Sortowanie:
Znaleziony: 53 ogłoszenie w kategorii Handel w Poznań
Praca biurowo- magazynowa
Praca biurowo- magazynowa
nowe Poznań dzisiaj

Firma Relentless sp. z o.o. zatrudni osobę do pracy magazynowej.Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało:Pakowanie zamówień ze sklepów takich jak: Allegro, AmazonDbanie o porządek na magazynieWeryfikacja reklamacji i zwrotówRozładunek dostawWykładanie towaru na półkiWymagania :Status studenta,Przyjazne nastawienie,Mile widziana jest dyspozycyjność od godziny 10 do 18-stej.Oferujemy :Przyjazną atmosferę pracy w młodym, ambitnym zespole,zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,premie w zależności od ilości spakowanych paczekwynagrodzenie wypłacane raz w miesiącu lub raz na dwa tygodniepracę od poniedziałku do piątku, 6-12 h dziennie, zależnie od Twojej dyspozycyjności (dodatkowo weekendy też możliwe)nieograniczony dostęp do darmowych napoi

CASTING  na Modela/Modelkę E-Commerce - Swadzim
CASTING na Modela/Modelkę E-Commerce - Swadzim
nowe Poznań dzisiaj

Gomez to multibrandowe salony stacjonarne i internetowy dom mody gomez.pl oferujące odzież, obuwie, torebki i akcesoria najlepszych marek premium na świecie. W naszej ofercie znajdziecie najnowsze kolekcje marek takich jak: Red Valentino, Michael Kors, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Guess, Liu Jo, Calvin Klein, Pinko, Versace, Lagerfeld, Lauren Ralph Lauren, Lacoste i inne. Wierzymy, że ubranie jest integralną częścią każdego z nas – jest odzwierciedleniem naszej osobowości i charakteru. Kochamy modę i żyjemy nią. Chcemy wciągać naszych klientów i pracowników w pełną przygód podróż po stolicach mody na całym świecie, najnowszych trendach i nowatorskim designie. Wciąż nam mało, dlatego cały czas się rozwijamy powiększając ofertę o nowe marki i zmieniamy salony, bo dbamy o najwyższy komfort naszych klientów.Casting na modela/modelkę do stałej współpracy przy realizacji sesji e-commerceMiejsce pracy: Swadzim (pow. poznański)Zapraszamy do udziału w castingu modeli/modelki oraz osoby, które chcą zacząć swoją przygodę w modelingu.Poszukujemy osób o naturalnej urodzie, nie szukamy osób o młodzieńczym typie urody.Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania zgłoszenia wraz z portfolio za pośrednictwem platformy.Preferowane wymiary:Model męski: minimum 185 cm wzrostu, szczupła wysportowana sylwetka,Modelka damska: minimum 175 cm wzrostu, szczupła sylwetka, preferowany rozmiar S /XS,Mile widziane doświadczenie ( nie jest to warunek konieczny)Nie zwlekaj i aplikuj już teraz!Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV lub skorzystanie z formularza. Jednocześnie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym
Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym
nowe Poznań 4 kilka dni temu

OPISO nas:Jesteśmy firmą z operującą w handlu internetowym, na wielu platformach krajowych i zagranicznych. Intensywnie działamy również na rynkach hurtowym i nowoczesnym nie tylko w Polsce, ale również poza granicami naszego kraju.Stabilna firma, dysponujemy własnym biurowcem oraz własnymi magazynami. Firma istnieje od 2007 roku. Lokalizacja Poznań / Wysogotowo.Zadania:Telefoniczna i mailowa obsługa klientów sklepu internetowego, udzielanie informacji o ofercie handlowej, wsparcie merytoryczne dla klientów sklepuRealizacja zamówień internetowych i telefonicznych (obsługa programów; baslinker, sello, subiekt )Fakturowanie, wystawianie paragonów i innych dokumentów handlowych i spedycyjnychUdzielanie informacji w zakresie zwrotów i reklamacji oraz poprowadzenie klienta przez te proceduryZapewnienie prawidłowego obiegu dokumentówWspółpraca z innymi działami firmyUtrzymywanie dobrych relacji z klientamiDbanie o kulturę organizacji oraz pozytywny wizerunek firmyWymaganiaWykształcenie minimum średniemile widziany status ucznia / studentaZnajomość popularnych marketplace, jak Allegro itp.Swoboda w pracy z pakietem MS OfficeWysoka kultura osobista i umiejętności komunikacyjneDobra organizacja pracy, samodzielnośćUmiejętność realizacji wyznaczonych celów, zaangażowanieMile widziane:Doświadczenie w sprzedaży online tj. sklepy internetowe, portale aukcyjne, portale sprzedaży online B2B/B2COferujemyKomfortowe warunki pracyAtrakcyjne wynagrodzeniePremia miesięcznaKarta MULTISPORTZgraną ekipę, przyjazną atmosferęStabilną prace na dłuższy czas jeżeli tego właśnie szukaszStałe godziny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00Atrakcyjne rabaty pracownicze na nasze produktyPo zakończeniu rekrutacji będziemy się kontaktowali z wybranymi Kandydatkami / Kandydatami w celu ustalenia terminu rozmowy kwalifikacyjnej.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie informacji o oczekiwanym wynagrodzeniu i CV wraz z klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych

Pracownik ds. sprzedaży e-Commerce i dystrybucji B2B
Pracownik ds. sprzedaży e-Commerce i dystrybucji B2B
Poznań 4 kilka dni temu

Opis stanowiska:Obsługa zamówień internetowychProwadzenie aktywnych działań sprzedażowych i akcji marketingowychDodawanie produktów do sklepu internetowego wraz z opisamiObsługa reklamacji i zwrotówPrzygotowywanie zamówieńRozwiązywanie zgłaszanych problemów związanych z zamówieniamiObsługa klientów telefoniczna, e-mailNawiązywanie współpracy z partnerami biznesowymi B2BKoordynowanie obsługi współpracy z klientami B2BProwadzenie kampanii Google Ads, Facebook AdsBudowa i rozwój marki w InternecieWymagania:Doświadczenie w pracy na w/w stanowiskuZnajomość programów magazynowych lub sprzedażowychUmiejętność pracy w zespoleZdolności copywriterskieDobra organizacja czasu pracy oraz dokładność w wykonywaniu codziennych obowiązkówMile widziana umiejętność obsługi programu do obróbki zdjęćŁatwość posługiwania się narzędziami społecznościowymi i komunikatoramiBiegła obsługa pakietu Office i innych podstawowych narzędzi biurowychPraktyczna znajomość obsługi narzędzi m.in.: Google Ads, Google Analytics, Facebook AdsMile widziana znajomość podstaw CMS m.in. PrestaShop, WordPress, JoomlaOferujemy:Wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy (podstawa + premia)Szkolenie i przygotowanie merytoryczne do pracy w branżyNarzędzia pracyPrzyjazną atmosferę pracyPracę w dynamicznym zespole, zorientowanym na realizację celów.Osoby zainteresowane pracą dla naszej firmie prosimy o zapoznanie się ze stroną internetową www.boncard.plW temacie maila prosimy wpisać Numer referencyjny: Pracownik ds. sprzedaży e-Commerce i dystrybucji B2B/ Poznań oraz : Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez BonCard Polska Sp. z o.o. moich danych osobowych, zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883) Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez BonCard Polska Sp. z o.o. danych osobowych oraz wizerunku zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV (moje zgłoszenie rekrutacyjne), dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie przez pracodawcę danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji. Jednocześnie oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie dobrowolnie. Oświadczam ponadto, że zostałem/am poinformowany/na o przysługującym mi prawie dostępu do treści tych danych i możliwości ich poprawienia, a także o prawe wycofania zgody na przetwarzanie tych danych w każdym czasie.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Senior Category Manager OLX
Senior Category Manager OLX
Poznań 4 kilka dni temu

Currently we’re looking for a passionate analytical mind with an interest and hands-on expertise in Fashion / Kids / Music & Education categories to join our OLX team. If you feel that it’s a perfect opportunity for you, keep reading!What you will need to be successful in this role:A passionate analytical mind; Hands-on experience in Fashion / Kids / Music & Education categories;An analytical skill set (Tableau, Google Analytics, SQL, SimilarWeb, Semrush, other category management tools); Knowledge of category brand / model matrix and marginality;Being aware of market disposition and seeking close cooperation with sales, marketing and growth teams to implement growth changes;Combination of strategic and operational thinking;Rigorous customer-centricity and curiosity on how to excel in user experience in Fashion / Kids / Music & Education. What responsibilities you will get when working with us:Deepdive into buy-side in Fashion / Kids / Music & Education: purchasing behaviors, traffic, searches and buyer profiles in B2C (buying from businesses) to drive category buyer growth;Deepdive into category tree, assortment, brand / model matrix, sellers profiling, seller pipelining in Fashion / Kids / Music & Education B2C to drive category seller growth;Identification of market opportunities in B2C segment in Poland (beyond Fashion/Kids/Music&Education);Identification of unique sales propositions and assortment strategy in Fashion / Kids / Music & Education B2C;Identification of pricing and tariff initiatives to grow revenue in Fashion / Kids / Music & Education B2C;Identification of clients and assortment growth opportunities in Fashion / Kids / Music & Education B2C;Working closely with sales and online growth teams to implement growth initiatives;Initiation and implementation of promo activities with marketing teams;Discovering product-related enablers to grow Fashion / Kids / Music & Education;P&L budgeting coordination;Leading cross-functional virtual teams, owning cross-functional KPIs;Initiating, documenting and facilitating business cases with GTM, Product and other functions;Initiating. executing Business development partnerships (3P providers, key vendors).What we can offer:Becoming part of a respected and dynamic international team;Competitive compensation and benefits;Hybrid mode of work - 2 days per week in the office in Poznan;Full ownership of categories’ P&L and related;Any tool you might need (mobile phone and laptop per your preference);Contributing to the global OLX Group agenda.If you find this opportunity interesting, don't hesitate - apply!

Account Manager | Handlowiec - branża gamingowa
Account Manager | Handlowiec - branża gamingowa
Poznań 4 kilka dni temu

Jesteśmy młodym zespołem entuzjastów, którzy nieustannie sięgają po więcej, doskonale wykorzystując marketing afiliacyjny. Dobrze zaplanowany biznes połączony z miłością do gier czyni nas liderami w tej branży.Jakiej osoby szukamy?Przede wszystkim kogoś, kto będzie chciał związać się z naszą firmą na dłużej.Jeśli posiadasz pasję do gier wideo, znasz dobrze język angielski oraz potrafisz budować trwałe relację z klientami, to szukamy właśnie Ciebie!Jakie będą Twoje przyszłe obowiązki:aktywne poszukiwanie nowych partnerów, negocjowanie współpracy,utrzymywanie relacji i dbanie o dobre stosunki z klientami,konfigurowanie i zarządzanie ofertami, w tym monitorowanie, analizowanie i optymalizacja kampanii,raportowanie wyników sprzedażowych,udzielanie wsparcia, odpowiadanie na zapytania partnerów i rozwiązywanie zagadnień związanych z programami partnerskimi,poszukiwanie nowych sposobów promocji.Czego od Ciebie oczekujemy:bardzo dobrej znajomości języka angielskiego - ponieważ współpracujemy z firmami z całego świata,umiejętności korzystania z Microsoft Excel - gdyż do naszej pracy wykorzystujemy na co dzień arkusz kalkulacyjny,odpowiedzialności - z uwagi na to, że nasze działania mają duży wpływ na kształt kampanii reklamowej naszych klientów,dobra ogranizacja pracy - często musimy samodzielnie rozplanować nasz plan pracy.Co chcemy Ci zaoferować:Elastyczny czas pracy dostosowany do Twoich potrzeb,Pracę w przyjaznym zespole nastawionym na działanie,Możliwość rozwoju zawodowego,Możliwość skorzystania z karty Multisport i pakietu medycznego Lux-Med,Wsparcie na swojej drodze zawodowej w Adtogame.Jeśli czujesz, że odnajdziesz się u Nas i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij Nam swoje CV. Nie zapomnij uwzględnić w nim RODO.

Telemarketer
Telemarketer
Poznań 7 dni plecy

Opis oferty pracyW związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy pracowników na stanowisko: telemarketer/ osoba do tworzenia bazy danych Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż i promocję wysokiej jakości artykułów agd na terenie całej Polski Poszukujemy osób ambitnych, lubiących nowe wyzwania, uparcie dążących do celu. Praca zdalna (z domu) OFERUJEMY: • stabilną pracę, • wszystkie weekendy wolne, • elastyczne godziny pracy, • służbowy telefon, • szkolenia, • możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku WYMAGANIA: • minimum średnie wykształcenie, • umiejętności sprzedażowe, • dobra znajomość obsługi komputera, • łatwość w budowaniu pozytywnych relacji z ludźmi, • kultura osobista, • umiejętność organizowania pracy własnej, • zaangażowanie i odpowiedzialność, • stałe, dobre łącze z internetem. OBOWIĄZKI: • aktywna sprzedaż akcesoriów agd • profesjonalna obsługa klientów, • nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami, • budowanie i utrzymywanie więzi z klientami firmy, • pozyskiwanie nowych klientów. • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie swojego CV. Mile widziani studenci. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. W CV należy dołączyć klauzulę "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz. U nr 133, poz. 883."

Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita Sprzedawca
Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita Sprzedawca
Poznań 7 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy do pracy Sklepie Firmowym SM MLEKOVITA w POZNANIU Opis stanowiska: - obsługa klienta - obsługa kasy i urządzeń biurowych - składanie zamówień i obsługa systemu sprzedażowego - dbanie o porządek w sklepie Wybranemu kandydatowi oferujemy: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - rozbudowany pakiet socjalny Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania zapraszamy do przesyłanie CV w terminie do 20.05.2024

Specjalista / Specjalistka w dziale obsługi klienta
Specjalista / Specjalistka w dziale obsługi klienta
Poznań 20 dni plecy

Opis oferty pracySTUDIO FIGURA International - lider w kobiecej branży fitness oraz wellness, posiadający gabinety partnerskie na całym świecie. Posiadamy własną produkcję urządzeń, kosmetyków i suplementów. Ponad 18lat na rynku! W związku z ogromną ekspansją i rozszerzeniem swoich działań poszukujemy do Naszej Centrali w Wysogotowie (okolice Poznania, dogodny dojazd MPK) kandydata na stanowisko: Specjalista / tka ds. obsługi klienta biznesowego Obowiązki: bieżąca i bezpośrednia obsługa klienta (poprzez kontakt mailowy, telefoniczny oraz spotkania biznesowe), rozwiązywanie wyzwań powierzonych przez klienta oraz reagowanie na zgłaszane potrzeby, przeprowadzanie szkoleń dla partnerów w zakresie obsługi platformy, udzielanie informacji dot. dostępności produktów, statusie zamówień oraz przedstawianie aktualnej oferty, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych z partnerami firmy, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta oraz wizerunek marki współpraca z pozostałymi działami Firmy Wymagania: doświadczenie w pracy z klientem/sprzedaży (obsługa telefoniczna oraz bezpośrednia) umiejętność zidentyfikowania potrzeb klienta, znajomość prowadzenia negocjacji handlowych, budowanie relacji partnerskich z klientami, dokładność oraz umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, otwartość na zmiany, wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne. To oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie, wraz z 13pensją (premia roczna) możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o zasięgu międzynarodowym ciekawą i pełną wyzwań pracę, pozwalającą na pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności zawodowych nieograniczona możliwość bezpłatnego korzystania z urządzeń/ zabiegów w showroom’ie firmy, zniżki na zakup kosmetyków i suplementów diety, Multisport, pakiet zdrowotny Allianz oraz atrakcyjne zniżki pracownicze na pobyt w luksusowym Hotel&Spa na Zanzibarze! dedykowana platforma zniżkowa do zamawiania posiłków/ pełnych diet z Firmy Body Chief Pracę 9.00-17.00 pon-pt, weekendy wolne a w piątki kończymy o 15tej :) Miejsce pracy: Wysogotowo Zapraszamy do przesyłania CV (prosimy o dołączenie poniższej klauzuli): Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Prezes Spółki z o.o.
Prezes Spółki z o.o.
Poznań 24 dnia plecy

Opis oferty pracyRIKI Sp. z o.o. to spółka z 7-letnia historia działalności. Działalność spółki skupia się na handlu międzynarodowym. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Prezesa Zarzadu k/m, miejsce pracy: Warszawa, Poznań, hyb, Obowiązki: Adekwatne do stanowiska Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami oraz dostawcami, Podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami spółki, a także nawiązywanie nowych kontaktow Raportowanie udzialowcom wynikow Wymagania: Wysoka kultura osobista Zaangażowanie w powierzone obowiązki Swobodne posługiwanie się 2 językami obcymi - angielski + niemiecki lub francuski, mile widziane trzeci język Znajomosc Incoterm, akredytywa, ESCROW, Obsługa Ms Office, w tym Excel na wysokim poziomie Gotowość do odbywania podróży zagranicznych oraz krajowych Doświadczenie oraz Portfel klientów mile widziane A teraz co zyskasz pracując z nami? Nieprzecietne prowizje sięgające nawet 100tys zł miesięcznie Podstawe + % od wypracowanych zysków firmy Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, samochód z kartą paliwowa) Kartę sodexo, prywatna opieke medyczna, kartę fitness i bonusy okolicznosciowe Prace w klimatyzowanym biurze i pyszna kawe :) Zapraszamy do aplikowania. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Na cv proszę umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji.

Specjalista ds. Handlu Międzynarodowego
Specjalista ds. Handlu Międzynarodowego
Poznań 24 dnia plecy

Opis oferty pracyRIKI Sp. z o.o. to spółka z 7-letnia historia działalności. Działalność spółki skupia się na handlu międzynarodowym. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Prezesa Zarzadu k/m, miejsce pracy: Warszawa, Poznań, hyb, Obowiązki: Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami oraz dostawcami, Podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami spółki, a także nawiązywanie nowych kontaktow Raportowanie udzialowcom wynikow Wymagania: Wysoka kultura osobista Zaangażowanie w powierzone obowiązki Swobodne posługiwanie się 2 językami obcymi - angielski + niemiecki lub francuski, mile widziane trzeci język Znajomosc Incoterm, akredytywa, ESCROW, Obsługa Ms Office, w tym Excel na wysokim poziomie Gotowość do odbywania podróży zagranicznych oraz krajowych Doświadczenie oraz Portfel klientów mile widziane A teraz co zyskasz pracując z nami? Nieprzecietne prowizje sięgające nawet 100tys zł miesięcznie Podstawe + % od wypracowanych zysków firmy Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, samochód z kartą paliwowa) Kartę sodexo, prywatna opieke medyczna, kartę fitness i bonusy okolicznosciowe Prace w klimatyzowanym biurze i pyszna kawe :) Zapraszamy do aplikowania. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Na cv proszę umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji.

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta biznesowego
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta biznesowego
Poznań 24 dnia plecy

Opis oferty pracySTUDIO FIGURA International - lider w kobiecej branży fitness oraz wellness, posiadający gabinety partnerskie na całym świecie. Posiadamy własną produkcję urządzeń, kosmetyków i suplementów. Ponad 18lat na rynku! W związku z ogromną ekspansją i rozszerzeniem swoich działań poszukujemy do Naszej Centrali w Wysogotowie (okolice Poznania, dogodny dojazd MPK) kandydata na stanowisko: Specjalista / tka ds. obsługi klienta biznesowego Obowiązki: bieżąca i bezpośrednia obsługa klienta (poprzez kontakt mailowy, telefoniczny oraz spotkania biznesowe), rozwiązywanie wyzwań powierzonych przez klienta oraz reagowanie na zgłaszane potrzeby, przeprowadzanie szkoleń dla partnerów w zakresie obsługi platformy, udzielanie informacji dot. dostępności produktów, statusie zamówień oraz przedstawianie aktualnej oferty, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych z partnerami firmy, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta oraz wizerunek marki współpraca z pozostałymi działami Firmy Wymagania: doświadczenie w pracy z klientem/sprzedaży (obsługa telefoniczna oraz bezpośrednia) umiejętność zidentyfikowania potrzeb klienta, znajomość prowadzenia negocjacji handlowych, budowanie relacji partnerskich z klientami, dokładność oraz umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, otwartość na zmiany, wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne. To oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie, wraz z 13pensją (premia roczna) możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o zasięgu międzynarodowym ciekawą i pełną wyzwań pracę, pozwalającą na pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności zawodowych nieograniczona możliwość bezpłatnego korzystania z urządzeń/ zabiegów w showroom’ie firmy, zniżki na zakup kosmetyków i suplementów diety, Multisport, pakiet zdrowotny Allianz oraz atrakcyjne zniżki pracownicze na pobyt w luksusowym Hotel&Spa na Zanzibarze! dedykowana platforma zniżkowa do zamawiania posiłków/ pełnych diet z Firmy Body Chief Pracę 9.00-17.00 pon-pt, weekendy wolne a w piątki kończymy o 15tej :) Miejsce pracy: Wysogotowo Zapraszamy do przesyłania CV (prosimy o dołączenie poniższej klauzuli): Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Poszukuję sprzedawczyni do kiosku z kwiatami
Poszukuję sprzedawczyni do kiosku z kwiatami
Poznań 28 dni plecy

Zatrudnie Pania do pracy dorywczej w kiosku z kwiatami w Poznaniu przy cmentarzu Junikowskim Mile widziana Pani z statusem studenta lub Pani emerytki. Mile widziana równiez znajomosó w branzy kwiatowej.Oraz znajomosé obstugi kasy fiskalnej i terminalu. Zainteresowane Panie prosze o kontakt telefoniczny od 10-18 Pod nr tel *********

Poszukuję sprzedawcy do kiosku z kwiatami
Poszukuję sprzedawcy do kiosku z kwiatami
Poznań 28 dni plecy

Zatrudnie Pania do pracy dorywczej w kiosku z kwiatami w Poznaniu przy cmentarzu Junikowskim Mile widziana Pani z statusem studenta lub Pani emerytki. Mile widziana równiez znajomosó w branzy kwiatowej.Oraz znajomosé obstugi kasy fiskalnej i terminalu. Zainteresowane Panie prosze o kontakt telefoniczny od 10-18.Pod nr tel *********

Zatrudnię sprzedawcę do kiosku z kwiatami przy cmentarzJunik
Zatrudnię sprzedawcę do kiosku z kwiatami przy cmentarzJunik
Poznań 28 dni plecy

Zatrudnie Pania do pracy dorywczej w kiosku z kwiatami w Poznaniu przy cmentarzu Junikowskim Mile widziana Pani z statusem studenta lub Pani emerytki. Mile widziana równiez znajomość w branzy kwiatowej.Oraz znajomosé obstugi kasy fiskalnej i terminalu. Zainteresowane Panie prosze o kontakt telefoniczny od 10-18.Pod nr tel *********

Specjalista / specjalistka ds. obsługi klienta
Specjalista / specjalistka ds. obsługi klienta
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySTUDIO FIGURA International - lider w kobiecej branży fitness oraz wellness, posiadający gabinety partnerskie na całym świecie. Posiadamy własną produkcję urządzeń, kosmetyków i suplementów. Ponad 18lat na rynku! W związku z ogromną ekspansją i rozszerzeniem swoich działań poszukujemy do Naszej Centrali w Wysogotowie (okolice Poznania, dogodny dojazd MPK) kandydata na stanowisko: Specjalista / tka ds. obsługi klienta biznesowego Obowiązki: bieżąca i bezpośrednia obsługa klienta (poprzez kontakt mailowy, telefoniczny oraz spotkania biznesowe), rozwiązywanie wyzwań powierzonych przez klienta oraz reagowanie na zgłaszane potrzeby, przeprowadzanie szkoleń dla partnerów w zakresie obsługi platformy, udzielanie informacji dot. dostępności produktów, statusie zamówień oraz przedstawianie aktualnej oferty, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych z partnerami firmy, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta oraz wizerunek marki współpraca z pozostałymi działami Firmy Wymagania: doświadczenie w pracy z klientem/sprzedaży (obsługa telefoniczna oraz bezpośrednia) umiejętność zidentyfikowania potrzeb klienta, znajomość prowadzenia negocjacji handlowych, budowanie relacji partnerskich z klientami, dokładność oraz umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, otwartość na zmiany, wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne. To oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie, wraz z 13pensją (premia roczna) możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o zasięgu międzynarodowym ciekawą i pełną wyzwań pracę, pozwalającą na pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności zawodowych nieograniczona możliwość bezpłatnego korzystania z urządzeń/ zabiegów w showroom’ie firmy, zniżki na zakup kosmetyków i suplementów diety, Multisport, pakiet zdrowotny Allianz oraz atrakcyjne zniżki pracownicze na pobyt w luksusowym Hotel&Spa na Zanzibarze! dedykowana platforma zniżkowa do zamawiania posiłków/ pełnych diet z Firmy Body Chief Pracę 9.00-17.00 pon-pt, weekendy wolne a w piątki kończymy o 15tej :) Miejsce pracy: Wysogotowo Zapraszamy do przesyłania CV (prosimy o dołączenie poniższej klauzuli): Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Praca przy wykładaniu towaru.
Praca przy wykładaniu towaru.
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDzień dobry, poszukuje osoby do wykładania towaru w Auchan Poznań Swadzim. Praca 6-12 (można też dopasować pod siebie pracę, podałam przykładowo rozpoczęcie i zakończenie pracy), wymagana książeczka sanepidowska.

Ekspert ds. sprzedaży internetowej na rynkach zagranicznych
Ekspert ds. sprzedaży internetowej na rynkach zagranicznych
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMiejsce pracy: Warszawa Obowiązki na stanowisku pracy: Rekomendowanie i prowadzenie działań mających na celu realizację planów sprzedażowych i utrzymanie optymalnego poziomu marży, Udział w tworzeniu i realizacji polityki cenowej zgodnie z przyjętą strategią: prowadzenie analiz rynku, uzgadnianie z działem handlowym cen produktów, wprowadzanie i aktualizacja cenników w Magento, dbanie o poprawność danych Prowadzenie monitoringu konkurencji w zakresie cen, nowości, produktów niszowych, działań promocyjnych oraz dostosowywanie działań sprzedażowych do otoczenia rynkowego w oparciu o strategię firmy Konfigurowanie platformy sprzedażowej Magento w części obsługującej rynki zagraniczne oraz monitorowanie poprawności jej funkcjonowania Współtworzenie i dalsza koordynacja wdrażania kalendarzy aktywności handlowej, bardzo bliska współpraca z zespołem Marketingu w aspekcie komunikacji marketingowej Konfigurowanie w systemie Magento mechanizmów związanych z akacjami promocyjnymi Wdrażanie usprawnień systemowych związanych z koszykiem, x/up-sellingiem, wewnętrzną wyszukiwarką, atrybucją nowych Klientów i konwersją ich na Klientów lojalnych Współpraca z działami odpowiedzialnymi za sprzedaż online na rynku polskim w celu synchronizacji i optymalizacji działań oraz wykorzystania synergii aktywności Monitorowanie poprawności działania silnika eCommerce / ERP, rekomendowanie nowych funkcjonalności systemu oraz nadzór nad ich wdrożeniem i testowanie rozwiązań Współpraca z obecnymi i potencjalnymi dostawcami w kwestiach dotyczących asortymentu i obsługi operacyjnej platformy Zapewnienie zgodności wszystkich elementów procesu sprzedażowego z Dyrektywą Omnibus Od kandydatów oczekujemy: Co najmniej 2 lat doświadczenia pracy w obszarze eCommerce / Omnichannel Doświadczenia w prowadzeniu analiz oraz przygotowywaniu raportów danych w MS Excel i narzędziach klasy Business Intelligence (np. Power BI) Sprawności w posługiwaniu się narzędziami do zarządzania strategią cenową i monitoringiem rynku Doświadczenia w pracy na silnikach eCommerce, preferowane Magento2 Dodatkowym atutem będzie znajomość SQL, w zakresie tworzenia i wykonywania zapytań Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodna komunikację (minimum B2) Dodatkowym atutem będzie co najmniej podstawowa znajomość języka włoskiego Doskonałej organizacji pracy Wychodzenia z inicjatywą (stałego poszukiwania rozwiązań) Samodzielności i nastawienia na osiąganie celów Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o UoP lub kontrakt B2B Szeroki zakres benefitów (m.in. dostęp do opieki medycznej, ubezpieczenie, karta Multisport, zniżki pracownicze, dostęp do platformy do nauki języka angielskiego i niemieckiego) Ciekawe i różnorodne zadania w których możesz wykorzystać swoją kreatywność

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży z j. niemieckim
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży z j. niemieckim
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySpecjalista ds. wsparcia sprzedaży z j. niemieckim Miejsce pracy: Poznań ZADANIA: • Wsparcie Działu Handlowego w zakresie sprzedaży • Przyjmowanie zapytań od klientów trafiających bezpośrednio do firmy • Współpraca w Dziale Handlowym w zakresie opracowywania ofert dla klientów polskich i zagranicznych • Wprowadzanie zamówień klientów do systemu • Kontrola zapytań ofertowych klientów i sprzedaży • Archiwizacja: ofert i dokumentów sprzedażowych • Obsługa systemu ERP w zakresie: zamówień, dokumentów sprzedażowych, dokumentów wysyłkowych, historii obsługi klientów • Przygotowywanie bieżących zestawień w zakresie zapytań, ofert i sprzedaży • Współpraca z innymi działami m.in. planowania produkcji, spedycji, księgowości w zakresie obsługi klienta • Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami polskimi i zagranicznymi WYMAGANIA: • Wykształcenie minimum średnie • Znajomość języka niemieckiego – warunek konieczny • Chęć rozwoju w sprzedaży • Doświadczenie w opracowywaniu ofert dla klientów • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta firmy • Biegła obsługa komputera w środowisku MS Office: Word, Excel • Doświadczenie w obsłudze programów typu ERP – mile widziane OFERTA: • Umowę o pracę • Rynkowe wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia • Narzędzia niezbędne do pracy • Możliwość wpływu na rozwój organizacji

Handlowiec
Handlowiec
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy jednym z największych producentów stolarki otworowej w Europie. Nasze produkty eksportujemy do ponad 36 rynków na całym świecie. W związku z dynamicznym rozwojem Działu Handlowego, poszukujemy osób ze znajomością językową oraz tych którzy widzą szanse w rozwoju osobistym i handlowym. Oferujemy najlepsze warunki pracy w zakresie wynagrodzenia podstawowego i premiowania. Dołącz do nas, jeśli: • Swobodnie komunikujesz się w języku francuskim, niemieckim, włoskim lub holenderskim (poziom min. B2) • Myślenie analityczne czy przestrzenne nie jest Twoją piętą achillesową • Łatwo nawiązujesz kontakt z ludźmi i umiesz ich słuchać • W kontaktach z innymi stawiasz na jasne komunikaty i szeroki uśmiech • Chcesz się nieustannie rozwijać i zdobywać nowe kwalifikacje To oferujemy: • Umowę o pracę • Atrakcyjne wynagrodzenie • Premie miesięczne • Ubezpieczenie grupowe • Pakiet prywatnej opieki medycznej • Pracowniczy program emerytalny • Dofinansowanie do karty MultiSport

Merchandiser - Wykładanie towaru - Galeria Pestka
Merchandiser - Wykładanie towaru - Galeria Pestka
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy osób w charakterze merchandisera w hipermarkecie Carrefour zlokalizowanym w Galerii Pestka. Praca polega na wykładaniu towaru głównie na działach spożywczych, dbaniu o wizerunek półek i ekspozycji oraz weryfikowaniu terminów ważności. Oferujemy pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin. Grafik dostosowany do potrzeb i dyspozycyjności Pracownika. W chwili obecnej bardzo zależy na osobach dyspozycyjnych przede wszystkim w poniedziałki, piątki i soboty, Praca głównie na rannych zmianach (6-14), sporadycznie mogą zdarzyć się zmiany popołudniowe (14-22) i nocne (21-5). Umowa zlecenie podpisywana do końca roku, stawka godzinowa 27.70 zł brutto. Dla osób uczących się / studentów stawka brutto = stawka netto. Nie musisz mieć doświadczenia. Oczekujemy zaangażowania, pozytywnego nastawienia oraz chęci do pracy. Nie wymagamy książeczki do celów sanitarno - epidemiologicznych. Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu telefonicznego (od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15) lub za pośrednictwem formularza.

Praca administracyjno- biurowa
Praca administracyjno- biurowa
Poznań 30+ kilka dni temu

Firma Relentless sp. z o.o. zatrudni osobę do pracy administracyjno-biurowej.Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało:Weryfikacja i reklamowanie fakturWysyłka listów pocztowych i ich odbieranieUzupełnianie faktur oraz dokumentów firmowychKontakt z księgowymPomoc w weryfikacji rynku pod kątem naruszeń prawnychWykonywanie researchu Wykonywanie zestawień, podsumowańPomoc w obowiązkach związanych z rekrutacją nowych pracowników Prowadzenie kalendarza faktur oraz spotkańUmawianie spotkańWymagania :Status studenta,Przyjazne nastawienieWysokie zaangażowanie i chęć rozwojuMile widziane jest doświadczenie na podobnym stanowiskuOferujemy :Przyjazną atmosferę pracy w młodym, ambitnym zespole,zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,wynagrodzenie wypłacane raz w miesiącu lub raz na dwa tygodniepracę od poniedziałku do piątku, 8h dziennienieograniczony dostęp do darmowych napoimożliwość rozwoju

Specjalista ds. obsługi marketplaces z jęz. niemieckim - oferta pracy
Specjalista ds. obsługi marketplaces z jęz. niemieckim - oferta pracy
Poznań 30+ kilka dni temu

KAEM Sp. z o. o. to polski producent i dystrybutor narzędzi malarskich - od ponad 30 lat rośniemy w siłę i z początkowo małej, rodzinnej firmy staliśmy się dynamiczną i prężną organizacją. Zbudowaliśmy stabilne i bezpieczne miejsce pracy dla blisko 500 pracowników w 8 spółkach Grupy HARDY w 11 krajach na świecie. Nie jesteśmy typem korporacji, lecz dużą firmą rodzinną, która oferuje przyjazne środowisko pracy, a także ceni wartości, jakimi są szacunek dla innych i lojalność. Produkty naszych marek tj.: HARDY, SCLEY, GRÖNE czy KUSSNER znajdziesz w ponad 2500 punktach dystrybucji na terenie całego kraju, w tym w największych sieciach marketów budowlanych.Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak to jest być częścią ekscytującego świata e-commerce, to mamy dla Ciebie propozycję, której nie możesz przegapić! Obecnie firma KAEM Sp. z o.o. poszukuje Kandydatów na stanowisko:Specjalista ds. obsługi marketplaces z językiem niemieckimMiejsce pracy: Poznań - Baranowo, ul. Rzemieślnicza 14.Tryb pracy: praca hybrydowa.Twój zakres obowiązków:Obsługa i rozwój sprzedaży w kanałach marketplace: Otto, Kaufland / Otto, Amazon (w zależności od stanowiska),Wprowadzanie nowych produktów na obsługiwane platformy e-commerce,Prowadzenie kampanii marketingowych na obsługiwanych platformach e-commerce,Przygotowywanie opisowej i graficznej prezentacji oferty sklepu,Monitorowanie działań konkurencji i tendencji rynkowych w zakresie e-commerce,Analiza danych sprzedażowych.Od Kandydatów oczekujemy:Bardzo dobrej lub komunikatywnej znajomości języka niemieckiego,Znajomości marketplaces takich jak: Otto, Kaufland lub Amazon,Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel),Zdolności analitycznego myślenia.Mile widziane:Znajomość narzędzia Baselinker,Doświadczenie w prowadzeniu kont: Otto, Kaufland lub Amazon.Z naszej strony oferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,Pracę pełną ciekawych wyzwań w dynamicznie rozwijającej się firmie,Życzliwą atmosferę w zespole nastawionym na współpracę,Udział w szkoleniach i kursach,Dofinansowanie do opieki medycznej Luxmed lub karty Multisport,Niezbędne narzędzia do wykonywania powierzonych zadań.Aplikuj już dziś i dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. obsługi marketplaces z jęz. niemieckim - czeka na Ciebie niezwykła podróż w krainie e-commerce, pełna wyzwań i możliwości, gdzie Twoje pomysły mają znaczenie, a Twój wkład przyczyni się do rozwijania obecności naszych marek w świecie handlu elektronicznego.Zachęcamy do aplikowania poprzez przycisk "Aplikuj".Prosimy o dopisanie klauzuli do CV: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Specjalista ds. Ecommerce
Specjalista ds. Ecommerce
Poznań 30+ kilka dni temu

O firmie:Zapraszamy do dołączenia do zespołu Jubiler.pl – renomowanego sklepu jubilerskiego, który od lat zachwyca klientów swoją niepowtarzalną ofertą. Jesteśmy dumni z naszej pasji do biżuterii i zobowiązania do dostarczania klientom wyjątkowych doświadczeń.Obowiązki:Rozwój nowego serwisu·        współpraca z software house w trakcie wdrożenia nowego sklepu·        integracja z systemami zewnętrznymi·        budowanie siatki partnerów zewnętrznych (agencje/freelancerzy)Zarządzanie serwisem ecommerce·        analiza prowadzonych działań marketingowych, prezentowanie wyników i wniosków,·        wsparcie w obszarach SEO i SEM,·        planowanie i koordynowanie online kampanii marketingowych i działań promocyjnych,·        współpraca przy przygotowaniu tekstów blogowych, postów na media społecznościowe i innych materiałów,·        diagnostyka problemów technicznych na stronie oraz ich naprawa lub przekazywanie wstępnie zdefiniowanych problemów do partnera IT·        budowa bazy maillingowej i wysyłka newsletterów ·        współpraca z agencjami zewnętrznymi - IT·        rozwój i utrzymanie platformy sprzedaży (UX, nowe funkcjonalności)·        optymalizacja on-site SEOWymagania:·        minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,·        inicjatywa i samodzielność, ·        odpowiedzialność za powierzone zadania,·        łatwość w przyswajaniu wiedzy i gotowość do poznawania narzędzi marketingowych,·        umiejętność analizowania danych i opracowywania raportów dotyczących sprzedaży i wyników eCommerce·        mile widziana praktyczna znajomość konfiguracji platformy WooCommerce,·        znajomość narzędzi wykorzystywanych w ecommerce:o   ekosystemu Google (Analytics, Search Console, Merchant Center),o   Google Ads i Meta Ads,o   zasad SEO,o   content marketingu,o   email marketingu i systemów MA. Oferujemy:·        atrakcyjne wynagrodzenie,·        stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,·        możliwość rozwoju zawodowego,·        możliwość pracy hybrydowej,·        elastyczne godziny pracy,·        służbowy telefon, laptop,·        praca w młodym i „niekorporacyjnym” zespole,·        brak dress code.

Specjalista ds. sprzedaży internetowej
Specjalista ds. sprzedaży internetowej
6700 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem działu e-commerce w naszej firmie poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży internetowej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę bieżących zamówień w naszym sklepie internetowym oraz Allegro, Amazon. W tym przygotowanie oraz zlecanie wysyłek, wystawianie dokumentów, zamawianie towaru, zamieszczanie oraz aktualizację ofert, kontakt z klientem, monitorowanie działań konkurencji i tendencji rynkowych w zakresie e-commerce Od kandydatów oczekujemy:·        wykształcenia minimum średniego·        przynajmniej rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku·        dobrej organizacji czasu pracy·        znajomości podstawowych zagadnień z zakresu obsługi klienta oraz logistyki,·        pozytywnego podejścia zarówno do pracy jak i współpracownikówMile widziane również:·        znajomość j. angielskiego·        znajomość rozwiązań wspierających e-commerce jak Baselinker, IdoSell, ERP OptimaOFERUJEMY:Pracę w zgranym zespole w stabilnej firmie, możliwość rozwoju, wsparcie wdrożeniowe.

Specjalista ds. eCommerce
Specjalista ds. eCommerce
2659 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Grupa Bemo to jedna z największych w Polsce grup dealerskich, w skład której wchodzi ponad 20 autoryzowanych salonów sprzedaży samochodów takich marek jak Ford, Hyundai, Mazda, Mercedes, Opel, Peugeot, Citroen, DS, MG Motor oraz Volvo znajdujących się w Poznaniu, Szczecinie, Koszalinie, Warszawie, Łodzi i Rzeszowie. Działamy na polskim rynku od roku 1993, dzięki czemu możemy pochwalić się długoletnim i bogatym doświadczeniem w sprzedaży i obsłudze samochodówAktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:Specjalista ds. eCommerceMiejsce pracy: ul. Obornicka 4, Jelonek k/ PoznaniaNr ref.: CZP/2024/21Twoje zadania:zazarządzanie stroną internetową sklepu , w tym tworzenie i aktualizacja treści, monitorowanie jakości, optymalizacja dla wyszukiwarekprowadzenie działań marketingowych promujących witrynę internetową sklepuopracowywanie oferty do sprzedaży internetowejobsługa platform sprzedażowych e-commerce: Allegromonitorowanie konkurencji i analiza rynku w celu opracowania skutecznych strategii sprzedażowychobsługiwanie klientów w procesie sprzedaży internetowej oraz obsługi posprzedażowejprowadzenie dokumentacji finansowej i przygotowywanie analiz sprzedażowychkontrola budżetowa, zarządzanie kosztami e-commercewystawianie dokumentów sprzedażowychOd Ciebie oczekujemy:doświadczenia w pracy na stanowiskach związanych z e-commerceznajomości platform sprzedażowych, takich jak Allegro, Shoperznajomość Baselinkeraumiejętności tworzenia skutecznych strategii sprzedażowych onlineumiejętność analizy rynku i konkurencji w celu opracowania efektywnych strategii sprzedażowychzdolność do pracy w zespole i współpracy z innymi działami firmykomunikatywność i umiejętność budowania relacji z klientamikreatywność i umiejętność generowania innowacyjnych pomysłów w obszarze e-commercebardzo dobra znajomość programu Excelmile widziana znajomość branży motoryzacyjnejDla Ciebie:umowa o pracę / B2Bmożliwość rozwoju zawodowegokarta Multisportprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiebony świątecznebrak dress code’uzniżki na firmowe produkty i usługidużą samodzielność i swobodę w realizacji powierzonych zadańelastyczne godziny pracy

Pracownik ds. Moderacji i Struktury Katalogu Modowego z j. ukraińskim
Pracownik ds. Moderacji i Struktury Katalogu Modowego z j. ukraińskim
13645 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej.Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko Pracownika ds. Modernizacji i Struktury Katalogu Modowego z j. ukraiński, które pomogą w rozwoju strony internetowej: lalafo.pl i pomogą tysiącom ludzi, dla jednego z Naszych kluczowych klientów jakim jest Lalafo, którego głównym produktem jest internetowy marketplace dostępny jako aplikacja oraz strona internetowa. Platforma ma na celu ułatwienie ludziom zarządzania swoją garderobą w prosty i wygodny sposób. Nie jesteśmy jedynie kolejną platformą - stanowimy element obiegu cyrkularnego, istotnie wpływając na ekologię poprzez tworzenie drugiego obiegu dla różnych przedmiotów. Oferta obejmuje kompleksowy proces od przyjmowania i magazynowania używanych rzeczy, ocenę ich stanu, aż po wysyłkę przedmiotów do kupujących. Jest on dostępny zarówno dla firm, jak i klientów indywidualnych.Opis stanowiska:Osoba na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za:moderowanie fotografowanych produktów (głównie odzieży damskiej, dziecięcej) - dodawanie parametrów, definiowanie kategorii; sprawdzanie jakości zdjęć,dbanie o odpowiednią zawartość kategorii produktowych (wdrożenie zasad moderacji artykułów w taki sposób, aby każda kategoria posiadała niezbędne i ważne parametry: rozmiary, markę itp.)dbanie o jakość struktury kategorii, parametrów, tworzenie tabel rozmiarów, przewodników po markach w celu zapewnienia wysokiej jakości opisów produktówbieżąca współpraca z pozostałymi działami firmy (tworzenia katalogu, obsługi magazynu, obsługi Klienta, IT).Wymagania:bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel),wymagana jest zaawansowana znajomość języka polskiego i ukraińskiego w mowie i piśmie,zaangażowanie i ambitne podejście do powierzonych zadań,bardzo dobra umiejętność zarządzania czasem,doświadczenie w branży modowej będzie dużą zaletą.Oferujemy:pracę 100% zdalną,dynamiczne środowisko w międzynarodowej firmy IT, zmotywowany zespół ponad 100 międzynarodowych profesjonalistów skupionych na wynikach,ciekawe i pełne wyzwań zadania,przyjazną atmosferę,misję ważną społecznie.CV prosimy przesyłać w języku ukraińskim lub polskim.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."Agencja zatrudnienia, nr certyfikatu 8102

DOŚWIADCZONY HANDLOWIEC
DOŚWIADCZONY HANDLOWIEC
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukiwany doświadczony handlowiec, do pozyskiwania klientów dla firmy, która się zajmuje leasingiem pracowniczym. Warszawa i jej okolicy. Praca stała w biurze oraz możliwe wyjazdy. Umowa zlecenia. Podstawa + prowizja Zainteresowanych osób proszę o kontakt 668 - pokaż numer telefonu - #handl #handlowca #dampracę #pracahandl #handlowiec #handlpraca

Junior Allegro Specialist
Junior Allegro Specialist
69000 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Przygotuj się na niezapomnianą podróż do świata reklamy online! Szukamy osoby na stanowisko juniorskie, która już niebawem będzie tworzyć wręcz perfekcyjne reklamy i ekspercko zarządzać kontem w największym polskim marketplace! Jeśli znasz podstawy Allegro i Allegro Ads, umiesz posługiwać się Excelem/Google Sheets i możesz pochwalić się ogólną wiedzą na temat prowadzenia konta Allegro i kampanii reklamowych w systemie Allegro Ads - ta oferta jest dla Ciebie! Dołącz do nas i rozwijaj swoje umiejętności w agencji będącej Partnerem+ Allegro Ads!Czego od Ciebie oczekujemy?podstawowej znajomości Allegro i Allegro Ads,podstawowej znajomości narzędzia Excel / Google Sheets,podstawowej wiedzy na temat prowadzenia kampanii reklamowych i znajomość aktualnych trendów,umiejętności poprawnego posługiwania się językiem polskim,umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,dyspozycyjności na pełnym etacie.Czym będziesz się zajmował/zajmowała?tworzeniem turbo kampanii Allegro Ads, w których wykorzystasz całą swoją wiedzę i zaangażowanie, a także przetestujesz najnowsze funkcje,kompleksową pracą na kontach Allegro naszych Klientów, od optymalizowania ofert po zarządzanie programami wyróżnieńwznoszeniem na wyżyny swoich umiejętności analitycznych w celu podejmowania trafnych działań optymalizacyjnych dla prowadzonych kampanii i kont Allegro,byciem ekspertem, który odpowie na pytania nurtujące naszych Klientów,ciągłą wymianą wiedzy, doświadczenia i żarcików z pozostałymi członkami zespołu - na cyklicznych spotkaniach, ale i na co dzień,udziałem w szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych (uczymy się od ekspertów ze świata marketingu, ale też od siebie nawzajem),aktywnym współtworzeniem strategii reklamowej naszych Klientów (w tym wdrażaniem nowych form reklamy).Co możemy zaoferować? nieustanne wsparcie lidera zespołu,umowę o pracę lub B2B, umowę zlecenie dla studentów,pracę w agencji będącej partnerem Google Partner Premier, Partnerem+ Allegro Ads, partnerem Business Partner Meta,możliwość realizacji ciekawych projektów i współpracy ze znanymi markami,szkolenia i naukę – chcemy stworzyć z ciebie rasowego eksperta,liczne benefity: karta MultiSport, elastyczne godziny pracy, pakiet medyczny,jeśli wolisz pracować stacjonarnie - przygotujemy dla Ciebie wygodne miejsce w naszym przytulnym biurze. Bliższa jest Ci praca z domowego zacisza? Nie ma problemu! Zapewnimy potrzebny sprzęt. Masz pełną możliwość wyboru, gdzie chcesz wykonywać swoje obowiązki!Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny? krótka rozmowa z HR Managerem,po pozytywnej ocenie rozmowy - zadanie rekrutacyjne,po pozytywnej ocenie zadania - rozmowa z Managerką działu i Team Leaderem.

Praca magazynowo - biurowa
Praca magazynowo - biurowa
1300 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Firma Relentless sp. z o.o. zatrudni osobę do pracy magazynowej. Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało:Pakowanie zamówień ze sklepów takich jak: Allegro, AmazonDbanie o porządek na magazynieWeryfikacja reklamacji i zwrotówRozładunek dostawWykładanie towaru na półkiWymagania : Status studenta,Przyjazne nastawienieOferujemy :Przyjazną atmosferę pracy w młodym, ambitnym zespole,zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,premie w zależności od ilości spakowanych paczekwynagrodzenie wypłacane raz w miesiącu lub raz na dwa tygodniepracę od poniedziałku do piątku, 6-12 h dziennie, zależnie od Twojej dyspozycyjności (dodatkowo weekendy też możliwe)nieograniczony dostęp do darmowych napoi wykonywanie zlecenia w ocieplanym, grzanym magazynie

Specjalista ds. obsługi klienta BOK internetowa księgarnia muzyczna
Specjalista ds. obsługi klienta BOK internetowa księgarnia muzyczna
2450 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Internetowa księgarnia muzyczna poszukuje pracownika do Biura Obsługi Klienta (BOK).Do Twoich zadań będzie należało:- obsługa klienta przez e-mail (większość czasu), czat i telefon- komunikacja z klientem o stanie realizacji zamówienia- przyjmowanie nowych zamówień- obsługa reklamacji i zwrotówZgłoś się jeśli:- masz pozytywne podejście do życia- masz doświadczenie w obsłudze klienta przez e-mail- potrafisz swobodnie rozmawiać i przelewać swoje myśli na papier- używasz języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,- swobodnie korzystasz z komputera (Gmail, sprawne wyszukiwanie treści w Internecie, Word, Excel, podstawowa obróbka zdjęć, podstawy HTML).Mile widziane:- Doświadczenie w branży księgarskiej, bibliotecznej, wydawniczej- Ukończona szkoła muzyczna- Status studentaOferujemy:- Przyjazne, wygodne miejsce pracy- Praca w biurze księgarni Poznań os. Zwycięstwa- praca w pełnym wymiarze, system pracy jednozmianowy: 8.00-16.00Prosimy o dopisanie do CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
400 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Jesteśmy liderem branży e-commerce specjalizującym się w sprzedaży dekoracji na różne okazje i przyjęcia. W związku z rozwojem sklepu www.Planetadzieci.pl szukamy odpowiedzialnej i zaangażowanej osoby do pracy w Biurze Obsługi Klienta. Praca w Poznaniu w dzielnicy Podolany. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Opis stanowiska:- obsługa zamówień internetowych (przekazywanie zamówień na odpowiednie działy),- obsługa klientów telefonicznie / e-mailowo, doradztwo na temat oferty,- współpraca z działem marketingu, zakupów i logistyki.Oczekiwania:- biegła obsługa komputera,- status osoby uczącej się,- odpowiedzialność i dokładność,- dobra organizacja własnej pracy,- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,Oferujemy:- przyjazną atmosferę i atrakcyjne warunki pracy- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16- karta multisport po okresie próbnymDołącz do nas - a praca będzie dla Ciebie przyjemnością :)Prosimy o zgłaszanie swojej kandydatury za pośrednictwem OLX oraz załączanie CV w formacie .pdf.Prosimy o dopisanie klauzuli: Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji.

skuteczny handlowiec poszukiwany
skuteczny handlowiec poszukiwany
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy do współpracy aktywnych handlowców prowizyjnych z branży FCMG , szukamy handlowca, który jest wstanie sprzedać wszystko. Jesteśmy producentem produktów i zależy nam na długiej współpracy. Oferujemy bardzo korzystne warunki prowizyjne.

Pracownik sklepu internetowego (e-commerce) - Fabrykainstalacji.pl
Pracownik sklepu internetowego (e-commerce) - Fabrykainstalacji.pl
4500 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem działalności poszukujemy nowej osoby do pracy na stanowisku:Mile widziany status studenta. Młodszy specjalista ds. zakupówWybrana osoba będzie odpowiedzialna za:składanie zamówień u dostawcówweryfikacje statusu zamówieńwprowadzanie danych do systemu (ofert, kontraktów, zamówień)optymalizacja oferty sklepuawizowanie planowanych dostawwyjaśnianie wszelkich niezgodności powstałych w trakcie realizacji dostawOd kandydatów oczekujemy:zmysłu analitycznego, dokładności i sumiennościkomunikatywności i umiejętności pracy w zespoledobrej organizacji pracy własnejznajomości Excela na poziomie dobrymmile widziane znajomość programu Symfonia HandelW zamian oferujemy:pracę w dynamicznie rozwijającej się firmiewsparcie szkolenioweprzyjazną atmosferę w środowisku stawiającym na otwartość i partnerską kulturę organizacyjnąstałe godziny pracyZainteresowała Cię nasza oferta?Aplikuj teraz!Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o przesłanie CV z klauzulą przez portal OLX:,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

Asystent sprzedaży- Desigual Stary Browar- 1/2 lub 3/4 etatu
Asystent sprzedaży- Desigual Stary Browar- 1/2 lub 3/4 etatu
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyCo Ci oferujemy? - Otrzymasz 50% zniżki na nasze kolekcje; - Uniform na każdy sezon; - System premiowy; - Szkolenia z zakresu mody, stylizacji i strategii sprzedaży: nauczysz się wszystkich informacji niezbędnych do nawiązywania kontaktów i doradzania naszym klientom; - Możliwości rozwoju w Desigualu i współpraca w projektach przekrojowych; Czego szukamy? - Doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, najlepiej w branży fashion jest warunkiem koniecznym; - Dyspozycyjności popołudniami i w weekendy; - Znajomości najnowszych trendów w modzie, stylizacji i umiejętności doradczych; - Powinieneś być osobą komunikatywną i umieć przekazać naszym klientom pasję stojącą za naszym produktem oraz być graczem zespołowym; - Potrzebujemy, abyś swobodnie mówił po angielsku, aby móc obsługiwać naszych klientów z całego świata. Twoimi głównymi obowiązkami będzie: - Współpraca przy otwieraniu i zamykaniu sklepu w celu zapewnienia jego prawidłowego funkcjonowania na co dzień; - Dbałość o dobrą prezentację produktu zarówno w magazynie jak i w sklepie; - Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta i umiejętność odpowiadania na jego potrzeby. Do naszego sklepu poszukujemy sprzedawcy na 3/4 lub 1/2 etatu. Termin rozpoczęcia pracy: luty 2024r. Zainteresowany/a? Wyślij swoje CV w wiadomości prywatnej. Do zobaczenia!

Główna księgowa / Główny księgowy
Główna księgowa / Główny księgowy
5490 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązkówsamodzielne prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych (przejęcie isniejących staraniie prowadzonych ksiąg)księgowanie, weryfikacja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowychprzygotowywanie sprawozdań finansowychsprawozdawczość do GUSsporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT, PITprzygotowywanie i dokonywanie płatności w systemie bankowymwspółpraca z organami skarbowymi i ZUSkontakt z kontrahentami, wyjaśnianie niezgodnościprzygotowywanie analiz i zestawień finansowychNasze wymaganiawykształcenia kierunkowego w zakresie finansów i/lub rachunkowości lub certyfikat SKwP - III stopień, Główny Księgowyminimum 2-letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu pełnych ksiąg rachunkowych i dokumentacji spółekbardzo dobrej znajomości ustawy o rachunkowości, Krajowych Standardów Rachunkowości oraz aktualnych przepisów podatkowychpraktyczna znajomość zagadnień kadrowo - płacowychznajomość oprogramowania Insert

Manager Zespołu
Manager Zespołu
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyEmpire Energy tworzy zespół najlepszych specjalistów z branży z wieloletnim doświadczeniem. Jesteśmy pełni determinacji i zaangażowania w zmianę oblicza energetyki. Chcemy być pionierami w zakresie zrównoważonej energii, tworząc inteligentne rozwiązania, które nie tylko zmniejszą wpływ na środowisko, ale także zrewolucjonizują sposób, w jaki myślimy o energii. Wymagamy: Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym, Doświadczenie w tworzeniu i optymizacji procesów związanych ze sprzedażą, Doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej dla Klienta biznesowego oraz indywidualnego, Dyspozycyjność, efektywne zarządzanie czasem, Nastawienie na sukces, Chęć rozwoju osobistego. Prawo jazdy kat. B Umiejętność pracy z CRM będzie dodatkowym atutem OFERUJEMY: Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie bez sufitu finansowego z systemem benefitów Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się branży Pracę w zespole profesjonalistów w dynamicznym środowisku biznesowym Cykliczne szkolenia dla managerów Najbardziej profesjonalne wdroźenie do pracy. Możliwość udziału w interesujących projektach Twoja odpowiedzialność: Rekrutacja handlowców Tworzenie i zarządzanie zespolem sprzedażowym, analiza działań sprzedażowych zespolu, Wyznaczenie celów zespołowych i indywidualnych, Rozwijanie efektywności zespołu, motywacji do działania, Prowadzenie szkoleń dla handłowców, Rozwój i implementacja strategii związanej z energią odnawialną w zespole, Nawiązywanie i utrzymanie relacji z partnerami biznesowymi, klientami i instytucjami rządowymi, Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, Bieżące raportowanie realizacji zadań i działań własnych do zarządu

Praca Poznań Dodatkowa
Praca Poznań Dodatkowa
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPOSZUKUJESZ DODATKOWEJ PRACY, CHCESZ SOBIE DOROBIĆ DO BUDŻETU,MASZ WOLNY CZAS?? ZAPRASZAM DO KONTAKTU. Poszukuje pracownika do mojego Team-u w Auchan King Cross na stanowisko merchandiesera. Nie musisz mieć doświadczenia, wszystko Ci pokażemy i nauczymy. OFERUJĘ: - praca na umowę zlecenie, podpisywana w pierwszy dzień pracy długoterminowa, - stawkę godzinową uzależnioną od statusu - dokładne przeszkolenie stanowiskowe - pomoc koordynatora - pracę dodatkową na dłuższy czas OCZEKUJĘ: - ukończone 18 lat, - posiadanie książeczki sanepidowskiej - chęci do pracy - zaangażowania JEŻELI ZACIEKAWIŁO CIĘ OGŁOSZENIE POPROSZĘ O WYSŁANIE ZGŁOSZENIE PRZEZ PORTAL.

Asystent ds. wprowadzania danych-dla osób z orzeczeniem
Asystent ds. wprowadzania danych-dla osób z orzeczeniem
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPlatforma Integracji Osób Niepełnosprawnych współdziałając z przedsiębiorstwami społecznymi zorganizuje dla Ciebie miejsce pracy Obecnie poszukujemy Asystenta w dziale księgowym w firmie w Swadzimiu ( organizowany jest dojazd z Poznania). Gwarantujemy: Stałą pracę (umowa o pracę), warunki pracy zgodne z normami obowiązującymi w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych- 5 dni pracy i 2 dni wolnego, jedna zmiana. Korzystanie z Zakładowego Funduszu Rehabilitacji (dofinansowanie do leków, itp.), Opiekę, pomoc i współdziałanie Koordynatora, Opis stanowiska: Prowadzenie ewidencji operacji księgowych przydzielonych przez przełożonego Wprowadzanie do systemu faktur i faktur korygujące zakupu Uzgadnianie zestawień faktur od dostawcy Wymagania: orzeczenie o niepełnosprawności, Wykształcenie średnie ogólne lub o profilu ekonomicznym zakończone zdanym egzaminem maturalnym Praca/staż w dziale księgowości na stanowisku asystenta ( mile widziane 6 miesięcy ) Znajomość języka francuskiego i/lub angielskiego na poziomie komunikatywnym lub dobrym w mowie i piśmie ( mile widziane) Pakiet MS Office (w szczególności MS Excel) Podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości podatków i finansów Miejsce pracy: Swadzim pod Poznaniem

CARREFOUR POSNANIA
CARREFOUR POSNANIA
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPOSZUKUJESZ DODATKOWEJ PRACY, CHCESZ SOBIE DOROBIĆ DO BUDŻETU,MASZ WOLNY CZAS?? ZAPRASZAM DO KONTAKTU. Poszukuje pracownika do mojego Team-u w Carrefour Posnania na stanowisko merchandiesera. Nie musisz mieć doświadczenia, wszystko Ci pokażemy i nauczymy. OFERUJĘ: - praca na umowę zlecenie, podpisywana w pierwszy dzień pracy długoterminowa, - stawkę godzinową uzależnioną od statusu - dokładne przeszkolenie stanowiskowe - pomoc zespołu i koordynatora - zgraną młodą ekipę w teamie - premię dodatkową za prace - pracę dodatkową na dłuższy czas OCZEKUJĘ: - ukończone 18 lat, - dyspozycyjność na zmiany nocne - chęci do pracy - zaangażowania JEŻELI ZACIEKAWIŁO CIĘ OGŁOSZENIE POPROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY 515 - pokaż numer telefonu - ( 8-14) LUB WYŚLIJ ZGŁOSZENIE PRZEZ PORTAL. ZAPRASZAM DO KONTAKTU, ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA

Praca w sklepach spożywczych
Praca w sklepach spożywczych
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca w sklepach spożywczych: - Biedronka - Spar - Auchan Na różnych stanowiskach Można dorywczo dla studentów Lokalizacje: Poznań i okolicy (różne lokalizacji) - Tarnowo Podgórne, Murowana Goślina, Komorniki, Luboń oraz inne Stawka: 26 - 27 zł.

Doradca Techniczno-Handlowy – branża przemysłowa
Doradca Techniczno-Handlowy – branża przemysłowa
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego klienta – dynamicznie rozwijającej się firmy z branży przemysłowej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osób na stanowisko: Doradca Techniczno-Handlowy – branża przemysłowa Miejsce pracy: woj. wielkopolskie Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Doradztwo techniczno-handlowe w obszarze oferowanych przez firmę produktów (części do maszyn, narzędzia), Rozwój sprzedaży B2B w podległym regionie, poprzez regularne wizyty u klientów oraz poszukiwanie nowych możliwości rozwoju rynku, Budowanie długotrwałych relacji z klientami, Realizację założonych planów i celów sprzedażowych, Analizę rynku na podległym terenie. Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy: Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w branży przemysłowej, Znajomości lokalnego rynku przedsiębiorstw z sektora przemysłowego i produkcyjnego, Znajomości technik sprzedaży oraz negocjacji, Umiejętności pozyskiwania klientów oraz utrzymywania długofalowych relacji, Zaangażowania, dobrej organizacji pracy oraz nastawienia na realizację celów, Otwartego podejścia do nowych projektów oraz wyzwań rynku, Łatwości w nawiązywaniu kontaktów, Prawa jazdy kat. B. Pracodawca oferuje: Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym, Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę, Stabilne warunki zatrudnienia z dużymi możliwościami rozwoju zawodowego, Niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, laptop), Pakiet socjalny: opieka medyczna, dofinansowanie do zajęć sportowych, lunch boxy oraz zniżki w hotelach, Możliwość pracy z produktami prestiżowych marek, w rozwijającej się i nowoczesnej firmie. www.smart-hr.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez SMART-HR z siedzibą w Katowicach, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2018 r. poz. 1000). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom oraz innym podmiotom związanym z procesami rekrutacyjnymi. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania." Posiadamy wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 9901.

Inżynier Sprzedaży
Inżynier Sprzedaży
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFIRMA: * producent * międzynarodowa * ponad 20 lat w Polsce * technika grzewcza, wentylacyjna i klimatyzacja OBSŁUGIWANY REGION: Polska Zachodnia BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNA/Y ZA: • realizację działań handlowych wg. przyjętej strategii firmy • utrzymywanie stałych długookresowych relacji z klientami (w szczególności z biurami projektowymi) • doradztwo i wsparcie techniczno-handlowe w zakresie doboru produktów (centrale wentylacyjne) • analizę działań konkurencji i rozwoju rynku • wizyty na inwestycjach w ramach doradztwa technicznego dla wykonawcy projektanta i inwestora OFERTĘ KIERUJEMY DO OSÓB, KTÓRE POSIADAJĄ: • wykształcenie wyższe • doświadczenie w sprzedaży rozwiązań HVAC we współpracy z kluczowymi klientami (projektanci, instalatorzy, architekci, inwestorzy) • samodzielność, inicjatywa i kreatywność w działaniu • umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej Znajomość: • rynku inwestycji w podległym regionie • oprogramowania MS Office, CAD (AirCalc mile widziane) • komunikatywną języka angielskiego i/lub niemieckiego GWARANTUJEMY: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / B2B - w zależności od preferencji Kandydata • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia • pakiet benefitów pozapłacowych: opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie • niezbędne narzędzia do wykonywanej pracy: laptop, telefon, samochód (również do użytku prywatnego) • profesjonalne szkolenia wdrażające do pracy i podnoszące kwalifikacje

sprzedawca
sprzedawca
Poznań 30+ kilka dni temu

Witam. Poszukuję Pani do pracy w charakterze sprzedawcy do sklepu nabiałowego. Praca na cały etat , praca jako sprzedawca "mobilny" w kilku sklepach zlokalizowanych na terenie Poznania .(co kilka dni inny sklep). Wymagania: książeczka sanepidu , doświadczenie w handlu w branży spożywczej.

Kasjer, obsługa klientów, wykładanie towaru w Auchan
Kasjer, obsługa klientów, wykładanie towaru w Auchan
Poznań 30+ kilka dni temu

Kasjer + obsługa klientów Auchan Komorniki Wykładanie towaru Auchan Swadzim (dla chłopaków) Atrakcyjne wynagrodzenie! Lokalizacja: Poznan ️Stanowisko: pracownik sklepu przy wykładaniu towatu lub praca przy kasie, obsłudze klientów ️Grafik: praca od poniedziałku do soboty po 8 godzin, praca na zmiany od 6-14 lub od 14-22 przy wykładaniu towaru, obsłudze klientow Kasjer, praca po 8h, zmiany między 8-22 ️️Wynagrodzenie: 22 zł/h na rękę wykładanie towaru, obsługa klientów - stawka dla uczniów/studentów 23 zł/h na rękę przy kasie -stawka dla uczniów/studentów 15,50-17 zł/h Tylko osoby pełnoletnie. Wymagana książeczka sanepidowska lub orzeczenie lekarskie do celów sanitarnoepidom.

Doradca Handlowy/Przedstawiciel Handlowy
Doradca Handlowy/Przedstawiciel Handlowy
Poznań 30+ kilka dni temu

Czujesz, że sprzedaż to Twój sposób na życie? Chcesz doświadczać czegoś nowego każdego dnia? Chciałbyś rozwijać swoją karierę w branży rolniczej? Dajesz od siebie zaangażowanie, chętnie i szybko się uczysz? Jesteś otwarty na poznawanie nowych ludzi, budowanie i rozwijanie relacji z Klientem? Jeśli powyższy opis pasuje do Ciebie, Ty pasujesz do Over Group. Portfolio 6 marek i 4 spółek Over Group zobowiązuje do budowania profesjonalnych zespołów sprzedażowych. Jesteśmy jedną z wiodących firm w Polsce zajmującą się produkcją preparatów pielęgnacyjnych i mineralno-witaminowych dla różnych grup zwierząt. Naszą przewagę konkurencyjną opieramy na 3 filarach: profilaktyka, pielęgnacja, doradztwo. Wykazujemy otwartość na współpracę z osobami, które spełniają nasze oczekiwania w zakresie stanowiska: Doradcy / Przedstawiciela Handlowego Over Agro Teren pracy: część woj. lubuskiego i część woj. wielkopolskiego Oferujemy: - umowę o pracę w Firmie o pozycji lidera na rynku - klarowne warunki wynagradzania w postaci podstawy oraz systemu motywacyjnego (nieograniczona prowizja wg realizacji miesięcznych wartościowych planów sprzedaży, premie uznaniowe od dodatkowych zadań) - niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy z możliwością prywatnego użytkowania, telefon, laptop, autorski system CRM i aplikacja mobilna) - zaplanowany proces wdrożenia w struktury Firmy wraz ze szkoleniem produktowym (szkolenia stacjonarne i terenowe) - stałe wsparcie przełożonego, stacjonarnego i terenowego zespołu handlowego oraz pracowników działów wspomagających - szkolenia rozwojowe w zależności od potrzeb - ciekawą, pełną wyzwań pracę ze specjalistami w branży - uczestnictwo w targach, szkoleniach, konferencjach, innych wydarzeniach dla docelowych Klientów - spotkania firmowe raz w miesiącu, spotkania integracyjne, team building - dostęp do bogatej biblioteki firmowej (książki, e-booki, audioboooki) - możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia - Premiowany System Poleceń Pracowniczych WSPARCIE: - współpraca ze stacjonarnym zespołem doradców, - pomoc Product Managera, - cykliczne targi i eventy branżowe, - własny kwartalnik branżowy, - wartościowe pozycje w bibliotece firmowej w siedzibie Firmy, - Walizka Handlowca z próbkami produktów, - materiały marketingowe, - materiały biurowe, - programy rabatowe i lojalnościowe dla Klientów, - promocje w każdym miesiącu, - topowe produkty w szerokiej ofercie, - ekspozycja produktów w samochodzie, - wszelkie pozostałe narzędzia pracy. Zakres zadań - rozpoznanie potrzeb hodowców bydła mlecznego i dystrybutorów oraz doradztwo w zakresie proponowanych przez Firmę rozwiązań - aktywna sprzedaż w terenie preparatów pielęgnacyjnych i mineralno-witaminowych w kanale B2B / B2C wg założonych celów sprzedażowych - samodzielna kategoryzacja Klientów na podstawie posiadanej bazy, zaplanowanie trasy, realizacja wizyt handlowych zmierzająca do finalizacji sprzedaży - raportowanie pracy w systemie CRM - utrzymanie bezpośrednich kontaktów z obecnymi Klientami oraz pozyskiwanie nowych - organizowanie spotkań informacyjno-szkoleniowych dla docelowych Klientów - monitorowanie rynku i analiza konkurencji - utrzymanie dobrego wizerunku Firmy Oczekiwania: - min. roczne doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze Klienta - kompetencje handlowe - umiejętność rozpoznania potrzeb Klienta, merytoryczne doradztwo - czynne prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych podróży służbowych - znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office) - sumienność, odpowiedzialność, samodyscyplina, zaangażowanie i motywacja w wykonywaniu obowiązków służbowych - zgodność z misją, wartościami i zasadami współpracy w Over Group Mile widziane: - wykształcenie wyższe zootechniczne, weterynaryjne lub pokrewne - znajomość branży rolniczej - zainteresowanie zwierzętami gospodarskimi - doświadczenie w pracy z systemami typu CRM Prosimy o umieszczenie w CV następujących klauzul: - Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez OVER Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa jako potencjalnego pracodawcy, w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w danym procesie rekrutacyjnym Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta. - Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez OVER Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, jako potencjalnego pracodawcy, w tym wizerunku dla celów związanych z uczestnictwem w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta. Administratorem Danych Osobowych jest OVER Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, zwana dalej „Spółką. Dane osobowe gromadzone przy pomocy aplikacji o pracę (CV) – przetwarzane w celach rekrutacyjnych - przetwarzane są na podstawie art. 6 ust 1 lit. a, a w zakresie wizerunku – art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO). Dane osobowe podane przez kandydata związane z: - uczestnictwem w wybranym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego na dane stanowisko, - uczestnictwem w przyszłych procesach rekrutacyjnych będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tym celu. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Spółki, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Spółce na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Kandydat ma również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych w aplikacji o pracę jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacyjnym i ew. przyszłych rekrutacjach. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w ww. celach jest dobrowolne.

Kierownik Regionalny Sprzedaży region północno-zachodni
Kierownik Regionalny Sprzedaży region północno-zachodni
Poznań 30+ kilka dni temu

haer-recruitment jest agencją headhunterską specjalizującą się w branży retail & e-commerce (www.haer.pl ). Przez niemal 20 lat istnienia pomogliśmy zbudować tysiącom osób karierę zawodową i możemy przyczynić się także do Twojego dalszego rozwoju. Zmiana pracy z nami minimalizuje stres związany z rekrutacją, doradzamy i wspieramy na każdym etapie procesu. Zapraszamy Cię do rozpoczęcia z nami kolejnego etapu swojej przygody zawodowej. Obecnie dla naszego Klienta, poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownika Regionalnego Sprzedaży na region północno -zachodni Kandydaci powinni posiadać następujące cechy, kwalifikacje i umiejętności: Doświadczenie na stanowisku Kierownika Regionalnego Sprzedaży Prawo jazdy kat. B Gotowość do podróży służbowych Umiejętność pracy na wskaźnikach sprzedażowych Doświadczenie w zarządzaniu zespołem Zdolności negocjacyjne Samodzielność w organizacji pracy Sprawne korzystanie z technik sprzedaży Zakres obowiązków: Opieka nad sklepami własnymi oraz franczyzowymi w danym regionie, kontrola wyników sprzedażowych Bezpośrednie zarządzanie Kierownikami sklepów oraz podległymi zespołami Organizowanie działań motywujących personel w celu poprawy efektywności Inicjowanie działań mających na celu maksymalizację sprzedaży Sprawowanie kontroli nad poprawnym funkcjonowaniem sklepów zgodnie ze standardami Raportowanie wyników do przełożonego Umieść proszę poniższą klauzulę na przetwarzanie danych osobowych. Jeśli chcesz brać udział w podobnych do tej rekrutacjach, pamiętaj żeby umieścić całą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy haer-recruitment z siedzibą w Tarnowie, ul. Paderewskiego 6, w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Zgadzam się na przetwarzanie przez haer-recruitment danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania. Jeżeli NIE chcesz brać udziału w innych naszych rekrutacjach i NIE chcesz abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie na poczet przyszłych rekrutacji, umieść w CV następującą zgodę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy haer-recruitment z siedzibą w Tarnowie, ul. Paderewskiego 6, w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania." Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do haer-recruitment, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem: @ . Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne haer-recruitment zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu w zakresie wskazanym w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie dobrowolnej zgody, którą wyrażasz wysyłając swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Jeśli nie chce Pani/Pan, abyśmy przetwarzali Pani/Pan dodatkowe dane, prosimy o nie umieszczanie ich w dokumentach. Równocześnie prosimy o nie umieszczanie w przesłanych dokumentach danych wrażliwych dotyczących np. ilość posiadanych dzieci, stan zdrowia i itp. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza obowiązujące przepisy w tym zakresie. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem: @ Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom hostingu. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Masz prawo: a) żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, b)cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane będą umieszczone w bazie firmy haer-recruitment, z siedzibą w Tarnowie, ul. Paderewskiego 6, 33-100 Tarnów. Wpis do rejestru agencji zatrudnienia: Nr certyfikatu: 2352/2

Żabka Sprzedawca/ kasjer Poznań - Ogrody
Żabka Sprzedawca/ kasjer Poznań - Ogrody
Poznań 30+ kilka dni temu

Żabka Poznań-Ogrody Pracownik Kasjer / Sprzedawca Zakres obowiązków: - Obsługi Klientów zgodnie ze standardami sieci żabka -Obsługa kasy fiskalnej - Dbałość o właściwą ekspozycję produktów oraz porządek na sklepie -Monitorowanie terminów przydatności do spożycia -Przyjmowanie dostaw (sprawdzanie dostaw) -Utrzymywanie porządku na sali sprzedaży/zapleczu Wymagania : -dyspozycyjność (praca w systemie 2-zmianowym) -rzetelność i uczciwość -komunikatywność -aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych Oferujemy: - Umowa o Pracę - Wynagrodzenie zawsze na czas, - Miła Atmosfera w Naszym Sklepie - Elastyczny grafik - Możliwość rozwoju Zapraszam chętne osoby do kontaktu Telefonicznego

sprzedawca
sprzedawca
Poznań 30+ kilka dni temu

Witam. Zatrudnię sprzedawcę do firmowego sklepu spożywczego. Praca w kliku sklepach na terenie Poznania. Oferujemy: cały etat, stabilne warunki zatrudnienia , ubezpieczenie grupowe, paczki na święta, Poszukujemy osoby: zaangażowanej w pracę, z doświadczeniem na stanowisku sprzedawca/kasjer, z umiejętnością szybkiego uczenia się, otwartej na kontakt z klientem, gotowej do pracy w systemie zmianowym, z umiejętnością pracy w zespole i rozwiniętymi zdolnościami komunikacyjnymi i organizacyjnymi, dobrze organizowanej, samodzielnej, odpowiedzialnej.

Doradca klienta / sprzedawca New Balance 0.5 etatu
Doradca klienta / sprzedawca New Balance 0.5 etatu
Poznań 30+ kilka dni temu

Możliwość zatrudnienia tylko na umowę o pracę. Praca w Outlet Luboń Szukamy osób, które: * Są dyspozycyjne przynajmniej połowę etatu z możliwością dodatkowych godzin *Są nastawione na obsługę Klienta *Są wielozadaniowe i nie boją się wyzwań *Są dyspozycyjne w weekendy *Angażują się w wykonywaną pracę *Posiadają doświadczenie w aktywnej sprzedaży – jako dodatkowy atut Twoim zadaniem będzie: *Aktywna obsługa Klienta zgodnie ze standardami Firmy *Realizacja planów sprzedażowych *Wykonywanie zadań związanych z funkcjonowaniem Salonu Dołączając do nas otrzymasz: *Ciekawą i rozwojową pracę w energicznym zespole *Atrakcyjne wynagrodzenie – uzależnione od realizacji założonych celów *Szkolenia wdrożeniowe i produktowe Pracę w dynamicznie rozwijającej się Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku *Odzież i obuwie pracownicze NB *Zniżki pracownicze *Kartę Multisport *Umowę o pracę oraz stabilne zatrudnienie

Filtr