Sortowanie:
Znaleziony: 78 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Toruń
Specjalista ds. legalizacji cudzoziemców
Specjalista ds. legalizacji cudzoziemców
nowe Toruń wczoraj

Opis oferty pracyZakres obowiązków Chcemy Ci powierzyć kompleksową obsługę procesu legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce. Obszar ten zawiera: -monitorowanie aktualnych terminów i dokumentów w celu zachowania legalności pobytu i zatrudnienia cudzoziemców z Europy i Azji, -odpowiedzialność za przebieg i statusy postępowań administracyjnych nadzór nad kompletowaniem i przekazywaniem dokumentów niezbędnych do zatrudnienia cudzoziemców, -bezpośrednie składanie/odbiór dokumentów z urzędów, -rekomendowanie rozwiązań na podstawie analizy dokumentów cudzoziemców, -pomoc w procesie nadawania numerów PESEL -współpraca z Urzędami: UP, UW, UM na terenie całego kraju, -comiesięczne sporządzenie raportów, rozliczeń, specyfikacji, -archiwizowanie dokumentacji legalizacyjnej -przygotowywanie i redagowanie pism, odpowiedzi na wezwania urzędów, -terminowa realizacja zgłoszeń i przedłużeń, -ścisła współpraca w współpraca działami kadr, księgowości i kierownikami działów, -korespondencja z osobami ubiegającymi się o ww. zezwolenia, Wymagania -konieczne doświadczenie w prowadzeniu procesów masowej legalizacji cudzoziemców -bardzo dobre zrozumienie przepisów prawnych i regulacji mających wpływ na legalizację cudzoziemców, -znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (minimum B2), -znajomość aktów prawnych niezbędnych w procesach legalizacji oraz świadomość zachodzących zmian i nowelizacji, -znajomość „Ustawy o Promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy” -doświadczenie w zarządzaniu procesem lub koordynowanie zespołu, -doświadczenie w sporządzaniu raportów, przygotowywaniu wydruków, zestawień, raportów na potrzeby analiz wewnętrznych, doświadczenie w kontakcie z urzędami i jednostkami administracji publicznej, -prawo jazdy kat. B i swoboda w prowadzeniu samochodu, Mile widziane: -znajomość języka angielskiego umożliwiające swobodną komunikację (B2), -znajomość języka ukraińskiego/rosyjskiego (minimum B2), Oferujemy -stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, -wynagrodzenie 5 000 – 6 000 zł brutto, -kafeteryjny system benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie) -elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 8:30), -pracę z doświadczonym i zaangażowanym zespołem, -szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym, -służbowy telefon i komputer, -wyjazdy integracyjne.

Referent ds. Przyłączeń - PRACA BIUROWA
Referent ds. Przyłączeń - PRACA BIUROWA
Toruń wczoraj

Opis oferty pracyReferent ds. Przyłączeń Twój zakres obowiązków: • Obsługa wniosków o określenie warunków przyłączenia do sieci oraz wniosków o określenie warunków przebudowy sieci w związku z usunięciem kolizji • Realizacja procesów w obszarze przyłączania obiektów do sieci oraz przebudowy sieci w ramach usunięcia kolizji przy zachowaniu wysokiej efektywności operacyjnej i kosztowej • Określanie warunków przyłączenia do sieci oraz przebudowy sieci w zakresie udzielonych pełnomocnictw • Udział w uzgadnianiu dokumentacji projektowych związanych z realizacją inwestycji sieciowych • Współpraca z Wydziałem Przyłączeń i Rozwoju w Oddziale w zakresie wydawanych warunków przyłączenia • Wystawianie zapewnień dostawy energii elektrycznej • Pełnienie dyżurów w Punkcie Obsługi Przyłączeń w zakresie przyjmowania od klientów wniosków i korespondencji oraz udzielanie informacji związanych z procesem przyłączeniowym. Nasze wymagania: • Wykształcenie średnie lub wyższe • Praktyczna znajomość pakietu MS Office • Prawo jazdy kategorii „B” • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres, sumienność i samodzielność • Nastawienie na ciągły rozwój i umiejętność czerpania z różnych perspektyw To oferujemy: • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie – umowa o pracę, stawka 4730 zł brutto/mc • Miejsce pracy: Toruń, Plac Fryderyka Skarbka 7/9 • Zróżnicowany zespół pracowników • Praca w firmie o strategicznym znaczeniu dla gospodarki • Wymiana wiedzy między specjalistami w grupie • Duży potencjał do rozwoju zawodowego • Dostęp do nowoczesnych narzędzi i metod pracy Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)". Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

Szukamy specjalisty od Social Media
Szukamy specjalisty od Social Media
Toruń 2 dnia plecy

Kawiarnia Lenkiewicz poszukuje osoby, która chciałby podjąć współpracę w zakresie socjal mediów.Jesteś zainteresowany / zainteresowana współpracą napisz proszę do nas.Szukamy osób z pasją, mamy ciekawe pomysły, które pragniemy wspólnie rozwijać.

Odpłatne praktyki w kancelarii prawnej
Odpłatne praktyki w kancelarii prawnej
Toruń 7 dni plecy

Kancelaria Doradcy Restrukturyzacyjnego i Radcy Prawnego Sylwestra Zięciaka w Toruniu poszukuje kandydata do odbycia odpłatnych praktyk z możliwością zatrudnienia  Wymagania:·         Student prawa lub aplikant radcowski;·         Dyspozycyjność;·         Umiejętność obsługi programu Microsoft Office;·         Zaangażowanie chęć do pracy;·         Umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Mile widziane osoby ze znajomością prawa gospodarczego a w szczególności upadłościowego i restrukturyzacyjnego. Oferujemy:·         Odpłatne praktyki;·         Pracę w młodym i zgranym zespole;·         Wsparcie merytoryczne ze strony doświadczonego zespołu;·         Możliwość stałego zatrudnienia. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy.

Sprzątaczka - Toruń - Emtor
Sprzątaczka - Toruń - Emtor
Toruń 7 dni plecy

OPISFirma Emtor Sp. z o.o., wyłączny przedstawiciel marki Yale®, największa polska prywatna firma w branży transportu wewnętrznego, zatrudni osobę na stanowisko Sprzątaczki.Główne zadania na stanowisku:Utrzymywanie czystości oraz dbanie o higienę powierzonych powierzchniUzupełnianie materiałów higienicznychInne prace porządkowe wg potrzebWymagania:Chęć podjęcia stałej pracyKomunikatywność, systematycznośćUmiejętność pracy w zespoleOferujemy:Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuDostęp do pakietu świadczeń dodatkowych (benefity pracownicze w postaci prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie, karty sportowej) Zachęcamy do aplikowania!

Zatrudnimy Specjalistę ds.zaopatrzenia
Zatrudnimy Specjalistę ds.zaopatrzenia
Toruń 7 dni plecy

Przedsiębiorstwo Remontowo – Budowlane „AGAD” Sp. z o.oUl. Chrzanowskiego 23b, 87-100 Toruń ZatrudniSpecjalistę ds. zakupów Opis stanowiskaAktywne poszukiwanie dostawcówNegocjowanie warunków zakupu z dostawcamiAnaliza zapotrzebowania materiałowegoZapewnienie dostępności ,materiałów i sprzętu na budowachWspółpraca z dostawcami w zakresie realizacji dostaw i zaopatrzenia na budowieWymaganiaWykształcenie min. średnieDoświadczenie w negocjacjach z dostawcamiDobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS OfficeZnajomość branży budowlanej będzie dodatkowym atutemPrawo jazdy kat. BOferujemyAtrakcyjne wynagrodzenieStabilność zatrudnieniaPracę w renomowanej FirmieMożliwość rozwoju zawodowego 

Asystent Działu Administracji
Asystent Działu Administracji
Toruń 10 dni plecy

MTL Dom Stali Nierdzewnej to jeden z największych w Polsce, niezależny, oparty w pełni na krajowym kapitale, dystrybutor stali nierdzewnej i aluminium. Poszukujemy kandydata na stanowisko:Asystent Działu AdministracjiMiejsce pracy: ToruńCo mamy do zaoferowania:Umowa zlecenie na 0,5 lub 0,75 etatu,Elastyczny czas pracy,Możliwość rozwoju zawodowego,Pracę w organizacji o stabilnej sytuacji finansowej,Kogo szukamy:Wykształcenie co najmniej średnie (preferowane student/studentka),Dokładność, sumienność, staranność,Wysokie umiejętności interpersonalne i kultura osobista,Dobra znajomość pakietu MS OFFICE,Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom A2/B1),Czym się będziesz zajmował:Pozyskiwanie certyfikatów materiałowych / atestów wyrobów hutniczych bezpośrednio od dostawców,Wprowadzanie certyfikatów materiałowych / atestów do wewnętrznej bazy,Dystrybucja certyfikatów materiałowych / atestów do Klientów,Kontakt z dostawcami i klientami firmy,Przygotowywanie i wysyłka wezwań do zapłaty,Wsparcie działu finansowo – księgowego w bieżących obowiązkach.Co zwiększy twoje szanse w procesie rekrutacji:Znajomość systemu ERP Comarch CDN XL lub OPTIMA,Doświadczenie na podobnym stanowisku lub w pracy administracyjno – biurowejPotencjalni kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne po 22 lipca.

Analityk Biznesowy Toruń
Analityk Biznesowy Toruń
Toruń 11 dni plecy

Firma SEITO od ponad dwudziestu lat świadczy usługi na rynku outsourcingu. Rozwijamy się dzięki pracy wykwalifikowanych specjalistów, rozbudowanej sieci punktów serwisowych oraz dobremu zapleczu technicznemu. Naszym celem jest świadczenie usług osadzonych w wysokiej kulturze organizacyjnej, której podstawą są bezpieczeństwo i jakość.Jeśli czujesz, że sprawdzisz się jako Analityk Biznesowy - zaaplikuj do nas!Twój zakres obowiązkówTworzenie modeli kalkulacji przychodów,Dokonywanie rozliczeń wynikających z umów z kontrahentami,Bezpośrednia komunikacja z klientami w zakresie rozliczeń,Przygotowywanie raportów okresowych i szablonów do weryfikacji poziomu realizacji wskaźników KPI,Tworzenie i rozwijanie narzędzi analitycznych,Wizualizacja danych i ich prezentacja,Współpraca z Działem Obsługi Klienta w zakresie tworzenia modeli kosztowych.Nasze wymaganiaBiegła znajomość MS Excel,Wykształcenie wyższe,Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia,Umiejętność prezentowania wniosków i rekomendacji,Komunikatywność i nastawienie na współpracę,Skrupulatność, dokładność, rzetelność,Mile widziana znajomość języka angielskiego.OferujemyStałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęAtrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem świadczeń dodatkowych (benefity pracownicze w postaci dofinansowania do prywatnej opieki medycznej, dobrowolnego ubezpieczenia na życie, dofinansowania karty sportowej, paczek świątecznych)Możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowychWięcej dowiesz się o nas na: www.seito.pl

Asystenta Działu Sprzedaży.
Asystenta Działu Sprzedaży.
Toruń 13 dnia plecy

Poszukuje osoby na stanowisko Asystenta Działu Sprzedaży. Praca polega na przygotowywaniu ofert sprzedażowych, bieżącą obsługę klientów oraz raportowaniu stanu sytuacji u klientów. Jest to typowa praca biurowa, w której najważniejszy jest dokładność i sumienność. Wymagania: - sumienność - dokładność - dobra znajomość komputera (word, excel, środowisko google) - komunikatywność (regularny kontakt z klientami) - praca od 8 do 16 - szukamy osoby kontaktowej, która nie boi się ludzi i wykonywania telefonów do klientów   Oferuję: - praca w pełnym wymiarze godzin - 25 dni płatnego urlopu - luźną atmosferę - praca w biurze, w trybie hybrydowym Działamy w branży finansowej, mamy w zespole kilka osób, chcemy się rozwijać na nowe kolejne projekty.

Pracownik biurowy / kadry/ księgowość
Pracownik biurowy / kadry/ księgowość
Toruń 13 dnia plecy

Poszukujemy pracownika biurowego (kobiety) do pracy w firmie transportowej.Wymagane minimalne doświadczenie kadrowe/księgowe .Do obowiązków należy m. in.:obsługa giełdy transportowejkontakt z kierowcamizarządzanie obiegiem dokumentacji transportowej, wystawianie faktur i dostarczanie ich do klientówkontrolowanie ważności przeglądów i ubezpieczeń pojazdóworaz inne prace zlecone przez przełożonego.WYMAGANE posiadanie prawa jazdy kat. B .

Specjalista ds. administracyjnych
Specjalista ds. administracyjnych
Toruń 16 dni plecy

W związku z dynamicznym rozwojem firmy REVBUD Spółka Akcyjna specjalizującej się w realizacji inwestycji dla podmiotów handlowych, projektów mieszkaniowych oraz montażem automatów paczkowych aktualnie poszukujemy:Kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. administracyjnychOpis stanowiska:- raportowanie prac związanych z montażem urządzeń,- awizacja telefoniczna planowanych prac,- nadzór nad protokołami montażu,- kontakt ze zleceniodawcą w zakresie wykonywanych prac,- kontakt z klientem w zakresie wykonywanych prac.Wymagania:- minimum wykształcenie średnie,- znajomość pakietu MS Office,- bardzo dobra organizacja pracy własnej,-mile widziane doświadczenie techniczne w branży budowlanej.Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,- atrakcyjny system wynagrodzenia,- możliwość dalszego rozwoju zawodowego w stabilnej firmie budowlanej,Benefity pozapłacowe:-ubezpieczenie grupowe,-spotkania integracyjne,-paczki świąteczne.Nie zapomnij o dopisku:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji, jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

Recepcjonistka 80-120h/m-c
Recepcjonistka 80-120h/m-c
Toruń 16 dni plecy

Hostel Freedom szuka recepcjonistki - 80-120 h pracy miesięcznieTwoje zadania:obsługa gości indywidualnych i grupowych (procedura check-in, check-out)przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i mailowychrozliczanie pobytów - wystawianie faktur i rachunków, sporządzanie dokumentacji dobowejudzielanie informacji o Toruniu i jego atrakcjachNasze oczekiwaniadoświadczenie na takim samym lub podobnym stanowiskuznajomość j. angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (warunek konieczny)dyspozycja w wymiarze 80-120 h miesięcznieznajomość pakietu MS Officedoskonałe umiejętności organizacyjneuśmiech i pozytywne nastawieniewysoka kultura osobistaO to co mamy dla ciebie:umowa zlecenie lub umowa o pracę na pół etatuwynagrodzenie 28,10 zł bruttopraca w godzinach 9-17 pon - ndz (w zależności od grafiku)wpływ na kształt firmyrozwój przez realizację swoich pomysłów oraz możliwość uczestnictwa w różnych projektach gastronomicznychpraca w stabilnej i szybko rozwijającej się firmie Dodatkowo oferujemy:pakiet medycznyubezpieczenie grupowekartę MultiSportimprezy firmowehostel w samym sercu StarówkiJeśli chcesz do nas dołączyć wyślij do nas swoje CV.

Manager ds. Lean Manufacturing i Optymalizacji Procesów
Manager ds. Lean Manufacturing i Optymalizacji Procesów
Toruń 19 dni plecy

SEITO od ponad dwudziestu lat świadczy usługi na rynku outsourcingu. Rozwijamy się dzięki pracy wykwalifikowanych specjalistów, rozbudowanej sieci punktów serwisowych oraz dobremu zapleczu technicznemu. Naszym celem jest świadczenie usług osadzonych w wysokiej kulturze organizacyjnej, której podstawą są bezpieczeństwo i jakość.Zakres obowiązków:Audytowanie procesów produkcyjnych i/lub logistycznych w oddziałach firmy i u klientów zewnętrznych Zarządzanie działem Lean ManufacturingZarządzanie projektami optymalizacyjnymi, mającymi na celu zwiększenie produktywności i efektywności realizowanych procesówNormowanie procesów produkcyjnych (MTM, chronometraż)Wdrażanie narzędzi Lean Manufacturing (KAIZEN, TPM, KANBAN, 5S, VSM, MTM, KAMISHIBAI) oraz nadzór nad poprawnością ich funkcjonowaniaProwadzenie szkoleń z wdrażanych narzędziMonitorowanie i ocena wyników po wprowadzeniu zmianWymagania:      Znajomość narzędzi: KAIZEN, TPM, KANBAN, 5S, VSM, MTM, KAMISHIBAIMinimum 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z optymalizacją procesów produkcyjnych lub logistycznychDobra znajomość MS OfficeKomunikatywność, gotowość do podejmowania wyzwańMile widziana znajomość języka angielskiegoOferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Hybrydowy system pracy (centrala firmy w Toruniu)Dużą samodzielność w działaniuPakiet benefitów, m.in. dofinansowanie do pakietów medycznych lub sportowych, ubezpieczenie na życieSamochód służbowyWięcej o nas na stronie: www.seito.pl

Business Improvement Officer z językiem Angielskim.
Business Improvement Officer z językiem Angielskim.
Toruń 22 dnia plecy

Jako Cryptocurrency Software Solutions specjalizujemy się w tworzeniu i rozwijaniu rozwiązań w zakresie kryptowalut. Jesteśmy wiodącym operatorem bitomatów, które umożliwiają naszym klientom zakup oraz sprzedaż kryptowalut w około 230 lokalizacjach na całym świecie.Szukamy obecnie do naszego zespołu Business Improvement Officer z językiem Angielskim.Zakres obowiązków:Jako Business Administrator będziesz odpowiedzialny za:- pracę administracyjną z dokumentacją w języku angielskim,- współpraca i wsparcie zespołu AML, przy zgłaszaniu podejrzanych transakcji regulatorowi,- tłumaczenie dokumentów na język angielski i odwrotnie,- wsparcie researchu stanu prawnego i regulacji w krajach europejskich i pozaeuropejskich,- komunikację z zagranicznymi firmami i instytucjami,- udział w tworzeniu wewnętrznych procesów oraz procedur,- monitorowanie budżetu projektu w zakresie wydatków.Nasze wymagania:- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - min. B2,- znajomość pakietu Office oraz narzędzi Google,- rzetelność, wielozadaniowość oraz samodzielność,- umiejętność pracy indywidualnej i pracy w zespole.Mile widziane:- doświadczenie w administracji,- wykształcenie prawnicze,- wiedza oraz doświadczenia z zakresu prawa, szczególnie AML.To oferujemy:- możliwość rozwoju w branży nowoczesnych technologii,- możliwość pracy zdalnej,- umowa o pracę po okresie próbnym,- wynagrodzenie początkowe na poziomie 4000 netto (25 zł/h netto),- służbowy telefon oraz laptop,- niezbędne przeszkolenie oraz wsparcie specjalistów.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.Shitcoins.club

asystent radcy prawnego / aplikant radcowski
asystent radcy prawnego / aplikant radcowski
Toruń 22 dnia plecy

LEGAL Kancelaria Prawna Michał Kłopotek: specjalizująca się w stałej obsłudze prawnej przedsiębiorców, robotach budowlanych, zamówieniach publicznych, inwestycjach ze środków UE oraz ubezpieczeniach (więcej informacji na www.legal-kancelarie.pl oraz www.klopotek.pl), podejmie współpracę / zatrudni:ASYSTENTA RADCY PRAWNEGO / APLIKANTA RADCOWSKIEGO WYMAGANIA:wykształcenie wyższe prawnicze;odbywanie aplikacji radcowskiej będzie dodatkowym atutem;odpowiedzialność, zaangażowanie i terminowość (w tym praca pod presją czasu);zdolności organizacyjne (w tym organizacja pracy własnej) i komunikacyjne;umiejętność pracy na komputerze, w szczególności posługiwania się programami MS OFFICE, MS EXCEL, prawniczymi bazami danych, portalami: EKRS, PRS, EUKW, S24;analityczne myślenie i kreatywność, sumienność i odpowiedzialność w działaniu;rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;umiejętność koordynowania wielu działań jednocześnie;co najmniej średniozaawansowana znajomość języka angielskiego;prawo jazdy kat. B;PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:prace administracyjno – biurowe i kierowanie sekretariatem;zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i przepływu informacji, nadzór nad terminowością zadań Kancelarii;kontakty z sądami, urzędami, organami ścigania, instytucjami publicznymi, kontrahentami, dłużnikami itp.;sporządzanie projektów umów, korespondencji przedprocesowej, pism procesowych, egzekucyjnych;redagowanie dokumentów w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;sprawozdawczość (prowadzenie zestawień, rejestrów windykacji itp.);substytucja / reprezentacja (w zależności od uprawnień aplikanckich);wsparcie przełożonego w prowadzonych projektach;wyjazdy do Klientów, udział w negocjacjach.OFERUJEMY:stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat (po okresie próbnym);konkurencyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania;dostosowanie czasu pracy do zajęć na aplikacji i obowiązkowych praktyk, możliwość sprawowania patronatu;rozwój i nabycie nowych umiejętności;nowe i ciekawe wyzwania zawodowe, zogniskowane w obszarach działalności Kancelarii;CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres:legal/a/legal-kancelarie.plw terminie do 15 lipca 2024 r.KLAUZULA INFORMACYJNA RODOWysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do LEGAL Kancelarii Prawnej Michał Kłopotek, zgadza się Pani/Pan na przetwarzanie przez Pracodawcę danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli chce Pani/Pan, abyśmy zachowali CV w naszej bazie, prosimy umieścić dodatkowo w CV następującą zgodę: Zgadzam się na przetwarzanie przez LEGAL Kancelarię Prawną Michał Kłopotek danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie LEGAL Kancelarii Prawnej Michał Kłopotek z siedzibą w Toruniu (87-100) przy ulicy B. Chrobrego 63A, NIP: 953*****06, REGON 093145499. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia procesu rekrutacji, do czasu jego zakończenia, tj. przez okres jednego miesiąca, a w razie zgody na udział w przyszłych rekrutacjach również w czasie nieokreślonym. Ponadto dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji do upływu okresu ich przedawnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a) i f) RODO. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla realizacji procesu rekrutacji. Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom ani przekazywane do państwa trzeciego. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w szczególności poprzez profilowanie. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie (co pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem). Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości bądź chęci skorzystania z powyższych praw prosimy o kontakt pod adresem: legal/a/legal-kancelarie.pl.

Junior AML Specialist
Junior AML Specialist
Toruń 22 dnia plecy

Opis oferty pracyJako Junior AML Specialist, będziesz odpowiedzialny za: - współpracę i wsparcie AML manager i AML team - sporządzanie, analizowanie, opiniowanie i redagowanie projektów dokumentacji prawnej (procedury, umowy, analizy) oraz uczestniczenie w negocjacjach umów - pomoc przy weryfikacji dokumentów oraz procedur AML - research prawny i monitorowanie zmian prawnych AML i regulacji dotyczących kryptowalut w krajach europejskich oraz pozaeuropejskich - prowadzenie korespondencji oraz współpraca z kancelariami z krajów europejskich oraz pozaeuropejskich - udzielanie konsultacji w różnych kwestiach prawnych Jesteś świetnym kandydatem, jeśli: - jesteś magistrem prawa lub studentem prawa (min. III rok) - posługujesz się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację oraz samodzielne redagowanie dokumentów prawnych (min. B2) - posiadasz znajomość narzędzi Google oraz pakietu Office - umiesz sporządzać analizy przepisów prawa oraz sformułować konkluzję z researchu prawnego - jesteś sumienny i zaangażowany w działaniu - masz umiejętność logicznego myślenia, jasnego i precyzyjnego formułowania wypowiedzi Twoim dodatkowym atutem będzie: - doświadczenie w zakresie prawa AML To oferujemy możliwość rozwoju w branży nowoczesnych technologii przeszkolenie i wsparcie specjalistów służbowy telefon i laptop możliwość pracy w pełni zdalnej lub hybrydowej umowa o pracę po okresie próbnym

Praca biurowa z językiem niemieckim lub włoskim!
Praca biurowa z językiem niemieckim lub włoskim!
Toruń 28 dni plecy

Opis oferty pracyFebo (26330) dla swojego klienta poszukuje pracowników biurowych - dział handlowy ze znajomością języka niemieckiego lub włoskiego. Zatrudnienie bezpośrednio u pracodawcy. Do obowiązków będzie należało: - obsługa biura, - praca z klientem zagranicznym (obsługa klienta) Oferujemy: - zatrudnienie bezpośrednio u pracodawcy na podstawie umowy o pracę, - pracę jednozmianową, - możliwość rozwoju osobistego, - pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie. Wymagane: - dobra znajomość języka: niemieckiego, lub włoskiego - komunikatywność, - zaangażowanie i kreatywność, - doświadczenie w obsłudze klienta. Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania swojego CV za pośrednictwem portalu z dopiskiem „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. 2014 nr 0 poz. 1182).”

Administracja, prace biurowe
Administracja, prace biurowe
Toruń 28 dni plecy

Poszukujemy do zespołu pracownika administracyjno- biurowego. Oferujemy: 1) Elastyczne godziny pracy. 2) Możliwość zdobywania nowych kompetencji. 3) Pozytywną atmosferę. 4) Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się firmie. Wymagania: 1) Znajomość pakietu MS Office oraz Subiekt Nexo. 2) Rzetelność i sumienność w realizacji powierzonych obowiązków. 3) Bardzo dobra organizacja pracy. 4) Umiejętność pracy w zespole. 5) Doświadczenie na podobnym stanowisku. 6)Mile widziana znajomość branży OZE 7)Chęć rozwoju osobistego Czekamy na Twoje CV.

Asystent/ka Dyrektora z obowiązkami E-commerce
Asystent/ka Dyrektora z obowiązkami E-commerce
Toruń 30+ kilka dni temu

Opis stanowiskaPoszukujemy wszechstronnej i zorganizowanej osoby na stanowisko Asystenta/ki Dyrektora, która będzie również wspierać działania marketingowe oraz współtworzyć nasz sklep internetowy. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pełnić kluczową rolę w zarządzaniu biurem, prowadzeniu działań marketingowych i rozwijaniu platformy e-commerce.ObowiązkiWsparcie administracyjne:Przygotowywanie raportów, prezentacji i dokumentacji.Koordynacja korespondencji oraz kontaktów z klientami i partnerami biznesowymi.Prowadzenie korespondencji w języku angielskim.Wsparcie działań marketingowych:Tworzenie i publikowanie treści marketingowych na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.Monitorowanie i analiza efektywności działań marketingowych oraz przygotowywanie raportów.Prowadzenie działań z zakresu e-mail marketingu oraz kampanii reklamowych w Google Ads i Facebook Ads.Współtworzenie sklepu internetowego:Aktualizowanie oferty produktowej i dbanie o jej atrakcyjną prezentację w sklepie internetowym.Tworzenie opisów produktów i zdjęć.WymaganiaWykształcenie średnie lub wyższe.Kreatywność i umiejętność tworzenia angażujących treści.Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.Umiejętność prowadzenia korespondencji w języku angielskim.Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.Samodzielność, sumienność i dobra organizacja pracy.Mile widzianeZnajomość narzędzi marketingowych i analitycznych (Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads).Znajomość programów graficznych [Canva]Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.OferujemyStabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.Atrakcyjne wynagrodzenieMożliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach.Przyjazne środowisko pracy i wsparcie ze strony doświadczonego zespołu.Realny wpływ na rozwój firmy oraz strategii marketingowej.Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia i informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Mł. Specjalista/ka ds. Kontroli Wewnętrznej - Grupa NEUCA
Mł. Specjalista/ka ds. Kontroli Wewnętrznej - Grupa NEUCA
Toruń 30+ kilka dni temu

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:realizację planu kontroli wewnętrznych we wszystkich obszarach działalności Grupy NEUCA,sporządzanie propozycji planów kontroli,uczestnictwo w kontrolach zewnętrznych,monitorowanie zaleceń pokontrolnych oraz implementacji przyjętych rozwiązań,przygotowywanie raportów z wykonanych kontroli i realizacji zaleceń. Od kandydatów oczekujemy:wykształcenia wyższego,znajomości narzędzi pakietu MS Office - w szczególności programu Excel,umiejętności analitycznego myślenia,odpowiedzialności i samodzielności w działaniu,komunikatywności i umiejętności współpracy,prawa jazdy kat. B. – możliwość wyjazdów służbowych,doświadczenia na podobnym stanowisku - mile widziane,mile widziana znajomość SAP lub Business Objects. Oferujemy:wsparcie zespołu w procesie wdrożenia,możliwość uczestniczenia w programach rozwojowych,umowę na czas zastępstwa,dynamiczną, odpowiedzialną oraz pełną wyzwań pracę,udział w istotnych dla funkcjonowania firmy projektach,możliwość skorzystania z pakietu benefitów pozapłacowych – system kafeteryjny.

Manager/Recepcjonistka Barber Shop
Manager/Recepcjonistka Barber Shop
Toruń 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy do prestiżowego salonu Barber Shop Charles&co w Toruniu na stanowisko: MANAGER/RECEPCJONISTKAOferta pracy całorocznaPraca na pełen etatObowiązki:Bezpośrednia obsługa klientów na recepcji salonu.Zarządzanie rezerwacjami, w tym przyjmowanie, umawianie i potwierdzanie wizyt.Dbałość o zachowanie najwyższych standardów w obsłudze klientów, zgodnie z wymaganiami.Sprzedaż i udzielanie informacji na temat oferowanych usług i produktów.Wymagania:Wysoka kultura osobista i umiejętność komunikacji.Zorientowanie na klienta.Komunikatywna znajomość angielskiego. Umiejętność pracy w zespole i samodzielność w podejmowaniu decyzji.Dyspozycyjność i punktualność.Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy na podobnym stanowisku.Oferujemy:Stabilne warunki zatrudnienia.Atrakcyjne wynagrodzenie.Udział w szkoleniach.Pozytywną atmosferę.

Kierownik ds. Dystrybucji Media Expert - Toruń
Kierownik ds. Dystrybucji Media Expert - Toruń
Toruń 30+ kilka dni temu

Jesteśmy Expertem. Media Expertem.Rządzimy na rynku elektro w Polsce, ale wciąż mamy ambitne plany, więc przyszłość należy do nas!Dlatego już dziś szukamy Kierownika ds. Dystrybucjimiejsce pracy: Bydgoszcz/Toruń Jeśli chcesz wiedzieć, czy jesteś liderem – odwróć się i zobacz, czy ktoś za tobą podąża (Alfred W. Travers). My dajemy Ci zespół i pole do popisu, Ty musisz się tylko zdecydować. Chcesz być naszym Kierownikiem ds. Dystrybucji?Zakres obowiązków:zapewnienie sprawnego funkcjonowania operacji na podległych HUBachplanowanie i zarządzanie trasami na terenie działania HUBówrekrutacja i szkolenie kierowców oraz bieżąca kontrola jakości pracy podległego zespołunadzór nad zleceniami oraz ich terminowością i jakością wykonaniapozyskiwanie przewoźników zewnętrznychwspółpraca z przewoźnikami zewnętrznyminadzór nad utrzymaniem prawidłowego stanu technicznego flotyustalanie grafików i harmonogramu pracykoordynacja w zakresie procesów rozładunków samochodów wahadłowych, załadunków samochodów dystrybucyjnychzapewnienie bieżącej, sprawnej współpracy ze sklepami w regionie obsługiwanym przez HUB To oferujemy:pracę pełną wyzwań oraz możliwość rozwojusystem premiowyszkolenie wstępnestabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracędofinansowanie do karty MultiSportprywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniemubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny bony na świętapremię świąteczną zniżki na cały asortyment w naszych elektromarketachpomoc i opiekę naszej fundacji Mediaexpert „Włącz się”Baby Expert, czyli wyprawkę dla Twojego nowonarodzonego dzieckaniezbędne narzędzia do pracy: samochód służbowy również do użytku prywatnego, laptop, telefon komórkowy.  Oczekujemy: doświadczenia w zarządzaniu grupą podległych pracownikówmile widziane zarządzanie strukturą rozproszonąpraktycznej znajomości zagadnień z zakresu planowania i nadzorowania procesów w dziale transportu/dziale planowania bądź w logistyce i/ lub firmie dystrybucyjnejnastawienia na współpracę i umiejętność działania pod presją czasubardzo dobrej obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)samodzielności w działaniu i odpowiedzialności za realizację zadańumiejętności podejmowania decyzjikomunikatywnościprawa jazdy kat. B 

Firma Fart Produkt zatrudni pracownika biurowego
Firma Fart Produkt zatrudni pracownika biurowego
Toruń 30+ kilka dni temu

OPISFirma Fart Produkt Sp. z o.o. Sp. k. działa na rynku od 26 lat. Jesteśmy producentem osłon okiennych wewnętrznych, rolet zewnętrznych oraz bram garażowych. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko: pracownik do obsługi klienta.Opis stanowiska pracy:Obsługa klientów detalicznych i hurtowych,Obsługa klienta telefoniczna i e-mailowa,Wprowadzanie zamówień do systemu,Ofertowanie,Dbałość o standardy obsługi klienta,Doradztwo techniczneOczekujemy:Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera,Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientem,Uczciwość i odpowiedzialność,Znajomość technik sprzedaży i negocjacji,Duże zaangażowanie, dyspozycyjność i samodzielność,Dobra organizacja i wysoka kultura pracy,Mile widziane:Znajomość technik sprzedaży i negocjacji,Kreatywność,Duże zaangażowanie, dyspozycyjność i samodzielność,Znajomość pakietu MS Office,Doświadczenie w branży,doświadczenie na podobnym stanowisku, bądź w obsłudze klienta,Oferujemypracę na pełen etatatrakcyjne wynagrodzeniepracę w młodym, kreatywnym zespole z możliwością awansudofinansowania do karty multisport, ubezpieczenia zdrowotnegoMiejsce pracy: ToruńW przypadku zainteresowania powyższą ofertą pracy, prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem.Prosimy w CV o umieszczenie klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Specjalista ds. rekrutacji z językiem ukraińskim
Specjalista ds. rekrutacji z językiem ukraińskim
Toruń 30+ kilka dni temu

Do Naszej lokalizacji w Toruniu poszukujemySpecjalisty ds. rekrutacji z językiem ukraińskim Czym będziesz się zajmował:Szukaniem nowych źródeł pozyskiwania kandydatówProwadzeniem projektów rekrutacyjnych, głównie na stanowiska sklepów Rekrutowaniem pracowników ze wschodu (głównie Ukraina)Proponowaniem nowych źródeł pozyskania kandydatów oraz tworzeniem ofert pracy Analizą i selekcja kandydatówProwadzeniem rozmów rekrutacyjnych Tworzeniem raportów, zestawień i monitorowaniem rynku pracy  Idealny kandydat dla Nas to: Minimum pół roku doświadczenia w rekrutacji pracowników z Ukrainy i innych krajów do pracy w Polsce Znajomość języka ukraińskiego, ewentualnie rosyjskiego na poziomie komunikatywnymZnajomość obsługi MS OfficeKomunikatywność i samodzielność w działaniu Wysokie zaangażowanie, nastawienie na celMile widziane:Znajomość języka angielskiego i/lub polskiegoDoświadczenie w prowadzeniu social media (TikTok, Instagrm, Facebook itp.) Co chcemy Tobie zaproponować? Wdrożysz się w struktury agencji pracy tymczasowejPoznasz obsługę Naszego CRM,Praktycznie wykorzystasz zdobytą wiedzę z zakresu prowadzenia rekrutacjiOtrzymasz realne wsparcie na każdym kroku działania

Pisanie prostych tekstów – praca zdalna – błyskawiczne wypłaty
Pisanie prostych tekstów – praca zdalna – błyskawiczne wypłaty
Toruń 30+ kilka dni temu

Lubisz pisać? Twoi znajomi mówią, że dobrze piszesz?Szukasz zdalnej pracy, którą można wykonywać w domu?Interesuje cię długoterminowa współpraca? Poszukujemy osób z podstawową umiejętnością obsługi programu Word do pisania różnego rodzaju treści, również tekstów seo, na strony www itp. Oferujemy dobre stawki i błyskawiczne wypłaty. Po każdym zleceniu od razu wysyłamy do ciebie przelew.Jesteśmy sprawdzoną firmą. Działamy na polskim rynku od kilkunastu lat. Jeśli masz dosyć wstawania o świcie, dosyć harowania przez cały dzień i serdecznie dosyć swojego uciążliwego szefa, który zatruwa ci życie – zgłoś się do nas. Praca zdalna to wolność i niezależność. Pracujesz tyle, ile chcesz, kiedy chcesz i jak chcesz. Wystarczy dowolny komputer z dostępem do internetu i głowa pełna świeżych pomysłów. Czekamy na Twoje zgłoszenie!Słowa: copywriter, redaktor, copywriting, pisanie tekstów

Koordynator BHP ds. Nadzoru nad Wykonawcami
Koordynator BHP ds. Nadzoru nad Wykonawcami
Toruń 30+ kilka dni temu

OPISFirma SEITO od ponad dwudziestu lat świadczy usługi na rynku outsourcingu. Rozwijamy się dzięki pracy wykwalifikowanych specjalistów, rozbudowanej sieci punktów serwisowych oraz dobremu zapleczu technicznemu.Naszym celem jest świadczenie usług osadzonych w wysokiej kulturze organizacyjnej, której podstawą są bezpieczeństwo i jakość.Zakres obowiązków:Nadzór BHP nad Wykonawcami oraz współpraca w tym zakresie z Działem BHP i wyznaczonymi pracownikami SpółkiOrganizowanie i prowadzenie szkoleń BHP wprowadzających dla nowych i doskonalących dla stałych Wykonawców, oraz osób Kontaktowych dla WykonawcówWsparcie Wykonawców przy opracowaniu dokumentacji zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi Weryfikacja szkoleń, badań medycyny pracy i kwalifikacji Wykonawców oraz sprzętu wprowadzanego przez nich na teren firmy w ramach zleceńKontrola pracy Wykonawców w aspekcie przestrzegania przepisów i zasad BHP oraz wymagań wewnętrznychDoraźne wystawianie Zezwoleń na prace niebezpieczne stosownie do  nadanych wewnętrznie uprawnieńPodejmowanie stosownych akcji w razie stwierdzenia nieprzestrzegania przez Wykonawców przepisów i zasad bhp.Bieżący kontakt z Pracownikiem Spółki odpowiedzialnym za Wykonawcę oraz działem BHP w celu oceny bieżącej sytuacji i podejmowania stosownych działańPrzygotowywanie materiałów szkoleniowych i nadzór nad dokumentacją Wymagania:Wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe w zakresie BHPMile widziane wykształcenie techniczne Doświadczenie w służbie BHP min. 3 lata – w przemyśle (preferowany przemysł spożywczy), budownictwie, projekty inwestycyjneUprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej (opcjonalnie) Umiejętności:Bardzo dobra znajomość aktualnych przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz umiejętność zastosowania ich w praktyceDoświadczenie w koordynowaniu i nadzorze z zakresu bhp pracy różnych brygad, wykonawców w tym samym miejscuZnajomość obsługi komputera (MS Office)Prawo jazdy kat. BRozwinięte kompetencje w zakresie samodyscypliny w realizowaniu zadań, komunikatywnościWysoki poziom kultury osobistejOferujemy:Zatrudnienie na umowę o pracę Atrakcyjne wynagrodzenieDużą samodzielność w działaniuMożliwość rozwoju zawodowegoSzkolenie adaptacyjnePakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do pakietów sportowych, ubezpieczenie na życieAdministratorem Danych Osobowych jest spółka Seito Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu (KRS: 0000261422) . Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się na stronie:www.seito.pl

Recepcjonista/ka w salonie masażu tajskiego ul. Dąbrowskiego 6
Recepcjonista/ka w salonie masażu tajskiego ul. Dąbrowskiego 6
Toruń 30+ kilka dni temu

OPISJesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą specjalizującą się w masażu azjatyckim. Nasz lokal to miejsce, gdzie pasja do relaksu łączy się z tradycją tajskich technik masażu. Poszukujemy zaangażowanej, uśmiechniętej i kontaktowej osoby do naszego zespołu na stanowisko recepcjonistki/recepcjonisty. Praca weekendowa - każda sobota i niedziela w godzinach 12:00-20:00.ObowiązkiKompleksowa obsługa klienta,Rezerwacja wizyt (telefoniczna, Booksy, SM),Dobra znajomość oferowanych usług i produktów,Aktywna sprzedaż usług oraz produktów,Sporządzanie zamówień i pilnowanie stanów magazynowych,Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy. OczekujemyWysokiej kultury osobistej i miłego usposobienia,Umiejętności nawiązywania i budowania relacji z klientem,Umiejętności sprzedażowych,Dyspozycyjności w weekendy,Komunikatywnego języka angielskiego,Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane.OferujemyUmowę zlecenie,Stawkę godzinową – na start 27,70 zł brutto,Pełne szkolenie przygotowujące do pracy,Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy,Konkursy sprzedażowe,Comiesięczne darmowe usługi,Zniżki na usługi i produkty.Jeśli jesteś zainteresowany/a, prosimy o przesłanie CV poprzez portal OLX.Odpowiemy na zgłoszenia wybranych kandydatów.

Recepcjonista/ka w salonie masażu tajskiego ul. Dąbrowskiego 6
Recepcjonista/ka w salonie masażu tajskiego ul. Dąbrowskiego 6
Toruń 30+ kilka dni temu

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą specjalizującą się w masażu azjatyckim. Nasz lokal to miejsce, gdzie pasja do relaksu łączy się z tradycją tajskich technik masażu. Poszukujemy zaangażowanej, uśmiechniętej i kontaktowej osoby do naszego zespołu na stanowisko recepcjonistki/recepcjonisty. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00-20:00.ObowiązkiKompleksowa obsługa klienta,Rezerwacja wizyt (telefoniczna, Booksy, SM),Dobra znajomość oferowanych usług i produktów,Aktywna sprzedaż usług oraz produktów,Sporządzanie zamówień i pilnowanie stanów magazynowych,Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy. OczekujemyWysokiej kultury osobistej i miłego usposobienia,Umiejętności nawiązywania i budowania relacji z klientem,Umiejętności sprzedażowych,Dyspozycyjności w weekendy,Komunikatywnego języka angielskiego,Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane.OferujemyUmowę zlecenie,Stawkę godzinową – na start 27,70 zł brutto,Pełne szkolenie przygotowujące do pracy,Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy,Konkursy sprzedażowe,Comiesięczne darmowe usługi,Zniżki na usługi i produkty.Jeśli jesteś zainteresowany/a, prosimy o przesłanie CV poprzez portal OLX.Odpowiemy na zgłoszenia wybranych kandydatów.

Aplikant Radcowski/Radca Prawny
Aplikant Radcowski/Radca Prawny
Toruń 30+ kilka dni temu

Poszukujemy aplikanta radcowskiego lub radcę prawnego specjalizującego się prawie handlowym, gospodarczym i prawie spółek.Obsługujemy przedsiębiorców podatkowo, a także prawnie. Punktem wyjścia jest zawsze optymalizacja podatkowa, która bardzo często wiąże się również z pracą prawną (zakładanie spółek, przekształcenia, restrukturyzacje, umowy itd.)- spotkania z klientami (głównie online),- tworzenie umów spółek, przekształcenia podmiotów, restrukturyzacje,- tworzenie i opiniowanie umów,- windykacja + pozwy o zapłatę,- analiza obszarów firmy, które mogą być obarczone ryzykiem prawnymWymagania:Wpis na listę aplikantów radcowskich lub radców prawnychdoświadczenie w prawie handlowym, gospodarczym i prawie spółek,chęć nauki i zdobycia cennego doświadczenia,Oferujemy:Pracę w firmie, która stwarza wiele możliwości oraz cały czas się rozwija, stawiają na rozwój kompetencji swoich pracowników i na zgraną atmosferę w zespole,bardzo ciekawe projekty prawne i podatkowePremie zależne od realizacji celówNarzędzia niezbędne do komfortowego wykonywania pracy (laptop, dwa monitory, telefonO nas:Kancelaria Zaprawieni specjalizuje się w doradztwie prawnymi podatkowym dla MŚP. Pomagamy dobrać odpowiednie rozwiązania prawne i podatkowe, a także pomożemy Ci rozwiązania te wdrożyć w życie. Wszystko masz w jednym miejscu — kompleksowo i komplementarnie — zarówno doradztwo, obsługę prawną jak i księgowość.

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Toruń 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy pracownika do pracy w biurze.Wymagania: obsługa komputera, wykształcenie minimum średnie. Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej, logistyce. Dobra organizacja pracy własnej.

Praca biurowa , zdalna (dodatkowa)
Praca biurowa , zdalna (dodatkowa)
Toruń 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osób na stanowisko Pracownik Biurowy / opiniodawca.Praca nie jest w pełnym wymiarze czasu , jest w charakterze dodatkowym Obowiązki:wykonywanie prostych zadań biurowych (zdalnie)udział w dyskusji, wyrażanie zdania na różne tematyocenianie zaproponowanych rozwiązań, pomysłówwypelnianie otrzymanych ankietCzego wymagamy?:znajomość j. polskiegonienaganna kultura osobistamotywacja i zaangażowanieumiejętność obsługi komputera i poruszania się po InternecieCo oferujemy?:atrakcyjne wynagrodzeniepracę zdalną w świetnym zespole i luźnej atmosferzegrafik dopasowany do Twoich potrzeb!szkolenie i wprowadzenie na start możliwość realnego wpływu na rozwój różnych projektówNie jest konieczne doświadczenie , zapraszamy do aplikacji!

Pracownik biurowy działu handlowego
Pracownik biurowy działu handlowego
Toruń 30+ kilka dni temu

OPISJesteśmy firmą specjalizującą się w kompleksowym wyposażaniu Placówek Medycznych. Dostarczamy wyjątkowe rozwiązania na bloki operacyjne, sale chorych, sale porodowe oraz gabinety lekarskie. Jakość oferowanych usług jest podparta kilkunastoletnim doświadczeniem kadry oraz certyfikowanym systemem jakości ISO 9001 oraz ISO 13485 dla wyrobów medycznych.Poszukujemy kandydatów na stanowisko:Pracownik biurowy działu handlowegoMiejsce wykonywania pracy: ToruńOpis stanowiska: przygotowywanie ofert cenowych, przetargowych, wycen projektówprzygotowywanie i pozyskiwanie ofert od podwykonawcówwspółpraca z kontrahentamimonitorowanie projektówkoordynacja działań w zakresie wyznaczonej grupy produktowejwspółpraca z siecią handlową, koordynatorami i działem marketinguWymagania:Znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel.Zdolności komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole.Samodzielność i dobra organizacja pracy.Mile widziane;Znajomość języka angielskiegoPredyspozycje techniczneOferujemy:Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Szkolenia i rozwój zawodowy. 

Asystentka/ Asystent ds. wsparcia sprzedaży
Asystentka/ Asystent ds. wsparcia sprzedaży
Toruń 30+ kilka dni temu

Firma PRO-NETWORK, działająca od ponad pięciu lat w branży energetycznej, poszukuje osoby na stanowisko: Asystentka/ Asystent ds. wsparcia sprzedaży Dołącz do naszego zespołu łączącego specjalistyczną wiedzę z kreatywnością oraz ciągłe doskonalenie z pasją! Asystentka/ Asystent ds. wsparcia sprzedażyMiejsce pracy: Toruń (woj. Kujawsko-pomorskie) Opis stanowiska:Wprowadzanie zamówień do systemu i nadzór nad ich realizacjąPrzygotowywanie ofert handlowychPrzygotowywanie raportów i zestawieńObsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych oraz nadzór nad obiegiem dokumentówWspółpraca z pozostałymi działami w firmie Oferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bądź umowę zlecenie, w godzinach 8:00-16:00 (poniedziałek - piątek)Pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, wśród młodych zaangażowanych osóbMożliwość pracy w systemie hybrydowym (częściowo zdalnie)Miłą atmosferę, otwartą i nowoczesną kulturę pracyWsparcie merytoryczne na każdym etapie pracyWynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności oraz zaangażowaniaNiezbędne narzędzia do wykonywania pracy Wymagania:Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności aplikacji „Excel”)Organizacja pracy, punktualność i sumiennośćKomunikatywność, umiejętność pracy w zespoleKlauzula RODOProsimy o zamieszczenie klauzuli:“Na podstawie przepisu art. 6 ust 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego przez SPRINGOS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Kłaju. Jednocześnie oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości cofnięcia zgody w każdym czasie oraz potwierdzam, iż zapoznałem z klauzulą informacyjną na temat przetwarzania danych osobowych.”Administratorem Państwa danych osobowych jest SPRINGOS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Kłaju 701, 32-015 Kłaj (dalej ADO).Przypominamy o możliwości zapoznania się z właściwą klauzulą informacyjną na temat przetwarzania Twoich danych osobowych na naszej stronie.

Młodsza Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży - dealer maszyn
Młodsza Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży - dealer maszyn
Toruń 30+ kilka dni temu

Cześć, jesteśmy AMAGO! Sprzedajemy i serwisujemy maszyny budowlane, drogowe, górnicze, wiertnicze i fundamentowe. Nasz najbardziej znany produkt to maszyny HD HYUNDAI Construction Equipment. Jesteśmy polską firmą z 30-to letnią historią. Mamy biura w Cholerzynie k. Krakowa (HQ), Warszawie, Białymstoku i Toruniu. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:Młodsza Specjalistka ds. Wsparcia SprzedażyMiejsce pracy: Toruń Oczekiwania:Wykształcenie min. średnie lub w trakcie studiów,Wysoka kultura osobista,Umiejętności negocjacyjne,Doświadczenie w handlu lub wsparciu sprzedaży,Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej,Bardzo dobra organizacja czasu pracy,Obsługa Office`a na wysokim poziomie - staranność w przygotowaniu dokumentów,Ambicja i zaangażowanie w powierzone zadania,Nienaganna aparycja,Podstawowa wiedza techniczna będzie dodatkowym atutem.Zadania:Aktywny telemarketing na powierzonym regionie,Utrzymywanie relacji handlowych z obecnymi klientami,Przygotowywanie ofert,Bezpośrednia współpraca z Dyrektorem Oddziału,Organizacja spotkań handlowych,Wsparcie w organizacji pracy oddziału,Aktywny udział w eventach.Oferujemy:Stabilne warunki zatrudnienia,Rozwój zawodowy - na tym stanowisku przewidujemy możliwość awansu,Brak korporacyjnej atmosfery, piąteczek kończy się w Amago o 13,Odpowiednie wsparcie merytoryczne na każdym etapie pracy,Szkolenia produktowe,Zgrany i wspierający zespół.Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem w odpowiedzi na ogłoszenie.Zastrzegamy kontakt z wybranymi osobami.

Informatyk - Toruń - Emtor
Informatyk - Toruń - Emtor
Toruń 30+ kilka dni temu

Firma Emtor Sp. z o.o., wyłączny przedstawiciel marki Yale®, największa polska prywatna firma w branży transportu wewnętrznego, zatrudni osobę na stanowisko Informatyka.Główne zadania na stanowisku:Administracja i zarządzanie infrastrukturą sieciową oraz serwerową przedsiębiorstwaWspomaganie zespołu w administracji systemami informatycznymi firmyWsparcie informatyczne dla użytkowników końcowych w celu rozwiązywania problemówRozwiązywanie i koordynacja zgłoszonych incydentów w celu zapewnienia ciągłości pracyKonserwacja komputerów, drukarek i urządzeń sieciowych w celu zapewnienia ciągłości pracyKontakt z serwisami zewnętrznymi w celu wymiany i naprawy sprzętuSkładanie zamówień na materiały eksploatacyjne oraz sprzętowe w celu zachowania ciągłości pracy firmyZarządzanie ewidencją sprzętu ITTworzenie dokumentacjiWymagania:Wykształcenie wyższe (informatyczne lub pokrewne) lub w trakcie studiów informatycznychZnajomość zagadnień administracyjnych z zakresu baz danych Microsoft SQL Server, systemów operacyjnych Microsoft Windows oraz LinuxZnajomość elementów infrastruktury i architektury/budowy sieci LAN/WANUmiejętność pracy w zespole, planowania i organizowania własnej pracy oraz chęć rozwoju zawodowegoZnajomość języka angielskiego na poziomie rozumienia dokumentacji technicznej w zakresie informatykiPrawo jazdy kat. BMile widziana podstawowa wiedza z zakresu księgowości i raportowaniaOferujemy:Profesjonalny cykl szkoleń i rozwój umiejętności zawodowychStabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuNowoczesne i przyjazne środowisko pracyAtrakcyjne wynagrodzenie wraz z dostępem do pakietu świadczeń dodatkowych (benefity pracownicze w postaci prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie, karty sportowej)Zachęcamy do aplikowania!

asystent poczty i archiwizacji
asystent poczty i archiwizacji
Toruń 30+ kilka dni temu

Obsługa poczty : ewidencja korespondencji plus wysyłanie i odbieranie korespondencji z poczty , skanowanie dokumentów , archiwizowanie dokumentów ,prowadzenie tabel terminów i planowanie czynności z tym związanych , praca w 2-3 dni w tygodniu

Pracowni biurowy
Pracowni biurowy
Toruń 30+ kilka dni temu

Międzynarodowa firma AYESA świadcząca usługi z zakresu Zarządzania Kontraktem w sektorze architektury, inżynierii lądowej, przemysłowej, infrastruktury drogowej i kolejowej poszukuje osób do pracy w administracji.Miejsce pracy: Mała Nieszawka koło ToruniaPraca od 1 września!Zakres zadań:Ścisła współpraca z Koordynatorem Kontraktu;Przyjmowanie korespondencji;Prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej;Nadawanie numerów korespondencji wychodzącej;Obsługa urządzeń biurowych;Systematyczna obsługa poczty e-mail;Archiwizowanie korespondencji i dokumentów kontraktowych, w tym wykonywaniekopii;Przygotowywanie pism i dokumentów do wysyłki za pośrednictwem poczty lub kuriera (pakowanie, adresowanie, opłacenie, nadanie);Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i funkcjonowaniem biura oraz jego wyposażenia technicznego.Nasze wymagania:Min. wykształcenia średniego, mile widziani studenci kierunków technicznychMile widziane doświadczenie w pracy biurowej, administracji projektowejDobra znajomość obsługi programu MS Office (Word, Excel)Umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracyPrawo jazdy kat. BOferujemy:atrakcyjne wynagrodzeniemożliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowegoprzyjazną atmosferę pracyforma zatrudnienia: umowa zlecenie, umowa o pracęCV prosimy wysyłać za pomocą strony OLX w formacie pdf opisane Imię_nazwisko.

Zatrudnię studentkę do pracy w butiku damskim
Zatrudnię studentkę do pracy w butiku damskim
Toruń 30+ kilka dni temu

Zatrudnię studentkę do pracy w butiku damskim na terenie starego miasta w Toruniu praca w niepełnym wymiarze ,godziny i dni pracy do ustalenia ,kontakt tylko telefoniczny ,nie odpowiadam na SMS.

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem hiszpańskim
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem hiszpańskim
Toruń 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNr licencji: 7933 Poszukujemy Specjalisty ds. wsparcie klienta z językiem hiszpańskim, który dołączy do zespołu naszego Klienta z branży logistycznej i będzie współpracował z centralą w Hiszpanii. Mile widziane osoby rozpoczynające swoją karierę, na studiach. Godziny pracy: 9 -17 Miejsce pracy: północna część Torunia Zakres obowiązków: -Kompleksowa obsługa klienta hiszpańskiego za pośrednictwem telefonu oraz poczty elektronicznej -Współpraca z centralą w Hiszpanii -Pomoc techniczna klientom -Doradztwo -Prowadzenie i nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnątrzzakładowej Poszukiwane kompetencje: -Bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego (B2+) -Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1+) -Umiejętność pracy w zespole -Dobra organizacja czasem pracy -Wysoka kultura osobista oraz komunikatywność -Lojalność, uczciwość, zaangażowanie i odpowiedzialność Oferujemy: -3 miesięczne wdrożenie na stanowisko -Ciągłe wsparcie zespołu -Dofinansowanie do ubezpieczenia medycznego, karty Mulitsport -Przyjazne i wspierające środowisko pracy -Wsparcie Rekrutera CorsonHR na każdym etapie rekrutacji Nasze ogłoszenia cieszą się dużą popularnością, w związku z czym nie jesteśmy w stanie zadzwonić do każdego aplikującego Kandydata. Uprzejmie więc informujemy, że w pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, których profil zawodowy jest najbliższy oczekiwaniom naszego Klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu: 503 - pokaż numer telefonu - , @

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim
Toruń 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNr licencji: 7933 Poszukujemy Specjalisty ds. wsparcia klienta z językiem włoskim, który dołączy do zespołu naszego Klienta z branży logistycznej. Mile widziane osoby rozpoczynające swoją karierę, na studiach. Godziny pracy: 9-17 lub 8-16 Miejsce pracy: północna część Torunia Zakres obowiązków: -Kompleksowa obsługa klienta włoskojęzycznego za pośrednictwem telefonu oraz poczty elektronicznej -Pomoc techniczna klientom -Doradztwo -Administracja biurowa -Prowadzenie i nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnątrzzakładowej Poszukiwane kompetencje: -Bardzo dobra znajomość języka włoskiego (B2+) -Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1+) -Umiejętność pracy w zespole -Dobra organizacja czasem pracy -Wysoka kultura osobista oraz komunikatywność -Lojalność, uczciwość, zaangażowanie i odpowiedzialność Oferujemy: -3 miesięczne wdrożenie na stanowisko -Ciągłe wsparcie zespołu -Kurs języka hiszpańskiego -Dofinansowanie do ubezpieczenia medycznego, karty Mulitsport -Przyjazne i wspierające środowisko pracy -Wsparcie Rekrutera CorsonHR na każdym etapie rekrutacji Nasze ogłoszenia cieszą się dużą popularnością, w związku z czym nie jesteśmy w stanie zadzwonić do każdego aplikującego Kandydata. Uprzejmie więc informujemy, że w pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, których profil zawodowy jest najbliższy oczekiwaniom naszego Klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu: 503 - pokaż numer telefonu - , @

młodszy specjalista ds. zakupów - Toruń
młodszy specjalista ds. zakupów - Toruń
Toruń 30+ kilka dni temu

Firma United Beverages S.A. jest jednym z największych dystrybutorów i importerów alkoholi w Polsce oraz właścicielem wielu znaków towarowych w różnych kategoriach i segmentach rynku. Od ponad 20 lat współpracuje z największymi producentami w kraju i na świecie, a w roku 2015 była jedną z dziesięciu najszybciej rozwijających się firm w Polsce.Aktualnie do naszej Centrali w Toruniu poszukujemy osoby zainteresowanej ofertą pracy na stanowisku: młodszy specjalista ds. zakupów.Do Twoich obowiązków należeć będzie:dokonywanie zamówień na podstawie stanów magazynowych i sprzedaży oraz wysyłka do dostawców poprzez dedykowane systemy,tworzenie i analizowanie zapytań ofertowych,realizowanie celów zakupowych firmy w rozliczeniu miesięcznym i kwartalnymporządkowanie stanów magazynowych: przesunięcia i zwroty towarów od określonych dostawców,monitoring dostaw (od zamówienia, przez dostawę oraz ewentualne reklamacje),ścisła współpraca z kolegami/koleżankami z działu,bieżące wsparcie działu (udzielanie odpowiedzi na maile od przełożonych, oddziałów, dostawców, przedstawicieli handlowych). Nasze wymagania:umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków, dokładności, dobrej organizacja pracy,znajomości MS Excel na poziomie średniozaawansowanym,doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem,otwartości na naukę, chęci rozwoju,komunikatywności i zaangażowania,wykształcenie min. średnie / studenci ostatnich lat - preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia, zarządzanie, handel. Co oferujemy:•        stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,•        pracę w firmie będącej jednym z głównych dystrybutorów alkoholu w Polsce,•        ciekawą, pełną wyzwań pracę,•        możliwość nauki od doświadczonego zespołu,•        pracę stacjonarną,•        przyjazną atmosferę w miejscu pracy,•        dofinansowanie zajęć sportowych Multisport/Fit Profit.•        dofinansowanie prywatnej opieki medycznej - Luxmed.•         Ubezpieczenie na życie. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). Administratorem danych jest UNITED BEVERAGES S.A. z siedzibą w 87-100 Toruń, ul. Przelot 66. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

Specjalista ds. kontaktu z klientem / Pracownik biurowy
Specjalista ds. kontaktu z klientem / Pracownik biurowy
Toruń 30+ kilka dni temu

CLEAN WAY. Naszą pasją jest czystość. Dołącz do nas!Z branżą zajmującą się utrzymaniem czystości i higieny związani jesteśmy ponad 17 lat. Profil naszej działalności obejmuje usługi porządkowe oraz sprzedaż środków czystości, materiałów eksploatacyjnych, sprzętu i maszyn do utrzymania czystości. Codziennie z pełnym zaangażowaniem  i odpowiedzialnością pomagamy naszym Klientom w utrzymaniu czystości ich obiektów. Wszystko po to, by i oni mogli się cieszyć czystym i bezpiecznym otoczeniem.POSZUKUJEMY OSÓB DO PRACY NA STANOWISKOSpecjalista ds. kontaktu z klientem // Pracownik biurowyMiejsce pracy: ToruńSzukamy właśnie Ciebie, jeśli:                               ·         Interesuje Cię branża higieniczna / utrzymania czystości  i chcesz być jej ekspertem·         Potrafisz wytyczać sobie własny, aktywny rytm pracy,  dobrze czujesz się w pracy samodzielnej·         Nawiązywanie nowych kontaktów jest dla Ciebie przyjemnością·         Zależy Ci na budowaniu długofalowych relacji (biznesowych )·         Jesteś/komunikatywny/a ?  ·         Dążysz do tego, być najlepszym w tym co robisz·         Lubisz codzienne rozmowy z klientami, w trakcie których przekażesz wiedzę na temat naszych produktów i pomożesz skompletować je pod potrzeby konkretnego klienta·         Ważna jest dla Ciebie opieka posprzedażowa i zbieranie informacji zwrotnej·         Znasz pakiet MS Office szczególnie Excel·         Jesteś pogodnie nastawiony/-a, z łatwością przychodzi Ci złapanie kontaktu z rozmówcą·         Masz dobrą energię, w pracy skupiasz się na działaniu, a po pracy dbasz o swój relaks.Do Twoich obowiązków  należeć będzie:Prace administracyjno-biurowe - dbałość o sprawne bieżące funkcjonowanie biura, współpraca z firmami świadczącymi usługi dla biura, firmami kurierskimi i inne.Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie potrafi nawiązać pozytywny kontakt z rozmówcąWsparcie działu sprzedażyWłaściwa realizacja procedur obsługi klientów (obsługa klienta osobista, telefoniczna , e-mailowa ) wprowadzanie zamówień do systemu. wystawianie faktur , koordynacja zamówień do dostawców )Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednim jednostkami organizacyjnymi firmyObsługa programów sprzedażowo magazynowych,   ( min. Subiekt GT ,)Wsparcie przy realizacji bieżących projektów , tworzenie raportów , zestawieńKontakt z innymi działami w firmieKoordynacja spraw firmowych i pracowniczych z centralą firmyNasze wymagania·         Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)·         Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu·         Odpowiedzialność, dokładność i zaangażowanie w pracę·         Mile widziane doświadczenie w sprzedaży oraz wiedza w obszarze AI w tym znajomość najnowszych platform opartych na sztucznej inteligencji, takich jak ChatGPTOferujemy·         Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,·         Praca stacjonarna w biurze od poniedziałku do piątku 7.30-15.30·         wdrożenie i merytoryczne wsparcie w produktach, z których korzystają nasi klienci·         Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,·         Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,·         Pracę w doborowym zespole·         Zniżkę pracowniczą na produkty i usługi Clean Way  CV oraz list motywacyjny prosimy kierować za pośrednictwem portalu OLX najpóźniej do 24.05.2024  Prosimy o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Clean Way Anna Duszyńska, z siedzibą Toruniu na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska, .Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych oraz prawa wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Administratorem danych osobowych jest  Clean Way Anna Duszyńska z siedzibą w Toruniu, ul. Stalowa6e, 87-100 Toruń. ·         Jeśli wyraża Pan/ Pani  również zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przeszłych rekrutacji również, proszę o dostarczenie drugiej zgody o następującej treści:

Specjalista ds. administracji ruchu
Specjalista ds. administracji ruchu
Toruń 30+ kilka dni temu

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość. Zakres obowiązków:Rozliczanie z pracy kierowców i przewoźników oraz zapewnienie obiegu dokumentów zwrotnych, raportu kasowego oraz rozliczenie systemowe palet zwrotnych;Kompletna i poprawna archiwizacja dokumentów;Realizacja celów jakościowych - terminowość dokumentów zwrotnych, terminowość odwozu, terminowość pobrań, braki potwierdzeń, raportowanie, obsługa dedykowanej skrzynki mailowej.Oczekiwania wobec kandydata:Komunikatywność;Zaangażowanie w pracę;Determinacja w realizacji celów;Umiejętność pracy w zespole;Obsługa poczty;Średniozaawansowany poziom MS Excel.Mile widziane:Myślenie analityczne;Kreatywność;Rzetelność.Nasza oferta:Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna);Miejsce pracy: ul. Przelot 72, 87-100 Toruń;Możliwość rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń;Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (wolontariat);Możliwość korzystania z ZFŚS;Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, językowe czy studia;Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport;Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach;Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.

Manager/Recepcjonistka do salonu Barber Shop
Manager/Recepcjonistka do salonu Barber Shop
Toruń 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy do prestiżowego salonu Barber Shop Charles&CO w Toruniu na stanowisko: MANAGER/RECEPCJONISTKAOferta pracy całorocznaPraca na pełen etatObowiązki:Bezpośrednia obsługa klientów na recepcji salonu.Zarządzanie rezerwacjami, w tym przyjmowanie, umawianie i potwierdzanie wizyt.Dbałość o zachowanie najwyższych standardów w obsłudze gości, zgodnie z wymaganiami.Sprzedaż i udzielanie informacji na temat oferowanych usług i produktów. Wymagania:Wysoka kultura osobista i umiejętność komunikacji.Zorientowanie na klienta.Komunikatywna znajomość angielskiego. Umiejętność pracy w zespole i samodzielność w podejmowaniu decyzji.Dyspozycyjność i punktualność.Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy na podobnym stanowisku.Oferujemy:Stabilne warunki zatrudnienia Atrakcyjne wynagrodzenie Udział w szkoleniachPozytywną atmosferę

Akustyk/specjalista ds. pomiarów BHP
Akustyk/specjalista ds. pomiarów BHP
Toruń 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy akustyka lub absolwenta kierunków przyrodniczych na stanowisko specjalisty ds. pomiarów akustycznych i pomiarów BHP.Więcej informacji pod nr tel. 60*******36

Pracownik biurowy - Toruń
Pracownik biurowy - Toruń
Toruń 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków:Obsługa sprzętu biurowego (drukarka)Obsługa skrzynki e-mailKompleksowe zatrudnianie pracowników zleceniowych i etatowychPrzeprowadzanie rozmów wstępnych z kandydatami do pracyPrzygotowywanie poczty tradycyjnej do wysyłki (dokumenty) do Warszawy; sporządzanie raportówWydawanie legitymacji pracownikomWspółpraca z innymi działami w firmieWydawanie skierowań na badania lekarskie i inne prace administracyjno - biurowe Nasze wymagania:DyspozycyjnośćNiekaralnośćDobra obsługa komputera; znajomość programów komputerowychKultura osobistaUmiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu To oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (po okresie próbnym)Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowegoMiłą atmosferę w pracyStałe i pewne wynagrodzeniePracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku pracy

Pracownik administracyjny biura budowy IK
Pracownik administracyjny biura budowy IK
Toruń 30+ kilka dni temu

Osoba na stanowisku odpowiedzialna jest za prowadzenie biura budowy oraz dokumentów kontraktowych zleconych przez Inżyniera Kontraktu w szczególności:Przygotowywanie dokumentów, raportów, rejestrów, zestawień w zakresie zleconym przez przełożonego,Przygotowywanie pism do organów administracji publicznej,Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,Nadzorowanie obiegu dokumentów,Archiwizowanie korespondencji i dokumentów kontraktowych w tym wykonywanie kopii (scany) zgodnie z przyjętym systemem na budowie oraz siedzibie firmy;Przyjmowanie wszystkich interesantów, informowanie ich o możliwościach załatwienia sprawy i skierowanie do właściwej osobyPomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych biura budowy;Przekazywanie zadekretowanych pism i dokumentów poszczególnym osobom;Przygotowywanie rad budowyProwadzenie spraw związanych z utrzymaniem i funkcjonowaniem biura i jego wyposażenia technicznegoWymaganiaWykształcenie wyższe: budownictwo, zarządzanie projektami, administracja, i pokrewneDoświadczenie na podobnym stanowisku min 2 lata - mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku budowlanym oraz znajomość branży budowlanej;Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych aplikacji internetowych m.in. Zoom, Dropbox, Teamssamodzielność i bardzo dobrą organizację pracy, sumiennośćpozytywne nastawienie do nauki i przejmowania nowych obowiązków,Gotowość do rozpoczęcia pracy od zarazAktywne prawo jazdy kat.BCo oferujemy:pracę w stale rozwijającej się firmie w zespole profesjonalistów;stabilne zatrudnienie w formie dopasowanej do Twoich wymagań na odpowiedzialnym stanowisku;stabilną pracę na odpowiedzialnym stanowisku;doświadczenie poszukiwane na rynku pracy :)możliwość rozwoju zawodowego;Pracę na pełny etat na umowę o pracę od zaraz.Jeśli chcesz pracować przy prestiżowym kontrakcie, chcesz nabyć doświadczenia i rozwijać się w kierunku Project managementu - prześlij nam swoje CV i podaj nam swoje oczekiwania finansowe. Nie wymagamy Listu motywacyjnego ale napisz nam o sobie, napisz dlaczego to właśnie Ciebie potrzebujemy i dlaczego powinniśmy się umówić na rozmowę właśnie z Tobą.!

Recepcjonistka, recepcjonista, student, studentka, hotel
Recepcjonistka, recepcjonista, student, studentka, hotel
Toruń 30+ kilka dni temu

OpisHotel Czarna Róża poszukuje pracownika na stanowisko Recepcjonistki/Recepcjonisty. Praca w systemie zmianowym, dwunastogodzinnym (dzień/noc).Mile widziany student/studentka.Wymagania:- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku- komunikatywna znajomość języka angielskiego,- umiejętność pracy w zespole oraz łatwość nawiązywania kontaktów- duże zaangażowanie i sumiennośćotwartość i swoboda w kontakcie z klientemObowiązki:- praca na recepcji: przyjmowanie rezerwacji, meldowanie gości, rozliczanie oraz wymeldowanie- Dokonywanie niezbędnych formalności związanych z pobytem gości- Zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług- praca przy bufecie śniadaniowym: obsługa oraz pomoc.wynagrodzenie: 25-30 zł netto za godzinęUmowa zlecenie.CV w formacie pdf wraz ze zdjęciem prosimy przesłać za pomocą portalu.Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Proszę o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji tej i przyszłych (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Tym samym zgadzam się na administrowanie danymi przez firmę Hotel Czarna Róża z siedzibą w Toruniu. Jednocześnie informuję, że wszelkie podane przeze mnie dane są dobrowolne i w każdej chwili mam prawo do wglądu w ich treść i ich zmiany oraz usunięcia”Informujemy, że aplikacje będą przechowywane na potrzeby rekrutacyjne przez okres dwóch miesięcy.

Poszukujemy kandydatki na stanowisko biurowe
Poszukujemy kandydatki na stanowisko biurowe
Toruń 30+ kilka dni temu

Firma CONTRA jest dystrybutorem systemów nawodnień amerykańskich firm RAIN BIRD, HUNTER oraz BERMAD. Posiadamy doświadczenie w zakresie sprzedaży, montażu oraz serwisu automatycznych systemów nawadniających. Zakres naszej działalności w tej branży obejmuje: projektowanie systemów nawodnień, montaż, serwis i konserwację systemów doradztwo techniczne hurtową i detaliczną sprzedaż akcesoriów nawadniających na terenie całego kraju. Do naszego zespołu poszukujemy kandydatki na stanowisko:Pracownika Administracyjno - BiurowegoOd kandydatki oczekujemy:·      Wykształcenie min. średnie,·      Znajomość programów MS Office,·      Umiejętność organizowania pracy własnej,·      Umiejętność pracy w zespole,·      Umiejętność pracy pod presją czasu,·      Szybkość uczenia się,·      Pracowitość, bezkonfliktowość,·      Poczucie odpowiedzialności za wykonywane prace,Zakres obowiązków:·      Praca z systemem iBiznes (wpisywanie zamówień i ofert, wypisywanie dokumentów sprzedażowych tj. faktur, paragonów, WZ, kosztowych),·   Stała współpraca i kontakt z klientami firmy,·   Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym firmy (przygotowywanie dokumentów na koniec każdego miesiąca),·   Rozliczanie zleceń transportowych·  Pomoc przy rozliczeniach raportów kasowych oraz raportów z terminala płatniczego,·   Znajomość powierzonych spraw i dokumentówMiejsce pracy: Toruń, Polska Oferujemy:Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuUmowa o pracę na pełen etatTelefon służbowyNiezbędne szkoleniaMożliwość rozwojuOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji ze zdjęciem za pośrednictwem OLX bądź lub osobiście do siedziby firmy, ul. Poznańska 168, ToruńProsimy o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji".Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. administracyjnych - dla osób z orzeczeniem
Specjalista ds. administracyjnych - dla osób z orzeczeniem
Toruń 30+ kilka dni temu

Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia. Aktualnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych udziałem w projekcie skierowanym do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności.Specjalista ds. administracyjno-biurowychPraca stacjonarna w Toruniu (pn-pt; godz. pracy 7.00-15.00 na zmianę z 8.00-16.00; 7h pracy też będzie ok)Opis stanowiska:obsługa mailowa, telefoniczna biura,aktualizacja baz teleadresowych,zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów (m.in. dokumentacja wewnętrzna działu), przyjmowanie, wysyłka i przekazywanie korespondencji,prowadzenie kalendarza spotkań biura (w tym sal konferencyjnych),dbałość o bieżące zaopatrzenie Sekretariatu w artykuły spożywcze oraz biurowe,organizowanie i obsługa spotkań biznesowych i innych wydarzeń firmowych,prowadzenie rejestru dokumentów,przygotowywanie materiałów dla kadry zarządzającej oraz kierownictwa,obsługa urządzeń biurowych.Wymagania:biegła obsługa komputera, pakietu MS Office i urządzeń biurowych,wysoka kultura osobista,dyspozycyjność i punktualność,doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,bardzo dobre umiejętności organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów,komunikatywność i umiejętności pracy w zespole,inicjatywa, zaangażowanie w powierzone zadania i chęć rozwoju,mile widziane wykształcenie wyższe,mile widziane prawo jazdy kat. B.DBAMY, BY NASZE PROCESY REKRUTACJI BYŁY DOSTĘPNE!Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy.Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką lub uzupełniając odpowiednie pola w formularzu rekrutacyjnym.CZEKAMY NA TWOJE CV!#AktywujPracęWEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI I ZNAJDZ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA!  Dziękujemy za Twój czas poświęcony na zapoznanie się z nasza ofertą!Obiecujemy starannie przyjrzeć się wszystkim cv, które zostaną do nas wysłane. Szanujemy Twój czas, dlatego możesz liczyć na feedback na temat swojej aplikacji w postaci maila. Osobiście skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, by zaprosić ich do kolejnego etapu rekrutacji.Projekt Aktywuj Pracę jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Filtr