Sortowanie:
Znaleziony: 13 ogłoszenie w kategorii Handel w Toruń
Program stażowy NEUCA GO - Obszar E-commerce
Program stażowy NEUCA GO - Obszar E-commerce
nowe Toruń 3 kilka dni temu

Do Twoich zadań należeć będzie:wsparcie Kierownika przy zarządzaniu polityką cenową oraz ofertą produktową,tworzenie raportów i przygotowywanie analiz odnośnie m. in. sprzedaży produktów,aktualizacja produktów na stronie (w tym wprowadzanie nowych produktów, usuwanie nie aktualnych, itp.)ustawianie boxów, kategorii i produktów na stronie (związanych np. z sezonowością, czy zgodnie z panującymi trendami),tworzenie statystyk banerów i akcji marketingowych. Zgłoś się do nas, jeśli:jesteś studentką/studentem ostatniego roku studiów lub absolwentem kierunków - ekonomia/marketing/zarządzanie,chcesz połączyć pracę z danymi/systemami oraz kontakt z klientem wewnętrznym,potrafisz wyciągać wnioski z pracy analitycznej i lubisz Excela,chcesz zdobyć unikalne doświadczenie w obszarze e-commerce, które może pomóc Ci określić dalszą ścieżkę zawodową,dobra organizacja pracy to dla Ciebie podstawa do codziennego działaniazaangażowanie, dokładność i terminowość nie są Ci obce,jesteś dyspozycyjna/dyspozycyjny min. 30 godzin w tygodniu. Dołączając do naszego zespołu możesz liczyć na:start kariery w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,współpracę na podstawie umowy zlecenie,przemyślany i zorganizowany program stażu,zaangażowanie i pomoc współpracowników,otwartość na Twoje pytania,narzędzia niezbędne do realizacji zadań (laptop, smartfon),poczucie, że jesteś partnerem w codziennych zadaniach.

Obsługi Sklepu Internetowego Student
Obsługi Sklepu Internetowego Student
Toruń 3 kilka dni temu

Poszukujemy energicznej i kreatywnej osoby, która dołączy do naszego zespołu jako wsparcie dla naszego sklepu internetowego. Jeśli jesteś studentem poszukującym elastycznych godzin pracy i masz doświadczenie w e-commerce, to może być idealna pozycja dla Ciebie!Lokalizacja: Toruń Atelier ŚwiatłaTyp umowy: Zlecenie, rozliczenie godzinowe.Zadania:Aktualizacja oferty w IAIDodawanie ProduktówOpis produktów w chat gptPakowanie produktówKompletacja zamówieńWymagania:Znajomość Excela, podstawowych programów graficznych

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego w sklepie nurkowym
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego w sklepie nurkowym
Toruń 3 kilka dni temu

Poszukujemy Kandydatów dla naszego klienta - firmy Divezone.pl – największego sklepu nurkowego w Polsce z ponad 20 letnim doświadczeniem. Podstawowe wartości firmy to dbanie o zadowolenie klientów i dobre relacje zarówno z klientami, jak i w zespole. Do sklepu poszukujemy aktualnie osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi sklepu internetowego.Jeśli:Jesteś osobą rozważną i zorganizowaną.Jesteś osobą uprzejmą i cierpliwą.Jesteś osobą obowiązkową i pracowitą.to może być praca dla Ciebie!Co będzie należało do Twoich obowiązków?obsługa sklepu internetowego - realizacja zamówień,odpisywanie na maile klientów,przygotowywanie opisów produktów w sklepie internetowym oraz aktualizacja cen.obsługa reklamacji,publikacja postów na FB/InstagramCzego od Ciebie wymagamy?znajomości obsługi komputera,chęci uczenia się nowych rzeczy,samodzielności w planowaniu sobie pracy,umiejętności pracy w zespole,mile widziane:podobne doświadczenie zawodowe i znajomość j.angielskiego,umiejętność publikowania zdjęć na FB/Instagram.Co chcemy Ci zaoferować?umowę o pracę,wynagrodzenie uwzględniające poziom Twojego doświadczenia,stałą i bezpieczną pracę w miłej atmosferze i bez konfliktów,pracę w zespole dynamicznych, pomysłowych osób,możliwości rozwoju poprzez coaching i szkolenia,stacjonarną pracę w Toruniu, od poniedziałku do piątku 9-17 w wymiarze 1 etatu.Jak wyglądać będzie proces rekrutacji?I etap - przesłanie CV. W tytule wiadomości prosimy wpisać Sprzedawca Divezone. Przesłane CV musi zawierać klauzulę:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Współadministratorów danych osobowych: Maxie Hill Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 29/8 - prowadzącą proces rekrutacyjny i Divezone.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Storczykowej 5 - zlecającą przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego na stanowisko, dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).”II etap – badania stylów zachowań metodą MaxieDISC® oraz wywiady telefoniczne.III etap – rozmowy z właścicielami i współpracownikami.Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Kandydatami.

Manager ds. Marketingu Internetowego - do 12 000 zł miesięcznie
Manager ds. Marketingu Internetowego - do 12 000 zł miesięcznie
Toruń 3 kilka dni temu

Lindeman Sp. z o.o. to jedna z największych i najbardziej dynamicznych agencji LeadGen w Europie Środkowej, z siedzibą w Toruniu. Specjalizujemy się w pozyskiwaniu zleceń i potencjalnych klientów dla małych i średnich firm usługowych. Funkcjonujemy od 2013 roku, systematycznie zwiększając skalę działania oraz udział w sektorze Lead Generation.Poszukujemy ambitnej i doświadczonej osoby na stanowisko Managera ds. Marketingu Internetowego, której zadaniem będzie zarządzanie Działem Marketingu Internetowego.Skala naszej działalności sprawia, że możemy Ci zaoferować:atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczeniadodatkową premię roczną po zrealizowaniu celów rocznychumowę o pracę lub B2Bmożliwość pracy hybrydowejregularne szkolenia i uczestnictwo w konferencjach branżowychdostęp do materiałów podnoszących kwalifikacjesłużbowego iPhone'asłużbowego laptopakartę MultiSportrozwój zawodowy w jednej z najszybciej rozwijających się firm w woj. kujawsko-pomorskimrealny wpływ na rozwój firmyprzyjazną atmosferę pracyDo Twoich zadań będzie należeć:zarządzanie Działem Marketingu Internetowegoodpowiedzialność za płatne kampanie reklamowe, w szczególności Google Ads i Facebook Adsodpowiedzialność za działania SEO i contentowemonitoring KPI marketingowych i wdrażanie zmian mających na celu utrzymanie ich założonego poziomuuczestnictwo w projektach wdrożeniowych nowych usługciągła optymalizacja prowadzonych działańdbanie o rozwój podległego zespołuwspółpraca z innymi działami firmyOczekiwania:kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku lub w agencji SEM / SEO – warunek koniecznybardzo dobra znajomość Google Ads i podstawowa Facebook Adspraktyczna znajomość Google Analytics oraz Google Search Consoleznajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanymdobra znajomość pakietu Officewykształcenie wyższezdolności analityczneumiejętności interpersonalne i komunikacyjnegotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji

Vision Express Doradca Klienta: CH Plaza - 1/2 etatu
Vision Express Doradca Klienta: CH Plaza - 1/2 etatu
Toruń 5 dni plecy

Opis oferty pracyChcesz rozwijać się w branży optycznej ale martwisz się, że nie masz doświadczenia? Dla nas to nie problem! Przygotowaliśmy dla Ciebie pakiet szkoleń, dzięki którym wszystkiego nauczymy Cię od podstaw. Do Twoich zadań należeć będzie: - aktywna sprzedaż i promowanie oferty Vision Express - zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta na najwyższym poziomie - dbanie o prawidłową ekspozycję i wizualny aspekt Salonu W Vision Express doskonale się odnajdziesz, jeśli: - jesteś osobą uśmiechniętą która lubi sprzedaż oraz pracę z ludźmi - jesteś otwarty/a na zmiany, lubisz się uczyć - angażujesz się w wykonywane zadania - jesteś gotowy/a do podjęcia pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy Oferujemy: - pracę w wymiarze 1/2 etatu (20h tygodniowo) - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - wynagrodzenie podstawowe od 2250 zł brutto do 2550 zł brutto oraz premie za zrealizowane cele Dołączając do nas możesz liczyć na: - szkolenia, dzięki którym poznasz branżę optyczną - wsparcie na każdym etapie wdrożenia - bony podarunkowe i zniżki na nasze produkty - prywatną opiekę medyczną - dofinansowanie do karty MultiSport - ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach - możliwość udziału w programach rozwojowych

Obsługa klienta/sprzedaż nad morzem (kiermasz książek)
Obsługa klienta/sprzedaż nad morzem (kiermasz książek)
Toruń 28 dni plecy

Opis oferty pracyJesteśmy firmą wydawniczo-księgarską. Poszukujemy chętnych do pracy w zakresie obsługi klienta - kasjer/sprzedawca. Działamy do połowy września - dlatego najchętniej zatrudnimy maturzystów/ studentów. Praca w punkcie (kiermasz książki) działającym sezonowo w woj. zachodniopomorskim m. in. Dziwnów, Pobierowo, Niechorze. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta oraz prawo jazdy kat. B - jednak nie jest wymagane - wszystkiego Cię nauczymy (szkolenie w punkcie w Toruniu). Chętnie zatrudnimy 2 osoby na punkt - także można ze sobą zabrać np. znajomego. Stawka 27,70 zł/h. Wymagany status ucznia/studenta (do 26. roku życia). Oferujemy: Bezpłatne zakwaterowanie Wypłatę wynagrodzenia co 2 tygodnie Pracę w młodym, energicznym zespole Możliwość dalszej współpracy. Prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych w formacie PDF. Możliwy również kontakt telefoniczny.

Sprzedawcę zatrudnie
Sprzedawcę zatrudnie
Toruń 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnie osobę do pracy w butiku odzieżowym. Praca 2 lub 3 dni w tygodniu. Wymagania: osoba otwarta na kontakt z klientem z doświadczeniem w pracy w handlu odzieżą. Osoby zainteresowane ofertą pracy proszę o przesłanie cv przez formularz lento.

Vision Express Doradca Klienta: CH Plaza - 1/2 etatu
Vision Express Doradca Klienta: CH Plaza - 1/2 etatu
Toruń 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyVISION EXPRESS: CH PLAZA (TORUŃ) VISION EXPRESS DORADCA KLLIENTA: CH PLAZA - 1/2 ETATU #praca #odzaraz #VisionExpress Firma Vision Express zatrudni osobę od zaraz na stanowisku Doradca Klienta w CH Plaza – ½ etatu Chcesz rozwijać się w branży optycznej ale martwisz się, że nie masz doświadczenia? Dla nas to nie problem! Przygotowaliśmy dla Ciebie pakiet szkoleń, dzięki którym wszystkiego nauczymy Cię od podstaw. Do Twoich zadań należeć będzie: - aktywna sprzedaż i promowanie oferty Vision Express - zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta na najwyższym poziomie - dbanie o prawidłową ekspozycję i wizualny aspekt Salonu W Vision Express doskonale się odnajdziesz, jeśli: - jesteś osobą uśmiechniętą która lubi sprzedaż oraz pracę z ludźmi - jesteś otwarty/a na zmiany, lubisz się uczyć - angażujesz się w wykonywane zadania - jesteś gotowy/a do podjęcia pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy Oferujemy: - pracę w wymiarze 1/2 etatu (20h tygodniowo) - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - wynagrodzenie podstawowe oraz premie Dołączając do nas możesz liczyć na: - szkolenia, dzięki którym poznasz branżę optyczną - wsparcie na każdym etapie wdrożenia - bony podarunkowe i zniżki na nasze produkty - prywatną opiekę medyczną - dofinansowanie do karty MultiSport - ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach - możliwość udziału w programach rozwojowych

Handlowiec
Handlowiec
Toruń 30+ kilka dni temu

HR Partner to Agencja Rekrutacyjna (17264), która kieruje kandydatów do bezpośredniego zatrudnienia w sprawdzonych firmach. Idealnie odpowiadamy na potrzeby obecnego rynku pracy. Dzięki skuteczności staliśmy się Partnerem biznesowym wielu firm z całej Polski. Każdy kandydat uzyskuje zatrudnienie bezpośrednie już od pierwszego dnia pracy. W związku z rozwojem firmy naszego stałego Klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. handlu (miejsce pracy: Ostaszewo) Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - wynagrodzenie w wysokości 7000 brutto - pracę w godzinach 8-16 - narzędzia niezbędne do pracy - pracę w nowoczesnym zakładzie w przyjaznym zespole - możliwość rozpoczęcia współpracy od marca lub kwietnia 2023 Obowiązki: - sprzedawanie produktów branżowych (palety, pellet) - analiza rynków - pozyskiwanie klientów i utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientami - obsługa klienta w języku angielskim lub niemieckim Wymagania: - doświadczenie na podobnym stanowisku - umiejętność sprzedaży - znajomość j. angielskiego - mile widziana znajomość j. niemieckiego Jeśli jesteś zainteresowany/a ofertą pracy aplikuj, wysyłając CV! Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922.)." Przesłanie przez Państwa dokumentów aplikacyjnych w odpowiedzi na to głoszenie, pozwolimy sobie potraktować jako wyrażenie przez Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu i na czas rekrutacji na to stanowisko. Jeśli jesteś zainteresowany wzięciem udziału w innych projektach dodaj klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Monikę Pszuk-Małkowską, prowadzącą działalność gospodarczą HR Partner z siedzibą w Toruniu na poczet innych, przyszłych procesów rekrutacyjnych’’ Dane zostają zachowane do czasu wycofania przez Ciebie udzielonej zgody.

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - metalurgia
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - metalurgia
Toruń 30+ kilka dni temu

Firma poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko – Specjalisty ds. sprzedaży usług metalurgicznych. Jeśli dążysz do wyznaczonych celów, masz wysoki poziom pozytywnej energii, a uśmiech i profesjonalizm to podstawa Twojego wizerunku - Czekamy na Twoje zgłoszenie ! Specjalista ds. sprzedaży usług metalurgicznych Toruń Obowiązki · Aktywne pozyskiwanie klientów, reprezentowanie firmy oraz budowanie pozytywnego wizerunku · Prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych z klientami (wycinanie laserowe blach, wykrawanie i obróbka blach, spawanie konwencjonalne, itp.) · Obsługa klientów, negocjowanie warunków umów oraz ich procesowanie · Dbanie o profesjonalne relacje z klientami zarówno krajowymi i zagranicznymi · Realizacja założonych celów sprzedażowych, planowanie i raportowanie działań · Poszerzanie wiedzy z zakresu specyfiki działalności firmy, wykonywanych obowiązków oraz oferowanych usług Wymagania · Wykształcenie min. średnie · Min. 2 letnie doświadczenie w dziale handlowym · Doświadczenie w branży metalowej lub technicznej bądź podstawowa wiedza w zakresie znajomości rysunku technicznego, oznaczeń technicznych, gatunków stali · Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne · Znajomość języka angielskiego poziom B2 (kontakt z klientami zagranicznymi) · Umiejętności: obsługa klienta, znajomość podstaw prawa handlowego, obsługa komputera Ms Windows i Ms Office, prawo jazdy kat.B · Gotowość do sporadycznych wyjazdów na terenie kraju Oferujemy · Pracę w przyjaznym i zgranym zespole · Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę · Wynagrodzenie zależne od kwalifikacji oraz doświadczenia w przedziale 5 500 – 6 800 zł brutto · Premię świąteczną · Szkolenie wdrażające z zakresu oferowanych usług · Niezbędne narzędzia tj. telefon, komputer oraz samochód służbowy · Dodatkowe benefity tj. Karta Multisport, możliwość ubezpieczenia grupowego Folga S.A. to firma o ugruntowanej pozycji na rynku rekrutacji i pracy tymczasowej. Rekrutujemy pracowników tymczasowych oraz wykwalifikowanych specjalistów z różnych branż - spożywcza, usługowa, metalowa, motoryzacja, budowlana. Naszym priorytetem jest zapewnienie satysfakcji i wysokiej jakości usług zarówno naszym pracownikom jak i klientom, z którymi współpracujemy

Specjalista ds. sprzedaży - branża metalurgiczna
Specjalista ds. sprzedaży - branża metalurgiczna
Toruń 30+ kilka dni temu

Firma poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko – Specjalisty ds. sprzedaży usług metalurgicznych. Jeśli dążysz do wyznaczonych celów, masz wysoki poziom pozytywnej energii, a uśmiech i profesjonalizm to podstawa Twojego wizerunku - Czekamy na Twoje zgłoszenie ! Specjalista ds. sprzedaży usług metalurgicznych Toruń Obowiązki · Aktywne pozyskiwanie klientów, reprezentowanie firmy oraz budowanie pozytywnego wizerunku · Prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych z klientami · Obsługa klientów, negocjowanie warunków umów oraz ich procesowanie · Dbanie o profesjonalne relacje z klientami zarówno krajowymi i zagranicznymi · Realizacja założonych celów sprzedażowych, planowanie i raportowanie działań · Współtworzenie i realizacja polityki firmy w zakresie marketingu, sprzedaży oraz public relations · Poszerzanie wiedzy z zakresu przypisanych obowiązków, oferty usług, obsługiwanych rynków i specyfiki działalności firmy Wymagania · Wykształcenie min. średnie · Min. 2 letnie doświadczenie w dziale handlowym · Doświadczenie w branży metalowej lub technicznej bądź podstawowa wiedza w zakresie znajomości rysunku technicznego, oznaczeń technicznych, gatunków stali · Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne · Znajomość języka angielskiego poziom B2 (kontakt z klientami zagranicznymi) · Umiejętności: obsługa klienta, znajomość podstaw prawa handlowego, obsługa komputera Ms Windows i Ms Office, prawo jazdy kat.B · Gotowość do sporadycznych wyjazdów na terenie kraju Oferujemy · Pracę w przyjaznym i zgranym zespole · Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę · Wynagrodzenie zależne od kwalifikacji oraz doświadczenia w przedziale 5 500 – 6 800 zł brutto · Premię świąteczną · Szkolenie wdrażające z zakresu oferowanych usług · Niezbędne narzędzia tj. telefon, komputer oraz samochód służbowy · Dodatkowe benefity tj. Karta Multisport, możliwość ubezpieczenia grupowego Folga S.A. to firma o ugruntowanej pozycji na rynku rekrutacji i pracy tymczasowej. Rekrutujemy pracowników tymczasowych oraz wykwalifikowanych specjalistów z różnych branż - spożywcza, usługowa, metalowa, motoryzacja, budowlana. Naszym priorytetem jest zapewnienie satysfakcji i wysokiej jakości usług zarówno naszym pracownikom jak i klientom, z którymi współpracujemy

Praca na wakacje dla dziewczyny
Praca na wakacje dla dziewczyny
Toruń 30+ kilka dni temu

Praca sezonowa w butiku z pamiątkami miejsce pracy Toruń rozliczenie co dzień wiek od 16 do 30

Pracownik Działu Sprzedaży_Auto Partner SA_filia Toruń
Pracownik Działu Sprzedaży_Auto Partner SA_filia Toruń
Toruń 30+ kilka dni temu

Auto Partner S.A. jest istniejącym na rynku od 1993 r., dynamicznie rozwijającym się importerem i dystrybutorem części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i motocykli. To ogromne centrum logistyczno-dystrybucyjne z centralą w Bieruniu, magazynem typu HUB zlokalizowanym w Pruszkowie oraz ponad 100 filii na terenie całego kraju, a także liczne przedstawicielstwa za granicą, m.in. w Czechach, Niemczech, Austrii, Holandii, Węgrzech, Belgii na Słowacji, Litwie, Łotwie i Ukrainie. „FIRMA TO LUDZIE” - naszą pozycję na rynku budujemy w oparciu o wiedzę i kwalifikacje pracowników. To oni są Naszym największym kapitałem, bez którego firma nie osiągnęłaby swojego sukcesu. Zatrudniamy ponad 2000 pracowników, z czego ok. 800 osób w centrum logistyczno-dystrybucyjnym w Bieruniu zapewnia nieprzerwane dostawy szerokiego asortymentu części samochodowych. Nasz zespół tworzą również specjaliści różnych dziedzin, wyspecjalizowani doradcy klienta i przedstawiciele oraz kadra menedżerska, otwarta na nieszablonowe działania i inicjatywy. To co nas wyróżnia, to przede wszystkim ZAANGAŻOWANI LUDZIE, KTÓRZY TWORZĄ Auto Partner S.A. Dołącz do Naszego zespołu, pracuj z Nami! Kogo poszukujemy: - osób potrafiących słuchać ludzi, - lubiących uczyć się nowych rzeczy, - potrafiących rozwiązywać problemy, - z dużym entuzjazmem i zaangażowaniem, - osób które lubią mieć wpływ na wysokość swojego wynagrodzenia. Wymagania: - znajomość budowy pojazdów oraz części samochodowych, - umiejętność obsługi programów pakietu Office oraz programy do obsługi sprzedaży, - bardzo dobre zdolności komunikacyjne, - umiejętność współpracy w zespole, - łatwość nawiązywania kontaktów, - umiejętność pracy pod presją czasu. Oferujemy: - pracę w notowanej na giełdzie spółce o ugruntowanej pozycji na rynku, - stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę, - profesjonalne narzędzia pracy, - możliwość zdobycia cennego doświadczenia, - pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole, - pakiet socjalny, - zniżki pracownicze, - wsparcie na każdym etapie wdrożenia do pracy. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Administratorem Pani/Pana danych osobowych objętych formularzem oraz zawartych w dokumentach aplikacyjnych (razem zwanych dalej: zgłoszeniem rekrutacyjnym) jest AUTO PARTNER S.A. z siedzibą w Bieruniu przy ul. Ekonomicznej 20, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000291327, NIP 634-001-10-17, REGON 276 - pokaż numer telefonu - . W sprawach związanych z ochroną danych można się z nami skontaktować pod adresem e-mail: dpo(małpka)autopartner.com Pani/Pana dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym są przetwarzane w celu prowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana dodatkowej zgody także w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Dane mogą być również przetwarzane w celu prowadzenia postępowań o ustalenie, dochodzenie lub obronę przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy w oparciu o następującą podstawę prawną: Art. 6 ust. 1 lit c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) w zw. z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy – z uwagi na fakt, iż Pani/Pana dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy oraz w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy z uwagi na konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Auto Partner S.A. jako administratorze, Art. 6 ust. 1 lit. b RODO – Pani/Pana dane osobowe inne niż wskazane powyżej będą przetwarzane również w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem z nią umowy, art. 6 ust. 1 lit. a RODO – Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane również w przypadku wyrażenia zgody na dalsze ewentualne rekrutacje, a także w sytuacji dobrowolnego podania w toku rekrutacji danych osobowych innych, niż wynikające z Kodeksu pracy lub niezbędnych do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem z nią umowy. Podanie ww. danych osobowych jest dobrowolne, więc jeżeli nie chce Pani/Pan, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, prosimy o nieumieszczanie ich w swoich dokumentach, art. 6 ust. 1 lit. f RODO – Pani/Pana dane będą przetwarzane również w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, którymi jest dochodzenie swoich praw lub obrona przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi, a także weryfikacja Pani/Pana kompetencji niezbędnych do wykonywania pracy na danym stanowisku. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla wzięcia udziału procesie rekrutacyjnym, a w przypadku wyrażenia na to zgody - również dalszych procesach rekrutacyjnych. Jednakże, odmowa ich podania skutkować będzie brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym. Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 6 miesięcy od daty przesłania zgłoszenia rekrutacyjnego, a gdy wyraziła Pani/Pan zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 12 miesięcy od daty przesłania zgłoszenia rekrutacyjnego lub do czasu usunięcia zgody. Ponadto Pani/Pana dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 3 lat od daty przesłania zgłoszenia rekrutacyjnego lub do czasu trwania postępowania. Pani/Pana dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane podmiotom przetwarzającym na zlecenie administratora w zakresie usług związanych z prowadzeniem rekrutacji pracowników lub udostępnianiem systemów informatycznych dla celów rekrutacji, a także podmiotom świadczącym usługi prawne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane osobowe na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniem administratora. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, w tym uzyskania ich kopii oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W każdym momencie może Pani/Pan cofnąć udzieloną zgodę, wysyłając e-mail na adres: rekrutacja(małpka)autopartner.com, co nie ma wypływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed cofnięciem zgody. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do Państw trzecich (tj. państw nienależących do Europejskiego Obszaru Gospodarczego), lub organizacji międzynarodowych. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania) w ten sposób, że w wyniku takiego zautomatyzowanego przetwarzania mogłyby zapadać jakiekolwiek decyzje, miałyby być powodowane inne skutki prawne lub w inny sposób miałoby to istotnie wpływać na osoby których dane dotyczą. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193) Warszawa, ul. Stawki 2, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.

Filtr