Sortowanie:
Znaleziony: 21 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Płock
Pracownik Biura Obsługi Klienta w Wypożyczalni Sprzętu Budowlanego
Pracownik Biura Obsługi Klienta w Wypożyczalni Sprzętu Budowlanego
nowe Płock 11 dni plecy

Miejsce pracy: Płock ul. Kostrogaj 9DZakres obowiązków:Doradztwo techniczne, analiza potrzeb klientów oraz wsparcie w poszukiwaniu najlepszych rozwiązańKoordynowanie realizacji zamówień dla klientów oraz prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej współpracyDbałość o wysoką jakość obsługi klientów i dobry wizerunek firmyWspółpraca z innymi działami SpółkiWymagania:Doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze klientaWykształcenie min. średnieUmiejętność obsługi komputera (Windows, MS Office)Komunikatywność, umiejętność pracy w zespoleMile widziane:Znajomość funkcjonowania sprzętu będącego w ofercie firmyUprawnienia na wózek widłowyPrawo jazdy kat. BOferujemy:Umowę o pracę na pełny etat od poniedziałku do piątkuPracę w godzinach 7-15 lub 8-16 (do uzgodnienia)Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętnościPełne wdrożenie do pracy, szkolenia, wsparcie ze strony Twojego opiekuna i zespołuPrzyjazne środowisko pracy nagrodzone certyfikatem Great Place To Work® - rozpoznawalnym na świecie wyróżnieniem przyznawanym najlepszym miejscom pracyInteresującą i pełną wyzwań pracę w prężnym i zgranym zespole, otwartym na dzielenie się wiedzą oraz pomysłamiBogaty pakiet benefitów (m. in. ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i członków Twojej rodziny, kartę MultiSport, nagrody i bonusy, dofinansowanie kosztów kształcenia oraz letniego wypoczynku, zniżki na wynajem maszyn będących w ofercie firmy)Chętnie poznamy Twoje oczekiwania finansowe brutto – uwzględnij to w CV

Sekretarka/Pracownik administracyjni
Sekretarka/Pracownik administracyjni
Płock 12 dnia plecy

Zatrudnię sekretarkę do pracy w biurze zarządu.Zakres pracy:kontrola obiegu dokumentów,archiwizacja dokumentacji,wystawianie faktur,przygotowywanie podstawowych umów,kontakt z kontrahentami,koordynacja spotkań i kalendarza Zarządu.Wymagania:doświadczenie,dyspozycyjność,zaangażowanie,prawo jazdy kategorii Bbiegła znajomość obsługi komputera oraz programów Excel, Power Point, Word,komunikatywność,zaangażowanie,odporność na stres.Oferujemy:pracę w dynamicznie rozwijającej się Spółce,pakiet szkoleń,możliwość rozwoju zawodowego,wpływ na rozwój organizacji.

Agent ds. Wsparcia Operacji FedEx
Agent ds. Wsparcia Operacji FedEx
Płock 12 dnia plecy

Agent ds. Wsparcia OperacjiMiejsce pracy: Płock ul. Przemysłowa 22Zakres obowiązków:prowadzenie kontroli pracy kurierówsporządzanie raportów na potrzeby działuprzyjmowanie zleceń i przekazywanie ich do realizacji kurierommonitorowanie terminowej realizacji zleceńobsługa serwisu dokumentów zwrotnychwprowadzanie danych do systemuobsługa Klientów w oddzialeprace magazynoweProfil kandydata:wykształcenie średnieznajomość obsługi komputera (MS Office)umiejętność szybkiego pisania na komputerzepodstawowa znajomość j. angielskiegodokładność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązkówodporność na stresmile widziane doświadczenie w branży transportowej oraz doświadczenie w sporządzaniu raportów kasowychNasza oferta:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty Multisport/MyBenefit , platforma do nauki języka angielskiego)nagrody jubileuszoweProgram Wsparcia Pracowników - bezpłatne i poufne doradztwo dla pracowników i ich najbliższych w kwestiach  prawnych, finansowych i  psychologicznychdofinansowanie do naukiwsparcie w działaniach rozwojowychdodatkowe świadczenia socjalne

Specjalista ds. Sprzętu i Transportu
Specjalista ds. Sprzętu i Transportu
Płock 20 dni plecy

Opis oferty pracyDołącz do naszego zespołu jako specjalista ds. sprzętu i transportu. Zakres obowiązków: - Monitorowanie i nadzorowanie stanu technicznego firmowej floty sprzętowo-transportowej; - Nadzór nad utrzymaniem w gotowości technicznej środków sprzętowo-transportowych; - Zaopatrywanie firmy w środki sprzętowo-transportowe, z wykorzystaniem zasobów własnych lub wynajmu od firm zewnętrznych; - Koordynowanie działań serwisowych w celu zapewnienie realizacji napraw i przeglądów oraz bieżącej obsługi floty; - Sprawowanie kontroli nad bieżącymi kosztami flotowymi Wymagamy: - Bardzo dobrej znajomości j. angielskiego min. B2; - Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży transportowej/budowlanej; - Umiejętności pracy w zespole oraz bardzo dobrej organizacji pracy; - Znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel); - Umiejętności pracy pod presją czasu; - Prawo jazdy kat. B. Oferujemy: - Odpowiedzialną, pełną wyzwań zawodowych pracę; - Możliwość intensywnego rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń w międzynarodowym środowisku pracy; - Przestrzeń do wyrażania swoich pomysłów i aktywnego uczestnictwa w projektach. Miejsce pracy: Nowe Trzepowo, Płock Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zamieszczenie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z RODO: ''Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Referent Działu Realizacji i Logistyki
Referent Działu Realizacji i Logistyki
Płock 20 dni plecy

Opis oferty pracyFirma AMATECH Elektrotechnika Sp. z o.o. - producent oświetlenia awaryjnego oraz specjalistycznego oświetlenia dla przemysłu, poszukuje osób do pracy na stanowisko: Referent Działu Realizacji i Logistyki Miejsce pracy: Płock Zakres obowiązków: - współpraca z dostawcami krajowymi i zagranicznymi, zapytania ofertowe, negocjacje, realizowanie procesu zakupowego materiałów, - monitorowanie stanów magazynowych oraz utrzymywanie ich na odpowiednim poziomie, - współpraca z klientami krajowymi i zagranicznymi, realizacja zleceń sprzedaży, - wystawianie dokumentów systemowych, - obsługa reklamacji, - kompletacja towarów, obsługa magazynu, - organizacja i nadzór logistyki dostaw Wymagania: - wykształcenie średnie lub wyższe techniczne lub ekonomiczne, - umiejętność ustalania priorytetów, - samodzielność i zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych prac, - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole , - umiejętność pracy pod presją czasu, - znajomość języka angielskiego , - prawo jazdy kat. B, - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (firma produkcyjna) będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: - możliwość rozwoju w nowoczesnej firmie, pośród dynamicznej kadry - pracę z ciekawymi nowoczesnymi i innowacyjnymi projektami - pakiety medyczne - nowoczesne i komfortowe narzędzia niezbędne do wykonywania zadań na stanowisku Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji Jednocześnie informujemy, iż będą rozpatrywane tylko te aplikacje, które będą zawierać poniższą zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dostępną pod adresem: www.amatech.eu Prosimy o dopisanie i podpisanie następującej klauzuli: 1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora danych AMATECH Elektrotechnika Sp. z o.o. z siedzibą w Płocku, ul. Kalinowa 68, w celu związanym z przebiegiem procesu rekrutacji. 2. Podaję dane osobowe niezbędne do przebiegu procesu rekrutacji dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą. 3. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania, dostępną pod adresem: www.amatech.eu

poszukuje pracownika biurowego
poszukuje pracownika biurowego
Płock 23 dnia plecy

Opis oferty pracyNAZWA STANOWISKA Asystent/ka w Biurze Poselskim Posła... OPIS STANOWISKA Asystent/ka w Biurze Poselskim to samodzielne stanowisko. Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspomaganie posłanki w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz sprawne funkcjonowanie biura. Do głównych obowiązków tego pracownika należeć będzie m.in.: obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie kalendarza spotkań. A także asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach posła Osoba zatrudniona na tym stanowisku powinna cechować się m.in.: bardzo dobrymi zdolności organizacyjnymi i interpersonalnymi, łatwością nawiązywania współpracy, otwartością, komunikatywnością i odpowiedzialnością. MIEJSCE PRACY Płock ZAKRES OBOWIĄZKÓW – dyżury w biurze (3-4h od poniedziałku do piątku; godziny dyżurów zostaną ustalone w terminie późniejszym) – przyjmowanie korespondencji i odpowiadanie na korespondencję (papierową i elektroniczną) – prowadzenie kalendarza spotkań i wydarzeń – prowadzenie dokumentacji działalności posła – obsługa strony www (publikacja treści, obsługa kalendarza) – wsparcie w uroczystościach i wydarzeniach, np. składanie kwiatów, reprezentacja (w zależności od potrzeb) – prowadzenie budżetu biura (ewidencja ponoszonych wydatków, zawieranych umowy, otrzymywanych faktur) – wyszukiwanie informacji/danych (zgodnie z aktualnymi potrzebami) – koordynacja pracy asystentów/ek społecznych Szczegółowy zakres obowiązków będzie ustalany na bieżąco przez posła. OCZEKIWANE UMIEJĘTNOŚCI – znajomość bieżących wydarzeń politycznych – komunikatywność – systematyczność – dobra organizacja pracy – dyspozycyjność (gotowość do pracy w godzinach nadliczbowych, także w dni świąteczne) – wysoka kultura osobista – bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i Dokumentów Google – mile widziane prawo jazdy kat. B i własny samochód WYKSZTAŁCENIE – minimum średnie FORMA ZATRUDNIENIA i WYMIAR ETATU Umowa o pracę, ½ etatu bądź cały etat. Pierwsza umowa próbna na trzy miesiące, kolejna na czas określony, nie dłuższy niż okres sprawowania mandatu. WYMAGANE DOKUMENTY CV oraz list motywacyjny. W załączeniu do CV proszę dołączyć list motywacyjny Dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: @ w tytule wpisując „Rekrutacja – biuro poselskie” do dnia 30.04.2024 Rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatami/kami odbędą się w maju. Termin rozmowy zostanie ustalony indywidualnie z poszczególnymi zaproszonymi kandydatami/kami.

Office Assistant with English.
Office Assistant with English.
Płock 27 dni plecy

Opis oferty pracyWe are looking for a committed person for the position of Office Assistant with English. If you are a communicative person with good English skills and enjoy working in an office - join us! Job description: - Customer service on equipment and vehicle requirements in English; - Checking equipment and vehicles related to maintenance; - Assisting the team with day-to-day administrative tasks; - Preparing documents and correspondence; - Servicing the office and keeping it tidy; - Performing other duties as assigned by supervisors. Requirements: - Minimum secondary education; - Knowledge of English at a minimum intermediate level (B2); - Computer and office software skills (MS Office); - Communication skills, openness and ability to work in a team; - Accuracy with the ability to pay attention to detail; - Ability to work under time pressure; - Flexibility and openness to change. We offer: - Permanent work in the form of an employment contract / contract of mandate; - Opportunity to grow professionally and gain new experience in an international environment; - Work in a friendly atmosphere in a young team; Apply by sending your CV in English via the contact form below this advertisement! Poszukujemy zaangażowanej osoby na stanowisko Office Assistant z j. angielskim. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z dobrą znajomością języka angielskiego i lubisz pracę w biurze - dołącz do nas! Opis stanowiska: - Obsługa klienta w sprawie wymagań dotyczących sprzętu i pojazdów w języku angielskim; - Sprawdzanie sprzętu i pojazdów związanych z konserwacją; - Wspomaganie zespołu w realizacji bieżących zadań administracyjnych; - Przygotowywanie dokumentów i korespondencji; - Obsługa biura i dbanie o porządek; - Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych. Wymagania: - Minimum średnie wykształcenie; - Znajomość języka angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym (B2); - Umiejętność obsługi komputera i programów biurowych (MS Office); - Komunikatywność, otwartość i umiejętność pracy w zespole; - Dokładność ze umiejętnością zwracania uwagi na szczegóły; - Umiejętność pracy pod presją czasu; - Elastyczność i otwartość na zmiany. Oferujemy: - Pracę stałą w formie umowy o pracę / umowy zlecenie; - Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń w międzynarodowym środowisku; - Pracę w przyjaznej atmosferze w młodym zespole; Aplikuj wysyłając swoje CV w języku angielskim przez formularz kontaktowy znajdujący się pod tym ogłoszeniem!

Specjalista ds. sprzedaży
Specjalista ds. sprzedaży
Płock 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Kleve poszukuje pracownika na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży Zakres obowiązków Pozyskiwanie, obsługa oraz utrzymywanie długotrwałej relacji z klientami tworzenie i negocjowanie ofert handlowych przygotowywanie umów z kontrahentami reprezentowanie firmy i czynny udział w spotkaniach, konferencjach i wydarzeniach Nasze wymagania wykształcenie wyższe lub średnie bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie umiejętność pracy w zespole wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym Excel, Power Point umiejętność redagowania pism i ofert handlowych kreatywność, umiejętność analitycznego myślenia oraz radzenia sobie z presją czasu, dodatkowym atutem rekrutacyjnym będzie doświadczenie na podobnym stanowisku Oferujemy ciekawą pracę na samodzielnym stanowisku zatrudnienie na podstawie umowy o pracę stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia wszelkie narzędzia niezbędne do wykonywania pracy możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego na rynku krajowym i międzynarodowym możliwość wyjazdów na targi krajowe i międzynarodowe CV proszę przesyłać na adres email: @

koordynator
koordynator
Płock 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma sprzątająca zatrudni koordynatora ds.czystości z doświadczeniem i z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności,czynne prawo jazdy i auto warunek konieczny.

Pracownik Biurowy
Pracownik Biurowy
Płock 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma specjalizująca się w inżynierii sanitarnej wykonująca sieci i instalacje wod-kan i C.O. poszukuje pracownika na stanowisko: PRACOWNIK BIUROWY- BIURA BUDOWY Zakres obowiązków: *przygotowanie i organizacja dokumentów budowy *rozliczenia podwykonawców *prowadzenie i rozliczenie kosztów budowy *prowadzenie rejestrów umów i archiwizacja dokumentów *współpraca z kierownikiem budowy Wymagania: *Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów *Prawo jazdy kat B *Umiejętność pracy w zespole i elastyczność *Umiejętność pracy w programach MS OFFICE, EXEL, WORD *Mile widziane doświadczenie w branży *Łatwość z nawiązywaniu kontaktów oraz swoboda w prowadzeniu rozmów *Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, samodzielność, kreatywność, rzetelność i obowiązkowość, punktualność Oferujemy: Atrakcyjne warunki zatrudnienia Niezbędne narzędzia pracy

referent ds.administarcyjno-biurowych
referent ds.administarcyjno-biurowych
Płock 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZakres obowiązków: • sporządzanie i prowadzenie list obecności dla pracowników zatrudnionych na podległym odcinku, • kontrolowanie Raportów Dziennych BHP dla brygad realizujących zadania na podległym odcinku, • znajomość obowiązujących przepisów, instrukcji, zarządzeń dotyczących prowadzonego odcinka pracy, • terminowe przekazywanie dokumentów będących podstawą do naliczenia wynagrodzenia, • pomoc w załatwianiu spraw socjalnych dla pracowników, • prowadzenie sprawozdawczości dla potrzeb Działu Kadr i bezpośredniego przełożonego, • prowadzenie i sporządzanie kart ewidencji czasu pracy dla wyznaczonych pracowników, • bieżące prowadzenie ewidencji obciążeń projektów, • załatwianie biurowych spraw organizacyjnych na budowie, Oczekiwania: • wykształcenie minimum średnie, • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, • dobra znajomość komputera oraz pakietu Office, • bardzo dobra organizacja pracy własnej, Oferujemy: • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku należącej do Grupy Kapitałowej Polimex, • dofinansowanie do letniego wypoczynku i inne świadczenia z ZFŚS, • grupowe ubezpieczenie na życie. Miejsce wykonywania pracy: • Budowa Olefiny w Płocku

Specjalista ds. Pozyskiwania Funduszy Unijnych
Specjalista ds. Pozyskiwania Funduszy Unijnych
Płock 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySpecjalista / Specjalistka ds. pozyskiwania funduszy unijnych / krajowych O nas Jeden z działów naszego przedsiębiorstwa specjalizuje się w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie dla klientów indywidualnych oraz dla firm. Pomagamy zrealizować potrzeby inwestycyjne w oparciu o dofinansowania z różnych programów w tym unijnych oraz krajowych.  umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt b2b  pełny etat  praca stacjonarna, praca hybrydowa  praca od zaraz Twój zakres obowiązków  Monitorowanie dostępnych funduszy krajowych i europejskich;  Wsparcie i inspirowanie przy wyborze programów dotacyjnych;  Realizacja zadań zaplanowanych w projektach, rozliczenie wsparcia finansowego ze środków unijnych RPO, KPO;  Przygotowanie postępowań zgodnie z zasadą konkurencyjności, rozeznania rynku i wewnętrzną procedurą wydatkowania środków;  Współpracę z instytucjami zarządzającymi programami;  Samodzielne prowadzenie projektów;  Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie, studiów wykonalności biznesplanów  Doradztwo i dostosowanie konkursu pod potrzeby klienta  Kontakt z instytucjami finansującymi i klientami  Wykonywanie poprawek dokumentacji aplikacyjnej  Negocjacje w zakresie zmiany / korekty projektów W przypadku projektów własnych:  Dbałość o dopełnienie wszystkich formalności związanych z projektem, jak i nad właściwym wydatkowaniem uzyskanych funduszy;  Nadzór nad prawidłową realizacją projektów;  Współpraca z doradcami zewnętrznymi oraz z instytucjami publicznymi;  Analiza bieżących umów dotacyjnych w firmie  Wprowadzanie ewidencji dokumentacji dotacyjnej wraz z oględzinami maszyn czy innych sprzętów związanych z dotacjami oraz z ich katalogowaniem i znakowaniem zgodnie ze standardami projektów.  Rozliczanie projektów unijnych, w tym przygotowywanie wniosków o płatność;  Weryfikacja wniosków o dofinansowanie i nanoszenie zmian zgodnie z przygotowaną karta zmian;  Przygotowywanie wszelkiej dokumentacji projektowej: regulaminów, list obecności, deklaracji uczestnictwa, umów itp.;  Weryfikacja wydatków pod kontem ich poprawności i kwalifikowalności; Oferujemy  Stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę;  Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i kwalifikacji kandydata;  Możliwość rozwoju;  Możliwość wdrażania ciekawych pomysłów i projektów;  Dużą samodzielność działania. Nasze wymagania  Wykształcenie wyższe w obszarze finansów, rachunkowości, zarządzania, inżynierii lub prawa;  Min. 3 lata doświadczenia w pozyskiwaniu dotacji i funduszy unijnych  Wiedza w zakresie programów dotacyjnych krajowych i unijnych;  Chęć rozwoju zawodowego w obszarze ulg i dotacji;  Znajomość dokumentów, procedur i szczegółowych wytycznych niezbędnych do prawidłowej realizacji i rozliczania projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych (środki publiczne krajowe i europejskie);  Dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel,  Bardzo dobra organizacja pracy oraz dokładność i skrupulatność.  Odpowiedzialność, samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów;  Umiejętność pracy w zespole;

Kierownik Regionalny
Kierownik Regionalny
Płock 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMasz doświadczenie w pracy tymczasowej i cechy prawdziwego lidera? Twoim żywiołem są spotkania handlowe i codzienny kontakt z Klientem? Zapraszamy do naszego zespołu. Oferujemy Ci: - Stabilne zatrudnienie w postaci umowy o pracę, kontrakt B2B - Atrakcyjny system wynagrodzeń adekwatny do Twojej wiedzy i doświadczenia, - Masz realny wpływ na to, ile zarabiasz: premia uzależniona od Twoich wyników, - Pracę, w której oferujemy Ci rozwój i osiąganie wyznaczonych celów, - Rozwój: ciekawe zadania, niezbędne narzędzia pracy, możliwość pogłębiania wiedzy oraz zdobywanie nowych doświadczeń; - praca stacjonarna, praca hybrydowa - praca od zaraz Zakres obowiązków: Twój zakres obowiązków Jako Kierownik Regionalny będziesz odpowiedzialny /a za planowanie i realizowanie strategii sprzedażowej w regionie. Będziesz odpowiadał /a za zarządzanie i koordynowanie pracy oraz realizowanie planów przez zespół który stworzysz. Do obowiązków Kierownika Regionalnego należy również: - zarządzanie, planowanie i kontrolowanie budżetu oraz kosztów związanych ze sprzedażą. - Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji handlowych - Realizacja planów sprzedażowych - Kompleksowe przygotowywanie ofert handlowych - Identyfikowanie nowych możliwości, proponowanie nowych strategii rozwoju oraz zarządzanie rozwojem usług (agencja pracy tymczasowej, rekrutacje stałe) będą Twoim kluczowym zajęciem. Liczymy na Twoją kreatywność oraz znajomość branży. Szczególnie ważne jest dla nas to, w jaki sposób będziesz reprezentował /a naszą firmę. Spotkania biznesowe, aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz negocjacje warunków współpracy będą Twoimi codziennymi zadaniami. Poszukujemy osoby, która z ogromną uważnością będzie podchodziła do naszych klientów i ich potrzeb oraz będzie się angażować w działania wizerunkowe. Jako Kierownik Regionalny będziesz odpowiedzialny /a za realizację wskaźników biznesowych, sporządzanie raportów, analiz oraz zestawień na potrzeby firmy, oraz klientów. Oczekujemy: - Poszukujemy kandydatów z min. 3-letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku w agencji pracy tymczasowej. - Doskonała znajomość branży oraz lokalnego rynku – Województwo mazowieckie – jest dla nas kluczowa. - Ważne dla nas, żebyś umiejętnie zarządzał budżetem działu sprzedaży. - Na stanowisku kierownika regionalnego kluczowe dla nas są wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i handlowe oraz umiejętność wyciągania wniosków i podejmowania trafnych decyzji biznesowych. - Znajomość języka angielskiego mile widziana: Preferowane posiadanie umiejętności komunikacji w języku angielskim, co stanowiłoby dodatkowy atut w kontekście pracy w środowisku międzynarodowym - Prawo jazdy kategorii B: Posiadanie prawa jazdy umożliwiającego swobodne poruszanie się i reprezentowanie firmy w terenie DODATKOWE INFORMACJE - Jesteśmy firmą nastawioną na rozwój nie tylko własny, ale i naszych pracowników, dlatego u nas możesz liczyć na solidne wdrożenie, możliwość podnoszenia twoich kompetencji zawodowych a przede wszystkim na wsparcie każdego działu firmy - Preferowana umowa to B2B, ale jesteśmy elastyczni i z pewnością uda nam się uzgodnić między sobą najlepszą formę współpracy dla obu stron, - Atrakcyjne wynagrodzenie oraz motywujący, system premiowy uzależniony od wyniku, - Elastyczne godziny pracy (możesz zaczynać prace w godzinach 7:00 - 9:00), - Samodzielnie kreujesz swój codzienny grafik – rozliczamy się z realizacji, - Zapewniamy Ci wszystkie niezbędne narzędzia pracy – laptop, telefon, samochód służbowy.

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
525000 zł
Płock 30+ kilka dni temu

Firma Saba Sp. z o.o. z siedzibą w Płocku poszukuje pracownika na stanowisko:     Pracownik administracyjno-biurowy                                                 Miejsce pracy: PłockOpis stanowiska:·         Prowadzenie i nadzór nad ewidencją odpadów w systemie BDO;·         Prowadzenie ewidencji oraz wymaganych sprawozdań w zakresie gospodarki odpadami;·         Realizacja wymagań wynikających z obszaru gospodarowania odpadami;·         Współpraca w zakresie tworzenia nowych ofert;·         Utrzymywanie pozytywnych relacji i długofalowej współpracy z klientami;·         Prowadzenie wymaganych rejestrów ewidencyjnych;·         Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów związanych z gospodarką odpadami;·         Przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji;Wymagania:·         Znajomość systemu BDO;·         Znajomość pakietu MS Office, w tym znajomość MS Excel w stopniu co najmniej średnio zaawansowanym;·         Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, kierunek związany z ochroną środowiska będzie dodatkowym atutem, (preferowane w branży zagospodarowania odpadów)·         Dokładność, sumienność, nastawienie na realizację celów;·         Skrupulatność i dobra organizacja pracy własnej, samodzielność; Oferujemy:·         Stabilne zatrudnienie pracy·         Przyjazne środowisko pracy·         Możliwość rozwoju zawodowego Osoby zainteresowane pracą prosimy o przesyłanie CV. UWAGA! Nie rozpatrujemy CV bez zdjęć.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Specjalista ds. BHP -Levi Strauss Poland Sp. z o.o.w Płocku
Specjalista ds. BHP -Levi Strauss Poland Sp. z o.o.w Płocku
1299000 zł
Płock 30+ kilka dni temu

Zakład Produkcyjny Levi Strauss Poland w Płocku zatrudniSPECJALISTĘ DS. BHPPraca w systemie jednozmianowym7.30 - 15.30od poniedzialku do piątkuZAKRES OBOWIĄZKÓW  • przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania zasad BHP,   • informowanie pracodawcy o wystąpieniu zagrożeń na terenie zakładu,   • sporządzanie (co najmniej raz w roku) analiz stanu technicznego pomieszczeń,   • organizowanie szkoleń z zakresu BHP,   • udział w opracowywaniu i ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu,   • prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy,   • udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków,   • opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy stanowisk,   • doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,   • udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego,   • doradztwo w zakresie organizacji stanowisk, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia,   • udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracyWYMAGANIAWykształcenie wyższe lub średnie kierunkoweWiedza i umiejętności w zakresie prowadzenia dokumentacji BHPUmiejętność prowadzenia szkoleń dla dużych grup słuchaczyZdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespoleDobra znajomość języka angielskiegoWiedza z zakresu ochrony środowiska będzie dodatkowym atutemOFERUJEMY:umowa o pracę bezpośrednio w Levi Strauss PolandAtrakcyjne benefity pracowniczeBogaty pakiet socjalny : ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, programy wspierania pracowników (pomoc psychologiczna), Fundacja oferująca wsparcie finansowe pracowników, atrakcyjne zniżki na produkty firmowePRACOWNICZY PROGRAM EMERYTALNYMożliwość uczestnictwa w wolontariacie pracowniczym na rzecz lokalnej społecznościPracę w bezpiecznie zorganizowanym otoczeniu i przyjazną atmosferę wsród załogi Jeżeli spełniasz powyższe wymagania i masz zapał do rozpoczęcianowej ścieżki kariery zawodowej zapraszamy do złożenia CV przez portal OLXJeżeli nie masz takiej możliwości - zadzwoń.Działem Kadr- kontakt lelefonicznyod poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:3024 267 94 24Warunkiem rozpatrzenia aplikacji będzie podpisanie oświadczeniao ochronie danych osób składających podania o pracę.Tekst oświadczenia można pobrać korzystając z linku www.tinyurl.com/8ratyywzW tekście oświadczenia znajdują się również informacje dotycząceadministratora danych osobowych, sposobie i zakresie przetwarzaniadanych osobowych oraz prawach osoby, której dane dotyczą.  

Koordynator
Koordynator
Płock 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma sprzątająca zatrudni koordynatora do nadzoru nad obiektami z prawem jazdy.

Partner Handlowy Orange Polska - D2D
Partner Handlowy Orange Polska - D2D
Płock 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyABMI GROUP sp. z o.o. W związku z rozbudowanymi inwestycjami grupy Orange Polska w sieci Internetu światłowodowego w technologii FTTH, spółka poszukuje partnerów biznesowych w zakresie budowy zespołów sprzedażowych. Do naszego dynamicznego kanału dystrybucji, zapraszamy osoby, które chciałyby realizować swoje ambicje współpracując z klientem indywidualnym oraz biznesowym. Twój zakres obowiązków - bezpośrednia sprzedaż produktów i usług Orange Polska Klientom Indywidualnym i Biznesowym na terenie objętym inwestycją światłowodową w Płocku i okolicach. - obsługa Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami jakości - realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych - budowanie, oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami - bezpośrednia sprzedaż produktów i usług Orange Polska Klientom Indywidualnym i Biznesowym na terenie objętym inwestycją światłowodową - obsługa Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami jakości - realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych - budowanie, oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami Nasze wymagania - doświadczenie w pracy z klientem w terenie (D2D) - nastawienie na realizację celu - osoba lubiąca kontakt z klientami - dyspozycyjność, zorganizowanie i mobilność - chęć podejmowania wyzwań Mile widziane - doświadczenie na podobnym stanowisku - znajomość branży telekomunikacyjnej - masz własny zespół sprzedażowy lub chcesz go szybko stworzyć To oferujemy - współpracę na podstawie partnerskiej umowy subagencyjnej B2B/umowę o pracę - umowę agencyjną o działalność gospodarczą, bądź inną umowę cywilno-prawną - sprzedaż atrakcyjnych usług o rozpoznawalnej marce - współpracę z firmą o stabilnej pozycji na rynku - pakiet szkoleń oraz program wdrożeniowy - konkursy sprzedażowe - wysokie wynagrodzenie prowizyjne, uzależnione od osiągniętych wyników Benefity - dofinansowanie zajęć sportowych - możliwość pracy zdalnej - elastyczny czas pracy - zniżki na firmowe produkty i usługi Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie swojej aplikacji za pomocą formularza poniżej załączając swoje CV.

Manager ds pozyskiwania kontraktów
Manager ds pozyskiwania kontraktów
Płock 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOpis stanowiska: • Pozyskiwanie nowych kontrahentów i budowanie długotrwałych relacji z Klientami • Zdobywanie zapytań ofertowych • Przygotowywanie ofert handlowych • Reprezentowanie Firmy na spotkaniach w Polsce i za granicą Wymagania: • Znajomość branży konstrukcji stalowych, rurociągów oraz elektrycznej. • Biegła znajomość języka angielskiego • Bardzo dobra znajomość pakietu Office, w szczególności Excel i PowerPoint • Wysokie umiejętności interpersonalne • Gotowość do odbywania krótkich delegacji zagranicznych • Prawo jazdy kat. B Oferujemy: • Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku polskim i europejskim • Możliwość rozwój zawodowego i podnoszenie kwalifikacji • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę • możliwość korzystania z pakietów ubezpieczenia grupowego • auto służbowe do dyspozycji Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres @ Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Pracownik biurowy, team lider, kierownik flotą Uber
Pracownik biurowy, team lider, kierownik flotą Uber
2250000 zł
Płock 30+ kilka dni temu

Jesteśmy progresywną firmą w Polsce obsługujących aplikacje przewozowe, takie jak Uber, Bolt, Free Now, Glowo, Wolt czy Uber. Oferujemy pracę ludziom, którzy chcą zarabiać na własnych zasadach, szukamy do naszej firmy asa do pracy z legalizacji pobyru obcokrajowców, rekrutacją kierowców którę jeżdzą na samochodach którę mamy na wynajem oraz zatrudnienia kierowców na własnych samochodach! ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Codzienna koordynacja i nadzór biura spółki oraz bieżących procesów Prowadzenie korespondencji i rozmów z klientami oraz aktywne pozyskiwanie klientów Prowadzenie bieżącego monitoringu i analiz dokumentacji Proaktywne szukanie nowych rozwiązań i ofert rynkowych usprawniających działanie spółki Aktualizowanie i tworzenie polityki najmu samochodów Współpraca z klientami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi spółki Od kandydatów oczekujemy: Doświadczenia zawodowego w pracy biurowej / projektowej Doświadczenia w pracy z FV i innym dokumentami księgowymi Doświadczenia w prowadzeniu spraw związanych z legalizacją pobytu pracowników miłe wiedziane Swobodnej obsługi środowiska office i www Doświadczenia w markeingu (Google Ads, Facebook Ads) - miłe wiedziane Tworzenie banerów reklamowych, projektów reklamowych - miłe wiedziane Doświadczenia w rozliczeniu szkód z OC sprawcy - miłe wiedziane CECHY POŻĄDANE: Skrupulatność, dokładność Znajomość języka rosyjskiego, polskiego i angielskiego na poziomie średniozaawansowanym Wielozadaniowość Bardzo dobra organizacja pracy własnej Komunikatywność Samodzielność Odporność na pracę w warunkach stresowych i umiejętność znajdowania rozwiązań spontanicznie - w branży aplikacji przewozowych warunki dla kierowców potrafią zmieniać się z dnia na dzień i musimy błyskawicznie reagować na nie. OFERUJEMY: Stabilną i ciekawą pracę, Pakiet SportowyAtrakcyjne wynagrodzenie Laptop + telefon służbowy Możliwość rozwoju i zakres obowiązków dostosowany do potencjału pracownika Możliwość szybkiego rozwoju i awansu Wsparcie doświadczonych przełożonych i pomoc zespołu marketingu w pozyskiwaniu chętnych do pracy Przyjazną atmosferę - nie jesteśmy korporacją.

Murarz
Murarz
Płock 30+ kilka dni temu

GRH POLSKA (nr licencji 27250) Oferta pracy tymczasowej „MURARZ” Firma znajdująca się 39lat na rynku poszukuje doświadczonego pracownika do wykonywania prac murarskich. Miejsce pracy: Aullène - Korsyka, Francja Co mamy do zaoferowania ? • Polską umowę o pracę tymczasową - składki ZUS odprowadzane w Polsce • Szacowane miesięczne wynagrodzenie 2500-2600€ NETTO • Płatne nadgodziny (+25%, +50%) + dieta • 10% dodatek za tymczasowy charakter pracy + 10% dodatek za ekwiwalent urlopowy doliczany do stawki podstawowej • Comiesięczne wypłaty na konto • Zapewnione darmowe zakwaterowanie • Służbowy samochód oraz zapewnione narzędzia • Pomoc w dopełnieniu formalności • Zwrot kosztów podróży Jaki będzie Twój zakres prac? • Wykonywanie prac murarskich, takich jak budowa lub naprawa dróg, chodników, krawężników z materiałów takich jak pustak żużlowy oraz kamień • Wykonywanie konstrukcji zbrojeniowych • Budowa kanalizacji Jeśli jesteś doświadczonym i wykwalifikowanym murarzem prześlij swoją aplikację za pośrednictwem linku: https://grhpolska.recruitify.ai/job/a7d4152b-0fe5-4142-bfd9-660e8f17dc7a?sourceId=624 Skontaktuj się z nami od Poniedziałku do Piątku w godzinach 8:00 - 16:00 Aneta: +48 501 - pokaż numer telefonu - Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).” Klauzula informacyjna dla kandydata: grhpolska.com/klauzula-informacyjna/ Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Logistyk
Logistyk
Płock 30+ kilka dni temu

Szukamy pracownika na stanowisko Logistyka (pełen etat). Wymagamy od kandydata: -prawo jazdy kat. B, -dobra znajomość pakietu MS Office, -znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym, -umiejętność organizowania pracy własnej, -odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone obowiązki, -komunikatywność. Opis stanowiska: -przygotowywanie dokumentacji, -sporządzanie raportów, -wydawanie przepustek, -kontakt z dostawcami w aspektach logistycznych. Oferujemy: -umowę o pracę, -stabilne zatrudnienie; -nieustanny rozwój, -łatwą asymilacje z innymi pracownikami, -zdobycie doświadczenia zawodowego. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na podany adres mailowy: rekrutacja(małpa)hmpartnerbhp.pl. PROSZĘ WPISAĆ W TEMAT: PRACA LOGISTYK. W CV proszę pamiętać o dodaniu poniższej treści: Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie przez H&M Partner BHP Hubert Szczutowski 09-410 Płock, ul. Wyszogrodzka 161/34, moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji procesu rekrutacji.

Filtr