Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Suchy Las
Młodszy specjalista ds. transport
Młodszy specjalista ds. transport
nowe Suchy Las 7 dni plecy

Opis stanowiska:Jesteś studentem logistyki lub zarządzania i chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w dynamicznie rozwijającej się branży? Dołącz do naszego zespołu w dziale transportu i planowania!Zakres obowiązków:Planowanie i optymalizacja tras transportowych.Organizacja regularnych serwisów i przeglądów floty.Zarządzanie kierowcami i monitorowanie ich pracy.Współpraca z zespołem logistycznym w zakresie ustalania harmonogramów dostaw.Koordynacja dostaw i odbiorów z klientami.Dodatkowe obowiązki:Monitorowanie stanu technicznego pojazdów i zarządzanie dokumentacją floty.Rozwiązywanie bieżących problemów logistycznych i operacyjnych.Analiza danych z systemów GPS i tworzenie raportów efektywności tras.Negocjowanie warunków współpracy z dostawcami usług transportowych.Utrzymywanie relacji z klientami i dostawcami w celu zapewnienia wysokiej jakości usług.Wymagania:Student kierunku logistyka, zarządzanie lub pokrewnego.Dobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.Zdolność do pracy w zespole.Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów.Gotowość do pracy w godzinach 8-16 w siedzibie naszego biura.Oferujemy:Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży transportowej.Pracę w przyjaznym zespole specjalistów.Atrakcyjne warunki stażu z możliwością zatrudnienia po jego zakończeniu.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV) za pośrednictwem portalu OLX.

Asystent - Młodszy Specjalista z zakresu prawa i finansów
Asystent - Młodszy Specjalista z zakresu prawa i finansów
Suchy Las 13 dnia plecy

Dogmat Systemy Services - jesteśmy firmą rodzinną, od ponad 23 lat z ponad przeciętną skutecznością zarządzamy wierzytelnościami Instytucji Finansowych oraz firm z sektora MŚP.Aktualnie do naszego Zespołu poszukujemy STUDENTKĘ lub STUDENTA, na stanowisko:Asystenta - Młodszego Specjalisty z zakresu prawa i finansówMiejsce pracy: Suchy LasJeśli jesteś młodą osobą, która lubi liczby i prawne zagadnienia i dodatkowo lubi rozmawiać z ludźmi, jesteś asertywna i jasno określasz granice, a przy tym budujesz dobre relacje – to będzie rola dla Ciebie!Szukamy u Ciebie również odpowiedzialności, systematyczności i dobrej organizacji pracy.Twój zakres obowiązków:wprowadzanie danych do systemuewidencjonowanie i rozliczanie wpłatgenerowanie dokumentów z systemuwyjaśnianie niezgodności dotyczących saldewidencjonowanie zleceń w systemiewspółpraca z Zespołem, realizowanie zleconych zadańwsparcie działu prawnego w rozmowach z sądami (ustalanie statusu procesowanych spraw)Nasze wymagania:zdolność do samodzielnego prowadzenia spraw, dobra organizacja pracyumiejętność pracy w Zespoledobra znajomość programu Word i Excelstatus studentagotowość do pracy w naszym biurze w Suchym LesieZa Twoją pracę oferujemy:zatrudnienie w stabilnej firmie rodzinnej z ponad 23-letnim doświadczeniemzatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepraca w wymiarze od 5-8 h dziennie, do 5 dni w tygodniupracę pełną wyzwańprzekazanie sporej dawki pożytecznej wiedzy z zakresu prawa i finansówmożliwość dołączenia do programu Benefit SystemsMiło nam będzie jeżeli dołączysz do nas!Poznaj nas odwiedzając naszą stronę www.dogmatsystemy.plDogmat Systemy Services Sp. z o.o. ul. Powstańców Wielkopolskich 2, 62-002 Suchy Las tel. 061 651 20 20

Asystent/ka Zarządu
Asystent/ka Zarządu
780000 zł
Suchy Las 30+ kilka dni temu

Dołącz do zespołu ponad 3000 wyjątkowych ludzi tworzących markę Apart. Apart to polska marka obecna na rynku od ponad czterech dekad. Od lat pozostajemy na pozycji lidera w branży jubilerskiej. Rozwijamy się jako firma i równocześnie dbamy o rozwój naszych Pracowników. Oprócz ponad 200 salonów w najlepszych lokalizacjach w Polsce, posiadamy również nowoczesne zaplecze produkcyjne, serwisowe i magazynowe.Aktualnie poszukujemy ambitnej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko:Asystent/ka Zarządu Twój zakres obowiązków:efektywne wsparcie Zarządu w codziennej pracyprowadzenie kalendarza spotkań Zarządu oraz organizacja spotkańorganizowanie podróży służbowych Zarządukoordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacjiprofesjonalne reprezentowanie biura i dbanie o dobry wizerunek firmyNasze wymagania:minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowiskuzdolności organizacyjnesamodzielność w działaniuumiejętność współdziałania oraz pracy pod presją czasuwysoka kultura osobistabardzo dobra znajomość pakietu MS Office i Outlookznajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1To oferujemy:pracę na stanowisku dającym możliwość wykorzystania i rozwinięcia posiadanych umiejętności w firmie o stabilnej pozycji na rynkupracę pełną wyzwań, dającą możliwość zdobycia nowych doświadczeń i kwalifikacjiwynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczeniastabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracęzniżki na firmowe produkty i usługipreferencyjne pożyczkiparking dla pracownikówpreferencyjne warunki ubezpieczenia na życiepreferencyjne warunki ubezpieczenia medycznego dodatkowe świadczenia socjalnekarta sportowa na preferencyjnych warunkach biblioteka firmowa

Pedagog Specjalny
Pedagog Specjalny
Suchy Las 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPubliczne Liceum Ogólnokształcące im.Romka Strzałkowskiego poszukuje osoby na stanowisko: PEDAGOG SPECJALNY Oczekiwania: - ukończenie studiów kierunkowych - doświadczenie pracy z dziećmi - kreatywność - otwartość i komunikatywność Warunki: - szkoła w Suchym Lesie, ul.Akacjowa 3 - ilość godzin = 30 h/tydzień - umowa o pracę - ubezpieczenie medyczne - dofinansowanie do karty sportowej Prosimy wraz ze swoim CV przesłać także klauzulę dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji, umieszczając na CV poniższą treść: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Asystent ds. Produktu w Dziale Handlowym
Asystent ds. Produktu w Dziale Handlowym
Suchy Las 30+ kilka dni temu

O nas Gomez to multibrandowe salony stacjonarne i internetowy dom mody gomez.pl oferujące odzież, obuwie, torebki i akcesoria najlepszych marek premium na świecie. W naszej ofercie znajdziecie najnowsze kolekcje marek takich jak: Red Valentino, Michael Kors, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Guess, Liu Jo, Calvin Klein, Pinko, Versace, Lagerfeld, Lauren Ralph Lauren, Lacoste i inne. Wierzymy, że ubranie jest integralną częścią każdego z nas – jest odzwierciedleniem naszej osobowości i charakteru. Kochamy modę i żyjemy nią. Chcemy wciągać naszych klientów i pracowników w pełną przygód podróż po stolicach mody na całym świecie, najnowszych trendach i nowatorskim designie. Wciąż nam mało, dlatego cały czas się rozwijamy powiększając ofertę o nowe marki i zmieniamy salony, bo dbamy o najwyższy komfort naszych klientów. Twój zakres obowiązków: Tworzenie zestawień i analiz produktowych; Kontrola i monitoring rynku; Wprowadzanie danych do systemu; Domawianie produktów; Zarządzanie ceną; Przygotowywanie akcji rabatowych; Wsparcie działu handlowego w procesach zarządzania produktami; Współpracą z pozostałymi działami w firmie (marketing, magazyn, salony stacjonarne). Nasze wymagania: Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności programu Excel); Dokładność i skrupulatność; Zdolności organizacyjne; Umiejętność pracy w zespole; Umiejętność analitycznego myślenia; Doświadczenie w pracy w salonie odzieżowym (warunek konieczny); Dodatkowym atutem będzie zainteresowanie modą. Oferujemy: pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; proces adaptacji pod kierunkiem Lidera zespołu; możliwość dalszego rozwoju w ramach struktur organizacyjnych GOMEZ; pakiet benefitów: kartę MultiSport i Prywatną Opiekę Medyczną; Ubezpieczenie Grupowe; atrakcyjne rabaty pracownicze na asortyment dostępny w salonach GOMEZ; imprezy integracyjne. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV. Jednocześnie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.  Wzięcie udziału w rekrutacji oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych podanych w toku rekrutacji na potrzeby procesu rekrutacji spółek z Grupy Gomez i akceptację Polityki prywatności | HR Gomez Rekrutacja. Jeśli wyrażasz zgodę na udział także w przyszłych rekrutacjach, zamieść w dokumentach rekrutacyjnych następujące oświadczenie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w toku rekrutacji na potrzeby procesu rekrutacji spółek z Grupy Gomez oraz na przechowywanie moich danych i przetwarzanie ich przez spółki z Grupy Gomez na potrzeby przyszłych rekrutacji, a także akceptuję Politykę prywatności | HR Gomez Rekrutacja.

Filtr