Sortowanie:
Znaleziony: 396 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Kraków
Biuro Rachunkowe - praktyka/staż
Biuro Rachunkowe - praktyka/staż
nowe Kraków 5 dni plecy

Zapraszamy na praktykę lub staż do naszego biura rachunkowego znajdującego się w centrum Krakowa. Nasze Panie Księgowe zaczynały u nas pracę od stażu w czasie studiów. Dziś są wysokokwalifikowanymi księgowymi z rozległą wiedzą i wciąż pracują z nami. Praktyka razem z teorią zdobytą na studiach pozwoli Ci poznać i zrozumieć zagadnienia z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego. Proponujemy elastyczny czas pracy od poniedziałku do piątku. Ruchome godziny pracy pozwolą na komfort studiowania. Nauczysz się u nas jak samodzielne prowadzić księgi rachunkowe zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami podatkowymi, jak sporządzić deklaracje podatkowe CIT, VAT, PIT,JPK, jak przygotowywać, dekretować i księgować dokumenty w systemie finansowo-księgowym itp. Na początek proponujemy płatną umowę zlecenie ze stawką od 28,10 zł brutto. Chcesz wiedzieć więcej o naszym biurze aplikuj do nas.

Samodzielny Księgowy do Biura Rachunkowego
Samodzielny Księgowy do Biura Rachunkowego
Kraków 6 dni plecy

Jeśli:szukasz pracy, w której chciałabyś/ chciałbyś móc rozwijać perspektywicznie swój zawodowy profiljesteś ambitna/ ambitny i masz określone cele zawodowecenisz sobie stabilne zatrudnieniechciałabyś / chciałbyś mieć możliwość realizacji swoich pasji zawodowychjesteś otwarta/otwarty na nowe wyzwania i możliwościpotrafisz samodzielnie podejmować decyzjemiła i przyjazna atmosfera w miejscu pracy ma dla Ciebie znaczeniecenisz sobie dodatkowe benefity oferowane przez pracodawcęwynagrodzenie finansowe jest ważnym czynnikiem dla Ciebie, to powinnaś/ powinieneś przesłać do nas swoje CV.Właśnie Ciebie szukamy.Oferujemy ciekawą pracę w Biurze Rachunkowym w Krakowie. Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną dogodną formę zatrudnienia. Wsparcie w rozwoju zawodowym oraz możliwość realizacji Twoich celów zawodowych i prywatnych.Wymagamy :potwierdzonego doświadczenia zawodowego na stanowisku SAMODZIELNEGO Księgowegoznajomości przepisów podatkowych i umiejętności ich bieżącej weryfikacjisamodzielnej organizacji pracyumiejętności komunikacyjnych z Klientami, urzędamiotwartości umysłua nade wszystko cenimy chęć uczestnictwa w rozwoju naszej firmy, zgodnie z wyznaczoną strategią.

Asystent/asystentka w dziale audytu
Asystent/asystentka w dziale audytu
Kraków 6 dni plecy

Opis stanowiska:·        udział w badaniach sprawozdań finansowych,·        przygotowywanie dokumentów, analiz/raportów dla klientów,·        weryfikacja danych finansowych klienta,·        sporządzanie dokumentacji rewizyjnej.Wymagania:·        wykształcenie w obszarze finansów i rachunkowości,·        umiejętność pracy w zespole,·        dokładność, rzetelność i systematyczność,·        chęć zdobywania nowych doświadczeń,·        dobra znajomość MS Office,·        umiejętność analityczne,·        status studenta,·        mile widziani studenci z kierunków akredytowanych przez PIBR.Oferujemy:·        stabilną pracę wraz z możliwością rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,·        pracę w przyjaznej atmosferze,·        atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od doświadczenia kandydata,·        elastyczny czas pracy.

Poszukiwany/ poszukiwana- Młodszy Specjalista ds. Księgowości
Poszukiwany/ poszukiwana- Młodszy Specjalista ds. Księgowości
Kraków 6 dni plecy

Firma działającą na rynku systemów zabezpieczeń poszukuje studentów studiów zaocznych kierunków ekonomicznych na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Księgowości.Zakres obowiązków;Bieżące wprowadzanie wyciągów bankowych,Rozliczanie wpłat ze sklepów internetowych,Bieżące monitorowanie rozrachunków z odbiorcami i dostawcami,Wsparcie działu księgowości.Nasze wymagania:Dyspozycyjność od zaraz,Status studenta,Podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości, podatki CIT, PIT, VAT,logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do zadań,wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne,samodzielność oraz zaangażowanie,bardzo dobra organizacja czasu pracy, systematyczność oraz umiejętność pracy w zespole.Oferujemy:umowa zleceniepracę w ambitnym zespoleZastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Księgowy/ Kraków
Księgowy/ Kraków
Kraków 6 dni plecy

OpisBiuro rachunkowe poszukuje osoby na stanowisko księgowego do biura klientaDziałamy nieprzerwalnie od 20 lat na rynkuJeżeli chcesz dołączyć do naszego zespołu prześlij nam swoje CV przez formularz aplikacyjny OLX, skontaktujemy się z Tobą i zaprosimy na spotkanie.Twój zakres obowiązkówStworzenie procedur oraz obiegu dokumentów księgowych,Sprawdzenie i dekretacja dokumentów w systemie księgowym Optima,Współpraca z biurem rachunkowymKontrola i uzgadnianie kont rozrachunkowych,Wdrożenie Systemu Controllingu oraz jego procesów,Analizowanie rentowności według segmentów działalności, kanałów dystrybucji, klientów, produktów itp.,Budowa wskaźników KPI oraz ich analiza,Aktywne współuczestnictwo w przygotowaniu budżetów i okresowych prognoz, kontrola ich wykonania oraz analiza odchyleń.Nasze wymaganiaznajomość Optimy,wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne,dobra znajomość MS Office (zwłaszcza Excel),doświadczenie w obszarze księgowości, praktyczna wiedza o podstawach rachunkowości i prawie podatkowym VAT, CIT,bardzo dobra organizacja czasu pracy,zdolność szybkiego uczenia sięumiejętność analitycznego myślenia,dokładność, rzetelność, skrupulatność, opanowanie i odporność na stres,komunikatywność i umiejętność pracy w zespoleumiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego poszukiwania rozwiązań

Specjalista ds. kontrolingu finansowego/ok. Krakowa
Specjalista ds. kontrolingu finansowego/ok. Krakowa
Kraków 7 dni plecy

Opis oferty pracyFirma Business Bridge Group Sp. z o. o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom. Obecnie poszukujemy dla naszego klienta – producenta armatury sanitarnej, instalacyjnej i grzewczej– osoby do pracy na stanowisku: Specjalista ds. kontrolingu finansowego Miejsce Pracy: okolice Krakowa Jakie będą zadania na tym stanowisku pracy: - comiesięczne raportowanie w uzgodnionych standardach, a także dostarczanie wyjaśnień dotyczących odchyleń od budżetu, - kontrolowanie kosztów poszczególnych obszarów działania firmy oraz analiza wykonania budżetu, - ścisłe współdziałanie z działem księgowości w celu zagwarantowania prawidłowości danych finansowych i udział w zamknięciu miesiąca, - uczestnictwo w budżetowaniu i sporządzaniu prognoz finansowych, - sporządzanie raportów oraz analiz finansowych ad-hoc, - pomoc w ulepszaniu narzędzi do analizy i raportowania, - ciągła współpraca z innymi działami firmy w obszarze pozyskiwania danych biznesowych, ich analizy oraz kontroli, - czynny udział we wdrażaniu nowego systemu ERP w zakresie modułu kontrolingu. Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli: - masz wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, rachunkowość, matematyka), - posiadasz min. 4-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, - znasz język angielski na poziomie min. B2, - świetnie poruszasz się w środowisku pakietu MS Office (MS Excel), - możesz pochwalić się świetną znajomością zasad rachunkowości oraz analizy finansowej, - masz doświadczenie w procesach budżetowania, - znasz procesy biznesowe i ich oddziaływanie na raportowanie kontrolingowe, - pracowałeś na dużych bazach danych, - masz prawo jazdy kat. B, - odznaczasz się wysokimi umiejętnościami analitycznymi, a także potrafisz wyciągać i prezentować wnioski, - posiadasz bardzo dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne i interpersonalne.   Pracodawca oferuje: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - atrakcyjne wynagrodzenie i stałe godziny pracy, - w okresie pandemii pracę w trybie hybrydowym (jeden tydzień z biura, jeden tydzień home office), - pracę w zespole profesjonalistów, - niezbędne narzędzia do pracy (komputer, telefon stacjonarny), - bogaty pakiet benefitów. Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem linku aplikacyjnego: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Specjalista-ds-kontrolingu-finansowego/9771-8334-25-6da-2707.html Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przysłanych do nas CV. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej klauzuli, w przypadku nadesłanych aplikacji bez naszej klauzuli, Państwa kandydatura nie będzie rozpatrywana i zostanie automatycznie odrzucona. Klauzula zgody "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Legnickiej 65/1,54-510 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. Oświadczam, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych." Polityka prywatności: https://www.bbgroup.com.pl/polityka-prywatnosci

Młodszy Księgowy
Młodszy Księgowy
Kraków 7 dni plecy

Opis oferty pracyTRWA REKRUTACJA, ZAPRASZAMY! Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Młodszy księgowy Miejsce pracy: Kraków Podejmij się wyzwań!! WYMAGANIA: Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) Umiejętność obsługi Windows i MS Office Komunikatywność Otwartość na pracę w grupie Systematyczność i dokładność Dodatkowym plusem będzie doświadczenie zawodowe w księgowości Dyspozycyjność (praca w pełnym wymiarze godzin) OBOWIĄZKI: Księgowanie faktur przychodzących Kontakt z Klientem wewnętrznym oraz dostawcami w języku angielskim Uzgadnianie sald kont dostawców i kont pracowniczych Rozliczenia międzyokresowe OFERUJEMY: Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości Solidne wdrożenie do pracy Pracę w renomowanej firmie oraz międzynarodowym środowisku Świetną atmosferę w pozytywnym zespole Szkolenia oraz możliwości rozwoju zawodowego Elastyczny, dzienny czas pracy sprzyjający zachowaniu równowagi między życiem zawodowym i prywatnym Rodzaj pracy: Stała

Wsparcie w Obszarze Rozliczeń Badań Klinicznych
Wsparcie w Obszarze Rozliczeń Badań Klinicznych
Kraków 7 dni plecy

Pratia S.A. należąca do Grupy NEUCA jest największą siecią ośrodków badań klinicznych w Polsce. Podstawą naszej działalności jest prowadzenie międzynarodowych badań klinicznych (fazy I-IV) na zlecenie firm farmaceutycznych oraz CRO (Contract Research Organization).    Do Twoich zadań należeć będzie:wspieranie obszaru Rozliczeń Badań Klinicznych,wprowadzanie danych do systemu,kontrolowanie danych i dbanie o ich poprawność. Dobrze odnajdziesz się w tej roli, jeśli:posiadasz umiejętność analitycznego myślenia,posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (w mowie i piśmie),nie masz problemów z obsługą programów z pakietu MS Office (w szczególności Excel),umiesz efektywnie organizować swoją pracę, a przy tym działasz w sposób systematyczny, rzetelny i uporządkowany.zaangażowanie, dokładność i terminowość nie są Ci obce,jesteś dyspozycyjny/na min. 4 dni w tygodniu. Dołączając do nas będziesz:miał/a elastyczny grafik,współpracował/a z nami w oparciu o umowę zlecenie,miał/a pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,miał/a możliwość zdobycia doświadczenia i podstawowej wiedzy o badaniach klinicznych,pracował/a w młodym, miłym zespole, który chętnie dzieli się swoją wiedzą,miał/a możliwość wykonywania pracy zdalnie.

Księgowa w Kancelarii Prawno - Podatkowej
Księgowa w Kancelarii Prawno - Podatkowej
Kraków 7 dni plecy

Kancelaria prawno - podatkowa Tax & Law Sp. z o.o.poszukuj:Głównych KsięgowychMiejsce pracy: KrakówRegion: małopolskieWynagrodzenie brutto: 10.000 tys. – 12.500 tys.  Spółki obsługiwane m.in.: Spółka produkcyjno-handlowa z branży budowlanej, usługi IT, usługi reklamowe, usługi budowlane, usługi generalnego wykonawcy, branża developerska, branża HORECA, usługi e-commerce.Opis stanowiska:praca w programie Comarch Optima ERPbiegłość w sporządzaniu okresowych i rocznych sprawozdań finansowychumiejętność analizowania bilansu,kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, audytorzy i banki),monitorowanie i nadzorowanie aspektów księgowo-podatkowych związanych z działalnością firmy,miesięczna kontrola sald kont księgowych,nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych wraz z tworzeniem deklaracji podatkowych,prowadzenie ewidencji podatkowych, wymaganych rejestrów i dokumentów do celów podatkowych, Wymagania:bardzo dobra znajomość programu Comarch Optima ERP,znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków oraz umiejętność poruszania się w przepisach dotyczących prowadzenia działalności, prawa spółek handlowych,doświadczenie w kancelarii podatkowej mile widziane,umiejętność praktycznej interpretacji przepisów,umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy,sumienność, dokładność, odpowiedzialność, skuteczność działania, wysoka kultura osobista,znajomość zagadnień magazynowych i produkcyjnych mile widziane,  Oferujemyumowę o pracę,współpraca B2B mile widziane,samodzielne stanowisko pracy,atrakcyjne wynagrodzenie ,przyjazną atmosferę pracy,usprawnienie pracy poprzez wprowadzenie modułu do automatyzacji rozliczeń księgowych z wykorzystaniem technologii OCR.  Prosimy o zamieszczenie w CV następującego oświadczenia w sprawie zgody na przetwarzanie danych osobowych:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Tax & Law Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, dla potrzeb niezbędnych w celu realizacji procesu rekrutacji, do którego zgłosiłam/em swój udział, oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez tą spółkę."Informujemy, że administratorem danych osobowych kandydatów jest Tax & Law Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Westerplatte 18, 31-033 Kraków . Kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia, a podanie ich treści jest dobrowolne. Kandydat posiada prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie.Dane osobowe kandydatów przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji wskazanej w niniejszym ogłoszeniu, w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile kandydat wyraził na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.   

Specjalista ds. kadr i płac
Specjalista ds. kadr i płac
Kraków 7 dni plecy

Poszukujemy do swojego zespołu osoby na stanowisko Kadrowy/Kadrowa.Opis stanowiska:Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in.:Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy.Sporządzanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy oraz innych dokumentów kadrowych.Nadzór nad terminowością badań lekarskich oraz szkoleń BHP.Obsługa procesów rekrutacyjnych oraz wdrażania nowych pracowników.Kontrola ewidencji czasu pracy oraz absencji pracowników.Współpraca z działem księgowości w zakresie naliczania wynagrodzeń.Bieżące doradztwo i wsparcie dla pracowników w zakresie przepisów prawa pracy.Wymagania:Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo, ekonomia).Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.Znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz zasad naliczania wynagrodzeń.Dobra znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych ( Płatnik).Umiejętność pracy w zespole oraz doskonała organizacja pracy własnej.Komunikatywność i umiejętność pracy pod presją czasu.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie.Jak aplikować:Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego. Prosimy o dopisanie klauzuli o ochronie danych osobowych.

Młodszy specjalista ds. spraw księgowo-administracyjnych
Młodszy specjalista ds. spraw księgowo-administracyjnych
Kraków 7 dni plecy

Obowiązki:Poprawne, terminowe wystawianie i ewidencjonowanie dokumentów sprzedażowych w tym korekt i kompensatPrawidłowe wprowadzanie dokumentów magazynowych (PZ, PW, RW, WZ, FV) w oparciu o system informatyczny firmyZapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, kontrola stanów magazynowychWyjaśnianie niezgodności związanych z dokumentami zakupowymiTworzenie zamówień na towaryPrzygotowywanie niezbędnych zestawień i raportówRozliczanie i monitorowanie płatności (wyciągi bankowe, płatności online)Ścisła współpraca i dostarczanie dokumentacji do biura rachunkowego firmyWymagania:Dobra znajomość pakietu MS ExcelMile widziane doświadczenie w pracy z systemami magazynowymiMile widziany status studenta (finanse i rachunkowość i pokrewne kierunki)Skrupulatność i sumiennośćUmiejętność logicznego i analitycznego myśleniaUmiejętność koordynowania kilku zadań jednocześnieWysoki poziom zdolności interpersonalnych, komunikatywnośćPozytywne nastawienie, energia i chęć do działaniaChęć do nauki i rozwojuZdolności analityczneOferujemy:Ciekawą pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie międzynarodowejPracę od 8.00 do 16.00 z godzinną przerwą na lunchStabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia na podstawie umowy u pracęMożliwości rozwoju zawodowegoNiezbędne narzędzia do wykonywania obowiązkówCiekawą pozbawioną monotonii pracę w dynamicznym zespole

Księgowa/księgowy
Księgowa/księgowy
Kraków 10 dni plecy

Biuro rachunkowe poszukuje osoby do prowadzenia KPiR oraz ryczałtów.Obowiązki:Wykonywanie podstawowych zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych.Przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych niezbędnych ewidencji.Zarządzanie dokumentacją księgową i jej archiwizacja.Współpraca z zespołem księgowym.Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i prawnym.Komunikacja z klientami i instytucjami zewnętrznymi.Weryfikacja dokumentów.Wymagania:Wykształcenie w dziedzinie finansów lub rachunkowości.Doświadczenie w księgowości.Znajomość prawa podatkowego i bilansowego.Umiejętność obsługi programu ERP OptimaZnajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel.Precyzja i skrupulatność w pracy.Umiejętność pracy w zespole i dobre umiejętności komunikacyjne.Zaangażowanie i odpowiedzialność.Oferujemy stabilne zatrudnienie, szkolenia, przyjemną atmosferę i dogodne położenie biura.

Specjalista / Specjalistka ds. produktów finansowych
Specjalista / Specjalistka ds. produktów finansowych
Kraków 10 dni plecy

Zakres obowiązków:informowanie o zasadach udzielania pożyczek;pozyskiwanie i obsługa beneficjentów na etapie składanie wniosków;pomoc w przygotowaniu dokumentacji pożyczkowej;wstępna analiza wniosków pożyczkowych, ocena formalna wniosków;wizytacja u wnioskodawców/pożyczkobiorców;opracowywanie wniosków na potrzeby Analityka;przyjmowanie podpisów na umowach, przyjmowanie zabezpieczeń;prowadzenie działań kontrolnych u Pożyczkobiorców;prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych.Wymagania:min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych;mobilność;otwartość;wysokie kompetencje interpersonalne.Oferujemy:stałe zatrudnienie na umowę o pracę;rozwój zawodowy;praca w przyjaznej atmosferze w kompetentnym zespole;uczestnictwo w szkoleniach;dofinansowanie do dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego LUXMED.O nas:Działalność FRRR ma za zadanie odpowiedzieć na podstawowe pytania każdego przedsiębiorczego człowieka: jak…założyć firmę?uzyskać niezbędne środki finansowe?mieć zapewnione stałe wsparcie?dostosowywać swoją działalność do nowych potrzeb i celów?dbać o stały rozwój firmy?podnosić kwalifikacje swoje i swoich pracowników?podnosić skuteczność działania bez zbędnych wydatków?imponować zastosowaniem nowoczesnych technologii?znacznie ograniczyć swoje koszty?być zawsze na bieżąco z programami wspierającymi ze środków UE?zdobyć środki na edukację szczególnie zdolnych dzieci?wspomóc finansowo zdolną młodzież?Lecz nie kończymy na teoretycznych odpowiedziach na powyższe pytania ;-)Konkretnie i praktycznie pomagamy we wcieleniu ich w życie poprzez:prowadzenie funduszy pożyczkowychstworzenie funduszu stypendialnegorealizację programów dotacyjnychrealizację programów podnoszących kompetencje i kwalifikacjerealizacje programów wspierających ekonomię społecznąJak się u nas pracuje? Fajnie :)

Pomoc/asystent-ka księgowej
Pomoc/asystent-ka księgowej
Kraków 12 dnia plecy

Opis oferty pracyKancelaria podatkowa zlokalizowana w dzielnicy Dębniki poszukuje osoby ze statusem studenta/ucznia na stanowisko pomocy/asystenta-tki księgowej Do głównych obowiązków kandydata należeć będą: * prace biurowe - weryfikacja i przygotowanie dokumentów do ksiegowania * prace w obrębie KH - pomoc w księgowaniu/ księgowanie dokumentów Nasze oczekiwania: * rzetelne wykonywanie obowiązków * chęci do pracy * znajomość podstaw rachunkowości * dostępność ok. 80h w miesiącu * doświadczenie nie jest wymagane ale mile widziane :) Z naszej strony oferujemy: * pracę na umowę zlecenie * pracę w małym zespole i spokojnej atmosferze * przyuczenie, wsparcie i pomoc w realizacji powierzonych zadań Osoby zainteresowane proszę o przesyłanie CV za pośrednictwem Lento.

Księgowa / Młodsza Księgowa
Księgowa / Młodsza Księgowa
Kraków 13 dnia plecy

Do naszego zespołu księgowego poszukujemy osoby na stanowisko Księgowej / Młodszej Księgowej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie działań księgowych, prowadzenie ewidencji księgowej, rozliczanie transakcji finansowych oraz przygotowywanie raportów finansowych.Obowiązki:Prowadzenie ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.Rozliczanie transakcji finansowych i kontrola dokumentów księgowych.Współpraca z zespołem finansowym w zakresie zamknięć miesięcznych i rocznych.Przygotowywanie raportów finansowych i analiz dla potrzeb wewnętrznych i zewnętrznych.Udział w procesach audytowych i zapewnienie zgodności z przepisami prawa podatkowego.Wymagania:Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse, rachunkowość).Doświadczenie zawodowe w dziale księgowości (mile widziane, ale niekonieczne dla stanowiska Młodszej Księgowej).Znajomość przepisów podatkowych i zasad rachunkowości.Umiejętność obsługi programów księgowych (Saldeo, Optima).Dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel.Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.Dokładność, skrupulatność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do kwalifikacji i doświadczenia.Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach.Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie.W CV prosimy o umieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia

Doradca Klienta w Branży Finansowej
Doradca Klienta w Branży Finansowej
Kraków 14 dnia plecy

Poszukujemy Entuzjastów Rozwoju i Nowych Możliwości!Czy chcesz pracować w miejscu, które ceni Twój rozwój osobisty i zawodowy? Marzysz o pracy, która daje Ci satysfakcję, elastyczność oraz wpływ na przyszłość innych? A może szukasz zespołu, który wspiera i inspiruje każdego dnia?Jeśli tak, mamy ofertę dla Ciebie!Co możemy Ci zaoferować?Nielimitowane zarobki: Wynagrodzenie podstawowe, atrakcyjne prowizje oraz premie – to Ty decydujesz, ile zarobisz.Kompleksowe wsparcie: Szeroki pakiet benefitów: ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna Medicover, Karta Multisport.Inwestycja w Twój rozwój: Profesjonalne szkolenia i warsztaty.Wolność wyboru: Praca w biurze w Krakowie ( w pierwszych miesiącach pracy głownie z biura obowiązkowo ) lub zdalnie – Ty wybierasz miejsce, które najlepiej Ci odpowiada.Wspierający zespół: Współpracuj z ludźmi, którzy dzielą się wiedzą i pomagają w osiąganiu sukcesów.Twoja kariera, Twój sukces: Pełne wsparcie w budowaniu własnej ścieżki kariery i pozyskiwaniu klientów.Czym będziesz się zajmować?Doradztwem i sprzedażą naszych produktówZapewnianiem najwyższych standardów obsługi klientaPozyskiwaniem klientówStałym rozwijaniem swoich umiejętności i wiedzySzukamy osób, które:Mają co najmniej średnie wykształcenieSą otwarte na ludzi i potrafią budować relacjePracują etycznie i odpowiedzialnieSą pozytywnie nastawione do świata i pełne energiiWiedzą, czego chcą i dążą do realizacji swoich celów

Praca w księgowości w Biurze Rachunkowym
Praca w księgowości w Biurze Rachunkowym
Kraków 16 dni plecy

Biuro Rachunkowe w Krakowie poszukuje studenta studiów zaocznych do pracy na stanowisko księgowego.Nie wymagamy doświadczenia w tym temacie, ponieważ osoba zatrudniona zostanie poinstruowana i zaznajomiona z tajnikami księgowości i kadr.Oczekujemy pracowitości, dokładności, zaangażowania w pracę, chęci rozwoju, otwartości na współpracę z zespołem i dobry humor. Oferujemy satysfakcjonujące wynagrodzenie z dodatkowymi bonusami premiowymi, możliwość rozwoju, pracę w miłej i wesołej atmosferze.Biuro otwarte jest od 8 do 18 od poniedziałku do piątku.Zespół księgowych jest chętny do pomocy i wsparcia. Osoby zainteresowane proszę o przesyłanie CV za pośrednictwem OLX.

Koordynator Księgowości
Koordynator Księgowości
Kraków 17 dni plecy

Opis oferty pracyOpis stanowiska: Poszukujemy doświadczonego Koordynatora Księgowości, który będzie kluczową postacią w tworzeniu procesów księgowych naszej firmy od podstaw. To wyjątkowa okazja, aby współpracować bezpośrednio z założycielem i mieć realny wpływ na kształtowanie innowacyjnego biura rachunkowego, które stanie się wzorem jakości na rynku. Szukamy osoby, która łączy wiedzę merytoryczną z umiejętnością zarządzania zespołem, a także ma doświadczenie w tworzeniu i optymalizacji procesów księgowych i controllingowych. Wymagania: • Min. 8 lat doświadczenia w księgowości, w tym w biurze rachunkowym lub w firmach in-house. • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem. • Wykształcenie kierunkowe. • Znajomość różnych programów księgowych (Enova, Optima, Płatnik) i gotowość do pracy z nowymi narzędziami. • Znajomość tematyki kadrowej, controllingowej, podatkowej stanowi duży plus. • Komunikatywna znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutem (angielski, francuski, niemiecki, hiszpański). • Mile widziane doświadczenie w organizacjach studenckich, np. AIESEC. Umiejętności miękkie: • Prokliencka etyka pracy i zorientowanie na klienta: umiejętność wsłuchiwania się w potrzeby klienta i dostosowywania usług księgowych tak, aby najlepiej wspierały rozwój jego firmy. • Elastyczność: zdolność do dostosowywania procesów księgowych do zmieniających się wymagań klientów i rynku. • Proaktywne podejście do problemów i wyzwań: aktywne identyfikowanie i rozwiązywanie problemów. • Przedsiębiorczość: umiejętność myślenia strategicznego i podejmowania decyzji, które przyczyniają się do wzrostu wartości firmy i zadowolenia klientów. • Kreatywność: poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań w księgowości i controlling'u, które wyróżnią firmę na tle konkurencji. • Inicjatywa: proaktywne identyfikowanie obszarów do optymalizacji i ulepszania procesów księgowych. • Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie: efektywne zarządzanie czasem i zadaniami zespołu, aby realizować projekty terminowo i na wysokim poziomie. • Zaangażowanie w rozwój firmy oraz orientacja na cele: silna motywacja do wspierania rozwoju firmy i osiągania strategicznych celów. Oferujemy • możliwość kształtowania procesów od podstaw – szansę na bezpośrednie zaangażowanie w tworzenie innowacyjnego biura rachunkowo-księgowego; • bliską współpracę z założycielem firmy, co pozwala na szybkie podejmowanie decyzji i wpływ na strategiczne kierunki rozwoju; • realny wpływ na rozwój firmy, możliwość aktywnego uczestnictwa w decyzjach, które będą miały długoterminowy wpływ na sukces i pozycję firmy na rynku; • elastyczność w działaniu, swobodę w dostosowywaniu procesów księgowych do zmieniających się wymagań klientów i rynku, co przekłada się na dużą autonomię i kreatywność w realizacji codziennych zadań; • możliwość rozwijania umiejętności w różnych obszarach księgowości, controllingu oraz zarządzania zespołem w środowisku sprzyjającym nauce; • pracę w zespole, który ceni inicjatywę i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów oraz wspiera przedsiębiorcze podejście do zadań; • możliwość pracy z klientami o różnych profilach; • przyjazne i wspierające środowisko pracy – kulturę organizacyjną opartą na współpracy, wzajemnym wsparciu i orientacji na cele, co sprzyja rozwojowi osobistemu i zawodowemu.

Specjalista ds. Podatków
Specjalista ds. Podatków
Kraków 17 dni plecy

Opis oferty pracyOpis stanowiska: Szukamy Specjalisty ds. Podatków z wszechstronnym doświadczeniem, który dołączy do zespołu nowo powstającego biura rachunkowo-księgowego premium dla nowoczesnych firm i pomoże klientom maksymalizować korzyści podatkowe. To idealna rola dla kogoś, kto ma doskonałą wiedzę z zakresu CIT, VAT, PIT oraz ulg podatkowych. Jeśli szukasz środowiska, w którym Twoje pomysły i kreatywność będą miały realny wpływ na kształtowanie unikalnych rozwiązań podatkowych, a Twoje zaangażowanie będzie naprawdę docenione, ta oferta jest dla Ciebie. Wymagania: • Wszechstronne doświadczenie w zakresie podatków oraz uprawnienia doradcy podatkowego. • Min. 8 lat doświadczenia w doradztwie podatkowym. • Biegła znajomość przepisów CIT, VAT, PIT. • Mile widziane doświadczenie w pracy w urzędzie skarbowym lub administracji skarbowej. • Kreatywność i otwartość na umiejętne wykorzystywanie istniejących przepisów prawnych. Umiejętności miękkie: • Prokliencka etyka pracy ukierunkowana na potrzeby klienta: tworzenie strategii podatkowych, które minimalizują obciążenia podatkowe i maksymalizują korzyści dla klientów, jednocześnie spełniając wymagania prawne. • Elastyczność: zdolność do szybkiego dostosowywania się do zmian w przepisach podatkowych i reagowania na specyficzne potrzeby klientów. • Przedsiębiorczość: umiejętność identyfikowania możliwości optymalizacji podatkowej, które przynoszą realne korzyści klientom. • Kreatywność w podejściu do rozwiązywania problemów podatkowych: nieszablonowe myślenie w znajdowaniu korzystnych rozwiązań podatkowych. • Inicjatywa: aktywne monitorowanie zmian w prawie podatkowym i proponowanie klientom nowych rozwiązań, które zwiększają ich konkurencyjność. • Zaangażowanie w rozwój firmy i otwartość na rozwój własnych kompetencji: stałe poszerzanie wiedzy i wdrażanie nowych strategii podatkowych na korzyść klientów. Oferujemy • możliwość kształtowania procesów od podstaw – szansę na bezpośrednie zaangażowanie w tworzenie innowacyjnego biura rachunkowo-księgowego; • bliską współpracę z założycielem firmy, co pozwala na szybkie podejmowanie decyzji i wpływ na strategiczne kierunki rozwoju; • realny wpływ na rozwój firmy, możliwość aktywnego uczestnictwa w decyzjach, które będą miały długoterminowy wpływ na sukces i pozycję firmy na rynku; • elastyczność w działaniu, swobodę w dostosowywaniu procesów księgowych do zmieniających się wymagań klientów i rynku, co przekłada się na dużą autonomię i kreatywność w realizacji codziennych zadań; • możliwość rozwijania umiejętności w różnych obszarach księgowości, controllingu oraz zarządzania zespołem w środowisku sprzyjającym nauce; • pracę w zespole, który ceni inicjatywę i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów oraz wspiera przedsiębiorcze podejście do zadań; • możliwość pracy z klientami o różnych profilach; • przyjazne i wspierające środowisko pracy – kulturę organizacyjną opartą na współpracy, wzajemnym wsparciu i orientacji na cele, co sprzyja rozwojowi osobistemu i zawodowemu.

Samodzielna/y księgowa/y
Samodzielna/y księgowa/y
Kraków 17 dni plecy

Poszukujemy księgowej/go ze znajomością programu Insert SUBIEKT Nexo. Miło widziane posługiwanie się 2 językami polski/ukraiński (rosyjski). Twój zakres obowiązków: Przygotowanie dokumentów dla biura rachunkowego + utrzymanie stałego kontaktu. Pełna obsługa programu magazynowego subiekt nexo, wsparcie salonu sprzedażowego w sporządzaniu dokumentów oraz korekt. Wystawianie dokumentów magazynowych i sprzedażowych (m.in. zamówień, faktur, WZ) w systemie Subiekt; Wsparcie działu handlowego w administracji systemem Subiekt; Kontrola płatności, rozliczenia z dostawcami; Tworzenie raportów, sprawozdań i zestawień w MS Excel; Tworzenie kart produktowych dla klientów; Kontrola faktur do/od klientów, weryfikowanie dokumentów księgowych; Kontakt z przedstawicielami handlowymi; Obsługa korespondencji pocztowej, odbieranie telefonów; Prowadzenie pierwotnej/podstawowej dokumentacji firmowej. Współpraca z głównym księgowym Współpraca z firmową asystentką księgowego/ fakturzystką Nasze wymagania: Koniecznym warunkiem jest bardzo dobra znajomość programu SUBIEKT NEXO; Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, otwartość; Skrupulatność, umiejętność liczenia, znajomość arkusza kalkulacyjnego; Entuzjazm do podejmowania wyzwań - chcesz budować markę na rynku i stale się rozwijać; To oferujemy: Pracę ze znaną marką Karibian Descanso; Pracę stacjonarną w siedzibie firmy od pon-pt.; Stabilne warunki zatrudnienia; Pracę w młodym, dynamicznym zespole.

Doradczyni/Doradca Klienta - 12 Oddział w Krakowie
Doradczyni/Doradca Klienta - 12 Oddział w Krakowie
Kraków 18 dni plecy

12 Oddział w Krakowie - ul. Wrocławska 43aCzujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowychzapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowychobsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych Nasze oczekiwania:doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klientaprzedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientamiotwartość na zmiany i determinacja w działaniuchęć rozwoju i zdobywania nowej wiedzynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Doradczyni/Doradca Premium - 3 Oddział w Krakowie
Doradczyni/Doradca Premium - 3 Oddział w Krakowie
Kraków 18 dni plecy

3 Oddział w Krakowie - ul. Pawia 24Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami!MOC naszej pracy:budowanie długotrwałych, profesjonalnych relacji z klientami segmentu Premiumrozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowywanie i prezentowanie ofert produktowych, oferowanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientówpozyskiwanie nowych klientów segmentu Premiumrealizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu wysokich standardów jakości i etyki sprzedażyobsługa klientów w zakresie: kredytów konsumpcyjnych i hipotecznych, produktów inwestycyjnych, ubezpieczeń, depozytów, kart i usług elektronicznychzarządzanie dochodowością portfela klientówNasze oczekiwania:doświadczenie w kompleksowej obsłudze klientów indywidualnych w bankowościwiedza ekonomiczna oraz doskonała znajomość produktów bankowych dla klientów indywidualnychumiejętność stosowania technik i metod sprzedaży dostosowanych do profilu klientasamodzielność w pracy na portfelu klientówumiejętność dobrej organizacji i zarządzania czasem pracynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu, przy zachowaniu dużej samodzielnościMOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościamiJesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Doradczyni/Doradca Biznesowy - Kraków
Doradczyni/Doradca Biznesowy - Kraków
Kraków 18 dni plecy

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów z segmentu małych i średnich firm w wyborze produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych, partnerskich relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowych klientówzapewnienie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu wysokich standardów jakości i etyki sprzedażywstępna analiza sytuacji finansowej klientazarządzanie dochodowością portfela klientów Nasze oczekiwania: doświadczenie w pracy z klientami z segmentu małych i średnich firmznajomość branży finansowej i oferowanych przez nią produktówumiejętność pozyskiwania klientów, zapewniania im wysokiej jakość obsługi i profesjonalnych relacji biznesowychumiejętność analitycznego myślenia i podstawowa wiedza ekonomicznaprzedsiębiorczość i aktywnośćgotowość do podejmowania wyzwańnastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu, przy zachowaniu dużej samodzielności MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Agenta ubezpieczeniowego zatrudnimy
Agenta ubezpieczeniowego zatrudnimy
Kraków 18 dni plecy

Zatrudnimy agenta ubezpieczeniowego z doświadczeniem lub pracownika na staż. Praca polega na obsłudze klienta: wystawianie polis ubezpieczeniowych komunikacyjnych, majątkowych oraz firm. Praca stała, stacjonarna, pełny etat, umowa o pracę. wiecej informacji po przesłaniu CV na e-mail

GRUPA B12 zatrudni studenta/tkę jako pomoc do obsługi biura
GRUPA B12 zatrudni studenta/tkę jako pomoc do obsługi biura
Kraków 19 dni plecy

GRUPA B12 zatrudni do oddziału w Krakowie przy ulicy Bałuckiego 12 (obok Ronda Grunwaldzkiego) zatrudni studentów / studentki jako pomoc do działu administracji i zarządzania nieruchomościami oraz do działu pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.OCZEKUJEMY:wykształcenia średniego, mile widziane w trakcie studia o kierunkach - gospodarka nieruchomościami, architektura, rachunkowość / finanse, geodezja, administracja czy budownictwo;asertywności oraz dobrego kontaktu z Klientami;czynnego prawa jazdy kat. B;miłej aparycji i nieskazitelnych manier;dostępności minimum cztery dni w tygodniu;OFERUJEMY:wdrożenie do pełnionych zadań i stałe wsparcie ze strony przełożonych;elastyczne godziny pracy z możliwością dostosowania do zajęć na Uczelni;umowę zlecenia lub umowę o pracę - po okresie próbnym;możliwość odbycia praktyk studenckich, uzyskania materiałów do pracy licencjackiej, inżynierskiej czy magisterskiej;miłą i przyjazną atmosferę w pracy;docelowo możliwość pozostania w firmie i pracy jako Administrator/Zarządca Nieruchomości czy Pośrednik w Obrocie Nieruchomościami;CV wraz ze zdjęciem prosimy kierować do dnia 31 sierpnia 2024 roku na adres mailowy

Asystentki/Asystenta ds. księgowości
Asystentki/Asystenta ds. księgowości
Kraków 19 dni plecy

Kancelaria podatkowa Tax Angels Group Limited z siedzibą w Londynie w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje Asystentki/ Asystenta księgowości do swojego biura w Krakowie. Główne obowiązki na stanowisku:- koordynowanie przepływu informacji i obiegu dokumentów w biurze,- obsługa poczty mailowej,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- wsparcie organizacyjne i administracyjne pozostałych pracowników firmy, zwłaszcza działu księgowości,- kontakt telefoniczny z klientami oraz kontrahentami w sprawach bieżących- aktywne wsparcie działu Księgowego w realizacji zadań- wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu Finansowo-Księgowego- dokładne sprawdzanie poprawności wprowadzonych dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;- dbanie o prawidłowy przepływ dokumentacji i informacji w firmie Oczekujemy:- minimum dobrej znajomość języka angielskiego- doskonałej organizacji czasu pracy i określania priorytetów- rzetelności i skrupulatności w wykonywaniu swoich obowiązków,- odpowiedzialność za powierzone zadania,- bardzo dobrej znajomości obsługi komputera- bardzo dobrej znajomości pakietu Office (szczególnie excel) oraz Dokumentów Google- wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych- zdolność analitycznego myślenia;- umiejętność pracy w zespole; Oferujemy:- pracę w centrum Krakowa (ul. Wielicka)- prywatną opiekę medyczną- szeroką ofertę/możliwości szkoleń- zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę zlecenie, w pełnym wymiarze czasu pracy- dużą samodzielność- duże możliwości rozwoju zawodowego- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i zaangażowania- wdrażanie i aktywne wsparcie ze strony profesjonalistów Mile widziane:- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku- wykształcenie o profilu rachunkowo/księgowym lub pokrewnym

doradca finansowy
doradca finansowy
Kraków 19 dni plecy

Profi Credit Polska SAMiejsce pracy: TarnówTwoje zadania:obsługa klientadziałania marketingoweOczekujemy:doświadczenia w pracy w Call Centerlub doświadczenie w branży finansowej lub ubezpieczeniachOferujemy:szkoleniaelastyczny czas pracyumowa zlecenie lub współpraca w oparciu o działalność gospodarczą

Doradca Finansowy - Phinance SA - Kraków, Rynek Główny
Doradca Finansowy - Phinance SA - Kraków, Rynek Główny
Kraków 19 dni plecy

DOŁĄCZ DO NAS I OSIĄGNIJ SUKCES FINANSOWY!Firma: Phinance SA Lokalizacja: Kraków, Rynek Główny Stanowisko: Doradca Finansowy/Doradczyni FinansowaJAKA JEST NASZA FIRMA?Phinance SA to renomowana i niezależna firma doradztwa finansowego w Polsce. Jesteśmy liderem rynku i specjalizujemy się w dostarczaniu klientom kompleksowych rozwiązań finansowych. Budujemy trwałe relacje z klientami i pomagamy im osiągnąć finansową stabilność.DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ?Wpływ na Własne Wynagrodzenie: Pracując z nami, masz realny wpływ na swoje wynagrodzenie. Im wykazujesz się większym zaangażowanie, tym większe masz zarobki.Niezależność i Elastyczność: U nas pracujesz niezależnie i na własnych zasadach. Masz możliwość dostosowania grafiku pracy do swoich potrzeb.Rozwój i Wsparcie: Oferujemy wsparcie finansowe na etapie wdrożenia, niezbędne egzaminy i licencje, rozwijające szkolenia oraz pracę pod okiem doświadczonych specjalistów.Perspektywy Awansu: U nas masz jasno określone ścieżki kariery. Wszystko zależy od Twojej determinacji i wyników.Benefity: Dodatkowo oferujemy korzystny pakiet benefitów, w tym zniżki na produkty firmowe i Karta Multisport.TROCHĘ FAKTÓW:Z 50 oddziałów na terenie Polski, zbudowaliśmy zespół 1200 ekspertów. Dysponując ofertą 900 produktów finansowych od 100 różnych instytucji, wsparliśmy już 650 000 klientów w ich decyzjach finansowych.TWOJA ROLA:Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długotrwałych relacji.Profesjonalne doradztwo w zakresie finansów osobistych, inwestycji, ubezpieczeń i kredytów.Indywidualne podejście do klientów i dostosowywanie najlepszych rozwiązań do ich potrzeb.CZY JESTEŚMY DLA CIEBIE?Jeśli masz charyzmę, inicjatywę i chcesz pracować w gronie specjalistów, dołącz do naszego zespołu i pomóż naszym klientom osiągnąć sukces finansowy. Niezależność, elastyczność i dynamiczna kariera czekają na Ciebie!

Księgowość & Kadry - obsługa biura
Księgowość & Kadry - obsługa biura
Kraków 19 dni plecy

Poszukujemy Księgowego/Księgowej z obsługą kadr. Wymogiem jest posiadanie własnej działaności gospodarczej.

Księgowa/ Kraków
Księgowa/ Kraków
Kraków 20 dni plecy

OpisBiuro rachunkowe poszukuje osoby na stanowisko księgowego do biura klientaDziałamy nieprzerwalnie od 20 lat na rynkuJeżeli chcesz dołączyć do naszego zespołu prześlij nam swoje CV przez formularz aplikacyjny OLX, skontaktujemy się z Tobą i zaprosimy na spotkanie.Twój zakres obowiązkówStworzenie procedur oraz obiegu dokumentów księgowych,Sprawdzenie i dekretacja dokumentów w systemie księgowym Optima,Współpraca z biurem rachunkowymKontrola i uzgadnianie kont rozrachunkowych,Wdrożenie Systemu Controllingu oraz jego procesów,Analizowanie rentowności według segmentów działalności, kanałów dystrybucji, klientów, produktów itp.,Budowa wskaźników KPI oraz ich analiza,Aktywne współuczestnictwo w przygotowaniu budżetów i okresowych prognoz, kontrola ich wykonania oraz analiza odchyleń.Nasze wymaganiaznajomość Optimy,wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne,dobra znajomość MS Office (zwłaszcza Excel),doświadczenie w obszarze księgowości, praktyczna wiedza o podstawach rachunkowości i prawie podatkowym VAT, CIT,bardzo dobra organizacja czasu pracy,zdolność szybkiego uczenia sięumiejętność analitycznego myślenia,dokładność, rzetelność, skrupulatność, opanowanie i odporność na stres,komunikatywność i umiejętność pracy w zespoleumiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego poszukiwania rozwiązań

do prowadzenia księgowości 1 x w tygodniu poszukuję
do prowadzenia księgowości 1 x w tygodniu poszukuję
Kraków 21 dni plecy

Opis oferty pracydo prowadzenia księgowości 1 x w tygodniu poszukuję firma bez VAT Zajmujemy się znakowaniem odzieży dla klientów biznesowych więc nie ma skomplikowanych rzeczy

Junior AP with French
Junior AP with French
Kraków 26 dni plecy

For our Client, SSC Company on Krakow market we are looking for a candidate to position of AP Accountant with French.Responsibilities:Process PO and non-PO invoicesMonitor and follow-up on invoices blocked for payment and take action to release when appropriateEnsure invoices and related support are scanned and entered into the systemProcess and match purchase order and non-purchase order invoicesMonitor and resolve issues within the system supported invoice workflow process.Engage with other departments to ensure proper and efficient recording of expenses.Evaluate opportunities to continuously improve efficiency and effectiveness of AP activitiesPerform ad hoc duties to assist the business.Requirements:1-2 years of experience in AP processUniversity degree (Economics, Business Administration, Finance or related will be an asset) Very good knowledge of English and FrenchGood analytical skills and knowledge of SAP and ExcelAbility to enhance process and controls Good Customer Service skills and client-focus attitude Strong interpersonal skills and proactive team work approach Flexibility, ability to deal with ambiguity and changeBenefits:Stable employmentAdditional benefits (private medical care, life insurance, multivebefit)Financial bonusHybrid model of work (1 day in the office)Office in city center

Doradca ubezpieczeniowy
Doradca ubezpieczeniowy
Kraków 26 dni plecy

Opis stanowiskaInformacje o ofercie pracyObowiązki:prowadzenie spotkań indywidualnych i biznesowych;nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami indywidualnymi i biznesowymi zgodnie z określonymi standardami;aktywne pozyskiwanie klientów;analiza potrzeb i oczekiwań Klienta w celu skonfigurowania najlepszych rozwiązań;budowanie pozytywnego wizerunku firmy;realizowanie indywidualnie założonych planów;stałe aktualizowanie i pogłębianie wiedzy z dziedziny finansowo-ubezpieczeniowej.Wymagania:wykształcenie min. średnie;zaświadczenie o niekaralności;wysoka kultura osobista oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;pozytywne nastawienie do pracy z Klientem i doświadczenie w handlu;doskonała organizacja pracy;profesjonalne podejście do powierzonych zadań;orientacja na osiąganie rezultatów;doświadczenie w branży ubezpieczeniowej i aktywna działalność gospodarcza będą dodatkowymi atutami.Oferujemy:szereg szkoleń zawodowych przygotowujących do pracy;możliwość rozwoju i awansu;wsparcie na każdym etapie pracy;Multisport;ubezpieczenie grupowe;prywatna opieka medyczna Medicover;zarobki na poziomie 7.000-20.000 ZŁ;

asystent księgowego w biurze rachunkowym
asystent księgowego w biurze rachunkowym
Kraków 26 dni plecy

Opis stanowiska:Zlokalizowane przy placu bohaterów Getta, biuro rachunkowe Solpoint sp. z o. o. , w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko asystentki Księgowej do wparcia przy obsłudze działalności gospodarczych na ryczałtach ewidencjonowanych oraz wparcia samodzielnej księgowej przy pełnej księgowości.Znajomość języka angielskiego nie jest istotna.Zakres obowiązków:praca na sekretariacie;wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu,wsparcie przy prowadzeniu ryczałtów od przychodów  zgodnie z przepisami,sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,kontakt z klientami biura,Oczekiwania:status studenta,samodzielność,dobra organizacja pracy, systematyczność i dokładność,zdolność analitycznego myślenia i formułowania wnioskówukończenie technikum ekonomicznego będzie dodatkowym atutem, Oferujemywynagrodzenie w wysokości 5000 zł netto miesięcznie,stabilne zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia,możliwość pracy zdalnej przez część tygodnia,możliwość rozwoju w zakresie pełnej księgowości,Benefitykarta Multisport,dofinansowanie szkoleń i kursów,spotkania integracyjne,Lokalizacja: Kraków, ul. Na Zjeździe 11

Młodszy Specjalista ds. Księgowości
Młodszy Specjalista ds. Księgowości
Kraków 27 dni plecy

Dołącz do #DiagTeam i sprawdź jak wspólnie pracujemy na rzecz ochrony zdrowia i życia ludzkiego Twój zakres obowiązków:Analiza, weryfikacja, dekretowanie dokumentów i księgowanie operacji gospodarczych Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych Kontrola i rozliczanie kont księgowych Wsparcie pozostałych członków zespołu Współpraca z innymi działami w firmie  Nasze wymagania:Bardzo dobra umiejętność planowania i organizacji pracy, Proaktywność, ambicja i gotowość do nauki,  Dokładność i skrupulatność w realizacji zadań,  Wykształcenie wyższe w obszarze finansów i rachunkowości Praktyczna znajomość MS Excel Umiejętność współpracy zespołowej   Oferujemy:pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00miejsce pracy Park Technologiczny w Czyżynach, ul. Życzkowskiego 16zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatupakiet socjalny m.in: kartę multisport lub medicover sport, opiekę medyczną, możliwość grupowego ubezpieczenia, zniżki na badania laboratoryjne dla Ciebie i Twojej rodzinymożliwość dołączenia do drużyny siatkarskiej, regularnych treningów i wyjazdu na coroczny ogólnopolski turniej siatkówki o puchar Prezesa Diagnostyki

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Kraków 27 dni plecy

Twój zakres obowiązkówprofesjonalna telefoniczna obsługa informacyjna i transakcyjna Klientów, w tym obsługa zapytań o ofertę Banku,wsparcie w korzystaniu z produktów i usług Banku,dbałość o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne udzielanych odpowiedzi,dbałość o satysfakcję klienta między innymi przez aktywne doradztwo w zakresie usług bankowych. Aplikuj jeśli:jesteś dyspozycyjny/a do pracy w systemie zmianowym,poszukujesz pewnej i stałej pracy,chętnie nabywasz nowe umiejętności,masz minimum średnie wykształceniedostrzegasz i reagujesz na potrzeby klientówempatia, zrozumienie i zaangażowanie są Twoją mocną stroną.Mile widziane:doświadczenie zawodowe w obszarze Contact Center,znajomość języka angielskiego. To oferujemypracę w oparciu o wartości – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność i zorientowanie na klienta,atrakcyjny system premiowy uzależniony od jakości i efektywności prowadzonych rozmów,wyższe stawki premiowe za obsługę w języku angielskim i ukraińskim,możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania doświadczenia w zakresie funkcjonowania produktów bankowych,dodatkowe benefity:karta sportowa MultiSport,prywatna opieka medyczna i szeroki pakiet ubezpieczeń,konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały lub ¾ etatu – to Ty decydujesz!

Księgowy/Księgowa
Księgowy/Księgowa
Kraków 27 dni plecy

PI Management - operator hotelowy zarządzający hotelami i apartamentami w związku z rozwojem i poszerzaniem obszaru działalności poszukuje osoby na stanowisko: Księgowy/Księgowa Praca stacjonarna (ul. Piastowska, Kraków)Godziny pracy: 9-17 Twój zakres obowiązkówksięgowanie kosztów w grupie spółekpełne księgi, rozrachunki, deklaracje VATkontrola i weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowymsprawdzanie prawidłowości opisanych dokumentów księgowych w systemie elektronicznego obiegu dokumentów, umożliwiającym automatyczną dekretację w systemie księgowymnadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowychewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie księgowymuzgadnianie kont księgowychksięgowanie wyciągów bankowych i analiza rozrachunkówwspółpraca z innymi członkami zespołu księgowego i finansowegoarchiwizacja dokumentów księgowychbieżące monitorowanie zmian w regulacjach prawnychNasze wymaganiawykształcenie minimum średnie kierunkowe z dziedziny rachunkowości/finansów/ ekonomiiminimum rok doświadczenia zawodowego na stanowisku w dziale księgowości (np. asystent, młodszy księgowy, księgowy itp.)doświadczenie w zakresie: księgowanie kosztów, pełne księgi, rozrachunki. Mile widziane: deklaracje VATpraktyczna znajomość systemów finansowo–księgowych (CDN Optima)praktyczna znajomość SALDEObardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych oraz umiejętność ich prawidłowego interpretowania i stosowaniaznajomość pakietu MS OfficeTo oferujemystabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie w oparciu o umowę o pracę lub B2Bmożliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniachkomfortowe warunki pracy w nowym biurzepakiet benefitów: karta sportowa, opieka medyczna, ciekawe spotkania integracyjne, firmowe bale dla pracowników wspólne świętowanie urodzin, rocznic, świąt oraz ważnych wydarzeń w życiu firmy

Statutory Closing Manager (HGB)
Statutory Closing Manager (HGB)
Kraków 27 dni plecy

Lufthansa is the largest airline in Germany and one of the leading airlines in the world.As the Lufthansa Group Business Services’ employee you will become part of the organization that supports the aviation business. Our teams handle accounting, look after our customers' employees, run procurement processes and take care of IT applications. Everything contributes to a great travel experience for Lufthansa Group customers. We're seeking a dynamic individual to join our team as a Statutory Closing Manager.In this role, you'll:oversee the effective delivery of services by our Bundled Solutions Tower (P2P /OTC /Intercompany/ Taxes/ Treasury/ Fixed Assets/ Closing areas)take responsibility for projects and identify areas where innovations are needed to improve financial processesManage, develop and shape the future of the Bundled Solutions teamRef. No: 8302Region: Kraków, małopolskieWhat we are looking for:Master/Bachelor degree in business administration with focus on financial accounting or finance, taxProven track record of at least 5 years in finance and accountingMin. 3 years of leadership experience in SSC/BPO environmentHighly familiar with accounting rules according to German HGBACCA studies will be an assetVery good English skillsGood German skills will be an assetExperience with SAP FI (SAP CO, SAP MM and SAP BW-BCS will be an asset)Very good Excel knowledgeExcellent interpersonal & communication skillsExcellent collaboration skillsDiligent, independent and systematic approach to workAnalytical and conceptual mindsetProactivityResponsibilities:Managing assigned team to ensure continuous improvement of team’s performance and conducting regular analysis of achievement of team targets regarding timeliness, quality and efficiencyDevelopment of Team Members, their knowledge in Finance area and soft skillsDefines performance goals for team members and supervising their realization with strong focus on YECCreating Team Spirit based on Ambition, Respect and SustainabilityAdvising business units on statutory closing regulations for daily operations and projectsDeveloping recommendations on asset capitalization and provisions/accruals formationEvaluating balance sheet-related business issuesAssessing the impact of new accounting standards on the balance sheet and P&LPreparing accounting information for group-wide consolidated statementsServing as a key contact for auditors and central accounting/tax/treasury departmentsBuilding positive relationships with various stakeholders from Financial ServicesPreparation and/or presentation of reports/data summary for various stakeholders within the GroupParticipating in Group-wide accounting projects and ERP platform implementationLeading own projects in the financial areaWe offer:Attractive development opportunities in FinancePrivate medical care for employees and their familiesPossibility to fulfil a dream about far journeys with attractive discounts for flight ticketsPossibility to adjust the place and hours of work to private needsHybrid working model (working in the office: 2 days/month)Opportunity to work from each part of Poland during remote workFlexible working timeNew branded and modern office: 200 adjustable desks, several types of meeting rooms, bike amenities, lounge rooms and chill out spaces, cozy kitchens and excellent public transport in a walking distanceContinuous improvement environmentSupportive & friendly working atmosphere - we work towards a joint success

Specjalista ds. Produktów Finansowych
Specjalista ds. Produktów Finansowych
Kraków 27 dni plecy

Grupa PGD to dynamicznie rozwijająca się firma z branży motoryzacyjnej. Prowadzimy na terenie całej Polski wielomarkowe dealerstwa, posiadamy autoryzacje takich marek jak: Abarth, Alfa Romeo, Cupra SEAT, Dacia, DS, Fiat, Fiat Professional, Ford, Hyundai, Jeep, KIA, MG, Mitsubishi, Nissan, Renault, SEAT, Suzuki, Opel, Omoda, Volvo.Pracujemy zgodnie z najwyższymi standardami, kierujemy się dobrymi praktykami handlowymi, korzystając z wieloletniego doświadczenia Grupy PGD.Lokalizacja: Kraków, ul. Jasnogórska 60Zakres obowiązków:Obsługa Klientów w salonie samochodowym w zakresie sprzedaży produktów finansowych (kredyty, leasingi, wynajmy)Ścisła współpraca z działami sprzedaży samochodówWykonywanie czynności związanych z zawieraniem umów finansowychRozliczenie transakcjiRaportowanie prowadzonych działańNasze wymagania:Doświadczenie w sprzedaży produktów finansowychDoświadczenie w pracy z klientem indywidualnymWysoko rozwinięte zdolności handlowe - nawiązywanie kontaktów i budowanie dobrych relacji przychodzą Ci z łatwościąZnajomość standardów obsługi Klienta i skutecznych technik negocjacjiPro kliencka postawa i wysoka kultura osobistaDobra organizacja pracy i nastawienie na realizację celówUmiejętność obsługi MS OfficeMile widziane:Znajomość branży motoryzacyjnejTo oferujemy:Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracęOferujemy benefity pozapłacowe (opieka medyczna w LuxMed, dofinansowanie karty Benefit MultiSport, platforma językowa eTutor)Oferujemy zniżki na wszystkie usługi i produkty znajdujące się w portfolio Holding1Wspieramy inicjatywy społeczne realizowane przez naszych pracowników poza godzinami pracyOrganizujemy programy i konkursy pracownicze promujące zdrowy tryb życiaPracujemy w przyjaznej atmosferze, opartej na współpracy i wsparciu ze strony

Financial Accounting Specialist
with German
Financial Accounting Specialist with German
Kraków 27 dni plecy

Lufthansa is the largest airline in Germany and one of the leading airlines in the world.As the Lufthansa Group Business Services’ employee you will become part of the organization that supports the aviation business. Our teams handle accounting, look after our customers' employees, run procurement processes and take care of IT applications. Everything contributes to a great travel experience for Lufthansa Group customers.Ref. No: 8343Region: Kraków, małopolskieWhat do you need to have?Previous experience in SSC/BPO sector, preferably in GL/AP/AR area or solid understanding of bookkeepingGood German skills (min. B2)Communicative level of English (B1/B2)Good command of MS ExcelWorking knowledge of SAP system will be an assetWell-organized, solution-oriented and independent way of workingCommunicative and team-oriented personalityProactive attitude, diligent, independent and systematic approach to workWhat will you be responsible for?We are a highly motivated team with a great working atmosphere and we are looking for people who will work with us to shape the future of the Bundled Solutions team. In order to achieve these goals, we rely on your potential and your skills! The range of your responsibilities will include end-to-end accounting:Conducting of the ongoing financial accounting of individual companies in the group of entitiesProcessing of financial records and business transactionsPreparing of monthly and annual financial statements according to HGB (German accounting law) / IFRSProcessing of payment transactions and receivables managementPreparing weekly cash flow statementsPosting of wage and salary dataPosting of invoices and fixed assetsPreparing of internal and tax reportsConducting internal auditsWhat do we offer?Possibility to fulfil a dream about far journeys with attractive discounts for air ticketsPrivate medical care for employees and their family membersGreat atmosphere in a positive teamChallenging work environment and growth opportunitiesHybrid working model (working in the office: 2-3 days/month)Opportunity to work from each part of Poland during remote workFlexible working timeNew branded and modern office: 200 adjustable desks, several types of meeting rooms, bike amenities, lounge rooms and chill out spaces, cozy kitchens and excellent public transport in a walking distanceContinuous improvement environmentSupportive & friendly working atmosphere - we work towards a joint success

Księgowa ds. weryfikacji w biurze rachunkowym - 100% zdalnie [B2B]
Księgowa ds. weryfikacji w biurze rachunkowym - 100% zdalnie [B2B]
Kraków 27 dni plecy

Dołącz do Naszego Zespołu Księgowych – Pracuj Zdalnie z dowolnego miejsca z Polski!Kogo Szukamy: Księgowego ds. weryfikacji i kontroli księgowań, który bardzo dobrze zna oprogramowanie Insert GT.Miejsce Pracy: 100% zdalnie - cała PolskaNa czym polega praca: Sprawdzanie poprawności księgowań i przygotowanie odpowiednich raportów z przeprowadzonej weryfikacji.Forma Współpracy: B2B - współpracujemy tylko z księgowymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą.Narzędzia Pracy: Pracujemy na platformach Rachmistrz GT, Rewizor GT, Gratyfikant GT, Biuro GT, Płatnik, Płatnik Manager, Optima kadry-płace, Solidna Księgowa, FillUp, wfirma.Wynagrodzenie: Wynagrodzenie oparte na prowizji, uzależnione od ilości sprawdzanych klientów.Chcesz Do Nas Dołączyć? Proszę wyślij nam swoje CV przez formularz OLX.Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o zawarcie w CV następującej informacji:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Biuro Rachunkowe SalSoft Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Zastępca Głównego Księgowego
Zastępca Głównego Księgowego
Kraków 27 dni plecy

Zadania:Organizowanie i kierowanie działem księgowości w Oddziale PTS w Krakowie [dalej: PTS]Prowadzenie całości spraw związanych z księgowością PTS zgodnie z ustawą o rachunkowości, przepisami prawa podatkowego i procedurami wewnętrznymi Spółki.Prawidłowe i terminowe zamykanie okresów sprawozdawczych oraz sporządzanie wszelkich sprawozdań i raportów finansowo-księgowych wymaganych przepisami prawa i wewnętrznymi uregulowaniami.Weryfikacja ksiąg rachunkowych i pomocniczych pod kątem podatku CIT i podatku VAT oraz przygotowanie w wyznaczonych terminach i formacie miesięcznych kalkulacji wyniku podatkowego i zaliczki CIT oraz rejestrów VAT i plików JPKKalkulacja i deklarowanie innych zobowiązań podatkowych i pokrewnych (w tym m.in. podatku od nieruchomości, od środków transportu, PCC, PFRON)Realizacja innych obowiązków sprawozdawczych względem organów administracji publicznej dotyczących obszaru finansowo-księgowego, w szczególności względem GUS, NBP oraz UOKIKDostarczanie rzetelnych i terminowych informacji oraz dokumentów w toku audytów zewnętrznych i wewnętrznych,Monitoring przepisów podatkowych, rachunkowych i finansowych, ścisła współpraca z dyrekcją i pozostałymi działami PTS w tym zakresie, a także Zarządem Spółki,·       Wdrażanie i usprawnianie procedur w Dziale Księgowości PTS. Wymagania:Wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse),Co najmniej 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,Bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych,Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu, predyspozycje właściwe dla lidera zespołu,Wysoko rozwinięte zdolności analityczne,Samodzielność i aktywność w poszukiwaniu nowych rozwiązań,Znajomość obsługi programu IFS, będzie dodatkowym atutem Oferujemy:Interesująca pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,Możliwość kreowania własnych rozwiązań i samodzielność w działaniu ,Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju osobistego poprzez pracę w środowisku Grupy Kapitałowej.

Ofertowanie i zawierania umów ubezpieczenia, praca biurowa.
Ofertowanie i zawierania umów ubezpieczenia, praca biurowa.
Kraków 28 dni plecy

 Pośrednictwo Ubezpieczeniowe z ponad 30 letnim stażem na rynku zatrudni pracownika z doświadczeniem w branży ubezpieczeniowejMiejsce pracy:- Kraków Prądnik Biały lub 32-095 Widoma Opis stanowiska:- profesjonalna obsługa w zakresie ofertowania i zawierania umów ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i życiowych dla klientów indywidualnych oraz firmOczekiwania:- znajomość rynku ubezpieczeń- doświadczenie w zakresie ofertowania i zawierania ubezpieczeń komunikacyjny i majątkowych- obsługa komputera i urządzeń biurowych-dbałość o wizerunek firmy oraz biura Oferujemy:- umowa o pracę plus premie- możliwość rozwoju zawodowego- wsparcie doświadczonych pracownikówZainteresowanych ofertą proszę o przesyłanie aplikacji (CV) na maila.

Główny księgowy / Główna księgowa
Główny księgowy / Główna księgowa
Kraków 28 dni plecy

Zakres obowiązków:Prowadzenie pełnej księgowości firmyKompleksowa koordynacja procesów zamknięcia miesiąca i roku, w tym przygotowywanie raportów finansowychSporządzanie raportów oraz sprawozdań finansowych dla ZarząduSporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i przekazywanie ich do odpowiednich organów (US, GUS)Sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT)Bieżąca kontrola i analiza kont księgowychUstalanie i potwierdzanie sald z kontrahentami, wyjaśnianie sytuacji spornychOptymalizacja kosztówWspółpraca z innymi działami firmy w ramach wykonywanych obowiązkówWspółpraca z audytorami, organami podatkowymi i instytucjami finansowymiPlanowania i zarządzania pracą podległych osóbMonitorowanie bieżących zmian prawa finansowegoWymagania:Doświadczanie na stanowisku Głównej KsięgowejWykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia)Znajomość prawa podatkowego (PDOF, PDOP, CIT estoński)Znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowychUmiejętność analizy danych, interpretacji przepisów prawno-podatkowychSkrupulatność, odpowiedzialność, rzetelność w wykonywaniu swoich obowiązkówDobra organizacja pracy i samodzielność w podejmowaniu decyzjiDbałość o szczegółyZnajomość programu OptimaZnajomość pakietu MS Office (m.in. Excel i Word)Wiedza na temat cen transferowych, MDR, AML będzie dodatkowym atutemOferujemy:Pracę w stałych godzinach 9:00-17:00Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożeniaStabilną współpracę na podstawie umowy o pracę, B2BWynagrodzenie 9-12 tys. brutto (uzależnione od doświadczenia i stażu pracy)Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacjiUdział w szkoleniach finansowanych przez pracodawcęBenefity m.in. opiekę medyczną, Medicover SportSprzęt dostosowany do Twoich potrzeb i stanowiska - zapewniamy niezbędne narzędzia do pracyJeśli zainteresowała Cię oferta prześlij CV i wypełnij formularz.

Samodzielna księgowa z językiem rosyjskim/ukraińskim
Samodzielna księgowa z językiem rosyjskim/ukraińskim
Kraków 28 dni plecy

Spółka doradztwa podatkowego Hatala & Storto Podatki sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Łukasiewicza 1/212 poszukuje osoby na stanowisko:samodzielna księgowa z językiem rosyjskim/ukraińskim.Wymagania:wykształcenie kierunkowe - finansowe i rachunkowość lub kierunki pokrewne;język ukraiński oraz rosyjski;minimum dwa lata doświadczenia w pracy w biurze rachunkowym w Polsce (pełne księgi, KPiR oraz ewidencja przychodów);doświadczenie w przygotowywaniu sprawozdań finansowych;doświadczenie w przygotowywaniu rocznych deklaracji PIT;doświadczenie w pracy z dokumentami w formie elektronicznej.Spółka świadczy usługi na rzecz klientów z sektoru małych i średnich przedsiębiorstw.Oferujemy:stabilne zatrudnienie;możliwość rozwoju;możliwość skorzystania z karty Multisport;możliwość skorzystania z pakietu LuxMed;uczestnictwo w szkoleniach z zakresu podatków i księgowości.Praca dostępna od zaraz.

Samodzielny Księgowy Kraków Borek Fałęcki
Samodzielny Księgowy Kraków Borek Fałęcki
Kraków 30 dni plecy

W związku z rozwojem naszej Kancelarii Doradztwa Podatkowego, gdzie posiadamy dział księgowości poszukujemy osoby na stanowisko Samodzielnej Księgowej.Zakres obowiązków:nadzorowanie obiegu dokumentacji między biurem a klientemksięgowanie dokumentów księgowych, głównie pełna księgowośćuzgadnianie z kadrową tematów wynagrodzeń u klientówbieżąca obsługa klientówprowadzenie ewidencji środków trwałych, rozliczeń międzyokresowych i inwestycjisporządzanie sprawozdań finansowychprzygotowywanie deklaracji podatkowychsporządzanie dodatkowych deklaracji zgodnie z potrzebami klienta (dokumenty rejestracyjne, aktualizacyjne, raporty GUS)Czego nie ma w obowiązkach:odpowiedzialności przed klientem, odpowiadanie na pytania klientów inne niż dotyczące dokumentacjirozliczenia płac i ZUS (to robi kadrowa)Od kandydatów oczekujemy:Minimum 2 lata doświadczenia w księgowości, w tym rok na podobnym stanowiskuUmiejętność samodzielnego zamknięcia miesiąca wraz z podaniem wyniku dla Klienta - warunek koniecznyWysoka motywacja do pracy, profesjonalizm, dokładność i terminowość przy realizacji zadańWysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjneRzetelności, odpowiedzialności i odporności na stresZnajomości przepisów podatkowych i zagadnień kadrowo-płacowychZnajomości programu ENOVA będzie dodatkowym atutemSamodzielności, umiejętności pracy w zespoleOferujemy:Ciekawą, pełną wyzwań pracę dającą motywacje i ciągły rozwójPracę w przyjaznej atmosferzeMożliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacjiUdział w szkoleniachWsparcie i pomoc zespołuPraca tylko stacjonarna. Jest opcja pracy zdalnej, ale to tylko awaryjnie.

Asystent rzeczoznawcy majątkowego
Asystent rzeczoznawcy majątkowego
Kraków 30+ kilka dni temu

Biuro Wycen Majątkowych Rzeczoznawca 24 istnieje od 2011 roku. Specjalizujemy się przede wszystkim w kompleksowej wycenie nieruchomości (mieszkania, domy, działki, kamienice, hotele), wycenie maszyn i urządzeń oraz wycenie przedsiębiorstw. Poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku asystenta/asystentki rzeczoznawcy majątkowegoTwój zakres obowiązkówPozyskiwanie dokumentacji niezbędnej w procesie wyceny, kontakt z urzędami i klientami, redakcja wniosków oraz pism kancelaryjnych - odpowiedzialność za pozyskiwanie kluczowych dokumentów,Prace administracyjne Kancelarii - obsługa poczty, wydruki, skany, W początkowym okresie zatrudnienia opracowywanie podstawowej dokumentacji związanej z wyceną nieruchomości, uczestnictwo w oględzinach przedmiotu wyceny,Asystowanie w czynnościach rzeczoznawcy majątkowego.Nasze wymaganiaDoskonała umiejętność, obsługi komputera i administrowania pracy,Dostępność w wymiarze minimum ½ etatu,Status studenta - preferowana specjalność związana z: ekonomią, administracją, gospodarką nieruchomościami,Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, terminowość, zapał oraz chęć do szybkiego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji,Wysoka kultura osobista,Prawo Jazdy Kategorii BBenefityUczestniczenie w procesie wyceny nieruchomości,Asystowanie uprawnionemu rzeczoznawcy majątkowemu,Zdobywanie wiedzy z zakresu szacowania wartości nieruchomości,Elastyczny czas pracy

Praktyka - staż w księgowości
Praktyka - staż w księgowości
Kraków 30+ kilka dni temu

Arge Sp. z o.o. poszukuje osoby na praktykę (staż) do księgowościZadania:ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo-księgowym (faktury, operacje bankowe, operacje kasowe, operacje magazynowe, itp.)kontrola prawidłowości dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowymwprowadzanie dokumentów do systemu elektronicznego obiegu dokumentówprzetwarzanie dokumentacji księgowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy (elektroniczny system obiegu dokumentów)weryfikacja operacji magazynowych i ewidencji magazynowejuzgadnianie sald kont, w tym rozrachunkowych i magazynowychweryfikacja zapisów w ewidencjach podatkowych (np. JPK VAT)sporządzanie raportów dla sprawozdawczości wewnętrznejpomoc w obsłudze sekretariatu i archiwumścisła współpraca z pozostałymi działami w zakresie obiegu dokumentówWymagania:rozpoczęte studia o profilu ekonomicznymdobra znajomość obsługi programów MS Office, w szczególności MS Excelsamodzielność, komunikatywność, zdolności analityczne  Oferujemy:zdobycie doświadczenia zawodowego w obszarze księgowościzatrudnienie na podstawie umowy zleceniamożliwość pracy w niepełnym wymiarze czasowym, elastyczne godziny pracyciekawą pracę w stabilnym przedsiębiorstwiewsparcie doświadczonych współpracownikówmożliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacjiprzyjazną (niekorporacyjną) atmosferę pracy w zgranym zespoleDokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”Administratorem danych osobowych jest Arge spółka z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Wielicka 22a, KRS 0000006118, NIP 6751214957, REGON 357040603. Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Pełna informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć pod adresem Administrator Danych Osobowych – Startuj z Arge!Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Praca szuka zarządcę / administratora nieruchomości w Krakowie!
Praca szuka zarządcę / administratora nieruchomości w Krakowie!
Kraków 30+ kilka dni temu

Dynamicznie rozwijająca się firma poszukuje osób z doświadczeniem w zarządzaniu nieruchomościami.Wymagana znajomość:- UWL,- prawa budowlanego,- podstaw rachunkowości,- obsługi programu Lokale,- biegłego poruszania się w dokumentacji technicznej.Wymagana umiejętność:- doświadczenie w pracy zarządcy nieruchomości , - znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem Wspólnotami mieszkaniowymi,-tworzenia zapytań ofertowych, pism urzędowych,- obsługi komputera, wielofunkcyjnych urządzeń biurowych,- obsługi poczty elektronicznej, pakietu biurowego, edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego.Wymagane cechy charakteru:- cierpliwość, wyrozumiałość, opanowanie, umiejętność pracy w zespole.Praca na terenie Krakowa i okolic, wymagane prawo jazdy kat. B.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na adres rekrutacja 'at' mitrahome.pl.Obowiązek informacyjny w procesie rekrutacji1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie mitrahome Dorota Garczyńska, 30-394 Kraków, ul. Skotnicka 177, e-mail: biuro 'at' mitrahome.pl2. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie art. 6 RODO.3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres maksymalnie 4 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji.4. Ma Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do własnych danych osobowych, prawo żądania sprostowania tych danych, które są nieprawidłowe, prawo do usunięcia danych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, oraz prawo do przenoszenia danych. Ma Pan/Pani również prawo do bycia zawiadomionym o naruszeniu ochrony Pani/Pana danych osobowych, jeżeli powoduje to wysokie ryzyko naruszenia Pani/Pana praw lub wolności. Wymienione uprawnienia będą realizowane w zgodzie z wymogami prawa, w tym przepisami RODO, przy czym zawsze będziemy musieli uwzględnić również uprawnienia i obowiązki spoczywające na Administratorze.5. Może Pani/Pan wnieść skargę do organu nadzorczego, jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, który ma charakter niezależny i który monitoruje stosowanie przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych w celu ochrony Pani/Pana podstawowych praw i wolności w związku z przetwarzaniem oraz ułatwianiem swobodnego przepływu danych osobowych w Unii Europejskiej.6. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do krajów leżących poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.7. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

Samodzielna Księgowa/Księgowy
Samodzielna Księgowa/Księgowy
Kraków 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków:  Prowadzenie pełnej księgowości spółek prawa handlowego oraz podatkowej księgi przychodów i rozchodówKontrola poprawności rozliczeń pod kątem podatkowym – zgodnie z ustawą o VAT, CIT i PITKoordynacja działań związanych z zamknięciem miesiąca oraz roku; Kontrola rozliczeń między spółkami powiązanymiWeryfikacja i klasyfikacja kosztówWeryfikacja aktywów i pasywów poprzez analizę dokumentów i zapisów na kontach księgowych, kontrola saldSporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowychSporządzenie JPK_V7; Prowadzenie i kontrola rozrachunków, obsługa preliminarza płatności, wykonywanie przelewówOptymalizacja kosztówWspółpraca z innymi działami firmy w ramach wykonywanych obowiązkówWspółpraca z audytorami, organami podatkowymi i instytucjami finansowymiWymagania:  2-3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Księgowej/KsięgowegoUmiejętność analitycznego myślenia  Dobra znajomość MS Office, w szczególności excelPraktyczna wiedza i umiejętności z zakresu podatków, rozrachunków, finansów Znajomość programu Comarch ERP Optima oraz Saldeo będzie dodatkowym atutem  Znajomość pakietu MS Office (m.in. Excel i Word)Wiedza na temat cen transferowych, MDR, AML będzie dodatkowym atutemDobra organizacja pracy, dokładność, sumienność, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasuCo możemy zaoferować? Stabilne warunki zatrudnienia umowa o pracę lub B2BBenefity pozapłacowe (dofinansowanie do prywatnej opieki zdrowotnej i karty sportowej)Dostęp do platformy Lex oraz możliwość udziału w szkoleniachCiekawą i rozwojową pracęPrzyjazną, niekorporacyjną atmosferę pracyMożliwość w systemie hybrydowymUdział w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę 

Filtr