Sortowanie:
Znaleziony: 56 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Olsztyn
Praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
nowe Olsztyn 2 dnia plecy

Dołącz do nas i podejmij pracę na stanowisku:DORADCA KLIENTA – infolinii przychodzącej (odbieranie połączeń)Zyskujesz:umowę o pracę (bez nadgodzin i pracy w godzinach nocnych);stałe wynagrodzenie + system premii: premia motywacyjna, kwartalna do 1000 zł  i sprzedażowa do kilku tysięcy złotych miesięcznie (to klient dzwoni do Ciebie)korzystanie z dofinansowania, bądź zwrotu kosztów np. zakupu leków, wyjazdów urlopowych, OC auta itp.prywatną opiekę medyczną;darmowy dostęp do platformy nauki języków;dofinansowanie do stacjonarnych i mobilnych usług Orange (50%);przygotowanie do pracy na uzgodnionym stanowisku– umowa o pracę od rozpoczęcia współpracy;Wyślij swoje CV jeżeli:posiadasz aktualne orzeczenie o niepełnosprawności,potrafisz swobodnie obsługiwać komputer,jesteś gotowy pracować w systemie zmianowym i weekendy,posiadasz pozytywne nastawienie do sprzedaży doradczej (to klient dzwoni do Ciebie)Do Twoich obowiązków będzie należeć:telefoniczna obsługa Klientów Firmy (wyłącznie połączenia przychodzące);sprzedaż doradcza – zadbanie o potrzeby klienta podczas rozmowy przychodzącejaktywacja usług;realizowanie zadań w zakresie reklamacji, płatności;Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV aplikując przez portal olx

Asystentka w firmie produkcyjno-transportowej
Asystentka w firmie produkcyjno-transportowej
Olsztyn 3 kilka dni temu

Firma Zolpak sp.z.o.o poszukuje asystenta/ki do.obsługi biura. Poszukujemy osoby, która posiada doświadczenie w obszarze obiegu dokumentów transportowych lub logistyki. Praca rozpocznie się na pół etatu, z możliwością przejścia na pełny etat w przyszłości. Obowiązki obejmują bieżącą obsługę biura oraz wsparcie w administracji. Wymagania: Doświadczenie w obszarze dokumentów transportowych lub logistyki będzie dodatkowym atutem Znajomość obsługi programów księgowych Komunikatywność Umiejętność samodzielnej pracy i realizację powierzonych zadań Komunikatywność oraz dokładność w pracy.

Specjalista/ka ds. funduszy unijnych
Specjalista/ka ds. funduszy unijnych
Olsztyn 4 kilka dni temu

Firma ECC Doradztwo sp. z o.o. z Olsztyna zatrudni do zespołu specjalistę/kę ds. pozyskiwania funduszy unijnych.Zakres obowiązków:- opracowywanie wniosków o dofinansowanie dla przedsiębiorstw oraz sektora publicznego (programy krajowe, regionalne)- opracowywanie dokumentacji aplikacyjnych w konkursach o znaczeniu środowiskowym- rozliczanie projektów- współpraca z osobami zaangażowanymi w przygotowanie wniosku o dofinansowanie tj. audytor, analityk finansowy, instytucje badawcze i okołobiznesowe.Wymagania:- doświadczenie w opracowywaniu wniosków o dofinansowanie RPO, PO IR, PROW- wykształcenie wyższe lub w trakcie 4-5 roku studiów, mile widziane kierunki: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie, ochrono środowiska- proaktywność- umiejętność krytycznego i analitycznego myślenia- umiejętność zarządzania czasem i organizacji pracy- umiejętność tworzenia treści- umiejętność analizy złożonych dokumentów- biegła znajomość obsługi pakietu Office- umiejętność pracy pod presją czasu- umiejętność koordynacji wielu zadań w jednym czasieOferujemy:- umowę o pracę/kontrakt B2B ze stałym wynagrodzeniem (wysokość uzależniona od doświadczenia)- atrakcyjny system premiowy (premie za pozyskanie dofinansowania, za pozyskanie klienta, za rozliczenie wniosku o dotację)- udział w tworzeniu projektów dla różnorodnych branż- co drugi piątek wolny- elastyczny czas pracy- praca w nowoczesnym obiekcie biurowymZainteresowane osoby zachęcamy do przesłania aplikacji przez portal OLX. Informujemy, że Administratorem danych jest firma ECC Doradztwo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Olsztynie ul. Trylińskiego 7. Dane zbierane są dla potrzeby rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Olsztyn 4 kilka dni temu

Opis oferty pracyDołącz do nas i podejmij pracę na stanowisku: DORADCA KLIENTA – infolinii przychodzącej (odbieranie połączeń) Zyskujesz: - umowę o pracę (bez nadgodzin i pracy w godzinach nocnych); - stałe wynagrodzenie + system premii: premia motywacyjna, kwartalna do 1000 zł i sprzedażowa do kilku tysięcy złotych miesięcznie (to klient dzwoni do Ciebie) - korzystanie z dofinansowania, bądź zwrotu kosztów np. zakupu leków, wyjazdów urlopowych, OC auta itp. - prywatną opiekę medyczną; - darmowy dostęp do platformy nauki języków; - dofinansowanie do stacjonarnych i mobilnych usług Orange (50%); - przygotowanie do pracy na uzgodnionym stanowisku– umowa o pracę od rozpoczęcia współpracy; Wyślij swoje CV jeżeli: - posiadasz aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, - potrafisz swobodnie obsługiwać komputer, - jesteś gotowy pracować w systemie zmianowym i weekendy, - posiadasz pozytywne nastawienie do sprzedaży doradczej (to klient dzwoni do Ciebie) Do Twoich obowiązków będzie należeć: - telefoniczna obsługa Klientów Firmy (wyłącznie połączenia przychodzące); - sprzedaż doradcza – zadbanie o potrzeby klienta podczas rozmowy przychodzącej - aktywacja usług; - realizowanie zadań w zakresie reklamacji, płatności; Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV aplikując przez portal lento Oferowana praca nie ma charakteru pracy zdalnej Klauzula RODO aba-service.pl/odo/aba_informacja_odo.pdf

Specjalista ds. administracji
Specjalista ds. administracji
Olsztyn 5 dni plecy

Rekrutacja dla Generalnego Wykonawcy z branży energetycznej na stanowisko:Specjalista ds. administracjiObowiązki:kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, pozwolenia na pracę etc.)nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja, ewidencje, rejestry, bazy danych etc.)planowanie prac i organizacja ruchuudział w koordynacjach lub naradachWymagania:język angielski na poziomie komunikatywnymznajomość procedury LOTOrozumienie konceptu pozwolenia na pracę i podstaw prowadzenia prac zgodnie z Ustawą Prawo Energetyczne oraz Rozporządzenie w sprawie BHP przy urządzeniach energetycznychOferujemy:praca w firmie o renomowanej pozycji na rynkuszeroki pakiet benefitówatrakcyjne wynagrodzenie

Referent/ka (pracownik biurowy) - Olsztyn
Referent/ka (pracownik biurowy) - Olsztyn
Olsztyn 5 dni plecy

​Twój zakres obowiązków:Praca bezpośrednia z klientem firmyPrace administracyjno-biuroweDbanie o prawidłowy przebieg informacjiPrzygotowanie raportów i zestawieńWspółpraca ze wszystkimi działami firmy Nasze wymagania:NiekaralnośćBardzo dobra organizacja pracyPraktyczna znajomość pakietu Ms OfficeSamodzielność w wykonywaniu obowiązków służbowychDbanie o wizerunek firmyWysoka kultura osobistaMile widziane:Mile widziane posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności  To oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęMożliwość dołączenia do grupowych pakietów: sportowe/medyczne/na życieStała praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku pracy

Referent ds. logistyki
Referent ds. logistyki
Olsztyn 5 dni plecy

Auto Land Polska S.A. poszukuje pracownika na stanowisko: Referent ds. logistykiWymagania:Minimum roczne doświadczenie w pracy biurowejWykształcenie średnie, mile widziane wyższe z zakresu logistykiBardzo dobra znajomość obsługi komputera (Outlook, Word, Excel, Power Point)Skrupulatność, rzetelność oraz dbałość o detaleBardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz ustalania priorytetówprawo jazdy kat. B Zakres obowiązków: Przygotowywanie raportów i zestawieńDbałość o sprawny i terminowy obieg dokumentówWeryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymiSortowanie, porządkowanie oraz archiwizacja dokumentówWprowadzanie danych do systemu komputerowegoOferujemy:- stałą pracę w stabilnej i nowocześnie zarządzanej firmie- możliwość rozwoju osobistego- pakiet sportowyCV prosimy wysłać przez formularz zgłoszeniowy.Informacja o ochronie danych osobowych osób fizycznych w procesie rekrutacjiZgodnie z obowiązującymi od dnia 25.05.2018r. przepisami: rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i ich swobodnego przepływu (Dz.Urz. UE L 119, s.1) oraz polskiej ustawy o ochronie danych osobowych, na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam dobrowolną zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez administratora danych, którym jest Auto Land Polska S.A. z siedzibą w Olsztynie (kod pocztowy: 10-454) przy ul. Leonharda 5a, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 370 - pokaż numer telefonu - 3, NIP: 739 - pokaż numer telefonu - 3, REGON: 280 - pokaż numer telefonu - , moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko podane w ogłoszeniu na stronie www.auto-land.pl/page/16/kariera . Wyrażam nadto zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w kolejnych procesach rekrutacji przeprowadzanych przez administratora danych.Oświadczam, że mam ukończone 16 lat, zostałem poinformowany, iż:- administratorem moich danych osobowych jest Auto Land Polska S.A., ul. Leonharda 5a, 10-454 Olsztyn, rodo(AT)auto-land.pl,- podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne,- dane osobowe będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do procesów rekrutacji przeprowadzonych przez administratora danych , jednak nie dłużej niż do czasu cofnięcia lub modyfikacji udzielonej zgody, a po tym czasie mogą być przetwarzane aż do upływu terminu przedawniania,- w każdym czasie mam prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,- zarządzanie udzielonymi zgodami odbywa się za pomocą adresu e-mail: rodo(AT)auto-land.pl oraz- wycofanie / modyfikacja przeze mnie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na podstawie zgody przed jej wycofaniem / modyfikacją.Składając aplikację wyrażam zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez Auto Land Polska S.A. moich danych osobowych w procesie rekrutacji. W przypadku składania aplikacji drogą mailową, od kandydatów wymaga się wyrażenia ww. zgody w formie elektronicznej w wiadomości e-mail zawierającej CV. W przypadku składania aplikacji drogą pisemną, od kandydatów wymaga się wyrażenia ww. zgody w formie pisemnej.

Zastępca kierownika w Parku Rozrywki
Zastępca kierownika w Parku Rozrywki
Olsztyn 6 dni plecy

Park rozrywki SPACE PARK w Olsztynie zatrudni osobę na stanowisko: ZASTĘPCA KIEROWNIKAOferujemy:pracę w młodym, energicznym zespole;elastyczny grafik;umowę o pracę na pełny etat (początkowo na okres próbny)szkolenie przed rozpoczęciem pracy a także doskonalenie umiejętności w jej trakcie;transparentne warunki wynagrodzenia;Czego oczekujemy?dyspozycyjności w tygodniu oraz w weekendy;wysoko rozwiniętej kultury osobistej;mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta i zarządzaniu zespołem;ambicji i dużego zaangażowania w wykonywaną pracę;samodzielności oraz dobrej organizacji pracy;dobrej obsługi komputera;atutem będzie zamiłowanie do sportu.Obowiązki:bieżąca organizacja pracy parku rozrywki;tworzenie grafików, obsługa dokumentów w firmie;dbanie o najwyższy poziom obsługi klienta;zarządzanie zespołem, prowadzenie zmiany;budowanie pozytywnego wizerunku firmy.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi osobami.Rekrutacja wyłącznie przez OLX. Prosimy o wysyłanie CV za pośrednictwem OLX.Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Przekazuję moje dane dobrowolnie mając świadomość, że w każdej chwili przysługuje mi prawo wglądu do moich danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie moich danych.

Specjalista działu Awizowni Inpost Olsztyn
Specjalista działu Awizowni Inpost Olsztyn
Olsztyn 9 dni plecy

Pracownik działu awizowniJak pewnie wiesz, dużo się u nas dzieje! Stale rozwijamy naszą wyjątkową usługę – Paczkomat - i wciąż poszukujemy nowych rozwiązań, by jeszcze mocniej ułatwiać życie milionom Klientów. Lubisz, gdy w pracy dużo się dzieje? Czujesz, że jesteś człowiekiem do zadań specjalnych? Dołącz do #teamInPost i pomóż nam budować jeszcze większą sieć logistyczną!miejsce pracy: oddział przedstawicielski Olsztyn11-034 Tomaszkowo ul. Rozwojowa 5aCo będziesz robić na co dzień:·    bieżąca komunikacja na linii kurier/klient·    telefoniczny kontakt z klientami·    weryfikacja niejasnych statusów przesyłek·    dbanie o wysoką jakość obsługi klienta·    rozliczanie kurierów z dokumentów i paczek·    inne obowiązki zlecone przez przełożonegoCzego potrzebujemy od Ciebie?·    dyspozycyjności – praca w godzinach 6-14, 10-18 lub 11-19·    min. 2 lata na stanowisku biurowym·    znajomości pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)·    mile widziane doświadczenie w firmie kurierskiej·    umiejętności planowania oraz organizacji pracy własnej·    doświadczenia w kontakcie z klientem, również z tym trudnym·    zaangażowania we współpracę z nami i naszymi klientami·    umiejętności pracy w zespoleOferujemy:·    pracę w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce·    możliwość rozwoju w ramach struktury firmy·    stabilna pracy w firmie, która jest liderem na rynku·    możliwość poszerzenia swoich kompetencji oraz zdobywania nowych·    partnerska współpraca, która jest dla nas największą wartością

Supply Chain Compliance Coordinator
Supply Chain Compliance Coordinator
Olsztyn 9 dni plecy

Ework Group - founded in 2000, listed on Nasdaq Stockholm, with around 13,000 independent professionals on assignment - we are the total talent solutions provider who partners with clients, in both the private and public sector, and professionals to create sustainable talent supply chains.With a focus on IT/OT, R&D, Engineering and Business Development, we deliver sustainable value through a holistic and independent approach to total talent management. By providing comprehensive talent solutions, combined with vast industry experience and excellence in execution, we form successful collaborations. We bridge clients and partners & professionals throughout the talent supply chain, for the benefit of individuals, organizations and society.For our client, a global food packaging company, we realize a recruitment process on the position Supply Coordinator.Responsibilties:Contacting the suppliers of parts and/or materials in food contact and drive the work of getting Suppliers Declaration of Compliance (DoCp).Internal administration and maintaining various databases and tools/systems.The job is also about supporting suppliers and answering their questions when they are in the process of sending the necessary information to the client. DoCp will be controlled by in-house expertise before acceptance.Requirements:Higher education level or during studies in the field of business administration, engineering or economy or similarFirst experience in the similar roles will be a perfect match especially focusing on legislation matters in the field of food safetyExperience with working on regulatory documentationHaving experience with such sectors like packaging, food or medical industriesVery good knowledge of MS Office especially Excel and SAP systemsFluency in English - direct cooperation with the American teamsOffer:B2B agreement or UoZTransparent working conditions with both Ework and the clientCurrent support during our cooperationPossibility to work in an international environmentCollaborative environment in Swedish organizational culturePrivate medical careLife insuranceMultisportTeam building events

Praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności - język niemiecki
Praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności - język niemiecki
Olsztyn 9 dni plecy

Znajdź swoje miejsce w naszym zespole!Współdziałamy, by razem osiągać wspaniałe cele. Sukces zależy tylko od Ciebie i Twojego zaangażowania. Dołącz do nas na stanowisko: Konsultant/ka ds. obsługi klienta w języku niemieckim W naszym zespole zyskujesz:umowa o pracę na pełen etat; prywatną opiekę medyczną; możliwość korzystania z pakietu socjalnego (zwrot kosztów za zakup leków, wyjazdów rekreacyjnych, OC auta, nauki języków itp.); szkolenie przygotowujące do pracy - zarabiasz od pierwszego dnia szkolenia; Twoja rola:telefoniczna obsługa Klienta w zakresie reklamacji; udzielanie pomocy w zakresie rozwiązania problemu ze sprzętem; ·  Twoje mocne strony:znajomość języka niemieckiego na poziomie C1gotowość do pracy w godzinach pn-pt 08-18.00 i sobota 08-16.00 (praca 7 godzin dziennie w podanym zakresie czasu i 5 dni w tygodniu); wykształcenie minimum średnie (matura)aktualne orzeczenie o niepełnosprawności. Aplikuj już dziś przez portal olx  i dołącz do nas. Oferowana praca nie ma charakteru pracy zdanej. Administrator danych: aba-service.pl/odo/aba_informacja_odo.pdf

Specjalista do przygotowania ofert przetargowych
Specjalista do przygotowania ofert przetargowych
Olsztyn 9 dni plecy

Firma Polski Instytut Rozwoju sp. z o. o. obecnie poszukuje pracownika na stanowisko Specjalista do przygotowania ofert przetargowych.Miejsce pracy: OlsztynZakres obowiązków:przygotowanie i składanie ofert przetargowych;prowadzenie korespondencji z Zamawiającymi.Wymagania:znajomość zasad funkcjonowania sektora publicznego;biegła obsługa komputera oraz dobra znajomość MS Office (Excel, Word).Oferujemy:umowę B2B, umowa o pracę, umowa zlecenie.Jeżeli chcesz się stać częścią naszego profesjonalnego oraz przyjaznego zespołu, złóż CV! Dołącz do nas!Prosimy o przesłanie CV zawierające kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia wraz klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Pracownik biurowy, pracownik wspierający sklepy
Pracownik biurowy, pracownik wspierający sklepy
Olsztyn 10 dni plecy

Osoba na tym stanowisku będzie pełniła 2 funkcje w zależności od potrzeb.Pracownik biurowy bieżące wsparcie pracy biura, np.przygotowanie dokumentów, prowadzenie Social Mediów (Facebook, Instagram)przygotowywanie zestawień dla przełożonych (wg wytycznych, przeważnie w EXCEL'u)załatwianie tzw. "bieżących spraw" wg poleceń przełożonegopracownik wspierający nasze lokalne sklepy medyczne, poprzezprzewóz towaru między sklepamiinne sprawy zlecone przez przełożonego.Wymaganiaprawo jazdy kategoria Borzeczenie o niepełnosprawnościznajomość pakietu Officewykształcenie o profilu medycznym mile widzianeCo zapewniamypraca na pełny etatpraca w stabilnej , dużej firmiepraca od poniedziałku do piątku 8 - 16 lub 7-15 lub 7.30 - 15.30 lub 8.30-16.30Wynagrodzenie 3250 zł

Pracownik biurowy - przyjmowanie zleceń - internetowe biuro tłumaczeń.
Pracownik biurowy - przyjmowanie zleceń - internetowe biuro tłumaczeń.
Olsztyn 10 dni plecy

UWAGA - REKRUTACJA DOTYCZY STANOWISKA PRACY OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH 12:00 - 20:00 Internetowe biuro tłumaczeń z siedzibą w Olsztynie poszukuje pracownika biurowego.Praca w biurze stacjonarnym w Olsztynie. Od poniedziałku do piątku 12-20.Główne zadania to przyjmowanie zamówień, wycenianie według schematów i procedur, kontakt z klientami oraz tłumaczami, rozdzielanie pracy, kontrola zleceń. Praca na plikach, najczęściej MS WORD oraz MS EXCEL. Pozostałych programów nauczymy, jeśli praca na komputerze jest dla Ciebie intuicyjna, nie będzie z tym problemu.UWAGA - prosimy o aplikowanie tylko osoby, które faktycznie opanowały bardzo dobrze obsługę komputera. Jeśli przez dłuższy czas pracowałeś minimum po kilka godzin dziennie przy komputerze - zapraszamy!WYMAGANIA:bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,obsługa urządzeń biurowych (komputer, telefon, drukarka),zdolności analityczne, skrupulatność,umiejętność rozwiązywania problemów, samodzielność,umiejętność pracy w zespole,dokładność, rzetelność i bardzo dobra organizacja czasu pracy.Zatrudnienie na umowę o pracę (pełen etat) lub umowę zlecenie dla studenta, staż z urzędu pracy.- - - Ponieważ we wcześniejszych procesach rekrutacji trafiała do nas spora część osób, które w aplikacji informowały o bardzo dobrej znajomości obsługi komputera oraz programów, a w rzeczywistości okazywało się, że nie znają podstawowych skrótów klawiaturowych, proste zadania w edytorach czy praca na wielu otwartych katalogach sprawia im problem, a samo tempo pracy na komputerze jest bardziej apatyczne niż intuicyjne – zwracamy się z prośbą aby szczególnie sumiennie określić ten wymagany warunek.Nie wymagamy wiedzy informatycznej, ale podstawowa praca na komputerze musi być dla Ciebie intuicyjna. Jeśli wykorzystywałeś komputer tylko na studiach do napisania pracy, potem do oglądania filmów czy facebook’a, może być za mało…Jeśli jesteś osobą, która faktycznie spędziła sporo czasu przy komputerze - przez minimum klika godzin dziennie. Praca na plikach i folderach w systemie Windows, czy MS WORD i MS EXCEL przynajmniej w zakresie nieco szerszym niż podstawowy nie sprawia Ci problemu – chętnie umówimy się na rozmowę.W przypadku zainteresowania proszę o kontakt, ustalimy datę spotkania. 

SPECJALISTA w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
SPECJALISTA w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Olsztyn 17 dni plecy

Opis oferty pracySzpital SK MSWiA z W-MCO w Olsztynie zatrudni pracownika na stanowisku: SPECJALISTA w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia WYMAGANIA NIEZBĘDNE ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM PRACY: • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja) • biegła znajomość ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych • umiejętność obsługi platformy e-Zamówienia • umiejętność obsługi portalu eNotices2 • biegła umiejętność pracy na komputerze, w tym obsługi pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych WYMAGANIA PREFEROWANE: • praca w okresie 3 ostatnich lat w wymiarze 1 etatu na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych • znajomość komercyjnych platform zakupowych np. OpenNexus, Marketplanet itp. • umiejętność korzystania z zasobów sieciowych • doświadczenie zawodowe w jednostce sektora opieki zdrowotnej WYMAGANE UMIEJĘTNOŚCI: • prowadzenie zarówno postępowań o wartości powyżej 130 tys. zł oraz powyżej progów unijnych • samodzielność w wykonywaniu zadań, w szczególności prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego • umiejętność pracy w zespole • umiejętność organizacji pracy własnej w celu terminowej realizacji zadań • umiejętność pracy pod presją czasu WARUNKI I MIEJSCE PRACY: • zatrudnienie w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia • wynagrodzenie zasadnicze, dodatki zgodnie z Regulaminem Wynagradzania • świadczenia z ZFŚS • umowa o pracę – pełny etat • termin zatrudnienia: MAJ/CZERWIEC 2024 Oferty należy kierować zgodnie z informacjami zamieszczonymi w ogłoszeniu. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o terminie spotkania kwalifikacyjnego. Kontakt: Dział Organizacji i Kadr tel. 89 5398474

Pracownik biurowo - administracyjny
Pracownik biurowo - administracyjny
Olsztyn 17 dni plecy

Opis oferty pracyAktualnie do naszego biura w Olsztynie - wpolscepraca.pl poszukujemy: Pracownik biurowo - administracyjny Nr. certyfikatu 17348 Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pionu HR Obowiązki: • prace administracyjno - gospodarcze • działania organizacyjne i administracyjne związane z zakwaterowaniem pracowników • rozwiązywanie bieżących problemów związanych z pracownikami, zakwaterowaniem itp Wymagania - przyjmujemy także bez doświadczenia : • dobra organizacja pracy • obowiązkowość i szczegółowość • pomysłowość i inicjatywa • zdolności komunikacyjne i umiejętność budowania relacji - mile widziana znajomość języka rosyjskiego Oferujemy: • możliwość stażu • możliwość rozwoju zawodowego • miłą atmosferę i dobry humor w naszym zespole • możliwość zakwaterowania , Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, DZ.U nr.133,poz.833)”.

Kancelaria notarialna - praca
Kancelaria notarialna - praca
Olsztyn 29 dni plecy

Opis oferty pracymiejsce - kancelaria notarialna Olsztyn, umowa o pracę - pełen etat, wymagania - doświadczenie w pracy w kancelarii notarialnej, szybkie i bezbłędne pisanie na komputerze.

Praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Olsztyn 30 dni plecy

Opis oferty pracyZnajdź swoje miejsce w naszym zespole! Współdziałamy, by razem osiągać wspaniałe cele. Dołącz do zespołu obsługującego klientów znanej marki AGD. Doradca/czyni stałego Klienta – praca stacjonarna połączenia przychodzące W naszym zespole zyskujesz: · umowę o pracę na pełen etat · podstawowe wynagrodzenie + system premii (do 800 zł) · szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy (szkolenie 10 dni roboczych) · benefity: prywatna opieka medyczna, ZFRON (zwrot poniesionych kosztów do np. wyjazdów, zakupu leków, OC auta itp.) Twoja rola: · obieranie połączeń i obsługa klientów · udzielanie porad technicznych, zamawianie wizyt serwisowych Twoje mocne strony: · dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie · podstawowa znajomość obsługi systemu Android lub iOS – pomagamy klientom w obsłudze urządzeń mobilnych. · umiejętność słuchania i tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby · gotowość do podjęcia pracy zmianowej od poniedziałku do piątku w godzinach 08-18.00 Dołącz do nas! Oferowana praca nie ma charakteru pracy zdalnej. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV aplikując przez portal lento Administrator danych: aba-service.pl/odo/aba_informacja_odo.pdf

Umawianie spotkań dla Doradców – Call Center
Umawianie spotkań dla Doradców – Call Center
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyUmawianie spotkań dla Doradców – Call Center / Contact Center / Wsparcie Sprzedaży / Praca dodatkowa dla studentów Firma z branży odnawialnych źródeł energii poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. umawiania spotkań. Twoim obowiązkiem będzie umawianie spotkań podczas rozmowy telefonicznej i raportowanie swojej pracy. My ze swojej strony zapewniamy komputer, telefon i bazę numerów telefonów. Nie potrzebujesz swojego sprzętu do pracy. Dopasuj czas pracy do swoich potrzeb! Pracuj kiedy chcesz w godzinach pracy biura! Nie wymagamy doświadczenia w kontakcie telefonicznym z klientem! Mile widziana samodzielność w organizowaniu dnia pracy, otwartości i pozytywne nastawienie. Oferujemy wynagrodzenie godzinowe, a także premie, od ilości umówionych spotkań jak również od ich jakości – dodatkowe wynagrodzenie za podpisaną umowę na zorganizowanym przez Ciebie spotkaniu! Potrzebujesz czegoś jeszcze? Daj znać! Może czekamy właśnie na Ciebie!

Praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZnajdź swoje miejsce w naszym zespole!Współdziałamy, by razem osiągać wspaniałe cele. Sukces zależy tylko od Ciebie i Twojego zaangażowania. Dołącz do nas na stanowisko: Konsultant/ka ds. obsługi klienta w języku niemieckim W naszym zespole zyskujesz: umowa o pracę na pełen etat; prywatną opiekę medyczną; możliwość korzystania z pakietu socjalnego (zwrot kosztów za zakup leków, wyjazdów rekreacyjnych, OC auta, nauki języków itp.); szkolenie przygotowujące do pracy - zarabiasz od pierwszego dnia szkolenia; Twoja rola: telefoniczna obsługa Klienta w zakresie reklamacji; udzielanie pomocy w zakresie rozwiązania problemu ze sprzętem; Twoje mocne strony: znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 gotowość do pracy w godzinach pn-pt 08-18.00 i sobota 08-16.00 (praca 7 godzin dziennie w podanym zakresie czasu i 5 dni w tygodniu); wykształcenie minimum średnie (matura) aktualne orzeczenie o niepełnosprawności. Aplikuj już dziś przez portal lento i dołącz do nas. Oferowana praca nie ma charakteru pracy zdanej. Administrator danych: aba-service.pl/odo/aba_informacja_odo.pdf

INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI w DZIALE TECHNICZO-INWESTYCYJNYM
INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI w DZIALE TECHNICZO-INWESTYCYJNYM
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzpital SK MSWiA z W-MCO w Olsztynie zatrudni pracownika na stanowisku: INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI WYMAGANIA NIEZBĘDNE ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM PRACY: • wykształcenie min. średnie WYMAGANIA PREFEROWANE: • doświadczenie i znajomość zasad gospodarki aparaturą i urządzeniami technicznymi, w tym w szczególności eksploatacji i likwidacji aparatury i urządzeń w jednostce sektora finansów publicznych • znajomość i stosowanie ustawy Prawo Zamówień Publicznych i innych aktów prawnych na poziomie adekwatnym do wyspecyfikowanych wyżej wymagań • znajomość zasad gospodarki odpadami (rejestr BDO) (mile widziane) WYMAGANE UMIEJĘTNOŚCI: • umiejętność organizacji pracy własnej w celu terminowej realizacji zadań • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność • umiejętność pracy pod presją czasu • odpowiedzialność, dyspozycyjność • samodzielność GŁÓWNE ZADANIA: • sprawowanie nadzoru nad realizacją serwisu aparatury, sprzętu oraz urządzeń, konserwacji lub przeglądu, • prowadzenie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami (system BDO) WARUNKI I MIEJSCE PRACY: • zatrudnienie w Dziale Techniczno-Inwestycyjnym – Sekcja Eksploatacji i Inwestycji • umowa o pracę na cały etat; niezbędna ilość etatów - 1 • stabilne warunki zatrudnienia PRZEWIDYWANY TERMIN ROZPOCZĘCIA PRACY: MARZEC 2024 r. Kontakt: tel. 89 5398474 Dział Organizacji i Kadr

zatrudnimy architekta
zatrudnimy architekta
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJako Studio From Architektonicznych zatrudnimy architekta do biura projektowego. Godziny pracy studia: 8-16.

Zatrudnimy do biura studentów budownictwa/ architektury
Zatrudnimy do biura studentów budownictwa/ architektury
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy studentów budownictwa/ architektury do pracowni architektonicznej w Olsztynie. Prosimy o przesyłanie CV. Przyjmiemy studentów z Olsztyna, Gdańska, Warszawy czy też Bydgoszczy.

INSPEKTOR w DZIALE KONTRAKTOWANIA i ROZLICZEŃ
INSPEKTOR w DZIALE KONTRAKTOWANIA i ROZLICZEŃ
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzpital SK MSWiA z W-MCO w Olsztynie zatrudni pracownika na stanowisku: INSPEKTOR - DZIAŁ KONTRAKTOWANIA i ROZLICZEŃ WYMAGANIA NIEZBĘDNE ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM PRACY: • wykształcenie min. średnie: administracyjne, ekonomiczne, informatyczne, medyczne, • doświadczenie min. 2 lata w pracy biurowej/administracyjnej – przy wykształceniu średnim, • biegła umiejętność pracy na komputerze, w tym obsługi pakietu MS Office. WYMAGANIA PREFEROWANE: • doświadczenie na podobnym stanowisku, • doświadczenie w rozliczaniu procedur medycznych z NFZ, • doświadczenie w ochronie zdrowia (mile widziane). WYMAGANE UMIEJĘTNOŚCI: • znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, • umiejętność interpretacji aktów prawnych dotyczących realizacji umów z NFZ, • umiejętność organizacji pracy własnej w celu terminowej realizacji zadań, • umiejętność pracy w zespole, • umiejętność pracy pod presją czasu, • analityczne myślenie. GŁÓWNE ZADANIA: • Ewidencjonowanie i weryfikacja danych rozliczeniowych wykonanych świadczeń w zakresie leczenia szpitalnego, ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, podstawowej opieki zdrowotnej, badań diagnostycznych oraz innych świadczeń finansowanych ze środków publicznych. • Przekazywanie aktualnych katalogów świadczeń i zasad rozliczania realizatorom świadczeń. • Weryfikacja kompletności danych i ich przygotowanie do przekazania płatnikowi. • Aktualizowanie danych statystycznych w systemach informatycznych niezbędnych do ewidencji i rozliczania świadczeń. • Prowadzenie wymaganej umowami sprawozdawczości. WARUNKI I MIEJSCE PRACY: • zatrudnienie w Dziale Kontraktowania i Rozliczeń • umowa o pracę na cały etat; niezbędna ilość etatów - 1 • stabilne warunki zatrudnienia PRZEWIDYWANY TERMIN ROZPOCZĘCIA PRACY: MARZEC 2024 r. Oferty należy kierować zgodnie z informacjami zamieszczonymi w ogłoszeniu do 16.02.2024 r. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o terminie spotkania kwalifikacyjnego. Kontakt: Dział Organizacji i Kadr tel. 89 5398474

Pracownik Działu Dostaw (Olsztyn)
Pracownik Działu Dostaw (Olsztyn)
1299000 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć, dołącz do naszego Zespołu.Do Twoich głównych zadań będzie należało:Kompletowanie towarów zgodnie z zamówieniami klientów.Dbanie o zgodność jakościową oraz ilościową towaru z zamówieniem.Odpowiednie pakowanie towarów.Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.Nasze oczekiwania:Entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy.Dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej).Wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe.Mile widziana książeczka Sanepidu.Mamy Ci do zaoferowania:Wsparcie w procesie wdrożenia.Pracę w dynamicznie zmieniającym się środowisku.                                                              Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.   Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju.                                                                    Atrakcyjne wynagrodzenie (zawsze na czas) oraz system premiowy.                                                                Pakiet opieki medycznej.Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.                                 Bogaty pakiet socjalny.Nauka języka obcego na platformie e-Tutor.Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.Zniżki na zakupy w MAKRO.Dofinansowanie do posiłków.Okazjonalne bony towarowe.Dofinansowanie do wypoczynku.Nagrody za polecenia pracowników.   

Specjalista Biuro Kanclerza UWM w Olsztynie
Specjalista Biuro Kanclerza UWM w Olsztynie
950000 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

 Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Specjalistę w Biurze Kanclerza ·       Liczba etatów: 1·       Umowa o pracę.·       Wymiar czasu pracy: pełen Główne zadania na stanowisku:przygotowywanie projektów procedur, regulaminów i pism dotyczących obszaru działań Kanclerza i Zastępcy Kanclerza;opracowywanie informacji i raportów dla władz uczelni oraz instytucji zewnętrznych;wsparcie kanclerza i pracowników mu podległych w organizacji projektów;współpraca z innymi komórkami uczelni w obszarze działań związanych ze zrównoważonym rozwojem;udział w spotkaniach i pracach zespołów działających w obszarze kompetencji kanclerza;realizacja zadań związanych z administracyjnym i logistycznym funkcjonowaniem Biura Kanclerza i Zastępcy Kanclerza;prowadzenie terminarza spotkań;obsługa administracyjno-biurowa;prowadzenie rejestrów i ewidencji związanych z przedmiotem działania jednostki;przestrzeganie i nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów w formie papierowej i elektronicznej;przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną.Wymagania:wykształcenie wyższe;znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnejdobra organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów;wysoka kultura osobista;Pożądane:wykształcenie wyższe  administracyjne;Umiejętności:praktyczne umiejętności komputerowe, praca w Excel, Word;obsługi urządzeń biurowych;interpersonalne i komunikacyjne, precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;organizowania pracy własnej;współdziałania i pracy w zespole;działania pod wpływem stresu i presją czasu.Znajomość języków obcych;komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie.Doświadczenie zawodowe:min. 3 lata doświadczenia zawodowego, pożądane doświadczenie w pracy w uczelni publicznej lub administracji.Cechy osobowości:komunikatywność;samodzielność i odpowiedzialność;elastyczność;sumienność i dokładność;otwartość na zmiany i rozwój własny;asertywność;odporność na stres;wysoka kultura osobista;dyspozycyjność.Oferujemy:wynagrodzenie od 5040 zł do 5880 zł brutto miesięcznie;stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;pełny wymiar czasu pracy;dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;atrakcje kulturalne i sportowe;dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;preferencyjne pożyczki;możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).Wymagane dokumenty i oświadczeniaCV i list motywacyjny.Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.Inne informacjeOferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.Złożone dokumenty nie będą zwracane.Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry(at)uwm.edu.pl.Termin składania dokumentów upływa z dniem 29.01.2024 r. 

Praca administrator online
Praca administrator online
745000 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Szukamy osoby do naszego teamu, która będzie obsługiwała naszych klientów online Jesteśmy firma finansowa nazywamy się Smart Choice Financial Services i dzialamy w UK. Wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie C1, C2 w mowie i pismie bo beda Panstwo rozmawiali z osobami z Anglii przez telefon i wymieniali z nimi maile, do tego skrupulatnosc ale tez wazna jest szybkosc w rozwiazywaniu tasków. Praca polega na obsludze dokumentow, robieniu aplikacji, sprawdzaniu dokumentow pod wzgledem poprawnosci. Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej. Praca jest w 100% zdalna ale na pełny etat i dosyć elastyczna ważne aby była wykonywana (8h) w trakcie pracy biur w UK czyli między np 7 rano a 18 ale od Państwa zależy decyzją dokładnie co do godzin, przerw itd

Pracownik administracyjno/ biurowy
Pracownik administracyjno/ biurowy
1290000 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków·       bieżące prace administracyjne,·       sporządzanie i kontrolowanie dokumentacji oraz korespondencji,·       przygotowywanie dokumentów wysyłkowych i współpraca z firmami kurierskimi oraz spedycją,·       tworzenie raportów i analiz,·       bezpośrednia komunikacja z klientem,·       obsługa urządzeń biurowych,·       dbałość o pozytywny wizerunek firmy. Oczekiwania·       wykształcenie wyższe z zakresu administracji, zarządzania lub ekonomii lub doświadczenie na podobnym stanowisku,·       znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Power Point),·       bardzo dobra organizacja pracy własnej i zaangażowanie,·       wysoka kultura osobista,·       komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów,·       odpowiedzialność, sumienność.

Expert ds. Tworzenia Wniosków na dotacje.
Expert ds. Tworzenia Wniosków na dotacje.
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego klienta poszukujemy: *Pisarza wniosków na dotacje z doświadczeniem* Naszym klientem jest lider w pozyskiwaniu funduszy unijnych, dotacji z programów operacyjnych i regionalnych oraz pisania biznesplanów. Miejsce pracy: komfortowe biuro w Olsztynie lub praca zdalna z dowolnego miejsca na świecie. Firma wyróżnia się przyjazną, pełną wzajemnego szacunku i współpracy atmosferą. Praca zadaniowa. Biuro czynne jest od godz.8-16. Poszukujemy kreatywnej ale też skoncentrowanej na zadaniach osoby, ponieważ taki jest cały team. Jeżeli wiesz co oznaczają te skróty: POIR, POWER, POPW, POIiŚ, to z przyjemnością zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną. Praca stała i stabilna (mozliwa każda forma współpacy: umowa o pracę, zlecenie, B2B, umowa o dzieło), wyłącznie dla osób z doświadczeniem oraz z dobrą znajomością języka angielskiego. Pracodawca na początek współpracy proponuje ok.5000zł netto plus premie za pozyskanie dofinansowania na projekt (przy umowie o pracę). Po okresie próbnym wracacie do stołu negocjacyjnego i ustalacie warunki indywidualnie. Szczegółowy zakres obowiązków to: - Opracowywanie wniosków o dofinansowanie wraz z załącznikami - Tworzenie biznes planów - Pisanie oświadczeń - Rozmowy z Expertami (również po angielsku) - Ewentualnie pomoc w rozliczeniu dotacji Osoby zdecydowane do podjęcia rozmów dotyczących tej oferty, zapraszamy do wysłania CV.

Recepcjonistka w Beauty Clinic
Recepcjonistka w Beauty Clinic
399999 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Klinika Kosmetologiczna poszukuje energicznej, kreatywnej i komunikatywnej recepcjonistki do swojego zespołu. Obowiązki:Witanie i rejestracja przybyłych osób oraz udzielanie odpowiedniej pomocy i informacji.Odbieranie telefonów oraz odpowiadanie na zapytania telefonicznie lub mailowo.Umawianie wizyt i spotkań.Obsługa rachunków oraz ich archiwizowanie, tworzenie dokumentacji klientów i innych dokumentów.Sprzedaż kosmetykówDbanie o porządek w recepcji i poczekalniZaopatrzenie produktów Obsługiwanie mediów społecznościowych Wymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widzianeDobre umiejętności komunikacyjne (werbalne i pisemne), gwarantujące przejrzystą komunikację z klientami, dostawcami oraz innymi pracownikami.Znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiegoUmiejętność zarządzania czasem.Umiejętność zachowania spokoju w skomplikowanych sytuacjach.Komunikatywność, uśmiech i pozytywne nastawienieUmiejętności interpersonalne, które pozytywnie wpływają na satysfakcję klientów.Biegła obsługa Canva, InshotOferujemy:Pracę w przemiłej atmosferze Beauty Clinic.Elastyczny grafik, dopasowany do Twoich potrzebWspólne wyjazdy na szkolenie branżoweFirmowe imprezy integracyjne.Prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem, numerem telefonu, listem motywacyjnym oraz z informacją o zainteresowaniach. Wybrane kandydatki zostaną skontaktowane telefonicznie w celu umówienia spotkania.

Specjalista/ka ds. funduszy unijnych
Specjalista/ka ds. funduszy unijnych
560000 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Firma ECC Doradztwo sp. z o.o. z Olsztyna zatrudni do zespołu specjalistę/kę ds. pozyskiwania funduszy unijnych.Zakres obowiązków:- opracowywanie wniosków o dofinansowanie dla przedsiębiorstw oraz sektora publicznego (programy krajowe, regionalne)- opracowywanie dokumentacji aplikacyjnych w konkursach o znaczeniu środowiskowym- rozliczanie projektów- współpraca z osobami zaangażowanymi w przygotowanie wniosku o dofinansowanie tj. audytor, analityk finansowy, instytucje badawcze i okołobiznesowe.Wymagania:- doświadczenie w opracowywaniu lub ocenie wniosków o dofinansowanie jest mile widziane ale nie wymagane, gwarantujemy pełne przeszkolenie w tym zakresie- wykształcenie wyższe lub w trakcie 4-5 roku studiów, mile widziane kierunki: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie, ochrono środowiska- proaktywność- umiejętność krytycznego i analitycznego myślenia- umiejętność zarządzania czasem i organizacji pracy- umiejętność tworzenia treści- umiejętność analizy złożonych dokumentów- biegła znajomość obsługi pakietu Office- umiejętność pracy pod presją czasu- umiejętność koordynacji wielu zadań w jednym czasieOferujemy:- umowę o pracę/kontrakt B2B ze stałym wynagrodzeniem (wysokość uzależniona od doświadczenia)- atrakcyjny system premiowy (premie za pozyskanie dofinansowania, za pozyskanie klienta, za rozliczenie wniosku o dotację)- udział w tworzeniu projektów dla różnorodnych branż- co drugi piątek wolny- elastyczny czas pracy- praca w nowoczesnym obiekcie biurowymZainteresowane osoby zachęcamy do przesłania aplikacji przez portal OLX. Informujemy, że Administratorem danych jest firma ECC Doradztwo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Olsztynie ul. Trylińskiego 7. Dane zbierane są dla potrzeby rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Sprzedaż ubezpieczeń
Sprzedaż ubezpieczeń
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOferta Pracy Twój zakres obowiązków • aktywna sprzedaż telefoniczna produktów ubezpieczeniowych do klientów nowych i obecnych • min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze ubezpieczeń • rozwój powierzonego portfela Klientów • utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami. Odnawianie umów. • negocjowanie warunków umów, przygotowywanie zapytań ofertowych i porównań ofert i innych niezbędnych dokumentów • administrowanie korespondencją i dokumentacją, praca z danymi w systemach, raportowanie. Nasze wymagania • doświadczenia w sprzedaży telefonicznej produktów ubezpieczeniowych • dobra znajomość aplikacji MS Office, w szczególności Excela • dokładność, sumienność, pracowitość • bardzo dobra organizacja pracy oraz nastawienie na wysoką jakość, samodzielność • chęć do zdobywania nowej wiedzy, umiejętność współpracy • znajomość produktów ubezpieczeniowych ze szczególnym uwzględnieniem produktów komunikacyjnych będzie dodatkowym atutem • umiejętność sprawnej obsługi komputera • orientacja na wynik To oferujemy • umowa o pracę/ samozatrudnienie • wynagrodzenie składające się z podstawy i comiesięcznych premii przy wyrobieniu planu powyżej minimum • szkolenia • możliwość wdrażania nowych pomysłów Kontakt: @ lub facebook

Pracownik Profesor Escape Room (Mistrz Gry)
Pracownik Profesor Escape Room (Mistrz Gry)
2000000 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Ekipa Profesor Escape Room Olsztyn poszukuje nowych członków do Escape Roomu w centrum Olsztyna.Zakres obowiązków to przede wszystkim bezpośrednia obsługa i kontakt z grupami, przygotowanie pokoi do zagadek przed i po grze, utrzymanie czystości w lokalu.Jeśli jesteś otwarty/a na nowych ludzi, bezpośredni kontakt z klientem nie stanowi dla ciebie wyzwania bo masz flow ostre jak maczeta. Lubisz gadać o Escape Roomach od rana do nocy to na pewno będzie ci się miło u nas pracowało :)Warunkiem konieczny jest ZAJAWKA i DOŚWIADCZENIE jako gracz escape roomów minimum 6 odwiedzonych pokoi !Poszukujemy osoby do pracy głównie w weekendy (min 3 weekendy w miesiącu + ewentualnie kilka godzin w tygodniu w zależności od chęci pracy), grafik jest mega elastyczny, Pracujemy przez siedem dni w tygodniu, więc jest co robić.Oferujemy stawkę 24 - 25 zł / h oraz umowę zlecenie. Zarobisz tyle, ile sobie wypracujesz.Oczekiwania:Status studentaDyspozycyjność, głównie w weekendy (piątek wieczór, sob i ndz) GŁOWNIE POPOŁUDNIA I WIECZORYMile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikacjęUczciwość i chęć do pracyOtwartość do ludzi

Partner Handlowy Orange Polska - D2D Olsztyn i okolice
Partner Handlowy Orange Polska - D2D Olsztyn i okolice
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyABMI GROUP sp. z o.o. W związku z rozbudowanymi inwestycjami grupy Orange Polska w sieci Internetu światłowodowego w technologii FTTH, spółka poszukuje partnerów biznesowych w zakresie budowy zespołów sprzedażowych. Do naszego dynamicznego kanału dystrybucji, zapraszamy osoby, które chciałyby realizować swoje ambicje współpracując z klientem indywidualnym oraz biznesowym. Twój zakres obowiązków - BEZPOŚREDNIA sprzedaż produktów i usług Orange Polska Klientom Indywidualnym i Biznesowym na terenie objętym inwestycją światłowodową w Olsztynie i okolicach. - obsługa Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami jakości - realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych - budowanie, oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami - bezpośrednia sprzedaż produktów i usług Orange Polska Klientom Indywidualnym i Biznesowym na terenie objętym inwestycją światłowodową - obsługa Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami jakości - realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych - budowanie, oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami Nasze wymagania - doświadczenie w pracy z klientem w terenie (D2D) - nastawienie na realizację celu - osoba lubiąca kontakt z klientami - dyspozycyjność, zorganizowanie i mobilność - chęć podejmowania wyzwań Mile widziane - doświadczenie na podobnym stanowisku - znajomość branży telekomunikacyjnej - masz własny zespół sprzedażowy lub chcesz go szybko stworzyć To oferujemy - współpracę na podstawie partnerskiej umowy subagencyjnej B2B/umowę o pracę - umowę agencyjną o działalność gospodarczą, bądź inną umowę cywilno-prawną - sprzedaż atrakcyjnych usług o rozpoznawalnej marce - współpracę z firmą o stabilnej pozycji na rynku - pakiet szkoleń oraz program wdrożeniowy - konkursy sprzedażowe - wysokie wynagrodzenie prowizyjne, uzależnione od osiągniętych wyników Benefity - dofinansowanie zajęć sportowych - możliwość pracy zdalnej - elastyczny czas pracy - zniżki na firmowe produkty i usługi Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie swojej aplikacji za pomocą formularza poniżej załączając swoje CV.

Praca dla studentki zaocznej Sekretarka Pracowni Projektowej
Praca dla studentki zaocznej Sekretarka Pracowni Projektowej
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzukamy Sekretarki do Pracowni Projektowej w Olsztynie (woj. warmińsko-mazurskie) Nasze wymagania: - STATUS STUDENTA - wysoka kultura osobista - sprawna obsługa komputera - znajomość pakietu Office oraz urządzeń biurowych - znajomość zasad pisowni i łatwość w prowadzeniu korespondencji - odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej - przyjmowanie gości - monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów - mile widziane prawo jazdy kat. B Praca w tygodniu w godzinach 8:00-16:00 Prosimy o przesyłanie CV wraz z numerem kontaktowym

Biuro Obsługi Klient (Recepcja) w salonie Polbis Auto Olsztyn
Biuro Obsługi Klient (Recepcja) w salonie Polbis Auto Olsztyn
595000 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

POLBIS AUTO - Autoryzowany Dealer i Serwis samochodów marki ŠKODA, AUDI oraz VOLKSWAGEN OSOBOWE I DOSTAWCZE.W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy wykwalifikowanych i zaangażowanych pracowników, którzy wspólnie z naszym zespołem zapewnią profesjonalną obsługę Klientów oraz opiekę nad ich samochodami na każdym etapie użytkowania.Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisko:Pracownik Biura Obsługi Klienta (Recepcja)Jak wygląda u nas proces rekrutacji?sprawdź, co możemy Ci zaoferować i jakie są nasze oczekiwania - jeśli chcesz z nami współpracować, wyślij do nas swoje CV,jeśli Twoje zgłoszenie spełni nasze wymagania, zostaniesz zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną,podczas rozmowy ustalimy wspólnie oczekiwania i warunki ew. współpracy, w tym warunki finansowe,po spotkaniu otrzymasz od nas informację zwrotną z wynikiem rozmowy.Twoje zadania:wsparcie obsługi ruchu przychodzącego (telefon, e-mail oraz bezpośredni kontakt z klientami);sporządzanie dokumentacji - administracyjne wsparcie działów sprzedaży i serwisu;obsługiwanie urządzeń biurowych, takich jak komputer, drukarka czy kserokopiarka;obsługa programów komputerowych koniecznych do wykonywania obowiązków;nadzorowanie i porządkowanie dokumentów firmowych;działanie zgodnie z interesem firmy.Wymagania:bardzo dobra obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office;znajomość obsługi urządzeń biurowych;łatwość nawiązywania kontaktów, swoboda w kontaktach z klientem;dobra organizacja pracy;uczciwość, odpowiedzialność i systematyczność;wytrwałość i komunikatywność;czynne prawo jazdy kat. B.Oferujemy:wyzwania i rozwój zawodowy w prężnie rozwijającej się firmie z branży automotive,stabilność zatrudnienia (na pełny etat i na umowę o pracę) oraz atrakcyjne wynagrodzenie,wsparcie Twojego rozwoju zawodowego: możliwość doskonalenia umiejętności i poszerzania kompetencji (szkolenia) oraz szerokie możliwości awansu wewnętrznego,pakiet socjalny: opieka medyczna, ubezpieczenia grupowe, karta Multisport,dofinansowanie do urlopu,świąteczne premie. 

Praca Sekretarka Pracowni Projektowej Olsztyn
Praca Sekretarka Pracowni Projektowej Olsztyn
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzukamy Sekretarki do Pracowni Projektowej w Olsztynie (woj. warmińsko-mazurskie) Nasze wymagania: - wysoka kultura osobista - sprawna obsługa komputera - znajomość pakietu Office oraz urządzeń biurowych - znajomość zasad pisowni i łatwość w prowadzeniu korespondencji - odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej - przyjmowanie gości - monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów - mile widziane prawo jazdy kat. B Praca w miłej atmosferze Pełen etat | 3/4 etatu | 1/2 etatu Prosimy o przesyłanie CV wraz z numerem kontaktowym

Poszukiwany Lekarz Psychiatra
Poszukiwany Lekarz Psychiatra
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyWitam Poszukujemy Lekarza Psychiatrę do przychodni online Wynagrodzenie do uzgodnienia Zapraszam na priv

Specjalista ds. Pisania Wniosków na dotacje.
Specjalista ds. Pisania Wniosków na dotacje.
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego klienta poszukujemy: *Pisarza wniosków na dotacje z doświadczeniem* Naszym klientem jest lider w pozyskiwaniu funduszy unijnych, dotacji z programów operacyjnych i regionalnych oraz pisania biznesplanów. Miejsce pracy: komfortowe biuro w Olsztynie lub praca zdalna z dowolnego miejsca na świecie. Firma wyróżnia się przyjazną, pełną wzajemnego szacunku i współpracy atmosferą. Praca zadaniowa. Biuro czynne jest od godz.8-16. Poszukujemy kreatywnej ale też skoncentrowanej na zadaniach osoby, ponieważ taki jest cały team. Jeżeli wiesz co oznaczają te skróty: POIR, POWER, POPW, POIiŚ, to z przyjemnością zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną. Praca stała i stabilna (mozliwa każda forma współpacy: umowa o pracę, zlecenie, B2B, umowa o dzieło), wyłącznie dla osób z doświadczeniem oraz z dobrą znajomością języka angielskiego. Pracodawca na początek współpracy proponuje ok.5000zł netto plus premie za pozyskanie dofinansowania na projekt (przy umowie o pracę). Po okresie próbnym wracacie do stołu negocjacyjnego i ustalacie warunki indywidualnie. Szczegółowy zakres obowiązków to: - Opracowywanie wniosków o dofinansowanie wraz z załącznikami - Tworzenie biznes planów - Pisanie oświadczeń - Rozmowy z Expertami (również po angielsku) - Ewentualnie pomoc w rozliczeniu dotacji Osoby zdecydowane do podjęcia rozmów dotyczących tej oferty, zapraszamy do wysłania CV.

Pisarz wniosów na dotacje z doświadczeniem
Pisarz wniosów na dotacje z doświadczeniem
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta poszukujemy: *Pisarza wniosków na dotacje z doświadczeniem* Naszym klientem jest lider w pozyskiwaniu funduszy unijnych, dotacji z programów operacyjnych i regionalnych oraz pisania biznesplanów. Miejsce pracy: komfortowe biuro w Olsztynie lub praca zdalna z dowolnego miejsca na świecie. Firma wyróżnia się przyjazną, pełną wzajemnego szacunku i współpracy atmosferą. Praca zadaniowa. Biuro czynne jest od godz.8-16. Poszukujemy kreatywnej ale też skoncentrowanej na zadaniach osoby, ponieważ taki jest cały team. Jeżeli wiesz co oznaczają te skróty: POIR, POWER, POPW, POIiŚ, to z przyjemnością zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną. Praca stała i stabilna (mozliwa każda forma współpacy: umowa o pracę, zlecenie, B2B, umowa o dzieło), wyłącznie dla osób z doświadczeniem oraz z dobrą znajomością języka angielskiego. Pracodawca na początek współpracy proponuje ok.5000zł netto plus premie za pozyskanie dofinansowania na projekt (przy umowie o pracę). Po okresie próbnym wracacie do stołu negocjacyjnego i ustalacie warunki indywidualnie. Szczegółowy zakres obowiązków to: - Opracowywanie wniosków o dofinansowanie wraz z załącznikami - Tworzenie biznes planów - Pisanie oświadczeń - Rozmowy z Expertami (również po angielsku) - Ewentualnie pomoc w rozliczeniu dotacji Osoby zdecydowane do podjęcia rozmów dotyczących tej oferty, zapraszamy do wysłania CV.

Praca biurowa
Praca biurowa
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Firma szkoleniowa działająca na terenie całej Polski zatrudni konsultanta do kontaktów z klientami: - elastyczne godziny pracy Wymagania: - komunikatywność - umiejętność planowania i organizacji pracy biurowej

Szukam osób do prowadzenia szkolenia - logopedia!
Szukam osób do prowadzenia szkolenia - logopedia!
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Szukam osób do poprowadzenia szkolenia „Terapia miofunkcjonalna w zaburzeniach układu orofacjalnego. Warsztaty” w Olsztynie. Najlepiej logopeda praktyk. Termin: 11 - 12.03.2023 - 16 godzin dydaktycznych. Zainteresowane osoby proszę o przesłanie swojego CV oraz referencji / dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie na maila: @

Pisarz wniosków/ Specjalista ds. Dotacji
Pisarz wniosków/ Specjalista ds. Dotacji
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta poszukujemy: *Specjalisty ds.Funduszy i Dofinansowań* Naszym klientem jest lider w pozyskiwaniu funduszy unijnych, dotacji z programów operacyjnych i regionalnych oraz pisania biznesplanów. Miejsce pracy: komfortowe biuro w Olsztynie. Firma wyróżnia się przyjazną, pełną wzajemnego szacunku i współpracy atmosferą. Praca zadaniowa. Biuro czynne jest od godz.8-16, ale grafik może być elastyczny. Istnieje możliwość pracy hybrydowej (po okresie próbnym). Poszukujemy energetycznej, żywiołowej, kreatywnej ale też skoncentrowanej na zadaniach osoby, ponieważ taki jest cały team. Jeżeli wiesz co oznaczają te skróty: POIR, POWER, POPW, POIiŚ, to z przyjemnością zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną. Praca stała i stabilna, wyłącznie dla osób z doświadczeniem oraz z dobrą znajomością języka angielskiego. Pracodawca oferuje umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 m-ce, kolejna na czas nieokreślony. Pracodawca na początek współpracy proponuje 3500zł-4000zł netto plus premie za pozyskanie dofinansowania na projekt. Po okresie próbnym wracacie do stołu negocjacyjnego i ustalacie warunki indywidualnie. Szczegółowy zakres obowiązków to: - Opracowywanie wniosków o dofinansowanie wraz z załącznikami - Tworzenie biznes planów - Pisanie oświadczeń - Przeprowadzanie analiz finansowych - Prowadzenie studium wykonalności inwestycji - Rozliczanie projektów Osoby zdecydowane do podjęcia rozmów dotyczących tej oferty, zapraszamy do wysłania CV.

Koordynator ze znajomością języka niemieckiego
Koordynator ze znajomością języka niemieckiego
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Firma Professional Welding sp. z o.o. zajmuje się szeroko pojętym spawaniem stali nierdzewnej. Zatrudniamy najlepszych fachowców w branży, a nasze usługi świadczone są na terenie całej UE, a w szczególności w Niemczech. Do działu handlowego poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Koordynator ze znajomością języka niemieckiego Zakres obowiązków: - organizacja kwater dla pracowników w Niemczech - znajomość aplikacji: booking, airb&b Oczekujemy: - komunikatywnej znajomości języka niemieckiego zarówno w mowie jak i piśmie, - łatwości w nawiązywaniu kontaktów, - umiejętności pracy zespołowej, - mile widziana osoba posiadająca status studenta Oferujemy: - stabilne zatrudnienie - atrakcyjne warunki Prosimy o dodanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Pro Weld Sp. z.o.o. Sp. K. zawartych w CV lub innych dokumentach dołączonych do CV dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę. Dodatkowo zgadzam się na przetwarzanie przez pracodawcę danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.

Studenta ucznia (pana) do recepcji - od zaraz
Studenta ucznia (pana) do recepcji - od zaraz
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Szukam panów studentów lub pełnoletnich uczniów do pracy w agroturystyce w Olsztynie. Czas pracy, godziny i terminy do uzgodnienia. Olsztyn, ul. Lubelska 47. tel. 608 08 02 03. PRACA OD ZARAZ.

praca w punktach pomocy prawnej (NPP), poradnictwa obywatels
praca w punktach pomocy prawnej (NPP), poradnictwa obywatels
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Gdańska Fundacja Pomocy Prawno Psychologicznej prowadzi rekrutację do pracy w punktach pomocy prawnej (NPP), poradnictwa obywatelskiego (NPO) w 2023 r. na terenie całej Polski. I. Poszukujemy: • RADCÓW PRAWNYCH i ADWOKATÓW • APLIKANTÓW RADCOWSKICH i ADWOKACKICH • DORADCÓW OBYWATELSKICH - posiadających wymagane ustawą szkolenie z zakresu poradnictwa obywatelskiego • MEDIATORÓW II. Opis stanowiska: Pełnienie dyżurów w wybranych punktach w Polsce i udzielanie świadczeń zgodnie z ustawą o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej. III. Warunki współpracy: 1. miejsce pracy: lokalizacje punktów ustala powiat 2. czas pracy: 1-5 dni w tygodniu (pon.-pt.), 4 godz. dziennie, w całym 2023r. 3. wynagrodzenie: 4.200,00 zł brutto miesięcznie za dyżur w pełnym czasie, za 1 dzień dyżurów tygodniowo 840,00 zł brutto 4. forma współpracy: działalność gospodarcza albo umowa zlecenia dla osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej 5. zakres obowiązków: a. osobista obecność w punkcie uzgodnionych terminach; b. udzielanie nieodpłatnych świadczeń zgodnie z ustawą – pomocy prawnej, doradztwa obywatelskiego albo mediacji; c. dysponowanie w czasie dyżuru własnym laptopem; d. dokumentowanie pracy w postaci wypełniania "kart pomocy" w programie Min. Sprawiedliwości; e. przekazywanie dokumentacji (oświadczenia klientów) do samorządu lokalnego. IV. Oferujemy: • wsparcie administracyjno finansowe (pomoc koordynatora i księgowej); • oprogramowanie do zautomatyzowanego dokumentowania pracy; • wyposażone pomieszczenie do udzielania świadczeń (umeblowanie, materiały papiernicze, drukarka/skaner, dostęp do internetu); • umawianie wizyt (w systemie informatycznym); • płynne, comiesięczne regulowanie należności finansowych. V. Zgłoszenia Zgłoszenia przyjmujemy poprzez formularz na naszej stronie www.fundacje.net/zglosie/ Gdańska Fundacja Pomocy Prawno Psychologicznej ul. Kartuska 213 80-122 Gdańsk KRS 0000841510 e-mail: @ tel. 603 - pokaż numer telefonu -

Osobę do m.in. prac biurowych.
Osobę do m.in. prac biurowych.
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Szukamy dyspozycyjnych, młodych osób do sprzątania, prac biurowych, recepcji (najchętniej po technikum hotelarskim lub administracji). Czas pracy, godziny i terminy do wpisania w grafik - wszystko do uzgodnienia :) tel. 608 08 02 03.

Osobę do drobnych prac biurowych.
Osobę do drobnych prac biurowych.
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Szukamy dyspozycyjnych, młodych osób do sprzątania, prac biurowych, recepcji (najchętniej po technikum hotelarskim lub administracji). Czas pracy, godziny i terminy do wpisania w grafik - wszystko do uzgodnienia :) tel. 608 08 02 03.

Manager ds. marketingu i sprzedaży
Manager ds. marketingu i sprzedaży
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Jeżeli jesteś urodzonym strategiem/strateżką i lubisz działać kreatywnie, stawiać sobie cele i osiągać je, napisz do nas! Obecnie do swojego zespołu poszukujemy osoby, która chętnie zaangażuje się w rozwój Hotelu oraz Centrum Medycznego (mieszczącego się w hotelu) w Ostródzie pod kątem marketingowym, sprzedażowym! (Gotowość do pracy na miejscu z możliwością zakwaterowania). Manager ds. marketingu i sprzedaży poszukiwany ! POZNAJ NASZE WYMAGANIA: • Wykształcenie wyższe (Ekonomia, Zarządzanie, Marketing i pokrewne), • Doświadczenie w dziale marketingu i/lub sprzedaży, • Doświadczenie w tworzeniu i realizacji krótko oraz długoterminowych strategii marketingowych, • Zorientowanie w aktualnych trendach i branżowych nowościach, • Głowa pełna pomysłów • Swobodna komunikacja z Klientami, • Doświadczenie w sprzedaży mile widziane, • Nie obawiasz się nowych wyzwań i ciągle chcesz się rozwijać, • Mile widziana dobra znajomość narzędzi reklamowych mediów społecznościowych. CO CIĘ CZEKA? • Udział w planowaniu i kontrola budżetu marketingowego (planowanie wydatków i rozliczanie kosztów), • Współtworzenie kampanii marketingowych oraz planów komunikacji, • Tworzenie i realizacja krótko oraz długoterminowych strategii marketingowych, • Przygotowywanie grafik oraz treści na m.in. stronę internetową, Social Media, • Sprzedaż usług, • Analiza wyników marki oraz efektów prowadzonych działań. CO OFERUJEMY: • Pracę przy ciekawych projektach, • Wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji, • Umowę o pracę • Możliwość zakwaterowania, • Przyjazne otoczenie pracy i zgraną załogę. Osoby zainteresowane zapraszamy do przesłania swojego CV na adres @

Koordynator ds. Kontraktu
Koordynator ds. Kontraktu
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Obecnie do naszego Zespołu poszukujemy nowej osoby na stanowisko: Koordynator ds. Kontraktu Zakres obowiązków: • prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne • zamieszczanie ogłoszeń o pracę na portalach internetowych • aktywna współpraca z instytucjami rynku pracy • prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych i weryfikacyjnych • wprowadzenie kreatywnych rozwiązań w zakresie pozyskiwania pracowników opieka nad zatrudnionymi pracownikami utrzymanie dobrych relacji z Klientem koordynacja i nadzór nad pracą podległego zespołu Pracowników raportowanie i przygotowywanie planów dla przełożonych Oczekujemy : • dyspozycyjności do pracy w pełnym wymiarze godzin • prawa jazdy kat. B • umiejętności pracy z pakietem Office • dobrej organizacji czasu pracy • wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych • odpowiedzialności oraz nastawienia na realizację zadań • mile widziane wykształcenie wyższe • wysokiej kultury osobistej, otwartości na ludzi • samodzielności oraz innowacyjności w działaniu • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w obszarze obsługi klienta (mile widziane) Oferujemy: • profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie zespołu • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • niezbędne narzędzia pracy • dużą swobodę przy realizacji zadań Ofertę kierujemy do osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. W razie pytań proszę dzwonić 731 - pokaż numer telefonu - Zapraszamy do podjęcia pracy zarówno Panów jak i Panie. Do CV należy dołączyć klauzulę dotyczącą zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu rekrutacji. Pełna treść zgody znajduje się na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl Dziękujemy za każdą przesłaną aplikację, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Filtr