Sortowanie:
Znaleziony: 29 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Toruń
Specjalista ds. administracyjnych - dla osób z orzeczeniem
Specjalista ds. administracyjnych - dla osób z orzeczeniem
nowe Toruń 3 kilka dni temu

Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia. Aktualnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych udziałem w projekcie skierowanym do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności.Specjalista ds. administracyjno-biurowychPraca stacjonarna w Toruniu (pn-pt; godz. pracy 7.00-15.00 na zmianę z 8.00-16.00; 7h pracy też będzie ok)Opis stanowiska:obsługa mailowa, telefoniczna biura,aktualizacja baz teleadresowych,zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów (m.in. dokumentacja wewnętrzna działu), przyjmowanie, wysyłka i przekazywanie korespondencji,prowadzenie kalendarza spotkań biura (w tym sal konferencyjnych),dbałość o bieżące zaopatrzenie Sekretariatu w artykuły spożywcze oraz biurowe,organizowanie i obsługa spotkań biznesowych i innych wydarzeń firmowych,prowadzenie rejestru dokumentów,przygotowywanie materiałów dla kadry zarządzającej oraz kierownictwa,obsługa urządzeń biurowych.Wymagania:biegła obsługa komputera, pakietu MS Office i urządzeń biurowych,wysoka kultura osobista,dyspozycyjność i punktualność,doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,bardzo dobre umiejętności organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów,komunikatywność i umiejętności pracy w zespole,inicjatywa, zaangażowanie w powierzone zadania i chęć rozwoju,mile widziane wykształcenie wyższe,mile widziane prawo jazdy kat. B.DBAMY, BY NASZE PROCESY REKRUTACJI BYŁY DOSTĘPNE!Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy.Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką lub uzupełniając odpowiednie pola w formularzu rekrutacyjnym.CZEKAMY NA TWOJE CV!#AktywujPracęWEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI I ZNAJDZ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA!  Dziękujemy za Twój czas poświęcony na zapoznanie się z nasza ofertą!Obiecujemy starannie przyjrzeć się wszystkim cv, które zostaną do nas wysłane. Szanujemy Twój czas, dlatego możesz liczyć na feedback na temat swojej aplikacji w postaci maila. Osobiście skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, by zaprosić ich do kolejnego etapu rekrutacji.Projekt Aktywuj Pracę jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Pracownik biurowy z obsługą klienta (również z orzeczeniem)
Pracownik biurowy z obsługą klienta (również z orzeczeniem)
Toruń 3 kilka dni temu

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę! Miejsce pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Zadania: Proste prace biurowe: skanowanie, wprowadzanie danych i dokumentów do systemu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacjiObsługa administracyjna pracowników – kontakt bezpośredni, e-mailowy i telefonicznyBudowanie zaufania i partnerstwa biznesowego we wzajemnych relacjachWymagania: Chęć zdobywania wiedzy i umiejętności w obszarze HRUmiejętność obsługi komputera oraz dobra znajomość pakietu MS OfficeWysoka kultura osobistaSamodzielność i rzetelność w wykonywaniu obowiązkówKomunikatywność i umiejętności interpersonalneOferta: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPraca w świetnej atmosferze, pomocnym i zgranym zespole!Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.  Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Manager ds. najmu krótkoterminowego
Manager ds. najmu krótkoterminowego
Toruń 4 kilka dni temu

Firma zajmująca się najmem krótkoterminowym apartamentów poszukuje Managera ds. zarządzania najmem na terenie Torunia.Obowiązki:aktywne pozyskiwanie nowych klientówdbanie o relacje z obecnymi klientami firmyraportowaniekoordynowanie pracy podwykonawców (pralni, firmy sprzątającej)współpraca z klientami polegająca na przygotowaniu apartamentów do wynajmu zgodnie ze standardami firmyWymagania :sumiennośćpracowitośćznajomość MS Officekomunikatywnośćznajomość języka angielskiego na poziomie podstawowymprawo jazdy kat. BOferujemy:stabilna pracęelastyczne godziny pracypracę hybrydowąmożliwość rozwoju

Pracownik biurowy z językiem włoskim/francuskim/hiszpańskim
Pracownik biurowy z językiem włoskim/francuskim/hiszpańskim
Toruń 20 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy Specjalisty ds. wsparcia klienta, który dołączy do zespołu naszego Klienta z branży logistycznej. Mile widziane osoby rozpoczynające swoją karierę, na studiach. Opis stanowiska: - Udzielanie wsparcia klientom za pośrednictwem telefonu (połączenia przychodzące) i poczty elektronicznej - Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów - Administracja biurowa - Prowadzenie i nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnątrzzakładowej Wymagania: - Bardzo dobra znajomość języka włoskiego lub francuskiego lub hiszpańskiego - Komunikatywna znajomość języka angielskiego - Umiejętności komunikacyjne, międzyludzkie i rozwiązywania problemów - Umiejętność pracy w zespole Oferujemy: - 3 miesięczne wdrożenie na stanowisko - Ciągłe wsparcie zespołu - Możliwości rozwoju kariery - Przyjazne i wspierające środowisko pracy - Kurs języka hiszpańskiego - Wsparcie Rekrutera CorsonHR na każdym etapie rekrutacji Aby aplikować, prosimy o przesłanie CV. Nasze ogłoszenia cieszą się dużą popularnością, w związku z czym nie jesteśmy w stanie zadzwonić do każdego aplikującego Kandydata. Uprzejmie więc informujemy, że w pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, których profil zawodowy jest najbliższy oczekiwaniom naszego Klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu: 503 - pokaż numer telefonu - , @

Pracownik biurowy z obsługą klienta (również z orzeczeniem)
Pracownik biurowy z obsługą klienta (również z orzeczeniem)
Toruń 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZadania: - Proste prace biurowe: skanowanie, wprowadzaniem danych i dokumentów do systemu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji - Obsługa administracyjna pracowników – kontakt bezpośredni, e-mailowy i telefoniczny - Budowanie zaufania i partnerstwa biznesowego we wzajemnych relacjach Miejsca pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności Wymagania: - Chęć zdobywania wiedzy i umiejętności w obszarze HR - Umiejętność obsługi komputera oraz dobra znajomość pakietu MS Office - Wysoka kultura osobista - Samodzielność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków - Komunikatywność i umiejętności interpersonalne Oferta: - Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - Praca w świetnej atmosferze, pomocnym i zgranym zespole! - Bogaty pakiet benefitów: (karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie) Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Pracownik biurowy z językiem włoskim
Pracownik biurowy z językiem włoskim
Toruń 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy Specjalisty ds. wsparcia klienta z językiem włoskim, który dołączy do zespołu naszego Klienta z branży logistycznej. Mile widziane osoby rozpoczynające swoją karierę, na studiach. Godziny pracy: 9 -17 Opis stanowiska: - Udzielanie wsparcia klientom włoskojęzycznym za pośrednictwem telefonu (połączenia przychodzące) i poczty elektronicznej - Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów - Administracja biurowa - Prowadzenie i nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnątrzzakładowej Wymagania: - Bardzo dobra znajomość języka włoskiego - Komunikatywna znajomość języka włoskiego - Umiejętności komunikacyjne, międzyludzkie i rozwiązywania problemów - Umiejętność pracy w zespole Oferujemy: - 3 miesięczne wdrożenie na stanowisko - Ciągłe wsparcie zespołu - Możliwości rozwoju kariery - Przyjazne i wspierające środowisko pracy - Kurs języka hiszpańskiego - Wsparcie Rekrutera CorsonHR na każdym etapie rekrutacji Aby aplikować, prosimy o przesłanie CV. Nasze ogłoszenia cieszą się dużą popularnością, w związku z czym nie jesteśmy w stanie zadzwonić do każdego aplikującego Kandydata. Uprzejmie więc informujemy, że w pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, których profil zawodowy jest najbliższy oczekiwaniom naszego Klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu: 503 - pokaż numer telefonu - , @

Pracownik biurowy z językiem francuskim
Pracownik biurowy z językiem francuskim
Toruń 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNaszym Klientem, jest szanowany w regionie Pracodawca, o zasięgu międzynarodowym z branży logistycznej i transportowej. Jeśli chciałabyś/byś rozwijać się w takiej branży i zostać częścią takiego zespołu, zapraszamy Cię do tej rekrutacji! Zakres obowiązków: -Kompleksowa obsługa klienta francuskojęzycznego w branży transportowej, -Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta zagranicznego (połączenia przychodzące), -Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, -Administracja biurowa, -Prowadzenie i nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnątrzzakładowej. Poszukiwane kompetencje: -Bardzo dobra znajomość francuskiego, -Komunikatywny angielski. -Mile widziana znajomość podstaw hiszpańskiego -Mile widziani studenci/absolwenci kierunków takich jak filologia romańska, filologia francuska oraz osoby z bardzo dobrą znajomością języka francuskiego bez kierunkowego doświadczenia -Dobra organizacja pracy -Samodzielność -Umiejętność pracy w zespole Oferujemy: -Atrakcyjne i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, -Zatrudnienie od zaraz, -3 miesięczny proces wdrożenia, -Ciągłe wsparcie zespołu, -Niezbędne narzędzia pracy, -Kurs języka hiszpańskiego, -Możliwość rozwoju zawodowego i podwyższanie kwalifikacji, -Stałą pracę w młodym, dynamicznym i międzynarodowym zespole, -Dofinansowanie do Pakietu socjalnego (ubezpieczenie zdrowotne itp.), -Premie świąteczne i stażowe, -Wsparcie Rekrutera CorsonHR na każdym etapie rekrutacji. Nasze ogłoszenia cieszą się dużą popularnością, w związku z czym nie jesteśmy w stanie zadzwonić do każdego aplikującego Kandydata. Uprzejmie więc informujemy, że w pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, których profil zawodowy jest najbliższy oczekiwaniom naszego Klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu: 503 - pokaż numer telefonu - .

Konstruktor urządzeń z TWS
Konstruktor urządzeń z TWS
Toruń 30+ kilka dni temu

Firma produkcyjna z długoletnią tradycją w produkcji zbiorników z tworzyw sztucznych w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko: Konstruktor Opis stanowiska:Wykonywanie obliczeń wytrzymałościowych w tym obliczenia do Urzędu Dozoru TechnicznegoDobór rozwiązań konstrukcyjnych dla danego projektu Tworzenie dokumentacji konstrukcyjnejWsparcie techniczne klientaWymagania:Wykształcenie techniczneDobra organizacja pracy (praca nad kilkoma projektami równocześnie)Umiejętność pracy w zespoleSamodzielność, odpowiedzialność oraz odporność na stresWARUNEK KONIECZNY: Umiejętności obsługi programu AutoCadDoświadczenie w firmie produkcyjnejDodatkowym atutem będzie doświadczenie w tworzywach sztucznychOferujemy: - stabilną pracę w firmie z 30-letnim doświadczeniem- rozwój zawodowy oraz zdobycie niezbędnego doświadczenia- ubezpieczenie grupowe- refundację kosztów dojazduZastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami.Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

Specjalista ds. sprzedaży w hurtowni budowlanej
Specjalista ds. sprzedaży w hurtowni budowlanej
Toruń 30+ kilka dni temu

Hurtownia z branży budowlanej o ugruntowanej pozycji na rynku toruńskim poszukuje pracownika do Biura Obsługi Klienta który będzie także wsparciem dla magazynu. Do Twoich głównych obowiązków należeć będzie:obsługa klientów indywidualnych w hurtowniobsługa poczty przychodzącej i wychodzącej (elektronicznej i tradycyjnej)wprowadzanie towaru  na stany magazynowe,okresowe inwentaryzowanie magazynu Dodatkowymi zadaniami będą:wydanie pojedynczego asortymentu z magazynusprawdzenie dostawy wg. specyfikacjipomoc przy kompletacji towaru przeznaczonego do wysyłki Czego oczekujemy?znajomość branży budowlanej, dachowej będzie mile widziana i na pewno ułatwi start – jeśli jednak takowej nie posiadasz, nie szkodzi – wystarczą chęci – reszty nauczymynastawienie na poszerzanie i uzupełnianie wiedzy branżowej, łatwość w nawiązywaniu kontaktów i otwartość na potrzeby klienta. Oferujemy:stałą i stabilną pracę opartą o umowę o pracęsystem pracy jednozmianowej (8-16)kompleksowe wdrożenie oraz wsparcie w okresie próbnym,pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia doświadczenia, poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrznewynagrodzenie zależne od doświadczenia, umiejętności i zaangażowaniaAplikacje proszę wysyłać poprzez OLX

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
200000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Laude Smart Intermodal S.A. to firma, która od ponad 15 lat z powodzeniem działa na rynku usług transportowych i logistycznych, jest jedną z najprężniej rozwijających się firm w tym sektorze, stawiającą sobie za cel osiągnięcie pozycji lidera na rynku transportu i logistyki, oferując swym Klientom pełne profesjonalne wsparcie na każdym etapie realizacji projektu.Więcej informacji na temat LAUDE można pozyskać na stronie internetowej www.laude.plZakres obowiązków:z bardzo dobrą wiedzą z zakresu arkuszy kalkulacyjnych Excelkomunikatywnychłatwo nawiązujących kontakty i umiejących pracować w zespolesprawnie planujących swoje zadania oraz czas pracy, terminowych i dokładnych przy wykonywaniu powierzonych zadańnie bojących się wyzwań, chętnych do poszerzania wiedzy Oferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracępracę w młodym, dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferzewsparcie zespołu w procesie wdrożenia do pracyZainteresowanych prosimy o wysyłanie CV w odpowiedzi na ogłoszenie. Mile widziani studenci, jak również osoby z orzeczeniem niepełnosprawności.

Asystentka/Asystent działu handlowego
Asystentka/Asystent działu handlowego
2750000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Firma z kilkunastoletnim stażem oraz ugruntowaną pozycją na rynku zatrudni osobę odpowiedzialną za stałą opiekę i obsługę dotychczasowych klientów.Oferujemy:- atrakcyjne warunki finansowe- szeroki wachlarz specjalistycznych szkoleń- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy- praca w biurze od poniedziałku do piątku, 8 godzin dziennieZakres obowiązków:- dbałość o właściwą obsługę dotychczasowych klientów- inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami.- pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów instytucjonalnych (biznesowych, rządowych, samorządowych, edukacyjnych, medycznych itp.)- sprzedaż produktów będących w ofercie firmy   Od kandydatów oczekujemy:- profesjonalnego podejścia do wykonywanych obowiązków- wytrwałości w dążeniu do celu, chęci uczenia się oraz solidności i skrupulatności- preferowane wykształcenie średnie lub wyższe.- mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów i/lub usług- umiejętność szybkiej i sprawnej obsługi komputera w zakresie Windows, Office, Internet- rozwinięte umiejętności interpersonalne. Oferty zawierające CV proszę przesyłać drogą elektroniczną.

Koordynator ds. Obsługi Klienta MediaMarkt Toruń
Koordynator ds. Obsługi Klienta MediaMarkt Toruń
1990000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Czym będziesz się zajmować? Wsparciem Kierownika Zespołu Obsługi Klienta w koordynowaniu wszystkich procesów w obszarze Działu Obsługi Klienta, Zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami firmy,  Dbaniem o wysoki poziom satysfakcji klientów, Utrzymaniem ciągłości procesów biznesowych w celu osiągnięcia określonych celów (KPI). Jakie mamy wymagania? Umiejętności organizowania pracy własnej i innych, Kreatywne i zadaniowe podejście do powierzonych obowiązków, Sposób działania zgodny z wartościami #MediaMarkt , Łatwość i chęć uczenia się nowych rzeczy. O nasJesteśmy liderem rynku sprzedaży elektroniki w Polsce. Znasz nas doskonale, przez ostatnie 25 lat wyznaczaliśmy kierunek rozwoju branży i robimy to nadal. Dla Klientów jesteśmy przewodnikami po świecie technologii. Klient jest w centrum naszych działań, a jego satysfakcja to nasz wspólny cel.

Specjalista ds. sprzedaży B2B
Specjalista ds. sprzedaży B2B
265000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Szanowni Państwo,Oferuję pracę na stanowisku specjalista ds. sprzedaży w branży budowlanej.Do obowiązków pracownika będzie należała:obsługa klienta biznesowego w zakresie sprzedaży kabin sanitarnych HPL, szafek basenowych, zabudów ścian z płyt HPL i WLanaliza dokumentacji oraz przygotowanie oferty wraz z dokumentacją sprzedażową (umowa, rysunki itp.)uzupełnianie informacji w systemie CMR (Insert)przygotowanie i negocjacja warunków umowy, płatności itd.Oferujemy stabilną pracę w młodym ambitnym zespole. Pracujemy na rynku budowlanym z ciekawymi i zmiennymi produktami dostosowanymi do oczekiwań klientów. Gwarantujemy wsparcie wiedzą i odpowiednie przygotowanie do wykonywanej pracy.Oferujemy wynagrodzenie podstawowe plus wypracowana premia od sprzedaży uzależniona od wyników.Nasza firma charakteryzuje się rodzinną atmosferą i bardzo małą rotacją pracowników. Oczekujemy od kandydata przede wszystkim zaangażowania i chęci do nauki i rozwoju, ponadto:doświadczenie w pracy w w dziale sprzedaży w rynku budowlanym,doświadczenie w pracy z klientem B2B,bardzo dobra znajomość programu EXCEL - wymagana!mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów inwestycyjnych (np. wyposażenie meblowe, drzwi itp.)biegła obsługa komputera i programów biurowychumiejętność czytania ze zrozumieniem rysunków technicznychwiek +30,Jeśli jesteś zdecydowany do podjęcia lub zmiany dotychczasowej pracy aplikuj! Każde CV zostanie przeanalizowane. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i zaprosimy na rozmowę gdzie będziemy mogli się wzajemnie poznać i zaprezentować.Pozdrawiamy Zespół HPL System

Dyspozytor ruchu samochodów osobowych, Toruń, pełny etat
Dyspozytor ruchu samochodów osobowych, Toruń, pełny etat
185000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Firma Cargo Speed International Sp. z o.o. poszukuje osób na stanowisko: Dyspozytora ruchu samochodów osobowych.Jesteśmy pierwszą firmą na polskim rynku, która zajmuje się kompleksową usługą przewozów pracowników do i z miejsca pracy w branży kolejowej, wykorzystującą do tego autorskie, zaawansowane oprogramowanie do zarządzania przewozami - Raily.Wymagania na stanowisko Dyspozytor ruchu samochodów osobowych:- znajomość topografii Polski,- biegła obsługa komputera,- dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,- umiejętność pracy z danymi, analizowanie oraz wyciąganie wniosków,-mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z transportem: dyspozytor / koordynator transportu / logistyk / spedytor oraz konieczna duża motywacja do pracy.Nie masz doświadczenia, ale spełniasz pozostałe warunki? Aplikuj! Organizujemy pełne przeszkolenie na stanowisko dyspozytora.Praca w systemie 4-brygadowym (zmiany w godz. 7-19 i 19-7).Oferujemy możliwość pracy i rozwoju w zaangażowanym i dynamicznym zespole, miłą atmosferę, pracę z wykorzystaniem nowoczesny rozwiązań technologicznych, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B (po okresie próbnym) oraz pracę w pełni wyposażonym naszym biurze w Toruniu.Grafik dopasowany do pracownika.Prosimy o przesyłanie CV przez OLX. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Pozostałe informacje dla osób zainteresowanych po kontakcie telefonicznym.Pozdrawiamy,Zespół Cargo Speed International

Referent w dziale Rekrutacji - Toruń
Referent w dziale Rekrutacji - Toruń
6299000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków:Obsługa skrzynki e-mailObsługa sprzętu biurowego (drukarka)Kompleksowe zatrudnianie pracowników zleceniowych i etatowychPrzeprowadzanie rozmów wstępnych z kandydatami do pracyPrzygotowywanie poczty tradycyjnej do wysyłki (dokumenty) do WarszawySporządzanie raportówWydawanie legitymacji pracownikomWspółpraca z innymi działami w firmieWydawanie skierowań na badania lekarskie i inne prace administracyjno - biurowe Nasze wymagania:DyspozycyjnośćNiekaralnośćDobra obsługa komputera; znajomość programów komputerowychUmiejętność pracy w zespoleUmiejętność pracy pod presją czasu To oferujemy:Umowę o pracęSystem pracy: poniedziałek - piątek 8:00-16:00Stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuGwarancję wypłaty wynagrodzenia na czasMożliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy

Kierownik/iczka Biura / Asystent/-ka Zarządu
Kierownik/iczka Biura / Asystent/-ka Zarządu
678000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Do Zespołu Hajsplon - specjalizującego się w inwestycjach w nieruchomości - zatrudnimy osobę które odciąży nas w: - Obsłudze poczty przychodzącej. - Prowadzeniu rejestru klientów. - Obsłudze dokumentowej prowadzonych projektów. - Zrobieniu kawy klientom odwiedzającym biuro i zadbaniu o ogólny porządek w biurze. - Pomoże w bieżących zadaniach Zespołu. - Obsłuży klientów dzwoniących do biura. Nie mamy konkretnych wymagań, ważna jest ogólna prezencją i by Twoja praca stanowiła realną pomoc dla Zespołu. Przewidujemy możliwość dostosowania charakteru i wymiaru pracy do indywidualnych potrzeb.

Asystent/ka projektanta linii SN i WN
Asystent/ka projektanta linii SN i WN
185000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Miejsce pracy: ToruńTwoje wyzwaniaAktywny udział w procesie projektowania na każdym jego etapie,Aktywny udział w opracowywaniu koncepcji, projektów budowlanych i wykonawczych linii elektroenergetycznych WN i SN i stacji transformatorowych,Prowadzenie i koordynacja uzgodnień z Inwestorami, organami administracji publicznej i nadzorowanie poprawności procesu uzyskania pozwoleń,Prowadzenie dokumentacji projektowej i współpraca z zespołem projektowym,Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi w zakresie realizowanych projektów.Nasze oczekiwaniaWykształcenie wyższe techniczne o profilu elektrotechnika lub energetyka (lub studenci ostatnich lat ww. kierunków),Podstawowa znajomość prawa budowlanego, energetycznego, norm, przepisów oraz podstawowa wiedza na temat procesu formalno- prawnego w uzyskaniu zgód i decyzji administracyjnych,Znajomość programu MS Office, Auto CAD,Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność, umiejętność rozwiązywania problemów i dobra organizacja pracy własnej,Komunikatywność, otwartość na bieżące potrzeby zespołu,Prawo jazdy kat. B,Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B2,Mile widziane Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.OferujemyInteresującą pracę w międzynarodowej spółce o stabilnej pozycji na rynku,Udział w projektach realizowanych dla klientów zagranicznych,Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,Szerokie możliwości rozwoju zawodowego w oparciu o doświadczenie naszej firmy,Uczestnictwo w PPE (Pracowniczym Programie Emerytalnym),Możliwość skorzystania z pakietu medycznego oraz kart sportowych.W tytule wiadomości prosimy wpisać nazwę stanowiska, na które Pani/Pan aplikuje. Do CV należy dołączyć treść poniższej zgody:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Eltel Networks Engineering SA, 30-134 Kraków, Kołowa 8 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu.Klauzula Informacyjna:administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Eltel Networks Engineering SA, 30-134 Kraków, Kołowa 8,kontakt w sprawie ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem: Eltel Networks Engineering SA, 30-134 Kraków, Kołowa 8,dane osobowe kandydatów będą przetwarzane jedynie w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacji w Eltel Networks Engineering SA na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Pracownik biurowy w magazynie.
Pracownik biurowy w magazynie.
3200000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Poszukujemy pracownika biurowego z orzeczeniem o niepełnosprawności do pracy w magazynie.wypisywanie listów przewozowychprzetwarzanie zamówień na fakturydrukowanie zamówieńwprowadzanie i przetwarzanie faktur zakupuwystawianie WZSzukamy osoby z doświadczeniem.Praca na jedną zmianę 7:30-15:30.Praca w Toruniu.Ze względu na konieczność dojazdu wymagamy prawa jazdy kat B i własnego samochodu.

Praca w Geodezji/Asystent Geodety
Praca w Geodezji/Asystent Geodety
500000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy do pracy w geodezji na stanowisko asystent geodety - osoba z doświadczeniem lub bez doświadczenia.Oczekiwane wykształcenie geodezyjne - skończone bądź w trakcie.Praca w biurze i w terenie.Mile widziane prawo jazdy kat.BPoszukujemy osoby sumiennej, starannej i rzetelnie wykonującej powierzoną pracę.Wynagrodzenie zależne od posiadanych umiejętności.

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY
Toruń 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyReferent ds. Przyłączeń ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - obsługa klientów; - archiwizacja dokumentów; - korekty danych pomiarowych; - raportowanie i korygowanie nieprawidłowości odczytowych; - raportowanie i korygowanie nieprawidłowości w przekazywanych odczytach dot. liczników zdalnych; - zdalna realizacja zleceń OT dla liczników AMI (windykacja oraz zmiana taryf); - wyrównywanie niezgodności numerów liczników i taryf pomiędzy systemami; - obsługa reklamacji przekazywanych w systemach dziedzinowych EOP; - weryfikacja kompletności i rejestracja wniosków o przyłączenie/przebudowę; - weryfikacja kompletności i terminowości składania oświadczeń o gotowości instalacji (obliczanie wielkości kar umownych); - weryfikacja umów przyłączeniowych pod kątem dostarczenia przez PP planów zagospodarowania terenu (generowanie pism, wezwań, odstąpień od umowy); - weryfikacja umów przyłączeniowych pod kątem dostarczenia przez PP Decyzji pozwolenia na budowę (generowanie pism, wezwań, odstąpień od umowy); - obsługa korespondencji (poczty) wychodzącej / przychodzącej w wersji papierowej; - obsługa korespondencji (poczty) wychodzącej / przychodzącej w systemie ODYS; - obsługa zapytań wpływających ze skrzynki PR Włocławek oraz z internetowego formularza zgłoszeniowego. WYMAGANIA WZGLĘDEM KANDYDATA: - sprawność i biegłość w obsłudze komputera, w tym m.in. programu Word, Excel; - umiejętność samodzielnego organizowania pracy własnej z uwzględnieniem presji czasu; - systematyczność, dokładność oraz sumienność w realizacji zadań; - komunikatywność. OFERUJEMY: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; - wynagrodzenie miesięczne w wysokości 4 730 zł brutto; - pracę w formie stacjonarnej (w biurze); - szkolenia stanowiskowe; - stałe miejsce oraz godziny pracy 07:00-15:00. Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)". Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

Kosztorysat do wycen stolarki drewnianej i aluminiowej
Kosztorysat do wycen stolarki drewnianej i aluminiowej
Toruń 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska • Opracowywanie ofert handlowych • Sporządzanie kosztorysów, ofert przetargowych • Sporządzanie kalkulacji i ofert dla klientów indywidualnych • Doradztwo techniczne • Wykonywanie pomiarów stolarki • Opracowywanie techniczne zleceń stolarki aluminiowej • Przygotowywanie dokumentacji technicznej projektów wykonawczych oraz dokumentacji powykonawczej • Koordynowanie oraz nadzór nad pracami montażowymi Wymagania • Wykształcenie min. średnie • Doświadczenie na podobnym stanowisku • Znajomość zagadnień z zakresu stolarki drewnianej i aluminiowej • Dobra znajomość rysunku technicznego • Umiejętność obsługi programów do wycen • Dobra znajomość obsługi komputera • Prawo jazdy kat. B Oferujemy • Atrakcyjne wynagrodzenie • Stabilność zatrudnienia • Pracę w renomowanej Firmie • Możliwość rozwoju zawodowego

Kierowca, podwykonawca kat B. Płock z własnym samochodem
Kierowca, podwykonawca kat B. Płock z własnym samochodem
Toruń 30+ kilka dni temu

Firma Cargo Speed International Sp. z o.o. szuka podwykonawcy z własnym samochodem z Płocka do przewozu pracowników kolei do i z miejsca pracy. Działamy na terenie całego kraju, więc pracowników wozimy po całej Polsce. Przewozimy najczęściej jednego pracownika, czasami dwóch. Pracujemy 24h/dobę, 7 dni w tygodniu. Wymagany samochód osobowy, nie starszy jak 5 lat oraz prowadzenie działalności gospodarczej, gdyż współpracujemy na podstawie umowy B2B. Płacimy za każdy przejechany km (bez względu czy jest pasażer czy nie). Wymagania: -dyspozycyjność, -sumienność, -samochód osobowy segmentu C: min. 4 drzwi, nie starszy niż 5 lat - warunek konieczny, -własna działalność gospodarcza- warunek konieczny, -doświadczenie w prowadzeniu samochodów min. 2 lata, -miejsce zamieszkania (punkt startowy) Płock Osoby zainteresowane proszę o przesłanie nr tel. kontaktowego i informacji jakie auto jest w posiadaniu (model i rok) oraz miejscowość. Skontaktujemy się z wybranymi osobami. Oferujemy bardzo dobre wynagrodzenie, stałą (24h/dobę) opiekę dyspozytora, terminowe płatności, gwarancje ilości kilometrów, dostęp do aplikacji. Zapraszam do współpracy również firmy posiadające więcej niż jedno auto. Pozdrawiamy Zespół Cargo Speed International Sp. z o.o.

Absolwenta/kę pedagogiki lub pracy socjalnej Toruń
Absolwenta/kę pedagogiki lub pracy socjalnej Toruń
Toruń 30+ kilka dni temu

Biuro zatrudni osobę z wykształceniem o kierunku społecznym do organizacji usług opieki domowej u osób starszych (nadzór nad pracą opiekunek, rozliczenia usług, inne prace biurowe).

Koordynatora Usług Opiekuńczych w Toruniu
Koordynatora Usług Opiekuńczych w Toruniu
Toruń 30+ kilka dni temu

Biuro zatrudni absolwentkę/absolwenta pedagogiki lub psychologi (ew. pracy socjalnej) do biura koordynującego usługi opiekuńcze. W zakresie obowiązków m.in. organizacja pracy opiekunów i asystentów osób niepełnosprawnych, rozliczanie usług, prowadzenie szkoleń dla personelu, kontrole w środowiskach domowych osób objętych usługami, inne prace biurowe związane z organizacją usług. Wymagane wykształcenie o kierunku społecznym. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub o podobnym zakresie.

Pracy przy archiwizacji dokumentów w Niemczech
Pracy przy archiwizacji dokumentów w Niemczech
20 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Remedy jako Agencja Zatrudnienia (certyfikat KRAZ ) realizuje projekty rekrutacyjne pracy stałej i tymczasowej w całej Polsce i za granicą. Przyjazna rekrutacja, otwartość na człowieka i przychylność pozwalają kandydatom komfortowo wybrać nowe możliwości rozwoju zawodowego. Współpracujemy wyłącznie ze sprawdzonymi i odpowiedzialnymi pracodawcami. Aktualnie dla naszego Klienta, firmy zajmującej się magazynowaniem, segregowaniem i archiwizowaniem dokumentów poszukujemy kandydatów do pracy przy archiwizacji dokumentów. Lokalizacja: Berlin Współpracując z nami otrzymasz: · umowę o pracę w pełnym wymiarze godzinowym · wynagrodzenie w kwocie 10,88 euro/h brutto · pracę na I zmianę · wolne weekendy · możliwość zakwaterowania w hostelu lub otrzymania dodatku mieszkaniowego Do Twoich zadań należeć będzie: · przygotowywanie wg wytycznych dokumentów do skanowania (rozpinanie, sortowanie, wygładzanie, oznaczanie) · skanowanie dokumentów oraz wizualna kontrola jakości skanu · weryfikacja, oznaczanie i archiwizowanie przetworzonych grup dokumentów, a następnie przekazywanie do dalszej obróbki · czynności magazynowe związane z archiwizacją dokumentów · dbanie o ład i porządek w miejscu pracy oraz czyszczenie skanera Aplikuj, jeżeli: · jesteś zainteresowany pracą w Niemczech · bez problemu obsługujesz komputer · posiadasz zdolności manualne · cechuje Cię samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy · jesteś komunikatywny i odnajdujesz się w pracy zespołowej · mieszkasz w Bydgoszczy, Toruniu i okolicach abyśmy mogli się z Tobą spotkać · posługujesz się językiem niemieckim, bo to będzie Twój dodatkowy atut Zainteresowana/-y? Osoba odpowiedzialna za rekrutację – Wioleta Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: · Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora danych Remedy Sp. z o.o. . z siedzibą w Toruniu moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury rekrutacji. Podaję swoje dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą. · Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora danych Remedy Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury przyszłych rekrutacji. Podaję swoje dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą. · Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora danych Remedy Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu i zakresie niezbędnym do tłumaczenia korespondencji wymienianej z potencjalnym pracodawcą. Podaję swoje dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą. · Złożenie aplikacji w odpowiedzi na ofertę pracy jest potwierdzeniem zapoznania się z treścią klauzuli informacyjnej dostępnej na stronie GP People Sp. z o.o., w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania. Zgodnie z obowiązującym prawem Remedy nie pobiera opłat od kandydatów za pośrednictwo pracy.

Firma z Torunia zatrudni Asystenta(-tkę) Działu Handlowego
Firma z Torunia zatrudni Asystenta(-tkę) Działu Handlowego
Toruń 30+ kilka dni temu

Tesko Steel Sp. z o.o. Stalowe Centrum Serwisowe Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji rynkowej, zajmujemy się sprzedażą blach i taśm ciętych z kręgów oraz dystrybucją rur, profili i pozostałych wyrobów hutniczych. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta Działu Handlowego do naszego oddziału w Toruniu. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiadać będzie za realizację planów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, budowanie z nimi długotrwałych relacji i zapewnienie wysokiej jakości ich obsługi. Wymagania, jakie stawiamy kandydatom to:; - minimum średnie wykształcenie; - mile widziane doświadczenie w branży wyrobów hutniczych lub innej branży technicznej; - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; - umiejętność tworzenia dokumentacji handlowej; - komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów; - bardzo duża samodzielność w działaniu; - umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu; - prawo jazdy kat. B. Oferujemy stabilną a jednocześnie ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, a ponadto: · zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę · unormowany czas pracy · możliwość rozwoju kompetencji w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej · bardzo dobre warunki pracy i atmosferę pracy · pakiet prywatnej opieki medycznej oraz dofinansowanie do programu Multisport CV wraz ze zdjęciem oraz klauzulą zgód RODO (do pobrania z naszej strony internetowej) proszę kierować poprzez olx, mailowo lub bezpośrednio do oddziału spółki : Toruń, ul. Skłodowskiej-Curie 81C, 87-100 Toruń Klauzula zgód RODO jest dostępna na naszej stronie internetowej w zakładce PRACA/DOKUMENTY REKRUTACYJNE. Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli RODO do CV. Zapewniamy wszystkim kandydatom pełną dyskrecję. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami. Administratorem przekazanych przez Państwa danych osobowych jest: „Tesko Steel” Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku 44-203, ul Brzezińska 8a, co jest zgodnie z art. 4 pkt 7 RODO. Polityka informacyjna w zakresie ochrony danych osobowych dla kandydatów do pracy w „Tesko Steel” Sp. z o.o. ul. Brzezińska 8a; 44-203 Rybnik jest dostępna na naszej stronie internetowej w zakładce PRACA/DOKUMENTY REKRUTACYJNE

praca w klubie nocnym: hostessa
praca w klubie nocnym: hostessa
Toruń 30+ kilka dni temu

Coś więcej o strip - clubie? Ogłoszenia na różne stanowiska, z bardzo wysokim wynagrodzeniem? Nierealne? Niekoniecznie! Skąd tak wysokie wynagrodzenia w strip - clubie? Stąd, że każde stanowisko zarabia podstawę + prowizję, która po prostu jest bardzo wysoka. Jak wygląda szkolenie, nie miałaś doświadczenia? Nieważne, nie każdy musi je mieć, ważne żebyś chciała się uczyć i pracować - a my Cię przeszkolimy, szkolenie jest oczywiście płatne! Nie jesteś z Torunia, obawiasz się problemów z dojazdem? Wychodzimy z gotowym rozwiązaniem problemu - oferujemy możliwość zakwaterowania w mieszkaniu wynajętym dla personelu z innych miast. Wszystko fajnie, ale gdzie jest haczyk? Nie ma haczyka! Haczykiem może być to, że prowizje są bardzo wysokie, a jeśli chcesz na tym dobrze wychodzić - musisz być ambitna i chcieć pracować. Nie jest to praca w której za siedzenie zarobisz miliony monet. Ale jest to praca, która daje możliwość zarobienia bardzo dużych pieniędzy jeśli tylko chce Ci się pracować i w tej pracy będziesz się starała! Jak wygląda zakres obowiązków? Barmanka - zajmuje się realizacją zamówień alkoholowych, obsługą systemu POS, dba o porządek na barze, przygotowuje ozdoby do drinków. Kelnerka - jest to aktywna sprzedaż na sali w oparciu o dwie karty menu, kartę dla gości i kartę dla personelu. Tancerka - tańczy na podeście i rurce, rozmawia z gośćmi na sali, pije kolorowe koktajle, otrzymuje gadżety: róże, misie, biżuterię. Hostessa - rozmawia z gośćmi na sali, pije kolorowe koktajle, dba o atmosferę, po prostu jest takim sztucznym tłumem. Promotorka - zaprasza ludzi do odwiedzenia klubu, rozmawia o ofercie, imprezie, menu, promocjach i wręcza zaproszenia. Praca nie jest trudna! Trzeba chcieć! A opinie? Z opiniami jest tak, że najlepiej mieć własną! Dlatego też zapraszamy na rozmowę w lokalu, abyś mogła poznać dziewczyny, atmosferę i sama podjąć decyzję! Zespół jest młody 19-30 lat! Dogadacie się więc bez najmniejszego problemu. Szukasz pracy z której warunków i wypłat będziesz zadowolona? To jest odpowiedni czas i miejsce - bo kiedy, przed emeryturą? Jesteś młoda, zadbana, komunikatywna i nie możesz znaleźć pracy dzięki której wyjedziesz na wymarzone wakacje, kupisz prezenty, spełnisz marzenia? To daj sobie szansę! Osoby zdecydowane zapraszamy do przesłania CV ze zdjęciem w wiadomości prywatnej - pamiętaj, aby napisać jakim stanowiskiem jesteś zainteresowana!

Asystent ds. przesyłek i zamówień
Asystent ds. przesyłek i zamówień
Toruń 30+ kilka dni temu

Jeżeli jesteś osobą z pozytywnym nastawieniem a przy tym zaangażowaną w powierzoną pracę i dokładną dołącz do naszego zespołu. Co oferujemy: stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracę w jednym z najszybciej rozwijających się ecommerców w Polsce bardzo dobrą atmosferę pracy w młodym i zgranym zespole brak dress code’u benefity pracownicze Obowiązki: Rozwiązywanie kwestii związanych z przesyłkami kurierskimi (kontakt z przewoźnikami, dostawcami, reklamacje u przewoźników, nadawanie paczek) Realizacja zwrotów od klientów (identyfikacja, weryfikacja, decyzja o towarze) Pomoc przy obsłudze zamówień allegro Inne zlecone prace biurowe Preferowany termin rozpoczęcia pracy to marzec 2022

Staż w dziale kadr i płac
Staż w dziale kadr i płac
Toruń 30+ kilka dni temu

Staż odbywa się w Toruniu stacjonarnie i jest finansowany ze środków UE. Nie wymagamy doświadczenia. Od potencjalnego stażysty oczekujemy: => zainteresowania wiedzą z obszaru kadr i płac => wiek 18 - 29 lat => status osoby bezrobotnej - niezarejestrowanej w urzędzie pracy => brak statusu ucznia/ studenta dziennego ( tak można być zaocznym) => mile widziane osoby z Torunia i okolic < nie ma możliwości stażu w trybie zdalnym!>

Filtr