Sortowanie:
Znaleziony: 644 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Warszawa
Specjalista ds. Operacji Lotniczej - 3/4 etatu_WAW
Specjalista ds. Operacji Lotniczej - 3/4 etatu_WAW
nowe Warszawa dzisiaj

UPS POLSKA Sp. Z o.o. oferuje pracę ma stanowisku:                                                             Specjalista ds. Operacji Lotniczej; wymiar etatu 3/4                                           praca w godzinach: 16:00-22:00,                                       miejsce pracy: Warszawa - Lotnisko Główne zadania:Dbanie o poprawną realizację operacji lotniczej importowej, eksportowej, tranzytowejNadzorowanie pracy podwykonawcówDbanie o bezpieczeństwo przesyłek oraz transportuWspółpraca z załogą przewoźników lotniczychAktualizowanie danych w systemach Operacji LotniczejTworzenie raportów Oczekiwania wobec kandydata:Dobra znajomość języka angielskiegoOdpowiedzialność i systematyczność w realizacji powierzonych zadańUmiejętności analityczneBardzo dobre radzenie sobie ze stresemUmiejętność pracy pod presją czasuDoświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutemPrawo jazdy kat BOferujemy:Praca od poniedziałku do piątkuStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bez okresu próbnegoAtrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, PPE, karta multisport/kino)Realne możliwości rozwoju i awansu (wprowadzona polityka promocji wewnętrznej)Pracę w zgranym zespole i miłą atmosferęProsimy o dopisanie poniższej klauzuli:Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie przez spółkę UPS Polska Sp. z o.o. w siedzibą w Warszawie ul. Prądzyńskiego1/3, 01-222 Warszawa, moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

Asystent/ka Dyrektora
Asystent/ka Dyrektora
nowe Warszawa dzisiaj

Twój zakres obowiązków:Nadzór nad obiegiem dokumentówSporządzanie raportów i zestawień na potrzeby przełożonegoŚcisła współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi FirmyKoordynacja przepływu informacjiPrace administracyjno-biurowe Nasze wymagania:Wysokie zaangażowanie w realizację celów i motywacja do pracyZnajomość pakietu MS OfficeSamodzielność oraz bardzo dobra organizacja czasu własnegoWłasna inicjatywaŁatwość nawiązywania kontaktów, pewność siebie, komunikatywność i swoboda wypowiedzi To oferujemy:Formy zatrudnienia: umowa o pracę, umowa zlecenieStabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie o zasięgu ogólnokrajowymMożliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia doświadczeniaMożliwość skorzystania z pakietu ubezpieczenia na życie, opieki medycznej, karty sportowej

Specjalista ds. obsługi firm w Kancelarii Prawnej - Warszawa Falenica
Specjalista ds. obsługi firm w Kancelarii Prawnej - Warszawa Falenica
nowe Warszawa dzisiaj

Jako Kancelaria Ekonomiczno-Prawna od kilku lat zajmujemy się przygotowaniem i wdrożeniem programów restrukturyzacyjnych w odniesieniu do zadłużonych przedsiębiorstw i gospodarstw rolnych. Wspólnie z nami przedsiębiorcy przygotują swoje firmy, gospodarstwa do przeprowadzenia restrukturyzacji w oparciu o Prawo restrukturyzacyjne.W pracy w Kancelarii Ekonomiczno-Prawnej dbamy o to, aby każdy Twój dzień w pracy był dla Ciebie dobry.Tworzymy jak najlepszą atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.Pracując u nas będziesz odpowiedzialna za:przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów zewnętrznych w sprawie restrukturyzacji,promowanie usług kancelarii na spotkaniach z klientami biznesowymi,wstępną analizę dokumentów finansowych,wprowadzanie danych finansowych z dokumentów do wewnętrznego systemu ewidencji,przygotowywanie zestawień/raportów,archiwizację dokumentów na potrzeby przygotowania restrukturyzacji,współpracę z wewnętrzną strukturą,utrzymanie kontaktu z klientami biznesowymi.Wymagania:wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,samodzielność, komunikatywność, rzetelność oraz zaangażowanie,skrupulatność, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy,wykształcenie, co najmniej średnie. status studenta, mile widziane kierunki prawo, administracja lub finanse, doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta i umiejętność asertywnego prowadzenia rozmów, komunikatywność, otwartość,doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta,praktyczna znajomości pakietu Microsoft orfice i bardzo dobra znajomość Excel,umiejętność pracy w zespole, komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów,dyspozycyjność 40 godzin tygodniowo i bardzo dobra organizacja pracy własnej,pozytywne nastawienie oraz otwartość na przyswajanie nowej wiedzy, umiejętności szybkiego uczenia się i chęć rozwoju zawodowego,co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu pojazdów, prawo jazdy kat. B,dodatkowym atutem będzie wykształcenie wyższe, kier. prawo, administracja.Oferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,wynagrodzenie podstawowe na poziomie min. 5000 PLN brutto, lub netto na umowę agencyjną;atrakcyjny system premiowania powiązany z wynikami pracy,samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja klienta jest priorytetem.Przesyłając CV proszę o dołączenie klauzuli:„Niniejszym oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Perfect One Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Rafałowskiej 2A, 04-992 Warszawa moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji (zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. n 101, poz. 926 z póź. zm.)

Specjalistka/Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej
Specjalistka/Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej
nowe Warszawa dzisiaj

Benefit Systems Oddział Fitness poszukuje osoby na stanowisko Specjalistki/Specjalisty ds. Komunikacji Wewnętrznej  JAKIE ZADANIA NA CIEBIE CZEKAJĄ?Utrzymanie i rozwój komunikacji wewnętrznej w ramach dostępnych technologii, zgodnie z głównym celem procesu, którym jest przekazywanie zespołom klubowym niezbędnej wiedzy do obsługi klientów klubów fitness. Ścisła współpraca z innymi działami przy tworzeniu materiałów na użytek wewnętrzny.Redagowanie i publikowanie materiałów informacyjnych. Redagowanie i publikowanie materiałów w ramach bazy wiedzy. Organizacja spotkań, wydarzeń i szkoleń w zakresie komunikacji wewnętrznej.SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:Posiadasz umiejętność tworzenia klarownych, skutecznych przekazów. Dobrze czujesz się w obsłudze narzędzi w ramach pakietu Microsoft Office. Masz wykształcenie z zakresu komunikacji, filologii polskiej, dziennikarstwa, psychologii organizacyjnej (natomiast nie jest to warunek konieczny )CO OFERUJEMY?Ciągłe doskonalenie umiejętności i kompetencji w obszarze komunikacji;Rozwój w największej firmie branży fitness;Wsparcie całego zespołu, nie tylko na etapie wdrożenia;Praca od poniedziałku do piątku;Świetna atmosfera i niecodzienny klimat pracy;Lokalizację biura w centrum miasta z doskonałym dojazdem (Wola à Warsaw Spire);Dress code - smart casual; Dofinansowanie Karty MultiSport, BenefitLunch, opieki medycznej;Niezbędny ekwipunek telefon, laptop i wygodne stanowisko pracy;Możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie.

Pracownik Ochrony
Pracownik Ochrony
nowe Warszawa dzisiaj

Firma Skarem Sp. z o.o. specjalizująca się w świadczeniu usług ochrony oraz usług porządkowych- czystościowych zatrudni pracownika na stanowisku: pracownik ochrony.Miejsce pracy: Warszawa, BiałołękaZadania:ochranianie bezpośrednie osób;ochranianie powierzonego mienia;Wymagania:osoba niekarana - warunek koniecznywysoka kultura osobistaorzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane (firma posiada status ZCHP)mile widziane doświadczenieOferujemy:stabilne zatrudnienieelastyczne godziny pracyzapewniamy pełne umundurowanie

**Asystentka/ Asystent w kancelarii biura; Mokotów**
**Asystentka/ Asystent w kancelarii biura; Mokotów**
nowe Warszawa dzisiaj

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży leasingowej, poszukujemy obecnie osób na stanowisko:Asystentka/ Asystent w kancelarii biuraZakres obowiązków:Przyjmowanie i monitorowanie korespondencji przychodzącejWprowadzanie danych z dokumentów do systemuPrzekazywanie dokumentów do właściwych działówDbałość o poprawność danych w systemieWymagania: Doświadczenie w pracy w obszarze administracyjnymKomunikatywna znajomość języka angielskiego Bardzo dobra znajomość i obługa programów MS Office (w szczególności Excel)Dokładność, rzetelność, skrupulatnośćDyspozycyjność do podjęcia pracy w pełnym wymiarze czasu pracy od zarazOferujemy:Umowę o pracę tymczasową za pośrednictwem Hays PolandZatrudnienie od zaraz do 31.12.2024r. z możliwością przedłużeniaPracę stacjonarną w godzinach 7-10/15-18 Wynagrodzenie miesięczne 5500zł bruttoMożliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacjiLokalizacja biura: Warszawa Mokotów (okolice Galerii Mokotów)Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Obsługa korespondencji i zgłoszeń
Obsługa korespondencji i zgłoszeń
nowe Warszawa dzisiaj

W ramach realizacji projektu obsługi Klientów operatora sieci satelitarnej Polsat Box, poszukujemy osób zainteresowanych współpracą w zakresie obsługi korespondencji i zgłoszeń.Konsultant ds. obsługi korespondencji i zgłoszeń – współpracownikMiejsce: Warszawa, nr ref. OLX_korespondencja/2023Obowiązki:·         Będziesz odpowiedzialny za profesjonalna obsługę korespondencji i zgłoszeń Klientów .Oferujemy:·         Kompleksowe szkolenie·         Stałą stawkę godzinową w wysokości 33 zł·         Dodatki: prowizyjne, za polecenie·         Świadczenie usług w trybie hybrydowym·         Możliwość dojazdu do miejsca świadczenia usług autokarem pracowniczym·         Multi Sport·         Usługi Polsat Box, Plus GSM na preferencyjnych warunkach.Szukasz czegoś nowego lub jest to początek Twojej kariery?Jesteś aktywny i potrzebujesz elastycznych godzin współpracy?Nie lubisz sprzedawać, jednak potrafisz rozmawiać z ludźmi?Nie czekaj! Dołącz do naszego zespołu!Jesteś zainteresowany? Wyślij do Nas swoją aplikację.__W przypadku zainteresowania udziałem w rekrutacji prosimy o zawarcie w CV poniższychklauzul (1 i/lub 2):Klauzula 1 – obecny proces rekrutacji:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez spółkę TCC Telecomunication Customer Care Ltd prowadzącą działalność w Warszawie, ul. Łubinowa 4A. Jestem świadomy/a przysługującego mi prawa do wycofania zgody, jak również faktu, że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać przesyłając informację o wycofaniu zgody na adres rekrutacja(at)customerservice24.pl.Klauzula 2 – przyszłe rekrutacje:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez spółkę TCC Telecomunication Customer Care Ltd prowadzącą działalność w Warszawie, ul. Łubinowa 4A. Jestem świadomy/a przysługującego mi prawa do wycofania zgody, jak również faktu, że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać przesyłając informację o wycofaniu zgody na adres rekrutacja(at)customerservice24.pl.Klauzula informacyjna na potrzeby rekrutacji:W dniu 25 maja 2018 r. weszły w życie nowe regulacje unijne z zakresu danych osobowych, tj. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – w dalszej części zwane ,,RODO”.W związku z powyższym, poniżej informujemy Cię o przysługujących Ci uprawnieniach.1. Kto jest administratorem danych osobowych? Administratorem Twoich danych osobowych jest TCC Telecomunication Customer Care Ltd prowadząca działalność w Warszawie przy ul. Łubinowa 4a. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email daneosobowe(at)customerservice24.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.2. W jakich celach będziemy wykorzystywać Twoje dane osobowe i na jakiej podstawie? Twoje dane osobowe będą przetwarzane:a) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO)b) dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, w przypadku wyrażeniazgody na przetwarzanie danych w tym celu – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO)c) w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO)d) w celu weryfikacji posiadanych przez Pana/Panią kwalifikacji i umiejętności oraz ustalenia warunków współpracy – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes TCC Telecomunication Customer Care Ltd (art. 6 ust. 1 lit f RODO). Prawnie uzasadnionym interesem TCC Telecomunication Customer Care Ltd jest weryfikacja kwalifikacji i umiejętności kandydatów na współpracowników oraz określenie warunków ewentualnej współpracy z Panią/Panem.3. Komu możemy udostępnić Twoje dane osobowe?Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora np. zewnętrznym dostawcom usług (np. zewnętrzne centra przetwarzania danych, podmioty zapewniające obsługę i wsparcie w zakresie informatyki oraz oprogramowania, firmy świadczące usługi archiwizacji, przetwarzające dokumenty, świadczące obsługę korespondencji, podmioty świadczące usługi kurierskie, logistyczne), a także księgowym, doradcom prawnym, organom administracji i sądom.4. Jak długo będziemy przetwarzać Pana/Pani dane osobowe?Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać do czasu ustania celu danego przetwarzania, w tym z uwzględnieniem wymogów wynikających z właściwych przepisów prawa. Dane będą przetwarzane do momentu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych lub do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń związanych z udziałem w procesie rekrutacji.5. Jakie mam uprawnienia?Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania lub prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez podany kontakt do administratora. W przypadku woli zrealizowania któregokolwiek z powyższych uprawnień możesz się z nami skontaktować poprzez e mail: daneosobowe(at)customerservice24.pl. Zgodnie z art. 77 RODO mają Państwo także prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, czyli Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Państwa zdaniem, Państwa dane osobowe nie są przetwarzane prawidłowo (www.uodo.gov.pl).6. Przekazywanie danych poza EOG TCC Telecomunication Customer Care Ltd nie będzie przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego (poza Unię Europejską lub Europejski Obszar Gospodarczy) lub do organizacji międzynarodowych.

Pracownik działu księgowości
Pracownik działu księgowości
nowe Warszawa dzisiaj

Firma księgowa z siedzibą na Wilanowie poszukuje osoby do pracy w dziale księgowości.Wymagane minimum półroczne doświadczenie.Mile widziana znajomość programu Symfonia i / lub Optima.

Osoby z językiem hiszpańskim do pracy zdalnej lub stacjonarnej szybko.
Osoby z językiem hiszpańskim do pracy zdalnej lub stacjonarnej szybko.
nowe Warszawa dzisiaj

Zatrudnimy osoby do pracy zdalnej lub stacjonarnej z komunikatywną ze znajomością języka hiszpańskiego od zaraz. Przy pracy zdalne -dowolne miejsce w świecie przy pracy stacjonarnej najlepiej region choć nie koniecznie do uzgodnienia centrum PolskiPraca polega na rozmowach telefonicznych z osobami z Hiszpanii i innych krajów gdzie obowiązuje język hiszpański.W zakresie obowiązków dla osób które zdecydują się na pracę hybrydową także w terenie warunki pracy do uzgodnienia.Zarobki w systemie tygodniowym lub miesięcznym. Mile widziana znajomość obsługi komputera i poruszania się w social media lecz nie konieczna.Zarobki na 4-6 tyś zł netto w zależności od zakresu wykonywanych obowiązków. Zgłoszenia; prosimy CV przez formularz olx

Specjalista Działu Rekrutacji
Specjalista Działu Rekrutacji
nowe Warszawa dzisiaj

Specjalista Działu RekrutacjiTwój zakres obowiązków·         Prowadzenie procesu rekrutacji kandydatów krajowych i zagranicznych na studia licencjackie, magisterskie i podyplomowe zgodnie z obowiązującymi przepisami.·         Aktywny udział w targach edukacyjnych, dniach otwartych, konferencjach oraz innych formach promocji Uczelni.·         Inicjowanie nowatorskich rozwiązań w tworzeniu oferty edukacyjnej Uczelni.·         Opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych poprzez tworzenie treści tekstowych oraz graficznych.·         Aktualizowanie zakładek strony www w zakresie rekrutacji i promocji Uczelni.·         Prowadzenie korespondencji w języku angielskim.Nasze wymagania·         Wykształcenie wyższe z obszaru nauk humanistycznych.·         Doświadczenie w obsłudze administracyjnej Uczelni.·         Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.·         Biegła znajomość pakietu MS Office.·         Umiejętność pracy pod presją czasu.To oferujemy·         Umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu lub części etatu.·         Pracę pełną wyzwań, samodzielną i odpowiedzialną.·         Możliwość udziału w szkoleniach zagranicznych w ramach Programu Erasmus+.·         Ułatwienia i ulgi w zdobywaniu nowych kwalifikacji.O nasWszechnica Polska jest uczelnią o ugruntowanej pozycji na polskim rynku edukacyjnym, powstała w 2001 roku. Uczelnia prowadzi studia pierwszego (licencjackie) i drugiego stopnia (magisterskie) oraz studia podyplomowe. Kierunki: finanse i rachunkowość, bezpieczeństwo wewnętrzne, zarządzanie, pedagogika, filologia angielska, filologia hiszpańska, filologia niemiecka, filologia rosyjska oraz wiele innych.

Asystent/ka działu Administracyjnego
Asystent/ka działu Administracyjnego
nowe Warszawa dzisiaj

The SWATCH GROUP Ltd., jeden z największych światowych producentów wysokiej jakości zegarków szwajcarskich, przedstawiciel na rynku polskim takich marek jak: Omega, Rado, Longines, Tissot, Certina, Swatch oraz Flik Flak, poszukuje do swojego biura The Swatch Group (Polska) Sp. z o.o. w Warszawie, osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki działu Administracyjno-Finansowego.Lokalizacja: Warszawa, Mokotów (praca stacjonarna w 100%)  Obowiązki:Wsparcie we wdrażaniu oraz aktualizacji procedur i regulaminów firmowychNadzór nad terminowym obiegiem dokumentów (umów, faktur, itd.)Przygotowanie materiałów (raportów, prezentacji, zestawień, analiz, podsumowań) na bieżące potrzeby Dyrektora Finansowo-AdministracyjnegoPrzygotowywanie umów i innych formalnych dokumentów dotyczących współpracy z partnerami biznesowymiCodzienna współpraca ze wszystkimi działami firmy i klientami zewnętrznymi (w tym partnerami biznesowymi), przygotowywanie pism i komunikacjiTłumaczenie dokumentów (z j. polskiego na j. angielski, z j. angielskiego na j. polski)Zarządzanie flotą samochodową w firmieZarządzanie biurem (współpraca z zarządcą budynku, serwisem sprzątającym, serwisem technicznym, itp.)Wspieranie projektów, działań i wydarzeń w razie potrzeby (w tym przeprowadzka i remont biura w 2024 roku) Wymagania: Biegła znajomość języka angielskiegoUmiejętność zwięzłego i zrozumiałego pisania (polski i angielski)Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku (obowiązki wymagają często wykonywania wielu zadań równolegle)Gotowość do wykonywania nowych zadań, które mogą pojawić się w trakcie pracy (a nie są wymienione powyżej)Zaawansowana znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Power Point)Duża dbałość o szczegóły, umiejętność analitycznego myśleniaSamodzielność, umiejętność wyznaczania priorytetów oraz pracy pod presją czasu, proaktywnośćUmiejętność czytania ze zrozumieniem konieczna do weryfikacji prostych umów Oferujemy:Umowę o pracę na pełen etat oraz pakiet benefitów pracowniczych, który może obejmować: ubezpieczenie na życie, opiekę medyczną, kartę sportową, dofinansowanie do nauki języka angielskiego, system kafeteryjnyElastyczne godziny pracyMożliwość rozwoju zawodowego Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Administratorem danych jest The Swatch Group (Polska) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-674, Marynarska 15 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Junior Office Manager (remote)
Junior Office Manager (remote)
nowe Warszawa dzisiaj

Cześć ,Poszukujesz nowego wyzwania w obszarze administracji?Masz doświadczenie w księgowości?Potrafisz efektywnie organizować pracę sobie i innym?Chcesz pracować w nowoczesnej firmie używającej aktualnej technologii i narzędzi do ułatwiania sobie pracy?Posiadasz status studenta/ki?Dobrze się składa, właśnie kogoś takiego szukamy ;)Kim jesteśmy i co robimy ?Zajmujemy się automatyzacją najmu - dla właścicieli mieszkań i lokatorów.Nie jesteśmy agencją, nie chodzimy w garniturach, a do nieruchomości podchodzimy niestandardowo:Oszczędzamy czas, pieniądze, energię i nerwy właścicielom mieszkań i lokatorom.Automatyzujemy najem, korzystając z najnowszych narzędzi do optymalizacji pracy i tworząc własne narzędzia.Opiekujemy się nieruchomościami naszych klientów, załatwiamy rozliczenia i wszystkie kwestie formalne.Odezwij się do nas, jeśli:Posiadasz bardzo dobrą organizację pracy i zawsze dotrzymujesz terminów.Twój codzienny uśmiech jest Twoim znakiem rozpoznawczym! Masz doświadczenie min. 1 rok w pracy z dokumentami (admin, księgowość, operacje firmy)Masz status studenta/ki, najlepiej na kierunkach takich jak finanse, rachunkowość lub pokrewne.Dokładność i dbałość o szczegóły to Twoje drugie imię.Znasz podstawy księgowości i jesteś otwarty/a na dalszy rozwój w tej dziedzinie.Charakteryzujesz się komunikatywnością i umiejętnością budowania relacji zarówno z klientami, jak i zespołem.Posiadasz znajomość narzędzi biurowych i jesteś gotowy/a do nauki obsługi specjalistycznego oprogramowania do obsługi najmu.Co również będzie atutem:Cechuje Cię proaktywne podejście – starasz się szukać możliwości jak zrobić coś lepiej;Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta Czym będziesz się zajmować?Bieżąca obsługa księgowa i administracyjna firmy, w tym fakturowanie i rozliczenia z właścicielami nieruchomości oraz lokatorami.Obsługa klienta - kontakt z lokatorami i właścicielami mieszkań w celu zapewnienia satysfakcjonującego poziomu komunikacji,Zarządzanie bieżącymi operacjami - nadzór nad firmowym mailem, podpisywanie umów z klientami, onboarding nowych mieszkań, rozliczenia administracyjno-księgowe, nadzorowanie procesu wynajmu, kontakt z kontrahentami,Budowanie i rozwijanie bazy wiedzy o firmie: procesy, instrukcje, dokumentacja.Co oferujemy?5500-6000 netto - brutto (przy statusie studenta) oraz:Wdrożenie i przygotowanie - na etapie wdrożenia widzimy się stacjonarnie, żebyś szybko poznał(a) działanie firmy,Pracę zdalną - po wdrożeniu Cię do zespołu działamy online, lub jeśli wolisz - hybrydowo - praca musi odbywać się natomiast na terenie Warszawy, bo czasem trzeba załatwić coś "na mieście",Wiedzę o optymalizacji procesów - zwiększanie efektywności organizacji oraz własnej,Umiejętność obsługi narzędzi do zarządzania zadaniami i automatyzacji (SON, Airtable, Clickup, Notion, ChatGPT, Calendly, Make i wiele innych)Wiedzę o nieruchomościach - z pewnością przyda Ci się ona w przyszłości,Duży wpływ na rozwój firmy - w dużej mierze od Ciebie będzie zależało jak organizacja będzie wyglądała w przyszłości. Next steps?Wysyłasz do nas CV Przesyłamy do Ciebie krótkie zadanie, abyś mógł/a zrozumieć na czym polega stanowisko (chcemy być “on the same page” od samego początku).Umawiamy się na rozmowę online z całym zespołem. Godziny pracy:Praca w godzinach 9:00-10:00 - 17:00-18:00 (pn-pt)

Administrator - Zarządca wspólnot mieszkaniowych
Administrator - Zarządca wspólnot mieszkaniowych
nowe Warszawa dzisiaj

Firma Weston S.A. zajmuje się zarządzaniem nieruchomościami mieszkaniowymi i komercyjnymi. Działamy na terenie Warszawy i okolic od 2001 r. Poszukujemy osoby na stanowisko administratora nieruchomości, której zakresem obowiązków będzie:=> Zarządzanie nieruchomościami mieszkaniowymi, a w tym kontrolowanie firm podwykonawczych, zbieranie ofert na usługi, organizacja remontów i modernizacji, reagowanie na nagłe zdarzenia występujące na terenie nieruchomości, tworzenie dokumentów, bieżąca współpraca z mieszkańcami i zarządami wspólnot itp.;=> Zarządzanie obiegiem dokumentacji w organizacji, wykonywanie czynności administracyjno- biurowych;=> Udział w spotkaniach z kontrahentami, zarządami wspólnot, organizacja i prowadzenie zebrań;=> Sporządzanie raportów, sprawozdań, analiz i prezentacji.Nasze oczekiwania względem Kandydata:=> wykształcenie wyższe;=> doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata;=> biegła obsługa komputera i pakietu Microsoft Office;=> odpowiedzialność, sumienność i zaangażowanie;=> wysoka kultura osobista i nieprzeciętne zdolności interpersonalne;=> elastyczność w zarządzaniu czasem i umiejętności dostosowania się do dynamicznego otoczenia;=> prawo jazdy kat. B;=> mile widziane wykształcenie kierunkowe.Oferujemy:=> stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju w branży nieruchomości;=> szkolenia;=> pracę w zgranym zespole;=> elastyczne godziny pracy;=> uczestnictwo we współtworzeniu firmy w fazie dynamicznego wzrostu.

Asystent/ka Koordynatora z językiem francuskim
Asystent/ka Koordynatora z językiem francuskim
nowe Warszawa dzisiaj

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę! Zadania:Utrzymywanie stałej komunikacji z klientem w języku francuskim zarówno telefonicznie, jak i mailowoWspieranie i koordynowanie zadań w zakresie działań skierowanych do klientaPraca na wewnętrznych systemachWymagania:Bardzo dobra znajomość języka francuskiego w mowie i piśmieZdolności organizacyjneWysoka kultura osobistaOferta:Wynagrodzenie 4800-5300 zł bruttoPraca w pełni zdalna Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę-zleceniePrywatna opieka medyczna Luxmed Oferta dotyczy pracy stałej.

Program Rozwojowy w Dziale Sprzedaży
Program Rozwojowy w Dziale Sprzedaży
nowe Warszawa dzisiaj

Pracując w Henkel, masz możliwość czerpania z solidnego dziedzictwa i pozycji w branży przemysłowej i produktów konsumenckich oraz codziennego dążenia do poprawy jakości życia. Jeśli uwielbiasz kwestionowanie istniejącego stanu rzeczy, dołącz do naszej społeczności ponad 50 000 pionierów z całego świata. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Program Rozwojowy w Dziale Sprzedaży.Dare to make an impact?TWOJE UMIEJĘTNOŚCIDostępność 40 h/tygodniowoBardzo dobra znajomość języka angielskiegoKomunikatywność oraz umiejętność współpracyWielozadaniowość oraz umiejętność samodzielnego prowadzenia projektówRozwinięte zdolności analityczne, doskonała znajomość Excel i Power PointMotywacja do realizacji wyznaczanych celów oraz chęć poznawania i nauki nowych obszarówEnergia w działaniu oraz kreatywność w szukaniu nowych możliwości i rozwiązywaniu problemówUmiejętność nawiązywania i budowania długotrwałych oraz partnerskich relacji, z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymiTWOJA ROLAPraca w zespole sprzedaży Henkel Consumer Brands w kanale DrogeriiKontrola poziomu należnościWspółpraca z wieloma działami w firmieRealizowanie wyznaczonego planu sprzedażyWsparcie Key Account Managera we współpracy z podległymi klientamiOrganizowanie i egzekucja realizacji promocji u powierzonych klientówRealizacja wymian asortymentowych, wdrażanie i promowanie nowościBudowanie, rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z powierzonymi klientamiTO OFERUJEMY Pracę w międzynarodowej firmie będącej liderem na rynku w swojej branży Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w trybie hybrydowym Atrakcyjne wynagrodzenie z premią zależną od Twoich wyników Premię tzw. „trzynastkę”, proporcjonalnie do okresu zatrudnienia w roku kalendarzowym Benefity: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty sportowej Multisport, karty podarunkowe Sodexo Kwartalne paczki z produktami naszych marek (np. Syoss, Bref, Persil, Silan, Fa, Schwarzkopf) oraz możliwość preferencyjnego zakupu produktów firmy Kompletny onboarding razem z Buddy, który wprowadzi Cię do naszej firmy Środowisko, w którym będziesz mieć przestrzeń do działania, podejmowania własnych decyzji i rozwoju Program Wolontariatu Pracowniczego i Poleceń Pracowniczych Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop)

Ищем Рекрутера в агентство по трудоустройству
Ищем Рекрутера в агентство по трудоустройству
nowe Warszawa dzisiaj

Обязанности:создание и публикация объявлений о приеме на работунабор новых сотрудников и их верификацияпроведение подбора персонала на различные должностиподготовка договоров и кадровой документации для сотрудниковпостроение и поддержание позитивных отношений с сотрудникамиТребования:опыт работы на аналогичной должностизнание белорусского/русского языказнание польского языка на коммуникативном уровневысокий уровень межличностных навыковсамостоятельность, креативность, коммуникабельностьЗнание MS OfficeМы предлагаем:4000 злотых нетто (на старт) + бонуснеобходимые инструменты для работыстабильные условия трудоустройстваулыбчивый и дружный коллективвозможен вариант трудоустройства на umowa o pracę после испытательного срокаЕсли вы заинтересованы, отправьте свое резюме через OLX.

Rekruter Terenowy - Warszawa
Rekruter Terenowy - Warszawa
nowe Warszawa dzisiaj

Twój zakres obowiązków:Niestandardowe podejście do naborów personalnych na niższe stanowiska – posiadamy wiele ciekawych rozwiązań rekrutacyjnychUmiejętność natychmiastowego reagowania na problemy wynikające z braku pracownikówWspółpraca z lokalną społecznością (Urzędy, Organizacje, Stowarzyszenia, Fundacje) Nasze wymagania:Doświadczenie w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych na proste stanowiska lub chęci do szkolenie na takie stanowiskoChęć rozwoju w Dziale Rekrutacji – czeka Cię wiele wyzwańOdporność na stres oraz niezwykłą dynamikę rynku kandydatówŚwietna organizacja pracy oraz samodyscyplina w wykonywaniu codziennych czynnościMotywacja oraz chęć do ciągłego działaniaCzynne prawo jazdy kat. B i samochód – gotowość do pracy w terenie To oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu po pierwszym miesiącu pracy na umowę o pracęPraca od 8-16Samodzielność, po gruntowny wdrożeniuProwizję za pozyskanych pracownikówLaptop, telefonZwrot za paliwo na podstawie kilometrówki

Płatne praktyki studenckie
Płatne praktyki studenckie
nowe Warszawa dzisiaj

Chcesz zdobyć swoje pierwsze doświadczenie w branży OZE?Zapraszamy na płatne praktyki!Kogo szukamy?Studentów wszystkich lat studiów oraz świeżo upieczonych absolwentów.Czego się nauczysz?W trakcie praktyk będziesz miał okazję poznać zasady funkcjonowania naszej organizacji, kulturę organizacyjną, a także będzie to doskonała okazja do poznania wielu, fantastycznych ludzi z naszej organizacji.Gdzie możesz się rozwijać?Rozwijamy się bardzo szybko, wciąż tworzymy nowe miejsca pracy w różnych obszarach, dlatego znajdziesz oferty praktyk m.in. w następujących obszarach: audyt, wsparcie audytu, dział realizacji, dział wniosków i dofinansowań, zakupy i logistyka oraz IT.U nas masz szansę zdobyć pierwsze doświadczenia biznesowe, a także odkryć swoją zawodową pasję. Jest to świetna okazja, aby przy dużym wsparciu przełożonego oraz wspierającego zespołu jako student czy absolwent będziesz mógł wykorzystać swoją wiedzę w praktyce i zdobyć nowe umiejętności w naszej organizacji.Gotowy podjąć wyzwanie? Zapraszamy! :)

Młodszy fakturzysta
Młodszy fakturzysta
nowe Warszawa dzisiaj

Dla naszego klienta- międzynarodowej firmy produkcyjnej poszukujemy kandydata do roli: Młodszego fakturzysty. Obowiązki:bieżące wystawianie faktur i rozliczanie sprzedaży zgodnie z lokalnymi zasadami i procedurami,praca z programem MS Dynamics 365współpraca z kontrahentami w kwestii reklamacji, zgłoszeń mających wpływ na wystawiane fakturyudział w bieżących projektach wewnętrznych z zakresu rachunkowościopracowywanie raportów według bieżących potrzebWymagania:pierwsze doświadczenie w pracy z fakturamiangielski komunikatywny (poziom B1)znajomość programu księgowegootwartość na pracę w trybie hybrydowym,, 2 dni w tygodniu z biura (Warszawa-Targówek)Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracękarta sportowaubezpieczenie na życie

Pakowanie przesyłek |Dowóz do punktu odbioru |Obsługa klienta - Reduta
Pakowanie przesyłek |Dowóz do punktu odbioru |Obsługa klienta - Reduta
nowe Warszawa dzisiaj

Pracownik ds. kompletacji zamówień, pakowania drobnych paczek (listy, opakowania ozdobne z voucherami), dowóz paczek do punktu odbioru firmy kurierskiej samochodem służbowym oraz obsługa klienta w sklepie Prezentmarzeń.Miejsce pracy: Galeria handlowa - Atrium Reduta Wymiar godzin: 120 godzin i więcej (w zależności od miesiąca), godziny pracy: 10-16/ 16-22 / 10-22 , głównie poniedziałek - piątekOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:kompletowanie i pakowanie zamówień (listy, opakowania ozdobne z voucherami)codzienne (poniedziałek-piątek) dostarczanie gotowych paczek autem służbowym do punktu kurierskiego na zakończenie popołudniowej zmiany (około 10 km od miejsca pracy),dbanie o porządek w sklepie oraz na półkach z produktami,inwentaryzacja towarów,tworzenie zamówień Wymagania:prawo jazdy kat. Bpełnoletność,pracowitość,punktualność,dyspozycyjność,sumienność,dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu,umiejętność pracy w zespole,podstawowa znajomość obsługi komputera (do obsługi systemu zamówień).Oferujemy:pracę w dynamicznym, przyjaznym środowisku i młodym zespole,pełne szkolenie wewnętrzne - doświadczenie nie jest wymagane,niezbędne narzędzia pracyim dłużej pracujesz tym więcej zyskujesz - dodatki stażowe co 6mcwypłata zawsze będzie na czas!zniżki pracownicze na zakupy naszych prezentówsamodzielne stanowisko pracybardzo dobrą atmosferę w pracy! Zawsze możesz liczyć na wsparcie Twojego przełożonego i całego wielkiego zespołu!Wyślij swoje CV za pośrednictwem portalu olx.Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych

Oferta pracy tymczasowej - OKE Warszawa
Oferta pracy tymczasowej - OKE Warszawa
nowe Warszawa dzisiaj

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna zatrudni pracowników na umowę zlecenie w terminie: 15.05.2024 - 30.06.2024. Główne obowiązki:- skanowanie i weryfikacja kart odpowiedzi na stanowiskach komputerowych- porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji egzaminacyjnej Wymagania:- co najmniej 18 lat- dyspozycyjność od poniedziałku do piątku- minimalna znajomość obsługi komputera, odpowiedzialność, sumienność- studenci/uczniowie- wymagane zaświadczenie o statusie studenta, wystawione przez uczelnię/szkołęKANDYDAT, ANI NIKT Z JEGO RODZINY, NIE MOŻE PRZYSTĘPOWAĆ DO EGZAMINÓW W 2024! (wymagane oświadczenie) Warunki zatrudnienia: - praca na 2 zmianach – 07:30-14:30 lub 14:30-21:30 (do wyboru),- wynagrodzenie godzinowe  - 27,70 zł/godz. brutto Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres email PRACOWNI DS. ANALIZ WYNIKÓW EGZAMINACYJNYCHOKE w Warszawie, Pracownia ds. Analiz Wyników Egzaminacyjnychtel. 224570322

Archiwista (praca fizyczna) - Warszawa Włochy
Archiwista (praca fizyczna) - Warszawa Włochy
nowe Warszawa dzisiaj

Zakres obowiązków:Dźwiganie kartonów z dokumentami,Praca na drabinie,Skanowanie dokumentów,Archiwizacja dokumentów,Prace administracyjno-biurowe. Nasze oczekiwania: Chęć rozwoju,Organizacja pracy własnej,Dokładność i systematyczność,Dobra znajomość komputera i obsługa urządzeń biurowych,Niekaralność. Oferujemy: Gwarancję stabilnego zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę po okresie próbnym,Pracę w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku,Gwarantujemy ciekawą i odpowiedzialną pracę w dynamicznym zespole.Zainteresowanych zachęcamy do aplikowania przez portal.

-Recepcjonistka-
-Recepcjonistka-
nowe Warszawa dzisiaj

Salon Urody na Ursynowie przy stacji metra Stokłosy, poszukuje recepcjonistki.Zakres obowiązków:obsługa recepcjiutrzymanie czystości w salonie - sprzątanieZgłoszenia wyłącznie mailem z aktualnym CV

§ kancelaria prawna § praca § aplikant  § radcowski § adwokacki
§ kancelaria prawna § praca § aplikant § radcowski § adwokacki
nowe Warszawa dzisiaj

Kancelaria radcowsko-adwokackaposzukuje aplikanta radcowskiego/ AdwokackiegoMiejsce pracy: mazowieckie / Warszawa / centrum od kandydata oczekujemy:·       pasji do zawodu,·  doświadczenia,·       dobrej znajomości pakietu Microsoft Office, programów prawniczych (LEX, LEGALIS, LEX Polonica);oraz obsługi komputera,·       znajomości języka angielskiego,·       umiejętności pracy w szybko zmieniających się okolicznościach,·       umiejętności analitycznego i logicznego myślenia;·       samodzielności, skrupulatności i dobrej organizacja pracy;·       umiejętności rozwiązywania problemów;·       komunikatywności i wielozadaniowości w działaniu. Oferujemy:·       możliwość rozwoju w gronie doświadczonych prawników. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu realizacji procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Kancelarię Prawną"

Recepcjonistka, Recepcjonista, Hotel
Recepcjonistka, Recepcjonista, Hotel
nowe Warszawa dzisiaj

Recepcjonistka, Recepcjonista Ibis Styles Warszawa West oraz Centrum Konferencyjne działa od 1999 roku. W tym okresie nawiązaliśmy i z powodzeniem kontynuujemy współpracę z wieloma polskimi i zagranicznymi kontrahentami zdobywając ich uznanie i szacunek, za wysoką jakość świadczonych usług. Organizujemy konferencje, spotkania biznesowe, imprezy okolicznościowe, Ibis Styles Warszawa West, zatrudnimy na stałe na stanowisku RECEPCJONISTKA .Nie wymagamy doświadczenia, oferujemy szkolenie stanowiskowe. Praca w systemie zmianowym. Konieczna komunikatywna znajomość j. angielskiego. Miejsce pracy: Hotel ibis Styles Warszawa West, 05- 850 Mory k/W-wy, ul. Poznańska 33 (przedłużenie ul. Połczyńskiej, 600 m za granicą Warszawy)

Recepcjonistka rejestratorka klinika stomatologiczna Warszawa Ursynów
Recepcjonistka rejestratorka klinika stomatologiczna Warszawa Ursynów
nowe Warszawa dzisiaj

Klinika Stomatologiczna ANIDENT Warszawa Ursynów zatrudniRECEPCJONISTKĘ / REJESTRATORKĘOferujemy:pracę w nowoczesnej klinice w zgranym zespolemożliwość rozwoju zawodowegoumowę o pracęOczekujemy:znajomości języka angielskiego co najmniej w stopniu komunikatywnym, umożliwiającym swobodne umówienie na wizytę anglojęzycznego pacjentadyspozycyjności (praca na pełny etat, praca w wybrane soboty w godz. 8-14)Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie aplikacji poprzez formularz OLX. Do aplikacji proszę załączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych (RODO).Informujemy, że odpowiemy na wybrane oferty.

Referent ds. rekrutacji w Dziale Handlowym
Referent ds. rekrutacji w Dziale Handlowym
nowe Warszawa dzisiaj

Twój zakres obowiązków:Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych (publikowanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami)Podpisywanie dokumentów kadrowych z pracownikamiZapewnianie sprawnego obiegu dokumentacji pracowniczej w firmieSporządzanie raportów dotyczących przeprowadzanych procesów rekrutacyjnych i pracy Działu RekrutacjiŚcisła współpraca w ramach działań rekrutacyjnych z Kierownikami oraz Asystentkami w centrali oraz oddziałachObsługa poczty elektronicznej Nasze wymagania:Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 lub 9-17Umiejętność koordynowania kilku spraw jednocześnieBardzo dobra organizacja pracy własnej oraz samodzielność w działaniuAmbicjonalne podejście do powierzonych zadańWykształcenie min. średnieMile widziane:Doświadczenie w pracy biurowej To oferujemy:Stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuMożliwość nauki i przygotowanie do pracy na samodzielnym stanowisku w Dziale RekrutacjiZapoznanie ze specyfiką pracy w wewnętrznym Dziale RekrutacjiUmowę zlecenie na okres trzech miesięcy, następnie umowę o pracęPrzyjazną atmosferę pracy w gronie młodych ludziBezpłatny dojazd do/z pracy do najbliższego przystanku autobusowego

Recepcjonistka/Recepcjonista ul. Wołoska w Warszawie
Recepcjonistka/Recepcjonista ul. Wołoska w Warszawie
nowe Warszawa dzisiaj

ATALIAN jest międzynarodowym koncernem i światowym liderem w dziedzinie multiserwisu (Facility Management) od ponad 80 lat. Koncentrujemy się na pełnym zarządzaniu obiektami, technicznym utrzymaniu obiektów, utrzymaniu czystości i terenów zielonych oraz cateringu. Naszą misją jest zapewnienie naszym Klientom komfortu prowadzenia własnego biznesu. Opis stanowiska: Dbanie o wizerunek i wygląd biura, nadzór nad jego prawidłowym funkcjonowaniemProwadzenie kalendarza recepcji, organizowanie spotkańUtrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcamiOrganizacja wizyt, spotkańObsługa poczty korespondencji przychodzącej i wychodzącejPrzyjmowanie i wysyłanie paczek oraz listówKoordynowanie przepływu dokumentacji oraz informacjiWspółpraca ze wszystkimi działami w firmie Wymagania:Znajomość języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację -WARUNEK KONIECZNYDoświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuUmiejętności interpersonalneŁatwość w nawiązywaniu kontaktówSkrupulatność i rzetelnośćWysoka kultura osobistaDyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach między 8.00 a 16.00Znajomość środowiska MS Office i urządzeń biurowych Oferujemy:Zatrudnienie na umowę zlecenieSzkolenie przygotowujące do objęcia stanowiskaWynagrodzenie adekwatne do doświadczeniaPracę w międzynarodowej firmie, w dynamicznym środowisku zróżnicowanym pod względem języka, kultury i doświadczenia.Możliwość doskonalenia umiejętności na samodzielnym stanowiskuMożliwość awansu w strukturze firmyPracę w dogodnej lokalizacji w centrum miastaBenefity pracownicze (prywatna opieka medyczna, fit sport, Pracowniczy Program Emerytalny, Pracownicze Plany Kapitałowe, ubezpieczenie na życie)

Recepcjonistka/Recepcjonista
Recepcjonistka/Recepcjonista
nowe Warszawa dzisiaj

Lokalizacja: Warszawa Wola, Rondo Daszyńskiego, PolskaFirma: Betfan Sp. z o.o.O firmie:Betfan Sp. z o.o. jest wiodącym dostawcą usług zakładów sportowych w Polsce. Nasza firma zapewnia szeroki zakres zakładów sportowych online oraz dostęp do naszych punktów stacjonarnych w całym kraju. Jesteśmy zobowiązani do zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta i doskonałego doświadczenia użytkownika.Stanowisko: RecepcjonistkaOpis stanowiska: Zależy nam, aby osoba na tym stanowisku była otwarta, uśmiechnięta i zawsze chętna do pomocy. Będzie ona pierwszym punktem kontaktu dla pracowników biura oraz gości zewnętrznych. W jej obszarze będzie wsparcie administracyjnie pracowników w ich sprawach codziennych oraz koordynowanie podstawowych potrzeb biura. Nasz zespół Administracji liczy 3 osoby, także nie będziesz sam/a - zawsze będziesz mieć wsparcie koleżanek/gów z naszego Zespołu ! :)  Zakres obowiązków:Praca w systemie pon-czw 9-17 Przyjmowanie gości zewnętrznychObsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej: na miejscu w firmie oraz w placówkach pocztowychRealizacja zamówień: spożywczych, art biurowych i innych, wg potrzebKontakt z obsługą budynkuOrganizacja spotkań w kalendarzu firmowychBieżące wsparcie biura i pracownikówDbanie o porządek i czystość w biurzeOrganizacja i koordynowanie drobnych eventów w firmie Sporadycznie załatwianie spraw firmowych na mieścieWymagania:Status studenta, tylko osoby do 26r życiaBardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalneZnajomość obsługi komputera oraz pakietu Microsoft OfficeUmiejętność pracy samodzielnej oraz w zespoleDobra organizacja czasu i umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami jednocześnieNie wymagamy doświadczenia na podobnym stanowisku - wszystkiego nauczymy Cię na miejscuOferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie z możliwością premiiAtmosferę pełną śmiechu i pozytywnej energii - bo u nas praca to przyjemność, nie męka!Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w firmiePrywatny pakiet medyczny oraz pakiet sportowyPreferowana forma zatrudnienia: umowa zlecenieJeśli jesteś gotowy/a dołączyć do naszego zespołu i współtworzyć sukces Betfan, prześlij swoje CV już dziś ! 

Asystentka zespołu IT
Asystentka zespołu IT
nowe Warszawa dzisiaj

PLUXEE POLSKA jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa już od 25 lat, a także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów.Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu jako:ASYSTENT DZIAŁU ITBędziesz odpowiedzialny za:Inwentaryzację sprzętu teleinformatycznegoWsparcie przepływu informacji w obrębie zespołu ITWsparcie Działu IT w bieżących zadaniachAplikuj do nas jeśli:Swobodnie posługujesz się programem MS ExcelJesteś dyspozycyjny/a do pracy ok. 80 godz. MiesięczniePotrafisz efektywnie zarządzać swoim czasem pracyJesteś osobą sumienną i obowiązkowąOferujemy:Zatrudnienie w ramach umowy zleceniePracę hybrydowąNowe doświadczenia zdobywane w międzynarodowej firmie, która działa w 53 krajach na całym świecieElastyczne godziny pracy (między 8:30 a 17:00)Pracę w wymiarze ok. 80 godzin miesięczniePrzyjazną atmosferę pracy w zgranym zespoleWpływ, inspiracja, wzrost. Te trzy filary definiują naszą codzienność w Pluxee. Bez względu na to, na jakim stanowisku pracujesz, Twoja praca ma wpływ na kształtowanie naszej oferty i produktów dostępnych na rynku. Wiedza doświadczonych pracowników jest dla nas tak samo ważna, jak świeże spojrzenie nowych osób, dlatego stale się od siebie uczymy. Lubimy ze sobą pracować, szanujemy swoje zdanie i wiemy, że zawsze możemy na siebie liczyć… a dzięki temu chętnie podejmujemy nowe wyzwania. Promujemy proaktywne postawy pracowników i nie jesteśmy obojętni na sytuację na świecie, dlatego wspólnie angażujemy się w inicjatywy społeczne, które pozwalają nam wzrastać również poza pracą.Jeśli te wartości są Ci bliskie – aplikuj, na pewno się dogadamy! Pamiętaj, że #TyJesteśZmianą, która nadaje kierunek naszego rozwoju. 

Specjalista ds. Employer Brandingu i projektów HR
Specjalista ds. Employer Brandingu i projektów HR
nowe Warszawa dzisiaj

Główne obowiązki:Aktywny udział w budowaniu pozytywnego wizerunku PARP jako pracodawcy;Tworzenie rozwiązań z obszaru Employer Brandingu i Candidate Experience;Przygotowywanie informacji o działaniach HR do publikacji na firmowych profilach w social media oraz w zakładce „Kariera”;Analiza rynku pracy, trendów i identyfikacja konkurencji;Udział w wydarzeniach i projektach HR.Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe lub w trakcie studiów;Doświadczenie w prowadzeniu działań EB i komunikacji online;Doświadczenie w realizacji projektów HR;Zainteresowanie trendami w branży HR i EB;Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów;Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.OFERUJEMY:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej;Możliwość posiadania karty Multisport;Możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej;Zdobycie doświadczenia w pracy w administracji publicznej;Dostęp do szkoleń specjalistycznych;Pracę w doskonałej lokalizacji w centrum Warszawy;Bardzo dobrą atmosferę pracy.  Pamiętaj o dodaniu do swojej aplikacji, klauzuli RODO: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))” FallWork Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego (pod nr 6231).OfertaPracyTymczasowej  

PRAWNIK
PRAWNIK
nowe Warszawa dzisiaj

Opis oferty pracyMAŁA FIRMA ZATRUDNI RADCĘ PRAWNEGO DO OBSŁUGI OKAZJONALNEJ. MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ PRAWA SPADKOWEGO. WYNAGRODZENIE OD PROWADZONEJ SPRAWY. KONIECZNA MOŻLIWOŚĆ SPOTKANIA I ROZMOWY TWARZĄ W TWARZ. EW. APLIKACJE WRAZ Z CV (MILE WIDZIANE FOTO ) PROSZĘ NADSYŁAĆ NA ADRES @

Administrator / Obsługa klienta salonu kosmetycznego / urody
Administrator / Obsługa klienta salonu kosmetycznego / urody
nowe Warszawa dzisiaj

Salon kosmetyczny Love Nails zatrudni na stanowisko administratora.Do naszego zespołu poszukujemy energicznej, profesjonalnej, dynamicznej osoby w wieku od 26 do 35 lat.Nie wymagamy doświadczenia ; wystarczą chęci a wszystkiego Cię nauczymy.Nasz salon zlokalizowany jest w Warszawie na Mokotowie.Co nas wyróżnia : wysoka jakość wykonywanych usług, wąska specjalizacja w zakresie manicure i pedicure oraz obsługa klienta na najwyższym poziomie.Poniżej zakres Twoich obowiązków, nasze wymagania oraz to co możemy Ci zaoferować.Zakres obowiązków:-Obsługa klientów po wyznaczonym standardzie salonu;-Kontakt telefoniczny z klientami, zapraszanie do salonu, informowanie o promocjach, potwierdzanie rezerwacji wizyt;-Nadzór nad jakością pracy zespołu, czystością w salonie i stanem materiałów;-Monitorowanie pracy zespołu;-Przygotowywanie raportów, udział w spotkaniach podsumowujących miesiąc pracy oraz planowanie zadań na kolejny miesiąc;-Sterylizacja narzędzi;Nasze wymagania:-Znajomość języka ukraińskiego/rosyjskiego;-Znajomość języka polskiego na poziomie min. B1;-Dodatkowym plusem będzie znajomość języka angielskiego;-Łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, budowania pozytywnych relacji i zaufania;-Doskonała organizacja pracy;-Komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność;-Wysoka kultura osobista;-Umiejętność rozwiązywania problemów.Oferujemy:-Motywujące wynagrodzenie, zależne od osiąganych wyników;-Karta Multi Sport-Przyjazną atmosferę pracy;-Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenie kwalifikacjiZapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszym menedżerem i rozmowę wstępną.

Asystent/ ka Prawny/na w dziale Administracji
Asystent/ ka Prawny/na w dziale Administracji
nowe Warszawa dzisiaj

Kancelaria KKLW Wierzbicki i Wspólnicy Sp. k. zatrudni Asystenta/ kę prawną w zespole AdministracjiNaszą Kancelarię tworzą wyjątkowi ludzie, nastawieni na współpracę („jeden za wszystkich, wszyscy za jednego”). Oferujemy możliwość zdobycia doświadczenia w zakresie współpracy z wiodącymi przedstawicielami rynku finansowego. Naszą siłą są ludzie o otwartych umysłach, wsparci nowoczesnymi metodami zarządzania.Zakres obowiązków:wsparcie zespołu odpowiedzialnego za kompletowanie pism przygotowywanych do wysyłki, w tym m.in. wydruk pism i załączników, zlecanie opłat, koordynacja uzyskiwania podpisów od prawników, nadzór nad kalendarzem terminówkoordynacja wysyłki pism i współpraca z zespołem wysyłki wieczornejskanowanie/ kserowanie dokumentówdbanie o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentówadministracyjne wsparcie wewnętrznych procedur oraz spraw/ projektów prowadzonych przez zespół prawnyOd kandydatów oczekujemy:mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym zakresiebiegła obsługa pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych (mile widziana znajomość programu e-Nadawca)odpowiedzialność i dobra organizacja pracy własnejwysoka kultura osobista i komunikatywnośćOferujemy:pracę w wyjątkowym i zgranym zespole, nastawionym na współpracę oraz na rozwój zawodowy, uczestnictwo w tworzeniu oraz wdrażaniu ciekawych rozwiązańpremie uznaniowe za realizację wyznaczonych zadań i celów, udział w procesie ocen półrocznychprywatną opiekę medyczną

Asystentka/Pomoc biurowa
Asystentka/Pomoc biurowa
nowe Warszawa dzisiaj

Firma z 15-letnim stażem na rynku, świadcząca usługi kompleksowej obsługi technicznej nieruchomości zatrudni pracownika na stanowisku:Asystentka/Pomoc BiurowaDo obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:Pomoc w przygotowaniu ofert na materiały techniczne niezbędne dla prawidłowego działania serwisu Technicznego.Współpraca z klientami i pracownikami Spółki.Wsparcie w prowadzeniu negocjacji z dostawcami obsługującymi Spółkę.Weryfikacja potrzeb klienta i uwzględnianie ich w codziennej pracy.Idealny kandydat posiada:Wysoką kulturę osobistą.Bardzo dobrą umiejętność obsługi pakietu Office (Excel, Word, Outlook)W zamian oferujemy:Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowaniaNiezbędne narzędzia pracyMożliwość uczestnictwa w szkoleniach podnoszących kompetencję.Praca od Poniedziałku do Piątku w Godzinach 07:00 - 15:00Jeśli spełniają Państwo Nasze oczekiwania prosimy o wysłanie CV za pomocą formularza kontaktowego. W przesłanych CV prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Efor Group Sp. z o. o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz. UST. Nr 133, poz> 883)"

Młodszy specjalista ds. Windykacji w Panek S.A.
Młodszy specjalista ds. Windykacji w Panek S.A.
nowe Warszawa dzisiaj

Zakres kluczowych zadań:Weryfikacja należności, których upłynął termin;Sporządzanie i wysyłanie monitów oraz pisemnych wezwań do zapłaty;Negocjowanie warunków spłaty należności;Prowadzenie korespondencji z dłużnikami;Ustalanie warunków ugód i indywidualnych porozumień z klientami dotyczących spłaty należności;Sporządzanie prostych pism w sprawach na etapie sądowo-egzekucyjnym;Terminowe raportowanie efektów przeprowadzonych działań windykacyjnych;Archiwizacja dokumentacji postepowań windykacyjnych. Od Kandydatów Oczekujemy: Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;Dobra znajomość pakietu Microsoft Office.Doskonałej komunikacji interpersonalnej;Umiejętności budowania relacji;Skuteczności w prowadzonych działaniach;Umiejętności efektywnego zarządzania czasem i zadaniami;Atutem będzie znajomość rynku usług motoryzacyjnych  lub ubezpieczeniowych; Oferujemy:·         Współpracę w oparciu o umowę zlecenie lub B2B;Bezpłatne usługi księgowe;Dostęp do opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, karty Multisport na preferencyjnych warunkach;Dogodną lokalizację biura: Warszawa - Ochota, ul Grójecka;Pracę stacjonarną, z możliwością korzystania z HO. mile widziany status studenta

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
nowe Warszawa dzisiaj

Firma GRASP poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko: Pracownik Administracyjno-Biurowy OPIS STANOWISKA:·      telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w tym przygotowywanie ofert,·      składanie i bieżąca koordynacja zleceń,·      współpraca ze wszystkimi działami firmy·      przygotowanie dokumentacji do obsługi księgowej: wprowadzanie, rozliczanie faktur zakupowych i kosztowych, wystawianie dokumentów księgowych i sprzedażowych·      opracowywanie rozliczeń, raportów i zestawień·      przyjmowanie i rozliczanie płatności zgodnie z procedurami·      praca w wewnętrznym systemie CRM·      przyjmowanie gości oraz dbanie o wizerunek firmy·      koordynacja wysyłek do Klientów·      bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów oraz Partnerów,WYMAGANIA:·    wykształcenie min. średnie,·    wysoka kultura osobista,·    doświadczenie w pracy biurowej/recepcji min 1 rok·    dobra organizacja pracy i samodzielność w podejmowaniu decyzji, do efektywnego prowadzenia i kończenia projektów·    uczciwość, odpowiedzialność i systematyczność·    komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,·    dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) oraz obsługi urządzeń biurowych, mile widziana znajomość Symfonii·    chęć do doskonalenia umiejętności i otwartość na ciągłe podnoszenie kwalifikacji i pozyskiwanie nowych kompetencji,·    zorientowanie na współpracę wieloletniąOFERUJEMY:·      zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie z adekwatnym do Twoich kompetencji i zaangażowania wynagrodzeniem·   praca w godzinach 9:00-17:00·      od samego początku możesz liczyć na pomoc doświadczonej osoby z zespołu. Wtajemniczy Cię ona w szczegóły pracy, będzie wspierać w codziennych zadaniach oraz dzielić się wiedzą·      pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,Interesujące? Jeśli tak, to proszę o wysłanie swojego CV przez portal OLX.

Luksusowe Marki = Warszawa GRUPA MAREK PREMIUM =
Luksusowe Marki = Warszawa GRUPA MAREK PREMIUM =
nowe Warszawa dzisiaj

Jeśli jesteś osobą ambitną, obowiązkową oraz lubisz nowe wyzwania -Poszukujemy właśnie CIEBIE na nasze stanowisko!Szukamy kobiety/mężczyzny:z wysoką kulturą osobistą,posiadającą umiejętność dobrej organizacji pracy,dbającą o wizerunek firmy oraz komunikację wewnętrzną i zewnętrznąBardzo doceniamy:inicjatywę i samodzielność w działaniudoskonałą organizacja pracyOferujemy:pracę w młodym, ambitnym, szybko rozwijającym się zespoleprofesjonalne szkolenie wprowadzające i rozwijające kompetencjeunikalna możliwość codziennego obcowania z dobrami luksusowymimożliwość szybkiego rozwoju oraz wysokich zarobkówFirma zajmuje się sprzedażą dóbr luksusowych na terenie całej Polski. Posiadamy lokale w Galeriach Handlowych w Warszawie oraz Poznaniu.Zaciekawiła Cię nasza oferta? Chcesz dołączyć do naszego zespołu?Koniecznie wyślij nam swoje zgłoszenie - CV.

Recepcjonistka / Recepcjonista
Recepcjonistka / Recepcjonista
nowe Warszawa dzisiaj

Zakres obowiązków: - Przywitanie klientów i ustalenie celu wizyty.- Odbieranie telefonów od klientów, zapoznanie się ze sprawą, ustalenie terminów i zapisywanie na serwis.- Wystawianie zleceń serwisowych .- Zamawianie części we współpracy z dostawcami.-Wydawanie oraz rozliczanie zleceń napraw.-Prowadzenie dokumentacji serwisowej. Oczekujemy od kandydata/kandydatki-Doskonałe umiejętności komunikacyjne.-Wysoka kultura osobista-Umiejętność organizacji pracy Gotowość do pracy w systemie zmianowym (od 9:00 do 17.00 oraz od 11:00 do 19:00)-Umiejętność pracy zespołowej.-Umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Mile widziane:-Doświadczenie zawodowe w pracy z bezpośrednią obsługą klienta.-Znajomość branży motoryzacyjnej-Prawo jazdy kategoria B.

Mł. Specjalista ds. Administracji (wprowadzanie dok. i rozliczenia)
Mł. Specjalista ds. Administracji (wprowadzanie dok. i rozliczenia)
nowe Warszawa dzisiaj

Promotorzy Trading Sp. z o.o. Sp.k. działa na polskim rynku artykułów tytoniowych i akcesoriów od ponad 25 lat. Naszymi sztandarowymi markami są m.in. VIVO, Selfie, OCB, Burton, Nakhla, Villiger, Angel, Candlelight, ZIPPO. Jesteśmy jednym z największych dystrybutorów szerokiej gamy akcesoriów dla palaczy oraz producentem i eksporterem wyrobów dla użytkowników e-papierosów. Nasze produkty eksportujemy do ponad 30 krajów na świecie. Wiele z naszych marek oraz produktów z naszej oferty posiadają status lidera w swoich segmentach rynku.Aktualnie do naszego biura w Warszawie na Nowym Bródnie poszukujemy kandydatki/a na stanowisko:Mł. Specjalista ds. Administracji (wprowadzanie dokumentów i rozliczenia)Zakres obowiązków:- wprowadzenie przelewów do banku (zaczytywanie danych w systemie Saldeo Smart), wprowadzanie faktur pro-forma do banku- rozliczanie wyciągów bankowych (praca z bankowością elektroniczną) i ich integracja z systemem magazynowo - sprzedażowym Wapro Mag- rejestrowanie dokumentów kosztowych wraz z całym procesem akceptacji kosztu (nadzorowanie obiegu dokumentów)- monitorowanie i realizacja płatności bankowych - współpraca i bieżący kontakt z zewnętrzną firmą księgową (przygotowanie dokumentów do zamknięcia miesiąca, przygotowywanie rejestrów ze stanów magazynowych z różnych wewnętrznych magazynów)- zarządzanie kasą gotówkową (nieliczne wydania i przyjęcia) - wystawianie not korygującychOczekiwania:- znajomość zagadnień finansowo – księgowych (zasad i praktyk księgowych)- wykształcenie min. średnie - znajomość MS Office, szczególnie Excel- odpowiedzialność za powierzone zadania i dobra organizacja pracy- dokładność, ważność na detale, systematyczność- umiejętność pracy w zespole, zorientowanie na cel, samodzielność i rzetelnośćDodatkowy atut:-mile widziani studenci profilowych studiów zaocznych, wieczorowych (przy statusie studenta możliwe zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia)-DOSTĘPNOŚĆ OD ZARAZ-znajomość i doświadczenie w pracy z Saldeo Smart, plikiem np. MT940Oferujemy:- interesującą pracę i możliwość rozwoju zawodowego w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się, stabilnej polskiej firmie- pracę pon-pt w godz. 9-17- atrakcyjne warunki zatrudnienia na umowie o pracę (lub współpraca B2B – sam wybierasz!)- świadczenia pozapłacowe po okresie próbnym: Medicover, Multisport, ubezpieczenie NNW- miłą, niekorporacyjną atmosferę pracy w zespole profesjonalistówMasz pytania? Zadzwoń 22 510 12 56.Jesteś zainteresowana/zainteresowany? Prześlij nam swoje CV klikając w przycisk aplikowania.Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę się na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy (CV, list motywacyjny) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przez firmę Promotorzy Trading Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie (03-310), ul. Odrowąża 15, zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Informujemy, że Administratorem danych jest Promotorzy Trading Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie (03-310), ul. Odrowąża 15. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody”. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami, nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

Asystent osobisty Premium | Praca biurowa | Prawo jazdy
Asystent osobisty Premium | Praca biurowa | Prawo jazdy
nowe Warszawa dzisiaj

Praca na stanowisku Concierge & Lifestyle Manager w biurowcu przy dworcu zachodnim. Poszukujemy komunikatywnej, zorganizowanej, odpowiedzialnej osoby. Oferujemy zestaw szkoleń oraz niezbędne narzędzia do pracy.Wymiar pracy: pełen etatRodzaj umowy: Umowa zlecenieWymagania:Język Angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikacjęwysoka kultura osobista umożliwiająca pracę z klientem premiumdobra organizacja pracyprawo jazdy kat. BZakres obowiązków:Przyjmowanie oraz realizacja zleceń KlientówPrzygotowywanie researchy oraz ofertObsługa infolinii projektuObsługa skrzynek pocztowych projektuRealizacja planu proaktywnościPomoc w bieżącej działalności Biura OperacyjnegoOferujemy:Stabilne zatrudnienieNiezbędne do pracy narzędzia (telefon, komputer)Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodoweIntegracjeUniformPracę w zgranym zespoleBenefityPrywatna opieka medycznaMultisportKim jesteśmy:Jesteśmy firmą działającą na rynku dóbr i usług luksusowych. Specjalizujemy się w profesjonalnej obsłudze concierge & lifestyle management. Od 2011 roku obsługujemy Klientów prywatnych, należących do sektora HNWI (high net Worth individuals) oraz dostarczamy usługi Klientom korporacyjnym, m.in. property concierge i brand concierge. Świadczymy również usługi z zakresu service design oraz brand hospitality. Realizujemy dedykowane projekty consultingowe. Tworzymy własne marki lifestylowe, którymi zarządzamy w ramach naszej działalności.Chętnych prosimy o wysyłanie CV

Praca na recepcji
Praca na recepcji
nowe Warszawa dzisiaj

OPISPoszukujemy studentki do dorywczej pracy  na stanowisku recepcjonistki w gabinecie stomatologicznym w Warszawie przy ul. Klasyków, oferujemy prace głównie w piątki oraz soboty, ale z możliwością rozszerzenia godzin pracy w bliskiej przyszłości.Obowiązki obejmują:telefoniczną obsługę pacjentów, zarządzanie terminamiobsługę pacjentów w gabinecieobsługa systemu rezerwacji pacjentów FelgdentWymagania:doświadczenie na podobnym stanowisku, głównie na obsłudze telefonicznejbiegła znajomość języka polskiegoOferujemy:elastyczne godziny pracyprzyjazny zespól Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieMożliwość zdobycia atrakcyjnego doświadczenia zawodowego Komfortowe warunki pracyZainteresowane osoby zapraszamy do kontaktu pod numer: 50*******22

Mlodszy/a Asytent/ka  ds obslugi zamowien IMPORT
Mlodszy/a Asytent/ka ds obslugi zamowien IMPORT
nowe Warszawa dzisiaj

Prosze o uwazne czytanie tresci ogloszenia i przesylanie tylko powaznych ofert odpowiadajcych ponizszym oczekiwaniomOpis stanowiska:• Opracowywanie i analiza ofert handlowych• Współpraca z dotychczasowymi dostawcami• Negocjowanie warunków zakupu• Nadzór nad przebiegiem procesów zakupowych, jakościowych i logistycznych• Współpraca z firmami spedycyjnymi•Aktywne uczestniczenie w przygotowywaniu wzorcowni SezonowychOczekiwania:•Niezbędna dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku• Znajomość systemu WF-MAG będzie znaczącym atutem• Znajomość obsługi komputera• Bardzo dobra znajomość programu Excel• Dobra organizacja własnej pracy• Otwartość i komunikatywność• Umiejętności negocjacyjne• Sumienność i dokładność• Umiejętność pracy pod presją czasu i z wieloma zadaniami jednocześnie• Szybkie przyswajanie wiedzy i chęć nauki• DyspozycyjnośćOferujemy:- Umowa o pracę po zakonczeniu okresu probnego- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,- Pakiet medyczny-Atrakcyjny system premiowyProsimy o dodanieklauzuli:Wyrażam zgodęna przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacjiprocesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danychosobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z RozporządzeniemParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO)).Miejsce pracy: Warszawa,Białołęka ul. Borecka 27 Informujemy , żeskontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

dodatkowe pieniądze
dodatkowe pieniądze
nowe Warszawa dzisiaj

Opis oferty pracyMożliwość zarabiania dodatkowych pieniędzy przez internet i otrzymywania ciekawych nagród dzięki wypełnianiu płatnych ankiet. Płatne ankiety opinie to panel badawczy zrzeszający ponad 120 tysięcy uczestników. Dołącz do panelu już dziś! Szczegóły i formularz rejestracji na stronie --- www.ankiety.net.pl - - -

SPOŁEM WSS WOLA zatrudni - kupiec w dziale handlowym
SPOŁEM WSS WOLA zatrudni - kupiec w dziale handlowym
nowe Warszawa 2 dnia plecy

Opis oferty pracyOferujemy: - Pracę w stabilnej Firmie , posiadającej ponad 20 placówek - Wynagrodzenie stałe plus premię motywacyjną , plus premię za wyniki w pracy - Umowę o pracę z pełnym poszanowaniem Prawa Pracy - Możliwość awansu zawodowego i finansowego Oczekujemy : - Doświadczenia w handlu wyrobami spożywczymi - Znajomość rynku detalicznego sektora FMCG będzie dodatkowym atutem - Otwartości na nowości i pożądanie za rynkiem Konsumenta - Empatii i należnej życzliwości dla Klientów i współpracowników - Znajomości programów MS Office

Asystent ds. marketingowo-graficznych z orzeczeniem
Asystent ds. marketingowo-graficznych z orzeczeniem
Warszawa 3 kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma BLUE TREE ONE Sp. z o.o. poszukuje pracowników na stanowisko: Asystent ds. marketingowo-graficznych z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: praca ZDALNA, cała Polska WYMAGANIA: • aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności • mile widziana znajomość języka obcego • wykształcenie minimum średnie • dobra znajomość pakietu MS Office, • chęci do nauki i podnoszenia swoich kwalifikacji • dokładność, rzetelność, zaangażowanie • znajomość marketingu i prac administracyjnych • podstawowa znajomość programów graficznych lub chęć ich poznania • dyspozycyjność w wymiarze 7h dziennie w przypadku umiarkowanego i znacznego stopnia niepełnosprawności i/lub gotowość do pracy zadaniowej ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • przygotowywanie prezentacji – wstawianie, obróbka, wycinanie zdjęć i tekstów; • przygotowywanie kwartalnych newsletterów, zbieranie materiałów z działów, obróbka tekstu i szaty graficznej, wstawianie zdjęć; • przygotowywanie zdjęć do kalendarzy, reklam, banerów, ulotek, katalogu • projektowanie i przygotowywanie stopki adresowej, w tym praca graficzna z logiem • raportowanie i monitorowanie procesów w firmie • pomoc w e-marketingu OFERUJEMY: • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • pomoc koordynatorów osób niepełnosprawnych • pracę zdalną lub mieszaną • miłą atmosferę w pracy • terminowe wypłaty wynagrodzeń

Specjalista doradczo-administracyjny z orzeczeniem
Specjalista doradczo-administracyjny z orzeczeniem
Warszawa 3 kilka dni temu

Opis oferty pracyOpis stanowiska - sprawdzanie i opisywanie działalności konkurencyjnej - uzupełnianie baz w systemie informatycznym - wsparcie procesów administracji w firmie - segregowanie e-dokumentów - raportowanie i monitorowanie procesów w firmie - pomoc w e-marketingu Wymagania stanowiska - aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - mile widziana znajomość języka obcego - wykształcenie minimum średnie - dobra znajomość pakietu MS Office, - chęci do nauki i podnoszenia swoich kwalifikacji - dokładność, rzetelność, zaangażowanie - mile widziana znajomość marketingu i prac administracyjnych - mile widziana bardzo dobra znajomość Excela oraz programów graficznych - dyspozycyjność w wymiarze 7h dziennie w przypadku umiarkowanego i znacznego stopnia niepełnosprawności  i/lub gotowość do pracy zadaniowej Oferujemy - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pomoc koordynatorów osób niepełnosprawnych - Fundusz Świadczeń Socjalnych - pracę zdalną - miłą atmosferę w pracy - terminowe wypłaty wynagrodzeń PROSZĘ O APLIKOWANIE POPRZEZ PONIŻSZY LINK !!!!!! : https://app.hrappka.pl/oferta/Specjalista-doradczo-administracyjny-z-orzeczeniem/32788

Konkurs na Archiwistę
Konkurs na Archiwistę
Warszawa 3 kilka dni temu

Opis oferty pracyDyrektor Sądu Rejonowego dla Warszawy-Żoliborza w Warszawie ogłasza konkurs na staż urzędniczy w ramach umowy o pracę na czas określony w Sądzie Rejonowym dla Warszawy – Żoliborza w Warszawie WOLNE STANOWISKO PRACY: Stażysta docelowe stanowisko: Archiwista - w wymiarze 1 etatu Komórka organizacyjna: Archiwum Zakładowe ZAKRES ZADAŃ - współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie właściwego przygotowania dokumentacji niearchiwalnej i materiałów archiwalnych do przekazania do Archiwum Zakładowego. - przyjmowanie, przechowywanie i zabezpieczanie w Archiwum Zakładowym przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji, - przygotowywanie do przekazania i przekazywanie materiałów archiwalnych do miejscowo właściwego Archiwum Państwowego, - tworzenie spisów akt i dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania, - wypożyczanie akt oraz dokumentacji archiwalnej do właściwych komórek organizacyjnych, - stosowanie przepisów kancelaryjno-archiwalnych i regulacji ogólnie obowiązujących, dotyczących postępowania z dokumentacją WYMAGANIA a) Niezbędne: - obywatelstwo polskie, - wykształcenie średnie - poświadczone świadectwem maturalnym, - pełna zdolność do czynności prawnych, nieposzlakowana opinia, - niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, - przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub o przestępstwo skarbowe, - umiejętność obsługi komputera (w tym pakiem MS Office) oraz urządzeń biurowych, - odpowiedzialność, rzetelność, odporność na stres, systematyczność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, kreatywność - wysoki poziom wiedzy ogólnej oraz kultury osobistej, - bardzo dobra organizacja pracy, - sumienność, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku b) Preferowane: - ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny min. I stopnia, - doświadczenie w pracy biurowej, a w szczególności w archiwach zakładowych wymiaru sprawiedliwości, - wykształcenie wyższe – ukończone studia co najmniej pierwszego stopnia i uzyskany tytuł zawodowy, - znajomość techniki pracy biurowej - znajomość przepisów związanych z zakresu funkcjonowania archiwów zakładowych. WYMAGANA DOKUMENTACJA 1. Podanie o przyjęcie na w/w stanowisko adresowane do Dyrektora Sądu Rejonowego dla Warszawy – Żoliborza w Warszawie. 2. CV- podpisane własnoręcznie. 3. Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa lub przestępstwa skarbowe. 4. Oświadczenie, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub o przestępstwo skarbowe. 5. Kserokopie dokumentów poświadczające posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe. 6. Zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji. Dokumenty i kserokopie muszą być podpisane własnoręcznie. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA WYMAGANEJ DOKUMENTACJI Wymagane dokumenty z podaną sygnaturą konkursu należy złożyć w Biurze Podawczym Sądu Rejonowego dla WarszawyŻoliborza w Warszawie albo przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego (decyduje data stempla) do 10 maja 2024 roku na adres: Sąd Rejonowy dla Warszawy - Żoliborza w Warszawie ul. A. Kocjana 3, 01-473 Warszawa, Oddział Kadr - pok. 1108 WARUNKI KONKURSU -Zgłoszenia złożone po terminie nie będą rozpatrywane. - Kandydaci poddani będą III etapowemu konkursowi: I etap: weryfikacja formalna złożonych aplikacji; II etap: praktyczny sprawdzian umiejętności; III etap: rozmowa kwalifikacyjna. - Warunkiem zakwalifikowania do II etapu konkursu jest spełnienie przez kandydata wymogów formalnych w tym złożenie podpisu na każdym dokumencie oraz zmieszczenie prawidłowej treści oświadczenia, zgodnej z ogłoszeniem. - Informacja o kandydatach zakwalifikowanych do II etapu konkursu, terminie i miejscu jego przeprowadzenia zostanie opublikowana 7 dni przed terminem II etapu na stronie internetowej Sądu: https://warszawazoliborz. sr.gov.pl/oferty-pracy,m,m2,202 Sąd Rejonowy zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu bez podania przyczyny bądź dokonania zmiany zapisów niniejszego ogłoszenia w drodze aneksu, w każdym czasie.

Konkurs ns stażystę/ sekretarza sądowego
Konkurs ns stażystę/ sekretarza sądowego
Warszawa 3 kilka dni temu

Opis oferty pracyDyrektor Sądu Rejonowego dla Warszawy-Żoliborza w Warszawie ogłasza konkurs na wolne stanowiska pracy w Sądzie Rejonowym dla Warszawy – Żoliborza w Warszawie Nazwa stanowiska pracy: STAŻYSTA; SEKRETARZ SĄDOWY; STARSZY SEKRETARZ SĄDOWY Stanowisko, na którym zostanie zatrudniony kandydat, w wyniku rozstrzygnięcia procedury konkursowej, zostanie uzależnione od posiadanych przez kandydata kwalifikacji zawodowych. Liczba wolnych stanowisk: 2 STANOWISKA PRACY Rodzaj umowy: 2 etaty - w ramach umowy o pracę na czas określony ZAKRES ZADAŃ Czynności związane z prowadzeniem akt spraw sądowych oraz urządzeń ewidencyjnych służących do ich rejestrowania, wykonywanie wydanych w sprawach sądowych zarządzeń, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, obsługa urządzeń biurowych. WYMAGANIA 1) Niezbędne - wykształcenie minimum średnie - poświadczone świadectwem maturalnym, - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych, nieposzlakowana opinia, - niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, - przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub o przestępstwo skarbowe, - umiejętność obsługi komputera (w tym pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych, - odpowiedzialność, rzetelność, odporność na stres, systematyczność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, sumienność, - wysoki poziom wiedzy ogólnej oraz kultury osobistej, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku 2) Preferowane - umiejętność bezwzrokowego pisania na klawiaturze, - doświadczenie w pracy biurowej, a w szczególności pracy w wymiarze sprawiedliwości - dodatkowo punktowane WYMAGANA DOKUMENTACJA 1. Podanie o przyjęcie na w/w stanowisko adresowane do Dyrektora Sądu Rejonowego dla Warszawy – Żoliborza w Warszawie. 2. CV- podpisane własnoręcznie. 3. Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa lub przestępstwa skarbowe. 4. Oświadczenie, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub o przestępstwo skarbowe. 5. Kserokopie dokumentów poświadczające posiadane wykształcenie. 6. Zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji. Dokumenty i kserokopie muszą być podpisane własnoręcznie. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA WYMAGANEJ DOKUMENTACJI Wymagane dokumenty z podaną sygnaturą konkursu należy złożyć w Biurze Podawczym w siedzibie Sądu albo przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego (decyduje data stempla) do dnia 10 maja 2024 roku na adres: Sąd Rejonowy dla Warszawy - Żoliborza w Warszawie ul. A. Kocjana 3, 01-473 Warszawa, Oddział Kadr - pok. 1108 SĄD REJONOWY DLA WARSZAWY-ŻOLIBORZA W WARSZAWIE OFERUJE: 1. Stałe godziny pracy: 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku 2. Rozwój kwalifikacji zawodowych (staż urzędniczy, kursy, szkolenia) 3. Wynagrodzenie zasadnicze od 4978,00 zł do 5949,00 zł brutto 4. Dodatkowe profity finansowe:  dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynasta pensja)  dodatek za wysługę lat  premię, nagrody, dodatki specjalne  dofinasowania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych  dofinasowanie do szkieł kontaktowych korygujących wzrok WARUNKI KONKURSU  Zgłoszenia złożone po terminie nie będą rozpatrywane.  Kandydaci poddani będą III etapowemu konkursowi: I etap: weryfikacja formalna złożonych aplikacji; II etap: praktyczny sprawdzian umiejętności; III etap: rozmowa kwalifikacyjna.  Warunkiem zakwalifikowania do II etapu konkursu jest spełnienie przez kandydata wymogów formalnych w tym złożenie podpisu na każdym dokumencie oraz zamieszczenie prawidłowej treści oświadczenia, zgodnej z ogłoszeniem. Informacja o kandydatach zakwalifikowanych do II etapu konkursu, terminie i miejscu jego przeprowadzenia zostanie opublikowana 7 dni przed terminem II etapu na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej Sądu: https://warszawa-zoliborz.sr.gov.pl/oferty pracy,m,m2,202 Dyrektor Sądu zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu bez podania przyczyny bądź dokonania zmiany zapisów niniejszego ogłoszenia w drodze aneksu, w każdym czasie.

Praca w biurze nieruchomości
Praca w biurze nieruchomości
Warszawa 4 kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy chętnych do ciekawej pracy jako doradca - agent nieruchomości obsługa klienta zakres pracy spotkania, nawiązywanie współpracy, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie ofert bieżący kontakt z klientem, prezentacja nieruchomości, obsługa transakcji, praca online zapewniamy szkolenie, zapraszam doświadczenie nie wymagane także jako praca dodatkowa

Filtr