Sortowanie:
Znaleziony: 15 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center w Płock
Praca biurowa Call Center w Płocku  pon-pt 8-16 wolne weekendy!
Praca biurowa Call Center w Płocku pon-pt 8-16 wolne weekendy!
nowe Płock 6 dni plecy

Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą w zakresie marketingu internetowego i świadczymy usługi dla małych, średnich oraz dużych firm w całej Polsce. Firma istnieje od 8 lat i każdego tygodnia nabywa nawet ok. 1000 nowych klientów. Poszukujemy pracowników na stanowisko: Specjalisty ds. sprzedaży/konsultanta telefonicznego średnie wynagrodzenie - 3500zł-7000zł NETTO Zapewniamy: wysokie wynagrodzenie (podstawa + system prowizyjny od 30 do 200zł za jedną sprzedaż + konkursy), umowa o pracę po okresie próbnym, praca w systemie jednozmianowym 08:00-16:00 możliwość wyjścia nawet o g. 12:00 (przy zrealizowanym celu), możliwość rozwoju osobistego oraz awansu, szkolenie z zakresu technik sprzedażowych oraz marketingu, objęcie ubezpieczeniem zdrowotnym, wolne weekendy, miłą atmosferę, spotkania integracyjne. Wymagania: -podstawowa obsługa komputera, -komunikatywność, -chęć pracy, - zaangażowanie.

*Call Center, rynek polski! 100% zdalnie!
*Call Center, rynek polski! 100% zdalnie!
Płock 12 dnia plecy

Opis oferty pracySelvoy to międzynarodowe omnichannel contact center, które przenosi doświadczenie konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działania to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Oczekiwania: - łatwość w nawiązywaniu kontaktu z ludźmi - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, bądź sprzedaży - otwarta postawa - zażowanie w rozmowę z klientem Zadania: - sprzedaż produktów z portfolio firmy - obsługa infolinii przychodzącej i wychodzącej - udzielanie informacji na temat produktów i dobór odpowiednich rozwiązań - wprowadzanie danych do systemu Oferujemy: - stabilne wynagrodzenie podstawowe i prowizję od sprzedaży - zatrudnienie w oparciu o umowy cywilnoprawne - pakiet benefitów pozapłacowych - pełne wdrożenie w ramach współpracy - współpracę w pełni zdalną Nie czekaj na lepszy moment - aplikuj!

Call Center - KONSULTANT-Młodszy Doradca w Zespole Assistance
Call Center - KONSULTANT-Młodszy Doradca w Zespole Assistance
Płock 12 dnia plecy

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Młodszy Doradca w Zespole AssistanceJakie będą Twoje obowiązki?Pomoc naszym Klientom w trudnych sytuacjach życiowych, komunikacyjnych, zdrowotnychKompleksowa obsługa połączeń od Klientów: udzielanie informacji o zakresie umowy ubezpieczenia, kontakt z Partnerami Zewnętrznymi, przyjmowanie reklamacjiWsparcie naszych Klientów, którzy będą potrzebowali Twojej pomocy w każdej części Polski i EuropySzukamy osoby, która?Dobrze czuje się w kontaktach z Klientem (telefonicznym lub mailowym)Lubi pomagać innym ludziomChce poznać branżę ubezpieczeniową od podstawChce zdobywać nową wiedzę oraz mieć realny wpływ na swój rozwójPosługuje się pakietem MS OfficeJest osobą komunikatywną, o wysokiej kulturze osobistejCo możemy Ci zaoferować?Umowę zlecenieWynagrodzenie zasadnicze i atrakcyjny system premiowyLiczne szkolenia, które wdrożą Cię w tematykę ubezpieczeńGrafik dopasowany do Twoich potrzeb: pracujemy w trybie zmianowym, w niektórych zespołach także na zmiany nocneDogodną lokalizacjęDofinansowanie do Karty MultisportPrzyjazny zespół Pracowników

*Call Center, rynek szwedzki! 100% zdalnie!
*Call Center, rynek szwedzki! 100% zdalnie!
Płock 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy ekspertami w dziedzinie customer experience. Już od ponad 7 lat zdobywamy cenne doświadczenie, tworząc międzynarodowe omnichannel contact center. Jesteśmy świadomi, że to skumulowane wrażenia ze wszystkich interakcji, zachodzących pomiędzy marką a konsumentami, wpływają na ich decyzje zakupowe. Dołącz do nas jako specjalista ds. sprzedaży na rynku szwedzkim! Nie wymagamy doświadczenia sprzedażowego, we wszystko wdrażamy. Co jest dla nas ważne? • nastawienie na długotrwałą współpracę • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku szwedzkiego • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa (ok. 5400 zł brutto) i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

Doradca klienta- Płock
Doradca klienta- Płock
Płock 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Dla naszego klienta, lidera branży AGD/IT/RTV w Polsce, poszukujemy pracownika na stanowisko: DORADCA KLIENTA Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller) Zapewnimy Ci: • średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: o ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej 9 tys. zł o ponad 20% zarabia 7 – 8 tys. zł sam/a zdecydujesz, w której grupie będziesz! • promesę, czyli gwarancję premii przez pierwsze 3 mc (masz spokojną głowę do wdrożenia w obowiązki) • umowę o pracę bez okresu próbnego • kartę MultiSport z dofinansowaniem • prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem (także dla Twojej rodziny) • ubezpieczenie na życie dla Ciebie i bliskich • zniżki na zakupu w naszych elektromarketach • Program Poleceń Pracowników (do 2000 zł za osobę) • bony i premie świąteczne • nagrody jubileuszowe • szansę na awans • wsparcie fundacji Mediaexpert „Włącz się” • kontakt z najnowszą technologią • szkolenia produktowe i sprzedażowe Twoje zadania: • dobór produktów do potrzeb klientów • zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych • prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami • przyjmowanie dostaw • ekspozycja towarów • dbanie o ład i porządek w elektromarkecie Od Ciebie oczekujemy: • komunikatywności i umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby klientów • orientacji na osiąganie celów sprzedażowych • dążenia do podnoszenia wiedzy i kompetencji • doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl

*Call Center z j. portugalskim! 100% zdalnie!
*Call Center z j. portugalskim! 100% zdalnie!
Płock 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy ekspertami w dziedzinie customer experience. Już od ponad 7 lat zdobywamy cenne doświadczenie, tworząc międzynarodowe omnichannel contact center. Jesteśmy świadomi, że to skumulowane wrażenia ze wszystkich interakcji, zachodzących pomiędzy marką a konsumentami, wpływają na ich decyzje zakupowe. Dołącz do nas jako specjalista ds. sprzedaży na rynku portugalskim! Nie wymagamy doświadczenia sprzedażowego, we wszystko wdrażamy. Co jest dla nas ważne? • nastawienie na długotrwałą współpracę • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku portugalskiego, • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa (ok. 4450 zł brutto) i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

Młodszy Doradca w Zespole Assistance - PŁOCK
Młodszy Doradca w Zespole Assistance - PŁOCK
Płock 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPrzykładasz wagę do nowych, realnych możliwości? Chcesz mieć większy udział w rozwoju firmy i poszerzyć swoje umiejętności? Global Assistance Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowej grupy ubezpieczeniowej Vienna Insurance Group. W chwili obecnej spółki z grupy Global Assistance mają swoje siedziby w Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii oraz w Polsce. Global Assistance Polska odpowiada za operacyjne zarządzanie pionem Assistance w obszarze obsługi Towarzystw Ubezpieczeniowych z Grupy VIG, jak i za świadczenie usług Assistance dla klientów spoza Grupy. Młodszy Doradca w Zespole Assistance - PŁOCK Twój zakres obowiązków • Pomoc naszym Klientom w trudnych sytuacjach życiowych, komunikacyjnych, zdrowotnych • Kompleksowa obsługa połączeń od Klientów: udzielanie informacji o zakresie umowy ubezpieczenia, kontakt z Partnerami Zewnętrznymi, przyjmowanie reklamacji • Wsparcie naszych Klientów, którzy będą potrzebowali Twojej pomocy w każdej części Polski i Europy Nasze wymagania • Swoboda w kontakcie z Klientem (telefonicznym lub mailowym) • Chęć pomocy innym ludziom • Chęć poznania branży ubezpieczeniowej od podstaw • Chęć zdobycia nowej wiedzy oraz realny wpływ na swój rozwój • Znajomość pakietu MS Office • Umiejętność swobodnej komunikacji oraz wysokiej kultury osobistej To oferujemy • Umowę zlecenie • Możliwość pracy zdalnej • Wynagrodzenie zasadnicze i atrakcyjny system premiowy • Liczne szkolenia, które wdrożą Cię w tematykę ubezpieczeń • Grafik dopasowany do Twoich potrzeb: pracujemy w trybie zmianowym, w niektórych zespołach także na zmiany nocne • Dogodną lokalizację • Dofinansowanie do Karty Multisport • Przyjazny zespół Pracowników Aplikuj tutaj: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=56237e4caaf840d5ae2d9d47b18f9d1b

*Call Center z j. niemieckim! 100% zdalnie!
*Call Center z j. niemieckim! 100% zdalnie!
Płock 30+ kilka dni temu

Jesteśmy ekspertami w dziedzinie customer experience. Już od ponad 7 lat zdobywamy cenne doświadczenie, tworząc międzynarodowe omnichannel contact center. Jesteśmy świadomi, że to skumulowane wrażenia ze wszystkich interakcji, zachodzących pomiędzy marką a konsumentami, wpływają na ich decyzje zakupowe. Dołącz do nas jako specjalista ds. sprzedaży na rynku niemieckim. Nie wymagamy doświadczenia sprzedażowego, we wszystko wdrażamy. Co jest dla nas ważne? • umiejętność biegłego porozumiewania się w języku niemieckim • nastawienie na długotrwałą współpracę • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku niemieckiego • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa (ok. 4800zł brutto) i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

*Call Center z j. bułgarskim! 100% zdalnie!
*Call Center z j. bułgarskim! 100% zdalnie!
Płock 30+ kilka dni temu

Jesteśmy ekspertami w dziedzinie customer experience. Już od ponad 7 lat zdobywamy cenne doświadczenie, tworząc międzynarodowe omnichannel contact center. Jesteśmy świadomi, że to skumulowane wrażenia ze wszystkich interakcji, zachodzących pomiędzy marką a konsumentami, wpływają na ich decyzje zakupowe. Dołącz do nas jako specjalista ds. sprzedaży na rynku bułgarskim. Nie wymagamy doświadczenia sprzedażowego, we wszystko wdrażamy. Co jest dla nas ważne? • umiejętność biegłego porozumiewania się w języku bułgarskim • nastawienie na długotrwałą współpracę • umiejętność organizacji pracy własnej oraz współdziałanie z Team Liderem, • bardzo zależy nam na postawie proaktywnej w proponowaniu rozwiązań naszym klientom, • lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz w uprzejmy sposób odpowiadać na każdy argument. Twoje obowiązki to: • obsługa sprzedażowa klientów indywidualnych rynku bułgarskiego • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich do potrzeb klienta produktów • weryfikacja opinii/poziomu satysfakcji klientów • wprowadzanie danych do systemy zgodnie z wewnętrznymi standardami jakości Co oferujemy? • pracę w 100% zdalnie • zapewniamy sprzęt do pracy na terenie całej Polski • rozwój – zarówno biznesowo w kontekście sprzedaży, ale też w zakresie indywidualnych talentów, • płacę na wysokim poziomie – stabilna podstawa (ok. 4450 zł brutto) i comiesięczna prowizja od sprzedaży, • możliwość wyboru formy zatrudnienia (Umowa cywilno-prawna + płatny ZUS/ B2B), • oferujemy pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport) Nasza współpraca rozpoczyna się od szkolenia wdrażającego. Nasi Trenerzy z największą starannością wtajemniczą Cię w najlepsze techniki sprzedażowe abyś od samego początku mógł/mogła czerpać radość i satysfakcję z pracy i oczywiście zarobków :) Wszystkiego Cię nauczymy!

Praca w CC z j. niemieckim! 100% zdalnie!
Praca w CC z j. niemieckim! 100% zdalnie!
Płock 30+ kilka dni temu

Szukasz stałej ZDALNEJ, pracy w której będziesz mógł wykorzystać swój język niemiecki? Jesteś uczniem lub studentem? Jesteś rodzicem i szukasz zajęcia? Zależy Ci na doskonałej atmosferze w pracy? Naturalność komunikacji i wysokie kompetencje naszych specjalistów to fundament naszej drogi z Klientem. Jesteśmy tutaj dla Ciebie- Naturalnie! DOŚWIADCZENIE NIE JEST KONIECZNE – wszystkiego Cię nauczymy! ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • obsługa sprzedażowa klientów - połączenia przychodzące i wychodzące – TO KLIENCI KONTAKTUJA SIĘ Z NAMI, BĄDŹ MY Z NASZYMI STAŁYMI KLIENTAMI • powiększanie koszyka zakupowego klienta, dobór odpowiedniej suplementacji • badanie satysfakcji klientów z zakupionych produktów WYMAGANIA: • język niemiecki na poziomie C1 • realizacja celów w zakresie sprzedaży i obsługi klienta – WSZYSTKIEGO CIE NAUCZYMY! • aktywne słuchanie, które przełoży się na twoje wyniki ;) • samodzielna i efektywna organizacja pracy • gotowość do pracy w pełnym wymiarze godzin • doświadczenie w pracy Call Center będzie dodatkowym atutem ;) OFERUJEMY: • PRACE ZDALNĄ – to ty wybierasz miejsce, skąd chcesz pracować • Cenimy różnorodność – NIE WAŻNE W JAKIM WIEKU JESTEŚ – to my dajemy ci szansę na rozwój • ponadprzeciętne wynagrodzenie solidna podstawa + premia każdego miesiąca • większość naszej kadry to osoby, które zaczynały na twoim stanowisku – MOŻESZ BYĆ NASTĘPNY! • szkolenia wdrożeniowe – dążymy do najlepszej jakości obsługi klienta oraz zależy nam na swobodzie twojej rozmowy • prace między godziną 8:00-16:00 oraz jedna zmiana między godz. 12:00-20:00 Jeśli powyższe zagadnienia opisują Ciebie, nie zwlekaj i aplikuj ;)

Telefoniczny Doradca Klienta - PROJEKT ZDALNY
Telefoniczny Doradca Klienta - PROJEKT ZDALNY
Płock 30+ kilka dni temu

Zespół Obsługi Klienta pilnie poszukuje osób do pracy na stanowisko: Telefoniczny Doradca Klienta W naszym Zespole będziesz zajmował się: - telefoniczną obsługą nowych Klientów, w tym zwłaszcza sprzedażą oraz profesjonalnym doradztwem produktowym - telefoniczną obsługą stałych Klientów firmy oraz przedstawianiem im nowych ofert - zarządzaniem bazą klientów Jesteś idealnym Kandydatem jeżeli: - lubisz rozmawiać przez telefon i nie boisz się kontaktu z Klientem - potrafisz sprawnie obsługiwać komputer oraz posiadasz dostęp do Internetu - chcesz pracować w systemie pracy zdalnej (home office) - chcesz pracować na pełen etat lub elastycznie dobierać sobie godziny pracy - masz dużą motywację do pracy - dodatkowym atutem będzie to jeżeli pracowałeś/pracowałaś na podobnym stanowisku Z naszej strony proponujemy: - wynagrodzenie składające się z wynagrodzenia podstawowego oraz systemu premiowego - możliwość wypłaty raz w tygodniu - możliwość pracy zdalnej w domu (home office) - niezależnie od miejsca zamieszkania - rekrutację oraz szkolenie wdrażające do pracy w formie online - partnerską atmosferę współpracy - stałe wsparcie Supervisora - możliwość rozpoczęcia pracy „od zaraz" Wszystkie osoby zainteresowane - prosimy o przesyłanie CV poprzez formularz Lento. Prosimy o dołączenie zgodny na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji. Do usłyszenia! :-)

Doradca Klienta ds. Ubezpieczeń - Płock
Doradca Klienta ds. Ubezpieczeń - Płock
Płock 30+ kilka dni temu

DOM UBEZPIECZENIOWY SPECTRUM to ogólnopolska sieć multiagencyjnej sprzedaży produktów ubezpieczeniowych. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2006 roku i od tej pory intensywnie rozwijamy się w zakresie oferty oraz obsługi klienta. Specjalizujemy się w doradztwie oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych osobom fizycznym i podmiotom gospodarczym. Działamy na rzecz ponad 30 towarzystw ubezpieczeniowych. W naszej ofercie znajdziecie Państwo całą gamę ubezpieczeń. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy współpracownika na stanowisko: Doradcy Klienta ds. Ubezpieczeń Miejsce pracy – Płock Wymagania: wykształcenie minimum średnie łatwość nawiązywania kontaktów operatywność szybkie przyswajanie wiedzy znajomość obsługi komputerowych aplikacji biurowych Mile widziane: doświadczenie w branży ubezpieczeniowej wyższe wykształcenie znajomość branży ubezpieczeń doświadczenie w sprzedaży doświadczenie w obsłudze klienta znajomość technik sprzedaży' prawo jazdy kat. B Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pełen etat możliwość rozwoju zawodowego w tym szansa na pracę na stanowisku kierowniczym szkolenia - wiedza specjalistyczna pracę w dynamicznym zespole Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV, list motywacyjny, zdjęcie) z podaniem miasta zatrudnienia w tytule wiadomości przez formularz kontaktowy dostępny poniżej lub na adres e-mail: aplikacje(malpa)dus.net.pl Z dopiskiem: „Zgadzam się na przetwarzanie przez DOM UBEZPIECZENIOWY SPECTRUM Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów obecnej rekrutacji”. W każdym czasie można cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem aplikacje(malpa)dus.net.pl

Doradca Ds. Sprzedaży w ASO TOYOTA Andrzej Kompiński
Doradca Ds. Sprzedaży w ASO TOYOTA Andrzej Kompiński
Płock 30+ kilka dni temu

Autoryzowana Stacja Obsługi TOYOTA Andrzej Kompiński w Płocku - lider branży motoryzacyjnej na rynku lokalnym, najlepszy sprzedawca w mieście z ponad 30-letnim doświadczeniem, prowadzi nabór na stanowisko: Doradca Ds. Sprzedaży. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do aplikowania. Doradca Ds. Sprzedaży w ASO TOYOTA Andrzej Kompiński Obowiązki Do obowiązków należy: - pozyskiwanie nowych klientów, - przygotowywanie ofert sprzedażowych, - przeprowadzanie prezentacji, - negocjowanie umów oraz nadzór nad ich finalizacją, - sporządzanie raportów sprzedażowych, - udział w przetargach - doradzanie klientom. - wystawianie faktur Wymagania Przynajmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość obsługi komputera Znajomość motoryzacji. Prawo jazdy. Wysoka kultura osobista. Znajomość j.angielskiego Oferujemy - Atrakcyjna forma wynagrodzenia - Umowa o pracę - Profesjonalne wdrożenie - Bezpłatne miejsce parkingowe - Szkolenia i eventy - Możliwość zakupu samochodu w specjalnym programie pracowniczym - Bez prowizyjny zakup części i usług - Pakiet - Fundusz Świadczeń Socjalnych

Płatny Staż w Oddziale - Płock
Płatny Staż w Oddziale - Płock
6 zł
Płock 30+ kilka dni temu

Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24. Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z naszych oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji. Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową kariera.promedica24 pl – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Jesteś na początku swojej kariery zawodowej? Chciałbyś zdobyć doświadczenie firmie o stabilnej pozycji na rynku? Oczekujesz przyjemnej atmosfery i pracy z fajnymi ludźmi? Jeżeli na powyższe pytania odpowiedziałeś TAK, koniecznie zgłoś się do nas! Potrzebujemy właśnie Ciebie! Rozpocznij płatny staż w wymiarze minimum 160 godzin miesięcznie w Promedica24! Dołączając do nas będziesz: • odpowiadać za wsparcie administracyjne biura, • wspierać procesy rekrutacyjne, • publikować ogłoszenia, • poszukiwać nowych kandydatów na stanowisko opiekuna osób starszych, • obdzwaniać bazy kontaktów, • obsługiwać klienta w biurze. Oczekujemy od Ciebie: • pierwszych doświadczeń w obsłudze klienta, • zaradności i wielozadaniowości, • zdolności organizacyjnych, • umiejętności obsługi urządzeń biurowych • prawa jazdy kat. B. Co możemy Ci dać: • Nasi Koledzy przeprowadzą z Tobą odpowiednie szkolenia, więc nie musisz bać się pierwszego dnia pracy. • Chcesz zarobić pierwsze pieniądze? Oferujemy płatny staż w oparciu o umowę zlecenie. • Z nami masz możliwość wyjścia do ludzi! Z pewnością nie grozi Ci nuda za biurkiem. • Udział w rekrutacji opiekunów da Ci możliwość realnego wpływu na rozwój firmy. • dostęp do platformy e-learningowej, • spotkania integracyjne, • program rekomendacji pracowników, • W razie potrzeby służymy Ci wsparciem i pomocą, bo przecież na opiece znamy się najlepiej! W pracy liczy się dla nas uśmiech i pozytywne podejście! Nie wierzysz? Odwiedź jeden z naszych oddziałów i przekonaj się sam! Jesteś już wystarczająco przekonany, żeby ułożyć z nami swoją karierę? Nie czekaj, aplikuj !

Specjalista ds. sprzedaży usług produkcji kontraktowej B2B
Specjalista ds. sprzedaży usług produkcji kontraktowej B2B
Płock 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków - Sprzedaż usług produkcji kontraktowej suplementów diety - Pozyskiwanie nowych klientów - Budowanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi - Stały i bezpośredni kontakt z klientami - Tworzenie wycen oraz ofert dla klientów Nasze wymagania - Bardzo dobrej organizacji pracy własnej - Znajomości technik negocjacyjnych - Umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i planowania - Dobrze rozwinięte umiejętności zdolności interpersonalne, łatwość w nawiązywaniu kontaktów - Doświadczenia w pozyskiwaniu nowych klientów - Samodzielności w działaniu i umiejętności szybkiego podejmowania decyzji - Odpowiedzialności i rzetelnego wykonywania zadań - Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - Doświadczenie w branży FMCG będzie dodatkowym atutem To oferujemy - pracę w naszym biurze, w Płocku - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy B2B lub B2C - wynagrodzenie zasadnicze + prowizja od sprzedaży - możliwość rozwoju kariery zawodowej - szkolenia wewnętrzne - niezbędne narzędzia pracy O nas Pharmovit® to marka o ugruntowanej pozycji na polskim rynku suplementów diety. Od początku naszej działalności dążymy do dynamicznego rozwoju w oparciu o zaawansowane zaplecze naukowo-technologiczne i wykwalifikowany personel. Konsekwencja w działaniu sprawia, że staliśmy się rozpoznawalnym brandem dla klienta detalicznego i cenionym partnerem w produkcji suplementów diety dla innych marek. Jesteśmy liderem technologii Clean Label na polskim rynku suplementów diety oraz produkcji suplementów diety w płynie.

Filtr