Wszystkie ogłoszenia w kategorii Finanse / Księgowość
Interesujesz się tematyką finansów a jednocześnie szukasz pracy która pozwoli Ci się rozwijać we własnym tempie?Nie satysfakcjonuje Cię praca na etacie i oczekujesz od życia czegoś więcej?Chcesz w szybkim czasie się przebranżowić ale brak Ci pomysłu na siebie?Marzysz o prowadzeniu własnego biznesu ale potrzebujesz motywacji do zrobienia pierwszego kroku?Jeżeli ten opis jest o Tobie, mamy dla Ciebie propozycje:Co oferujemy?- Profesjonalny pakiet szkoleń przygotowujących do pracy planera finansowego (nie tylko pod kątem wiedzy finansowej, ale także lub przede wszystkim umiejętności handlowych, marketingowych, psychologicznych itp.)- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie, równoważne z Twoim zaangażowaniem i poświęconym czasem- Wsparcie mentorskie- Pracę w zespole ludzi z pasją- Prace na własnych warunkach - to Ty decydujesz kiedy pracujesz, a także jak szybko przechodzisz przez kolejne szczeble kariery- po etapie szkoleń, w 90% prace zdalną, z możliwością pracy w biurze w Poznaniu- pracę na własnej działalności lub umowie zlecenieNa czym będą polegać Twoje obowiązki:- spotkania z klientami- budowanie długofalowych relacji z klientami- przygotowywanie rozwiązań finansowych- analiza umów i aktualnej sytuacji sytuacji klientów- zawieranie umów z klientamiCzego oczekujemy od kandydatów:- maksymalnego zaangażowania- samodzielności- chęci zdobycia nowych kwalifikacji- gotowości do prowadzenia i rozwijania własnego biznesu- etycznego podejścia do klienta- wysokiej komunikatywnościDo kogo nie jest skierowana oferta:- do osób szukających standardowej pracy na etacie- do osób oczekujących stałej pensji, bez względu na zaangażowanie i czas poświęcony pracy- do osób mających problem z wychodzeniem ze strefy komfortuCzym wyróżniamy się na rynku:- etycznym podejściem do klienta (musisz zrozumieć że dobro interesów klienta jest naszym interesem)- możliwością szybkiego rozwoju (w ciągu kilku miesięcy możesz stać się menagerem i zarządzać własnym zespołem - wszystko zależy od Ciebie)- sprawiedliwością w docenianiu Twoich zasług - o awansach decydują Twoje wyniki a nie opinia szefaNie wymagamy od Ciebie wykształcenia z zakresu ekonomii i finansów, a jedynie chęci zdobycia tej wiedzy.PRZED ZGŁOSZENIEM PROSZĘ OBEJRZEĆ PONIŻSZE DWA NAGRANIA Z NASZEGO Z PROJEKTU NA YOUTUBE DOTYCZĄCEGO SZKOŁY PLANERÓW FINANSOWYCH I REKRUTACJIyoutu.be/v1LQUcHxCyI?feature=sharedyoutu.be/4Po1ml8Rkrc?si=uiFlcBevs5ZhuTF0Jeżeli taka forma współpracy Ci odpowiada, wyślij nam swoje zgłoszenie już teraz!
Opis oferty pracyNaszym klientem jest firma z branży usługowej z polskim kapitałem, która skupia wyspecjalizowane spółki z obszaru marketingu, sprzedaży oraz digital. Firma od lat cieszy się uznaniem klientów na całym świecie, a tajemnica ich sukcesu tkwi w zaangażowaniu zespołu oraz pasji do dostarczania usług najwyższej jakości. Obowiązki na stanowisku pracy: Opracowywanie, monitorowanie i realizacja strategii finansowej Dostarczanie analiz i rekomendacji dla Zarządu dotyczących kluczowych decyzji biznesowych i finansowych Przygotowywanie raportów finansowych i ich analiza w celu oceny stanu finansowego firmy oraz informowania interesariuszy Ustalanie i ścisłe monitorowanie budżetów dla projektów i operacji firmy w tym bieżąca analiza kosztów w celu osiągnięcia zamierzonych wyników finansowych Przeprowadzanie prognoz finansowych w celu wspierania planowania strategicznego i podejmowania decyzji inwestycyjnych Zapewnianie płynności finansowej poprzez dostępność zasobów do pokrycia zobowiązań i realizacji inwestycji Zarządzanie pracą czteroosobowego zespołu i współpraca z zewnętrznymi firmami Inicjowanie nowych rozwiązań w zakresie optymalizacji kosztów Analiza danych finansowych w celu dostarczenia wskazówek dotyczących efektywności operacyjnej Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu oraz udział w spotkaniach Zarządu w celu omówienia bieżącej sytuacji finansowej firmy Utrzymywanie zgodności z obowiązującymi przepisami podatkowymi i regulacjami Od kandydata oczekujemy: Wykształcenia wyższego kierunkowego (finanse, rachunkowość, ekonomia) Kilkuletniego doświadczenia zawodowego w obszarze finansów na samodzielnych stanowiskach z pełną odpowiedzialnością za finanse spółki Szerokiej wiedzy z zakresu: rachunkowości, zarządzania i kontroli kosztów, budżetowania, planowania finansowego, zarządzania ryzykiem finansowym i analizy ekonomicznej Bardzo dobrej znajomości prawa z obszaru finansów Wysoko rozwiniętych umiejętności personalnych oraz doświadczenia w zarządzaniu zespołami Bardzo dobrej znajomości programu MS Excel; Znajomość programu Power BI będzie dodatkowym atutem Umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków Samodzielności i odpowiedzialności Mile widziane doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu środków unijnych (współpraca z zewnętrznymi partnerami) Firma oferuje: Stabilna pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Atrakcyjne wynagrodzenie Niezbędne narzędzia pracy Stabilne warunki zatrudnienia – B2B lub UoP Ciekawą, pełną wyzwań pracę w zaangażowanym zespole
Zacznij karierę z poczuciem celu.W GSK łączymy naukę, technologię i umiejętności, aby razem pokonywać choroby. Naszym celem jest poprawa życia miliardów ludzi na całym świecie. Łącząc wyjątkowych ludzi w środowisku opartym o wszechstronność i integrację, możemy wywierać pozytywny wpływ w skali globalnej.ENG:Start a career with purpose.At GSK, we unite science, technology, and talent to get ahead of disease together. Our goal is to improve the lives of billions across the world. By bringing together outstanding people in an inclusive environment, we can make an impact on a global scale.oferujemy- Możliwość udziału w szkoleniach i doskonalenia umiejętności,- Możliwości rozwoju w ramach struktury firmy,- Elastyczne godziny pracy,- Kultura pracy oparta na szacunku, uczciwości i skupieniu się na potrzebach konsumentów,- Umowa zlecenie,- Stawka godzinowa 31 zł brutto/h przez pierwsze 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia stażu do 12 lub 18 miesięcy, stawka za kolejny okres 34 zł brutto/h,RandstadPlus – system benefitów (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupyonline),- Możliwość przerw w stażu ze względu na plany urlopowe,- Możliwość zatrudnienia przez GSK, po odbyciu stażu.ENG:Opportunity to participate in trainings and improve skills,Development opportunities within the company's structure,Flexible working hours,Work culture based on respect, honesty, transparency and focusing on consumer needs,Occasionalemployment contract,Hourly rate PLN 31 gross / h during the first 6 months, with extending the internship to 12 or 18 months, the rate for the next period PLN 34 gross / h,RandstadPlus - a system of benefits (sportscard, private medical care, discounts on online shopping),Possibility of breaks in the internship due to vacation plans,Possibility of employment by GSK, after completing the internshipzadaniaZapewnienie wsparcia zespołu finansowego podczas aktywności zamknięć miesiąca oraz codziennych aktywnościach aby zapewnić ciągłość procesów.ENG:Providing support to the finance team during month-end closing activities and day-to-day activities to ensure process continuity.oczekujemyStudenci IV, V rokuZaawansowany język angielski w mowie i piśmieDostępność co najmniej 2 dni w tygodniu, maks. 35 godzin tygodniowoBardzo dobra znajomość MS Excel (VBA będzie dodatkowym atutem)Poprzednie doświadczenie w finansach/księgowości (mile widziane)ENG:IV, V year studentsAdvanced English both written and verbalAvailability at least 2 days a week, max 35 hours per weekVery good knowledge of MS Excel (VBA will be a plus)Previous Finance/Accounting related experience (nice to have)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
Masz podobne doświadczenie zawodowe i bardzo dobrze znasz język niemiecki? Szukasz pracy jako Młodszy/a Księgowy/a w Poznaniu? Nie wahaj się i aplikuj! Czekamy na Twoje CV!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie umowa o pracę bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej)możliwość ciągłego uczenia się i rozwoju, w tym szkolenia i warsztaty hybrydowy model pracy w nowoczesnym biurze w centrum Poznaniazadaniawsparcie w różnych procesach księgowych w Globalnym Centrum Usługwykonywanie prostych czynności operacyjnych (z obszaru należności i/lub zobowiązań)przetwarzanie faktur i płatności, tworzenie i utrzymywanie podstawowych danych w systemieraportowanie i windykacja kredytowarozwiązywanie zapytań dostawców i klientów, obsługa list monitujących, wspieranie działań związanych z zamknięciem finansowym dla klientówoczekujemywyższe wykształcenie - mile widziane ukończenie kierunku finansowego lub filologicznegobardzo dobra znajomość j.angielskiego i j.niemieckiegomile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku i/lub w środowisku SSC/BPOotwarte nastawienie, komunikatywnośćumiejętność dobrego planowania i organizacji pracy własnej, zarządzania czasemduża dbałość o szczegółyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
Kompass Accounting Sp. z o.o. to to nowoczesne biuro rachunkowe w samym sercu Poznania. Obsługujemy klientów polskich i zagranicznych, którym oferujemy księgowość, doradztwo podatkowe i wiele innych usług.· Poznań, ul. Grunwaldzka· umowa o zlecenie· nie wymagamy doświadczenia· praca stacjonarnaZakres obowiązków:· Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu Symfonia· Obsługa systemu kadrowo-płacowego oraz programu Płatnik· Przygotowywanie różnego rodzaju raportów oraz zestawień· Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi· Udział w obsłudze klientówKogo poszukujemy:· Studenci ostatnich lat studiów dziennych i zaocznych· Osób z znajomością języka angielskiego (min. B1)· Osób z umiejętnościami swobodnej komunikacji, a także dyplomacja i umiejętność zachowania poufnościOferujemy:· stabilne wynagrodzenie na podstawie umowy zlecenie początkowo· Udział w szkoleniach i kursach, organizowanych przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce.· partnerska atmosfera i elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy
CO NAS WYRÓŻNIABudujemy i podtrzymujemy relacje z Klientami.Działamy zespołowo i dbamy o dobrą atmosferę w pracy.Jesteśmy dużą instytucją finansową, ale nie nazywamy siebie korporacją. Jesteśmy społecznością. Stefczyk Finanse w ramach swojej działalności współpracuje z firmą Saltus. Dzięki temu Nasi Pracownicy mogą otrzymywać dodatkowe, atrakcyjne gratyfikacje finansowe i rzeczowe oraz biorą udział w licznych konkursach z obszaru sprzedaży ubezpieczeń.Co Oferujemy:stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,nielimitowany system premiowy uzależniony od wyników,wsparcie Opiekuna Adaptacyjnego i Trenera Wdrożeniowego,gwarantowaną premię na start w okresie pierwszych 3 m-cy zatrudnienia,udział w konkursach sprzedażowych,system szkoleń i programów rozwojowych,prywatną opiekę medyczną dla Pracowników i ich rodzin,kafeteryjną platformę benefitów.Twój Zakres Obowiązków:dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta, aktywna sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeń, budowanie długotrwałych relacji z Klientami,obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych. Nasze Wymagania:doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta,otwartość i komunikatywność,konsekwencja w dążeniu do wyznaczonego celu,nastawienie na współpracę i dobrą atmosferę w zespole,swoboda w posługiwaniu się aplikacjami pakietu MS Office,wykształcenie minimum średnie.
7 Oddział w Poznaniu - ul. Gronowa 22Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami!MOC naszej pracy:Zarządzanie ruchem Klientów w Work CafeZapewnienie gościom i klientom pozytywnych doświadczeń w korzystaniu z formatu Work CafeEdukacja Klienta z kanałów zdalnychWspółpraca przy organizacji eventów w Work CafePrezentowanie produktów i usług bankowych przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi (mobile, internet).Edukowanie Klienta w zakresie samoobsługi bankowości internetowej i mobilnejNasze oczekiwania:doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta, najchętniej w branży finansowej, telekomunikacyjnej lub w dużych sieciach handlowychprzedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania profesjonalnych relacji z klientamiotwartość na zmiany i konsekwencja w działaniu oraz chęć rozwojuważna jest dla Ciebie: aktywna współpraca, wspieranie innych, mówienie wprost, słuchanie z uwagą, szacunek, dotrzymywanie obietnic, angażowanie się w zmiany i praca z pasjąMOC naszej oferty: umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.
SASTAX 360A jest kancelarią podatkową o ugruntowanej pozycji na rynku. Świadczymy usługi w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych, podatkowej księgi przychodów i rozchodów, doradztwa podatkowego oraz usług kadrowych.OBECNIE PROWADZIMY REKRUTACJE NA STANOWISKOKSIĘGOWEJ(umowa o pracę lub zlecenie)Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku powinna posiadać doświadczenie w zakresie:sporządzanie opinii podatkowych;formułowanie wniosków o wydanie indywidualnych interpretacji podatkowych;przygotowywanie projektów skarg do sądów administracyjnych;opracowywanie zagadnień podatkowych;stała pomoc w obowiązkach doradcy podatkowego;bieżący kontakt z klientem.Wymagania:wykształcenie wyższe ekonomiczne lub w trakcie studiówpodstawowa znajomość przepisów z zakresu prawa bilansowego i podatkowego,rzetelność, dokładność, skrupulatność, odpowiedzialność, systematyczność, terminowość,mile widziane doświadczenie z zakresu podatku dochodowego;pozytywne nastawienie oraz chęć do nauki i rozwoju;komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;bardzo dobra organizacja pracy własnej;Oferujmy:· ciekawą pracę w dobrej atmosferze i zgranym zespole kilkunastu osób· pomoc stażystów· współpracę z działem kadrowym i podatkowym· możliwość poszerzenia wiedzy w oparciu o zdobycie doświadczenia w pracy związanej z różnorodnością branż i operacji gospodarczychMiejsce stażu: Centrala SASTAX 360A Sp. z o.o. S.K. , ul. Strzeszyńska 269 Poznań
Firma rodzinna zarządzająca nieruchomościami Administrator Wielkopolska Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko księgowej. Praca na pełen etat Do obowiązków księgowej będzie należało: praca administracyjna/biurowa, bilanse wspólnot mieszkaniowych, fakturowanie, księgowanie dokumentów, prowadzenie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością (Sp. z o.o.) Wymagane doświadczenie, mile widziana znajomość wspólnot mieszkaniowych, jak również znajomość oprogramowania np.: „płatnik”, „symfonia”. Proszę o przesyłanie CV.
Makrana Sp. z o.o. poszukuje do swojego zespołu księgowego pomocy księgowej / młodszej księgowejMiejsce pracy : Poznań, ul.Umultowska 32Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:Księgowanie dokumentów kosztowych - głównie zakup towarów,Księgowanie wyciągów bankowych, raportów kasowych,Wystawianie i księgowanie faktur sprzedażowych, not księgowych,Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,Wprowadzanie płatności do banku,Kontrola bieżąca faktur z WZ ,Przeprowadzanie inwentur stanu kasy,Udział w inwentaryzacjach półrocznych i rocznych,Przygotowywanie zestawień i raportów w MS Excel,Archiwizowanie dokumentów,Utrzymywanie partnerskich relacji ze współpracownikami ( doradztwo, wsparcie merytoryczne) ,Kontakt z kontrahentami,Wysyłka dokumentów.Od kandydatów oczekujemy:Wykształcenia minimum średniego ( kierunkowego) / wyższego ( także w trakcie studiów)Dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook),Umiejętności pracy pod presją czasu oraz organizacji pracy własnej,Mile widziane:doświadczenie na podobnym stanowisku,Znajomość programu Symfonia Finanse i Księgowość.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie - umowa o pracęPodwyżka pensji po 3 ms okresie próbnymPremia kwartalna uzależniona od wyników sklepuMożliwość rozwoju zawodowegoPraca w odpowiedzialnym,młodym, kompetentnym zespole.CV prosimy przesyłać na adres e-mail / aplikacja OLXProsimy o zawarcie w CV klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Makrana Sp.z o.o. z siedzibą w Poznaniu zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych (RODO)."Informujemy, że Administratorem danych jest Makrana Sp.zo.o. z siedzibą w Poznaniu ul.Umultowska 32 Dane zbierane dla potrzeb rekrutacji wewnętrznej. Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest czynnością dobrowolną.
Poznańskie Centrum Finansowe Sp.z o.o. działa na rynku od 2012 roku.Poszukujemy pracownika w biurze rachunkowym na pełen etat na stanowisko księgowa/księgowy.Zadania:Prowadzenie ksiąg powierzonych Klientów – pełna księgowość, KPIRKsięgowanie dokumentówRozliczanie podatków (PIT,CIT,VAT) oraz sporządzanie deklaracji podatkowychDziałania pomocnicze przy sporządzaniu sprawozdań finansowych, miesięcznych bilansów, rachunków wynikówKontakt z klientemWymagania:3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w biurze rachunkowymWykształcenie wyższePraktyczna i teoretyczna znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości (PIT/CIT/VAT)Zdolności organizacyjne i interpersonalneDokładność i starannośćSamodzielność oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązkiMile widziane:Znajomość zasad rozliczania płac i prowadzenia kadrZnajomość programu ERP Optima Comarch, PłatnikOferujemy:Pracę pracę w zespole opartą na wspólnym rozwiązywaniu zagadnień i wsparciu pracowników z większym doświadczeniem.Praca w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.Nasze biuro mieści się w centrum Poznania przy ul. Libelta.
Opis oferty pracyKogo szukamy? Dla naszego klienta, wiodącego brokera finansowego, specjalizującego się w sprzedaży szerokiej gamy produktów finansowych, w tym kredytów hipotecznych, gotówkowych, firmowych, konsolidacyjnych, a także faktoringu i leasingu, poszukujemy Specjalisty ds. Produktów Finansowych. Osoba na tym stanowisku będzie kluczowa w koordynacji procesu wprowadzania nowych produktów finansowych i ubezpieczeniowych. Jeśli cechuje Cię samodzielność, dbałość o szczegóły i umiejętność zarządzania wieloma procesami jednocześnie, to stanowisko może być idealnym miejscem na rozwój Twojej kariery. Specjalista ds. Produktów Finansowych Miejsce pracy: Poznań (praca stacjonarna) Czym będziesz się zajmować? Koordynacją procesu wdrażania produktów, w tym ustaleniem procesu akredytacyjnego i sprzedażowego oraz dodawaniem produktów na platformie Opiniowaniem umów z nowymi partnerami Aktualizacją merytorycznej bazy wiedzy i dokumentów w systemie PACT Współpracą z bankami i instytucjami finansowymi na co dzień Tworzeniem i dystrybucją newsletterów dla sieci pośredników Organizacją i koordynacją szkoleń oraz webinarów dla Partnerów firmy Zarządzaniem kalendarzem szkoleń i obsługą firmowej korespondencji Organizacją i rozliczaniem spotkań firmowych Czego oczekujemy? Wykształcenia wyższego Minimum 2 lat doświadczenia w pracy z produktami finansowymi Umiejętności samodzielnej organizacji pracy i świetnej znajomości MS Office Komunikatywności, proaktywności i analitycznego myślenia Kreatywności i umiejętności budowania relacji Co oferujemy? Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie: 4 500-6 000 zł netto Dofinansowanie do karty Multisport, karta medyczna, ubezpieczenie grupowe Szkolenia produktowe i onboarding, szkolenie z platformy PACT Praca w godzinach 9:00-17:00, od poniedziałku do piątku Brzmi interesująco? Jeśli uważasz, że to rola idealna dla Ciebie, prześlij nam swoje CV. Dołącz do zespołu i przyłącz się do realizacji ciekawych projektów!
Opis oferty pracyFirma telekomunikacyjna poszukuje osoby na stanowisko księgowa/księgowy. Opis stanowiska: - prowadzenie pełnej księgowości - wprowadzanie dokumentów księgowych - ewidencjonowanie dokumentów księgowych - uzgadnianie i potwierdzanie sal z kontrahentami - weryfikowanie dokumentów finansowych pod względem formalno-prawnym - uczestnictwo w zamknięciu miesiąca/roku - prowadzenie kadr i płac Wymagania: - znajomość programu Symfonia - doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości - dobra znajomość przepisów podatkowych - dobra znajomość MS Office - dokładność, dbałość o szczegóły, rzetelność Oferujemy: - pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie - stabilne warunki zatrudnienia - wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i zaangażowania - przyjazną atmosferę pracy
Dynamicznie rozwijająca się firma telekomunikacyjna stacjonująca w Poznaniu, a działająca na terenie całego kraju poszukuje osoby na stanowisko księgowa/księgowy.Opis stanowiska:- prowadzenie pełnej księgowości- wprowadzanie dokumentów księgowych- ewidencjonowanie dokumentów księgowych- uzgadnianie i potwierdzanie sal z kontrahentami- weryfikowanie dokumentów finansowych pod względem formalno-prawnym-sporządzanie deklaracji podatkowych- uczestnictwo w zamknięciu miesiąca/roku- prowadzenie kadr i płacWymagania:- znajomość programu Symfonia- doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości- dobra znajomość przepisów podatkowych- dobra znajomość MS Office- dokładność, dbałość o szczegóły, rzetelność-dobra organizacja pracyOferujemy:- stabilne warunki zatrudnienia- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i zaangażowania- przyjazną atmosferę pracy
Młodsza księgowa/ Młodszy księgowyOpis stanowiska:· weryfikacja dokumentów księgowych oraz kadrowo-płacowych;· wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu komputerowego;· pomoc w obsłudze kadrowo-płacowej;· czynne uczestnictwo w zamknięciu okresów rozliczeniowychOczekujemy:· wykształcenia ekonomicznego (średniego lub w trakcie studiów);· skrupulatności,· zaangażowania i pozytywnego podejścia do pracy;· znajomości programu Excel;Mile widziane:· status studenta;· znajomość programu Comarch OptimaOferujemy:· możliwość rozwoju zawodowego;. elastyczny czas pracy;· kameralne biuro z przyjazną atmosferą;
Doradca majątkowy/Asystent/ka majątkowy/aMiejsce pracy: PoznańWynagrodzenie 3000 + premieSzukamy osoby, która wspomoże w pracy jednego z menadżerów w naszym biurze. Jeśli praca biurowa i praca z klientem nie są ci straszne zaaplikuj do nas!Zakres obowiązków -Kontakt z klientem telefonicznie i mailowo-Obsługa odnowień majątkowych-Przygotowywanie raportów z wznowień-Wyliczanie ubezpieczeń majątkowych za pomocą kalkulatorów poszczególnych partnerówPoszukiwane kompetencje -Umiejętność organizacji czasu pracy-Zaangażowanie-Sumienność-Łatwość w kontakcie z klientem-Wykształcenie średnie-Status studenta mile widziany(preferowani studenci zaoczni)-Doświadczenie nie jest wymaganeOferujemy -Premie do wypłaty w zależności od twojego zaangażowania i wypełnionych dokumentów-Elastyczne godziny pracy z możliwością pracy zdalnej-Własne, spokojne miejsce pracy-Bardzo dobry kontakt z prowadzącym menadżerem -Indywidualne podejście do biznesu-Szereg benefitów (m.in karta multisport, wyjazdy i wyjścia integracyjne)
Phinance S.A. z siedzibą w Poznaniu jest ogólnopolską instytucją doradztwa finansowego. Swoim Klientom oferuje szereg rozwiązań finansowych w ramach unikalnego systemu obsługi, a Współpracownikom- szerokie możliwości rozwoju. Od 22 lat stawiamy na współpracę z dynamicznymi i otwartymi ludźmi, nastawionymi na dobro Klienta i długofalową współpracę. Doradca Finansowy zajmuję się tworzeniem rozwiązań i strategii finansowych dla Klientów oraz: -zabezpieczaniem ich bieżącej i przyszłej płynności finansowej -doborem najkorzystniejszej dla Klienta rozwiązań -dbaniem o długofalowe relacje i świadczeniem usług na najwyższym poziomie -ciągłym podnoszeniem swoich kwalifikacji -zawieraniem umów finansowych z Klientem Wymagania: -Otwartość na nowe wyzwania i odporność na stres -Komunikatywność i wysoka kultura osobista -Silna motywacja do pracy -Ukierunkowanie na realizację celów -Dokładność i sumienność -Wykształcenie minimum średnie -Niekaralność *Doświadczenie w branży będzie dodatkowym atutem, ale nie jest ono wymagane. Zapewniamy:-Pasjonującą pracę w ciekawej i perspektywicznej branży -Możliwość stałego rozwoju zawodowego i sprecyzowaną ścieżkę kariery -Pracę w młodym, ambitnym zespole -Elastyczny czas pracy -Atrakcyjne, wieloskładnikowe wynagrodzenie -Wsparcie merytoryczne, liczne szkolenia, seminaria oraz wyjazdy integracyjne.Zapraszam do aplikowania CV
Biuro rachunkowe z 22 doświadczeniem pilnie poszukuje pracownika na stanowisku : kadry ,księgowość. Godziny pracy elastyczne dostosowane do potrzeb pracownika.
Firma oferująca kompleksowe usługi z zakresu rachunkowości i doradztwa finansowego zlokalizowana w Poznaniu poszukuje osoby na stanowisko: Księgowa/ Księgowy z j. rosyjskimTwoje zadania:przetwarzanie, wprowadzanie i księgowanie dokumentów i wyciągów bankowychsamodzielne i terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych (np. VAT, CIT, podatek dochodowy)przygotowywanie sprawozdań do GUS, USprowadzenie działań zgodnych z obowiązującymi przepisami i standardami rachunkowościprzygotowywanie zestawień i analizpomoc w przygotowywaniu sprawozdań finansowychwsparcie klientów i współpraca z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymiCzego oczekujemy:min. 3-4 letnie doświadczenie zawodowe w księgowościpraktyczna znajomość przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowościwykształcenie wyższe kierunkoweznajomość języka rosyjskiego min. B2samodzielność, zaangażowanie i terminowośćswobodna obsługa narzędzi Ms Officegotowość do odbycia miesięcznego szkolenia w innym mieście, w pełni pokrywane finansowo przez pracodawcęmile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B1Benefity:umowa o pracękarta sportowaszkolenie wdrożenioweszkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe oraz językowesamodzielne stanowiskoatrakcyjna lokalizacja biura
Potrzebna osoba od zaraz do wbijania faktur w Kpir. Program Rachmistrz tylko z doświadczeniem. Możliwość pracy zdalnej albo hybrydowej.
EASY-FINANCE – NIEZALEŻNY BROKER BANKOWYKompleksowa obsługa przedsiębiorstw w zakresie finansowania zewnętrznego.Istniejemy na rynku od 2002 roku.ul. Limanowskiego 2/6, 60-743 Poznań,NIP 78*****461www.easy-finance.plPoszukujemy osoby do pracy na stanowisku ASYSTENT DORADCY KLIENTA.Przyjmiemy do naszego zespołu ambitną osobę, wiążąca swoją przyszłość z finansami przedsiębiorstw, która jest zainteresowana produktami kredytowymi.Nasze wymagania:• wysoko rozwinięta komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów• zaangażowanie, spostrzegawczość i analityczne myślenie• prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu• biegła obsługa komputera, głównie MS Office (Word, Excel, Outlook)• dyspozycyjność min. 3-4 dni w tygodniuMile widziane atuty:• wiedza związana z branżą bankową, produktami kredytowymi, analizą przedsiębiorstw• zainteresowanie w obszarze funkcjonowania gospodarki i przedsiębiorstw w Polsce• doświadczenie w obsłudze klientów, sprzedażą lub finansami• status studenta niestacjonarnegoOferujemy:• stabilne zatrudnienie na cały lub część etatu• możliwość poszerzenia wiedzy z zakresu bankowości i analizy przedsiębiorstw z sektora MŚP• ciekawą i pełną wyzwań pracę w swobodnej atmosferze• komfortowe warunki pracy• wsparcie merytoryczne przełożonych• podstawowe wynagrodzenie z możliwością zwiększenia w miarę nabierania doświadczenia• możliwość szybkiego awansuTwoje zadania:• przygotowywanie wniosków i dokumentacji kredytowej• pozyskanie i obsługa klienta biznesowego, korporacyjnego• raportowanie z wykonanej pracy• wyjazdy służbowe w towarzystwie innego pracownika na terenie PolskiProsimy o wysyłanie CV mailowo.
Poszukujemy studenta/ studentkę do pomocy w dziale rozliczeń wniosków z NFZ. Praca związana z weryfikacją poprawności wypełnionych wniosków. Umowa zlecenie, stawka 28,10/h
** O firmie ** CLS Poznań to wiodąca firma specjalizująca się w wynajmie ciężarowych, sportowych i luksusowych aut zastępczych z OC sprawcy. Działamy na rynku od wielu lat, oferując naszym klientom szeroką gamę pojazdów zastępczych najwyższej jakości. Nasza siedziba znajduje się w Poznaniu, skąd obsługujemy klientów zarówno z miasta, jak i z całej Polski. * Nasza misja: * Misją CLS Poznań jest zapewnienie naszym klientom płynności i komfortu jazdy w każdej sytuacji. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę transportową, potrzebujesz sportowego auta do codziennego użytku, czy cenisz luksus na drodze, dostarczamy pojazdy zastępcze, które spełniają najwyższe standardy jakości i niezawodności. Pomagamy naszym klientom również w płynnym i jak najkorzystniejszym przejściu przez proces likwidacji szkody z OC sprawcy, tak aby byli w niego jak najmniej zaangażowani uzyskując przy tym jak najbardziej zadowalający dla nich efekt. *Nasze usługi:* - *Wynajem ciężarowych aut zastępczych z OC sprawcy:* Oferujemy szeroki wybór pojazdów ciężarowych, od małych samochodów dostawczych po duże ciężarówki. Nasze auta są zawsze w doskonałym stanie technicznym, gotowe do natychmiastowego użycia. - *Wynajem sportowych aut zastępczych z OC sprawcy:* Dla miłośników szybkiej i dynamicznej jazdy oferujemy sportowe auta zastępcze. Nasza flota obejmuje najnowsze modele, które zapewniają wyjątkowe wrażenia z jazdy. - *Wynajem luksusowych aut zastępczych z OC sprawcy:* Dla tych, którzy cenią komfort i elegancję, przygotowaliśmy luksusowe pojazdy zastępcze. Oferujemy samochody najwyższej klasy, które gwarantują niezrównany poziom wygody i prestiżu. - *Obsługa spraw z OC sprawcy:* Kompleksowo zajmujemy się formalnościami związanymi ze szkodami z OC sprawcy, co pozwala naszym klientom uniknąć stresu i skupić się na codziennych obowiązkach. Twój zakres obowiązkówPrzygotowanie oraz sporządzanie dokumentacji dot. wynajmu pojazdów.Analiza decyzji ubezpieczycieli i przygotowywanie odwołań.Monitorowanie postępów odwołań i komunikacja z ubezpieczycielami.Przygotowanie oraz przekazywanie skomplikowanych spraw do współpracujących kancelarii prawnych.Utrzymywanie i aktualizowanie dokumentacji związanej z prowadzonymi sprawami.Współpraca z innymi działami firmy w celu efektywnej realizacji usług.Nasze wymaganiaDoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w obszarze ubezpieczeń/odszkodowań.Znajomość przepisów prawa dotyczących ubezpieczeń komunikacyjnych.Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.Wysoka kultura osobista i umiejętność skutecznej komunikacji.Samodzielność, sumienność, skuteczność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań.To oferujemy- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy.- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach.- Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole.
Jesteśmy Kancelarią Podatkową działająca na poznańskim rynku usług księgowych .Jesteśmy profesjonalnym biurem , które oferuje kompleksową obsługę księgowo-kadrową dla podmiotów : jednoosobowa działalność gospodarcza , spółki Prawa Handlowego , Stowarzyszeń , Fundacji.Zatrudnimy Młodszą Księgową/ Młodszego Księgowego. Nasze oczekiwania: • minimum 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy na Księgi Handlowe ( Pełna Księgowość)• dobra znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości;• wykształcenie co najmniej średnie ekonomiczne (mile widziane: wyższe o specjalności rachunkowość , student/studentka studiów zaocznych );• znajomość obsługi komputera MS Office (Excel, Word, Outlook) mile widziana znajomość Comarch Optima Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;• atrakcyjne wynagrodzenie• Pakiet benefitów: karta MultiSport, prywatna opieka medyczna.- pracę w młodym pełnym wyzwań zespole
Opis oferty pracyLiga Obrony Kraju poszukuje osoby na stanowisko Księgowa/Księgowy Miejsce pracy: Poznań Główne obowiązki: • Prowadzenie pełnej księgowości Ośrodka Szkolenia Kierowców, • Terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, PIT, • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, • Uzgadnianie sald kont księgowych, • Sporządzanie sprawozdania rocznego, • Windykacja należności, • Obsługa płacowa zleceniobiorców, • Sporządzanie raportów i sprawozdań. Wymagania: • Wykształcenie ekonomiczne, • Wiedza merytoryczna z zakresu księgowości, • Doświadczenie na podobnym stanowisku co najmniej 2 lata, • Terminowość, dokładność i sumienność w realizacji powierzonych zadań, • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres, • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, • Praktyczna znajomość przepisów z zakresu płac, • Znajomość programu Streamsoft oraz R2Płatnik będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • System wynagradzania uzależniony od wyników w pracy, • Nagrody jubileuszowe. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania. Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Liga Obrony Kraju OBZG z siedzibą w Poznaniu przy ul. Niezłomnych 1 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez tego Pracodawcę, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Liga Obrony Kraju OBZG z siedzibą w Poznaniu przy ul. Niezłomnych 1 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”. W każdym czasie możesz cofnąć swoją zgodę, kontaktując się z Pracodawcą pod adresem e-mail @ Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres nie dłuższy niż 60 dni od momentu zakończenia rekrutacji. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres nie dłuższy niż 60 dni od momentu zakończenia rekrutacji. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. W razie pytań możesz się skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail @
Opis oferty pracyPosługujesz się językiem angielskim oraz czeskim? Masz pierwsze doświadczenie w obszarze księgowości i poszukujesz możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku w firmie będącej liderem swojej branży w Polsce? Jeśli do tego praca zdalna to Twoja wymarzona opcja pracy - to idealna oferta dla Ciebie! Nie zwlekaj, aplikuj już teraz! oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę pracę tymczasową na okres 6 miesięcy pracę zdalną pakiet szkoleń możliwość zdobycia nowych umiejętności i rozwoju w dynamicznej organizacji pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00- 16:00 zadania: księgowanie i uzgadnianie wyciągów bankowych weryfikacja księgowości pod kątem przepisów podatkowych przygotowywanie sprawozdań/deklaracji dla instytucji księgowania w księdze głównej potwierdzenie sald IC – współpraca z podmiotami IC weryfikacja dokumentów w celu potwierdzenia poprawności sald i kwot rachunku zysków i strat odpowiedzialność za proces zamykania miesiąca wprowadzanie środków trwałych/aktywów niematerialnych do ksiąg rachunkowych weryfikacja zapisów dotyczących zbycia i przemieszczania aktywów oczekujemy: znajomości języka angielskiego na poziomie B2 oraz znajomości języka czeskiego na poziomie B1 wykształcenia wyższego na kierunkach ekonomicznych, księgowych i pokrewnych pierwszego doświadczenia pracy w obszarze księgowości znajomość obsługi księgi głównej i innych zagadnień księgowych umiejętności organizacyjnych i dokładności w pracy dyspozycyjności oraz gotowości do pracy zdalnej Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47 ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
MAROL to firma z doświadczeniem w sektorze FMCG od 1992 roku. Jesteśmy głównym dostawcą asortymentu do sklepów sieci Chata Polska S.A., współpracujemy również z sieciami detalicznymi, sklepami indywidualnymi, hurtowniami i producentami. Wspólnie dbamy o najwyższą jakość obsługi klientów oraz intensywnie poszerzamy działalność zdobywając nowe rynki. Obecnie szukamy osoby na stanowisko:KsięgowaMiejsce pracy: Poznań, ul. Zwierzchowskiego 25 Zadania:Księgowanie faktur,Prowadzenie rejestrów środków trwałych,Sporządzanie deklaracji VAT oraz raportowanie do GUS,Księgowanie wyciągów bankowych oraz list płac,Dokonywanie płatności, rozliczanie różnic kursowych,Analiza i uzgadnianie kont księgowych,Wykonywanie prac zleconych przez przełożonego. Oczekujemy:Minimum 2 lat doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości,Znajomości arkusza Excel oraz umiejętności analitycznych,Samodzielności, sumienności, dokładności w wykonywaniu powierzonych zadań,Asertywności, odporności na stres, zaangażowania w pracę,Wyższe wykształcenie kierunkowe oraz znajomość systemu Comarch CDN XL będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:Stabilność zatrudnienia - umowę o pracę,Wynagrodzenie zawsze na czas,Realną szansę rozwojuWdrożenie pod opieką Mentora oraz niezbędne narzędzia pracy,Kartę Medicover Sport dla Ciebie i Twoich bliskich,Rabatową kartę zakupową do sklepów własnych Chaty Polskiej,Prywatną opiekę medyczną,Ubezpieczenie na życie. Dołącz do nas!
Doradca FinansowyMiejsce pracy: PoznańWynagrodzenie na tym stanowisku: 2 500 8 000 PLNMożliwość awansu na stanowisko Ekspert Finansowy / Doradca Klienta VIP (wynagrodzenie do 20 000 PLN) Charakterystyka stanowiska:Tworzenie planów finansowych oraz konsultacje z klientami indywidualnymi I biznesowymi. Weryfikowanie posiadanych umów finansowych, poprawianie jakości I obniżanie ich kosztów. Jest to praca doradcza, w ramach której Klient otrzymuje rozwiązania zabezpieczające jego interesy I potrzeby. Jakie obowiązki czekają Ciebie na tym stanowisku: aktywne pozyskiwanie Klientów badanie ich potrzeb analiza umów finansowych, już posiadanych spotkania osobiste lub zdalne budowanie długofalowej współpracy przygotowywanie rozwiązań finansowych zawieranie umów praca na CRMKomu chcemy powierzyć te zadania i obowiązki:Szukamy osób przedsiębiorczych, chcących nauczyć się budować własny biznes. Łatwo nawiązujących pozytywne relacje z ludźmi, umiejących zorganizować swój czas I pracę. Gotowych konsekwentnie realizować swoje cele w oparciu o sprawdzone rozwiązania. Chcących pracować dla efektów, za które jesteśmy w stanie należycie nagrodzić pracownika.OferujemyJak wygląda współpraca z nami: Część pracy możesz wykonywać w biurze, pozostałą część zdalnie (np. w domu) Praca w pełnym zakresie godzin, Godziny pracy są elastyczne Wdrażamy Cię od zera, masz opiekę mentora, z którym ustalasz kierunek Twojego rozwoju, aby Twoje zarobki rosły systematycznie Wynagrodzenie: prowizyjne zależne od wyników Dodatkowe wsparcie finansowe dla nowych współpracowników do 12 miesięcy możliwość do 3500 PLN, w zależności od doświadczenia, z którym zaczynasz współpraca na działalności gospodarczej, statusie studenta lub na umowie-zlecenie. Czego wymagamy na start: szeroko rozumiana komunikatywność wykształcenie min. średnie umiejętność zorganizowania siebie i swojej pracy praktyczna znajomość MS Office (Word, Excel) dobrze widziane jest prawo jazdyMile widziane jest (czyli nie jest warunkiem koniecznym) doświadczenie w pracy z klientem indywidualnym (B2C) lub biznesowym (B2B). Wiedza I umiejętności z branży finansowej (banki/firmy ubezpieczeniowe) będą dodatkowym atutem. Co zyskujesz pracując z nami: Możliwość nauczenia się wysoko wykwalifikowanego zawodu od specjalistów posiadających m.in certyfikat MDRT, czyli jeden z najbardziej prestiżowych tytułów w świecie ubezpieczeń Wynagrodzenie skalujące się wraz z twoimi wynikami i zaangażowaniem Pomoc od call center w pozyskiwaniu klientów opartym na tzw. succes fee Awanse nie są „uznaniowe" - zależą tylko od Twoich wyników Twoje sukcesy są częścią sukcesu całego biura, wszyscy w biurze wspierają Cię, abyś rozwijał się jak najefektywniej Możliwość wykorzystania twojego doświadczenia lub zmienienia swojej specjalizacji w naszej szerokiej ofercie oferowanych produktów Brak planów sprzedażowych narzucanych “od góry” Skupienie się na pracy z klientem, a dużo mniej na "papierkowej robocie" Nauka zarządzania nie tylko finansami klientów, ale również swoimi Poszerzenie swojej sieci kontaktów o ludzi z wielu różnych branży Wiele wyjazdów firmowych, nagród motywacyjnych Jeżeli spełniasz powyższe wymagania oraz rozumiesz oczekiwania aplikuj!Pozwól nam ocenić Twoją kandydaturę i zaprosić na rozmowę. Poznajmy się!Prześlij nam Twoje CV
W Raben Business Services rozwijamy się każdego dnia! To my tworzymy i utrzymujemy relacje z naszymi klientami oraz dbamy o poprawność i najwyższą jakość usług księgowych. Współtworzymy również nowe rozwiązania systemowe i testujemy ich poprawność. Z satysfakcją wspieramy naszych partnerów i z dumą przedstawiamy nasze osiągnięcia. Jednak liczby to nie wszystko. U nas za nimi zawsze stoją relacje - zarówno te koleżeńskie w zespołach, jak i z naszymi kontrahentami. RBS to zespół ludzi gotowych na nowe wyzwania w pracy, ciekawe projekty i dużą dawkę wiedzy! Nie czekaj - dołącz do nas! Stażysta w zespole należności Opis stanowiska: Wsparcie zespołu księgowego w zadaniach operacyjnychUzgadnianie kont z naszymi klientami o Księgowanie wpłat na wyciągu bankowym oraz wyjaśnianie różnicRozliczanie wpłat od prawników i firm windykacyjnychObsługa zapytań od klientów wewnętrznych i zewnętrznychAktywny udział w projektach wewnętrznych, proponowanie i wdrażanie optymalizacji w realizowanych zadaniach i procesach księgowych Wymagania: • Swobodnie posługujesz się językiem niemieckim w mowie i piśmie (min. B2) • Potrafisz obsługiwać pakiet MS Office (w szczególności MS Excel) • Charakteryzuje Cię umiejętność logicznego i analitycznego myślenia • Praca w zespole, organizacja czasu i nadawanie priorytetów nie stanowią dla Ciebie problemu • Posiadasz status studenta lub absolwenta na kierunku związanym z finansami i rachunkowością Oferujemy: Staż studencki z grafikiem dopasowanym do planu zajęć na uczelni - jeżeli w trakcie wakacji jesteś gotowy/gotowa pracować większą liczbę godzin - zapraszamy - możemy elastycznie zmieniać liczbę godzin! Możliwość nabycia lub poszerzenia wiedzy z obszaru: rachunkowości, księgowości, Excela, optymalizacji i analizy danych oraz rozwoju kompetencji językowych Pracę w przyjaznym i nastawionym na dzielenie się wiedzą zespole Możliwość rozwoju i doskonalenie kwalifikacji zawodowych w międzynarodowym środowisku pracy Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Poznania Wysoką kulturę organizacyjną (akcje charytatywne, konkursy, spotkania i eventy integracyjne) Możliwość nawiązania dłuższej współpracy po stażu Mamy DRIVE do rozwoju! I dlatego jako Raben rozwijamy się nieustannie od niemal 90 lat. Każdego dnia podbijamy europejskie i krajowe drogi. Posiadamy ponad 130 lokalizacji w 15 państwach - i wciąż nam mało! Pewnie dlatego cieszymy się opinią lidera w branży logistycznej. To nie przeszkadza nam przy okazji naprawdę dobrze się bawić - w pracy i poza nią. Dołącz do nas! Na co dzień pracujemy, rozmawiamy i dużo żartujemy w różnych językach. Różni nas zakres obowiązków i poziom doświadczenia, a łączy ekscytacja, z jaką podchodzimy do nowych zadań i projektów. W Raben Business Service można szybko nauczyć się nowych rzeczy, rozbudzić swój drive do liczb lub bez skrępowania, w pełni go wyzwolić – każdy u nas znajdzie dla siebie miejsce!
Czy jesteś studentem, który szuka niesamowitych możliwości rozwoju? Phinance S.A. właśnie rozpoczęła program stażowy skierowany do takich osób jak Ty! Phinance S.A. to największy niezależny pośrednik finansowy w Polsce. Wyróżniamy się nieszablonowym podejściem oraz kładziemy duży nacisk na relacje z klientami. Nasz dynamiczny zespół to grupa młodych, ambitnych ludzi, którzy z pasją dążą do celu i potrafią znaleźć niestandardowe rozwiązania.Co będzie należało do Twoich obowiązków: Aktywne pozyskiwanie klientów Umawianie i odbywanie spotkań z klientami Obsługa klienta Prowadzenie dokumentacji biurowej Zarządzanie kalendarzem spotkań Podnoszenie kwalifikacji i jakości obsługi klienta Kogo szukamy (to przynosisz ze sobą): MUST HAVE: Bystry i kreatywny umysł, otwarty na nieszablonowe rozwiązania Ambicja i wytrwałość w dążeniu do celu Wysoka komunikatywnośćUwaga! To, że powiesz, że to masz, nie wystarczy ;) Naprawdę to sprawdzimy!Jeśli jesteś podobny do nas aplikuj śmiało! "Czy będzie elastyczny czas pracy?" - TAK."Czy będę mógł się rozwijać?" - ZDECYDOWANIE. To u nas wliczone w cenę. Tu nie parzymy kawy i nie zaliczamy praktyk przy ksero. Codziennie uczysz się czegoś nowego, konfrontujesz to z prawdziwym środowiskiem biznesowym, a następnie otrzymujesz profesjonalny, konstruktywny feedback. Więc sam(a) widzisz ;)"Czy można tu fajnie zarobić?" - gdzie, jak nie w finansach?"Czy będzie atmosfera?" - Sam(a) ją stworzysz. Innej opcji nie ma."Czy będzie praktycznie czy teoria jak na studiach?" - średnio po 4 dniach słyszymy, że tutaj w kilka dni można lepiej poznać rynek niż przez semestr na uczelni. Oferujemy Elastyczny czas pracy: Ty decydujesz kiedy pracujesz, a my dostosujemy grafik do Twojego planu zajęć Rozwój: Szereg szkoleń z zakresu rynku finansowego i umiejętności interpersonalnych. Darmowe podejście do egzaminów i licencji Komisji Nadzoru Finansowego Praktyczne doświadczenie: Codziennie uczysz się czegoś nowego, konfrontujesz to z prawdziwym środowiskiem biznesowym, a następnie otrzymujesz profesjonalny, konstruktywny feedback. Najlepsze doświadczenie zdobywasz poprzez bezpośrednie spotkania z klientami, co pozwala na realne zrozumienie ich potrzeb i wyzwań Atmosfera: Tworzysz ją Ty! Do tego świetna atmosfera, wyjazdy integracyjne i możliwość szybkiego awansu w zależności od Twojej efektywności Opieka mentorska:Zapewniamy cykl szkoleń pod okiem specjalistów z różnych działów finansów osobistych oraz firmowych. Wsparcie mentora na każdym etapie pracy pozwoli Ci na dokładniejsze poznanie rynku i czerpanie z jego doświadczenia. Otrzymasz możliwość przystąpienia do Egzaminów i Licencji Komisji Nadzoru Finansowego, co ułatwi Ci start w życiu zawodowym. Dodatkowo, karta Multisport. WYMAGANIA:Wykształcenie minimum średnie Prosimy o załączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych Dz.U.02.101.926 tekst jednolity z późniejszymi zmianami)." Jeśli chcesz zdobyć cenne doświadczenie, pracować w dynamicznym środowisku i rozwijać swoje umiejętności dołącz do Nas w Phinance S.A.!
W związku z rozwojem Biura poszukujemy pomocy księgowej w wymiarze około 30h w miesiącu.Obecność w biurze 4 dni w tygodniu od 5-go do 20-go dnia każdego miesiąca, bez weekendów.Podstawowy zakres obowiązków:- segregowanie i skanowanie dokumentów- weryfikacja i wprowadzanie faktur do programuCzego oczekujemy:- zaangażowania w realizowane zadania- chęć zdobywania doświadczenia- doświadczenie w Biurze Rachunkowym (mile widziane)- znajomość programu Saldeo (mile widziana)- dyspozycyjność w godzinach 09;00-13;00 (brak możliwości pracy zdalnej)- dyspozycyjność od 5-go do 20-go dnia każdego miesiącaOferujemy:- zatrudnienie na podstawie umowy cywilno-prawnej (zlecenie)- wynagrodzenie 1.000,00 złotych brutto za miesiąc wykonywania zlecenia- wraz z rozwojem oferujemy w przyszłości zwiększenie wynagrodzeniaMiejsce pracy: Poznań-Grunwald / okolice Stadionu LechaZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CVJeżeli jesteś studentką i rozkład zajęć pozwala Ci wygospodarować trochę czasu na pracę – również zapraszamy do przesłania CV. Studentów prosimy o przesłanie dodatkowo krótkiej informacji o dyspozycyjności.
Zatrudnimy na stanowisko Konsultanta Telefonicznego zarówno studentów jak i osoby powyżej 26 roku życia.Doświadczenie mile widziane , ale nie obowiązkowe :)Zapewniamy pełne szkolenie przygotowawcze do pracy.Do Twoich zadań będzie należało badanie potrzeb klienta, umawianie spotkań z klientami dla działu sprzedaży ( zapewniamy bazę, laptopa, telefon).Zapewniamy :-Stałe wynagrodzenie w formie podstawy-bardzo atrakcyjny system premiowy ( prowizja plus premia kwartalna)-miłą i przyjazną atmosferę w biurze-szeroki pakiet szkoleń-nie wymagamy doświadczenia!-szybki rozwój z możliwością awansu-klimatyzowane pomieszczenia, własne miejsce pracy (laptop, telefon)-program multisport premiumWymagamy :motywacji do pracy-chęci rozwoju-dobrej organizacji pracy własnej-komunikatywności i otwartościPrzede wszystkim pozytywnego myślenia oraz zaangażowania. Jeżeli nie masz doświadczenia w branży telemarketingowej przyjdź i spróbuj swoich sił. Pracujemy od poniedziałku do piątku.
LN Sp. z o.o. to firma zajmującą się refabrykacją, naprawą oraz hurtową sprzedażą używanego sprzętu elektronicznego na terenie UE. Aktualnie zatrudniamy kilkanaście osób a nasza siedziba mieści się w Poznaniu przy ulicy Wilczak 49 Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko Główny Księgowy na pół etatu . Do tej pory spółka korzystała z usług zewnętrznych biur rachunkowych jednak dla większego porządku chcemy zmienić aktualny system działania.. Dokumentów jest dość mało, ponieważ prowadzimy sprzedaż głównie hurtową. Wszystkie zestawienia sprzedaży można zaimportować do większości programów księgowych. Oczywiście jesteśmy do dyspozycji w razie wszelkich pytań przy wprowadzeniu. Zmianę księgowości planujemy na 01.10.2024, jednak możemy zacząć szybciej.Zakres odpowiedzialności:· Prowadzenie pełnej księgowości spółki z o.o.· Rozliczenia podatkowe· Prowadzenie księgowości osób pracujących w systemie B2B· Tworzenie sprawozdań finansowych Opis Stanowiska: Główny Księgowy powinien mieć kilkuletnie doświadczenie na stanowisku samodzielnego księgowego. Posiadać znajomość polskiej ustawy o rachunkowości, międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej oraz prawa podatkowego. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za samodzielne prowadzenie księgowości spółki oraz kilku podmiotów świadczących usługi dla spółki ( pojedyńcze faktury na ryczałt) Zakres obowiązków:· Sporządzanie sprawozdań finansowych· Opracowywanie planu kont zgodnie z ustalonymi standardami· Prowadzenie ewidencji księgowych, inwentaryzacji aktywów firmy· nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych· współpraca z instytucjami zewnętrznymi US, ZUS, GUS· dbanie o prawidłowość rozliczeń podatkowychOczekiwania:· Wykształcenie w obszarze rachunkowości, finansów lub pokrewnym· Znajomość przepisów prawa podatkowego oraz standardów rachunkowości· Mile widziana znajomość języka angielskiego· Doskonała organizacja pracy własnej· Samodzielność i inicjatywaOferujemy:· Elastyczne godziny pracy· Możliwość częściowej pracy zdalnej· Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie/ umowy o prace / b2bW razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu. Najlepiej napisać SMS - oddzwonie.
Dynamicznie rozwijająca się firma z branży usługowej, działająca na rynku międzynarodowym, poszukuje osoby na stanowisko Księgowej. Twój zakres obowiązkówdekretacja oraz księgowanie faktur sprzedażowych i zakupowych w systemie finansowo-księgowym Comarch ERP Optimaksięgowanie wyciągów bankowychwystawianie części faktur sprzedażowychuzgadnianie sald oraz weryfikacja zapisów na kontach księgowychkontrola dokumentów pod względem poprawności danych rachunkowychweryfikacja otrzymanych dokumentów księgowych, dbanie o prawidłowy ich obieguzgadnianie rejestrów VATudział w zamknięciu miesiąca i roku pod nadzorem Głównej KsięgowejNasze wymaganiadobra znajomość aktualnych przepisów w zakresie rachunkowości oraz podatkówminimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Księgowa/Księgowyznajomość programu Comarch ERP Optimaznajomość pakietu MS Office, a w szczególności Excel (raportowanie, przygotowywanie zestawień na potrzeby Zarządu Spółki)samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, dokładnośćsumienność i zaangażowanie w realizację zadańdbałość o szczegóły i dokładność w pracy z danymi finansowymiOferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, na pełen etatmożliwość udziału w szkoleniach i kursach finansowanych przez pracodawcęperspektywę rozwoju zawodowego i awansupraca stacjonarna w biurze w Poznaniu (Poznań Grunwald)
Ogólnopolska Spółka Profi Credit poszukuje współpracowników do oddziału w PoznaniuJeżeli jesteś:kreatywny, zmobilizowany, komunikatywny, masz ambicje do osiągania wysokich zarobków, a ponadto: Posiadasz :-podstawową znajomość obsługi komputera- chęć do pracy- energię i zaangażowanie - umiejętność pracy na bazie CRM oraz rozmowy z klientem- umiejętność pracy pod presją czasu- doświadczenie w sprzedaży – sprzedaż i obsługa produktów finansowych będzie dodatkowym atutem- świadomość, że wynagrodzenie zależne jest od TWOJEGO zaangażowaniaTO CZEKAMY WŁAŚNIE NA CIEBIE!Oferujemy:- szkolenie oraz wdrożenie produktowe ze wsparciem przełożonego- bazę klientów z regionu Twojego zamieszkania- pracę w biurze oraz dostęp do sprzętu biurowego- konkursy z benefitami finansowymi oraz podróżniczymi- najwyższe prowizje w Polsce w branży finansowej! - elastyczny czas pracy – sam decydujesz w jakie dni pracujesz i w jakich godzinach W naszej firmie nie jesteś akwizytorem, nie zbierasz rat, nie wypłacasz gotówki za to codziennie kreujesz swoje wynagrodzenie.
Opis oferty pracyPoszukujemy księgowej. Miejsce pracy: Luboń Kandydat/kandydatka będzie odpowiedzialny za: • prowadzenie ksiąg handlowych obsługiwanych podmiotów oraz sporządzanie sprawozdań finansowych • nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentacji • prowadzenie dokumentacji podatkowej • współpracę z Urzędem Skarbowym, ZUS, bankiem itp. • sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT, PIT, PCC i innych • bieżącą współpracę z obsługiwanym podmiotem • prowadzenie korespondencji i uzgodnień Od kandydata/kandydatki oczekujemy: • doświadczenia w prowadzeniu ksiąg rachunkowych, w tym umiejętności w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych min rok • praktycznej znajomości prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości • umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów • dobrej znajomości pakietu MS Office • umiejętności organizacyjnych, kreatywności, komunikatywności i otwartości we współpracy z ludźmi Oferujemy • dużą samodzielność w ramach wykonywanych obowiązków i możliwość wpływu na rozwój firmy • satysfakcjonujące i motywujące wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kompetencji oraz zaangażowania w oparciu o umowę o pracę • stałe szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
Zapraszam do współpracy Zakres obowiązków: -prowadzenie spółek z o.o. -nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych -sporządzanie sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych -księgowanie bieżących dokumentów i nadzorowanie dokumentacji księgowej -sporządzanie deklaracji oraz rozliczeń do ZUS, US, GUS, -przygotowywanie zestawień, sprawozdań, bilansów, raportów z zakresu kadr i płac. wymagania: -doświadczenie -znajomość programu Optima -znajomość przepisów podatkowych i pełnej księgowości -obecność w biurze minimum 3 dni w tygodniu oferujemy: -przyjazną atmosferę pracy -stabilna współpraca -miejsce parkingowe Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV
Fundacja Barka oferuje pracę na pełen etat na stanowisku specjalisty ds. rozliczeń. Wypłata minimum 4000 pln netto. Praca od 02.09.2024 r. Rozmowy kwalifikacyjne będą przeprowadzone między 19 a 22 sierpnia br.OPIS ZADAŃ- rozliczanie projektów polskich i zagranicznych pod względem finansowym,- sporządzanie wniosków o płatność, zestawień,- obsługa systemu CST, witkac.pl oraz innych programów rozliczeniowych,- opisywanie dokumentów zgodnie z wymogami projektowymi,- monitoring poniesionych wydatków,- sporządzanie zmian w budżetach projektów.WYMAGANIA- wykształcenie: minimum średnie ekonomiczne,- znajomość języka angielskiego (min. B1),- podstawowa znajomość zasad rachunkowości,- dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel),- umiejętności analityczne,- dokładność, systematyczność, skrupulatność, samodzielność, odpowiedzialność.OFERUJEMY- umowa o pracę,- możliwość rozwoju zawodowego,- udział w ciekawych projektach.DODATKOWE ATUTY- znajomość programów rozliczeniowych: CST2021, LSI2021, witkac.pl.- podstawowa znajomość programów Insert: Rewizor GT.
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Dla naszego klienta Biura Rachunkowego poszukujemy pracownika na stanowisko: Księgowa / Księgowy Opis stanowiska: praca na platformie Sage Symfonia, skanowanie, układanie, numerowanie, opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi procedurami, wprowadzenie dokumentów księgowych do programów finansowo-księgowych, weryfikowanie zaimportowanych dokumentów w innych programach wspierających księgowość, wykonywanie innych powierzonych zadań pod nadzorem pracowników wyższego szczebla, praca w zespole pod nadzorem głównej księgowej. Wymagania: rzetelność, odpowiedzialność i terminowość umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku znajomość programu finansowo-księgowego Symfoniabardzo dobra organizacja pracy Oferujemy: zatrudnienie na pełen etat w dużej, stabilnej organizacji pracę w biurze stacjonarnym w centrum Poznania możliwość wyboru formy zatrudnienia (umowa o pracę, zlecenie, B2B) zatrudnienie od zaraz lub w uzgodnionym terminie wsparcie podczas wdrażania do pracy oraz w trakcie zatrudnienia benefity: karta Multisport oraz prywatna opieka medycznaProsimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)." Agencja zatrudnienia, nr certyfikatu 8102
Opis oferty pracyJeśli masz już pracę, prowadzisz działalność gospodarczą i jesteś zainteresowany podjęciem dodatkowej pracy - oferujemy Ci możliwość współpracy z nami. Jeżeli posiadasz doświadczenie, poszukujesz nowych wyzwań – jesteśmy w stanie Ci to zaoferować. Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie obrotu wierzytelnościami, obecnie do naszego zespołu prowadzimy rekrutację na stanowisko: Negocjator Terenowy Miejsce pracy: Poznań U nas nie ma zakazu konkurencji Zadania podejmowane w zakresie współpracy: Prowadzenie negocjacji bezpośrednich i telefonicznych Aktywne poszukiwanie i utrzymanie kontaktu z Klientem Analiza sytuacji finansowej Klienta i przedstawianie propozycji ugodowych spłaty zadłużenia Terminowe realizowanie powierzonych zadań Bieżące raportowanie wykonanych czynności Wymagamy: Doświadczenia w windykacji bezpośredniej Posiadania własnego samochodu, telefonu komórkowego oraz komputera Wysoko rozwiniętej zdolności negocjacyjnej Dobrej organizacji pracy Niekaralności Czeka na Ciebie: Atrakcyjny system prowizyjny Elastyczny czas pracy Prace w zgranym zespole profesjonalistów Czekamy na kontakt z Twojej strony pod numerem telefonu 502 - pokaż numer telefonu - . Kontakt telefoniczny w godzinach 9-17 od poniedziałku do piątku.
KSIĘGOWOŚĆ POSNANIA PREMIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Aktualnie szukamy do naszego zespołu samodzielnej i odpowiedzialnej osoby do obsługi księgowości.Stanowisko :Samodzielna/y księgowy - osoba, która chce rozwinąć kompetencje w zakresie pełnej księgowości.Miejsce pracy: PoznańOpis stanowiska:Prowadzenie ksiąg handlowych, sporządzanie sprawozdań finansowych.Co mamy Ci do zaoferowania?Nieograniczone możliwości rozwoju zawodowego wraz ze wzrostem wynagrodzenia.Tworzymy ogólnopolskie konsorcjum biur rachunkowych.Miejsce pracyul. Wrocławska 5/3, 61-838 Poznań, PolskaJakich kompetencji i umiejętności od Ciebie oczekujemy?Doświadczenie w prowadzeniu ksiąg handlowych.Dodatkowym plusem będą poniższe umiejętności:Znajomość programów firmy Symfonia, Saldeo, wcześniejsza praca w biurze rachunkowym, kursy księgowe, znajomość aktualnych zmian podatkowych.Oferujemy:Umowa o pracę lub B2B do wyboruCzas trwania zatrudnienia: na czas nieokreślony
Multiagencja ubezpieczeniowa poszukuje kandydata na stanowisko:Doradca Ubezpieczeniowy / Agent UbezpieczeniowyLokalizacja:Poznań, Jeżyce ul.DąbrowskiegoOferujemy:możliwość długoterminowej ścieżki rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach produktowych, sprzedażowych,stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,dobrą atmosferę w miłym zespole,benefity pozapłacowe np. ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie na życie,pracę 40h tygodniowo,premie uzależniona m. in. od poziomu realizacji planów sprzedażowych.Wymagania:minimum wykształcenie średnieniekaralnośćdoświadczenie w sprzedaży lub kontaktach z klientamiaktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientówumiejętność dobrej organizacji czasu pracyumiejętność samodzielnego podejmowania decyzji i rekomendowania rozwiązańproaktywna postawa biznesowa oraz nastawienie na celnienaganna prezencja i wysoka kultura osobistachęć rozwoju i ciągłego zdobywania doświadczeniazaangażowanie, systematyczność i punktualnośćdobra znajomość komputera w zakresie pakietu MS Office.Chcesz poznać więcej szczegółów? - Wyślij nam swoje CVUprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z nr 133, poz. 883. Jednocześnie oświadczam, że zostałem poinformowany o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz możliwości wycofania zgody na przetwarzania danych osobowych)".
Biuro Rachunkowe Fraga Sp. z o.o. poszukuje: SAMODZIELNEJ KSIĘGOWEJ MIEJSCE PRACY: Poznań, Ostrów Tumski 14.FORMA ZATRUDNIENIA: umowa zlecenie/umowa o pracę/ działalność gospodarcza.WYMIAR CZASU PRACY: preferowany pełen wymiar czasu pracy, ale dopuszczamy inne opcje.WYSOKOŚĆ WYNAGRODZENIA: 6500 – 7500 złotych brutto/miesiąc. WYMAGANIA:wykształcenie z zakresu rachunkowości, finansów lub ekonomii;minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym, samodzielnym stanowisku – najlepiej doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości;praktyczna znajomość przepisów rachunkowych i podatkowych;preferowana znajomość obsługi programu Comarch Optima;umiejętność bezpośredniej współpracy z klientemumiejętności analitycznego myślenia;gotowość do poszerzania wiedzy;samodzielność, dobra organizacja pracy, terminowości i zaangażowanie;komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole;znajomość obsługi Microsoft Excel oraz Word. ZAKRES OBOWIĄZKÓW:samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek;samodzielne prowadzenie KPiR;prowadzenie ewidencji środków trwałych;sporządzanie deklaracji podatkowych, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych (VAT, PIT, CIT, PCC, JPK);kontrola dokumentów pod względem rachunkowym i formalnym;analiza kont księgowych, uzgadnianie rozrachunków;rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych;sporządzanie deklaracji ZUS oraz obsługa programu Płatnik;sporządzanie sprawozdań finansowych;przygotowywanie oraz składanie sprawozdań do GUS i PFRON;przygotowywanie analiz, raportów i zestawień na podstawie danych z programu Optima.współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, BANK, PFRON).Powyższy zakres obowiązków może zostać dostosowany w zależności od posiadanego przez kandydatkę/kandydata doświadczenia zawodowego.OFERUJEMY:stabilne zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;zatrudnienie na pełen etat;atrakcyjne wynagrodzenie;możliwość uczestniczenia w kursach oraz szkoleniach;stopniowe wprowadzenie w pracę dla poszczególnych klientów spółki oraz w kolejne dziedziny usług świadczonych przez spółkę;wsparcie merytoryczne ze strony głównych księgowych spółki;wsparcie merytoryczne ze strony radcy prawnego;elastyczne godziny pracy wraz z możliwością pracy zdalnej - rozumiemy też sytuacje, w których trzeba odebrać wcześniej dziecko ze żłobka czy przedszkola, czy też inne, kiedy trzeba wcześniej wyjść z pracy;dobrą atmosferę w pracy. Nie wymagamy znajomość języków obcych.Nie wymagamy posiadania prawa jazdy, ani własnych środków komunikacji. Dużym atutem miejsca, w którym pracujemy jest bardzo dobre skomunikowanie (tramwajowe, autobusowe, samochodowe i rowerowe) z pozostałymi częściami Poznania oraz gminami na północ i wschód od Poznania. Dla pracowników zapewniamy bezpłatne miejsca parkingowe. OPIS FIRMYFraga Sp. z o.o. jest biurem rachunkowym, w którym doświadczenie łączymy z nowoczesną technologią i oprogramowaniem. Księgujemy, rozliczamy i doradzamy w bieżącej działalności. Dążymy do tego aby być postrzeganymi przez Klientów jako sprawny, kompetentny i zintegrowany z przedsiębiorstwem dział księgowy i kadrowy. Rozliczamy wszystkie rodzaje spółek, pracujemy także dla przedsiębiorców indywidualnych. Miejsce pracy: Ostrów Tumski. JAK APLIKOWAĆZ wybranymi osobami skontaktujemy się w celu umówienia na spotkanie. Wstępny etap rekrutacji zamykamy 18.07.2024 r. Rekrutacja polega na selekcji zgłoszonych aplikacji i rozmowie kwalifikacyjnej, a następnie zawarciu umowy.
Polskie Towarzystwo Ochrony Przyrody „Salamandra” poszukuje rzetelnej, sumiennej, dobrze zorganizowanej osoby posiadającej wiedzę i praktyczne doświadczenie z zakresu księgowości NGO, która gotowa jest objąć stanowisko głównej księgowej/głównego księgowego na 3/4 etatu.Podstawowy zakres obowiązków:prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami: głównie ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego oraz ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych (w tym sprawozdania OPP), deklaracji podatkowych, informacji do GUS i innych przewidzianych prawem dokumentów;nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych i księgowych oraz inwentaryzacją i archiwizacją dokumentacji finansowej;nadzór nad prawidłowym rozliczeniem delegacji krajowych, zagranicznych oraz różnic kursowych;monitoring przepisów i wdrażanie nowych rozwiązań rachunkowych, finansowych oraz podatkowych;współpraca z Zarządem Towarzystwa;współpraca z podmiotami zewnętrznymi (urzędy skarbowe, GUS).Oferujemyzatrudnienie w wymiarze ¾ etatu na podstawie umowy o pracę, z 3-miesięcznym okresem próbnym;wynagrodzenie: na okres próbny co najmniej 5000 zł brutto (za ¾ etatu);w okresie próbnym – wprowadzenie w obowiązki przez osoby do tej pory prowadzące księgowość;elastyczne godziny pracy, wraz z możliwością częściowej pracy zdalnej;pracę w przyjaznej atmosferze, z doświadczonym i zaangażowanym zespołem;udział w interesujących, ambitnych projektach realizowanych w interesie publicznym.Wymagania:wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse) i minimum 3-letnie doświadczenie w księgowości lub wykształcenie średnie kierunkowe (ukończona średnia, policealna lub pomanaturalna szkoła ekonomiczna i minimum 6-letnie doświadczenie w księgowości);ugruntowana, praktyczna znajomość zasad rachunkowości i prawa podatkowego;wysoko rozwinięte zdolności analityczne;bardzo dobra organizacja pracy własnej;bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.Mile widziane:znajomość programu finansowo-księgowego SYMFONIA;znajomość prawnych i finansowych aspektów funkcjonowania organizacji pozarządowych, doświadczenie na stanowisku głównej księgowej / głównego księgowego organizacji pozarządowej;znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1 lub wyższy).Od kandydatów i kandydatek oczekujemy:dobrej organizacji pracy, rzetelności, samodzielności, terminowości i odpowiedzialności w wykonywaniu powierzonych zadań;inicjatywy i aktywności w poszukiwaniu nowych rozwiązań;umiejętności radzenia sobie ze stresującymi sytuacjami.Termin podjęcia pracy – w miarę możliwości „od zaraz”.Zgłoszenia: CV z klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji oraz list motywacyjny prosimy przesyłać mailowo pod adres mailowy PTOP "Salamandra".
Przyjmowanie i weryfikacja dokumentów kosztowych;Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu .Rejestrowanie dokumentów kosztowych (faktury krajowe i zagraniczne);Dekretacja dokumentów w systemie księgowym;Wsparcie zespołu w innych zadaniach księgowych oraz administracyjnych.Potrzebne umiejętności:· Doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości· · Dobra znajomość pakietu MS Office· Uważność na szczegóły, dobra organizacja pracy i obowiązkowość;· · Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność;· Otwartość na zmiany, dynamizm i determinacja w działaniuNasza oferta:· Pełen etat, umowa o pracę i stałe wynagrodzenie;· Długofalową współpracę w stabilnej organizacji;· Pakiet benefitów pozapłacowych, w tym prywatna opieka medyczna;· Możliwość podnoszenia kwalifikacji i dalszego rozwoju zawodowego w ramach struktur firmy.Osoby zainteresowane prosimy przesłanie elektronicznie CV Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.
Lokalizacja: Poznań Mamy dla Ciebie:- umowę o pracę bezpośrednio przez Klienta, docelowo na czas nieokreślony;- atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy uzależniony od wyników;- 1 rok wdrożenia w obowiązki pod opieką przełożonego;- określoną ścieżkę rozwoju zawodowego;- udział w szkoleniach;- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;- przyjazny system wdrożenia na stanowisku pracy;- przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu;- prywatną opiekę medyczną i pakiet Multisport.Twoje zadania:- nadzór i mentoring pracowników księgowości,- zarządzanie i utrzymanie zasad rachunkowości zgodnie z polskimi standardami;- sprawowanie kontroli merytorycznej i organizacyjnej nad pracami księgowo-płacowymi;- przygotowywanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych (raporty miesięczne, kwartalne i roczne);- przygotowywanie i raportowanie pełnych rocznych sprawozdań finansowych we współpracy z audytorami;- rozliczenia podatkowe, składki na ZUS oraz współpraca z organami kontrolnymi spółki w obszarze finansowo-podatkowym;- przygotowywanie budżetów rocznych;- rozwijanie i odnawianie wewnętrznych procesów księgowych;- utrzymanie wymiany informacji na temat ważnych z niemiecką Grupą Księgową;- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych.Dodatkowe informacje:- wykształcenie kierunkowe z zakresu rachunkowości (preferowany CPA lub CMA);- minimum 5 lat doświadczenia w procesach księgowych;- praktyczna znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego;- doświadczenie w tworzeniu sprawozdań finansowych;- doświadczenie w zakresie funkcji księgi głównej oraz procesu zamknięcia miesiąca/roku;- umiejętność obsługi oprogramowania księgowego i administracji;- umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;- znajomość programów ERP: Microsoft Navision, Microsoft Business Central 365 (mile widziane);- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego;- praktyczna znajomość zasad obrotu wewnątrzwspólnotowego oraz eksportu i importu. Kontakt do Rekrutera: 50*******63Job Impulse to agencja zatrudnienia działająca na polskim rynku od 2006 roku (nr wpisu do rejestru: 3000). Dzięki nam podejmiesz pracę stałą, tymczasową i dorywczą. Za naszym pośrednictwem w 2018 roku zatrudnienie znalazło ponad 30 000 osób w całej Polsce. Prowadzimy procesy rekrutacyjne na stanowiska wszystkich szczebli, również w ramach programu TAKpełnosprawni promującego zatrudnianie i integrację osób z niepełnosprawnością. Jesteśmy właścicielem portalu strefajob.pl do realizacji błyskawicznych zleceń.
Location: Poznań Job Description:We are a dynamically growing production company looking for an experienced Chief Accountant to join our dynamic team and contribute to our continued success. Key Responsibilities:· Supervise and mentor accounting staff,· Manage and maintain all accounting principles in accordance with polish accounting standards,· Exercise substantive and organizational control over accounting and payroll work,· Prepare annual and periodic financial statements (monthly, quarterly and yearly reports) for the Group Reporting in Germany,· Prepare and report full annual financial statements in cooperation with the auditors,· Supervise the proper and timely reporting and payment of public and legal liabilities (tax filings, Social Security contributions) and cooperate with the company's controlling bodies in the financial and tax fields,· Manage and oversee payment processing and liquidity forecasts,· Develop and renew internal accounting processes and maintain a regular exchange about all important business developments with the german Group Accounting.· supervision over the correct circulation of accounting documents • preparing annual budgetsQualifications:· Proven experience as a Chief Accountant or similar role (5 years minimum),· Thorough knowledge of accounting principles and procedures,· Experience with creating financial statements,· Experience with general ledger functions and the month-end/year-end close process,· Excellent accounting software user and administration skills,· Bachelor's degree in Accounting, Finance, or relevant field; CPA or CMA preferred,· Strong communication and interpersonal skills,· Knowledge of ERP programs: Microsoft Navision, Microsoft Business Central 365· Good english and / or german language skills· practical knowledge of the rules of intra-Community transactions and export and import We Offer:Attractive salary and bonus system based on performance,Opportunities for professional development and participation in training,Work in a dynamically growing company with an established market position,Friendly work environment and support from an experienced team.Private medical care and Multisport package
Kancelaria Brokerów Ubezpieczeniowych METROPOLIS w Poznaniu poszukuje:specjalistę ds. ubezpieczeń (dział likwidacji szkód)Twoje zadania: współpraca z brokerami z działu likwidacji szkóddokonywanie zgłoszeń szkód w zakładach ubezpieczeńtworzenie pism reklamacyjnychprowadzenie bazy szkodowej analiza umów ubezpieczenia i weryfikacja dokumentówkontakt z klientami i towarzystwami ubezpieczeniowymi Sprawdzisz się w dziale likwidacji szkód, jeśli:masz wielką ochotę zdać egzamin brokerskiposiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w ubezpieczeniachmasz wiedzę i doświadczenie w obszarze ubezpieczeń (mile widziane doświadczenie w dziale likwidacji szkód)jesteś elastyczny i dobrze organizujesz własną pracęmasz umiejętności w budowaniu relacji z klientem oraz zakładami ubezpieczeniowymi Jaka jest praca u nas?stabilna z dobrym wynagrodzeniemrozwojowa - pomożemy Ci zdać egzamin brokerskikomfortowa i elastyczna- pracujemy w systemie hybrydowym, nasze biuro jest w centrum Poznaniazespołowa- mamy zgrany zespół składający się z doświadczonych brokerów i ekspertów Prosimy o dopisanie klauzuli: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb tej oraz przyszłych rekrutacji." Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Podana wysokość wynagrodzenia uzależniona jest od posiadanych kompetencji.
Prężnie rozwijająca się firma zatrudni do swojego zespołu samodzielną Księgową/ samodzielnego Księgowego.Do obowiązków zatrudnionej osoby będą należały następujące zadania:Prowadzenie dokumentacji księgowej i jej archiwizacja zgodnie z przepisamikompleksowe prowadzenie księgowości dla spółek prawa handlowego,ewidencjonowanie dokumentów księgowych,ewidencjonowanie wyciągów bankowych i raportów kasowych,przygotowanie deklaracji podatkowych VAT i PIT, CIT,współpraca z instytucjami zewnętrznymi US, GUS,ZUSsporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów,nadzór nad prawidłowym obiegiem faktur oraz dokumentów księgowych,przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych,obsługa systemów finansowo-księgowych,kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi,doradztwo finansowe i podatkowe dla zarządu,nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych.Wymagania:min. 3 lat doświadczenia na podobnym stanowisku,doświadczenie w pełnej księgowości,systematyczność, zorganizowanie, sumienność i rzetelność,odpowiedzialność, samodzielność,znajomość programu SUBIEKT,doświadczenie w kadrach i płacach (dodatkowy atut).Oferujemy:umowę o pracę na czas nieokreślony,stabilne zatrudnienie,niezbędne narzędzia pracy,wynagrodzenie odpowiednie do umiejętności i kwalifikacji.
Szukasz pracy, którą możesz wykonywać z domu? Potrafisz obsługiwać komputer lub smartfona? Jeśli tak, mamy coś dla Ciebie! Oferujemy prostą pracę zdalną przez internet. Co nas wyróżnia? Elastyczne godziny: Pracujesz, kiedy chcesz i ile chcesz – żadnych sztywnych ram czasowych. Atrakcyjne zarobki: Twoje wynagrodzenie zależy od zaangażowania. Pracując 1-2 godziny dziennie, możesz zarobić od 3500 do 7500 zł miesięcznie, a nawet więcej! Brak limitów: Nie narzucamy żadnych limitów ani wymagań dotyczących wyników. Wszystko zależy od Ciebie! Wsparcie: Zapewniamy pomoc na każdym etapie współpracy. Co jest potrzebne? Ukończone 18 lat. Podstawowa znajomość obsługi komputera i internetu. Chęć do pracy i gotowość na nowe wyzwania. Dlaczego warto z nami współpracować? Stabilność: Współpracujemy z polską firmą z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Szybki start: Już w pierwszym tygodniu możesz zarobić 1000 zł! Elastyczność: Możesz traktować tę pracę jako dodatkowe źródło zarobku, które z czasem może stać się głównym. Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się z nami! Czekamy na Ciebie! Zapraszamy serdecznie do współpracy!