Sortowanie:
Znaleziony: 4 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Przasnysz
Staż administracyjno - biurowy Novdom
Staż administracyjno - biurowy Novdom
nowe Przasnysz 6 dni plecy

Zapraszamy do rekrutacji na staż dla spełniających warunki Urzędu Pracy (staż dla osób bezrobotnych).Zakres czynności:archiwizacja dokumentacjiprowadzenie wewnętrznych rejestrów w dziale (xls, system CRM)umawianie klientówprzygotowywanie dokumentacjikoordynowanie spraw związanych z odbiorem mieszkańrejestracja spraw klientówprace biurowe. Podstawowe, formalne warunki kwalifikacyjne do stażu:wiek do 30 latstatus bezrobotnego (zarejestrowanie w Urzędzie pracy) - inne szczegółowe warunki zamieszczone są na stronie Urzędu pracy i zachęcamy do zapoznania się z nimi, zwłaszcza osoby długotrwale bezrobotne.dodatkowo wybranych kandydatów zaprosimy na rozmowę rekrutacyjną. Wymagania:dobra umiejętność obsługi MS Office (Exel, Word, Power Point)prawo jazdy kat. Bpreferowany kierunek wykształcenia: prawo, zarządzanie nieruchomościami, administracjamile widziana znajomość AutoCADZachęcamy do sprawdzenia warunków szczegółowych na stronie Urzędu Pracy.Planujemy staż na 3 mce. Po tym czasie Novdom oferuje zatrudnienie na 3 kolejne miesiące.

Pełnomocnik - Akty Notarialne - zlecenie
Pełnomocnik - Akty Notarialne - zlecenie
Przasnysz 6 dni plecy

Poszukujemy osoby wspierającej w naszej organizacji proces przenoszenia prawa własności (po zakupie mieszkań). Umowa zlecenie.Dwie lokalizacje (do wyboru w formularzu) Przasnysz lub CiechanówDo zadań należy:Zawieranie umów przeniesienia prawa własności w kancelarii notarialnej.Archiwizacja umów przeniesienia prawa własności (aktualizacja zestawienia .xls oraz zamieszczanie skanów umów na wewnętrznym dysku Spółki).Pozyskiwanie ankiet satysfakcji klienta Spółka zapewnia przygotowanie kompletu dokumentów i wdrożenie w proces przenoszenia prawa własności.Osoba realizująca ww zadania uzyska stosowne pełnomocnictwa oraz zostanie wyposażona w niezbędne narzędzia pracy (laptop i telefon).Przewidywana praca w okresie maj - czerwiec.Zaangażowanie:maj - czerwiec (ok. 70 aktów)Rozliczenie za każdy akt 40 zł /nettoWymagania:umiejętność analizowania i rozumienia dokumentów formalno - prawnychmile widziane doświadczenie na rynku nieruchomości w roli: agenta/ doradcy handlowego w biurze sprzedaży / zarządcy nieruchomościmile widziane wykształcenie prawne lub administracyjnepunktualność, dokładność, komunikatywność, wysoka kultura osobistadyspozycyjność: 8:00-16:00; plan spotkań podawany z tygodniowym wyprzedzeniemnienaganna prezencjaobycie w obsłudze klienta

Specjalista ds. Administracyjnych
Specjalista ds. Administracyjnych
Przasnysz 12 dnia plecy

Twój zakres obowiązków:prowadzenie gospodarki magazynowej w zakresie magazynu narzędzi i odzieży roboczej, administracji i marketingu, zgodnie ze standardami określonymi przez Spółkę,tworzenie i wdrażanie zasad i regulaminów dotyczących gospodarki magazynowej.zapewnienie porządku w magazynach oraz zapewnienie zgodności stanów magazynowych z dokumentacją.zapewnienie obsługi floty samochodowej w zakresie szkód, napraw, bieżącej eksploatacji i rozliczeń z użytkownikami.wykonywanie drobnych napraw w siedzibie firmy i biurach terenowych oraz koordynowanie większych napraw i remontów.realizowanie zleceń w systemie "support" zgodnie z  ustalonym zakresem lub przydzielonych przez przełożonego.uczestniczenie w procesie inwentaryzacji wyposażenia Nasze wymagania:Praktyczna znajomość obsługi komputera i oprogramowania MS Office - poziom użytkownikaZnajomość ogólnych zasad funkcjonowania biuraZnajomość obsługi urządzeń biurowych. Prawo jazdy kat. B poparte praktykąUmiejętność wykonywania drobnych naprawUmiejętność planowania i organizacji pracyMile widziane orzeczenie o niepełnosprawności.

Specjalista ds. obsługi klienta - jęz. niemiecki
Specjalista ds. obsługi klienta - jęz. niemiecki
875000 zł
Przasnysz 30+ kilka dni temu

Twoje zadania:• obsługa klientów zagranicznychprowadzenie analiz sprzedażyprzygotowywanie dokumentów handlowych zgodnie z przyjętymi zasadamibudowanie pozytywnych relacji z klientem i dbałość o najwyższe standardy obsługi klientaaktywne identyfikowanie potrzeb klientów oraz przedstawianie im kreatywnej ofertydążenie do osiągnięcia wyznaczonych celów sprzedażowychNasze oczekiwania:znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmiezaangażowanie i determinacja w realizacji powierzonych zadańbiegła obsługa komputera ( w tym bardzo dobra znajomość MS Excel)obsługa podstawowych urządzeń biurowychotwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkichpraktyczna znajomość zasad sprzedaży i dystrybucjiNasza oferta to :ciekawa praca w firmie o ugruntowanej pozycjimożliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowegozatrudnienie w oparciu o umowę o pracęstabilne warunki zatrudnieniaatrakcyjne wynagrodzenieniezbędne narzędzia pracydodatkowe benefityOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Polbram Steel Group sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Kleszewo 44, 06-100 Pułtusk. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Filtr