Sortowanie:
Znaleziony: 6 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center w Tychy
Doradca Klienta - Nowy Elektromarket
Doradca Klienta - Nowy Elektromarket
nowe Tychy 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla lidera branży RTV/AGD/IT poszukujemy: Doradcy Klienta Dołącz do nas i zostań Expertem Zakres obowiązków - dobór produktów do potrzeb klientów - zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych - prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami - przyjmowanie dostaw - ekspozycja towarów - dbanie o ład i porządek w elektromarkecie Wymagania - komunikatywności i umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby klientów - orientacji na osiąganie celów sprzedażowych - dążenia do podnoszenia wiedzy i kompetencji - doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem Oferujemy - średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: o ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej 9 tys. zł o ponad 20% zarabia 7 – 8 tys. zł sam/a zdecydujesz, w której grupie będziesz! - promesę, czyli gwarancję premii przez pierwsze 3 mc (masz spokojną głowę do wdrożenia w obowiązki) - umowę o pracę bez okresu próbnego - kartę MultiSport z dofinansowaniem - prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem (także dla Twojej rodziny) - ubezpieczenie na życie dla Ciebie i bliskich - zniżki na zakupu w naszych elektromarketach - Program Poleceń Pracowników (do 2000 zł za osobę) bony i premie świąteczne - nagrody jubileuszowe - szansę na awans - wsparcie fundacji Mediaexpert „Włącz się” - kontakt z najnowszą technologią - szkolenia produktowe i sprzedażowe

Doradcy/Doradczyni klienta
Doradcy/Doradczyni klienta
Tychy 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej) Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Doradcy/Doradczyni klienta (Tychy/ ŚLĄSKIE) Wymagania: zorientowanie na obsługę Klienta i zaangażowanie wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne umiejętność pracy indywidualnej i w zespole mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku Oferujemy: pracę u lidera w branży atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia zawodowego pracę bez okresu próbnego szkolenia i rozwój - nauczymy Cię wszystkiego wspaniałą atmosferę pracy najlepsze benefity pozapłacowe Benefity: ubezpieczenie na życie prywatna opieka medyczna dofinansowanie karty sportowej dofinansowanie do wypoczynku Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych szkolenia i rozwój program emerytalny IKZE

Zastępca Kierownika New Balance
Zastępca Kierownika New Balance
Tychy 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma New Balance jako jedna z najstarszych sportowych marek na świecie, której korzenie sięgają 1906 roku, w związku z dynamicznym rozwojem na rynku polskim - rozpoczęła proces rekrutacji na stanowisko Zastępca Kierownika Miejsce pracy: Tychy Szukamy osób, które: Posiadają doświadczenie zarządzania Sklepem i Personelem Aktywnie budują Zespoły Sprzedażowe Są nastawione na realizację celów biznesowych Posiadają zdolności przywódcze, entuzjazm oraz wysokie standardy obsługi Klienta Są dyspozycyjne i zaangażowane w wykonywaną pracę Znają pakiet Office oraz z łatwością poruszają się w środowisku internetowym Są ambitne i otwarte na zmiany Posiadają doświadczenie w Visual Merchandisingu – jako dodatkowy atut Twoim zadaniem będzie: Zarządzanie podległym Zespołem Kompleksowa organizacja pracy Sklepu Aktywna obsługa Klienta zgodnie ze standardami Firmy Realizacja planów sprzedażowych Analiza raportów sprzedażowych Wykonywanie zadań związanych z funkcjonowaniem Salonu Dołączając do nas otrzymasz: Umowę o pracę oraz stabilne zatrudnienie Pracę w dynamicznie rozwijającej się Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Ciekawą i rozwojową pracę w młodym, energicznym Zespole Pakiet szkoleń Możliwość rozwoju zawodowego Odzież i obuwie pracownicze, zniżki pracownicze, kartę Multisport Atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do realizacji założonych celów Prywatną opiekę medyczną Prosimy Kandydatów o nadsyłanie aplikacji na adres: @ Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami. Jeśli nie skontaktujemy się z Tobą, będzie to oznaczać, iż nie zakwalifikowano Cię do kolejnego etapu rekrutacji. Twoja aplikacja oraz wszystkie informacje wysłane przez Ciebie zostaną bezpowrotnie usunięte. Administratorem danych osobowych jest New Balance Poland Sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie dla celu jakim jest przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w New Balance Poland Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane nie będą powierzane innym odbiorcom. Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji. Jeżeli chcesz nam umożliwić zapoznanie się z Twoim CV, prosimy o zawarcie w wiadomości poniższej klauzuli. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez New Balance Poland Sp. z o.o. na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.”.

Customer Service Specialist/ Specjalista ds obsługi klienta
Customer Service Specialist/ Specjalista ds obsługi klienta
Tychy 30+ kilka dni temu

Dla naszego międzynarodowego klienta z branży produkcyjnej (koncern technologiczny) poszukujemy osoby na stanowisko: Customer Service Specialist/ Specjalista ds obsługi klienta Miejsce pracy: Tychy Zakres obowiązków: • Budowanie i utrzymywanie jak najlepszych relacji z klientami • Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami • Sporządzanie ofert, negocjacji z klientami • Ścisła współpraca z Sales Managerami oraz innymi działami m.in działem planowania, logistyki, produkcji , księgowości w celu realizacji strategii i osiągania założonych celów • Aktualizacja i weryfikacja zamówień • Kontrola przebiegu przygotowania materiału wejściowego oraz produkcji i wysyłki • Koordynacja procesu reklamacji (przyjęcie reklamacji, zlecenie do zaopiniowania do działu jakości, decyzja o przyjęciu reklamacji, zlecenie wystawienia faktury korygującej do księgowości) • Praca na systemie SAP Wymagania: • minimum roczne doświadczenia w pracy w obsłudze klienta • wykształcenie wyższe • dobra znajomość języka angielskiego • umiejętność współpracy z klientami i innymi departamentami w firmie • wysoka komunikatywność • bardzo dobra organizacja pracy • znajomość SAP – mile widziana Firma oferuje: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie • możliwość rozwoju w strukturach firmy • przyjazną atmosferę w pracy • elastyczny czas pracy, a także krótsze piątki • pakiet benefitów (m.in. prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, program sportowy) • dofinansowanie do dojazdów

Pracownik działu call center, wysokie zarobki!
Pracownik działu call center, wysokie zarobki!
Tychy 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska pracy Praca polega na oferowaniu publikacji książkowych w formie sprzedaży telefonicznej i utrzymywaniu stałego telefonicznego kontaktu z klientami. Oferujemy: Pełnoetatowe zatrudnienie w systemie jednozmianowym (Pn – Pt 8:00 – 16:00) Wysokie wynagrodzenie plus atrakcyjny system premiowania Nagrody miesięczne, kwartalne, frekwencyjne Gwarancja wieloletniego stabilnego zatrudnienia Wsparcie sprzedażowe (własna baza klientów) Rodzinną atmosferę Rozbudowana opieka medyczna (ubezpieczenie dodatkowe) Wymagania: Pozytywne nastawienie i zaangażowanie w wykonywaną pracę Dobra dykcja i miły głos komunikatywna znajomość języka polskiego Doświadczenie w aktywnej sprzedaży pośredniej lub bezpośredniej Prezentacja firmy Jesteśmy stabilną firmą z wieloletnią tradycją, świadczącą usługi z zakresu telefonicznej sprzedaży książek. Od przyszłego pracownika oczekujemy przede wszystkim odpowiedzialności, wytrwałości i optymistycznego nastawienia do życia. Jeśli szukasz legalnej, uczciwej, stałej pracy oferującej godziwe wynagrodzenie to trafiłeś na właściwego partnera. Jako pracownik naszej firmy zostaniesz zatrudniony na umowę o pracę z gwarantowanym wynagrodzeniem. Umowa obejmuje pełne ubezpieczenie społeczne. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail wskazany w ogłoszeniu. Uprzejmie informujemy, iż będziemy się kontaktować wyłącznie z osobami spełniającymi kryteria.

Specjalista ds. Sprzedaży w nowym salonie łazienek
Specjalista ds. Sprzedaży w nowym salonie łazienek
Tychy 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków - zgodne z wymaganiami Nasze wymagania - doświadczenie w handlu (doświadczenie w branży będzie dodatkowym atutem), - wysoka motywacja do pracy, - zaangażowanie i otwartość na zmiany, - umiejętność szybkiego uczenia się, - wykształcenie min. średnie, - dobra organizacja pracy, - komunikatywność, - umiejętność pracy w zespole, - rzetelność, - skrupulatność, - pozytywne nastawienie, - obsługa komputera. To oferujemy - pracę w przyjaznej atmosferze, - atrakcyjne wynagrodzenie, - stabilność zatrudnienia, - możliwość rozwoju zawodowego, - odpowiednie narzędzia pracy, - szkolenia stanowiskowe, - pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Benefity - dofinansowanie szkoleń i kursów - ubezpieczenie na życie - zniżki na firmowe produkty i usługi - preferencyjne pożyczki - kawa / herbata - napoje - inicjatywy dobroczynne MULTI-FORM II Sp. z o.o. W salonach Multi Design kochamy piękne wnętrza, wysokiej jakości produkty i trwałe materiały. Wierzymy, że każdy, kto kieruje się ideą tworzenia pięknej, dobrze zaprojektowanej przestrzeni odnajdzie w naszych salonach najlepsze materiały wykończeniowe dla siebie. Na naszą ofertę składa się wiele niecodziennych i nietuzinkowych produktów, wykonanych z wysokiej jakości surowców, pięknie zaprojektowanych i solidnie wykonanych. Marka Multi Design jest własnością Multi-Form Sp. z o.o. - firmy o ugruntowanej pozycji na rynku w branży artykułów wykończenia wnętrz, istniejącej na rynku od 27 lat. CV ze zdjęciem prosimy przesyłać poprzez przycisk aplikowania. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Aplikacje bez dopisanej klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych nie będą rozpatrywane.

Filtr