Sortowanie:
Znaleziony: 582 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Kraków
Recepcjonistka w Barbershop
Recepcjonistka w Barbershop
nowe Kraków wczoraj

Poszukujemy osoby do salonu barbershop na stanowisko recepcjonistki/ recepcjonisty.Zakres obowiązków:obsługa recepcjidbanie o dobry wizerunek salonudbanie o relacje z klientemprowadzenie grafików pracownikówprzyjmowanie rozmów telefonicznych i zapisów na określoną usługęudzielanie informacji w zakresie oferowanych usług przez salonzakup i gospodarowanie materiałami potrzebnymi do prawidłowego funkcjonowania salonuwspółpraca z przedstawicielami firm oraz dostawcami produktówzarządzanie korespondencjąprofesjonalna obsługa klientaobsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczegosporządzanie zamówieńwykonywanie i obróbka zdjęćprowadzenie social mediów (Facebook, Instagram)pomoc w organizacji pracyOd osób zainteresowanych oczekujemy:umiejętność pracy w zespolewysoka kultura osobistakomunikatywnośćdyspozycyjnośćpunktualnośćsamodzielność i bardzo dobra organizacja pracypodstawowa znajomość języka angielskiegodoświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem w procesie rekrutacjiOferujemy:umowę o prace poprzedzoną okresem próbnympracę w zgranym zespoleterminowe wynagrodzeniepomoc i wsparcie w początkowej fazie współpracysystem premii i dodatków

Asystent_ka Zarządu i Biura
Asystent_ka Zarządu i Biura
Kraków wczoraj

Firma z branży gastronomicznej operująca w Krakowie poszukuje osoby na stanowisko Asystent_ka Zarządu i BiuraPoszukujemy osób:zadaniowych, sprawnych w organizacji pracy, poszukujących efektywnych rozwiązań;posiadających kompetencje i dokładność w prowadzeniu obiegu dokumentacji kadrowej, księgowej, urzędowej;posiadających zdolności analityczne i ewaluacyjne w prowadzeniu zestawień porównań, raportów wynikowych;chcących nabywać doświadczenie w rozwijającej się organizacji;dyspozycyjnych w zakresie pełnego etatu;mile widziane ukończone lub nabywane w trakcie wykształcenie w kierunkach jak administracja, rachunkowość. controlling;dodatkowym atutem będzie prawo jazdy kat. B;Zakres obowiązków:prowadzenie wyznaczonych spraw Zarządu i Biura, takich jak:obsługa korespondencji mailowej oraz tradycyjnej, zadania związane z kontaktem z interesariuszami;współpraca przy prowadzeniu kalendarza Zarządu, umawianie spotkań; organizacja i weryfikacja zadań biura;współpraca z firmami świadczącymi zewnętrznie usługi księgowe, kadrowe, informatyczne, etc. oraz firmami współpracującymi w zakresie administracji i utrzymania technicznego obiektu firmy;obieg dokumentacji księgowej, takich jak prowadzenie rejestru faktur, operacje na kasie gotówkowej, raporty i dane fiskalne;kontrola rozliczeń działalności operacyjnej firmy, współpraca z zewnętrzną księgowością w zakresie kontrolingu rozliczeń;zadania z zakresu HR, takie jak obieg dokumentacji kadrowej, przygotowywanie danych do tworzenia dokumentów kadrowych, przygotowywanie danych do rozliczania wynagrodzeń, kontrola kompletności dokumentacji, organizowanie wymaganych szkoleń wedle wytycznych;przygotowywanie wedle wytycznych dokumentacji urzędowej;przygotowywanie zestawień i analiz;zamawianie potrzebnych dla działania biura materiałów, a także zakupy innego wyposażenia lub zamawianie usług wedle wytycznych;Zadania i obszary pracy będą ustalane w ścisłej współpracy z Managerem Generalnym. Proces wdrażania w powyższe obowiązki będzie systematyczny i rozplanowany z osobą podejmującą stanowisko. Możliwy elastyczny czas pracy.Miejsce pracy jest zlokalizowane przy Błoniach w Cichym Kąciku.Zatrudnienie w ustalonym okresie próbnym na podstawie umowy zlecenie, z kontynuacją współpracy na podstawie umowy o pracę. Wynagrodzenie (ca. 5 - 7,5 tys. zł brutto) jest przedmiotem indywidualnych rozmów. Zapraszamy do wysyłania CV, dodatkowe pytania prosimy kierować za pośrednictwem formularza.

pracownik działu zakupów
pracownik działu zakupów
Kraków wczoraj

Zatrudnimy do działu zakupów branża meblarska ,wyposażenie wnętrz.Tworzenie bazy dostawców .wyszukiwanie produktów.negocjacje ,składanie zamówień,tworzenie ofert .

Rekruter/ka (z orzeczeniem o niepełnosprawności)
Rekruter/ka (z orzeczeniem o niepełnosprawności)
Kraków wczoraj

Opis oferty pracyFUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: Rekruter/Rekruterka z doświadczeniem (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Miejsce pracy: KRAKÓW W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, • udział w projekcie aktywizującym, w którym przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy od pracodawców i ich przedstawicieli z lokalnego rynku pracy, • indywidualną sesję z doradcą zawodowym, z którym zaplanujesz swoją ścieżkę kariery, • profesjonalne konsultacje Twojego CV, • wsparcie specjalisty, który przygotuje Cię do rozmowy kwalifikacyjnej, • określenie indywidualnej strategii rozwoju Twojego potencjału zawodowego. TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • Prowadzenie projektów rekrutacyjnych w obszarze pracy stałej oraz tymczasowej dla osób z orzeczeniem niepełnosprawności, • Przygotowywanie ogłoszeń o pracę, • Prowadzenie rozmów z kandydatami, • Kontakt z klientami w celu weryfikacji profili oraz ustalenia warunków zatrudnienia, • Nadzór oraz wsparcie niewielkiego zespołu w różnych sprawach. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), • jesteś osobą pozostającą aktualnie bez zatrudnienia, • posiadasz doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności, • potrafisz pracować pod presją czasu, • dobrze czujesz się w pracy w zespole, • jesteś osobą komunikatywną. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem/rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania? Zadzwoń: 504 - pokaż numer telefonu - , 506 - pokaż numer telefonu - lub wyślij SMS o treści: Rekruter/Rekruterka z doświadczeniem Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Numer w rejestrze Agencji Zatrudnienia: 947 Projekt Aktywuj Pracę jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Płatny staż /praktyka ze znajomością Niemieckiego
Płatny staż /praktyka ze znajomością Niemieckiego
Kraków 2 dnia plecy

Opis oferty pracy-Kontakt telefoniczny oraz mailowy z partnerami biznesowymi oraz kontrahentami w języku niemieckim -Udział w rozmowach biznesowych Oferujemy: - Od 28,10 do 30 zł/godz. -Możliwość pracy częściowo zdalnej - Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie Jeśli jesteś zainteresowany/a, prosimy o przesłanie CV

Manager recepcji kliniki medycyny estetycznej
Manager recepcji kliniki medycyny estetycznej
Kraków 2 dnia plecy

Stanowisko: Manager/ka Recepcji Kliniki Kosmetologii i Medycyny Estetycznej oraz Nails Bar’u **Miejsce pracy: Beauty Lounge i Nails Lounge ul.Legendy 2, Kraków Przygotowaliśmy dla Ciebie: - Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus premia) - Profesjonalnie przygotowane stanowisko pracy - Elastyczny czas pracy - Pracę w zgranym zespole - Zniżkę na zabiegi oraz kosmetyki sprzedawane w Klinice **Wymagania:** - Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w placówce medycznej lub salonie kosmetologicznym - Doskonałe umiejętności sprzedażowe - Nienaganna prezencja oraz wysoka kultura osobista - Entuzjazm i pogodne usposobienie - Zorientowanie na potrzeby klientów, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji - Wysokie zdolności organizacyjne, samodzielność wykonywania obowiązków, szczegółowość i dokładność w działaniu - Umiejętność dostosowywania się do dynamicznego i rozwijającego się otoczenia - Umiejętność obsługi komputera i praktyczna znajomość programu MS Office - Znajomość programu Booksy będzie dodatkowym atutem **Twoje obowiązki:** - Zarządzanie grafikami pracowników - Sprzedaż produktów i zabiegów w klinice - Układanie grafików pracy - Koordynacja grafików pracy specjalistów w klinice - Zarządzanie dostępnością gabinetów - Nadzór i kontrola nad obiegiem dokumentacji w recepcji - Nadzór i kontrola nad zamówieniami do kliniki - Dbanie o utrzymywanie jak najwyższego poziomu obsługi pacjentów - Obsługa recepcji - Umawianie / zmiany terminów wizyt klientów w klinice przy pomocy systemu do rezerwacji wizyt - Rozliczanie wizyt klientów w klinice - Wsparcie w obsłudze pytań oraz reklamacji klientów - Opieka nad klientami przed i po wizycie - Realizacja drobnych prac administracyjnych i porządkowych związanych z bieżącym funkcjonowaniem kliniki - Realizacja zamówień do kliniki oraz przyjmowanie i wprowadzanie dostaw - Ewidencja konsultacji i zabiegów przeprowadzonych przez pracowników kliniki - Prezentacja oferty i doradzanie Pacjentom, sprzedaż usług i kosmetyków - Budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek Kliniki, właściwy wygląd recepcji, estetykę i porządek w placówce - Organizacja i przeprowadzanie inwentaryzacji magazynu w klinice - Rozliczenie dostarczonych usług, otwieranie / zamykanie kasy i raportów kasowych **Jak aplikować:** Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego przez formularz OLX. **Dołącz do naszego zespołu i wspólnie dbajmy o relaks i piękno naszych Klientów !**

praktyka w Kancelarii Radców Prawnych
praktyka w Kancelarii Radców Prawnych
Kraków 3 kilka dni temu

Kancelaria „Ornatowski, Roszczynialski – radcowie prawni sp. p.” specjalizująca się w prawie cywilnym i gospodarczym, oraz rodzinnym, poszukuje kandydata na stanowisko: Praktykant Do obowiązków Praktykanta będzie należało m.in.: Sporządzanie projektów pism procesowych, opinii prawnych, projektów umów oraz innych dokumentów w bieżącej działalności kancelarii, Koordynowanie obiegu dokumentów oraz dbanie o ich kompletność, Wymagania: Ukończony III lub IV rok studiów, Motywacja do rozwoju zawodowego i samodoskonalenia się, Umiejętność sprawnego i terminowego zarządzania powierzonymi sprawami, Dobra organizacja pracy oraz dokładność, Odpowiedzialność, Umiejętność pracy w zespole, Otwartość na nowe wyzwania, Znajomość języków obcych będzie mile widziana, Oferujemy: Dla najlepszych po okresie praktyki, współpracę w oparciu o ustaloną umowę, Możliwość rozwoju zawodowego, Zdobycie wiedzy praktycznej i doświadczenia zawodowego. W liście motywacyjnym prosimy zawrzeć informacje o zakresie zainteresowań, dotychczasowego doświadczenia, celów zawodowych. CV winno zawierać klauzulę, na podstawie której wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Manager administracyjny biura
Manager administracyjny biura
Kraków 3 kilka dni temu

Twój zakres obowiązków:Bieżące prowadzenie księgowych dzienników elektronicznychWspółpraca z księgowymiOrganizacja i nadzór nad bieżącymi transportami z zagranicyDbałość o pozytywny wizerunek firmy i życzliwą obsługę gościWsparcie handlowcówPrzygotowywanie ofert handlowych przy ścisłej współpracy z handlowcemKorespondencja z KlientamiBieżące wsparcie Zarządu SpółkiBardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word, Outlook)Nasze wymagania:Wykształcenie wyższe / w trakcie studiówDokładność i terminowość w wykonywaniu zleconych zadańWysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjneZnajomość języka angielskiego: język angielski będzie aktywnie używany w mowie i piśmie podczas kontaktów z Klientami i dostawcamiBardzo dobra organizacja pracyTo oferujemy:Szkolenia wstępne i okresoweWynagrodzenie w oparciu o umowę o pracęStabilne warunki zatrudnieniaWspółpracę z miłą i spokojną kadrą

Asystentka + obsługa sekretariatu
Asystentka + obsługa sekretariatu
Kraków 6 dni plecy

EuroConsult Sp. z o.o, firma świadcząca usługi w dziedzinie rachunkowości, audytu i doradztwa podatkowego prowadzi rekrutację na stanowisko:Asystentka/SekretarkaObowiązki:Prowadzenie ewidencji poczty (wysyłka, e-nadawca, archiwizacja)Odbieranie telefonów Kontakt z klientamiZarządzanie przesyłkamiPrzygotowanie sal konferencyjnych na spotkania oraz rezerwowanie w wewnętrznym programieKontakt z UrzędamiZamawianie artykułów higienicznych, biurowych oraz spożywczych dla biuraPomoc dla Zarządu w zadaniach zleconych Przygotowywanie pakietu umów dla nowych klientów biuraPrzygotowywanie dokumentów ZUS i innychObsługa spotkańArchiwizacja dokumentów + obiegDbanie o porządek w biurzeWsparcie pracowników w sprawach administracyjnychObsługa skrzynek Urzędów (e-urząd)Zaangażowanie w codzienne obowiązkiWymagania:dobra znajomość j. angielskiegodoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku przy obsłudze biura i w pracach administracyjnych doświadczenie w wypełnianiu dokumentów takich jak ZUS PEL, UPL-1, ZUS PEL-O, PSS-1 itp.bardzo dobra obsługa pakietu MS Officełatwość w nawiązywaniu, utrzymywaniu kontaktów interpersonalnychkultura osobistadobra organizacja pracysamodzielność,komunikatywność, zdolności interpersonalne, wysoka kultura osobista,dyspozycyjność,prawo jazdy kat B (CZYNNE),znajomość programu Optima będzie dodatkowym atutem,Oferujemy:umowę o pracę na okres próbny 3 mce, następnie na 2 lata.możliwość rozwoju zawodowegopakiet ubezpieczenia zdrowotnegoszkoleniawyjazdy integracyjnewsparcie kadry zarządzającej.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV. Prosimy o podanie w zgłoszeniu wymagań finansowych.

Referent w Dziale Rekrutacji - Kraków
Referent w Dziale Rekrutacji - Kraków
Kraków 6 dni plecy

​Zakres obowiązków:Weryfikacja dokumentacji związanej z kwalifikacją pracowników ochrony fizycznejBieżąca kontrola dokumentów podpisywanych przez nowo zatrudnione osobyKompletowanie dokumentówWprowadzanie danych kadrowych do systemuWspółpraca w innymi działami firmy Wymagania:Obsługa komputera i urządzeń biurowychZaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązkówWysoka kultura osobistaSkrupulatność i dokładnośćDyspozycyjność w pełnym wymiarze godzinowym​Mile widziane:Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (po okresie próbnym)Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowegoMiłą atmosferę w pracyStałe i pewne wynagrodzeniePracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku pracy

Pracownik Administracyjno-Księgowy (1/2 etatu)
Pracownik Administracyjno-Księgowy (1/2 etatu)
Kraków 6 dni plecy

Opis stanowiska:Poszukujemy osoby na stanowisko Pracownika Administracyjno-Księgowego na 1/2 etatu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:Wstępne przygotowanie dokumentów księgowychWstępną obsługę klientaKontakty z centralą firmyBieżący monitoring wydatków małej spółki (zbieranie faktur od pracowników i klientów)Monitorowanie przelewów wychodzących i przychodzącychOgólną pracę administracyjną (która nie jest zbyt wymagająca :D)Wymagania:Komunikatywna znajomość języka angielskiegoWykształcenie średnieZnajomość pakietu MS Office i programu MS TeamsPodstawowa znajomość programów księgowych (saldeo, enova) będzie dodatkowym atutemlekkie pióro :DOferujemy:Pracę hybrydową (w większości zdalną - praca z biura max. raz w tygodniu) od poniedziałku do piątku po max 2-3 godziny dziennie, wszystko zależy od tego w jakim czasie wykonasz określone zadania :)Laptop służbowyTelefon służbowyJeśli jesteś osobą dokładną, sumienną i dobrze organizujesz swoją pracę, zapraszamy do aplikowania!Planowane rozpoczęcie wstępnego szkolenia do pracy: 01.08.2024rMile widziany status studenta lub orzeczenie o niepełnosprawności.Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez A.B.S. Factoring S.A. z siedzibą w Katowicach 40-168, Klonowa 12/2, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego zgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO)."

Asystentka lub Asystent w Dziale Administracji
Asystentka lub Asystent w Dziale Administracji
Kraków 6 dni plecy

Dołącz do #DiagTeam i sprawdź jak wspólnie pracujemy na rzecz ochrony zdrowia i życia ludzkiego​   Twój zakres obowiązków:odpowiadasz za obieg korespondencji w centrali firmy, korzystając z systemu informatycznego, który wspomaga pracę sekretariatusegregujesz i dostarczasz do odbiorców pocztę tradycyjną zapewniasz sprawne funkcjonowanie sekretariatu (prowadzisz rozmowy telefoniczne, obsługujesz urządzenia biurowe)prowadzisz i koordynujesz sprawy administracyjno-gospodarcze pomieszczenia socjalnego i biurowegokoordynujesz kalendarzem sal konferencyjnychwspółpracujesz z działami centralnymi i sekretariatami w regionach spółki Nasze wymagania:masz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowiskumasz wykształcenie wyższejesteś skrupulatna/y, odnajdujesz się w pracy biurowejjesteś komunikatywna/y i lubisz pracę z ludźmidoskonale obsługujesz komputer w zakresie MS Officejeśli możesz rozpocząć pracę od zaraz będzie to dodatkowym atutem Oferujemy:pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00miejsce pracy Park Technologiczny w Czyżynach, ul. Życzkowskiego 16zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatupakiet socjalny m.in: kartę multisport lub medicover sport, opiekę medyczną, możliwość grupowego ubezpieczenia, zniżki na badania laboratoryjne dla Ciebie i Twojej rodzinymożliwość dołączenia do drużyny siatkarskiej, regularnych treningów i wyjazdu na coroczny ogólnopolski turniej siatkówki o puchar Prezesa Diagnostyki 

Pracownik biurowy w firmie transportowej.
Pracownik biurowy w firmie transportowej.
Kraków 6 dni plecy

Pracownik biurowy w firmie transportowejWymagania kwalifikacyjne:•   Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, księgowość);•   Znajomość j. ukraińskiego lub rosyjskiego – poziom C1;•   Znajomość j. angielskiego – poziom B1;•   Znajomość MS Office (w szczególności Excel);•   Analityczne podejście i chęć dalszej nauki;•   Umiejętność pracy w grupie, komunikacji.Opis stanowiska:•   Sprawdzanie i wprowadzanie danych do systemu;•   Wystawianie faktur sprzedaży;•   Bieżące wsparcie działu księgowości;•   Inne bieżące zadania związane ze specyfiką działalności firmy transportowej.Oferujemy:•   Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie•   Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzinProszę o umieszczenie na cv poniższej klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisku bracownika biurowego przez VG Transporte Sp. z o.o., ul. Balicka 117, 30-149 Krakow zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.).”Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Kierownik oddziału w Agencji Pracy Pracy
Kierownik oddziału w Agencji Pracy Pracy
Kraków 6 dni plecy

Do naszych struktur poszukujemy osób na stanowisko: Kierownik oddziału w Agencji Pracy PracyDo Twoich zadań należeć będzie:zarządzanie 3 osobowym zespołem rekruterówwyznaczanie celi i weryfikacja działań zespołusporządzanie specyfikacji i raportów realizacyjnychtworzenie planu realizacji zamówieńkontakt z Klientami , a w tym spotkania biznesowe mające na celu dbanie o relacje wszelka pomoc w prowadzeniu rekrutacji podległemu zespołowizamieszczanie ogłoszeń płatnych z założeniem budżetukontrola zawieranych umów i prawidłowości dokumentówprzeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami na stanowiska niższego i średniego szczebla (branża retail, produkcja, magazyny)obsługa naszego wewnętrznego systemu , a w tym: wprowadzanie danych , generowanie umów, monitorowanie grafików Zatrudnionych oraz rozliczanie czasu-umowy cywilnoprawneWymagania:doświadczenie w realizacji projektów rekrutacyjnychminimum roczne doświadczenie w branży HR- WARUNEK KONIECZNYdoświadczenie w zarządzaniu zespołemwykształcenie min. średniedyspozycyjność do pracy od zaraz pon-pt w godz. 8-16 / 9-17umiejętność pracy pod presją czasuumiejętność organizacji pracy oraz zarządzaniaczynne prawo jazdy kat. B Oferujemy:atrakcyjny pakiet wynagrodzenia (podstawa oraz rozbudowany system premiowy)samodzielne stanowisko oraz możliwość wdrażania własnych koncepcji i awanspracę z wykorzystaniem rozbudowanego i funkcjonalnego narzędzia HR Cloudniezbędne narzędzia pracy.umowa o pracę chyba, że preferujesz inną formę zatrudnienia- jesteśmy otwarciszkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branżyinteresującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole.benefity pracownicze ( prywatne ubezpieczenie, karty multisport itp)pracę w młodym zespole rekruterówatrakcyjne miejsce pracy: Agencja Pracy Fallwork, ul. Szlakpraca w godzinach 8-16 / 9-17wolne weekendywspólne integracje / wyjazdyauto służbowe przeznaczone do celi zawodowychZastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.Osoby zainteresowane podjęcie pracy proszę o dołączenie klauzuli : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, (Dz. Ustaw nr 133 poz. 883, z art. 23 i następnych ww. ustawy) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.FallWork Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego (certyfikat APT nr 6231)

Koordynator Projektów (wyposażenie wnętrz) z j. ukraińskim
Koordynator Projektów (wyposażenie wnętrz) z j. ukraińskim
Kraków 6 dni plecy

Dla naszego klienta – firmy dostarczającej profesjonalne rozwiązania w zakresie projektowania i produkcji wyposażenia przestrzeni komercyjnych dla dużych międzynarodowych firm, poszukujemy osoby zainteresowanej rozwojem w zakresie współpracy z klientami i koordynacji projektów.Ref. No: 8263Region: Kraków, małopolskieWymagania:Wykształcenie wyższeDoświadczenie w prowadzeniu projektów lub kontraktów dla klientówDoświadczenie we współpracy z klientamiZnajomość branży wyposażenia wnętrz będzie dodatkowym atutemMile widziane doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowymBardzo dobra znajomość języka ukraińskiegoDobra znajomość j. angielskiego i polskiegoSprawne poruszanie się w środowisku Windows i dobra znajomość pakietu MS OfficeGotowość do wyjazdów służbowych (maksymalnie kilka dni w miesiącu, w tym delegacje zagraniczne)Prawo jazdy kategorii BObowiązki:Uzgadnianie z klientami zakresu i terminów planowanych działań i projektów – zarządzanie harmonogramami projektów w ramach długoterminowego kontraktuPrzygotowywanie i prezentowanie ofert (przedstawienie rozwiązań wraz z wyceną), ustalanie szczegółów projektów, negocjowanie warunków realizacji poszczególnych zadań lub projektówKierowanie projektami - nadzór nad procesem produkcji i logistyki (jakość, terminowość, zgodność z oczekiwaniami klienta)Zarządzanie zmianą w projektach, rozwiązywanie problemów – uzgodnienia i negocjacje z klientemRozliczanie projektówInicjowanie i prowadzenie cyklicznych spotkań podsumowujących i rozwijających współpracęOferujemy:Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuAtrakcyjny system premiowyPrywatną opiekę medycznąMożliwości udziału w szkoleniach organizowanych przez firmę oraz targach międzynarodowychWspółpracę ze znanymi na świecie firmami, realizację projektów z wykorzystaniem nowych technologii i rozwiązań technicznychPracę w międzynarodowym środowisku

Praca w weekendy na recepcji
Praca w weekendy na recepcji
Kraków 6 dni plecy

Poszukuję chętnej do pracy osoby, lubiącej kontakt z ludźmi. Praca w hostelu blisko centrum w soboty, niedziele czasem w tygodniu. Zależy mi na chęci do pracy, pogodnym podejsciu do ludzi, życzliwości, minimalna znajomość miast też będzie atutem. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, każdy dodatkowy miłe widziany. Nie trzeba mieć doświadczenia chętnie nauczę Cie wszystkiego. Nie musisz wysyłać CV, najlepiej zadzwoń.

Asystent/ka ds. Obsługi Pracowników z j. ukraińskim
Asystent/ka ds. Obsługi Pracowników z j. ukraińskim
Kraków 7 dni plecy

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się agencją pracy ArtTime, specjalizującą się w świadczeniu usług outsourcingowych na terenie całej Polski. Naszą misją jest dostarczanie wykwalifikowanych pracowników, których jakość pracy spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. W związku z nieustannym rozwojem struktur, poszukujemy osoby na stanowisko:Asystent/ka ds. Obsługi Pracowników z j. ukraińskimMiejsce pracy: KrakówZakres obowiązków:Informowanie kandydatów o szczegółach dotyczących ofert pracy.Asysta przy kursach wózków widłowych.Podpisywanie umów z pracownikami oraz odpowiadanie na ich zapytania.Wydawanie odzieży roboczej i dbanie o jej odpowiednią dystrybucję.Kompletowanie oraz archiwizacja dokumentacji pracowniczej.Bieżąca współpraca z koordynatorami pracowników oraz działem Legalizacji.Nasze oczekiwania:Doświadczenie w pracy z ludźmi – warunek konieczny.Znajomość języka ukraińskiego na poziomie bardzo dobrym.Znajomość języka polskiego na poziomie dobrym.Gotowość do pracy w systemie zmianowym: 8:00-16:00, 9:00-17:00, 10:00-18:00.Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel).Proaktywność oraz zaangażowanie.Wysoka kultura osobista oraz umiejętność efektywnej komunikacji.Dbałość o szczegóły oraz doskonała organizacja czasu pracy.Oferujemy:Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w prężnie rozwijającej się agencji pracy.Przyjazną atmosferę pracy oraz zgrany zespół wspierających współpracowników.Perspektywy rozwoju zawodowego w ramach struktur wewnętrznych organizacji.Stabilne warunki zatrudnienia oraz konkurencyjne wynagrodzenie.Jeżeli jesteś osobą zaangażowaną, komunikatywną i gotową na nowe wyzwania, dołącz do nas i wspólnie budujmy przyszłość rynku pracy w Polsce.

Asystentka biurowa - praca stacjonarna
Asystentka biurowa - praca stacjonarna
Kraków 7 dni plecy

Obowiązki:Obsługa klienta i zarządzanie sprawami biurowymi.Tworzenie dokumentów, raportów i prezentacji.Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie.Współpraca z różnymi działami firmy.Nadzór nad dokumentacją i terminowością zadań.Przygotowywanie dokumentów dla klientów.Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami.Wystawianie dokumentów księgowych.Praca w różnych lokalizacjach.Nadzór nad pracą zespołu.Wymagania:Umiejętność organizacji pracy i zarządzania wieloma zadaniami.Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.Skrupulatność i odpowiedzialność.Dobre umiejętności interpersonalne.Doświadczenie w pracy biurowej.Umiejętność pracy w zespole.Znajomość języka angielskiego.Prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem.Umiejętność logicznego myślenia.Minimum średnie wykształcenie.Mile widziane doświadczenie w branży stolarki otworowej

Młodszy Agent ds. Wsparcia Operacji FedEx
Młodszy Agent ds. Wsparcia Operacji FedEx
Kraków 7 dni plecy

Młodszy Agent ds. Wsparcia OperacjiMiejsce pracy: Kraków, Albatrosów 2Zakres obowiązków:obsługa Klientów w oddzialesortacja, skanowanie przesyłekdbanie o odpowiednią archiwizację dokumentówweryfikacja parametrów przesyłekprzygotowywanie dokumentacji przewozowychwprowadzanie danych do korporacyjnego systemu informatycznegowspółpraca z oddziałem FedExProfil kandydata:bardzo dobra organizacja pracy własnej zaangażowanie i nastawienie na realizację zadań umiejętność współpracy z podwykonawcami umiejętności pracy w zespole oraz szybkiego uczenia się dobra obsługa komputera oraz pakietu MS Office mile widziana  znajomość j. angielskiego na poziomie min. A2 Nasza oferta:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty Multisport/MyBenefit , platforma do nauki języka angielskiego) nagrody jubileuszowe Program Wsparcia Pracowników - bezpłatne i poufne doradztwo dla pracowników i ich najbliższych w kwestiach  prawnych, finansowych i  psychologicznych dofinansowanie do nauki wsparcie w działaniach rozwojowych dodatkowe świadczenia socjalne 

Asystentka/asystent biura
Asystentka/asystent biura
Kraków 7 dni plecy

Zatrudnię dla nowego biura warszawskiej firmy zajmującem się przetargami syndyków na stanowisko asystent/asystentka biura.Pierwszy etap:pomoc w znalezieniu i urządzeniu biura w KrakowieDalsza współpracaAdministracja biuremResearch danychProwadzenie rejestrów, zestawień, raportów oraz notatek ze spotkańNadzór nad obiegiem dokumentacji biura zarządu, wprowadzanie dokumentów oraz danych do systemów;Pośrednictwo w kontaktach między prawnikami, urzędami, projektantami oraz członkami zespołu

Fakturzystka program Optima
Fakturzystka program Optima
Kraków 7 dni plecy

Zatrudnię Fakturzystkę system OPTIMA . pon-piąt 6,30-14,30przyjmowanie towarów w systemieweryfikacja i wprowadzanie do systemu faktur zakupuprowadzenie rejestru kontrahentówwystawianie faktur sprzedażywystawianie faktur korygującychweryfikowanie i akceptowanie not korygującycharchiwizowanie dokumentów zakupu i sprzedażyprzyjmowanie zamówień od kontrahentówgromadzenie, zabezpieczenie, ewidencjonowanie dokumentówtel 60*******54

Zarządca nieruchomości mieszkaniowych
Zarządca nieruchomości mieszkaniowych
Kraków 8 dni plecy

Opis oferty pracyOpis stanowiska: Praca w zespole zarządców i administratorów nieruchomości w ścisłej współpracy z działem księgowości wspólnot mieszkaniowych i działem obsługi technicznej nieruchomości. Obowiązki: zapewnienie racjonalnej gospodarki zarządzanymi nieruchomościami, prowadzenie bieżących spraw związanych z codziennym funkcjonowaniem Wspólnot Mieszkaniowych, bieżący kontakt i współpraca z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych, przygotowywanie projektów umów, uchwał, regulaminów wewnętrznych, materiałów na zebrania oraz planów rocznych w tym planów remontowych dla Wspólnot Mieszkaniowych, prowadzenie zebrań rocznych, doradztwo w zakresie wyboru usług / produktów w tym związanych z dostawami mediów, dostawami usług, itp., prowadzenie nadzoru nad zlecanymi przeglądami stanu technicznego obiektów, zapewnienie wykonania zaleceń pokontrolnych, wybór wykonawcy robót remontowo-budowlanych oraz bieżący nadzór nad prowadzonymi pracami. Wymagania: minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania nieruchomościami, głębokiego poczucia odpowiedzialności, bardzo dobrej znajomości MS Office, miłego usposobienia, wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, znajomości przepisów ustaw związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz ich praktycznego zastosowania, umiejętności zarządzania czasem, samodzielności i inicjatywy przy rozwiązywaniu problemów, prawo jazdy kat. B. Zapewniamy: zatrudnienie na umowę o pracę w dużej lokalnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, pakiety medyczne, świadczenia socjalne, bony zakupowe, podnoszenie kwalifikacji, finansowanie kursów i uprawnień, możliwość korzystania z narzędzi firmowych, program wdrożenia, zapewniający szybką adaptację w miejscu pracy

Asystent/ka Biura
Asystent/ka Biura
Kraków 8 dni plecy

Firma Czysty Efekt jest polską firmą świadczącą usługi porządkowe, która działa już ponad 30 lat na terenie woj. małopolskiego i śląskiego. Zatrudniamy kilkuset pracowników.Obecnie szukamy członka do naszego zespołu na stanowisku Asystent/ka Biura.Zakres obowiązków:Obsługa poczty e-mail i połączeń telefonicznych,Czuwanie nad właściwym obiegiem wszelkich informacji związanych z pracą biura oraz dokumentacji,Wsparcie działu administracji oraz rekrutacji,Rozliczanie faktur,Ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej,Obsługa i serwis urządzeń biurowych,Skanowanie i kserowanie dokumentów.Nasze wymagania:Aktywny status studenta,Dobra organizacja własnej pracy,Dyspozycyjność,Dobra znajomość pakietu Microsoft Office,Mile widziane: doświadczenie w rozliczaniu faktur. To oferujemy:Zatrudnienie na pełen etat.Istotne stanowisko w dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej organizacji z 30-letnim doświadczeniem.Stabilną i długoterminową współpracę.Możliwość udziału w konferencjach branżowych, szkoleniach i warsztatach oraz spotkaniach integracyjnych.Narzędzia pracy dostosowane do stanowiska: służbowy laptop, telefon.Świetny zespół, luźną atmosferę.Wsparcie doświadczonej kadry.Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.

Stażysta w Małopolskim Urzędzie Wojewódzkim
Stażysta w Małopolskim Urzędzie Wojewódzkim
Kraków 8 dni plecy

Opis oferty pracyFundacja Sustinae zaprasza osoby z niepełnosprawnościami do udziału w procesie rekrutacji w ramach projektu „Czas na staż – program aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Edycja 2_2” na stanowisko: STAŻYSTA W MAŁOPOLSKIM URZĘDZIE WOJEWÓDZKIM Miejsca stażu: KRAKÓW, ul. Przy Rondzie 6 Zadania: • Proste prace biurowe • Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji Wymagania: • Aktualne do końca grudnia 2024 r. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub aktualny dokument równoważny • Status na rynku pracy: osoby bezrobotnej, nieaktywnej zawodowo lub poszukującej pracy • Znajomość pakietu Office • Min. średnie wykształcenie • Komunikatywność, współpraca, otwartość na nowe doświadczenia, wysoka kultura osobista, sumienność • Wysoka motywacja do nabycia doświadczenia zawodowego w administracji państwowej, umiejętność pracy w zespole i otwartość na nowe wyzwania Oferujemy: • Płatny 3 miesięczny staż zawodowy (2900 brutto) • Bezpłatny udział w szkoleniach i kursach • Możliwość zdobycia profesjonalnej wiedzy oraz doświadczenia w administracji i służbie publicznej • Doradztwo w zakresie rozwoju kariery • Indywidualne i profesjonalne podejście w procesie rekrutacji Osoby zainteresowane udziałem w procesie rekrutacji prosimy o przesyłanie CV wraz z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności pod adres: @ tytuł: STAŻ MUW KRAKÓW

Koordynator oddziału w Agencji Pracy Tymczasowej
Koordynator oddziału w Agencji Pracy Tymczasowej
Kraków 8 dni plecy

Jesteśmy liderem w sektorze usług personalnych w Polsce. Nasz atut to wieloletnie doświadczenie i zespół najlepszych specjalistów, którzy doskonale znają realia współczesnego rynku pracy i wiedza, jak stworzyć pakiet rozwiązań perfekcyjnie dopasowany do potrzeb i oczekiwań klienta.Do naszych struktur poszukujemy osób na stanowisko: Koordynator oddziału w Agencji Pracy TymczasowejDo Twoich zadań należeć będzie:realizacja projektów rekrutacyjnych (dział rekrutacji tymczasowej)wyszukiwanie i docieranie do najlepszych kandydatów na rynkuredagowanie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych oraz bezpośrednie poszukiwanie kandydatów.przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami na stanowiska niższego i średniego szczebla (branża retail, produkcja, magazyny)obsługa naszego wewnętrznego systemu , a w tym: wprowadzanie danych , generowanie umów, monitorowanie grafików Zatrudnionych oraz rozliczanie czasu-umowy cywilnoprawnekoordynaowanie pracy biura (zespół 3 osobowy) i przekazywanie bieżących raportów Kierownikowi RegionalnemuWymagania:doświadczenie w realizacji projektów rekrutacyjnychminimum roczne doświadczenie w branży HR- WARUNEK KONIECZNYwykształcenie min. średniedyspozycyjność do pracy od zaraz pon-pt w godz. 8-16 / 9-17umiejętność pracy pod presją czasuumiejętność organizacji pracy oraz zarządzania Oferujemy:atrakcyjny pakiet wynagrodzenia (podstawa oraz rozbudowany system premiowy)samodzielne stanowisko oraz możliwość wdrażania własnych koncepcji i awanspracę z wykorzystaniem rozbudowanego i funkcjonalnego narzędzia HR Cloudniezbędne narzędzia pracy.umowa o pracę chyba, że preferujesz inną formę zatrudnienia- jesteśmy otwarciszkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branżyinteresującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole.benefity pracownicze ( prywatne ubezpieczenie, karty multisport itp)pracę w młodym zespole rekruterówatrakcyjne miejsce pracy: Agencja Pracy Fallwork, ul. Szlakpraca w godzinach 8-16 / 9-17wolne weekendywspólne integracje / wyjazdyZastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.Osoby zainteresowane podjęcie pracy proszę o dołączenie klauzuli : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, (Dz. Ustaw nr 133 poz. 883, z art. 23 i następnych ww. ustawy) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.FallWork Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego (certyfikat APT nr 6231)

Opiekun miasta - praca biurowa- zmiana nocna
Opiekun miasta - praca biurowa- zmiana nocna
Kraków 9 dni plecy

Poszukujemy do swojego zespołu opiekunkę miasta- praca biurowa.Praca polega na raportowaniu oraz monitorowaniu zespołów pracujących na miastach zgodnie ze standardami firmy. Praca z biura w Krakowie - Bronowice ( obserwacja zdalna miast)Poszukujemy osób odpowiedzialnych i spostrzegawczych.Nie wymagamy doświadczenia, jeżeli masz wyżej wymienione cechy to reszty Cię nauczymy.Pracujemy od godziny 20/21Dyspozycyjność - 5 dni w tygodniuOferujemy:Wynagrodzenie w formie tygodniówekUmowę zawartą na czas nieokreślony/ możliwe są różne formy zatrudnieniaLaptop, telefonPrywatną opiekę medycznąPraca w młodym i zgranym zespoleNa wynagrodzenia składa się podstawa 4000,00 zł netto + prowizjaSuma +/- jest to 5000 - 6000 zł netto miesięczniePreferowane są osoby powyżej 25 roku życia, znajomość języka polskiego komunikatywna.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Koordynator Operacyjny
Koordynator Operacyjny
Kraków 10 dni plecy

Poszukujemy osoby na stanowisko mobilnego KOORDYNATORA serwisu sprzątającego w Krakowie - energicznej osoby z doświadczeniem praktycznym w usługach sprzątania!Twój zakres obowiązków:Koordynacja wskazanych projektów obejmująca:rekrutację oraz wdrażanie personelu sprzątającegoszkolenie personelu sprzątającego z zakresu poprawnego stosowania preparatów oraz maszyn i narzędzi wykorzystywanych do realizacji zadańzapewnienie ciągłości usługizapewnienie środków chemicznych oraz narzędzi niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi sprzątaniaWdrażanie nowych kontraktówPrzygotowywanie dokumentów do rozliczeńKoordynowanie personelu sprzątającego podczas zleceń jednorazowychRegularny kontakt z klientami pracodawcy w celu zapewnienia najwyższego poziomu obsługi Monitorowanie jakości świadczonych usługRaportowanie wyników do Managera OperacyjnegoNasze oczekiwania:Doświadczenie w branży profesjonalnego utrzymania czystościPrawo jazdy kat. BGotowość do pracy w różnych porach dnia, umiejętność obsługi urządzeń do sprzątaniaRzetelność, komunikatywnośćUmiejętność i chęć szukania rozwiązańPozytywne nastawienieUmiejętność pracy w zespoleOferujemy:Współpracę na zasadzie umowy o pracę lub umowy o współpracy (B2B)Niezbędne narzędzia do pracy - komputer, telefon oraz samochódDostęp do benefitów - pakiet medyczny i multisportNienormowany czas pracy - Ty ustalasz plan swojego dniaMożliwość rozwoju zawodowego dzięki ambitnym wyzwaniom i szkoleniomRealny i znaczący wpływ na rozwój firmyKulturę pracy opartą na wsparciu, otwartości na pomysły i konstruktywnej komunikacjiDołączysz do firmy o ugruntowanej pozycji na rynku profesjonalnego utrzymania czystości, który świadczy usługę ekologicznego sprzątania dla klientów premium. Mamy świeże podejście do tradycyjnej usługi - jakość jako nadrzędny cel, sprawna komunikacja i szacunek do pracy pracowników (nie zatrudniamy “Sprzątaczek” ale “Panie sprzątające”)Wyślij do nas swoje CV! 

Praca biurowa - pomoc
Praca biurowa - pomoc
Kraków 10 dni plecy

Poszukujemy osoby do pomocy w pracach biurowych. Przygotowywaniem pism, obsługe spotkań, archiwizowaniem dokumentacji, dokonywaniem zamówień artykułów biurowych, umawianie spotkań i prowadzenie kalendarza.

specjalista ds zamówień publicznych
specjalista ds zamówień publicznych
Kraków 10 dni plecy

Prowadzenie bazy zamówień i jej aktualizacja,monitorowanie zmian w zamówieniachprzygotowywanie ofert przetargowych,analiza dokumentacji przetargowej.SWZ.korespondencja z ZamawiającymWymagane doświadczenie na podobnym stanowiskuZnajomość PZP w zakresie niezbednym dla Wykonawcy/oferentaumiejętność redagowania pismem umiejętność pracy pod presja czasu.

Stażysta w dziale administracji biurowej
Stażysta w dziale administracji biurowej
Kraków 10 dni plecy

Firma zajmująca się realizacja inwestycji deweloperskich zatrudni stażystę na 1/2 etatu, z możliwością podjęcia w niedalekiej przyszłości pracy w pełnym wymiarze godzin.Warunkiem koniecznym jest posiadanie statusu studenta. Szukamy wsparcia w pracach administracyjno-biurowych. Na początek zadania będą związane z finansami firmy oraz przygotowywaniem dokumentacji koniecznej do uruchomienia projektów deweloperskich. Teasery informacyjne, dokumenty do biznes planów, prezentacje inwestycji. Z uwagi na realizację projektów na śląsku, możliwe sporadyczne wyjazdy.Również będzie możliwość skorzystania z udziału w branżowych konferencjach. Nie wymagamy doświadczenia, za to chęci do nauki. Mile widziana obsługa MS Office. Po okresie płatnego stażu na pół etatu, który będzie traktowany jako czas próbno-wdrożeniowym, chcemy zaproponować pracę w pełnym wymiarze godzin. Oferujemy prace hybrydową bez sztywnego rozliczania godzin. Mamy podejście zadaniowe oraz projektowe. Przekłada się to na luźne godziny pracy. W pakiecie:Opieka zdrowotna Medicover Pakiet Medicover sport Wynagrodzenie: 2.000-3.000zł w czasie stażu. Prosimy o CV za pomocą formularza.

Pracownik biurowy- szkoła nauki jazdy
Pracownik biurowy- szkoła nauki jazdy
Kraków 11 dni plecy

Od kandydatów oczekujemy:• Znajomość języka angielskiego – w stopniu komunikatywnym• Dobra znajomość pakietu MS Office• Zdolności organizacyjne, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, systematyczność• Umiejętność pracy pod presją oraz pozytywne nastawienieGłówne zadania:• Realizacja prac biurowych• Kontakt z klientem• Przygotowywanie grafików jazd instruktorów oraz kursantów• Wprowadzanie dokumentów do systemu• Wystawianie faktur• Utrzymanie dobrych kontaktów z klientamiOferujemy:• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę po okresie próbnym.• Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie• Atrakcyjne wynagrodzenie.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV na adres: biurokawiory[małpa]gmail.com Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Sekretariat - Kancelaria Adwokacka
Sekretariat - Kancelaria Adwokacka
Kraków 11 dni plecy

Kancelaria Adwokacka zatrudni do pracy w sekretariacie,zapewniamy pracę w młodym zespole i w sprzyjających warunkach CV wraz ze zdjęciem prosimy przesłać na adres e-mail.www.adwokat-wojtaszak.pl

Koordynator pracowników z j. polskim, angielskim, ukraińskim
Koordynator pracowników z j. polskim, angielskim, ukraińskim
Kraków 14 dnia plecy

Koordynator pracowników z j. polskim, angielskim, ukraińskimAgencja Pracy Tymczasowej Temp Job sp. z o.o. prężnie rozwijająca się firma świadcząca usługi w zakresie HR oraz wspierania procesów logistycznych u Klientów. Specjalizujemy się dostarczaniu pracowników ze Wschodniej Europy i Azji. Wpis do KRAZ pod numerem 20217W związku z rozwojem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko: Koordynator projektówMiejsce pracy Węgrzce (k. Krakowa)Zakres obowiązków:• Koordynowanie pracy cudzoziemców delegowanych do pracy w Polsce• Wsparcie pracowników w przygotowaniu do pracy (m.in. pomoc w zakwaterowaniu, przygotowanie dokumentów do zatrudnienia, kierowanie na badania wstępnych)• Aktywne poszukiwanie nowych pracowników oraz źródeł ich pozyskiwania• Zarządzania infrastrukturą noclegową i transportową• Współpraca z klientami w zakresie koordynacji pracowników• Administrowanie dokumentacją związanej z wykonywanymi obowiązkami• Współpraca z innymi działami w firmieNasze wymagania:• Prawo jazdy kat. B• Gotowość do podróży służbowych• Znajomość języka polskiego/angielskiego/ukraińskiego w mowie i piśmie na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (warunek konieczny)• Umiejętności obsługi pakietu MS Office (Excel, Word, Outlook)• Posiadanie wiedzy z zakresu zatrudnienia oraz legalizacji cudzoziemców (mile widziane)• Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane zdobyte w Agencji Pracy Tymczasowej)• Bardzo dobra organizacja pracy• Samodzielność w podejmowaniu decyzji• Rzetelność , komunikatywność, odporność na stres Możemy Ci zaoferować:• Stabilne zatrudnienie w firmie o uznanej pozycji na rynku• Wynagrodzenie podstawowe plus system premiowy• Elastyczna forma zatrudnienia (umowa o pracę, umowa zlecenie)• Narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy, samochód do dyspozycji• Spotkania integracyjne• Szkolenie wstępne i wsparcie naszych najlepszych pracowników• Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia swoich kwalifikacji

Asystentka w Szkole Językowej
Asystentka w Szkole Językowej
Kraków 15 dni plecy

Opis Stanowiska:Czy cenisz sobie porządek i lubisz pracować w przyjaznym środowisku? Czy masz doświadczenie, które pomoże wprowadzić harmonię do dynamicznego miejsca? Jeśli tak, mamy ofertę pracy dla Ciebie! Szkoła językowa Centrum Edukacyjne Euroma poszukuje doświadczonej, kreatywnej asystentki, która wesprze nas w codziennych działaniach szkolnych oraz pomoże rozwijać nasze inicjatywy. Twoje zadania:Komunikacja i relacje – swobodne kontakty z zespołem, klientami oraz uczniami. Lubisz rozmawiać i cieszyć się z interakcji? To rola dla Ciebie!Organizacja i logistyka – dbanie o sprawne funkcjonowanie szkoły oraz wsparcie zespołu.Multizadaniowość – gotowość do różnorodnych zadań, od wsparcia księgowości po tworzenie materiałów wideo i rozwiązywanie codziennych problemów.Zarządzanie priorytetami – skuteczne zarządzanie czasem i zasobami, by zapewnić realizację zadań na czas.Czego oczekujemy?Dostępności od 20 do 30 godzin tygodniowo w godzinach od 13:00 do 19:00Praca stacjonarne w siedzibie szkołyŚwietnych umiejętności komunikacyjnych i chęci do współpracyUmiejętności zarządzania wieloma zadaniami jednocześnieZnajomości narzędzi biurowych i chęci do nauki nowych programówElastyczności, pozytywnego podejścia do wyzwań i adaptacji do zmieniających się warunkówCo oferujemy?Przestrzeń do wyrażania siebie – jesteśmy otwarci na Twoje pomysły i inspiracje.Życzliwe i wspierające środowisko pracy.Wpływ i sprawczość – Twoje sugestie i pomysły będą brane pod uwagę.Klimat małej, przyjaznej społeczności szkolnej.Jeśli jesteś osobą, która szuka stabilnego zatrudnienia w przyjaznym miejscu i chcesz być częścią naszego zespołu, czekamy na Twoją aplikację! Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Dyrektor oddziału - Hurtownia materiałów budowlanych
Dyrektor oddziału - Hurtownia materiałów budowlanych
Kraków 15 dni plecy

Lider w sprzedaży materiałów budowlanych firma extraDACH oddział w Krakowie poszukuje do pracy osoby na stanowisko: Dyrektor oddziałuZakres obowiązków:zarządzanie i rozwój podległego oddziału koordynacja, nadzór i zarządzanie pracą oddziału, w tym kosztamiodpowiedzialność za wielkość sprzedaży i marży odpowiedzialność za optymalną strukturę zatrudnieniainicjacja, planowanie i kontrola realizacji akcji marketingowych oddziałureprezentowanie Spółki w kontaktach z podmiotami zewnętrznymiszkolenia podległego zespołuNasze wymagania:minimum 5 lat doświadczenia w sprzedaży i 3 lata w zarządzaniu zespołemznajomość branży budowlanej i rynku – warunek koniecznyorientacja na klientaumiejętność współpracy z zespołem i dobrej komunikacjiorientacja na cel i jego kaskadowanieumiejętność rozwiązywania problemów i przekazania zespołowi współodpowiedzialności za nieprawo jazdy kat. BOferujemy:możliwość rozwoju w prężnie działającej firmiewysokie wynagrodzenie stałe + prowizjęniezbędne narzędzia i szkolenia

Praca biurowa bez doświadczenia
Praca biurowa bez doświadczenia
Kraków 15 dni plecy

OPISSzukamy osoby odpowiedzialnej, samodzielnej i dokładnej.Mile widziane osoby uczące się lub studiujące zaocznie.Nie wymagamy żadnego doświadczenia.Oferujemy stałą stabilną pracę w firmie, która istnieje na rynku od kilkunastu lat, w miłej atmosferze:)Praca stacjonarna w biurowcu.Umowa zlecenie.Obowiązki to prace administracyjno-biurowe itp.Praca od poniedziałku do piątku od 9 do 17.Prosimy o umieszczenie w aplikacji klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanym CV dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych (Dz. U. Nr. 133 poz.883)" Jednocześnie informujemy, że zgłoszenia bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.

stanowisko urzędnicze ds. obsługi prawnej i windykacji
stanowisko urzędnicze ds. obsługi prawnej i windykacji
Kraków 15 dni plecy

Opis oferty pracyWojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze Stanowisko ds. obsługi prawnej i windykacji w Zespół Obsługi i Pomocy Prawnej Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie działa na rzecz utrzymania aktywności zawodowej mieszkańców województwa małopolskiego, a jednocześnie jest inicjatorem wielu przedsięwzięć o randze krajowej. Pracują tu eksperci m.in. z zakresu poradnictwa zawodowego, podnoszenia kwalifikacji osób dorosłych, badań i analiz sytuacji na rynku pracy, programowania działań, funduszy unijnych, wsparcia przedsiębiorców i pracowników. To jednostka, tworzona przez ludzi KOMPETENTNYCH, AMBITNYCH, KREATYWNYCH, którym praca daje dużo satysfakcji, a przede wszystkim - od których można się uczyć! Dążymy do tego, aby każdy nasz pracownik czuł się tu dobrze, działał z pełnym zaangażowaniem, był otwarty na współpracę, rozwój i kreowanie nowych przedsięwzięć. Aplikując w nasze szeregi musisz wiedzieć, że cenimy sobie nie tylko Twoją wiedzę i doświadczenie, ale także umiejętności, predyspozycje i motywacje do pracy w danym obszarze. Zapraszamy do aplikowania na stanowiska w WUP w Krakowie i dołączenia do grona naszych pracowników! 1. Dlaczego warto być częścią naszego zespołu? cenimy sobie stabilizację – gwarancja umowy o pracę; korzystamy z elastycznego czasu pracy – możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 7:00 a 9:00, w okresie letnim 6:00 a 9:00; dbamy o wzajemne bezpieczeństwo i komfort pracy; mamy możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego i możliwość ubezpieczenia w zakresie prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach; za naszą pracę otrzymujemy również dodatkowe wynagrodzenie roczne, dodatek za wieloletnią pracę oraz nagrodę jubileuszową; otrzymujemy finansowe świadczenia socjalne np. dofinansowanie do wypoczynku; korzystamy z różnych form podnoszenia kwalifikacji odpowiadającym na nasze potrzeby; pracujemy w dobrze skomunikowanej lokalizacji – bez problemu dojedziesz do nas wszystkimi formami komunikacji miejskiej; dbamy o przyjazną atmosferę oraz wsparcie współpracowników i przełożonego; z dużą otwartością angażujemy się w wiele inicjatyw społecznych i integracyjnych. 2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: przygotowywanie, uaktualnienie i ewidencjonowanie projektów aktów normatywnych Dyrektora WUP i udzielanie pomocy w ich opracowywaniu przez pracowników WUP, prowadzenie ewidencji aktów normatywnych przekazywanych przez Urząd Marszałkowski, oraz informowanie pracowników WUP o obowiązywaniu tych aktów, opiniowanie projektów ustaw i rozporządzeń, przygotowywanie projektów pełnomocnictw i upoważnień oraz ich ewidencjonowanie, prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej, prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem kierowanych do WUP skarg i wniosków, informowanie o zmianach przepisów prawa dotyczących działalności WUP, prowadzenie postępowań mających na celu odzyskiwanie kwot w ramach programów współfinansowanych ze środków UE, udział w toczących się postępowaniach, w tym sądowych, egzekucyjnych i upadłościowych dotyczących nieprawidłowości w projektach realizowanych w ramach programów współfinansowanych ze środków UE, udział w grupach roboczych i spotkaniach poświęconych wdrażaniu programów współfinansowanych ze środków UE. 3. Wymagania niezbędne: spełnianie wymogów kwalifikacyjnych określonych w ustawie o pracownikach samorządowych WYKSZTAŁCENIE: wyższe magisterskie - kierunek prawo WIEDZA DOTYCZĄCA: - przepisów postępowania administracyjnego, - struktury i funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności samorządu województwa oraz udostępniania informacji publicznej, - zasad techniki prawodawczej, - postępowania egzekucyjnego w administracji, - ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, - ogólna wiedza na temat EFS i wdrażanych przez WUP programów współfinansowanych ze środków UE. UMIEJĘTNOŚCI: - umiejętność interpretacji i analizy aktów prawnych, - obsługa pakietu MS Office w stopniu dobrym, - komunikacja, w tym komunikacja pisemna, - planowanie i organizowanie pracy własnej, - podejmowanie decyzji, - radzenie sobie ze stresem, - współpraca w zespole, - rzetelność i jakość. CECHY OSOBOWOŚCI: - stanowczość, - wnikliwość, - samodzielność, - systematyczność, - uczciwość, - lojalność, - terminowość. 4. Mile widziane: doświadczenie zawodowe: - na stanowisku związanym z windykacją lub obsługą prawną, - w administracji publicznej na podobnym stanowisku, - w zakresie praktycznego stosowania KPA, - w zakresie opracowywania aktów normatywnych. wiedza dotycząca: - ustawy o pracownikach samorządowych, - przepisów o finansach publicznych, - zasad kwalifikowania wydatków w ramach programów współfinansowanych ze środków UE, - przepisów dotyczących wdrażania programów współfinansowanych ze środków UE, - rozporządzeń wykonawczych do ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. komunikatywna znajomość języka obcego angielskiego. Szczegóły dotyczące wymaganych dokumentów, które musisz przedłożyć oraz terminu i sposobu aplikowania znajdziesz: https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie,a,2496171,ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-ds-obslugi-prawnej-i-windykacji.html Termin składania aplikacji: 15.07.2024 r. (liczy się data wpływu) Aplikacje złożone w innej formie, po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.

Praca biurowa dla studenta - Część etatu - Składanie wniosków
Praca biurowa dla studenta - Część etatu - Składanie wniosków
Kraków 15 dni plecy

Firma Easy Eko jest liderem w branży. Wyróżnia nas kompleksowa obsługa klienta i stabilne warunki zatrudnienia. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy pracownika do obsługi wniosków o dotacje z programu Mój PrądZadania:Weryfikacja poprawności danych klientaSkładanie w drodze online wniosków o dotację z programu Mój PrądKontakt z klientem w celu uzupełnienia danych do wnioskuDbanie o odpowiedni obieg dokumentówWymagania:Status studentaBiegłość w obsłudze komputeraDokładność i skrupulatnośćKomunikatywnośćWysoka kultura osobistaOferujemy:Pracę na pół etatu, z możliwością elastycznego czasu pracyPodstawę 28,10 brutto za godzinę i atrakcyjny system premiowyElastyczny czas pracyPracę w komfortowym biurze w dobrze zlokalizowanej części KrakowaZapraszamy do aplikowania

zatrudnimy osobę ze znajomością  j. rumuńskiego
zatrudnimy osobę ze znajomością j. rumuńskiego
Kraków 15 dni plecy

Firma handlowa zatrudni osobę ze znajomością języka rumuńskiego. Praca ma polegać na zakupie towarów telefonicznie od rumuńskich kontrahentów.

Praca dla studentki w sekretariacie kancelarii adwokackiej
Praca dla studentki w sekretariacie kancelarii adwokackiej
Kraków 15 dni plecy

Opis oferty pracyKancelaria Adwokacka z siedzibą przy ul. płk. Francesco Nullo w Krakowie poszukuje osoby do pracy w sekretariacie kancelarii. Poszukujemy osoby odpowiedzialnej i zaangażowanej w wykonywanie powierzonych jej zadań. Do obowiązków należy odbieranie poczty oraz jej skanowanie, wpisywanie do rejestrów, odbieranie telefonów od klientów, umawianie spotkań, pilnowanie kalendarza oraz dbanie o obieg dokumentacji. Oferta skierowana jest do studentów, najlepiej zaczynających studia oraz studentów studiów zaocznych. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o dołączenie CV opatrzonego w stosowną klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych związanych z procesem rekrutacji.

Specjalista ds. organizacji szkoleń
Specjalista ds. organizacji szkoleń
Kraków 15 dni plecy

Fundacja Kuźnia Talentów poszukuje osoby na stanowisko: SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI SZKOLEŃZakres obowiązków:Udział w przygotowaniu i realizacji projektów szkoleniowych dofinansowanych ze środków krajowych i EFS, w tym:Promocja projektówRekrutacja uczestników, w dużej mierze poprzez media społecznościowe i telefoniczny kontakt z instytucjami publicznymiOrganizacja, monitoring i ewaluacja szkoleńBieżący kontakt telefoniczny z uczestnikami projektów, trenerami, dysponentami sal szkoleniowych i instytucjami organizującymi konkursy.Wymagania:Doświadczenie w organizacji szkoleńŁatwość w nawiązywaniu kontaktów i prowadzeniu rozmów telefonicznychUmiejętność poruszania się w mediach społecznościowychWysoka kultura osobista,Kreatywność. Oferujemy:Zatrudnienie na umowę o pracę, cywilno-prawną lub B2B, w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracyCiekawą pracę pełną wyzwań Bezpłatne i dofinansowane szkolenia w Polsce i za granicąBardzo dobrą atmosferę pracy, współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedząSamodzielne stanowisko, elastyczny czas pracy i dużą samodzielnośćDuże możliwości rozwoju zawodowegoWynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i zaangażowaniaInformacji na temat Kuźni Talentów oraz jej działań można zaczerpnąć na stronie www.kuzniatalentow.orgOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Kraków! SUPER DLA UCZNIA/STUDENTA - Specjalista ds. obsługi Klienta !
Kraków! SUPER DLA UCZNIA/STUDENTA - Specjalista ds. obsługi Klienta !
Kraków 16 dni plecy

Marzysz o elastycznym grafiku dopasowanym do Twoich potrzeb? Chcesz rozwijać się w nowoczesnym biurze i w przyjaznej atmosferze? To miejsce jest dla Ciebie! Czy jesteś uzależniony/a od seriali tak samo jak my? Nie pozwól, żebyś to tylko ty spędzał/a godziny na oglądaniu ulubionych seriali! Dołącz do Zespołu Konsultantów ds. Rozmów z Klientami i przekonaj klientów, że Twoja oferta jest równie wciągająca co ostatni sezon ich ulubionego serialu! lokalizacja: Kraków, woj. małopolskie Co zyskasz? Gwarantowaną stawkę 28,10 zł/h brutto,Bogaty system premiowy - więcej rozmów, więcej zarobisz! Płatne szkolenie stanowiskowe - wszystkiego nauczymy Cię od podstaw! Przyjazne warunki pracy w zespole młodych i pełnych energii osób.Twoje zadania:kontakt telefoniczny z klientami w celu przedłużania umów,pomoc w dopasowaniu oferty do potrzeb klienta,udzielanie informacji na temat dostępnych produktów.Czego oczekujemy?dyspozycyjności min. 120h w miesiącu,biegłej znajomości obsługi komputera,komunikatywności oraz zaangażowania. Nie potrzebujesz doświadczenia, aby do nas dołączyć! Jeśli jesteś pełen energii, chęci do nauki i gotowy na nowe wyzwania - to jesteśmy właśnie dla Ciebie! Jeśli chcesz dołączyć do naszej ekipy, wyślij CV już teraz! Szczegółowe informacje pod numerem: 57*****88.Zgodnie z obowiązującym prawem Workhouse4you Sp. z o.o. nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych.Bardzo prosimy o dopisanie poniższej klauzuli do CV: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Workhouse4you Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Obrońców Wybrzeża 4d/16, 80-398 Gdańsk. Jestem świadomy/a przysługującego mi prawa do wycofania zgody, jak również faktu, że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać przesyłając informację o wycofaniu zgody na adres: office(at)workhouse4you.pl”.Wyrażenie niniejszej zgody jest dobrowolne, lecz niezbędne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacji. W przypadku braku zgody, zgłoszenie rekrutacyjne nie zostanie uwzględnione w procesie rekrutacji.Workhouse4you(c.23651)

Poszukujemy pracownia administracyjnego / młodszego księgowego
Poszukujemy pracownia administracyjnego / młodszego księgowego
Kraków 16 dni plecy

Z uwagi na zachodzące zmiany organizacyjne ARIDA Sp. z o. o. prowadząca w Krakowie ekologiczne pralnie wodne zatrudni pracownika administracyjnego.Oferujemy:zatrudnienie na stałe po okresie próbnym na podstawie umowy o pracępracę w systemie jednozmianowym, 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00.wynagrodzenie zasadnicze od 3500 PLN netto + premie,stabilność zatrudnieniapraca w biurze firmy przy ul. Biskupińskiej 23 w KrakowieOczekujemy:dyspozycyjności, chęci do pracy oraz sumienności w wykonywaniu powierzonych zadańdokładności i zaangażowaniabiegłości w obsłudze komputera z platformą Windowsznajomości pracy w środowisku oprogramowania biurowego (np. Microsoft Office)doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane (aczkolwiek, nie jest warunkiem zatrudnienia)W zakresie obowiązków zatrudnionego pracownika m.in.:obsługa telefoniczna Klientów indywidualnych oraz biznesowychprzyjmowanie oraz koordynowanie zamówieńbezpośrednia współpraca z biurem księgowym w zakresie wymiany informacji rozliczeniowych, w tym obsługa aplikacji rozliczeniowychobsługa korespondencji listowej oraz elektronicznejczynności administracyjne dotyczące zatrudnionego przez spółkę personeluopracowywania i prowadzenie analiz ewidencji czasu pracy personeluumiejętność pracy na programie eNOVA będzie dodatkowym atutemWAŻNE!Osoby zainteresowane nawiązaniem współpracy prosimy o przesyłanie CV wraz numerem kontaktowym.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami.Prosimy o dołączenie do aplikacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)"

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Kraków 16 dni plecy

Kancelaria Notarialna w centrum Krakowa poszukuje:Osoby do administracyjnej obsługi kancelarii notarialnej sporządzania wypisów oraz wysyłki pocztowej Wymagania: ·         biegła znajomość obsługi komputera,·         dokładność i sumienność,·         zaangażowanie i dyspozycyjność,·         dobra organizacja pracy,·         wysoka kultura osobista i dobra prezencja oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne,·         pozytywne nastawienie i chęć zdobywania wiedzy,·         doświadczenie na stanowisku obsługi administracyjnej kancelarii notarialnej wymagane  Oferujemy:·        możliwość zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu,·        stabilne zatrudnienie oraz możliwość nawiązania wieloletniej współpracy.  

Recepcjonista/Recepcjonistka/Młodszy kierownik MEGAPARK SIKORKI
Recepcjonista/Recepcjonistka/Młodszy kierownik MEGAPARK SIKORKI
Kraków 16 dni plecy

Jesteśmy największym parkiem trampolin w Polsce i w związku z rozwojem szukamy pracownika obsługi recepcji.MEGApark ul.Sikorki 23- GOjump, GOair i Mali Ninja to atrakcje, które dostarczają mega wrażeń! Praca na cały etat lub dodatkowa na weekendy w niepełnym wymiarze godzin.Czego oczekujemy:wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnychzdolności organizacyjnych, kultury osobistejsumienności i dokładności w wykonywaniu powierzonych zadańumiejętności obsługi programów z pakietu MS Officekomunikatywnej znajomości języka angielskiegogotowości do pracy w weekendy i świętadoświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutemDo Twoich obowiązku będzie należało:obsługa klientów indywidualnych oraz grupowych według przyjętych standardówznajomość oferty Parku i umiejętne przedstawienie jej klientowiobsługa połączeń telefonicznych oraz skrzynki pocztowejnadzorowanie i potwierdzanie rezerwacjidbałość o przepływ informacji i sprawne funkcjonowanie recepcjiCo oferujemy:umowę zlecenie lub umowę o pracę po okresie próbnympracę w młodym, kreatywnym zespolemożliwość awansu w strukturach firmysystem premiowyJeśli posiadasz wspomniane kompetencje, to znaczy, że szukamy właśnie Ciebie!Wyślij CV wraz z kilkoma słowami o sobie.

Kierownik ds. Zaopatrzenia i Logistyki - FIRMA MSHG
Kierownik ds. Zaopatrzenia i Logistyki - FIRMA MSHG
Kraków 16 dni plecy

Jako Kierownik ds. Zaopatrzenia i Logistyki będziesz odpowiedzialny za zarządzanie procesami zaopatrzenia oraz logistyką w naszej firmie. Twoim zadaniem będzie koordynowanie działań związanych z zakupem materiałów, zarządzanie łańcuchem dostaw oraz optymalizacja procesów logistycznych.Będziesz pracować w bliskiej współpracy z innymi działami, aby zapewnić efektywność i ciągłość procesów operacyjnych.Obowiązki:- Kontrola i obsługa magazynów restauracyjnych.- Planowanie i zarządzanie procesami zaopatrzenia.- Negocjowanie warunków współpracy z dostawcami.- Monitorowanie zapasów i zarządzanie magazynem.- Koordynacja transportu i dystrybucji towarów.- Optymalizacja kosztów zaopatrzenia i logistyki.- Analiza i raportowanie kluczowych wskaźników wydajności.- Wdrażanie strategii poprawiających efektywność procesów.Wymagania:- Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zaopatrzeniem i logistyką.- Wykształcenie wyższe w dziedzinie logistyki, zarządzania lub pokrewnych.- Znajomość narzędzi do zarządzania łańcuchem dostaw i systemów ERP.- Doskonałe umiejętności negocjacyjne i analityczne.- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.- Umiejętność pracy pod presją czasu i zarządzania zespołem.Oferujemy:- Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów.- Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie.- Pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole.- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.

Pracownik Działu Zaopatrzenia i Logistyki - FIRMA MSHG
Pracownik Działu Zaopatrzenia i Logistyki - FIRMA MSHG
Kraków 16 dni plecy

Poszukujemy osoby na stanowisko Pracownika Działu Zaopatrzenia i Logistyki. Do Twoich obowiązków będzie należało wsparcie w procesach zaopatrzenia oraz logistyki, monitorowanie stanów magazynowych oraz współpraca z dostawcami i innymi działami firmy.Obowiązki:- Wspieranie procesu zakupów i zaopatrzenia.- Monitorowanie stanów magazynowych.- Przyjmowanie i kontrola dostaw.- Obsługa dokumentacji związanej z zakupami i logistyką.- Współpraca z dostawcami i firmami transportowymi.- Bieżące wsparcie działań logistycznych i zaopatrzeniowych.Wymagania:- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.- Wykształcenie średnie lub wyższe.- Znajomość procesów logistycznych i zaopatrzeniowych.- Umiejętność pracy z systemami ERP.- Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole.- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:- Stabilne zatrudnienie.- Możliwość rozwoju zawodowego.- Pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole.- Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów.

Pomoc biurowa - Asystent biura
Pomoc biurowa - Asystent biura
Kraków 17 dni plecy

Firma STUDIOPROJEKT AP SP. Z O.O. działa na rynku energetycznym w zakresie sieci i urządzeń elektroenergetycznych niskiego, średniego oraz wysokiego napięcia. Obszar działania spółki to Południe Polski w tym województwa: Świętokrzyskie, Małopolskie, Śląskie, Dolnośląskie. Zatrudnimy osobę która zajęła by się administrowaniem biura, zamówieniami materiałów eksploatacyjnych, wykonywaniem płatności, szykowaniem przetargów ale również podstawową obsługą związaną z urzędami. Jest wiele możliwości poszerzenia zakresu obowiązków co wiązać się będzie z większym wynagrodzeniem.Biuro w Krakowie: ul. Isep 12, 31-588 KrakówZakres obowiązkówKompleksowa obsługa biura pod kątem administracyjnym,Współpraca z dostawcami usług: zaopatrzenie biura, poczta, serwis sprzątający, kurierzy,Zarządzanie kalendarzem właściciela,Odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów, w tym faktur,Organizowanie spotkań firmowych,Organizowanie delegacji oraz administrowanie rezerwacjami hotelowymi,Współpraca z pozostałymi pracownikami firmy.Nasze wymaganiaWykształcenie min. średnie,Doświadczenie w pracy administracyjno – biurowej,Zaangażowanie oraz orientacja na rozwiązywanie problemów,Umiejętność efektywnego organizowania pracy i podzielność uwagi,Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespolePrawo jazdy kat. BUmiejętność obsługi urządzeń biurowych, takich jak drukarki, plotery, skaneryTo oferujemyAtrakcyjne wynagrodzeniePracę w młodym, dynamicznym zespoleCiągły rozwój poprzez udział w zadaniach realizowanych na terenie całej południowej Polski o zróżnicowanym stopniu trudnościBenefitydofinansowanie szkoleń i kursówelastyczny czas pracyspotkania integracyjnekawa / herbataparking dla pracowników

Administrator/ka terenowy
Administrator/ka terenowy
Kraków 17 dni plecy

Opis stanowiska pracyFirma zajmująca się administracją nieruchomości z siedzibą w Krakowie o ugruntowanej pozycji rynkowejobecnie poszukuje kandydata/ki na stanowiskoAdministrator/ka Nieruchomości - Praca TerenowaMiejsce pracy: Kraków ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Obsługa nieruchomości,kontrola czystości i porządku administrowanych nieruchomości,kontrola usterek tj. oświetlenie klatek schodowych, zamków, drzwi wejściowych do budynku, graffiti itp.Realizacja zadań zleconych przez ZarządcęBudowanie dobrych relacji z klientami i firmami współpracującymi NASZE OCZEKIWANIA:wykształcenie techniczne min. średnie,Mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjnym lub podobnym związanym z obsługą nieruchomości.Nienaganna aparycja oraz wysoka kultura osobista·       Kompetencje organizacyjne i interpersonalne OFERUJEMY:Umowę zlecenieAtrakcyjne wynagrodzenie Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mailNadesłanych ofert nie zwracamy.Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833) wraz z późniejszymi zmianami oraz ( Art..13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.) RODOPani / Pana dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców zlokalizowanych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (kraje Unii Europejskiej oraz Islandia, Norwegia i Liechtenstein) i organizacji międzynarodowych.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia rekrutacji, oraz przechowywania dokumentacji w celach archiwalnych.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. 

Projektant / asystent projektanta
Projektant / asystent projektanta
Kraków 17 dni plecy

Zakres obowiązków:prowadzenie procesu projektowegokonsultowanie projektów koncepcyjnych, budowlanych i wykonawczychudział w spotkaniach z inwestorem oraz koordynacyjnych spotkaniach z projektantamisporządzanie wycen i ofert dla opracowywanych projektówtworzenie dokumentacji technicznejkompletacja i weryfikacja dokumentacji technicznejbieżące rozwiązywanie problemów projektowychOczekiwania:wykształcenie wyższe budowlane, architektoniczne lub pokrewnebardzo dobra znajomość programu AutoCadmile widziane doświadczenie w biurze projektowym lub na podobnym stanowiskuzdolności analityczne, wyobraźnia, komunikatywność, kreatywnośćdoskonała organizacja pracymile widziana znajomość prawa budowlanego, warunków technicznych i pozostałych przepisówkomunikatywna znajomość języka angielskiegomile widziana znajomość języka niemieckiegoOferujemy:możliwość rozwoju i podwyższania kwalifikacjipracę przy ciekawych projektachdobre i stabilne warunki współpracypracę w zgranym i inspirującym zespole

Filtr