Sortowanie:
Znaleziony: 8 ogłoszenie w kategorii Przedstawiciel handlowy w Pruszcz Gdański
Sprzedawca, obsługa klienta - wolne weekendy
Sprzedawca, obsługa klienta - wolne weekendy
nowe Pruszcz Gdański 2 dnia plecy

Sklep stacjonarny z gotowymi posiłkami znanego Cateringu Dietetycznego poszukuje pracowników. Jesteśmy sami w sobie marką, która bardzo dynamicznie rozwija się na terenie Polski. Do punktu na terenie Stoczni Gdańskiej, w którym nasi klienci mogą zakupić gotowe tacki z jedzeniem oraz zjeść ciepły posiłek na miejscu, poszukujemy sprzedawcy/osoby do obsługi klientów.Praca jest łatwa i przyjemna, w wolniejszych chwilach można czytać czy uczyć się na studia. Jeśli kontakt z klientem jest tym co lubisz, chcesz zarobić i jednocześnie mieć czas na naukę, zapraszamy do naszej ekipy!Jeżeli jesteś osobą pełną energii, pozytywną i odpowiedzialną, dołącz do Nas!Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-16:00.Miejsce pracy: lokal na terenie Stoczni GdańskiejZakres obowiązków:obsługa klientów, zarówno przy kasie jak i na sali (wydawanie dań, nakładanie z bemarów, przyjmowanie zamówień),obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego,drobne pomoce na kuchni (obsługa pieca do podgrzewania, frytownicy itp.)utrzymywanie czystości na stanowisku pracy oraz miejsc przynależnych (toalety, magazynek, zaplecze, sala).Wymagania:książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych,czynne prawo jazdy kat. B,doświadczenie na podobnym stanowisku,umiejętności komunikacyjne,wysoka kultura osobista,pozytywne nastawienie, energiczność,dobra organizacja pracy własnej,samodzielność,mile widziany status ucznia/studenta,mile widziana znajomość języka angielskiego.Oferujemy:praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 16:00,stawka od 27,70 BRUTTO/h na początek (uczniowie/studenci brutto=netto),okres próbny umowa zlecenie,po okresie próbnym zatrudnienie na podstawie kontraktu B2B (możliwość skorzystania z usług księgowych na preferencyjnych warunkach),zatrudnienie dla ucznia/studenta na podstawie umowy zlecenie,system premiowy,gwarantujemy pełne przeszkolenie i wprowadzenie do wykonywanej pracy,obiad pracowniczy,możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenie na zdrowie i życie,możliwość zakupu karty Multi Sport.Prosimy o wysyłanie aplikacji wraz z załączonym CV. Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje, jednocześnie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Prosimy o zamieszczenie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z RODO: ''Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Sprzedawca JYSK Pruszcz Gdański (3/4 etatu)
Sprzedawca JYSK Pruszcz Gdański (3/4 etatu)
Pruszcz Gdański 3 kilka dni temu

Lubisz sprzedaż? Chcesz wraz ze swoim zespołem zapewniać najlepszą obsługę klienta? Odnajdujesz się w dynamicznym środowisku?Jeśli Twoje odpowiedzi brzmią tak, to może JESTEŚ osobą, której właśnie szukamy!CO OFERUJEMYDołączysz do firmy znajdującej się w gronie najlepszych pracodawców w Polsce. Jesteśmy dynamiczną organizacją ze skandynawskimi korzeniami, wieloma możliwościami rozwoju i świetną atmosferą pracy, w której Twój głos ma znaczenie.Dodatkowo otrzymujesz:Możliwość rozwoju w oparciu o jasną ścieżkę kariery – 80% stanowisk kierowniczych obejmują pracownicy z awansów wewnętrznych.  Dowiedz się więcej tutaj.Jasny system wynagradzaniaKonkurencyjny system premiowania oparty na wynikach sprzedażowychWewnętrzne konkursy z atrakcyjnymi nagrodamiElastyczny harmonogram pracy20% rabatu pracowniczego na zakup produktów we wszystkich sklepach JYSK i spółkach Lars Larsen GroupAtrakcyjne benefity, m.in. finansowe świadczenia świąteczne, wolna Wigilia, prywatna opieka medyczna, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego NNW, atrakcyjna oferta wynajmu domków letniskowych w DaniiMożliwość angażowania się w działania społeczne i employer brandingowe (Klub Biegaczy JYSK, akcje charytatywne, akcje wizerunkowe)Finansowe nagrody jubileuszowe CZYM BEDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆBędziesz obsługiwać klientów zgodnie z obowiązującymi w naszych sklepach standardami ioraz z wykorzystaniem wiedzy o produktachWspólnie z zespołem będziesz realizować cele sprzedażoweBędziesz dbać, aby sklep był  atrakcyjny dla klientów – w 100% czysty i dobrze wypełniony odpowiednimi produktamiBędziesz uczestniczyć w dostawach: rozpakowywaniu i rozkładaniu towaru, zarówno w magazynie jak i w sklepieBędziesz mieć możliwość zwiększania swoich kompetencji oraz wzięcia odpowiedzialności za własny obszar/dział w sklepiePoznaj jednego z naszych Sprzedawców i dowiedz się, jakim pracodawcą jesteśmy tutaj..CZEGO OCZEKUJEMYOtwartości na innych, podejmowania inicjatywy oraz umiejętności zapewnienia naszym klientom najlepszego doświadczenia i obsługi podczas zakupówUmiejętności komunikacyjnych w relacjach z innymi oraz entuzjazmu w kontaktach z klientamiOtwartości na współpracę i wzajemną pomoc w zespole dla osiągania jak najlepszych wynikówNastawienia na osiąganie celówOtwartego podejścia do różnorodności oraz elastyczności: zarówno pod względem zadań, jak i harmonogramu pracyChęci ciągłego uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacjiGotowości do pracy w godzinach otwarcia naszych sklepów w tym w soboty i w  niedziele handloweUWAŻASZ, ŻE TO PRACA WŁAŚNIE DLA CIEBIE? Aplikuj już dziś!Szczegóły dotyczące procesu rekrutacyjnego znajdziesz tutaj.O NASWierzymy, że pracownicy są kluczem do naszego sukcesu, od momentu kiedy otworzyliśmy pierwszy sklep w 1979 roku do chwili obecnej, kiedy posiadamy ponad 3300 sklepów na świecie. Dlatego oferujemy stały rozwój i możliwości awansu. Doceniamy i nagradzamy zaangażowanie oraz wysiłek naszych pracowników. Nasze trzy podstawowe wartości JYSK - kupiec, kolega i duch firmy - określają zachowania i postawę, jakich oczekujemy od siebie nawzajem. Ufamy sobie i wierzymy w delegowanie odpowiedzialności.JYSK ceni wszystkich, bez względu na wiek, tożsamość płciową, rasę, orientację seksualną, sprawność fizyczną lub umysłową, pochodzenie etniczne i doświadczenie. Wspólnie dbamy o naszą kulturę różnorodności, która zachęca, wspiera i celebruje różnorodne głosy naszych pracowników. Ponieważ wspaniała mieszanka umysłów, talentów i wyjątkowych osobowości czyni nas silniejszym zespołem.Chcesz uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę kariera JYSK.

RTV EURO AGD - Doradca Klienta, Pruszcz Gdański
RTV EURO AGD - Doradca Klienta, Pruszcz Gdański
Pruszcz Gdański 6 dni plecy

OPISLUBISZ SPRZEDAŻ? ROZWIJAJ JĄ Z NAMI! Zatroszcz się o naszych klientów i jako DORADCA KLIENTA przejmij odpowiedzialność za: ·       profesjonalny kontakt z naszymi klientami oraz pomoc w wyborze sprzętów AGD/ RTV,·       udzielanie kompleksowej informacji na temat oferowanych produktów,·       estetyczną ekspozycję towaru w salonie i komfortowe warunki zakupów,·       realizację wyników sprzedażowych.Zyskaj:·       stabilną i pewną pracę na etat, w miejscu, w którym dobra atmosfera to codzienność, ·       dwuskładnikowe wynagrodzenie: pensja + premia (bez limitu!) za osiągane wyniki,·       profesjonalny system szkoleń, który pozwoli Ci nabyć niezbędną wiedzę i kompetencje do pracy,·       atrakcyjny pakiet benefitów, który pozwoli Ci zadbać o zdrowie, ubezpieczyć się na życie, uprawiać sport (karta MultiSport, firmowy Klub Biegacza, Klub Rowerzysty), zyskać bonus finansowy za polecenia do pracy,·       zespół, na który możesz liczyć – lubimy się i wspieramy, bo łączą nas ludzie,·       ciekawe doświadczenie i pracę, w której każdy dzień jest inny. W pracy przyda Ci się:·       autentyczna pasja do pracy z innymi ludźmi – budowanie relacji to podstawa w tej pracy,·       chęć i gotowość do ciągłej nauki oraz realizacji wyników,·       zaangażowanie i dobra energia do działania,·       minimum średnie wykształcenie. Brzmi dobrze? Aplikuj!

Specjalista ds. sprzedaży osłon okiennych.
Specjalista ds. sprzedaży osłon okiennych.
Pruszcz Gdański 10 dni plecy

Centrum Żaluzji i Rolet Rolltex Spółka Cywilna - lokalny lider w branży wewnętrznych i zewnętrznych osłon okiennych oraz zadaszeń tarasów w związku z nieustannym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko :Specjalista ds. sprzedaży osłon okiennych.Miejsce pracy : Trójmiasto i okolice (praca w terenie).Jeżeli chcesz pracować w młodym, ambitnym oraz dynamicznym zespole, to ta oferta jest dla Ciebie.Co Cię czeka?Spotkania z klientami, którzy chcą zakupić produkty firmy takie jak rolety wewnętrze/ rolety zewnętrze, firany, zasłony, markizy, pergole czy moskitiery, które zostaną wcześniej umówione przez nasze biura sprzedaży,Badanie potrzeb klienta, przygotowanie wyceny, przedstawienie oferty,Dokonanie dokładnych pomiarów,Zawieranie umów,Kontrola nad poprawnością realizacji zleceń,Realizowanie planów sprzedażowych,Raportowanie wyników,Czym masz się wykazać?Wykształceniem min. średnim,Dobrą organizacją pracy i skrupulatnością,Wysoką kulturą osobistą,Zdolnością szybkiego uczenia się,Umiejętnością obsługi komputera,Dyspozycyjnością,Samodzielnością oraz inicjatywą,Zapałem i otwartością,Prawem jazdy kat. B,Mile widziane będą osoby z doświadczeniem w sprzedaży w sektorze b2c oraz osoby z branży.Co w zamian?Szkolenie, podczas którego nauczymy Cię wszystkiego co niezbędne,Wynagrodzenie podstawowe + prowizja od sprzedaży,Auto służbowe, również do celów prywatnych,Wszystkie niezbędne narzędzia do wykonywania swoich firmowych obowiązków,Praca u lidera w branży,Szkolenia branżowe, rozwój osobisty,Polisa ubezpieczeniowa, karta MultiSport,Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem formularza kontaktowego serwisu OLX. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.W CV proszę zawrzeć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez "Centrum Żaluzji i Rolet Rolltex Spółka Cywilna" w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Przedstawiciel handlowy ds. OZE
Przedstawiciel handlowy ds. OZE
Pruszcz Gdański 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZadania: -Pozyskiwanie klienta, oraz doradztwo przy doborze instalacji fotowoltaicznych, pomp ciepła, stacji ładowania EV do realnych potrzeb klienta. -Prowadzenie negocjacji handlowych. -Realizowanie wyznaczonych celów. -Dbanie o dobre imię i renomę pracodawcy Oferujemy: -Wysokie wynagrodzenie uzależnione tylko od zaangażowania i wyników sprzedaży. -Bezkonkurencyjny i kompleksowy produkt oparty o TOP 10 najlepszych producentów na świecie. -Najlepsze ceny na rynku. Współpraca ze sprawdzonymi i dużymi dostawcami daje możliwość oferowania o wiele lepszych cen niż konkurencja. System wynagrodzeń prowizyjny, nie ma górnego pułapu. Zarobki 5-15k miesięcznie u nas to standard, jeśli tylko jesteś nastawiony na realizację celów, oraz dbasz o dobre relacje z klientem. Współpraca z nami opiera się na zatrudnieniu w oparciu o umowę zlecenie, lub kontrakt B2B

Doradztwo energetyczne - klient biznesowy
Doradztwo energetyczne - klient biznesowy
Pruszcz Gdański 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDoradca klienta biznesowego w sektorze energetycznym Pracuj z najlepszymi – jako jedyni posiadamy bezkonkurencyjne, oraz kompleksowe rozwiązania obniżające koszty energii elektrycznej i gazu w przedsiębiorstwach (tych małych, oraz dużych). Posiadamy ugruntowaną pozycję w swojej branży i rozpoznawalną markę. Oferujemy wsparcie merytoryczne i szkoleniowe przez cały okres współpracy, Back office, wszystkie niezbędne narzędzia informatyczne do kalkulacji oferty, oraz CRM do zarządzania bazą klientów Jeśli jesteś ambitny, stawiasz na rozwój osobisty, posiadasz doświadczenie w sprzedaży produktów w sektorze bankowym, energetycznym lub telekomunikacyjnym, to ta praca jest właśnie dla Ciebie – i chętnie przyjmiemy Cię do naszego zespołu. Zakres obowiązków: • pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych • zawieranie umów, oraz prowadzenie negocjacji sprzedażowych • promowanie i sprzedaż produktów uzupełniających (w naszej ofercie posiadamy również instalacje fotowoltaiczne, pompy ciepła, ładowarki, oraz stacje ładowania EV System wynagrodzeń prowizyjny, nie ma górnego pułapu. Zarobki 5-15k miesięcznie u nas to standard, jeśli tylko jesteś nastawiony na realizację celów, oraz dbasz o dobre relacje z klientem. Współpraca z nami opiera się na zatrudnieniu w oparciu o umowę zlecenie, lub kontrakt B2B

Ekspedientka, sprzedawca, kasjer - dorywczo,
Ekspedientka, sprzedawca, kasjer - dorywczo,
54000 zł
Pruszcz Gdański 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy osobę uczącą się, studentkę do małego osiedlowego sklepu.Praca znajduje się w Pruszczu Gdańskim na osiedlu Wschód.Praca dorywcza w sklepie, w niektóre dni w tygodniu.Zapraszamy.Chętnych prosimy o przesłanie CV, lub kontakt telefoniczny po godzinie 12.

Agent ds. nieruchomości - Dołącz do nas!
Agent ds. nieruchomości - Dołącz do nas!
Pruszcz Gdański 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMANUFAKTURA NIERUCHOMOŚCI TRÓJMIASTO to nowoczesne i dynamicznie rozwijające się biuro, które specjalizuje się kompleksowym pośrednictwem w obrocie nieruchomościami w Gdańsku, Gdyni i Sopocie. Naszą misją jest zmiana sposobu postrzegania pracy agentów nieruchomości, a celem zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta. Jesteśmy zdeterminowani na sukces. Stawiamy na ciągły rozwój. W naszej firmie czekają dwa stanowiska na kogoś, kto chce zarabiać duże pieniądze, nie boi się wyzwań i jest zmotywowany do działania. OFERUJEMY: ⦁ dogodną lokalizację miejsca pracy w Gdańsku Wrzeszczu ⦁ stabilne warunki zatrudnienia ⦁ atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne ⦁ pełny zakres narzędzi niezbędnych do należytego wykonywania obowiązków ⦁ cykl szkoleń przygotowujący do pracy agenta, a także stałe wsparcie merytoryczne ⦁ rozbudowany system motywacyjny ⦁ najwyższe standardy pracy i partnerską relację w zespole ⦁ możliwość nieustannego rozwoju i poszerzania własnych kompetencji OCZEKUJEMY: ⦁ dyspozycyjności, komunikatywności i zaangażowania ⦁ pewności siebie, a także odporności na stres ⦁ wysokiej kultury osobistej, samodzielności, a także odpowiedzialności ⦁ umiejętności obsługi urządzeń biurowych ⦁ umiejętności pracy w zespole oraz skutecznego zarządzania czasem ⦁ wykształcenia co najmniej średniego ⦁ doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku lub w zakresie obsługi klienta ⦁ prawo jazdy kat. B + samochód ZAKRES OBOWIĄZKÓW: ⦁ pozyskiwanie nowych ofert sprzedaży/wynajmu, a także zleceń dotyczących zakupu nieruchomości ⦁ przygotowywanie profesjonalnych ofert sprzedaży/wynajmu nieruchomości ⦁ odbywanie prezentacji nieruchomości ⦁ przeprowadzanie negocjacji ⦁ współpraca z partnerami (tj. doradca kredytowy, notariusz, fotograf etc.) ⦁ przygotowywanie i organizacja transakcji sprzedaży/zakupu/wynajmu ⦁ stały kontakt z klientami oraz budowanie trwałych relacji w oparciu o zaufanie ⦁ realizacja planów sprzedażowych i biznesowych ⦁ współtworzenie misji, wizji oraz firmowej hierarchi wartości Jeśli jest osobą ambitną i chcesz samodzielnie wyznaczyć limit swoich dochodów to praca idealna dla Ciebie! Swoje CV wyślij na adres: @ Do zobaczenia!

Filtr