Wszystkie ogłoszenia w kategorii Handel
Marketing to jedna z najciekawszych i najbardziej dynamicznych przestrzeni w każdej firmie. Opiera się na zorganizowanych i przemyślanych działaniach, które składają się z wielu elementów. W marketingu najważniejsze jest planowanie oraz szybkie odpowiadanie na dziejące się zmiany i potrzeby rynku. Zespół marketingu zawsze ma co robić - dlatego niezbędne jest wsparcie naszych działań.Jesteś zaangażowany, kreatywny i nie boisz się wyzwań? Posiadasz inicjatywę w dążeniu do rozwiązywania problemów natury technicznej oraz lekkie pióro i doskonałą znajomość języka polskiego? Pasjonuje Cię reklama? Jeśli tak, to idealna praca dla Ciebie. Dołącz do Freedom i zdobądź doświadczenie w największej sieci nieruchomości w Polsce.Wymagania:Doskonała znajomość platformy reklamowej Facebook Ads.Doświadczenie w tworzeniu, monitorowaniu i optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku.Znajomość narzędzi analitycznych do oceny efektywności kampanii.Umiejętność tworzenia niestandardowych grup odbiorców i wykorzystywania zaawansowanych funkcji reklamowych.Znajomość zasad budowania lejka konwersji oraz umiejętność dostosowania strategii reklamowej do różnych etapów lejka.Znajomość podstawowych zagadnień związanych z marketingiem internetowym.Oczekiwania:Skuteczność w osiąganiu określonych celów reklamowych, takich jak generowanie leadów, sprzedaż produktów lub budowanie świadomości marki.Umiejętność analizy danych i raportowania wyników kampanii.Kreatywność w tworzeniu treści reklamowych oraz skuteczność w wybieraniu grafik i treści tekstowych.Elastyczność i gotowość do adaptacji do zmieniających się warunków rynkowych oraz algorytmów reklamowych.Samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz zarządzaniu budżetem reklamowym.Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć stałego doskonalenia swoich umiejętności.Pozytywne nastawienie, zaangażowanie i profesjonalizm w działaniu.OferujemyPracę na podstawie umowy zlecenie/B2B na okres 12 miesięcy z możliwością podjęcia dalszej współpracy.Możliwość rozwoju w największej sieci nieruchomości w Polsce oraz zdobycia doświadczenia w branży nieruchomości.Szkolenia przygotowujące do wykonywanych zadań.Pomocny, zaangażowany zespół i niekorporacyjną atmosferę w pracy.Możliwość dołączenia do programu MultiSport.Dużą samodzielność i ciekawe projekty.
Ogłoszenie o pracę: Konsultant ds. Zwrotów E-commerceMiejsce pracy: OlsztynRodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę / Umowa zlecenie Dołącz do naszego zespołu!Poszukujemy Konsultanta ds. Zwrotów E-commerce, który posiada doświadczenie w zarządzaniu procesami zwrotów w środowisku online. Szukamy osoby, która zna platformy e-commerce takie jak Allegro, eBay czy Amazon i systemy zarządzania zamówieniami CRM, np. Baslinker.Twoje główne zadania będą obejmować:Obsługa zwrotów i reklamacji dla transakcji B2C.Praca z systemami obsługi zamówieńWspółpraca z zespołem wsparcia klienta w celu szybkiego rozwiązywania problemów.Utrzymanie wysokiej jakości obsługi klienta i dbanie o zadowolenie klientów.Wymagania:Doświadczenie w pracy z portalami e-commerce takimi jak Allegro, eBay, Amazon.Znajomość systemów CRM, np. takich jak Baslinker.Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.Proaktywne podejście do zadań i chęć do nauki.Oferujemy:Możliwość pracy w komfortowym biurze w centrum Olsztyna.Elastyczne formy zatrudnienia.Przyjazną atmosferę i zgrany zespół.Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania.Jak aplikować?Prześlij nam swoje CV oraz krótki list motywacyjny, w którym opowiesz o swoich doświadczeniach związanych z obsługą zwrotów i platformami e-commerce oraz dlaczego interesuje Cię praca na tym stanowisku.
Opis oferty pracyEris Partner zatrudni przedstawiciela handlowego do obsługi aptek- województwo warmińsko-mazurskie. Najlepiej z Olsztyna lub bliskiej okolicy. Obowiązki: obsługa klientów aptecznych , umiejętność budowania i utrzymywania długoterminowych relacji pozyskiwanie nowych klientów Wymagania: doświadczenie w zawodzie przedstawiciela -warunek konieczny dyspozycyjność realizacja miesięcznych i kwartalnych celów sprzedażowych promocja produktów firmy zgodnie z przyjętą strategią marketingową dobra organizacja pracy, odpowiedzialność inicjatywa i zaangażowanie w pracę prawo jazdy kategorii B znajomość oprogramowania MS Office odporność na stres i umiejętność pracy w warunkach konkurencji Oferujemy: narzędzia niezbędne do pracy : samochód służbowy, tablet, telefon wolne weekendy atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od wyników
Opis oferty pracyDzień dobry, Poszukuję osoby do dłużej współpracy na działy świeże wędliny/piekarnia/mięso. Praca dwuzmianowa 6-14 14-22 jednak popołudnia przeważają. Nie wymagam doświadczenia wszystkiego powoli nauczymy. Umowa zlecenie ZUS 27.92 brutto uczeń na rękę. Wymagane badania do celów sanitarno-epidemiologicznych oraz ukończone 18 lat. Proszę o kontakt telefoniczny w godzinach 6-14. Jeżeli nie odbieram proszę o SMS. 797 - pokaż numer telefonu -
Opis oferty pracyFirma dystrybucyjna z Trójmiasta poszukuje regionalnych przedstawicieli handlowych na terenie Olsztyna i okolic. Wymagania: Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość języka obcego. Preferowane doświadczenie w zakresie transportu cało pojazdowego w ruchu krajowym. Doświadczenie w prowadzeniu zaawansowanych rozmów handlowych z decydentami firmy. Doskonała umiejętność prowadzenia długofalowych projektów sprzedażowych. Bardzo dobre umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne. Zaangażowanie i samodyscyplina. Umiejętność pracy w zespole. Bardzo dobra organizacja pracy. Obsługa podstawowych programów komputerowych. Ważne badania dla celów sanitarno epidemiologicznych lub gotowość do ich wykonania. Obowiązki: Pozyskiwanie nowych klientów i współpraca z bieżącymi na podległym terenie. Budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami aktualnymi oraz nowo pozyskanymi. Aktywna współpraca z zespołami operacyjnymi. Rozwój sprzedaży poprzez realizowanie planów sprzedażowych. Regularna, osobista opieka nad klientem pozyskanym. Realizowanie strategii marketingowej. Dbałość o dobry wizerunek firmy. Po okresie próbnym gotowość do założenia działalności gospodarczej (formalności i koszty z tym związane po stronie firmy) Oferujemy: Stałą pracę. Atrakcyjne stabilne wynagrodzenie: podstawa + premie uznaniowe Wszystkie niezbędne narzędzia pracy (smartfon, samochód) Możliwość w rozwoju. Ciekawą pracę w firmie ustabilizowanej na rynku (ponad 30 lat istnienia) Przyjazną atmosferę w pracy. Deputat pracowniczy Uznanie dla wysokich kompetencji i kreatywności Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Aplikacje prosimy wysyłać na adres e-mail. Wskazówki jakie informacje powinno zawierać CV przesyłane do naszego zakładu: • imię i nazwisko, • zdjęcie, • kontakt, najlepiej telefoniczny • datę urodzenia • miejsce zamieszkania (adres do korespondencji) • wykształcenie, • kilka słów o sobie, • przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
Opis oferty pracyIntermarcje Olsztyn (Jaroty) zatrudni osobę na dział mięsa i wędlin, zakres obowiązków: wykładanie towaru, obsługa klienta, zamieszczanie cen. Nie jest wymagane doświadczenie. Praca na dwie zmiany: 6-14, 13.30-21.30. Na początek 27,70zł/h brutto. Na Umowie o pracę PREMIE! Oferujemy szkolenie, możliwość awansu. Proszę o CV lub tel. 693 - pokaż numer telefonu -
Opis oferty pracyPoszukujesz nowych wyzwań? Chcesz odnieść sukces w nowoczesnej firmie ubezpieczeniowej? Planujesz awans na stanowisko menedżera? Z nami jest to możliwe! WARTA TUnŻ – firma o ugruntowanej pozycji na rynku ubezpieczeń życiowych, zaprasza kandydatów na stanowisko - DORADCA ds. UBEZPIECZEŃ i INWESTYCJI Miejsce pracy: Olsztyn Nowo zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za:: • sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych; • realizację założonych planów, • budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami, • prowadzenie dokumentacji firmowej, • dbanie o pozytywny wizerunek firmy zgodny z naszymi standardami • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, Nasze oczekiwania: • aktywność, zaangażowanie, przedsiębiorczość, samodzielność, nastawienie na cel, • doskonałe umiejętności interpersonalne, wysoka kultura osobista, • umiejętność budowania długotrwałych relacji z Klientami, • wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe), • doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze Klienta (mile widziane), • znajomość obsługi komputera, • dobra organizacja pracy własnej, • chęć podnoszenia kompetencji zawodowych, Zainteresowanym współpracą z nami oferujemy: darmowy program szkoleniowy przygotowujący do zawodu , motywujący system wynagradzania, w tym stały element w początkowym okresie współpracy, systematyczne szkolenia produktowe, sprzedażowe i obsługi Klienta, podnoszące kwalifikacje zawodowe, stałą możliwość współpracy z klientami i budowania długoterminowych relacji, możliwość uczestniczenia w atrakcyjnych wyjazdach szkoleniowo-motywacyjnych, możliwość negocjacji indywidualnych warunków współpracy, ubezpieczenie grupowe, elastyczny czas pracy, konkurencyjne produkty. ciekawą pracę w renomowanej instytucji ubezpieczeniowej; możliwość rozwoju zawodowego; Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres e-maila Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wszystkie Spółki należące do Grupy Warta, na terenie Polski, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.”
Opis oferty pracyZatrudnimy osobę na stanowisko kasjer- sprzedawca w sklepie na ul. Kanta. Praca zmianowa.
Opis oferty pracyNaszym klientem jest firma z branży FMCG, która od 2016 roku dynamicznie rozwija się na rynku polskim i nieustannie oferuje swoim klientom produkty najwyższej jakości. Firma prężnie działa również w kanale nowoczesnym, eksportowym oraz detalu. Ze względu na dynamiczny rozwój firmy poszukiwana jest osoba na stanowisko przedstawiciela handlowego na rynek FMCG. Jeśli masz doświadczenie na podobnym stanowisku, a co najważniejsze w pozyskiwaniu klientów na rynku FMCG oraz cechuje Cię ogromna proaktywność, to ta oferta skierowana jest dla Ciebie! Zakres obowiązków: Aktywna sprzedaż produktów akcyzowych na rynku FMCG Rozwój sprzedaży w kanale tradycyjnym i nowoczesnym Nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, prezentacja oferty Firmy Negocjowanie umów (warunków) handlowych w ramach przyjętej strategii i nadzór nad jej zawarciem Realizowanie działań marketingowych w oparciu o strategię handlowo-marketingową Spółki Monitorowanie rynku, działań oraz oferty konkurencji sprzedaży Wdrożenie przyjętej strategii sprzedażowej za pomocą dostępnych narzędzi Utrzymywanie ścisłych i systematycznych kontaktów z klientami, budowanie relacji Wdrażanie standardów i dbanie o utrzymanie poziomu ekspozycji w podległym obszarze Poszukiwane kompetencje: Doświadczenie na stanowisku sprzedażowym w segmencie FMCG Podstawowa wiedza z zakresu standardu merchandisingowego Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji Umiejętność budowania relacji z klientem Umiejętność planowani i ustalania priorytetów Umiejętność odkrywania potrzeb klienta i budowania wartościowej oferty Prawo jazdy kat. B Mile widziane: Praca w branży tytoniowej lub e-papierosów będzie dodatkowym atutem Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B Wynagrodzenie w wysokości 5700 - 6700 zł brutto na UoP lub 7000 - 8000 zł netto na B2B Premia w wysokości 3670zł brutto na UoP lub 3500zł netto na B2B Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy – komputer, telefon, tablet, samochód (również do użytku prywatnego) Pracę mobilną na terenie wybranego województwa Pracę od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach (start pracy pomiędzy 7:00 a 8:00)
Firma z branży E- Commerce Rimex Sp.ZO.O. z siedzibą w Olsztynie zatrudni na stanowisko Pracownika Biurowego ds. Sprzedaży Internetowej – sprzedaż produktów hydraulicznych, który dodatkowo będzie obsługiwał klientów stacjonarnych w sklepie na pełen etat oraz studenta na elastyczny czas pracy do pakowania paczek.Obowiązki:· Zarządzanie sprzedażą na Allegro, Erli· Telefoniczna i Mailowa Obsługa Klienta;· Przygotowywanie towaru do wysyłek;· Obsługa klientów w sklepie stacjonarnymOferujemy:· Możliwość Rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego;· Po okresie umowy na czas określony stała umowa na czas nieokreślony· Czas pracy 8-16 poniedziałek-piątek· Płatne nadgodzinyWymagamy:· Umiejętność obsługi komputera (praca na subiekcie na plus)· Zaangażowania w pracę;· Wysokiej kultury osobistej.Osoby zainteresowane, proszone są o przesłanie CVProsimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Opis oferty pracyZakres obowiązków: - aktywna sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie handlowej firmy (dodatki do żywności i pasz), - pozyskiwanie i obsługa klientów z rynku ukraińskiego, - utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, - prowadzenie negocjacji handlowych, - przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, - zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy. Wymagania: - biegle posługujesz się językiem ukraińskim w mowie i piśmie (warunek konieczny), - znasz język angielski na poziomie komunikatywnym, - posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane Ekonomia/ Zarządzanie/Filologia), - masz doświadczenie w handlu B2B lub/oraz handlu zagranicznym, - cechuje Cię komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność umiejętność pracy w zespole, - posiadasz czynne prawo jazdy B. Oferujemy: - pracę w firmie o międzynarodowym zasięgu, - możliwość kontaktów i wyjazdów zagranicznych, - stały rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji, - atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy, - onboarding i szkolenia dla nowych członków zespołu, - pracę w inspirującym i wspierającym się zespole.
Praca na 3/4 etatu w systemie jednozmianowym w sklepie w Olsztynie .Wynagrodzenie 40 zł brutto za godzinę.Opis stanowiska:*koordynowanie pracy zespołu w obsadzie 5 osób*zamawianie towaru w przydzielonych grupach towarowych*dbałość o jakość obsługi kadry i utrzymanie standardów pracy*zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta*odpowiedzialność za organizację promocji na stronie internetowej*umiejętność pracy twórczej ,kreatywnej*współpraca z grafikami na zasadzie zleceń i ich kreowaniaWymagania: *doświadczenie w zarządzaniu co najmniej kilku osobowym zespołem *wysoka samodyscyplina pracy*bardzo dobra znajomość kategorii produktowych branży spożywczej*umiejętność analitycznego myślenia w celu realizacji planów sprzedaży*zaangażowanie, dyspozycyjność, kreatywność, samodzielność
Praca w biurze (dział ofertowy) sklepu internetowego Hopki.pl - Dorotowo (teren magazynu Lech Centrum) , od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym 7 - 15 lub 8-16, w soboty po indywidualnym uzgodnieniu z pracodawcą (okres okołoświąteczny i karnawałowy). Stawka za godzinę na początek 28/29 zł brutto (w przypadku osób uczących się do 26 r.ż. całość wypłacanej kwoty nie jest opodatkowana).Rozpoczęcie pracy - od zaraz lub do uzgodnienia. Posiadasz status osoby uczącej się - daj nam znać w zgłoszeniu.Główne zadania: a) tworzenie kart produktowych (opisy i zdjęcia) oraz wystawianie produktów w sklepie internetowym oraz na platformach sprzedażowych, b) przygotowywanie i obróbka zdjęć produktowych,c) współpraca z osobami reprezentującymi platformy sprzedażowe (Empik, allegro, Amazon), d) obsługa ofert - edycja, modyfikacja treści, uzupełniane, e) tworzenie plików zamówieniowych, f) raportowanie przełożonym działań konkurencji (ceny, produkty), g) współpraca z działem magazynu oraz działem obsługi klienta w celu realizowania zadań sprzedażowych,h) porządkowanie biura, i) tworzenie kodów kreskowych i metek produktowych.Co oferujemy: pracę w nowoczesnej firmie, w młodym i dynamicznym zespole, stałe godziny pracy (wg wcześniej ustalonego grafiku), pracę na podstawie umowy cywilnoprawnej (z możliwością przejścia na umowę o pracę), niezbędne narzędzia do pracy (komputer, programy do zdjęć, programy magazynowe, itd.), szkolenie wewnętrzne i wdrożenie do pracy, nagrody pieniężne frekwencyjno-jakościowe.Czego oczekujemy: mobilność (samodzielny dojazd do pracy), zdolności organizacyjne, dyspozycyjność w podanych wyżej godzinach, samodzielność i odpowiedzialność, punktualność, terminowość wykonywania zadań, zaangażowanie w pracy, motywacja do szybkiego uczenia się, podstawowa znajomość programów graficznych, umiejętność dobrego pisania krótkich tekstów (używamy AI do tworzenia opisów, ale wymagamy sprawdzenia i poprawnej polszczyzny). Mile widziane: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (aczkolwiek nie jest wymagane, wszystkiego uczymy wg naszych standardów), status studenta na kierunku związanym z grafiką, zarządzaniem jakością lub zarządzaniem produktem bądź sprzedażą w internecie.Jesteś zainteresowana/y? Przyślij do nas swoje CV ze zdjęciem (mile widziany także list motywacyjny) oraz wynikającą z przepisów prawa zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji. Na zgłoszenia czekamy do końca lutego 2024 r. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Proszę dzwonić tylko w godzinach pracy 8-16. W pozostałych godzinach kontakt przez OLX.
Praca w biurze sklepu internetowego, miejscowość: Dorotowo (teren magazynu Lech Centrum) , od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym 7 - 15 lub 8-16, w soboty po indywidualnym uzgodnieniu z pracodawcą (okres okołoświąteczny i karnawałowy). Rozpoczęcie pracy - od zaraz lub do uzgodnienia. Główne zadania: Obsługa i rozwój sprzedaży na platformie Amazon Seller, eMag oraz eBay Dodawanie produktów na ww. platformy sprzedażowe na podstawie przygotowanych opisów i gotowych zdjęć z systemu Baselinker,Dbanie o poprawne przygotowanie ofert (kart produktowych) zgodnie z Regulaminami i wymogami ww. platform, Pozycjonowanie produktów naszych sklepów poprzez dbanie o content oraz aktualizacja ofert na platformach, Monitorowanie i analiza rynku, trendów, cen i działań konkurencji,Komunikacja z magazynem, biurem obsługi klienta oraz działem ofertowym.Co oferujemy: pracę w nowoczesnej firmie, w młodym i dynamicznym zespole, stałe godziny pracy (wg wcześniej ustalonego grafiku), pracę na podstawie umowy o pracę początkowo na okres próbny, następnie na stałe, niezbędne narzędzia do pracy (komputer, programy do zdjęć, programy magazynowe, itd.), szkolenie wewnętrzne i wdrożenie do pracy, nagrody pieniężne frekwencyjno-jakościowe, dodatkowe szkolenia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowych.Czego oczekujemy: znajomości platformy Amazon Seller oraz eMag (mile widziana znajomość innych zagranicznych marketplace), znajomości obsługi programu Baselinker, co najmniej 2 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,a ponadto: mobilności (samodzielny dojazd do pracy), zdolności organizacyjnych i dyspozycyjności w podanych wyżej godzinach, samodzielności i odpowiedzialności, umiejętności pracy w zespole, punktualności, terminowości wykonywania zadań, zaangażowania w pracę, znajomości języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodna komunikację (B2), znajomości funkcji Excela, a zwłaszcza funkcje tekstowe, funkcje logiczne, wyszukiwania, odwołania oraz matematyczne.Jesteś zainteresowana/y? Przyślij do nas swoje CV ze zdjęciem (mile widziany także list motywacyjny) oraz wynikającą z przepisów prawa zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji. Na zgłoszenia czekamy do końca lutego 2024 r. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Proszę dzwonić tylko w godzinach pracy 8-16. W pozostałych godzinach kontakt przez OLX.
Opis oferty pracyDzień dobry, Posiadam dwa wolne etaty. Carrefour Krasickiego działy świeże. ( wędliny, piekarnia, warzywa ) Obsługa klienta, dbanie o ekspozycję na działach. Nie wymagamy doświadczenia! Umowa zlecenie ZUS 27.92 brutto uczeń na rękę. Praca zmianowa 6-14 14-22. :) Wymagane badania do celów sanitarno-epidemiologicznych Pełnoletność Zapraszam do kontaktu w serwisie Lento Lub pod numerem telefonu 797 - pokaż numer telefonu - . 7-15 Jeżeli nie odbieram proszę o SMS z dopiskiem "FRESH
Opis oferty pracyZatrudnię pracowników *kasjer/sprzedawca *osobę na dział z małą ladą mięsno-wędliniarską do sklepu spożywczego przy ul Sobocińskiego na Pieczewie Praca w systemie zmianowym ( 5.30/13.30 oraz 13.00/21.00 )
Opis oferty pracyZakres obowiązków: -zachowywanie standardów sieci -przyjmowanie i rozładowywanie dostaw -obsługa klienta, a w miedzy czasie dokładanie towaru. -dbałość o wizerunek sklepu (czystość w sklepie i w obrębie sklepu ) Dyspozycyjność ze względu że PRACA 2 zmianowa między 05:30 a 23:00 z przewagą zmian porannych. Poszukuję osoby punktualnej, sumiennej i samodzielnej, z zapałem do pracy i uśmiechem na twarzy. Potrzebna jest książeczka sanepidu lub gotowość do jej wyrobienia, tylko osoby które chcą zostać dłuzej. Pierwszy miesiąc 23,50 brutto /h
Opis oferty pracyFirma Calipso, właściciel sklepu calidus.eu zatrudni specjalistę ds. sprzedaży na allegro. Osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za zamieszczanie ogłoszeń i optymalizacje aktualnej oferty na portalu allegro, olx oraz obsługę sklepu internetowego. Wymagania: - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, - silnej motywacji do pracy, zaangażowania, uczciwości i rzetelności w wykonywaniu powierzonych obowiązków. Oferujemy: - pracę na rozwojowym stanowisku - stabilne zatrudnienie oraz motywujący system wynagrodzeń - szkolenia Oferta pracy również dla studentów w niepełnym wymiarze godzin. Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie CV oraz listu motywującego wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
Opis oferty pracyZatrudnię komunikatywną i odpowiedzialną osobę na stanowisko kasjer/sprzedawca do dłuższej współpracy . Umowa o pracę na pełen etat. Wynagrodzenie 3600 brutto plus premia uwarunkowana podejściem do pracy.KONTAKT SMS/ODDZWONIĘ
Dzień dobry! Poszukuje pracownika do sklepu spożywczego Żabka Kołobrzeska 6. Nie musisz mieć doświadczenia nauczymy ciebie wszystkiego od podstaw. Książeczka sanepidowska. Praca w godzinach 6-14:30 , 14:30-23. Stawka 23zł/h brutto Umowa o prace, umowa zlecenie dla studentów wtedy 23 zł na rękę. Oferujemy prace w solidnym zespole oraz elastyczny grafik ustalany na cały miesiąc do przodu.
Jeśli szukasz stabilnej pracy w miłej atmosferze i lubisz kontakt z ludźmi, bądź chcesz zdobyć nowe doświadczenie - zapraszamy do aplikowania na stanowisko: Doradcy Klienta dział ogród Zyskujesz: - umowę o pracę na pełen etat, - korzystanie z [pomocy indywidualnej (zwrot kosztów za: zakup leków, wyjazdów rekreacyjnych, leczenia, OC auta itp), - prywatną opiekę medyczną, - przygotowanie do pracy na stanowisku (zapraszamy również osoby bez doświadczenia). Do Twoich obowiązków będzie należeć: - obsługa klienta, - wykładanie towaru, - ekspozycja towaru na dziale. Wyślij swoje CV jeśli: - posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, - jesteś gotowy do pracy w systemie zmianowym oraz weekendy (praca 5 dni w tygodniu, bez godzin nocnych) - nie masz przeciwwskazań do dźwigania i pracy na wysokości. Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie przez portal lento. Administrator danych: http://aba-service.pl/odo/aba_informacja_odo.pdf
Zatrudnimy osoby do PRACY W MARKECIE Olsztyn woj. śląskie CHCESZ ZDOBYĆ DOŚWIADCZENIE W HANDLU? MOŻE WIELE JUŻ POTRAFISZ I PRAGNIESZ DALEJ SIĘ ROZWIJAĆ? PRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ: możliwość dopasowania wymiaru czasu pracy do Twoich potrzeb stabilność zatrudnienia, umowę o pracę możliwość rozwoju - stawiamy na awanse wewnętrzne niezbędne szkolenia atrakcyjne benefity (m.in.: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, możliwość otrzymania pożyczki)
Hurtownia zatrudni panią do wystawiania towaru na OLX ,ALEGRO Facebook- tylko z doświadczeniem osoby chcące zarobić i pracować są to artykuły jak obuwie sportowe oryginalne Adidas ,Nike ,Reebok ,Puma i różna odzież najchętniej osoby samodzielne które to już robiły ,płatne co tydzień ,można złożyć CV lub dzwonić pod nr tel 512 - pokaż numer telefonu -
Osiem Gwiazdek Olsztyn oraz przyległa Hurtownia Kangurek rekrutują! Jeśli czujesz, że sprzedaż fotelików i wózków może być dla Ciebie Jeśli uważasz, że żadną ujmą jest od czasu do czasu sprzedać przewijak i pa czkę pampersów Jeśli prace magazynowe Cię nie przerażają. Jeśli jesteś komunikatywną osobą z poczuciem humoru To możliwe, że szukamy właśnie Ciebie Oferujemy: - Umowę o pracę na pełen etat, - Przyjazną atmosferę, - Atrakcyjne zarobki Prosimy o wysłanie CV poprzez forumlarz
Witam Poszukuję osoby do wykładania towaru w markecie MAKRO. Praca z towarem firmy WAWEL. Oferta to 10h miesięcznie praca 2 raz w tygodniu Dni do dopasowania
Focus POS to zespół energiczny i kreatywny, pracujący profesjonalnie i niezwykle skutecznie. System działania, jaki wypracowaliśmy, startując z naszą działalnością w 1997, pozwala nam realizować najbardziej skomplikowane i wymagające projekty. Merchandiser mobilny Olsztyn i okolice Twoje ZADANIA w przyszłej pracy: • montaż materiałów POS w szczególności materiałów promocyjnych, • wizytowanie punktów handlowych (małe sklepy), • dbanie o ekspozycje i standardy obsługiwanych produktów, • kontakt z PH, • raportowanie, Co OCZEKUJEMY: • dyspozycyjności od poniedziałku do piątku, • prawo jazdy kat. B (czynne), • komunikatywności, łatwości w nawiązywaniu relacji • motywacji do pracy • doświadczenie w branży jest mile widziane, ale nie jest konieczne Co OFERUJEMY: • zatrudnienie w formie umowy zlecenie lub B2B, • wynagrodzenie 3500-4000 brutto, • elastyczny czas pracy, dostosowany do Twoich obowiązków, • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy, która jest wiodącym producentem alkoholu, • auto służbowe lub możliwość korzystania z prywatnego samochodu i zwrot kosztów eksploatacji 0,75zł/km, Osoby zainteresowane zapraszamy do przesłania CV za pomocą formularza.
NOWA SIEĆ SKLEPÓW W POLSCE – WIELKA SZANSA DLA CIEBIE POSZUKUJEMY OSÓB NA STANOWISKO: KASJER-SPRZEDAWCA - niepełny etat Miejsce pracy: Olsztyn Do Twoich obowiązków będzie należeć: • Obsługa kasy fiskalnej • Obsługa Klienta zgodnie ze standardami • Dbanie o właściwe ułożenie i ekspozycję towaru na sali sprzedaży i w magazynie Czego oczekujemy od Ciebie: • Umiejętności współpracy • Zaangażowania • Braku przeciwwskazań do pracy w sklepie • Odpowiedzialności • Entuzjazmu Za co polubisz swoją pracę: • Gwarantujemy umowę o pracę • Wynagrodzenie na czas • Atrakcyjny system premiowy • Możliwość awansu i rozwoju zawodowego • Brak konieczności posiadania książeczki zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych • Pracę w przyjaznym zespole Jesteśmy przekonani, że nasz sprawdzony model sklepu podbije serca polskich klientów, a Ty możesz stać się częścią naszego wspólnego sukcesu!
NOWA SIEĆ SKLEPÓW W POLSCE – WIELKA SZANSA DLA CIEBIE POSZUKUJEMY OSÓB NA STANOWISKO: Starszy Kasjer Miejsce pracy: Olsztyn Do Twoich obowiązków będzie należeć: • Obsługa kasy fiskalnej • Obsługa Klienta zgodnie ze standardami • Dbanie o właściwe ułożenie i ekspozycję towaru na sali sprzedaży i w magazynie • Odpowiedzialność za powierzony zespół pracowników Czego oczekujemy od Ciebie: •Doświadczenia na podobnym stanowisku oraz doświadczenia w prowadzeniu zmiany •Umiejętności współpracy i przekazywania zadań do wykonania • Zaangażowania, odpowiedzialności i entuzjazmu • Braku przeciwwskazań do pracy w sklepie • Wspierania kierownika oraz zastępcy kierownika w codziennych obowiązkach Za co polubisz swoją pracę: • Gwarantujemy umowę o pracę • Wynagrodzenie na czas • Atrakcyjny system premiowy • Świadczenie Gwiazdkowe • Wyprawka szkolna • Możliwość awansu i rozwoju zawodowego • Brak konieczności posiadania książeczki zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych • Pracę w przyjaznym zespole Jesteśmy przekonani, że nasz sprawdzony model sklepu podbije serca polskich klientów, a Ty możesz stać się częścią naszego wspólnego sukcesu!
Firma z branży specjalistyczne karmy dla zwierząt, poszukuje sprzedawców do dwóch sklepów zlokalizowanych na Pieczewie oraz na Likusach (dobry dojazd MPK lub PKP). Mile widziane osoby z doświadczeniem w sprzedaży oraz takie, które lubią zwierzęta. Zapewniamy przeszkolenie produktowe. Nie jest to sklep zoologiczny i nie sprzedajemy zwierząt! Na okres szkoleniowy proponujemy umowę zlecenie. Następnie umowa o pracę. Stawki do uzgodnienia i w zależności od doświadczenia. Przewidujemy stały rozwój pracowników, uczestnictwo w ciekawych projektach i konkursach a także awanse. Oferujemy długoterminową współpracę. C.V proszę składać za pośrednictwem tego portalu.