Sortowanie:
Znaleziony: 20 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Tychy
Młodszy Specjalista Administracji Personalnej
Młodszy Specjalista Administracji Personalnej
nowe Tychy 5 dni plecy

Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364 Do naszego biura w Tychach poszukujemy: Młodszego Specjalisty ds. administracji personalnej Młodszy Specjalista Administracji Personalnej Zakres obowiązków: • archiwizacja dokumentów • prowadzenie dokumentacji pracowniczej • obsługa pracowników tymczasowych • obsługa kadrowa pracowników tymczasowych (sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie teczek osobowych); • umiejętność pracy w zespole   Bądź na tak jeśli: · masz doświadczenie w obsłudze kadrowej pracowników · posiadasz wiedzę z zakresu Prawa Pracy · nie boisz się pracy pod presją czasu · masz już za sobą pierwsze kroki w pracy na jakimkolwiek programie kadrowo - płacowym · dobrze odnajdujesz się w pracy z ludźmi · swobodnie poruszasz się po programach pakietu Ms Office To co możemy Ci zaoferować: · zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie · pracę w renomowanej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku · kawa, herbata · Multisport   ZACHĘCAMY DO APLIKOWANIA

Pracownik biurowy  w firmie Caseownia
Pracownik biurowy w firmie Caseownia
Tychy 8 dni plecy

Zatrudnimy pracownika w biurze znajdującym się w Gemini Park w Tychach.Zakres obowiązków:- przygotowywanie dokumentów dla księgowości i potrzebnych zestawień- wystawianie faktur - prowadzenie dokumentacji firmowej- ewidencja faktur zewnętrznych i nadzór nad nimi - przygotowywanie zestawień sprzedaży, kosztów, zysków, zamówień i innych raportów okresowych- wprowadzanie danych do systemu Insert GT- prowadzenie drobnych spraw pracowniczych- bieżąca praca administracyjna związana z funkcjonowaniem biura- dbanie o estetykę i porządek w biurze Nasze wymagania:- umiejętność pracy w zespole- wykształcenie wyższe- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office- zdolności organizacyjne- kreatywność- odporność na stres- samodzielność

Specjalista Ds. Ubezpieczeń (Ubezpieczenia Komunikacyjne)
Specjalista Ds. Ubezpieczeń (Ubezpieczenia Komunikacyjne)
Tychy 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAuto-Centrum M.Z. Kierat Sp. J. – nowy Autoryzowany Salon i Serwis marek: Alfa Romeo, Jeep, Fiat, Fiat Professional oraz Skoda Serwis poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista Ds. Ubezpieczeń (Ubezpieczenia Komunikacyjne) Opis stanowiska: · Kompleksowa obsługa ubezpieczeń komunikacyjnych (PZU, ALLIANZ, HESTIA, GENERALI, WARTA, BENEFIA itp. ) · Obsługa klienta na możliwie najwyższym poziomie, · Tworzenie i modyfikacja produktów ubezpieczeniowych, · Dbałość o powierzone mienie firmowe, · Realizacje planów i polityki handlowej firmy, · Realizacja założonych celów. · Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. · Stały monitoring na bazą klientów ubezpieczeniowych Wymagania: · Wykształcenie min. średnie, · Doświadczenie zawodowe min. 2 lata związane z zarządzaniem produktami ubezpieczeniowymi (produkty komunikacyjne), · Bardzo dobra znajomość rynku ubezpieczeniowego i produktów wchodzących w zakres ubezpieczeń komunikacyjnych, · Znajomość obsługi komputera, · Łatwość w nawiązywaniu kontaktów · Sumienność, dyspozycyjność, zaangażowanie, · Wysoka motywacja · Chęć podnoszenia kwalifikacji · Mile widziane prawo jazdy Oferujemy: · Ciekawą pracę w ciągle rozwijającej się firmie, · Motywacyjny system wynagrodzeń, · Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat), · Udział w szkoleniach, · Miłą atmosferę w pracy

Koordynator ze znajomością jęz. rosyjskiego i angielskiego
Koordynator ze znajomością jęz. rosyjskiego i angielskiego
Tychy 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOpis stanowiska Koordynator zajmować będzie się opieką nad naszymi pracownikami, tym samym gwarantując sprawną realizacje powierzonych zadań oraz wysoką jakość obsługi.   Poszukujemy osoby dla której praca jest pasją, która potrafi realizować zadania i organizować pracę własną. Wymagania stanowiska Przede wszystkim komunikatywnej znajomości języka rosyjskiego i angielskiego oraz dobrej organizacji, umiejętności pracy z ludźmi, sumienności, dyspozycyjności i komunikatywności. Doświadczenie na podobnym stanowisku nie wymagane. Mile widziana samodzielność, zaangażowanie i inicjatywa w pracy.   Wymagane jest czynne prawo jazdy kategorii B. Oferujemy - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - narzędzia pracy - atrakcyjne wynagrodzenie - praca w międzynarodowym zespole - możliwości rozwoju - elastyczne godziny pracy

Specjalista ds. kadr i płac
Specjalista ds. kadr i płac
Tychy 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySpecjalista ds. Kadr i Płac w Biurze Rachunkowym Lokalizacja: Tychy, Śródmieście Opis Firmy: Nasz klient - Biuro Rachunkowe - to renomowana firma świadcząca kompleksowe usługi rachunkowe dla przedsiębiorstw z różnych branż. Naszym celem jest dostarczanie klientom profesjonalnych rozwiązań finansowych i księgowych, bazujących na solidnej wiedzy oraz nowoczesnych technologiach. Obowiązki: - Prowadzenie kompleksowej obsługi kadr i płac dla klientów biura rachunkowego. - Opracowywanie umów o pracę, aneksów oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem. - Rozliczenia wynagrodzeń i składek ZUS. - Prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień lekarskich oraz innych dokumentów kadrowych. - Współpraca z klientami w zakresie pytań związanych z kadrą i płacami. - Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Wymagania: - Doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. Kadr i Płac w biurze rachunkowym lub firmie księgowej. - Znajomość aktualnych przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. - Umiejętność obsługi programów do rozliczeń płacowych. - Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. - Dokładność i sumienność w prowadzeniu dokumentacji. Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w profesjonalnym biurze rachunkowym. - Atrakcyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe benefity. - Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach branżowych. - Przyjazną atmosferę pracy w zespole ekspertów. Jak Aplikować: Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres e-mail: hr(małpa)job4you.tychy.pl Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. W dokumentach aplikacyjnych prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000)". Nasz klient - Biuro Rachunkowe - jest pracodawcą równych szans. Zapraszamy do aplikowania!

Pracownik Biurowy do Obsługi Salonu Sprzedaży Rolet, Markiz, Moskitier
Pracownik Biurowy do Obsługi Salonu Sprzedaży Rolet, Markiz, Moskitier
Tychy 30+ kilka dni temu

Firma Świat Rolet z Tychów poszukuje pracownika na stanowisko SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Salonu Stacjonarnego. Szczegóły:STANOWISKO: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTAOferujemy:prace w małym i zgranym zespoleróżnorodność wykonywanej pracyumowę o pracę przyjazne nastawienie do samych siebieszkolenia produktowebardzo dobre warunki pracypremie miesięczne, świąteczne i wakacyjnestałe godziny pracyGłówne zadania na stanowisku pracy:kompleksowa obsługa Klienta w procesie sprzedażyumawianie spotkań z Klientemwyceny produktów stacjonarne oraz e-mailowewysyłanie i przyjmowanie zamówień stały kontakt z dostawcamizajmowanie się dokumentacją biurowąWymagamy:wysokiej kultury osobistejposiadania zmysłu technicznegoumiejętności pracy z Klientembardzo dobrej umiejętności obsługi komputeraumiejętności organizacji czasu pracy doświadczenie w branży będzie dodatkowym atutemZapraszamy do składania CV.

Asystentka redaktor naczelnej w wydawnictwie
Asystentka redaktor naczelnej w wydawnictwie
599000 zł
Tychy 30+ kilka dni temu

Poszukujemy asystentki redaktor naczelnej w Podatkowej Oficynie Wydawniczej. Kogo szukamy?Szukamy osób skrupulatnych i kreatywnych. Dobrze odnajdą się wśród nas osoby o wykształceniu filologicznym, prawniczym lub rachunkowym. Zapraszamy także studentów, zwłaszcza polonistyki lub prawa. Uważamy, że praca ta jest idealna dla introwertyków.Na oferowanym stanowisku nie odnajdą się osoby bierne, nieprzystosowane do zmian. Bez wątpienia nie jest to praca dla tych, którzy mają trudności z szybką nauką aplikacji komputerowych i nie czują się pewnie w nowych technologiach. Jaka będzie Twoja rola w wydawnictwie?Organizacja pracy redakcji: Pomoc w planowaniu terminów, monitorowanie postępu prac nad projektami oraz zarządzanie dokumentacją wydawniczą.Współpraca z autorami: Utrzymywanie kontaktu z autorami publikacji, wspieranie ich w procesie tworzenia materiałów oraz zapewnianie niezbędnych informacji i wsparcia redakcyjnego.Współtworzenie treści na mediach społecznościowych: Aktywny udział w tworzeniu treści wydawniczych, aby mieć wpływ na rozwijające się projekty.Obsługa biura redakcyjnego: Zadania związane z codziennym funkcjonowaniem biura redakcyjnego, w tym zarządzanie dokumentacją i przygotowywanie materiałów.Będziesz bezpośrednio współpracować z redaktorką naczelną.Jesteśmy wydawnictwem specjalizującym się w edukacji przyszłych doradców podatkowych i nasza praca jest bardzo spokojna (informacja dla fanów "Diabeł ubiera się u Prady", którzy mogą oczekiwać po pracy w redakcji fajerwerków). Zwracamy uwagę, że spokojna nie oznacza nudna. W jaki sposób będziemy pracować?Nie określamy sztywnych godzin pracy, ustalamy je w okresach tygodniowych (możesz pogodzić pracę ze studiami lub innymi obowiązkami). Wymagamy zaangażowania w wymiarze 20 godzin tygodniowo. Pracujemy projektowo, korzystając z aplikacji do zarządzania projektami (pracujemy na Todoist). Jest to praca o charakterze hybrydowym. Spotkania na żywo odbywać się będą w Katowicach (chyba, że ustalimy inne miasto na Śląsku). Czego oczekujemy od Ciebie?Oczekujemy, że napiszesz do nas, czego Ty oczekujesz od tej pracy. Sprawdzimy, czy będziemy do siebie pasować.

Pracownik administracyjny w magazynie
Pracownik administracyjny w magazynie
700000 zł
Tychy 30+ kilka dni temu

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!Zadania:Przyjmowanie, rejestracja i weryfikacja dostaw/wydań oraz dokumentówOdbiór i wysyłka towarówEwidencjonowanie i kontrola stanów magazynowychKontrola jakościowa materiału na magazynieAnaliza kalendarza dostawKontrola rotacyjna i ilościowa stanów magazynowychProwadzenie ewidencji celnej towarówSporządzanie raportów i zestawień w ExcelObsługa terminali/skanerów/tabletów mobilnych i stacjonarnychWymagania:Wykształcenie minimum średnieMile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuZnajomość oprogramowania MS Office, podstawy ExcelZnajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnymOferta:Stabilne zatrudnienie – praca na terenie największej firmy z branży automotive przy nowo powstającym magazynieZatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową z realną możliwością długofalowej współpracy Praca od zaraz Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji Wsparcie ze strony konsultanta Manpower na każdym etapie rekrutacji oraz zatrudnienia  Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Pracownik ds. obsługi księgowej z językiem włoskim lub angie
Pracownik ds. obsługi księgowej z językiem włoskim lub angie
Tychy 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDo polskiego oddziału włoskiej firmy produkcyjnej z sektora automotiv poszukujemy kandydata/ki na stanowisko: Pracownika biurowo administracyjnego ds. obsługi księgowej z językiem włoskim lub angielskim. Miejsce pracy: Tychy Do zadań należeć będą o m.in.: - Prowadzenie i aktualizacja księgowości ogólnej - Cykl aktywny (fakturowanie klientów) - Cykl pasywny (rozliczanie dostawców) - Zarządzanie finansami - Zobowiązania podatkowe (przy wsparciu biura rachunkowego) - Okresowe zamknięcie bilansu - Współpraca z innymi działami firmy. Wymagania: - Bardzo dobra znajomość języka włoskiego lub znajomość języka angielskiego; - Umiejętność pracy w zespole; - Chęć nauki, rozwoju; - Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w tych obszarach. Korzyści: - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; - Szkolenia wdrażające w codzienne obowiązki, szkolenie wstępne we Włoszech; - Możliwości rozwoju i awansu; - Miłą atmosferę w pracy; Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Specjalista do spraw klienta francuskojęzycznego
Specjalista do spraw klienta francuskojęzycznego
360000 zł
Tychy 30+ kilka dni temu

Praca na stanowisku specjalisty do spraw kontaktu z klientem francuskim polega na:o    Obsługa klientów branży transport i spedycja w języku francuskim,o    Obsługa poczty elektronicznej – kontakt z klientem francuskim,o    Budowanie trwałej relacji z klientem francuskim,o    Nadzór nad jakością prowadzonych usług,o    Nadzór nad realizacją zleceń we współpracy ze spedytorem,o    Kontrola przebiegu realizacji zleceń transportowych w języku francuskim.Wymagania:o    Komunikatywna znajomość języka francuskiego (warunek konieczny),o    Umiejętność sprawnej komunikacji i pracy w zespole,o    Zaangażowanie w wykonywaną pracę a także wysokiej motywacji w działaniu.o    Nie jest konieczna znajomość branży transportowej, pod tym kątem szkolimy naszych pracowników we własnym zakresie. Najważniejsza jest znajomość języka francuskiego.Oferujemy:o    Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,o    Motywacyjny system wynagrodzeń: podstawa + realna prowizja,o    Wszelkie narzędzia potrzebne do realizacji powierzonych obowiązków,o    Pracę w młodym i dynamicznym zespole, w przyjaznej atmosferze,o    Pakiet niezbędnych szkoleń z profesjonalistami,o    Ubezpieczenie grupowe,o    Samochód służbowy – do uzgodnienia, 

Recepcjonistka w Salonie FIAT, Fiat Professional, Alfa Romeo i Jeep
Recepcjonistka w Salonie FIAT, Fiat Professional, Alfa Romeo i Jeep
980000 zł
Tychy 30+ kilka dni temu

Auto-Centrum M.Z. Kierat Sp. J. – Autoryzowany Salon i Serwis marek: Alfa Romeo, Jeep, Fiat, Fiat Professional oraz Skoda Serwis poszukuje pracownika na stanowisko:                                                              RecepcjonistkaOpis stanowiska:bezpośrednia obsługa klientów według określonych standardów marek należących do Grupy FCAbieżąca obsługa recepcji: powitanie klientów, udzielanie informacji, itp.obsługa kasy (przyjmowanie płatności gotówkowych oraz kartą)obsługa korespondencji przychodzącej/wychodzącej oraz przesyłek kurierskichdbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmiewystawianie faktur oraz egzekwowanie zaległych płatnościobsługa centrali telefonicznejwystawianie faktur oraz egzekwowanie zaległych płatnościpraca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, w soboty 8-15Wymagania:wysoka kultura osobista i nienaganna prezencjałatwość w nawiązywaniu kontaktówdoświadczenie w pracy związanej z bezpośrednią obsługą klientazaangażowanie w powierzone zadania oraz umiejętność organizacji pracy własnejdyspozycyjnośćbiegła znajomość komputerałatwość uczenia się systemów informatycznychumiejętność pracy pod presją czasumile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnejmile widziana znajomość programów AutoStacja oraz DMSOferujemy:stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracęWynagrodzenie podstawowe + premia jakościowapraca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkupremie uznaniowemiłą i koleżeńską atmosferęOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Auto-Centrum M.Z. Kierat Sp. J. z siedzibą w Tychach, ul. Begonii 12, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.Informujemy, że Administratorem danych jest Auto-Centrum M.Z. Kierat Sp .J. z siedzibą w Tychach, ul. Begonii 12. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne

Pomoc biurowa gastronomia
Pomoc biurowa gastronomia
1550000 zł
Tychy 30+ kilka dni temu

Poszukuje pomoc biurową. Umowa zlecenie. Praca poniedziałek-piątek w godzinach: 9:00-15:00. Miejsce pracy: Tychy-Jaroszowice. Praca hybrydowa.Zakres obowiązków:wycena menu wg wytycznychwpisywanie menu na stronę internetową i aplikacjipraca z Microsoft Word i Excelprzyjmowanie zamówień od klientów indywidualnychtworzenie korespondencji, obsługa G-mailazamawianie towaruWymagania:osoba miła i komunikatywnadyspozycyjność i zaangażowaniedobra organizacja pracyumiejętność pracy w zespoleznajomość obsługi komputera, Microsoft Officemile widziane doświadczenie w pracy biurowejmile widziana znajomość promocji i reklamy w mediach społecznościowychOferujemy:telefon i laptop służbowyzniżki na nasze daniaubezpieczenie grupoweprzyjazną atmosferęelastyczny grafikTelefon kontaktowy: 66*******77Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Bistro Karlik.Dane, które dobrowolnie nam przekazałeś możesz poprawić lub usunąć w dowolnym momencie. Przekazując nam swoje dokumenty rekrutacyjne wyrażasz zgodę byśmy przetwarzali Twoje dane w związku z prowadzoną rekrutacją.

Pracownik administracji w branży OZE
Pracownik administracji w branży OZE
960000 zł
Tychy 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby zainteresowanej rozwojem swojej kariery w branży Odnawialnych Źródeł Energii, najlepiej z wykształceniem kierunkowym i minimalną znajomością zagadnień branżowych. Mile widziane doświadczenie w branży (nawet stażowe) przy procedowaniu warunków zabudowy, MPZP.Co oferujemyStałe godziny pracy: od 08:00 do 16:00, od poniedziałku do piątkuWynagrodzenie: 4500 zł brutto - 5500 zł brutto w zależności od umiejętności i zaangażowaniaZakres obowiązkówWspółtworzenie zespołu projektowego realizującego bieżące projekty OZEWspółudział w prowadzeniu dokumentacji formalnej związanej z realizacją projektówCzynności wspierające procesy zarządzania projektamiProwadzenie i archiwizacja dokumentacji projektowejCzego wymagamyUmiejętność czytania dokumentacji technicznejSamodzielność i dobra organizacja pracyZnajomość pakietu MS OfficeZaangażowanie przy realizacji powierzanych obowiązkówSumienność i dokładnośćPunktualnośćMile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość GEOPORTAL, WZ, DŚ, MPZPMiejsce pracy: 43-100 Tychy, Długa 3/1Praca od zarazProsimy o wysłanie CV przez OLX. Skontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami.

Koordynator / kierownik projektu
Koordynator / kierownik projektu
2650000 zł
Tychy 30+ kilka dni temu

Tyskie Przedsiębiorstwo Górnicze Sp. z o.o. zatrudni pracownika na stanowisko:KIEROWNIKA PROJEKTU / KOORDYNATORAOFERUJEMY:praca od zarazna okres wdrożenia oferujemy umowę próbną (zlecenie) na okres 3 miesięcy, później przejdziesz na umowę o pracę.udostępniamy CI telefon służbowy oraz laptopna początek zatrudnimy Cię z samochodem prywatnym, do rozliczenia koszt paliwa i amortyzacja samochodu, a po okresie próbnym udostępnimy Ci samochód służbowypraca na pełen etat (pon.-pt.)zadaniowy czas pracy - zazwyczaj są to godziny pomiędzy 7:00 a 15:00 (natomiast zdarzają się również inne godziny pracy zgodnie z zapotrzebowaniem firmy)zapewniamy pakiet Multisport, Kartę Lunchowa oraz różnego rodzaju atrakcje w gronie firmowymOCZEKUJEMY OD KANDYDATA:DyspozycyjnościZaangażowania i kreatywnościBardzo dobrego kontaktu z ludźmiUmiejętności sprzedażowo-marketingowychUmiejętność korzystania z Pakietu OfficeOrganizacji pracy własnej [samodzielne stanowisko z opieką przełożonego]Opanowania w pracy pod presją czasuPrawo jazdy kategorii B i dobra umiejętność jazdy samochodemMile widziana ogólna znajomość branży górniczejUmiejętność obsługi mediów społecznościowych (Olx, Facebook]Siedziba firmy znajduję się w Tychach przy ulicy. Fabrycznej.Praca wymaga przemieszczania się w obrębie 80 km od siedziby firmy, w zależności od zapotrzebowania firmy.Proszę o wysłanie CV wraz z klauzulą w odpowiedzi na to ogłoszenie.Nie przyjmujemy zgłoszeń telefonicznych.

Kierownik Biura Obsługi Abonenta NDI Tychy
Kierownik Biura Obsługi Abonenta NDI Tychy
940000 zł
Tychy 30+ kilka dni temu

Zakres zadań:Wdrażanie rozwiązań usprawniających pracę zespołuWdrażanie inicjatyw mających na celu podnoszenie jakości opieki nad klientamiWyznaczanie celów, motywowanie oraz dbanie o rozwój zespołuRealizacja planów sprzedażowychRealizacja obsługi posprzedażowej oraz obsługi reklamacjiRaportowanie oraz analiza wynikówWymagania:Wykształcenie wyższeDoświadczenie w dziale obsłudze klienta - minimum 2 lataPrawo jazdy kat. BDoświadczenie w branży telekomunikacyjnej - mile widzianeZnajomość języka angielskiego - mile widzianeOferujemy:Pełnoetatowe zatrudnienie na podstawie umowy o pracęPaczki świąteczneSzkoleniaZniżki na firmowe produkty i usługiSpotkania integracyjneKontakt: NDI – Internet Telewizja Telefon ul. Konecznego 18 43-100 Tychy

Kasjer/Kasjerka
Kasjer/Kasjerka
Tychy 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Merkury Market w Tychach poszukuje osoby na stanowisko: Kasjer/Kasjerka Zadaniem zatrudnionej osoby będzie kompleksowa obsługa klienta w zakresie operacji handlowych. Oczekiwania: Umiejętność obsługi kasy fiskalnej i terminali płatniczych Doświadczenie w handlu i obsłudze klienta Umiejętność pracy w zespole Oferujemy: Szkolenie wdrożeniowe i wsparcie załogi Umowę o pracę Wynagrodzenie w formie podstawy + premii Możliwość rozwoju i awansu w firmie o międzynarodowym zasięgu Osoby zainteresowane praca proszone są o przesłanie CV na adres @ lub kontakt telefoniczny z Działem Rekrutacji 451 - pokaż numer telefonu -

Planista
Planista
Tychy 30+ kilka dni temu

Rozpocznij z nami współpracę na stanowisku: Planista miejsce pracy: Tychy Oczekiwania wobec kandydata - wykształcenie wyższe kierunkowe, - znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych, - wysokie kompetencje komunikacyjne i interpersonalne, - prawo jazdy kategorii B, - staranność i dokładność, - odpowiedzialność. Zakres obowiązków kandydata - odpowiedzialność za planowanie produkcji - odpowiedzialność za organizowanie sprawnego przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych, - odpowiedzialność za zabezpieczenie surowców i materiałów pod produkcję, - raportowanie produkcji - współpraca z działem produkcji, zaopatrzenia i sprzedaży, Oferta firmy - wysoki standard pracy w firmie o stabilnej pozycji na rynku, - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - motywujący system wynagradzania. - Bogaty pakiet benefitów i świadczeń socjalnych ( m.in. ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, program emerytalny, dofinansowanie do obozów i kolonii dla dzieci, wczasy pod gruszą, premia świąteczna). Doświadczenie w obszarze logistyki w firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji z dopiskiem: Planista adres e-mail: rekrutacja_ap(at)grupakety.com; adres pocztowy: Alupol Packaging S.A. ul. Strefowa 4, 43-109 Tychy W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Alupol Packaging S.A. prosimy o umieszczenie oświadczenia: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Alupol Packaging S.A.” W przypadku chęci uczestnictwa w naborach prowadzonych przez spółki grupy Alupol prosimy o umieszczenie oświadczenia: „Wyrażam zgodę na przekazywanie moich danych osobowych Alupol Packaging Kęty Sp. z o.o. w Kętach*, Alupol Films Sp. z o.o. w Oświęcimiu* - na potrzeby prowadzonych przez nie przyszłych rekrutacji.” *- możesz wskazać jedną lub obie spółki wg własnego uznania. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Administrator Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Alupol Packaging S.A. (43-109 Tychy, ul. Strefowa 4, tel. +48 32 324 57 00), jako pracodawca. Inspektor ochrony danych Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: • Alupol Packaging S.A., ul. Strefowa 4, 43-109 Tychy • e-mail: IOD_AP(at)grupakety.com Cel i podstawy przetwarzania Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Państwa dane osobowe będą przetwarzanie także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie5, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 1 Art. 22_1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.); 2 Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO); 3Art. 6 ust. 1 lit a RODO; 4Art. 6 ust. 1 lit a RODO; 5Art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Odbiorcy danych osobowych Odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być dostawcy: usług publikacji ogłoszeń o pracę, systemów do zarządzania rekrutacjami, usług IT takich jak hosting, systemów informatycznych oraz usług kadrowych. Okres przechowywania danych Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy. Prawa osób, których dane dotyczą Mają Państwo prawo do: 1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 4) prawo do usunięcia danych osobowych; 5) prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 6) prawo do przeniesienia danych (jeśli podstawą ich przetwarzania jest zgoda osoby, której dane dotyczą i przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany); 7) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa). Informacja o wymogu podania danych Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22_1 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim
Tychy 30+ kilka dni temu

BCUBE Sp. z o. o. Obecnie poszukuje osoby do pracy na stanowisko: Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim Twoje zadania: •nadzór nad poprawną dokumentacją transportową •kontakt z włoskimi Klientami firmy •tworzenie analiz i raportów Logistycznych •zarządzanie zamówieniami klienta: kontrola stanów magazynowych, wprowadzanie i potwierdzanie zamówień, nadzorowanie wysyłek •ustalenie statusów przepływu logistycznego w układzie worldwide •praca z żywym językiem włoskim Od kandydata oczekujemy: •posługiwania się językiem włoskim w stopniu dobrym (warunek konieczny) •mile widziana znajomość języka angielskiego •wykształcenia średniego •znajomości pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point) •dobrej organizacji pracy, samodzielności w działaniu, otwartości •gotowości do pracy stacjonarnej Co oferujemy naszym pracownikom •stabilne zatrudnienie w oparciu umowę o pracę •rozwój zawodowy •możliwość przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia oraz pakietu sportowego na preferencyjnych warunkach •możliwość dołączenia do pracowniczego programu kapitałowego (PPK). •miłą atmosferę pracy w sympatycznym zespole! Prosimy o uwzględnienie w dokumentach rekrutacyjnych poniższych zgód. Nie są one wymagane, bez nich jednak nie będziemy mogli wziąć pod uwagę Twoich uprawnień/umiejętności, a także zatrzymać Twojego CV dla potrzeby przyszłych rekrutacji. •Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji w BUCBE Sp. z o. o. •Wyrażam zgodę na potrzeby na potrzeby przyszłych rekrutacji w BCUBE Sp. z o. o.

PRACOWNIK BIUROWY TYCHY 3 - 4 TYS NA RĘKĘ/TYCHY
PRACOWNIK BIUROWY TYCHY 3 - 4 TYS NA RĘKĘ/TYCHY
Tychy 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą zajmującą się importem części do produkcji mebli. Poszukujemy kogoś z biegłą znajomością EXCEL, ze względu na dużą ilość tworzonych zestawień oraz cenników. OFERUJEMY: * Pracę w zgranym zespole od poniedziałku do piątku od 8 do 16 *Wygodny dojazd *Wspierających ludzi Jeśli jesteś zainteresowany/zainteresowana Wyślij CV pod @ lub Zadzwoń 573 - pokaż numer telefonu - Zapraszamy do współpracy

Kupiec / Specjalista ds. zakupów
Kupiec / Specjalista ds. zakupów
Tychy 30+ kilka dni temu

Rozpocznij z nami współpracę na stanowisku: Kupiec / Specjalista ds. zakupów miejsce pracy: Tychy Oczekiwania wobec kandydata - wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne), - znajomość oprogramowania MS Office, - znajomość przepisów celnych w zakresie procedur odpraw importowych, - znajomość zagadnień handlu zagranicznego, - znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1, - prawo jazdy kategorii B, - umiejętność organizacji własnej pracy, - umiejętność prowadzenia negocjacji, - konsekwencja w działaniu i odporność na stres, - komunikatywność, swoboda kontaktów. Zakres obowiązków kandydata - realizacja przyjętej strategii zakupowej, - optymalizacja kosztów, - pozyskiwanie surowców oraz materiałów pomocniczych zgodnie z istniejącymi potrzebami, - przygotowywanie zapytań ofertowych, - negocjowanie warunków handlowych z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi, - sporządzanie umów (zamówień) na zakup surowców oraz materiałów pomocniczych, - koordynacja prac związanych z realizowaniem umów, w tym uzyskiwanie potwierdzeń zamówień oraz ich weryfikacja pod względem merytorycznym, - rozliczanie faktur oraz dokonywanie dyspozycji płatniczych, - prowadzenie bieżącej korespondencji handlowej, - prowadzenie spraw dotyczących reklamacji surowców (postępowania reklamacyjne). Oferta firmy - wysoki standard pracy w firmie o stabilnej pozycji na rynku, - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - motywujący system wynagradzania, - bogaty pakiet benefitów i świadczeń socjalnych ( m.in. ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, program emerytalny, dofinansowanie do obozów i kolonii dla dzieci, wczasy pod gruszą, premia świąteczna). Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji z dopiskiem: „Kupiec / Specjalista ds. zakupów” adres e-mail: rekrutacja_ap(at)grupakety.com adres pocztowy: Alupol Packaging S.A., ul. Strefowa 4, 43-109 Tychy W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Alupol Packaging S.A. prosimy o umieszczenie oświadczenia: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Alupol Packaging S.A.” W przypadku chęci uczestnictwa w naborach prowadzonych przez spółki grupy Alupol prosimy o umieszczenie oświadczenia: „Wyrażam zgodę na przekazywanie moich danych osobowych Alupol Packaging Kęty Sp. z o.o. w Kętach*, Alupol Films Sp. z o.o. w Oświęcimiu* - na potrzeby prowadzonych przez nie przyszłych rekrutacji.” *- możesz wskazać jedną lub obie spółki wg własnego uznania. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Administrator Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Alupol Packaging S.A. (43-109 Tychy, ul. Strefowa 4, tel. +48 32 324 57 00), jako pracodawca. Inspektor ochrony danych Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: • Alupol Packaging S.A., ul. Strefowa 4, 43-109 Tychy • e-mail: IOD_AP(at)grupakety.com Cel i podstawy przetwarzania Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Państwa dane osobowe będą przetwarzanie także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie5, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 1 Art. 22_1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.); 2 Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO); 3Art. 6 ust. 1 lit a RODO; 4Art. 6 ust. 1 lit a RODO; 5Art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Odbiorcy danych osobowych Odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być dostawcy: usług publikacji ogłoszeń o pracę, systemów do zarządzania rekrutacjami, usług IT takich jak hosting, systemów informatycznych oraz usług kadrowych. Okres przechowywania danych Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy. Prawa osób, których dane dotyczą Mają Państwo prawo do: 1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 4) prawo do usunięcia danych osobowych; 5) prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 6) prawo do przeniesienia danych (jeśli podstawą ich przetwarzania jest zgoda osoby, której dane dotyczą i przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany); 7) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa). Informacja o wymogu podania danych Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22_1 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Filtr