Sortowanie:
Znaleziony: 128 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Kraków
Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa
Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa
nowe Kraków 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków:Prowadzenie księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi;potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami;aktywny udział w przygotowywaniu sprawozdań finansowych, podatkowych, statystycznych;wykonywanie zleconych zestawień;współpraca z organami oraz instytucjami zewnętrznymi – US, banki, instytucje finansujące, ubezpieczyciele, audytorzy, GUS.Nasze wymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku;wykształcenie kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia);znajomość ustawy o rachunkowości oraz prawa podatkowego;duża samodzielność, zdolności organizacyjne;odpowiedzialność i skrupulatność w pracy z dokumentami;umiejętność rozwiązywania problemów;znajomość systemów finansowo – księgowych (mile widziane Comarch ERP Optima).Oferujemy: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;świetny zespół, miłą atmosferę;interesujący zakres obowiązków dający możliwość rozwoju zawodowego.

Księgowa/Księgowy Kraków, Nowa Huta
Księgowa/Księgowy Kraków, Nowa Huta
Kraków 30+ kilka dni temu

Poszukuję do pracy w biurze rachunkowym w Krakowie, os. Albertyńskie, praca na programie Optima.Konieczna znajomość Optimy, Płatnika.Praca głównie w biurze, (możliwe częściowo zdalnie)Wynagrodzenie uzależnione od umiejętności, forma zatrudnienia, wymiar do ustalenia, min. 1/2 etatu na początek.Prowadzenie KPIR, KH, obsługa płatnika.Obsługa nieskomplikowanych działalności, ryczałt, kpir, VAT, KH.

Praca dla studentki (a) w Biurze Rachunkowym
Praca dla studentki (a) w Biurze Rachunkowym
Kraków 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe mieszczące się w Mistrzejowicach zatrudni na podstawie umowy zlecenie studentkę(a). Praca w okresie marzec-sierpień 2024 80-100 godzin w miesiącu. Wynagrodzenie w zależności od ilości przepracowanych godzin. Nie wymagamy doświadczenia.

Samodzielna księgowa
Samodzielna księgowa
Kraków 30+ kilka dni temu

Fundacja Ruperta Mayera Dzieło Pomocy Dzieciom w Krakowie poszukuje samodzielnego księgowego do prowadzenia księgowości fundacji. Praca na ½ etatu.

Księgowa - współpraca b2b! Księgi handlowe!
Księgowa - współpraca b2b! Księgi handlowe!
Kraków 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem firmy poszukujemy do współpracy księgowego, mającego doświadczenie i wiedzę w obsłudze spółek prawa handlowego.Wymagania:znajomość aktualnych przepisówposiadanie własnej działalności gospodarczej/ lub zlecenieposiadanie własnego komputeraznajomość programu optima/ najlepiej posiadanie licencjipodpis kwalifikowanyOsoby zainteresowane proszę o przeslanie cv

Pracownik biurowy - agencja ubezpieczeniowa
Pracownik biurowy - agencja ubezpieczeniowa
Kraków 30+ kilka dni temu

Pracownik biurowyWynagrodzenie brutto 4300 zł do 4600 złPełen etatMożliwości zatrudnienia: zlecenieWymagania:-wykształcenie średnie-status studenta - warunek konieczny-dobra dykcja, miły głos-dobra znajomość pakietu office-niekaralność-dokładnośćZakres obowiązków:-przygotowanie ofert-przypomnienia klientom o terminach-dbanie o poprawność danych w systemie-wysyłanie informacji do kontrahentów-zapisywanie danych w systemieOferujemy:-nowe umiejętności i doświadczenie-szeroka wiedza specjalistyczna-szkolenia wdrożeniowe i produktowe-pakiet certyfikowanych szkoleń-wsparcie doświadczonego zespołu-możliwość szybkiego awansu-pakiet medyczny-ubezpieczenie grupowe-praca w centrum Krakowa-dla osób które zdecydują się z nami zostać mamy zaplanowaną jasną ścieżkę kariery

Asystent/ka ds. Księgowości i Kadr
Asystent/ka ds. Księgowości i Kadr
Kraków 30+ kilka dni temu

Tytuł stanowiska: Asystent/ka ds. Księgowości i KadrLokalizacja: Kraków, Longinusa Podbipięty 66O firmie: Firma Prime Gastro zajmuje się sprzedażą i naprawą sprzętu gastronomicznego. Jesteśmy młodą rozwijającą się firmą córką jednego z największych producentów sprzętu gastronomicznego, marki GGM Gastro. Mile widziane umiejętności: Obsługa KadrZakres obowiązków:Przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji księgowej pod kierunkiem głównego księgowego.Wprowadzanie danych do systemów księgowych i kadrowych.Wsparcie w prowadzeniu spraw kadrowych, w tym przygotowywanie umów o pracę, świadectw pracy, prowadzenie akt osobowych.Pomoc w przygotowywaniu rozliczeń podatkowych i ZUS.Archiwizacja dokumentacji księgowej i kadrowej.Współpraca z zespołem w celu zapewnienia efektywnej i terminowej realizacji zadań.Wymagania:Wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku finanse, rachunkowość lub pokrewne.Uprawnienia księgowe lub w trakcie ich zdobywania - mile widziane.Chęć do nauki i rozwoju w obszarze księgowości i kadr.Dobra organizacja pracy, dokładność i zaangażowanie.Podstawowa znajomość przepisów podatkowych i prawa pracy będzie dodatkowym atutem.Umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność.Oferujemy:Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie.Bezpośrednią współpracę z doświadczonym głównym księgowym.Elastyczne godziny pracy, możliwość częściowej pracy zdalnej.Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania.Pakiet benefitów (np. prywatna opieka medyczna).Przyjazną atmosferę i wsparcie w procesie adaptacji oraz nauki.Jak aplikować: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV poprzez OLX. Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych. W tytule wiadomości proszę wpisać „Aplikacja na stanowisko Asystent/ka ds. Księgowości i Kadr”.Termin nadsyłania aplikacji: 09.03.2024

Specjalista ds. dokumentacji i administracji
Specjalista ds. dokumentacji i administracji
Kraków 30+ kilka dni temu

W Invette realizujemy cele biznesowe klientów za pomocą nowoczesnego marketingu. Naszą misją jest zamienianie kliknięć w złotówki i wykręcanie najlepszych wyników dla klientów poprzez doradztwo, zaawansowane kampanie i dobrą optymalizację procesów w firmie.Nasz zespół składa się z doświadczonych specjalistów i marketerów. Świetnie czujemy się w ekosystemach płatnych – Facebooku, Instagramie, Google, Allegro oraz w pozycjonowaniu stron. Tworzymy strony, sklepy, portale, landing page'e. Produkujemy, kręcimy i piszemy najlepszy content, budujemy spektakularną widoczność w sieci!Aktualnie do Naszego zespołu poszukujemy Specjalisty ds. dokumentacji i administracji.Nasza oferta jest dla Ciebie, jeżeli:studiujesz kierunek związany z prawem lub humanistyką,posiadasz doświadczenie w sporządzaniu pism,cechuje Cię samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy,posiadasz doświadczenie w obsłudze prawnej przedsiębiorstw, to będzie ono Twoim dodatkowym atutemDo Twoich codziennych obowiązków będzie należało:sporządzanie, opracowywanie i kierowanie pism windykacyjnych do klientów,przygotowywanie oraz redagowanie różnego rodzaju dokumentów prawnych,współpracę z kancelarią prawną,rozpatrywanie reklamacji,przeglądanie oraz analizowanie umów,zarządzanie funkcjonowaniem systemu e-sądu, w tym nadzór nad procesem rejestracji dokumentów i spraw.Oferujemy:przejrzystą ścieżkę rozwoju,dużą samodzielność i przestrzeń do realizacji własnych pomysłów.zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,dostępne benefity (pakiety medyczne oraz karty Medicover Sport),pracę na połowę etatu (lub więcej).Aplikuj poprzez OLX.

Specjalista/Specjalistka ds. rachunkowości w Good Care
Specjalista/Specjalistka ds. rachunkowości w Good Care
Kraków 30+ kilka dni temu

Kancelaria rachunkowo-podatkowa z 20-letnim doświadczeniem na rynku obsługi średnich i małych przedsiębiorstw rekrutuje na stanowisko:Specjalista/Specjalistka ds. rachunkowościMiejsce pracy: Kraków, praca hybrydowa po okresie wdrożeniaPraca na stanowisku będzie polegała na samodzielnej obsłudze rachunkowej Klientów firmy, w szczególności:Samodzielnym prowadzeniu ksiąg zgodnie ze stosownymi przepisami,Obsłudze potrzeb Klienta w zakresie rachunkowości zarządczej,Sporządzania uzgodnionych z Klientem materiałów i analiz opartych o prowadzone księgi,Kontakcie z Klientem w zakresie prowadzonej obsługi.Od Kandydata oczekujemy:Samodzielności, komunikatywności, nastawienia na naukę i współpracę,Minimalnie rocznego doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości przedsiębiorstw,Znajomości oprogramowania: Comarch Optima, MS Office,Znajomości bieżących przepisów z zakresu podatków i rachunkowości. Kandydatom oferujemy:Po okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej,Możliwość objęcia ubezpieczeniem medycznym i pakietem sportowym,Budżet szkoleniowy.Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Good Care OPS sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Kiwerskiego 9 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Informujemy, że Administratorem danych jest Good Care OPS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie przy ul. Kiwerskiego 9, 31-341 Kraków (dalej: "Administrator"). Dane kontaktowe Administratora i - w momencie jego powołania - jednocześnie Inspektora Ochrony Danych to: daneosobowe(at)goodcare.plPaństwa dane zbierane są w celu prowadzenia obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez Administratora. Podstawą przetwarzania Państwa danych będzie zgoda, o której mowa w art. 6 ust. 1 pkt a) rozporządzenia parlamentu europejskiego i rady 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. (RODO). Wyrażenie zgody oraz uczestnictwo w procesie ma charakter dobrowolny. W dowolnym momencie przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody, bez wpływu na zgodność przetwarzania przed wycofaniem zgody.Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia oraz wniesienia sprzeciwu. Dane będą przetwarzane przez Administratora przez okres prowadzenia działalności gospodarczej. Odbiorcami Państwa danych mogą być partnerzy technologiczni Administratora. W razie jakichkolwiek wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji. W przypadku, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa, mogą Państwo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Agenta ubezpieczeniowego zatrudnimy
Agenta ubezpieczeniowego zatrudnimy
Kraków 30+ kilka dni temu

OPISZtrudnimy agenta ubezpieczeniowego :co najmniej roczne doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeńdobra znajomość ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowychdyspozycyjnośćkomunikatywnośćPraca polega na obsłudze klienta w multiagencji ubezpieczeniowej, przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych , umiejętne dopasowanie potrzeb klienta do oferty, wystawianie polis, zawiadamianie klienta o kończącym sie okresie ubezpieczenia.Miejscer pracy : Wola Duchacka , Nowa Huta

Pracownik biurowy ze znajomością  programu księgowego Optima
Pracownik biurowy ze znajomością programu księgowego Optima
Kraków 30+ kilka dni temu

Firma działająca w branży energetyczno - pomiarowej o zasięgu międzynarodowym, zatrudni pracownika biurowego.Wymagania:dobra lub średnia znajomość Programu Optimabardzo dobra lub dobra znajomość Języka Angielskiegoznajomość Pakietu Officekomunikatywnośćchęć współpracy z zespołemOferujemy:pracę w stabilnej firmiezatrudnienie na Umowę o Pracędodatkowe benefitymożliwość zatrudnienia na część etatuObowiązki:wprowadzanie danych do programu księgowego Optimawystawianie fakturwsparcie działalności firmy w zakresie zakupów

Młodszy Specjalista ds. Produktów Finansowych i Ubezpieczeń
Młodszy Specjalista ds. Produktów Finansowych i Ubezpieczeń
Kraków 30+ kilka dni temu

DF Grupa PGD - FordFord Grupa PGD to sieć autoryzowanych salonów samochodowych oraz serwisów mechanicznych działających w 4 lokalizacjach na terenie kraju.Pracujemy na najwyższych standardach, dobrych praktykach handlowych, jak i wieloletnim doświadczeniu Grupy PGD. Na co dzień, niezależnie od marki i rynku ułatwiamy ludziom życie. W pracy i po pracy jesteśmy #PozytywnieZaangażowani.Lokalizacja: al. Powstańców Śląskich 22, Kraków Twój zakres obowiązkówObsługa Klientów w salonie samochodowym w zakresie sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych i produktów finansowych (kredyty, leasingi, wynajmy)Ścisła współpraca z działami sprzedaży samochodówWsparcie w wykonywaniu czynności związanych z zawieraniem polis ubezpieczeniowych i umów finansowychPomoc w rozliczeniu transakcjiRaportowanie prowadzonych działańNasze wymaganiaDoświadczenie w pracy z klientem indywidualnymWysoko rozwinięte zdolności handlowe - nawiązywanie kontaktów i budowanie dobrych relacji przychodzą Ci z łatwościąZnajomość standardów obsługi Klienta i skutecznych technik negocjacjiPro kliencka postawa i wysoka kultura osobistaDobra organizacja pracy i nastawienie na realizację celówUmiejętność obsługi MS OfficeMile widzianeDoświadczenie w sprzedaży produktów finansowych i ubezpieczeniowychTo oferujemyUmowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia (pierwsza umowa na rok – brak okresu próbnego)Miejsce pracy wyposażone w niezbędne narzędzia pracyBezpłatną opiekę medyczną w Centrum Medycznym Luxmed (dla Ciebie i Twoich najbliższych)Dofinansowujemy pakiet MultisportOferujemy zniżki na produkty i usługi Holding1Organizujemy różnego rodzaju programy i konkursy pracownicze promujące zdrowy tryb życiaPonadto dofinansowujemy własne pomysły Pracowników na inicjatywy społeczne realizowane poza godzinami pracy

zatrudnię do biura rachunkowego
zatrudnię do biura rachunkowego
Kraków 30+ kilka dni temu

Pomoc księgową do biura rachunkowego, wprowadzanie wyciągów bankowych, raportów kasowych, uzgadnianie rozrachunków, itp. Praca w systemie Comarch Optima.

Księgowy/Księgowa do biura rachunkowego
Księgowy/Księgowa do biura rachunkowego
Kraków 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe poszukuje osoby do prowadzenia ksiąg przychodów i rozchodów.Cenimy sobie współpracę ze studentami, więc jeżeli znasz podstawy prowadzenia kpiri program Optima to śmiało aplikuj!!!Możliwa również praca w niepełnym wymiarze godzin.Obowiązki i wymagania :prowadzenie uproszczonej księgowości,prowadzenie rozliczeń z US i ZUS,terminowe przygotowywanie rozliczeń klientów,sporządzanie list płac,znajomość programu Optima,samodzielność i dokładność,chęć dalszego rozwoju,umiejętność pracy w zespole.Oferujemy :umowę dostosowaną do potrzeb pracownika : umowa o pracę, umowa zlecenie, B2B,elastyczny czas pracy do uzgodnienia,wynagrodzenie zależne od poziomu umiejętności,nowoczesne rozwiązania informatyczne.Osoby zainteresowane pracą, prosimy o przesyłanie swojego CV na adres e-mail.Lokalizacja biura : Kraków ZabłocieW CV proszę załączyć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)". Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.

Data Analyst with Finance/Controlling background
Data Analyst with Finance/Controlling background
Kraków 30+ kilka dni temu

Lufthansa is the largest airline in Germany and one of the leading airlines in the world.As the Lufthansa Group Business Services’ employee you will become part of the organization that supports the aviation business. Our teams handle accounting, look after our customers' employees, run procurement processes and take care of IT applications. Everything contributes to a great travel experience for Lufthansa Group customers.Ref. No: 8218Region: Kraków, małopolskieWhat we are looking for:University degree, preferably in economics, econometrics, business informatics or business mathematicsMin. 3 years of working experience in Finance/ Controlling/ ReportingExperience with SAPComprehensive experience with MS ExcelGood knowledge of data visualization tools (e.g. Tableau)High problem-solving skills as well as analytical and conceptual skillsOrganizational and project management skillsPractical knowledge of agile working methodsHigh communication skillsIn your new job you will:Work in a team supporting in designing new business models for controlling and reporting requirementsProvide data analysis and innovative reporting solutions on new BI platformsDevelop and optimize data interfaces and new data sourcesCooperate with Finance and Controlling Lufthansa Group teams in defining and harmonizing of master data and reporting structuresKeep up-to-date by exploring new technologiesPlan and control of projectsFurther development of the product portfolio and joint development of additional products with customers and the departmentsBy working with us you gain:Attractive development opportunities in data analysisPossibility to adjust the place and hours of work to private needsPrivate medical care for employees and their familiesPossibility to fulfil a dream about far journeys with attractive discounts for flight ticketsOpportunity to know state-of-the-art analytical tools and to develop your technical skillsHybrid working modelOpportunity to work from each part of Poland during remote workFlexible working timeNew branded and modern office: 200 adjustable desks, several types of meeting rooms, bike amenities, lounge rooms and chill out spaces, cozy kitchens and excellent public transport in a walking distanceContinuous improvement environmentSupportive & friendly working atmosphere - we work towards a joint success

Samodzielna księgowa
Samodzielna księgowa
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFundacja Ruperta Mayera Dzieło Pomocy Dzieciom w Krakowie poszukuje samodzielnego księgowego do prowadzenia księgowości fundacji. Praca na ½ etatu.

Księgowość - Księgi Handlowe, Pełna księgowość
Księgowość - Księgi Handlowe, Pełna księgowość
Kraków 30+ kilka dni temu

Jesteśmy biurem rachunkowym nastawionym na ścisła kooperację z klientami. Wysokość wynagrodzeń w naszym biurze uzależnione jest od wiedzy i umiejętności danego pracownika. Jesteśmy idealnym miejscem dla osób chcących spokojnie pracować, jak i zdobyć umiejętności jako "prawdziwy księgowy". Praca jest możliwa tylko w siedzibie firmy - nie ma możliwości pracy zdalnej.Godziny pracy w dni robocze od 9.00 do 17.00 lub od 10.00 do 18.00Zakres obowiązków:dokładne i rzetelne wprowadzanie danych z dokumentów źródłowych do programu komputerowego Comarch Optima,samodzielne dekretowanie i księgowanie ww. dokumentów w Księdze Handlowej,sporządzanie deklaracji CIT/VAT,kontrola poprawności przygotowanych deklaracji do Urzędów Skarbowychprowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji,sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych,kontakt z instytucjami zewnętrznymi (US)odpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont oraz procedury księgowo-podatkoweNasze wymagania:doświadczenie na stanowisku w dziale księgowym,bardzo dobra znajomość programów księgowo-finansowych (znajomość Comarch Optima),znajomość prawa podatkowego (CIT, PIT, VAT, ordynacji podatkowej) oraz ustawy o rachunkowości,znajomość MS Officesamodzielność, dokładność, odpowiedzialność i zaangażowanie w pracęRekrutacja:Osoby zainteresowane prosimy o wysyłkę swojego CV na adres mailowy.Rekrutacja przebiega w siedzibie firmy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie.Termin rozpoczęcia pracy do ustalenia indywidualnie.

Firma zatrudniająca 50 osób zatrudni Kadrową
Firma zatrudniająca 50 osób zatrudni Kadrową
Kraków 30+ kilka dni temu

Firma prywatna zatrudniająca około 50 osób zatrudni Kadrową. praca w siedzibie firmy min 1 x w tygodniu

Zastępca Głównej Księgowej
Zastępca Głównej Księgowej
Kraków 30+ kilka dni temu

DMT Klaster Innowacji to dynamiczny zespół samodzielnych spółek, połączonych pasją do innowacji. Skupiamy się na współpracy i wzajemnym wsparciu, tworząc unikalne środowisko dla firm o różnym profilu działalności. Nasza dewiza "Innovations that work" towarzyszy nam w każdym projekcie. Stawiamy na innowacje, które mają realny wpływ na społeczność i poprawę jakości życia. Nasz cel to tworzenie idei, które są istotne, piękne i inspirujące.Aktualnie do naszego rozwijającego się Działu Księgowości poszukujemy Zastępcy Głównej Księgowej.Jako Zastępca Głównej Księgowej w naszym dynamicznym zespole, będziesz odgrywać kluczową rolę w kształtowaniu i nadzorowaniu naszych procesów księgowych. Twoje doświadczenie i wiedza fachowa będą miały bezpośredni wpływ na efektywność finansową naszej organizacji oraz na rozwój strategicznych obszarów działalności. Ta rola daje Ci nie tylko możliwość wykorzystania swoich umiejętności księgowych na wysokim poziomie, ale także szansę na wzrost zawodowy w ramach firmy, która stale dąży do innowacji.Twój zakres obowiązków:Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z aktualnymi przepisami prawa.Efektywne wystawianie faktur sprzedaży.Aktywna współpraca z bankami, urzędami oraz innymi instytucjami zewnętrznymi.Przygotowywanie i składanie deklaracji VAT, CIT, PIT oraz sprawozdań finansowych.Dokładne księgowanie faktur, dokumentów importowych, środków trwałych oraz przedpłat.Kontrola rejestrów VAT zgodnie z obowiązującymi standardami.Nasze wymagania:Minimum 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku.Praktyczna znajomość programu Symfonia.Dogłębna znajomość prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości oraz systemu ubezpieczeń społecznych.Znajomość regulacji prawnych w obszarze finansowym, w tym VAT, PIT, CIT.Umiejętność przygotowania kompletnych sprawozdań finansowych.Zaawansowana znajomość MS Office, w szczególności Excel, PowerPoint i Outlook.Profesjonalizm, dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków.Pełna odpowiedzialność za powierzone zadania.Mile widziane:Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.Preferowane wykształcenie kierunkowe w zakresie finansów, rachunkowości lub pokrewne.To oferujemy:Kontrakt B2B: Niezależność, swoboda działania i kontrola nad własną karierą.Premia Uznaniowa: Doceniamy wysiłki i sukcesy naszych współpracowników, oferując premie uznaniowe za osiągnięcia i wkład w rozwój firmy.Możliwość Rozwoju: Ścieżka kariery w dynamicznie rozwijającej się firmie.26 Dni Płatnej Nieobecności: Czas na odpoczynek i regenerację.Pakiety Sportowe Medicover Sport: Dbałość o Twoje zdrowie fizyczne.Prywatna Opieka Medyczna: Dla Ciebie i Twoich bliskich.Integracja i Budowanie Zespołu: Silne relacje między współpracownikami są dla nas kluczowe.Elastyczny Czas Pracy: Tworzymy środowisko, w którym masz kontrolę nad swoim harmonogramem (nasz dzień pracy trwa maksymalnie 7h)Wsparcie Onboardingowe: Indywidualne wsparcie i mentorstwo dla nowych członków zespołu.Przyjazna Atmosfera: Pracujemy w duchu szacunku, zaufania i wsparcia.Dołącz do nas, aby razem kształtować przyszłość DMT Klaster Innowacji. Oferujemy nie tylko konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów, ale przede wszystkim możliwość pracy w organizacji, która naprawdę ceni wkład każdego pracownika.

Zatrudnimy Młodszą Księgową / Młodszego Księgowego
Zatrudnimy Młodszą Księgową / Młodszego Księgowego
600000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Grupa kapitałowa spółek z branży przewozów TAXI oraz działalności towarzyszących poszukuje Młodszej Księgowej / Młodszego Księgowego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;Miłą atmosferę pracy w zgranym zespole;Pracę w systemie hybrydowym - meeting w biurze 2 razy w tygodniu, w pozostałe dni praca zdalna;Notebook służbowy Apple / Dell (w zależności od preferencji);Oprogramowanie księgowe;Pakiet sportowy Medicover Sport.Oczekujemy: Współpracy z Główną Księgową w zakresie obsługi spółki nadrzędnej;Samodzielnej obsługi księgowej spółek z o.o. na pełnej księgowości wchodzących w skład grupy;Samodzielnej obsługi JDG (PKPiR, ryczałt) wchodzących w skład grupy;Wykonywanie przelewów wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców;Prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów dla celów VAT, na podstawie zapisów GPS, historii tankowań floty oraz rejestru obecności Kierowców;Przygotowywanie pism, odpowiedzi, deklaracji i wniosków;Inne zadania w zależności od potrzeb bieżących grupy.Wymagamy:Doświadczenia w pracy z obsługą księgową spółek z o.o. na pełnej księgowości oraz JDG (PKPiR, ryczałt);Dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel);Umiejętności dobrej organizacji pracy oraz współpracy w zespole.Jesteś zainteresowana/zainteresowany? Wyślij nam swoje CV!

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Mikro
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Mikro
600000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Jeżeli jesteś osobą, która:w stopniu bardzo dobrym posługuje się pakietem MS Office, zwłaszcza MS Exceljest nastawiona na realizację celów oraz współpracę w zespole,posiada minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego oraz zna zagadnienia związane z funkcjonowaniem Mikroprzedsiębiorstw, w tym rozliczających się w formie KPiR i pełnej księgowościcechuje się uczciwością, sumiennością i wysoką kulturą osobistą,samodzielnie szuka rozwiązań i lubi stawiać czoła wyzwaniom. Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:bieżącym wsparciu sprzedaży sieci w zakresie obsługi Klientów Mikro,bieżącym wsparciu sprzedaży sieci w realizacji wyznaczonych celów,udziale w tworzeniu oraz opiniowaniu regulaminów, procedur,współpracy z innymi jednostkami Banku. Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pracę w oparciu o wartości - odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klientaobszerny pakiet socjalny (kafeteria benefitowa, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 1 dzień na „U” itp.),ofertę rozwojowa i edukacyjną w programie Alior Uniwersytet,nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.

Doradca Klienta w branży finansowej
Doradca Klienta w branży finansowej
600000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Praca w Topowym Zespole Sprzedażowym!Dołącz do naszego zespołu jako Doradca Klienta i rozpocznij rewolucję w swojej karierze! Oferujemy atrakcyjne zarobki, a także unikalną szansę nauki i rozwoju w inspirującym środowisku.Oczekiwania:- Zaangażowanie: Poszukujemy osób zaangażowanych, gotowych wkładać wysiłek w osiąganie celów i tworzenie trwałych relacji z klientami.- Otwartość na Ludzi: Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych oraz budowania pozytywnego wizerunku zespołu.- Chęć do Nauki: Oczekujemy gotowości do ciągłego rozwoju, nauki nowych umiejętności i doskonalenia się w dziedzinie finansów.- Doradztwo dla Klientów Indywidualnych i Biznesowych: Będziesz odpowiedzialny za świadczenie usług finansowego doradztwa zarówno klientom indywidualnym, jak i biznesowym.Co możemy Ci zaoferować?- Wysokie Zarobki: Dołącz do elitarnej grupy, gdzie Twój sukces finansowy jest naszym priorytetem.- Profesjonalne Szkolenie: Oferujemy kompleksowe szkolenia, dzięki którym zdobędziesz pełną wiedzę potrzebną do osiągnięcia sukcesu jako Finansowy Doradca Klienta.- Możliwości Rozwoju: Nie ograniczamy się tylko do sprzedaży. Dajemy Ci szansę rozwinięcia się również w kierunku managerskim, jeśli masz ambicje budowania zespołu.- Praca Stacjonarna w Pierwszym Miesiącu: Zanurz się w atmosferze nauki i współpracy, aby zdobyć solidne podstawy.- Praca Hybrydowa: Po okresie szkoleniowym oferujemy elastyczność w pracy, pozwalając Ci na efektywne łączenie życia zawodowego z osobistym.Dodatkowe Atrakcje:- Wycieczki Zagraniczne: Dla najlepszych czekają wspaniałe wycieczki zagraniczne, nagrody dla tych, którzy osiągną wyjątkowe wyniki.- Konkursy Sprzedażowe: Weź udział w licznych konkursach sprzedażowych i zdobądź fantastyczne nagrody - rzeczowe oraz finansowe.Wymagania Formalne:- Średnie Wykształcenie: Posiadanie średniego wykształcenia jest wymagane, aby zainicjować swoją karierę jako Finansowy Doradca Klienta w naszym zespole.- Brak Wymagań Dotyczących Doświadczenia: Jesteśmy gotowi nauczyć Cię wszystkiego, co potrzebne, by odnieść sukces w świecie finansów.- Niekaralność:Dołącz do nas i rozwijaj swoje umiejętności w świecie finansów, niezależnie od Twojego doświadczenia! Wyślij swoje CV już dziś i zacznij swoją fascynującą przygodę z nami!

Praca w biurze rachunkowym - młodszy księgowy
Praca w biurze rachunkowym - młodszy księgowy
600000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Szukamy osoby do pomocy w prowadzeniu Klientów biura rachunkowego (kontakt mailowy i telefoniczny).Potrzebujemy osoby młodej, energicznej, chętnej na rozwój, osoby, która chce zostać księgową/wym.Od kandydatów oczekujemy przede wszystkim:- szybkość, dokładność, uczciwość- dyspozycyjność- wysoka kultura- chęć do pracy- poprawnej polszczyzny (konstruowanie e-maili, wysławianie się)- mile widziany status studenta (studia zaoczne) kierunek finanse, rachunkowość lub ścisły/inżynierskiNie wymagamy doświadczenia, ale znajomość podstaw księgowości będzie dodatkowym atutem.Godziny pracy:- standardowe biurowe,- pon-pt ok 08:00 - 16:00 (do ustalenia, ze względu na zajęcia piątkowe na studiach możliwość wyjścia wcześniej)Oferujemy:- możliwość nauki zasad księgowości, kadr i płac- doszkalanie w zakresie ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego- zdobycie doświadczenia zawodowego i rozwoju- pracę w miłej atmosferze.- system dodatkowych premiowych wynagrodzeń za efektyZachęcamy szczególnie studentów I, II, III, roku do rekrutacji.Prosimy o nadsyłanie CV przez formularz.

Manager Zespołu Sprzedażowego
Manager Zespołu Sprzedażowego
600000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Stanowisko: Manager Zespołu Sprzedażowego - Branża FinansowaOpis stanowiska:Poszukujemy doświadczonego Managera Zespołu Sprzedażowego do pracy w naszej firmie z branży finansowej. Oferujemy konkurencyjne wynagrodzenie i sprzyjające rozwojowi środowisko.Obowiązki:1. Rekrutacja nowych członków zespołu sprzedażowego.2. Planowanie i realizacja skutecznych szkoleń dla zespołu.3. Monitoring wyników zespołu i implementacja działań korekcyjnych.4. Doskonalenie strategii sprzedażowych i ich wdrożenie.5. Utrzymywanie motywacji w zespole oraz budowanie pozytywnej atmosfery pracy.Wymagania:1. Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w branży finansowej.2. Umiejętność efektywnej rekrutacji i rozwoju talentów.3. Doskonałe umiejętności komunikacyjne.4. Zdolność do pracy pod presją i elastyczne podejście.5. Zorientowanie na osiąganie celów.Oferujemy:1. Wysoką podstawę wynagrodzenia, zapewniającą stabilność finansową.2. Kompleksowe wdrożenie do roli menadżera, obejmujące wsparcie i szkolenia.3. Możliwość pracy w topowym obszarze sprzedażowym, umożliwiającą rozwój w dynamicznym środowisku branżowym.Dołącz do nas i rozwijaj swoje umiejętności w świecie finansów! Wyślij swoje CV już dziś i zacznij swoją fascynującą przygodę z nami!

Kadry i płace - wymagana znajomość programy Optima
Kadry i płace - wymagana znajomość programy Optima
600000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która ma na celu naukę i rozwój w kadrach i płacach.Wymagamy podstawowej znajomości obsługi modułu kadry i płace firmy Comarch Optima.Praca stacjonarna w Krakowie, w Podgórzu.Początkowo zlecenie lub część etatu, docelowo cały etat.

Młodszy księgowy!
Młodszy księgowy!
600000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Operator hotelowy PI Management zarządzający hotelami pod brandami międzynarodowymi i własnymi oraz apartamentami, w związku z dynamicznym rozwojem grupy poszukuje kandydata na stanowisko:Młodszy księgowyMiejsce pracy: Kraków ul. Piastowska - praca stacjonarnaGodziny pracy: 9:00-17:00Zakres zadań:księgowanie kosztów pełne księgi, rozrachunkikontrola i weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowymsprawdzanie prawidłowości opisanych dokumentów księgowych w systemie elektronicznego obiegu dokumentów, umożliwiającym automatyczną dekretację w systemie księgowymnadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowychewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie księgowymuzgadnianie kont księgowychksięgowanie wyciągów bankowych i analiza rozrachunkówwspółpraca z innymi członkami zespołu księgowego i finansowegoarchiwizacja dokumentów księgowychbieżące monitorowanie zmian w regulacjach prawnychWymagania:wykształcenie minimum średnie kierunkowe z dziedziny rachunkowości/finansów/ ekonomii (technik ekonomista)minimum rok doświadczenia zawodowego na stanowisku w dziale księgowości (mile widziane osoby pracujące w biurach rachunkowych), asystent, młodszy księgowydoświadczenie w zakresie: księgowanie kosztów, pełne księgi, rozrachunki. Mile widziane: deklaracje VAT praktyczna znajomość systemów finansowo–księgowych (CDN Optima)praktyczna znajomość SALDEObardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych oraz umiejętność ich prawidłowego interpretowania i stosowaniaznajomość pakietu MS Officeposzukujemy osób samodzielnych i umiejących szukać rozwiązań, zaangażowanych w wykonywane obowiązki, umiejących współpracować w zespoleOferujemy:stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie w oparciu o umowę o pracę lub B2Bwynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętnościmożliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w licznych szkoleniachkomfortowe warunki pracy w nowym biurzepakiet benefitów (multisport, opieka medyczna, spotkania integracyjne etc.)Zapraszam do aplikacji!

Asystent/Agent ds. Ubezpieczeń
Asystent/Agent ds. Ubezpieczeń
600000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

POWER INSURANCE jest częścią Grupy Finansowej POWER HOLDING sp. z o.o. o zasięgu krajowym. Grupa działa aktywnie na terenie całej Polski w takich branżach jak finanse, nieruchomości, ubezpieczenia, leasing doradztwo biznesowe, coaching.POWER INSURANCE to zespół doświadczonych Specjalistów z branży ubezpieczeń życiowych i majątkowych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom najbardziej wymagających Klientów. Współpracujemy zarówno z osobami fizycznymi, jak i firmami: od tych najmniejszych przedsiębiorstw, aż do dużych korporacji.W związku z prężnym rozwojem naszej firmy, poszukujemy kandydata na stanowisko: Asystent/Agent ds. Ubezpieczeń  Twoje zadania:Przygotowanie dokumentacji do zawarcia umowy ubezpieczenia, Dbałość o kompletność dokumentacji ubezpieczeniowej,Kalkulacja ofert ubezpieczeniowych, Ewidencjonowanie zawartych umów ubezpieczeniowych,utrzymywanie kontaktu telefonicznego/mailowego, Spotkania z klientami,Oczekujemy od Ciebie:Biegła obsługa komputera - umiejętność obsługi programów MsOffice, Obsługa MS Excel, Terminowe wykonywanie powierzonych obowiązków,Umiejętnie planowanie i organizacja czasu pracy,Podstawowa znajomość zagadnień związanych z ubezpieczeniami, Odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, Co zyskasz będąc w Zespole POWER INSURANCE:Kompleksowe szkolenia przygotowujące do rozpoczęcia pracy, a także wspomagające rozwój zawodowy i osobisty,Szkolenia wdrożeniowe pozwalające uzyskać uprawnienia KNF do bycia agentem ubezpieczeniowym, dostępy do programów umożliwiających wystawianie polis ubezpieczeniowych,Pracę w firmie, która jest w kilku sektorach gospodarki oraz bardzo szybko rozszerza swój zasięg,Bieżące wsparcie kadry,Elastyczne godziny pracy, Możliwość dodatkowego wynagrodzenia za polecenia klientów z zakresu ubezpieczeń i innych gałęzi Grupy Finansowej – m.in. z zakresu kredytów, leasingów czy klientów kupujących/sprzedających nieruchomość za pośrednictwem Grupy, Aplikuj do POWER INSURANCE. Fundamentem naszej firmy są ludzie. Prosimy o przesyłanie CV.Dziękujemy za nadesłanie aplikacji, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Zatrudnimy na stanowisko Starszy Księgowy!
Zatrudnimy na stanowisko Starszy Księgowy!
600000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy na stanowisko Starszy Księgowy!Biuro rachunkowe z ugruntowaną pozycją na rynku. Od 2017 roku świadczymy usługi księgowo-kadrowe oraz prawnicze. Cały nasz zespół to grupa energicznych ludzi, z uśmiechem podchodzących do codziennych wyzwań rzucanych przez naszych klientów. Niemniej, daleko chodzić nie lubimy, dlatego nasza  siedziba zlokalizowana jest w centrum miasta, w okolicy ronda mogilskiego. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko: Starszy specjalistę ds. Księgowości.Szukamy odpowiedzialnego człowieka stawiającego na swój rozwój osobisty oraz otwartego na naukę od doświadczonych kolegów.  Pracujemy w nowoczesnym i zgranym zespole.Jako Starszy specjalista ds. Księgowości będziesz:Samodzielne, kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość ) zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego;Przygotowywanie raportów i sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat);przygotowanie deklaracji VAT, CIT, PIT do Urzędu Skarbowego;księgowanie i rozliczanie dokumentów (faktury kosztowe, sprzedaży, wyciągi bankowe, kasa, listy płac);kontakt z urzędami, w tym z US.kontakt z klientemkoordynował prace zespołu: Asystentów Księgowych oraz Samodzielnych Księgowych;wspierał zespół merytorycznie w cięższych zagadnieniach;Czego oczekujemy od Ciebie?doświadczenie na podobnym stanowisku, min. 3 lata;dobra organizacja pracy oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji;umiejętność pracy pod presją czasu oraz realizowania wielu projektów jednocześnie;chęci do pracy i zdobywania nowych umiejętności;Język angielski na poziomie komunikatywnym.Dodatkowym atutem będzie:znajomość programów Comarch, Raks, Sage, SaldeoSmartCo oferujemy?Stałe wynagrodzenie + system prowizyjny + bonus kwartalny;Rozwój zawodowy oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji,Nowoczesne programy: pakiet Google Workspace, SaldeoSmart (wraz z szkoleniem), Raks (wraz z szkoleniem), chat GPT;Wpływ na firmę przy współpracy z Zarządem;Szkolenie wprowadzające  oraz opiekuna w pierwszych 3-mc współpracy;Udział w szkoleniach branżowych organizowanych przez instytucję zewnętrzne;Szkolenia z języka angielskiego z native speaker;Możliwość pracy zdalnej;Prywatna opieka medyczna;pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.Zastrzegamy sobie kontakt z wybranymi kandydatami.W CV prosimy o umieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia

Młodszy księgowy
Młodszy księgowy
600000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Stalesia Sp. z o.o. to firma o wypracowanej pozycji na rynku, działająca w sektorze stalowym. Ludzie to nasza najwyższa wartość i źródło sukcesów tej firmy.Nasz zespół budujemy z profesjonalnych, dynamicznych i otwartych na nowe wyzwania pracowników. Cenimy sobie inicjatywę i motywację do podejmowania nowych wyzwań oraz odpowiedzialność.Oferujemy pracę w zgranym zespole z możliwością rozwoju i samorealizacji na stanowisku: MŁODSZY KSIĘGOWYZakres obowiązków:Wystawianie faktur sprzedaży;Księgowanie faktur sprzedażowych i WZ;Rozliczanie zaliczek pracowników;Rozliczanie delegacji;Rozliczanie płatności kartami pracowniczymi;Sporządzanie deklaracji na podatek od nieruchomości i środków transportu;Uzgadnianie kont księgowych;Prowadzenie rozrachunków;Sporządzanie zestawień na potrzeby analiz i sprawozdań finansowych;Rozliczanie umów za media;Realizacja zadań zleconych przez głównego księgowego.Oczekiwania:Wykształcenie z obszaru Finansów i Rachunkowości;Minimum 2 lata doświadczenia pracy na pełnej księgowości;Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości oraz podatku VAT;Bardzo dobra znajomość MS Office, a w szczególności programu Excel;Doskonała organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywane obowiązki;Umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność i rzetelność;Zdolność analitycznego myślenia, komunikatywność;Mile widziana znajomość programu Optima XL.Oferujemy:Atrakcyjne warunki pracy i płacy;Ciekawą i stabilną pracę w dużej firmie;Możliwości poszerzania wiedzy i umiejętności;Przyjazne środowisko pracy;Pakiet benefitów (karta Multisport, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna);Szkolenia zawodowe.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w odpowiedzi na ogłoszenie. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Wyślij CV wraz z klauzulą zezwalającą na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Praca dla samodzielnej księgowej - obsługa PKPIR
Praca dla samodzielnej księgowej - obsługa PKPIR
989000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe o ugruntowanej pozycji rynkowej szuka samodzielnej księgowej.Biuro mieści się w Krakowie - Podgórze. Zakres obowiązków:prowadzenie księgowości naszych klientów (PKPIR) w programie Comarch Optima,sporządzanie deklaracji podatkowych,bieżący kontakt z klientami.Wymagania:doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,umiejętność prowadzenia PKPIR,znajomość programu Comarch Optima,znajomość pakietu MS Office,chęć i zaangażowanie w pracę.Oferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,atrakcyjne wynagrodzenie,możliwość rozwoju zawodowego,szkolenia,przyjazną atmosferę w pracy,merytoryczną pomoc specjalistów,parking Poszukujemy osoby do długotrwałej współpracy. Zapraszamy do kontaktu!

Doradca Ubezpieczeniowy
Doradca Ubezpieczeniowy
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca dorywcza. 

Poszukujemy osoby ze statusem studenta chętnej do podjęcia pracy w sektorze Ubezpieczeń - zarówno majątkowych jak i życiowych. Gwarantujemy przeszkolenie i pomoc we wdrożeniu. System wynagrodzenia oparty na prowizji. Tryb pracy zdalny bądź hybrydowy - Pracujesz ile chcesz i skąd chcesz. Chętnych zapraszamy do kontaktu.

Konsultant ds. Ubezpieczeń i Finansów
Konsultant ds. Ubezpieczeń i Finansów
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOVB od 1970 roku jest wiodącą spółką doradztwa finansowego w Europie. Naszym celem, jako wiodącej firmy w zakresie usług finansowych jest zapewnienie Klientom wsparcia w dziedzinie finansów, emerytur i ochrony. Obowiązki: - budowanie własnego portfela klientów - nawiązywanie skutecznych relacji biznesowych - prowadzenie sprzedaży w zakresie programów motywacyjnych dla firm, ochrony finansowej oraz sukcesji przedsiębiorców i zarządów - wykonywanie czynności pośrednictwa ubezpieczeniowego Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - mile widziane doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń na życie - pełna zdolność do czynności prawnych i niekaralność - umiejętność budowania kontaktów biznesowych - prowadzenie działalności gospodarczej Oferujemy: - umowę o świadczenie usług agencyjnych - wsparcie oraz szkolenie wdrażające - atrakcyjny system wynagrodzenia prowizyjnego - innowacyjne narzędzia do zdalnej obsługi klientów - perspektywę długoterminowej współpracy w ramach planu kariery

Praca dla osób znających język francuski
Praca dla osób znających język francuski
890000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Praca dla osób znających język francuskiPracujemy w modelu hybrydowym! Proces rekrutacji na to stanowisko oraz szkolenia wprowadzające prowadzone są online.Capgemini to światowy lider w dziedzinie doradztwa w zakresie transformacji i zarządzania biznesem poprzez wykorzystanie mocy technologii. Celem Grupy jest dążenie do odpowiedzialnej społecznie, zintegrowanej i zrównoważonej przyszłości, w której potencjał ludzki jest wspierany nowymi technologiami.Jesteśmy odpowiedzialną, wielokulturową organizacją z silnym 55-letniemu dziedzictwem i szeroką wiedzą branżową. Cieszymy się zaufaniem swoich klientów i jesteśmy zdolni kompleksowo zaspokoić ich potrzeby biznesowe: od strategii i projektowania rozwiązań po działania operacyjne. Nasze działania są napędzane przez dynamicznie rozwijający się i innowacyjny świat technologii chmury, danych, sztucznej inteligencji, łączności, oprogramowania, inżynierii cyfrowej i platform.Nasze wymagania:bardzo dobrze znasz język angielski (przynajmniej na poziomie B2)bardzo dobrze znasz język francuski (przynajmniej na poziomie B2)zwracasz uwagę na detaleznasz program MS Excelposiadasz status studenta lub wykształcenie wyższeTwoje przyszłe zadania:Bazując na Twoim CV i preferencjach, wspólnie wybierzemy dla Ciebie najlepszą ścieżkę kariery. W zależności od działu, w którym rozpoczniesz pracę (np. HR, IT, Finanse) Twoje obowiązki mogą się różnić. Na pewno jednak będziesz:rozwijać się w międzynarodowym środowisku wykorzystując w codziennej pracy język obcy,wykonywać prace administracyjne przy użyciu Excela i innych wewnętrznych narzędzi,współpracować z zagranicznymi klientami naszej firmy, zarówno mailowo jak i telefonicznie.Jaka może być Twoja ścieżka rozwoju?Swoją karierę rozpoczniesz od planu wdrożeniowego, aby nauczyć się podstaw. Kiedy zdobędziesz wystarczające doświadczenie, możesz awansować lub zmienić swoją rolę wewnętrznie, wybierając spośród różnych stanowisk pracy w obszarach takich jak łańcuch dostaw, HR, finanse, zarządzanie projektami, obsługa klienta, IT i wiele innych.Co dla Ciebie przygotowaliśmy?Wiele benefitów: Dostęp do infolinii Capgemini z możliwością rozmowy z terapeutąPrywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życieBonusy za polecenie swoich znajomych do pracy w CapgeminiDostęp do aplikacji Inspiro z bogatą bazą audiobookówDostęp do platformy benefitowej NAIS (ponad 40 dostępnych opcji: Netflix, Spotify, Multisport, bilety do kina itp.)Rozwój osobisty i zawodowy:Ponad 70 ścieżek szkoleniowych z możliwością uzyskania certyfikatu (np. MS Azure, AWS, Google) na naszej platformie szkoleniowej NEXTPlatforma z bezpłatnym dostępem do Pluralsight, TED Talks, materiałów i szkoleń CourseraBezpłatny dostęp do konta Udemy Business z możliwością korzystania w godzinach pracy i poza nimiPrzejrzysta polityka zarządzania efektami pracyNaszą legendarną atmosferę:Cenimy pracę zespołową i dobre relacje. Pracujemy razem, pijemy razem kawę i tworzymy przyjaźnie zarówno w pracy, jak i poza nią.Brak oficjalnego dress code'uRozmaite społeczności: OUTfront, WomenCapgemini, Foreigners Community i wiele innychDzień wolny na rzecz wolontariatuMożliwość realizacji inicjatyw zmieniających świat dzięki naszemu Programowi GrantowemuKim jesteśmy?Bycie jednym z nas oznacza ciągły rozwój pośród wspaniałych ludzi. To zespół, z którym chce się spędzać czas w pracy i po niej. Szkolenia i inicjatywy sprawiają, że codzienne zadania są ciekawsze, przyjemniejsze i wyjątkowe.Jedną z jednostek biznesowych Capgemini Polska, do której możesz dołączyć, jest Business Services. Tworzą ją zespoły złożone z niezwykłych osób, które dostarczają rozwiązania naszym międzynarodowym klientom w takich obszarach jak HR, Finanse i Księgowość, Łańcuch Dostaw czy Transformacja Biznesowa. W Business Services mówimy w ponad 30 językach! Pracując z nami, możesz wykorzystać swoje umiejętności językowe, sprawdzić się w wielu dziedzinach i nauczyć się unikalnych, przydatnych umiejętności.It's time to #Get the Future You Want!Twoje życie jest w Twoich rękach, a Ty masz możliwość je ulepszyć, rozwinąć się i po prostu — dołączyć do nas :)Chcesz nas lepiej poznać? Zobacz krótkie wideo:  What happens when the most important artwork does not arrive on time?Masz dodatkowe pytania dotyczące pracy w Capgemini? Sprawdź nasz Instagram — lub odwiedź nasz profil na Facebooku — Capgemini Polska. Znajdziesz nas też znaleźć na TikToku! 

Umowa zlecenie - student/ka sprzedaż+waga samocho. Kraków, Igołomska
Umowa zlecenie - student/ka sprzedaż+waga samocho. Kraków, Igołomska
790000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Umowa zlecenie w firmie zlokalizowanej przy ul. Igołomskiej w Krakowie (Techmax Sp. z o.o.). Mile widziani studenci.Typ zlecenia: obsługa kasowa sprzedaży z elementami obsługi wagi samochodowej.OBOWIĄZKI:· obsługa transakcji sprzedażowych z wykorzystaniem terminala płatniczego· obsługa systemu wagowego· wystawianie dokumentów typu kasowego i wagowego· obsługa systemu SAP i programu EXCELWYMAGANIA:· umiejętność sprawnej obsługi komputera – mail, przeglądarka internetowa, pakiet MS Office· zaangażowanie w wykonywane zadania, skrupulatność· umiejętność współdziałania i otwartość na ludzi· doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów – niezależnie od ich formy· mile widziany status studenta/ki do 26 roku życiaOFERUJEMY:· wykonywanie zlecenia od poniedziałku do piątku (weekendy wolne) (6h lub mniej), maksymalnie do 17.00-18.00,· profesjonalne wdrożenie,· oferujemy 28 zł nettoDla zainteresowanych mam także ofertę wykonywania zlecenia w Niepołomicach (głównie weekendy).CV wraz ze zdjęciem proszę wysłać na adres: biuro[]phutechmax.pl

Główna Księgowa / Główny Księgowy / Bronowice
Główna Księgowa / Główny Księgowy / Bronowice
790000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Salwis to biuro projektowo – wdrożeniowe świadczące usługi dla przedsiębiorstw produkcyjnych na terenie woj. małopolskiego i śląskiego. Główne obszary działania: instalacje fotowoltaiczne, budowa stacji transformatorowych, automatyzacja procesów produkcyjnych, układy kompensacji mocy biernej.Stanowisko: Główna/y Księgowa/y Miejsce pracy: Kraków / Bronowice Małe Wymiar czasu pracy: 1/4 etatu Kogo szukamy?osoby z kilkuletnim praktycznym doświadczeniem w prowadzeniu pełnej księgowości w przedsiębiorstwie o charakterze budowlanym (minimum 5 lat na podobnym stanowisku)znajomości ustawy o rachunkowościosoby odpowiedzialnej, terminowej i rzetelnejObowiązki:samodzielne prowadzenie rachunkowości przedsiębiorstwa oraz pełnienie nadzoru nad przestrzeganiem prawa podatkowego i o rachunkowości w przedsiębiorstwieprowadzenie księgowości z zakresu gospodarki magazynowejprowadzenie ewidencji środków trwałychsporządzanie deklaracji VAT, CIT i plików JPKsporządzanie bilansów, RZiS oraz sprawozdań finansowychuzgadniania kont księgowychOferujemy:pracę 2-3 dni w tygodniu w elastycznych godzinach do uzgodnieniawsparcie wdrożenioweprzejrzystą umowę, atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenianiezbędne narzędzia pracy, sprzęt i oprogramowaniedofinansowanie do prywatnego pakietu medycznegomiłą atmosferę w pracyOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na wskazany adres e-mail lub o kontakt telefoniczny.

Młodszy Bankier Klienta
Młodszy Bankier Klienta
790000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Jakie będą Twoje zadania:budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,sprzedaż produktów i usług bankowych,aktywne działania ukierunkowane na pozyskiwanie Klientów,kompleksowa obsługa Klientów zgodnie ze standardami jakości Alior Banku. Aplikuj na stanowisko jeśli:umiesz nawiązywać i budować długofalowe relacje z Klientami,jesteś nastawiony na realizację celów,posiadasz wykształcenie min. średnie. Oferujemy:pracę w oparciu o wartości; odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, uzupełnione atrakcyjnym systemem premiowym,okres przygotowania i wdrożenia do zadań,obniżone plany sprzedażowe podczas procesu wdrożenia,obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat i 1 dzień na „U”),nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń,program motywacyjny Platynowy Klub Alior Banku,ścieżka kariery - u nas możesz awansować pionowo aż do stanowiska Dyrektora ds.,rozwój kompetencji miękkich, poprzez szkolenia centralne i wsparcie trenera regionalnego.

Samodzielna księgowa działu PKPiR
Samodzielna księgowa działu PKPiR
790000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Kancelaria prawno - podatkowa Tax & Law Sp. z o.o.poszukuje:Samodzielnych Księgowych działu PKPIRKandydat będzie obsługiwał firmy prowadzące dokumentacje księgową w formie książki przychodów i rozchód z różnych branż.Opis stanowiska:praca w programie Comarch Optima ERPprowadzenie książki przychodów i rozchodów w pełnym zakresie wraz z terminowym zamknięciem miesiąca,kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, audytorzy i banki),monitorowanie i nadzorowanie aspektów księgowo-podatkowych związanych z działalnością firmy,nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych wraz z tworzeniem deklaracji podatkowych,prowadzenie ewidencji podatkowych, wymaganych rejestrów i dokumentów do celów podatkowych.Wymagania:bardzo dobra znajomość programu Comarch Optima ERP,znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków oraz umiejętność poruszania się w przepisach dotyczących prowadzenia działalności,doświadczenie w kancelarii podatkowej mile widziane,umiejętność praktycznej interpretacji przepisów,umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy,sumienność, dokładność, odpowiedzialność, skuteczność działania, wysoka kultura osobista.Oferujemylokalizację biura w centrum miasta,umowę o pracę,współpraca B2B mile widziana,samodzielne stanowisko pracy,atrakcyjne wynagrodzenie ,przyjazną atmosferę pracy.

Główna księgowa, główny księgowy
Główna księgowa, główny księgowy
990000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

OPISMiejsce pracy: KrakówOSAMA SUSHI to szybkorozwijajaca się sieć w dostawie sushi. Obecnie nalicza ponad 10 lokali gastronomiczny i ich liczba nieprzerywnie rośnie. W związku z dynamicznym rozwojem, do naszego zespołu w siedzibie firmy w Krakowie poszukujemy Pracownika, który nie boi się wyzwań, chce się rozwijać i budować sukces naszej firmy.Opis stanowiska:Pracownik odpowiada za organizację, koordynację, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi aspektami działalności firmy.Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy:·      prowadzenie rachunkowości przedsiębiorstwa oraz pełnienie nadzoru nad przestrzeganiem prawa podatkowego i o rachunkowości w przedsiębiorstwie·       prowadzenie księgowości z zakresu gospodarki magazynowej·       sporządzanie sprawozdań finansowych·       zarządzanie zespołem finansowo-księgowym oraz współpraca z podmiotami zewnętrznymi·       Reprezentowanie firmy wobec organów nadzoru i kontroli w zakresie rozliczeń z US, GUS, i NBP  Od kandydatów oczekujemy:·       Kilkuletniego praktycznego doświadczenia w prowadzeniu pełnej księgowości (min.2 lata na podobnym stanowisku),·       Znajomości ustawy o rachunkowości,·       Odpowiedzialności, samodzielności i dobrej organizacji pracy,·       Skrupulatności i dokładności,·       Umiejętności analitycznego myślenia·       Mile widziana znajomość programu CDN Optima·       Mile widziany Certyfikat zawodu księgowego: głównego księgowego, dyplomowanego księgowegoOferujemy:·       Pracę na pełny etat ·       Atrakcyjne wynagrodzenie·       Możliwość rozwoju zawodowego·       Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,·       Wsparcie wdrożeniowe·       Pracę w zgranym zespole·       Miłą atmosferę w pracyOsoby zainteresowane podjęciem pracy proszę o przesyłanie CV .W CV proszę zamieścić poniższą klauzulę:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Praca dla specjalisty ds. kadr i płac
Praca dla specjalisty ds. kadr i płac
990000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Poszukujemy pracownika w Biurze Rachunkowym w Krakowie na stanowisko Specjalisty ds. obsługi Kadrowo-Płacowej Zakres obowiązków:·         obsługa kadrowo-płacowa·         wprowadzanie i aktualizacja danych kadrowo-płacowych w systemie Optima·         naliczanie list płac·         prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z przepisami prawa pracy, w tym sporządzanie dokumentów związanych ze stosunkiem pracy (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, inne formy zatrudnienia)·         sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PPK·         obsługa programu PUE ZUS i Płatnik ·         sporządzanie zaświadczeń o zarobkach oraz innych zaświadczeń na potrzeby pracowników·         kontakt mailowy, telefoniczny i osobisty z Klientami.Wymagania:·         min. roczne doświadczenie w obszarze kadr i płac (mile widziane doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym)·         doświadczenie w samodzielnym naliczaniu wynagrodzeń oraz innych świadczeń zgodnie z przepisami prawa pracy·         doświadczenie w obsłudze umów cywilnoprawnych·         dobra znajomość przepisów prawa pracy, przepisów podatkowych i z zakresu ubezpieczeń społecznych·         znajomość programu kadrowo-płacowego Optima·         dobra znajomość MS Excel i Płatnika·         dokładność, terminowość, bardzo dobra organizacji pracy·         umiejętność pracy w grupieOferujemy:·         elastyczną formę zatrudnienia - umowa o pracę, zlecenie, B2B·         prywatną opiekę medyczną Allianz·         karta sportowa Medicover Sport·         nowoczesne systemy i programy do pracy·         szkolenia zewnętrzne·         dostęp do płatnych platform wiedzy branżowej oraz do materiałów branżowych

Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Premium-27 Oddział w Krakowie
Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Premium-27 Oddział w Krakowie
699 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami!MOC naszej pracy:budowanie długotrwałych, profesjonalnych relacji z klientami segmentu Premiumrozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowywanie i prezentowanie ofert produktowych, oferowanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientówpozyskiwanie nowych klientów segmentu Premiumrealizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu wysokich standardów jakości i etyki sprzedażyobsługa klientów w zakresie: kredytów konsumpcyjnych i hipotecznych, produktów inwestycyjnych, ubezpieczeń, depozytów, kart i usług elektronicznychzarządzanie dochodowością portfela klientówNasze oczekiwania:doświadczenie w kompleksowej obsłudze klientów indywidualnych w bankowościwiedza ekonomiczna oraz doskonała znajomość produktów bankowych dla klientów indywidualnychumiejętność stosowania technik i metod sprzedaży dostosowanych do profilu klientasamodzielność w pracy na portfelu klientówumiejętność dobrej organizacji i zarządzania czasem pracynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu, przy zachowaniu dużej samodzielnościMOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Biznesowy-38 Oddz. w Krakowie
Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Biznesowy-38 Oddz. w Krakowie
380000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów z segmentu małych i średnich firm w wyborze produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych, partnerskich relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowych klientówzapewnienie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu wysokich standardów jakości i etyki sprzedażywstępna analiza sytuacji finansowej klientazarządzanie dochodowością portfela klientów Nasze oczekiwania: doświadczenie w pracy z klientami z segmentu małych i średnich firmznajomość branży finansowej i oferowanych przez nią produktówumiejętność pozyskiwania klientów, zapewniania im wysokiej jakość obsługi i profesjonalnych relacji biznesowychumiejętność analitycznego myślenia i podstawowa wiedza ekonomicznaprzedsiębiorczość i aktywnośćgotowość do podejmowania wyzwańnastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu, przy zachowaniu dużej samodzielności MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Biznesowy-9 Oddz. w Krakowie
Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Biznesowy-9 Oddz. w Krakowie
5379.5 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów z segmentu małych i średnich firm w wyborze produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych, partnerskich relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowych klientówzapewnienie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu wysokich standardów jakości i etyki sprzedażywstępna analiza sytuacji finansowej klientazarządzanie dochodowością portfela klientów Nasze oczekiwania: doświadczenie w pracy z klientami z segmentu małych i średnich firmznajomość branży finansowej i oferowanych przez nią produktówumiejętność pozyskiwania klientów, zapewniania im wysokiej jakość obsługi i profesjonalnych relacji biznesowychumiejętność analitycznego myślenia i podstawowa wiedza ekonomicznaprzedsiębiorczość i aktywnośćgotowość do podejmowania wyzwańnastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu, przy zachowaniu dużej samodzielności MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Firmy-3 Oddział w Krakowie
Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Firmy-3 Oddział w Krakowie
380000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:zarządzanie relacjami z klientami z segmentu MŚP na poziomie oddziału bankuidentyfikacja i pozyskiwanie nowych klientówrealizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu standardów jakości i dochodowościsprzedaż i obsługa produktów kredytowych oraz podejmowanie decyzji kredytowychprzeprowadzanie analizy kredytowej i sporządzanie aplikacji kredytowychmonitoring produktów kredytowych Nasze oczekiwania:doświadczenie we współpracy z klientami z segmentu małych i średnich firm w bankowościumiejętność pozyskiwania klientów, zapewniania im wysokiej jakość obsługi i profesjonalnych relacji biznesowychwiedza z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstw oraz analizy kredytowejdoświadczenie w kredytowaniu podmiotów gospodarczychzdolność analitycznego myśleniaprzedsiębiorczość i aktywnośćnastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu, przy zachowaniu dużej samodzielności MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościamiJesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Firmy-27 Oddział w Krakowie
Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Firmy-27 Oddział w Krakowie
380000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:zarządzanie relacjami z klientami z segmentu MŚP na poziomie oddziału bankuidentyfikacja i pozyskiwanie nowych klientówrealizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu standardów jakości i dochodowościsprzedaż i obsługa produktów kredytowych oraz podejmowanie decyzji kredytowychprzeprowadzanie analizy kredytowej i sporządzanie aplikacji kredytowychmonitoring produktów kredytowych Nasze oczekiwania:doświadczenie we współpracy z klientami z segmentu małych i średnich firm w bankowościumiejętność pozyskiwania klientów, zapewniania im wysokiej jakość obsługi i profesjonalnych relacji biznesowychwiedza z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstw oraz analizy kredytowejdoświadczenie w kredytowaniu podmiotów gospodarczychzdolność analitycznego myśleniaprzedsiębiorczość i aktywnośćnastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu, przy zachowaniu dużej samodzielności MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościamiJesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Księgowość Kraków
Księgowość Kraków
380000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Krakowskie Biuro Rachunkowe Ulisses poszukuje kandydatów na stanowisko: KSIĘGOWAOferujemy stabilną pracę w istniejącej od 2000r. firmie rodzinnej prowadzącej politykę finansową wielu różnorodnych klientów.ZADANIA:1. księgowanie oraz kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych2. sporządzanie deklaracji podatkowych3. przygotowywanie list płac oraz deklaracji ZUS4. praca z programem OPTIMA oraz PŁATNIK5. z czasem opieka nad kluczowymi klientamiWYMAGANIA:1. wykształcenie średnie lub wyższe2. podstawowe doświadczenie w zakresie płac i KPiR 2. znajomość pakietu MS OFFICE3. dokładność, samodzielność, kreatywność4. chęć rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji zawodowych i związania się na dłużej z firmąOFERTA:1. umowa o pracę2. gwarancja stałego zatrudnienia i uczciwego wynagrodzenia3. szkolenia i rozwój zawodowy dzięki różnorodności obsługiwanych branż i klientów Prosimy o przesyłanie CV przez formularz.   Prosimy o umieszczenie w aplikacji klauzuli „Wyrażam zgodę naprzetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanym CV dla potrzebniezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku oOchronie danych Osobowych (Dz. U. Nr. 133 poz.883)"Jednocześnie informujemy, że zgłoszenia bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.  

Specjalista/-tka ds. Analiz InPost Cholerzyn
Specjalista/-tka ds. Analiz InPost Cholerzyn
380000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo stale rozwijamy nasze portfolio usług i wprowadzamy na rynki nowe rozwiązania ułatwiające życie milionom ludzi.Jeśli chcesz mieć realny wpływ na proces operacji kurierskich i magazynowych a dodatkowo nie straszna Ci dynamiczna praca to aplikuj do nas.#DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!miejsce pracy: Cholerzyn 495​ Co będzie należeć do Twoich zadań:analiza wskaźników i mierników oraz rekomendacja zmiantworzenie raportów i analiz operacyjnychwspółpraca z innymi działami w celu przygotowania interpretacjiopracowywanie i wdrażanie narzędzi usprawniających analizy i raportyposzukiwanie możliwości zwiększenia efektywności realizowanych zadań Wymagania:doświadczenie na stanowisku związanym z raportowaniem, analizą finansową lub statystycznąwiedza z zakresu statystyki i przetwarzania danychbardzo dobra znajomość MS Excel (m.in. obsługa makr, tabele przestawne, wykresy)zdolności analityczne oraz synteza wnioskówdobra organizacja pracy własnejsamodyscyplina, kreatywność oraz samodzielność w działaniuorientacja na wynikiznajomość branży kurierskiej (dodatkowy atut) Czego możesz oczekiwać od nas:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsceatrakcyjne premie, adekwatne do Twojego zaangażowaniasystem kafeteryjny, w którym to pracownik sam wybiera benefity, z których korzysta (np. Multisport, prywatna opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia sportowe i muzyczne i wiele, wiele więcej)możliwość rozwoju w ramach struktury firmystabilną pracę w firmie, która jest liderem na rynkumożliwość poszerzenia swoich kompetencji oraz zdobywania nowych

Doradca kredytowy
Doradca kredytowy
380000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Dołącz do naszego dynamicznego zespołu ! Dołącz do naszego zespołu, gdzie praca to nie tylko wyzwanie, ale także szansa na rozwój osobisty ! Jesteśmy firmą specjalizującą się w kredytach hipotecznych, oferującą najniższe oprocentowanie w Polsce. Jeśli jesteś zainteresowany(-a) pracą jako Doradca Kredytowy lub Specjalista ds. Sprzedaży Kredytów Hipotecznych, teraz to idealny moment ! Dołącz do naszej rozwijającej się rodziny, gdzie troszczymy się o naszych pracowników i wspólnie dążymy do sukcesu. Gwarantujemy świetną atmosferę i możliwość swobodnego działania z dowolnego miejsca, kiedy masz tylko ochotę.Czego możesz się spodziewać?umowa o pracę lub B2Bpraca zdalna, co daje Ci elastyczność -home officeatrakcyjne wynagrodzenie: dobra podstawa plus prowizjanajniższe oprocentowanie kredytu hipotecznego w Polscesystematyczne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowymprywatna opieka medycznaKogo szukamy?energicznych, zmotywowanych do osiągania sukcesów osóbpośredników kredytowychpasjonatów branży finansowejhandlowcówdoradców kredytowychJeśli jesteś gotów na nowe wyzwania i rozwój zawodowy, to jest miejsce dla Ciebie ! Dołącz do naszej rozwijającej się rodziny, gdzie troszczymy się o naszych pracowników i wspólnie dążymy do sukcesu. Wyślij CV i zgłoś się już dziś !

Specjalista ds. Kadr i płac w Hotelu
Specjalista ds. Kadr i płac w Hotelu
380000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Hotel poszukuje doświadczonej osoby  na stanowisko :Specjalista ds. kadr i płac Wymagania:wykształcenie średnie, mile widziane wyższemin. 2 lata doświadczenia w zakresie samodzielnego naliczania wynagrodzeń i administrowania aktami osobowymibardzo dobra znajomość przepisów ZUS, prawa podatkowego oraz prawa pracyobowiązkowa znajomość programu Optima, Płatnikbardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasusumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadańumiejętność pracy w zespoleZakres obowiązków:sporządzanie list płac dla pracownikówtworzenie oraz rozliczanie umów cywilno-prawnychrejestracja obcokrajowców w urzędach prowadzenie administracji personalnejsporządzanie dokumentacji dla ZUS, PFRONewidencja i rozliczanie czasu pracysporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowychprzygotowywanie pism: korespondencja m.in z komornikami, GUS, ZUS, US.współpraca z działem księgowym Oferujemy :zatrudnienie z tytułu B2B, umowa zlecenie ( 2 dni w tygodniu )możliwość rozwoju i podnoszenia własnych kwalifikacji pracę w stabilnej firmiehotelarska atmosferaposiłki pracowniczeparkingProsimy o składanie swoich aplikacji drogą elektroniczną

Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy
Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy
380000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Grupa LUCRUM od ponad 17 lat świadczy usługi w zakresie prawa, podatków i księgowości. Swoją ofertę kierujemy zarówno do nowych firm jak i podmiotów gospodarczych o ugruntowanej pozycji. Nasze działania opieramy na kompetencjach, wiedzy i doświadczeniu tworząc ekspercki zespół. O naszym profesjonalizmie i zaangażowaniu świadczy fakt, iż zaufało nam kilkaset firm. Ich zaufanie i poczucie bezpieczeństwa to nasze najwyższe wartości.W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby do działu księgowości na stanowisko:Samodzielna Księgowa / Samodzielny KsięgowyZakres obowiązków:- samodzielna obsługa księgowa i podatkowa klientów firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami,- prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów (KPIR) oraz ksiąg handlowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,- sporządzenie deklaracji podatkowych (PIT, CIT, VAT)Czego oczekujemy:- min. 3 letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu KPiR lub ksiąg rachunkowych (preferowane doświadczenie w biurze rachunkowym lub firmie świadczącej usługi outsourcingu księgowego),- doświadczenie w samodzielnym sporządzaniu deklaracji podatkowych (CIT, PIT, VAT),- wykształcenia wyższego - preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki,- praktycznej znajomości przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości,- dobrej organizacji pracy i dużej samodzielności w wykonywaniu zadań,- znajomość programu Sage Symfonia, Comarch Optima oraz język angielski będzie dodatkowym atutem.Co oferujemy:- atrakcyjne wynagrodzenie oparte o umowę o pracę,- samodzielność w wykonywaniu obowiązków,- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole,- stabilne zatrudnienie,- bardzo dobrą atmosferę pracy,- możliwość dalszego rozwoju zawodowego. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swoich CV do dnia 29 lutego 2024 r. przez formularz na stronie OLX.pl Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.Strona www.lucrum.net.pl Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Lucrum Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (Al. Beliny-Prażmowskiego 14, 31-514 Kraków), wpisaną do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. pod numerem KRS: 0000516868, numer REGON: 123160168, NIP: 6751504632, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Księgowa samodzielna KPIR oraz KH super warunki
Księgowa samodzielna KPIR oraz KH super warunki
320000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków Samodzielne księgowanie klientów biura rachunkowego to Twoje główne zadanie.Jeśli okażę się że z tym radzisz sobie świetnie, mamy dla Ciebie szereg innych zadań które będą dopasowane do Twoich kompetencji oraz kierunku rozwoju który wybierzesz.Kogo szukamy?lidera który potrafi pracować pod presją czasuosoby rzetelnej i terminowej w działaniukandydata uśmiechniętego i nie bojącego się wyzwańkomunikatywność oraz otwartość będą Twoim dodatkowym atutemnie interesuje nas Twoje wykształcenie a to co potrafisz i na ile jesteś gotów/ow nauczyć się nowych rzeczy Dlaczego My?gwarantujemy dynamiczny rozwój (w zamian szukamy ludzi pasją i uśmiechem na twarzy)praca w młodym rozwijającym się zespole w którym bardzo szybko można awansowaćregularne szkolenia dzięki którym stale będziesz podnosić swoje kompetencjebenefity dopasowane do Twoich potrzeb (np. multisport, opieka zdrowotna)O nasTaxFriend to definicja biura rachunkowego na nowo.Nasze Biuro znajduje się przy samej Galerii Kazimierz w Krakowie Jeśli masz już dość przestarzałych systemów, sztywnych zasad oraz nudnej atmosfery to ogłoszenie jest właśnie dla Ciebie!

Filtr