Sortowanie:
Znaleziony: 373 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Poznań
praca biurowa | ENEA Operator | absolwent Wydziału Elektrycznego/WARiE
praca biurowa | ENEA Operator | absolwent Wydziału Elektrycznego/WARiE
nowe Poznań wczoraj

Głównym zadaniem ENEA Operator sp. z o.o. jest zapewnienie naszym Klientom równoprawnego dostępu do sieci elektroenergetycznej oraz ciągłych dostaw energii elektrycznej o wysokich parametrach jakościowych. Oznacza to, że jesteśmy zobligowani do pełnego dysponowania siecią: jej eksploatacji, konserwacji, ciągłej rozbudowy oraz jak najszybszego usuwania wszelkich występujących awarii. Dbamy o rozwój i systematyczne ulepszanie naszych linii i urządzeń dystrybucyjnych w celu poprawiania jakości naszych usług. Zatrudniamy ponad 4 tysiące silnie zmotywowanych ludzi, z pasją realizujących swoje zadania. Naszymi wartościami są Uczciwość, Odpowiedzialność, Kompetencja i Bezpieczeństwo.Oddział Dystrybucji Poznań/ Rejon Dystrybucji Poznań/ Dział Rozwoju i Inwestycjiinformuje, że poszukuje pracownika na stanowisko:Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Rozwoju i InwestycjiTwój zakres obowiązków:Realizacja polityki przyłączeniowej Spółki.Udział w opracowywaniu koncepcji rozwoju sieci elektroenergetycznej.Udział w opracowywaniu planu inwestycyjnego i planu rozwoju.Określanie warunków przyłączenia oraz zapewnień dostawy energii elektrycznej dla odbiorców zakwalifikowanych do IV, V i VI grupy przyłączeniowej dla przyłączenia których nie jest wymagana rozbudowa sieci SN.Negocjowanie zapisów umów o przyłączenie z odbiorcami, zgodnie z podziałem kompetencyjnym określonym w obowiązujących procedurach i przygotowywanie ich do podpisania przez odbiorcę i ENEA Operator Sp. z o.o..Współpraca z Wydziałem Przyłączeń i Rozwoju Sieci w zakresie opiniowania: miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, studiów uwarunkowań, kierunków zagospodarowania przestrzennego i innych dokumentów planistycznych.Przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz udział w postępowaniach przetargowych.Sprawdzanie i korygowanie wniosków oraz oświadczeń o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.Współpraca z organami administracji państwowej, jednostkami samorządowymi, instytucjami i osobami fizycznymi w zakresie realizowanych zadań inwestycyjnych.Uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji projektowych pod względem technicznym i formalno-prawnym.Odbiór dokumentacji projektowej.Monitorowanie realizacji i rozliczanie umów o przyłączenie.Monitorowanie i rozliczanie prowadzonych inwestycji.Aktualizacja danych w systemie informacji o sieci.Nasze wymagania:Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne (elektrotechnika, energetyka lub pokrewne),Znajomość zagadnień dotyczących infrastruktury elektroenergetycznej,Umiejętność czytania map i schematów sieci,Dobra znajomość obsługi komputera, programów MS Excel, MS Word,Prawo jazdy kat. B.Sumienność,Obowiązkowość,Umiejętność pracy w zespole,Zaangażowanie w powierzone obowiązki,Komunikatywność i umiejętność analitycznego myślenia.Mile widziane:Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego, preferowane na stanowisku o podobnym charakterze,Świadectwo kwalifikacyjne „D”,Znajomość Prawa Budowlanego i Prawa Energetycznego,Znajomość systemów OWT, SIS, SAP.Oferujemy:Możliwość udziału w projektach rozwojowych i szkoleniowych realizowanych dla ENEA Operator sp. z o.o..Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji.Konkurencyjny pakiet benefitów m. in. dostęp do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, program emerytalny, dofinansowanie do zajęć sportowych, wypoczynku, biletów do kina, teatru.INFORMACJE:Przewidywany termin zatrudnienia: wrzesień 2024 r.Miejsce pracy: Poznań, ul. Panny Marii 2Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji, klikając w przycisk "Aplikuj teraz"  w terminie do: 06-08-2024youtu.be/7cV0tLrBWEsPozostałe oferty pracy:www.operator.enea.pl/praca- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Pracownik Punktu Informacji i Szatni / CH Posnania
Pracownik Punktu Informacji i Szatni / CH Posnania
Poznań wczoraj

APSYS - międzynarodowy deweloper, zarządca i inwestor, lider rynku zarządzający największym w Polsce portfelem centrów handlowych.Twój zakres obowiązków:Udzielanie informacji Klientom CentrumInformowanie o usługach i udogodnieniach CentrumObsługa szatniKoordynacja zapisów i rezerwacji na usługi m.in. stylistkiPomoc w przygotowaniu dokumentówUtrzymywanie kontaktu telefonicznego i mailowego z Klientami CentrumObsługa programu i sprzedaż Kart Podarunkowych oraz Karty Stałego KlientaZastępstwo w recepcji Dyrekcji CentrumPrzygotowywanie zestawień i raportówWspółpraca z najemcami i kontrahentami CentrumWymagania:Gotowość do pracy w systemie zmianowym (popołudnia, weekendy); oferujemy bardzo elastyczny grafikKomunikatywna znajomość języka angielskiegoWykształcenie min. średnieKomunikatywność i operatywność w działaniuSamodzielność i bardzo dobra organizacji pracyŁatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji interpersonalnychStatus studenta - mile widzianeOferujemy:Elastyczny czas pracyMożliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego​Praca z ekspertami i możliwość realizacji ciekawych zadań​

Przyjmiemy Bez Doświadczenia
Przyjmiemy Bez Doświadczenia
Poznań wczoraj

Szukamy ludzi z powerem do pracy w naszej firmie, potrzebujesz jedynie zaangażowania i ochoty na progres. Nie masz doświadczenia? Nie ma problemu! Jeśli pozytywnie przejdziesz rozmowę kwalifikacyjną i zobaczymy w Tobie potencjał to dostaniesz u na pakiet szkoleń i razem stworzymy Twoją Karierę.Czym się będziesz zajmować?zapewnianie profesjonalnej i przyjaznej obsługi naszych klientówbudować długoterminowe relacje z klientembudowanie wizerunku firmywspółpraca z działem Back OfficeCo masz w pakiecie?Czas na chillout na integracyjnych spotkaniachBiuro w sercu SzczecinaNapęd do działania z kawą, herbatą i słodką przekąską lub owocemProfesjonalne wsparcie i szkoleniaNowoczesne, komfortowe biuroZAAPLIKUJ! Spotkamy się i porozmawiamy, być może współpraca z naszą firmą będzie świetnym początkiem Twojej Kariery.Szukamy ludzi z powerem do pracy w naszej firmie, potrzebujesz jedynie zaangażowania i ochoty

Stażysta w dziale E-commerce / Stażystka w dziale E-commerce
Stażysta w dziale E-commerce / Stażystka w dziale E-commerce
Poznań wczoraj

Dla naszego klienta, lidera z branży elektronicznej, poszukujemy stażystów do działu E-Commerce.Zadania:Działanie jako osoba kontaktowa dla klientów w tematach związanych z zamówieniamiŚledzenie i kontrolowanie statusu przesyłekRozwiązywanie tematu skargInformowanie klientów o progresie związanym z przesyłkąWspółpraca z dostawcamiOczekiwania:Wykształcenie logistyczne lub z kierunku pokrewnegoDyspozycyjność w zakresie minimum 30 godzin tygodniowoAngielski na dobrym poziomie w mowie i piśmieProaktywność i dobra organizacja pracyOferta:Umowa zlecenie na 6 miesięcyPraca hybrydowaElastyczne godziny pracyPraca w prestiżowej znanej firmiePełen pakiet szkoleń, w tym osoba ściśle dedykowana dla Ciebie, dbająca o Twoje wprowadzenie do firmy

Specjalista ds. obsługi klienta i administracji
Specjalista ds. obsługi klienta i administracji
Poznań wczoraj

Jeżeli jesteś osobą zorganizowaną, lubisz kontakt z ludźmi i chcesz rozwijać się w branży OZE, zapraszamy do wzięcia udziału w naszej rekrutacji :-)Dołącz do nas i twórz przyszłość z odnawialnymi źródłami energii!Zakres obowiązków: - Obsługa klienta- Wysyłka i odbiór poczty- Obróbka dokumentów- Wysyłanie dotacji i wniosków do energetyki Oczekujemy:- Dobrej organizacji pracy- Zaangażowania i sumienności- Umiejętności obsługi komputera i podstawowych programów biurowych- Komunikatywności i kultury osobistejOferujemy:- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży OZE- Przyjazną atmosferę pracy- Szkolenia wstępne i wsparcie ze strony doświadczonego zespołu Doświadczenie mile widziane, ale niewymagane!

Specjalista ds. Obsługi Pacjentów
Specjalista ds. Obsługi Pacjentów
Poznań wczoraj

Chcesz dołączyć do zespołu odpowiedzialnego za bezpośredni i telefoniczny kontakt z pacjentem, pracującego na rejestracji i odpowiedzialnego za prawidłowe funkcjonowanie całej placówki medycznej?Poszukujemy osobę z doświadczeniem w obsłudze klienta, odznaczającą się pozytywnym usposobieniem, wysoką kulturą osobistą, wykazującą inicjatywę, komunikatywną oraz nastawioną na pomoc drugiej osobie. Dodatkowo posługującą się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym i chętną na podejmowanie nowych wyzwań. Proponujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie. Połowa etatu ok 80 h.Elastyczny system pracy. Wsparcie zespołu. Współpraca z lekarzami specjalistami. Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w branży medycznej. Zapraszamy do składania cv. CENTRUM MEDYCZNE ZWIERZYNIECKAul. Zwierzyniecka 30/28Poznańwww.cmzwierzyniecka.plwww.centrumznamion.pl

Asystentka Oddziału  Expander
Asystentka Oddziału Expander
Poznań 2 dnia plecy

Expander. Kredyty to nasza bajka Jesteśmy liderem w dostarczaniu najlepszych rozwiązań finansowych w Polsce: kredytów hipotecznych, gotówkowych, firmowych, nieruchomości i usług finansowania przedsiębiorstw. Jesteśmy wiodącą firmą na rynku pośrednictwa finansowego, wyróżniającą się innowacyjnym podejściem do klienta oraz jakością świadczonych usług. Nasza firma to przede wszystkim zespół wszechstronnych ekspertów, wspierających swoich klientów na każdym etapie ich życia.Firmę Expander tworzą ludzie, którzy lubią swoją pracę. Spełniamy marzenia klientów i robimy to dobrze.Asystent / Asystentka OddziałuMiejsce pracy: PoznańNa co dzień w pracy:Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziałuRealizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacjiWspierasz pracę Ekspertów Finansowych i NieruchomościowychObsługujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą (odbiór, weryfikacja, wysyłka, prowadzenie zestawień)Zarządzasz ruchem Klientów w oddzialeRealizujesz inne zadania zlecone przez przełożonegoZapraszamy do współpracy, jeśli: Podchodzisz do pracy z motywacją i zaangażowaniemChętnie rozwijasz swoje kompetencje merytoryczneCechuje Cię samodzielność, systematyczność i dokładnośćMasz wykształcenie minimum średnieJesteś w pełni dyspozycyjna/yCo dajemy od siebie:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPakiet szkoleń przygotowujący do rozpoczęcia współpracyProsty i przejrzysty CRM, umożliwiający sprawne zarządzanie zadaniamiWsparcie ze strony dedykowanych departamentów w Centrali firmyPrywatna opieka medycznaUbezpieczenie na życieSłużbowy laptop i telefonBiuro w atrakcyjnej lokalizacjiOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV lub telefon

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Poznań 2 dnia plecy

Serwis samochodowy zatrudni pracownika biurowego w charakterze doradcy serwisowego.Zakres obowiązków:-obsługa poczty e-mail-bezpośredni kontakt z klientem-prowadzenie kalendarza spotkań-archiwizacja dokumentówWymagania:czynne prawo jazdybrak nałogówwiek 19-30 latwysoka kultura osobistaMiejsce pracy: Poznań-UmultowoCzas pracy: pn-pt 8.00-16.00 jedna sobota w miesiącu 8.00-13.00

Telemarketing / Asystentka / rozmowy wychodzące
Telemarketing / Asystentka / rozmowy wychodzące
Poznań 3 kilka dni temu

Od zaraz zatrudnimy 2 osoby Twój zakres obowiązkówumawianie prezentacji domowych dla Działu Handlowegoprzygotowywanie grafiku spotkańutrzymywanie stałego kontaktu z Klientami i Przedstawicielami HandlowymiNasze wymaganianienaganna wymowakomunikatywnośćmiłe usposobienieMile widzianedoświadczenie w telemarketingu - umawianie prezentacji domowychBenefityOwoceZniżki na firmowe produkty i usługiSpotkania integracyjneBrak dress code’uKawa / herbataNapojeParking dla pracownikówStrefa relaksuKarty przedpłaconeBony towarowePaczki świąteczneŚwiętowanie urodzin

Spółka zatrudni studentów zaocznych do pracy biurowej.
Spółka zatrudni studentów zaocznych do pracy biurowej.
Poznań 3 kilka dni temu

Spółka zatrudni studentów zaocznych na pełen etat do pracy biurowej oraz do działu obsługi klienta. Wynagrodzenie w okresie próbnym 4 200 zł netto.Zapewniamy szkolenia, miłą atmosferę, pracę w młodym zespole, możliwość rozwoju i szybkiego awansu oraz zatrudnienia na stałe po okresie próbnym.Oczekujemy:sumienności i lojalności w pracyrzetelnego wypełniania powierzonych obowiązkówumiejętności prowadzenia rozmów z klientamiProponujemy:elastyczne godziny pracypracę w młodym i ambitnym zespoleszybki wzrost wynagrodzenia po okresie próbnymZapraszamy do składania CV lub o kontakt telefoniczny.

Pracownik/Pracownica Biura Magazynu
Pracownik/Pracownica Biura Magazynu
Poznań 3 kilka dni temu

Firma Greenyard Logistics Poland specjalizująca się w obrocie produktami świeżymi, poszukuje pracowników na stanowisko:PRACOWNIK BIURA MAGAZYNUMiejsce pracy: DĄBRÓWKA, ul. Logistyczna 7Czas pracy: 5 dni pracy między NIEDZ a PT (pracująca niedziela rekompensowana dniem wolnym), system zmianowy: (4-12/6-14/12-20/14-22)Do Twoich obowiązków należeć będzie:obsługa systemu logistycznego,wypełnianie i wydawanie dokumentów przewozowych,wyjaśnianie reklamacji,bieżące tworzenie zestawień oraz raportów,proste prace administracyjno - biurowe (skanowanie, kserowanie, porządkowanie dokumentów itp.).Czego oczekujemy?dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym, również w niektóre niedziele (średnio 1 niedziela w miesiącu),dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel),zaangażowania i odpowiedzialności,dokładności i skrupulatności,książeczki sanitarno - epidemiologicznej lub gotowości do jej wyrobienia.W zamian oferujemy:umowę zlecenia z możliwością przejścia na umowę o pracęmożliwość nabycia doświadczenia w rozwijającej się międzynarodowej firmie logistycznej,szkolenie wdrożeniowe.Osoby zainteresowane prosimy o składanie swojego CV

Przyjmiemy recepcjonistkę do salonu fryzjersko- kosmetycznego.
Przyjmiemy recepcjonistkę do salonu fryzjersko- kosmetycznego.
Poznań 6 dni plecy

Przyjmiemy recepcjonistkę do salonu fryzjersko kosmetycznego.Salon znajduje się w Galerii Kopernik przy ul. Mrągowskiej w Poznaniu.Praca jedno lub dwuzmianowa (w tygodniu: 10-15, 15-20 lub 10-20, w soboty: 9-16), czyli niepełny wymiar godzin (ok. 120h w miesiącu) oraz elastyczny grafik + premie za zaangażowanie. Szukamy osoby zdecydowanej oraz dyspozycyjnej na wszystkie zmiany.Najlepiej studentka, ale warunek niekonieczny.Obowiązki:Profesjonalna obsługa klientów.Utrzymanie estetyki miejsca pracy i przestrzeni wspólnych.Obsługa urządzeń do płatności i rozliczanie usług.Komunikacja z klientami na różnych kanałach.Prowadzenie dokumentacji zgodnie ze standardami.Obsługa narzędzi komunikacyjnych i wprowadzanie danych do systemu.Współpraca z innymi pracownikami firmy.Obsługa portalu Booksy, umawianie wizyt.Aktywna sprzedaż kosmetyków w salonie.Wymagania:Wysoka kultura osobista i umiejętność komunikacji.Znajomość obsługi kasy fiskalnej oraz terminala. (warunek konieczny)Otwartość i umiejętność pracy pod presją.Umiejętność pracy w zespole i samodzielność w podejmowaniu decyzji.Dyspozycyjność i punktualność. (warunek konieczny)Biegłość w języku polskim.Chęć uczenia się i umiejętność wielozadaniowości.Znajomość obsługi komputera, pakietu Office, Booksy, social mediów.Prosimy wysyłać CV TYLKO i wyłącznie przez formularz OLX.Zapraszamy do zespołu.

Fakturzysta\ka z doświadczeniem
Fakturzysta\ka z doświadczeniem
Poznań 6 dni plecy

Firma poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko Fakturzysty z doświadczeniem. Jeżeli jesteś osobą dokładną, rzetelną i posiadasz doświadczenie w pracy z systemem Symfonia Handel, to ta oferta jest dla Ciebie!Zakres obowiązków:Wystawianie i księgowanie faktur sprzedażowych oraz zakupowychMonitorowanie i weryfikacja poprawności danych na fakturachWspółpraca z działem handlowym i księgowym w zakresie obsługi fakturZarządzanie dokumentacją fakturową i archiwizacja dokumentówRozwiązywanie problemów związanych z fakturowaniemWymagania:Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuBardzo dobra znajomość systemu Symfonia Handel – warunek koniecznyZnajomość przepisów dotyczących fakturowania i rachunkowościUmiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności ExcelSkrupulatność, dokładność oraz odpowiedzialnośćUmiejętność pracy w zespoleOferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPrzyjazną atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającej się firmieProsimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

Koordynator zajęć tanecznych / prace biurowe - Szkoła Tańca Tucandance
Koordynator zajęć tanecznych / prace biurowe - Szkoła Tańca Tucandance
Poznań 6 dni plecy

Szkoła Tańca Tucandance poszukuje koordynatora / pracownika biurowego.W skrócie szukamy osoby dla której nie straszna jest rozmowa z klientem przez telefon jak i cyferki wprowadzane do komputera. Mile widziana umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.Zakres obowiązkówObsługa klientów szkoły tańca. (rozmowy telefoniczne, odpowiadanie na e- maile i smsy)Wprowadzanie danych do systemu zarządzania kursami.Kontrola płatności za zajęcia taneczne.Wprowadzenie danych i analiza danych w Excel.Tworzenie grafiku zajęć.Wystawianie faktur i przygotowywanie dokumentów do przekazania księgowości.Zapewnienie sprawnego przepływu informacji w szkole tańca.Zarządzanie i delegowanie zadań instruktorom.Raportowanie.Wsparcie biura w codziennych zadaniach.OFERUJEMYAmbitną prace w swobodnej atmosferze.Szkolenie przygotowujące do wygonywania samodzielnie powierzonych zadań.Wsparcie w rozwoju osobistym.Rozwój taneczny (dla chętnych).OCZEKUJEMY odpowiedzialności i punktualnościdobrej organizacji miejsca pracyumiejętność analitycznego myśleniaumiejętność efektywnej współpracy z członkami zespołuznajomość ogólnej obsługi komputera (podstawa Excel, Gmail)umiejętność pracy pod presją czasu i ustalania priorytetówchęci dalszego rozwojudużo uśmiechu i pozytywnej energiiProsimy o wypełnienie rekrutacyjnego formularza. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista/ka ds. szkoleń
Specjalista/ka ds. szkoleń
Poznań 6 dni plecy

Do działu szkoleń do firmy konsultingowej w centrum Poznania poszukujemy specjalisty/ki ds. szkoleń! Do głównych obowiązków należeć będzie:Organizacja szkoleń otwartych oraz zamkniętychAnaliza rynku szkoleniowegoŚledzenie trendów na rynkuKontakt z klientem oraz szkoleniowcamiPrace administracyjne (wystawianie faktur, certyfikatów, przygotowywanie materiałów szkoleniowych)Wymagania:Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub w trakcie studiów (zaoczne)Kreatywność

Asystent/ka działu Office Management
Asystent/ka działu Office Management
Poznań 6 dni plecy

Wprowadź świeże powietrze do swojego życia zawodowego! Współpracuj z nami nad przyszłością energetyki.Od 1998 roku wpd windmanager dostarcza kompleksowe usługi w zakresie technicznego i komercyjnego zarządzania eksploatacją farm wiatrowych i fotowoltaicznych. Zatrudniamy ponad 570 wysoko wykwalifikowanych pracowników na całym świecie, którzy obsługują 500 farm wiatrowych składających się z 2.800 turbin oraz 78 farm fotowoltaicznych o łącznej mocy około 6.500 megawatów.Więcej informacji można znaleźć na naszej stronie internetowej: www.windmanager.plTwój zakres obowiązkówZarządzanie obiegiem i archiwizacją dokumentów,Obsługa korespondencji (wychodzącej i przychodzącej),Wprowadzanie faktur do wewnętrznego systemu zarządzania fakturami,Organizacja i obsługa spotkań biznesowych,Współpraca z podmiotami trzecimi (kurierzy, poczta, archiwa, dostawcy itp.) i innymi działami pracodawcy (w Polsce i zagranicą), wsparcie w codziennych obowiązkach,Inne zadania administracyjne powiązane z funkcjonowaniem spółki i obsługiwanymi projektami,Bieżące wsparcie Office & HR Management,Wsparcie techniczne funkcjonowania pracy biura,Nasze wymaganiaMile widziane doświadczenie w pracy administracyjnejMile widziane doświadczenie w obszarze RODOwykształcenie średniemiłe usposobienieotwartość, komunikatywnośćzdolności techniczne i podstawowe ITzdolność do pracy pod presją czasudobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmiemile widziane prawo jazdy kat. Bdobra znajomość pakietu Microsoft OfficeTo oferujemyOdpowiedzialne stanowisko pracy w dynamicznej firmie z doskonałą perspektywą na przyszłośćPraca w kilkuosobowym zespole działu zarządzania technicznegoWspółpracę w międzynarodowym środowisku oraz możliwość integracji w młodym i przyjaznym zespole współpracownikówPewne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w odnoszącej sukcesy i silnie rozwijającej się polsko-niemieckiej firmieWiarę w Twoje umiejętności przekładające się w zaangażowanie oraz możliwość podejmowania samodzielnych decyzjiPrywatną opiekę medycznąPakiet MultibenefitLaptop oraz komórka służbowaElastyczny czas pracyMożliwość pracy hybrydowejWork-Life-Balance (dodatkowe dni urlopowe i korzystne rozliczenie nadgodzin).Benefitydofinansowanie zajęć sportowychprywatna opieka medycznadofinansowanie nauki językówdofinansowanie szkoleń i kursówelastyczny czas pracyspotkania integracyjnesłużbowy telefon do użytku prywatnegoKlauzula RODOJeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez tego Pracodawcę, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: Zgadzam się na przetwarzanie przez wpd windmanager Polska sp. z o.o. (Pracodawca) moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Pracodawcę. W każdym czasie możesz cofnąć swoją zgodę, kontaktując się z Pracodawcą pod adresem e-mail recruiting(małpa)windmanager.pl Będziemy przetwarzali informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby wypełnić ciążące na nas obowiązki prawne – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia); (b) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu Pracuj.pl). Twoje dane osobowe możemy przetwarzać także w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 60 dni Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez okres: 180 dni Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail: recruiting(małpa)windmanager.pl Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do wpd windmanager Polska sp. z o.o. z siedzibą w: ul. Głogowska 31-33, 60-702 Poznań (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: recruiting(małpa)windmanager.pl

Recepcjonista/ka - praca na pół etatu
Recepcjonista/ka - praca na pół etatu
Poznań 6 dni plecy

ISS Facility Services Polska wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS, jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services. W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów. Dostarczamy usługi utrzymania czystości i higieny, usługi żywieniowe, office support oraz obsługę techniczną. Jesteśmy w obiektach biurowych, kompleksach handlowych, zakładach przemysłowych oraz w budynkach użyteczności publicznej i służby zdrowia. Poszukujemy osoby do obsługi recepcji w biurze przy ul. Żwirki i Wigury Mile widziane osoby z orzeczeniem ​Zakres obowiązków:Obsługa recepcji Rezerwacja sal konferencyjnychWydawanie fizycznych kart dostępu do budynkuprowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kartobsługa pokoju pocztowegorejestr przesyłek wychodzących i przychodzącychinformowanie pracowników o oczekującej korespondencjiarchiwizacja dokumentówwykonywanie zgłoszeń z zakresu obowiązków recepcji i pokoju pocztowego.Wymagania:Komunikatywna znajomość języka angielskiego, min. B2Dyspozycyjność od pn do pt w godzinach 8-17 - praca na pół etatu godziny do ustaleniaDobra znajomość pakietu MS OfficeUmiejętność pracy w zespole i łatwość nawiązywania kontaktówPodzielność uwagiUmiejętność organizacji czasu pracyWysoka kultura osobistaOferujemy:Pracę w zróżnicowanym zespole, w którym są osoby o różnym wieku, różnej płci i z niepełnosprawnościamiPracę od poniedziałku do piątku w godz.08:30- 16:30 Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub umowę o pracę na cały lub pół etatu - do ustaleniaWdrożenie stanowiskoweStabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmiePrzyjazne i pomocne środowisko pracyZdobycie doświadczenia i rozwój w strukturach światowego dostawcy usług FMDofinansowanie do prywatnej opieki medycznejSzkolenia wewnętrzne i zewnętrzneOferta skierowana również do Kandydatów i Kandydatek z niepełnosprawnościami. Aplikując na to stanowisko, masz pewność, że będziesz oceniany/a wyłącznie na podstawie swoich kompetencji. Zachęcamy Cię do zamieszczenia w aplikacji informacji o ewentualnych oczekiwaniach dotyczących usprawnień, które ułatwią Ci przyjazd i udział w rozmowie.Wszystkie osoby zainteresowane proszę o przesłanie danych poprzez formularz.Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami."Administratorem Państwa danych osobowych jest ISS Facility Services z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000034666, NIP 6761771576. Wszelkie dane administratora danych, informacje dotyczące przysługujących Państwu praw, celu i podstawy prawnej przetwarzania, okresu przez który dane będą przechowywane oraz wszelkie inne informacje zgodnie z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO), zostały opublikowane na stronie www.pl.issworld.com/ w zakładce Polityka prywatności. Prosimy o uważne zapoznanie się z Polityką prywatności przed aplikowaniem na powyższe ogłoszenie”.

Flying Receptionist – Recepcjonistka na zastępstwa Poznań
Flying Receptionist – Recepcjonistka na zastępstwa Poznań
Poznań 6 dni plecy

Cześć,Poszukuję osoby dostępnej ok 20h/30h w tygodniu na stanowisko: Flying Receptionist – Recepcjonistka na zastępstwa.Praca polega na wspieraniu recepcji w charakterze zastępstw recepcyjnych (praca w dniach kiedy nie ma stałego recepcjonisty). Wspólnie ustalamy grafik.Zakres obowiązków:- Zarządzanie rezerwacjami sal.- Przyjmowanie gości.- Regularna kontrola czystości sal.- Zrządzanie pocztą, kurierami.- Dystrybucja korespondencji w biurze.- Kontrola i nadzorowanie prac serwisu sprzątającego i florystycznego.- Kontakt bieżący z koordynatorem recepcji oraz z Działem Facility.- Inne prace administracyjne związane z funkcjonowaniem biura.Wymagania:· Komunikatywna znajomość języka angielskiego· Umiejętność swobodnej obsługi komputera (w tym MS Office)· Wysoki poziom kultury osobistej· Otwartość i zaangażowanie w powierzone zadania· Umiejętność organizacji czasu i priorytetowania zadańCo oferujemy:· Umowa zlecenie-Praca w godzinach 8-16,10-18· Stawka godzinowa: 29,10 zł brutto· Wdrożenie stanowiskowe· Możliwość rozwoju w strukturach firmy-Pakiet Multi Sport lub Medicover Sport-Prywatna opieka medyczna-Możliwość rozwoju w strukturach firmyOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV :)

Recepcjonistka Barbershopu / Koordynatorka Szkoleń / Obsługa klienta
Recepcjonistka Barbershopu / Koordynatorka Szkoleń / Obsługa klienta
Poznań 6 dni plecy

Sztuka Barberingu poszukuje osoby na stanowisko Recepcjonistka Barbershopu / Koordynatorka Szkoleń Barberskich.Jeśli jesteś otwarta, promienna i kontaktowa - to miejsce w naszym zespole czeka właśnie na Ciebie!Zakres Obowiązków:Dbanie o najwyższy poziom obsługi naszych klientów i uczestników szkoleń.Koordynowanie kalendarza wizyt oraz bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientami.Tworzenie pozytywnych relacji z klientami i pracownikami, witając ich uśmiechem i pozytywną energią.Utrzymywanie odpowiednich standardów czystości.Oczekiwania:Doskonałe umiejętności komunikacyjne.Odpowiedzialność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań.Podstawowa znajomość arkuszy Excel lub Arkuszy Google.Pomoc przy organizacji szkoleń oraz rekrutacji modeli.Podstawowa znajomość branży barberingu (produkty specjalistyczne).Umiejętność pracy zespołowej.Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.Status studenta/ucznia.Oferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i zaangażowania.Świetny zespół (naprawdę!).Duże możliwości rozwoju zawodowego i osobistego.Szkolenia wewnętrzne, wprowadzenie do systemu Booksy oraz CRM.Indywidualne i nieszablonowe podejście ze strony kadry kierowniczej.Praca na pół etatu przy elastycznym grafiku pracy.Kim Jesteśmy?Sztuka Barberingu to Akademia Barberska oraz dwa Barbershopy (Wilda, Jeżyce). Od wielu lat prowadzimy szkolenia na terenie całej Polski oraz pomagamy w pozyskiwaniu dofinansowania na rozwój firm.Jeśli masz dość nudnej i monotonnej pracy, odezwij się!Wyślij do nas swoje CV na adres: tytus(małpa)sztukabarberingu.pl. Lub zgłoś się za pośrednictwem portalu OLX Dołącz do nas i rozwijaj swoje umiejętności w dynamicznym i przyjaznym środowisku!

Pracownik sekretariatu w Kancelarii Prawnej
Pracownik sekretariatu w Kancelarii Prawnej
Poznań 6 dni plecy

Kan­ce­la­ria Bętkowska Rajczyk Adwokaci i Radcowie Prawni sp. j.  z sie­dzi­bą w Po­zna­niu (60-833), przy ul. Adama Mickiewicza 5/3 poszukuje pracownika administracyjno-biurowego na stanowisko sekretarki.Zakres obowiązków:wsparcie administracyjne prowadzonych postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych, szczególnie postępowań dotyczących upadłości konsumenckiej,zapewnienie bieżącej obsługi sekretariatu: odbieranie telefonów, kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z sądami, urzędami oraz klientami, przekazywanie wiadomości prawnikom,zarządzanie obiegiem korespondencji: przyjmowanie oraz dystrybucja poczty przychodzącej i wychodzącej, nadawanie listów, odbiór i nadawanie przesyłek kurierskich, itp.,odbieranie i nadawanie korespondencji oraz załatwianie bieżących spraw w różnych lokalizacjach na terenie miasta (Sądy, banki),przyjmowanie i obsługa klientów kancelarii,dbałość o wizerunek kancelarii,monitorowanie stanu zużycia materiałów biurowych i spożywczych,prace biurowe: kopiowanie, skanowanie, archiwizacja dokumentów,dbałość o estetyczny wygląd biura.Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe,mile widziane będzie doświadczenie na podobnym stanowisku,bardzo dobra znajomość komputera, w tym pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook),umiejętność obsługi urządzeń biurowych,samodzielność, dobra organizacja pracy, rzetelność, komunikatywność,doświadczenie w pracy w kancelarii prawnej lub biurze syndyka będzie dodatkowym atutem.Co oferujemyelastyczną formę współpracy- umowa o pracę/ umowa zlecenia / B2B,pracę w dynamicznie rozwijającej się kancelarii,pracę w przyjaznym zespole,możliwość indywidualnego rozwoju i szkolenia,wynagrodzenie adekwatne do stanowiska i posiadanego doświadczenia, Oso­by za­in­te­re­so­wa­ne ogło­sze­niem pro­szo­ne są o prze­sła­nie swo­je­go CV na ad­res ma­ilo­wy: m.betkowska()br-kancelaria.com wraz z do­pi­skiem „Wy­ra­żam zgo­dę na prze­twa­rza­nie mo­ich da­nych oso­bo­wych za­war­tych w tre­ści ofer­ty w za­kre­sie nie­zbęd­nym do re­ali­za­cji pro­ce­su re­kru­ta­cji”. Jed­no­cze­śnie in­for­mu­je­my, iż skon­tak­tu­je­my się tyl­ko z wy­bra­ny­mi oso­ba­mi.

Kierownik/Inspektor Ochrony - Poznań i okolice
Kierownik/Inspektor Ochrony - Poznań i okolice
Poznań 7 dni plecy

Zakres obowiązków:Prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem pracownikamiNadzorowania prawidłowej realizacji kontraktów na podległym terenieRekrutacjaOrganizacja pracy oraz rozliczanie pracowników ochronyDbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz godne reprezentowanie jej przed kontrahentami Wymagania:Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimiBardzo dobra organizacja pracy własnej jak i podległego zespołuNiekaralnośćPrawo jazdy kat BMile widziane:Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku  Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuWynagrodzenie w wysokości 3800zł netto + premiaZatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie (po okresie próbnym umowa o pracę)Wstępne szkolenie, służbowy samochód, telefon, laptop

Fakturzystka/Fakturzysta
Fakturzystka/Fakturzysta
Poznań 7 dni plecy

OPISFirma Akrostal jest jednym z największych dystrybutorów stali jakościowej, zatrudnia ponad 200 pracowników. Wśród naszych odbiorców znajdują się największe firmy spośród takich gałęzi gospodarki jak przemysł lotniczy, samochodowy, armaturowy, stoczniowy, rolniczy oraz odlewniczy. Jesteśmy firmą o stabilnej pozycji na rynku z ponad 20 letnim doświadczeniem.Obecnie do Naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:Fakturzysta/FakturzystkaCo możemy Tobie zaoferować ?3 miesięczny okres szkoleniowy,stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,możliwość awansu na stanowisko Asystenta ds. handlowych,pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30,pracę w nowoczesnym biurze w młodym i zgranym zespole,dofinansowanie do karty sportowej,ubezpieczenie grupowe.Wymagania:dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań,komunikatywność i dokładność,dobra organizacja pracy własnej,znajomość MS Office - w szczególności Excel,mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Zakres obowiązków:wystawianie faktur,przygotowywanie dokumentacji towarzyszącej wystawionej fakturze,kontrola dokumentacji sprzedaży,współpraca z handlowcami i magazynem.

Asystent/ka Biura
Asystent/ka Biura
Poznań 7 dni plecy

Kim jesteśmy: W VML jesteśmy wyznacznikiem innowacji i wzrostu w dynamicznie zmieniającym się świecie. Nasze dziedzictwo to owoc wieloletniego doświadczenia, gdzie kreatywność spotyka się z technologią, a różnorodne perspektywy inspirują. Dzięki połączeniu VMLY&R i Wunderman Thompson, wytyczyliśmy nową ścieżkę jako partner w rozwoju, będąc po części agencją kreatywną, po części konsultingową, a także technologiczną potęgą.   Nasza globalna rodzina liczy teraz ponad 30 000 pracowników w ponad 150 biurach na 64 rynkach, z których każdy wnosi swój wkład w kulturę ceniącą więź, przynależność i siłę różnorodności. Nasza wiedza obejmuje całą podróż klienta, oferując głębokie zrozumienie komunikacji, handlu, konsultingu, CRM, CX, danych, produkcji i technologii. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania, które prowadzą do rewolucyjnych efektów.   Aktualnie poszukujemy stażysty/tki do naszego biura w Poznaniu.  Co będziesz robić: Odbierać, sortować i dystrybuować codzienną korespondencję/przesyłki Zamawiać i dbać o odpowiedni stan zapasów biurowych i wyposażenia Witać gości w profesjonalny sposób Wspierać organizację różnych wydarzeń firmowych Zapewniać bieżące wsparcie administracyjne w zależności od potrzeb   Czego oczekujemy: Dostępności do pracy minimum 25 godzin w tygodniu (od poniedziałku do piątku) Dostępności do pracy stacjonarnie z naszego biura w Poznaniu Doświadczenia na recepcji, jako asystent/ka lub przy organizacji różnych wydarzeń Doskonałych umiejętności komunikacyjnych, organizacyjnych, dbałości o szczegóły oraz asertywności Dobrej organizacji przy wielu zapytaniach od różnych osób i działów Zdolności do rozwiązywania problemów oraz umiejętności analitycznych Dobra znajomość języka polskiego oraz angielskiego w mowie i piśmie (min. B2) Dobra znajomość pakietu MS Office       Co oferujemy: Wynagrodzenie zależne od prezentowanych umiejętności: 28-30 PLN brutto  Wsparcie od pierwszych dni w WTT - wyznaczony mentor, który będzie Cię wspierał przez całą karierę w WTT Wewnętrzne inicjatywy knowledge-sharingowe (hackathony, mentoring, lightning talks i inne ogólnofirmowe wydarzenia) System kafeteryjny (MyBenefit) oraz dofinansowanie posiłków (vouchery Pyszne.pl) Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny (pakiet Luxmed VIP) Ubezpieczenie grupowe i w podróży Lekcje języka angielskiego w godzinach pracy Wydarzenia integracyjne i team-buildingowe (w biurze oraz online)         Dowiedz się więcej o naszych polskich biurach na naszych mediach społecznościowych:  Instagram VML Enterprise Solutions, LinkedIn VML Enterprise Solutions

zatrudnie panie panów jako koordynatora
zatrudnie panie panów jako koordynatora
Poznań 7 dni plecy

Zatrudnię koordynatora usług utrzymania czystości na obiektach. Wymagania: znajomość przepisów prawa pracy , znajomość chemii przemysłowej stosowanej w utrzymaniu czystości obiektów , posiadanie prawa jazdy kat B. Obowiązki:nadzór nad utrzymaniem czystości w pomieszczeniach biurowych obiektówudział w kontroli utrzymania czystościrozliczanie czasu pracy pracownikówzamawianie środków do utrzymania czystości1x w miesiącu wyjazd do obiektów położonych poza Poznańwspółpraca z działem kadr i rozliczeń finansowych w firmie.Zapewniamy : samochód służbowy , laptop , telefon

Recepcjonistka, pracownik administracyjny
Recepcjonistka, pracownik administracyjny
Poznań 7 dni plecy

Inex Group to agencja pośrednictwa pracy specjalizująca się w świadczeniu usług w zakresie zatrudnienia w Polsce i poza jej granicami. Zapewniamy podstawowe porady i zatrudnienie oraz pomagamy w legalizacji pracowników na terenie Polski.- analiza i przygotowanie dokumentów pod kątem ich zgodności z wymogami prawnymi;W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko: Recepcjonistka, pracownik administracyjnyJeśli chcesz zdobyć doświadczenie, pracować w młodym zespole, a także mieć satysfakcjonującą i przynoszącą rezultaty pracę, zapraszamy do aplikowania.Zakres obowiązków:Kompleksowa obsługa recepcji firmy, Przyjmowanie interesantów,Obsługa korespondencji firmowej,Obsługa faktur,Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze oraz biurowe, Bieżące wsparcie Zarządu oraz poszczególnych Działów w realizacji zadań.Nasze wymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku,Dokładność, terminowość i sumienność,Wysoka kultura osobista oraz bardzo dobre umiejętności organizacyjne,Odporność na stres, zaangażowanie i punktualność,Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office oraz dokumentów Google,Prawo jazdy kat. B.Co oferujemy:Codzienne zdobywanie praktycznej wiedzy,Przyjazną atmosferę,Współpracę w oparciu o umowę zlecenie/umowę o pracę, w wymiarze około 160 godzin miesięcznie,Wynagrodzenie w wysokości 4-4,5 tys. zł netto/miesiąc.

Recepcjonistka Klub Fitness
Recepcjonistka Klub Fitness
Poznań 7 dni plecy

Recepcjonistka na SiłowniJesteśmy siłownią zlokalizowaną w samym centrum Poznania. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko recepcjonistki.Co oferujemy?• Umowa zlecenie• Około 50 godzin pracy w miesiącu – idealne rozwiązanie dla osób szukających pracy na część etatu lub chcących dorobić.• Elastyczny grafik – dostosujemy godziny pracy do Twoich potrzeb.• Bezpłatny dostęp do siłowni – dbaj o swoją formę bez dodatkowych kosztów.• Szkolenie wprowadzające przed rozpoczęciem pracy oraz zwiększone wsparcie zespołu w pierwszych tygodniach pracyTwoje obowiązki:• Obsługa klienta, recepcji oraz stosowanie niezbędnych procedur powiązanych z tym obszarem• Udzielanie informacji o ofercie siłowni, grafiku zajęć i promocjach.• Obsługa systemu, sprzedaż karnetów oraz pozostałych produktów z asortymentu• Praca również w weekendy i święta  (nie zawsze musisz pracować w te dni)• Obsługa klientów benefit systemu, PZU sport oraz Medicover sport• Pomoc w rozwiązywaniu problemów i odpowiadanie na zapytania klientów.• Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy.• Współpraca z przełożonymiCzego oczekujemy?• Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – będziesz odpowiadać na pytania i pomagać klientom.• Podstawowej obsługi komputera i pakietu Office (Word, Excel) – będziesz pracować z dokumentami głównie w tych programach• Doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży – będzie dodatkowym atutem, choć nie jest to konieczne.• Komunikatywność i uprzejmość – szukamy osoby, która z łatwością nawiązuje kontakt z klientami i cechuje się wysoką kulturą osobistą• Dyspozycyjność – praca od zarazDlaczego warto do nas dołączyć? Praca na recepcji w naszej siłowni to nie tylko obowiązki, ale także przyjazna atmosfera i kontakt z wspaniałymi ludźmi.Jeśli jesteś osobą komunikatywną, sumienną i chcesz pracować w naszym siłownianym teamie to wyślij nam swoje CV!Czekamy na Twoje zgłoszenie i mamy nadzieję, że dołączysz do naszego zespołu!

Stream operator, chatwriter with English
Stream operator, chatwriter with English
Poznań 13 dnia plecy

Are you seeking a remote job that lets you leverage your communication skills? Do you consider yourself an engaging conversationalist who can tackle any topic with ease? We're looking for smart, funny, and quick-witted individuals. Join our team as a full-time Chatwriter!Our studio specializes in creating online content, and we are looking for passionate and dedicated individuals to respond to messages and craft engaging content for our clients.Responsibilities:Respond to user messages in real-time.Create and edit content for social media platforms.Build relationships with users through professional and friendly interactions.Manage technical aspects and operate streaming software.What We Offer:Competitive Salary: Earn between 4,000 to 15,000 PLN per month.Remote Work: Enjoy comfortable working conditions from any location.Professional Support and Training: Receive thorough preparation for the job and ongoing technical support.Friendly Atmosphere: Collaborate within a pleasant and supportive team environment.Requirements:Must be at least 18 years old.Exceptional written communication skills.Proficiency in Polish/Russian and advanced English.Demonstrated commitment, punctuality, and reliability.Basic knowledge of social media.Willingness to work night/early morning shifts.Stable and fast internet connection.Ability to self-organize and manage tasks efficiently.How to Apply:If you are interested in this opportunity, please send your CV in response to this listing. Join our team and develop your skills in the dynamic online industry. We look forward to receiving your application!

Pracownik Biurowy, Piekarnia Maciejewski, Poznań
Pracownik Biurowy, Piekarnia Maciejewski, Poznań
Poznań 15 dni plecy

Piekarnia Maciejewski to firma z długoletnią tradycją, oferująca produkty piekarskie i cukiernicze o indywidualnym niepowtarzalnym smaku i najwyższej jakości. W chwili obecnej szukamy osoby na stanowisko:Pracownik biurowyMiejsce pracy: Poznań, ul. Madziarska 44 Aplikuj, a zaoferujemy Ci:Stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,Wynagrodzenie stałe i system premiowy,Wynagrodzenie zawsze na czas,Wdrożenie pod opieką Mentora oraz niezbędne narzędzia pracy,Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze,Ciekawe wyzwania oraz możliwość realizacji własnych pomysłów,Realną szansę rozwoju,Bony na święta,Swobodny dress code,Kartę Medicover Sport dla Ciebie i Twoich bliskich,Rabatową kartę zakupową do sklepów własnych Chaty Polskiej,Prywatną opiekę medyczną,Ubezpieczenie na życie. Twoje zadania to:Przyjmowanie zamówień od klientów,Obsługa telefoniczna i mailowa klientów,Przygotowywanie codziennych zestawień i raportów,Wystawianie faktur sprzedażowych,Ustalanie promocji produktowych,Współpraca z działem produkcji i sprzedaży w zakresie realizacji zamówień. Oczekujemy od Ciebie:Doświadczenia w pracy biurowej,Znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office,Dokładności, odpowiedzialności, komunikatywności i zaangażowania,Umiejętności organizacji pracy i zarządzania wieloma zadaniami. Dołącz do nas!Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji z adnotacją:,,Zapoznałem się z udzielaną przez Maciejewski Sp. z o.o. informacją w sprawie przetwarzania danych osobowych, oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Maciejewski Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim CV i w innych dokumentach dołączonych do CV, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę."Dobrowolna zgoda w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji:,,Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Maciejewski Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim CV i w innych dokumentach dołączonych do CV, także w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji, w okresie do 31 grudnia pierwszego pełnego roku kalendarzowego po roku zgłoszenia mojej kandydatury."Informacja w sprawie przetwarzania danych osobowych:Administratorem danych osobowych kandydatów jest Maciejewski Sp. z o.o. (ul. Zwierzchowskiego 25, 61-249 Poznań, tel. +48 61 65 00 360 ), która przetwarza je w celu rekrutacji. Kandydat ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec ich przetwarzania, oraz prawo skargi. Kandydat może wycofać zgodę na przetwarzanie danych w każdym czasie. Prosimy o zapoznanie się ze szczegółową informacją w sprawie przetwarzania danych osobowych oraz Państwa praw pod linkiem: www.chatapolska.pl/web/files/rekrutacja_obowiazek_informacyjny.pdf

Specjalista ds. rekrutacji i szkoleń
Specjalista ds. rekrutacji i szkoleń
Poznań 15 dni plecy

Opis oferty pracyPraca jako specjalista ds. rekrutacji i szkoleń. Obowiązki: - rekrutacja uczestników projektu związanego z integracją społeczną obywateli państw trzecich (w tym migrantów z Ukrainy), - prowadzenie dokumentacji projektowej, - wsparcie Uczestników Projektu w zakresie realizowanych zadań, - nadzór nad poprawną realizacją i dokumentowaniem, - monitorowanie sprawozdawcze przebiegu Projektu, - współpraca z Głównym Biurem Projektu. Wykształcenie: min. średnie. Wymagane doświadczenie w realizacji projektów stażowych i szkoleniowych, znajomość dokumentacji stażowej/szkoleniowej, organizacja procesu rekrutacji Uczestników Projektu zgodnie z wytycznymi. Umiejętności: Umiejętność analitycznego myślenia, nawiązywania kontaktów, dobra organizacja czasu pracy, samodzielność. Znajomość j. obcych: Biegła znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodne porozumiewanie się – warunek konieczny. W przypadku ubiegania się o zatrudnienie kandydatów z Ukrainy warunkiem konicznym jest biegła znajomość języka polskiego. Oczekiwania: Mile widziane prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny: 512 - pokaż numer telefonu - lub 512 - pokaż numer telefonu - .

Młodszy Specjalista ds. Prawnych
Młodszy Specjalista ds. Prawnych
Poznań 15 dni plecy

Grupa Kapitałowa VISSET poszukuje pracownika na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Prawnych.Od 2009 roku działamy w sektorze FinTech. Specjalizujemy się w finansowaniu podmiotów gospodarczych, outsourcingu procesów zarządzania wierzytelnościami i monitoringu płatności, obsłudze księgowej oraz kadrowo- płacowej.Zadania:wsparcie merytoryczne i organizacyjne w prowadzonych przez Spółkę postępowaniach sądowych i egzekucyjnychmonitoring prowadzonych postępowań sądowych i egzekucyjnych (utrzymywanie stałego kontaktu z sądami, kancelariami komorniczymi i organami ścigania)sporządzanie/redagowanie projektów pism urzędowych do sądów, komorników oraz organów ściganiaobsługa korespondencji urzędowejoptymalizowanie procesów sądowo-egzekucyjnychzarządzanie dokumentacją, w tym jej archiwizacjaOczekujemy:samodzielnej organizacji pracyzaangażowania i kreatywności w działaniunienagannej prezencjizainteresowania sprawami z zakresu prawa cywilnegoprofesjonalizmu w wykonywaniu powierzanych zadańumiejętności obsługi urządzeń biurowychznajomości pakietu MS OfficeOferjemy:zdobycie doświadczenia w pracy prawniczejmożliwość rozwoju poprzez udział w projektachwsparcie merytoryczne oraz bezpośrednią współpracę z Radcą Prawympracę w wymiarze pełnego etatuumowę zlecenie lub umowę o pracępakiet medyczny Luxmedkartę sportową Medicover Sportprzestronne biuro przy Starym Browarze w PoznaniuUprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o zawarcie w aplikacji klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”

Młodszy Specjalista w dziale wsparcia procesów zakupowych
Młodszy Specjalista w dziale wsparcia procesów zakupowych
Poznań 15 dni plecy

Dla naszego Klienta, globalnej organizacji z branży FMCG, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Młodszego Specjalisty w dziale wsparcia procesów zakupowych. Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - operacyjne wsparcie procesów zakupowych i administracyjnych, - procesowanie dokumentacji, - tworzenie i zmiany zamówień oraz aktualizację danych w systemie SAP, - wsparcie specjalistów ds. zakupów, - kontakt z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi, - raportowanie. Do udziału w rekrutacji zapraszamy osoby posiadające bardzo dobrą znajomość języka angielskiego niezbędnego do codziennej pracy oraz znajomość pakietu Office, w szczególności Excela, a także nieodpartą chęć zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie o wyjątkowej kulturze organizacyjnej. Pierwsze doświadczenie (również w postaci praktyk lub staży) z obszaru logistyki/zakupów/obsługi klienta/administracji oraz zainteresowanie tymi obszarami są dodatkowym atutem. Od Kandydatów oczekujemy także zaangażowania, samodzielności, otwartości oraz wysokiej kultury osobistej. Nasz Klient oferuje możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowym, przyjaznym środowisku. Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.

koordynator agencja pracy
koordynator agencja pracy
Poznań 15 dni plecy

OPISFirma B2W Sp. z o.o. jest międzynarodową organizacją działającą w zakresie usług Customer Relationship & Human Resources. Strategicznym obszarem naszej działalności jest m.in. outsourcing pracowniczy. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko: Koordynatora w Agencji Pracy Tymczasowej.PRACA DODATKOWA!Zakres obowiązków:• rekrutacja pracowników• podpisywanie umów,• zarządzaniem pracownikami,• raportowanie wyników pracy.Wymagania:• doświadczenie na podobnym stanowisku,• znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego,• wysoka motywacja do pracy, ambicja i profesjonalizm w działaniu,• samochód.Oferujemy:• pracę w stabilnej firmie,• atrakcyjne warunki finansowe i motywacyjny system wynagrodzeń,• pracę w miłej atmosferze,• telefon, zwrot za paliwo.KontaktTel. +48 515 682 163Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Administratorem danych osobowych jest B2W Sp. z o.o. ul. Celna 13/15 30-507 Kraków NIP: 6793235071 Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia ewentualnych przyszłych rekrutacji przez B2W Sp. z o.o. ul. Celna 13/15 30-507 Kraków

Pracownik biurowy, obsługa klienta, wyceny, kamieniarstwo budowlane
Pracownik biurowy, obsługa klienta, wyceny, kamieniarstwo budowlane
Poznań 16 dni plecy

Zakład kamieniarstwa budowlanego (nie wykonujemy nagrobków) zatrudni Osobę z na stanowisko: pracownik biurowy. Oferujemy: -stałe zatrudnienie, okres próbny 3 miesiące, następnie po pozytywnej weryfikacji oraz chęci obu stron -umowa o pracę -pracę całoroczną -pracę w rodzinnej firmie, w młodym, zaangażowanym, kameralnym zespole i w dobrej atmosferze -atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności -miejsce pracy w centrum Poznania. Od naszego przyszłego pracownika oczekujemy: -szacunku do innych współpracowników i utrzymywanie dobrych relacji, -utrzymywania porządku w miejscu pracy, pozytywnego podejścia do wykonywanych obowiązków i dokładności w ich realizacji, umiejętność czytania rysunków technicznych, wykonywanie wycen i wystawianie faktur - kwestia do przyuczenia -chęci doskonalenia swoich umiejętności i stałego rozwoju oraz zaangażowanie w pracę, obsługa klientów w biurze.Praca w godzinach 9:00-17:00 oraz w co drugą sobotę 9:00-13:00 . Premie miesięczne.Prośba o wysłanie CV w wiadomości prywatnej, pozdrawiam.

Asystent/Asystentka w biurze projektowym
Asystent/Asystentka w biurze projektowym
Poznań 16 dni plecy

OPISPoszukujemy pracownika administracyjno-biurowego.Zakres obowiązków:aktualizacja i uzupełnianie danych do systemuzamawianie artykułów biurowychobsługa korespondencjipomoc przy pracach związanych z funkcjonowaniem biurakompleksowa organizacja pracy biuraorganizacja spotkańrozliczanie bieżących kosztów biuraprzygotowywanie dokumentacji kadrowej i księgowejWymagania:optymistyczne nastawienie do pracy oraz wysoka kultura osobistabiegłej obsługi komputera i urządzeń biurowychdobra znajomość programów z pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)prawo jazdy kat. Bkomunikatywność, otwartość na ludzi i wyzwania, umiejętność współpracy, kreatywnośćdynamiczność w pracywysoki poziom organizacji pracyOferujemy:stabilne zatrudnieniebardzo dobre warunki pracypracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuniezbędne narzędzia pracyumowę o pracęprzyjazne środowisko pracypakiet prywatnej opieki medycznejkarta Multisport

Praca biurowa sekretarz szkoły w liceum dla dorosłych
Praca biurowa sekretarz szkoły w liceum dla dorosłych
Poznań 16 dni plecy

Organ prowadzący szkoły dla dorosłych w Poznaniu poszukuje kandydatów na stanowisko „Sekretarz Szkoły”.Do głównych zadań osoby zatrudnionej na wymienionym stanowisku będzie należało:obsługa słuchaczy szkoły – osobista, mailowa, telefonicznawspomaganie pracy dyrektora szkoły w codziennych obowiązkachprowadzenie dokumentacji szkolnejOferujemy pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w branży edukacyjnej na pełen etat (po okresie próbnym umowa o pracę).Oczekiwania:chęć do pracy i naukipozytywne myśleniedobra organizacja czasu,samodzielność w wykonywaniu zadań, zaangażowanie, skrupulatność i dokładność,sumienność, odpowiedzialność,wysoka kultura osobista,zdolność do szybkiego przyswajania wiedzyznajomość WORD i EXCELLdyspozycyjność w godzinach 9-17, 10-18, w tym gotowość do pracy w niektóre weekendy (7.30 - 15.30).CV prosimy przesyłać przez OLX. Informujemy, ze skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Przesłanie CV jest jednocześnie wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w stopniu niezbędnym w procesie rekrutacji. 

Specjalista/Specjalistka ds. pozyskiwania dotacji i funduszy unijnych
Specjalista/Specjalistka ds. pozyskiwania dotacji i funduszy unijnych
Poznań 16 dni plecy

Opis stanowiska: Jako Specjalista ds. pozyskiwania dotacji i funduszy będziesz odpowiedzialny za:Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie wraz z załącznikami, studiów wykonalności i biznesplanów.Doradztwo i dobór konkursu pod potrzeby klienta.Kontakt z instytucjami finansującymi i klientami.Wykonywanie poprawek w dokumentacji aplikacyjnej.Negocjacje w zakresie zmiany lub korekty projektów.Wymagania:Doświadczenie w przygotowywaniu projektów z UE, RPO, ARIMR, ABM, PARP, BGK, NCBiR itp.Znajomość systematyki przygotowania projektów i biegłość w analizie dokumentacji.Odpowiedzialność.Skrupulatność i dokładność w czytaniu dokumentów.Sumienność, zaangażowanie i terminowość.Oferujemy:Atrakcyjne warunki zatrudnienia.Odpowiedzialne stanowisko, dające szansę na rozwój kariery zawodowej.Dużą samodzielność w ramach wykonywanych zadań.Przyjazną atmosferę pracy.Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji.Dodatkowe informacje:Możliwość pracy zdalnej.Oferujemy wynagrodzenie podstawowe plus premie za każdy złożony oraz zrealizowany projekt.

Pomoc biurowa - 3 dni w tygodniu
Pomoc biurowa - 3 dni w tygodniu
Poznań 16 dni plecy

Poszukujesz pierwszego doświadczenia na stanowisku biurowym? Cechuje Cię spostrzegawczość i dokładność? Dysponujesz czasem 3 dni w tygodniu i możesz pracować stacjonarnie w biurze?Jeśli tak, to będzie nam bardzo miło jak do nas dołączysz!Nasze biuro otwarte jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00. Lokalizacja: Firma PMT ul. Ptasia 10 (w okolicach Stadionu Miejskiego, Grunwald).Zakres obowiązków:Praca w naszych systemach wewnętrznych,Weryfikacja jakości raportów, audytów i badań tajemniczego klienta,Praca w programie Excel - wprowadzanie i obróbka danych, tworzenie zestawień i raportów,Ścisła współpraca ze specjalistami w biurze.Poszukiwane kompetencje:Znajomość programu Excel,Zaangażowanie w wykonywane obowiązki,Spostrzegawczość, dokładność, rzetelność,Dyspozycyjność do pracy 3 dni w tygodniu,Status studenta/osoby uczącej się.Oferujemy:Pełne wdrożenie w wykonywane obowiązki,Zlecenia od poniedziałku do piątku,Elastyczne godziny wykonywania zleceń,Możliwość zdobycia cennego, pierwszego doświadczenia,Umowę zlecenie,Możliwość podjęcia dłuższej współpracy,Stawkę godzinową 28,10 zł brutto,Laptop i telefon służbowy jako narzędzia do wykonywanych obowiązków.

Stażysta w Dziale Wsparcia Sprzedaży
Stażysta w Dziale Wsparcia Sprzedaży
Poznań 17 dni plecy

Argenta Sp. z o.o. jest firmą z ponad 30-letnią tradycją na rynku. W związku z dynamicznym rozwojem struktur sprzedaży oraz poszerzeniem oferty asortymentowej, poszukujemy zaangażowanych Kandydatów na stanowisku:Stażysta w Dziale Wsparcia SprzedażyTWOJE ZADANIA:Wprowadzanie dokumentów kosztowych do elektronicznego obiegu dokumentów, Przygotowywanie list mailingowych, Wsparcie w przygotowywaniu prezentacji, Wsparcie w czynnościach przetargowych (wyszukiwanie instrukcji, certyfikatów, kart charakterystyk),Wsparcie w opracowywaniu formularzy ofertowych Klientów,Współpraca z zespołem przedstawicieli handlowych oraz innymi obszarami firmy.DOŁĄCZ DO NAS JEŚLI:Jesteś studentem lub posiadasz wykształcenie wyższe (mile widziane kierunkowe biologia, biotechnologia i pokrewne),Posiadasz praktyczną znajomość Microsoft Office, w szczególności programu Microsoft Excel,Jesteś sumienny, skrupulatny, systematyczny. Potrafisz współpracować w zespole,Jesteś otwarty i komunikatywny.MILE WIDZIANE:Komunikatywna znajomość języka angielskiego.OFERUJEMY:Płatny staż - około 30/40 godzin tygodniowo,Pracę w przyjaznym i doświadczonym zespole,Zdobycie praktycznej wiedzy przydatnej do dalszej pracy zawodowej. Administratorem danych jest Argenta Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Polskiej 114. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji

Referent ds. kancelarii - Poznań
Referent ds. kancelarii - Poznań
Poznań 18 dni plecy

Clar System poszukuje Kandydatów na stanowisko:REFERENT/KA DS. KANCELARIImiejsce pracy: Poznańnr ref.: (PBOZ/CS/2024)Główne obowiązki na stanowisku:·        bieżąca obsługa organizacyjna Biura Zarządu·        nadzorowanie obiegu korespondencji w firmie·        archiwizacja i dystrybucja dokumentów w spółce·        reprezentowanie firmy w kontaktach z klientamiWymagania:·        wykształcenie średnie (wyższe będzie dodatkowym atutem)·        znajomość obsługi komputera·        wysokie zaangażowanie oraz sumienność w pełnieniu obowiązków·        umiejętność pracy w zespole pod silną presją czasuDo składania aplikacji zapraszamy także osoby z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności.

Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Obsługi Klienta - zastępstwo
Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Obsługi Klienta - zastępstwo
Poznań 19 dni plecy

Enea Operator sp. z o.o./ Departament Sprzedaży Usług Dystrybucji / Wydział Usług Dystrybucji Poznań informuje, że poszukuje pracownika na stanowisko:Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Obsługi Klienta - zastępstwoTwój zakres obowiązków:Wystawianie not za nieterminowe zawarcie umowy kompleksowej/dystrybucyjnej; wystawianie faktur za przyłączenie do sieci;Sporządzanie i aktualizacja umów o świadczenie usług dystrybucji, aneksów i załączników technicznych;Obsługa wniosków, reklamacji i zgłoszeń składanych przez klientów z grup taryfowych A,B,C2;Wystawianie zleceń obsługi technicznej w zakresie spraw prowadzonych przez Wydział;Archiwizacja dokumentów klientów z grup taryfowych A,B,C2;Nasze wymagania:Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane techniczne o specjalności energetyka lub elektrotechnika;Preferowane dwa lata doświadczenia zawodowego, w tym 1 rok doświadczenia z obsługą klientów;Znajomość zagadnień związanych z rozliczaniem klientów;Praktyczna znajomość obsługi MS Office;Dokładność oraz samodzielność w działaniu;Komunikatywność i wysoka kultura osobista;Umiejętność pracy w zespole.Mile widziane:Znajomość prawa energetycznego i rynku energii;Znajomość systemów SKOK-D i OWTOferujemy:Możliwość udziału w projektach rozwojowych i szkoleniowych realizowanych dla ENEA Operator Sp. z o.o..Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas zastępstwaMożliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji.Konkurencyjny pakiet benefitów m. in. dostęp do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, program emerytalny, dofinansowanie do zajęć sportowych, wypoczynku, biletów do kina, teatru.Przewidywany termin zatrudnienia: lipiec 2024 r.Miejsce pracy: Poznań, Polna 60 Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji, klikając w przycisk Aplikuj w terminie do: 2024-07-07Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Informacja Administratora Danych: www.operator.enea.pl/operator.enea.pl/ospolce/karieraweneioperator/pracaogloszenie/673987

Asystent ds. zaopatrzenia ze znajomością języka angielskiego
Asystent ds. zaopatrzenia ze znajomością języka angielskiego
Poznań 19 dni plecy

Firma Akrostal jest jednym z czołowych, europejskich dystrybutorów stali jakościowej. Wśród naszych odbiorców znajdują się największe firmy spośród takich gałęzi gospodarki jak przemysł lotniczy, samochodowy, armaturowy, stoczniowy, rolniczy oraz odlewniczy.Jeśli szukasz inspirujących wyzwań, dobrze znasz język angielski, zrób kolejny krok w swojej karierze i dołącz do naszego zespołu!Obecnie poszukujemy pracownika na stanowiskoAsystent/ka ds. zaopatrzenia Zakres obowiązkówprace administracyjno-biurowe.kontrola dokumentacjiwprowadzanie danych do systemuwspółpraca z działem handlowymkontakt z dostawcaminegocjacje i reklamacjezamawianie maszyn i przyrządówPoszukiwane kompetencjebardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2),dobra znajomość MS Office,umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne,dobra organizacja pracy,mile widziane zainteresowanie zagadnieniami technicznymiOferujemyumowę o pracę + system nagród,możliwości rozwoju,pracę od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30,codzienny darmowy catering,ubezpieczenie grupowe,dofinansowanie do karty sportowej.

Referent ds.pracowniczych
Referent ds.pracowniczych
Poznań 19 dni plecy

Agencja Pracy Tymczasowej Makropol Sp. z o.o. - nr wpisu 5447 dla swojego Klienta poszukuje pracownika na stanowisko:Referent ds.pracowniczych Lokalizacja: Poznań ( Grunwald)Zakres obowiązków: Czynności administracyjno-biurowe Nadzór nad dokumentami i ich odpowiednim przebiegiem Mile widziane osoby posiadające doświadczenie na podobnym stanowisku ( w dziale kadrowo-płacowym) Oferujemy: • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00 Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Nagrody jubileuszowe, 13 pensja, dofinasowanie do wczasów, bony świąteczne Nasze oczekiwania: Dyspozycyjność do pracy od zaraz Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office Zapraszamy do aplikowania!

Event manager Poznań
Event manager Poznań
Poznań 19 dni plecy

Obecnie do Działu Hospitality poszukujemy osoby na stanowisko: Event Manager Event manager Poznań Zadania • Sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów • Kompleksowe i samodzielne prowadzenie projektów eventowych na Enea Stadionie • Obsługa klienta w zakresie prowadzonych projektów oraz nadzór nad wysoką jakością obsługi klienta • Tworzenie harmonogramów pracy i agendy wydarzenia • Opracowywanie raportów, kalkulacji oraz analiz dotyczących wydarzenia • Tworzenie i późniejsza realizacja budżetu eventowego • Negocjacje handlowe oraz reprezentowanie firmy w kontaktach z partnerami biznesowymi Wymagania • Bardzo dobra znajomość rynku usług eventowych • Umiejętności sprzedażowe oraz negocjacyjne • Minimum 5 letnie doświadczenie w organizacji szeroko rozumianych eventów firmowych • Znajomość/doświadczenie z zakresu tworzenia oferty gastronomicznej • Dobra organizacja pracy • Dyspozycyjność (praca również w weekendy i w nocy) • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętność prezentacji produktu • Kreatywność, nowe pomysły, świeże spojrzenie • Język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z klientem Oferujemy • Pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy • Zadaniowy system pracy • Niezbędne narzędzia pracy • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

Asystent/tka Działu Handlowego - praca w terenie
Asystent/tka Działu Handlowego - praca w terenie
Poznań 19 dni plecy

Ochrona Juwentus Jesteśmy jedną z wiodących agencji ochrony na rynku. Działamy już ponad 30 lat, a swój sukces zawdzięczamy przede wszystkim naszym pracownikom. Juwentus jako firma zatrudniająca kilka tysięcy osób jest idealnym miejscem, w którym w przyjaznej atmosferze możesz zdobywać nowe doświadczenia, rozwijać swoje umiejętności i budować karierę zawodową. Naszym pracownikom dajemy możliwość rozwoju, przy zachowaniu niezależności i samodzielności. W związku z rozwojem firmy obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Asystent/tka Działu Handlowego. W ramach aktywizacji zawodowej zapraszamy do współpracy osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawnościZADANIA:·    Wyszukiwanie nowych klientów w terenie poprzez roznoszenie ulotek SZUKAMY:·    osób z orzeczeniem o niepełnosprawności, które chcą zdobywać doświadczenie i mieć stabilną pracę w miłym zespole OFERUJEMY:·    pracę w kreatywnym i przyjaznym zespole·    umowę o pracę lub umowę zlecenie ·    możliwość rozwoju i awansu ·    dofinansowanie do kosztów transportu 

Asystent Działu Prawnego
Asystent Działu Prawnego
Poznań 22 dnia plecy

Jesteś studentem/ką zaocznym na kierunku Prawo? Chcesz spróbować swoich sił w obszarze upadłości konsumenckiej lub restrukturyzacji? Jeśli tak, to być może szukamy właśnie Ciebie!Do naszego zespołu szukamy osoby, która dzięki swojej precyzyjności, skrupulatności i pozytywnemu nastawieniu będzie wspierała nasz zespół prawny w ich codziennych zadaniach. Osoby, która nowym wyzwaniom mówi stanowcze: TAK!Twój zakres obowiązkówStudencie prawa, cenisz sobie praktykę, a nie tylko teorię? Z nami będziesz miał okazję zdobyć praktyczne umiejętności w dziale upadłości konsumenckiej i restrukturyzacji! :)Wesprzesz nas w procesach związanych z gromadzeniem i przekazywaniem dokumentów;Zajmiesz się sporządzaniem wniosków upadłościowych;Wesprzesz nasz dział prawny w codziennych obowiązkach;Twoim zadaniem będzie również kontakt z klientem :)To oferujemyWynagrodzenie godzinowe 27,70-28,10 zł/h + dodatki za zrealizowane wnioski;+ 100 zł dodatku za zrealizowany cel zespołowy (niemal każdego miesiąca);Dodatkowe wynagrodzenie netto w wysokości od 70 zł do 120 zł za każdy zrealizowany wniosek powyżej określonego progu, dodawane do wynagrodzenia godzinowego! :)Możliwość zaliczenia praktyk na podstawie wykonywanych zadań;Codzienną styczność z nowymi technologiami;Możliwość rozwoju własnych umiejętności;Przyjazną atmosferę w młodym i fantastycznym zespole;Praca w Biurze w samym centrum Poznania (na przeciwko Dworca Głównego);Kartę sportową MultiSport z pakietem diagnostycznym, opieką trenera oraz dietetyka;Częste, niezapomniane integracje zespołowe :)Pyszną kawę, wypalaną dwa dni wcześniej, tylko od lokalnych producentów;Umowę zlecenie - wymiar zleconych godzin na realizację zadań jest równoważny z liczbą godzin odpowiadających pełnemu etatowi.Nasze wymaganiaStudent/ka zaoczny/a studiów prawniczych - najlepiej minimum III i IV rok;Zdolności organizacyjne;Nastawienie na rozwój osobisty;Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i otwartość;Zaangażowanie, wysoki poziom motywacji do pracy oraz nauki nowych zagadnień;Otwartość na nowe wyzwania :)Wychodzenie z własną inicjatywą, umiejętność rozwiązywania problemów, słuchania;Doświadczenie w pracy z dokumentem będzie dodatkowym atutem;Aplikuj za pośrednictwem OLX :)

Asystentka/koordynatorka do pracy nad morzem |event|nocleg zapewniony
Asystentka/koordynatorka do pracy nad morzem |event|nocleg zapewniony
Poznań 22 dnia plecy

Agencja eventowa poszukuję osoby na stanowisko Asystentki/koordynatorki w okresie odod ZARAZ -koniec sierpnia (szkolenie+ docelowo praca) w Kołobrzegu.Nocleg jest zapewniony i opłacony.Jeżeli dobrze radzisz sobie z dokumentami, obsługa klienta nie sprawa Ci problemów, a wystawianie rachunków jest czymś co przychodzi Ci z łatwością to Ciebie szukamy.Mile widziana uśmiechnięta i energiczna osoba która będzie swobodnie kierować goścmi podczas naszych eventów(szkolenie wdrażające zapewnione)Miejsce pracy: Jeden z nadmorskich kurortów(jest pare opcji)Wynagrodzenie: 4.500zł netto / 30 dni / ok. 5-6h dziennie (do 14) + premia za prace bez błędówMożliwość pracy dodatkowej 2-3 dni w tygodniu wieczorami za dodatkowe wynagrodzenie.Pojedyńcze dni wolne do ustalenia, jednak szukam osób dyspozycyjnych na całość, z uwagi na małą ilość godzin w ciągu dnia.CV ze zdjęciem twarzy oraz sylwetki proszę wysłać na adres eventyzlecenia(małpa)gmail.com z dopiskiem "koordynatorka nad morzem"Po sezonie możliwa stałą współpraca na terenie Wielkopolski/Poznania.Zgłoszenia mailowe będą rozpatrywane w pierwszej kolejności.Do zobaczenia :)

Aplikant Radcowski/ aplikant adwokacki
Aplikant Radcowski/ aplikant adwokacki
Poznań 22 dnia plecy

Kan­ce­la­ria Bętkowska Rajczyk Adwokaci i Radcowie Prawni sp. j. z sie­dzi­bą w Po­zna­niu (60-833), przy ul. Adama Mickiewicza 5/3, nawiąże współpracę z apli­kan­tem rad­cow­ski­m lub aplikantem adwokackim.Zakres obowiązków:Wykonywanie czynności zawodowych na rzecz klientów kancelarii, głównie w sprawach z za­kre­su pra­wa cywilnego, rodzinnego, upadłościowego i restrukturyzacyjnego oraz go­spo­dar­cze­go,Wsparcie pełnomocników prowadzących sprawy sądowe, w tym w zakresie zastępstwa procesowego,Wsparcie doradców restrukturyzacyjnych w zakresie prowadzonych postępowań restrukturyzacyjnych i upadłościowych,Przeglądanie akt w sądach,Przygotowywanie projektów pism procesowych,Kontakt z Klientami (bezpośredni, telefoniczny, mailowy),Kontakt z instytucjami państwowymi i Sądami,Nasze wymaganiaumiejętność pracy samodzielnej i w zespole,nastawienie na praktyczne zdobywanie wiedzy prawniczej,wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne,mile widziana uprzednia praktyka w kancelarii prawnej lub w biurze syndyka,praktyczna znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego oraz czynne prawo jazdy kat. B będą dodatkowym atutemOferujemyelastyczną formę współpracy- umowa zlecenia / B2B,nabycie praktycznego doświadczenia w stosowaniu różnych dziedzin prawadalszy rozwój zawodowy w ramach wewnętrznej ścieżki karieryniezbędne narzędzia pracyBenefitymożliwość podnoszenia kompetencji poprzez udział w szkoleniach,spotkania integracyjne.Oso­by za­in­te­re­so­wa­ne ogło­sze­niem pro­szo­ne są o prze­sła­nie swo­je­go CV  wraz z do­pi­skiem „Wy­ra­żam zgo­dę na prze­twa­rza­nie mo­ich da­nych oso­bo­wych za­war­tych w tre­ści ofer­ty w za­kre­sie nie­zbęd­nym do re­ali­za­cji pro­ce­su re­kru­ta­cji”.Jed­no­cze­śnie in­for­mu­je­my, iż skon­tak­tu­je­my się tyl­ko z wy­bra­ny­mi oso­ba­mi.

Junior Key Account Manager
Junior Key Account Manager
Poznań 22 dnia plecy

Opis oferty pracyNaszym klientem jest dynamicznie rozwijająca się firma z sektora IT, specjalizująca się w dostarczaniu zaawansowanych rozwiązań informatycznych. Firma stawia na budowanie długoterminowych relacji z klientami oraz na ciągłe podnoszenie jakości swoich usług. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy JUNIOR KEY ACCOUNT MANAGERA Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów Realizacja działań sprzedażowych z nastawieniem na sprzedaż projektową Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami i dostawcami Udział w konferencjach branżowych Organizacja webinarów, spotkań i eventów dla klientów Monitorowanie rynku i analiza potrzeb klientów Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji produktowych Udział i samodzielne prowadzenie negocjacji handlowych Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i raportowanie wyników Współpraca z innymi działami firmy w celu realizacji zamówień i projektów Udział w szkoleniach i warsztatach w celu podnoszenia kwalifikacji Od kandydata oczekujemy: Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia, marketing, informatyka lub pokrewne techniczne) Minimum 2 letniego doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze klienta (mile widziane doświadczenie w branży IT) Wysokich zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych Umiejętności pracy w zespole i zarządzania czasem Znajomości technik sprzedaży i negocjacji Wiedzy z zakresu IT i rozwiązań informatycznych – mile widziane Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym Proaktywności i zaangażowania Zdolności do szybkiego uczenia się i adaptacji Dokładności i dbałości o szczegóły Oferujemy: Zatrudnienie na umowę o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie i premię od realizacji zadań Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji Benefity pozapłacowe (pakiet medyczny, karta sportowa, szkolenia)

Pracownik biurowy w Dziale Obsługi Klienta
Pracownik biurowy w Dziale Obsługi Klienta
Poznań 23 dnia plecy

OpisKiplinger Legal Assistance Group - lider w segmencie usług restrukturyzacji trudnej sytuacji finansowej osób fizycznych i firm aktualnie poszukuje osoby na stanowisko: Pracownik biurowy w Dziale Obsługi KlientaMiejsce pracy: Poznań ŁazarzOpis stanowiska:Telefoniczna obsługa klienta (przyjmowanie zgłoszeń, przekazywanie zgłoszeń, odpowiedzi na zapytania klientów)Przygotowanie dokumentacjiObsługa systemów firmySporządzanie raportówInne zadania zlecone przez przełożonegoWymagania:Umiejętność bezpośredniej i telefonicznej obsługi klientaKomunikatywnośćSumienność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązkówWysoka kultura osobistaDobra dykcjaSprawna obsługa komputeraOferujemy:Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracęWynagrodzenie na początek 3500 zł na rękę plus premię do 1000 złMożliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowegoPracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku pracyStałe, pewne wynagrodzenie realizowane w terminie Praca pon-pt 9-17Miejsce centrum Poznania -Rynek ŁazarskiZainteresowanych zachęcamy do aplikowania przez portal.Złożenie dokumentów aplikacyjnych na wskazane w ogłoszeniu stanowisko stanowi wyrażenie zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w toku postępowania rekrutacyjnego, w którym Pani/Pan aplikuje. 

Asystent księgowego
Asystent księgowego
Poznań 23 dnia plecy

Poszukujemy studenta zaocznego do działu księgowości wspólnot mieszkaniowych. Wprowadzanie faktur, wyciągów, sporządzanie raportów. Praca od pon do pt. Możliwość rozwoju zawodowego i awansu. Umowa zlecenie. Nie wymagamy doświadczenia. Wszystkiego Cię nauczymy.

Filtr