Sortowanie:
Znaleziony: 31 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center w Olsztyn
Praca w biurze w centrum miasta
Praca w biurze w centrum miasta
nowe Olsztyn 4 kilka dni temu

Opis oferty pracyJeżeli czytasz tę ofertę pracy i : • szukasz pracy na pełen etat lub
 • chcesz dorobić do domowego budżetu,
 • jesteś studentem/uczniem i potrzebujesz grafiku dopasowanego do zajęć,
 • jesteś rodzicem i sztywne godziny pracy Ci nie odpowiadają lub
 • po prostu poszukujesz dla siebie dodatkowego zajęcia.
 Mamy na to rozwiązanie! Zostań telefonicznym Doradcą Klienta! Zakres obowiązków: • udzielanie informacji, wprowadzanie danych do systemu
 • nawiązywanie długofalowych relacji z klientami
 • dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta
 • dbanie o dobry wizerunek Firmy
 Co oferujemy? • stabilną podstawę 27,70 złotych brutto/godzinę
 • wysokie i realne do wypracowania premie
 • umowę ze składkami ZUS lub studencką,
 • możliwość pracy w godzinach 8:00-21:00 (w ramach godzin grafik jest w pełni elastyczny- sam decydujesz, w których godzinach Ci się najlepiej pracuje)
 • wypłatę zawsze na czas
 Co dodatkowo? • autorską aplikację do zbierania punktów i wymiany ich na wartościowe nagrody – telewizory, głośniki, vouchery i wiele innych
 • możliwość skorzystania z Karty Multisport Plus
 • konkursy indywidualne i grupowe z ciekawymi i wartościowymi nagrodami
 • wyjścia integracyjne
 Czy coś więcej? Tak! Oferujemy możliwość pracy zdalnej po około 3 miesięcznym okresie wdrożenia stacjonarnego. Czego oczekujemy? Wszystko czego Ci potrzeba to dyspozycyjność na 5 dniowe szkolenie dnia 13 maja i chęć do pracy! Reszty nauczymy Cię podczas szkolenia wstępnego. Chcesz się więcej o nas dowiedzieć? Jesteśmy stabilną firmą, charakteryzującą się ugruntowaną pozycją na rynku pracy. Od 17 lat świadczymy usługi i współpracujemy ze znanymi i szanowanymi na polskim rynku markami. -Poznaj nas lepiej! Facebook: Telbridge Olsztyn/ Instagram: olsztyn_telbridge Miejsce pracy: Telbridge Olsztyn, plac Jana Pawła II 1A Chcesz do nas dołączyć? Aplikuj przesyłając swoje CV. Do zobaczenia! Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Telbridge Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w ul. Zagnańska 49, 25 – 528 Kielce w celach rekrutacyjnych i wykorzystanie mojego numeru kontaktowego i adresu e-mail do w/w celu. Pełna wersja klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie www.telbridge.pl.”

Praca biurowa w centrum - wykonywanie połączeń, potwierdzanie danych
Praca biurowa w centrum - wykonywanie połączeń, potwierdzanie danych
Olsztyn 9 dni plecy

Jako Telbridge jesteśmy stabilną firmą, charakteryzującą się ugruntowaną pozycją na rynku pracy. Od 17 lat świadczymy usługi i współpracujemy ze znanymi i szanowanymi na polskim rynku markami.Kogo szukamy? Konsultant ds. Obsługi Klienta Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa połączeń wychodzących Realizacja planów sprzedażowychPrzedłużanie z klientami umów telekomunikacyjnychUdzielanie klientom informacji dotyczących posiadanych produktówBudowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami Dbanie o wizerunek firmy i wysoką jakość obsługi klienta Od Ciebie oczekujemy:  Optymistyczne nastawienie i zaangażowanieŁatwość nawiązywania kontaktówPoprawna dykcja i wysoka kultura osobista Profesjonalizm w działaniach związanych z procesem sprzedaży i obsługi klienta Umiejętność obsługi komputera Dyspozycyjność min. 25h tygodniowoDyspozycyjność na 5-o dniowe szkolenie dnia 27 majaTo oferujemy:  Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieStabilną podstawę 27,70 złotych brutto/godzinęPremię od realizacji celów + prowizję (nieograniczoną)Możliwość pracy w elastycznych, dogodnych dla siebie godzinach (pon-pt między 8-20, sb 9-17) - osoby uczące się mogą dopasować grafik pracy tak, aby jednocześnie mogły podejmować pracę i naukęProfesjonalne szkolenie wdrożeniowe, które przygotuje Cię do pracyMożliwość pracy zdalnej po około 3 miesięcznym okresie wdrożenia stacjonarnegoSzkolenia i programy rozwojowe z trenerami i coachami zarówno od nas jak i firm zewnętrznych Karta MultisportDodatkowe benefity: vouchery, konkursy, wyjazdy i spotkania integracyjne Dodatkowe 500 zł za polecenie znajomego do pracyMożliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia dla pracownikówPraca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku pracy      Rozwój zawodowy w prężnie rozwijającej się firmie - szerokie możliwości awansu wewnętrznegoPraca w doskonałej lokalizacji – Olsztyn, ul. Jana Pawła II 1APracę w zgranym i doświadczonym zespole, w przyjaznej atmosferze Chcesz do nas dołączyć? Aplikuj przesyłając swoje CV.Dołączając do nas, zyskasz wartościowe doświadczenie w sprzedaży i rozwiniesz swoje kompetencje.  Prosimy o załączenie klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Telbridge Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w ul. Zagnańska 49, 25 – 528 Kielce w celach rekrutacyjnych i wykorzystanie mojego numeru kontaktowego i adresu e-mail do w/w celu. Pełna wersja klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie www.telbridge.pl.”

Specjalista d/s obsługi klienta
Specjalista d/s obsługi klienta
Olsztyn 23 dnia plecy

Opis oferty pracy DUAPOL- to nowoczesna marka działająca od 5 lat na polskim rynku w rekrutacji i pozyskiwaniu Pracowników dla dużych, średnich i małych firm w różnych branżach. Grupa specjalizująca się: wynajmem, zatrudnianiem i leasingiem pracowników ze wschodu. W zawiązku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy: -kandydata /ki na stanowisko: SPECJALISTA D/S. pozyskiwania klientów – POSZUKIWANIA KONTRAHENTÓW DO WSPOŁPRACY, Miejsce pracy: OLSZTYN Zakres obowiązków: • Pozyskiwanie kontrahentów, pod podpisanie kontraktów ( z różnych branż) • Prowadzenie bazy kontrahentów - aktywnych i potencjalnych. • Kontakt telefoniczny z obecnymi i nowymi kontrahentami • Terminowe raportowanie i planowanie pracy. • Realizację założonych planów. • Reprezentowanie i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy. Oczekiwania: • Komunikatywność – łatwość nawiązywania relacji z ludźmi. • Dobrej organizacji pracy, samodzielności w działaniu oraz umiejętności pracy w zespole. • Kreatywność • Podstawy obsługi MS Office (Word, Excel) • Wysoka kultura osobista i odpowiedzialność • Doświadczenie na stanowisku (atut) Oferujemy: • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia) • Niezbędne narzędzia do wykonywania powyższych zadań. • Stałą możliwość pracy i rozwoju osobistego Osoby zainteresowane udziałem w procesie rekrutacji prosimy o przesłanie aplikacji w postaci CV, na adres email : @ *Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Wszystkich zainteresowanych prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883)”.

Praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Olsztyn 23 dnia plecy

Opis oferty pracyZnajdź swoje miejsce w naszym zespole! Współdziałamy, by razem osiągać wspaniałe cele. Sukces zależy tylko od Ciebie i Twojego zaangażowania. Dołącz do nas! Na stanowisko Konsultanta/ki ds. obsługi Klienta W naszym zespole zyskujesz: • umowę o pracę na pełen etat • podstawowe wynagrodzenie + system premii • szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy • benefity: prywatne ubezpieczenia i opieka medyczna Twoja rola: • na początek dnia - zapoznanie się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach • odbiór połączeń i pomoc klientom w sprawach związanych z płatnościami i fakturami, doradztwo w zakresie wyboru taryfy, aktualnej oferty, problemów z zasięgiem. Twoje mocne strony: • dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie • umiejętność słuchania i tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby • podstawowa umiejętność obsługi systemu Android lub iOS - pomagamy klientom w obsłudze urządzeń cyfrowych Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj! Oferowana praca nie ma charakteru pracy zdalnej. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV aplikując przez portal lento Administrator danych: http://aba-service.pl/odo/aba_informacja_odo.pdf

Recepcjonista Serwisu
Recepcjonista Serwisu
Olsztyn 27 dni plecy

Opis oferty pracy Firma MIR-WIT Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer marki TOYOTA poszukuje do pracy w Serwisie: Recepcjonista Serwisu Miejsce pracy: Olsztyn Region: warmińsko-mazurskie Opis stanowiska: * Obsługa klientów serwisu oraz sprzedaż usług serwisowych * Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami * Budowanie pozytywnego wizerunku firmy Wymagania: * Znajomość budowy pojazdów i zagadnień technicznych * Doświadczenie w branży motoryzacyjnej lub branżach pokrewnych * Motywacja do działania i nastawienie na realizację wyznaczonych celów * Wykształcenie techniczne * Umiejętność pracy w zespole * Dyspozycyjność, komunikatywność * Wysoka kultura osobista * Prawo jazy kategorii B * Znajomość obsługi komputera Oferujemy: * Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej * Motywacyjny system wynagrodzeń * Możliwość rozwoju zawodowego * Cykl szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe CV prosimy przesyłać z dopiskiem Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji. Część informacyjna Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Autoryzowana Stacja Dealerska TOYOTA MIR-WIT Sp. z o.o. ul. Obrońców Tobruku 11, 10-092 Olsztyn tel. 89 521 49 90 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – @ 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. 4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji ogłoszonych przez administratora. 5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. 6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Client Onboard Analyst
Client Onboard Analyst
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla Klienta z branży bankowej poszukujemy osoby na stanowisko: Client Onboard Analyst Do Twoich obowiązków będzie m.in. należało: -Wykonywanie konfiguracji wewnętrznych systemów Klienta, -Obsługa kont klientów (otwieranie, utrzymywanie zamykanie) Wymagania: -Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych -Znajomość języka angielskiego swobodna w mowie i piśmie - min B2 -Praktyczna znajomość programów: Microsoft Exel, Word - Praca lub staż w obszarze bankowości lub finansów będzie dodatkowym atutem - Chęć do nauki Przed wysłaniem CV/dokumentów aplikacyjnych, uprzejmie prosimy kandydatów o zapoznanie się z klauzulą informacyjną: https://dcg.pl/rodo Po zapoznaniu się z klauzulą informacyjną podaną przez Administratora Danych dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb procesu tej rekrutacji oraz dla realizacji przyszłych projektów rekrutacyjnych.

Sprzedawca Monnari Galeria Warmińska
Sprzedawca Monnari Galeria Warmińska
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySklep z odzieżą damską, zatrudni dyspozycyjną Panią na stanowisko sprzedawcy/doradcy klienta. Umowa zlecenie na pełen etat (27, 70 zł brutto/ godz) Prosimy o składanie CV za pośrednictwem Lento lub osobiście salonie Monnari w Galerii Warmińskiej.

Salon Monnari Galeria Warmińska
Salon Monnari Galeria Warmińska
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySklep z odzieżą damską, zatrudni dyspozycyjna Panią na stanowisko sprzedawcy/doradcy klienta. Umowa zlecenie na pełen etat (27, 70 zł brutto/ godz) Prosimy o składanie CV za pośrednictwem Lento lub osobiście salonie Monnari w Galerii Warmińskiej.

Monnari Galeria Warmińska
Monnari Galeria Warmińska
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySklep z odzieżą damską, zatrudni dyspozycyjna Panią na stanowisko sprzedawcy/doradcy klienta. Umowa zlecenie na pełen etat. Prosimy o składanie CV za pośrednictwem Lento lub osobiście salonie Monnari w Galerii Warmińskiej.

Doktor poszukuje osoby do pomocy.
Doktor poszukuje osoby do pomocy.
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy osoby ,,której zadaniem będzie informowanie szkół i przedszkoli o możliwości przeprowadzenie badań postawy dzieci i młodzieży. Badania są odpłatne, płacą rodzice, odbywają się na terenie szkoły/przedszkola. Cena badania 50 zł, prowizja dla pracownika 5 zł od osoby. Dotychczasowe spostrzeżenia pokazują, że realnie zarobki telemarketera wynoszą od 20 do 50 zł na godzinę. Praca z domu w godzinach 8-14 w dni powszednie. Osoby zainteresowane proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Praca konsultant telefoniczny Play
Praca konsultant telefoniczny Play
30000 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się Partnerów PLAY poszukuje osób na stanowisko konsultanta ds. sprzedaży sieci PLAY.Skupmy się na konkretach!Praca od poniedziałku do piątku, od 8 – 16. (jeżeli zależy Ci na innych godzinach – dogadamy się!)Nieograniczona prowizja, zależna od Twoich wyników, wypłacana każdego miesiąca! Średnie zarobki w naszej firmie to 5000 zł netto!Oferujemy pracę na stałe.Zatrudnienie od zaraz.Na czym polega praca?- codziennie będziesz kontaktował się telefonicznie z klientami sieci PLAY- będziesz zapewniał im najlepsze warunki telekomunikacyjne. (sprzedaż nowych usług oraz utrzymania obecnych klientów na nowych warunkach)- będziesz pracował w komfortowych warunkach pracy biurowej.Dołącz do nas jeśli:- Jesteś osobą zorganizowaną oraz posiadasz umiejętności handlowe- Stawiasz sobie cele i konsekwentnie je realizujesz.- Jesteś pewny siebie, masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów- Posiadasz umiejętność aktywnego słuchania i swobodne odnoszenie się do wypowiedzi klienta- Czujesz, że praca z klientem to jest to w czym czujesz się najlepiej!Doświadczenie?Fajnie jak masz doświadczenie w sprzedaży - na pewno pomoże Ci to w pracy. Jednak nie jest to wymagane – jeżeli wykażesz się entuzjazmem, i chęcią do nauki oraz zdobywania nowych umiejętności to wszystkiego Cię nauczymy! Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem OLXInformujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Konsultant/ka ds. obsługi klienta
Konsultant/ka ds. obsługi klienta
63000 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Dołącz do zespołu obsługującego użytkowników znanej sieci komórkowej. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!Lokalizacja:   Olsztyn, Wyszyńskiego 1U nas otrzymasz:Wynagrodzenie w wysokości 27,70 zł brutto / h (umowa zlecenie) + premię (do 500 zł brutto).Szkolenie wdrażające (7 dni roboczych, stacjonarnie) i wsparcie w codziennej pracy.W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.Jasną ścieżkę rozwoju i realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.Godziny pracy dopasowane do Twoich potrzeb (pracujemy od poniedziałku do piątek, w przedziale godz. 9:00 - 21:00)Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.Konkursy z nagrodami pieniężnymi, wartościowe gadżety i wiele więcej!

Konsultant/ka ds. reklamacji
Konsultant/ka ds. reklamacji
48000 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Dołącz do zespołu obsługującego użytkowników znanej sieci komórkowej. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!Lokalizacja: Olsztyn, Wyszyńskiego 1 U nas otrzymasz:Wynagrodzenie w wysokości 4242 zł brutto (umowa o pracę) lub 27,70 zł brutto / h (umowa zlecenie) + premię (do 800 zł brutto).Szkolenie wdrażające (7 dni roboczych, stacjonarnie), miesięczny onboarding  i wsparcie w codziennej pracy.Przyjazne godziny pracy - od poniedziałku do piątku, 7:00 - 15:00.W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność pracy z dokumentami, redagowania pism, komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.Jasną ścieżkę rozwoju i realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Luxmed), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!Jak wygląda dzień pracy?Zapoznajemy  się z  bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Rozpatrujemy reklamacje od klientów i redagujemy pisma. Korygujemy faktury i przyznajemy rekompensaty, jeśli jest to konieczne, kontaktujemy się z klientami telefonicznie. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i innych działów.Wyróżniają Cię:Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.Bardzo dobra znajomość zasad pisowni języka polskiego.Umiejętność czytania i słuchania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.Analityczny umysł i szczegółowość - pracujemy z dużą ilością dokumentów i danych.Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!Proces rekrutacji: 1. Zadanie do wykonania online > 2. Rozmowa telefoniczna > 3. Spotkanie onlineO nas  W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (TranscomPoland) i Instagramie (transcom.poland).

!Specjalista ds. sprzedaży z j.niemieckim - 100% zdalnie!
!Specjalista ds. sprzedaży z j.niemieckim - 100% zdalnie!
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySelvoy to międzynarodowe omnichanel Contact Center, które przenosi konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działanie to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Nie masz doświadczenia w sprzedaży, a może szukasz pierwszej pracy? Wyślij do nas swoje CV, wszystkiego Cię nauczymy! Co jest dla nas ważne? • umiejętność biegłego porozumiewania się w języku niemieckim • nastawienie na długotrwałą współpracę • umiejętność organizacji pracy własnej oraz z Team Liderem, • proaktywna postawa w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • jesteś osobą asertywną, • lubisz kontakt z ludźmi Jakie będą twoje obowiązki? • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku niemieckiego • pomoc w doborze odpowiednich do potrzeb klienta produktów • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemu Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski • rozwój zarówno biznesowo w sprzedaży, ale też w indywidualnych talentach/ zainteresowaniach • płacę na wysokim poziomie - stabilna podstawa i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Każdą współpracę rozpoczynamy od szkolenia wstępnego, gdzie nasi trenerzy wprowadzą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe, abyś od samego początku mógł czuć się pewnie w tym co robisz i uzyskiwał z tego tytułu korzyści. Wszystkiego Cię nauczymy! Nie czekaj! Aplikuj!

Koordynator ds. zatrudnienia - Rekruter / Rekruterka
Koordynator ds. zatrudnienia - Rekruter / Rekruterka
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoczątek: 1.12.2023 Twoje zadania to: • Pozyskiwanie kandydatów do pracy w Niemczech w charakterze Opiekuna osób starszych; • Rozmowy telefoniczne z potencjalnymi kandydatami; • Kontakt mailowy i telefoniczny z niemieckimi klientami i partnerami; • Tworzenie i aktualizacja bazy danych; • Sporządzanie umów i niezbędnej dokumentacji biurowej; • Kontakt telefoniczny z firmami transportowymi; • Organizacja podróży opiekunek oraz opiekunów na terenie Polski i Niemiec. Nasze wymagania: • Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym; • Komunikatywność i otwartość, łatwość w nawiązywaniu kontaktów; • Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność działania pod presją czasu; • Dokładność, sumienność i elastyczność; • Znajomość obsługi komputera, w tym MS Excel i Word; • Mile widziane doświadczenie w branży opiekuńczej lub w rekrutacji. To oferujemy: • Pracę stacjonarną w firmie o stabilnej pozycji na rynku; • Kontrakt B2B; • Wynagrodzenie: podstawa 4200,00zł brutto + procentowy udział w zyskach firmy; • Szkolenie wdrażające do nowych obowiązków; • Przyjazną atmosferę; • Dobrą kawę • Wspólne wyjścia firmowe; • Możliwość rozwoju oraz doskonalenia własnych umiejętności. Dołącz do naszego zespołu! Jesteś otwartą osobą, szukasz nowych wyzwań, a do tego komunikatywnie posługujesz się językiem niemieckim? Jeśli odpowiedź na to pytanie brzmi twierdząco to znak, że szukamy właśnie Ciebie! Krótko o nas: Jesteśmy firmą Herznet24, znajdziesz nas przy ul. Zimowej 2/13B w Olsztynie. Działamy w branży opiekuńczej: oferujemy pracę dla opiekunów i opiekunek osób starszych w Niemczech oraz współpracujemy z partnerami na terenie Niemiec. Jeśli jesteś zainteresowany/a współpracą z nami, wyślij aktualne CV ze zdjęciem wraz z listem motywacyjnym na adres mailowy: @ Prosimy o wpisanie w tytule maila: Koordynator ds. zatrudnienia - Rekruter / Rekruterka oraz umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli:„Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez przez firmę Herznet 24 z siedzibą w Olsztynie przy ul. Zimowa 2/13B, NIP 739 345 12 45 oraz inne firmy i spółki uczestniczące w procesie rekrutacji oraz świadczenia oferowanych usług.” Informujemy, iż podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.

Doradca klienta- Olsztyn
Doradca klienta- Olsztyn
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller).   Twój zakres obowiązków:   sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi Nasze oczekiwania:   wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne orientacja na osiąganie wyznaczonych celów umiejętność słuchania Klientów i dobór rozwiązań odpowiadających ich potrzebom dążenie do podnoszenia swojej wiedzy i kompetencji doświadczenie w branży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem Oferujemy:   umowę o pracę bez okresu próbnego stabilną podstawę oraz możliwość wypracowania wysokiej premii zniżki na najlepszy sprzęt z naszych elektromarketów ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach prywatną opiekę medyczną realną szansę na awans pakiet szkoleń dofinansowanie do karty MultiSport pomoc i opiekę naszej fundacji Media Expert „Włącz się” Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się z najlepszymi! Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl

Konsultant ds. obsługi klienta (Olsztyn)
Konsultant ds. obsługi klienta (Olsztyn)
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Dołącz do zespołu obsługującego użytkowników znanej sieci komórkowej. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce! Podział czasu pracy: (tylko pracuj.pl) 90% Telefoniczna obsługa klienta 5% Zapoznawanie się ze zmianami w procedurach 5% Szkolenia, coachingi, spotkania 1:1 Lokalizacja: Olsztyn, Wyszyńskiego 1 U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 23,50 zł brutto / h (umowa zlecenie) + premię (do 500 zł brutto). Szkolenie wdrażające (7 dni roboczych, stacjonarnie) i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach. Jasną ścieżkę rozwoju i realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy. Godziny pracy dopasowane do Twoich potrzeb (pracujemy od poniedziałku do niedzieli, w przedziale godz. 7:00 - 23:00 - Olsztyn, Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia. Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Luxmed), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej! lub: Konkursy z nagrodami pieniężnymi, wartościowe gadżety i wiele więcej! Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur, problemów z zasięgiem, szczegółów oferty. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i innych działów. —--------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wyróżniają Cię: Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie. Podstawowa umiejętność obsługi systemu Android lub iOS - pomagamy klientom w obsłudze urządzeń mobilnych. Umiejętność słuchania i tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby. Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj! Proces rekrutacji: 1. ChatAssess > 2. Rozmowa telefoniczna > 3. Spotkanie online Uwolnij swój potencjał! Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów. O nas W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko. Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie @ Razem z 30 000 konsultantów, pracujących w 80 centrach obsługi i własnych domach, w 25 krajach, tworzymy wyjątkowe doświadczenia w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, moderacji treści i usług back office. W Polsce jesteśmy od 2003 roku. Znajdziesz nas w Gdańsku, Olsztynie, Białymstoku, Elblągu, Poznaniu i Grudziądzu. Znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie @ i poznaj nas lepiej.

Opiekun klienta internetowego sklepu z j. niemieckim
Opiekun klienta internetowego sklepu z j. niemieckim
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Dołącz do ekipy międzynarodowego sklepu zoologicznego i połącz pasję do zwierząt z pracą! Start szkolenia już 3/07! Wymagania - znasz j. niemiecki na poziomie min. C1, - angielski na poziomie min. B2, i chcesz rozpocząć karierę w branży e-commerce, to czekamy na Ciebie! Obowiązki - posprzedażowa obsługa klienta sklepu internetowego za pośrednictwem telefonu oraz e-mail, - proste sprawy techniczne związane ze zmianą danych, udzielanie informacji o wysyłce oraz sprawdzenie dostępności produktów na stronie. Oferta pracy - możliwość pracy na 4/5 (140 godz. w miesiącu) lub pełny etat, - pracę w modelu 90% zdalnie, 10% stacjonarnie, - zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie, - stawka: 46 zł/godz. brutto (ok. 7600 zł/mies.!) + 2 zł premii za wyniki - praca zmianowa w godzinach 8:00-19:00 od poniedziałku do piątku i 8:00-14:00 w soboty, zmiana trwa 8 godzin. Benefity: - karta Multisport, - dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego - różne szkolenia pozwalające na rozwój - zapewnione słuchawki do pracy - możliwość awansu na stanowisko kierownicze. Szkolenie: - odbywa się stacjonarnie w Krakowie, - trwa 10 dni roboczych w pełnym wymiarze godzin (poniedziałek-piątek, 09:00-17:00), - jest płatne! Aplikuj do 19/06! Oddzwonimy, opowiemy o szczegółach, dopniemy formalności!

Praca na Mazurach wypożyczalnia sprzętu wodnego 45 zł/godz
Praca na Mazurach wypożyczalnia sprzętu wodnego 45 zł/godz
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Poszukuję pracowników do pracy w wypożyczalni sprzętu wodnego pływajacego (rowerki wodne, kajaki, łódki elektryczne) w Mikołajkach , Mrągowie oraz Giżycku na stanowisko obsługi klienta. Praca w okresie Czerwiec – Sierpień w Mikołajkach, Giżycku lub Mrągowie (minimum 6 tygodni). Poszukujemy kilkunastu osób, gdyż posiadamy kilkanaście wypożyczalni sprzętu łącznie. Wypożaczalnie otwarte będą codziennie w godzinach 10-21. Praca w systemie 2+1 (2 dni pracy, 1 dzien przerwy) Od kandydatów oczekujemy: • Wysokiego zaangażowania do pracy • Pozytywnej energii i miłego nastawienia do klienta • Pełnoletności oraz niekaralności • Statusu studenta • Obywatelstwa Polskiego Obowiązki: • Obsługa klienta (Wypożyczanie sprzętu klientom oraz pobieranie opłat) • Dbanie o czystość sprzętu (np. wybieranie wody gąbką z kajaku) • Udzielanie podstawowej instrukcji klientom Oferujemy: • Wynagrodzenie w wysokości 45 zł/ godz netto umowa zlecenie • Premia uznaniowa • Praca po 11h dziennie w systemie 2 dni pracy 1 dzien wolny • Miła kulturalną atmosferę w pracy w super zespole • Zakwaterowanie na miejscu Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie aplikacji (CV z numerem telefonu) poprzez portal lub na ponizszy adres email kryskowalson @ onet.pl (bez spacji) Będziemy się kontaktować z wybranymi kandydatami

Agent Contact Center * Autoryzowany Salon i Serwis
Agent Contact Center * Autoryzowany Salon i Serwis
300 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Polbis Auto - Autoryzowany Salon i Serwis marek: SKODA, Audi, Volkswagen Osobowe i Dostawcze.W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy wykwalifikowanych i zaangażowanych pracowników, którzy wspólnie z naszym obecnym zespołem zapewnią profesjonalną obsługę Klientów oraz opiekę nad ich samochodami na każdym etapie użytkowania.Obecnie poszukujemy:PRACOWNIKA CONTACT CENTER, którego zadaniem będzie:obsługa ruchu telefonicznego;realizacja kampanii telefonicznych, zgodnie ze standardami koncernów SKODA, VWO, VWD oraz Audi (kampanii sprzedażowych oraz serwisowych);badanie satysfakcji Klientów po wizycie w salonie i serwisie. _Możemy Ci zaoferować:rozwój zawodowy w prężnie rozwijającej się firmie z branży automotive,stabilność zatrudnienia;pracę w dogodnej lokalizacji (salon SKODA przy ul. Partyzantów 26 w Olsztynie) – blisko dworca i centrum miasta, w pobliżu znajduje się też rozbudowana sieć komunikacji miejskiej (autobusy, tramwaj),wsparcie Twojego rozwoju zawodowego: możliwość doskonalenia umiejętności i poszerzania kompetencji (wewnętrzne szkolenia),szerokie możliwości awansu wewnętrznego,pracę w zgranym i doświadczonym zespole, w przyjaznej atmosferze. _Nasze oczekiwania:mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta;łatwość nawiązywania kontaktów oraz nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientami;zaangażowanie, dobra organizacja pracy, komunikatywność;poprawna dykcja i wysoka kultura osobista;obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office;umiejętność pracy w zespole. Miejsce pracy: Autoryzowany Salon i Serwis Skoda, ul. Partyzantów 26 w Olsztynie

Specjalista ds. obsługi klienta z j. litewskim (Olsztyn)
Specjalista ds. obsługi klienta z j. litewskim (Olsztyn)
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Dołącz do zespołu obsługującego klientów znanej marki AGD. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce! Lokalizacja: Olsztyn, Wyszyńskiego 1 U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 3800 zł brutto (umowa o pracę) + premię (do 1500 zł brutto). Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach. Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy. Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia. Konsultacje z psychologiem, dofinansowanie koncertów i innych atrakcji w ramach platformy kafeteryjnej Worksmile. Pozostałe benefity: karta Multisport, dofinansowanie wypoczynku, prywatna opieka medyczna, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej! Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Odbieramy połączenia i obsługujemy klientów, udzielamy porad technicznych i zamawiamy wizyty serwisowe. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team Leadera. Wyróżniają Cię: Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie. Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby. Gotowość do pracy w systemie zmianowym - od poniedziałku do piątku, w przedziale godz. 08:00 - 18:00. Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj! Proces rekrutacji: 1. ChatAssess > 2. Rozmowa telefoniczna > 3. Spotkanie online Uwolnij swój potencjał! Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów. O nas W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko. Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie @

Specjalista ds. Handlu Zagranicznego (j. niemiecki)
Specjalista ds. Handlu Zagranicznego (j. niemiecki)
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Masz doświadczenie w pracy w handlu zagranicznym i chcesz rozwinąć swoją wiedzę i umiejętności? Jesteś osobą ciekawą świata, innych kultur i krajów? Jesteś kontaktowy, otwarty i decyzyjny, a przy tym nie boisz się wyzwań? Obowiązki: - aktywna sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie handlowej firmy (dodatki do żywności, dodatki paszowe), - pozyskiwanie i obsługa klientów z rynku Europy Zachodniej, - utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, - prowadzenie negocjacji handlowych, - przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, - zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, - aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy. Oczekiwania: - bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (warunek konieczny), - wykształcenie wyższe (preferowane Ekonomia/ Zarządzanie/Filologia), - obsługa komputera i prawo jazdy B, - doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych oraz znajomość technik sprzedaży, - wysoka komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność, umiejętność pracy w zespole, - doświadczenie w handlu B2B lub/oraz handlu zagranicznym będzie dużym atutem, - znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem, - wysoka kultura osobista. Oferujemy: - pracę w firmie o międzynarodowym zasięgu, - możliwość kontaktów i wyjazdów zagranicznych, - stały rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji, - atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy, eventy integracyjne, - swobodną atmosferę i pracę w zgranym zespole.

Specjalistka/ Specjalista ds. telesprzedaży - Sklep internet
Specjalistka/ Specjalista ds. telesprzedaży - Sklep internet
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Jeśli szukasz pracy w dobrej atmosferze a jednocześnie w znanej i rozwojowej branży to dobrze trafiłaś/eś :) Na stanowisku specjalisty ds. telesprzedaży w PunktZielarski.pl będziesz mogła/mógł zająć się, jak łatwo się domyślić- sprzedażą :) Praca ta opiera się na kontakcie z naszymi klientami z tzw. ciepłej bazy oraz sprzedaż produktów oferowanych przez nasz sklep (witaminy, zioła, suplementy diety). W naszym nowopowstającym dziale sprzedaży najważniejszym elementem jest bieżący kontakt z naszymi klientami oraz dbania o dobre relacje z nimi oraz oczywiście osiąganie odpowiednich wyników sprzedażowych. Działamy na zasadzie podstawy ( umowa o pracę) i prowizji rozliczanej comiesięcznie. Jeśli nie znasz produktu nie jest to problem- zapewniamy odpowiednie szkolenia produktowe, nie zostawiamy nowych osób samym sobie. Zależy nam na dobrych relacjach oraz efektywności. Cechy osobowości, które na pewno pomogą na tym stanowisku to wysoka komunikatywność, zaangażowanie, otwartość, odpowiednia kultura osobista oraz zdolność do nawiązywania długofalowych relacji. Idealny kandydat będzie posiadał doświadczenie w sprzedaży- najlepiej sprzedaży telefonicznej. Oczywiście osoby bez niego, są równie mile widziane- wystarczy lubić dzwonienie do klientów. Miejsce wykonywania pracy to nowe biuro w Olsztynie ( ul. Przemysłowa) Praca w godzinach ( do wyboru) 8-16, 9-17, 10-18 PunktZielarski.pl — to sklep oferujących produkty oparte na naturalnych składnikach, wspomagających zdrowie. FB - punktzielarski.pl

DORADCA SERWISU BLACHARSKO – LAKIERNICZEGO
DORADCA SERWISU BLACHARSKO – LAKIERNICZEGO
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Osoba, która obejmie to stanowisko będzie odpowiedzialna za: Obsługę klientów i przeprowadzanie procesu likwidacji szkód, Weryfikacja i kompletowanie dokumentów niezbędnych do rozliczenia szkody, Kalkulację szkody, Zamawianie części niezbędnych do naprawy, Bieżące informowanie Klientów o zakresie wykonywanych usług i stopniu zaawansowania napraw, Monitorowanie przebiegu prac oraz kontrolę jakości ich wykonania, Rozliczanie i archiwizowanie bieżących płatności, Dbałość o należyty stan techniczny samochodów zastępczych Od kandydatów oczekujemy: Doświadczenia na podobnym stanowisku – preferowane, Umiejętności kosztorysowania napraw blacharsko – lakierniczych (Audatex) – preferowane, Znajomość zasad likwidacji szkód komunikacyjnych - preferowane, Wiedzy techniczno-eksploatacyjnej o pojazdach samochodowych, Doświadczenia w obsłudze klienta, Umiejętności pracy w zespole, Dobrej organizacji pracy, Samodzielności w działaniu, Prawa jazdy kat. B. Kandydatom oferujemy: Umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego, Kulturę organizacyjną zorientowaną na Klienta, Pracę w młodym, zgranym i doświadczonym zespole, Atrakcyjny system wynagrodzeń,

Konsultant ds. obsługi Klienta AGD
Konsultant ds. obsługi Klienta AGD
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Dołącz do zespołu obsługującego klientów znanej marki AGD. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantów i konsultantek w całej Polsce! Lokalizacja: Olsztyn, ul. Wyszyńskiego 1 U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 3010 zł brutto (umowa o pracę) lub 19,70 zł brutto / h (umowa zlecenie) + premię (do 1000 zł brutto). Szkolenie wdrażające (10 dni roboczych, stacjonarnie) i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach. Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy. Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia. Bezpłatny dostęp do platformy językowej (angielski, niemiecki, hiszpański, francuski). Pozostałe benefity: kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie medyczne i grupowe, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele innych. Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Odbieramy połączenia i obsługujemy klientów, udzielamy porad technicznych i zamawiamy wizyty serwisowe. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team Leadera. Wyróżniają Cię: Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie. Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby. Gotowość do pracy w systemie zmianowym - od poniedziałku do piątku, w przedziale godz. 08:00 - 18:00. Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj! Proces rekrutacji: 1. ChatAssess 2. Rozmowa telefoniczna 3. Spotkanie online Uwolnij swój potencjał! Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów. O nas W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko. Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie @

Home Office - Praca zdalna - obsługa klienta z niemieckim !
Home Office - Praca zdalna - obsługa klienta z niemieckim !
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Obsługa klienta z niemieckim - praca zdalna, Home Office ASTA Work (nr rej. 19386) agencja pośrednictwa pracy obecnie dla swojego Klienta międzynarodowego Call Center z siedzibą w Warszawie poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z niemieckim m/k Miejsce pracy: Praca w domu, praca zdalna praca od 24 października Obowiązki: W naszym zespole będziesz telefonicznie, mailowo oraz przy pomocy chatu wspierać użytkowników międzynarodowej firmy z branży systemów płatności. ( Zapytania klientów dotyczące transakcji online, ustawień konta i płatności; sprawdzanie transakcji i aktywności na koncie ) Oczekujemy: Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego C1 Umiejętności obsługi komputera Posiadanie stałego łącza internetowego kablowego (LAN), prędkość internetu powinna wynosić co najmniej 16 Mbps; Otwartości i pozytywnego podejścia do ludzi Godziny pracy:: poniedziałek-piątek, czasami sobota między godz.: 09:00 a 19:30 (zmiany 09:00-17:00 lub 11:30 – 19:30) (5 dni w tygodniu po 8 godzin dziennie), za pracę w sobotę plus 20% do każdej godziny praca na pełen etat Szkolenie: trwa około 30 dni roboczych z domu (od poniedziałku - do piątku); Wyposażenie techniczne: podczas szkolenia pracujesz na własnym sprzęcie, po szkoleniu zapewniamy Ci dwa monitory, terminal Wyse, klawiaturę, mysz i słuchawki; Internet: opłacany przez pracodawcę ok 80zł/m-c Zyskujesz: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Wynagrodzenie w wysokości po szkoleniu 41 zł brutto/h, w trakcie szkolenia 39 zł brutto/h Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, bony świąteczne Program poleceń pracowniczych Bonusy dla najlepszych pracowników Dofinansowanie wakacji Prezenty z okazji Dnia Dziecka, Narodzin Dziecka Comiesięczne Eventy Osoby zainteresowane uczestnictwem w rekrutacji prosimy o przesłanie swojej aplikacji. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. CV proszę przesyłać na adres @ w tytule wpisując PP/Si/2022 Administratorem Danych Osobowych jest Asta Work Joanna Konefał , ul Kajki 5/15, 10-546 Olsztyn , zwany dalej Firmą, adres korespondencyjny: ul Kajki 5/15, 10-546 Olsztyn , e-mail : info(malpa)astawork.pl. Dane osobowe gromadzone przy pomocy aplikacji o pracę (CV) – przetwarzane w celach rekrutacyjnych - przetwarzane są na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO). Dane osobowe podane przez kandydata będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tym celu. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Firmy, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Firmie na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych w aplikacji o pracę jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacyjnym i ew. przyszłych rekrutacjach. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w ww. celach jest dobrowolne. Wysłanie aplikacji do Firmy jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby rekrutacji obecnej oraz przyszłych rekrutacji, na życzenie kandydata aplikacja będzie rozpatrywana tylko w obecnym procesie rekrutacyjnym - prosimy o zaznaczenie przy zgłoszeniu takiej prośby.

Customer Service Specialist z j. angielskim
Customer Service Specialist z j. angielskim
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Customer Service Specialist with English Location: Olsztyn Your responsibilities: - First-line service and assistance to customers in solving current problems, - Assistance in matters such as registration, changing personal data (e.g. name and address changes) - Keeping accounts records and providing technical support to clients in accordance with the bank's standards - Assistance in opening and closing an account. Employer requirements: - Fluent English both in speaking and writing (min. C1), - First experience in customer service, - Performing work in accordance with bank standards and attention to detail - Focus on development in a dynamic and professional environment - The ability to prioritize and meet deadlines. What employer offers: - Stable employment in a prestigious global bank, - Adequate training in hard and soft skills - Cooperation in a multicultural and multinational environment - Daily work with the use of English in an international environment - Hybrid work model - Development opportunities in the Team and Department - Attractive benefits package (medical care, insurance, Multisport card, flexible working hours, etc.). Przesyłając CV prosimy Kandydatów o zapoznanie się z poniższą treścią: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Kontroler jakości kruszyw - Laborant
Kontroler jakości kruszyw - Laborant
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków - praca na terenie żwirowni w msc. Niedźwiedzkie (gmina Prostki) - pobieranie i przygotowywanie próbek kruszyw do badań - badanie właściwości kruszyw - prowadzenie dokumentacji z badań i pomiarów laboratoryjnych zgodnie z obowiązującymi zasadami i normami - inne zadania związane z funkcjonowaniem laboratorium i zakładowej kontroli produkcji Nasze wymagania - prawo jazdy kat. B - biegła znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office - dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków To oferujemy - zatrudnienie w stabilnej firmie w oparciu o umowę o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie O nas Jesteśmy prywatnym przedsiębiorstwem rodzinnym, wyspecjalizowanym w dziedzinie wodno – kanalizacyjnej. Działamy na rynku od 1990 r. Specjalizujemy się w szeroko pojętym wykonawstwie robót ziemnych i melioracyjnych, przeciskami rurami stalowymi, kamerowaniem wodociągów i kanalizacji, budową oczyszczalni ścieków, kotłowni ekologicznych oraz w wydobyciu i transporcie kruszywa naturalnego.

Praca w domu / praca zdalna w branży beauty
Praca w domu / praca zdalna w branży beauty
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Poszukuję do mojego zespołu kilku zdecydowanych osób ( myślę że bardziej praca dla kobiet - branża beauty ale oczywiście mężczyźni tez mogą współpracować :) Jeśli chcesz sobie : dorobić wypracować sobie pasywny dochód spłacić kredyt kupić mieszkanie zapewnić dobre warunki rodzinie To jest ten czas by podjąć decyzję, która pomoże Ci to osiągnąć️️️ ZAPEWNIAMY : stałe wsparcie na każdym etapie współpracy przejrzysty i sprawdzony plan marketingowy darmowe szkolenia realne zarobki Pracuj na siebie, wystarczy ok.10 godz.tygodniowo

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niem - Olsztyn
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niem - Olsztyn
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Szukasz pracy, w której dużo się dzieje? Lubisz pracować z ludźmi i dla ludzi? Chcesz współtworzyć zgrany i wspierający się zespół? Potrafisz podejmować szybkie decyzje w nagłych sytuacjach? Zależy Ci na stabilnej pracy w biurze, w stałych godzinach (9-17)? Bardzo dobrze znasz j. niemiecki i chcesz go wykorzystywać w codziennej pracy? A w dodatku możesz pochwalić się doświadczeniem związanym z obsługą klienta? Jeśli na większość z tych pytań Twoja odpowiedź brzmi: TAK - możesz sprawdzić się jako: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w Olsztynie Dołączając do zespołu Promedica24 będziesz: • wspierał naszych klientów niemieckojęzycznych mailowo i telefonicznie • organizował i koordynował wyjazd oraz pobyt personelu opiekuńczego za granicą • budował długotrwałe relacje z klientem i personelem opiekuńczym • na bieżąco współpracował z partnerami biznesowymi Dodatkowo możesz liczyć na: • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia) • kompleksowe wdrożenie, które pozwoli Ci poczuć się pewniej już od pierwszych dni pracy • opiekę medyczną dla Ciebie i dla Twojej rodziny • ubezpieczenie grupowe • kartę Multisport • biuro w dogodnej lokalizacji • umowę o pracę Promedica24 od 17 lat świadczy usługi opiekuńcze w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Polsce. Jeśli chcesz nas bliżej poznać– odwiedź naszą stronę internetową: kariera promedica24 Jesteś już wystarczająco przekonany, żeby ułożyć z nami swoją karierę? Nie czekaj, aplikuj !

Dodatkowa praca - rekrutacja - telemarketing
Dodatkowa praca - rekrutacja - telemarketing
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska - kontakt mailowy i telefoniczny z dyrektorami szkół podstawowych i ponadpodstawowych w całej Polsce w celu przedstawienia oferty bezpłatnych szkoleń dla nauczycieli - rekrutacja nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych chętnych do wzięcia udziału w szkoleniach z zakresu TIK w nauczaniu - dopełnienie formalności zgłoszeniowych z chętnymi osobami (drogą mailową) - bieżąca współpraca z zespołem rekruterów i telemarketerów oraz managerem zespołu przy opracowywaniu strategii rekrutacyjnej, analizie wyników, wprowadzaniu działań poprawiających wyniki. Wymagania - samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania - zaangażowanie i wysoka orientacja na osiąganie celów - umiejętność budowania długotrwałych relacji Mile widziane - dyspozycyjności min. 3 godziny dziennie w godzinach 8 - 15 - doświadczenia w kontaktach z klientami i w sprzedaży produktów lub doświadczenia w telemarketingu - chęci i zaangażowania, samodyscypliny ze względu na charakter pracy zdalnej - znajomości pakietu MS Office Oferujemy - komfortowe warunki pracy w systemie pracy zdalnej, z dowolnego miejsca - szkolenie wstępne w formie webinaru, codzienną opiekę merytoryczną oraz administracyjną, - dokumentację niezbędną do zgłoszenia uczestnika na szkolenie - bardzo atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od efektów, w formie prowizji – 30,00 zł brutto za 1 zrekrutowaną osobę oraz elastyczny czas pracy (umowa zlecenie) Prosimy o zawarcie w CV poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Filtr