Wszystkie ogłoszenia w kategorii Handel
Zatrudnimy osobę do prowadzenia liva sprzedażowego na TikToku i Facebooku. Praca 4h dziennie od poniedziałku do soboty. Oczekujemy dobrej znajomości obsługi social mediów. Podstawa plus prowizja Prosimy w odpowiedzi o wysłanie linka do swoich social mediów.
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się marką odzieżową, która stawia na nowoczesne rozwiązania marketingowe. Poszukujemy Informatyka ds. Sponsorowania Reklam Internetowych, który zajmie się optymalizacją i zarządzaniem kampaniami reklamowymi w internecie. Zakres obowiązków : - Zarządzanie kampaniami reklamowymi (Google Ads, Facebook Ads, Instagram itp.) • Analiza i optymalizacja budżetów reklamowych • Tworzenie strategii reklamowych zwiększających zasięgi i konwersje • Monitorowanie wyników oraz raportowanie efektywności kampanii • Wdrażanie nowych rozwiązań reklamowych i technologicznych Oczekiwania : • Doświadczenie w zarządzaniu kampaniami reklamowymi online • Znajomość narzędzi reklamowych Google i Facebook Ads • Umiejętność analitycznego myślenia i optymalizacji działań marketingowych • Kreatywność w podejściu do kampanii reklamowych • Gotowość do współpracy na zasadach stałego zlecenia Oferujemy : - Stałą współpracę z młodą, dynamiczną marką - Wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu reklamami internetowymi i chcesz współpracować z marką, która stawia na innowacyjne rozwiązania, zapraszamy do kontaktu!
Obsługa sklepu internetowego / Pracownik sklepu internetowegoW związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby do obsługi sklepu internetowegoPraca polega na zarządzanie treścią stron internetowych, tworzenie nowych treści i ogłoszeń, opisów produktówZakres obowiązków:Dodawanie nowych ofert i aukcjiKontrola jakości zdjęć produktów kierowane do publikacjiAktualizacji opisów ogłoszeń i grafik w ofertachMonitorowanie poprawności oraz aktualności ofert i aukcjiWsparcie przy wgrywaniu promocji i cennikówPomoc w procesie dodawania produktówWprowadzanie danych do systemu wewnętrznegoZbieranie i analiza danych, trendów rynkowychNasze oczekiwania:Statusu studentaDostępność 30 godzin w tygodniu (elastyczny grafik pracy),Umiejętność szybkiego pozyskiwania informacji,Zainteresowanie zagadnieniami związanymi z Ebay, sprzedajemy, olx i inne platformyPodstawowa znajomość pakietów MS Office, mile widziana znajomość oprogramowania Baselinker,Umiejętności zarządzania czasem.Oferujemy:Wdrożenie na stanowisko, szkolenie wprowadzające,Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,Pracę w godzinach elastycznych.Miło widziane obcokrajowcyOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV
Ekipa www.SwistakPakuje.pl www.PlanetaDzieci.pl potrzebuje super bohatera e-commerce!Jeśli jesteś gotowy do akcji i czujesz, że e-commerce to Twoje naturalne środowisko, to jesteśmy zainteresowani właśnie Tobą!Twoje misje (jeśli zdecydujesz się je przyjąć):· prowadzenie komunikacji w kanałach social media (facebook, instagram, blog)· zarządzanie treścią strony internetowej, tworzenie nowych treści, opisów produktów· opracowywanie i wdrażanie koncepcji rozwoju sklepu i poszerzania dotarcia do grupy docelowej· implementowanie strategii wzmacniającej znajomość marki na rynku· rozwój sprzedaży sklepu internetowego poprzez optymalizację i rozwój różnych kanałów dotarcia do klienta· współpraca z portalami internetowymi, blogerami, influenceramiWymagania? Oczywiście! Musisz:· doświadczenie w prowadzeniu komunikacji w mediach społecznościowych· znajomość zagadnień z pogranicza online marketingu, e-commerce, komunikacji marketingowej, content marketingu, SEO;· lekkie pióro i kreatywność· umiejętność pracy na samodzielnym stanowiskuMile widziana znajomość oprogramowania Presta Shop, WordPressA co zyskasz, dołączając do naszej ligi super bohaterów?Pracuj w firmie, która rośnie szybciej niż Szarik na sterydach.Elastyczny wybór formy zatrudnienia - wybieraj między różnymi umowami, jak bohater wybiera swoje narzędzia.Dofinansowanie do karty Multisport - bo bohaterowie muszą być w formie!Przyjazną atmosferę pracy w naszym zaangażowanym zespole - bo superbohaterowie trzymają się razem!Pakiet szkoleń wg potrzeby, by osiągnąć wyższy poziom kreatywności.Jeśli jesteś gotowy na swoją największą przygodę e-commerce, poślij nam swoje CV. A może właśnie Ty będziesz następnym bohaterem SwistakPakuje.pl?Pracujemy w dzielnicy Podolany od pon do pt w godz 8-16 :)Jednocześnie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.Forma zatrudnienia oraz warunki płacowe do ustalenia w trakcie spotkania (dostępne formy zatrudnienia: umowa o pracę, umowa zlecenie, umowa o dzieło, B2B
Opis oferty pracyOpis stanowiska MaxMaster Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się instalacjami elektrycznymi na dużych obiektach od 2019 roku. Tworzymy przestrzenie, które są funkcjonalne i inspirujące. Dołącz do nas i razem budujmy przyszłość! Prześlij nam swoje CV i dołącz do zespołu najlepszych! Czekamy na Ciebie! Obecnie poszukujemy entuzjastycznego Menedżera Sprzedaży, który dołączy do naszego zespołu i pomoże nam osiągnąć nowe wyżyny! Jeśli pasjonuje Cię sprzedaż, zarządzanie zespołem i realizacja ambitnych celów, to ta rola jest stworzona dla Ciebie! Będziesz kluczowym ogniwem w rozwijaniu naszej strategii sprzedażowej oraz motywowaniu zespołu do działania. Oferujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie – wiemy, jak ważne jest docenienie - Niezapomniane doświadczenia – każdy dzień to nowa przygoda! - Praca w zespole pełnym energii i kreatywności - Karta Multisport oraz MultiLife – zawsze bądź w formie - Dynamiczne życie korporacyjne - Szkolenia i rozwój osobisty - Praca z najlepszymi specjalistami Wymagamy: • Wykształcenie wyższe • Doświadczenie na stanowisku handlowca lub pokrewne • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne – Twoja energia zaraża innych! • Wytrwałość pozwalająca Ci osiągać założone cele • Umiejętność analizy danych oraz podejmowania decyzji na ich podstawie, abyśmy zawsze byli o krok przed konkurencją. • Gotowość do pracy w dynamicznym środowisku oraz umiejętność zarządzania stresem. Zakres obowiązków: - Aktywna i efektywna realizacja założonych, ambitnych celów sprzedażowych, - Budowanie i aktualizacja bazy sprzedażowej oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z kluczowymi klientami, którzy będą naszą wizytówką na rynku; - Tworzenie, wdrażanie i realizacja strategii sprzedażowej która pozwoli nam zrealizować nasze cele; - Tworzenie, wdrażanie i realizacja innowacyjnej strategii marketingowej, która wyróżni nas na tle konkurencji; - Tworzenie atrakcyjnych ofert handlowych, które pozwolą zwiększyć świadomość rynkową naszych obecnych i przyszłych klientów; - Zarządzanie dynamicznym zespołem sprzedażowym, inspirowanie go do działania oraz prowadzenie angażujących szkoleń; - Analizowanie wyników sprzedaży i identyfikowanie możliwości do poprawy, abyśmy mogli być jeszcze lepsi! - Administrowanie naszej strony internetowej tak abyśmy byli jeszcze bardziej atrakcyjni dla naszych obecnych i przyszłych klientów. - Współpraca z innymi działami, aby nasze działania były spójne i efektywne. Benefity: - Multisport, MultiLife - Dofinansowanie do szkoleń i kursów - Możliwość pracy zdalnej - Elastyczny czas pracy - Spotkania integracyjne - Parking dla pracowników
Firma z Poznania zajmująca się handlem specjalistycznym sprzętem informatycznym (konfigurowanym na indywidualne zlecenia klientów) poszukuje technika do swojego zespołu.Zakres zadań:• Sprawdzanie i testowanie sprzętu podlegającego sprzedaży (urządzenia sieciowe, serwery oraz podzespoły)Wymagania:• Stanowisko samodzielne – poszukujemy osoby sumiennej i rzetelnej, specyfika pracy wymaga dokładności i umiejętności rozplanowania pracy• Wykształcenie minimum średnie - preferowane techniczne• Znajomość budowy sprzętu komputerowego• Prawo jazdy kategorii B• Język angielski w stopniu umożliwiającym zrozumienie dokumentacji sprzętu informatycznegoOferujemy:• Umowę o pracę poprzedzoną umową na okres próbny• Praca 8-godzinnaPoszukujemy osoby gotowej do nawiązania dłuższej współpracy.Prosimy o przesyłanie CV wraz z informacją o wysokości oczekiwanego wynagrodzenia.Planowane zatrudnienie od zaraz. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, jednakże za wszystkie przesłane zgłoszenia bardzo dziękujemy.Prosimy o załączenie klauzuli następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz 883)."
Opis oferty pracyTu będziesz pracować: Lider w Europie w przemysłowym malowaniu proszkowym elementów złącznych. Producent, a zarazem dystrybutor rozwiązań uszczelniających oraz mocujących (podkładki, kołnierze uszczelniające, kaloty, kotwy, nity i wkręty). Dzięki zaawansowanej technologii i nowoczesnym maszynom do malowania proszkowego firma zapewnia najwyższą jakość produktów oraz idealne dopasowanie kolorystyczne do powierzchni. Obecnie poszukują osoby, która będzie działać na terenie krajów niemieckojęzycznych. To będziesz robić: - utrzymywać długofalowe relacje z aktualnymi kontrahentami i pozyskiwać nowych - aktywnie sprzedawać produkty firmy - uczestniczyć w spotkaniach z klientami (online oraz bezpośrednio w siedzibach klientów) - negocjować umowy - zapewniać klientom wsparcie i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych (przy współpracy z Product Managerem) - przygotowywać i realizować strategię sprzedażową firmy, a także plany sprzedażowe - tworzyć raporty, analizy rynku i konkurencji - reprezentować firmę na targach branżowych Tego potrzebujesz: - min. 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku - zaawansowanej znajomości języka angielskiego - gotowości do odbywania podróży służbowych (na terenie Polski i Europy) - umiejętności nawiązywania relacji biznesowych, umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych - proaktywności, komunikatywności, dobrej organizacji pracy Mile widziane: - znajomość języka niemieckiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację biznesową - wykształcenie/ wiedza techniczna związana z profilem budowlanym - prawo jazdy kat. B To zyskujesz: - dużą samodzielność w pracy - możliwość rozwoju i awansu - pracę w stabilnej firmie, w oparciu o umowę o pracę - wynagrodzenie podstawowe + prowizję - dofinansowanie do karty Multisport - dofinansowanie do ubezpieczenia na życie
AdsUP.pl - szukamy specjalisty AllegroJesteśmy grupą specjalistów AdsUP.pl, która zajmuje się rozwojem sprzedaży internetowej dla naszych partnerów z całej Polski, skupiamy się głównie na Allegro.Po dołączeniu do naszej grupy, przez pierwsze 3 miesiące będziesz wspierał innych specjalistów w ich codziennej pracy oraz w pozyskiwaniu nowych klientów. Jednocześnie będziesz miał okazję szkolić się w zakresie samodzielnego funkcjonowania jako specjalista e-commerce. Po tym trzymiesięcznym okresie będziesz gotów na samodzielne budowanie i rozwijanie swojego portfolio klientów.Wymagania:1 rok doświadczenia w obszarze Allegro.Obecność w biurze przy ulicy Poznańskiej przez co najmniej 3 dni w tygodniu, obejmujące wtorek do czwartku.Posiadanie własnej działalności gospodarczej lub brak przeciwwskazań do jej założenia.Umiejętność efektywnego planowania własnego czasu pracy oraz wysoka samodzielność w podejmowaniu decyzji.Znajomość narzędzi graficznych, takich jak Canva lub inny program graficzny, na wystarczającym poziomie umożliwiającym swobodne tworzenie grafik, np. banerów i zdjęć do aukcji.Czym będziesz się zajmował:Kampaniami płatnymi Allegro Ads.Rozmowami z klientami biznesowymi - głównie jak sprzedawać więcej na Allegro.Aktywnym pozyskiwaniem klientów Allegro.Prowadzeniem sprzedaży na Allegro - marketing organiczny.Szukamy człowieka - chęć nauki i zaangażowanie zawsze wyprzedzają u nas umiejętności twarde.Jak będą wyglądały Twoje pierwsze miesiące pracy:Sprawdzimy Twoje doświadczenie w praktyce.Przekażmy Ci wiedzę na temat tego jak pracujemy z klientami Allegro.Pomożesz w prowadzeniu kilku naszych aktualnych klientów.Zaczniesz kontaktować się z pierwszymi nowymi klientami.Oszlifujemy umiejętności, które nabyłeś w poprzednich pracach.Co zmieni się po zakończeniu etapu wstępnego? Staniesz się samodzielnym opiekunem własnych klientów. My natomiast zostajemy do Twojej dyspozycji. Wymiana know how to u nas codzienność.Co oferujemy:Zarobki w zakresie od 5 do 7 tysięcy netto na start.Pracujemy na elastycznym systemie prowizyjnym z gwarantowaną podstawową kwotą - zarobki specjalisty po półrocznym przeszkoleniu to 10-15 tysięcy netto.Przyjazną atmosferę pracy oraz kompleksowy proces wprowadzania do zadań.Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie. Jeśli uznamy, że Twoje doświadczenie pasuje do naszej branży, skontaktujemy się z Tobą, zadając kilka pytań. Po potwierdzeniu spełnienia podstawowych wymagań, porozmawiamy telefonicznie, aby omówić potencjalną współpracę. Później już zobaczymy się offline, a decyzję od nas dostaniesz w ciągu 24h od spotkania.
MANGASTORE to księgarnia internetowa wyspecjalizowana w sprzedaży komiksu japońskiego (manga).Obowiązki: kompleksowa realizacja zamówień detalicznych,telefoniczna obsługa klienta,przyjęcia towaru na magazyn, bieżąca aktualizacja bazy towarowej w sklepie internetowym i marketplace (Allegro, Empik),okazjonalnie obsługa stoiska na targach i konwentach.Wymagania:komunikatywność i umiejętność budowania dobrych relacji z Klientami,skrupulatność i dokładność w pracy,wysoki poziom pozytywnej energii i motywacji do pracy,biegłość w obsłudze komputera.Mile widziane:zainteresowania mangą, anime, kulturą japońską,doświadczenie w obsłudze klienta,znajomość serwisu Allegro.Oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (praca 8-16 lub 7-15), przyjazną atmosferę, pracę w młodym zespole,benefity (ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna),pracę w dobrze skomunikowanym punkcie Poznania (200m od Górczyn PKM),dla chętnych zniżki pracownicze na książki.
Opis oferty pracyOpis Chcesz rozwijać się w branży optycznej ale martwisz się, że nie masz doświadczenia? Dla nas to nie problem! Przygotowaliśmy dla Ciebie pakiet szkoleń, dzięki którym wszystkiego nauczymy Cię od podstaw. Do Twoich zadań należeć będzie: - aktywna sprzedaż i promowanie oferty Vision Express - zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta na najwyższym poziomie - dbanie o prawidłową ekspozycję i wizualny aspekt Salonu W Vision Express doskonale się odnajdziesz, jeśli: - jesteś osobą uśmiechniętą która lubi sprzedaż oraz pracę z ludźmi - jesteś otwarty/a na zmiany, lubisz się uczyć - angażujesz się w wykonywane zadania - jesteś gotowy/a do podjęcia pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy Oferujemy: - pracę w wymiarze 1/2 etatu (20h tygodniowo) - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - wynagrodzenie podstawowe 2250 zł brutto + premia za zrealizowane cele Dołączając do nas możesz liczyć na: - szkolenia, dzięki którym poznasz branżę optyczną - wsparcie na każdym etapie wdrożenia - bony podarunkowe i zniżki na nasze produkty - prywatną opiekę medyczną - dofinansowanie do karty MultiSport - ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach - możliwość udziału w programach rozwojowych
Dołącz do nas!O tym stanowisku...Celem tego stanowiska jest kompleksowe wsparcie działu sprzedaży e-commerce. Młodszy specjalista będzie miał/a okazję aktywnie przyjrzeć się z bliska codziennej pracy działu sprzedaży w firmie z branży e-commerce oraz poznać procedury, systemy i codzienne wyzwania z jakimi mierzy się nasza organizacja w tym obszarze. Miejsce pracy to Poznań, ul. Trójpole 1A Zakres obowiązków...Pomoc w aktualizacji opisów i grafik w ofertach,wsparcie przy wgrywaniu promocji i cenników,pomoc w procesie dodawania produktów i gratisów do ofert,monitorowanie poprawności oraz aktualności ofert i aukcji,pomoc przy tworzeniu planów promocyjnych,zbieranie i analiza danych, trendów rynkowych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie...Dostępność 40 godzin w tygodniu (poniedziałek - piątek) oraz gotowość do pracy stacjonarnej w biurze w Poznaniu,zapraszamy osoby, które chcą się rozwijać w obszarze sprzedaży oraz e-commerce,zainteresowanie zagadnieniami związanymi z Allegro, e-commerce,podstawowa znajomość pakietów MS Office,gotowość do podejmowania ambitnych wyznań,umiejętności zarządzania czasem.Oferujemy...Dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego,swobodną atmosferę,dofinansowanie szkoleń i kursów,karta MultiSport,premie świąteczne, bon urodzinowy, prezenty dla rodziny z okazji Dnia Dziecka.Brzmi interesująco? Nie zwlekaj. Czekamy na Twoją aplikację :)
BRANŻA: Rolnictwo, części do maszyn rolniczych (online)FORMA PRACY: ZdalnaFORMA ZATRUDNIENIA: umowa zlecenieWYMIAR: 80h/miesiąc lub pełen etatPOZIOM STANOWISKA: JuniorJesteśmy ZENOX.PL wiodącym sklepem internetowym w Polsce z częściami do maszyn rolniczych wszystkich marek i typów. Nasze biuro znajduje się w Poznaniu, ale oferujemy naszym pracownikom również możliwość pracy zdalnej z każdego miejsca w Polsce!KOGO SZUKAMY:Do działu produktu poszukujemy osoby, która w swoich zadaniach będzie skupiać się na wprowadzaniu nowych produktów do oferty oraz dbaniu o ich treści. Bazując na posiadanej wiedzy technicznej, będzie wspierać w dział w redagowaniu, tworzeniu i wdrażaniu nowych treści do różnych źródeł sprzedaży.PROFIL KANDYDATÓW:· Osoby z wiedzą techniczną, rolniczą(warunek konieczny),· Osoby wychowane na wsi/w gospodarstwie,· Osoby po technikach mechanicznych lub rolniczych,· Osoby studiujące kierunki techniczne(mile widziane: Mechanika i Budowa Maszyn, Mechanika i Budowa Pojazdów, Transport, Inżynieria Rolnicza),· Osoby posiadające status studenta.DODATKOWYMI ATUTAMI BĘDĄ:· Znajomość zagadnień hydrauliki siłowej,· Doświadczenie w sprzedaży internetowej lub copywritingu,· Znajomość środowisk Magento 2, Baselinker, Allegro,· Znajomość MS Excel.Szczegóły do ustalenia na spotkaniu (stacjonarnie lub online)Czekamy na Twoją kandydaturę!
Jesteśmy zespołem młodych osób, które interesują się smart home i nowoczesnymi technologiami!Zapraszamy do naszej firmy - InteligentnyDom.co - miejsca gdzie będziesz zajmować się najciekawszymi nowinkami technologicznymi oraz smart home dla jednego z największych sklepów z urządzeniami inteligentnego domu w Polsce.Poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi KlientaTyp umowy: Umowa ZlecenieWynagrodzenie: 4500 - 5000 zł nettoTwój zakres obowiązków:Telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem.Podstawowa obsługa reklamacji i zwrotów składanych przez klientów.Przygotowanie produktów z zamówień do realizacji,Obsługa zamówień poprzez sklep internetowy,Kompletowanie zamówień,Współpraca informacyjna z magazynem oraz działem reklamacji.Oczekiwania:Znajomość elektroniki,Dobre umiejętności komunikacyjne (werbalne i pisemne),Doświadczenie w pracy bezpośredniej z Klientem,Chęci do pracy,Mile widziane inne kompetencje związane z rynkiem e-commerce.Oferujemy:Możliwość testowania najnowszych nowinek smart home,Stabilność zatrudnienia,Pracę od poniedziałku do piątku w biurze w Poznaniu.Miłą atmosferę w zespole,Prywatny parking,Kawa, herbata z różnych zakątków świata w biurze,Wspólne integracje,Ciekawą pracę w atrakcyjnej branży, w dynamicznie rozwijającej się firmie.O Nas:Inteligentnydom.coBiuro: ul. Szczepankowo 37,61 - 311 Poznań.Jeżeli chciałbyś dołączyć do zespołu, prześlij do nas swoje CV wraz z aktualnym zdjęciem oraz poniższą klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji do pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 Lit. A Ogólnego Rozporządzenia Ochrony danych Osobowych Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku.
HURTOWNIA WYPOSAŻENIA ŁAZIENEK w Swarzędzu, zatrudni osobę do obsługi sprzedaży e-commerce i klienta stacjonarnego.WYMAGANIA:znajomość procesów związanych ze sprzedażą e-commerceobsługa programu graficznego, np.corel drawłatwość nawiązywania relacji interpersonalnychumiejętność słuchania, cierpliwość, opanowaniewysoka kultura osobista, poczucie humoruMILE WIDZIANE:znajomość branży łazienkowejobsługa programu do projektowania wnętrzOFERUJEMY:pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmiemotywacyjny system wynagradzaniaMiejsce pracy: SwarzędzProszę o kontakt wyłącznie za pośrednictwem portalu OLX.
AdsUP.pl - szukamy specjalisty AllegroJesteśmy grupą specjalistów AdsUP.pl, która zajmuje się rozwojem sprzedaży internetowej dla naszych partnerów z całej Polski. Nasze główne pole działania stanowi Allegro, czasem pozostałe portale marketplace.Szukamy ambitnej i obrotnej osoby do współpracy.Jesteśmy zespołem niezależnych opiekunów, a każdy z nas świadczy usługi dla własnych klientów. Po dołączeniu do naszej grupy, przez pierwsze 3 miesiące będziesz wspierał innych specjalistów w ich codziennej pracy oraz w pozyskiwaniu nowych klientów. Jednocześnie będziesz miał okazję szkolić się w zakresie samodzielnego funkcjonowania jako specjalista e-commerce. Po tym trzymiesięcznym okresie będziesz gotów na samodzielne budowanie i rozwijanie swojego portfolio klientów.UWAGA - jeżeli masz już doświadczenie w obsłudze klientów na Allegro Ads, pierwszy etap zostanie skrócony lub od razu przejdziesz do pozyskiwania klientów dla siebie.Wymagania:2 letnie doświadczenie w obszarze Allegro Ads lub innym systemie płatnych reklam - praca w sklepie internetowym lub agencji.Obecność w biurze przy ulicy Poznańskiej przez co najmniej 3 dni w tygodniu, obejmujące wtorek do czwartku.Posiadanie własnej działalności gospodarczej lub brak przeciwwskazań do jej założenia.Umiejętność efektywnego planowania własnego czasu pracy oraz wysoka samodzielność w podejmowaniu decyzji.Znajomość narzędzi graficznych, takich jak Canva lub inny program graficzny, na wystarczającym poziomie umożliwiającym swobodne tworzenie grafik, np. banerów i zdjęć do aukcji.Szukamy człowieka - chęć nauki i zaangażowanie zawsze wyprzedzają u nas umiejętności twarde.Jak będą wyglądały Twoje pierwsze miesiące pracy:Sprawdzimy Twoje doświadczenie w praktyce.Przekażmy Ci wiedzę na temat tego jak pracujemy z klientami Allegro.Pomożesz w prowadzeniu kilku naszych aktualnych klientów.Zaczniesz kontaktować się z pierwszymi nowymi klientami.Oszlifujemy umiejętności, które nabyłeś w poprzednich pracach.Co zmieni się po zakończeniu etapu wstępnego? Staniesz się samodzielnym opiekunem własnych klientów. My natomiast zostajemy do Twojej dyspozycji. Wymiana know how to u nas codzienność.Co oferujemy:Po zakończonym procesie wstępnej weryfikacji Twoich umiejętności, atrakcyjne systemy prowizyjne.Zarobki w zakresie od 5 do 15 tysięcy netto, uzależnione od liczby obsługiwanych klientów. Pracujemy na elastycznym systemie prowizyjnym z gwarantowaną konkretną kwotą. Podane widełki są realne, a górny poziom osiągalny jest po kilkunastu miesiącach pracy. Nie tworzymy szklanego sufitu.Przyjazną atmosferę pracy oraz kompleksowy proces wprowadzania do zadań (mamy również ciastka).Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie. Jeśli uznamy, że Twoje doświadczenie pasuje do naszej branży, skontaktujemy się z Tobą, zadając kilka pytań. Po potwierdzeniu spełnienia podstawowych wymagań, porozmawiamy telefonicznie, aby omówić potencjalną współpracę. Później już zobaczymy się offline, a decyzję od nas dostaniesz w ciągu 24h od spotkania.
AdsUP.pl - szukamy specjalisty Google AdsJesteśmy grupą specjalistów AdsUP.pl, która zajmuje się rozwojem sprzedaży internetowej dla naszych partnerów z całej Polski.Szukamy ambitnej i obrotnej osoby do współpracy.Jesteśmy zespołem niezależnych opiekunów, a każdy z nas świadczy usługi dla własnych klientów. Po dołączeniu do naszej grupy, przez pierwsze 3 miesiące będziesz wspierał innych specjalistów w ich codziennej pracy oraz w pozyskiwaniu nowych klientów. Jednocześnie będziesz miał okazję szkolić się w zakresie samodzielnego funkcjonowania jako specjalista e-commerce. Po tym trzymiesięcznym okresie będziesz gotów na samodzielne budowanie i rozwijanie swojego portfolio klientów.UWAGA - jeżeli masz już doświadczenie w obsłudze klientów na Google Ads, pierwszy etap zostanie skrócony lub od razu przejdziesz do pozyskiwania klientów dla siebie.Wymagania:2 letnie doświadczenie w obszarze Google Ads - mile widziana również obsługa Facebook Ads.Obecność w biurze przy ulicy Poznańskiej przez co najmniej 3 dni w tygodniu, obejmujące wtorek do czwartku.Posiadanie własnej działalności gospodarczej lub brak przeciwwskazań do jej założenia.Umiejętność efektywnego planowania własnego czasu pracy oraz wysoka samodzielność w podejmowaniu decyzji.Znajomość narzędzi graficznych, takich jak Canva lub inny program graficzny, na wystarczającym poziomie umożliwiającym swobodne tworzenie grafik, np. banerów i zdjęć do aukcji.Szukamy człowieka - chęć nauki i zaangażowanie zawsze wyprzedzają u nas umiejętności twarde.Jak będą wyglądały Twoje pierwsze miesiące pracy:Sprawdzimy Twoje doświadczenie w praktyce.Przekażmy Ci wiedzę na temat tego jak pracujemy z klientami Google.Pomożesz w prowadzeniu kilku naszych aktualnych klientów.Zaczniesz kontaktować się z pierwszymi nowymi klientami.Oszlifujemy umiejętności, które nabyłeś w poprzednich pracach.Co zmieni się po zakończeniu etapu wstępnego? Staniesz się samodzielnym opiekunem własnych klientów. My natomiast zostajemy do Twojej dyspozycji. Wymiana know how to u nas codzienność.Co oferujemy:Po zakończonym procesie wstępnej weryfikacji Twoich umiejętności, atrakcyjne systemy prowizyjne.Zarobki w zakresie od 6 do 15 tysięcy netto, uzależnione od liczby obsługiwanych klientów. Pracujemy na elastycznym systemie prowizyjnym z gwarantowaną konkretną kwotą. Podane widełki są realne, a górny poziom osiągalny jest po kilkunastu miesiącach pracy. Nie tworzymy szklanego sufitu.Przyjazną atmosferę pracy oraz kompleksowy proces wprowadzania do zadań (mamy również ciastka).Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie. Jeśli uznamy, że Twoje doświadczenie pasuje do naszej branży, skontaktujemy się z Tobą, zadając kilka pytań. Po potwierdzeniu spełnienia podstawowych wymagań, porozmawiamy telefonicznie, aby omówić potencjalną współpracę. Później już zobaczymy się offline, a decyzję od nas dostaniesz w ciągu 24h od spotkania.
Sklep Soltech to szybko rozwijająca się hurtownia online zajmująca się sprzedażą komponentów instalacji fotowoltaicznych, magazynów energii i pomp ciepła. Obsługujemy firmy i osoby prywatne w Polsce i na terenie krajów UE.Obecnie poszukujemy do naszej siedziby w Poznaniu pracownika biurowego do wsparcia zespołu sprzedaży. Opis stanowiska:Kontakt z klientami w sprawie złożonych zamówieńKontakt z dostawcami i przewoźnikamiPrzygotowywanie wycen towaru i dostawyMonitorowanie realizacji zamówień i rozwiązywanie problemów logistycznychPrzyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji klientówPomoc w wypełnianiu dokumentacjiWspółpraca z działem sprzedażyWymagania:Umiejętność pracy w zespoleDobra organizacja pracy, samodzielność i dokładnośćKomunikatywność, zaradnośćDobra obsługa pakietu OfficeOferujemy:Praca na pełen etat w godzinach 8:00-16:00Umowa o pracęWynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętnościPrzyjazna atmosfera pracy w młodym zespolePraca stacjonarna w nowoczesnym biurowcu w Poznaniu przy ul. KopaninaSzansę na rozwój zawodowy w dynamicznie rozwijającej się firmieLaptop Apple MacBook + iPhoneKarta Multisport
Harmonia to startup i nowo powstały sklep internetowy z architekturą i wyposażeniem ogrodowym. Obecnie poszukujemy samodzielnej i zaangażowanej osoby z doświadczeniem w e-commerce, która dołączy do naszego zespołu, poprowadzi i rozwinie ten projekt. Oferujemy wsparcie zespołu z 10-letnim doświadczeniem w e-commerce przy innych projektach.Opis stanowiska:Zarządzanie asortymentem sklepu i cennikami, tworzenie opisów produktów, prosta edycja grafikPozyskiwanie dostawców i negocjowanie cenObsługa zamówień (dropshipping) i kontakt z klientami sklepuŚledzenie trendów rynkowych i proponowanie nowych rozwiązańWymagania:Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży e-commerceDoświadczenie w obsłudze klientaMile widziane zainteresowania z obszaru: ogrody / wyposażenie wnętrz / architektura / naturaDobra organizacja pracy, samodzielność, zaradność i kreatywnośćDobra znajomość języka angielskiegoUmiejętność wykorzystywania sztucznej inteligencjiOferujemy: Praca w pełnym wymiarze godzinowym od 9:00 do 17:00 Umowa o pracę Możliwość awansu w kierunku menadżerskim wraz z rozwojem sklepu Przyjazna atmosfera pracy w młodym zespole Praca stacjonarna w nowoczesnym biurowcu w Poznaniu przy ul. Kopanina Laptop Apple MacBook + iPhone Karta Multisport
Opis oferty pracyZatrudnię osobę na wykładanie Auchan Komorniki Do obowiązków będzie należało: - wykładanie towaru wg standardu producenta - współpraca z PH klienta - przestrzeganie zasad FIFO - raportowanie skończonej pracy - zdjęciem/raportem - wymagana książeczka Sanepid Praca od zaraz.... więcej informacji pod numerem telefonu 515 - pokaż numer telefonu -
Opis oferty pracyDla naszego klienta działającego w obszarze infrastruktury mobilnej, poszukujemy Menedżera ds. rozwoju inwestycji Twój zakres obowiązków: - Identyfikowanie nowych możliwości inwestycyjnych, - Pozyskiwanie klientów, - Prowadzenie rozmów i negocjacji z klientami, - Sprzedaż i ofertowanie. Wymagania: - Min. 3 lata doświadczenia w branży nieruchomości, usługach finansowych i/lub sprzedaży - warunek konieczny, - Min. średnie wykształcenie (preferowane wyższe), - Znajomość technik sprzedażowych, - J. angielski - poziom średniozaawansowany, - Znajomość programów pakietu Office i systemów CRM, - Samodzielność, zaangażowanie w powierzone obowiązki, - Komunikatywność, - Postawa prokliencka. Pracodawca oferuje: - Umowa B2B, - Atrakcyjne wynagrodzenie (8-12 tys. netto + prowizja), - Praca w 100% zdalna, - Płatny urlop wypoczynkowy - 26 dni/rok, - Sprzęt niezbędny do pracy, - Możliwości rozwoju i awansu, - Dofinansowanie szkoleń.
Opis oferty pracyChata Polska to sieć sklepów ogólnospożywczych prężnie rozwijająca się od 1997 roku. Jesteśmy silną firmą handlową, skupiającą wyłącznie polskich przedsiębiorców. Obecnie szukamy osoby na stanowisko: Sprzedawca w dziale mięsa i wędlin Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski, ul. Górczyńska 23 Zadania: • obsługa klienta na stoisku mięsno-wędliniarskim, • układanie mięsa i wędlin w ladzie oraz dbanie o atrakcyjną ekspozycję, • dbanie o czystość i porządek na stoisku mięsnym. Oczekujemy: • motywacji do pracy i zaangażowania, • komunikatywnego języka polskiego, • dyspozycyjności - praca w systemie dwuzmianowym (7-21:30), • wyrobionej książeczki sanepidowskiej lub gotowości do zrobienia badań, • doświadczenia na podobnym stanowisku lub gotowości do nauki. Oferujemy: • możliwość wyboru formy zatrudnienia: umowy o pracę lub zlecenia, • możliwość awansu i rozwoju, • możliwość skorzystania z pracowniczego ubezpieczenia grupowego oraz pakietu sportowego, • rabatową kartę zakupową. Dołącz do nas! Prosimy przesyłać aplikacje z dopiskiem: ,,Zapoznałem się z udzielaną przez MMT Supermarket Sp. z o.o. Sp. k. informacją w sprawie przetwarzania danych osobowych, oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie przez MMT Supermarket Sp. z o.o. Sp. K. danych osobowych zawartych w moim CV i w innych dokumentach dołączonych do CV, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę." Dobrowolna zgoda w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji: ,,Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie przez MMT Supermarket Sp. z o.o. Sp. k. danych osobowych zawartych w moim CV i w innych dokumentach dołączonych do CV, także w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji, w okresie do 31 grudnia pierwszego pełnego roku kalendarzowego po roku zgłoszenia mojej kandydatury." Informacja w sprawie przetwarzania danych osobowych: Administratorem danych osobowych kandydatów jest MMT Supermarket Sp. z o.o. Sp.k. (ul. Zwierzchowskiego 25, 61-249 Poznań, tel. +48 61 650 03 00), która przetwarza je w celu rekrutacji. Kandydat ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec ich przetwarzania, oraz prawo skargi. Kandydat może wycofać zgodę na przetwarzanie danych w każdym czasie. Prosimy o zapoznanie się ze szczegółową informacją w sprawie przetwarzania danych osobowych oraz Państwa praw pod linkiem: www.chatapolska.pl/web/files/rekrutacja_obowiazek_informacyjny.pdf
Poszukujemy kandydata na stanowisko magazyniera / pracownik magazynowy w siedzibie firmy mieszczącej się w Poznaniu przy ulicy Dalekiej 14 (Górczyn) Jesteśmy firmą z ponad 14 letnim doświadczeniem w handlu rozwijającą się na rynku e-commerce. Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16 • wynagrodzenie miesięczne • pracę w młodym i przyjaznym zespole •. Prywatna opieka medyczna •. Karta Multisport Od potencjalnych kandydatów oczekujemy: • umiejętności pracy w zespole •. punktualności • zaangażowania, odpowiedzialności i uczciwości • gotowości do uczenia się nowych rzeczy i zdobywania doświadczenia • komunikatywności • umiejętności pracy w zespole Dużym atutem będą: • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku • znajomość oprogramowania sklepu internetowego (dowolnego) • podstawowa znajomość programu do fakturowania i obsługi magazynu (dowolnego) Aplikacje zawierające CV ze zdjęciem prosimy przesyłać za pośrednictwem portalu Olx.pl. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Opis oferty pracyPoszukiwany pracownik do punktu w jednej z galerii handlowych- Poznań Zakres obowiązków: - obsługa klient, przez odpowiedni dobór produktów pod potrzeby klienta - dbanie o czystość i porządek punktu sprzedaży - zaangażowanie i dyspozycyjność - dużo uśmiechu i pozytywnej energii :) Oferujemy: - pracę w przyjaznej atmosferze - atrakcyjny system wynagrodzenia: podstawa+ prowizja od sprzedaży - możliwość rozwoju zawodowego Jeżeli szukasz stałej pracy i dużo się uśmiechasz, to znaczy że szukamy właśnie Ciebie !!!:) Aplikuj przesyłając swoje CV
Opis oferty pracyWitam, poszukuję osoby do pracy w bufecie szkolnym na os. Wichrowe Wzgórze. Praca od 8.30 do ok 14.30 (godzina może jeszcze się delikatnie zmienić) Główne obowiązki to przygotowywanie bułek, sałatek, jogurtów itp, bieżąca obsługa i sprzątanie. Praca od września zgodnie z kalendarzem szkolnym, a więc należy ją traktować jako dorywczą. Jest to prosta praca, ale wymaga bycia dokładnym, cierpliwym oraz energicznym. Umowa zlecenie - 29zł/h brutto. Kontakt tel. 6 6 6 3 7 6 3 8 5 Proszę o przemyślane oferty i kontakt tylko zdecydowanych osób. Konieczna książeczka sanepidowska lub chęć jej wyrobienia. Dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi kasy fiskalnej i terminala oraz doświadczenie w na podobnym stanowisku. Jednak nie jest to wymóg konieczny.
Opis oferty pracyNaszym Klientem jest grupa kapitałowa działająca w szerokim zakresie świadczenia usług m.in. ochrona mienia, utrzymanie czystości w obiektach komercyjnych i użyteczności publicznej. Aktualnie do nowo powstałego zespołu, którego celem będzie sprzedaż usług w zakresie bezpieczeństwa (ochrony) dla klienta komercyjnego, poszukujemy na stanowisko: Przedstawiciel Handlowy Miejsce pracy: Poznań Twoje zadania: - Pozyskiwanie Klientów i aktywna sprzedaż usług ochroniarskich na rynku komercyjnym - Kosztorysowanie usług, przygotowywanie oraz negocjacje umów handlowych - Rozwój i umacnianie wizerunku firmy w zakresie usług ochrony - Utrzymywanie kontaktu z Klientem, wsparcie komunikacyjne w procesie realizacji - Realizacja ustalonych planów budżetowych Poszukujemy osoby z: - Min. 2-letnim doświadczeniem w obszarze sprzedaży usług (mile widziane doświadczenie w branży) - Komunikatywną znajomością j. angielskiego - Prawem jazdy kat. B - Umiejętnością elastycznego reagowania na potrzeby Klienta - Wysoko rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi Chcemy zaoferować: - Stabilne, bezpośrednie zatrudnienie u Klienta w oparciu o umowę o pracę - Atrakcyjne wynagrodzenie oraz prowizja od osiąganych celów - Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy z możliwością korzystania na użytek prywatny, laptop, telefon - Pracę stacjonarną z lokalnego, bardzo dobrze wyposażonego biura - Wysoki poziom samodzielności na zajmowanym stanowisku oraz przestrzeń do działania i realny wpływ na rozwój prowadzonych projektów - Benefity: roczny system nagród finansowych oraz podróży zagranicznych, możliwość przystąpienia do programu Multisport, ubezpieczenia grupowego PZU i prywatnej opieki medycznej Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pomocną przycisku APLIKUJ Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do EWL SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w: Aleje Jerozolimskie 160, 02-326 Warszawa (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: praca(małpa)ewl.com.pl.
Poszukujemy kandydatek na stanowisko konsultantek do obsługi klienta. Nasze biuro mieści się w ścisłym centrum Poznania, jest świetnie skomunikowane. Posiadamy sprzęt najwyższej jakości oraz nowoczesne metody pracy.Dlaczego właśnie my :oferujemy bardzo atrakcyjny system prowizyjny ( zarobki od 2000 do 12000 tys)umowę zlecenie na czas nieokreślonypozytywną atmosferę otwartyotwarty komunikatywny zespół, biuro znajduje się w ścisłym centrum co bardzo ułatwia dojazd do miejsca pracy zmiany4-6 godzinne, można traktować tą pracę jako dodatkowąelastyczny grafik, układany z tygodnia na tydzieńCzego wymagamy:punktualnościzaangażowaniapozytywnej energiiMożesz pracować na cały etat lub część etatu. Może to właśnie Ciebie szukamy ?Czekamy na Twoje zgłoszenie, wystarczy wysłać swoje Cv wraz ze zdjęciem ! Pytania dotyczące pracy, rekrutacji prosimy o wysyłanie na portalu olx.Nie musisz mieć doświadczenia, aby do nas aplikować :) Nauczymy Cię wszystkiego :)
Opis oferty pracyO firmie: Naszym klientem jest firma o międzynarodowym zasięgu, specjalizująca się w sprzedaży produktów na rynku polskim i rynkach zagranicznych. W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko Head of People. Miejsce pracy: Poznań (praca stacjonarna) Obowiązki: Tworzenie i wdrażanie strategii HR dostosowanej do strategii firmy. Zarządzanie procesami miękkiego HR, takimi jak rekrutacja, employer branding i zarządzanie talentami. Opracowywanie procedur i standardów dotyczących przyciągania, zatrudniania i szkolenia pracowników. Koordynacja procesów oceny pracowników, badań satysfakcji oraz projektów zaangażowania pracowników. Projektowanie i wdrażanie planów strategicznych w obszarze HR. Wdrożenie efektywnego systemu wynagrodzeń. Współpraca z zarządem w zakresie polityki personalnej. Wymagania: Tytuł licencjata lub magistra z zarządzania zasobami ludzkimi lub równoważne doświadczenie. Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze HRM. Umiejętności rozwiązywania konfliktów i wypracowywania wspólnych rozwiązań. Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz biegła znajomość języka polskiego i angielskiego. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office. Samodzielność, odpowiedzialność i asertywność. Oferujemy: Pełne wyzwań stanowisko w międzynarodowej, szybko rozwijającej się firmie. Umowę o pracę. Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i system premiowy. Samochód służbowy. Inspirujące środowisko pracy. Możliwości rozwoju zawodowego i osobistego w międzynarodowym środowisku. Ubezpieczenie zdrowotne.
Poszukujemy entuzjastycznych i ambitnych specjalistów, którzy chcą kształtować przyszłość handlu internetowego. Jeśli masz pasję do e-commerce, lubisz wyzwania i chcesz pracować w innowacyjnym środowisku, to ta oferta jest dla Ciebie! Aktualnie rekrutujemy na stanowisko Specjalisty ds. E-commerce / Starszego Specjalisty ds. E-commerce.Twój zakres obowiązkówrozwój sprzedaży produktów na platformie sprzedażowej Allegrotworzenie i zarządzanie ofertą produktową Partnerów (między innymi Nestle, Maspex, Unilever, Red Bull)współtworzenie i planowanie kampanii sprzedażowychanaliza trendów rynkowych, konkurencji, potrzeb konsumentów i tworzenie na tej podstawie planów mających na celu wzrost konwersji i sprzedażymonitorowanie działań konkurencji oraz trendów e-commerce w danej kategorii produktowejdobór optymalnych cen produktów, w szczególności w obrębie przyporządkowanych grup produktowychanaliza sprzedaży produktów słabo rotujących oraz podejmowanie działań mających na celu zwiększenie ich sprzedażyNasze wymaganiapraktyczna znajomość Allegrokomunikatywność i umiejętność budowania partnerskich relacjiminimum 2 letnie doświadczenie w sprzedaży e-commerce na Allegrozaangażowanie w powierzone projekty oraz umiejętność pracy w zespolemile widziana znajomość narzędzi wspomagających sprzedaż: Allegro AnalyticsOferujemyDużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowegoSwobodną atmosferęDofinansowanie szkoleń i kursówKarta MultiSportPremie świąteczne, bon urodzinowy, prezenty dla rodziny z okazji Dnia Dziecka
Szukam do współpracy przedsiębiorczych osób, które chcą działać biznesowo na wypracowanym systemie oraz z gotowymi produktami firmy. Możesz traktować tę pracę jako dodatkowe źródło zarobku, a z czasem może stać się Twoim głównym źródłem utrzymania. Trochę o pracy: • polecaj produkty firmy na bazie swoich doświadczeń z nimi; • bazuj na gotowych produkty, które firma tworzy oraz na systemie pracy, który wypracowali najwięksi liderzy w Polsce i na świecie; • pracuj na gotowych narzędziach, które firma oferuje; • pracuj elastycznie - działasz tyle, ile chcesz, kiedy chcesz i skąd chcesz, bez żadnych ograniczeń. • działaj bez minimalnych limitów poleceń - Twoje zarobki w biznesie zależą tylko od Twojego działania i zaangażowania; • rozmawiaj z ludźmi o produktach, działaj w social mediach z poleceniami - działaj, jak chcesz, jest wiele opcji. Co otrzymasz? • moje wsparcie we wdrożeniu w biznes i system działania; • gotowe wskazówki i sprawdzoną drogę do sukcesu; • zniżkę na produkty firmy; • darmowe szkolenia o wartości tysięcy złotych; • na określonym poziomie w strukturze - dofinansowanie do samochodu, darmowe wakacje w Europie i na świecie, atrakcyjny program emerytalny. Zyskaj niezależność finansową oraz spokojną przyszłość. Zarabiaj ze mną swoje pierwsze pieniądze już teraz. Proszę kontaktować się ze mną poprzez formularz OLX.
Opis oferty pracyJeśli posiadasz doświadczenie na stanowisku zastępca kierownika sklepu, świetnie odnajdujesz się w zarządzaniu zespołem i motywowaniu pracowników oraz swobodnie komunikujesz się w języku angielskim, szukamy właśnie Ciebie! Dla naszego Klienta - światowego lidera w branży kosmetycznej - poszukujemy Zastępcę Kierownika sklepu do salonu w CH Posnania Aplikuj, a my oddzwonimy i przedstawiamy Ci szczegóły. Oferujemy: *umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą *wynagrodzenie podstawowe i atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników *pracę zmianową *różnorodne regularne szkolenia prowadzone przez wewnętrznych trenerów *motywacyjny system nagród i program lojalnościowy *nieograniczony dostęp do platformy szkoleniowej *zniżki pracownicze na nasze produkty, bony odzieżowe, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, karta na zakupy w naszym sklepie internetowym Zadania: *udział w organizowaniu planu pracy, przydzielaniu zadań *dbanie o frekwencję pracowników i ocena ich wyników *udział w prowadzeniu i motywowaniu zespołu *odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych, jakość obsługi klienta oraz dobór produktów sprzedawanych w salonie *aktywna sprzedaż produktów *nadzór nad ilością potrzebnych towarów, praca z wewnętrznymi systemami, dbałość o regularną inwentaryzację oraz organizację magazynu sklepu *współpraca z różnych sklepami oraz z innymi działami firmy (HR, magazyn, marketing) Oczekujemy: *doświadczenia na stanowisku zastępca kierownika sklepu (sektor beauty lub branża odzieżowa) - warunek konieczny *znajomości języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację - warunek konieczny *umiejętności zarządzania i motywowania zespołem, jak również oceny i udzielania informacji zwrotnej na temat pracy *doświadczenia w obsłudze klienta (handel detaliczny), rozumienie klienta i spełnianie jego potrzeb *gotowości do pracy zmianowej *zaangażowania w codzienne zadania oraz proaktywnego podejścia. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47 ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
Opis oferty pracyOpenPrint to drukarnia internetowa o ogólnopolskim zasięgu. Od wielu lat kompleksowo wspieramy naszych partnerów w urzeczywistnianiu ich wizji na materiały promocyjne. Projekty dostosowujemy w oparciu o indywidualne oczekiwania i potrzeby naszych klientów, wychodząc naprzeciw niestandardowym rozwiązaniom! Twoje zadania: • Telefoniczna i mailowa obsługa zapytań klientów biznesowych o produkty niestandardowe, • Sprzedaż produktów poligraficznych w oparciu o potrzeby i wymogi projektu klienta, • Praca na celach sprzedażowych, • Utrzymywanie stałego kontaktu i budowanie długofalowych relacji z partnerami, • Doradztwo w wyborze odpowiedniego produktu i technologii druku, • Monitorowanie procesu realizacji zamówień, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, Nasze oczekiwania: • Min. 4-letnie doświadczenie w sprzedaży w kanale B2B, • Samodzielność w planowaniu pracy i zadań, • Dobre zrozumienie procesu i technik sprzedaży, • Świadomość biznesowa pozwalająca na identyfikację potrzeb klienta i dostarczenie rozwiązania szytego na miarę, • Łatwość w nawiązywaniu trwałych relacji biznesowych, Mile widziane: • Znajomość branży poligraficznej, • Znajomość programów graficznych (Illustrator, Photoshop, Acrobat)
Opis oferty pracyZakres obowiązków: • wprowadzanie zamówień do systemu i przekazywanie zleceń do działu produkcji, • monitorowanie postępów i czasu realizacji zamówień, • współpraca z działem obsługi klienta, • weryfikacja płatności, zakupów i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, • dbałość o stany magazynowe produktów i materiałów wykorzystywanych w produkcji, • rozwiązywanie problemów podczas realizacji zamówienia i utrzymywanie kontaktu z klientem, • współpraca z dostawcami zewnętrznymi i firmami transportowymi, • tworzenie prostych raportów i analiz dot. rentowności zamówień, efektywności realizacji; Wymagania: • 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, • samodzielność i umiejętność zarządzania czasem, • dobra znajomość MS Excel lub Google Sheets, • koncentracja na realizacji celów i terminowości, • dokładność i skrupulatność we wprowadzaniu danych i zmian w systemie, • znajomość procesu i zagadnień związanych z produkcją, • język angielski na poziomie A2, • znajomość systemów ERP, • doświadczenie w zakupie materiałów i we współpracy z firmami zewnętrznymi; Mile widziane: • znajomość branży reklamowej lub odzieżowej, • znajomość Corel Draw;
Firma Konsimo, lider w sprzedaży mebli, akcesoriów i dekoracji wnętrz, poszukuje do swojego zespołu Technicznego Asystenta/tki ds. E-commerce!Miejsce pracy: PoznańTryb pracy: StacjonarnyZakres obowiązków:- Tworzenie kontentu na potrzeby produktów- Wstawiane opisów i zdjęć na marketplace- Budowanie ofert na marketplace- Zarządzanie ofertami na marketplaceWymagania:- Podstawowa znajomość pakietu MS Office lub Google Docs- Umiejętność zrozumienia nowych platform sprzedażowych- Umiejętność poruszania się po nowych platformach sprzedażowych- Łatwość uczenia się nowych rzeczyMile widziane umiejętności będące dodatkowym atutem:- Znajomość programu Baselinker- Znajomość obsługi platform sprzedażowych jak Allegro , Empik czy Amazon- Zmysł marketingowy i graficzny- Doświadczenie na podobnym stanowiskuOferujemy:- Dobre wynagrodzenie zależne od doświadczenia- Stabilne zatrudnienie na jasnych warunkach (umowa o pracę lub B2B)- Możliwość rozwoju wiedzy i nauki nowych umiejętności- Pracę na pograniczu Sprzedaży e-commerce, marketingu i nowoczesnych rozwiązań ITJeśli jesteś osobą zainteresowaną pracą w dynamicznie rozwijającej się firmie, która jest liderem w swojej branży, zapraszamy do aplikowania! Nie wymagamy doświadczenia na podobnym stanowisku, ale będzie ono dodatkowym atutem. Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności w środowisku E-commerce!Aplikacje prosimy przesyłać za pośrednictwem platformy OLX.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Zachęcamy do umieszczenia klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000)" na swojej ofercie pracy lub w treści e-maila. W przeciwnym razie nie będziemy mogli rozpatrzyć Twojej aplikacji. Prosimy o zaznaczenie swojej zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z powyższą klauzulą, aby umożliwić nam przetwarzanie Twojej aplikacji rekrutacyjnej. Zachęcamy do dołączenia klauzuli w swojej ofercie pracy lub w treści e-maila, abyśmy mogli odpowiednio przetworzyć Twoje dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych.
TUTTOMED to polska firma hurtowego kompleksowego zaopatrzenia medycznegoSpecjalizujemy się w wyrobach medycznych jednorazowego użytku oraz profesjonalnej dezynfekcji.Bogata oferta produktowa (26 grup towarowych) obejmuje produkty specjalistyczne uznanych europejskich producentów.Tworzymy nowe miejsca pracy i rozwijamy Zespół Sprzedaży.Koordynator sprzedaży internetowej(Teren pracy: Biuro w Poznaniu / woj. wielkopolskie, dopuszczamy pracę zdalną)TWOJE WYZWANIA:· wdrożenie i codzienna opieka nad narzędziami dla sprzedaży w internecie· organizacja i administrowanie sprzedażą w marketplace (głównie Allegro)· wdrożenie i codzienna opieka nad systemem BaseLinker· uruchomienie i codzienna opieka nad sklepem internetowym· realizacja powierzonych celów sprzedażowych w kanale internetowymCZEGO OCZEKUJEMY OD KANDYDATÓW:· doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku· doświadczenia w tworzeniu i administrowaniu sklepami internetowymi· doświadczenia w sprzedaży Allegro· doświadczenia w obsłudze BaseLinker lub podobnego systemu· doświadczenia w sprzedaży masowej produktów przez internet· doświadczenia w łączeniu i automatyzowaniu procesów biznesowych w przestrzeni sprzedaży przez internet· samodyscypliny i determinacji w wykonywaniu powierzonych zadań· otwartości na przyswajanie wiedzy i nowych umiejętności· orientacji na wynik i dynamizmu w działaniu· umiejętności pracy w ZespoleDODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE:· znajomości branży zaopatrzenia medycznego i dezynfekcji· znajomość systemu SAGE Symfonia Handel· gotowość ewentualnej współpracy na zasadach B2B (opcja)· biegła znajomość języka angielskiegoOFERUJEMY:· nowoczesne narzędzia pracy· atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy· możliwość rozwoju i szerokie pole do popisu w ciekawej i stabilnej branży· przyjazną atmosferę w pracyDopuszczamy współpracę na wyłączność w oparciu o samozatrudnienie.
Opis oferty pracyTwój zakres obowiązków: -Budowanie efektywnej sprzedaży w sklepie prowadzonym na platformach e-commerce i marketplace - Optymalizacja istniejących ofert – tytułów, opisów, miniaturek, cen - Monitorowanie sprzedaży ofert w sprzedaży internetwej - Analizowanie rynku i działań konkurencji na platformach e-commerce i marketplace - Procedowanie zgłoszeń klientów online - Wsparcie w działaniach e-commerce Nasze wymagania - Posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze sprzedażą internetową - Posiadasz umiejętność analizy danych - Jesteś dokładny/a - Masz poczucie odpowiedzialności i jesteś sumienny/a - Świetnie planujesz pracę własną - Dbasz o powierzone stanowisko i narzędzia pracy - Jesteś samodzielny, sumienny i odpowiedzialny - Mile widziani pasjonaci motocykli - Znajomość Subiekt GT i narzędzi do tworzenia grafiki będą Twoim dodatkowym atutem To oferujemy: - Stabilne zatrudnienie - Specjalistyczne narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków - Możliwość podnoszenia kwalifikacji - Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części zasadniczej oraz premii uzależnionej od osiąganych wyników pracy - Możliwości rozwoju kariery zawodowej - Karta Multisport - Przyjazną i swobodną atmosferę w zgranym i dynamicznym zespole - Pracę od poniedziałku do piątku Benefity - dofinansowanie zajęć sportowych - elastyczny czas pracy - zniżki na firmowe produkty i usługi - brak dress code’u - kawa / herbata - parking dla pracowników MxLife to firma zbudowana na pasji i miłości do motocykli, działająca na rynku od 15 lat, pełnych ciekawych doświadczeń we współpracy z najlepszymi zawodnikami motocrossowymi, właścicielami motocykli szosowych, turystycznych, enduro, skuterów i innych. Stale się rozwijając, poszerzamy obszary naszej działalności, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom naszych klientów i rynku.
Grupa Wydawnicza Semantika Sp. z o.o. to wydawnictwo specjalistyczne, które z pasją rozwija kilkanaście osób. Nazywamy się grupą dlatego, że funkcjonujemy wydawniczo w kilku branżach i w każdej z nich budujemy swoją pozycję. Niektórzy się temu dziwią, inni doceniają nasz entuzjazm do chwytania każdej biznesowej szansy. Dzieje się u nas naprawdę dużo. Wśród naszych projektów znajdziesz nie tylko magazyny i książki, ale także eventy konferencyjne, warsztaty, webinary i oczywiście ecommerce. Przede wszystkim jesteśmy online – z całą gamą produktów i stosownym rozmachem marketingowym. Działamy spontanicznie i dynamicznie. Często pomysły powstają przy naszym kuchennym stole i z parującą kawą lecimy je wdrażać. Pcha nas pasja i zamiłowanie do nowości. Nie znosimy robić tego, czego nie lubimy, a swoje projekty kochamy jak kolejne dzieci. Mamy w sobie odrobinę niecierpliwości, bywa więc żywiołowo, za to szczerość i zaangażowanie cenimy ponad wszystko. No i jeszcze jeden detal. No właśnie detal… i estetyka. To nasz wyróżnik, znak firmowy i oczko w głowie. Czujesz ten klimat? To czekamy na CIEBIE! Czym możesz się zająć w naszym TEAMie?Bezpośrednią opieką nad naszym ecommercem, przez który codziennie przepływają pięciocyfrowe sumy. Jest co robić! I obserwować efekty własnych działań i strategii.No właśnie - strategia, koncepcja, kampania. To nie tylko hasła, lecz Twoja ścieżka działania. Poznasz naszą strategię i samodzielnie stworzysz do niej scenariusze działania. Ale bez obaw, pokażemy, pomożemy i docenimy Twoją inicjatywę.Layout & display - poeksperymentujesz z wyglądem kart produktów i listingów, wytestujesz skuteczne bannery i chwytliwe CTA.Poznasz nasze ścieżki komunikacji z klientem oraz narzędzia marketing automation, a potem spróbujesz stworzyć nowe.W efekcie, poznasz działanie komercyjnego systemu ecommerce (bo na takim pracujemy) od podszewki. Bezcenne!Kogo szukamy? Aplikuj, jeśli:chcesz podnosić swoje kwalifikacje w marketingu internetowym,potrafisz wymyślić, chwytliwe hasło, temat maila albo napisać ciekawy newsletter,szybko opanowujesz narzędzia online, opcje systemów, nie nuży Cię żmudna konfiguracja,wiesz, co to html i css i potrafisz co nieco wyczytać z kodu - chociaż nie musisz być koderem,lubisz tworzyć nowe grafiki, ładne przejrzyste kompozycje z wykorzystaniem dowolnych narzędzi,robisz zdjęcia i nagrywasz filmy, które podobają się innym.O formule stażu: Połączysz pracę z nauką, bo możesz pracować tylko kilka raz w tygodniu.Otrzymasz wynagrodzenie na podstawie umowy zlecenia.Staże trwają 3 lub 6 miesięcy. Benefity:Elastyczny czas odbywania stażuIndywidualny rozkład czasu pracyBiuro w dogodnej lokalizacjiStołówka pracownicza, kantyna firmowa lub pomieszczenie socjalneMiejsce do pracy i odpoczynku w ogrodzieZadaszone miejsce na rowery na terenie firmyBezpłatne miejsca parkingowe w bezpośredniej okolicy.Jeśli chcesz do nas dołączyć, przyślij nam swoje CV. Do zobaczenia!
Lubisz rozmawiać przez telefon? Nie boisz się wyzwań, które niesie za sobą praca z klientem? Pisanie maili i czatowanie z klientami nie sprawia Ci trudności? Masz świadomość, że klient świetnie obsłużony to klient, który wróci na kolejne zakupy zadowolony? Jeśli TAK – to znaczy, że to stanowisko jest dla Ciebie! O firmie Stawiamy na rozwój! W 2021 roku stworzyliśmy własną markę HIPPER.pl i przeprowadziliśmy rebranding i remodeling naszych marketów budowlanych. Umożliwiło nam to rozszerzenie działalności marki własnej na teren całej Polski. Pod szyldem z przyjaznym hipopotamem mamy już 18 sklepów stacjonarnych Dom i Ogród. Stawiamy na miasta i mniejsze miejscowości, których mieszkańcy nie mają dostępu do profesjonalnego marketu Dom i Ogród. Nadal jest wiele takich miejsc, dlatego w planach mamy kolejne sklepy stacjonarne oraz rozwój sklepu internetowego, dzięki któremu już teraz zaopatrujemy całą Polskę w akcesoria ułatwiające budowę, remont i wyposażenie domów i ogrodów. Kierunkiem rozwoju firmy jest umacnianie pozycji marki HIPPER.pl na rynku marketów Dom i Ogród. Podstawą działania naszej firmy jest zapał, zaangażowanie i motywacja naszych pracowników. Doceniamy pracowników, którzy swoją postawą przyczynią się do wspólnego sukcesu firmy. W związku z rozwojem marki HIPPER.pl i należącym do niej sklepem internetowym poszukujemy do swojej HIPPER ekipy młodszego specjalisty ds. e-commerce. Młodszy specjalista ds. e-commerce Zakres obowiązków Obsługa zamówień w dostępnych kanałach sprzedaży: sklep internetowy, Allegro, OLX polegająca na przydzielaniu ich do oddziałów wysyłających w oparciu o dostępne stany magazynowe Obsługa klientów różnymi kanałami komunikacji: telefon, mail, dyskusje i centrum wiadomości Allegro, zgodnie z przyjętymi standardami i sposobem komunikacji Budowanie relacji i komunikacja z innymi działami w firmie w celu sprawnej obsługi zamówień – kontakt z punktami stacjonarnymi realizującymi zamówienia internetowe Wprowadzanie produktów do oferty sklepu internetowego (tylko w przypadku znacznie zmniejszonej liczby zamówień oraz telefonów) Nasze wymagania Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność „Lekkie pióro”, umiejętność używania języka korzyści Dobra znajomość języka polskiego Wysoka kultura osobista, swoboda wypowiedzi Bardzo dobra znajomość obsługi komputera Inicjatywa i zaangażowanie, chęć działania i rozwiązywania spraw dla klientów marki Znajomość pakietu MS Office Mile widziane Znajomość branży Dom&Ogród Doświadczenie na podobnym stanowisku Znajomość programu Baselinker Znajomość platformy sprzedażowej Allegro Co oferujemy Umowa o pracę, zatrudnienie od zaraz Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji Wsparcie doświadczonych pracowników w zakresie wykonywanych obowiązków. Pracę w stałych godzinach 8:00 – 16:00 od poniedziałku do piątku Prosimy o zawarcie w CV następujących klauzul:
ANIA KRUK to biżuteria, która pasuje do Ciebie. Cieszy nas różnorodność i niezależność, a w dodatkach — ponadczasowość i lekkość. Nasze produkty wpisują się w najnowsze trendy, inspirują, a dodatkowo sprawiają, że czujesz się sobą. Kochamy biżuterię, ale wykorzystujemy nasze kanały, by mówić o rzeczach ważnych — wierzymy, że dzięki temu zmieniamy świat.Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy:FOTOGRAF PRODUKTOWY - RETUSZER/ FOTOGRAFKA PRODUKTOWA - RETUSZERKAZakres obowiązków: wykonywanie zdjęć produktowych (biżuterii) typu packshot zgodnie z manualem marki przygotowanie i retusz zdjęć packshot oraz lookbook pod wytyczne sklepu online oraz partnerów sieci zewnętrznychprzygotowanie produktów do sesjianaliza wytycznych do zdjęć produktowych (stała współpraca z działem E-Commerce oraz Produktu)dbałość o studio fotograficzneNasze wymagania: doświadczenie w fotografii produktowej (w tym zdjęć packshot oraz opakowań)umiejętność obsługi aparatu, komputera oraz akcesoriów fotograficznych (m.in. oświetlenia, statywów)doświadczenie w retuszu zdjęć produktowych (packshot) oraz lookbookzaawansowana znajomość programów do retuszu zdjęć produktowych (przede wszystkim Photoshop, Lightroom)czujne oko, dbałość o detale i wysokie poczucie estetykidobra organizacja pracyTo oferujemy:elastyczny czas pracy (pełny etat)pracę z fajnymi ludźmi, którym zależy, którzy są ciekawi innych i ich punktów widzenia, potrafią dawać i przyjmować feedback, którzy patrzą na firmę całościowo i pomagają sobie nawzajemmożliwość przyprowadzania zwierzaków do biura - pupile naszych pracowników stali się już stałą częścią naszego Teamu :)super zniżki na zakup biżuterii dla Ciebie, a dla Twojej rodziny i znajomych - korzystny rabatspotkania integracyjneTwoje zdrowie i samopoczucie są dla nas ważne, dlatego po okresie próbnym zapewniamy prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie karty MultisportNa co dzień w naszej pracy kierujemy się wartościami:odpowiedzialność: za swoje działania i słowa, za swój rozwójwspółpraca: nastawienie na zespół, a nie jednostkęodwaga: w samodzielnym myśleniu, przyznaniu się do błędu i zmianie zdaniaciekawość: ciągłe szukanie nowych rozwiązań, otwartość na inne perspektywy
Jeśli jesteś influencerem, albo po prostu lubisz Internet Sklepy lubisz, produkować wytwarzać stawiać strony internetowe, umiesz sprzedawać przez internet jesteś profesjonalistą lub samołukiem poszukujemy CIĘPoszukujemy ciekawych osób na różne stanowiska.:W zakresie marketingu esklepu ebranży, gdzie zrealizujesz swoje najskrytsze marzenia. A nam naprawdę pomożesz, w rozwoju Posiadamy kilka Marek, kilka brendów z różnych dziedzin biznesowych sprzedajemy w Polsce Bitu oraz betsy za granicą Również produkujemy. Dostarczamy montujemy sprzedajemy, hurtowo z nami rozwiniesz swoje skrzydła. A dzięki tobie my pozyskamy wiele cennych kontraktów Poszukujemy, profesjonalistów oraz amatorów świrów oraz normalne osoby chcące zarobić to ogłoszenie jest dla ciebie.Mile widziane:j. angielski - chociaż podstawydoświadczenie w prowadzeniu sklepu onlinezarządzenie i projektowanie masek/designu sklepówHTMLAI - zastosowanie i wykorzystaniedoświadczenie w prowadzeniu social mediadoświadczenie w wykorzystaniu reklam fb, google, idosellznajomość idosell shop lub innych platformłączenie sklepów z porównywarkami np. ceneo, emag, empik, allegro
Poszukujemy osoby do pracy polecającej na pakowaniu zamówień w sklepie internetowym. przyjmowania dostaw i utrzymaniu porządku i ład w przestrzeni pracy.wymagania: wykształcenie min. średniepraca z komputerem w zakresie dokumentów magazynowychprawo jazdy - czynne prowadzenie autaJeśli jesteś zainteresowany/a to zapraszamy Cię do naszego zespołu. Możemy ci zaoferować :Umowę o pracę po okresie próbnymPomoc w wdrożeniu w obowiązki Stałą i stabilną pracę w dynamicznie funkcjonującej rodzinnie prowadzonej firmie.Zadowolenie z dobrze wykonanej pracyRekrutacja może być dwuetapowa, może zawierać procedury sprawdzające umiejętności praktyczne kandydata
Dołącz do rewolucji e-commerce z Grupa K365 Sp. z o.o. Jesteśmy twórcami najwyższej jakości sklepów internetowych.Prowadzimy działalność dla firm takich jak: Nestle, PepsiCo, Unilever, Maspex i wiele innych, budujemy sklepy online i nie spoczywamy na laurach. Szukamy osób, które są gotowe dołączyć do naszej misji i pomóc nam zostać liderem polskiego e-commerce.Zakres obowiązków• Obsługa Allegro Ads,• Prowadzenie i tworzenie kampanii reklamowych, dbając o ich efektywność,• Wystawianie dokumentów handlowych zgodnie z obowiązującymi standardami,• Regularny kontakt z klientami, zapewniając im profesjonalne wsparcie,• Raportowanie działań z uwzględnieniem kluczowych wskaźników efektywności oraz tworzenie prezentacji z podsumowaniem podjętych działań,• Proponowanie nowych rozwiązań popartych analizą danych. Poszukiwane kompetencje• Minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii Allegro Ads,• Komunikatywność i umiejętność budowania partnerskich relacji z klientem,• Analityczne myślenie,• Elastyczność w działaniu i otwartość na zmiany,• Bardzo dobra znajomość Excela i Power Pointa oraz efektywne i efektowne prowadzenie prezentacji,• Umiejętność pracy w zespole oraz skuteczna organizacja własnej pracy,• Mile widziane minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads.Oferujemy• Dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego,• Swobodną atmosferę,• Dofinansowanie szkoleń i kursów,• Karta MultiSport,• Premie świąteczne, bon urodzinowy, prezenty dla rodziny z okazji Dnia Dziecka.
Opis oferty pracyO firmie Marka generacja mobilnych powstała, aby ułatwić proces komunikacji w podróży. Jesteśmy firmą rodzinną z długoletnim stażem, co pozwoliło nam na wypracowanie stabilnej pozycji na rynku. Charakteryzują nas między innymi takie cechy jak: uczciwość, systematyczność, odpowiedzialność i kreatywność. Oferowane przez nas urządzenia mobilne, to produkty najwyższej jakości, zapewniające komfort w podróży. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko: Reprezentant handlowy/ Vanseller Zakres obowiązków: • realizowanie planów sprzedaży, • utrzymywanie kontaktów z klientami na wyznaczonym terenie, • pozyskiwanie nowych klientów, • prowadzenie aktywnej działalności handlowej i promocyjnej, • sporządzanie raportów, • prezentacja aktualnych promocji i kampanii sprzedażowych Wymagania: • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. • Chęć nauki i rozwoju własnych kompetencji, rzetelność i dobra organizacja pracy. • Dbałość o jakość i terminowość wykonywanej pracy. • Znajomość obsługi komputera z zakresu MS Office. Oferujemy: • Współpracę na transparentnych zasadach. ( B2B ) • Możliwość rozwoju oraz realizacji własnych pomysłów • wszelkie narzędzia niezbędne do wykonywania zlecenia. APLIKUJ Marta Kałdońska 517- 194- 734
Zatrudnię pracownika do prowadzenia sklepu internetowego, Allegro i Ceneo oraz pomocy przy obsłudze klientów w sklepie stacjonarnym. Wymagana znajomość SEO i obsługi programu Base Linker. Praca jest związana ze sprzedażą opon i części samochodowych.Miejsce zatrudnienia: serwis samochodowy Premio Promyk Poznań ul. Norwida 18.
Naszą ambicją jest wspieranie ludzi w odkrywaniu możliwości płynących z połączenia technologii i zdrowego stylu życia. Tworzymy aplikacje w obszarze fitnessu, odżywiania i mindfulness, dzięki którym udowadniamy, że nie ma jednej właściwej drogi do zdrowego życia. Stworzyliśmy 9 aplikacji dostępnych dla użytkowników na całym świecie, które zostały pobrane ponad 8.000.000 razy i pracujemy nad kolejnymi! Zostaliśmy nagrodzeni App Essentials i App of the Day przez Apple, ale sięgamy po więcej. Aktualnie poszukujemy Junior Motion Designera do naszego zespołu. Jeżeli:interesujesz się motion designem i masz udokumentowane doświadczenie amatorskie w tworzeniu materiałów graficznych oraz motion design;znasz pakiet Adobe Creative Cloud (Photoshop, Illustrator, After Effects) w stopniu wystarczającym do swobodnej pracy;chcesz pracować na zleceniach dla klienta wewnętrznego w organizacji, których czas realizacji nie przekracza jednego dnia roboczego;masz ochotę dołączyć do doświadczonego zespołu kreatywnego;chcesz uczestniczyć w tworzeniu materiałów reklamowych do aplikacji, których rozwój wspiera Apple;potrafisz pracować samodzielnie i proaktywnie – nie czekasz na zadania, tylko wychodzisz z własnymi inicjatywami usprawnień projektowanych oraz istniejących już funkcjonalności produktówZakres obowiązków:tworzenie materiałów statycznych oraz animowanych na potrzeby kanałów Social Media naszych usług (Instagram, Facebook, YouTube, TikTok, Snapchat);przygotowywanie kreacji do wykorzystania przez zespół e-mail marketingowy;praca nad kreacjami reklamowymi (statycznymi i dynamicznymi)Oferujemy:pracę przy międzynarodowych projektach, które są używane przez setki tysięcy osób na całym świecie i wywierają realny wpływ na ich życiemożliwość wdrażania własnych pomysłów – jesteśmy zwinną firmą, szybko wdrażamy nowe rozwiązanianowoczesne narzędzia pracypracę w biurze w Poznaniu lub zdalnielunch podczas pracy z biuradostęp do systemu kafeteryjnego - sam decydujesz o swoich benefitachelastyczny czas pracylekcje języka angielskiego na różnych poziomach zaawansowaniapakiet medyczny w Lux Medkartę Multisport
Jesteśmy firmą zajmująca się handlem internetowym. Szukamy kandydatów do pracy do nowo tworzonego zespołu. Lokalizacja: ul. Starołęcka, Poznań (bardzo dobra komunikacja miejska jak i parking na terenie firmy)Mile widziani studenci. Forma zatrudnienia: umowa zlecenieWynagrodzenie: 2150-2500 brutto ( ½ etatu) w zależności od dopasowania kandydata i zaangażowania.Praca w trybie od poniedziałku do piątku od godziny 10 do 14. Możliwość zwiększenia liczby godzin (etatu). Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:kompletowanie i pakowanie zamówień, przyjmowanie dostaw towarów,weryfikacja poprawności zapakowanych zamówień,dbałość o należyty porządek w magazynie,organizacja stanowiska pracy.Wymagania:sumienność i szybkość wykonywania powierzonych zadań,zaangażowanie i entuzjazm,umiejętność pracy w zespole.Dodatkowe atuty:doświadczenie na podobnym stanowisku,umiejętność obsługi systemu Baselinker.Oferujemy:atrakcyjne wynagrodzenie, rosnące wprost proporcjonalnie do umiejętności,przejrzystą ścieżkę karierymożliwość szybkiego rozwojuszkolenie w zakresie wykonywanych obowiązków,świetną atmosferę pracy,możliwość zdobywania doświadczenia,praca od zaraz,Jeśli nie masz doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy!Zainteresowane osoby proszę o wysyłanie CV. Zastrzegamy możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie klauzuli RODO ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.
Twój zakres obowiązkówWprowadzanie opisów produktówRozwój i optymalizacja oferty na platformach marketplace: Amazon, Ebay, Allegro, ZalandoDbanie o merytoryczną stronę sklepu internetowegoObsługa zamówień i kontakt mailowy z klientami z rynków krajowych i zagranicznychWystawianie produktów na stronie ubierzsie.com oraz Zalando PL i AllegroSprawdzenie pod kątem jakościowym ofert na marketplace'achPrzygotowywanie propozycji tematów na blogPrzygotowywanie tekstów na bloga i sprawdzanie ich poprawności pod kątem SEONasze wymaganiaMinimum roczne doświadczenie na podobnym stanowiskuWysoka znajomość obsługi komputera i programów excel i wordSamodzielność i kreatywnośćZnajomość branży e-commerceSwoboda w posługiwaniu się językiem pisanymKomunikatywność oraz umiejętność pracy w zespoleznajomość branży e-commerceSystematycznośćDobra organizacja pracy i skrupulatnośćGotowość do nauki i zaangażowanieMile widziana znajomość programu baselinkerTo oferujemyStabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęAtrakcyjne wynagrodzeniePracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16 lub 7-15 w nowym biurze w Dąbrówce (k. Poznania)Ciekawą i twórczą pracę, w młodym zespole oraz w dynamicznie rozwijającej się firmieMilą atmosferę
HIPPER.pl – prężnie rozwijająca się marka prowadząca sklepy stacjonarne i sklep online – poszukuje osoby na stanowisko Młodszego specjalisty ds. e-commerce. Praca stacjonarna w biurze w Poznaniu na Wildzie. Twoje obowiązki: przygotowywanie bazy produktowej do sklepu w oparciu o dane od producentów - tworzenie nazw zgodnie z zasadami marki - przygotowywanie opisów produktów - dopasowywanie zdjęć do produktów - przygotowywanie danych dot. produktów wprowadzanie produktów do systemu z przygotowanej bazy w Excel wspieranie działu obsługi klienta Nasze oczekiwania dobra znajomość poprawnej polszczyzny: zasad ortografii, interpunkcji, pisowni i gramatyki skrupulatność otwartość na zmienną tematykę i informacje zwrotne o swojej pracy umiejętność organizacji własnej pracy znajomość pakietu MS Office (głównie Excel) Prosimy o zawarcie w CV następujących klauzul:
Jesteśmy firmą handlową z branży technicznej- spawalniczej i poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży internetowej e-commerce, który dołączy do naszej załogi. Oferujemy stabilne zatrudnienie i pracę w przyjaznej atmosferze.WYMAGANIA:umiejętność pracy w zespole,dobra organizacja pracy i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,biegła obsługa komputera w środowisku MS Windows,umiejętność tworzenia aukcji w popularnych serwisach sprzedażowych,znajomość systemów zarządzania treścią CMS w szczególności WordPress,dobra znajomość obsługi pakietu Adobe w szczególności Photoshop,znajomość podstaw fotografii produktowej,znajomość systemu reklamowego Google Ads mile widziana,doświadczenie w prowadzeniu fanpage’a na FB mile widziane,podstawowa znajomość HTML, CSS – mile widziana,znajomość w zakresie pozycjonowania stron - mile widziane. DO OBOWIĄZKÓW KANDYDATA NALEŻEĆ BĘDĄ:tworzenie ofert sprzedaży,prowadzenie sprzedaży online,obsługa serwisów sprzedażowych,tworzenie oraz obróbka zdjęć i grafiki,wykonywanie fotografii produktowej.Doświadczenie w naszej branży lub na podobnym stanowisku jest istotną informacją.OFERUJEMY:- umowę o pracę / zlecenie, wynagrodzenie podstawowe + premie- pracę w dynamicznym i zgranym zespole- pracę w trybie 1-zmianowym - od poniedziałku do piątkuMiejsce pracy: Poznań – Górczyn, kilka minut pieszo od pętli tramwajowej (możliwa praca zdalna).Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV za pomocą portalu OLX.Prosimy zawrzeć informacje o zakresie i poziomie posiadanych umiejętności.Informujemy, że przesłanie aplikacji oznacza równocześnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych w niej zawartych przez Handlowiec - Remigiusz Skorupka w aktualnym procesie rekrutacyjnym oraz zapoznanie z obowiązkiem informacyjnym Handlowiec - Remigiusz Skorupka. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH – KLAUZULA INFORMACYJNA: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Handlowiec - Remigiusz Skorupka z siedzibą w Komornikach. Informujemy, że Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane przez nas w celu prowadzenia procesu rekrutacji. Pani/Pana danych nie będziemy udostępniać innym odbiorcą. Dane będą przetwarzane przez czas niezbędny do zakończenia procesu rekrutacji oraz ochrony przed ewentualnymi roszczeniami. Zgodnie z przepisami przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody, sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo dostępu do danych i ich sprostowania oraz ich przeniesienia. Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Organu nadzorczego. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Informujemy również ze Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Pracownik sklepu e-commerceFirma Med&Beauty z branży e-commerce (odzież) poszukuje pracownika biurowo-magazynowego. Szukamy na dłużej osoby młodej, uczciwej, skrupulatnej, uśmiechniętej.Do obowiązków pracownika należeć będzie:-pełna obsługa zwrotów ( weryfikacja zwracanego towaru oraz realizacja zwrotów)-przyjmowanie towaru oraz pilnowanie stanów magazynowych-wsparcie w obsłudze klienta telefon/mail-wsparcie w dziale wysyłkiOd kandydata wymagamy:-punktualności-samodyscypliny-energii i pozytywnego nastawienia do pracy-biegłej obsługi komputera- wysokiej kultury osobistej-bardzo dobrej organizacji pracy-mile widziane doświadczenie w branży e-commercePraca jednozmianowa w godzinach 8-16 w Poznaniu na ul. Dąbrowskiego. Praca w miłej atmosferze, w towarzystwie młodych i kreatywnych pracowników
Duży sklep z branży home & decor szuka specjalistów z zakresu obsługi e-commerce i omnichannel!Jeśli jesteś osobą otwartą i komunikatywną a kreatywność to Twoje drugie imię zapraszamy do naszego Teamu!Oferujemy udział w wielu ciekawych projektach, stałe podnoszenie kwalifikacji, pracę w fantastycznym zespole!Do Twoich zadań należeć będzie:Kompleksowa obsługa sklepu internetowego:zarządzanie ofertą produktową, w tymobsługa zamówień,obsługa zwrotów i reklamacji,zarządzanie magazynem,współpraca z kurierami i firmami transportowymi,Nadzorowanie procesów sprzedaży online:monitorowanie sprzedaży,analiza danych sprzedażowych,podejmowanie działań optymalizacyjnych w celu zwiększenia sprzedaży,Dbanie o prawidłowe działanie platformy sklepu:bieżąca aktualizacja oprogramowania sklepu,rozwiązywanie problemów technicznych,współpraca z zespołem IT,Dbanie o prawidłowe działanie magazynu sklepu:bieżąca aktualizacja stanów magazynowych,współpraca z partnerami B2B,współpraca z Działem Zakupówwspółpraca z Działem Transportu i Logistyki,,Wdrażanie założeń strategii sprzedaży z uwzględnieniem działań promocyjnych:tworzenie i realizacja planów marketingowych,prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych,prowadzenie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach internetowych,współpraca z influencerami i partnerami marketingowymi,Wymagania:Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowiskuSamodzielność, kreatywność i zaangażowanieWysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespoleZnajomość branży home&decor będzie dodatkowym atutemPrawo jazdy kat. B (mile widziane)Oferujemy:Atrakcyjne warunki zatrudnieniaAtrakcyjna stawka godzinowa w zależności od umiejętności i doświadczenia + system premiowySwobodną atmosferę w młodym i dynamicznym zespoleMożliwość rozwoju zawodowegoJeśli jesteś osobą odpowiedzialną i dokładną, nie boisz się wyzwań, czekamy na Twoje CV!