Wszystkie ogłoszenia w kategorii Biuro / Administracja
OCYNKONIA PÓŁNOC poszukuje kandydatki / kandydata na stanowisko:Technolog produkcjiMiejsce pracy: 83-020 Wocławy, ul. Gdańska 16 Region: pomorskieWymagania: wykształcenie średnie umiejętność czytania rysunku technicznego obsługa pakietu MS Office (WORD, EXCEL, OUTLOOK)dobra organizacja pracy, sumienność, odpowiedzialność Zadania na stanowisku:· czuwanie nad ciągłością prawidłowego przebiegu procesu technologicznego poprzez kontrolę i nadzór nad jego przebiegiem· zamawianie materiałów na produkcję· sprawdzanie prawidłowości przygotowania materiałów do procesu cynkowania ogniowego· zgłaszanie i nadzorowanie odbiorów jakościowych ocynkowanych materiałów· wystawianie certyfikatów jakościFirma oferuje: pracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym) możliwość rozwoju zawodowego narzędzia biurowe, komputer, telefon etc. Aplikacje prosimy przesyłać klikając przycisk Aplikuj na dole ogłoszenia.lub w siedzibie firmyGillmet Sp. z o.o.Ul. Gdańska 16, 83-020 Wocławyofficeetgillmet.com.pl Tel. 505 044 707 (8.00-14.00 Pn.-Pt)
Twoje obowiązki:Prowadzenie akt osobowych, w tym tworzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, zmianą i rozwiązywaniem stosunku pracyObsługa programu kadrowo-płacowego Optima oraz systemu RCPSporządzanie deklaracji zgłoszeniowych do ZUSWystawianie zaświadczeń o zatrudnieniuKorespondencja z urzędami/ instytucjami w sprawach pracowniczych (komornicy, ZUS itp.)Prowadzenie ewidencji czasu pracy i nieobecności (urlopy, zwolnienia lekarskie)Opracowywanie sprawozdawczości dla GUSMonitorowanie zmian zachodzących w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz zgodnie z nimi przygotowywanie projektów zmian w dokumentach wewnętrznych Wymagane kwalifikacje, kompetencje i doświadczenie zawodowe:Wykształcenie minimum średnieDoświadczenie w pracy w dziale kadrPraktyczna znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych w zakresie dotyczącym realizowanych obowiązkówZnajomość zasad prowadzenia akt osobowych i rejestrówObsługa programów kadrowo-płacowych (mile widziana Optima), programu Płatnik, pakietu MS OfficeUmiejętność organizacji pracy własnej i utrzymanie porządku w dokumentacjiZnajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem Oferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/B2BRozwój kompetencji specjalistycznychSystem premiowyUbezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkachMożliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznejKomfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurzeSpotkania integracyjnePrzyjazna i otwarta atmosfera pracy
Krajowa Inicjatywa Energetyczna jest przedstawicielem międzynarodowego funduszu inwestycyjnego, specjalizującą się w wielkopowierzchniowych inwestycjach fotowoltaicznych, wiatrowychMamy profesjonalny zespół deweloperski, własne zaplecze budowlano–realizacyjne oraz biuro projektowe zajmujące się projektami PV. Jesteśmy pasjonatami naszej branży i jedną z nielicznych firm w Polsce, oferujących pełne spektrum rozwiązań fotowoltaicznych. Grupa Krajowa Inicjatywa Energetyczna jest obecna na europejskim rynku OZE od 2020 roku.Zdobyliśmy doświadczenie w budowie, rozwoju i zarządzaniu farmami słonecznymi w Polsce oraz , Belgii, Francji, Niemczech. W Polsce na początku pierwszego kwartału br. Projekt Krajowa Inicjatywa Energetyczna posiada w swoim portfolio 0,5 GW szacunkowej łącznej mocy projektów, na różnym etapie rozwoju.Stawiamy na współpracę i rozwój, dbamy o dobrą atmosferę pracy – tworzymy zgraną drużynę! Większościowymi udziałowcami to Polacy a kapitał jest własny. Krajowa Inicjatywa Energetyczna to ogniwo łączące inwestorów z zieloną energią.Wspiera perspektywiczne projekty, które zmieniają przemysł i pomagają budować niskoemisyjną gospodarkę.To połączenie potencjałów stwarza nam możliwość umocnienia naszej pozycji w branży OZE w Polsce i budowy roli znaczącego gracza na europejskim rynku - stabilność i dynamiczny rozwój firmy na najbliższe lata. Zapraszamy do drużyny Projekt Krajowa Inicjatywa Energetyczna! Działamy z dobrą energią.Zakres obowiązków;• pozyskiwanie terenów inwestycyjnych pod farmy fotowoltaiczne i magazyny energii na określonym terytorium (praca oparta o własny prospecting, w tym akwizycję D2D);• praca w terenie 3-4 dni w tygodniu (możliwe noclegi poza miejscem zamieszkania);• prowadzenie negocjacji z właścicielami terenów inwestycyjnych;• konsultowanie treści umów dzierżaw wewnątrz firmy;• zawieranie umów dzierżaw;• rozmowy z władzami gmin lub urzędnikami dot. planowanych inwestycji;• udział w spotkaniach działu pozyskiwania terenów inwestycyjnych i usprawnianiu procesów wraz z całym Zespołem;• regularne raportowanie postępu prac. Poszukiwane kompetencje• podstawowa wiedza w obszarze nieruchomości oraz odnawialnych źródeł energii,• czynne prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w samodzielnej pracy w terenie;• wytrwałość w dążeniu do celu, samodzielność w organizacji czasu pracy;• samodyscyplina, kreatywność oraz komunikatywność;• znajomość oprogramowania MS Office.Mile widziane;• doświadczenie w pozyskiwaniu gruntów pod inwestycje (ze szczególnym uwzględnieniem OZE);• znajomość geoportalu krajowego;• doświadczenie w samodzielnym pozyskiwaniu klientów (D2D).Oferujemy;• stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji w rozwijającej się branży OZE – rozwijaj razem z nami sektor OZE w Polsce!• wpływ na realizowane projekty, możliwości rozwoju i udziału w szkoleniach (wewnętrznych i zewnętrznych, branżowych i rozwojowych);• pozytywną kulturę pracy – stawiamy na przyjazną atmosferę i współpracę!• pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do karty sportowej,;• pogram poleceń pracowniczych – jeśli znasz kogoś, kto szuka pracy, chętnie z nim porozmawiamy, a Ty możesz zyskać gratyfikację finansową, czyli zyskują wszystkie strony!• możliwość udziału w akcjach charytatywnych – dzielimy się dobrem!
W związku z dynamicznym rozwojem, firma PHU KOSZAŁKA Sp. z o.o. zatrudni pracownika biurowego do oddziału w Pruszczu Gdańskim, ul. Kupiecka 2Jesteśmy dużym Przedsiębiorstwem Handlowym. Nasze oddziały rozmieszczone są w 12 miejscowościach w województwie pomorskim.Każda nowozatrudniona osoba ma przydzielonego opiekuna, który uczy, szkoli itp.Oczekujemy:- wykształcenie średnie,- pracowitość- dyspozycyjność- komunikatywność- podstawowa znajomość pakietu OfficeOferujemy:- umowę o pracę,- możliwość studiowania w systemie zaocznym,- pełne ubezpieczenie,- możliwość rozwoju i awansu- pracę w młodym dynamicznym zespoleCV ze zdjęciem należy załączyć w zakładce poniżej bądź przesłać na adres e-mail dostępny na naszej stronie: www.koszalka.pl w zakładce KARIERA
Poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko rekrutera / koordynatora w nowo powstałym biurze duńsko-polskiej firmy AtnService ApS w Prusczu Gdańskim. Nasza ciągle rozwijająca się firma specjalizuje się głównie w branży stalowej. Posiadamy zarówno miejsca pracy dla spawaczy, monterów, operatorów cnc (i więcej) jak i zlecenia na wykonywanie różnych zamówień. Poszukujemy osoby która początkowo zajmować się będzie głównie stroną rekrutacji (oraz koordynacją pracowników rozpoczynających pracę), następnie pracami administracyjnymi itp. Do wszystkiego wprowadzimy Cię na spokojnie:) Twój zakres obowiązków· rekrutacja pracowników,· współpraca oraz nadzór nad prawidłową realizacją projektów rekrutacyjnych,· umiejętność wykorzystania różnych kanałów rekrutacyjnych, stałe poszukiwanie nowych źródeł kandydatów,· selekcja aplikacji i procesowanie kandydatów zgodnie z polityką firmy,· zarządzanie i koordynacja wewnętrzną bazą kandydatówDużym atutem będzie doświadczenie w branży rekruterskiej. Wymogiem jest komunikatywny język agielski-mamy codzienne spotkania/rozmowy z koordynatorami w Danii i język angielski jest używany na codzień (chyba że porozumiewasz się po duńsku ;) Poszukujemy osoby komunikatywnej z pozytywnym nastawieniem do życia ;) Praca od poniedziałku do piątku (piątek przeważnie do 12:00) w centrum Pruszcza Gdańskiego.Umowa o pracę/umowa zlecenie/samozatrudnienie-dogadamy się. Wysokość wynagrodzenia będzie ustalana indywidualnie w zależności od doświadczenia itp.Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie cv lub/i kilku słów o sobie przez witrynę OLX lub na infoMAŁPAatnservice.dk (olx nie pozwala na wstawienie znaku emailowego) Będziemy kontaktować się z wybranymi osobami.
PREFEROWANY KONTAKT TELEFONICZNY Zatrudnię pracownika biurowego Godziny pracy Poniedziałek-piątek 8-16 lub 7-15
Opis stanowiska:· Weryfikacja i wprowadzanie dokumentów do programu Datev,· Wystawianie niemieckich faktur,· Kontakt z niemieckimi urzędami, bankami i kontrahentami,· Rozwiązywanie niezgodności w dokumentach,· Uzgadnianie rozrachunków.Wymagania:· Doświadczenie na podobnym stanowisku z niemiecką dokumentacją,· Znajomość j. niemieckiego na poziomie bardzo dobrym – warunek konieczny,· Mile widziana znajomość zasad rozliczania w systemie planu kont,· Mile widziana znajomość programu DATEV,· Praktyczna znajomość pakietu MS Office,· Dokładność i umiejętność analitycznego myślenia,· Dobra organizacja pracy, elastyczność i otwartość na nowe wyzwania.Oferujemy:Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia,· Pracę w 11-letniej firmie, zajmującej się budową instalacji elektrotechnicznych,· Wsparcie niemieckiego biura rachunkowego i doradcy podatkowego,· Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,· Przyjazną i otwartą atmosferę pracy. Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij swoje CV i zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. W tytule maila wpisz nazwę stanowiska, na które aplikujesz. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane aplikacje.
Jeśli szukasz stabilnej, rozwojowej pracy w której będziesz mógł/mogła doskonalić swoje umiejętności z zakresu administracji biurowej, to będzie idealna praca dla Ciebie.Prężnie działająca firma na rynku, zajmująca się dystrybucją kawy oraz pieczywa poszukuje osoby która:jest biegła w obsłudze MS Officeposiada umiejętność obsługi urządzeń biurowychma doświadczenie na podobnym stanowiskuma bardzo wysoką kulturę osobistąjest nastawiona na działaniewykazuje się inicjatywąjest bardzo komunikatywnalubi uczyć się nowych rzeczyzna język angielski w stopniu komunikatywnymjest punktualna i sumiennama doświadczenie w sprzedażyDo Twoich obowiązków będzie należało:tworzenie dokumentów wykorzystując pakiet MS Officeobsługa programów wewnętrznych firmypilnowanie obiegu faktur oraz płatnościwprowadzanie faktur i innych dokumentów do systemukontakt z klientami zewnętrznymidbanie o ład w biurze oraz porządek w dokumentachścisła współpraca z zarządem firmyskładanie zamówieńOferujemy:umowę o pracękonkurencyjne zarobkisystem premiowypracę w miłym i młodym zespolefajne warunki biuroweszkolenie z programów wewnętrznychprace od od pon.-pt. od 8-16Złóż swoją aplikację już dziś!
Fundacja poszukuje 4 terapeutów do prowadzenia wsparcia środowiskowego w Pruszczu Gdańskim. Zapraszamy do kontaktu: Osoby z doświadczeniem zawodowym jako terapeuta środowiskowy, pracownik socjalny, wychowawca MOW, domu dziecka, kurator sądowy itp. Oferujemy: - współpracę w oparciu o umowę o pracę/umowę zlecenie, - pracę w przyjaznej atmosferze, - elastyczne godziny pracy - możliwość pogodzenia z innymi obowiązkami zawodowymi; - wsparcie merytoryczne oraz techniczne; - godziny pracy do ustalenia. Prosimy o umieszczenie w wysyłanym CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”
Międzynarodowa firma - producent podłóg, poszukuje osób chętnych dołączyć do zespołu na stanowisko: Pracownik biurowy ds. obsługi reklamacji Nr ref.: SOR/2022, Miejsce pracy: Pruszcz Gdański ZADANIA: * Rejestracja reklamacji, weryfikacja kompletności zgłoszeń reklamacyjnych; * Wprowadzanie danych do systemu; * Obsługa telefoniczna i e-mailowa partnerów handlowych w zakresie reklamacji (w języku angielskim); * Rozpatrywanie reklamacji logistycznych, administracyjnych, produkcyjnych; * Bieżąca współpraca z przedstawicielami handlowymi, przewoźnikami, pozostałymi członkami zespołu. WYMAGANIA: * Doświadczenie na podobnym stanowisku lub w dziale obsługi klienta; * Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (warunek konieczny); * Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, mile widziane kierunki techniczne; * Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office; * Dbałość o utrzymywanie wysokich standardów obsługi; * Dokładność i precyzyjność w pracy z dużą ilością danych; * Umiejętność analitycznego myślenia; * Samodzielność w działaniu, odpowiedzialność; * Mile widziana znajomość programów SAP, Freshdesk. OFERUJEMY: * Umowę o pracę; * Ciekawą pracę w młodym, dynamicznym, międzynarodowym zespole; * Możliwość rozwoju zawodowego, poznania międzynarodowych procesów logistycznych; * Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dopłatę do karty Multisport; Osoby zainteresowane i spełniające kryteria proszone są o przesłanie CV (z uwzględnieniem szczegółowego opisu dotychczasowych doświadczeń zawodowych) na adres: @ W tytule maila prosimy wpisać nr referencyjny: SOR/2022
Z powodzeniem działamy na rynku usług TSL od 1989 roku. Jesteśmy jednym z czołowych, polskich operatorów logistycznych, oferujących kompleksowe rozwiązania w zakresie frachtu drogowego, spedycji morskiej, usług celnych oraz logistyki. W związku z naszym dynamicznym rozwojem, poszukujemy kandydatów do obycia praktyk/stażu Praktykantka/Praktykant w Dziale Administracji (Recepcja firmy transportowej) Miejsce pracy: Pruszcz Gdański Zadania: • Kompleksowa wsparcie w obsłudze recepcji w firmie transportowej • Utrzymywanie porządku na recepcji • Przygotowanie poczty wysyłkowej • Segregacja i wprowadzenie poczty przychodzącej do plików excel • Dbałość o poprawny obieg dokumentów w firmie • Obsługa gości (przygotowanie kawy, herbaty) • Odbieranie telefonów, przekierowanie do odpowiednich osób • Obsługa maila- drukowanie faktur, odpowiadanie na wiadomości • Przygotowanie tabel w plikach excel • Przygotowanie zamówień papieru ksero, kart drogowych, CMR i innych materiałów biurowych Wymagania: • Chęci do odbycia bezpłatnej 3 m-cznej praktyki • Pogodny sposób bycia • Znajomość zasad savoir – vivre i stosowanie ich w praktyce • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym • Doskonała znajomość pakietu MS Office w tym konieczna znajomość excel • Zaangażowanie i nastawienia na współpracę • Kultura osobista i komunikatywność • Wykształcenie minimum średnie Oferujemy: • Praktyki od poniedziałku do piątki w godzinach 8.00-16/ 9.00-17.00 • Szkolenie i wdrożenie pod okiem fachowej kadry • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez zdobywanie gruntownej wiedzy z branży TSL • Bardzo dobrą atmosferę Kontakt: Jeśli jesteś zainteresowany pracą prześlij swoje CV
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy - producenta podłóg, poszukujemy osób chętnych dołączyć do zespołu na stanowisko: Specjalista ds. Reklamacji Nr ref.: PDOR/2022 Miejsce pracy: Pruszcz Gdański Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie m.in.: ■ Rejestracja reklamacji, weryfikacja kompletności zgłoszeń reklamacyjnych; ■ Wprowadzanie danych do systemu; ■ Obsługa telefoniczna i e-mailowa partnerów handlowych w zakresie reklamacji; ■ Rozpatrywanie reklamacji logistycznych, administracyjnych, produkcyjnych; ■ Bieżąca współpraca z przedstawicielami handlowymi, przewoźnikami, pozostałymi członkami zespołu. Wymagania: ■ Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w dziale obsługi klienta; ■ Wykształcenie techniczne min. średnie, może być w trakcie studiów; ■ Znajomość języka angielskiego w stopniu min. średniozaawansowanym (znajomość będzie weryfikowana w trakcie rozmowy rekrutacyjnej); ■ Bardzo dobra obsługa komputera oraz pakietu MS Office; ■ Mile widziana znajomość programów SAP, Freshdesk ■ Dbałość o utrzymywanie wysokich standardów obsługi; ■ Dokładność i precyzyjność w pracy z dużą ilością danych; ■ Umiejętność analitycznego myślenia; ■ Samodzielność w działaniu, odpowiedzialność; Nasz klient oferuje: ■ Umowę o pracę; ■ Ciekawą pracę w dynamicznym, międzynarodowym zespole; ■ Możliwość rozwoju zawodowego, poznania międzynarodowych procesów logistycznych; ■ Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dopłatę do karty Multisport; Osoby zainteresowane i spełniające kryteria proszone są o przesłanie CV (z uwzględnieniem szczegółowego opisu dotychczas doświadczeń zawodowych) na adres: @ W tytule maila prosimy wpisać nr referencyjny: PDOR/2022