Sortowanie:
Znaleziony: 12 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Pruszcz Gdański
Technolog produkcji
Technolog produkcji
nowe Pruszcz Gdański 6 dni plecy

OCYNKONIA PÓŁNOC poszukuje kandydatki / kandydata na stanowisko:Technolog produkcjiMiejsce pracy: 83-020 Wocławy, ul. Gdańska 16 Region: pomorskieWymagania:  wykształcenie średnie  umiejętność czytania rysunku technicznego obsługa pakietu MS Office (WORD, EXCEL, OUTLOOK)dobra organizacja pracy, sumienność, odpowiedzialność Zadania na stanowisku:·         czuwanie nad ciągłością prawidłowego przebiegu procesu technologicznego poprzez kontrolę i nadzór nad jego przebiegiem·         zamawianie materiałów na produkcję·         sprawdzanie prawidłowości przygotowania materiałów do procesu cynkowania ogniowego·         zgłaszanie i nadzorowanie odbiorów jakościowych ocynkowanych materiałów·         wystawianie certyfikatów jakościFirma oferuje: pracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie  stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym)  możliwość rozwoju zawodowego  narzędzia biurowe, komputer, telefon etc. Aplikacje prosimy przesyłać klikając przycisk Aplikuj na dole ogłoszenia.lub w siedzibie firmyGillmet Sp. z o.o.Ul. Gdańska 16, 83-020 Wocławyofficeetgillmet.com.pl Tel. 505 044 707 (8.00-14.00 Pn.-Pt)

Specjalista ds. kadrowych
Specjalista ds. kadrowych
Pruszcz Gdański 7 dni plecy

Twoje obowiązki:Prowadzenie akt osobowych, w tym tworzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, zmianą i rozwiązywaniem stosunku pracyObsługa programu kadrowo-płacowego Optima oraz systemu RCPSporządzanie deklaracji zgłoszeniowych do ZUSWystawianie zaświadczeń o zatrudnieniuKorespondencja z urzędami/ instytucjami w sprawach pracowniczych (komornicy, ZUS itp.)Prowadzenie ewidencji czasu pracy i nieobecności (urlopy, zwolnienia lekarskie)Opracowywanie sprawozdawczości dla GUSMonitorowanie zmian zachodzących w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz zgodnie z nimi przygotowywanie projektów zmian w dokumentach wewnętrznych Wymagane kwalifikacje, kompetencje i doświadczenie zawodowe:Wykształcenie minimum średnieDoświadczenie w pracy w dziale kadrPraktyczna znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych w zakresie dotyczącym realizowanych obowiązkówZnajomość zasad prowadzenia akt osobowych i rejestrówObsługa programów kadrowo-płacowych (mile widziana Optima), programu Płatnik, pakietu MS OfficeUmiejętność organizacji pracy własnej i utrzymanie porządku w dokumentacjiZnajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem Oferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/B2BRozwój kompetencji specjalistycznychSystem premiowyUbezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkachMożliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznejKomfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurzeSpotkania integracyjnePrzyjazna i otwarta atmosfera pracy

Specjalista ds. pozyskiwania terenów inwestycyjnych
Specjalista ds. pozyskiwania terenów inwestycyjnych
Pruszcz Gdański 7 dni plecy

Krajowa Inicjatywa Energetyczna jest przedstawicielem międzynarodowego funduszu inwestycyjnego, specjalizującą się w wielkopowierzchniowych inwestycjach fotowoltaicznych, wiatrowychMamy profesjonalny zespół deweloperski, własne zaplecze budowlano–realizacyjne oraz biuro projektowe zajmujące się projektami PV. Jesteśmy pasjonatami naszej branży i jedną z nielicznych firm w Polsce, oferujących pełne spektrum rozwiązań fotowoltaicznych. Grupa Krajowa Inicjatywa Energetyczna jest obecna na europejskim rynku OZE od 2020 roku.Zdobyliśmy doświadczenie w budowie, rozwoju i zarządzaniu farmami słonecznymi w Polsce oraz , Belgii, Francji, Niemczech. W Polsce na początku pierwszego kwartału br. Projekt Krajowa Inicjatywa Energetyczna posiada w swoim portfolio 0,5 GW szacunkowej łącznej mocy projektów, na różnym etapie rozwoju.Stawiamy na współpracę i rozwój, dbamy o dobrą atmosferę pracy – tworzymy zgraną drużynę! Większościowymi udziałowcami to Polacy a kapitał jest własny. Krajowa Inicjatywa Energetyczna to ogniwo łączące inwestorów z zieloną energią.Wspiera perspektywiczne projekty, które zmieniają przemysł i pomagają budować niskoemisyjną gospodarkę.To połączenie potencjałów stwarza nam możliwość umocnienia naszej pozycji w branży OZE w Polsce i budowy roli znaczącego gracza na europejskim rynku - stabilność i dynamiczny rozwój firmy na najbliższe lata. Zapraszamy do drużyny Projekt Krajowa Inicjatywa Energetyczna! Działamy z dobrą energią.Zakres obowiązków;• pozyskiwanie terenów inwestycyjnych pod farmy fotowoltaiczne i magazyny energii na określonym terytorium (praca oparta o własny prospecting, w tym akwizycję D2D);• praca w terenie 3-4 dni w tygodniu (możliwe noclegi poza miejscem zamieszkania);• prowadzenie negocjacji z właścicielami terenów inwestycyjnych;• konsultowanie treści umów dzierżaw wewnątrz firmy;• zawieranie umów dzierżaw;• rozmowy z władzami gmin lub urzędnikami dot. planowanych inwestycji;• udział w spotkaniach działu pozyskiwania terenów inwestycyjnych i usprawnianiu procesów wraz z całym Zespołem;• regularne raportowanie postępu prac. Poszukiwane kompetencje• podstawowa wiedza w obszarze nieruchomości oraz odnawialnych źródeł energii,• czynne prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w samodzielnej pracy w terenie;• wytrwałość w dążeniu do celu, samodzielność w organizacji czasu pracy;• samodyscyplina, kreatywność oraz komunikatywność;• znajomość oprogramowania MS Office.Mile widziane;• doświadczenie w pozyskiwaniu gruntów pod inwestycje (ze szczególnym uwzględnieniem OZE);• znajomość geoportalu krajowego;• doświadczenie w samodzielnym pozyskiwaniu klientów (D2D).Oferujemy;• stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji w rozwijającej się branży OZE – rozwijaj razem z nami sektor OZE w Polsce!• wpływ na realizowane projekty, możliwości rozwoju i udziału w szkoleniach (wewnętrznych i zewnętrznych, branżowych i rozwojowych);• pozytywną kulturę pracy – stawiamy na przyjazną atmosferę i współpracę!• pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do karty sportowej,;• pogram poleceń pracowniczych – jeśli znasz kogoś, kto szuka pracy, chętnie z nim porozmawiamy, a Ty możesz zyskać gratyfikację finansową, czyli zyskują wszystkie strony!• możliwość udziału w akcjach charytatywnych – dzielimy się dobrem!

Pracownik biurowy (ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE) również dla absolwentów
Pracownik biurowy (ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE) również dla absolwentów
Pruszcz Gdański 12 dnia plecy

W związku z dynamicznym rozwojem, firma PHU KOSZAŁKA Sp. z o.o. zatrudni pracownika biurowego do oddziału w Pruszczu Gdańskim, ul. Kupiecka 2Jesteśmy dużym Przedsiębiorstwem Handlowym. Nasze oddziały rozmieszczone są w 12 miejscowościach w województwie pomorskim.Każda nowozatrudniona osoba ma przydzielonego opiekuna, który uczy, szkoli itp.Oczekujemy:- wykształcenie średnie,- pracowitość- dyspozycyjność- komunikatywność- podstawowa znajomość pakietu OfficeOferujemy:- umowę o pracę,- możliwość studiowania w systemie zaocznym,- pełne ubezpieczenie,- możliwość rozwoju i awansu- pracę w młodym dynamicznym zespoleCV ze zdjęciem należy załączyć w zakładce poniżej bądź przesłać na adres e-mail dostępny na naszej stronie: www.koszalka.pl w zakładce KARIERA

Praca w dziale rekrutacji/administracji -Pruszcz Gdański
Praca w dziale rekrutacji/administracji -Pruszcz Gdański
Pruszcz Gdański 30+ kilka dni temu

Poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko rekrutera / koordynatora w nowo powstałym biurze duńsko-polskiej firmy AtnService ApS w Prusczu Gdańskim. Nasza ciągle rozwijająca się firma specjalizuje się głównie w branży stalowej. Posiadamy zarówno miejsca pracy dla spawaczy, monterów, operatorów cnc (i więcej) jak i zlecenia na wykonywanie różnych zamówień. Poszukujemy osoby która początkowo zajmować się będzie głównie stroną rekrutacji (oraz koordynacją pracowników rozpoczynających pracę), następnie pracami administracyjnymi itp. Do wszystkiego wprowadzimy Cię na spokojnie:) Twój zakres obowiązków· rekrutacja pracowników,· współpraca oraz nadzór nad prawidłową realizacją projektów rekrutacyjnych,· umiejętność wykorzystania różnych kanałów rekrutacyjnych, stałe poszukiwanie nowych źródeł kandydatów,· selekcja aplikacji i procesowanie kandydatów zgodnie z polityką firmy,· zarządzanie i koordynacja wewnętrzną bazą kandydatówDużym atutem będzie doświadczenie w branży rekruterskiej. Wymogiem jest komunikatywny język agielski-mamy codzienne spotkania/rozmowy z koordynatorami w Danii i język angielski jest używany na codzień (chyba że porozumiewasz się po duńsku ;) Poszukujemy osoby komunikatywnej z pozytywnym nastawieniem do życia ;) Praca od poniedziałku do piątku (piątek przeważnie do 12:00) w centrum Pruszcza Gdańskiego.Umowa o pracę/umowa zlecenie/samozatrudnienie-dogadamy się. Wysokość wynagrodzenia będzie ustalana indywidualnie w zależności od doświadczenia itp.Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie cv lub/i kilku słów o sobie przez witrynę OLX lub na infoMAŁPAatnservice.dk (olx nie pozwala na wstawienie znaku emailowego) Będziemy kontaktować się z wybranymi osobami.

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
850000 zł
Pruszcz Gdański 30+ kilka dni temu

PREFEROWANY KONTAKT TELEFONICZNY Zatrudnię pracownika biurowego Godziny pracy Poniedziałek-piątek 8-16 lub 7-15

Pracownik biurowy z językiem niemieckim w dziale księgowości
Pracownik biurowy z językiem niemieckim w dziale księgowości
445000 zł
Pruszcz Gdański 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska:·         Weryfikacja i wprowadzanie dokumentów do programu Datev,·         Wystawianie niemieckich faktur,·         Kontakt z niemieckimi urzędami, bankami i kontrahentami,·         Rozwiązywanie niezgodności w dokumentach,·         Uzgadnianie rozrachunków.Wymagania:·         Doświadczenie na podobnym stanowisku z niemiecką dokumentacją,·         Znajomość j. niemieckiego na poziomie bardzo dobrym – warunek konieczny,·         Mile widziana znajomość zasad rozliczania w systemie planu kont,·         Mile widziana znajomość programu DATEV,·         Praktyczna znajomość pakietu MS Office,·         Dokładność i umiejętność analitycznego myślenia,·         Dobra organizacja pracy, elastyczność i otwartość na nowe wyzwania.Oferujemy:Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia,·         Pracę w 11-letniej firmie, zajmującej się budową instalacji elektrotechnicznych,·         Wsparcie niemieckiego biura rachunkowego i doradcy podatkowego,·         Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,·         Przyjazną i otwartą atmosferę pracy. Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij swoje CV i zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. W tytule maila wpisz nazwę stanowiska, na które aplikujesz. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane aplikacje. 

Zatrudnię asystentkę biurową Pruszcz Gdański
Zatrudnię asystentkę biurową Pruszcz Gdański
257000 zł
Pruszcz Gdański 30+ kilka dni temu

Jeśli szukasz stabilnej, rozwojowej pracy w której będziesz mógł/mogła doskonalić swoje umiejętności z zakresu administracji biurowej, to będzie idealna praca dla Ciebie.Prężnie działająca firma na rynku, zajmująca się dystrybucją kawy oraz pieczywa poszukuje osoby która:jest biegła w obsłudze MS Officeposiada umiejętność obsługi urządzeń biurowychma doświadczenie na podobnym stanowiskuma bardzo wysoką kulturę osobistąjest nastawiona na działaniewykazuje się inicjatywąjest bardzo komunikatywnalubi uczyć się nowych rzeczyzna język angielski w stopniu komunikatywnymjest punktualna i sumiennama doświadczenie w sprzedażyDo Twoich obowiązków będzie należało:tworzenie dokumentów wykorzystując pakiet MS Officeobsługa programów wewnętrznych firmypilnowanie obiegu faktur oraz płatnościwprowadzanie faktur i innych dokumentów do systemukontakt z klientami zewnętrznymidbanie o ład w biurze oraz porządek w dokumentachścisła współpraca z zarządem firmyskładanie zamówieńOferujemy:umowę o pracękonkurencyjne zarobkisystem premiowypracę w miłym i młodym zespolefajne warunki biuroweszkolenie z programów wewnętrznychprace od od pon.-pt. od 8-16Złóż swoją aplikację już dziś!

Terapeuta środowiskowy, pracownik socjalny, kurator społeczny
Terapeuta środowiskowy, pracownik socjalny, kurator społeczny
Pruszcz Gdański 30+ kilka dni temu

Fundacja poszukuje 4 terapeutów do prowadzenia wsparcia środowiskowego w Pruszczu Gdańskim. Zapraszamy do kontaktu: Osoby z doświadczeniem zawodowym jako terapeuta środowiskowy, pracownik socjalny, wychowawca MOW, domu dziecka, kurator sądowy itp. Oferujemy: - współpracę w oparciu o umowę o pracę/umowę zlecenie, - pracę w przyjaznej atmosferze, - elastyczne godziny pracy - możliwość pogodzenia z innymi obowiązkami zawodowymi; - wsparcie merytoryczne oraz techniczne; - godziny pracy do ustalenia. Prosimy o umieszczenie w wysyłanym CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”

Pracownik biurowy ds. obsługi reklamacji / Pruszcz Gdański
Pracownik biurowy ds. obsługi reklamacji / Pruszcz Gdański
Pruszcz Gdański 30+ kilka dni temu

Międzynarodowa firma - producent podłóg, poszukuje osób chętnych dołączyć do zespołu na stanowisko: Pracownik biurowy ds. obsługi reklamacji  Nr ref.: SOR/2022, Miejsce pracy: Pruszcz Gdański ZADANIA: * Rejestracja reklamacji, weryfikacja kompletności zgłoszeń reklamacyjnych; * Wprowadzanie danych do systemu; * Obsługa telefoniczna i e-mailowa partnerów handlowych w zakresie reklamacji (w języku angielskim); * Rozpatrywanie reklamacji logistycznych, administracyjnych, produkcyjnych; * Bieżąca współpraca z przedstawicielami handlowymi, przewoźnikami, pozostałymi członkami zespołu. WYMAGANIA: * Doświadczenie na podobnym stanowisku lub w dziale obsługi klienta; * Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (warunek konieczny);  * Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, mile widziane kierunki techniczne;  * Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office; * Dbałość o utrzymywanie wysokich standardów obsługi; * Dokładność i precyzyjność w pracy z dużą ilością danych; * Umiejętność analitycznego myślenia; * Samodzielność w działaniu, odpowiedzialność; * Mile widziana znajomość programów SAP, Freshdesk. OFERUJEMY: * Umowę o pracę; * Ciekawą pracę w młodym, dynamicznym, międzynarodowym zespole; * Możliwość rozwoju zawodowego, poznania międzynarodowych procesów logistycznych; * Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dopłatę do karty Multisport; Osoby zainteresowane i spełniające kryteria proszone są o przesłanie CV (z uwzględnieniem szczegółowego opisu dotychczasowych doświadczeń zawodowych) na adres: @ W tytule maila prosimy wpisać nr referencyjny: SOR/2022

Praktykantka / Praktykant w Dziale Administracji
Praktykantka / Praktykant w Dziale Administracji
32006000 zł
Pruszcz Gdański 30+ kilka dni temu

Z powodzeniem działamy na rynku usług TSL od 1989 roku. Jesteśmy jednym z czołowych, polskich operatorów logistycznych, oferujących kompleksowe rozwiązania w zakresie frachtu drogowego, spedycji morskiej, usług celnych oraz logistyki. W związku z naszym dynamicznym rozwojem, poszukujemy kandydatów do obycia praktyk/stażu Praktykantka/Praktykant w Dziale Administracji (Recepcja firmy transportowej) Miejsce pracy: Pruszcz Gdański Zadania: • Kompleksowa wsparcie w obsłudze recepcji w firmie transportowej • Utrzymywanie porządku na recepcji • Przygotowanie poczty wysyłkowej • Segregacja i wprowadzenie poczty przychodzącej do plików excel • Dbałość o poprawny obieg dokumentów w firmie • Obsługa gości (przygotowanie kawy, herbaty) • Odbieranie telefonów, przekierowanie do odpowiednich osób • Obsługa maila- drukowanie faktur, odpowiadanie na wiadomości • Przygotowanie tabel w plikach excel • Przygotowanie zamówień papieru ksero, kart drogowych, CMR i innych materiałów biurowych Wymagania: • Chęci do odbycia bezpłatnej 3 m-cznej praktyki • Pogodny sposób bycia • Znajomość zasad savoir – vivre i stosowanie ich w praktyce • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym • Doskonała znajomość pakietu MS Office w tym konieczna znajomość excel • Zaangażowanie i nastawienia na współpracę • Kultura osobista i komunikatywność • Wykształcenie minimum średnie Oferujemy: • Praktyki od poniedziałku do piątki w godzinach 8.00-16/ 9.00-17.00 • Szkolenie i wdrożenie pod okiem fachowej kadry • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez zdobywanie gruntownej wiedzy z branży TSL • Bardzo dobrą atmosferę Kontakt: Jeśli jesteś zainteresowany pracą prześlij swoje CV

Specjalista ds. obsługi reklamacji / Pruszcz Gdański
Specjalista ds. obsługi reklamacji / Pruszcz Gdański
Pruszcz Gdański 30+ kilka dni temu

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy - producenta podłóg, poszukujemy osób chętnych dołączyć do zespołu na stanowisko: Specjalista ds. Reklamacji Nr ref.: PDOR/2022 Miejsce pracy: Pruszcz Gdański Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie m.in.: ■ Rejestracja reklamacji, weryfikacja kompletności zgłoszeń reklamacyjnych; ■ Wprowadzanie danych do systemu; ■ Obsługa telefoniczna i e-mailowa partnerów handlowych w zakresie reklamacji; ■ Rozpatrywanie reklamacji logistycznych, administracyjnych, produkcyjnych; ■ Bieżąca współpraca z przedstawicielami handlowymi, przewoźnikami, pozostałymi członkami zespołu. Wymagania: ■ Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w dziale obsługi klienta; ■ Wykształcenie techniczne min. średnie, może być w trakcie studiów; ■ Znajomość języka angielskiego w stopniu min. średniozaawansowanym (znajomość będzie weryfikowana w trakcie rozmowy rekrutacyjnej); ■ Bardzo dobra obsługa komputera oraz pakietu MS Office; ■ Mile widziana znajomość programów SAP, Freshdesk ■ Dbałość o utrzymywanie wysokich standardów obsługi; ■ Dokładność i precyzyjność w pracy z dużą ilością danych; ■ Umiejętność analitycznego myślenia; ■ Samodzielność w działaniu, odpowiedzialność; Nasz klient oferuje: ■ Umowę o pracę; ■ Ciekawą pracę w dynamicznym, międzynarodowym zespole; ■ Możliwość rozwoju zawodowego, poznania międzynarodowych procesów logistycznych; ■ Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dopłatę do karty Multisport; Osoby zainteresowane i spełniające kryteria proszone są o przesłanie CV (z uwzględnieniem szczegółowego opisu dotychczas doświadczeń zawodowych) na adres: @ W tytule maila prosimy wpisać nr referencyjny: PDOR/2022

Filtr