Wszystkie ogłoszenia w kategorii Finanse / Księgowość
Opis oferty pracyOczekujemy: doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu pełnych ksiąg znajomości programu OPTIMA samodzielności i dokładności w pracy zaangażowania mile widziana znajomość programu Płatnik Oferujemy: stabilne zatrudnienie umowę o pracę lub umowę zlecenie przyjazną atmosferę w młodym zespole wsparcie merytoryczne ciągły rozwój i naukę nowych zagadnień brak nudy w pracy dogodną lokalizację (blisko metra Dworzec Wileński) Zadania: samodzielne prowadzenie księgowości spółek z o.o. oraz KPiR w programie OPTIMA codzienny kontakt z klientami ewidencja i obrót dokumentacją klientów
KIDS&Co. to Sieć Dwujęzycznych Przedszkoli i Żłobków w 9 miastach w Polsce. Nasza międzynarodowa społeczność, od ponad 18 lat wyznacza innowacyjne trendy w edukacji, bazując na światowych praktykach. Naszą misją jest wychowywanie dzieci tak, aby jak najlepiej radziły sobie w zmieniającym się świecie. Poprzez szacunek do różnorodności, samorozwój, zdrowe nawyki, ciekawość świata, eksperymentowanie, pozytywną komunikację i zabawę pobudzającą do lepszego życia, jesteśmy przekonani, że #WykonujemyNajważniejszyZawodŚwiata. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent / Asystentka Księgowości(mile widziani studenci kierunków niestacjonarnych lub wieczorowych) Lokalizacja: Warszawa Twój zakres obowiązków: wsparcie zespołu księgowości w realizacji zadań,wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego (WAPRO),przetwarzanie dokumentów księgowych w programie Saldeo,księgowanie wyciągów bankowych,archiwizacja dokumentów,dbałość o terminową realizację zadań. Świetnie, jeśli: chcesz zdobyć doświadczenie zawodowe w dziale rozliczeniowym- wszystkiego Cię nauczymy, jesteś w trakcie studiów? To żaden problem, jednak zależy nam na osobach dyspozycyjnych 40 godzin tygodniowo, w godzinach 08:00- 16:00, znasz język angielski – to będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia, udział w ciekawych projektach, możliwość rozwoju w strukturach firmy, ubezpieczenie OC i NNW, pakiet sportowy i medyczny. Nie myśl o tym czego nie masz, pomyśl o tym, co możesz osiągnąć! Aplikuj do nas i poznaj KIDS&Co.
Jeśli jesteś osobą:posiadającą min. rok doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze kampanii CRM lub w obszarze raportowania kampanii (preferowanie w obszarze finansów),samodzielną z silną orientacją na cel i komunikatywność,cechuje się dokładnością i samodzielnością w działaniu,posiadasz praktyczną znajomość SQL (pracujemy na Teradacie), a excel nie ma przed tobą tajemnic,potrafisz pracować z dużą ilością różnorodnych danych i informacji,posiadasz wysoką odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,masz doświadczenie w testowaniu systemów CRM oraz zna zagadnienia z zakresu jakości danych i testowania systemówdodatkowym atutem będzie znajomość SAS CI Studio, Tableau, PowerBI. Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:definiowaniu grup docelowych i kanałów kontaktu kampanii skierowanych do przedsiębiorców,projektowaniu, testowaniu, wdrażaniu, automatyzacji i utrzymywaniu kampanii CRM wspierających aktywność Klienta,uczestnictwie w projektach rozwoju systemów wielokanałowych kampanii CRM skierowanych do Klienta Biznesowego (praca metodologii zwinnej) w roli testera kampanii,dbanie o jakość danych i działaniu kampanii (omnichannel) oraz raportowanie wykrytych błędów oraz postępu testów,monitorowaniu skuteczności prowadzonych działań oraz rekomendowaniu zmian w przeprowadzanych kampaniach,ścisłej współpracy z jednostkami Banku przy tworzeniu nowych kampanii i optymalizacji obecnych. Oferujemy:umowę o pracępracę hybrydowąpakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnychnagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.
Biuro rachunkowe szuka nowych pracowników! Jesteśmy spółką działającą w Polsce od ponad 9 lat. Do tej pory zaufało nam mnóstwo firm, a nasza marka stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych. Nieustannie się rozwijamy, a baza klientów stale się powiększa. Jesteśmy chińską spółką, która wyróżnia się dobrą atmosferą w pracy. Tak, nasi klienci są głównie z Chin i czasem współpraca z nimi jest trudna, ale zawsze znajdujemy sposób na rozwiązanie wszelkich problemów. Praca bywa ciężka, ale dzięki temu stale powiększamy swoje kompetencje i zdolności. Zapraszamy Cię do naszej firmy, zwłaszcza jeśli: Szukasz nowych wyzwań w pracy Chciałbyś poszerzyć swoją wiedzę i zdobyć nowe umiejętności Interesuje Cię praca z mądrym zespołem i klientami Z nami będziesz mógł rozwijać się każdego dnia, dzięki czemu zyskasz zupełnie nowe perspektywy w przyszłości! Obowiązki: Sporządzanie deklaracji podatkowych na podstawie otrzymanych dokumentówInne projekty powiązane z obsługą klientów Wymagania: Język angielski w stopniu komunikatywnym - WARUNEK KONIECZNYUkończone studia wyższe z rachunkowości bądź innego, powiązanego z ekonomią, kierunku Minimum 3 lat doświadczenia zawodowego Znajomość procedur eksportowych i importowych (WNT, WDT) Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV poprzez portal.
Do autoryzowanego salonu i serwisu samochodowego zatrudnimy samodzielną księgową. Wymagania : Wykształcenie wyższe , finanse i rachunkowość, bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i bieżących zmian podatkowych , ustawy VAT. Ogólna znajomość z zakresu płac.Min 10-letnie doświadczenie w pracy w pełnej księgowości.Samodzielność , systematyczność , zaangażowanie i pracowitość Znajomość programu Symfonia i Symfonia środki trwałe.Zakres obowiązków : obliczanie podatków w firmie , oraz sporządzanie deklaracji podatkowych za poszczególne okresy CIT , VAT ,JPK ,podatki lokalne.Rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy , prowadzenie wszystkich ewidencji.Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych oraz prac bilansowych , umożliwiających zamkniecie roku obrachunkowego.Firma znajduje się na Bródnie , przy trasie S8 , zjazd na ul .Piotra Wysockiego
OPISDynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się wynajmem samochodów osobowych poszukuje pracownika do Zespołu Księgowego. Nasza firma to miejsce dla osób ceniących pracę w dobrej atmosferze i w stabilnym zatrudnieniu w oparciu o umowę o pracę. Jeśli jesteś osobą zainteresowaną rozwojem w obszarze finansów i księgowości to zapraszamy do rekrutacji. Naszym pracownikom dodatkowo dajemy możliwość przystąpienia do grupowego pakietu medycznego. Zakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentów zakupu do systemu finansowo-księgowego ; Uzgadnianie zapisów księgowych z kontami księgi głównej; Rozliczanie płatności kartami kredytowymi i płatności online.;Ewidencjonowanie wyciągów bankowych; Monitorowanie transakcji sprzedaży usług w zakresie prawidłowości wystawionych faktur sprzedaży; Rozliczanie różnic kursowych; Ustalanie RMK kosztów ubezpieczeń Wymagania: Wykształcenie wyższe - kierunki rachunkowość, finanse; Biegłość w obsłudze pakietu MS Office, w tym szczególnie Excel oraz systemów Finansowo Księgowych Doświadczenie w pracy co najmniej 3 lata w dziale księgowym; Znajomość programu Wapro Fakir będzie stanowić dodatkowy atut. Oferujemy: Stabilne warunki zatrudniania w ramach umowy o pracę początkowo w okresie próbnym. Atrakcyjne wynagrodzenie Pracę w dynamicznym, młodym zespole w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku Stały rozwój kompetencji zawodowych poprzez szkolenia. Bieżące wsparcie całego zespołu Udział w eventach firmowych Po okresie próbnym dodatkowo oferujemy Pakiet Medyczny. Prosimy o zawarcie klauzuli W CV: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
KP Consulting sp. z o.o. wraz z kilkoma powiązanymi spółkami tworzy swoiste centrum finansowo-księgowe specjalizujące się w obsłudze firm z branży nowych technologii, e-commerce, IT, transportowej, budowlanej, finansów.Jesteśmy wiodącą firmą w Polsce w zakresie obsługi sprzedawców na Amazon. Od 10 lat świadczymy w Polsce usługi księgowości, kadrowo-płacowe oraz doradztwa podatkowego dla około 500 polskich i zagranicznych firm. Obecnie zatrudniamy ok. 80-ciu wysoko wykwalifikowanych specjalistów.Jesteśmy innowacyjną organizacją wychodzącą naprzeciw nowym wyzwaniom rynkowym. Pomagamy naszym klientom w rozwijaniu biznesu, dostarczając specjalistyczną wiedzę i przekładając ją w praktyczne rozwiązania, budując jednocześnie przyjazne relacje biznesowe.Ale przede wszystkim dbamy o to, aby każdy pracownik czuł się u nas komfortowo i wiedział, że może liczyć na wsparcie w codziennej pracy, zwłaszcza w wymagających sytuacjach. Tworzymy atmosferę współpracy i możliwości rozwoju, aby każdy mógł wykorzystać swój potencjał, rozwinąć zainteresowania i spełniać się zawodowo. Zakres obowiązkówsamodzielne prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych podmiotów z kapitałem polskim i zagranicznymweryfikacja i księgowanie dokumentów – pomoc młodszych księgowych przy dużej ilości dokumentówmiesięczne sporządzanie rejestrów VAT, plików JPK-V7, informacji VAT-UE, kalkulacji zaliczek CITanaliza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych, potwierdzanie sald, przygotowywanie miesięcznych bilansów i rachunków zysków i stratsporządzanie rocznych sprawozdań finansowych i deklaracji CIT-8kalkulacja podatku u źródła oraz sporządzanie informacji IFT-2R i CIT-10Zwspółpraca z biegłymi rewidentami przy obsługiwanych spółkach audytowanychwspółpraca z urzędami skarbowymi, sporządzanie sprawozdań do GUS, NBP, INTRASTATbieżąca komunikacja z klientem polskim i zagranicznymoptymalizacja procesów księgowych w obsługiwanych podmiotach poprzez Nasze wymaganiamin. 4 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuwykształcenie wyższe z obszaru finansów i rachunkowościpraktyczna znajomość aktualnych przepisów z zakresu rachunkowości i podatkówbardzo dobra znajomość języka angielskiego (lub rosyjskiego) w mowie i piśmiedobra, praktyczna znajomość oprogramowania Comarch ERP Optima oraz pakietu MS Officeprzykładanie wagi do szczegółów, rzetelność i terminowe wykonywanie powierzonych zadańumiejętność analitycznego myślenia, odpowiedzialność i zaangażowaniebardzo dobra organizacja pracy i pozytywne nastawienie do otoczenia i wykonywanych obowiązków Oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, pozwalającą doskonalić znajomość języków obcych (angielski, rosyjski, litewski)profesjonalne wsparcie doświadczonych doradców podatkowych, głównych księgowych oraz prawnikówszeroki dostęp do bezpłatnych wewnętrznych szkoleń oraz dofinansowanie do zewnętrznych kursów księgowo-podatkowychdofinansowanie do odbywającego się w firmie kursu nauki języka angielskiegomożliwość pracy zdalnej w modelu hybrydowym (po okresie próbnym), elastyczny czas pracy (możliwość rozpoczęcia pomiędzy 7:00 a 9:00).benefity (pakiet medyczny, sportowy, owocowe wtorki, „wczasy pod gruszą”, dodatkowe dni wolne, np. z okazji urodzin)premie kwartalne i roczne uzależnione od bieżących wyników oraz stażu pracy, premie świąteczne, dofinansowanie w ramach ZFŚSpracę w zgranym i wspierającym się zespole, spotkania integracyjnestabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub w innej preferowanej formiedogodną lokalizację przy Rondzie ONZ w WarszawieNapisz" i dołącz do zespołu KP Consulting!
Cross Medica sp. z o.o. spk Do pracy w dziele księgowości i finansów na ½ etatu poszukujemy osoby komunikatywnej, energicznej, która ma doświadczenie w dziale księgowości i finansów. Lokalizacja – Warszawa Praga-Północ Zakres pracy: • księgowanie dokumentów zakupowych i sprzedażowych• księgowanie wyciągów bankowych• przygotowywanie przelewów• amortyzacja• przygotowywanie raportów płatności, sprzedaży itp.• generowanie analiz Wymogi• osoba ubiegająca się do pracy powinna mieć doświadczenie w obsłudze programów księgowych, w zakresie pozwalającym na księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży, przygotowywanie odpisów amortyzacyjnych, list płac i operacji bankowych • znać podstawowe zasady podatkowe w zakresie CIT, PIT i VAT • konieczna dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel, Word• obsługa komputera oraz urządzeń biurowychOferujemy- pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie - dobre warunki zatrudnienia-zatrudnienie na umowę o pracę lub zlecenie-możliwość częściowej pracy zdalnej, opcjonalnie Prosimy o przesyłanie CV z poniższą zgodą i kontakt przez formularz.
Flex To Go to wypożyczalnia samochodów posiadająca nowoczesną flotę samochodową w Polsce oraz w Niemczech.Głównym profilem działalności firmy jest wynajem samochodów i zarządzanie flotą.Każdy z nas codziennie wykonując swoje obowiązki wywiera pozytywny wpływ na firmę i całe otoczenie. Rozwijamy się, pomagamy innym i jesteśmy inspiracją do zmian na lepsze!Do naszego zespołu szukamy Asystent/tka ds. Administracji i Finansów z j. niemieckim Zakres zadań:Wprowadzanie i opisywanie dokumentów kosztowych oraz współpraca z księgowością,Wstępna weryfikacja dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym,Poprawne i terminowe wystawianie faktur oraz innych dokumentów sprzedażowo-handlowych,Przesyłanie faktur do klientów,Wprowadzanie danych do programów, plików Excel i kontrola ich poprawności,Zarządzanie ważnymi dokumentami oraz koordynowanie właściwego obiegu dokumentów w biurze,Archiwizacja i segregacja dokumentacji,Inne bieżące zadania administracyjno-finansowe zlecone przez przełożonego,Współpraca z innymi działami oraz pomoc w bieżących zadaniach.Nasze wymaganiaNie masz dużego doświadczenia w pracy biurowej? Nie martw się, bardziej liczą się dla nas umiejętności i predyspozycje niż wykształcenie i duże doświadczenie,Znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum podstawowym lub chęć do nauki,Skrupulatność, dokładność i zaangażowanie w realizowane zadania,Umiejętność logicznego myślenia i rozwiązywania problemów,Chęć uczenia się oraz wykazywanie inicjatywy,Dobra organizacja pracy, sumienność i samodzielność w działaniu,Dobra znajomość środowiska Windows oraz pakietu MS Office w szczególności Excel, WordOferujemy:Stabilne zatrudnienie, dzielenie się wiedzą i nieustanne szukanie nowych rozwiązańPrzyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu w realizacji wyznaczonych celówPracę stacjonarną od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00Pakiet benefitów - opieka medyczna Luxmed i karta MultisportKomfortowe biuro i dogodna lokalizacja – miejsce pracy Warszawa Ochota, okolice Dworca ZachodniegoPełne wsparcie merytoryczne podczas okresu wdrożeniowegoImprezy firmowe i spotkania integracyjne
Jesteśmy globalną firmą zajmującą się opieką zdrowotną, której celem jest budowanie zdrowszego jutra poprzez rozwój, produkcję i dystrybucję wysokiej jakości urządzeń medycznych. Firma w wyjątkowy sposób koncentruje się na poprawie bezpieczeństwa pracy pracowników służby zdrowia, dostarczając najnowsze innowacje w zakresie bezpiecznych urządzeń medycznych, a także inwestując w badania i rozwój.Opis stanowiska:Jako Młodszy Księgowy Twoim zadaniem będzie dbanie o finanse naszej firmy poprzez pomoc w codziennych operacjach, takich jak przetwarzanie faktur, realizacja płatności oraz dbanie o dokładność naszych dokumentów finansowych. Będziesz współpracować z innymi zespołami, co lepiej pozwoli Ci zrozumieć funkcjonowanie całej firmy.Kluczowe obowiązki:Wprowadzanie i przetwarzanie płatności oraz faktur w systemie księgowym.Regularne aktualizowanie raportów pokazujących naszą sytuację finansową.Odbieranie i przechowywanie ważnych dokumentów księgowych w formie cyfrowej i papierowej.Obsługa przelewów bankowych i zarządzanie zadaniami w bankowości online.Monitorowanie należności i zobowiązań.Proponowanie i wdrażanie pomysłów na usprawnienie naszych procesów księgowych.Wymagania:Ukończone studia wyższe lub w trakcie (licencjat lub magisterium) na kierunku rachunkowość, finanse, zarządzanie, ekonomia lub pokrewnym.Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.Dobra znajomość programu Excel. Znajomość SAPa będzie na plus.Wiedza na temat zasad rachunkowości, przepisów oraz procedur księgowych/finansowych.Zdolność logicznego myślenia oraz umiejętność rozwiązywania podstawowych problemów.Chęć nauki, rozwoju zawodowego i pracy w dynamicznym środowisku.To oferujemy:Możliwość rozwoju kariery w międzynarodowym środowisku.Atrakcyjne wynagrodzenie.Prywatna opieka medyczna.Dofinansowanie do karty Multisport.Aktywny udział w tworzeniu bardzo dynamicznej organizacji.Hybrydowy model pracy (home office i praca w biurze w atrakcyjnej warszawskiej lokalizacji - Warsaw Hub).
W OEX Voice Contact Center wierzymy, że wyjątkowi ludzie tworzą wyjątkową firmę.Dołącz do naszego zespołu ponad 1500 osób i zobacz, jak codziennie dbamy o najlepsze relacje z klientami. Jesteśmy rozpoznawalną i docenianą marką w branży Contact Center, od 15 lat specjalizującą się w wielokanałowej obsłudze klienta z nowoczesnymi centrami operacyjnymi w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:Młodszy Specjalista w Dziale FinansowymTwoje zadania:Pomoc przy przygotowywaniu raportów okresowych Udział w zamknięciu miesiącaPrzygotowywanie analiz i zestawieńWspółpraca z biurem rachunkowym i działem Kadr w rozliczeniach Współtworzenie i rozwijanie narzędzi do analizy i raportowania Współpraca z działem sprzedaży i operacjami w zakresie wystawiania FVUdział w przygotowaniu budżetu rocznego / forecastów Nasze oczekiwania:Wykształcenie wyższe kierunkowe / studia na kierunku rachunkowość i finanseWiedza w zakresie zagadnień rachunkowości i finansów oraz standardów sprawozdawczości Orientacja na cel Samodzielność i inicjatywa w działaniu Dobrze rozwinięte umiejętności analitycznePraktyczna znajomość MSOffice w tym bardzo dobra z Excel To oferujemy:Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji Atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do umiejętnościKontrakt B2B/umowa zlecenie + atrakcyjny system motywacyjny Możliwy hybrydowy model współpracyZadaniowy model współpracy, dyspozycyjność elastyczna do ustalenia Dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy Ciekawe wyjazdy integracyjne min. 1x raz w rokuMożliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji Możliwość współpracy w godzinach 9-17 lub 8-16Praca hybrydowa możliwa z biura w Warszawie, Rzeszowie, Łodzi lub Lublinie.(mile widziana lokalizacja Warszawa, ul. Równoległa 4a)
Jesteś księgową/księgowym? Chcesz rozwijać swoje umiejętności i stać się częścią zespołu?Biuro rachunkowe Clever Tax mieszczące się na warszawskiej Pradze Południe zaprasza do aplikowania na stanowisko:Samodzielnej/samodzielnego Księgowej/KsięgowegoAplikuj do nas!Obowiązki:· Prowadzenie ksiąg rachunkowych, handlowych· Prowadzenie książki przychodów i rozchodów, ryczałt,· Przygotowywanie sprawozdań finansowych,· Praca głównie w środowisku Comarch ERP OptimaOczekiwania:· Wykształcenie kierunkowe (odpowiednie będą studia podyplomowe lub kursy księgowe)· Mile widziane doświadczenie w pracy z programem ERP Optima· Doświadczenie w kontaktach z urzędami skarbowymi, ZUS i innymi instytucjami,· Skrupulatność i zaangażowanie w powierzone zadania,· Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych oraz analitycznego myślenia,· Umiejętność efektywnej pracy w zespole,· Mile widziane doświadczenie pracy w biurze rachunkowym.Oferujemy:· Stałą pracę w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole,· Współpraca w oparciu o umowę o pracę/B2B,· Stałe szkolenia i możliwości awansu,· Elastyczne godziny pracy,· Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności· Pracę w przestronnym i komfortowym biurze na Pradze PołudnieOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w przycisk aplikowania
Marwoj sp. z o.o. to firma zajmująca się likwidacją szkód majątkowych szeroko rozumianych zarówno technicznie jak i merytorycznie na terenie całego kraju Obowiązki:Wykonywanie oględzin szkód majątkowychSporządzenie dokumentacji z oględzin (fotograficzna, szkice, protokół, wykaz strat)Wymagania:Minimum średnie wykształcenieZnajomośc zagadnień z zakresu zagadnień budowlanychPrzestrzeganie zasad profesjonalnej obsługa klientaDobra organizacja pracy, dyspozycyjnośćPrawo jazdyDoświadczenie zawodowe z zakresu likwidacji szkód, zagadnień ubepieczeniowychOferujemy:Elastyczny, zadaniowy czas pracyMożliwa różna forma zatrudnieniaWynagrodzenie konkurencyjne
Jesteśmy biurem rachunkowym, które stawia na nowoczesne rozwiązania technologiczne ułatwiające bieżącą pracę. Dbamy o to aby każda Twoja godzina spędzona w pracy była możliwie wydajnie wykorzystana (bez pustego przeklepywania danych) dzięki czemu nie będzie ciążyło nad Tobą widmo wiecznych nadgodzin. Stawiamy przede wszystkim na współpracę z ambitnymi, inteligentnymi osobami, które chcą rozwinąć się w księgowości, dlatego dobrze by było żebyś odnajdowała się w takim środowisku.Prężnie rozwijamy się na lokalnym rynku i mamy coraz większy głód tego żeby wyjść trochę dalej otwierając do końca roku kolejne biuro. Szukamy więc osób, które poza księgowością dobrze będą czuły się w zarządzaniu małymi zespołami pracowników (dla chętnych).Nie musisz być alfą i omegą księgowości (jeszcze!), zależy nam na wyszkoleniu przyszłych pracowników, którzy razem z nami będą podbijali Warszawski rynek usług księgowych dostarczając klientom profesjonalną, miłą i przede wszystkim bezpieczną obsługę księgową, którą oni rzeczywiście lubią! :)Zajmiesz się:Bieżącą administracjąObsługą OCR (automatycznego skanera danych z faktur)Weryfikacją poprawności skanowanych danychWsparciem w bieżących rozliczeniachJak będziesz na to gotowa (a może już jesteś?) również samodzielnym zamykaniem miesiąca w łatwiejszych firmachOczekujemy:Podstawowej wiedzy z zakresu rachunkowościStatusu studenta na kierunku związanym z rachunkowością (w trakcie studiów magisterskich, lub ostatni rok studiów licencjackich)Umiejętności analitycznego i logicznego myśleniaPogodnego nastawienia do ludzi i otaczającego świata :)Dostępności w pracy minimum na pół etatuZapewniamy:Wygodne stanowiskoWynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania (4 500 - 6 500 zł miesięcznie) oraz tego ile czasu będziesz chciała pracować.Opiekę księgowej, która cierpliwie wprowadzi Cię w świat rachunkowości, pomoże rozwinąć mocne strony i doradzi jak poprawić to z czym jeszcze sobie nie radziszPracę w młodym zespoleMożliwość zdobycia cennego doświadczeniaWork-life-education balance ;) - jeżeli będziesz potrzebowała możesz pracować nawet na pół etatu w dowolnej konfiguracji (mniej godzin dziennie/mniej dni w miesiącu)Szansę na możliwość szybkiego awansu na samodzielne stanowisko (naprawdę nam na tym zależy, więc możesz być pewna, że dostaniesz go zanim sama zdążysz o pomyśleć, że jesteś na to gotowa :) )Szkolenia z zakresu prawa podatkowego i praktycznych aspektów rachunkowościDowolną formę umowy (zlecenie, uop, b2b)Jeżeli czujesz, że to może być praca dla Ciebie, ale nie jesteś pewna czy sobie poradzisz, lub nie spełniasz któregoś z warunków nie bój się - aplikuj, obiecujemy, że rozpatrzymy każdą aplikację i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.
Jesteśmy firmą działającą na rynku odszkodowań od ponad 20 lat.W związku z ciągłym rozwojem naszej firmy jesteśmy zainteresowani podjęciem współpracy z osobami:• kreatywnymi,• o wysokiej kulturze osobistej, etycznej, • łatwo nawiązującymi kontakty.Zajmujemy się dochodzeniem odszkodowań dla osób poszkodowanych:• w wypadkach drogowych, • w środkach komunikacji miejskiej, kolejowej, lotniczej,• wskutek błędów medycznych, • w związku z działalnością gospodarstwa rolnego, • w wypadkach przy pracy, • wskutek poślizgnięć, potknięć o niezabezpieczone, uszkodzone chodniki, • w wyniku niesłusznych aresztowań, • oraz w wielu innych przypadkach.Praca polega na nawiązywaniu kontaktu z osobami potrzebującymi pomocy w uzyskaniu należnych im odszkodowań. Wszelkich szczegółów chętnie udzielimy pod numerem telefonu 603 065 111 lub 50*******77
Twój zakres obowiązkówksięgowanie faktur kosztowych i sprzedażowych w systemie finansowo – księgowymksięgowanie wyciągów i przygotowywanie przelewów bankowychksięgowanie i rozliczanie rozrachunkówudział w przygotowaniu JPK VATsegregacja i kontrola dokumentów pod kątem formalnym i księgowymprzygotowywanie raportów księgowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzneprzygotowywanie płatnościNasze wymaganiawykształcenie wyższe kierunkowe - rachunkowość, finanse, ekonomia,minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowiskuwiedza dotycząca aktualnych przepisów podatkowychbardzo dobra znajomość programu Excel,znajomość programu Rewizor Nexo będzie dodatkowym atutem,samodzielność, terminowość, doskonała organizacja pracy,punktualność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespoleO nasinFirst to firma, powstała 30 lat temu jako jedna z pierwszych firm transportowych w Polsce (pod nazwą Jarosz Transport). Przez kolejne dekady powiększyliśmy flotę samochodów oraz zespół specjalistów. Dziś inFirst poza siedzibą w Białobrzegach posiada oddział w Warszawie oraz ponad 100 własnych samochodów ciężarowych i blisko 150 pracowników.
Stanowisko (KSIĘGOWA/Y)Miejsce pracy (Warszawa – Dolny Mokotów)Wymiar pracy (Pełny etat)Rodzaj umowy (Umowa o pracę, umowz zlecenie, B2B)Twój zakres obowiązków (Your scope of duties)· Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,· Ewidencjonowanie i wprowadzanie dokumentów do programu księgowego,· Wystawianie dokumentów księgowych,· Uzgadnianie sald,· Przygotowywanie raportów i zestawień , deklaracji podatkowych (nie obowiązkowo)Nasze wymagania (Our expectations)· Umiejętność analitycznego myślenia,· Skrupulatność, dokładność,· Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości, przepisów z zakresu PDOF i VAT,· Znajomość programu COMARCH ERP Optima – moduł magazyn mile widziane.To oferujemy (This is what we offer)· Umowę o pracę, zlecenie lub B2B· Atrakcyjne wynagrodzenie ,· Elastyczny grafik,· Możliwość podnoszenia kwalifikacji.Opis firmy (Company description)Benefici to biuro rachunkowe oferujące szeroki zakres usług rozliczeniowo – księgowych. Specjalizujemy się w kompleksowej, zawsze zgodnej z obowiązującymi przepisami, obsłudze finansowo-księgowej i kadrowo-płacowej krajowych podmiotów gospodarczych o różnorodnych profilach działalności: handlowej, usługowej czy produkcyjnej. Kładziemy nacisk na indywidualne podejście do każdego z Klientów oraz dbamy o jakość oferowanych usług poprzez szczególną troskę o przygotowanie merytoryczne zespołu, stale podnosząc nasze kwalifikacje.
Szukasz nowego wyzwania w branży ubezpieczeń lub zmęczyło Cię obecne środowisko pracy?Jako Menadżer Zespołu Sprzedaży w Nationale-Nederlanden poszukuję osób na stanowisko doradcy ubezpieczeniowego.Oferujemy jedne z najlepszych dodatków wdrożeniowych i prowizji w branży, a do tego masz pełną swobodę wyboru czasu i modelu pracy.To idealna okazja, aby rozwijać się zawodowo na własnych warunkach. Zainteresowany? A może znasz kogoś takiego? Zadzwoń lub aplikuj, abyśmy mogli umówić się na spotkanie, na którym dowiesz się więcej.Kontakt telefoniczny możliwy w każdy dzień tygodnia, do godziny 23:00.Twój zakres obowiązkówprowadzenie spotkań indywidualnych i biznesowychnawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami indywidualnymi i biznesowymi zgodnie z określonymi standardamiaktywne pozyskiwanie klientówanaliza potrzeb i oczekiwań klienta w celu skonfigurowania najlepszych rozwiązańbudowanie pozytywnego wizerunku firmyrealizowanie indywidualnie założonych planówstałe aktualizowanie i pogłębianie wiedzy z dziedziny finansowo-ubezpieczeniowejNasze wymaganiawykształcenie min. średniezaświadczenie o niekaralnościwysoka kultura osobista oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalnepozytywne nastawienie do pracy z klientemdoskonała organizacja pracyprofesjonalne podejście do powierzonych zadańorientacja na osiąganie rezultatówdoświadczenie w branży ubezpieczeniowej lub sprzedaży i aktywna działalność gospodarcza będą dodatkowymi atutamiTo oferujemyszereg szkoleń zawodowych przygotowujących do pracymożliwość rozwoju i awansuwsparcie na każdym etapie pracykarta Multisportubezpieczenie grupoweprywatna opieka medyczna Medicoverelastyczny czas pracywysokie prowizje sprzedażowe (od Ciebie zależy czy przekroczysz wskazane 12.000zł)minuta od metra i doskonała atmosfera :)
Opis stanowiska pracyDo głównych obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Asystent(-ka) działu księgowego będzie należało między innymi:dekretacja dokumentów księgowych w zakresie pełnej księgowości oraz KPiR,uzgadnianie rozrachunków z pracownikami/zleceniobiorcami,kontrola należności i zobowiązań z kontrahentami,kontrola zawartych umów i aneksów z kontrahentami.Wymaganiapodstawowa znajomość zasad rachunkowościbardzo dobra znajomość pakietu MS Office,bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie, samodzielność, uczciwość i wysoka kultura osobista.Mile widzianeznajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymznajomość programu Symfonia FK, MK, Rachmistrz Oferujemypracę na samodzielnym i pełnym wyzwań stanowisku pracy,niezbędne narzędzia pracy,dobre warunki pracy i wynagrodzenie powiązane z efektami działań,wsparcie życzliwego i doświadczonego zespołu Miejsce pracy - Warszawa (Sadyba).Do CV proszę załączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z 29.08.1997r (Dz.U.nr 133 poz. 883)
Rada Nadzorcza Nauczycielskiej Spółdzielni Budowlano-Mieszkaniowej „Przedwiośnie” w Warszawie, ul. Ogólna 1, 01-702 Warszawa ogłasza konkurs na stanowisko:WICEPREZESKI / WICEPREZESA DS. EKONOMICZNO-FINANSOWYCH - GŁÓWNEJ KSIĘGOWEJ / GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGOMiejsce pracy: Warszawa BielanyNasze wymagania· wykształcenie wyższe wraz z uzyskaniem tytułu magistra,· doświadczenie w pracy w księgowości na samodzielnym stanowisku, w tym co najmniej 5 – letni staż na stanowisku Głównej Księgowej / Głównego Księgowego w jednostkach zarządzających nieruchomościami,· co najmniej 5 letnie zatrudnienie na stanowisku kierowniczym,· znajomość prawnych i ekonomicznych aspektów funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowej, zasad rachunkowości, prawa podatkowego, prawa pracy oraz aktualnych regulacji ZUS,· znajomość procesów finansowo-księgowych i sprawozdawczych VAT, CIT, PIT,· posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,· brak ukarania zakazem zajmowania stanowisk kierowniczych,· niekaralność za umyślne przestępstwo, w tym przestępstwo skarboweZakres zadań:· sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów w ustawie o rachunkowości· odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym,· odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych,· przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, rady nadzorczej, banków oraz instytucji zewnętrznych,· nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,· kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (m.in. US, ZUS),· nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych,· nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości· zapewnienie (pod względem finansowym) prawidłowości zawieranych umów,· zapewnienie terminowego ściągania należności oraz spłaty zobowiązań,· prawidłowe dysponowanie środkami pieniężnymi zgromadzonymi na rachunkach bankowych.Oferta zgłoszona przez kandydata w konkursie powinny zawierać:1) życiorys (CV)2) informacje o sposobie kontaktowania się z kandydatką / kandydatem (telefon kontaktowy, adres poczty e-mail),3) pisemną zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb konkursu zgodnie z ustawą z o ochronie danych osobowych oraz przepisami RODO,4) pisemne oświadczenie o zapoznaniu się z zasadami przeprowadzenia konkursu i ich akceptacji.Ofertę zawierającą wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej należy przesłać na adres: l.matejko-gumkowska(at)przedwiosnie.com.pl lub l.opiola(at)przedwiosnie.com.pl z tematem „Konkurs na stanowisko Wiceprezesa Zarządu - Głównego Księgowego”.Kandydat zobowiązany jest w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej do przedstawienia Komisji Konkursowej oryginałów lub urzędowych odpisów n/w dokumentów potwierdzających:· wykształcenie,· doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy lub/i kopie zaświadczeń potwierdzających staż pracy),· niekaralności kandydata / kandydatki (zaświadczenie o niekaralności).Zgłoszenia kandydatów należy przesłać na wskazane adresy mailowe w terminie do dnia 11 września 2024 r.Regulamin Konkursu dostępny jest w siedzibie Spółdzielni oraz na stronie internetowej Spółdzielni.
Kancelaria Podatkowa w Warszawie, poszukuje pracownika na stanowisko: samodzielny księgowy. Oferujemy: - umowa o pracę, umowa zlecenie lub B2B- stałe godziny pracy- wymiar pracy: 1/2 etatu Oczekujemy:- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku- znajomości przepisów w tym dotyczących transakcji zagranicznych,- pozytywnego nastawienia- obsługa komputerowych aplikacji księgowych w szczególności programu Sage Symfonia Zadania: - Sprawdzanie, rejestracja i archiwizacja dokumentów księgowych w systemach księgowych,- Kontakt z organami zewnętrznymi jak US, NBP, GUS,- Sporządzanie raportów i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,- Sporządzanie i weryfikacja rejestrów podatkowych oraz wskazanych deklaracji podatkowych,- Weryfikacja, dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych,- sporządzanie deklaracji JPK i VAT-UE,- kalkulacja podatku CIT i sporządzanie deklaracji rocznej,- dekretowanie i księgowanie faktur dot. zakupu w tym faktur zagranicznych związanych z transakcjami wewnątrz unijnymi oraz importem usług, Osoby zainteresowane proszone są o wysyłanie CV z numerem telefonu kontaktowego.
Księgowość Warszawa KDS Sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko asystentki / asystenta księgowej.Firma specjalizuje się w obsłudze księgowej spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, posiada siedzibę w centrum Warszawy, istnieje już ponad 9 lat na rynku, regularnie publikuje artykuły w Gazecie Prawnej. W swojej działalności współpracujemy z doradcami podatkowymi, adwokatami i radcami prawnymi, zależy nam na rzetelnej obsłudze klientów przy zastosowaniu nowoczesnych instrumentów ułatwiających pracę (np. saldeo).Obowiązki:odbiór i skan korespondencji,czynności techniczne przy księgowaniu,w późniejszym czasie księgowanie dokumentów.Mile widziana znajomość programów Insert GT (zwłaszcza Rewizor GT)Ze swojej strony oferujemy możliwość rozwoju, pracę w dobrej atmosferze, praktyczną naukę pełnej księgowość w zakresie obsługi spółek z ograniczoną odpowiedzialnością .Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji zapraszamy do kontaktu i przesłania CV.Dane osobowe będą przetwarzane przez Księgowość Warszawa KDS Sp. z o.o., ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, przez okres prowadzonej rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do udziału w rekrutacji. Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo: dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu, wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) oraz cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodne z prawem przetwarzanie, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeżeli przetwarzanie danych opiera się na zgodzie.
Twój zakres obowiązków:Będziesz odpowiedzialny/-a za całościowe przeprocesowanie transakcji (leasingowych i pożyczkowych) z klientem od momentu zaakceptowanej przez klienta oferty do uruchomienia kontraktu. Najważniejsze Twoje zadania to:kontakt telefoniczny z klientami i dealerami oraz kompletowanie dokumentów niezbędnych do podjęcia decyzji kredytowej i aktywacji umowy; przygotowywanie ofert finansowania; wprowadzanie do systemu wniosków kredytowych,przygotowywanie umów finansowych zgodnie z procedurami wewnętrznymi,kontrola podpisanych umów przed ich aktywacją,współpraca z Zewnętrzną Siecią Sprzedaży oraz z Dealerami w procesowaniu transakcji,koordynacja działań między różnymi działami w firmie w celu zapewnienia płynnego przebiegu procesu sprzedaży,przygotowywanie umów o współpracy z Dealerami,monitorowanie postępu transakcji i raportowanie kluczowych wskaźników wydajności,rozwiązywanie problemów i reagowanie na ewentualne problemy w trakcie procesowania transakcji.Nasze wymaganiaumiejętność budowania i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,bardzo dobra organizacja pracy, w tym zarządzanie kilkoma priorytetami jednocześnieznajomość narzędzi i procedur związanych ze wsparciem sprzedaży,zdolność do podejmowania decyzji w dynamicznym środowisku,entuzjazm i pozytywne nastawienie do nowych zadań, również w zakresie doskonalenia procesów w których uczestniczysz,znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1,dobra znajomość pakietu MS Office (przede wszystkim MS Excel).Mile widzianeznajomość systemu LEO będzie dodatkowym atutem,mile widziane doświadczenie w branży finansowej i znajomość produktów finansowych.To oferujemy:szansę pracy w rozpoznawalnej firmie finansowej, która jest częścią międzynarodowej Grupy BNP Paribasstabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęprzyjazną atmosferę i otwartą kulturę organizacyjnąniezbędne narzędzia pracybonus uzależniony od wyników pracykartę Multisport,prywatną opiekę medyczną,dofinansowanie nauki języków, szkoleń i kursów,ubezpieczenie grupowe,pracę hybrydową (50:50),owoce, kawę i herbatę w biurze, parking dla pracowników,dodatkowe świadczenia socjalne,dofinansowanie biletów do teatru,program rekomendacji pracowników,kartę lunchową.
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę! Zadania:Księgowanie wyciągów bankowychAlokacja gotówki z paragonów klientówWykonywanie wniosków gotówkowych w odniesieniu do pozycji otwartych i uzgadnianie kontZbieranie awizów przelewówKoordynowanie działań związanych z zamknięciem miesiąca na koniec miesiąca, w tym uzgadnianie GLWsparcie tworzenia procedur pulpitu (DTP) dla obszaru C2CUzgadnianie rozliczeń i sald klientówKontaktowanie się z klientami przez telefon i e-mail w celu uzyskania zwrotów szczegółów płatności za nadpłatyDokładne i terminowe stosowanie płatności i korekt umownych do kontZapewnienie wsparcia kierownikowi zespołu w celu zmniejszenia nieprzydzielonej gotówki i poprawy wskaźników automatyzacjiDostarczanie wysokiej jakości i opłacalnej usługi oraz nadzorowanie procesu lub części alokacji gotówkiBliska współpraca z liderem zespołuKierowanie ciągłym doskonaleniem w zespoleUczestnictwo w spełnianiu poziomów usług, kluczowych celów pomiarowych zespołuWymagania:Minimum licencjat z finansów i rachunkowości/ ekonomii lub pokrewnych kierunków2-3 lata doświadczenia w finansach i księgowości w obszarze C2C/ AR/ OTCWysoki poziom umiejętności analitycznychAnalityczne rozwiązywanie problemów i dbałość o szczegółyDobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieWysoki poziom umiejętności korzystania z programu ExcelOferta:Umowa o pracę tymczasowąBogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
W WWS zajmujemy się kompleksową obsługą i organizacją przesyłek w obrębie naszego kraju i poza jego granicami. Posiadamy stałych klientów.Dynamicznie się rozwijamy i poszukujemy osób, które chcą rozwijać się razem z nami!Twój zakres obowiązkówKompleksowa obsługa rozliczeń transportów realizowanych przez Dział spedycjiFakturowanie sprzedaży, not odsetkowych i korygujących oraz weryfikowanie ich poprawnościEwidencja i analiza kosztówMonitorowanie i windykacja przeterminowanych płatnościRealizacja innych rozliczeń obsługiwanych przez biuroObsługa pakietu medycznego Przygotowywanie dokumentów dla biura księgowegoBieżące raportowanieWspółpraca z innymi zespołami w firmie Nasze wymaganiaMinimum 2 lata doświadczenia na stanowiskach administracyjnych związanych z fakturowaniemZnajomość przepisów księgowych i ustawy o rachunkowościPraktyczna wiedza dotycząca rozliczeń celno-podatkowychBardzo dobra obsługa MS ExcelWykształcenie wyższe kierunkowe będzie dodatkowym atutemTo oferujemyUmowę o pracęPracę hybrydowąParking pod biuremPakiet zdrowotny po okresie próbnymSpotkania integracyjneZdobycie gruntownej wiedzy z zakresu całego procesu transportowego
Jedna z największych multiagencji usług finansowych poszukuje Doradcy Finansowego. Phinance zajmuje się dystrybucją produktów ubezpieczeniowych, oszczędnościowych, kredytowych, inwestycyjnych, a także ofert dla firm. Lokalizacja: 100% zdalnie lub hybrydowo z biura w centrum Warszawy Co oferujemy? pracę w stabilnie rozwijającej się firmie z 20 letnim stażem na rynku elastyczny czas pracy zarówno w pełnym, jak i niepełnym wymiarze godzin bezpłatne szkolenia zakończone licencją możliwość wyboru idealnej dla ciebie ścieżki rozwoju (możesz specjalizować się w ubezpieczeniach, lub kredytach nie zmieniając miejsca pracy) nagrody i wyjazdy motywacyjne system szkoleń wdrażających w rynek finansowy - możliwość osobistego rozwoju i osiągalny awans na stanowiska managerskie pakiet benefitów Co będziesz robił? analizował potrzeby finansowe klientów i przygotowywał optymalne rozwiązania monitorował rynek finansowy i uzupełniał swoją wiedzę poprzez udział w szkoleniach aktywnie pozyskiwał klientów i budował z nimi trwałe relacje biznesowe O Tobie/ Czego potrzebujesz? wykształcenie min. średnie komunikatywność wysoka motywacja do pracy w systemie prowizyjnym chęć rozwoju prawo jazdy kat. B umiejętność samodzielnego organizowania pracy mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub finansach Brzmi interesująco?Nie zastanawiaj się nad aplikacją.
For one of our Client an owner of no-code marketing automation platform that helps large online businesses turn huge amounts of data into personalized customer experiences, we are looking for Finance and Accounting SpecialistWho we’re looking for:We are looking for a proactive Candidates who will support us in preparing monthly operational and financial reports, as well as act as direct support to the COO in the area offinance, accounting and ad hoc data analysis.Our ideal candidate has 1-2 years of combined professional experience, but if you don’t meet this criterion but feel the job is perfect for you and you’re eager to learn new things quickly, we strongly encourage you to apply!Key responsibilities of Finance & Accounting Specialist:preparing monthly operational and financial reports (MRR and operational metrics, budget vs. actual, presentations for financial committee etc.)taking care of ad hoc accounting requests from the Positive Group team in France like, for example, digging deeper into accounts and explaining a given matter in Englishmonthly analysis of trial balances, statements, reports of receivables ageingverification of data, data quality assurancepreparing monthly estimates of cost provisions for an accounting teamrunning ad hoc data analysesYou are a great match for this position if you:are graduate of a financial / accounting degreehave 1-2 years of professional experiencehave very good excel skills and simply like working with spreadsheets and numbers(you eat VLOOKUP for breakfast and get excited when you hear about SUMIFS)have passion for accounting and financeare eager to learn by doing, have proactive approach and high level of self motivationare able to work independently, without constant supervisionhave some understanding of current accounting law in PL and EUhave interest in SaaS business operations, KPIs / metrics (it is a plus)have English at C1+ level (including financial & accounting language), Polish at C1+level; knowledge of French is a plusare eager to learn and develop every day,are able to work from the Warsaw officeWhat we offer:possibility of hybrid work,convenient office location in Warsaw (Ul. Kolejowa, ~10 mins walk from metro Rondo Daszyńskiego),subsidized private medical care and FitProfit gym card,a contract type of your choice,free access to one of the leading education platforms in Poland with a variety of online courses,Mac or PC laptop, phone and other equipment you would need,any tools, books and online courses you need to be better at what you do
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:wspieraniu zespołów sprzedażowych, które odpowiadają za sprzedaż produktów kredytowych i odnowień,realizowaniu celów biznesowych (ilościowych i jakościowych),rozwijaniu umiejętności bankierów oraz wdrażanie nowych do pracyaktywnym udziale i wsparciu bankierów w procesie kredytowym,dbanie o jakość pracy podległych zespołów,aktywny udział w współtworzeniu kampanii CRM. Jeśli jesteś osobą, która:posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,charakteryzuje się wysoko rozwiniętymi kompetencjami menadżerskimi,pracowała w sprzedaży (sprzedaż telefoniczna - dodatkowy atut),ma doświadczenie w bankowości (znajomość produktów bankowości klienta biznesowego będzie dodatkowym atutem),zna obszar mikro firm, form prawnych, dokumentów finansowych, sytuacji rynkowej,posiada wyższe wykształcenie. Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pracę w trybie hybrydowym,nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń,ofertę rozwojowa i edukacyjną w programie Alior Uniwersytet,pracę w przyjaznej atmosferze, opartej na wzajemnym szacunku i wsparciu zespołu,obszerny pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat, "Dzień na U", kafeteria itp.).
Wiodąca firma z branży oświetleniowej, wyłączny dystrybutor marki Helvar w Polsce, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracownika do działu księgowości.Lokalizacja: ul. Arkuszowa 125, Warszawa-BielanyTwój zakres obowiązków:Windykacja należnościKsięgowanie wyciągów bankowychObsługa obiegu dokumentówWeryfikacja kontrahentów oraz faktur kosztowychPrzygotowywanie faktur do płatności i księgowaniaPrzygotowywanie raportów na wewnętrzne potrzeby firmyRozliczanie delegacji pracownikówKsięgowanie fakturWsparcie w zakresie innych czynności księgowychNasze wymagania:Wykształcenie ekonomiczne na kierunku rachunkowość lub w trakcie naukiMinimum rok doświadczenie na podobnym stanowiskuDoskonała znajomość języka polskiegoZnajomość zasad rachunkowościDobra znajomość środowiska MS OfficeBardzo dobra organizacja pracyOdpowiedzialność i terminowość w realizacji zadańOrientacja na cele, chęć rozwoju i poszerzania swoich obowiązkówZdolności interpersonalne, komunikatywność, pozytywne nastawienieMile widziane:Znajomość programu WAPRO FAKIRZnajomość języka angielskiegoOferujemy:umowę o pracępracę w małej, stabilnej firmienarzędzia potrzebne do pracygodziny pracy: 8:30-16:30; w piątki pracujemy godzinę krócejbrak dress code'u
W naszym zespole będziesz odpowiadać za: Opracowywanie planów i strategii sprzedażowej oraz monitorowanie ich realizacji.Pozyskiwanie nowych klientów z sektora MŚP oraz budowanie długofalowych relacji z obecnymi klientami.Realizację indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych.Profesjonalną obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości.Monitorowanie jakości współpracy klientów z bankiem.Ta praca jest dla Ciebie, jeśli: Jesteś zorientowany na klienta i jego potrzeby.Nie masz problemu z analizą rynku oraz konkurencji.Lubisz wyzwania sprzedażowe i skutecznie pozyskujesz zaufanie Klientów.Cechuje Cię przedsiębiorczość i aktywność.Znasz proces kredytowy i ocenę zdolności kredytowej.Mile widziane prawo jazdy kat. BOferujemy Ci: Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w Banku Pekao S.A.Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania oraz atrakcyjne nagrody za działania sprzedażowe.Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.Ubezpieczenie Grupowe oraz inne ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach.System szkoleń i programów rozwojowych.Możliwość korzystania z Karty MultiSport.Dynamiczną atmosferę w pracy.
Jesteśmy firmą handlową Azymut działającą na rynku specjalistycznym i liderem w swojej branży. Głównym przedmiotem działalności jest sprzedaż stacjonarna i internetowa zegarków typu smartwatch oraz elektroniki sportowej. Kompletny zakres działalności do obejrzenia na stronie: www.eazymut.pl. Jeśli chcesz wiedzieć o nas więcej, zajrzyj na:www.facebook.com/eAzymutwww.instagram.com/eazymut_plwww.youtube.com/channel/UCKDG7kKtnp-0ekgK9OC5xGw/videosZatrudnimy osobę, która wesprze nasz zespół administracyjno-księgowy: Młodszego księgowego/Młodszą księgową (umowa o pracę na pełen etat).Warunki pracy:– od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-18.00.– miejsce pracy: Corazziego 4 (przy Pl. Bankowym, blisko metra)– wynagrodzenie na okresie próbnym od 5500 zł do 5 900 zł netto (w zależności od oceny kwalifikacji i umiejętności). Po okresie próbnym – do uzgodnienia.Zakres obowiązków w ramach zespołu:– prowadzenie zbioru wystawianych faktur sprzedaży, kontrola wystawianych dokumentów sprzedaży: faktur sprzedaży, faktur korygujących, paragonów i zwrotów– sporządzanie faktur sprzedaży– księgowanie operacji dziennych głównie w zakresie sprzedaży– analiza i kontrola rozrachunków, rozliczanie rozrachunków, miękka windykacja– sporządzanie i wydawanie/przesyłanie klientom faktur sprzedaży, korekt i not oraz ich duplikatów- sprawdzanie, potwierdzanie, wprowadzanie do systemu not i korekt– prowadzenie zbioru zgód na przesył elektroniczny faktur– sprawdzanie ewidencji VAT głównie dotyczących sprzedaży– prowadzenie wymaganych w zakresie kas fiskalnych ewidencji oraz rozliczanie kas– archiwizacja dokumentów sprzedaży oraz wysyłek elektronicznych dokumentów– opiniowanie spraw oraz przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby firmowe– kontrola operacyjna realizowanych zamówień– wsparcie w zamykaniu okresów rozliczeniowych i sprawozdawczych– sporządzanie projektów pism i innych dokumentów– prace administracyjno-biurowe, m.in. prowadzenie zbiorów dokumentacji dotyczących umów i inne - wynikające z pracy działu.Wymagania:– wykształcenie kierunkowe– doświadczenie minimum 1 rok– znajomość przepisów prawa z zakresu wystawiania i wydawania dokumentów sprzedażowych /podatku dochodowego i VAT oraz rachunkowości, umiejętność czytania przepisów prawa ze zrozumieniem i tych przepisów monitowania oraz analizowania– znajomość MS Office– odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków, dokładność i rzetelność, komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej, odporność na stres– mile widziana znajomość oprogramowania Insert GT (nie jest to warunek konieczny)– mile widziana znajomość języka angielskiego (nie jest to warunek konieczny)– ze względu na to, że jesteśmy firmą pro-sportową mile widziane czynne uprawianie sportu (nie jest to warunek konieczny)Osoby zainteresowane i spełniające warunki prosimy o przesłanie CV z opisami zakresów wykonywanych zadań u wcześniejszych pracodawców, wraz z klauzulą:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ogłoszeniodawcę w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”Jeśli masz chęć, napisz coś więcej od siebie (np. list motywacyjny) - chętnie to przeczytamy.Zastrzegamy sobie prawo do udzielenia odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Opis oferty pracyPraktyczna Akademia Księgowości poszukuje wykładowców do prowadzenia zajęć od podstaw księgowości do Głównego Księgowego. Prowadzimy zajęcia stacjonarne oraz online. W tygodniu w godzinach popołudniowych oraz w weekendy. Stawiamy na praktykę. Mile widziana znajomość kilku programów księgowych. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV poprzez Lento.
Jesteśmy Fernity – dynamiczna i kreatywna ekipa, która z pasją realizuje swoje projekty, a teraz szukamy kogoś, kto wesprze nasz zespół księgowy na stanowisku:Asystent/ka KsięgowejGdzie: Warszawa (dzielnica Targówek Fabryczny), w naszym przytulnym biurze, a docelowo – częściowo zdalnie, z Twojego ulubionego miejsca na ziemi!Co będziesz robić?Rozliczanie płatności jak mistrz/mistrzyni cyferek – Twoja precyzja to nasz spokój ducha!Uzgadnianie rozrachunków, aby wszystko grało – bo porządek w papierach to klucz do sukcesu.Możliwość rozwoju w kolejnych obszarach – jeśli marzy Ci się kariera samodzielnego księgowego, my pomożemy Ci w jej osiągnięciu!Czego oczekujemy?Jesteś studentem/studentką Rachunkowości i Finansów lub innego kierunku ekonomicznego – super, bo to idealne miejsce na rozwój!Masz solidne podstawy rachunkowości – nie musisz być ekspertem, ale rozumienie zasad to podstawa.Excel nie jest Ci obcy, a tabela przestawna to Twój przyjaciel? Świetnie, to dodatkowy plus!Umiejętności analityczne – bo lubimy, gdy ktoś potrafi dostrzec to, co innym może umknąć.Co oferujemy?Umowę zlecenie, średnio 6 godzin dziennie – idealnie, aby połączyć pracę z nauką!W trakcie wdrożenia praca stacjonarna, a potem – hybrydowa, więc będziesz mógł/mogła cieszyć się elastycznością!Multisport – bo wiemy, że ruch to zdrowie, a PZU Zdrowie – dla pełnego bezpieczeństwa i spokoju ducha dzięki prywatnej opiece medycznej.Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu i zdobyć cenne doświadczenie w księgowości, czekamy na Twoje zgłoszenie! W Fernity stawiamy na rozwój i dobrą atmosferę, więc nie zwlekaj – rozpocznij swoją przygodę z nami już dziś!
Asystent wsparcia działu księgowościDla naszego partnera z branży odzieżowej i artykułów do domu, który od lat konsekwentnie dąży do promowania zrównoważonego rozwoju oraz angażuje się w wspieranie osób z niepełnosprawnościami poprzez tworzenie dla nich nowych możliwości zatrudnienia, poszukujemy kandydata na stanowisko: Asystent wsparcia działu księgowościZakres obowiązkówwystawianie faktur sprzedażyprzygotowywanie załączników do fakturrozliczanie kont księgowychWymaganiaznajomość tematyki z zakresu księgowości (kurs/wykształcenie/doświadczenie)wykształcenie wyższe z obszaru rachunkowościdobra znajomość MS Exceldobra organizacja pracyumiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemówskrupulatność i terminowość w realizacji zadańorzeczenie o stopniu niepełnosprawności (oraz dodatkowe dokumenty potrzebne do zatrudnienia wymagane przez pracodawcę)Oferujemystabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracępracę w międzynarodowej firmieatrakcyjne benefity pracownicze: dofinansowanie do karty Multisport, vouchery rabatowe na zakupy online, zniżka pracownicza na produkty firmoweprywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkachmożliwość rozwoju zawodowego
IKOL System sp. z o.o. jest liderem w dziedzinie lokalizowania pojazdów oferującym zarówno systemy radiowe służące do lokalizowania skradzionych pojazdów, jak i systemy GPS do monitorowania i zarządzania flotą samochodową.Obowiązki· Księgowanie faktur kosztowych w programie Raks· Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych· Analiza kont, sprawdzanie kompletności zapisów· Sprawdzanie rejestru VAT· Wsparcie księgowej w bieżących zadaniachWymagania· Wykształcenie min. średnie (mile widziani studenci finansów i rachunkowości)· Podstawowa znajomość zasad księgowości· Dobra znajomość MS Office· Dokładność w wykonywaniu zadańOferujemy:· Stabilne zatrudnienie· Możliwość rozwoju zawodowego· Elastyczne godziny pracy (możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze godzin)· Możliwość przystąpienia do programu MultisportJeśli jesteś zainteresowana/y długotrwałą współpraca prosimy prześlij do nas swoje CV
Job Impulse Polska (APT 3000) to jedna z wiodących agencji zatrudnienia. Od 17 lat dbamy o komfort i zadowolenie naszych pracowników, zapewniając im stabilną pracę u solidnych pracodawców. Co roku dzięki nam zatrudnienie znajduje 30 000 osób, w tym osoby z niepełnosprawnością w ramach programu TAKpełnosprawni. Poleca nas 99% pracowników, a magazyn Forbes uznał za jednego z 300 Najlepszych Polskich Pracodawców. Dołącz do grona zadowolonych pracowników i pozwól nam o siebie zadbać!Dla naszego Klienta, firmy z branży logistycznej poszukujemy osoby do biura Frachtu Lotniczego na stanowisko:Młodszy specjalista ds. fakturowania (Fracht lotniczy)Lokalizacja: Okęcie, ul. Salsy 2Zadania:Alokacja faktur kosztowych partnerów w kilku systemachWystawianie faktur sprzedażowychBieżące wsparcie w działaniach operacyjnych w zależności od potrzebNasze oczekiwania:Doświadczenie związane z fakturowaniemZnajomość systemów finansowychDokładność, rzetelność i skrupulatnośćMile widziane wykształcenie kierunkowe (rachunkowość, finanse, księgowość)Znajomość języka angielsko będzie dodatkowym atutemOferujemy:Umowa o pracę lub umowa zleceniePraca w godzinach 8-16, pn.-pt.Wynagrodzenie uzależnione od doświadczeniaPraca w międzynarodowym środowisku w oparciu o nowoczesne technologiePraca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycje lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesówZainteresowane osoby proszę o przesyłanie CV za pomocą OLXAPT3000Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez administratora danych osobowych - Job Impulse Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Ptasiej 10, zawartych w moim CV w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Job Impulse Polska Sp. z o.o. Podanie danych jest dobrowolne, a podstawą prawną przetwarzania danych jest art 6 ust.1 lit. a) RODO czyli moja zgoda. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom zajmującym się obsługą informatyczną Job Impulse Polska Sp. z o.o. oraz podmiotom wspierającym Job Impulse Polska Sp. z o.o. w prowadzeniu rekrutacji - zewnętrzne podmioty rekrutujące. Wiem, że mam prawo do wycofania zgody w każdej chwili co pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu odwołania zgody w celach rekrutacyjnych, a po jej odwołaniu - przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących administratorowi danych i w stosunku do niego. Mam prawo żądania od Job Impulse Polska Sp. z o.o. dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z naszym Inspektorem Ochrony Danych: iodo[małpa]jobimpulse.pl
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: telefonicznej sprzedaży produktów bankowych klientom Alior Banku, nawiązywaniu, budowaniu i utrzymywaniu długotrwałych relacji z klientami,prowadzeniu dokumentacji kredytowej klienta,finalizowaniu wniosków złożonych przez klienta. Jeśli jesteś osobą, która: jest komunikatywna, otwarta oraz zaangażowana,lubi kontakt z ludźmi i nie boi się rozmawiać,pomaga innym i przynosi jej to satysfakcję,dostrzega i reaguje na potrzeby klientów,posiada min. wykształcenie średnie,posiada doświadczenie w obsłudze klienta bezpośredniej lub telefonicznej (mile widziane). Oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,praca od poniedziałku do piątku (praca w sobotę dla chętnych),praca stacjonarna w naszym biurze w Warszawie, możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia,pracę w trybie zmianowym (od 8 do 20),indywidualny system premiowy bez górnego limitu,obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat i 1 dzień na „U”),obniżone plany sprzedażowe w pierwszych miesiącach pracy,profesjonalne wdrożenie, które pozwoli Ci rozpocząć samodzielną pracę,możliwość zdobycia doświadczenia w bankowości,różnorodne konkursy wewnętrzne,otwartą i jasną ścieżkę rozwoju w strukturach banku,świetny zespół ale o tym przekonasz się dołączając do nas ,możliwość awansu wewnętrznego.
Biuro rachunkowe, mieszczące się w pobliżu stacji Metra Szwedzka, zatrudni osobę na stanowisko Młodsza Księgowa.Zakres obowiązków:-Samodzielne rozliczanie jednoosobowych działalności gospodarczych (KPIR i Ryczałt)-Pomoc przy rozliczaniu spółek z o.o. oraz komandytowychWymagania:-Doświadczenie na podobnym stanowisku w biurze rachunkowym, co najmniej rok,-Znajomość bieżących przepisów podatkowych,-Dokładność,-Skrupulatność,-Sumienność.Oferujemy:-Stabilne zatrudnienie-Wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i doświadczenia;-Elastyczny czas pracy;-Dostęp do szkoleń;-Możliwość rozwoju, zwłaszcza w obszarze rozliczania spółek z o.o.Zainteresowane osoby, prosimy o przesyłanie cv.
Poszukuję młodszej księgowej do biura rachunkowego, której znane sa tematy KPIR, Ryczałt, zasady rozliczana ZUS DRA właściciela firmy, zasady obsługi kadrowo-płacowej. Praca na pełen etat lub 1/2 etatu , Warszawa -Włochy, system księgowe Mała Księgowość RP, R-2Płatnik.
Biuro rachunkowe, mieszczące się na Pradze-Północ, blisko metra, poszukuje osoby na stanowisko Młodszej księgowej/Pomocy księgowej.Szukamy osób, które chcą zdobyć pierwsze doświadczenie w księgowości lub zdobyć dodatkowe doświadczenie, chętnych do nauki i rozwoju.Oferujemy:zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia w pełnym wymiarze godzindużą dawkę wiedzy praktycznej z zakresu KPIR, Ryczałtu, KH,elastyczny czas pracy,możliwość rozwoju i awansu.Zainteresowane osoby prosimy o cv.
Jakie będą Twoje obowiązki?Likwidacja szkód z ubezpieczeń korporacyjnych majątkowych, z ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, All RiskProwadzenie właściwej, terminowej i zgodnej ze standardami korespondencji z KlientamiWspółpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie likwidacji szkódWyliczanie należnego odszkodowania w ramach warunków zawartych umów i przepisów prawaAnaliza odpowiedzialności Zakładu Ubezpieczeń w świetle zawartych umów ubezpieczeniaWprowadzanie i aktualizacja danych do systemu (w tym monitorowanie rezerw szkodowych)Inne bieżące zadania wspierające proces likwidacji szkód majątkowychCo oferujemy?Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę zdalną (po stacjonarnym okresie wdrożenia)Elastyczny czas rozpoczęcia pracy (między 7.30 a 9.00)Prywatna opieka medycznaMożliwość zakupu karty MultisportDofinansowanie do szkoleń, kursów i studiów podyplomowychZniżki na firmowe produkty ubezpieczeniowe (również dla rodziny i znajomych)Kompleksowy onboarding, w tym wsparcie Buddy’egoProgram Poleceń PracowniczychWewnętrzne inicjatywy charytatywne, sportowe i integracyjneAkcje komunikacyjne dotyczące profilaktyki zdrowia i wellbeing’u (spotkania z ekspertami i webinary) Czego oczekujemy?Doświadczenia w praktycznej likwidacji szkód majątkowychWykształcenie wyższe (techniczne lub prawne)Znajomość przepisów prawa z zakresu ubezpieczeńUmiejętność analizy Ogólnych WarunkówBardzo dobra znajomość pakietu MS OfficeUmiejętność efektywnej pracy pod presją czasuSamodzielność, dokładność, rzetelnośćUmiejętność pracy w zespole
Firma PRINT LOGISTIC SP Z O.O. stawia przede wszystkim na najnowocześniejsze i jedyne na rynku Polskim technologie. Od samego początku nasz park maszynowy oparty był o maszyny Kornit, które są liderem druku cyfrowego. Obsługujemy sklepy e-commerce z całego świata wykonując usługę produkcji na żądanie. Jest to najszybciej rozwijający się sektor w tej branży. Posiadamy własną szwalnię, krojownię oraz drukarnię. Dołącz do jednej z najbardziej innowacyjnych firm w regionie. Oferta jest skierowana do osób poszukujących stabilnej firmy oraz wyzwań zawodowych.Twój zakres obowiązkówProwadzenie pełnej księgowości spółki produkcyjnejSporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, podatek u źródła, podatek odroczony)Nadzór na poprawnością rozliczeń produkcyjnychNadzór nad 2 os. działem księgowościPrzygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów/zestawień na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych (US, GUS)Przygotowanie danych do dokumentacji cen transferowych przy współpracy z doradcą podatkowymRozliczanie kosztów produkcjiKontrola stanów magazynowychUdział w procesie zamknięcia miesiącaWspółtworzenie wewnętrznych procedur i standardówWspółpraca z innymi dywizjami (kontroling, produkcja, logistyka, HR, prawny)Nasze wymaganiaWykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowane finanse i rachunkowość)Minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości w firmie produkcyjnej – warunek koniecznyDoświadczenie w rozliczaniu dokumentów magazynowych i handlowych typowych dla firmy z branży produkcyjnejDoświadczenie w zarządzaniu małymi strukturami (min. 2 osoby) – (mile widziane)Praktyczna znajomość przepisów CIT, VAT, WDT/WNT, export/import, transakcji trójstronnychDobra znajomość obsługi komputera, a w szczególności pakietu MS Office, głównie ExcelDobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na komunikację z zagranicznymi KontrahentamiTerminowość, systematyczność, dokładnośćUmiejętność współpracy w zespoleZnajomość programu Sage Symfonia (mile widziana)To oferujemyStabilne zatrudnienieElastyczne godziny rozpoczęcia pracy (start: 08:00-10:00)Atrakcyjne benefity pozapłacowePrzyjazną atmosferę pracy w ciekawej organizacji
Biuro rachunkowe ukierunkowane na wykorzystanie nowoczesnych technologii, w tym elektroniczny obieg dokumentów, o stabilnej pozycji na rynku, poszukuje osoby do wsparcia zespołu.Opis stanowiska:prowadzenie księgowości klientów biura - księgi handlowe, kpirterminowe sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT, PITwykonywanie raportów i zestawień w systemie księgowymrozwój systemu do elektronicznego obiegu dokumentówpomoc przy sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowychkontakt mailowy i telefoniczny z klientami biuraOczekujemy:wiedza z zakresu rachunkowościbardzo dobra znajomość obsługi komputera – znajomość Optimy będzie dodatkowym atutembardzo dobra organizacja własnej pracydokładność, skrupulatność i odpowiedzialność za powierzone obowiązkiotwartość na nowe technologiedoświadczenie w pracy w biurze rachunkowym mile widzianeOferujemy:stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/kontrakt B2Bszkolenia, możliwość rozwojuprzyjazne, niekorporacyjne środowisko pracydoświadczony zespółopieka medyczna, ubezpieczeniekomfortowe warunki pracy, w tym możliwość pracy zdalnejmożliwość rozpoczęcia pracy w godzinach 7:30-9:30CV prosimy przesyłać poprzez platformę OLX.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Półroczny staż asystencki w Biurze Rachunkowym z gwarancją zatrudnieniaPłatne staże zawodowe skierowane są do osób młodych, absolwentek/ów szkół średnich i wyższych, mają na celu nabywanie umiejętności praktycznych do wykonywania pracy. Staże odbywają się w poszczególnych działach firmy - księgowym, kadrowo-płacowym i administracyjnym.W przypadku braku zastrzeżeń do zaangażowania kandydata gwarantujemy dalsze zatrudnienie.Półroczny, odpłatny staż skierowany jest przede wszystkim do osób z wykształceniem technik ekonomista lub ogólnym. Podstawowym wymaganiem jest zaangażowanie i chęć praktycznej nauki zawodu.W przypadku absolwentek/ów szkół średnich mile widziana (i wspierana) jest chęć kontynuacji nauki na kierunkach ekonomicznych w systemie zaocznym.Jest nam miło, jeśli oprócz cv j otrzymamy także list motywacyjny.O nas:Okulscy Księgowość Sp. z o.o. jest rodzinną firmą świadczącą usługi dla małych i średnich przedsiębiorstw. Jest jedną z pierwszych firm outsorcingowych w Polsce, świadczących usługi dla takich podmiotów jak Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych czy Domy Maklerskie.Spółka indywidualnie, bądź we współpracy z Urzędem Pracy w Warszawie, od wielu lat organizuje staże dla absolwentów szkół średnich i wyższych. W większości przypadków staże stają się podstawą do kontynuowania kariery zawodowej w naszych firmach, w działach merytorycznych (księgowość, kadry i płace)
Do naszego biura rachunkowego w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko księgowej/asystentki. Oferujemy dynamiczne środowisko pracy, które stawia na rozwój i profesjonalizm. Wymagane jest obowiązkowe, biegłe znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie do komunikacji z klientami.Wymagania:Dobra, teoretyczna znajomość zagadnień księgowych.Umiejętność i chęć szybkiego uczenia się.Mile widziane doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym.Obowiązkowa, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.Oferujemy:Pracę w wymiarze pełnego etatu.Atrakcyjne wynagrodzenie, z możliwością dalszych podwyżek w zależności od osiąganych wyników i zaangażowania w pracę.Możliwość szybkiego awansu.Intensywne szkolenia i kursy dokształcające w zakresie nowoczesnych narzędzi księgowych oraz aktualnych przepisów prawnych.Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu doświadczonych księgowych.Do obowiązków początkowo należeć będzie:Wsparcie samodzielnych księgowych w bieżącej pracy.Uczestnictwo w przygotowywaniu dokumentacji finansowej.Pomoc w bieżących operacjach księgowych pod nadzorem doświadczonych mentorów.Wynagrodzenie: od 5000 do 6000 złotych netto na rękę.Zapraszamy do aplikowania, jeśli jesteś gotowy/a do podjęcia wyzwania w rozwijającej się firmie, która stawia na rozwój zawodowy i satysfakcję swoich pracowników.
Grupę UNIQA w Polsce reprezentują spółki UNIQA TU S.A. oraz UNIQA TU na Życie S.A., oferujące ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne i życiowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. UNIQA jest blisko klientów, zapewniając im profesjonalne doradztwo i pomoc w wyborze ubezpieczenia.Doceniamy i promujemy zaangażowanie, niekonwencjonalne pomysły i działanie. Jeśli cenisz miejsce pracy, w którym ważna jest atmosfera współpracy i zaufania, zapraszamy do nas! Twój zakres obowiązków:Obsługa szkód korporacyjnych, odwołania/reklamacje.Kontakt z Klientem korporacyjnym oraz Brokerami.Ocena zasadności roszczeń i wypłata należnych odszkodowań.Kontakt z klientami w ramach procesu likwidacyjnego. Nasze wymagania:Wyższe wykształcenie – mile widziane kierunek prawo lub administracja.Doświadczenie w kontaktach z klientami.Umiejętność budowania relacji interpersonalnych.Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.Dobrą organizacja pracy.Umiejętność pracy w zespole.Doświadczenie w obszarze likwidacji szkód będzie dodatkowym atutem. To oferujemy:Kulturę organizacyjną opartą na 5 wartościach: wspólnota, prostota, klient przede wszystkim, odpowiedzialność i wiarygodność.Pracę w modelu hybrydowym. Współpraca na podstawie umowy o pracę. Kafeteryjny system benefitów – to Ty decydujesz z czego korzystasz.
Producent i właściciel marki Colorissimo zajmuje się produkcją oryginalnych i wyjątkowych produktów przeznaczonych dla firm.Większość sprzedaży Lava Group realizuję na rynkach zagranicznych. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób do działu finansowo-księgowego. Zadania:Przygotowanie i kontrola cash flow statement oraz raportów dla instytucji zewnętrznych (np. banki, leasingodawcy, ubezpieczyciele)Uzgadnianie i rozliczanie rozrachunków na kontach księgowych- wyjaśnienie rozbieżnościKontrola ubezpieczeń należnościPrzygotowywanie przelewów w bankowości elektronicznejRozliczenia pracowników- rozliczenia wydatków, zaliczek, kart służbowychStały kontakt z księgowością zewnętrzną i wsparcie w bieżących zadaniachWymagania:Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata Znajomość pakietu OfficeDobra organizacja pracy, samodzielność, skrupulatność Zaangażowanie w wykonywanych zadaniachZnajomość zagadnień księgowych Oferujemy:Gwarancja pracy w stabilnej firmieUmowa o pracęStandardowe godziny pracy 8:00-16:00Od poniedziałku do czwartku pracujemy 30 minut dłużej, aby w piątek móc skończyć 2 godziny wcześniePremie kwartalneProgram rabatowy na nasze produkty dla pracownikówWyjazdy firmowe, imprezy integracyjneMożliwości rozwoju i awansuWygodna lokalizacja biura – obok stacji METRO STOKŁOSY
Biuro podróży poszukuję studenta/studentkę na stanowisko Asystent do Działu Rozliczeń.Praca w trybie stacjonarnym w biurze w dzielnicy Warszawa-Śródmieście.Zakres obowiązków obejmuje: Bieżącą weryfikację wpłat klientów oraz sortowanie i układanie dokumentów.Wymagania:-Rozpoczęte studia z zakresu nauk ekonomicznych, turystyki lub kierunków pokrewnych.Akceptujemy również osobę z statusem ucznia, która planuje od października rozpocząć studia z zakresu nauk ekonomicznych.Doświadczenie w pracy o podobnym charakterze nie jest wymagane.Oferujemy pracę na umowę zlecenie do 168 godzin miesięcznie. Praca w godzinach 9-17 w dni robocze. Możliwa elastyczna zmiana godzin pracy jak również praca na umowę o pracę. Wynagrodzenie w wysokości 28,10zł. brutto za godzinę pracy.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV z zdjęciem.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Stowarzyszenie Pomocy Dziewczętom im. Eleonory Motylowskiej w Warszawie poszukuje od 1 października 2024 r. osoby na stanowisku księgowej w niepełnym wymiarze czasu pracy (1/2 etatu). Forma zatrudnienia (umowa o pracę lub umowa zlecenie) oraz warunki zatrudnienia - do uzgodnienia.Zainteresowane osoby proszę o kontakt.
W Domar MS Sp. z o.o. zajmujemy się produkcją oraz montażem elektrycznych wiązek kablowych i złączy dla przemysłu zbrojeniowego, lotniczego i kosmicznego.Aplikuj jeśli:Szukasz stałej pracy.Wiążesz swoją przyszłość zawodową z księgowością.Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy w księgowości.Do Twoich zadań będzie należało:Wsparcie podczas realizacji bieżących zadań Działu Księgowego.Weryfikowanie i wprowadzanie danych do systemu Comarch ERP XL.Przechowywanie i archiwizowanie dokumentów.Nasze wymagania:Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel).Umiejętność współpracy z zespołem.Oferujemy:Pracę na pełen etat na umowę o pracę.Pracę w godzinach 8:00-16:00.Wynagrodzenie 3400-3700 netto w zależności od posiadanych umiejętności.Możliwość rozwoju zawodowego.Wsparcie doświadczonego zespołu.Prywatną opiekę medyczną.Dodatkowy dzień wolny w dniu Twoich urodzin.Dofinansowanie do karty MultiSport.Grupowe ubezpieczenie na życie.Owocowe środy.Proces rekrutacji składa się z następujących etapów:Selekcja zgłoszeńRozmowa telefonicznaSpotkanie rekrutacyjneinformacja zwrotnaZatrudnienieSkontaktujemy się z wybranymi kandydatami.