Sortowanie:
Znaleziony: 4 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Sulęcin
Opiekun klienta ze znajomością języka obcego francuskiego
Opiekun klienta ze znajomością języka obcego francuskiego
65008000 zł
nowe Sulęcin 30+ kilka dni temu

Opiekun klienta ze znajomością języka obcego francuskiego Jesteśmy firmą z tradycjami, która nieustannie się rozwija i otwiera nowe możliwości. Dzięki nowym technologiom, nowoczesnym samochodom ciężarowym oraz świetnej załodze możemy zagwarantować usługi na wysokim poziomie – na terenie Unii Europejskiej. Maszoński Logistic posiada ponad 26-letnią tradycję. Jej wiodącą branżą jest transport ciężarowy, a w 2023 r. rozpoczynamy działalność w sektorze logistyki magazynowej. Daj nam szansę poznać Twoje umiejętności i doświadczenie, a może się okazać, że to właśnie na Ciebie czekamy. Miejsce pracy: Sulęcin (hybrydowo) Pracując z nami na tym stanowisku, będziesz odpowiadać za:  - opieka nad klientami firmy i ich zleceniami - realizacja projektów rozwojowych dla naszych klientów - monitorowanie poziomu satysfakcji klientów - współpraca z zespołami innych specjalistów w firmie - monitorowanie jakości i terminowości danych otrzymywanych od klientów - rozwój narzędzi ułatwiających pracę (np. sztuczna inteligencja-AI) Nasze wymagania:  - zaawansowana znajomości języka francuskiego - weryfikacja podczas rozmowy rekrutacyjnej - bardzo dobre umiejętności analityczne i organizacyjne  - komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji ze współpracownikami  - dbałość o szczegóły, dokładność, samodzielność  - umiejętność pracy pod presją czasu Nasz pracownik na tym stanowisku ma zapewnione:  - indywidualny plan wdrożenia  - atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy  - pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, z ciągłym apetytem na rozwój  - szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym (w tym szkolenia językowe)  - przyjazne warunki pracy, otwarte towarzystwo współpracowników oraz wysoką kulturę organizacyjną  - imprezy integrujące i inne wartościowe benefity (opieka medyczna, owocowe środy, konkursy pracownicze, akcje charytatywne, meetingi biegowe, itp.)

Spedytor międzynarodowy ze znajomością języka niemieckiego i
Spedytor międzynarodowy ze znajomością języka niemieckiego i
Sulęcin 30+ kilka dni temu

Spedytor z językiem angielskim lub niemieckim Miejsce pracy: Sulęcin Pracując z nami na tym stanowisku, będziesz odpowiadać za: • organizowanie usługi transportowej w części procesu, za którą odpowiada opiekun klienta • zarządzanie relacjami partnerskimi z klientami i pracownikami innych działów • dbanie o poprawność danych w systemie • realizacja założeń ilościowych i jakościowych • monitorowanie jakości i terminowości realizowanych usług • efektywna selekcja zleceń na giełdach transportowych (zgodnie ze standardami firmy) Nasze wymagania: • doświadczenie na podobnym stanowisku • zaawansowana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego (weryfikacja podczas rozmowy rekrutacyjnej) • bardzo dobre umiejętności analityczne i organizacyjne • umiejętność nawiązywania kontaktów • komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji ze współpracownikami • dbałość o szczegóły, dokładność, samodzielność Nasz pracownik na tym stanowisku ma zapewnione: • indywidualny plan wdrożenia • atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, z ciągłym apetytem na rozwój • szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym (w tym szkolenia językowe) • przyjazne warunki pracy, otwarte towarzystwo współpracowników oraz wysoką kulturę organizacyjną • imprezy integrujące i inne wartościowe benefity (opieka medyczna, owocowe środy, konkursy pracownicze, pokerowe soboty, meetingi biegowe, itp.) MASZOŃSKI LOGISTIC jest jedną z największych firm transportowych w Polsce, w stu procentach z kapitałem polskim. Działamy w 2 krajach i zatrudniamy 800 pracowników. Od ponad 25 lat dostarczamy rozwiązania, z których korzystają największe przedsiębiorstwa oraz Klienci korporacyjni w Europie. Na przestrzeni tego okresu wyspecjalizowaliśmy się w obsłudze, między innymi takich sektorów jak: elektronika, automotive, opakowania, AGD. Lata pracy w transporcie i spedycji pozwoliły stworzyć fundamenty, na których tworzymy biznes. Chcemy wyznaczać nową jakość w branży TSL oraz realizować nowe pomysły na jeszcze efektywniejszy transport. https://maszonski.elevato.net/pl/spedytor-z-j-angielskim-lub-niemieckim,ja,66

Customer service with english or german
Customer service with english or german
25 zł
Sulęcin 30+ kilka dni temu

Pracując z nami na tym stanowisku, będziesz odpowiadać za: • organizowanie usługi transportowej w części procesu, za którą odpowiada opiekun klienta • zarządzanie relacjami partnerskimi z klientami i pracownikami innych działów • dbanie o poprawność danych w systemie • realizacja założeń ilościowych i jakościowych • monitorowanie jakości i terminowości realizowanych usług • efektywna selekcja zleceń na giełdach transportowych (zgodnie ze standardami firmy) Nasze wymagania: • doświadczenie na podobnym stanowisku • zaawansowana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego (weryfikacja podczas rozmowy rekrutacyjnej) • bardzo dobre umiejętności analityczne i organizacyjne • umiejętność nawiązywania kontaktów • komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji ze współpracownikami • dbałość o szczegóły, dokładność, samodzielność Nasz pracownik na tym stanowisku ma zapewnione: • indywidualny plan wdrożenia • atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, z ciągłym apetytem na rozwój • szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym (w tym szkolenia językowe) • przyjazne warunki pracy, otwarte towarzystwo współpracowników oraz wysoką kulturę organizacyjną • imprezy integrujące i inne wartościowe benefity (opieka medyczna, owocowe środy, konkursy pracownicze, pokerowe soboty, meetingi biegowe, itp.)

PRACA W DZIALE OBSŁUGI KLIENTA/REKLAMACJI
PRACA W DZIALE OBSŁUGI KLIENTA/REKLAMACJI
Sulęcin 30+ kilka dni temu

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ - CZYNNOŚCI WSPARCIA OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ W FIRMIE Z BRANŻY ENERGETYCZNEJ AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ FALLWORK Zakres obowiązków: - przyjmowanie ewidencji i obsługi zgłoszeń (reklamacji i wniosków) Klientów, zgodnie z obowiązującymi w Spółce regulacjami; - wystawianie faktur, duplikatów faktur oraz korygowanie bieżących rozliczeń; - przygotowywanie umów; - proces wsparcia sprzedaży; - przetwarzanie i archiwizacja dokumentów; - wyjaśnianie kwestii związanych ze świadczoną Klientowi usługą oraz płatnościami; - rejestracja wpłat; - sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby zarządzania procesem obsługi Klientów; - modyfikacja danych Klienta z tytułu realizacji umowy. Profil kandydata: - wykształcenie średnie lub wyższe; - umiejętność obsługi pakietu MS Office; - dobra organizacja pracy, sumienność; - odporność na stres; - silne zorientowanie na realizację celów; - wysoka kultura osobista. Oferujemy: - stawka godzinowa w wysokości 22,33 zł brutto; - umowa zlecenie; - praca stacjonarna w siedzibie biura (możliwość pracy hybrydowej); - 8 godzinny dzień pracy; 7:00 - 15:00 lub 8:00 - 16:00; - niezbędne narzędzia pracy; - szkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branży; - interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole; - benefity pracownicze (prywatne ubezpieczenie, karta Multisport itp.) Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - lub @ Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)" Agencja Pracy Tymczasowej FallWork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

Filtr