Wszystkie ogłoszenia w kategorii Inne
Każdy z naszych produktów to zasługa wspólnej pracy całego zespołu Maspex, niezależnie od działu! Tutaj doceniamy każdego pracownika, dajemy spore możliwości rozwoju i zdobywania wiedzy, a przede wszystkim - tworzymy bardzo zgrany zespół.A Ty możesz tworzyć go razem z nami! Dołącz do dynamicznego zespołu technicznego jako praktykant/praktykantka ds. technicznych w Dziale Utrzymania Ruchu. Ta rola zapewni Ci nie tylko możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia, ale także uczestnictwo w projektach mających realny wpływ na efektywność operacyjną naszej firmy. To oferujemypłatne 2- lub 3-miesięczne praktyki w wakacje, podczas których rozwiniesz nie tylko wiedzę, ale także własne kompetencje,zatrudnienie na umowę zlecenie,elastyczny czas pracy (4-5 dni w tygodniu),rozwój pod okiem opiekuna, który będzie Twoim wsparciem,prawdziwe projekty, które pozwolą Ci poznać biznes od podszewki,poznanie najlepszych praktyk, narzędzi, nowych technologii oraz standardów funkcjonowania zespołu,możliwość uczestnictwa w zajęciach języka angielskiego,szkolenia, które rozwiną Twoje kompetencje miękkie,certyfikat ukończenia Programu Praktyk Letnich.możliwość kontynuowania współpracy dla zaangażowanych praktykantów. Aplikuj, jeżeliposiadasz status studenta,studiujesz kierunek techniczny (energetyka / elektronika/ automatyka / inżynieria produkcji / zarządzanie produkcją / mechanika i budowa maszyn),myślisz o pracy w przyszłości jako Inżynier ds. utrzymania ruchu lub jesteś ciekawy obowiązków na podobnym stanowisku,marzysz o efektywnym wykorzystaniu nadchodzących wakacji,chcesz działać i realizować swoje pomysły,nie jest Ci obcy pakiet MS Office,dbasz o najwyższą jakość pracy,Twoje cechy to komunikatywność, zaangażowanie i chęć do podejmowania nowych, samodzielnych wyzwań,jesteś otwarty/a na nowe wyzwania i chcesz zdobyć doświadczenie w dynamicznej branży FMCG.
W nowo otwierającym się warsztacie samochodowym w Tychach, poszukujemy pracownika na stanowisko Doradcy Serwisowego. Firma zajmuje się serwisem samochodów osobowych, dostawczych .Stale rozwija się, dbając o najwyższą jakość obsługi Klienta.Jeśli jesteś osobą pełną pasji, zaangażowania oraz wytrwale dążysz do wyznaczonych celów złóż aplikację. Chętnie poznamy Cię osobiście!Jakie będą Twoje zadania:Kompleksowa obsługa Klienta serwisu samochodowego umawianie Klientów, oferowanie produktów i aktywna sprzedaż usług serwisowych, kontakt z Klientem w zakresie zleceńOtwarcie zlecenia naprawy, kompletowanie niezbędnej dokumentacjiOględziny i przyjęcie pojazdu do serwisuKoordynowanie prac oraz opieka nad pojazdem KlientaDbanie o terminową realizację zleceń warsztatowychRozliczanie zleceń i wystawianie fakturBudowanie pozytywnego wizerunku markiCzego oczekujemy:Minimum roczne doświadczenie w pracy na stanowisku Doradcy SerwisowegoDoskonałej znajomości rynku motoryzacyjnegoWiedzy technicznej z zakresu budowy samochodów niezbędna do oceny robienia wycen dla klientówUmiejętności handlowychUmiejętności nawiązywania kontaktów, pracy w zespoleCzynnego prawa jazdy kat. BJako pracodawca oferujemy:Stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracęMożliwość rozwoju osobistegoPrace w zgrany młodym zespoleNiezbędne oraz dodatkowe narzędzia pracyAtrakcyjny system wynagrodzeńKontakt79*******07Tychy ul Skowronków 6
McDonald’s Tychy - praca do schrupania! Pracownik restauracji.PRACUJ Z NAMI!Chcesz pracować w miejscu uwielbianym przez ludzi? Dołącz do zgranej ekipy McDonald's! Dlaczego warto? McDonald's to jedna z najczęściej odwiedzanych restauracji na świecie, szerokie możliwości rozwoju, pewność zatrudnienia i niezwykła atmosfera. Aplikuj do McDonald's i przyrządzaj ludziom to, co lubią najbardziej!Miejsce pracy: Tychy ul. Towarowa 2cDlaczego warto?Umowa o pracęStawka początkowa 25,25 zł/h brutto, a po dwóch miesiącach 26,25 zł/h bruttoDodatki do wynagrodzenia: - [20%] stawki za pracę w godzinach nocnych 23:00-7:00Dodatek weekendowy plus 1 zł/h brutto za pracę w soboty, niedziele i święta 0,20zł/godz. dodatek za pranie odzieżyElastyczny grafik i możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzinZniżki na nasze produkty do wszystkich restauracji w PolsceAtrakcyjna oferta rabatowa na posiłki w czasie pracyCzego szukamy?chęci do pracyotwartości i komunikatywnościumiejętności pracy w zespole Pssst: Nie musisz mieć doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy!Co będziesz robić?przygotowywać burgery, desery i inne pysznościsprzedawać jekompletować i wydawać zamówieniadbać o porządekMasz smaka na tę ofertę? Aplikuj na www.praca.mcdonalds.pl lub wypełnij ulotkę rekrutacyjną w restauracji McDonald's Tychy ul. Towarowa 2c Pracuj z nami! Czekamy właśnie na Ciebie!
Klub Sportowy zaprasza do współpracy!Szukamy energicznych Wychowawców i Kierowników do organizacji półkolonii dla dzieci w Tychach .Wymagania: - Doświadczenie w pracy z dziećmi.- Kreatywność, energia i pozytywne nastawienie.- Umiejętność pracy w zespole.- Zaświadczenie o niekaralności i dokument potwierdzający brak przeciwwskazań do pracy z dziećmi.Oferujemy: - Pracę w przyjaznej atmosferze, bez korporacyjnej spiny.- Elastyczne godziny pracy (7:45-16:00, poniedziałek-piątek.- Atrakcyjne wynagrodzenie (Wychowawca: 1300 zł/5 dni, Kierownik: 1600 zł/5 dni).Zainteresowana?Wyślij swoje CV i krótkie uzasadnienie, dlaczego chciałbyś/chciałabyś dołączyć do naszego zespołu.Dołącz do nas !
Jako Doradca będziesz odpowiedzialny za obsługę klientów w salonie, a także za kontakty telefoniczne i mailowe. Dzięki tej pracy będziesz mógł wykazać się swoimi zdolnościami interpersonalnymi, przyjaznym podejściem do ludzi oraz doświadczeniem w sprzedaży. Przed Tobą ciekawe wyzwania, a wśród nich:możliwość dzielenia się swoim doświadczeniem i wiedzą podczas obsługi klienta,atrakcyjne sposób przedstawienia funkcjonalności i atutów mebli oraz możliwości aranżacyjnych,dopasowanie oferty do oczekiwań klienta,sprawna rejestracja oraz obsługa zamówień i płatności,współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy,kreowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego oraz dbanie o satysfakcję klientów.organizowanie sprawnej obsługi posprzedażnej klientów oraz magazynu,zapewnianie najwyższych standardów sprzedaży i obsługi klientów,przyjmowanie i wydawanie towaru - praca dla mężczyzn.OczekiwaniaJesteś odpowiednim kandydatem, jeżeli:jesteś zainteresowany pracą na cały etat,umiesz nawiązywać i budować dobre relacje z innymi,masz pozytywne nastawienie do ludzi, jesteś osobą efektywną w działaniu i dbasz o wysoki standard swojej pracy,chcesz się rozwijać i osiągać sukcesy w sprzedaży. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży i znajomość programu subiektO zaletach pracy z namiPraca w Black Red White to nie tylko wyzwania, ale i korzyści:zapewnimy Ci szeroki pakiet praktycznych szkoleń,będziesz mógł korzystać z oferty benefitów,troszczymy się o wysoki komfort pracy,poczujesz się pewnie dzięki wieloletniemu istnieniu i doświadczeniu firmy.ubezpieczenie grupowe PZU na atrakcyjnych warunkachwspólnie nie tylko pracujemy, ale dzielimy się doświadczeniamizniżki na firmowe produkty i usługiSALON MEBLOWY BLACK RED WHITE TYCHY UL.DĄBROWSKIEGO 95Branża meblowa dynamicznie się rozwija, tak aby spełniać oczekiwania coraz bardziej wymagających i świadomych klientów. Jeżeli jesteś gotowy na nowe wyzwania i poznanie ludzi, którzy lubią swoją pracę, to nie pozwól byśmy Ciebie przeoczyli! Cieszymy się, że to właśnie Ty czytasz ogłoszenie.W CV prosimy umieścić klauzulę : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r”.
Opis oferty pracyFundacja Internationaler Bund Polska poszukuje koordynatora/ki realizacji projektu/ów dotyczących usług asystenckich/opiekuńczych dla osób starszych/ z niepełnosprawnościami Miejsce pracy: TYCHY OPIS STANOWISKA Kompleksowa koordynacja i realizacja projektów zakresu usług asystenckich/opiekuńczych tym w szczególności: - koordynowanie pracy zespołu asystentów/opiekunów - prowadzenie kompletnej dokumentacji projektu zgodnie z zapisami programu - przygotowywanie materiałów informacyjnych, współpraca przy prowadzeniu mediów społecznościowych i strony internetowej projektu, - organizacja wydarzeń współpraca z mediami, partnerami, sponsorami; - obsługa infolinii kontaktowej z podopiecznymi i asystentami; - opieka merytoryczna nad projektem i prowadzenie rozliczeń finansowych; WYMAGANIA - Wykształcenie wyższe: magisterskie lub licencjackie - Doświadczenie w pracy o podobnym charakterze. - Dobra znajomość obsługi programu EXCEL (tworzenie zestawień, statystyk, baz danych i raportów) i innych narzędzi pakietu OFFICE - Empatia - Odpowiedzialność za powierzony zakres zadań. DODATKOWO PUNKTOWANE ● Doświadczenie w realizacji projektów asystenckich MRIPS/PFRON/EFS ● Doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych, współpracy z mediami; ● Doświadczenie w pracy z osobami ze specjalnymi potrzebami; OFERUJEMY ● umowę o pracę na czas określony (pełny etat lub część etatu) KONTAKT Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV do dnia 22.04.2024 na adres: @ Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty
Opis oferty pracyPoszukujemy osób na stanowisko Respondenta - Tajemniczego klienta w Tychach. Opis stanowiska: Państwa obowiązkiem będzie wykonywanie ankiet, a także dodatkowo wykonywanie zleceń w terenie w różnych lokalizacjach. Ponadto branie udziału w sondażach, głosowaniach oraz pisanie opinii na różne tematy. W pracy idealnie odnajdą się osoby o wszechstronnych zainteresowaniach, ale nie tylko. Nie wymagamy bowiem doświadczenia - to czego oczekujemy od kandydata, opiszemy niżej: Wymagamy: - kultura osobista, uczciwość, zaangażowanie - umiejętność korzystania z komputera - dyspozycyjność ok. 8-10 godzin tygodniowo Oferujemy: - elastyczny czas pracy, który można pogodzić z innymi zajęciami - pracę dodatkową, dorywczą - możliwość zdobycia nowych doświadczeń - atrakcyjną stawkę godzinową w ok. 27-28zł /h Zapraszamy do rekrutacji!
Kierowca - kurier ( kategoria B ) pierwsza zmiana od 07.00 ( poniedziałek , środa , piątek ) - wynagrodzenie 3.000 zł netto - umowa zlecenie Pracownik pralni - obsługa magla Druga zmiana od 17.00 ( poniedziałek , środa , piątek ) - wynagrodzenie 3.000 zł netto - umowa zlecenie
Opis oferty pracyTwój zakres obowiązków • Przygotowywanie ofert handlowych lub zapytań ofertowych • Przygotowywanie dokumentacji produkcyjnej wraz z przyjęciem zamówienia • Pozyskiwanie nowych oraz podtrzymywanie relacji z obecnymi Klientami firmy • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami • Przeprowadzanie negocjacji handlowych • Tworzenie protokołów sprzedaży • Realizacja planów sprzedażowych i przygotowywanie do przełożonego raportów z bieżących działań • Współpraca z dostawcami i kontrahentami • prace biurowe związane z prowadzeniem rejestrów sprzedaży, zestawień rozliczeń Nasze wymagania • Wykształcenie wyższe, techniczne • Dobra znajomość rysunku technicznego • Minimum 1-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku • dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint) • umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne, • determinacja w osiąganiu wyznaczonych celów i wysoka motywacja do pracy • umiejętność organizowania własnej pracy • samodzielne i aktywne podejście do powierzonych zadań • zdolność szybkiego uczenia się • kreatywność • pro-aktywność • dyspozycyjność • wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność i dynamizm w działaniu • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym • dodatkowym atutem będzie znajomość systemów klasy ERP • prawo jazdy kat. B To oferujemy • Możliwość szybkiego rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie technologiczno-produkcyjnej • możliwość osiągania bardzo atrakcyjnych zarobków • elastyczny czas pracy • wsparcie oraz współpracę z działem technicznym • stały rozwój i szkolenia • niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon) • możliwość realizacji własnych pomysłów mających wpływ na poprawę funkcjonowania naszej organizacji • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie, ubezpieczenia zdrowotnego • możliwą współpracę na zasadach samozatrudnienia, jak i umowy o pracę • w przypadku znajomości języków obcych możliwość obsługi i działania na rynkach zagranicznych • przyjazną atmosferę Benefity • dofinansowanie szkoleń i kursów • elastyczny czas pracy • kawa / herbata • parking dla pracowników O nas LaserTec S.A. w restrukturyzacji to nowoczesna firma technologiczno-produkcyjna – producent domowych i przemysłowych magazynów energii. To także firma świadcząca usługi w zakresie laserowego spawania, hartowania, napawania, cięcia 3D, spawania hybrydowego, a także dostawca zrobotyzowanych stanowisk do procesów laserowych.
Tworzymy międzynarodową firmę z sektora TSL z blisko 11-letnim doświadczeniem w branży transportu płynnych produktów spożywczych cysternami, jednocześnie plasując się w czołówce firm w Europie. Świadczymy usługi dla największych globalnych producentów spożywczych, wciąż poszerzając portfolio swoich klientów. Opieramy swój rozwój na trzech filarach – taborze, technologii i ludziach. Chcesz wyjść poza schemat? Dołącz do nas!W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:Młodszego Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem angielskimTwój zakres obowiązkówdbałość o właściwy przepływ informacji między klientami, a firmą (telefonicznie, mailowo)aktywna współpraca z zespołem (planowaniem, dyspozycją, administracją, oddziałami firmy)budowanie pozytywnego wizerunku i rozwijanie długoterminowych relacji z klientamirozwiązywanie bieżących problemów i łagodzenie sytuacji konfliktowychprzygotowywanie, kompletowanie, opracowanie i wprowadzanie danych do systemu informatycznegoNasze wymaganiaznajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikacjęłatwość nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmówwysoka kultura osobistaodporność na stresdoświadczenie w call center lub helpdesk będzie dodatkowym atutemznajomość dodatkowego języka będzie dodatkowym atutemOferujemy Cicodzienny kontakt z językiem w piśmie i mowiedwuskładnikowe wynagrodzenie w formie podstawy oraz comiesięcznej premiimożliwość rozwoju zawodowego i awansudofinansowanie do pakietu benefitów (prywatna opieka medyczna, pakiety sportowe, ubezpieczenie)niekorporacyjna atmosfera pracy w klimatycznym biurze w starym budynku Browaru Obywatelskiegospotkania integracyjneLiczymy na nawiązanie długoletniej współpracy. Praca w Krotrans Logistics to praca pełna wyzwań i możliwości rozwoju. Dołączając do naszego zespołu profesjonalistów i ludzi z pasją, masz możliwość zdobycia nie tylko cennego doświadczenia zawodowego, ale też nawiązać interesujące znajomości i kontakty na długie lata.Nie czekaj, aplikuj już teraz!Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Krotrans Logistics w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym."
Działająca od 25 lat firma ŚLĄSKIE CENTRUM MARIO CAR –autoryzowany serwis samochodów marki Peugeot , punkt sprzedaży samochodów wszystkich marek oraz centrum blacharsko-lakiernicze oraz NIERUCHOMOŚCI -CIS STREFA SP. Z O.O. SP.K. -świadcząca usługi z branży nieruchomości z siedzibą spółki zlokalizowanej w Tychach przy ul. Katowickiej 20 poszukuje osoby na stanowisko: KOORDYNATOR-MANAGER SPÓŁEKZakres obowiązków:nadzorowaniem firmowych operacjikoordynowanie prac wszystkich działów spółektworzenie strategii firmnadzorowaniem działania wewnętrznych procedurwsparcie w projektachustalanie strategii biznesowej spółek oraz dostarczanie CEO informacji na temat jej funkcjonowaniaustalanie i wdrażanie planów rozwoju firmy i wyznaczanie celów biznesowych, finansowych oraz wizerunkowychreprezentowanie Zarządu firmyWymagania:doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z zarządzaniem zróżnicowanymi zespołami ludzi i obszarami działania firmy
Instytut Urody Balsam w Tychach zatrudni do pracy stylistkę paznokci na 3/4 lub 1/2 etatu Mile widziana umiejętność stylizacji brwi oraz pedicureWięcej informacji pod numerami telefonu60*******39 lub 60*******18
invenio QD jest częścią międzynarodowej firmy inżynierskiej mającej swoje oddziały w Europie, Ameryce i Australii.Nasza firma zajmuje się usługami z zakresu kontroli jakości i napraw części samochodowych, inżynierią mechaniki i procesów wytwórczych oraz szkoleniami. Numer agencji zatrudnienia 17728.W chwili obecnej na potrzeby naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:Pracownik ds. celno-logistycznychMiejsce pracy: TychySymbol ref.: 2024/01/CL Zakres zadań:Taryfikacja materiałów, półproduktów i produktówSporządzanie długoterminowych deklaracji pochodzenia towaruPrzygotowanie deklaracji statycznych INTRASTATWspółpraca z agencjami celnymi w zakresie poprawności rozliczeń celno-podatkowych dla importu i eksportu i kontrola ich poprawnościWsparcie przy kontrolach, czynnościach sprawdzających z zakresu rozliczeń celno-podatkowych Wymagania:Wykształcenie wyższe =>kierunki: transport, logistyka, stosunki międzynarodowe, finanseMinimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane w firmie produkcyjnej)Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikacjęDobra znajomość pakietu Officeprawo jazdy kat. BWiedzy w zakresie celnego prawa unijnego i krajowegoZnajomość krajowego i zagranicznego rynku transportowego Możemy zaoferować:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (projekt na okres minimum 2 lata z opcją przedłużenia)Pracę na rzecz lidera z branży motoryzacyjnej, wyznaczającego światowe trendyNagrodę świątecznąMożliwość ubezpieczenia na zdrowie oraz na życieElastyczny czas pracyZapraszamy do aplikowania!Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej firmie, wejdź na:invenio.pl/grupa-invenio/Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.Spełniając obowiązek prawny w zakresie danych osobowych informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest invenio QD sp. z o.o. z siedzibą w Tychach przy ul. Fabrycznej 2, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000353362 (dalej zwaną także jako „Administrator”).Pełna treść obowiązku informacyjnego została zamieszczona pod adresem:invenio.pl/wp-content/uploads/2022/10/INFORMACJA-W-PRZEDMIOCIE-OCHRONY-DANYCH-OSOBOWYCH-invenio-QD.pdf
Firma Korba Sprzątanie i Ogrodnictwo Zatrudni Pracownika Gospodarczego (praca dodatkowa) Miasto : CiESZYN oraz TychyOd pon do pt. godziny pracy w okresie letnim 6.00-10.00 w okresie zimowym : 5.00- 9.00 Do obowiązkow bedzie należeć :Koszenie , grabienie , odśnieżanie posypywanie oraz inne prace porządkowe. Doświadczenie nie jest wymagane Tylko punktualność , chęc do pracy , rzetelność. Wiecej informacji pod numerem telefonu : 79*****70
Praca szuka człowiekaCo oferujemy? Pracę w dobrze rozwijającej się firmie (Łaziska Górne - BarberBox), na podstawie umowy (najlepiej pełen etat). Dobre zarobki (wszystkie szczegóły ustalamy indywidualnie)Aktywnie działamy w mediach społecznościowych (fb, ig). Jesteśmy również na booksy. Szukamy osoby, która przejmie część wypracowanej bazy klientów i będzie starać się ją rozbudowywać. Jesteś barberem ze stażem? - świetnie!A może Twój kurs barberski był całkiem niedawno? - Jeśli czujesz się na siłach to zapraszamy do naszego zespołu!Razem postaramy się podnosić kwalifikacje i dążyć do doskonałości. Czego oczekujemy? Twojego zaangażowania i radości z wykonywanej pracy. Mile widziane będzie Twoje doświadczenie w pracyJeden z naszych barberów niedługo się przeprowadza, dlatego zależy nam na tym, żeby nowa osoba przejęła jak najwięcej osób z jego bazy klientów. Nasz salon jest czynny w godzinach 8 - 20. Pracujemy zmianowo 8 - 16.00 i 12.00 - 20.00. Godziny pracy do indywidualnego ustalenia. Telefon do kontaktu 50*******06 - Piotr Zadzwoń, być może znajdziesz miejsce dla siebie!
Firma założona w 1992 roku przez Pana Stanisława Rosę, jest prężnie działającym przedsiębiorstwem i cenionym liderem w branży oświetleniowej. W zakładach o łącznej powierzchni użytkowej ponad 37 000 m2, zlokalizowanych w Tychach oraz w jednej spółce zagranicznej, Rosa zatrudnia ponad 350 osób.Tradycja, doświadczenie, solidność, definiują to, kim jesteśmy jako firma, jak pracujemy na co dzień oraz odpowiedzialność, jaką czujemy wobec naszych współpracowników, konsumentów oraz partnerów biznesowych.Mamy duże ambicje, aby rozwijać biznes i chcemy przyciągnąć właściwych ludzi - tych, którzy lubią to, co robią, rozwijają się na odpowiedzialnym poziomie i szukają możliwości rozwoju kariery.Aktualnie do naszej firmy poszukujemy osoby do wykonania katalogów reklamowych firmyPraca w biurze- godziny do ustalenia. Praca polega na delikatnym wyszlifowaniu, wyczyszczeniu, przyklejeniu właściwie oznaczonej naklejki na materiale reklamowych firmy i ułożenia próbek do katalogu firmy wg właściwego schematu.Miejsce pracy: Tychy, ul. Towarowa 13Jeżeli masz pytania, zadzwoń do naszego działu kadr pod nr 32 738 89 61Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Zpso „Rosa" Sp. z o.o. zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje Cv w naszej bazie, umieść dodatkowo w Cv następującą zgodę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zpso „Rosa” Sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami.Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
Agencja ochrony zatrudni emerytowanego strażaka PSP lub OSP lub inspektor ppoż na obiekt przemysłowy w Tychach.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 0d 6 do 14.W razie zainteresowania prosimy o kontakt pod numerem 50*****75 poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 15.Poszukujemy strażaków z okolic: Imielin, Lędziny, Bieruń, Kobiór, Wyry, Mikołów, Gostyń, Czułów, Pszczyna , Chełm Śląski."
Opis oferty pracyPRACA DODATKOWA kierowca dostawca z własnym samochodem ( kawiarnia ) Praca w Tychach 2 razy w tygodniu od poniedziałku do niedzieli. Zamówienia na telefon w godzinach 9:00-20:00 Od 200 zł za dzień. Kontakt: 51*******36
Zatrudnię osoby do pracy pod ziemią - praca przy obsłudze przenośników taśmowychMiejsce pracy: KWK BudrykWymagamy:doświadczenia w pracy pod ziemią min. miesiącdyspozycyjnościchęci do pracyzaangażowania w powierzone obowiązkiOferujemy :premie miesięcznepremie kwartalnebony żywieniowe w kwocie 50 zł za zjazdumowę o pracęodzież robocząszkoleniaProszę o wysłanie CV za pośrednictwem OLX lub kontakt telefoniczny od 7 do 15tel. 5 7 4 - 7 0 3 - 0 8 8do zgłoszenia prosimy dodać klauzule RODOWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Firma Meume Design poszukuje pracownika produkcji + obsługa lasera CNC.Opis stanowiska:- obsługa lasera CNC - obsługa komputera i znajomość programów do obsługi maszyn CNC , oraz Corel Draw - obróbka detali z tworzyw sztucznych- kontrola jakości obrabianych detali- przygotowywanie maszyn do pracy zgodnie ze specyfikacją techniczną- uruchamianie, kontrolowanie przebiegu obróbki - dbałość i konserwacja użytkowanej maszyny-Przygotowanie plików na komputerze w programie Corel, do wycinania laserowego. -Przygotowywanie, oraz montowanie taśm ledowych w wyciętych elementach z tworzywa sztucznego. -Pakowanie zamówień klientów.Wymagane umiejętności:Znajomość programu CorelPrzygotowywanie, lutowanie taśm ledowych.Mile widziane doświadczenie z maszynami CNC
WitamMiejsce pracy do którego szukamy współpracownika/pracownika to biuro projektowe w branży elektroenergetycznej. Zajmujemy się projektowaniem łatwiejszych i trudniejszych zagadnień związanych z "prądem". Jak to w biurze bywa przygotowujemy opracowania np. w libreoffice, skanujemy dokumenty do pdf i nagrywamy je na nośniki pamięci. Mailem lub przez www wysyłamy pisma, wnioski lub zamówienia, chociaż w urzędach cały czas bardzo lubią listy, zwłaszcza te polecone. Terminów pilnuje nam grafik w Thunderbird lub calc/excel a gdy trzeba się przypomnieć to po prostu dzwonimy lub wysyłamy maila.Jeżeli po przeczytaniu tych kilku zdań rozumiesz że możemy nawiązać współpracę to napisz lub zadzwoń.W związku z nowymi projektami w branży elektroenergetycznej poszukujemy: Specjalisty ds. uzgodnień.Zadaniaprowadzenie uzgodnień terenowych z kontrahentami prywatnymi,prowadzenie uzgodnień terenowych z jednostkami samorządu terytorialnego,wykonywanie wizji lokalnych,przygotowywanie notatek służbowych, itp.Wymagania:wykształcenie min. średnie, w trakcie studiów,komunikatywność,znajomość pakietu MS Office,dobra organizacja pracy,prawo jazdy kat. B,sumienna realizacja powierzonych zadań,doświadczenie na podobnym stanowisku (firma projektowa lub jednostka samorządu terytorialnego) będzie mile widziana,Osoby bez doświadczenia - przyuczymy.Oferujemy:realizacja projektów w branży elektrycznej i elektroenergetycznej,możliwość rozwoju zawodowego.samochód i telefon służbowyRejon pracy:Realizujemy zadania na terenie Aglomeracji Śląskiej
Specjalista ds. BHPOpis stanowiska pracySkills4u jest firmą świadczącą usługi w zakresie bhp, p.poż oraz ochrony środowiska. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko specjalisty ds. BHP.Zakres obowiązków:pełnienie zakresu działań służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 02.09.1997 r. w sprawie służby BHP,przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP,współpraca z osobami kierującymi pracownikami w celu usuwania zagrożeń, wypadkowych, szkodliwości zawodowej oraz uchybień w zakresie BHP,udział w szacowaniu ryzyka zawodowego na stanowisku pracy,opracowanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy,udział w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,prowadzenie szkoleń z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracyudział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków, a także kontrola realizacji tych wniosków.Wymagania:wykształcenie kierunkowe w zakresie BHP,prawo jazdy kategorii B,praktyczna znajomość przepisów BHPdoskonałe rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne,dobra znajomość pakietu MS Office.Oferujemy:umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie zależne od poziomu doświadczenia,częściową pracę zdalną,możliwość rozwoju w różnych branżach.
Piekarnia-Ciastkarnia „KŁOS” to jedna z największych i najprężniej rozwijających się nowoczesnych piekarni w województwie śląskim.Piekarnia-Ciastkarnia „KŁOS” jest firmą rzemieślniczą o charakterze rodzinnym, która nieprzerwanie od 1990 roku tworzy markę, dbając o najwyższą jakość produktów i zadowolenie Klientów.Więcej informacji o firmie na stronie www.piekarniaklos.plAktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracowników na stanowisko:SPRZĄTACZKAMiejsce pracy: Piekarnia Kłos Tychy , ul. Dmowskiego 18Numer referencyjny: SPRZĄTACZKAWymiar etatu: 1/2MILE WIDZIANE ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCINasze oczekiwania:posiadanie aktualnej książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych (SANEPID)sumienne wykonywanie powierzonych obowiązkówchęci do pracyWarunki pracy:elastyczny grafik pracyprzejrzysty harmonogram zadań do wykonaniaOferujemy:umowę o pracękartę zniżkową na nasze produktymożliwość skorzystania z pakietu medycznego oraz ubezpieczenia grupowego na korzystnych warunkachZastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.”Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej zwane RODO), informujemy, że:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest KŁOS Piekarnia Rodzinna sp. z o.o., 40-664 Katowice, ul. Kostki Napierskiego 43, TEL. 328 - pokaż numer telefonu - zwany dalej „Administratorem”.Kontakt z Pełnomocnikiem Ochrony Danych: tel. 328 - pokaż numer telefonu -Pani/Pana dane osobowe podane do procesu rekrutacyjnego będą przetwarzane na jego potrzeby zgodnie z art. 221 Kodeksu Pracy oraz 6 ust. 1 lit. c i f.Dane z procesów rekrutacyjnych przetwarzane będą do 6 miesięcy od zakończenia danego procesu.Przysługują Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do uzyskania kopii danych.Informujemy, że Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również nie będą wykorzystywane do profilowania. Podanie danych jest dobrowolne, ale ich niepodanie będzie związane z brakiem możliwości udziału w procesach rekrutacyjnych
Stanowisko: sprzedawca oświetleniaLokalizacja: Galeria Świateł EL-BIS, Tychy ul. Sikorskiego 72Firma: Jesteśmy największym na Południu Polski stacjonarnym salonem oświetleniowym- na powierzchni 600 m2, w klimatyzowanym i zaprojektowanym ze smakiem wnętrzu prezentujemy ekspozycję ponad 2500 lamp. Od 13 lat fachowo i skutecznie dobieramy naszym klientom oświetlenie i osprzęt typu gniazdka i włączniki. Równolegle prowadzimy sprzedaż internetową opraw oświetleniowych. Dołącz do naszego zespołu, jeśli jesteś osobą angażującą się, odpowiedzialną i entuzjastyczną.Obowiązki:Doradztwo klientom w wyborze odpowiednich rozwiązań oświetleniowych- aktywna sprzedaż.Przygotowywanie ofert z uwzględnieniem potrzeb klienta.Aranżacja, wykonywanie i dbanie o atrakcyjną ekspozycję oświetlenia w salonie.Współpraca z architektami i elektroinstalatorami.Współpraca z dostawcami i monitorowanie trendów w branży.Obsługa sklepów internetowych- aktualizacja bazy produktów, realizacja sprzedaży, spakowanie zamówienia.Obsługa systemu handlowo-magazynowego, kasy fiskalnej, terminala kart płatniczych.Utrzymywanie porządku na powierzchni sprzedaży i zaplecza.Wymagania:Umiejętności komunikacyjne i zdolność do budowania pozytywnych relacji z klientami.Kreatywność i zdolność do pracy w zespole, uzgadnianie grafików pracy i podział zadań.Pozytywne nastawienie oraz chęć do nauki.Praca w systemie 8 godzinnym (poniedziałek – piątek w godz. 9:00-17:00 i 12:00-20:00, sobota 9:00-17:00)Znajomość obsługi komputera.Mile widziane ukończone szkolenia sprzedażowe oraz doświadczenie w branży oświetleniowej i/lub sprzedaży internetowej. Oferujemy:Wynagrodzenie w formie podstawa plus premia.Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie.Przyjazną atmosferę pracy w zespole fachowców.Rabaty na produkty oferowane przez Galerię Świateł "EL-BIS".Praca w firmie rodzinnej.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres email.Galeria Świateł "EL-BIS" to miejsce, gdzie pasja do designu łączy się z profesjonalizmem. Dołącz do nas i wspólnie twórzmy wyjątkowe przestrzenie świetlne!
Mamy do zaoferowania: » Umowę o pracę,» Stabilny system wynagradzania: płacę podstawową, premię,» Wynagrodzenie zawsze na czas,» Możliwość zakupu asortymentu sklepu na własny użytek z wysokim rabatem,» Gwarancję stabilnego zatrudnienia,» Profesjonalne narzędzia pracy,» Darmowy Program Prywatnej Opieki Zdrowotnej LUX MED dla Ciebie, a dla Twojej Rodziny w niskiej cenie. LUX MED to kompleksowa opieka medyczna, opierająca się na ponad 1600 placówek własnych i partnerskich;» Karty Multisport, dostęp do kart Multisport uprawniających do ćwiczeń w największej bazie obiektów sportowych w Polsce (4000 obiektów sportowych siłownie, baseny itp. w 650 miastach Polski) na preferowanych warunkach,» PPK, Pracownicze Plany Kapitałowe, co miesiąc wpłacamy składki na indywidualne konta pracowników,» Program szkoleń produktowych i sprzedażowych, które pozwolą na uzyskanie szybkiej samodzielności i pomogą w realizacji zadań sprzedażowych,» Imprezy integracyjne, które pozwolą Ci szybko poznać naszych pracowników i partnerów handlowych,» Pracę w zespole fachowców i specjalistów, dającą wiele satysfakcji motywującą do ciągłego rozwoju i osiągania coraz lepszych wyników,» Szansę rozwoju zawodowego u lidera w swojej branży na rynku w Polsce,» Osobom ambitnym i zaangażowanym, chcącym coś zmienić w swoim życiu, możliwość awansu i rozwoju zawodowego. Czego szukamy w kandydatach: » Zorientowanie na samodzielne osiąganie wyznaczonych celów» Kreatywności i odpowiedzialności» Łatwości nawiązywania kontaktów szczycimy się tym, że utrzymujemy dobre relacje z naszymi klientami i chcemy podtrzymywać tę tradycję,» Umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, umiejętność skutecznego prowadzenia rozmów,» Komputer nie może być Ci obcy, pracujemy poczcie Outlook i dedykowanych programach,» Przynajmniej dobra znajomość programów Excel i Word,» Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dużym dodatkowym atutem,» Prawo jazdy kat. B. Czym będziesz się zajmował: » Zbudowanie bazy Architektów/Projektantów wnętrz,» Opieka nad Architektami, Projektantami i Deweloperami,» Zbudowanie i prowadzenie kalendarza imprez branżowych,» Aktywny udział w spotkaniach,» Raportowanie swoich działań» Podpisywanie umów prowizyjnych i rozliczanie ich,» Prowadzenie aktywnej komunikacji
Nasza firma świadcząca usługi z zarządzania BHP na dużych projektach inwestycyjnych i remontowych w związku z ciągłym rozwojem obecnie poszukuje: INSPEKTORA BHP/ SPECJALISTĘ DS. BHP Nr ref: 05/06/2023 TYCHY Miejsce pracy: TYCHY Wymagania: 1. Ukończone studia BHP, Technikum BHP 2. Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu- od 8 do 10 godzin 3. Znajomość przepisów BHP z zakresu budownictwa 4. Komunikatywność 5. Gotowość podjęcia zlecenia od zaraz. 6. Bardzo dobra organizacja pracy 7. Biegła obsługa pakietu MS Office Opis Stanowiska: 1. Prowadzenie kontroli na terenie placu budowy. 2. Sporządzanie dokumentacji. 3. Wykonywanie zadań służby BHP 4. Współpraca z kierownictwem budowy i służbą BHP 5. Raportowanie Oferujemy: 1. Umowa zlecenie, B2B – kontrakt od 1 lipca do 31 lipca 2023 2. Możliwość rozwoju zawodowego w branży BHP 3. Wsparcie merytoryczne i praktyczne przez naszych specjalistów 4. Wewnętrzne procedury i druki NA ADRES E-MAIL @ Z dopiskiem: Nr ref: 05/06/2023 TYCHY „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Dla jednego z naszych klientów, firmy logistycznej z kapitałem japońskim poszukujmy osoby na stanowisko: Specjalisty ds. Zakupów z językiem czeskim Miejsce pracy: Tychy Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych i prowadzenie bazy danych partnerów biznesowych (przewoźników), określanie i weryfikowanie kosztów organizacji transportów międzynarodowych (FTL), obsługę przetargów i aktualnych zapytań tenderowych naszych klientów, aktywne poszukiwanie możliwości optymalizacji kosztów realizowanych usług, wsparcie zespołu spedycji międzynarodowej, Wymagania: bardzo dobrej znajomości języków angielskiego i czeskiego (warunek konieczny), dobrej znajomości rynku transportu międzynarodowego (FTL), ze szczególnym uwzględnieniem wiedzy o przewoźnikach i kosztach, znajomości pakietu MS Office, prawa jazdy kat. B Oferujemy: stabilne zatrudnienie, praca w międzynarodowym środowisku, możliwość rozwoju *Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez Coberon Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Iwonickiej 37, 00-924 Warszawa, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z Coberon Sp. z o.o. oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."
Witaj! Szukamy osób do prostej pracy zdalnej, wykonywanej przez internet. Potrzebna osoba do prostej pracy dla każdego, która: - Zna podstawową obsługę komputera / smartfona - Nie boi się nowych wyzwań - Swobodnie porusza się po internecie Brak sztywnych godzin, pracujesz ile chcesz i kiedy chcesz. Nie ma żadnych limitów ani wymagań określonych wyników. Dostajesz wynagrodzenie zależne tylko od włożonego zaangażowania. Nie musisz rezygnować ze swoich dotychczasowych zajęć, ponieważ można traktować to zajęcie jako dodatek do głównych zarobków. Jednak z czasem ta praca może stać się głównym źródłem utrzymania. Będziesz współpracować z Polską firmą, która istnieje już od 17 lat na rynku. Wymagania: - Ukończone 18 lat (posiadany dowód) - Obsługa komputera i obeznanie z internetem w stopniu podstawowym - praca zajmuje 1-2 godziny dziennie Oferujemy: - Wynagrodzenie 3500-7500 miesięcznie i więcej. (zależy od ilości czasu jaką dysponujesz) - 1000 zł już w pierwszym tygodniu pracy - Pomoc na każdym etapie współpracy Zapraszamy serdecznie :))
Poszukujemy osób z orzeczoną niepełnosprawnością na stanowisko : PRACOWNIK SKLEPU - TYCHY Zakres obowiązków: - dbanie o porządek na sklepie - eksponowanie towaru na półkach - pomaganie klientom w odnajdywaniu asortymentu Oferujemy: - Umowę o pracę - Stabilną pracę - 3500zł brutto - Rabat dla pracowników w wysokości 15% na wszystkie produkty. - Bezpłatna opieka medyczna. - Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego. - Miła atmosfera pracy Wymagania: -Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - Wykształcenie na poziomie co najmniej średnim - Zapał i chęci do pracy - Ukierunkowanie na klienta - Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
O nas Działamy w branży transportu międzynarodowego. Potrzeba rekrutacji wynika z dynamicznego rozwoju. Oferujemy • wysokie wynagrodzenie • stabilne miejsce pracy • przekazanie wiedzy i umiejętności Obowiązki Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/-a za: • przekazywanie zleceń transportowych • dbanie o relacje z klientami • współpraca z partnerami biznesowymi • dbanie o wysoką jakość usług transportowych i ich terminowość • nadzór nad prawidłowym wykonaniem zleceń przez przewoźników • raportowanie Wymagania Przy podjęciu pracy pomocne będzie: • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym ( warunek konieczny) • mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku dyspozytora/spedytora międzynarodowego • umiejętności organizacji pracy własnej, oraz samodzielnego podejmowania decyzji • działanie pod presją czasu • odpowiedzialność i zaangażowanie
SPM Poland Sp. z o. o. (Grupa BCUBE) Obecnie poszukuje osoby do pracy na stanowisko: Ustawiacz Twoje zadania: • Wykonywanie oraz kierowanie pracami manewrowymi na bocznicy kolejowej • Uczestnictwo w wykonywaniu czynności zdawczo-odbiorczych • Wykonywanie czynności spedycyjnych przy wagonach odstawionych na bocznicach Od kandydata oczekujemy: • Świadectwa kwalifikacyjnego na stanowisko ustawiacza, • Stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zawodu • Odporność na stres, samodzielność, umiejętność logicznego myślenia • Mile widziane uprawnienia rewidenta, i / lub dróżnika obchodowego Co oferujemy naszym pracownikom • stabilne zatrudnienie w oparciu umowę o pracę • rozwój zawodowy • możliwość przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia oraz pakietu sportowego na preferencyjnych warunkach • możliwość dołączenia do pracowniczego programu kapitałowego (PPK). • miłą atmosferę pracy w sympatycznym zespole! Prosimy o uwzględnienie w dokumentach rekrutacyjnych poniższych zgód. Nie są one wymagane, bez nich jednak nie będziemy mogli wziąć pod uwagę Twoich uprawnień/umiejętności, a także zatrzymać Twojego CV dla potrzeby przyszłych rekrutacji. • Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji w SPM Poland Sp. z o. o. • Wyrażam zgodę na potrzeby na potrzeby przyszłych rekrutacji w SPM Poland Sp. z o. o.
Poszukujemy osób chętnych do przystąpienia do Projektu ze środków PEFRON "Postaw na Pracę". Projekt ma na celu podniesienie zdolności do zatrudnienia, wprowadzenie na rynek pracy oraz wsparcie w utrzymaniu zatrudnienia grupy osób z niepełnosprawnościami w wieku aktywności zawodowe. Musisz tylko mieć: • orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), • chęci i gotowość do pracy Oferowane formy wsparcia • Konsultacje indywidualne (doradca zawodowy, psycholog, psychoterapeuta, prawnik); • Warsztaty Umiejętności Zawodowych i Społecznych; • Warsztaty z zarządzania finansami; • Szkolenia e-learningowe; • Szkolenia zewnętrzne zawodowe; • Praktyki oraz staże zawodowe; • Job crafting; • Wsparcie trenera pracy. DBAMY, BY NASZE PROCESY REKRUTACJI BYŁY DOSTĘPNE! Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką lub uzupełniając odpowiednie pola w formularzu rekrutacyjnym. ZAPRASZAMY DO KONTAKTU: • Tel: ***-***-*** • e-mail ma************j@a**************.pl
Zakres obowiązków: • analiza dokumentacji przetargowej (SIWZ, PFU itp.) • kontrola i analiza sporządzanych kosztorysów • wysyłanie zapytań ofertowych • koordynowanie prac zespołu kosztorysantów na etapie przygotowania oferty • udział w negocjacjach handlowych • analiza techniczna dokumentacji w zakresie składanych ofert Wymagania: • wykształcenie wyższe techniczne - budowlane lub podobne • min. 3 letnie doświadczenie w przygotowywaniu ofert • znajomość rynku firm budowlanych, instalacyjnych itp. • sprawna obsługa pakietu MS Office oraz Norma • mile widziane doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi Oferujemy: • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • atrakcyjne wynagrodzenie • niezbędne narzędzia pracy • możliwość rozwoju zawodowego • możliwość odbycia szkoleń w celu podniesienia kwalifikacji zawodowych
Poszukuję do współpracy na stałe - florystkę, chcę otworzyć kwiaciarnię - pracownię florystyczną, w perspektywie również obsługa ślubów. Mam wiele innowacyjnych pomysłów. Chodzi mi o to by zarabiać i wprowadzać na rynek florystyczny ciekawe produkty i usługi poprzez działania w mojej kwiaciarni - pracowni. Lokalizacja Tychy. Poszukuję osoby, która chciałaby realizować pomysły florystyczne, w nowym, ciekawym wydaniu. Poszukuję osoby, która chciałaby wspólnie rozpocząć prowadzenie działalności florystycznej. Zainteresowane osoby proszę o kontakt. Ania tel. od poniedziałku do niedzieli 571 - pokaż numer telefonu -