządzenia, 3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji, tj.nie dłużej niż przez okres 1 roku od daty przesłania Administratorowi niniejszego formularza, 4) posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, 5) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, 6) ma Pani/Pan prawo do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych 7) podanie danych osobowych jest warunkiem przeprowadzenia rekrutacji w celu zawarcia umowy o pracę lub umów cywilnoprawnych z wybranymi osobami.

Płatny staż /praktyka ze znajomością Niemieckiego
Płatny staż /praktyka ze znajomością Niemieckiego
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOpis oferty pracy Poszukiwana osoba będzie odpowiedzialna za: Redagowanie oraz publikacja ogłoszeń o pracę Samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych na wszystkie szczeble stanowisk Przeprowadzanie wywiadów telefonicznych i spotkań rekrutacyjnych z kandydatami Analiza zebranych dokumentów aplikacyjnych Nadzór nad procesem zatrudniania kandydatów Raportowanie działań Wsparcie działu HR w bieżących tematach Realizację celów rekrutacyjnych Monitorowanie tendencji na rynku pracy oraz określanie kierunku działań operacyjnych Nienormowane godziny pracy . До обов’язків буде входити: -Редагування та публікація оголошень про роботу; -Самостійна реалізація проектів з підбору персоналу на всі рівні посад; -Проведення телефонних співбесід і зустрічей з кандидатами; -Аналіз зібраної інформації; -Нагляд за процесом прийняття на роботу кандидатів; -Звітність про діяльність; -Підтримка відділу кадрів; -Реалізація цілей та завдань; -Відстеження тенденцій на ринку праці та визначення напряму оперативної діяльності; -Ненормований робочий час.

Praca dla studenta Kraków
Praca dla studenta Kraków
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOgłoszenie o pracę dla studenta w Krakowie - HRizon - Human is a reason - Jesteśmy firmą specjalizującą się w rynku pracy i poszukujemy ambitnych i zdyscyplinowanych studentów z Krakowa do naszego zespołu. Miejsce pracy - Kraków, możliwość pracy zdalnej Oferujemy pracę zdalną na umowę zlecenie, co daje możliwość elastycznych godzin pracy i komfortu pracy z domu. Zadania, które będą należały do Twoich obowiązków: - przygotowanie i wysyłka dokumentów na poczcie - przygotowanie ogłoszeń o pracę - udostępnianie ogłoszeń na różnych portalach - przygotowywanie profili kandydatów - uzupełnianie bazy danych Dlaczego warto do nas dołączyć? Oprócz możliwości elastycznego dzielenia czasu pomiędzy studiami a pracą, oferujemy Ci szansę zdobycia cennego doświadczenia w branży. Pracując z nami, będziesz mieć okazję rozwinąć umiejętności organizacyjne, zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania rynkiem pracy oraz wzbogacić swoje CV o ciekawe projekty. Jeśli jesteś studentką lub studentem z Krakowa, posiadającym umiejętność samodzielnego działania, dokładność oraz chęć zdobywania nowych doświadczeń - czekamy na Twój udział w rekrutacji! Aby zgłosić swoje zainteresowanie, prosimy o przesłanie swojego CV na adres e-mail: @ W tytule wiadomości proszę wpisać "Praca dla studenta - Kraków". Pamiętaj, że ilość miejsc jest ograniczona, dlatego zachęcamy do szybkiej aplikacji. Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności w komfortowej atmosferze pracy zdalnej. Czekamy na Ciebie! Dane kontaktowe: Hrizon, ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków E-mail: @ Tytuł wiadomości: "Praca dla studenta - Kraków"

Pracownik biurowy / Piekielnik - od zaraz
Pracownik biurowy / Piekielnik - od zaraz
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma MK Job poszukuje do swojego zespołu Pracownika biurowego Wymagania: • Doświadczenie w obszarze kadrowo-biurowym • Wykształcenie minimum średnie • Znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office • Komunikatywność i zdolności organizacyjne Obowiązki: • Pomoc w obszarze zarządzania dokumentacją kadrową • Asystowanie przy organizacji procesów biurowych • Realizacja powierzonych zadań administracyjnych Oferujemy: • Wynagrodzenie: 5400 PLN brutto • Umowę o pracę Prześlij nam swoje CV za pośrednictwem portalu Lento.pl lub przez naszą stronę: https://www.mkjob.pl/pracownik-biurowy W razie pytań zapraszamy do kontaktu: 536 - pokaż numer telefonu - *Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Księgowość korporacyjna z językiem niemieckim praca zdalna
Księgowość korporacyjna z językiem niemieckim praca zdalna
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyObowiązki: przygotowywanie i księgowanie faktur PO/nPO, przygotowywanie propozycji płatności, kontakt z klientem, wsparcie w zamykaniu okresów rozliczeniowych, raportowanie, tworzenie i aktualizowanie dokumentacji procesowej, bieżące rozwiązywanie problemów, tworzenie i aktualizowanie procedur, udział w procesach usprawniających, współpraca z innymi działami w firmie. Kwalifikacje: doświadczenie w księgowości korporacyjnej w dziale AP, AR lub GL, znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2, dobra organizacja pracy własnej, dobra znajomość zasad rachunkowości, wykształcenie wyższe w zakresie finansów/rachunkowości, znajomość Ms. Office. Benefity: praca w międzynarodowej firmie, możliwość udziału w międzynarodowych projektach, zestaw świadczeń socjalnych do wyboru, wynagrodzenie adekwatne do Twoich kompetencji i doświadczenia, program treningowy, praca zdalna.

Administrator systemów informatycznych
Administrator systemów informatycznych
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyWojewódzki Urząd Pracy w Krakowie ogłasza nabór na stanowisko Administratora systemów informatycznych w Zespole Informatyki Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie działa na rzecz utrzymania aktywności zawodowej mieszkańców województwa małopolskiego, a jednocześnie jest inicjatorem wielu przedsięwzięć o randze krajowej. Pracują tu eksperci m.in. z zakresu poradnictwa zawodowego, podnoszenia kwalifikacji osób dorosłych, badań i analiz sytuacji na rynku pracy, programowania działań, funduszy unijnych, wsparcia przedsiębiorców i pracowników. To jednostka, tworzona przez ludzi KOMPETENTNYCH, AMBITNYCH, KREATYWNYCH, którym praca daje dużo satysfakcji, a przede wszystkim - od których można się uczyć! Dążymy do tego, aby każdy nasz pracownik czuł się tu dobrze, działał z pełnym zaangażowaniem, był otwarty na współpracę, rozwój i kreowanie nowych przedsięwzięć. Aplikując w nasze szeregi musisz wiedzieć, że cenimy sobie nie tylko Twoją wiedzę i doświadczenie, ale także umiejętności, predyspozycje i motywacje do pracy w danym obszarze. Zapraszamy do aplikowania na stanowiska w WUP w Krakowie i dołączenia do grona naszych pracowników! 1. Dlaczego warto być częścią naszego zespołu? - cenimy sobie stabilizację – gwarancja umowy o pracę; - korzystamy z elastycznego czasu pracy – możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 7:00 a 9:00, w okresie letnim 6:00 a 9:00; - dbamy o wzajemne bezpieczeństwo i komfort pracy; - mamy możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego; - za naszą pracę otrzymujemy również dodatkowe wynagrodzenie roczne, dodatek za wieloletnią pracę oraz nagrodę jubileuszową; - otrzymujemy finansowe świadczenia socjalne np. dofinansowanie do wypoczynku; - korzystamy z różnych form podnoszenia kwalifikacji odpowiadającym na nasze potrzeby; - pracujemy w dobrze skomunikowanej lokalizacji – bez problemu dojedziesz do nas wszystkimi formami komunikacji miejskiej; - dbamy o przyjazną atmosferę oraz wsparcie współpracowników i przełożonego; - z dużą otwartością angażujemy się w wiele inicjatyw społecznych i integracyjnych. 2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku administratora systemów informatycznych: - administracja systemem informatycznym WUP w zakresie sieci komputerowej, urządzeń sieciowych, serwerów, w tym wdrażanie, instalowanie i konfigurowanie sprzętu IT i oprogramowania; - obsługa i nadzór nad właściwym funkcjonowaniem usług IT; - analiza i wdrażanie zabezpieczeń systemu IT; - analiza potrzeb użytkowników systemu informatycznego WUP; - przygotowywanie przetargów na zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania; - nadzór nad właściwym i prawidłowym wykorzystaniem systemu informatycznego WUP, w tym oprogramowania na poszczególnych stanowiskach; - diagnostyka usterek, usuwanie awarii i zlecanie firmom zewnętrznym naprawy sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach linii wsparcia IT, tj. obsługi helpdesk; wykonywanie zadań z zakresu bezpieczeństwa informacji, w tym współtworzenie polityk, instrukcji, zasad oraz procedur w kontekście bezpieczeństwa IT. 3. Wymagania niezbędne: spełnianie wymogów kwalifikacyjnych określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530), WYKSZTAŁCENIE: minimum średnie. DOŚWIADCZENIE: - w przypadku wykształcenia średniego lub wyksztalcenia wyższego innego niż informatyczne min. rok stażu pracy oraz min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania systemów informatycznych, - w przypadku pożądanego wyższego wyksztalcenia min. 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku w zakresie administrowania systemów informatycznych. WIEDZA DOTYCZĄCA: - obsługi i administracji sieci (LAN, WAN) oraz urządzeń sieciowych (przełączników, routerów, UTM/ścian ogniowych), Microsoft Hyper-V, klastra HV, macierzy dyskowych, serwerów (MS, UNIX), sprzętu IT, baz danych (SQL), stron internetowych (front i back-end). - cyberbezpieczeństwa, - diagnostyki sprzętu komputerowego, - wdrażania oprogramowania informatycznego, - ustawy o ochronie danych osobowych. UMIEJĘTNOŚCI: - projektowania i budowania infrastruktury informatycznej, - obsługi systemów operacyjnych MS oraz pakietu MS Office w stopniu zaawansowanym, - planowanie i organizacja pracy własnej, - myślenia strategicznego, - stosowania niestandardowych rozwiązań, - podejmowania decyzji, - rozwoju własnego, - komunikacji, - analizowania i rozwiązywania problemów. CECHY OSOBOWOŚCI: - odpowiedzialność, - zaangażowanie, - dokładność, - samodzielność, - terminowość. 4. Mile widziane: wykształcenie: wyższe informatyczne wiedza dotycząca ustawy prawo zamówień publicznych umiejętności: - obsługi klienta, - prowadzenia prezentacji/szkoleń, - komunikatywnej znajomości języka obcego – preferowany techniczny język angielski. Pełna treść ogłoszenia oraz szczegóły dotyczące wymaganych dokumentów, które musisz przedłożyć podczas składania aplikacji oraz terminu i sposobu aplikowania znajdziesz: https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie,a,2412102,ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-urzednicze-administratora-systemow-informatycznych.html Termin składania dokumentów: do 1 marca 2024 r. (liczy się data wpływu) Aplikacje złożone w innej formie, po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.

KRAKÓW - Pracownik Obsługi w punkcie ksero
KRAKÓW - Pracownik Obsługi w punkcie ksero
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAgencja Pracy "Kaja" nr. rej. 391 obecnie poszukuje pracownika na stanowisko: Pracownik Obsługi w punkcie ksero Miejsce pracy: Kraków (Śródmieście) ZAKRES OBOWIĄZKÓW * obsługa klienta * obsługa komputera, specjalistycznych kopiarek, * obsługa skanerów, ploterów i drukarek cyfrowych WYMAGANIA: * dobra znajomość programów komputerowych * atutem będzie doświadczenie na pracy na podobnym stanowisku * motywacja i chęć do pracy OFERUJEMY: * stałe zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na 1/2 etatu * wynagrodzenie ustalane z firmą w zależności od doświadczania, * pracę centrum Krakowa Osoby zainteresowane proszę o wysłanie CV na adres @ z dopiskiem "Pracownik Obsługi w punkcie ksero " Telefon kontaktowy: 12 433 74 10 Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy zamieścić dopisek: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Agencję Pracy Kaja z siedzibą w Krakowie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r.,poz.922)”.Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji." Informujemy, że Administratorem danych jest Agencja pracy Kaja z siedzibą przy ul. Felicjanek 10/7 w Krakowie . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne

TESTER APLIKACJI MOBILNYCH - 6500 PLN | Praca Zdalna
TESTER APLIKACJI MOBILNYCH - 6500 PLN | Praca Zdalna
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca Zdalna Jako Tester Błędów na Stronach i Aplikacjach / 2 000- 6 500 PLN . Oferujemy możliwość podjęcia dodatkowej roli w dziedzinie Testowania Błędów na Stronach i Aplikacjach. Zarabiaj, identyfikując rzeczywiste problemy na stronach internetowych i w aplikacjach! . Poszukujesz sposobu na dodatkowe zarobki? Trafiłeś we właściwe miejsce. Doświadczenie w dziedzinie Testowania nie jest konieczne. . Wykonywanie zadań odbywa się w pełni zdalnie, korzystając jedynie z telefonu lub komputera. Współpracujemy z solidnymi platformami, które umożliwiają nam realizację zleceń i projektów, za co otrzymujemy wynagrodzenie za identyfikację błędów na stronach i w aplikacjach. . Zapewniamy materiały szkoleniowe, dzięki którym nauczysz się efektywnie działać jako Tester Błędów od A do Z. Nabyte doświadczenie może stanowić wartościowy punkt na Twoim CV, ułatwiając zdobycie pracy w dziedzinie Testowania, np. jako Tester Manualny czy Tester Oprogramowania! Opis stanowiska: - Wykrywanie błędów na stronach internetowych - Wykrywanie błędów w aplikacjach - Wystawianie opinii po przeprowadzonych testach - Testowanie funkcjonalności aplikacji i stron internetowych Co oferujemy? - Wynagrodzenie 2 000 PLN - 6 500 PLN + (zależne od ilości wykonanej pracy) - Praca zdalna z domu - System rang i odznak - Możliwość awansu (im wyższa ranga, tym większe zarobki) - Przynależność do międzynarodowej społeczności Testerów - Członkostwo w naszym polskim środowisku - Dodatkowe premie (kwoty zależne od zaangażowania) - Pełne wsparcie naszego zespołu na każdym etapie współpracy - Elastyczne godziny pracy - Możliwość realizacji wypłat na bieżąco - Nie wymagamy doświadczenia, szkolimy nowych członków od podstaw - Nie wymagamy żadnych inwestycji finansowych - Nie wymagamy polecania żadnych produktów! Wymagania: - Ukończone 18 lat - Urządzenie z dostępem do internetu (telefon, laptop, tablet, komputer) - Motywacja do pracy Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, kliknij przycisk „APLIKUJ”, gdzie zostaniesz przekierowany do rozmowy ze mną. Liczba miejsc jest ograniczona, więc kto pierwszy, ten lepszy. Przejmij kontrolę nad swoją sytuacją zawodową i nie trać więcej czasu na bezsensowne zatrudnienie. Zapraszamy do współpracy

Pracownik biurowy - Urząd Wojewódzki
Pracownik biurowy - Urząd Wojewódzki
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFundacja Sustinae zaprasza osoby z niepełnosprawnościami do udziału w procesie rekrutacji w ramach projektu „Czas na staż – program aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Edycja 2_2” na stanowisko: STAŻYSTA W MAŁOPOLSKIM URZĘDZIE WOJEWÓDZKIM. Wydział ds. cudzoziemców. Miejsca stażu: MUW, KRAKÓW, ul. Przy Rondzie 6 Zadania: • Proste prace biurowe • Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji • Inne w zależności od wykształcenia i doświadczenia Wymagania: • Aktualne do końca marca 2024 r. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub aktualny dokument równoważny • Status na rynku pracy: osoby bezrobotnej, nieaktywnej zawodowo lub poszukującej pracy • Znajomość pakietu Office • Min. średnie wykształcenie • Komunikatywność, współpraca, otwartość na nowe doświadczenia, wysoka kultura osobista, sumienność • Wysoka motywacja do nabycia doświadczenia zawodowego w administracji państwowej, umiejętność pracy w zespole i otwartość na nowe wyzwania Oferujemy: • Płatny 3 miesięczny staż zawodowy w dostosowanym budynku • Bezpłatny udział w szkoleniach i kursach • Możliwość zdobycia profesjonalnej wiedzy oraz doświadczenia w administracji i służbie publicznej • Doradztwo w zakresie rozwoju kariery • Indywidualne i profesjonalne podejście w procesie rekrutacji Osoby zainteresowane udziałem w procesie rekrutacji prosimy o przesyłanie CV wraz z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności pod adres: @ tytuł: STAŻ MUW KRAKÓW

Urząd Wojewódzki - pracownik biurowy z orzeczeniem
Urząd Wojewódzki - pracownik biurowy z orzeczeniem
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFundacja Sustinae zaprasza osoby z niepełnosprawnościami do udziału w procesie rekrutacji w ramach projektu „Czas na staż – program aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Edycja 2_2” na stanowisko: STAŻYSTA W MAŁOPOLSKIM URZĘDZIE WOJEWÓDZKIM --> Warunkiem przyjęcia na staż jest posiadanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności :) Sprawdź co oferujemy! • Płatny 3 miesięczny staż zawodowy w dostosowanym budynku • Bezpłatny udział w szkoleniach i kursach • Możliwość zdobycia profesjonalnej wiedzy oraz doświadczenia w administracji i służbie publicznej • Doradztwo w zakresie rozwoju kariery • Indywidualne i profesjonalne podejście w procesie rekrutacji Miejsca stażu: KRAKÓW, ul. Przy Rondzie 6 Zadania: • Proste prace biurowe • Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji • Inne w zależności od wykształcenia i doświadczenia Wymagania: • Aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub aktualny dokument równoważny • Status na rynku pracy: osoby bezrobotnej, nieaktywnej zawodowo lub poszukującej pracy • Min. średnie wykształcenie z maturą • Znajomość pakietu Office • Komunikatywność, współpraca, otwartość na nowe doświadczenia, wysoka kultura osobista, sumienność • Wysoka motywacja do nabycia doświadczenia zawodowego w administracji państwowej, umiejętność pracy w zespole i otwartość na nowe wyzwania Osoby zainteresowane udziałem w procesie rekrutacji prosimy o przesyłanie CV wraz z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności pod adres: @ tytuł: STAŻ MUW KRAKÓW

Wypełnianie wniosków
Wypełnianie wniosków
Kraków 30+ kilka dni temu

Poszukuję osób od 18-45 lat, które chcą nauczyć się zarabiać z domu Praca polega na wypełnianiu darmowych formularzy. 1 formularz =100 zł zarobku 50 formularzy= 5000 zł zarobku ‼️ + oczywiście bonusy pieniężne na starcie i w późniejszych etapach pracy Wymagania: ✨około 2/3 godzinki wolne w ciągu dnia- sama wybierasz sobie porę pracy ✨ dostęp do telefonu lub komputera z dostępem do internetu ✨Pełnoletność ✨Zamieszkanie na terenie Polski Praca bez sprzedaży, wkładu własnego, bez namawiania nikogo do niczego, nie musisz mieć żadnego doświadczenia, wszystkiego Cię nauczę. Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu w wiadomości prywatnej na Messenger ANGELIKA SMORDOWSKA

Płatny staż /praktyka ze znajomością języka Ukraiński /Rsyj.
Płatny staż /praktyka ze znajomością języka Ukraiński /Rsyj.
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukiwana osoba będzie odpowiedzialna za: Redagowanie oraz publikacja ogłoszeń o pracę Samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych na wszystkie szczeble stanowisk Przeprowadzanie wywiadów telefonicznych i spotkań rekrutacyjnych z kandydatami Analiza zebranych dokumentów aplikacyjnych Nadzór nad procesem zatrudniania kandydatów Raportowanie działań Wsparcie działu HR w bieżących tematach Realizację celów rekrutacyjnych Monitorowanie tendencji na rynku pracy oraz określanie kierunku działań operacyjnych Nienormowane godziny pracy .

Praca dodatkowa/stała
Praca dodatkowa/stała
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca dodatkowa, lub stała, dla ucznia lub studenta, albo dla wszystkich szukających pracy, w sektorze dietetyki. Praca polega na obsłudze klientów, obsłudze komputera. Wymagania - chęci do nauki nowych rzeczy - status ucznia lub studenta (dietetyki, pokrewnych) - przyjmujemy osoby z doświadczeniem i bez. - umiejętności obsługi komputera - znajomość "podstaw dietetyki". Jeśli nie masz - możesz napisać. Szkolimy od podstaw. Praca: Salon Diet Miejsce pracy : Kraków

Dam pracę projektant/asystent projektanta instalacji sanitarnych
Dam pracę projektant/asystent projektanta instalacji sanitarnych
Kraków 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków:wykonywanie dokumentacji technicznych instalacji sanitarnychw szczególności instalacji wodno-kanalizacyjnych lub/ instalacji centralnego ogrzewaniauzgodnienia z Inwestorem, gestorami siecikoordynacje międzybranżowetworzenie planów i rozwinięć,przygotowywanie obliczeń,koordynacja projektów z innymi branżami.Wymagania:doświadczenie w pracy na stanowisku projektanta/asystenta,wykształcenie wyższe kierunkowe,praktyczną znajomość programów kreślarskich AutoCAD,znajomość programów wspomagających projektowanie Audytor OZC, Instalsoft,samodzielność przy wykonywaniu zadań powierzonych przez projektanta.Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,przyjazną atmosferę pracy,ciekawe projektyO nas:profiprojekt.pl

Asystentka Dyrektora Zarządzającego
Asystentka Dyrektora Zarządzającego
Kraków 30+ kilka dni temu

SQS Holding S.A. specjalizuje się w dostarczaniu usług delegowania pracowników oraz kontroli jakości dla największych firm produkcyjnych w Polsce.Obecnie poszukujemy doświadczonej i energicznej osoby na stanowisko Asystentki Dyrektora Zarządzającego, która będzie odpowiedzialna za zapewnienie efektywnego wsparcia administracyjnego oraz organizacyjnego. Osoba na tym stanowisku będzie miała kluczową rolę w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania biura oraz będzie zaangażowana w różnorodne projekty.Obowiązki:Zarządzanie kalendarzem i harmonogramem spotkań Dyrektora ZarządzającegoPrzygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów na potrzeby spotkań i konferencjiKoordynacja komunikacji zewnętrznej i wewnętrznejObsługa korespondencji elektronicznej oraz tradycyjnejWykonywanie różnorodnych zadań administracyjnych wspierających efektywność pracy Dyrektora Zarządzającego Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutemDoskonała organizacja pracy oraz umiejętność skutecznego zarządzania czasemBardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)Znajomość obsługi biura oraz sprzętu biurowegoUmiejętność pracy w zespole oraz doskonałe umiejętności komunikacyjneBiegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) będzie dodatkowym atutemOferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w dynamicznym i przyjaznym środowisku pracyMożliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmyAtrakcyjne wynagrodzeniePracę w stałych godzinach od poniedziałku do piątku Administratorem podanych przez  Panią/Pana danych osobowych jest SQS Holding S.A.  z siedzibą w ul. Lindego 14, 30-148 Kraków. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych. Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich poprawy.

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
Kraków 30+ kilka dni temu

SQS Holding S.A. specjalizuje się w dostarczaniu usług delegowania pracowników oraz kontroli jakości dla największych firm produkcyjnych w Polsce.Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Pracownika Administracyjno-Biurowego, która będzie odpowiedzialna za zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcie działań administracyjnych. Obowiązki: Obsługa korespondencji pocztowej i mailowejPrzyjmowanie i przekazywanie telefonówZarządzanie dokumentacją biurowąOrganizacja spotkań i podróży służbowychObsługa urządzeń biurowychWspieranie działów w codziennych zadaniach administracyjnychWymagania:Znajomość programu Comarch Optima Dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespoleZnajomość obsługi komputera oraz pakietu biurowegoUmiejętność obsługi urządzeń biurowychKomunikatywność i wysoka kultura osobistaDoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutemJęzyk angielski będzie dodatkowym atutemOferujemy:Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmieMożliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacjiPrzyjazną atmosferę pracyAtrakcyjne wynagrodzeniePracę w stałych godzinach od poniedziałku do piątku Administratorem podanych przez  Panią/Pana danych osobowych jest SQS Holding S.A.  z siedzibą w ul. Lindego 14, 30-148 Kraków.Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych. Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich poprawy.

Filtr