Sortowanie:
Znaleziony: 4 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Suchy Las
Pomoc  księgowej
Pomoc księgowej
nowe Suchy Las 30+ kilka dni temu

Matrix Media Sp. z o.o. jest partnerem najlepszych światowych marek z branży elektroniki użytkowej Audio-Video-Foto, IT oraz RTV i AGD.Spółka działa na rynku od 1990 roku, nieustannie rozwija sieć sprzedaży i asortyment oferowanych produktów. (Młodszy/-a) Księgowy/-aMiejsce pracy: Poznań ok. Suchy Las / PiątkowoRegion: wielkopolska Zakres obowiązków:·         rozliczenia wyciągów bankowych i dodatkowych form płatności·         wystawianie i wysyłanie potwierdzeń sald do kontrahentów·         wprowadzanie, weryfikacja i opis dokumentów kosztowych oraz zakupowych·         archiwizowanie dokumentów księgowych (dokumenty sprzedaży, ZSD, raporty kasowe)·         sporządzanie not korygujących·         weryfikacja i potwierdzanie terminowości płatności·         praca z terminarzem rozliczeńWymagania:·         mile widziane doświadczenie w pracy w dziale księgowym·         dyspozycyjność (gotowość do pracy w godzinach 8:00-16:00)·         znajomość obsługi komputera i programów MS Office·         dobra organizacja pracy własnej·         zaangażowanie i odpowiedzialnośćOferujemy:·         stabilne warunki zatrudnienia,·         pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,·         możliwość rozwoju, zdobycia nowej wiedzy,·         dofinansowanie do pakietu sportowego,·         możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Matrix Media Sp. z o.o. z siedzibą w Suchym Lesie (62 – 002), ul. Wierzbowa 5 („Administrator”). Administrator powołał inspektora ochrony danych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższego celu. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do 30 dni od dnia jego zakończenia. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora, m.in. dostawcom usług IT. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody oraz korzystania z innych praw, co można uczynić wysyłać informację na adres Wycofanie zgody nie wpływa jednak na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługuje również Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Specjalista ds. rozliczeń turystycznych
Specjalista ds. rozliczeń turystycznych
Suchy Las 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTwój zakres obowiązków -Rozliczanie prowizji agentów turystycznych. -Monitorowanie procedury wypłat prowizji dla agentów turystycznych. -Obsługa rozliczeń voucherów turystycznych oraz wpłat i przedpłat od klientów indywidualnych. -Analizowanie rentowności poszczególnych wyjazdów turystycznych. -Wystawianie faktur. -Profesjonalna obsługa procesów reklamacyjnych. Nasze wymagania -Wykształcenie średnie związane z ekonomią. -Minimum półroczne doświadczenie na podobnym stanowisku. -Dobra organizacja oraz wielozadaniowość. -Inicjatywa i zaangażowanie w powierzone obowiązki. -Dobra znajomość Microsoft Office. Mile widziane -Znajomość Power BI. Oferujemy: -Stałe zatrudnienie na na pełen etat podstawie umowy o pracę lub B2B . -Odpowiedni do stanowiska i doświadczenia poziom wynagrodzenia praca w formie stacjonarnej. -Pakiet benefitów pozapłacowych (Multisport, Catering, Prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe). Miejsce wykonywania pracy ul. Obornicka 85, Suchy Las. Godziny pracy 8-16

Specjalista ds. rozliczeń
Specjalista ds. rozliczeń
Suchy Las 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZadania: -rozliczanie prowizji agentów turystycznych, -kontrola procesu rozliczenia agentów turystycznych, -rozliczanie voucherów turystycznych; wpłat i przedpłat klientów indywidualnych, -analiza rentowności wyjazdów turystycznych, -wystawianie faktur, -obsługa procesu reklamacji. Wymagania: -wykształcenie m.in średnie ekonomiczne, -doświadczenie na podobnym stanowisku minimum pół roku, -umiejętność dobrej organizacji pracy i wielozadaniowości, -inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaną pracę, -dobra znajomość Ms Excel. Oferujemy: -stałe zatrudnienie na na pełen etat podstawie umowy o pracę lub B2B, -odpowiedni do stanowiska i doświadczenia poziom wynagrodzenia, -praca w formie stacjonarnej, -pakiet benefitów pozapłacowych ( Multisport, Catering, Prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe).

Specjalista ds. finansów
Specjalista ds. finansów
Suchy Las 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Oskar Group specjalizuje się w wyjazdach turystycznych (Biuro Podróży OSKAR Sp. z o.o.), przejazdach liniowych (Flix) oraz wynajmie autokarów klasy premium! Jesteśmy partnerem KKS Lech Poznań S.A. Lechici przemierzają Europę naszym autokarem. Ale to nie wszystko! Od ponad trzech lat specjalizujemy się w transporcie ciężkim. Niezliczone prestiżowe nagrody i wyróżnienia! Na tym nie mówimy stop! W tamtym roku, jako Biuro Podróży rozpoczęliśmy współpracę z największymi touroperatorami! Dlatego już dziś, z Oskarem - możesz dotrzeć do najdzikszych zakątków świata. Obecnie skupiamy się na rozwoju naszego działu finansowego. Do Twoich zadań należeć będzie: -udział w tworzeniu budżetu firmy oraz jego realizacja, -monitoring i raportowanie stanu rozrachunków, -uzgadnianie sald, optymalizacja sald należności i zobowiązań, -kontrola i monitorowanie wpływów /i płatności, -rozliczanie kont księgowych/rozrachunkowych ewidencjonujących operacje bankowe, -księgowanie oraz rozliczanie wyciągów bankowych, -przygotowywanie raportów oraz zestawień na potrzeby zarządu oraz instytucji zewnętrznych. Wymagania -masz smykałkę analityka, umiesz skupić się na liczbach, -posiadasz minimum roczne doświadczenie na tożsamym stanowisku, -dajesz radę z excelem, -znasz podstawy rachunkowości, -lubisz pracę w zespole, -lubisz wiedzieć coraz więcej, uczyć się, czuć, że Twoja praca to ważny element całego biznesu, -znasz program Symfonia - jako dodatkowy atut. Oferujemy -zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę, -atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników, -narzędzia niezbędne do wykonywania pracy, -współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie, -pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze i inne.

Filtr