Sortowanie:
Znaleziony: 73 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Toruń
Księgowa/Księgowy
Księgowa/Księgowy
nowe Toruń dzisiaj

W związku z rozwojem firmy, INFINITY Solutions Sp. z o.o. zatrudni pracownika na stanowisku KSIĘGOWA/KSIĘGOWY.Zakres obowiązków:Prowadzenie księgowości uproszczonej i pełnej jednostekKsięgowanie i dekretacja dokumentówPrzygotowywanie JPK, GUSKsięgowanie wyciągów bankowychProwadzenie ewidencji rozrachunkówProwadzenie ewidencji środków trwałych, rozliczenia RMK, uzgadnianie ich z kontami księgi głównejUczestnictwo w szkoleniachImport danych do systemu enova365Wystawianie fv sprzedażyPotwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, przygotowywanie przelewówSporządzanie raportów w programie ExcelAnalizowanie danych w programie ExcelOczekujemy:Bardzo dobrej znajomości obsługi programu Microsoft ExcelMile widziana znajomość programu enova365KomunikatywnośćChęć nauki i podnoszenia kwalifikacjiOferujemy:Zatrudnienie w stabilnej i rozwijającej się organizacjiZaangażowanie najnowszych narzędzi technologicznych do optymalizacji pracyMożliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia, kursy, dostęp do materiałów szkoleniowych, możliwość dalszego kształceniaAtrakcyjne wynagrodzenie uwzględniające posiadane kwalifikacjeBardzo dobrą atmosferę w energicznym i doświadczonym zespolePrzyjazne miejsce pracyBogaty pakiet benefitów pracowniczych 

Referent w dziale księgowym
Referent w dziale księgowym
nowe Toruń dzisiaj

W związku z rozwojem firmy, INFINITY Solutions Sp. z o.o. zatrudni pracownika na stanowisku REFERENT W DZIALE KSIĘGOWYMZakres obowiązków:Bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowymUkładanie i archiwizacja dokumentów księgowychEwidencja i księgowanie faktur, wyciągów bankowych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, rozliczeń RMKWystawianie faktur sprzedażyRealizowanie bieżących zadań z zakresu księgowościUzgadnianie i rozliczanie kont księgowychWsparcie działu księgowości w bieżącej pracyOczekujemy:Bardzo dobrej znajomości obsługi programu Microsoft ExcelMile widziana znajomość programu enova365KomunikatywnośćChęć nauki i podnoszenia kwalifikacjiZnajomość podstaw księgowościOferujemy:Zatrudnienie w stabilnej i rozwijającej się organizacjiZaangażowanie najnowszych narzędzi technologicznych do optymalizacji pracyMożliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia, kursy, dostęp do materiałów szkoleniowych, możliwość dalszego kształceniaAtrakcyjne wynagrodzenie uwzględniające posiadane kwalifikacjeBardzo dobrą atmosferę w energicznym i doświadczonym zespolePrzyjazne miejsce pracyBogaty pakiet benefitów pracowniczych 

Ekspert Finansowy, Phinance, Toruń Żółkiewskiego
Ekspert Finansowy, Phinance, Toruń Żółkiewskiego
nowe Toruń 6 dni plecy

Zapoznaj się z ofertą dołączenia do zespołu Łukasza Bożys, kierownika okręgu Kujawsko-Pomorskiego, oddział Toruń Phinance S.A.www.linkedin.com/in/lukaszbozys/phinance.pl/Jesteśmy jedną z największych i najprężniej działających firm pośrednictwa finansowego w Polsce. Naszą misja jest zapewnienie poczucia bezpieczeństwa i spokoju klientom. Jesteśmy na rynku od 22 lat. Zapewniamy szeroki wachlarz rozwiązań finansowych m.in. usług związanych z inwestowaniem, oszczędnościami, ubezpieczeniami, kredytami, a także nieruchomościami czy leasingami. Dzięki temu, każda osoba może znaleźć obszar pracy, który najbardziej go interesuje.Phinance to: 56 oddziałów w całej Polsce, w których pracuje 1200 specjalistów, 100 instytucji finansowych dostarczających 900 polecanych produktów oraz 650 tys. klientów współpracującymi z Nami. W Toruniu zaufało nam ponad 3800 gospodarstw domowych. Nie wymagamy doświadczenia, ponieważ zapewniamy profesjonalne szkolenia oraz możliwość czerpania wiedzy od ekspertów.Czym będziesz się w Phinance zajmował?Analizą potrzeb klienta indywidualnego/biznesowego.Układaniem planów finansowych.Utrzymywaniem długotrwałych relacji z Klientem.Wieloletnią współpracą z klientami, gwarantującą stabilność pracy.Obsługą klientów oddziału.Doradztwem w zakresie usług i pośrednictwa w zawieraniu umów finansowych.Udziałem w profesjonalnych wewnętrznych/zewnętrznych szkoleniach.Dołącz do nas jeśli:cechują Cię zaangażowanie i chęć rozwoju zawodowego,jesteś samodzielny i lubisz przejmować inicjatywę w działaniu,posiadasz wykształcenie minimum średnie (wymagana matura),jesteś osobą niekaraną,wolisz otrzymywać wynagrodzenie za wynik, a nie za liczbę przepracowanych godzin,mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub w pracy w branży finansowej.Oferujemy Ci:pracę hybrydową i elastyczne godziny pracy,wynagrodzenie: prowizyjne w okresie 3-6 pierwszych miesięcy wsparcie finansowe, które omówimy na spotkaniu rekrutacyjnym - na dalszym etapie o Twoim wynagrodzeniu decydujesz Ty sam,przejrzyste ścieżki kariery: 6 dostępnych specjalizacji - awanse zdobywasz, nie dostajesz,sprawdzony hybrydowy model wdrożenia i szkoleń - w pełni przygotujemy do pracy z klientem, również pracy zdalnej,pakiet szkoleń branżowych i umiejętności miękkich,nowoczesne biuro i zaawansowane narzędzia n.in. intranet oraz CRM,udział w konferencjach doradztwa finansowego oraz wspólne wyjazdy integracyjne,Konkursy z nagrodami pieniężnymi, rozwojowymi oraz wyjazdy w niesamowite miejsca m.in. Brazylia, Chorwacja. Rywalizujesz z osobami o podobnym doświadczeniu,Benefity multisport, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na ubezpieczenia.

Samodzielna Księgowa
Samodzielna Księgowa
Toruń 6 dni plecy

Przedsiębiorstwo usługowe Drogpol Sp. z o.o. z siedziba w Toruniu zatrudni na stanowisko samodzielny księgowy/księgowa.Do zadań pracownika należało będzie m.in.:-prowadzenie ksiąg rachunkowych sp. z o.o. zgodnie z obowiązujacymi przepisami-sporządzanie dokumentacji księgowej (w tym wystawianie faktur sprzedaży)-sporządzanie sprawozdań finansowych-przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych (US, ZUS, GUS itp.)-praca na programach księgowych INSERT Rewizor i Subiekt-obsługa kadrowo-płacowa (do 10 pracowników)Wymaganiawykształcenie wyższedoświadczenie w pracy w księgowości minimum 2 lata

Główna Księgowa Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd
Główna Księgowa Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd
Toruń 7 dni plecy

Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd Toruńsko - Włocławski poszukuje pracownika na stanowisko głównej księgowej. Zakres obowiązków:Sporządzanie raportów, bilansów, sprawozdań finansowych i statystycznych oraz deklaracji podatkowych oraz ZUS,Dokonywanie opłat bieżących oraz wynagrodzeń dla pracowników,Współpraca z organami podatkowymi, jednostką nadrzędną PZD,Weryfikacja poprawności danych w systemie księgowym,Prawidłowe rozliczanie inwentaryzacji zapasów oraz majątku trwałego,Nadzór nad rodzinnymi ogrodami działkowymi w rejonie działania Okręgu,Szkolenie jednostek podległych w PZD w rejonie działania Okręgu,WymaganiaDoświadczenie w pracy na stanowisku Głównego KsięgowegoWykształcenie kierunkowe: rachunkowość / ekonomia / finanse /Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,Samodzielność w podejmowanych działaniach,Mile widziana znajomość programu DGCS PZD System,OferujemyPracę w największym stowarzyszeniu w Polsce na podstawie umowy o pracę,Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o posiadane kompetencje i doświadczenieTelefon, laptop, Szkolenia,Narzędzia do efektywnej i komfortowej realizacji zadańOtwartą i partnerską atmosferę pracyKlauzula RODO „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz w zakresie przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

Księgowa w biurze
Księgowa w biurze
Toruń 7 dni plecy

Dołącz do Naszego Zespołu jako Księgowa! Biuro Rachunkowe w Toruniu poszukuje zaangażowanej i dokładnej osoby na stanowisko Księgowej. Nasza firma oferuje pracę w przyjaznej atmosferze, gdzie każdy członek zespołu jest doceniany. Główne zadania: Wykonywanie bieżących zadań księgowych oraz kadrowo płacowych. Przygotowywanie dokumentów księgowych i raportów. Wymagania: Zainteresowanie księgowością i finansami, Mile widziani studenci kierunków rachunkowość i finanse Dokładność i dobra organizacja pracy, Znajomość obsługi komputera, mile widziana umiejętność obsługi programu Optima i Płatnik. Oferujemy Pracę stacjonarną w komfortowym biurze w Toruniu Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego w branży księgowej. Aplikuj już dziś i dołącz do naszego zespołu! Wyślij swoje CV na adres mailowy

Asystent/ Asystentka do spraw księgowości
Asystent/ Asystentka do spraw księgowości
Toruń 18 dni plecy

Poszukujemy osoby do pracy w Biurze Rachunkowym AsTAX w Toruniu jako Asystent/ Asystentka do spraw księgowości. Praca w niepełnym wymiarze godzin ok 60-80h miesięcznie.Obowiązki:kontakt mailowy i telefoniczny z klientamiorganizacja dokumentacji księgowej klientów biura oraz obiegu dokumentówobsługa platformy do wymiany dokumentów Saldeowprowadzenie danych do systemu księgowego (Insert NEXO) i weryfikowanie zapisówsporządzanie pism, wniosków, odpowiedzi na wezwaniabieżąca obsługa klientów biuraWymagania:wykształcenie: min. średnie, mile widziany technik ekonomista, bądź student/studentka rachunkowościdoświadczenie w pracy biurowejsamodzielność, dokładność, odpowiedzialnośćumiejętności analitycznedobra organizacja pracymile widziane doświadczenie w księgowościOferujemy:praca w ramach umowy zlecenieelastyczne godziny pracydostęp do platformy szkoleniowejmożliwość zdobycia doświadczenia w księgowości,W aplikacji prosimy o umieszczenie następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Staż w Obszarze Controllingu - Neuca GO
Staż w Obszarze Controllingu - Neuca GO
Toruń 30+ kilka dni temu

W zakres Twoich obowiązków będą wchodzić:codzienna współpraca i wsparcie specjalistów w ich obowiązkach,rozliczenie budżetowe,przygotowanie raportów budżetowych,przygotowanie prognoz i planów budżetowych,wykonywanie analiz ekonomiczno - finansowych, które rozwiną Twoje umiejętności,przygotowanie budżetów i modeli finansowych projektów oraz współpraca przy ich realizacji. Odnajdziesz się w tej roli, jeśli:masz wykształcenie wyższe (preferowani absolwenci lub studenci ostatnich lat kierunków: zarządzanie, finanse, ekonomia, matematyka, informatyka),masz podstawową wiedzę z zakresu kontrolingu/finansów i potrafisz ją wykorzystać, interesujesz się tym,uważasz, że posiadasz umiejętności analitycznego myślenia,znasz narzędzia pakietu MS Office (w szczególności: Excel, Access),jesteś komunikatywny i otwarty na współpracę,mile widziane są podstawy języka SQL oraz znajomość Power BI. Co my proponujemy Tobie:możliwość zdobycia cennego doświadczenia w nowoczesnej firmie,roczny, płatny staż, na zasadach umowy zlecenie,bardzo dobrą atmosferę pracy,pracę w zespole specjalistów, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą,możliwość poznania nowoczesnych narzędzi kontrolingowych,jeśli nasza współpraca będzie się układać - po roku stażu możemy porozmawiać o stanowisku Młodszego Specjalisty.

Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa
Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa
Toruń 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązkówprowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego,prowadzenie ksiąg rachunkowych,bieżąca współpraca z instytucjami zewnętrznymi,sporządzanie sprawozdań finansowych, dekretacji oraz rozliczeń podatkowych,sprawdzanie poprawności dokumentów księgowych oraz prawidłowości rozliczeń podatkowych i finansowych,zamykanie okresów finansowych (miesięczne, kwartalne i roczne),sporządzanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne.Nasze wymaganiadoświadczenie minimum 5 lat na podobnym stanowisku,bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych (VAT, CIT-podatek estoński), przepisów prawa gospodarczego prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych,dobra organizacja czasu pracy, samodzielność, rzetelność oraz zaangażowanie,znajomość i doświadczenie w obsłudze programu Comarch ERP Optima,komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,dobra organizacja pracy,znajomość Excel.

Asystent działu księgowości, Nova Trading SA, Toruń
Asystent działu księgowości, Nova Trading SA, Toruń
Toruń 30+ kilka dni temu

Nova Trading S.A. to niekwestionowany lider na rynku - firma jest wiodącym dystrybutorem wyrobów hutniczych ze stali nierdzewnej i aluminium w Europie.  Nova Trading posiada również nowoczesny park maszynowy przeznaczony do wstępnej obróbki wyrobów hutniczych, który czyni ją największym centrum serwisowym stali nierdzewnej i aluminium w tej części Europy. Firma oferuje: cięcie zwojów na arkusze i taśmy, szlifowanie i szczotkowanie blach oraz zwojów, laserowe cięcie blach, gratowanie, gięcie, foliowanie blach, szlifowanie i polerowanie rur, prętów oraz profili, laserowe cięcie 3D rur, profili i kształtowników, spawanie.Nova Trading S.A. wraz z niedawno powstałą spółką Nova Metale tworzy grupę kapitałową specjalizująca się w produkcji komponentów ze stali nierdzewnej i aluminium na potrzeby przemysłu. Obie firmy to supernowoczesne przedsiębiorstwa działające zgodnie z koncepcją Przemysłu 4.0, nastawione na efektywną automatyzację produkcji i magazynowania towarów, sprawną pracę zintegrowanych systemów informatycznych, cyfryzację sprzedaży, szybkość w dostosowywaniu się do zmian.Nova Trading to firma o globalnym zasięgu, sprawnej logistyce, elastycznym podejściu do potrzeb klienta, oferująca produkty najwyższej jakości.Poszukujemy osoby do pracy w dziale Księgowości na stanowisku: Asystent działu księgowości.Twój zakres obowiązków:przygotowywanie podstawowych dokumentów księgowychwprowadzanie danych do systemu ERPsporządzanie zestawień i raportów w Excelpomoc w pracach administracyjnych i wsparcie zespołu działu księgowościwspółpraca z innym działami w firmie w zakresie dokumentacji księgowej Nasze wymagania:wykształcenie ekonomiczneumiejętność obsługi komputera, znajomość Excelznajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości i podatkówodpowiedzialne podejście do obowiązków na stanowisku pracydokładność i zaangażowanie przy wykonywaniu obowiązkówumiejętność pracy w zespoledoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku i/lub znajomość obsługi systemu zintegrowanego jest dodatkowym atutem To oferujemy:pracę wymiarze 0,5 etatuciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowejstabilną i długofalową współpracęnowoczesne narzędzia pracymożliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacjiprzyjazną i miłą atmosferę pracydobre warunki pracy

Zajęcie dla Studenta / Ucznia _ Toruń i kolice
Zajęcie dla Studenta / Ucznia _ Toruń i kolice
Toruń 30+ kilka dni temu

Zajęcie dla Studenta / UczniaMiejsce działania: Toruń i okoliceTwoje zadania:aktywne pozyskiwanie klientówtelefoniczna obsługa leadów przekazywanych przez Centralęsprzedaż pożyczek gotówkowych klientom indywidualnymrealizowanie określonych planów sprzedażowychidealne zajęcie dla osób, które chcą połączyć naukę z dodatkową aktywnościąNie wahaj się do nas aplikować, jeśli:dysponujesz wolnym czasem w tygodniu i sobotypragniesz podreperować swój studencki budżetjesteś zaangażowany, samodzielny i odpowiedzialnypotrafisz pracować w zespole i budować relacjęjesteś zaangażowany, samodzielny i odpowiedzialnyumiesz współpracować w zespole i budować relacjęOferujemy:współpracę na podstawie umowy – zlecenie ze wszystkimi składkamielastyczny godziny współpracy - dostosujemy je do Twojej dyspozycyjnościmożliwość zdobycia doświadczenia w branży finansowejwynagrodzenie prowizyjnewsparcie Managera w okresie wdrożenia oraz współpracy  

Ekspert ds. ubezpieczeń korporacyjnych (Region Północny)
Ekspert ds. ubezpieczeń korporacyjnych (Region Północny)
Toruń 30+ kilka dni temu

Grupę UNIQA w Polsce reprezentują spółki UNIQA TU S.A. oraz UNIQA TU na Życie S.A., oferujące ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne i życiowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. UNIQA jest blisko klientów, zapewniając im profesjonalne doradztwo i pomoc w wyborze ubezpieczenia.Doceniamy i promujemy zaangażowanie, niekonwencjonalne pomysły i działanie. Jeśli cenisz miejsce pracy, w którym ważna jest atmosfera współpracy i zaufania, zapraszamy do nas! Ekspert ds. ubezpieczeń korporacyjnych – to osoba odpowiedzialna za budowanie i rozwój portfela ubezpieczeń mienia oraz OC. Poszukujemy osoby z doświadczeniem w obszarze ubezpieczeń korporacyjnych, umiejącej szeroko patrzeć na potrzeby klienta, proponować ciekawe rozwiązania i odpowiadać całościowo za atrakcyjność i aktualność oferty. Obszary odpowiedzialności:przygotowywanie ofert ubezpieczenia mienia oraz OC, prowadzenie negocjacji z klientami/pośrednikami oraz zawieranie umów ubezpieczenia;obsługa sprzedażowa i posprzedażowa ubezpieczeń mienia oraz OC;tworzenie raportów i statystyk sprzedażowych;prowadzenie aktywnej współpracy z brokerami, agentami lub klientami;prowadzenie oceny ryzyka w powierzonych kompetencjach merytorycznych;współpraca z zespołem i innymi departamentami w zakresie realizacji celów. Wymagania:minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze lub ekonomiczne);umiejętność przeprowadzania analizy, opiniowania wniosków oraz wydawania decyzji w zakresie ubezpieczeń mienia oraz OC (underwriting);znajomość rynku ubezpieczeniowego, w szczególności rynku brokerskiego;znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;prawo jazdy kat. B. Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo;elastyczny czas pracy oraz pracę w modelu hybrydowym;interesującą i ambitną pracę w dynamicznej i międzynarodowej firmie ubezpieczeniowej;premie kwartalne oraz premię roczną;kulturę organizacyjną opartą na 5 wartościach: wspólnota, prostota, klient przede wszystkim, odpowiedzialność i wiarygodność;kafeteryjny system benefitów - sam decydujesz z czego korzystasz.

(Młodszy/a) Specjalista/ka ds. Należności - Grupa NEUCA
(Młodszy/a) Specjalista/ka ds. Należności - Grupa NEUCA
Toruń 30+ kilka dni temu

Do Twoich codziennych zadań należeć będzie:księgowanie i rozliczanie wpływów płatności,uzgadnianie rozliczeń i kontrolę kont rozrachunkowych,księgowanie raportów kasowych,uzgadnianie zapisów m. in. na kontach raportów kasowych i wyciągów bankowych,uzgadnianie sald z jednostkami powiązanymi,wystawianie i księgowanie faktur sprzedaży oraz uzgadnianie rejestrów VAT,zapewnienie prawidłowego i terminowego dokonywania operacji. Chętnie zaprosimy Cię do współpracy, jeżeli:masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,posiadasz wykształcenie kierunkowe,znasz przepisy z zakresu ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego, a pogłębianie wiedzy i rozwój daje Ci satysfakcję,lubisz pracować przy wykorzystaniu pakietu MS Office, (w szczególności Excel),umiesz efektywnie organizować swoją pracę, a przy tym działasz w sposób uporządkowany i dokładny,jesteś otwarty/a na nowe wyzwania i angażujesz się w powierzone zadania,wiesz jak poruszać się w programie SAP. Dołączając do nas zyskasz:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (w pełnym wymiarze godzinowym),możliwość pracy hybrydowej (po okresie wdrożenia mamy możliwość pracy: 3 dni zdalnie, 2 dni stacjonarnie – do indywidualnego ustalenia),kompleksowe wdrożenie oraz narzędzia niezbędne do wykonywania codziennej pracy,możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji,pracę w firmie, gdzie dobra atmosfera pracy jest ważnym elementem,pracę w organizacji wyróżnionej jako Friendly Workplace, która ceni przyjazne środowisko pracy, otwartość i partnerskie relacje oraz rozwój pracowników,kafeterię benefitową, w której to Ty wybierasz to, co jest dla Ciebie korzystne!

Księgowa/ Księgowy
Księgowa/ Księgowy
Toruń 30+ kilka dni temu

Biuro Doradztwa Podatkowego poszukuje kandydatów na stanowisko:Księgowa / KsięgowyMiejsce pracy: Toruń, woj. kujawsko-pomorskieOpis stanowiska:Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rachunkowego i podatkowego.Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych.Weryfikacja i księgowanie dokumentów finansowych.Monitorowanie i rozliczanie rozrachunków z kontrahentami.Przygotowywanie raportów finansowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS).Wymagania:Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia).Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.Znajomość przepisów podatkowych i rachunkowych.Umiejętność obsługi programów księgowych (preferowane programy: Insert, Optima, Enova ).Znajomość Excela.Umiejętność pracy pod presją czasu.Dokładność, skrupulatność i odpowiedzialność.Umiejętność pracy zarówno samodzielnie, jak i w zespole.Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/ zlecenieAtrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole.Praca w siedzibie biura od 8:00 do 16:00.Jak aplikować: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego 

Specjalista ds. monitorowania i windykacji / Toruń
Specjalista ds. monitorowania i windykacji / Toruń
Toruń 30+ kilka dni temu

Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy sp. z o.o. w Toruniu ogłasza nabór na stanowisko pracy: specjalista ds. monitorowania i windykacji. Termin nadsyłania dokumentów rekrutacyjnych: 06.08.2024 r. do godz. 12:00.Praca stacjonarna na pełen etat w biurze w Toruniu.Nr referencyjny: DFK.110.9.2024Zakres zadań na stanowisku pracy:monitorowanie pożyczek w zakresie realizacji warunków umów pożyczek,monitorowanie pożyczek w zakresie zabezpieczeń, w szczególności takich jak hipoteka, zastaw rejestrowy, poręczenie, cesja praw z wierzytelności,kontrola zewnętrzna Pożyczkobiorców,sporządzanie opinii do wniosków Pożyczkobiorców o zmianę warunków umów pożyczek w procesie monitorowania,przygotowanie aneksów i umów zabezpieczeń w procesie monitorowania,podejmowanie działań wobec Pożyczkobiorców niewywiązujących się z warunków umów,przygotowywanie dokumentów w związku ze spłatą całkowitą pożyczki i zwolnieniem zabezpieczeń,wprowadzanie danych do systemów i prowadzenie rejestrów,gromadzenie i kompletowanie dokumentacji w procesie monitorowania.Wymagania obowiązkowe:wykształcenie wyższe (ekonomiczne, administracyjne, prawnicze),co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w banku, funduszu pożyczkowym, funduszu poręczeniowym lub innej instytucji finansowej,biegła umiejętność obsługi komputera (programy pakietu Office, Internet, poczta elektroniczna),prawo jazdy kategorii B,umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność, dyspozycyjność.Wymagania dodatkowe:studia podyplomowe w zakresie: windykacji, wyceny nieruchomości, bankowości, rachunkowości.Oferujemy:pracę w stabilnej instytucji – spółce samorządu województwa,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,benefity: dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej i karty sportowej, ubezpieczenie grupowe,pracę od poniedziałku do piątku 8h dziennie (między 6:30 a 16:00),możliwość dofinansowania szkoleń, kursów.Wymagane dokumenty:życiorys zawodowy (CV),list motywacyjny z informacją o oczekiwaniach finansowych (kwota brutto).Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w formie elektronicznej na adres: biuro[małpa]kpfp.org.pl lub w formie papierowej na adres: Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy sp. z o.o. w Toruniu, ul. Sienkiewicza 38, 87-100 Toruń, sekretariat, z dopiskiem: z dopiskiem: „Oferta nr DFK.110.9.2024” w terminie do 06.08.2024 do godz. 12:00.Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą, dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy sp. z o.o. w celu przeprowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”

przyjmę na staż studentkę studiów zaocznych
przyjmę na staż studentkę studiów zaocznych
Toruń 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe Intrata przyjmie na staż studentkę/studenta studiów zaocznych. Okres stażu wynosi 12 miesięcy. W okresie stażu biuro wypłaca stypendium w wysokości 1000 zł miesięcznie przez pierwsze sześć m-cy i 2000 zł /m-c od 7 do 12 miesiąca stażu. Po ukończeniu stażu biuro zapewnia zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Student(ka) w okresie stażu nabywa umiejętność pracy na stanowisku księgowej. Od studenta oczekujemy zaangażowania, dyspozycyjności oraz znajomości podstawowych zagadnień z dziedziny księgowości i prawa podatkowego oraz biegłej znajomości obsługi komputera. Tygodniowy wymiar czasu stażu wynosi 40 godzin. Preferowani będą studenci studiów zaocznych.

Księgowa na pół etatu
Księgowa na pół etatu
Toruń 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDo zespołu w biurze rachunkowym poszukujemy Księgowej/ Księgowego! Praca na pół etat, programy Insert GT plus OCR. Opis: prowadzenie KPIR/ryczałtu Rachmistrz GT kilka małych ksiąg handlowych Rewizor GT-możliwość przyuczenia -sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, PIT, JPK_VAT -współpraca z instytucjami zewnętrznymi, m. in. US, GUS, NBP; -kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z klientami biura; Wymagania: minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku samodzielnej księgowej/księgowego; znajomość Insert GT (wprowadzanie dokumentów skany OCR lub papier) znajomość pakietu MS Office; sumienność i odpowiedzialność w działaniu; zaangażowanie i chęć rozwoju zawodowego; komunikatywność; praktyczna znajomość przepisów podatkowych w zakresie podatku PIT, CIT, VAT; umiejętność pracy w zespole. Mile widziane: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość programu Insert GT; Oferujemy: Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę Wsparcie głównych księgowych i doradcy podatkowego; Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego ; Jesteśmy biurem rachunkowym oferującym usługi na terenie całego kraju. Zapraszamy do naszego zespołu - pracuj z wykorzystaniem najnowszych technologii i wsparciem specjalistów. Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV.

Główna księgowa w firmie
Główna księgowa w firmie
Toruń 30+ kilka dni temu

Obowiązki: -Prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.-Monitorowanie i analiza bieżącej sytuacji finansowej firmy.-Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej.-Sporządzanie list płac.-Sporządzanie deklaracji podatkowych, raportów finansowych oraz sprawozdań do organów kontrolnych.-Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z księgowością.-Monitorowanie obiegu dokumentów. -Tworzenie raportów i zestawień.-Sporządzanie deklaracji do ZUS. Wymagania: -Doświadczenie na podobnym stanowisku. -Uprawienia doradcy podatkowego. -Znajomość obowiązujących przepisów podatkowych oraz prawa finansowego. -Znajomość pakietu MS Office (Excel) oraz programu Rewizor Nexo.-Umiejętności analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania zadań.-Samodzielność. -Rzetelne i sumienne wykonywanie powierzonych zadań. -Dodatkowym atutem będzie współpraca B2B.Oferujemy: -Pracę w młodym i ambitnym zespole. -Narzędzia potrzebne do pracy ( laptop, telefon). -Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji. -Atrakcyjne warunki wynagrodzenia. -Przyjazną atmosferę w pracy.

Księgowa / Księgowy
Księgowa / Księgowy
Toruń 30+ kilka dni temu

Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy sp. z o.o. ogłasza nabór na stanowisko pracy: Księgowa/Księgowy. Termin nadsyłania dokumentów rekrutacyjnych: 22.07.2024, godz. 12:00. Praca stacjonarna na pełen etat w biurze w Toruniu; możliwość pracy w mniejszym wymiarze godzin.Nr referencyjny: DFK.110.6.2024Zakres zadań na stanowisku pracy, m.in:księgowanie i dekretowanie dokumentów zakupu i sprzedażywprowadzanie wyciągów bankowychuzgadnianie sald rozrachunkówwystawianie faktur sprzedażyrozliczanie delegacji służbowychrozliczanie czasu pracy pracownikówrozliczanie urlopówsporządzanie deklaracji podatku od nieruchomościprzygotowanie ofert polis majątkowychWymagania:wykształcenie co najmniej średnie, mile widziane wyższe (ekonomiczne lub pokrewne), możliwość zatrudnienia studenta końcowych lat studiów kierunkowychmile widziane doświadczenie zawodowe z zakresu księgowościmile widziana znajomość programów Insert: Rewizor GT, Gratyfikant GT, Subiekt GTbiegła umiejętność obsługi komputera (programy pakietu Office, Internet, poczta elektroniczna)umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelnośćOferujemy:pracę w stabilnej instytucji – spółce samorządu województwazatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat lub w mniejszym wymiarze godzinbenefity: dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej i karty sportowej, ubezpieczenie grupowemożliwość dofinansowania szkoleń, kursówWymagane dokumenty:życiorys zawodowy (CV)list motywacyjny z informacją o oczekiwaniach finansowych (kwota brutto)Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w formie elektronicznej na adres: biuro[małpa]kpfp.org.pl lub w formie papierowej na adres: Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy sp. z o.o. w Toruniu, ul. Sienkiewicza 38, 87-100 Toruń, sekretariat, z dopiskiem: „Oferta nr DFK.110.6.2024” w terminie do 22.07.2024 do godz. 12:00.Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą, dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy sp. z o.o. w celu przeprowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”

Młodsza Księgowa/Młodszy Księgowy do KPiR ze znajomością Kadr i Płac
Młodsza Księgowa/Młodszy Księgowy do KPiR ze znajomością Kadr i Płac
Toruń 30+ kilka dni temu

CashDirector S.A. to spółka akcyjna, która od ponad 10 lat oferuje rozwiązania związane z zarządzaniem finansami i księgowością dla przedsiębiorstw. Pełna usługa dostępna jest w wiodących bankach w Polsce pod marką własną (private label). Firma oferuje również dostosowane rozwiązania dla Partnerów poza bankowych i zagranicznych. We współpracy z mBankiem tworzy Ogólnopolską Sieć Certyfikowanych Biur Rachunkowych (OSCBR), do której przystąpiło już ponad 3000 biur rachunkowych. Tworzymy i udostępniamy nowoczesne narzędzia technologiczne pomagające kontrolować i prowadzić biznes naszym Klientom.Zaufanie Klientów oraz duże zainteresowanie narzędziami jakie dostarczamy sprzyja ciągłemu rozwojowi naszej firmy. Chcemy, żebyś i Ty miał wpływ na naszą firmę i rozwijał się razem z nami. Aplikuj do nas.Obecnie poszukujemy pracowników na stanowisko:Młodsza Księgowa/Młodszy Księgowy do KPiR ze znajomością Kadr i Płac Miejsce pracy: Toruń/hybrydowo/zdalnie Zakres obowiązków:Księgowanie dokumentów w firmach na KPiRSprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznymSporządzanie deklaracji podatkowychBieżąca obsługa klientówZgłoszenia ZUS i VATkompleksowa obsługa kadrowa, w tym prowadzenie akt osobowych pracowników,sporządzanie umów o pracę, umów cywilno-prawnych i świadectw pracysamodzielne i terminowe naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie umów cywilno-prawnychrozliczanie i ewidencja czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie)obsługa programu Płatnik, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS i USmonitorowanie terminowości umów oraz ważności szkoleń, badań lekarskich i innychuprawnieńobsługa pracowników pod względem dokumentacji płacowej (min. wystawianiezaświadczeń o zarobkach)administrowanie dokumentami oraz udzielanie pracownikom informacji z zakresubenefitów pozapłacowych Wymagania:znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem KPiRznajomość przepisów podatkowych w zakresie PIT i VATminimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowiskuznajomość zagadnień kadrowo-płacowych oraz przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznychznajomość aplikacji, programów kadrowo – płacowych (ENOVA, Płatnik)doskonałe zdolności organizacyjne i interpersonalne, samodzielność orazzaangażowanie w wykonywane obowiązkiumiejętności z zakresu komunikacji i współpracychęć do nauki i rozwojuzaangażowanie w wykonywane obowiązkikomunikatywność, umiejętność współpracy w zespoledobra organizacja pracyznajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem  Oferujemy:Pracę w prestiżowej, innowacyjnej firmieElastyczne formy zatrudnienia: umowę o pracę, umowę zlecenie, kontraktPracę od poniedziałku do piątkuWynagrodzenie – ustalane indywidualnie na kolejnych etapach rozmów, adekwatnedo doświadczenia i umiejętnościAtrakcyjny onboarding pracownika - nie zostawimy Cię samemu sobieBardzo przyjazną atmosferę w miłym i zgranym zespoleIndywidualną ścieżkę kariery, możliwość rozwojuUczestnictwo w ciekawych szkoleniach, które rozszerzą Twoje umiejętności ikompetencjeDodatkowe benefity pozapłacowe: m. in. pakiet medyczny i MultiSport  Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli RODO

Staż w Obszarze Zobowiązań
Staż w Obszarze Zobowiązań
Toruń 30+ kilka dni temu

Na stażu będziesz odpowiedzialny/a za:weryfikację formalną i rachunkową faktur zakupu,koordynację obiegu dokumentów,kontrolę prawidłowości dokumentów księgowych w aspekcie rachunkowym i podatkowym,księgowanie faktur zakupu,księgowanie wyciągów bankowych,rozliczanie kosztów podróży służbowych,realizację innych bieżących zadań księgowych. Zgłoś się do nas, jeśli:jesteś studentem/ką lub absolwentem/ką kierunków: finanse i rachunkowość/ ekonomia/ matematyka,znasz przepisy z zakresu ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego,posiadasz doświadczenie w obsłudze pakietu MS Office,wiesz jak dobrze zorganizować sobie pracę,jesteś samodzielny/a, zaangażowany/a i nastawiony/a na rezultat,jesteś dyspozycyjny/a od 6 do 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku,miałeś/aś okazję pracować na programie SAP - będzie to dla nas dodatkowy atut. Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 6 miesięcy,wsparcie zespołu podczas uczenia się nowych obowiązków,pracę w nowoczesnym budynku przy ul. Fortecznej 35-37,możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze księgowości w dużej firmie,narzędzia niezbędne do wykonywania codziennej pracy,nieformalną atmosferę pracy.

Asystent ds. księgowości
Asystent ds. księgowości
Toruń 30+ kilka dni temu

Spółka zajmująca się obsługa księgową poszukuje asystenta ds. księgowości.Gwarantujemy stabilne zatrudnienie, możliwość rozwoju zawodowego i przyjazną atmosferę w młodym zespole.Preferowane osoby młode i studenci zaoczni charakteryzujące się dużą samodzielnością.Dużym atutem będzie zacięcie informatyczne i zainteresowanie działaniem programów.Mile widziana znajomość pakietu MS Office oraz pakietu Insert nexo.

Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Klienta-5 Oddział w Toruniu
Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Klienta-5 Oddział w Toruniu
Toruń 30+ kilka dni temu

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowychzapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowychobsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych Nasze oczekiwania:doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klientaprzedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientamiotwartość na zmiany i determinacja w działaniuchęć rozwoju i zdobywania nowej wiedzynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Staż w Obszarze Rozliczeń Księgowych Klienta
Staż w Obszarze Rozliczeń Księgowych Klienta
Toruń 30+ kilka dni temu

Podczas stażu będziesz​ odpowiedzialny za:wsparcie zespołu w rozliczaniu kont (środki pieniężne w drodze),​księgowanie i rozliczanie wpływu płatności od klientów aptecznych,uzgadnianie rozliczeń i kontrolę kont rozrachunkowych,dbanie o satysfakcję klienta w zakresie rozliczeń jego płatności,kontakt z klientem w celu uzgadniania bieżących płatności. Chętnie zaprosimy Cię do współpracy, jeżeli:jesteś studentem/ką lub absolwentem/ką kierunków: finanse i rachunkowość/ ekonomia/ matematyka lub podobne,jesteś dyspozycyjny/a około 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku,znasz podstawowe zagadnienia związane z księgowością,nie masz problemów z obsługą programów z pakietu MS Office (w szczególności Excel),znasz i wiesz jak obsługiwać program SAP – będzie to dodatkowy plus :),masz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne (rozmowy telefoniczne),satysfakcja klienta jest dla Ciebie ważnym aspektem pracy,umiesz efektywnie organizować swoją pracę. Oferujemy:współpracę na podstawie umowy zlecenie,możliwość zdobycia dużej dawki praktycznej wiedzy z zakresu księgowości,elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy,wsparcie zespołu podczas uczenia się nowych obowiązków,możliwość dalszego rozwoju zawodowego w strukturach firmy,pracę w nowoczesnym budynku przy ul. Fortecznej 35-37,narzędzia niezbędne do wykonywania codziennej pracy,nieformalną atmosferę pracy,będziesz mógł/mogła poczuć, że jesteś partnerem w codziennych zadaniach :)

Stażysta/ Stażystka z Lwem w Centrum Bankowości Biznesowej
Stażysta/ Stażystka z Lwem w Centrum Bankowości Biznesowej
Toruń 30+ kilka dni temu

Stażysta/ Stażystka z Lwem w Centrum Bankowości BiznesowejO stanowisku:Forma zatrudnienia: umowa zlecenieLokalizacja: Toruń (praca stacjonarna)O zespole:Dołącz do zgranego zespołu tworzącego Centrum Bankowości Biznesowej. Do naszych zadań należy przede wszystkim opieka nad portfelem klientów z segmentu średnich firm. Nasze zespoły tworzone są przez doradców, analityków oraz młodszych specjalistów wsparcia biznesu. Zależy nam, aby dzięki naszemu wsparciu klienci mogli realizować swoje cele związane z rozwojem firmy. Istotą naszej pracy jest odpowiadanie na potrzeby związane z prowadzeniem działalności, m.in. dobór właściwego sposobu finansowania (kredyty, leasingi, faktoring). Chcemy być postrzegani jako bank przyszłości, który dostarcza swoim klientom praktyczne rozwiązania. Stawiamy na rozwój każdego dnia. Oferujemy dostęp do licznych szkoleń na platformie rozwojowej oraz regionalne szkolenia sprzedażowe, opiekę w pierwszych tygodniach pracy oraz wspólne integracje zespołowe. U nas zawsze możesz liczyć na wsparcie i koleżeńską pomoc.Twoje zadania:- wspierasz działania specjalistów/specjalistek wsparcia biznesu (m.in. przygotowujesz dokumentację dla klientów)- wprowadzasz dane do systemu i aplikacji, przygotowujesz oferty, poznajesz charakterystyki produktów bankowych ING- poznasz model obsługi klienta korporacyjnego- będziesz pracować z dokumentami finansowymi- będziesz wspierać specjalistów/specjalistki w procesie kredytowym (wprowadzasz dane finansowe, weryfikujesz dokumenty formalno-prawne klienta)Nasze oczekiwania:- masz status studenta/studentki lub absolwenta/ absolwentki studiów licencjackich lub magisterskich (kierunek ekonomiczny)- jesteś odpowiedzialny/a i konsekwentny/a w działaniu- jesteś otwarty/a na poszerzanie wiedzy i zdobywanie doświadczeń- posiadasz wysoką kulturę osobistą- jesteś komunikatywny/a oraz potrafisz współpracować w zespole- znasz pakiet OfficeTo oferujemy:- umowę zlecenie na okres od 2 do 9 miesięcy- dla najlepszych możliwość kontynuacji współpracy- pracę w nowoczesnej firmie technologicznej- zderzenie teorii z praktyką przy pracy z naszymi ekspertami- konkurencyjne wynagrodzenie- certyfikat Stażu z Lwem - cele rozwojowe i wsparcie mentora- możliwość pracy 40h tygodniowo

Księgowa / Księgowy; Główna Księgowa / Księgowy
Księgowa / Księgowy; Główna Księgowa / Księgowy
Toruń 30+ kilka dni temu

Spółka o ugruntowanej pozycji na rynku, specjalizująca się w obszarze usługowym w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje doświadczonej i kompetentnej osoby na stanowisko:Księgowej Obowiązki:Prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Sporządzanie deklaracji podatkowych, raportów finansowych oraz sprawozdań do organów kontrolnych.Monitorowanie i analiza bieżącej sytuacji finansowej firmy.Zarządzanie dokumentacją księgową oraz dbanie o jej prawidłowe archiwizowanie.Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z księgowością.Wymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku.Znajomość obowiązujących przepisów podatkowych i prawa finansowego.Znajomość pakietu MS Office (Excel) oraz programu Comarch Optima.Umiejętności analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania zadań.Umiejętność pracy w zespole.Dokładność, rzetelność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań. oraz chęć do podejmowania samodzielnej inicjatywy w poszukiwaniu rozwiązań.Mile widziana znajomość zagadnień płacowych, podatkowych, ubezpieczeniowych i prawa pracy.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie.Umowa o pracę.Konkurencyjne wynagrodzenie.Osoby zainteresowane podjęciem pracy na w/w stanowisku prosimyo przesłanie CV.Dziękujemy za nadesłanie zgłoszenia. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018r o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883) 

Samodzielna księgowa na pół etatu
Samodzielna księgowa na pół etatu
Toruń 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDo zespołu w biurze rachunkowym poszukujemy Księgowej/ Księgowego! Praca zdalna, wymagane doświadczenie i znajomość programów Insert GT. Praca na naszym laptopie i programach. Szukamy osoby dyspozycyjnej w pełnym zakresie lub na część etatu. Opis: -prowadzenie pełnej księgowości spółek oraz dokumentacji podatkowej w postaci książki przychodów i rozchodów; -sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, PIT, JPK_VAT -współpraca z instytucjami zewnętrznymi, m. in. US, GUS, NBP; -kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z klientami biura; -weryfikacja dokumentów pod względem merytorycznym i księgowym. -mile widziana wiedza z zakresu rozliczania kadr i płac Wymagania: minimum 4 letnie doświadczenie na stanowisku samodzielnej księgowej/księgowego; znajomość Insert GT (wprowadzanie dokumentów skany OCR lub papier) znajomość pakietu MS Office; sumienność i odpowiedzialność w działaniu; zaangażowanie i chęć rozwoju zawodowego; komunikatywność; praktyczna znajomość przepisów podatkowych w zakresie podatku PIT, CIT, VAT; umiejętność pracy w zespole. Mile widziane: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość programu Insert GT; Oferujemy: Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę Wsparcie głównych księgowych i doradcy podatkowego; Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego ; Jesteśmy biurem rachunkowym oferującym usługi na terenie całego kraju. Zapraszamy do naszego zespołu - pracuj z wykorzystaniem najnowszych technologii i wsparciem specjalistów. Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV.

Asystent księgowy
Asystent księgowy
Toruń 30+ kilka dni temu

Stanowisko niesamodzielne; wymagana wiedza ogólna z zakresu rachunkowości(księgi rachunkowe) i prawa podatkowego; mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; praca w zespole; systematyczne kształcenie wewnętrzne; możliwość awansu i rozwoju.

praca w kancelarii rachunkowej
praca w kancelarii rachunkowej
Toruń 30+ kilka dni temu

OPISZakres obowiązków to m. in :wprowadzanie zapisów w podatkowych księgach przychodów i rozchodów,wstępne przygotowywanie rozliczeń podatkowych PIT i VAT,bieżący kontakt z klientami.Nasze wymagania:znajomość zagadnień księgowych i finansowych z zakresu kpir i VAT,przygotowanie zawodowe z rachunkowości na poziomie co najmniej średnim,umiejętność obsługi programu księgowego Rachmistrz GT oraz pakietu MS Office (Excel i Word).Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,dostosowanie zadań do umiejętności i kwalifikacji,trzymiesięczny okres wdrożeniowy,możliwość kształcenia w zakresie prowadzenie ksiąg handlowych w programie Rewizor,możliwość dokształcania poprzez udział w kursach i szkoleniach,zgrany zespół, życzliwa atmosfera, wzajemna pomoc.

Ekspert Finansowy, Phinance, Toruń Żółkiewskiego
Ekspert Finansowy, Phinance, Toruń Żółkiewskiego
Toruń 30+ kilka dni temu

Zapoznaj się z ofertą dołączenia do zespołu Łukasza Bożys, kierownika okręgu Kujawsko-Pomorskiego, oddział Toruń Phinance S.A.https://www.linkedin.com/in/lukaszbozys/ https://phinance.pl/ Jesteśmy największą i najszerzej działającą firmą pośrednictwa finansowego w Polsce. Nasza misja to zapewnienie poczucia bezpieczeństwa i spokoju naszym klientom. Jesteśmy na rynku od 22 lat. Zapewniamy sprawdzone rozwiązania finansowe na podstawie kompleksowych usług związanych z inwestowaniem, oszczędnościami, ubezpieczeniami, kredytami, a także pośrednictwem w nieruchomościach.. Phinance to: 52 oddziałów w Polsce, w których pracuje 1200 specjalistów, 100 instytucji finansowych dostarczających 900 polecanych produktów oraz 650 tys. gospodarstw domowych współpracujących z Nami. W Toruniu zaufało nam ponad 4000 gospodarstw domowych. Czym będziesz się w Phinance zajmował? Analizą potrzeb oraz ryzyk klienta indywidualnego/biznesowego. Pozyskiwaniem i obsługą bazy oddziału. Utrzymywaniem długotrwałych relacji z Klientem. Pośrednictwem w zawieraniu umów finansowych. Doradztwem w zakresie ubezpieczeń, oszczędności, inwestycji, kredytów i nieruchomości. Pracą na systemie CRM. Oczekiwania względem kandydata: doświadczenie w branży finansowej; samodzielność w pracy i proaktywność w działaniu; nastawienie na cel długoterminowy zarabianie za osiągnięte wyniki; umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne; orientacja na klienta i zdolność budowania relacji; wysoka kultura osobista; udział w profesjonalnych wewnętrznych/zewnętrznych szkoleniach. Oferujemy Ci: pracę hybrydową i elastyczne godziny pracy; pracę w biurze oparta o nowoczesne narzędzia m.in. intranet, CRM, worksmile; wynagrodzenie prowizyjne w okresie 3-6 pierwszych miesięcy wsparcie kontyngentowe, które omówimy na spotkaniu rekrutacyjnym - na dalszym etapie Twoje wynagrodzenie zależy od Ciebie; sprawdzony hybrydowy model wdrożenia i szkoleń - w pełni przygotujemy Cię do pracy z klientem, również zdalnie; centralny dział szkoleń; przejrzyste ścieżki kariery, 6 specjalizacji dostępnych dla Ciebie - awanse zdobywasz, nie dostajesz; udział w konferencjach planowania finansowego, wspólne wyjazdy integracyjne Regionalne i Centralne Konferencje; Konkursy nagrody pieniężne, rozwojowe oraz wyjazdy w niesamowite miejsca m.in. Wenecja, Sri Lanca, Filipiny, Kambodża rywalizujesz z osobami o podobnym doświadczeniu oraz umiejętnościach, nie z najlepszymi w firmie; Benefity multisport, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na ubezpieczenia.

Samodzielna Księgowa
Samodzielna Księgowa
Toruń 30+ kilka dni temu

Poszukujemy KSIĘGOWEJ do biura rachunkowego. Biuro zapewnia swoim klientom kompleksową obsługę kadrowo-księgową. Stawiamy na profesjonalizm i rzetelność.Jeśli księgowość to Twoja pasja to ta praca jest właśnie dla Ciebie!Co będzie należało do Twoich obowiązków?prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodówsporządzanie deklaracji podatkowychweryfikowanie dokumentów pod względem formalnym i merytorycznymkomunikacja z organami podatkowymiCzego wymagamy?minimum rocznego doświadczenia w biurze rachunkowymznajomości przepisów prawa podatkowego PIT/VATdobrej organizacji pracy i terminowościCo oferujemy?stabilną pracę w młodym zespolewynagrodzenie zależne od wiedzy i doświadczeniapartnerską atmosferę i wsparcierozwój i doskonalenie wiedzy w zakresie księgowościumowa zlecenieProsimy o wyrażenie w dokumentach aplikacyjnych zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacyjnego zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz.Urz.UE L 119 z 04.05.2016).Jednocześnie informujemy, iż Administratorem Twoich danych osobowych jest Perfekcyjna Księgowa Sp. z o o z siedzibą w Toruniu przy ul. Targowej 16b/11.

Santander Bank Polska-Opiekun relacji z klientem(Senior)-2/O w Toruniu
Santander Bank Polska-Opiekun relacji z klientem(Senior)-2/O w Toruniu
Toruń 30+ kilka dni temu

Seniorze,Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami!MOC naszej pracy:Zarządzanie ruchem Klientów w Oddziale samoobsługowym z dostępem do gotówkiZapewnienie gościom i klientom pozytywnych doświadczeń z wizyty w OddzialeEdukacja Klienta z kanałów zdalnych (przede wszystkim Seniorów)Prezentowanie produktów i usług bankowych przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi (mobile, internet).Edukowanie Klienta (przede wszystkim Seniorów) w zakresie samoobsługi bankowości internetowej i mobilnejNasze oczekiwania:przedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania profesjonalnych relacji z klientamiotwartość na zmiany i konsekwencja w działaniu oraz chęć rozwojuważna jest dla Ciebie: aktywna współpraca, wspieranie innych, mówienie wprost, słuchanie z uwagą, szacunek, dotrzymywanie obietnic, angażowanie się w zmiany i praca z pasjąMOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościamiJesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Zatrudnimy Główną Księgową\Głównego Księgowego
Zatrudnimy Główną Księgową\Głównego Księgowego
Toruń 30+ kilka dni temu

W związku z  dynamicznym rozwojem przedsiębiorstwa w zakresie produkcji folii polipropylenowych :POSZUKUJEMY OSOBĘ NA STANOWISKO: GŁ. KSIĘGOWEJ /GŁ.KSIĘGOWEGOMiejsce pracy: TORUŃ, ul. M. Skłodowskiej –CurieZAKRES  OBOWIĄZKÓW:*  Kształtowanie polityki rachunkowości  Spółki*    Nadzorowanie prowadzenia rachunkowości i sprawozdawczości finansowej Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa*    Kontrolowanie dokumentów finansowych i nadzorowanie prawidłowego ich obiegu*    Kształtowanie i realizacja strategii finansowej Spółki.*   Nadzorowanie rozliczeń z pracownikami i kontrahentami*  Nadzorowanie prawidłowości i terminowości obowiązkowych rozliczeń́ – z ZUS,        podatkowych i innych*  Sporządzenie i analizowanie sprawozdań́ finansowych.*  Monitorowanie zmian w przepisach prawno- podatkowych oraz wdrażanie procedur minimalizujących ryzyka podatkowe*Przygotowywanie sprawozdań́ i raportów na potrzeby Spółki i instytucji zewnętrznych.*   Nadzór nad kwestiami podatkowymi oraz kalkulacja i terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych*  Prowadzenie współpracy z innymi działami i instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)*   Prowadzenie ewidencji środków trwałych*   Współpraca z audytorami, instytucjami zewnętrznymi*   Analiza procesów księgowych i organizacyjnych oraz inicjowanie działań w zakresie ich usprawniania*   Bieżąca kontrola poprawności zapisów księgowych oraz przepływów pieniężnych*  Ścisła współpraca z pozostałymi działami Spółki i kontrahentami Spółki, w tym m.in. w zakresie monitoringu realizacji umów z inwestorami i podwykonawcami, rozliczeń częściowych i końcowych dla realizowanych przez Spółkę inwestycjiNASZE WYMAGANIA:*Wykształcenie wyższe ekonomiczne o kierunku finanse, rachunkowość*Bardzo dobra znajomość polskich przepisów m.in. ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego, zasad rachunkowości zarządczej.*Doświadczenie minimum 5 letnie w pracy w finansach i księgowości*Umiejętność obsługi pakietu programów biurowych, w tym biegła obsługa arkuszy kalkulacyjnych,* Umiejętność posługiwania się zintegrowanymi pakietami oprogramowania finansowo-księgowego*Umiejętność planowania i organizacji pracy, rozwiązywania problemów oraz współpracy w zespole *Znajomość j. angielskiego  *Dokładność , rzetelność, dobra organizacja pracy OFERUJEMY: *Umowę o pracę –pełen etat  z zachowaniem dobrych  i stabilnych warunków zatrudnienia adekwatnych do kwalifikacji. *Możliwość rozwoju zawodowego *Miłą atmosferę pracy *Bonusy Prosimy o przysyłanie CV na adres mailowy. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Samodzielna Księgowa/Księgowy
Samodzielna Księgowa/Księgowy
Toruń 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe z Torunia poszukuje do swojego zespołu księgowej lub księgowego do samodzielnego prowadzenia firm.Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:·       obsługa klientów biura w zakresie PKPiR oraz KH;·       przygotowywanie i sporządzanie deklaracji VAT, PIT, CIT;·       współpraca z US, GUS, ZUS itp.;Wymagania:·       doświadczenie na podobnym stanowisku;·       praktyczna znajomość zasad księgowości; - znajomość przepisów podatkowych oraz zasad rachunkowości;·       samodzielność i odpowiedzialność;·       dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań;·       mile widziana znajomość programu INSERT, Oferujemy:·       współpracę z perspektywą rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;·       stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,·       atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników pracy,·       przyjazne środowisko pracy,·       pracę w młodym, dynamicznym zespole,·       możliwość zdobycia doświadczenia, rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,·       szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Zapraszamy do aplikowania osoby, które chcą rozwijać swoje umiejętności i na bieżąco aktualizują swoją wiedzę.Wysyłając aplikację (cv) prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."    

Szukamy księgowej / księgowego możliwa praca zdalna
Szukamy księgowej / księgowego możliwa praca zdalna
Toruń 30+ kilka dni temu

Do zespołu w Toruniu poszukujemy Księgowej/ Księgowego!Opis:prowadzenie pełnej księgowości spółek oraz dokumentacji podatkowej w postaci książki przychodów i rozchodów;sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, PIT, JPK_VATwspółpraca z instytucjami zewnętrznymi, m. in. US, GUS, NBP;kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z klientami biura;weryfikacja dokumentów pod względem merytorycznym i księgowym.mile widziana wiedza z zakresu rozliczania kadr i płacmożliwa praca zdalna na część etatu Wymagania:minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku samodzielnej księgowej/księgowego;znajomość Insert GT (wprowadzanie dokumentów skany OCR lub papier)znajomość pakietu MS Office;sumienność i odpowiedzialność w działaniu;zaangażowanie i chęć rozwoju zawodowego;komunikatywność;praktyczna znajomość przepisów podatkowych w zakresie podatku PIT, CIT, VAT;umiejętność pracy w zespole.Mile widziane:Wykształcenie średnie lub wyższeZnajomość programu Insert GT;Oferujemy:Stabilne zatrudnienie na umowę o pracęWsparcie głównych księgowych i doradcy podatkowego;Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego ;Jesteśmy biurem rachunkowym oferującym usługi na terenie całego kraju. Zapraszamy do naszego zespołu - pracuj z wykorzystaniem najnowszych technologii i wsparciem specjalistów.Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV.

Zatrudnimy Księgową\Księgowego
Zatrudnimy Księgową\Księgowego
Toruń 30+ kilka dni temu

W związku z  dynamicznym rozwojem przedsiębiorstwa w zakresie produkcji folii polipropylenowych :POSZUKUJEMY OSOBĘ NA STANOWISKO:  KSIĘGOWA /KSIĘGOWYMiejsce pracy: TORUŃ, ul. M. Skłodowskiej –CurieZAKRES  OBOWIĄZKÓW:*Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym*Wprowadzanie faktur sprzedażowych i zakupowych do systemu księgowego*Uzgadnianie sald kontrahentów*Księgowanie wyciągów bankowych*Pomoc przy zamknięciu miesiąca i zamknięciu rokuNASZE WYMAGANIA:*Wykształcenie kierunkowe*Doświadczenie minimum 2 letnie w pracy w finansach i księgowości*Dokładność, umiejętność wyznaczania priorytetów , dobra organizacja pracy*Chęć uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji*Umiejętności obliczeniowe *Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne  * Znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem OFERUJEMY: *Umowę o pracę –pełen etat  z zachowaniem dobrych  i stabilnych warunków zatrudnienia adekwatnych do kwalifikacji. *Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie *Niezbędne szkolenia *Pracę w zgranym i miłym zespole *Miłą atmosferę pracyProsimy o przysyłanie CV na adres mailowy. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Księgowa / Księgowy w drukarni i wydawnictwie
Księgowa / Księgowy w drukarni i wydawnictwie
Toruń 30+ kilka dni temu

Miejsce pracy: Machina Druku sp. z o.o., 87-100 Toruń, ul. Kociewska 26fStanowisko: księgowa / księgowyWymiar czasu pracy: ½ etatuForma zatrudnienia: umowa o pracę, umowa zlecenie lub B2BObowiązki:- prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki z o.o.- sporządzanie deklaracji podatkowych- ewidencjonowanie dokumentów księgowych (faktur zakupu, wyciągów bankowych, list płac, amortyzacji, RMK, itd.)- ewidencjonowanie dokumentów magazynowych (głównie RW, ok. 10 dokumentów tygodniowo)- analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych- obsługa bankowości internetowej w tym: eksport przelewów do zapłaty z systemu księgowego do banku, import wyciągów bankowych- bieżące monitorowanie wpływu należności (windykacją zajmują się handlowcy)- przygotowywanie sprawozdań finansowych- potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym wyjaśnianie zaistniałych różnic- raportowanie miesięcznych przychodów, zysków/strat i kosztów- przygotowywanie dokumentów finansowych na potrzeby finansowania zewnętrznego (rzadko) Mile widziane:- znajomość systemu Enova Oferujemy:- wdrożenie- pracę w zgranym zespole- dobrą atmosferę- możliwość pracy hybrydowej

Księgową zatrudnię
Księgową zatrudnię
Toruń 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe Intrata z siedzibą w Toruniu przy ul. Żwirki i Wigury 23 zatrudni księgową. Biuro oferuje pracę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu lub 1/2 etatu . Od kandydata oczekujemy dyspozycyjności, doświadczenia w pracy na stanowisku księgowej minimum 3 lata, umiejętności sporządzania sprawozdań finansowych oraz znajomości przepisów podatkowych. Mile widziana będzie znajomość systemu Optima .

Księgowa do biura rachunkowego
Księgowa do biura rachunkowego
Toruń 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe poszukuje księgowej do stacjonarnej pracy w pełnym wymiarze godzin. ·         Zakres obowiązków:prowadzenie uproszczonej księgowości jednoosobowych działalności gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami,kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań,bieżąca weryfikacja i księgowanie faktur,prowadzenie rozliczeń PIT-28, PIT-36, PIT-36L oraz VAT.·         Wymagania:dokładność, sumiennośćsamodzielność zaangażowanie w wykonywane obowiązki znajomość podstawowych programów komputerowych znajomość zagadnień księgowych·         Oferujemy: samodzielną pracę w małym zespole wsparcie merytoryczne oraz możliwość rozwoju·         Forma pracy: umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B  Znajomość programu OPTIMA mile widzianaPraca od zaraz, praca stacjonarna od poniedziałku do piątkuMiejsce pracy: Toruń, Wrzosy

Asystentka Księgowej - Studentka
Asystentka Księgowej - Studentka
Toruń 30+ kilka dni temu

Kancelaria Podatkowa TAXTOR o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku usług podatkowo-księgowych ( działamy już od 25 lat - więcej o nas na www.taxtor.pl ) zatrudni obecnie osobę na stanowisko :Asystentka Księgowej - studentkaZadania:- prowadzenie PKPiR kilku podmiotów gospodarczych- sporządzanie deklaracji i JPK- obsługa sekretariatu i inne czynności administracyjne- bezpośredni kontakt z Klientami KancelariiWymagania:-studentka studiów dziennych lub zaocznych - praktyczne doświadczenia w pracy w księgowości min. 6 miesięcy ( warunek niezbędny ) przy braku tego warunku w pierwszej kolejności zapraszamy na 3-miesieczne płatne staże i praktyki-dyspozycyjność co najmniej 18 godzin tygodniowo- dobrej znajomości przepisów księgowych oraz podatkowych,- dobra znajomość obsługi komputera – najlepiej programy Insert GT ( Rachmistrz i Gratyfikant ) oraz MS Office )- komunikatywność i dokładność- dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu- odpowiedzialność i umiejętność analitycznego myślenia- mile widziana absolwentka technikum ekonomicznegoOferujemy :- stałą umowę zlecenie na dłuższy okres, również w roku akademickim-godziny pracy dostosowane do zajęć na uczelni- wsparcie merytoryczne Doradcy Podatkowego i Głównego Księgowego-możliwość podwyższenia kwalifikacji zawodowych oraz pracy z profesjonalistami z dziedziny księgowości i podatków- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego w zakresie księgowo-podatkowym- pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznychAplikację można również na adres mailowy : kancelaria"znak małpa"taxtor.plProsimy o zawarcie w dokumencie aplikacyjnym klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę."„Jednocześnie informujemy, iż Administratorem Twoich danych osobowych jest Kancelaria Doradztwa Podatkowego TAXTOR - Piotr Kowalczyk z siedzibą w Toruniu , (adres: 87-100 Toruń, ul. Szosa Chełmińska 158/2). Twoje dane osobowe przetwarzamy, w procesie rekrutacji, na podstawie powyżej wyrażonej zgody. W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem. Twoje dane będą przetwarzane przez okres nie dłużej niż 6 miesięcy od zakończenia rekrutacji. Przysługuje Ci również prawo dostępu do twoich danych, do ich sprostowania, prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie Twoich danych osobowych jest niezbędne do realizacji celów w jakim są przetwarzane”.

Księgowy/Księgowa
Księgowy/Księgowa
Toruń 30+ kilka dni temu

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:* Księgowanie faktur, wyciągów bankowych oraz innych dokumentów księgowych* Księgowanie dokumentów magazynowych* Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym* Uzgadnianie sald kontrahentów* Sporządzanie raportów o stanie należności i zobowiązań* Przygotowywanie danych do deklaracji VAT-7, VAT-UE, INTRASTAT* Przygotowywanie danych do sprawozdań do GUS i NBP* Przygotowywanie danych dla audytora* Pomoc przy zamknięciu miesiąca i zamknięciu rokuNASZE WYMAGANIA:* Wykształcenie kierunkowe* Doświadczenie minimum 2 letnie w pracy w finansach i księgowości* Dokładność, umiejętność wyznaczania priorytetów, dobra organizacja pracy* Chęć uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji* Umiejętności analityczne* Znajomość pakietu MS Office * Znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem OFERUJEMY: * Umowę o pracę – pełen etat z zachowaniem dobrych i stabilnych warunków zatrudnienia adekwatnych do kwalifikacji. * Możliwość rozwoju zawodowego * Niezbędne szkolenia * Pracę w zgranym i miłym zespole * Miłą atmosferę pracy

Księgowa/Księgowy
Księgowa/Księgowy
Toruń 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe Magdalena Trzeciak-Lula zajmujące się obsługą księgową podmiotów gospodarczych zatrudni kandydata zainteresowanego pracą na stanowisku: Księgowa/Księgowy miejsce pracy: Toruń, ul. Polna 49/51 Szukamy osoby posiadającej minimum 2-letnie doświadczenie w księgowości. Obowiązki: - obsługa przypisanych klientów w biurze rachunkowym - prowadzenie zarówno uproszczonej, jak również pełnej księgowości - praca z zakresu kadr i płac - kontakt z urzędami i ZUS - kontakt z klientem w zakresie bieżącej obsługi Oferujemy: - umowę o pracę - rozwój zawodowy ( opłacamy kursy i szkolenia ustalając z kandydatem ścieżkę jego oczekiwań i plany rozwoju w ramach biura) - niezbędne narzędzia pracy Wymagania: - samodzielność w wykonywanych obowiązkach - sumienność w wykonywaniu obowiązków - dobra organizacja czasu pracy - odpowiedzialność - umiejętność obsługi urządzeń biurowych Zainteresowanych prosimy o przesłanie swoich CV wraz z wymaganymi prawem klauzulami lub o wcześniejszy kontakt telefoniczny ( zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko wybranym kandydatom).

Samodzielna księgowa
Samodzielna księgowa
Toruń 30+ kilka dni temu

Firma zatrudni osobę do samodzielnego prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów w biurze rachunkowym. Mile widziana znajomość zasad pełnej księgowości.Wymagania.Wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe.Znajomość podstawowych zasad rachunkowości.Z racji dużej ilości dokumentów dobre obycie z komputerem.Komunikatywność, podzielność uwagi.Oferujemy.Praca w nowoczesnym ERP z OCR Stabilne zatrudnienie, pakiet multisport, przestronne jasne biuro, przyjazną załogę.Wynagrodzenie zasadnicze plus premia. Zależne od możliwości.Prosimy o CV na mail.

Asystentka Księgowej- Studentka
Asystentka Księgowej- Studentka
Toruń 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKancelaria Podatkowa TAXTOR o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku usług podatkowo-księgowych ( działamy już od 25 lat - więcej o nas na www.taxtor.pl ) zatrudni obecnie osobę na stanowisko : Asystentka Księgowej - Studentka Zadania: - wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych - prowadzenie ksiąg podatkowych i rejestrów VAT - obsługa sekretariatu i wykonywanie innych prac biurowych - bezpośredni kontakt z klientami Kancelarii Wymagania: - studentka studiów dziennych lub zaocznych - mile widziane wykształcenie średnie ekonomiczne - min 6 miesięcy doświadczenia pracy w księgowości lub podatkach ( w przypadku braku spełnienia tego warunku zapraszamy na początek do odbycia 3 - miesięcznego stażu finansowanego ze środków pracodawcy) - dyspozycyjność w wymiarze min 18 godzin tygodniowo - podstawowa wiedza w zakresie podatków i rachunkowości - mile widziana podstawy obsługi programów księgowych ( najlepiej INSERT GT ) - samodzielność i dobra organizacja pracy własnej - umiejętność analitycznego myślenia - umiejętność koncentrowania się na szczegółach i dokładności - otwartość , odpowiedzialność, zaangażowanie i wielozadaniowość, Oferujemy: · Codzienną naukę w kulturze otwartości i dzielenia się wiedzą · Umowę zlecenie na dłuższy okres czasu dostosowana do zajęć studenckich · Elastyczny czas odbywania praktyk · Naukę obsługi programów księgowych · Udział w szkoleniach . Miła atmosfera pracy w małej rodzinnej firmie Więcej informacji o nas i o ofercie pracy na : www.taxtor.pl Aplikacji (CV, list motywacyjny ) można również przesłać bezpośrednio na adres mailowy: kancelaria "znak małpa" taxtor.pl ZAINWESTUJ W SIEBIE ! UCZ SIĘ OD NAJLEPSZYCH ! Prosimy o zawarcie w dokumencie aplikacyjnym klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dostarczonych w CV do którego niniejsza zgoda stanowi załącznik, celem przeprowadzenie rekrutacji na stanowisko o które się ubiegam oraz do przyszłych rekrutacji ". Jednocześnie informujemy, iż Administratorem Twoich danych osobowych jest Kancelaria Doradztwa Podatkowego TAXTOR - Piotr Kowalczyk z siedzibą w Toruniu , (adres: 87-100 Toruń, ul. Szosa Chełmińska 158/2). Twoje dane osobowe przetwarzamy, w procesie rekrutacji, na podstawie powyżej wyrażonej zgody. W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem. Twoje dane będą przetwarzane przez okres nie dłużej niż 6 miesięcy od zakończenia

pomoc księgowej 1/2 etatu /studentka
pomoc księgowej 1/2 etatu /studentka
Toruń 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe o ugruntowanej pozycji na rynku zatrudni pomoc księgowej:Zakres obowiązków :wprowadzenie dokumentów księgowych do systemu księgowegoWspółpraca z klientami biura (przygotowanie zaświadczeń, kserokopii dokumentów, skanowanie, wysyłka dokumentów, korespondencja mailowa)Realizowanie zadań zleconych na bieżąco przez przełożonegoNasze wymagania:Status studentaWykształcenie ekonomiczne Dobra znajomość przepisów rachunkowości i sprawozdawczości finansowej oraz przepisów podatkowychZnajomość systemu Rzeczpospolita, Rewizor GT i Gratyfikant GT – będzie dodatkowym atutem.Co oferujemy?stabilną pracę w młodym zespolepartnerską atmosferę i wsparciePraca na ok 1/2etatu (umowa o pracę lub zlecenie)Praca w godzinach 7-15 lub 8-16 (do uzgodnienia) tylko od poniedziałku do piątku - weekendy wolne.Praca tylko stacjonarna.Praca na os.JarCV proszę wysyłać na adres mailowy.Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę naprzetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacjiprocesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danychosobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z RozporządzeniemParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO)”

Doradca Klienta Bank Pocztowy Toruń
Doradca Klienta Bank Pocztowy Toruń
Toruń 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązkówdiagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami,realizację celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi,operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.Nasze wymaganiadoświadczenie w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych, wykształcenie min. średnie, silne nastawienie na realizację celów, również tych związanych z własnym rozwojem zawodowym,otwartość na ludzi i umiejętność nawiązywania kontaktów.To oferujemy:pracę w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracystabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracęrównowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnymrealny wpływ na to, ile zarabiasz (poprzez atrakcyjny system prowizyjny)bogaty pakiet benefitów Chcesz wiedzieć więcej?Wejdź na www.pocztowy.pl/karieraBank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym. Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.Klauzula informacyjna w związku z przetwarzaniem danych osobowych w procesie rekrutacji:Przesyłając niniejsze zgłoszenie przyjmuje Pani/Pan do wiadomości, że zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2) (dalej „RODO”):·        Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Pocztowy S.A. z siedzibą w Bydgoszczy (85-959), przy ul. Jagiellońskiej 17 (dalej: „Bank”).·        Kontakt. Może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem za pomocą:·        poczty tradycyjnej – kierując list na adres: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz;·        poczty elektronicznej – kierując e-mail na adres: rekrutacjaATpocztowy.pl;·        IOD. W Banku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować za pomocą:·        poczty tradycyjnej – kierując list na adres: ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;·        poczty elektronicznej – kierując e-mail na adres: rekrutacjaATpocztowy.pl, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych” lub na adres iodATpocztowy.pl.·        Cele i podstawy przetwarzania. Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego, w tym wdrożeniowego, np. w zakresie realizacji szkoleń wstępnych – podstawą prawną przetwarzania danych w tym przypadku są art. 6 ust. 1 lit. b oraz c RODO w związku z art. 22 1 1 i 2 Kodeksu Pracy. Jeśli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji lub jeśli w dokumentach przesłanych do Banku umieści Pani/Pan inne dane niż wskazane w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy i art. 9 ust. 1 RODO, Bank przetwarzać będzie je na podstawie zgody – podstawa art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana wyraźna zgoda na ich przetwarzanie – te dane będą przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a RODO.·        Okres przechowywania danych. Bank będzie przechowywać Pani/Pana dane w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu do momentu zakończenia tego procesu rekrutacji jednak nie dłużej niż przez okres  6 miesięcy od przesłania zgłoszenia. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb prowadzenia procesów rekrutacyjnych w przyszłości, Bank będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody lub przez okres 2 lat od przesłania zgłoszenia, w którym wyraził/a Pani/Pan zgodę na takie przetwarzanie, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze. ·        Odbiorcy danych. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione agencjom pośrednictwa pracy lub podmiotom współpracującym z Bankiem w zakresie dostarczania Bankowi usług, bez których prowadzenie procesów rekrutacyjnych, w tym wdrożeniowych, np. w zakresie realizacji szkoleń wstępnych byłoby utrudnione (np. podmioty dostarczające infrastrukturę informatyczną, firmy audytorskie, kancelarie prawne, firmy szkoleniowe, hotele). Natomiast odbiorcą danych osób kierowanych na badania wstępne (w tym ich numerów telefonów) będą podmioty świadczące usługi z zakresu medycyny pracy.·        Prawa osób, których dane dotyczą. Zgodnie z RODO oraz na zasadach w nim określonych przysługuje Pani/Panu:·        prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii;·        prawo do sprostowania (poprawiania) danych;·        prawo do usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;·        prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych – o ile została ona wyrażona; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;·        prawo do przenoszenia danych;·        prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego; w Polsce jest to do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.·        W celu realizacji Pani/Pana praw, może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem lub Inspektorem Ochrony Danych na dane wskazane w pkt. 2 i 3.·        Informacja o dobrowolności podania danych. Podanie danych ma charakter dobrowolny lecz jest konieczne dla udziału w procesie rekrutacji

Płatny staż - Phinance S.A. Toruń
Płatny staż - Phinance S.A. Toruń
Toruń 30+ kilka dni temu

Studencie, Studentko - zapraszamy do zespołu Phinance S.A. Jako największa firma pośrednictwa finansowego w kraju, dajemy doskonałe możliwości rozwoju naszym współpracownikom. Uczymy od podstaw, zapewniając profesjonalne certyfikowane szkolenia branżowe oraz możliwość czerpania wiedzy od eksperta finansowego - Łukasza Bożys. Łukasz Bożys - LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/lukaszbozys/ Phinance S.A. zajmuje się kompleksowym doradztwem finansowym na obszarze całej Polski.Od ponad 22 lat aktywnie uczestniczymy w procesie edukacji i pomagamy zrozumieć, na jakiej zasadzie działają mechanizmy ekonomiczne oraz finansowe, które w danej chwili są najkorzystniejsze dla naszych Klientów i ich gospodarstw domowych. Poznaj naszą firmę lepiej: https://phinance.pl/ Podczas stażu nauczysz się: Jaka jest rola Doradcy oraz specyfika pracy w branży finansowej. Planowania finansowego w praktyce. Korzystnego doradzania klientom w zakresie produktów finansowych. Budowania długoterminowych relacji biznesowych oraz pozyskiwania nowych klientów. Dbałości o standardy obsługi Klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Dzięki wspólnym spotkaniom z opiekunem stażu z klientami poznasz w praktyce proces wykonywania analizy finansowe. Będziesz także odpowiadać za wsparcie organizacyjne zespołu. Oferujemy: Wynagrodzenie podstawowe w pierwszych dwóch miesiącach stażu - po tym okresie wynagrodzenie prowizyjne. Weźmiesz udział w wielu szkoleniach wewnętrznych z możliwością zdania egzaminów i licencji Komisji Nadzoru Finansowego. Wdrażamy Cię od zera masz zapewnioną opiekę mentora, który pomoże Ci w ustaleniu kierunku Twojego dalszego rozwoju. Poza spotkaniami z klientami pracujesz w biurze lub zdalnie, np. z domu, godziny pracy są elastyczne. Możliwość spotkań z klientami umawianych przy pomocy Call Center, posiadamy własną wewnętrzną bazę Umożliwiamy sprawdzenie się w licznych konkursach motywacyjnych z atrakcyjnymi nagrodami. Aplikuj, jeśli: Posiadasz aktywny status studenta. Lubisz i chcesz uczyć się nowych rzeczy oraz rozwijać swoje umiejętności. Interesujesz się obszarem finansów i masz otwartą głowę. Praca z klientem, otwartość i zaangażowanie to Twoje mocne strony. Cechuje Cię wytrwałość w realizacji zamierzonych celów . Umiesz dobrze zarządzać swoim czasem pracy.

Staż - Obszar Rozliczeń z Producentem
Staż - Obszar Rozliczeń z Producentem
Toruń 30+ kilka dni temu

Na stażu będziesz odpowiedzialny za:wsparcie zespołu rozliczeniowego w procesie rozliczeń handlowych i promocyjnych na wybranej grupie producentów, w szczególności:ewidencję oraz wyliczanie korzyści od producentów,kontakt mailowy i telefoniczny z producentami,terminowe rozliczanie korzyści,nadzór nad obiegiem dokumentów rozliczeniowych,kontrolę korzyści na fakturach zakupowych. Zależy nam na osobie, która:nie ma problemów z obsługą programów z pakietu MS Office (w szczególności Excel),posiada umiejętności analitycznego myślenia,jest komunikatywna i lubi pracować w zespole,potrafi efektywnie organizować swoją pracę i angażuje się w powierzone zadania. Oferujemy:współpracę w oparciu o umowę zlecenie,połączenie pracy z liczbami i kontaktem z klientem wewnętrznym/zewnętrznym,narzędzia niezbędne do realizacji zadań,praca w zespole, który bardzo dobrze ze sobą współpracuje i zapewnia wsparcie każdemu pracownikowi,pracę w nowoczesnym budynku na ul. Fortecznej 35-37.

pracownik księgowości
pracownik księgowości
Toruń 30+ kilka dni temu

Szukam osobę, która obecnie studiuje na kierunku związanym z rachunkowością i jest zainteresowana rozpoczęciem pracy zawodowej.Wymagania:biegła obsługa komputeraznajomość pakietu MS Officeumiejętność analitycznego myślenia Oferujemy możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia zawodowego.

Asystent ds. analizy finansowej, Nova Trading SA, Toruń
Asystent ds. analizy finansowej, Nova Trading SA, Toruń
Toruń 30+ kilka dni temu

OpisNova Trading S.A. to niekwestionowany lider na rynku - firma jest wiodącym dystrybutorem wyrobów hutniczych ze stali nierdzewnej i aluminium w Europie. Nova Trading posiada również nowoczesny park maszynowy przeznaczony do wstępnej obróbki wyrobów hutniczych, który czyni ją największym centrum serwisowym stali nierdzewnej i aluminium w tej części Europy. Firma oferuje: cięcie zwojów na arkusze i taśmy, szlifowanie i szczotkowanie blach oraz zwojów, laserowe cięcie blach, gratowanie, gięcie, foliowanie blach, szlifowanie i polerowanie rur, prętów oraz profili, laserowe cięcie 3D rur, profili i kształtowników, spawanie.Nova Trading S.A. wraz z Nova Metale Sp z o.o. tworzy grupę kapitałową specjalizująca się w produkcji komponentów ze stali nierdzewnej i aluminium na potrzeby przemysłu. Obie firmy to supernowoczesne przedsiębiorstwa działające zgodnie z koncepcją Przemysłu 4.0, nastawione na efektywną automatyzację produkcji i magazynowania towarów, sprawną pracę zintegrowanych systemów informatycznych, cyfryzację sprzedaży, szybkość w dostosowywaniu się do zmian.Nova Trading to firma o globalnym zasięgu, sprawnej logistyce, elastycznym podejściu do potrzeb klienta, oferująca produkty najwyższej jakości.Poszukujemy osoby do pracy w Dziale Finansowym na stanowisku Asystenta ds. analizy finansowej.Twój zakres obowiązków:wsparcie w przygotowaniu i analizie raportów z zakresu rentowności, płynności i zadłużeniasporządzanie zestawień dla instytucji finansowychkoordynacja i wsparcie planowania budżetowegoprzygotowywanie prognoz budżetowychwprowadzanie danych do MS Excell i przetwarzanie ichudział w tworzeniu i wdrażaniu narzędzi controllingu oraz nowych rozwiązań analitycznych mających na celu usprawnienie procesu decyzyjnegoNasze wymagania:wykształcenie wyższe w obszarze finansów i zarządzania lub ostatni rok naukiznajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnymmile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość pakietu Microsoft Office – Excelumiejętność pracy w zespoledokładność i zaangażowanie przy wykonywaniu swoich obowiązkówTo oferujemy:atrakcyjną pracę w prężnie rozwijającej się firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowejstabilną i długofalową współpracęnowoczesne narzędzia pracymożliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacjiprzyjazną i miłą atmosferę pracydobre warunki pracyDołącz do firmy z przyszłością.Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesłanie oferty zawierającej CV oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.Odpowiemy na wybrane oferty.Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie danych osobowych, prosimy nie wysyłaj nam swojej oferty.Uprzejmie informujemy, że w związku ze złożeniem przez Ciebie dokumentów aplikacyjnych administratorem Twoich danych osobowych jest Nova Trading SA z siedzibą w Toruniu przy ul. Droga Starotoruńska 5.Twoje dane osobowe są przetwarzane w celu wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym (podstawa z art. 6 ust 1 lit. a RODO).Twoje dane nie będą przekazywane innym podmiotom ani udostępniane poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego.Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenie procesu rekrutacji oraz przez okres 3 miesięcy po jego zakończeniu.Przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez podania przyczyny, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne do rozpatrzenia oferty w procesie rekrutacji.W razie potrzeby prosimy o kontakt na e-mail podany na stronie www.nova-trading.com

Filtr