Wszystkie ogłoszenia w kategorii Finanse / Księgowość
Twój zakres obowiązkówdekretacja i ewidencja zdarzeń gospodarczych w systemie Comarch ERPuzgadnianie sald księgi głównej z zapisami ksiąg pomocniczych;wystawianie faktur sprzedaży, weryfikacja transakcji z raportami oraz uzgadnianie kont księgowych;ewidencja RMK oraz uzgadnianie kont księgowych;współudział w procesie inwentaryzacji oraz jej rozliczeniu;przygotowywanie przelewów bankowych;potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami;przygotowywanie zestawień i raportów na polecenie przełożonego, na potrzeby audytu lub sprawozdań finansowych;.Nasze wymaganiaDoświadczenie na podobnym stanowisku.Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów na kierunku zarządzanie, ekonomia, finanse lub pokrewne.Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.Skrupulatność, odpowiedzialność, terminowość.Znajomość programy COMARCH ERP będzie dodatkowym atutemTo oferujemyMożliwość zdobycia unikatowego doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie w branży lotniczejMożliwość rozwojuSzeroki pakiet niezbędnych szkoleńPrzyjazną atmosferę pracy w zespolePakiet medyczny – ubezpieczenie zdrowotneKarta MultisportDodatkowe ubezpieczenie na życie
#JesteśmyOBI czyli międzynarodową firmą o 50-letniej tradycji w branży DIY.W Europie zarządzamy łącznie 660 marketami, w tym w Polsce jest ich 61, zlokalizowanych w 41 miastach. Jako lider rynku artykułów budowlanych, swój sukces zawdzięczamy przede wszystkim ludziom tworzącym OBI.To dzięki nim możemy pochwalić się stałym rozwojem firmy, zorientowanym na potrzeby Klientów, w zakresie asortymentu i usług dla domu i ogrodu. W naszych marketach pomagamy Klientom w realizacji marzeń o zaprojektowaniu, wybudowaniu i urządzeniu wymarzonego miejsca. Od projektu i listy zakupów, po dekoracyjne dodatki. Wspieramy tworzenie domów, wyposażenie mieszkań, aranżację ogrodów i balkonów, pamiętając jednocześnie, że dom to nie tylko cztery ściany, ale również rodzina, bezpieczeństwo i wygoda. Do Twoich głównych obowiązków będzie należało:Potwierdzanie sald rozrachunków z kontrahentami.Prowadzenie korespondencji oraz wyjaśnianie kwestii związanych z rozrachunkami (współpraca z wszystkimi spółkami i jednostkami OBI).Komunikacja z komornikami oraz wysyłanie wezwań do zapłaty.Współpraca z Działem Prawnym i Działem Handlowym w zakresie windykacji i kierowania spraw do sądu.Przygotowywanie protokołów przeterminowanych należności oraz zobowiązań do spisania (kwartalnie).Przygotowywanie i analiza raportów wiekowania dostawców (raz w miesiącu).Przygotowywanie raportów wiekowania not obciążeniowych (raz w miesiącu) oraz wysyłanie not rozbieżności do dostawców.Analiza zasadności wystawionych przez kontrahentów not odsetkowych.Administracja danymi kontrahentów w systemie MasterData SAP (w uzgodnieniu z działem BA).Realizacja innych zadań zleconych przez Przełożonego. Wymagania:Doświadczenie w obszarze rozrachunków lub księgowości.Znajomość obsługi systemu SAP lub podobnego będzie dodatkowym atutem.Znajomość MS Excel na poziomie średnio-zaawansowanym. Dobra organizacja pracy i umiejętność analitycznego myślenia.Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.Dokładność i terminowość w realizacji powierzonych zadań. Oferujemy:Umowę o pracę na zastępstwo.Bogaty pakiet świadczeń socjalnych: prywatna opieka medyczna - LuxMed; ubezpieczenie na życie - WARTA; dostęp do Kafeterii Mybenefit z doładowanymi środkami, które można wykorzystać na zakup karty Multisport, bony żywieniowe itp., kursy j. angielskiego.Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (8:00-9:00).Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie doświadczonych kolegów :)
Twój zakres obowiązkówKompleksowe prowadzenie pełnej księgowości grupy spółek, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i przyjętą polityką rachunkowości.Efektywne zarządzanie zespołem księgowym: nadzór nad realizacją celów, rozwijanie kompetencji pracowników, wdrażanie usprawnień organizacyjnych oraz dbanie o sprawną komunikację wewnętrzną.Analiza poprawności księgowania dokumentów pod kątem podatkowym.Odpowiedzialność za prawidłowe rozliczenia podatkowe oraz sporządzanie deklaracji CIT, VAT i innych wymaganych przepisami.Przygotowywanie miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych sprawozdań finansowych.Sporządzanie raportów finansowych na potrzeby Zarządu, instytucji finansowych oraz organów administracji publicznej.Automatyzacja i optymalizacja procesów księgowych z wykorzystaniem dostępnych narzędzi i technologii.Rozwiązywanie bieżących problemów księgowych i finansowych.Zapewnienie terminowego i prawidłowego rozliczania podatków.Udział w procesie wdrażania nowego programu księgowego.Współpraca z audytorami, doradcami podatkowymi oraz instytucjami zewnętrznymi, w tym urzędami skarbowymi i innymi organami administracji publicznej.Nasze wymaganiaMinimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku samodzielnej księgowej /samodzielnego księgowego.Doświadczenie na stanowisku głównego księgowego/ głównej księgowej, zastępcy głównej księgowej.Wykształcenie wyższe kierunkoweBiegła znajomość programów księgowych: WAPRO FAKIR, Wf MAG oraz programu MS Excel.Doskonała znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości oraz zasad prowadzenia pełnej księgowości.Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz zdolność efektywnej pracy zespołowej.Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów oraz realizacji wyznaczonych celów.Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.To oferujemyPracę od zaraz w naszej siedzibie na Ursusie (Warszawa).Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.Prywatną opiekę medyczną.Zniżki na usługi firmy.Firmowy parking – zaparkujesz zawsze pod biurem.Swobodną atmosferę bez dress code’u.Stałe godziny pracy.Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w ciekawych projektach oraz szkoleniach.
Biuro Rachunkowe On Time poszukuje pracownika na stanowisko Młodszej Księgowej lub Księgowej do rozliczania uproszczonej księgowości KPiR, PPE Od osoby zatrudnionej na tym stanowisku oczekujemy:· znajomości przepisów podatkowych· umiejętności rozliczania KPiR oraz ryczałtów - warunek konieczny· umiejętności komunikacji z klientami· zaangażowania w wykonywaną pracę· doświadczenia w księgowości na KPiR minimum 1 roku - CV tylko z doświadczeniem będą brane pod uwagę.· samodzielności, systematyczności i poczucia odpowiedzialności za powierzone obowiązki, Oferujemy:· pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,· wynagrodzenie i ofertę pracy adekwatną do zdobytego doświadczenia oraz aktualnej wiedzy,· samodzielność w realizacji powierzonych zadań,· możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym· pracę w miłej atmosferze. Wymagania:· sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków· doświadczenie w rozliczaniu klientów na KPiR minimum 1 rok· mile widziana znajomość obsługi programu MK Rzeczpospolita oraz Płatnik· znajomość prowadzenia kadr mile widziane Przesyłając CV, prosimy o przesłanie również Państwa oczekiwań finansowych oraz formy zatrudnienia - umowa o pracę, zlecenie, jdg - jesteśmy elastyczni w tej kwestii. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz w innych przekazanych przeze mnie materiałach i informacjach na potrzeby rekrutacji prowadzonych przez Biuro Rachunkowe On Time sp. z o.o."
Alshaya Poland Sp. z o. o, to międzynarodowa firma franchisingowa, zrzeszająca marki: Victoria's Secret i Bath&Body Works.Poszukujemy osoby zainteresowanej pracą biurową na stanowisku:Księgowa/KsięgowyZakres obowiązków:Prowadzenie ewidencji środków trwałychKsięgowanie dokumentów związanych z środkami trwałymiUzgadnianie sald kont księgowychWspółpraca z audytorami oraz instytucjami zewnętrznymi w tematach dotyczących środków trwałychWsparcie działu w procesach płatności i wystawianiu faktur sprzedażyWymagania:Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuZnajomość przepisów prawa podatkowego i rachunkowegoUmiejętność obsługi programów księgowychDobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności ExcelWykształcenie kierunkowe (finanse, rachunkowość, podatki)Dokładność, sumienność i odpowiedzialnośćUmiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnejOferujemy:Pracę na umowę zlecenie w pełnym wymiarze czasu pracy Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami/kandydatkami.
OpisW związku z rozwojem naszego Biura Rachunkowego poszukujemy kandydatów na stanowisko:Księgowa lub Pomoc KsięgowejMiejsce pracy: Izabelin C/ 9 km od metra Młocin, dojazd autobusem linii 210Podstawowe obowiązki dla pomocy księgowej;· segregacja/archiwizacja dokumentacji otrzymanej od Klientów· wprowadzanie dokumentów do ksiąg handlowych oraz KPiR,· bieżąca i okresowa weryfikacja oraz uzgadnianie sald kont księgowych,· pomoc w przygotowywaniu deklaracji i zeznań podatkowych,· prowadzenie korespondencji z urzędami· bezpośredni kontakt z Klientami biuraWymagania dla pomocy księgowej; · minimum 3 rok doświadczenia w prowadzeniu księgowości (preferowane doświadczenie w biurze rachunkowym),· znajomość podstawowych zagadnień ustawy o rachunkowości oraz obowiązujących przepisów podatkowych,· znajomość pakietu MS Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel· dodatkowym atutem będzie znajomość programu Insert GT lub Płatnik· odpowiedzialność, systematyczność, terminowość· praca tylko stacjonarna.Oferujemy:· zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat lub część etatu – do uzgodnienia (możliwe również inne formy zatrudnienia np. umowa zlecenie),· satysfakcjonujące wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji· pracę w przyjaznej atmosferze,· możliwość rozwoju zawodowego,· miłą atmosferę i pracę w zgranym zespole Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Informacje PrawneProsimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm."
Zatrudnimy księgowych do biura rachunkowegoZakres obowiązków:prowadzenie księgowości uproszczonej: KPiR i ewidencji ryczałtowej,rozliczanie składek ZUS i obsługa programu Płatnik,przygotowanie i wysyłka deklaracji VAT oraz plików JPK,prowadzenie ewidencji środków trwałych,inne zlecone zadania celowe w obszarze księgowości,Wymagania:doświadczenie w księgowości uproszczonej (KPiR i ewidencja ryczałtowa),doświadczenie w pracy z klientami,mile widziane wykształcenie z obszaru rachunkowości,samodzielność i terminowość,mile widziana znajomość oprogramowania Saldeo Smart, Ramzes, Optima, Enova,mile widziana znajomość kalkulacji wynagrodzeń,Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pracę w pełnym wymiarze zatrudnienia, w godzinach 8.00-16.00 lub 9.00-17.00 - pon-ptkorzystne warunki finansowe,dostęp do szkoleń oraz literatury branżowej (Lex),możliwość rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji,pracę w biurze w Grójcu lub w Warszawie, po okresie próbnym możliwość pracy hybrydowej,nowoczesny warsztat pracy,telefon służbowy,praca w ambitnym, przyjaznym i rozwijającym się zespole.
Obsługa rachunków bankowych i kart płatniczych;Obsługa procesu wnioskowania i wystawiania gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych;Obsługa umów kredytowych i leasingowych;Obsługa spółek z Grupy Eneris związanych z procesem faktoringu;Identyfikacja i wyjaśnianie i potwierdzanie realizacji transakcji finansowych dotyczących rozrachunków z kontrahentami;Przygotowanie danych niezbędnych do raportu Cash Flow;Tworzenie cyklicznych zestawień i raportów związanych z realizacją funkcji finansowej. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Ekonomia, Finanse, Rachunkowość;Doświadczenie w zakresie przygotowania dokumentacji finansowej;Praktyczna znajomość MS Excel;Dokładność, skrupulatność, zaradność w działaniu;Otwartość na pracę w dynamicznym środowisku pracy;Znajomość języka angielskiego na poziomie B1;Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku - zdobyte w instytucji finansowej przy obsłudze przedsiębiorstw. Pracę w największej polskiej firmie w branży ochrony środowiska;Umowę o pracę na zastępstwo (ok. 1,5 roku);Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy (niedaleko stacji Metro Politechnika);Różnorodny pakiet benefitów, a w nim: bezpłatna prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, świadczenia przedświąteczne, dopłaty do wypoczynku dla Pracowników i ich dzieci
Opis stanowiska:· Przygotowanie i uzgodnienia rejestrów do deklaracji VAT;· Księgowanie faktur· Analiza kont rozrachunków , nadzór nad prawidłowym ich rozliczeniem oraz przeprowadzenie raz w roku inwentaryzacji sald rozrachunków z kontrahentami;· Wystawianie i wysyłanie faktur sprzedaży, analiza płatności· Księgowanie wyciągów bankowych;· Sporządzanie sprawozdań, deklaracji;· Prowadzenie ewidencji środków trwałych, bieżące naliczanie amortyzacji;· Wprowadzanie przelewów do systemu bankowego.· Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników i zleceniobiorców.· Naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę i umów zleceń.· Sporządzanie deklaracji, informacji w systemie Płatnik.· Sporządzanie informacji PIT· Zbieranie i analiza oświadczeń o przepracowanych godzinowych (kontakt ze zleceniobiorcami)· Przygotowywanie i podpisywanie umów i aneksów z pracownikami i zleceniobiorcami· Przygotowywanie uchwał i protokołów ze zgromadzenia zarządu Wymagania:· Wykształcenie minimum średnie kierunkowe;· Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (minimum 3 lata);· Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)· Praca na komputerze w środowisku Windows z programem Finansowo-Księgowym, Dobra organizacja pracy, elastyczność, umiejętność pracy w zespole;· Zaangażowanie
Obowiązki:Wykonywanie podstawowych zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych.Przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych niezbędnych ewidencji.Tworzenie raportów finansowych i zestawień dla kierownictwa.Zarządzanie dokumentacją księgową i jej archiwizacja.Współpraca z zespołem księgowym.Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i prawnym.Komunikacja z klientami i instytucjami zewnętrznymi.Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów.Tworzenie sprawozdań finansowych.Weryfikacja dokumentów.Wymagania:Wykształcenie w dziedzinie finansów lub rachunkowości.Doświadczenie w księgowości min 2 lata.Znajomość prawa podatkowego i bilansowego.Umiejętność obsługi programów księgowych.Znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel.Precyzja i skrupulatność w pracy.Umiejętność pracy w zespole i dobre umiejętności komunikacyjne.Znajomość języka angielskiego będzie atutem.Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych.Zaangażowanie i odpowiedzialność.
IC PARTNERS STRATEGO S.A. to biuro rachunkowe, które oferuje swoim klientom kompleksową i profesjonalną obsługę w zakresie prowadzenia księgowości podmiotom gospodarczym z kapitałem krajowym jak i zagranicznym.Firma stawia na wysoką jakość świadczonych usług, zespołowy nie korporacyjny model pracy oraz wysokie zaangażowanie w pracę pracowników. W związku z dalszym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent/Asystentka Działu Księgowości OPIS STANOWISKA· Wspomaganie zespołu księgowego w codziennych obowiązkach oraz segregowanie dokumentacji· Rozliczanie dokumentów kosztowych i wprowadzanie do systemu księgowego Microsoft Dynamics NAV oraz Comarch Optima· Pomoc przy księgowaniu faktur oraz przygotowywaniu raportów WYMAGANIAWykształcenie ekonomiczne (rachunkowość/finanse) lub w trakcie studiówPodstawowa znajomość zasad księgowościZnajomość języka angielskiego w stopniu minimum komunikatywnym będzie dodatkowym atutemBardzo dobra znajomość środowiska MS Office (Excel)Samodzielność, odpowiedzialność, terminowośćUmiejętności interpersonalne i komunikacyjne OFERUJEMYStabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet socjalnyMożliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacjiPracę w przyjaznej i miłej atmosferze
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych Księgowanie wyciągów bankowych i kompensat Weryfikacja dokumentów księgowych i merytorycznych Analiza kont oraz sprawdzanie poprawności zapisów księgowych NASZE WYMAGANIA: Podstawowa znajomość przepisów rachunkowych i podatkowych Staranność i dokładność w pracy z dokumentacją Umiejętność pracy zespołowej i chęć nauki Znajomość programu Softlab będzie dodatkowym atutem TO OFERUJEMY: Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia na okres 3 miesięcy Szkolenie wstępne umożliwiające sprawne wykonywanie powierzonych obowiązków Pakiet świadczeń pozapłacowych/socjalnych (m.in. dofinansowanie do prywatnej opieki zdrowotnej i pakietu sportowego, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach, świadczenia okolicznościowe) Inicjatywy pracownicze (konkursy z nagrodami, akcje prozdrowotne i charytatywne) Zniżki na towar z asortymentu firmy Przyjazną atmosferę w miejscu pracy Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swojego CV i zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji za pomocą przycisku „APLIKUJ”. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane aplikacje.
Biuro Rachunkowe MSP Finance Sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko:Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy – Student/ka Miejsce pracy: Warszawa – Wola Forma zatrudnienia: umowa zlecenieOpis stanowiska:Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu,Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych,Archiwizacja dokumentów oraz wsparcie zespołu księgowego w bieżących zadaniach.Wymagania:Status studenta studiów kierunkowych w zakresie ekonomii, rachunkowości lub finansów,Podstawowa znajomość zagadnień księgowych,Mile widziana znajomość programu Comarch Optima,Sumienność, dokładność i chęć rozwoju zawodowego.Oferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia,Możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia w zawodzie księgowego,Elastyczne godziny pracy dostosowane do planu zajęć,Przyjazną atmosferę oraz wsparcie merytoryczne zespołu,Możliwość dalszej współpracy po zakończeniu stażu lub praktyk.
Jesteśmy biurem rachunkowym świadczącym od wielu lat na rzecz naszych Klientów usługi finansowo-księgowe. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób ze znajomością języka ukraińskiego lub rosyjskiego zainteresowanych rozwojem na stanowisku Asystent/ka ds. kadr i obsługi biurowo-kancelaryjnej.Zadania biurowe i kancelaryjne:Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (tradycyjnej i elektronicznej)Kontakt z listonoszem i firmami kurierskimiOpieka nad funkcjonowaniem biura – zamawianie artykułów biurowych, kontrola porządku, kontakt z administratorem budynku i firmą sprzątającąObsługa gości i spotkań biurowychProwadzenie bazy klientów i jej bieżąca aktualizacjaZadania kadrowo-płacowe:Wsparcie zespołu kadrowo-płacowego w bieżących zadaniach administracyjnychPrzygotowywanie i archiwizacja dokumentów kadrowychWprowadzanie i weryfikacja danych w systemie kadrowo-płacowymWsparcie przy naliczaniu list płac dla stałych wynagrodzeńNaliczanie i wysyłanie deklaracji ZUS dla jednoosobowych działalności gospodarczychTworzenie podstawowych zestawień, raportów i analiz z zakresu kadrWymagania:Dobra organizacja pracy i samodzielnośćUmiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office (szczególnie Excel)Komunikatywność i zaangażowanieSumienność w prowadzeniu dokumentacjiDoświadczenie w pracy biurowej lub kadrowej będzie dodatkowym atutemOferujemy:Prywatną opiekę medyczną;Dobre warunki pracy;Elastyczne godziny pracy;Szkolenia branżowe.Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Accept Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Ryżowa 49/305 moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.”W przypadku zainteresowania udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy o dołączenie również klauzuli: „Wyrażam również zgodę na przetwarzanie przez Accept Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Ryżowa 49/305 moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Firma audytorska ATWM Audyt sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko Asystentka/Asystent biegłego rewidenta.Wymagania:Studentka/Student studiów ekonomicznych/finansów i rachunkowości (lub Absolwentka/Absolwent);bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel);minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze rachunkowości lub audytu finansowego;dyspozycyjność 40 godzin tygodniowo;prawo jazdy kategorii B;znajomość oprogramowania U-FIN KDR będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:pakiet medyczny finansowany przez Pracodawcę (po 3 miesiącach współpracy) i pakiet sportowy współfinansowany przez Pracodawcę;możliwość odbycia aplikacji w postępowaniu kwalifikacyjnym na biegłego rewidenta;pracę bezpośrednio pod kierunkiem biegłego rewidenta;możliwość pracy zdalnej w wymiarze 24 dni rocznie;elastyczne formy zatrudnienia (umowa o pracę/umowa zlecenia/B2B). Praca w ścisłym centrum Warszawy przy ul. Żurawiej.
"Szczęśliwsze zwierzęta, to szczęśliwsi ludzie"Jesteśmy największą siecią sklepów zoologicznych w Polsce i Europie. Należymy do międzynarodowej grupy Fressnapf. Codziennie dokładamy wszelkich starań, aby życie zwierząt i ich Opiekunów było łatwiejsze, lepsze i szczęśliwsze. Zapraszamy Cię do aplikowania na stanowisko:Zastępca/ Zastępczyni Głównej Księgowej - Umowa na czas określonyObowiązki:Współpraca i wsparcie Głównej Księgowej w zarządzaniu procedurami wewnętrznymiNadzór nad prawidłowym prowadzeniem pełnej księgowości zgodnie z krajowymi i grupowymi standardamiKontrola operacji finansowo-księgowych w księgachNadzór nad obiegiem dokumentów księgowychTerminowe przygotowanie sprawozdań finansowych i raportów dla Centrali oraz instytucji zewnętrznychNadzór nad poprawnością rozliczeń podatkowych oraz przygotowaniem deklaracji (CIT, JPK-VAT, IFT, VAT-UE) zgodnie z przepisami Udział w procesie zamknięcia miesiąca, kwartału oraz roku finansowego Poszukiwanie rozwiązań usprawniających procesy w dziale księgowości Wsparcie w nadzorze nad zespołem księgowości Współpraca z innymi działami i Centrum Usług WspólnychWspółpraca z audytorami i instytucjami zewnętrznymiWymagania:Minimum 3-letnie doświadczenie w dziale księgowości na samodzielnym stanowisku (preferowane doświadczenie jako Zastępca Głównego Księgowego)Wykształcenie wyższe w zakresie finansów, rachunkowości lub pokrewnychZnajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowychUmiejętność sporządzania sprawozdań finansowychZnajomość programu ERP SAPBiegła znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS ExcelDobra znajomość języka angielskiego (min. B2) – praca w międzynarodowym środowiskuDoskonała organizacja pracySamodzielność, sumienność, odpowiedzialność, terminowośćKomunikatywność i umiejętność współpracyTo oferujemy:Ubezpieczenie na życiePrywatną opiekę medycznąPakiety weterynaryjne dla zwierzątMożliwość skorzystania z pakietu sportowegoHybrydowy model pracyMożliwość przychodzenia do pracy z PupilemDodatkowy benefit za wolontariat na rzecz zwierzątDodatkowe dni urlopu za staż pracy
Do o naszego biura rachunkowego poszukujemy pracownika na stanowisko młodszej księgowej/młodszy księgowy. Oferujemy pracę na 1/2 etatu. Do uzgodnienia.Od 2007 roku oferujemy outsourcing księgowy oraz outsourcing kadr i płac, skierowany do szeroko pojętych przedsiębiorców, czy też stowarzyszeń, fundacji i związków zawodowych.W naszej firmie wobec pracowników stawiamy na relacje partnerskie. Mamy dogodną lokalizacje w Warszawie na Mokotowie (metro Pola Mokotowskie).Więcej o naszej firmie na stronie: wilwor.plDo podstawowych obowiązków pomocy księgowej będzie m.in. należało:bieżąca współpraca z samodzielną księgową przy realizacji codziennych zadań,przygotowywanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do systemów komputerowych,obsługa programów firmowych,prowadzenie baz danych.Czego oczekujemy:dobra znajomość Microsoft Excel i Word,zaangażowania w realizowane zadania,chęć zdobywania doświadczeń,dyspozycyjność w ustalonym czasie,status studenta,wykształcenia kierunkowego m.in. rachunkowość, ekonomia, finanse.Oferujemy:okresowe premie,relacje partnerskie;elastyczny czas pracy;pracę w stabilnej na rynku firmie,rozwój zawodowy w obszarze księgowym,możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia,niepełny lub pełny wymiar czasu pracy (do uzgodnienia),Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego, za pomocą formularza aplikacji. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane oferty. W przesłanej informacji prosimy o dopisanie klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji, zgodnej z RODO.
Warszawa – Mokotów (biuro w nowoczesnym wieżowcu)Zakres obowiązków:Uczestnictwo w sporządzaniu miesięcznych i rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z przepisami Ustawy o rachunkowości oraz Prawa podatkowegoPrzygotowywanie deklaracji i rozliczeń podatkowych (CIT, VAT, PIT)Uzgadnianie i rozliczanie kont księgowychProwadzenie rozrachunków z dostawcami i odbiorcamiSkładanie deklaracji i sprawozdań statystycznych (m.in. GUS)Monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i księgowychWymagania:Doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego lub w dziale księgowościBardzo dobra znajomość przepisów podatkowych i rachunkowychUmiejętność pracy pod presją czasu oraz skrupulatność i terminowośćDyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00–18:00Znajomość programu RAKS będzie dodatkowym atutemZnajomość języka rosyjskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w środowisku zawodowymOferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w nowoczesnym biurze na Mokotowie z prywatnym parkingiemMożliwość udziału w szkoleniach zawodowych i rozwoju kompetencjiPracę w młodym, energicznym i rozwijającym się zespoleNiezbędne narzędzia do wykonywania pracy
ABAK SA - będąca jednym z ogólnopolskich liderów branży usług księgowych, specjalizująca się w kompleksowej obsłudze księgowej, podatkowej i kadrowo-płacowej przedsiębiorstw, osób fizycznych, spółek osobowych i osób prawnych poszukuje do jednego ze swoich oddziałów osoby na stanowisko:Lider zespołu księgowegoOpis stanowiska:Zatrudniona osoba odpowiadać będzie za m.in.: koordynację pracy zespołu księgowego prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości rozliczenia z US, sporządzanie deklaracji podatkowych, sporządzanie SF współpraca z instytucjami zewnętrznymi, klientami biura, z zespołem księgowym Wymagania: doświadczenie w obsłudze podmiotów na pełnej księgowości znajomość przepisów z zakresu rachunkowość znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych PIT, CIT i VAT, znajomość programów księgowych, mile widziana znajomość Comarch dokładność, terminowość oraz skrupulatność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Zapewniamy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęregularne szkolenia wewnętrznepracę w przyjaznej atmosferze Oferujemy:ubezpieczanie grupowedofinansowanie do prywatnej opieki zdrowotnejdofinansowanie do kart sportowych Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w języku polskim z dopiskiem „Księgowa” w temacie wiadomości.
Co kryje się za sukcesem jednej z najlepszych na świecie marek restauracyjnych? To ludzie, którzy chcą, aby każdy dzień był lepszy od poprzedniego. To co motywuje ludzi do pozostania z nami, to praca z pełnymi pasji i utalentowanymi współpracownikami, którzy chcą, aby Domino’s było najlepszą siecią pizzerii wszędzie tam, gdzie pojawia się restauracja.Skupiamy się na robieniu wspaniałej pizzy (i nie tylko) w około 17 000 restauracji na 90 rynkach na całym świecie pod szyldem Domino’s Pizza.Twój zakres obowiązkówWspółudział w przygotowaniu deklaracji podatkowych (VAT, CIT, IFT).Raportowanie NBP oraz GUS.Księgowanie dokumentów w tym list płac.Współudział w rozliczaniu zapasów oraz produkcji na koniec okres (miesiąca, roku)Odpowiedzialność za prawidłowe rozliczanie środków trwałych (zakupy, likwidacje, sprzedaż, ujawnienia).Weryfikacja sald kont księgowych, w szczególności rozrachunków z ZUS i US.Udział w procesie zamykania miesiąca oraz rokuUdział w przygotowaniu sprawozdań finansowych wg IFRSUdzielanie bieżącego wsparcia merytorycznego młodszym księgowymWspółpracę ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi firmy w zakresie procesów z obszaru księgowości.Nasze wymaganiaMinimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Senior Accountant.Wyższe wykształcenie: ekonomia / finanse / rachunkowość lub pokrewne.Bardzo dobrej znajomości aktualnych przepisów w zakresie rachunkowości oraz podatków ze szczególnym uwzględnieniem podatku VAT.Znajomość MS Excel na poziomie m.in. średniozaawansowanym (np. tworzenie tabel przestawnych, korzystania z funkcji vlookup etc.)Duża samodzielność, umiejętność określania priorytetów.Bardzo dobra organizacja czasu pracy,Znajomość systemu Business Central 360;Doświadczenie pracy w firmach o dużych strukturach organizacyjnych (mile widziana branża gastronomiczna)Otwartość, komunikatywność, łatwość w dzieleniu się wiedzą z innymi członkom zespołu.Inicjatywa, zaangażowanie.Czego możesz się spodziewać od nas:Stabilne warunki zatrudnienia w jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży gastronomicznej na świecie.Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych.Pracę w modelu hybrydowym Ubezpieczenie NNW od pierwszego dnia pracy.Dofinansowanie do karty Medicover Sport.Brak dress code’u.Zniżkę do 50% na wszystkie dania z naszych kart menu.Możliwość udziału w eventach firmowych.Program poleceń pracowniczych.Owocowe środy.
Biuro rachunkowe zatrudni osobę na stanowisko pomoc księgowo- kadrowa Zakres obowiązków:wprowadzanie dokumentów księgowych archiwizacja dokumentów wsparcie działu księgowości wystawianie faktur sprzedaży Wymagania:status ucznia lub studentaznajomość języka ukraińskiego mile widziana znajomość programu Comarch Optima dokładność, rzetelność i odpowiedzialnośćdyspozycyjność minimum 15 godzin tygodniowoOferujemy:możliwość nauki i rozwoju elastyczny czas pracy stawka godzinowa 30,50 brutto Lokalizacja: metro Księcia JanuszaW aplikacji prosimy zawrzeć sformułowanie: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)"
Szukamy osoby, która poprowadzi naszą księgowość - w 100% zdalnie i w elastycznych godzinach. Praca jest samodzielna, ale możesz liczyć na wsparcie - mamy osobę do wprowadzania dokumentów oraz sprawnie działające automatyzacje, które ułatwiają codzienne zadania.Prowadzimy niewielką, ale zróżnicowaną działalność: instalacje, teletechnika, klimatyzacja (B2C), wsparcie IT. Obsługujemy zarówno klientów indywidualnych, jak i firmy - często jako podwykonawcy. Zakres księgowości jest rozsądny i przewidywalny - szukamy osoby, która zajmie się nim rzetelnie i terminowo.Twoje zadania:prowadzenie pełnej księgowości dla dwóch jednoosobowych działalności gospodarczych oraz jednej spółki z o.o. (CIT estoński),sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, PIT, CIT),przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz innych raportów na potrzeby wewnętrzne,pilnowanie terminów i proaktywna komunikacja - zależy nam, żebyś to Ty przypominał/a nam, nie odwrotnie,kontakt z US i ZUS,współpraca z doradcą podatkowym w razie potrzeby.Zakres i organizacja pracy:firma w pełni zautomatyzowana (m.in. import wyciągów z banku),dostępna doświadczona osoba do wprowadzania dokumentów i bieżącej pomocy,niewielka skala zatrudnienia (kilka umów o pracę i ograniczona liczba dokumentów miesięcznych),Kogo szukamy:masz wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia),posiadasz minimum 2-3 lata doświadczenia w prowadzeniu pełnej księgowości, w tym dla spółek z o.o.,znasz aktualne przepisy w zakresie rachunkowości i opodatkowania i potrafisz stosować je w praktyce,jesteś samodzielna/y, dobrze zorganizowana/y i terminowa/y,sprawnie obsługujesz komputer i programy biurowe, lubisz usprawniać sobie pracę.Mile widziane:doświadczenie w pracy z programem Enova365,znajomość kadr i płac.Co oferujemy:dowolną formę współpracy (B2B, umowa zlecenie),stałą, długofalową współpracę,pełna praca zdalna i elastyczne godziny - większość zadań możesz robić w swoim tempie, ale czasem trzeba załatwić coś w standardowych godzinach (np. kontakt z urzędem),realne wsparcie w codziennej pracy (w tym dostęp do doradcy podatkowego),rozliczenie w formie ryczałtu za określoną liczbę godzin miesięcznie - zależy nam na jasnych zasadach i uczciwości z obu stron,otwartość na pomysły usprawniające działanie - również z wykorzystaniem AI.Jeśli jesteś zainteresowana/y - prześlij swoje CV.
Miejsce pracy: Warszawa, ŚródmieścieWymiar pracy: Pełny etatRodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony Twój zakres obowiązkówProwadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z Ustawą o rachunkowości;Nadzór nad pracą podległego personeluWspółpraca z organami podatkowymiWspółpraca z bankami oraz audytoramiKontrola nad dekretowaniem i wprowadzaniem danych do systemu księgowego (nadzór nad zgodnym z polityką firmy prowadzeniem dokumentacji księgowej)Kontrola poprawności deklaracji podatkowych i ZUSTworzenie bilansu rocznego, prowadzenie rachunku kosztów i wyników Nasze wymaganiaWykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse, rachunkowość)Co najmniej czteroletnie doświadczenie na stanowisku Głównego KsięgowegoBardzo dobra znajomość aktualnych regulacji podatkowych, ZUS, ubezpieczeń społecznychGotowość do uczenia się i aktualizacji wiedzyZnajomość systemu księgowego CDN OptimaZnajomość języka angielskiego To oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracępakiet benefitów socjalnychniezbędne narzędzia pracy Opis firmy:Euroconsol SA jest firmą spedycyjną o ugruntowanej pozycji w swojej branży. Świadczy usługi organizacji frachtów morskich oraz kolejowych przesyłek drobnicowych oraz pełno kontenerowych dla większości firm spedycyjnych w kraju.
OpisBiuro Rachunkowe More Solutions Sp. z o.o. do biura w Warszawie poszukuje samodzielnej księgowej / samodzielnego księgowegoZakres obowiązków· obsługa księgowa i podatkowa klientów firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami· prowadzenie ksiąg handlowych zgodnie z obowiązującymi przepisami· sporządzenie deklaracji podatkowych (PIT, CIT, VAT)Wymagania· doświadczenie w samodzielnym sporządzaniu deklaracji podatkowych (CIT, PIT, VAT)· wykształcenia wyższego - preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki· praktycznej znajomości przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości· dobrej organizacji pracy i dużej samodzielności w wykonywaniu zadań· chęć wyzwań i nauki,· zaangażowania i bardzo pozytywnego nastawienia do życia,· bycie na tak, bo przecież tak jest łatwiej :) Mile widziane: · doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu ksiąg rachunkowych (preferowane doświadczenie w biurze rachunkowym lub firmie świadczącej usługi outsourcingu księgowego)· znajomość programu Comarch Optima· znajomość języka angielskiegoOferujemy· dobrą atmosferę,· możliwość poszerzania wiedzy,· szkolenia zarówno podatkowe jak i rozwoju osobistego,· możliwość wdrażania własnych pomysłów, aby udoskonalić pracę w zespole,· zwracanie się do siebie na TY.O nasJesteśmy biurem rachunkowym, które na rynku działa już od ponad 12 lat. Dajemy naszym pracownikom możliwość rozwoju zawodowego. Obsługujemy spółki krajowe jak i zagraniczne.
Opis stanowiska:Utrzymanie modelu finansowego grupy kapitałowej;Budowanie modeli finansowych projektów rozwojowych;Udział w pozyskiwaniu finansowania bankowego;Przeprowadzanie prezentacji o charakterze inwestorskim (język angielski)Opracowywanie dokumentacji inwestycyjnej w zakresie M&A, założeń strategicznych, budżetów, prognoz oraz modeli finansowychPrzygotowywanie analiz, raportów i kompletnych wniosków na Komitet InwestycyjnyUdział w due diligence, negocjacjach w zakresie projektów M&A i projektów rozwojowych;Sporządzanie materiałów analitycznych i raportowanie według potrzeb Zarządu.Nasze wymagania:Wykształcenie wyższe finansowe;Min. 3 lata doświadczenia w pracy w dziale związanym z modelami finansowymi i wycenami projektów inwestycyjnych;Doświadczenie w zaawansowanym modelowaniu finansowym;Umiejętność analizy danych finansowych, przewidywania trendów, budowy prognoz;Dobra znajomość języka angielskiego - B2;Znajomość zagadnień z zakresu finansów oraz zasad rachunkowości finansowej i zarządczej;Połączenie zdolności analitycznych i kreatywności;Posługiwanie się Excelem na poziomie eksperckimSamodzielność i doskonała organizacja pracy własnej.To oferujemy:Zatrudnienie na umowę o pracę;Dbamy o zdrowie - dla zainteresowanych karta MultiSport oraz prywatna opieka medyczna w MEDICOVER;Możliwość rozwoju kompetencji w atmosferze konstruktywnej informacji zwrotnej;Przyjazną atmosferę w pracy: cenimy poczucie humoru i dobre nastawienie :)Pełne wsparcie całego zespołu;Możliwość dodatkowego ubezpieczenia na życie;Wczasy pod gruszą? - Też mogą być Twoje!
Dla naszego klienta, jednego z liderów z branży spożywczej poszukujemy asystentów do działu księgowości.Twoje zadania:Przetwarzanie faktur za pośrednictwem systemu SAPBadanie, analizowanie i rozwiązywanie błędów z dostawcamiUtrzymywanie profesjonalnej komunikacji z klientamiWspieranie procesów księgowych (Procure to Pay, Accounts Payable)Wykonywanie płatnościUzgodnienia kont i przygotowywanie raportówWdrażanie ulepszeń procesówCzego oczekujemy:Doświadczenie w roli księgowej (najlepiej AP)Dobry poziom języka angielskiego (min. B2/C1)Silne zdolności analityczne oraz komunikacyjneZnajomość pakietu MS OfficeMile widziane wykształcenie kierunkowe (Finanse i księgowość) Benefity:Szansa na rozwój w firmie z dużą i znaną markąPraca w trybie hybrydowymUmowa zlecenie lub o pracę na 6-9 miesięcy z możliwością przedłużeniaPakiet benefitów pozapłacowychLokalizacja - Warszawa, MokotówAdministratorami danych osobowych są Grafton Recruitment Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, Rondo Daszyńskiego 1 (KRS: 0000744760) oraz podmioty wskazane w Polityce Prywatności. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: iod(at)gigroup.com lub pisemnie na adres siedziby. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c lub lit. a (w zakresie przetwarzania danych w oparciu o zgodę). Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. 'Rozporządzenie RODO' w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. Podanie danych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonych rekrutacji - nie dłużej niż 48 miesięcy od ostatniej aktywności użytkownika albo do momentu odwołania wyrażonej zgody. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją oraz decydujące o zatrudnieniu, dział kadr i płac oraz osoby odpowiadające za nadzór IT, nadzór nad poprawnością działań rekrutacyjnych w tym prawnicy. Przysługujące prawa: masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia wyrażonej zgody, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danychInformujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329
Your Advisors Sp. z o.o. to zespół specjalistów, którzy z pasją i profesjonalizmem świadczą usługi outsourcingu księgowego oraz kadrowo-płacowego dla firm z różnych branż. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Księgowa / Księgowy do naszego biura na Mokotowie, w Warszawie.Jeśli:masz praktyczną znajomość programów WAPRO Fakir i Mag oraz Comarch Optima,posiadasz pierwsze doświadczenie w księgowości, powyżej 2 lat (najlepiej w biurze rachunkowym),potrafisz sporządzić deklaracje CIT i VAT,brałeś/aś udział w procesie zamykania miesiąca i roku,dobrze posługujesz się MS Office, w tym znasz arkusze kalkulacyjne (tabele przestawne, formuły logiczne, funkcje sumowania),znasz przepisy dotyczące VAT, w tym mile widziana znajomość specyfiki transakcji międzynarodowych (import usług, WNT/WDT, eksporty),podsiadasz umiejętności pracy z dużą ilością danych i precyzyjności w działaniu,wykazujesz zdolności analityczne i interpersonalne,jesteś dokładna/y, systematyczna/y, samodzielna/y, i dobrze zorganizowana/y,zależy Ci na pogłębianiu wiedzy księgowej i rozwoju w profesjonalnym zespole,(mile widziana) znajomość języka angielskiego w kontekście kontaktu z zagranicznymi klientami,to dołącz do nas! Zakres obowiązków dla spółki produkcyjnej:Księgowanie wyciągów bankowych i rozliczanie rozrachunków.Zapewnienie prawidłowego opisywania transakcji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Zapewnienie pełnej zgodności zapisów w księgach z dokumentami źródłowymi (faktury, umowy, wyciągi).Rozliczanie produkcji (docelowo).Sprawdzanie VAT – zakup i sprzedaż (oprócz krajowych transakcji to dodatkowo: importy usług, WNT/WDT, eksporty towarów i usług).Cykliczne spotkania w siedzibie Klienta.Współpraca przy przygotowywaniu raportów finansowych na potrzeby zarządu.Zakres obowiązków dla spółki handlowej:Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki pod nadzorem i wsparciem managera, w tym księgowanie faktur, wyciągów bankowych, rozrachunków.Księgowanie wyciągów bankowych i rozliczanie rozrachunków.Przygotowanie rejestrów VAT, w tym rozliczanie transakcji zagranicznych, takich jak importy usług, WNT/WDT, eksporty towarów i usług oraz obowiązków związanych z OSS.Weryfikacja poprawności dokumentów źródłowych i zgodności z przepisami unijnymi i krajowymi.Współpraca przy przygotowywaniu raportów finansowych na potrzeby zarządu.inne:Dodatkowe zadania zlecane przez Managera.Wsparcie zespołu w księgowaniach innych spółek w przypadku konieczności. Oferujemy:możliwość rozwoju i przejścia na wyższy poziom,stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,wsparcie managera oraz szkolenia dostosowane do Twojego poziomu (regularne szkolenia, kursach oraz dostęp do księgowych narzędzi),interesującą i pełną wyzwań pracę w nowoczesnym zespole księgowym, w spółce o międzynarodowym zasięgu,przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zgranego zespołu,benefity (pakiet medyczny lub sportowy do wyboru),możliwość pracy w systemie hybrydowym (biuro Warszawa Mokotów) po przejściu okresu wdrożeniowego.Jeśli chcesz rozwijać swoją karierę w firmie, która dba o rozwój swoich pracowników i ceni profesjonalizm - czekamy na Twoje zgłoszenie!
Biuro rachunkowe, mieszczące się przy samej stacji Metra Szwedzka, zatrudni Samodzielną księgową/księgowego - Praca stacjonarna.Zakres obowiązków· Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych i KPiR· księgowanie dokumentów· terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej /księga handlowa/· sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT, PIT, JPK· kontrola poprawności księgowań, uzgadnianie sald. mile widziana umiejętność sporządzania RW i Bilansu· inne bieżące zadania z zakresu księgowościWymagania· doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym · doświadczenie w prowadzaniu pełnych ksiąg handlowych zgodnie z ustawą o rachunkowości· doświadczenie w zamykaniu okresów rozliczeniowych· znajomość przepisów podatkowych (pdop, pdof, VAT)· zaangażowanie w wykonywaną pracę, terminowość, sumienność Oferujemy· bardzo dobre warunki pracy· atrakcyjne wynagrodzenie + premie roczne· zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę /możliwe B2B /· samodzielne i odpowiedzialne stanowisko· wszystkie niezbędne narzędzia do pracy· pracę w miłej atmosferze· stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju· szkolenia w obszarze księgowościInformacje PrawneW dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Biuro rachunkowe mieszczące się przy stacji Metra Szwedzka zatrudni Młodszą księgową/księgowego do obsługi jednoosobowych działalności gospodarczych oraz pomocy przy rozliczaniu spółek z o.o. - Praca stacjonarna.Preferowane są osoby, chcące zdobyć doświadczenie w rozliczaniu spółek z o.o. i docelowo awansować na stanowisko Samodzielnej Księgowej.Zakres obowiązków:· segregacja/archiwizacja dokumentacji otrzymanej od Klientów· wprowadzanie dokumentów do ksiąg handlowych oraz Samodzielne rozliczanie jednoosobowych działalności gospodarczych (KPIR/RYCZAŁT)· bieżąca i okresowa weryfikacja oraz uzgadnianie sald kont księgowych,· pomoc w przygotowywaniu deklaracji i zeznań podatkowych,Wymagania: · minimum 1 rok doświadczenia w prowadzeniu księgowości jednoosobowych działalności gospodarczych (preferowane doświadczenie w biurze rachunkowym),· znajomość podstawowych zagadnień ustawy o rachunkowości oraz obowiązujących przepisów podatkowych,· znajomość pakietu MS Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel· odpowiedzialność, systematyczność, terminowość.Oferujemy:· zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat – do uzgodnienia (możliwe również inne formy zatrudnienia np. umowa zlecenie),· satysfakcjonujące wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji oraz premie świąteczne, wakacyjne, roczne.· pracę w przyjaznej atmosferze,· możliwość rozwoju zawodowego,· miłą atmosferę i pracę w zgranym zespole· elastyczny czas pracy, można ustalić dogodne godziny pracy Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Informacje PrawneProsimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm."
CK Mediator Polska jest dużym dystrybutorem typu value added (VAD) IT , telco, elektroniki użytkowe, SDA oraz akcesoriów z Warszawy.Stabilną firmą funkcjonującą na rynku od 27 lat iDziałamy w B2B, dostarczając towary do wszystkich dużych sieci handlowych typu Retail, (e)tal, DIY, Food, Massmerch , Discounts, Elektro, Specialists w Polsce i krajach ościennych.CK Mediator Polska Posiada w ofercie szereg marek wiodących producentów na wyłączność. Współpracuje z uznanymi producentami z branży Technologii Informatycznych.W naszej firmie ciągle coś się dzieje, dynamicznie pojawiają się nowe marki i kategorie produktów. Jeśli lubisz pracę, w której nie ma nudy, a jest duża swoboda w kreowaniu swojego portfolio, to nasz zespół jest miejscem dla Ciebie!Osoba będzie zajmowała się: przetwarzaniem i autoryzacją wszystkich rodzajów transakcjirozwojem i wdrażaniem narzędzi, procesów kontrolnych wspomagających funkcjonowanie firmy oraz procedur działania poszczególnych działachweryfikacją i korektą danych w systemach wewnątrz organizacjiwykrywanie anomalii oraz odchyleń przebiegu procesów, poszukiwanie przyczyn oraz rekomendowanie działań naprawczychmonitorowanie procesów handlowychprzygotowywaniem raportów wewnętrznych na zlecenie przełożonegowystawianiem faktur oraz korektweryfikacją procesów sprzedażowychweryfikacją i kontrola obiegu dokumentównadzorem nad poprawnością sprzedażyagregowaniem informacji finansowychwspółpracą z działem księgowościwspółpracą z działem produktowym oraz sprzedażyweryfikacją kredytową oraz weryfikacją należnościopieką nad bazą kontrahentówanalizą i optymalizacją procesówSzukamy do naszego zespołu osób, które:Posiadają doświadczenie w pracy księgowej lub analitycznejKtórym nie są obce zasady obiegu dokumentów księgowych oraz podstawowych zasad finansowych w PLSą skrupulatna i samodzielnaLubią proceduryMają łatwość w poruszaniu się w gąszczu informacji i dokumentówPotrafią analizować i weryfikować pracę wstecznieKtóre cechuje kreatywność i myślenie nieszablonoweMają łatwość w wyłapywaniu błędów oraz anomalii w procesach powierzonych do opiekiSą w stanie pracować w kilkuosobowym zespoleChcą się rozwijać i brać odpowiedzialność za pracę własna jak i całego zespołuPotrafią efektywnie zgłębiać przepisy prawaSą w stanie pracować w kilkuosobowym zespoleMile widziane doświadczenie księgowe / finansoweLubią pracować z cyframi oraz tabelamiLubią optymalizować procesyPosiadają znajomość programu MS Excel na poziomie co najmniej średniozaawansowanymMają zdolność odpowiedniego ustalania priorytetów w realizacji zadańCo zastaniesz u nas?Stabilne środowisko pracyAtmosferę współpracy opartą o wzajemny szacunku, zaufaniuMożliwość rozwoju w kierunku stanowiska kierowniczegoSzkolenia branżowe oraz narzędzioweWsparcie doświadczonych koleżanek i kolegów którzy przeprowadzą Cię przez pierwsze miesiące wdrożeniaOtwartość na nowe inicjatywy i pomysłyDużą swobodę w działaniu bez nadmiaru biurokracjiSwobodną atmosfera i brak dress codeElastyczną formę zatrudnienia (umowa o pracę, kontrakt managerski B2B)Stabilizację zawodowąCenimy indywidualizm oraz unikalne cechy osobowościowe
Wymagania stawiane kandydatomWykształcenie min. średnie z obszaru kierunków ekonomicznychMin. 3 lata doświadczenia w obszarze wynagrodzeń pracowniczychZnajomość przepisów prawa pracy, podatku dochodowego od osób fizycznychWiedza z zakresu rozliczeń publiczno-prawnych z ZUS, PFRON, PPK, GUS, USZnajomość obsługi programu Word, Excel, PłatnikMile widzianeZnajomość programu SAPUmiejętność pracy w zespole, sumienność, dokładnośćOsoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za:naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców w oparciu o stosowne przepisy prawa,prowadzenie i obsługa spraw związanych z nakazami komorniczymi i sądowymi,sporządzanie i korygowanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik,sporządzanie dokumentacji, deklaracji i raportów na potrzeby US, PFRON, GUS, ZUS,współpraca z urzędami i organami kontroli,przygotowywanie i opracowywanie raportów wewnętrznych,kontrola i weryfikacja potrąceń pracowniczych,obsługa zapytań pracowniczych.OferujemyBilet komunikacji miejskiej dla pracownika i jego dzieci w obrębie 2 strefPakiet świadczeń socjalnych również dla rodziny m.in. dofinansowanie do kolonii, obozów, wycieczek, wczasówMożliwość grupowego ubezpieczenia na życie oraz wykupienia pakietu prywatnej opieki medycznejDofinansowanie karty sportowej.Miejsce pracy: Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o., Warszawa, Ul. Włościańska 52
Opis stanowiska:Poszukujemy doświadczonego Księgowego ds. Gotówki i Banków, który dołączy do naszego zespołu finansowego. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przetwarzanie i księgowanie wyciągów bankowych, analizę i uzgadnianie kont bankowych oraz obsługę płatności przychodzących i wychodzących. Idealny kandydat będzie posiadał doświadczenie w pracy z systemami ERP, takimi jak SAP, oraz biegłość w Microsoft Excel.Kluczowe obowiązki:Przetwarzanie i księgowanie wyciągów bankowych dokładnie i terminowo.Analiza i uzgadnianie kont bankowych, badanie i rozwiązywanie rozbieżności.Przygotowywanie i monitorowanie przelewów płatniczych zgodnie z polityką finansową.Obsługa płatności przychodzących i wychodzących, zapewniając zgodność z polityką firmy.Zarządzanie transakcjami clearingowymi między spółkami.Zapewnienie zgodności z polityką korporacyjną i regulacjami finansowymi.Współpraca z bankami i organizacją skarbową w celu ułatwienia transakcji.Wsparcie procesu zamknięcia miesiąca i raportowanie gotówki i banków.Współpraca z zespołami AP, AR i GL.Odpowiadanie na zapytania interesariuszy i rozwiązywanie problemów finansowych.Identyfikowanie możliwości poprawy procesów związanych z gotówką i bankami.Wspieranie rozwoju kluczowych wskaźników wydajności finansowej (KPI).Wymagania:Tytuł licencjata z finansów, rachunkowości, zarządzania biznesem lub pokrewnej dziedziny.Minimum 2 lata doświadczenia w księgowości gotówkowej i bankowej.Doświadczenie w systemie SAP lub SAP S/4HANA.Biegłość w Microsoft Excel (tabele przestawne, VLOOKUP, makra).Doświadczenie w pracy z platformami bankowymi i systemami płatności.Wysoki poziom dokładności i dbałości o szczegóły.Doskonałe umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów.Biegłość w języku angielskim; znajomość francuskiego lub hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem.Silne umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.Proaktywne podejście do pracy.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.Atrakcyjne wynagrodzeniePakiet benefitów.Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony zespołu.
Описание вакансии:Приглашаем кандидатов на должность «Казначей Клиент-Банков» в IT компанию.Основная обязанность — ведение Клиент-Банков компании в зарубежных Банках.Оплата инвойсов, прием платежей и учет денежных средст на расчетных счетах компании.Работая с нами, мы гарантируем профессиональный рост, стабильность и достойную оплату труда!Уважаемые кандидаты, мы рассматриваем кандидатов ТОЛЬКО С НАЛИЧИЕМ ФОТО.Будем рады видеть Вас в нашей команде профессионалов.Обязанности:• Работа с Клиент-Банками (опыт работы с большим кол-вом платеажей);• Внесение и формирование платежных поручений;• Проведение банковских выписок;• Контроль отражения оборотов и остатков по счетам;• Отображение операций по счетам организации;• Работа с поставщиками, акты сверок взаиморасчетов;Требования:• Опыт работы от 2-х лет ;• Опытный пользователь 1С, Excel;• Внимательность к деталям, умение работать в режиме многозначности, гибкость и нацеленность на результат;• Высшее образование (экономическое, финансовое, бухгалтерское);• Владение английским языком;Условия работы:• Офис в центре Варшавы.• ПН-ПТ; с 09:00 до 18:00;Просьба звонить с 09:00 до 22:00Аккаунт в телеграм для контакта: Doc_acc
Opis stanowiska:Poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki do Działu Księgowości, która wesprze nasz zespół w zadaniach księgowych. Idealna oferta dla studentów kierunków związanych z finansami, księgowością, ekonomią lub pokrewnych, którzy chcą zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe.Zadania:Wsparcie działu księgowości w realizacji planów i organizacji pracy,Rozliczanie delegacji służbowych, polskich i zagranicznych, docelowo nadzór nad aplikacją do automatycznego rozliczania delegacji,Koordynowanie / opieka nad pocztą elektroniczną dedykowaną na potrzeby .delegacji służbowych, odpowiadanie na pytania, pomoc w rozwiązywaniu problemów, wsparcie merytoryczne,Pomoc w rachunkowo-formalnej kontroli dokumentów księgowych,Uzgadnianie rozrachunków.Wymagania:Wykształcenie z zakresu księgowości lub pokrewnych dziedzin.Doświadczenie w pracy na stanowisku asystenta księgowościPodstawowa znajomość przepisów podatkowych i rachunkowości.Umiejętność obsługi programów księgowych i pakietu MS Office.Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.Dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań.Mile widziana – znajomość Comarch ERP Optima Status studenta (mile widziane kierunki: księgowość, finanse, ekonomia lub pokrewne)Dyspozycyjność minimum 30 godzin tygodniowoOferujemy:Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obszarze księgowości i finansówElastyczny grafik, dostosowany do zajęć na uczelniWsparcie i wdrożenie przez doświadczonych specjalistówPrzyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole
To masz na bank:umowa o pracę (pierwsza na 7 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony),pracę stacjonarną w Oddziale w Warszawie,udział w atrakcyjnym systemie premiowym (z gwarantowaną premia w okresie wdrożeniowym) i w szerokiej ofercie benefitowej Na bank cenimy sobie relacje z ludźmi. Do oddziałów szukamy osób, które tak jak my chcą zapewnić naszym klientom najlepsze doświadczenie w sektorze finansowym - jesteśmy bankiem z zapleczem technologicznym.Należymy do pierwszej trójki największych banków w Polsce i jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Santander. Dbamy o portfele klientów w ponad 300 oddziałach w całej Polsce. Zarządzamy wieloma produktami bankowymi dla osób prywatnych oraz przedsiębiorstw.Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy.Aplikuj, jeśli:masz minimum średnie wykształcenie,posiadasz minimum roczne doświadczenie w bankowości i chcesz się rozwijać w tym sektorze,cenisz sobie kontakt z ludźmi i długotrwałe relacje oparte na zaufaniu,stawiasz sobie ambitne cele i dobrze się czujesz wiedząc do czego dążysz, lubisz działać nie tylko indywidualnie, ale też zespołowo i osiągać wspólnie ustalone cele.Mile widziane, jeśli będziesz mieć: umiejętność porozumiewania się w języku angielskim na poziomie komunikatywnym, umożliwiającym kontakt z klientem zagranicznym i pomoc w wyborze odpowiednich produktów bankowych,prawo jazdy kat. B.Twoje zadania w tej roli:wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych, zapewnienie profesjonalnej obsługi oraz najlepszych doświadczeń związanych z wizytą w oddziale, oferowanie i promowanie produktów bankowych,realizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowych, za które przyznajemy miesięczne premie na atrakcyjnym poziomie, telefoniczny i bezpośredni kontakt z klientami,budowanie długotrwałych relacji z klientami banku oraz pozyskiwanie nowych,codzienną obsługę transakcji gotówkowych (w oddziałach gotówkowych) i bezgotówkowych,praca w zgodzie z obowiązującymi procedurami oraz standardami jakościNa bank zadbamy dla Ciebie o:umowę o pracę (pierwszą na 7 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony),pracę stacjonarną w Oddziale w Warszawie,ubezpieczenie na życie,prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),ofertę produktową banku oraz pożyczki na warunkach pracowniczych,system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,kartę Multisport oraz aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary,możliwość udziału w wolontariacie,dodatkowe świadczenia socjalne (np. wyprawka dla dzieci),benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, praca hybrydowa, jeśli charakter pracy na to pozwala,program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w naszym banku.Jak wygląda wdrożenie i rozwój?Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.Pierwsze szkolenie będzie trwało 6 miesięcy w ramach Akademii Rozwoju Mocy.Po 3 miesiącach zaczniesz realizować część planu sprzedażowego i wejdziesz do systemu premiowego.Przez pierwsze miesiące pokażemy Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowiemy na wszystkie pytania.Po okresie wdrożenia zaczniesz w pełni realizować plany sprzedażowe.Dołącz do nas w 3 krokach:wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu, spotkaj się z rekruterem i menadżerem,pracuj z nami w naszym Zespole!Po każdym z etapów rekrutacji otrzymasz od nas informację zwrotną, dostosowaną do jego poziomu zaawansowania. Po spotkaniach zaś wrócimy do Ciebie z kompleksowym podsumowaniem mailowym lub telefonicznym.Stosujemy najwyższe standardy zarządzania ryzykiem, dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usług.
Do naszego zespołu poszukujemy Głównej Księgowej/ Główmnego Ksiegowego, która zna specyfikę rozliczania Funduszy Inwstycyjnych. Wymagania oraz zakres obowiązków : - 5 lat doświadczenia w rozliczaniu Funduszy Inwestycyjnych - znajoomość wyceny aktywów Funduszu zgodnie z Polityką rachunkowości i z przyjętym Statutem oraz okresowe potwierdzanie jej z Depozytariuszem,- prowadzenie uzgodnień z Depozytariuszem w zakresie wyceny i zasad rachunkowości Funduszu,- ustalanie zobowiązań Funduszu, wartości Aktywów Funduszu, Wartości Aktywów Netto Funduszu oraz Wartości Aktywów Netto na Certyfikat Inwestycyjny w dniach wyceny określonych w Statucie,udział w uzgadnianiu procedur współpracy pomiędzy Towarzystwem, Depozytariuszem i Zleceniobiorcą,- raportowanie na potrzeby Komisji Nadzoru Finansowego oraz innych organów nadzoru nad funduszami inwestycyjnymi i rynkami kapitałowymi,- nadzorowanie przestrzegania limitów inwestycyjnych Funduszu oraz informowanie Towarzystwa o zaistniałych przekroczeniach tych limitów,- kalkulowanie rezerw na koszty Funduszu,- stałą współpracę z biegłym rewidentem wskazanym przez Towarzystwo w szczególności przy okresowym badaniu i przeglądzie ksiąg rachunkowych i sprawozdań Funduszu,- sporządzanie sprawozdań Funduszu wymaganych przez Narodowy Bank Polski i Główny Urząd Statystyczny,Oferujemy: - umowę o prace lub B2B- stabilne zatrudnienie- dodatkowe benefity- wysokie wynagrodzenie
Jesteś osobą energiczną i otwartą, pragnącą rozwijać się w obszarze księgowości? Pragniesz stać się częścią międzynarodowej organizacji ceniącej kreatywność i innowację? Jeśli tak - ta oferta może być właśnie dla Ciebie! Dla naszego klienta, lidera w branży rozrywkowej poszukujemy młodszej księgowej lub młodszego księgowego. Biuro zlokalizowane jest na warszawskim Powiślu i jest doskonale skomunikowane (metro, autobusy). Twój zakres obowiązków: księgowanie faktur zakupuweryfikacja i kontrola zgodności oraz poprawności dokumentów księgowych wykonywanie przelewów bankowych doraźne wsparcie działu księgowości w bieżących obowiązkach Nasze wymagania: od 2 do 5 lat doświadczenia w księgowości lub biurze rachunkowym praktyczna wiedza z zakresu księgowania fakturznajomość języka angielskiego na poziomie B1 (głównie w piśmie) otwartość do nauki, samodzielnośćznajomość systemu SAP mile widziana (nie jest jednak konieczna) To oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (na minimum 6 miesięcy z perspektywą przedłużenia) pracę hybrydową (po okresie wdrożenia 2 dni z domu, 3 dni z biura) w godzinach biurowych (8-16/9-17) pracę w nowoczesnym biurze tuż obok stacji metra, w pobliżu licznych sklepów i restauracjizniżki lub darmowe bilety na koncerty benefity (Multikafeteria, prywatna opieka medyczna)
Biuro rachunkowe mieszczące się w pobliżu pętli tramwajowej na warszawskim Gocławku zatrudni osobę do księgowości pełnej lub i uproszczonej.Praca w trybie stacjonarnym.Wymagania:- roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (preferowane) - wykształcenie ekonomiczne (może być w trakcie studiów zaocznych) -sumienność i dokładność -zaangażowanie w powierzone obowiązki -samodzielność -znajomość przepisów podatkowych( przynajmniej podstawy w zależności od stażu w księgowości) -mile widziana znajomość prawa pracy i rozliczeń zus,-wysoka kultura osobista,Zapewniam pracę w zgranym zespole w trybie stacjonarnym, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach i dostęp do literatury fachowej.Proszę o oferty z dopiskiem o zgodzie do przetwarzania danych osobowych w celach rekrutacyjnych.
PKO Leasing S.A., największa firma leasingowa w Polsce, poszukuje do Departamentu Windykacji w Zespole Windykacji Sądowej i Egzekucyjnej:Stażysta ds. windykacjiUmowa zleceniaMiejsce wykonywania czynności: Warszawa, ul. Świętokrzyska 36 (przy Rondzie ONZ) Twój dzień w PKO Leasing będzie polegał na:wprowadzaniu danych do szablonów wniosków egzekucyjnychewidencjonowaniu i obsłudze korespondencjiarchiwizacji dokumentów Oczekujemy od Ciebie:wykształcenia wyższego lub w trakcie studiówkomunikatywności i umiejętności pracy w zespolesumienności i dokładnościśredniozaawansowanej znajomości MS Exceldyspozycyjności w wymiarze min. 30 godzin tygodniowoOferujemy Tobie:współpracę w oparciu o umowę zlecenie w firmie będącej liderem na rynku w branży leasingowej, należącej do Grupy Kapitałowej Największego Banku w Polscezdobycie praktycznej wiedzy z obszaru windykacjiopiekę i wsparcie indywidualnego opiekunaprzyjazną atmosferę oraz elastyczny czas stażu
Poszukujemy samodzielnej księgowej / samodzielnego księgowego z min. 3-letnim doświadczeniem zawodowym do pracy w stabilnej firmie.Wymagania:• Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku księgowej / księgowego• Znajomość przepisów podatkowych i rachunkowości• Umiejętność samodzielnego prowadzenia pełnej księgowości• Dokładność, rzetelność i dobra organizacja pracy• Znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego będzie dodatkowym atutemOferujemy:• Wynagrodzenie: od 7000 zł netto miesięcznie• Praca stacjonarna – z biura w centrum Warszawy (brak możliwości pracy zdalnej lub hybrydowej)• Stałe godziny pracy, przyjazna atmosfera, stabilne zatrudnienieZainteresowane osoby prosimy o kontakt przez OLX lub przesłanie CV.
Stanowisko: Księgowa/KsięgowyOpisDo obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:prowadzenie ksiąg rachunkowych powierzonych klientów pod nadzorem kierownika działu,wyliczenie podatku VAT i CITudział w tworzeniu raportów i analizudział w sporządzaniu sprawozdań finansowychefektywna komunikacja z klientem i urzędamiWymagania:min. roczne doświadczenie w pracy w księgowości (pełna księgowość),bieżąca znajomość przepisów prawa gospodarczego, bilansowego i podatkowego,mile widziana znajomość systemu SYMFONIA,mile widziane doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych,umiejętność komunikacji i organizacji własnej pracy,umiejętność analitycznego myślenia,terminowość, samodzielność, wysoka kultura osobista,Oferujemy:stabilną, długoterminową, pracę na samodzielnym stanowisku, na podstawie umowy o pracę lub samozatrudnienia,pakiet prywatnej opieki medycznej i pakiet sportowy po okresie próbnym,ciekawą pracę w innowacyjnej, stale rozwijanej firmie,profesjonalne środowisko pracy promujące odpowiedzialność i terminowość,uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych,wsparcie kierownika działu w realizacji codziennych zadań
Biuro Rachunkowe Ministerstwo Księgowości zaprasza Księgową z pasją - praca na ½ Etatu Serdecznie zapraszamy do dobrej współpracy Księgową z pasją - która ma doświadczenie. Obecnie szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za wsparcie nas przy wprowadzaniu danych do programu księgowego. Praca stacjonarna w naszym biurze na pół etatu z perspektywą przejścia na pełen etat. Ministerstwo Księgowości, to biuro rachunkowe działające od ponad roku, z siedzibą na warszawskiej Saskiej Kępie. Obecnie jesteśmy na etapie szybkiego rozwoju i zdobywaniu nowych klientów, dlatego szukamy osoby, która wesprze nas w obecnych i przyszłych zadaniach. Nasze biuro wyróżnia się wyjątkową dbałością o relacje z klientami, dlatego na pokład zapraszamy osoby uśmiechnięte i z pozytywnym nastawieniem. Twoim zadaniem będzie wsparcie nas wiedzą, doświadczeniem i swoim czasem w księgowaniu spółek, oraz JDG. Na nasz pokład zapraszamy osoby, które: mają doświadczenie pracy na podobnym stanowiskumają doświadczenie w księgowaniu spółek - warunek konieczny mają biegłą znajomość programów z rodziny INSERT NEXO PRO - warunek konieczny są konsekwentne i uczciwezapraszamy osoby uśmiechnięte i komunikatywneZanim wyślesz swoją Aplikację pomyśl czy to będzie dobre miejsce dla Ciebie. Odwiedź naszą stronę, oraz nasze sociale. Zależy nam na długookresowej współpracy, dlatego też przykładamy bardzo dużą wagę do procesu rekrutacji. Napisz nam w wiadomości jaka jest Twoja dyspozycyjność, oraz czy perspektywa przejścia na pełen etat jest interesująca. Prosimy wyłącznie o kontakt mailowy. To my będziemy dzwonić telefonicznie do kandydatów. Zapraszamy do kontaktu.
Obowiązki: ⁃ prowadzenie wewnętrznej ewidencji na potrzeby zarządu: ⁃ realizacja płatności; ⁃ księgowanie faktur; ⁃ archiwizacja dokumentów; ⁃ sprawdzanie rachunków bankowych;Wymagania: ⁃ znajomość MS Office; ⁃ dobra znajomość j.polskiego w mówię i piśmie; ⁃ dyspozycyjność od pn do pt w godz. 10-18; ⁃ doświadczenie na podobnych stanowisku (mile widziane, aczkolwiek nie jest konieczne)Oferujemy: ⁃ pracę w młodym o ciągle się rozwijającym zespole; ⁃ stabilne zatrudnienie; ⁃ paczki świąteczne; ⁃ imprezy firmowe; ⁃ możliwość rozwoju i doszkalania się.
Firma księgowa poszukuje osoby na stanowisko samodzielnej księgowej z minimum 2 letnim doświadczeniem.Zakres obowiązków:Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymiSporządzanie deklaracji VAT, CIT, PITwspółpraca z zespołem księgowymWymagania:dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, zaangażowanie, znajomości MS Excel,Mile widziana znajomość symfonii Oferujemy:zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,pracę w przyjaznym, wspierającym zespole,wynagrodzenie uzależnione od umiejętności oraz zaangażowania w powierzoną pracę,możliwości dołączenia do pakietu Medicover.
Start your financial journey with a dynamic Scandinavian company during an exciting phase of growth! Are you a recent finance graduate eager to embark on your career as a Junior Accountant? Or perhaps you've already acquired some initial experience, completed internships, and are poised to advance to the next stage of your professional journey? We present an exceptional opportunity for you to join a distinguished organization that provides unparalleled avenues for professional development and the chance to learn from industry leaders in an inspiring environment.Your new companyOur Client is a renowned Scandinavian company that is currently establishing its Shared Services Center (SSC) in Warsaw. This exciting development offers a unique opportunity to be part of a dynamic team during a pivotal phase of growth and transformation. Join us in contributing to the success of a company known for its innovative approach and commitment to excellence.Your new roleAssist the Accounts Payable team on perform daily operations – including:Process invoices and review for accuracyPrepare payments to vendorsCreate and Maintain vendor filesCreate and maintain master data in the ERP systemManage and process employee expenses in Acubiz (expense Management tool)Assist on preparations for month/year-end closing activities related to accounts payableAssist with internal and external audit processesHelp with salary payments and postings in collaboration with payroll providerAssist in reviewing reports on costs, pending approvals and failed paymentsAssist in reconciling discrepancies and resolving issues What you'll need to succeedBackground: Student within accounting, financial operations or similar areas.Experience: Any relevant experience in accounting and finance operations is beneficial.Fluent English, additional Scandinavian language or German as an added value.Personal Competences: collaboration, adaptability, team player, reliability, problem-solver, initiative, continuous improvement.Professional competences: attention to detail, time management, basic accounting knowledge, communication, compliance and strong numerical aptitude for accurate calculations, reconciliations, and financial analyses. What you'll get in returnCareer in an Organisation with Scandinavian Culture and Values: Experience a work environment that emphasises equality, work-life balance, and sustainability.Work in a hybrid model (3 days in the office per week).Comprehensive medical coverage through Medicover.Sports Card: Access to various sports facilities and activities.Life insurance coverage for added security.Opportunity to be involved in the transition of processes.Attractive and competitive salary. What you need to do nowIf you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.Nr.ref: 1192855
OpisAktualnie do naszego biura księgowego poszukujemy osoby na stanowisko: Księgowa. Biuro znajduje się w ścisłym centrum Warszawy, gdzie nie ma większego kłopotu z dojazdem.Wymagania:co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku lub podobnym stanowisku;dobra znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych;monitorowanie zmian prawa podatkowego;umiejętność klasyfikowania i księgowania operacji;praktyczna znajomość COMARCH Optima;umiejętność analitycznego myślenia;skrupulatność, odpowiedzialność, dokładność i dobra organizacja pracy;mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym.Zakres obowiązków:samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych w pełnym zakresie;sporządzanie deklaracji podatkowych;nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych;współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS);inne zadania księgowe.Oferujemy:stabilną pracę, wyłącznie stacjonarną, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;pracę w profesjonalnym i zróżnicowanym środowisku;bardzo dobre warunki i narzędzia pracy;możliwość rozwoju zawodowego;szkolenia;zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;wynagrodzenie zależne od posiadanej wiedzy i doświadczenia;dostęp do literatury i publikacji branżowych;pracę w zgranym zespole i miłej atmosferze;wsparcie doświadczonych współpracowników.Praca od zaraz.Przy przesyłaniu CV, proszę o podanie oczekiwań finansowych z określeniem brutto czy netto.
O nasJesteśmy firmą specjalizującą się w hurtowej sprzedaży części samochodowych. Naszymi klientami są dealerzy, sklepy stacjonarne i internetowe, duże serwisy samochodowe oraz odbiorcy hurtowi.Obszar działalnościDostarczamy części samochodowe do wszystkich krajów Unii Europejskiej. W Polsce posiadamy oddziały w Łodzi i Warszawie.Kogo szukamy?• Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz zdolność pracy w zespole.• Skrupulatność oraz dobra organizacja pracy.• Motywacja i chęć rozwoju zawodowego.• Dobra znajomość obsługi komputera, programów biurowych oraz systemu 1C.• Znajomość języka polskiego i rosyjskiego (wymóg konieczny).• Znajomość języka niemieckiego lub angielskiego będzie dodatkowym atutem.• Wykształcenie wyższe w zakresie rachunkowości lub ekonomii.• Doświadczenie na podobnym stanowisku – minimum 2 lata.• Doświadczenie w automatyzacji procesów księgowych.• Znajomość dokumentacji eksportowo-importowej (wymóg konieczny).• Doświadczenie w kontrolach podatkowych i/lub audytach.• Mile widziane doświadczenie w dużych firmach handlowych.Zakres obowiązków• Prowadzenie księgowości, rachunkowości zarządczej oraz ewidencji podatkowej we współpracy z pracownikami centrali.• Organizacja pracy działu księgowości.• Nadzór nad zgodnością procesów księgowych oraz poprawnością dokumentów finansowych.• Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych.• Przygotowywanie raportów statystycznych.• Naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie dokumentacji kadrowej.• Zapewnienie zgodności danych księgowych z rachunkowością zarządczą.• Organizacja obiegu dokumentów oraz kontrola dyscypliny finansowej w działających i nowo otwieranych oddziałach.• Kontrola aktywów i zobowiązań firmy.• Przeprowadzanie inwentaryzacji.Co oferujemy?• Oficjalne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.• Możliwość realnego wpływu na wysokość wynagrodzenia.• Konkurencyjne wynagrodzenie oraz przejrzysty system premiowy.• Możliwość awansu i rozwoju zawodowego.• Grupowe ubezpieczenie zdrowotne – Twoje bezpieczeństwo jest dla nas priorytetem!• Przyjazną i wspierającą atmosferę w zespole.• Realny wpływ na procesy w firmie – Twoje pomysły są dla nas ważne!Rozpatrujemy tylko kandydatów, którzy prześlą swoje CV.
Poszukujemy właśnie Ciebie samodzielny księgowy lub samodzielna księgowo do naszego kameralnego biura rachunkowego, które mieści się w dzielnicy Wawer, blisko stacji kolejki i przystanków autobusowych.Do Twoich obowiązków będzie należało prowadzenie księgowości Klientów biura od A do Z to znaczyprowadzenie KPiR zgodnie z rozporządzeniem MF oraz ustawami o PIT i VATprzygotowywanie deklaracji podatkowychkontrola i weryfikacja dokumentów finansowychwspółpraca z instytucjami zewnętrznymi np. urzędami skarbowymi, ZUSwsparcie podatkowe Klientawsparcie pracowników Biura w analizie dokumentów księgowych oraz innych prac zleconych przez przełożonychDodatkowo oczekujemy od Ciebieciągłego podnoszenia swoich kwalifikacjibieżącego zapoznawania się z materiałami dostępnymi na portalachwychodzenia z inicjatywą i pomysłami dot. optymalizacji pracywysokiej kultury osobistej wyrażającej się także w sposobie komunikowania się z KlientamiJeśli maszwykształcenie średnie lub wyższe w dziedzinie finansów, rachunkowości lub pokrewne.minimum 3lata doświadczenia na podobnym stanowisku.wiedzę i znajomość przepisów prawa podatkowego i rachunkowego.zdolności analityczne oraz umiejętność pracy pod presją czasuumiejętność obsługi programów księgowych np. INSERT GTDodatkowojeśli jesteś odpowiedzialny sumienny i chcesz pracować w fajnym zespole ta praca jest dla CiebieOferujemywybór formy opodatkowania ( b2b, etat, zlecenie)możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń.przyjazną atmosferę pracy oraz zgrany zespół.ubezpieczenie w PZUpracę stacjonarną z możliwością pracy zdalnej zgodnie z kodeksem pracy czyli 24 dni w rokuJeśli jesteś na TAK zostaw swoje cv
Dołącz do zespołu Dussmann! Już od ponad 60 lat prężnie działamy w usługach Facility Management i Food Services. Jesteśmy częścią międzynarodowej spółki – Grupy Dussmann.Nasze wartości to: uczciwość, świadomość ekologiczna, pasja, odpowiedzialność społeczna i rzetelności. Dbamy o ludzi i miejsca, w których żyją i pracują - aby ich życie stawało się przyjemniejsze i łatwiejsze. MŁODSZA/Y KSIĘGOWA/YMiejsce pracy: Warszawa, ul Twarda Twoje zadania:Bieżąca weryfikacja i księgowanie fakturPrzygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowychNadzór nad sprawnym obiegiem dokumentówPomoc w procesie zamknięcia miesiącaTworzenie zestawień i analiz na potrzeby klientówWspółpraca z innymi członkami zespołu księgowego i finansowegoWspółpraca z audytorami zewnętrznymi i wewnętrznymi Oczekujemy:Wykształcenie kierunkowe (lub w trakcie) – rachunkowość, finanse lub pokrewneDoświadczenia w pracy w księgowości na podobnym stanowiskuPodstawowa znajomość przepisów podatkowych i rachunkowychZaangażowania i chęci do naukiZdolności analitycznego myśleniaDobrej organizacji pracy i umiejętności pracy w zespoleDobrej znajomość pakietu MS OfficeJ. angielski – minimum komunikacja mailowa Oferujemy:Umowa na czas określony, z perspektywą stałej współpracy w przyszłości w miarę rozwoju działu i firmyPraca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16Dogodna lokalizacja biura w centrum Warszawy (okolice Ronda ONZ)Przyjazne i wspierające środowisko pracyPotencjalne możliwości rozwoju zawodowego w strukturach firmyMożliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
Twoja przyszła firmaNaszym klientem jest międzynarodowa instytucja finansowa, będąca częścią największego banku w Unii Europejskiej. Firma oferuje klientom usługi bankowości, wspierając branżę motoryzacyjną oraz marki znane na całym świecie. Obecnie poszkujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. finansowania i współpracy z delerami, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie współpracą z markami, z którymi bank realizuje projekty finansowania dealerów, oraz utrzymywanie i rozwijanie relacji z partnerami biznesowymi.Oczekiwania Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, ekonomia, zarządzanie). Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze finansów, bankowości lub współpracy z dealerami. Umiejętności analityczne i doświadczenie w przygotowywaniu raportów i prezentacji. Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne. Obowiązki Zarządzanie współpracą z markami, z którymi bank realizuje projekty finansowania dealerów, oraz utrzymywanie i rozwijanie relacji z partnerami biznesowymi. Ścisła współpraca z zespołami IT, Operacji, Sprzedaży i innymi departamentami w celu zapewnienia zgodności operacyjnej. Udział w implementacji nowych projektów z zakresu rozwoju sieci Analiza i optymalizacja procesów operacyjnych w sieci dealerskiej. Wdrażanie usprawnień mających na celu zwiększenie efektywności operacyjnej. Przygotowywanie raportów i prezentacji z zakresu działalności departamentu oraz wdrażanie propozycji usprawnień Przygotowanie prezentacji na spotkania z Dealerami, Klientami lub przedstawicielami Centrali Banku Przygotowywanie umów dla kontrahentów oraz zmian do umów oraz analiza zgodności wytycznych z zapisami umowy. Weryfikacja umów, zabezpieczeń, limitów, codzienna praca z Dealerem w zakresie bieżącej współpracy. Ścisła współpraca z działem prawnym oraz innymi działami w zakresie realizacji projektów. Oferta zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę praca na pełny etat model hybrydowy: 3x w tygodniu praca z biura w pobliżu toru wyścigowego Służewiec (częściej w okresie wdrożenia) start pracy między 8:00 a 10:00 opieka medyczna