Sortowanie:
Znaleziony: 76 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Toruń
Księgową ze znajomością kadr i płac
Księgową ze znajomością kadr i płac
nowe Toruń wczoraj

Czujesz , że jesteś profesjonalistą a nie odnajdujesz się w korporacyjnej rywalizacji !!!Chcesz się dalej rozwijać zawodowo ale nie masz dobrych wzorców i więcej zawodowych możliwości w obecnej pracy !!!Chcesz mieć po prostu lepszą pracę niż obecnie. !Cały czas czekamy na Ciebie !!! Aplikuj do naszej kancelarii o rodzinnej atmosferze !!!Realizuj się zawodowo razem z nami !Kancelaria Podatkowa TAXTOR- Piotr Kowalczyk, o ugruntowanej pozycji na rynku usług podatkowo-księgowych ( działamy już od ponad 25 lat - więcej o nas na www.taxtor.pl ) zatrudni obecnie osobę na stanowisko :Księgową ze znajomością kadr i płacZadania:-Prowadzenie księgowości - pełna księgowość i/lub PKPiR-Wsparcie w zakresie prawidłowej ewidencji oraz rozliczaniu środków trwałych,-Bieżąca analiza i weryfikacja dokumentów oraz zapisów na kontach księgowych,-Kontrola podatku VAT, przygotowywanie JPK VAT, VAT-UE,-Sporządzanie rozliczeń rocznych PIT-Uzgadnianie i analiza sald kont,-Udział w zamknięciu okresów sprawozdawczych i sporządzaniu rocznych SF,-Bezpośredni kontakt z Klientami kancelariiWymagania:Idealnym kandydatem/tką byłaby osoba dobrze czująca się zarówna w księgowości ,płacach i ZUSie , jednak konkretny podział obowiązków będzie ustalany na podstawie praktycznych umiejętności osoby nowozatrudnionej i chęci dalszego rozwoju w poszczególnych obszarach księgowo-podatkowych.-Wykształcenie w dziedzinie finansów lub rachunkowości.-Odpowiednie doświadczenie w księgowości i/lub kadrach i płacach-Umiejętność obsługi programów księgowych - Insert GT , Płatnik-Znajomość zagadnień kadr i płac będzie dodatkowym atutem-Precyzja i skrupulatność w pracy.-Umiejętność pracy w zespole i dobre umiejętności komunikacyjne.-Otwartość , odpowiedzialność, zaangażowanie i wielozadaniowość,-Chęć dalszego rozwoju zawodowego i awansu na wyższe stanowiska-Wiek nie ma znaczeniaOferujemy:. Stabilne zatrudnienie w trudnych czasach gospodarczych· Codzienną pracę w kulturze otwartości i dzielenia się wiedzą· Wsparcie Doradcy podatkowego i Głównego księgowego· Elastyczny czas pracy· Udział w szkoleniach. Miła atmosfera pracy w małej rodzinnej firmie. Możliwość pracy na część etatuWięcej informacji o nas na : www.taxtor.plAplikacji (CV, list motywacyjny ) można również przesłać bezpośrednio na adres mailowy: kancelaria "znak małpa" taxtor.plProsimy o zawarcie w dokumencie aplikacyjnym klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dostarczonych w CV do którego niniejsza zgoda stanowi załącznik, celem przeprowadzenie rekrutacji na stanowisko o które się ubiegam oraz do przyszłych rekrutacji "ID: 1003563453Wyś

Asystent ds. księgowości w biurze rachunkowym w Chojnicach i w Toruniu
Asystent ds. księgowości w biurze rachunkowym w Chojnicach i w Toruniu
Toruń 4 kilka dni temu

Zatrudnię STUDENTA kierunku rachunkowość i finansena stanowisko asystenta ds. księgowości w biurze rachunkowym w Chojnicach i w ToruniuZakres obowiązków:księgowanie faktur (księgi handlowe), wyciągów bankowych, raportów kasowychkompletowanie i archiwizacja dokumentówwsparcie bieżącej pracy biurakontakt z klientemNasze wymagania:doświadczenie w prowadzeniu KH mile widzianezaangażowanie w pracęrzetelność i dokładność w zakresie powierzonych zadańobsługa komputera - pracujemy na programach InsERT nexo PRO, pakiet Officegodziny pracy: od 7:00 lub 8:00 + 8 hOferujemy:dostęp do serwisów księgowych wspomagających pracę biurazatrudnienie na umowę zleceniawymiar czasu pracy do uzgodnieniapracę w kameralnej i miłej atmosferzedarmowa kawa, herbata, napoje

Biuro Rachunkowe Intrata w Toruniu przyjmie na staż studenta
Biuro Rachunkowe Intrata w Toruniu przyjmie na staż studenta
Toruń 4 kilka dni temu

Obowiązki:Wykonywanie podstawowych zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych.Przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych niezbędnych ewidencji.Współpraca z zespołem księgowym.Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i prawnym.Komunikacja z klientami i instytucjami zewnętrznymi.Prowadzenie ewidencji i ksiąg podatkowych oraz rejestrów VATWeryfikacja dokumentów.Wymagania:preferowane wykształcenie w dziedzinie ekonomii, finansów, rachunkowości.mile widziane doświadczenie w księgowości.Znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel.Precyzja i skrupulatność w pracy.Umiejętność pracy w zespole i dobre umiejętności komunikacyjne.Znajomość języka angielskiego będzie atutem.Zaangażowanie i odpowiedzialność.

Księgowy / Księgowa z językiem niemieckim
Księgowy / Księgowa z językiem niemieckim
Toruń 20 dni plecy

Opis stanowiska: Do naszego zespołu finansowego poszukujemy osoby na stanowisko Księgowego z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego. Jeśli masz doświadczenie w księgowości i chcesz pracować w międzynarodowym środowisku – zapraszamy do aplikowania!Zakres obowiązków:Księgowanie dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisamiWeryfikacja poprawności danych księgowych i współpraca z działem zakupówKontakt z klientami i dostawcami niemieckojęzycznymiUdział w procesie zamknięcia miesiąca i rokuWspółpraca z zespołami międzynarodowymi i audytoramiPrzygotowywanie raportów i analiz finansowychWymagania:Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia)Minimum 1–2 lata doświadczenia w księgowościBardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2/C1)Znajomość języka angielskiego - poziom B2Znajomość systemów ERP (mile widziany SAP)Dokładność, samodzielność i dobra organizacja pracyOferujemy:Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmieMożliwość pracy hybrydowejPakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie)Szkolenia językowe i zawodowePrzyjazną atmosferę i wsparcie zespołu

Samodzielny specjalista ds. płac z elementami księgowości
Samodzielny specjalista ds. płac z elementami księgowości
Toruń 20 dni plecy

Opis stanowiska:Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiada za całość spraw płacowych w stowarzyszeniu. Za prawidłowe rozliczenie wynagrodzeń, składek ZUS i zaliczek na podatek od wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców oraz będzie wysyłać elektronicznie deklaracje ZUS i PIT, PFRON i rozliczeń z OHP. Rozliczanie umów cywilnoprawnych, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości dla potrzeb: ZUS, PIT, GUS, OHPStanowisko jedno-osobowe podlegające pod Głównego Księgowego.Umiejętności, których potrzebujesz:Wiedzy z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.Kilkuletniego doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku ,Bardzo dobrej znajomości zagadnień z zakresu prawa pracy: kadrowo-płacowych, podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych, naliczania płac, list płac, deklaracji PIT, ZUS etc,Bardzo dobrej znajomości programu Płatnik.Mile widziana znajomość programu Enova.Bardzo dobrej znajomości MS Office, a w szczególności Excel.Samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy, sumienności, rzetelności i odpowiedzialności.Ogólna wiedza dotycząca księgowościW zamian oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Niekorporacyjna atmosfera pracy.Praca w godzinach 7.00 – 15.00Stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznej organizacji o wysokich standardach działania.Przeszkolenie w zakresie wiedzy o procesach biznesowych firm, wsparcie ze strony przełożonego.Wszystkie niezbędne narzędzia pracy.Pakiet benefitów pozapłacowych.

Program Stażowy NEUCA GO w Obszarze Controllingu Badań Klinicznych
Program Stażowy NEUCA GO w Obszarze Controllingu Badań Klinicznych
Toruń 28 dni plecy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:wsparcie w rozliczeniach budżetowych,wsparcie w przygotowywaniu raportów budżetowych dla Zarządu i Menedżerów,wsparcie w przygotowywaniu prognoz i planów budżetowych,wsparcie w wykonywaniu analiz ekonomiczno-finansowych. Chętnie zaprosimy do współpracy osobę, która:posiada wykształcenie wyższe lub jest w trakcie 4/5 roku studiów (preferowane kierunki: zarządzanie, finanse, ekonomia, matematyka),posiada podstawową wiedzę z zakresu kontrolingu,posiada umiejętność analitycznego myślenia,bardzo dobrze zna i posługuje się narzędziami pakietu MS Office (w szczególności Excel),zna język angielskie w stopniu komunikatywnym (min. B2). Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,pracę w zespołowej i nieformalnej atmosferze,możliwość dalszego rozwoju zawodowego,szkolenia wprowadzające,pracę w organizacji wyróżnionej jako Friendly Workplace, która ceni przyjazne środowisko pracy, otwartość i partnerskie relacje oraz rozwój pracowników.

Program Stażowy Neuca Go - Obszar Controllingu
Program Stażowy Neuca Go - Obszar Controllingu
Toruń 30+ kilka dni temu

W zakres Twoich obowiązków będą wchodzić:codzienna współpraca i wsparcie specjalistów w ich obowiązkach,rozliczenie budżetowe,przygotowanie raportów budżetowych,przygotowanie prognoz i planów budżetowych,wykonywanie analiz ekonomiczno - finansowych, które rozwiną Twoje umiejętności,przygotowanie budżetów i modeli finansowych projektów oraz współpraca przy ich realizacji. Odnajdziesz się w tej roli, jeśli:masz wykształcenie wyższe (preferowani absolwenci lub studenci ostatnich lat kierunków: zarządzanie, finanse, ekonomia, matematyka, informatyka),masz podstawową wiedzę z zakresu kontrolingu/finansów i potrafisz ją wykorzystać, interesujesz się tym,uważasz, że posiadasz umiejętności analitycznego myślenia,znasz narzędzia pakietu MS Office (w szczególności: Excel, Access),jesteś komunikatywny i otwarty na współpracę,mile widziane są podstawy języka SQL oraz znajomość Power BI. Co my proponujemy Tobie:możliwość zdobycia cennego doświadczenia w nowoczesnej firmie,roczny, płatny staż, na zasadach umowy zlecenie,bardzo dobrą atmosferę pracy,pracę w zespole specjalistów, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą,możliwość poznania nowoczesnych narzędzi kontrolingowych,pracę w organizacji wyróżnionej jako Friendly Workplace, która ceni przyjazne środowisko pracy, otwartość i partnerskie relacje oraz rozwój pracowników.jeśli nasza współpraca będzie się układać - po roku stażu możemy porozmawiać o stanowisku Młodszego Specjalisty.

Mlodsza Księgowa, Asystentka Księgowej, student
Mlodsza Księgowa, Asystentka Księgowej, student
Toruń 30+ kilka dni temu

BFK Biuro Finansowo Księgowe Karolina Baniecka poszukuje osoby na stanowisko: Mtodsza Ksiegowa / Mtodszy Ksiegowy - Student/ka Miejsce pracy: Toruń Opis stanowiska: Wprowadzanie dokumentow ksiegowych do systemu, Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych i sprawozdan finansowych, Archiwizacja dokumentów oraz wsparcie zespotu ksiegowego w biezacych zadaniach. Wymagania: Status studenta studiow kierunkowych w zakresie ekonomil, rachunkowosci lub finansów, Podstawowa znajomosé zagadnien ksiegowych, Sumienność, dokładność i chec rozwoju zawodowego. Oferujemy: Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia, Mozliwosc zdobycia praktycznego doswiadczenia w zawodzie ksiegowego, Elastyczne godziny pracy dostosowane do planu zajec, Przyjazna atmosferę oraz wsparcie merytoryczne zespotu, Możliwość dalszej wspótpracy po zakonczeniu stazu lub praktyk.

Asystent / Asystentka w dziale księgowości
Asystent / Asystentka w dziale księgowości
Toruń 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem firmy REVBUD Spółka Akcyjna specjalizującej się w realizacji inwestycji dla podmiotów handlowych, projektów mieszkaniowych oraz montażem automatów paczkowych aktualnie poszukujemy:Kandydatów na stanowisko: Asystent / Asystentka w dziale księgowościZakres obowiązków:Weryfikacja i skanowanie faktur kosztowych do wewnętrznego systemu obiegu dokumentów,Dekretacja faktur kosztowych, WB i PK w systemie księgowym,Wystawianie faktur sprzedaży i ich dekretacja,Potwierdzanie i uzgadnianie sald rozrachunków,Asystowanie w badaniu rocznego sprawozdania finansowego przez biegłego rewidenta,Inne bieżące zadania związane z pracą w dziale administracji i księgowości.Nasze wymagania:Min. 2-telniego doświadczenia na stanowisku księgowego,Min. Średniego wykształcenia ekonomicznego,Znajomości polskiej ustawy o rachunkowości i podstaw prawa podatkowego,Zdolności organizacyjnych: umiejętności zarządzania swoim czasem pracy, ustalania priorytetów, dokładności i odpowiedzialności,Samodzielności i terminowości w wykonywaniu powierzonych zadań,Znajomości MS Office;Znajomości systemów Comarch ERP XL, INSERT.To oferujemy:Umowę o pracę / umowa zlecenie, Możliwość rozwoju,Atrakcyjne wynagrodzenie,Przyjazną atmosferę i komfortowe warunki pracy.Benefity:ubezpieczenie na życie,spotkania integracyjne,paczki świąteczne,dofinansowanie do zajęć sportowych.

Księgową ze znajomością kadr i płac.
Księgową ze znajomością kadr i płac.
Toruń 30+ kilka dni temu

Czujesz , że jesteś profesjonalistą a nie odnajdujesz się w korporacyjnej rywalizacji !!!Chcesz się dalej rozwijać zawodowo ale nie masz dobrych wzorców i więcej zawodowych możliwości w obecnej pracy !!!Cały czas czekamy na Ciebie !!! Aplikuj do naszej kancelarii o rodzinnej atmosferze !!!Realizuj się zawodowo razem z nami !Kancelaria Podatkowa TAXTOR- Piotr Kowalczyk, o ugruntowanej pozycji na rynku usług podatkowo-księgowych ( działamy już od ponad 25 lat - więcej o nas na www.taxtor.pl ) zatrudni obecnie osobę na stanowisko :Księgową ze znajomością kadr i płacZadania:-Prowadzenie pełnej księgowości spółek usługowych ( KH ) i KPiR-Wsparcie w zakresie prawidłowej ewidencji oraz rozliczaniu środków trwałych,-Bieżąca analiza i weryfikacja dokumentów oraz zapisów na kontach księgowych,-Kontrola podatku VAT, przygotowywanie JPK VAT, VAT-UE,-Sporządzanie rozliczeń rocznych PIT-Uzgadnianie i analiza sald kont,-Udział w zamknięciu okresów sprawozdawczych,-Bezpośredni kontakt z Klientami kancelariiWymagania:Idealnym kandydatem/tką byłaby osoba dobrze czująca się zarówna w księgowości ,płacach i ZUSie , jednak konkretny podział obowiązków będzie ustalany na podstawie umiejętności osoby nowozatrudnionej.-Wykształcenie w dziedzinie finansów lub rachunkowości.-Odpowiednie doświadczenie w księgowości i/lub kadrach i płacach-Umiejętność obsługi programów księgowych - Insert GT , Płatnik-Znajomość zagadnień kadr i płac będzie dodatkowym atutem-Precyzja i skrupulatność w pracy.-Umiejętność pracy w zespole i dobre umiejętności komunikacyjne.-Otwartość , odpowiedzialność, zaangażowanie i wielozadaniowość,-Chęć dalszego rozwoju zawodowego i awansu na wyższe stanowiska-Wiek nie ma znaczeniaOferujemy:. Stabilne zatrudnienie w trudnych czasach gospodarczych· Codzienną pracę w kulturze otwartości i dzielenia się wiedzą· Wsparcie Doradcy podatkowego i Głównego księgowego· Elastyczny czas pracy· Udział w szkoleniach. Miła atmosfera pracy w małej rodzinnej firmie. Możliwość pracy na część etatuWięcej informacji o nas na : www.taxtor.plAplikacji (CV, list motywacyjny ) można również przesłać bezpośrednio na adres mailowy: kancelaria "znak małpa" taxtor.plProsimy o zawarcie w dokumencie aplikacyjnym klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dostarczonych w CV do którego niniejsza zgoda stanowi załącznik, celem przeprowadzenie rekrutacji na stanowisko o które się ubiegam oraz do przyszłych rekrutacji "

Staż w Obszarze Rozliczeń Księgowych Klienta - Grupa NEUCA
Staż w Obszarze Rozliczeń Księgowych Klienta - Grupa NEUCA
Toruń 30+ kilka dni temu

Podczas stażu będziesz​ odpowiedzialny za:wsparcie zespołu w rozliczaniu kont (środki pieniężne w drodze),​księgowanie i rozliczanie wpływu płatności od klientów aptecznych,uzgadnianie rozliczeń i kontrolę kont rozrachunkowych,dbanie o satysfakcję klienta w zakresie rozliczeń jego płatności,kontakt z klientem w celu uzgadniania bieżących płatności.Chętnie zaprosimy Cię do współpracy, jeżeli:jesteś studentem/ką lub absolwentem/ką kierunków: finanse i rachunkowość/ ekonomia/ matematyka lub podobne,jesteś dyspozycyjny/a około 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku,znasz podstawowe zagadnienia związane z księgowością,nie masz problemów z obsługą programów z pakietu MS Office (w szczególności Excel),znasz i wiesz jak obsługiwać program SAP – będzie to dodatkowy plus :),masz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne (rozmowy telefoniczne),satysfakcja klienta jest dla Ciebie ważnym aspektem pracy,umiesz efektywnie organizować swoją pracę.Oferujemy:trzymiesięczną współpracę na podstawie umowy zlecenia (czerwiec – sierpień),możliwość zdobycia dużej dawki praktycznej wiedzy z zakresu księgowości,elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy,wsparcie zespołu podczas uczenia się nowych obowiązków,możliwość dalszego rozwoju zawodowego w strukturach firmy,pracę w nowoczesnym budynku przy ul. Fortecznej 35-37,narzędzia niezbędne do wykonywania codziennej pracy,nieformalną atmosferę pracy,będziesz mógł/mogła poczuć, że jesteś partnerem w codziennych zadaniach :)

Asystent ds. analizy finansowej, Nova Trading SA, Toruń
Asystent ds. analizy finansowej, Nova Trading SA, Toruń
275000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Nova Trading S.A. to niekwestionowany lider na rynku - firma jest wiodącym dystrybutorem wyrobów hutniczych ze stali nierdzewnej i aluminium w Europie.  Nova Trading posiada również nowoczesny park maszynowy przeznaczony do wstępnej obróbki wyrobów hutniczych, który czyni ją największym centrum serwisowym stali nierdzewnej i aluminium w tej części Europy. Firma oferuje: cięcie zwojów na arkusze i taśmy, szlifowanie i szczotkowanie blach oraz zwojów, laserowe cięcie blach, gratowanie, gięcie, foliowanie blach, szlifowanie i polerowanie rur, prętów oraz profili, laserowe cięcie 3D rur, profili i kształtowników, spawanie.Poszukujemy osoby do pracy w Dziale Finansowym na stanowisku Asystent ds. analizy finansowej.Twój zakres obowiązków:wsparcie w przygotowaniu i analizie raportów z zakresu rentowności, płynności i zadłużeniasporządzanie zestawień dla instytucji finansowychkoordynacja i wsparcie planowania budżetowegoprzygotowywanie prognoz budżetowychwprowadzanie danych do MS Excell i przetwarzanie ichudział w tworzeniu i wdrażaniu narzędzi controllingu oraz nowych rozwiązań analitycznych mających na celu usprawnienie procesu decyzyjnegoNasze wymagania:wykształcenie wyższe w obszarze finansów i zarządzania lub ostatni rok naukiznajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnymmile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość pakietu Microsoft Office – Excel zaawansowanyumiejętność pracy w zespoledokładność i zaangażowanie przy wykonywaniu swoich obowiązkówTo oferujemy:atrakcyjną pracę w rozwijającej się firmie stabilną i długofalową współpracęnowoczesne narzędzia pracymożliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacjiprzyjazną i miłą atmosferę pracy dobre warunki pracyciekawy system benefitówDołącz do firmy z przyszłością.Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesłanie oferty zawierającej CV oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Odpowiemy na wybrane oferty

Księgowa/Księgowy
Księgowa/Księgowy
143000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Agro-Sieć Maszyny Sp. z o.o. to największy w Polsce autoryzowany dealer marki JOHN DEERE. Działamy na terenie województwa: kujawsko-pomorskiego, pomorskiego, mazowieckiego, lubuskiego, zachodniopomorskiego i wielkopolskiego. Naszym klientom oferujemy szerokie portfolio maszyny rolniczych, sprawny serwis, dostępność części oraz rozwiązania rolnictwa precyzyjnego. Agro-Sieć Maszyny to firma, która powstała z pasji i miłości do rolnictwa dla rolnictwa.Aktualnie poszukujemy do naszego zespołu kandydatów na stanowisko:Księgowa / KsięgowyMiejsce pracy: ToruńTwój zakres obowiązków:Przygotowywanie raportów o stanie środków pieniężnychKsięgowanie wyciągów bankowych, wprowadzanie przelewów, rozliczanie kont rozrachunkowychAnaliza i kontrola sald rozrachunkowychMonitoring płatności w dedykowanym portalu (w tym obsługa faktur)Wprowadzanie wniosków o karty służbowe do systemu bankowegoObsługa kompensat, ewidencja i kontrola należności, rozliczanie not odsetkowychNasze wymagania:Wykształcenie wyższe (preferowane: finanse i rachunkowość)Doświadczenie w rachunkowościZnajomość MS Office, w szczególności ExcelaZaangażowanie, sumiennośćUmiejętność pracy w zespole, komunikatywnośćZnajomość programu Comarch XL oraz języka angielskiego będzie dodatkowym atutemOferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęMożliwość ciągłego rozwoju zawodowego poprzez szkoleniaDofinansowanie do prywatnej opieki medycznej pracowników i członków rodzinUbezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkachDofinansowanie do pakietów sportowychWszystkie niezbędne narzędzia pracy

Księgowa/Księgowy KPiR
Księgowa/Księgowy KPiR
149 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Zaufanie Klientów oraz duże zainteresowanie narzędziami jakie dostarczamy sprzyja ciągłemu rozwojowi naszej firmy. Chcemy, żebyś i Ty miał wpływ na naszą firmę i rozwijał się razem z nami. Aplikuj do nas.Obecnie poszukujemy pracowników na stanowisko:Księgowa/Księgowy KPiRMiejsce pracy: ToruńKsięgowanie dokumentów w firmach na KPiRSprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznymSporządzanie deklaracji podatkowychBieżąca obsługa klientówZgłoszenia ZUS i VATWymagania:Znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem KPiRZnajomość przepisów podatkowych w zakresie PIT i VATDoświadczenie zawodowe - minimum 12 miesięcy w rozliczeniach KPiRChęć do nauki i rozwojuZaangażowanie w wykonywane obowiązkiKomunikatywność, umiejętność współpracy w zespoleDobra organizacja pracyZnajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutemOferujemy:Pracę w prestiżowej, innowacyjnej firmieElastyczne formy zatrudnienia: umowę o pracę, umowę zlecenie, kontraktPracę od poniedziałku do piątkuWynagrodzenie – ustalane indywidualnie na kolejnych etapach rozmów, adekwatne do doświadczenia i umiejętnościAtrakcyjny onboarding pracownika - nie zostawimy Cię samemu sobieBardzo przyjazną atmosferę w miłym i zgranym zespoleIndywidualną ścieżkę kariery, możliwość rozwojuUczestnictwo w ciekawych szkoleniach, które rozszerzą Twoje umiejętności i kompetencjeDodatkowe benefity pozapłacowe: m. in. pakiet medyczny i MultiSportProsimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Specjalista ds. księgowości
Specjalista ds. księgowości
89000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Czujesz , że jesteś profesjonalistą a nie odnajdujesz się w korporacyjnej rywalizacji !!!Cały czas czekamy na Ciebie !!! Aplikuj do naszej kancelarii o rodzinnej atmosferze !!!Realizuj się zawodowo razem z nami !Kancelaria Podatkowa TAXTOR- Piotr Kowalczyk, o ugruntowanej pozycji na rynku usług podatkowo-księgowych ( działamy już od ponad 25 lat - więcej o nas na www.taxtor.pl ) zatrudni obecnie osobę na stanowisko :Specjalista ds. księgowościZadania:-Prowadzenie pełnej księgowości spółek usługowych ( KH ) i KPiR-Wsparcie w zakresie prawidłowej ewidencji oraz rozliczaniu środków trwałych,-Bieżąca analiza i weryfikacja dokumentów oraz zapisów na kontach księgowych,-Kontrola podatku VAT, przygotowywanie JPK VAT, VAT-UE,-Sporządzanie rozliczeń rocznych PIT-Uzgadnianie i analiza sald kont,-Udział w zamknięciu okresów sprawozdawczych,-Bezpośredni kontakt z Klientami kancelariiWymagania:Idealnym kandydatem/tką byłaby osoba dobrze czująca się zarówna w księgowości ,płacach i ZUSie , jednak konkretny podział obowiązków będzie ustalany na podstawie umiejętności osoby nowozatrudnionej.-Wykształcenie w dziedzinie finansów lub rachunkowości.-Odpowiednie doświadczenie w księgowości.-Umiejętność obsługi programów księgowych - Insert GT , Płatnik-Znajomość zagadnień kadr i płac będzie dodatkowym atutem-Precyzja i skrupulatność w pracy.-Umiejętność pracy w zespole i dobre umiejętności komunikacyjne.-Otwartość , odpowiedzialność, zaangażowanie i wielozadaniowość,-Chęć dalszego rozwoju zawodowego i awansu na wyższe stanowiskOferujemy:. Stabilne zatrudnienie w trudnych czasach gospodarczych· Codzienną pracę w kulturze otwartości i dzielenia się wiedzą· Wsparcie Doradcy podatkowego i Głównego księgowego· Elastyczny czas pracy· Udział w szkoleniach. Miła atmosfera pracy w małej rodzinnej firmie. Możliwość pracy na część etatuWięcej informacji o nas na : www.taxtor.plAplikacji (CV, list motywacyjny ) można również przesłać bezpośrednio na adres mailowy: kancelaria "znak małpa" taxtor.plProsimy o zawarcie w dokumencie aplikacyjnym klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dostarczonych w CV do którego niniejsza zgoda stanowi załącznik, celem przeprowadzenie rekrutacji na stanowisko o które się ubiegam oraz do przyszłych rekrutacji "

Młodszy Księgowy - pół etatu
Młodszy Księgowy - pół etatu
Toruń 30+ kilka dni temu

Firma Exon Computer Systems poszukuje osoby na stanowisko: Młodszy księgowy Od kandydata oczekujemy :podstawowej znajomości zagadnień z zakresu księgowościznajomości pakietu Ms Office (Word, Excel)dobrej organizacji pracychęci do nauki i rozwojuZakres obowiązków:wprowadzanie dokumentów księgowych do programu Optimaweryfikacja wprowadzanych dokumentów pod kątem formalnym i merytorycznymrozliczanie zaliczek pracowniczychwykonywanie zadań powierzonych przez przełożonegoCV prosimy wysyłać poprzez OLX - skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Księgowa/Księgowy - Toruń
Księgowa/Księgowy - Toruń
Toruń 30+ kilka dni temu

Wymagania:wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowany kierunek: rachunkowość),znajomość systemów finansowo – księgowych (COMARCH) oraz pakietu MS-Office,wiedza z zakresu podstaw rachunkowości,znajomość przepisów podatkowych,odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,rzetelność i sumienność,samodzielność w realizacji zadań,doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Twoje zadania:przyjmowanie i kontrolowanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,weryfikacja poprawności ewidencjonowanych faktur (własnych) sprzedaży,weryfikacja poprawności ewidencjonowanych faktur (obcych) zakupu,prowadzenie ewidencji środków trwałych,przygotowanie raportów i zestawień na potrzeby innych działów,pomoc przy sporządzaniu sprawozdań zewnętrznych,uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami,udział w zamknięciu miesiąca,sporządzanie i księgowanie pozostałych dokumentów niezbędnych w bieżącej działalności spółki. Oferujemy:pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,niezbędne narzędzia pracy,atrakcyjne warunki finansowe,możliwość rozwoju osobistego i zawodowego.

Księgowa/Księgowy
Księgowa/Księgowy
130000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków dekretacja i księgowanie dokumentów kosztowych, wyciągów bankowych prowadzenie rozrachunków realizacja płatności rozliczanie podróży służbowych pracowników rozliczanie środków trwałych (ewidencja, amortyzacja) rozliczanie kosztów w czasie rozliczenia publiczno-prawne (CIT, VAT, ZUS) przygotowanie deklaracji podatkowych (JPK, CIT) oraz sprawozdań GUS prowadzenie rozliczeń ZFŚS rozliczanie projektów z dofinansowaniem zewnętrznym, prowadzenie ewidencji zgodnej z wymogami unijnymi rozliczanie stypendiów studenckich sporządzanie raportów dla celów wewnętrznych oraz zewnętrznychPoszukiwane kompetencje wyższe wykształcenie (pożądany kierunek Finanse i Rachunkowość) min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku znajomość obowiązujących przepisów z zakresu rachunkowości oraz podatków znajomość systemu operacyjnego SAP, doświadczenie w rozliczaniu projektów oraz rozliczaniu stypendiów studenckich będą dodatkowym atutem bardzo dobra znajomość obsługi MS 365 oraz urządzeń biurowych znajomość języka angielskiego Oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę benefity w postaci dodatkowych dni wolnych w roku kalendarzowym (Dni Kanclerskie) atrakcyjne dofinansowanie do studiów podyplomowych i szkoleń językowych udział w szkoleniach i projektach wewnętrznych Projekt Zdrowy Pracownik m.in.masaże, joga, warsztaty oddechowe, konsultacje z dietetykiem, konsultacje z psychologiem

Specjalista ds. administracji i księgowości
Specjalista ds. administracji i księgowości
Toruń 30+ kilka dni temu

MTL Lewandowski, Kamiński, Pitulski Sp. J. jest niezależnym, opartym w pełni na krajowym kapitale dystrybutorem stali nierdzewnych, kwasoodpornych, żaroodpornych i aluminium. Poszukujemy osoby zainteresowanej pracą w charakterze:Specjalista ds. administracji i księgowościCo mamy do zaoferowania:Umowa o pracę na pełen etatElastyczny czas pracyMożliwość rozwoju zawodowegoPracę w organizacji o stabilnej sytuacji finansowej Kogo szukamy:Wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku ekonomia lub rachunkowośćMin. 1 rok doświadczenia na stanowisku księgowym (preferowane w firmie handlowej).Praktyczna znajomość przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowościDokładność, sumienność, staranność, efektywna praca w zespoleWysokie umiejętności interpersonalne i kultura osobista,Dobra znajomość pakietu MS OFFICE, w szczególności ExcelZaangażowanie i odpowiedzialność w wypełnianiu powierzonych obowiązków Czym się będziesz zajmował:Obsługa sekretariatu i kontrahentówObieg dokumentacji, w tym: rejestracja korespondencji - pism przychodzących i wychodzących, poczty elektronicznejWeryfikowanie i księgowanie raportów kasowych centrali i oddziałówKompletowanie dokumentów dostaw do transakcji WDTWprowadzanie i księgowanie faktur zakupowych (krajowych i zagranicznych) oraz leasinguRozliczanie podróży służbowych krajowych i zagranicznych oraz ich księgowanieWsparcie przy procesie zamknięcia miesiąca zgodnie z zasadami rachunkowości i wewnętrznych procedur firmyBieżąca komunikacja z innymi działami firmyUdział w przygotowaniu rocznego sprawozdania finansowego i pomoc przy audycie Co zwiększy twoje szanse w procesie rekrutacji:Znajomość systemu ERP Comarch CDN XL lub OPTIMA,Znajomość języka angielskiego w mowie na poziomie B1.

Księgowa / Księgowy w firmie produkcyjnej
Księgowa / Księgowy w firmie produkcyjnej
Toruń 30+ kilka dni temu

PAK sp. z o.o., to nowocześnie zorganizowana drukarnia fleksograficzna, powstała w 1990 roku, zajmująca się projektowaniem oraz produkcją specjalistycznych opakowań do żywności. Dziś wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, zatrudniamy 190 pracowników, nasze opakowania odnajdziesz w każdym sklepie w Polsce.Naszą misją jest przeciwdziałanie marnowaniu żywności poprzez dostarczanie bezpiecznych opakowań z tworzyw sztucznych przedłużających jej trwałość, z jak najmniejszym oddziaływaniem na środowisko naturalne.Zachęcam do zapoznania się z profilem firmy na stronie www.pak.torun.plOferujemy:umowę o pracępracę na pełen etatpracę w gronie doświadczony pracownikówmożliwość rozwoju zawodowego i podnoszenie kwalifikacjidofinansowanie do wypoczynkudopłata do karty sportowejprywatna opieka medycznaprogram poleceń pracowniczychubezpieczenie na życieWymagania:wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości lub finansówdobra znajomość przepisów prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowościznajomość sprawozdawczości do GUS, NBP, specjalnych stref ekonomicznychdobra znajomość pakietu MS Office, MS Exceldoświadczenie na podobnym stanowiskudokładność, sumiennośćumiejętność organizacji pracyZakres obowiązków:księgowanie wyciągów bankowychewidencja środków trwałych i WniPsporządzanie sprawozdań statystycznychksięgowanie i weryfikacja faktur w programie ERPweryfikacja faktur sprzedażowychuzgadnianie magazynówkontrola nad obiegiem i poprawnością dokumentówanaliza i weryfikacja zapisów na kontach księgowychuzgadnianie sald zobowiązań i należności

Zatrudnię księgową/księgowego
Zatrudnię księgową/księgowego
Toruń 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem firmy i uruchomieniem nowej marki – Letkiewicz Doradztwo Podatkowe, poszukujemy osoby, który wesprze nas w tworzeniu działu księgowości.Jeśli masz doświadczenie w pracy księgowej i chciałbyś/chciałabyś aktywnie uczestniczyć w prowadzeniu księgowości dla naszych Klientów – zapraszamy do przesłania CV przez OLX lub na adres rekrutacja[a]ngoconsulting.com.pl.Nasi klienci to w większości firmy z sektora e-commerce oraz fundacje i stowarzyszenia. W związku z tym, dodatkowym atutem będzie doświadczenie we współpracy z tego typu  podmiotami.Oferujemy pracę hybrydową – samodzielnie zaplanujesz swój grafik co tydzień. Dajemy również bieżące wsparcie doświadczonego księgowego oraz doradcy podatkowego w rozwiązywaniu wątpliwości prawno-podatkowych. Ponadto będziesz mieć realny wpływ na kształtowanie zasad i warunków pracy w dziale księgowości.Zakres obowiązków:obsługa klientów biura w zakresie ksiąg handlowych oraz księgi przychodów i rozchodów,weryfikacja i wprowadzanie dokumentów księgowych,przygotowywanie i sporządzanie deklaracji PIT, CIT, VAT,współpraca z organami skarbowymi, ZUS, GUS i innymi instytucjami,bieżący kontakt z klientami,obsługa kadrowa (nasi klienci posiadają zazwyczaj niewielu pracowników, więc będzie to zdecydowanie mniejsza część Twojej pracy).Nasze wymagania:znajomość przepisów podatkowych oraz zasad rachunkowości,samodzielność w prowadzeniu KH i KPiR,minimum 3 lata doświadczenia w zakresie księgowości,znajomość zagadnień kadr i płac,znajomość pakietu MS Office,umiejętność pracy w zespole,bardzo dobra organizacja pracy własnej,mile widziane doświadczenie w obsłudze podmiotów e-commerce, fundacji i stowarzyszeń.Oferujemy:stabilne zatrudnienie, długoterminową współpracę w rozwijającej się firmie,hybrydowy model współpracy (praca zdalna + praca stacjonarna),swobodną atmosferę pracy, brak dress code’u,wsparcie rozwoju zawodowego, dostęp do szkoleń, kursów (w tym językowych) i dodatkowych uprawnień,realny wpływ na firmę, możliwość wdrażania własnych pomysłów,wsparcie doradcy podatkowego w kwestiach prawnopodatkowych,forma współpracy do ustalenia (UoP,B2B etc.).

praca w biurze rachunkowym
praca w biurze rachunkowym
Toruń 30+ kilka dni temu

Obowiązki:Wykonywanie podstawowych zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych.Przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych niezbędnych ewidencji.Tworzenie raportów finansowych i zestawień dla kierownictwa.Zarządzanie dokumentacją księgową i jej archiwizacja.Współpraca z zespołem księgowym.Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i prawnym.Komunikacja z klientami i instytucjami zewnętrznymi.Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów.Tworzenie sprawozdań finansowych.Weryfikacja dokumentów.Wymagania:Wykształcenie w dziedzinie finansów lub rachunkowości.Doświadczenie w księgowości.Znajomość prawa podatkowego i bilansowego.Umiejętność obsługi programów księgowych.Znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel.Precyzja i skrupulatność w pracy.Umiejętność pracy w zespole i dobre umiejętności komunikacyjne.Znajomość języka angielskiego będzie atutem.Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych.Zaangażowanie i odpowiedzialność.

Program Stażowy NEUCA GO - Obszar Zobowiązań
Program Stażowy NEUCA GO - Obszar Zobowiązań
Toruń 30+ kilka dni temu

Na stażu będziesz odpowiedzialny/a za:weryfikację formalną i rachunkową faktur zakupu,koordynację obiegu dokumentów,kontrolę prawidłowości dokumentów księgowych w aspekcie rachunkowym i podatkowym,księgowanie faktur zakupu,księgowanie wyciągów bankowych,rozliczanie kosztów podróży służbowych,realizację innych bieżących zadań księgowych. Zgłoś się do nas, jeśli:jesteś studentem/ką ostatniego roku lub absolwentem/ką kierunków: finanse i rachunkowość/ekonomia (lub podobne),znasz przepisy z zakresu ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego,posiadasz doświadczenie w obsłudze pakietu MS Office,wiesz jak dobrze zorganizować sobie pracę,jesteś samodzielny/a, zaangażowany/a i nastawiony/a na rezultat,jesteś dyspozycyjny/a od 6 do 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku,miałeś/aś okazję pracować na programie SAP - będzie to dla nas dodatkowy atut. Dołączając do programu możesz liczyć na:przemyślany i zorganizowany program stażu 6-cio miesięcznego na podstawie umowy zlecenie,start kariery w organizacji wyróżnionej jako Friendly Workplace, która ceni przyjazne środowisko pracy, otwartość i partnerskie relacje oraz rozwój pracowników,możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze księgowości w dużej firmie,narzędzia niezbędne do realizacji zadań,atmosfera motywująca do działania - pasuje do nas powiedzenie, że jesteśmy profesjonalni, ale nieformalni :),zaangażowanie oraz pomoc opiekuna i współpracowników,poczucie, że jesteś partnerem/partnerką w codziennych zadaniach,pracę w nowoczesnym budynku na ul. Fortecznej 35-37.

Doradca kredytowy z siecią doradców
Doradca kredytowy z siecią doradców
Toruń 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy doradcę kredytowego lub kierownika regionalnego z siecią doradców lub z własną bazą klientów do pracy przy produktach pożyczkowych oraz przekazach pieniężnych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. Opis obowiązków: praca w w systemie door two door przedstawienie ofert kredytowych konsumentom zawieranie umów kredytowych z konsumentami negocjacje w zakresie spłaty zadłużenia przez konsumentów odbiór błyskawicznych przekazów pieniężnych od nadawców i przekazywanie do placówek nadawczych dostarczanie nadanych przekazów pieniężnych od nadawców do odbiorców udział w szkoleniach wewnętrznych dbanie o wizerunek firmy Wymagania: Umiejętność nawiązywania relacji z nowymi osobami – klientami Praktyczne radzenie sobie z obiekcjami i oporem klienta Umiejętność zamykania rozmów handlowych transakcją Systematyczność w pracy, planowaniu zadań i kontroli powierzonego budżetu. Gotowość do sporadycznej pracy poza wyznaczonymi godzinami (elastyczność) Wysoka kultura osobista, schludny wygląd Dbanie o powierzony sprzęt Prawo jazdy kat. B Wykształcenie średnie Mile widziane: Wolumen klientów, Znajomość branży finansowej Umiejętność liczenia i myślenia analitycznego Szybkie i sprawne podejmowanie decyzji Zorientowanie na cele i możliwości, Miła aparycja Umiejętność radzenia sobie w szybko zmieniających się warunkach Oferujemy: Gwarantowane wynagrodzenie podstawowe – od 7000 zł, Premie za wykonanie zadań, Otwarty system prowizyjny – za sprzedaż Samochód służbowy do pełnej dyspozycji ,Telefon komórkowy, Karta medyczna , Ubezpieczenie, Szkolenie podstawowe.

Ekspert(-ka) relacji z klientem - 1 Oddział w Toruniu
Ekspert(-ka) relacji z klientem - 1 Oddział w Toruniu
Toruń 30+ kilka dni temu

To masz na bank:  ​​​umowa o pracę (pierwsza na 7 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony),  pracę stacjonarną w 1 Oddziale w Toruniu - ul. Krasińskiego 2zespół/lider: Katarzyna Pokorzyńskaudział w atrakcyjnym systemie premiowym (z gwarantowaną premia w okresie wdrożeniowym)  i w szerokiej ofercie benefitowej   Na bank cenimy sobie relacje z ludźmi. Do oddziałów szukamy osób, które tak jak my chcą zapewnić naszym klientom najlepsze doświadczenie w sektorze finansowym - jesteśmy bankiem z zapleczem technologicznym. Należymy do pierwszej trójki największych banków w Polsce i jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Santander. Dbamy   o portfele klientów w ponad 300 oddziałach w całej Polsce. Zarządzamy wieloma produktami bankowymi dla osób prywatnych oraz przedsiębiorstw. Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy. Aplikuj, jeśli:  masz wykształcenie wyższe,  masz ponad 3-letnie doświadczenie w bankowości i sprzedaży usług i produktów bankowych, w tym produktów inwestycyjnych, cenisz sobie kontakt z ludźmi i długotrwałe relacje oparte na zaufaniu,  lubisz stawiać sobie ambitne cele i dobrze czujesz się wiedząc do czego dążysz,  czujesz się komfortowo zarówno w pracy indywidualnej jak i zespołowej,  chcesz się rozwijać w bankowości i zdobywać nowe kompetencje zgodnie z wybraną specjalizacją z zakresu Select, Hipoteka, MŚP,   Mile widziane, jeśli będziesz mieć: umiejętność porozumiewania się w języku angielskim na poziomie komunikatywnym, umożliwiającym kontakt z klientem zagranicznym i pomoc w wyborze odpowiednich produktów bankowych, doświadczenie w sprzedaży produktów inwestycyjnych (w tym funduszy), prawo jazdy kat. B.  Twoje zadania w tej roli: obsługę bardziej wymagających potrzeb klienta oraz wsparcie w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych,  zapewnienie profesjonalnej obsługi oraz najlepszych doświadczeń związanych z wizytą w oddziale,  oferowanie i promowanie produktów bankowych, realizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowych, za które przyznajemy miesięczne premie na atrakcyjnym poziomie,   telefoniczny i bezpośredni kontakt z klientami,  budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych, praca w zgodzie z obowiązującymi procedurami oraz standardami dotyczącymi i realizowanymi we wszystkich kanałach dystrybucji.   Na bank zadbamy dla Ciebie o: umowę o pracę (pierwszą na 7 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony),  pracę stacjonarną w Oddziale (lokalizacja na początku oferty), ubezpieczenie na życie,  prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),  ofertę produktową banku oraz pożyczki na warunkach pracowniczych, system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego, kartę Multisport oraz aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary,  możliwość udziału w wolontariacie, dodatkowe świadczenia socjalne (np. wyprawka dla dzieci), benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, praca hybrydowa, jeśli charakter pracy na to pozwala,  program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w naszym banku.  Jak wygląda wdrożenie i rozwój? Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań. Pierwsze szkolenie będzie trwało 6 miesięcy w ramach Akademii Rozwoju Mocy. Po 3 miesiącach zaczniesz realizować część planu sprzedażowego i otrzymywać pierwsze premie. Przez pierwsze miesiące pokażemy Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowiemy na wszystkie pytania. Po okresie wdrożenia zaczniesz w pełni realizować plany sprzedażowe.  Dołącz do nas w 3 krokach: 1.wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię dokolejnego etapu, 2. spotkaj się z rekruterem i menadżerem, 3. pracuj z nami w naszym Zespole! Po każdym z etapów rekrutacji otrzymasz od nas informację zwrotną, dostosowaną do jego poziomu zaawansowania. Po spotkaniach zaś wrócimy do Ciebie z kompleksowym podsumowaniem mailowym lub telefonicznym. Stosujemy najwyższe standardy zarządzania ryzykiem, dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usług. 

Samodzielny księgowy/księgowa
Samodzielny księgowy/księgowa
Toruń 30+ kilka dni temu

-Poszukujemy osoby która samodzielnie zajmie się księgowością w naszej niedużej firmie, która liczy między 10-12 pracowników, począwszy od przyjęcia dokumentów poprzez ich kontrolę, zaksięgowanie i zamknięcie miesiąca. Obsługa książki przychodów i rozchodów oraz ksiąg rachunkowych. Posiadanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do sporządzenia miesięcznych rozliczeń podatkowych ( PIT, CIT i VAT)-elastyczny wymiar pracy, i miejsca z którego chcesz pracować.Nasze wymaganiazdolność do prowadzenia księgowości samodzielniedobra komunikatywnośćZnajomość przepisów podatkowychUmiejętność organizacji własnej pracypoczucie wagi wykonywanych obowiązków i terminów rozliczeń podatkowychwykształcenie kierunkowedoświadczenie na podobnym stanowisku

samodzielna księgowa
samodzielna księgowa
Toruń 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe Intrata Dariusz Kalinowski w Toruniu poszukuje pracownika na stanowisko: samodzielna księgowa. Biuro zajmuje się kompleksową obsługą księgową i podatkową podmiotów gospodarczych oraz prowadzeniem spraw kadrowo-płacowych. Biuro oferuje stabilną pracę wykonywaną na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Od kandydata oczekujemy doświadczenia w pracy na stanowisku księgowej minimum 2 lata, umiejętności samodzielnego sporządzania sprawozdań finansowych. Mile widziana znajomość systemu Optima.

Pomocnik księgowej
Pomocnik księgowej
Toruń 30+ kilka dni temu

Opis stanowiskaPomoc w prowadzeniu ksiąg rachunkowychWprowadzanie danych do systemu księgowegoPrzygotowywanie raportów i zestawieńArchiwizacja dokumentówInne zadania zlecone przez przełożonegoWymaganiaWykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne)Znajomość podstaw księgowościUmiejętność obsługi komputera (w tym programów księgowych)Dokładność, sumienność i odpowiedzialnośćUmiejętność pracy w zespoleOferujemyStabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmieMożliwość rozwoju zawodowegoAtrakcyjne wynagrodzenie

Księgowa/księgowy w biurze rachunkowym
Księgowa/księgowy w biurze rachunkowym
6200000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Szukamy osoby chętnej do pracy w biurze rachunkowym.Do twoich obowiązków będzie należało prowadzenie obsługi księgowej klientów biura, w szczególności:prowadzenie KPiR,prowadzenie ksiąg rachunkowych w spółkach prawa handlowego,samodzielne sporządzanie deklaracji JPK_VAT,mile widziana znajomość zagadnień kadr i płac oraz sposobu naliczenia składek ZUS.Nasze wymagania:znajomość zasad rachunkowości i przepisów prawnych (PIT,CIT,VAT),podstawowa znajomość prawa pracy i ZUS,mile widziana znajomość systemu INSERT GT,chęć rozwoju,skrupulatność, dokładność i samodzielność w wykonywaniu zadań,pozytywne podejście do pracy,To oferujemymiłą i przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole,umowa zlecenie lub umowa o pracę,elastyczny czas pracy,możliwość udziału w szkoleniach zewnętrznych i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,dofinansowania do prywatnej opieki medycznej pakietów sportowych oraz ubezpieczenia grupowego,spotkania i wyjazdy integracyjne.

Program Stażowy NEUCA GO - Obszar Zobowiązań
Program Stażowy NEUCA GO - Obszar Zobowiązań
Toruń 30+ kilka dni temu

Na stażu będziesz odpowiedzialny/a za:weryfikację formalną i rachunkową faktur zakupu,koordynację obiegu dokumentów,kontrolę prawidłowości dokumentów księgowych w aspekcie rachunkowym i podatkowym,księgowanie faktur zakupu,księgowanie wyciągów bankowych,rozliczanie kosztów podróży służbowych,realizację innych bieżących zadań księgowych. Zgłoś się do nas, jeśli:jesteś studentem/ką ostatniego roku lub absolwentem/ką kierunków: finanse i rachunkowość/ekonomia (lub podobne),znasz przepisy z zakresu ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego,posiadasz doświadczenie w obsłudze pakietu MS Office,wiesz jak dobrze zorganizować sobie pracę,jesteś samodzielny/a, zaangażowany/a i nastawiony/a na rezultat,jesteś dyspozycyjny/a od 6 do 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku,miałeś/aś okazję pracować na programie SAP - będzie to dla nas dodatkowy atut. Dołączając do programu możesz liczyć na:przemyślany i zorganizowany program stażu 6-cio miesięcznego na podstawie umowy zlecenie z realną szansą na kontynuowanie współpracy po tym okresie,start kariery w organizacji wyróżnionej jako Friendly Workplace, która ceni przyjazne środowisko pracy, otwartość i partnerskie relacje oraz rozwój pracowników,możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze księgowości w dużej firmie,narzędzia niezbędne do realizacji zadań,atmosfera motywująca do działania - pasuje do nas powiedzenie, że jesteśmy profesjonalni, ale nieformalni :),zaangażowanie oraz pomoc opiekuna i współpracowników,poczucie, że jesteś partnerem/partnerką w codziennych zadaniach,pracę w nowoczesnym budynku na ul. Fortecznej 35-37.

Referent w dziale księgowości
Referent w dziale księgowości
Toruń 30+ kilka dni temu

Adiutor – dołącz do naszego zespołu!Stanowisko: Referent w dziale księgowości Lokalizacja: ToruńAdiutor to firma z wieloletnim doświadczeniem w branży opieki nad seniorami oraz pośrednictwa pracy. Aktualnie poszukujemy osoby, która dołączy do naszego biura w Toruniu i wesprze nasz zespół w obszarze księgowości.Zakres obowiązków:Wprowadzanie i księgowanie dokumentów finansowych (faktury, rachunki, wyciągi bankowe)Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowymProwadzenie ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisamiObsługa płatności oraz rozliczanie transakcji finansowychWspółpraca z kontrahentami, urzędami i instytucjami finansowymiPomoc w sporządzaniu deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT)Archiwizacja dokumentów księgowychWsparcie w bieżących zadaniach działu księgowościMile widziane:Znajomość programów księgowych (Enova)Podstawowa wiedza z zakresu przepisów podatkowych i rachunkowychUmiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracyWymagania:Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: finanse-rachunkowość, prawo).Skrupulatność, dokładność i rzetelność.Umiejętność pracy w zespole oraz elastyczność w podejściu do zadań.Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurze z przyjaznym zespołem.Możliwość rozwoju zawodowego.Pakiet prywatnej opieki medycznej.O nas:Od 2006 roku działamy w branży opieki nad osobami starszymi, zapewniając najwyższą jakość usług naszym klientom i wspierając naszych pracowników. Nasze biuro w Toruniu to miejsce, gdzie tworzymy zgrany zespół i wspólnie dążymy do sukcesu.Jak aplikować?Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w formacie PDF wyłącznie za pośrednictwem portalu OLX. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Księgowa na cały etat, praca w Toruniu
Księgowa na cały etat, praca w Toruniu
Toruń 30+ kilka dni temu

Proponujemy pracę dla samodzielnej księgowej w firmie produkcyjno-handlowej w Toruniu.Obowiązki:Wykonywanie podstawowych zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych.Przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych niezbędnych ewidencji.Tworzenie raportów finansowych i zestawień dla kierownictwa.Zarządzanie dokumentacją księgową i jej archiwizacja.Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i prawnym.Komunikacja z klientami i instytucjami zewnętrznymi.Tworzenie sprawozdań finansowych.Weryfikacja dokumentów.Podstawowe prace związane z kadramiWymagania:Wykształcenie w dziedzinie finansów lub rachunkowości.Doświadczenie w księgowości.Znajomość prawa podatkowego i bilansowego.Umiejętność obsługi programu księgowego Enova.Znajomość pakietu MS Office.Precyzja i skrupulatność w pracy.Umiejętność pracy w zespole i dobre umiejętności komunikacyjne.Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych.Zaangażowanie i odpowiedzialność.

Doradca Korporacyjny w Centrum Biznesowym BOŚ Bank w Toruniu
Doradca Korporacyjny w Centrum Biznesowym BOŚ Bank w Toruniu
Toruń 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków:realizacja wyznaczonych zadań sprzedażowych, wynikających z planów sprzedaży,prawidłowa i kompletna realizacja czynności związanych ze sprzedażą produktów i usług Banku, a także podmiotów zewnętrznych współpracujących z Bankiem, z uwzględnieniem produktów proekologicznych,pozyskiwanie nowych klientów korporacyjnych i budowanie trwałych relacji z klientami oraz identyfikowanie potrzeb klientów związanych z produktami i usługami bankowymi,zachowanie zgodnej z prawem i przepisami wewnętrznymi wysokiej jakości obsługi klientów, zgodnie z obowiązującymi w Banku standardami jakości,utrzymywanie stałych kontaktów z klientami.Wymagania:wyższe wykształcenie,2 letnie doświadczenie związane z obsługą klientów firmowych biznesowych,znajomość zagadnień z zakresu ekonomii, gospodarki i finansów,znajomość rynku lokalnego rynku przedsiębiorców i firm,prawo jazdy kat. B,wiedza dotycząca produktów i rozwiązań kierowanych do klientów korporacyjnych,umiejętność budowania długotrwałych relacji,znajomość technik negocjacji i sprzedaży,znajomość analizy danych ekonomiczno-finansowych przedsiębiorstw,realizacja wyznaczonych zadań sprzedażowych, wynikających z planów sprzedaży,prawidłowa i kompletna realizacja czynności związanych ze sprzedażą produktów i usług Banku, a także podmiotów zewnętrznych współpracujących z Bankiem, z uwzględnieniem produktów proekologicznych,pozyskiwanie nowych klientów korporacyjnych i budowanie trwałych relacji z klientami oraz identyfikowanie potrzeb klientów związanych z produktami i usługami bankowymi,zachowanie zgodnej z prawem i przepisami wewnętrznymi wysokiej jakości obsługi klientów, zgodnie z obowiązującymi w Banku standardami jakości,utrzymywanie stałych kontaktów z klientami.Warunki zatrudnienia:możliwość rozwoju w instytucji z misją ekologiczną,atrakcyjny system premiowy,możliwość rozwoju w jedynej takiej instytucji z misją ekologiczną o ugruntowanej pozycji na rynku,dofinansowanie zajęć sportowych,prywatna opieka medyczna,dofinansowanie szkoleń i kursów,ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,program rekomendacji pracowników,inicjatywy dobroczynne,projekty wolontariackie/ekologiczne,trzy dni wolnego z tytułu wolontariatu,upominki świąteczne,świadczenia świąteczne,sekcje sportowe,program kafeteryjny,dostęp do biblioteki e-booków i audiobooków Legimi,programy wellbeingowy,atrakcyjne lokalizacje biur i oddziałów banku,system premiowy.

Mobilny Ekspert Finansowy / Expander / Bogaty pakiet benefitów
Mobilny Ekspert Finansowy / Expander / Bogaty pakiet benefitów
Toruń 30+ kilka dni temu

Firmę Expander tworzą ludzie, którzy lubią swoją pracę. Spełniamy marzenia klientów i robimy to dobrze.   Expander. Ekspert od spraw ważnych.   Jesteśmy liderem w dostarczaniu najlepszych rozwiązań finansowych w Polsce: kredytów hipotecznych, gotówkowych, inwestycji, nieruchomości i usług finansowania przedsiębiorstw. Jesteśmy wiodącą firmą na rynku pośrednictwa finansowego, wyróżniającą się innowacyjnym podejściem do Klienta oraz jakością świadczonych usług. Nasza firma to przede wszystkim zespół wszechstronnych ekspertów, wspierających swoich Klientów na każdym etapie ich życia. Mobilny Ekspert Finansowy / Expander / Bogaty pakiet benefitów Twój zakres obowiązków: • Wspierasz Klientów w znalezieniu najbardziej korzystnego dla nich finansowania (kredytu, ubezpieczenia) • Przygotowujesz dokumenty • Przeprowadzasz proces obsługi kredytu, zgodnie z wytycznymi instytucji współpracujących i nadzorujących Nasze wymagania: • Masz min. roczne doświadczenie w sprzedaży, w obszarach: kredytów hipotecznych i gotówkowych, produktów dla firm, ubezpieczeń lub produktów inwestycyjnych • Podchodzisz do pracy z motywacją i zaangażowaniem • Chętnie rozwijasz swoje kompetencje merytoryczne i sprzedażowe • Posiadasz wiedzę z zakresu finansów i ekonomii • Masz wyższe wykształcenie (lub jesteś na ostatnich semestrach studiów) • Jesteś w pełni dyspozycyjna/y To oferujemy: • Wynagrodzenie składające się z bardzo atrakcyjnego systemu prowizyjnego • Pakiet szkoleń wdrożeniowych przygotowujący do rozpoczęcia współpracy • Bieżące szkolenia wspierające rozwój Twoich kompetencji merytorycznych i sprzedażowych • Prosty i przejrzysty CRM, umożliwiający sprawne zarządzanie zadaniami i pracę z klientami (procesem sprzedaży) • Wsparcie ze strony dedykowanych departamentów w Centrali firmy • Współpraca z kluczowymi partnerami nieruchomościowymi w Polsce • Prywatna opieka medyczna • Ubezpieczenie na życie • Służbowy laptop i telefon   Osoby zainteresowane zapraszamy do przesłania swojego CV poprzez opcję APLIKUJ.

Księgowa / Księgowy - Toruń
Księgowa / Księgowy - Toruń
Toruń 30+ kilka dni temu

Obecnie do naszej firmy poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko: Księgowa/KsięgowyMiejsce pracy: Toruń Wymagania:wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowany kierunek: rachunkowość),znajomość systemów finansowo – księgowych (COMARCH) oraz pakietu MS-Office,wiedza z zakresu podstaw rachunkowości,znajomość przepisów podatkowych,odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,rzetelność i sumienność,samodzielność w realizacji zadań,doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Twoje zadania:przyjmowanie i kontrolowanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,weryfikacja poprawności ewidencjonowanych faktur (własnych) sprzedaży,weryfikacja poprawności ewidencjonowanych faktur (obcych) zakupu,prowadzenie ewidencji środków trwałych,przygotowanie raportów i zestawień na potrzeby innych działów,pomoc przy sporządzaniu sprawozdań zewnętrznych,uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami,udział w zamknięciu miesiąca,sporządzanie i księgowanie pozostałych dokumentów niezbędnych w bieżącej działalności spółki. Oferujemy:pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,niezbędne narzędzia pracy,atrakcyjne warunki finansowe,możliwość rozwoju osobistego i zawodowego.

Księgowa / Księgowy
Księgowa / Księgowy
Toruń 30+ kilka dni temu

Agro-Sieć Maszyny Sp. z o.o. to największy w Polsce autoryzowany dealer marki JOHN DEERE. Działamy na terenie województwa: kujawsko-pomorskiego, pomorskiego, mazowieckiego, lubuskiego, zachodniopomorskiego i wielkopolskiego. Naszym klientom oferujemy szerokie portfolio maszyny rolniczych, sprawny serwis, dostępność części oraz rozwiązania rolnictwa precyzyjnego. Agro-Sieć Maszyny to firma, która powstała z pasji i miłości do rolnictwa dla rolnictwa.Aktualnie poszukujemy do naszego zespołu kandydatów na stanowisko:Księgowa / KsięgowyMiejsce pracy: ToruńTwój zakres obowiązków:Wprowadzanie i księgowanie faktur kosztowych krajowych i zagranicznychRozliczanie podróży służbowych krajowych i zagranicznych oraz ich księgowanieWeryfikowanie i księgowanie raportów kasowychBieżąca analiza i uzgadnianie rozrachunków z pracownikami i leasingodawcami, stanu środków pieniężnych w kasach, środków pieniężnych w drodze, RMK, RMB i innych kont rozliczeniowych, w których udział biorą faktury kosztoweUzgadnianie rejestrów vat zakupów w zakresie faktur kosztowychWsparcie w zamknięciach miesiąca zgodnie z zasadami rachunkowości i wewnętrznymi procedurami firmyUdział w przygotowaniu rocznego sprawozdania finansowego i pomoc przy audycieBieżąca komunikacja z innymi działami firmyNasze wymagania:Wykształcenie wyższe (preferowane: finanse i rachunkowość)Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz podatkowych (VAT, CIT)Dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności MS OfficeZaangażowanie, skrupulatność, wnikliwośćBardzo dobra organizacja pracyChęć uczenia się i rozwoju zawodowegoUmiejętność pracy w zespoleMile widziane:Doświadczenie w dziale księgowościDoświadczenie w pracy z programem Comarch XLOferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęMożliwość ciągłego rozwoju zawodowego poprzez szkoleniaDofinansowanie do prywatnej opieki medycznej pracowników i członków rodzinUbezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkachWszystkie niezbędne narzędzia pracy

poszukujemy osoby na stanowisko Kadrowa/y
poszukujemy osoby na stanowisko Kadrowa/y
Toruń 30+ kilka dni temu

Do zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Kadrowa/y , praca na pełen etat, umowa o pracę Zakres obowiązków:realizacja zadań z zakresu obsługi kadrowo-płacowej klientów firmy,prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej,naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń,sporządzanie deklaracji do ZUS,kontrola ważności zaświadczeń lekarskich, badań BHP,ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich,przygotowywanie pism w sprawach kadrowo-płacowych,aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym,wystawianie zaświadczeń i dokumentów dla pracowników i instytucji zewnętrznych.Wymagania:wiedza z zakresu kadrowo-płacowegodoświadczenia na podobnym stanowiskuznajomość programu COMARCH ERP Optima – mile widzianaznajomość programu PłatnikOferujemy:atrakcyjne wynagrodzeniemożliwość podnoszenia kwalifikacji

Płatny staż w Dziale Bankowości – mBank - Toruń
Płatny staż w Dziale Bankowości – mBank - Toruń
Toruń 30+ kilka dni temu

OpisTarget PRO jest liderem rynku zarządzania zespołami handlowców. Od 22 lat dbamy o rozwój ludzi sprzedaży dla największych korporacji FMCG.OBECNIE zarządzamy zespołami sprzedaży dla: Unilever, Algida, KraftHeinz, Grupa Żywiec, Danone, Coca Cola, Żywiec Zdrój, CK Complex.Zatrudniamy ponad 1200 Handlowców wyłącznie na umowę o pracę! Dołącz do naszej drużyny i już dziś zainwestuj w rozwój swoich kompetencji!Sprawdź nas na FACEBOOK – szukaj Target PRO.Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:Płatny staż w Dziale Bankowości – mBank - ToruńTwój zakres obowiązkówpowitanie klientów w placówce bankowej i zbadanie celu wizytyzarządzanie kolejką i opieka nad klientami oczekującymi na doradcęinformowanie doradców o celu wizyty klienta w placówcepomoc klientowi w korzystaniu z urządzeń do samodzielnej obsługi w placówce.Nasze wymaganiaodpowiedzialność, umiejętność współpracy w zespole, ciekawość i chęć zdobywania nowych doświadczeńbardzo dobra znajomość pakietu MS Officeznajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (mile widziana)gotowość do rozpoczęcia długofalowej współpracy od zarazTo oferujemyMożliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnej bankowości detalicznej w mBankZatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, elastyczne godziny pracyMożliwość połączenia pracy zarobkowej ze studiamiMożliwość zatrudnienia na niepełny wymiarNiezbędne narzędzia pracyMożliwość rozwoju i zdobycie wiedzy z zakresu finansów i produktów bankowych

Zatrudnimy pracownika do działu księgowości
Zatrudnimy pracownika do działu księgowości
Toruń 30+ kilka dni temu

Firma TANK Sp. z o.o. zatrudni pracownika z doświadczeniem na stanowisko księgowa/y do działu księgowości.Umowa o pracę. Praca w godzinach 7.00 - 15.00 od poniedziałku do piątku, stacjonarna w siedzibie firmy.Obowiązki:Wykonywanie podstawowych zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych.Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości.Bieżąca analiza i weryfikacja dokumentów oraz zapisów na kontach księgowych.Uzgadnianie i analiza sald kont.Współpraca z zespołem księgowym.Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i prawnym.Komunikacja z klientami i instytucjami zewnętrznymi.Weryfikacja dokumentów.Wymagania:Wykształcenie w dziedzinie rachunkowości.Doświadczenie w księgowości, minimum 3 lata.Znajomość prawa podatkowego (VAT, CIT, PIT) i ustawy o rachunkowości.Umiejętność obsługi programów księgowych, dobrze widziana znajomość programu Symfonia.Znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel.Precyzja, samodzielność i skrupulatność w pracy.Umiejętność pracy w zespole i dobre umiejętności komunikacyjne.Umiejętność analitycznego myślenia.Zaangażowanie i odpowiedzialność.

Księgowa/Księgowy do Biura Rachunkowego Toruń
Księgowa/Księgowy do Biura Rachunkowego Toruń
Toruń 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe z siedzibą w Toruniu poszukuje księgowej/księgowegoObowiązki:Wykonywanie podstawowych zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych.Przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych niezbędnych ewidencji.Zarządzanie dokumentacją księgową i jej archiwizacja.Współpraca z zespołem księgowym.Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnymKomunikacja z klientami i instytucjami zewnętrznymi.Prowadzenie kpir, ryczałt, ksiąg rachunkowych klientów.Podstawowa znajomość kadr i płac, ZusWeryfikacja dokumentów.Wymagania:Wykształcenie w dziedzinie finansów lub rachunkowości.Doświadczenie w księgowości: kpir, ryczałt, księgi handloweZnajomość prawa podatkowego i bilansowego.Umiejętność obsługi programów księgowych.Znajomość pakietu MS Office, Excel.Precyzja i skrupulatność w pracy.Umiejętność pracy w zespole i dobre umiejętności komunikacyjne.Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych będzie dodatkowym atutemZaangażowanie i odpowiedzialność.CV proszę przesyłać tylko drogą mailową.

Księgowość  - Staż z Urzędu Pracy
Księgowość - Staż z Urzędu Pracy
Toruń 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe w Toruniu poszukuje kandydatów do odbycia stażu finansowanego przez Powiatowy Urząd Pracy.Oczekujemy: - samodzielności i odpowiedzialności; - dokładności w wykonywaniu powierzonych zadań; - dobrej organizacji, umiejętności pracy w zespole; - komunikatywności, Oferujemy:- możliwość rozwoju zawodowego - zdobycie doświadczenia w zakresie księgowości;   - współpracę z perspektywą rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;   - zatrudnienie po odbytym stażu w pełnym wymiarze czasu na umowę o  pracę z wynagrodzeniem adekwatnym do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników pracy.- przyjazną, nieskrępowaną atmosferę pracy.  Zapraszamy do aplikowania osoby, które chcą rozwijać swoje umiejętności i na bieżąco aktualizować swoją wiedzę. Wysyłając aplikację (cv) prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Specjalista ds. księgowości
Specjalista ds. księgowości
Toruń 30+ kilka dni temu

Kancelaria Podatkowa TAXTOR- Piotr Kowalczyk, o ugruntowanej pozycji na rynku usług podatkowo-księgowych ( działamy już od ponad 25 lat - więcej o nas na www.taxtor.pl ) zatrudni obecnie osobę na stanowisko :Specjalista ds. księgowościZadania:-Prowadzenie pełnej księgowości spółek usługowych ( KH ) i KPiR-Wsparcie w zakresie prawidłowej ewidencji oraz rozliczaniu środków trwałych,-Bieżąca analiza i weryfikacja dokumentów oraz zapisów na kontach księgowych,-Kontrola podatku VAT, przygotowywanie JPK VAT, VAT-UE,-Sporządzanie rozliczeń rocznych PIT-Uzgadnianie i analiza sald kont,-Udział w zamknięciu okresów sprawozdawczych,-Bezpośredni kontakt z Klientami kancelariiWymagania:Idealnym kandydatem/tką byłaby osoba dobrze czująca się zarówna w księgowości ,płacach i ZUSie , jednak konkretny podział obowiązków będzie ustalany na podstawie umiejętności osoby nowozatrudnionej.-Wykształcenie w dziedzinie finansów lub rachunkowości.-Odpowiednie doświadczenie w księgowości.-Umiejętność obsługi programów księgowych - Insert GT , Płatnik-Znajomość zagadnień kadr i płac będzie dodatkowym atutem-Precyzja i skrupulatność w pracy.-Umiejętność pracy w zespole i dobre umiejętności komunikacyjne.-Otwartość , odpowiedzialność, zaangażowanie i wielozadaniowość,-Chęć dalszego rozwoju zawodowego i awansu na wyższe stanowiskaOferujemy:. Stabilne zatrudnienie w trudnych czasach gospodarczych· Codzienną pracę w kulturze otwartości i dzielenia się wiedzą· Wsparcie Doradcy podatkowego i Głównego księgowego· Elastyczny czas pracy· Udział w szkoleniach. Miła atmosfera pracy w małej rodzinnej firmieWięcej informacji o nas na : www.taxtor.plAplikacji (CV, list motywacyjny ) można również przesłać bezpośrednio na adres mailowy: kancelaria "znak małpa" taxtor.plProsimy o zawarcie w dokumencie aplikacyjnym klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dostarczonych w CV do którego niniejsza zgoda stanowi załącznik, celem przeprowadzenie rekrutacji na stanowisko o które się ubiegam oraz do przyszłych rekrutacji "

FlexHR | Księgowa / Księgowy
FlexHR | Księgowa / Księgowy
Toruń 30+ kilka dni temu

Szukasz miejsca, w którym Twoje umiejętności zostaną docenione, a Ty będziesz się rozwijać?Mamy dla Ciebie idealne stanowisko!KSIĘGOWA / KSIĘGOWYTwoje zadania:weryfikacja rachunków bankowych z BL, realizacja płatności MPPweryfikacja i księgowanie faktur kosztowych, magazynowych również w walucie (w tym uzgadnianie różnic kursowych)księgowanie wyciągów bankowych, wycena bilansowa ŚPanaliza kont księgi głównej, uzgadnianie rejestrów sprzedaży i zakupówrozliczanie podróży służbowych krajowych i zagranicznychksięgowanie amortyzacji a także RMKksięgowanie list płacwsparcie przy zamknięciu miesięcznym i rocznym ksiąg rachunkowychwsparcie w tworzeniu JPK VATwspółpraca z GUS, NBPCzego oczekujemy?wykształcenie kierunkowe poparte również kursamimin 3-letnie doświadczenia na podobnym stanowiskudobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmieznajomość przepisów podatkowych oraz zasad rachunkowościumiejętności komunikacyjne, organizacyjneznajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanymCo oferujemy:atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do Twoich umiejętnościstabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w godz. 8:00 – 16:00przyjazną atmosferę pracy i zgrany zespół :)kawę i herbatę no limit + dobrej jakości express do kawy :)pełen pakiet benefitów, tj. karta Multisport, prywatna opieka zdrowotna, możliwość nauki języka angielskiego, dofinansowania do szkoleń i kursów, spotkania integracyjne szkolenia wewnętrzneZapraszamy do aplikowaniaFlexHR, Toruń ul. Kościuszki 51B www.flexhr.plFlexHR. Wpis do KRAZ nr 9172Klauzula RODOPolityka prywatności: flexhr.pl.PracaKlauzula RODOflexhr.pl

Asystentka księgowej - studentka
Asystentka księgowej - studentka
Toruń 30+ kilka dni temu

Kancelaria Podatkowa TAXTOR o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku usług podatkowo-księgowych ( działamy już od 25 lat - więcej o nas na www.taxtor.pl ) zatrudni obecnie osobę na stanowisko :Asystentka Księgowej - StudentkaZadania:- wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych- prowadzenie ksiąg podatkowych i rejestrów VAT- obsługa sekretariatu i wykonywanie innych prac biurowych- bezpośredni kontakt z klientami KancelariiWymagania:- studentka studiów dziennych lub zaocznych - mile widziane wykształcenie średnie ekonomiczne- min 6 miesięcy doświadczenia pracy w księgowości lub podatkach- dyspozycyjność w wymiarze min 25 godzin tygodniowo ( dla studentów dziennych )- podstawowa wiedza w zakresie podatków i rachunkowości- mile widziana podstawy obsługi programów księgowych ( najlepiej INSERT GT )- samodzielność i dobra organizacja pracy własnej- umiejętność analitycznego myślenia- umiejętność koncentrowania się na szczegółach i dokładności- otwartość , odpowiedzialność, zaangażowanie i wielozadaniowość,Oferujemy:· Codzienną naukę w kulturze otwartości i dzielenia się wiedzą· Umowę zlecenie na dłuższy okres czasu dostosowaną do zajęć studenckich· Naukę obsługi programów księgowych· Udział w szkoleniach. Miła atmosfera pracy w małej rodzinnej firmieCzekamy na osoby , których interesuje i chcą się rozwijać zawodowo w branży księgowo-podatkowej !ZAINWESTUJ W SIEBIE ! UCZ SIĘ OD NAJLEPSZYCH ! !Więcej informacji o nas i o ofercie pracy na : www.taxtor.plAplikacji (CV, list motywacyjny ) można również przesłać bezpośrednio na adres mailowy: kancelaria "znak małpa" taxtor.plProsimy o zawarcie w dokumencie aplikacyjnym klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych:„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dostarczonych w CV do którego niniejsza zgoda stanowi załącznik, celem przeprowadzenie rekrutacji na stanowisko o które się ubiegam oraz do przyszłych rekrutacji ".

praca  w Biurze Rachunkowym
praca w Biurze Rachunkowym
Toruń 30+ kilka dni temu

OpisBiuro rachunkowe Suszek Sp z o.o. zatrudni na stanowisku:samodzielna księgowaWymagania:min. 3 letnie doświadczenie w samodzielnym rozliczaniu podatkówwykształcenie min. średnie ekonomicznesprawna organizacja pracyobsługa programów  księgowo-kadrowych Instert Zakres obowiązków:samodzielne księgowanie i rozliczanie KH, KPiR, ryczałtprzygotowywanie informacji dla klientówrozwiązywanie problemów podatkowych/księgowych klientów

Program Stażowy NEUCA GO - Obszar Rozliczeń z Aptekami
Program Stażowy NEUCA GO - Obszar Rozliczeń z Aptekami
Toruń 30+ kilka dni temu

Na stażu będziesz odpowiedzialny za:kontakt z aptekami i koordynatorami w zakresie rozliczeń ekspozycji w aptekach,​przygotowywanie zestawień rozliczeń dla aptek i koordynatorów,weryfikację zdjęć ekspozycji w programach partnerskich,dekretacje i wprowadzenie faktur do systemu,bieżące wsparcie zespołu w realizacji zadań. Chętnie zaprosimy do współpracy osobę, która:lubi uczyć się nowych rzeczy i przez 6 miesięcy będzie gotowa na niezliczoną ilość informacji, poznanie wielu nowych osób i odpowiedzialną pracę nad własnymi zadaniami,ma za sobą pierwsze doświadczenia w pracy „z systemami” lub jest w trakcie studiów,nie ma problemów z obsługą programów z pakietu MS Office (w szczególności Excel),jest komunikatywna i lubi pracować w zespole,potrafi efektywnie organizować swoją pracę – jesteś dokładny/a i terminowy/a.Mile widziane:doświadczenie w zakresie kontaktu z klientami lub obszarze rozliczeń księgowych. Dołączając do programu możesz liczyć na:współpracę w oparciu o umowę zlecenie,start kariery w organizacji wyróżnionej jako Friendly Workplace, która ceni przyjazne środowisko pracy, otwartość i partnerskie relacje oraz rozwój pracowników,przemyślany i zorganizowany program stażu,narzędzia niezbędne do realizacji zadań,atmosfera motywująca do działania - pasuje do nas powiedzenie, że jesteśmy profesjonalni, ale nieformalni :),zaangażowanie oraz pomoc opiekuna i współpracowników,poczucie, że jesteś partnerem/partnerką w codziennych zadaniach,pracę w nowoczesnym budynku na ul. Fortecznej 35-37.

Kierownik Regionalny
Kierownik Regionalny
500000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Firma finansowa poszukuje osoby na stanowisko Kierownik Regionalny:Twój zakres obowiązków:-Zarządzanie pracą podległego zespołu-Motywowanie współpracowników-Pozyskiwanie i wdrażanie do pracy Doradców Klienta-Realizacja planów operacyjnych-Bezpośredni kontakt z Klientem - praca w terenieNasze wymagania:-Prawa jazdy kat. B-Doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu zespołem-Doświadczenia w bezpośredniej obsłudze i pracy z klientemTo oferujemy:-Umowę o pracę-Wynagrodzenie podstawowe + premię za realizację planów operacyjnych-Samochód służbowy, Telefon, Laptop-Miłą i przyjazną atmosferę pracy-Uczestnictwo w projektach rozwojowych i szkoleniowych realizowanych przez Firmę.Wszystkich zainteresowanych prosimy o nadsyłanie CV poprzez portal OLX z dopiskiem Kierownik Regionalny.

Rodzinna Firma Szuka Ksiegowej
Rodzinna Firma Szuka Ksiegowej
1700 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy osobę na stanowisko Księgowa . Umowa zlecenie lub umowa o pracę. Praca w godzinach 7.00 - 15.00 od poniedzialku do piatku . Praca stacjonarna w siedzibie firmy.Zakres obowiązków:kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowe księgowanie,rozliczanie płatności,mailowy i telefoniczny kontakt z klientami,uzgadnianie sald,aktywny udział w procesie zamykania miesiąca i roku,sporządzanie deklaracji GUSNajlepiej mobilnaWynagordzenie do uzgodnienia.Wiecej informacji udziele telefonicznie. 60*****00

Samodzielna księgowa (umowa na zastępstwo)
Samodzielna księgowa (umowa na zastępstwo)
1700 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

HURTOWNIE ELEKTRYCZNE KOPEL Sp. z o.o.Sieć hurtowni elektrycznych zajmująca się dystrybucją automatyki, oświetlenia, osprzętu elektroinstalacyjnego oraz kabli i przewodóww związku z dynamicznym rozwojem poszukuje doświadczonych kandydatów na następujące stanowisko:Samodzielna księgowa - umowa na zastępstwoMiejsce pracy – ToruńOpis stanowiska:uzgadnianie i archiwizowanie dokumentów sprzedażyznajomość procedur księgowychWymagania: staż pracy minimum 3 lata w działach finansowo-księgowychznajomość przepisów prawnych ze szczególną znajomością ustawy o VATwykształcenie średnie lub wyższe o kierunku ekonomia lub rachunkowośćobsługa komputera na poziomie średnio-zaawansowanymsamodzielność, dyspozycyjność oraz efektywna praca w zespolezaangażowanie w wypełnianiu powierzonych obowiązkówOferujemy: perspektywę progresu zawodowego, rozwój kompetencjiszkolenie wdrażające do pracydoskonałą atmosferę pracy w ambitnym zespolepakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta lunchowa, ubezpieczenie grupowe)Dołącz do naszego zespołu!Prześlij do nas swoje CV ze zdjęciem z załączoną klauzulą o ochronie danych osobowych oraz listem motywacyjnym:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.”

Specjalista ds. kadr i płac oraz księgowości
Specjalista ds. kadr i płac oraz księgowości
1700 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby do pracy w Biurze Rachunkowym AsTAX w Toruniu jako Specjalista ds. kadr i płac oraz księgowości Zakres obowiązków:prowadzenie dokumentacji kadrowej klientów biura,sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników,sporządzanie list płac klientów biura,kontrola ważności zaświadczeń lekarskich, badań BHP,sporządzanie dokumentów do ZUS i US,dbanie o właściwy obieg dokumentów kadrowo-płacowych i przepływ informacji,kontrola ewidencji czasu pracy,ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich,przygotowywanie pism w sprawach kadrowo-płacowych,wprowadzanie danych w systemie kadrowo-płacowym,wystawianie zaświadczeń i dokumentów,kontakt z klientami,pomoc przy rozliczeniach lub prowadzenie księgowości klientów biura,        Wymagania:wiedza zagadnień z zakresu prawa pracy oraz ubezpieczeń,samodzielność, terminowość, dokładność, umiejętność analitycznego myślenia,doświadczenie na podobnym stanowisku co najmniej 2 lata,znajomość programu Gratyfikant NEXO, Płatnik, MS Office,        Oferujemy:zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na cały etat lub umowy zlecenie,elastyczny czas pracy,wsparcie ze strony reszty zespołu,Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych za pośrednictwem OLX

Filtr