Sortowanie:
Znaleziony: 78 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Wrocław
Księgowego zatrudnię
Księgowego zatrudnię
nowe Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma BUDOTOM Sp. z o.o., krajowy lider w montażu pomp ciepła i pierwszy w Polsce Pro Partner Panasonic zatrudni osobę na stanowisko: Samodzielny księgowyTwój zakres obowiązków·       Kontrola i księgowanie dokumentów finansowych·       Księgowanie wyciągów bankowych i weryfikacja sald·       Weryfikacja zobowiązań i należności Spółki·       Rozliczanie sald księgowych·       Raportowanie do GUS·       Wystawianie faktur sprzedaży,·       Rozliczanie i księgowanie zaliczek pracowniczych,·       Rozliczanie i księgowanie delegacji krajowych i zagranicznych,·       Przygotowywanie raportów  i zestawień  księgowych na potrzeby Zarządu,·       Bieżąca i okresowa weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych oraz sald                         z kontrahentami,·       Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym,·       Czynny udział w procesach zamykania miesiąca oraz roku·       Udział w projektach wewnątrzfirmowych.Nasze wymaganiaDoświadczenie w księgowości,Wykształcenie co najmniej średnie,Inicjatywa i samodzielność w działaniu, nastawienie na generowanie rozwiązańDobra znajomość Excel, obsługi komputera i programów księgowychKonieczne: umiejętność pracy zespołowej, efektywnego komunikowania się z zespołemZnajomość obowiązujących przepisów prawa bilansowego i podatkowego VAT i CIT oraz ustawy o rachunkowości,Samodzielność i umiejętność wychodzenia z własną inicjatywą,Terminowość, rzetelność i dokładność,Umiejętność pracy w zespole.Mile widzianeZnajomość programów ksiegowych: Symfonia, Comarch, SoftLabDobra znajomość pakietu MS OfficeControling i budżetowanie·       Znajomość zagadnień w zakresie gospodarki magazynowej i obrotu towarowego.OferujemyUmowę o pracę na pełny etatAtrakcyjne wynagrodzenieElastyczny czas pracy od poniedziałku do piątkuUbezpieczenie grupowe z pakietem medycznymPracę w firmie bez korporacyjnego podejściaNiezbędne narzędzia pracyRozwój zawodowy, podnoszenie kwalifikacji i ciągłość szkoleń   

Młodszy księgowy z językiem obcym
Młodszy księgowy z językiem obcym
Wrocław 30+ kilka dni temu

Jeśli poszukujesz nowych możliwości zawodowych, masz już pierwsze doświadczenie w obszarze księgowości, a także posługujesz się językiem angielskim i dodatkowym językiem obcym, ta oferta jest dla Ciebie!Dla jednego z naszych międzynarodowym klientów poszukujemy kandydatów chętnych na dołączenie do zespołu jako Młodszy księgowy! Główne obowiązki:Wsparcie procesów działu księgowości (AP, AR);Wprowadzanie oraz kontrola danych w systemie;Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym;Tworzenie raportów;Zadania ad-hoc;Wymagania:Bardzo dobra znajomość języka obcego, np. niderlandzkiego lub niemieckiego (min. B2);Biegła znajomość języka angielskiego;Minimum półroczne doświadczenie w obszarze księgowości;Umiejętności organizacyjne oraz komunikacyjne;Oferta:Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa);Możliwość pracy zdalnej;Stabilne zatrudnienie na podstawie UoP;Szkolenia i kursy wewnętrzne;Możliwość rozwoju w dynamicznym i przyjaznym środowisku;

Kierownik przedstawicielstwa
Kierownik przedstawicielstwa
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma Alwis&Secura Sp. z o.o. lider na rynku pośrednictwa ubezpieczeniowego w związku z intensywnym rozwojem firmy, poszukuje kandydatów na stanowisko:Kierownik przedstawicielstwaTwój zakres obowiązkówbudowa struktury sprzedaży na terenie województwa dolnośląskiegodbałość o wyniki sprzedażyszkolenie agentów w zakresie oferowanych produktówpomoc w rozwiązywaniu pojawiających się problemówprowadzenie dokumentacji w potrzebnym zakresiestały rozwój przedstawicielstwa, aby docelowo powstał oddziałPoszukujemy osoby, która posiada:doświadczenie w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych lub kierowaniu procesem ich sprzedażyłatwość w nawiązywaniu pierwszych kontaktów, przekonywaniu ludzi do siebie i do współpracy z firmązdolność budowania długoterminowych relacji oraz utrzymywania współpracy na odpowiednim poziomie w dłuższej perspektywie czasowejwytrwałość i zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celówminimum 3-letnie doświadczenie pracy zawodowej w branży ubezpieczeniowejgotowość do pracy w terenie i czynne prawo jazdywykształcenie min. średnieOferujemy:atrakcyjne wynagrodzeniewspółpracę w oparciu o własną działalność gospodarcząwsparcie marketingowe w budowaniu sieci partnerskiejpomoc doświadczonych fachowców w zakresie zależnym od realnych potrzebszkolenia produktowedoskonałą atmosferę pracy w zgranym zespoleniezbędne narzędzia pracy - laptop, telefon służbowy, ryczałt na paliwoO FIRMIE:Jesteśmy multiagencją działającą na rynku od 20 lat, mamy 7 Oddziałów skupiający ok. 1000 agentów, stale powiększamy swoją sieć tak, żeby zawsze być blisko klienta, ale przede wszystkim stawiamy na ludzi, na poszerzanie ich kompetencji oraz wspieranie w rozwoju biznesu.

Zastępca Kierownika Biura Rachunkowego ifirma.pl
Zastępca Kierownika Biura Rachunkowego ifirma.pl
Wrocław 30+ kilka dni temu

Jesteśmy jednym z największych biur rachunkowych w Polsce. Stworzyliśmy od podstaw pierwszy internetowy program do samodzielnego prowadzenia księgowości dla jednoosobowych działalności gospodarczych. Nasz zespół składa się z zaufanych i doświadczonych specjalistów, którzy każdego dnia pomagają rozwiązywać problemy księgowe tysiącom przedsiębiorców.Obowiązki:• zapewnienie pomocy i wsparcia merytorycznego dla zespołu księgowego liczącego około100 osób,• nadzorowanie pracy księgowych,• weryfikacja zmian podatkowych i ich wpływu na pracę biura (współpraca z kierownikiembiura oraz działem analitycznym),• koordynowanie pracy biura oraz wdrażanie nowych rozwiązań usprawniających jego pracę,• współpraca z działem kadr w sprawach dotyczących zatrudnionych pracowników (urlopy,rozliczenia, przedłużanie umów itp.),• tworzenie, planowanie polityki szkoleń,• rekrutacja nowych pracowników do biura rachunkowego i koordynowanie procesu ichwdrożenia.Nasze oczekiwania:• minimum kilkuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku księgowej/księgowego/lideraw biurze rachunkowym,• praktyczna wiedza z zakresu uproszczonej księgowości i prawa podatkowego – warunekkonieczny,• umiejętność analizowania przepisów prawnych (podatkowe i ubezpieczeń ZUS),• umiejętność rozwiązywania problemów z zakresu księgowości,• dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność ustalania priorytetów,• komunikatywność, systematyczność i dokładność.Oferujemy:• stabilną pracę w firmie notowanej na GPW,• elastyczne godziny pracy (zaczynasz, o której chcesz między 7 a 9),• możliwość rozwijania swoich umiejętności w pracy z doświadczonym zespołem,• benefity pozapłacowe: karta Multisport i prywatna opieka medyczna,• bezpłatny parking oraz możliwość korzystania z rowerowni,• wspólne wyjścia integracyjne.

Koordynator ds. podatkowych
Koordynator ds. podatkowych
Wrocław 30+ kilka dni temu

Jesteśmy jednym z największych biur rachunkowych w Polsce. Stworzyliśmy od podstaw pierwszy internetowy program do samodzielnego prowadzenia księgowości dla jednoosobowych działalności gospodarczych. Nasz zespół składa się z zaufanych i doświadczonych specjalistów, którzy każdego dnia pomagają rozwiązywać problemy księgowe tysiącom przedsiębiorców.Obowiązki:• zapewnianie pomocy i wsparcia merytorycznego dla zespołu księgowego (bezpośrednio 30osób, pośrednio 100),• koordynowanie pracy biura oraz wdrażanie nowych rozwiązań usprawniających jego pracę,• weryfikacja zmian podatkowych i ich wpływu na pracę biura (współpraca z KierownikiemBiura oraz Działem Analitycznym),• współtworzenie polityki szkoleń,• rekrutacja nowych pracowników do Biura Rachunkowego i koordynowanie procesu ichwdrożenia.Nasze oczekiwania:• minimum kilkuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Księgowej / Księgowego(najlepiej w biurze rachunkowym),• doświadczenie w zarządzaniu zespołem i chcesz nadal rozwijać się w tym kierunku,• praktyczna wiedza z zakresu uproszczonej księgowości i prawa podatkowego – warunekkonieczny,• umiejętność analizy przepisów prawnych (podatkowe i ubezpieczeń ZUS),• proaktywność i chęć rozwiązywania problemów z zakresu księgowości,• dobra organizacja pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów,• wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne.Mile widziane:• wpis na listę biegłych rewidentów,• wpis na listę doradców podatkowych,• znajomość CDN Optima.Oferujemy:• stabilną pracę w firmie notowanej na GPW,• elastyczne godziny pracy (zaczynasz, o której chcesz między 7 a 9),• po wdrożeniu w wykonywane obowiązki możliwość pracy hybrydowej,• szkolenia oraz możliwość rozwijania swoich umiejętności w pracy z doświadczonymzespołem,• benefity pozapłacowe: karta Multisport i prywatna opieka medyczna,• bezpłatny parking oraz rowerownia do Twojej dyspozycji,• wspólne wyjścia integracyjne.

Doradca biznesowy / Wrocław i okolice
Doradca biznesowy / Wrocław i okolice
Wrocław 30+ kilka dni temu

Do zespołu sprzedażowego poszukuje doradców biznesowych, którym się chce i których „kręci” sprzedaż.Zajmujemy się dystrybucją prywatnej opieki medycznej i grupowych ubezpieczeń do firm oraz indywidualnych ubezpieczeń na życie i zdrowie. Do twoich obowiązków będzie należało:Prowadzenie spotkań handlowych w oparciu o model dwóch spotkań (Najpierw analiza potrzeb, doradztwo a następnie ofertowanie i sprzedaż)Przygotowywanie ofert za pomocą naszych narzędzi ITBudowanie bazy klientów biznesowychUtrzymywanie relacji z klientamiUczestnictwo w odprawach i spotkaniach zespołuCzynne uczestnictwo w szkoleniach i warsztatach Oferujemy:Wynagrodzenie w formie podstawy, wysokich prowizji oraz premii kwartalnych za sprzedażMożliwość budowania pasywnego zarobku w postaci wynagrodzenia za obsługę pozyskanych klientówPrzekazanie dobrych praktyk na pozyskiwanie klientów i sprzedażyLiczne konkursy (zarówno zespołowe jak i indywidualne)Za wyniki – wyjazdy na cykliczne zagraniczne wycieczkiSzkolenia wdrożeniowe, rozwojowe oraz warsztaty utrwalające umiejętnościDużo dobrej wiedzy sprzedażowejWsparcie na każdym etapie rozwoju – asystowanie na spotkaniach, pomoc w przygotowaniu ofert, burze mózgów przy rozwiązywaniu problemówJasne ścieżki rozwoju zawodowegoKomfortowe klimatyzowane biuro w sercu WrocławiaOrganizujemy cykliczne wyjazdy integracyjneDarmową kawę Wdrożenie:Zapewnimy trzy miesiące pełnego wdrożenia podczas których będziesz szlifował/a swoje umiejętności. Jesteśmy odpowiedzialni za to by od pierwszych chwil wspierać wiedzą i swoją obecnością. Będziemy z Tobą podczas pierwszego kontaktu z klientem, na spotkaniach handlowych, podczas przygotowania pierwszych ofert i finalnie przy samej sprzedaży. Zapewniamy kompleksowe szkolenia oraz liczne warsztaty.Po tym czasie nadal pozostajemy do twojej dyspozycji by wspierać w biznesie. Wymagamy:Wykształcenia minimum średniegoCzynnego prawa jazdyDobrze widziane doświadczenie w aktywnej sprzedażyZaangażowania i chęci do pracy! Jeżeli sprzedaż i dobra komunikacja nie są dla Ciebie obce lub szukasz pomysłu na własny biznes oraz rozwój nie czekaj – napisz wiadomość. To tylko od Ciebie zależy ile zarobisz w danym miesiącu, bez jakichkolwiek ograniczeń!

Młodszy Specjalista Sprzedaży - Rozmowy wychodzące i przychodzące
Młodszy Specjalista Sprzedaży - Rozmowy wychodzące i przychodzące
Wrocław 30+ kilka dni temu

Cześć!Obecnie poszukujemy koleżanek i kolegów do naszego zespołu Sprzedaży Contact Center.Wypłata na tym stanowisku:4500 zł brutto - to miesięczne wynagrodzenie zasadnicze.0-3000 zł brutto - to zakres comiesięcznej premii, którą możesz zdobyć na tym stanowisku - jest ona uzależniona od Twojej sprzedaży.+dodatkowo możesz liczyć na bonusy stażowe oraz nagrody za wyróżniające wyniki.Wymagania:Poszukujemy osób, które mają już doświadczenie w aktywnej sprzedaży, pozyskiwaniu klientów oraz telefonicznych rozmowach (Contact Center),Musisz posiadać minimum średnie wykształcenie (nie wymagamy zdanej matury),Niekaralność na tym stanowisku jest również warunkiem koniecznym,Wymagamy również bardzo dobrej znajomości języka polskiego (pisanego oraz mówionego).Jak wygląda przykładowy dzień pracy:Praca ma charakter telefoniczny, dzwonimy do naszych klientów z propozycjami kredytowymi,Sprzedajemy produkty i usługi bankowe takiej jak np. kredyty, ubezpieczenia i inne,Realizujemy cele sprzedażowe,W trakcie dnia pracy wykonujemy zarówno połączenia wychodzące jak i  przychodzące (infolinia).Jak pracujemy:W nowoczesnym i wygodnym biurze we Wrocławiu – ul. Legnicka 48b,Pracujemy na dwie zmiany: 8-16 i 13-21.Wymagamy 1-2 sobót pracujących w miesiącu.Przed pierwszymi rozmowami z klientami możesz liczyć na świetne szkolenie - profesjonalne szkolenia w miłej atmosferze przy kawie to nasza specjalność :)Od 1 dnia pracy proponujemy umowę o pracę - dzięki niej możesz liczyć na stabilność zatrudnienia.Benefity:Praca zdalna lub hybrydowa po 3-4 miesiącach,Prywatna opieka medyczna i karta sportowa,Dofinansowanie do wczasów, okularów oraz kultury,Imprezy firmowe, integracje pracownicze i wiele innych, Możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym (3 msc.)Wyślij do nas swoje CV, za pomocą przycisku "Aplikuj teraz" przeanalizujemy Twoje zgłoszenie i skontaktujemy się z wybranymi osobami.Zapraszamy do aplikowania.Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Gi BPO Finance Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD[małpa]gigroup.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Doradca Klienta w Placówce Partnerskiej Alior Banku
Doradca Klienta w Placówce Partnerskiej Alior Banku
Wrocław 30+ kilka dni temu

OPISPRACUJ JAKO DORADCA KLIENTA W PLACÓWCE PARTNERSKIEJ (Wrocław Horbaczewskiego; Wrocław Strzegomska)Pokaż innym świat innowacyjnej bankowościTwoja praca będzie polegała na:• sprzedaży produktów kredytowych dla Klienta Indywidualnego• bieżącej obsłudze Klientów w zakresie wpłat i wypłat• kompleksowej obsłudze w zakresie produktów depozytowych i kredytowych• sporządzania dokumentów kasowych• aktywnym budowaniu i utrzymywaniu relacji z Klientami Placówki• realizacji wyznaczonych celów zgodnie z przyjętymi standardamiTa praca jest dla Ciebie, jeśli:• posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze lub aktywnym pozyskiwaniu Klienta• potrafisz efektywnie organizować pracę i jesteś systematyczny w działaniu• potrafisz pracować pod presją czasu• posiadasz wykształcenie minimum średnieOferujemy:• szkolenia wstępne i rozwojowe• wynagrodzenie podstawowe i system premiowy oparty o wyniki sprzedażowe• umowę o pracę• przyjazną atmosferę i ducha współpracy• konkursy sprzedażowe z nagrodamiJeśli jesteś zainteresowany, prześlij CV wraz z dopisaną klauzulą o danych osobowych:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez (SNSC Andrzej Pater) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, jak również na ich przechowywanie przez okres 1 roku od dnia zakończenia procesu rekrutacji, w przypadku braku nawiązania ze mną stosunku pracy. Jednocześnie oświadczam, że wiadome mi jest, iż usunięcie moich danych z bazy (SNSC Andrzej Pater) może nastąpić bez mojej zgody. Oświadczam również, że jestem świadomy, iż mam prawo wycofać zwoją zgodę w każdym czasie.”

Praca w Banku – Telefoniczna Obsługa Wniosków Kredytowych
Praca w Banku – Telefoniczna Obsługa Wniosków Kredytowych
Wrocław 30+ kilka dni temu

Obecnie do centrali banku we Wrocławiu poszukujemy osób do obsługi wniosków kredytowych zawieranych przez telefon lub Internet. Rozmawiamy z klientami, którzy chcą skorzystać z kredytów w banku. Celem rozmowy jest również utrzymanie zainteresowania lub zachęcenie klientów do skorzystania z innych produktów banku.Jak wygląda praca:Pracujemy w Departamencie Contact Center – praca ma charakter telefoniczny,Zachęcamy klientów do sporządzania wniosków kredytowych,Wpisujemy dane do systemu i sprawdzamy czy jest zgoda na udzielenie kredytu.Naszym celem utrzymanie zainteresowania klientów,Sprzedajemy produkty i usługi bankowe.Szukamy osób, które:Mogą pracować na cały etat (8 godzin dziennie) w systemie 2 zmianowym (8-16 i 13-21),Posiadają doświadczenie na podobnym stanowisku i są gotowe do tego, aby uczyć się nowych rzeczy,Mogą pracować w niektóre dni weekendowe (2-3 dni weekendowe na miesiąc),Mają możliwość pracy stacjonarnej w biurze.Posiadają ukończone średnie wykształcenie i są niekarane– wymóg konieczny.Przed rozpoczęciem pracy:zaprosimy Cię na profesjonalne szkolenie, na którym przygotujemy Cię do wykonywania obowiązków.szkolenie początkowe jest częścią pracy, za które otrzymasz wynagrodzenie.Benefity pracownicze:Prywatna opieka medyczna,Dofinansowanie do karty Multisport,Dofinansowanie na zakup okularów,Zniżki u naszych partnerów biznesowych (w sklepach online oraz sklepach stacjonarnych we Wrocławiu),Możliwość pracy zdalnej (Home Office) po okresie szkoleniowym (3-4 msc),Dofinansowanie do wczasów i wiele innych,Wyślij do nas swoje CV, za pomocą przycisku "Aplikuj teraz" przeanalizujemy Twoje zgłoszenie i skontaktujemy się z wybranymi osobami.Czekamy na Twoje zgłoszenie!Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Gi BPO Finance Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD[małpa]gigroup.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Doradca Klienta w Placówce Partnerskiej - Wrocław, ul. Horbaczewskiego
Doradca Klienta w Placówce Partnerskiej - Wrocław, ul. Horbaczewskiego
Wrocław 30+ kilka dni temu

Pokaż innym świat innowacyjnej bankowościTwoja praca będzie polegała na:• aktywnym budowaniu i utrzymywaniu relacji z Klientami Placówki• sprzedaży produktów kredytowych dla Klienta Indywidualnego • kompleksowej obsłudze w zakresie produktów depozytowych i kredytowychTa praca jest dla Ciebie, jeśli:• potrafisz aktywnie słuchać Klientów i efektywnie dobierać rozwiązania do ich potrzeb• potrafisz efektywnie organizować pracę i jesteś systematyczny w działaniu• potrafisz pracować pod presją czasu• posiadasz wykształcenie minimum średnieOferujemy:• szkolenia wstępne i rozwojowe• wynagrodzenie zasadnicze 5000 zł brutto• umowę o pracę - pełny etat• przyjazną atmosferę i ducha współpracyJeśli jesteś zainteresowany, prześlij CV wraz z dopisaną klauzulą o danych osobowych:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Comprehensive Financial Services Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, jak również na ich przechowywanie przez okres 1 roku od dnia zakończenia procesu rekrutacji, w przypadku braku nawiązania ze mną stosunku pracy. Jednocześnie oświadczam, że wiadome mi jest, że usunięcie moich danych z bazy Comprehensive Financial Services Sp. z o.o może nastąpić bez mojej zgody. Oświadczam również, że jestem świadomy, iż mam prawo wycofać swoją zgodę w każdym czasie.”

Asystent/ka ds. księgowych
Asystent/ka ds. księgowych
Wrocław 30+ kilka dni temu

Grupa Veritas stanowi połączenie kilku spółek należących do jednego holdingu, m.in: Opieka Grupa Veritas, Veritas Polska, czy też Fundacja Veritas. Na co dzień zapewniamy profesjonalną usługę na wielu płaszczyznach: księgowości, zarządzania zasobami ludzkimi, rekrutacjach stałych oraz działaniach charytatywnych.Codziennie mamy przyjemność współpracować z 330 kreatywnymi i zaangażowanymi w projekty ludźmi z całej Polski. Rośniemy w siłę, tworzymy nowe działy i poszukujemy kolejnych osób, chętnych dołączyć do naszego zespołu.Stwarzamy możliwości rozwoju każdemu pracownikowi, słuchamy i wcielamy pomysły naszych pracowników w nasze codzienne życie!  Dołącz do naszego zespołu! Prześlij nam swoje CV, bardzo chętnie Cię poznamy! Asystent/ka ds. księgowych Czym będziesz się zajmować?- Wprowadzaniem do systemu księgowego wyciągów bankowych oraz raportów kasowych.- Wprowadzaniem do systemu księgowego dokumentów kosztowych oraz przychodowych.- Kontrolą poprawności przekazywanych dokumentów księgowych.- Sporządzaniem podstawowych raportów i zestawień.- Ustalaniem rozrachunków z kontrahentami.- Archiwizacją dokumentów. Chętnie Cię poznamy, jeśli:- Posiadasz wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe lub w trakcie.- Posiadasz podstawową znajomość przepisów podatkowych oraz zasad rachunkowości.- Lubisz i umiesz pracę w zespole.- Jesteś dokładny, rzetelny i wyróżniasz się bardzo dobrą organizacją czasu pracy.- Praca pod presją czasu nie jest Ci straszna.  Dodatkowo mile widziane atuty:- Super, gdybyś znał/a program Comarch Optima. Co możemy Ci zaoferować?- Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją.- Zatrudnienie w oparciu o umową o pracę.- Wynagrodzenie na początek współpracy w wysokości 3260 zł netto.- Pracę w trybie stacjonarnym w nowoczesnym biurze.- Wzajemne wsparcie zespołu oraz Kierowniczki Działu.- Szkolenie wdrożeniowe na początku Twojej kariery w naszej firmie.- Możliwości rozwoju w kierunku, którym się interesujesz z możliwością przyuczenia do zawodu Księgowej/ Księgowego.- Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę pracy.- Możliwość świadczenia wolontariatu pracowniczego w licznych działaniach społecznych  w ramach Fundacji Veritas w godzinach pracy. Jakie jeszcze dodatkowe benefity?- prywatna opieka medyczna,- ubezpieczenie na życie,- dofinansowanie nauki języków,- dofinansowanie szkoleń i kursów,- dofinansowanie zajęć sportowych,- spotkania i wyjazdy integracyjne,- brak dress code’u,- kawa / herbata,- owocowe środy,- inicjatywy dobroczynne,- bezpłatne warsztaty i koncerty,- gry wideo w pracy,- rekrutacje wewnętrzne,- strefa relaksu,- kreatywna atmosfera.  Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami/kandydatkami. 

Skarbnik w Oddziale Banku BPS
Skarbnik w Oddziale Banku BPS
Wrocław 30+ kilka dni temu

Główne Zadaniaprzeliczanie i sortowanie polskich i zagranicznych znaków pieniężnych,kontrolowanie jakości znaków pieniężnych,zasilanie skarbca w gotówkę i odprowadzanie nadmiarów gotówkowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie procedurami,przygotowywanie i wydawanie zasileń dla klientów firmowych i Banków Spółdzielczych.Oczekiwania:wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub finansowe)znajomość rynku usług finansowych i produktów bankowychnastawienie na osiąganie zamierzonych rezultatówchęć rozwoju i podnoszenia własnych kwalifikacjiOferujemyprywatną opiekę medycznąubezpieczenie grupowezakładowy fundusz świadczeń socjalnychdofinansowanie do wypoczynkudofinansowanie działań szkoleniowychmożliwość korzystania z pakietów sportowychdostęp do platformy e-learningowej języków obcych: angielski, hiszpański, niemiecki, włoskiPracowniczy Program Emerytalny

Pracownik ds. Kadr w Biurze Rachunkowym
Pracownik ds. Kadr w Biurze Rachunkowym
Wrocław 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe AFK Raport sp. z o.o. poszukuje pracownika do działu kadr.Opis:Stanowisko: Pracownik ds. KadrLokalizacja: Ul. KlecińskaRodzaj umowy: Umowa o pracęPełny etatObowiązki:Nadzór i sporządzanie sprawozdań (GUS, PDOF, ZUS, PFRON)Rozliczanie czasu pracy pracownikówWspółpraca z działem księgowymObsługa PKK i ZFŚSKontakt z ZUS i USSzeroko rozumiana obsługa kadrowa i płacowaPrzygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnieniaSporządzanie list płacUtrzymywanie dobrych relacji z klientamiWymagania:Doświadczenie na stanowiskuZnajomość aktualnych przepisów prawa pracyKomunikatywność i skrupulatnośćZnajomość programów kadrowo-płacowychUmiejętność organizacji pracyDodatkowo mile widziane:Umiejętność obsługi R2PŁATNIK i PŁATNIK ZUSOferujemy:Stabilne zatrudnienie w biurze rachunkowymWynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczeniaMożliwość rozwoju i udziału w szkoleniachMultisportPracę w profesjonalnym i przyjaznym otoczeniuOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez portal OLX.

Księgowa
Księgowa
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyRozwijaj się z liderem branży! Nasz klient, to pionier w dziedzinie systemów hot runner (HRS) z ponad 40-letnim doświadczeniem, poszukuje kreatywnych umysłów do wsparcia misji tworzenia bardziej zielonej przyszłości. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Samodzielnej Księgowej/Samodzielnego Księgowego Czego możesz się spodziewać? - Stabilność: Gwarantujemy stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co robisz najlepiej. - Elastyczność: Ceniąc Twój czas i dobrostan, oferujemy elastyczne godziny pracy. - Rozwój: Inwestujemy w Twój rozwój poprzez dofinansowanie do szkoleń. - Komfort: Dostęp do bezpłatnego miejsca parkingowego i brak dress code’u dla Twojej wygody. - Integracja: Ciesz się wspólnymi obiadami pracowniczymi, budując silne relacje w zespole. Twoja rola: - Prowadzenie pełnej księgowości, od sprawozdań finansowych po deklaracje podatkowe. - Wkład w optymalizację procesów księgowych, używając swojej wiedzy i doświadczenia. Dołącz do nas, jeśli: - Posiadasz wykształcenie wyższe kierunkowe i minimum 2 lata doświadczenia w księgowości. - Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (min. B2) i masz dobrą znajomość Excela. - Jesteś gotowa/y do pracy w trybie stacjonarnym, włączając się w życie naszego zespołu. Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację na @ i dołącz do nas, wspierając produkcję, która szanuje naszą planetę.

Księgowa/Księgowy - rozliczenia niemieckiego PIT-u
Księgowa/Księgowy - rozliczenia niemieckiego PIT-u
Wrocław 30+ kilka dni temu

Szukasz pracy w biurze rachunkowym? Mamy dla Ciebie taką ofertę pracy!Stanowisko pracy: Księgowa/Księgowy.System pracy: praca zdalna, w dowolnych godzinach.Wymagania:Znajomość niemieckich przepisów, koniecznych do rozliczenia PIT-u;Udokumentowana wiedza i doświadczenie w pełnieniu zadań o charakterze finansowym;Doświadczenie w obsłudze oprogramowania księgowego i wprowadzaniu danych;Samodzielność;Biegła znajomość języka niemieckiego;Doświadczenie na podobnym stanowisku.Doświadczenie w pracy z "Elster".Zatrudnienie: Umowa o pracę/Umowa zlecenie/ B2BWynagrodzenie:na początek 5000zł nettow przypadku B2B - stawka ustalana indywidualnie.Zapraszamy wszystkie osoby chętne do kontaktu.

Młodsza Księgowa
Młodsza Księgowa
600000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Jesteśmy nowoczesną, dynamicznie rozwijającą się firmą, prowadzącą obecnie sieć ponad 180 salonów prasowych na terenie całego kraju! W związku z bardzo dynamicznym rozwojem poszukujemy do pracy w centrali we Wrocławiu : MŁODSZA KSIĘGOWA, szukamy osoby, która mogłaby pracę rozpocząć w lutymZakres obowiązków praca w systemie INSIGNUM Finanse i Księgowość księgowanie faktur zakupu towarów i faktur korygujących zakup towarów; księgowanie przychodów ze sprzedaży z kas fiskalnych; przeprowadzanie analizy transakcji towarowych niezbędnej do prawidłowego zaksięgowania przychodów ze sprzedaży, faktur zakupu towarów i faktur korygujących zakup towarów; rozliczanie i księgowanie inwentaryzacji towarów; księgowanie raportów kasowych, księgowanie faktur zakupu towarów płatnych gotówką oraz faktur kosztowych płatnych gotówką, a także protokołów anulowania sprzedaży z kasy fiskalnej; wsparcie dla pracowników sklepów we wprowadzaniu danych do systemu oraz we wszelkich sprawach związanych z dokumentacją i prowadzeniem księgowości;Poszukiwane kompetencje wykształcenie minimum średnie kierunkowe (ekonomia, rachunkowość, księgowość); doświadczenie lub praktyki w księgowości; znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel; zaangażowanie, skrupulatność i dobra organizacja pracy; umiejętność analitycznego myślenia, efektywnego rozwiązywania problemów oraz poszukiwania alternatywnych rozwiązań; komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi.Oferujemy zatrudnienie na warunkach umowy o pracę; ·opieka medyczna; ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych zasadach; możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego; pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej; pracę w młodym, dynamicznym zespole.

Doradca Klienta ds. Abonamentów Medycznych
Doradca Klienta ds. Abonamentów Medycznych
600000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

PZU Życie, najbardziej zaufana, największa i najszybciej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa w Polsce poszukuje kandydatów na stanowisko Przedstawiciela ds. Abonamentów Medycznych.Na czym polega praca?obsługa klientów biznesowych oraz indywidualnych;sprzedaż produktów PZU Życie;rozbudowa portfela klientów; Jakich osób poszukujemy?komunikatywnych i otwartych, dla których praca z klientem to czysta przyjemność;samodzielnych i dobrze zorganizowanych, które docenią elastyczny charakter swojej pracy;ambitnych, które wykorzystają możliwości rozwoju w naszej organizacji; Co gwarantujemy?system wynagrodzenia Premium (podstawa 5000 zł + prowizja + premie kwartalne 8000 zł - 20 000 zł);możliwość pracy częściowo zdalnej;dochód pasywny wynikający z budowy portfela klientów;wiele możliwości awansu;profesjonalne szkolenia, które od podstaw nauczą nowego zawodu;benefity pracownicze (prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie grupowe i wiele innych);wsparcie menedżera na każdym etapie pracy. Czego wymagamy?wykształcenie minimum średnie;zaświadczenie o niekaralności;doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta minimum 1 rok; Osoby zainteresowane zapraszam do aplikacji oraz pozostawienia swojego CV w odpowiedzi na ogłoszenie.

Księgowa / Księgowy
Księgowa / Księgowy
600000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

W związku z powstaniem nowego biura rachunkowego we Wrocławiu, poszukujemy osób na stanowisko: Księgowa / KsięgowyZADANIA:Księgowanie dokumentów w systemie księgowo-finansowym,Prowadzenie spraw kadrowych i księgowych,Dekretowanie dokumentów,Sporządzanie deklaracji do ZUS i USWykonywanie innych zleconych czynności.WYMAGANIA:Chęć do pracy,Wykształcenie min. średnieZaangażowanie i odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,Wielozadaniowość oraz doskonała organizacja pracy własnej,Wysoka kultura osobista,Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widzianeCO OFERUJEMY:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęPracę na pełny etatSzkolenia zawodowe i możliwość rozwojuUbezpieczenie grupowePracę w godzinach 8-16 w nowoczesnym biurzePracę na oprogramowaniu firmy InsERTOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV

Praca w biurze rachunkowym KPiR
Praca w biurze rachunkowym KPiR
989000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko księgowa/księgowy do prowadzenia uproszczonych ksiąg KPiR, ryczałtZadania na tym stanowisku to:księgowanie dokumentów źródłowychsporządzanie list płacsporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentówsporządzanie deklaracji podatkowychkontakt z urzędami skarbowymi i ZUSOd kandydata oczekujemy:CV z załączonym zdjęciem i opisem dotychczasowego doświadczeniadobrego kontaktu z klientemOferujemy:atrakcyjne wynagrodzeniestałe zatrudnienieszkolenia podnoszące kwalifikacje i umiejętności zawodowepracę w nowoczesnym doskonale wyposażonym biurzePracujemy na systemie OptimaPraca stacjonarna - Port PopowiceJeżeli szukasz stabilnej pracy w nowoczesnym biurze w którym jest fajna atmosfera czekamy na Twoje CV

Specjalista ds. księgowości
Specjalista ds. księgowości
989000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. księgowości  Miejsce pracy: WROCŁAW Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:·        Weryfikacja faktur pod kątem merytorycznym i formalnym·        Ewidencja dokumentów księgowych·        Przygotowywanie przelewów w systemie bankowym·        Rozliczanie delegacji·        Analiza przeterminowanych należności (wezwania do zapłaty)·        Uzgadnianie i wyjaśnianie sald z kontrahentami·        Wystawianie faktur sprzedażowych·        Współpraca z pozostałymi pracownikami w departamencie·        Przygotowywanie raportów na zlecenie przełożonegoNasze wymagania wobec Kandydatów:·        min. 2-lata doświadczenia na stanowisku w obszarze księgowości (warunek konieczny)·        praktycznej znajomości przepisów o podatku dochodowym od osób prawnych, przepisów o podatku VAT·        Umiejętność obsługi programów: Symfonia (FK, Handel, ŚT)·        Znajomości obsługi pakietu MS Office·        Rzetelność, terminowość, systematyczność, odpowiedzialność·        Umiejętność pracy w zespole i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich.Oferujemy:·        Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;·        Pakiet motywacyjny (m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, Multisport);·        Niezbędne narzędzia do pracy (laptop);·        Szkolenie stanowiskowe w okresie wdrożenia;·        Atrakcyjne warunki pracy;Dziękujemy za przesłane zgłoszenia!Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Praca w Biurze Rachunkowym
Praca w Biurze Rachunkowym
989000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Do naszego zespołu poszukujemy księgowej.Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna m.in. za rozliczanie ksiąg handlowych. Praca stała, w pełnym wymiarze godzin, w dni robocze, w godzinach8-16.Miejsce pracy Wrocław, ul. Pochyła.

Specjalista ds. Kadr i Płac / LFS Sp. z o.o. Wrocław -Ołtaszyn
Specjalista ds. Kadr i Płac / LFS Sp. z o.o. Wrocław -Ołtaszyn
790000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Nasz klient - Biuro rachunkowe LFS Sp. z o.o., poszukuje osób zainteresowanych pracą na stanowisku:Specjalista ds. Kadr i PłacMiejsce pracy: Wrocław, ul. Brylantowa /Ołtaszyn/Oferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęMożliwość rozwoju oraz stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, prężnie rozwijającej sięDużą samodzielność w działaniuAtrakcyjne wynagrodzenieElastyczny czas pracyBenefity pozapłacowe: Karta Multisport, Ubezpieczenie Grupowe Aviva - także dla dzieci i PartneraPracę w nowoczesnym biurzeTwój zakres obowiązków:Obsługa kadrowo - płacowa pracowników i zleceniobiorców małych przedsiębiorstwNaliczanie wynagrodzeń oraz przygotowywanie list płacProwadzenie spraw związanych z zatrudnieniemEwidencja i rozliczanie czasu pracy pracownikówSporządzanie miesięcznych deklaracji ZUS, PITSporządzanie zaświadczeń i pism do różnych instytucjiNasze wymagania:Umiejętność przygotowania i naliczania listy płacZnajomość przepisów z zakresu PDOF, ubezpieczeń społecznych oraz prawa pracyUmiejętność obsługi programu Płatnik, portalu ZUS PUEZnajomość programu Streamsoft PCBiznes będzie dodatkowym atutem,Praktyczna znajomość programów pakietu MS Office, zwłaszcza MS ExcelDobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, sumienność i terminowośćUmiejętność pracy w zespoleOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV przez OLX Uprzejmie informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Na CV proszę umieścić klauzulę:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez PRO.COMMA Przemysław Korczyński z siedzibą we Wrocławiu zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji”.Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest PRO.COMMA Przemysław Korczyński z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Krępickiej 44E/1 Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.W razie pytań, możesz się skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail dostępnym na stronie: www.procomma.pl Praca stała. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 2090.PRO.COMMA Przemysław Korczyńskiwww.procomma.pl

PRACA w biurze rachunkowym dla księgowej i kadrowej
PRACA w biurze rachunkowym dla księgowej i kadrowej
790000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Poszukujemy do pracy w biurze rachunkowym :samodzielnej księgowej (obsługa PKPiR, Ewidencja Przychodów, rejestry VAT, naliczanie podatków i kontakt z klientem).samodzielnej kadrowej ( tworzenie dokumentacji do akt osobowych, rozliczanie wynagrodzeń, podatków za pracowników, deklaracje roczne za pracowników, naliczanie zasiłków, kontakt z klientem).W zależności od posiadanego wykształcenia, doświadczenia i kompetencji przewidujemy zatrudnienie na umowę o prace lub umowę zlecenia z wynagrodzeniem pomiędzy 4.500 - 7.000 brutto.Zapytania i CV proszę kierować na mail.

Specjalista/ka ds. windykacji należności z językiem niemieckim
Specjalista/ka ds. windykacji należności z językiem niemieckim
790000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

O nasJesteśmy nagradzaną szwajcarską firmą BPO i chcemy podzielić się z Tobą naszą przestrzenią!Wyobraź sobie mieć wszystko co najlepsze z dwóch światów – nieskończone możliwości rozwoju kariery w stabilnej, międzynarodowej strukturze i start-up’owy klimat (czyli brak dress code’u, kultura wspólnej nauki i prawdziwie przyjazna atmosfera). FRISTA oferuje to wszystko zgodnie z naszym motto #Aim4thetop, a to tylko pakiet startowy do wędrówki na sam szczyt zrealizowania Twojego potencjału.Rośniemy w zawrotnym tempie, cały czas budując zespoły dla naszych międzynarodowych klientów w wielu obszarach – HR, Księgowość, Customer Service, IT i wiele innych. Dlatego też stale poszukujemy zaangażowanych talentów, które dołączą do naszego zespołu!Twoja rola:Monitorowanie kont w celu identyfikacji zaległych płatności;Kontaktowanie się z dłużnikami w celu wyegzekwowania płatności za zaległe faktury, potrącenia uznane za nieważne lub inne długi;Prowadzenie dokładnych rejestrów i raportowanie działań windykacyjnych oraz stanu należności;Podejmowanie działań zachęcających do terminowych płatności.Jesteś kandydatem idealnym/kandydatką idealną, jeśli:Potrafisz z łatwością porozumiewać się w języku niemieckim i angielskim (na poziomie co najmniej B2);Jesteś osobą otwartą na ludzi i nie masz problemów z komunikacją;Lubisz uczyć się nowych rzeczy i szukasz nowych doświadczeń;Masz pozytywne nastawienie i gotowość do działania;Możesz pracować zmianowo (8-godzinne zmiany pomiędzy 8:00 a 20:00). Nie wymagamy doświadczenia - nauczymy Cię wszystkiego od podstaw.Oferujemy: Możliwość rozwoju i perspektywy na przyszłość: posiadamy wewnętrzny program szkoleniowy, składający się z trzech modułów: kursów językowych, umiejętności miękkich i twardych, a także jasną ścieżkę rozwoju w zespole;Kartę Multisport i Prywatną Opiekę Medyczna (Luxmed): Dla pracowników na umowę o pracę zapewniamy dostęp do kart Multisport oraz prywatnej opieki medycznej, dbając o Twoje zdrowie i dobre samopoczucie;Program Poleceń Pracowniczych: Cenimy Twoje zaangażowanie i wsparcie w budowaniu zespołu. Dlatego nagradzamy rekomendacje pracowników, którzy przyciągną do nas nowe talenty;Brak Dress Code'u: U nas nie ma restrykcyjnego dress code'u. Doceniamy Twoją indywidualność i pozostawiamy Ci swobodę w wyborze ubioru. Start-upowa atmosfera, z regularnymi inicjatywami integracyjnymi, które pozwalają nam tworzyć przyjazne środowisko pracy;Możliwość Wdrażania Własnych Pomysłów: Jesteśmy otwarci na Twoje inicjatywy i pomysły. Najlepsze z nich są nagradzane w cyklicznym konkursie, co daje Ci szansę wpływać na rozwój firmy;​

Zatrudnimy kelnerkę,  kasjerkę,  sprzedawce, gastronomia
Zatrudnimy kelnerkę, kasjerkę, sprzedawce, gastronomia
790000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Restauracja Abradable działająca od 14 lat we Wrocławiu poszukuję do pracy osób na stanowisko kasjer , kelner, sprzedawca. Mile widziane osoby z doświadczeniem w handlu lub gastronomi. Zakres obowiązków: przygotowanie sali i ogródka całorocznego przed otwarciem lokalu, utrzymanie porządku na stanowisku pracy, obsluga klienta, przyjmowanie zamówień na miejscu i na wynos, obsluga pyszne .pl i strony internetowej. Grafik ustalamy na miesiąc do przodu. U nas sie nie będziecie nudzić. Pewna praca , pewna płaca. Posiłki pracownicze, bonusy , premie. Zainteresowanych prosimy o kontakt telefoniczny. Pozdrawiamy. Zespół Abradable.

Specjalista ds. podatków w Polsce i Niemczech
Specjalista ds. podatków w Polsce i Niemczech
990000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma budowlana działająca na rynku polsko-niemieckim zatrudni specjalistę ds. podatków w Polsce i Niemczech.Wymagane doświadczenie oraz dobra znajomość języka niemieckiego.Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczeniaProsimy o przesyłanie CVSiedziba firmy znajduje się w Krośnie (woj. podkarpackie)

Specjalista ds. finansowych
Specjalista ds. finansowych
990000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

- kontrola zgodności oraz formalno-rachunkowej prawidłowości dowodów finansowo-   księgowych i kasowych,- prowadzenie ewidencji analitycznej ilościowo – wartościowej konta 013 – środki trwałe o charakterze wyposażenia w podziale na obiekty, nadawanie numerów inwentarzowych, miesięczne zamykanie i uzgadnianie sald, uzgadnianie stanów ilościowych z osobami   materialne odpowiedzialnymi,- fakturowanie sprzedaży usług i prowadzenie dokumentacji zgodnie z wymogami ustawy o podatku VAT,- księgowanie faktur sprzedaży,- rozliczanie raportów sprzedaży detalicznej z obiektów, dekretowanie i wprowadzanie do ewidencji komputerowej, uzgadnianie sald na kontach rozrachunkowych rozliczanych kasjerów,- dekretacja i księgowanie dowodów zakupu,- na bieżąco zapoznawanie się z przepisami,- zastępstwo stałe w kasie głównej Spółki,- zastępowanie innych pracowników działu finansowo-księgowego podczas ich nieobecności. Nasze wymagania: - wykształcenie min.średnie/preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, - doświadczenie w obszarze księgowości minimum 2 lata, - znajomość zasad rachunkowości oraz przepisów podatkowych, - biegła obsługa komputera (w tym pakietu MS Office), - mile widziana znajomość programu Comarch ERP Optima, - dobra organizacja pracy, - umiejętność pracy w zespole, - komunikatywność, zaangażowanie i otwartość na nowe zadania. Oferujemy: - stabilne warunki - zatrudnienie na umowę o pracę- możliwość podnoszenia kwalifikacji,- przyjazną atmosferę pracy Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy by w aplikacji zawrzeć klauzulę:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przedstawionych przeze mnie dokumentach w celach związanych z organizacją procesu rekrutacyjnego przez Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Lubińskiej 53 jako administratora danych w związku z procesem rekrutacji.Jednocześnie wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych zawartych w przedstawionych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych w bazie rekrutacyjnej administrowanej przez Głównego Księgowego przy ul. Lubińskiej 53 we Wrocławiu.Rozumiem, iż moje dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.Po upływie tego okresu dane zostaną zniszczone. Rozumiem, że przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.

Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Biznesowy-1 Odz. we Wrocławiu
Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Biznesowy-1 Odz. we Wrocławiu
380000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów z segmentu małych i średnich firm w wyborze produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych, partnerskich relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowych klientówzapewnienie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu wysokich standardów jakości i etyki sprzedażywstępna analiza sytuacji finansowej klientazarządzanie dochodowością portfela klientów Nasze oczekiwania: doświadczenie w pracy z klientami z segmentu małych i średnich firmznajomość branży finansowej i oferowanych przez nią produktówumiejętność pozyskiwania klientów, zapewniania im wysokiej jakość obsługi i profesjonalnych relacji biznesowychumiejętność analitycznego myślenia i podstawowa wiedza ekonomicznaprzedsiębiorczość i aktywnośćgotowość do podejmowania wyzwańnastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu, przy zachowaniu dużej samodzielności MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Biznesowy-25/O we Wrocławiu
Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Biznesowy-25/O we Wrocławiu
380000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów z segmentu małych i średnich firm w wyborze produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych, partnerskich relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowych klientówzapewnienie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu wysokich standardów jakości i etyki sprzedażywstępna analiza sytuacji finansowej klientazarządzanie dochodowością portfela klientów Nasze oczekiwania: doświadczenie w pracy z klientami z segmentu małych i średnich firmznajomość branży finansowej i oferowanych przez nią produktówumiejętność pozyskiwania klientów, zapewniania im wysokiej jakość obsługi i profesjonalnych relacji biznesowychumiejętność analitycznego myślenia i podstawowa wiedza ekonomicznaprzedsiębiorczość i aktywnośćgotowość do podejmowania wyzwańnastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu, przy zachowaniu dużej samodzielności MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Klienta-15 Odz. we Wrocławiu
Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Klienta-15 Odz. we Wrocławiu
380000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowychzapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowychobsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych Nasze oczekiwania:doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klientaprzedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientamiotwartość na zmiany i determinacja w działaniuchęć rozwoju i zdobywania nowej wiedzynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Biznesowy-17/O we Wrocławiu
Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Biznesowy-17/O we Wrocławiu
380000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów z segmentu małych i średnich firm w wyborze produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych, partnerskich relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowych klientówzapewnienie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu wysokich standardów jakości i etyki sprzedażywstępna analiza sytuacji finansowej klientazarządzanie dochodowością portfela klientów Nasze oczekiwania: doświadczenie w pracy z klientami z segmentu małych i średnich firmznajomość branży finansowej i oferowanych przez nią produktówumiejętność pozyskiwania klientów, zapewniania im wysokiej jakość obsługi i profesjonalnych relacji biznesowychumiejętność analitycznego myślenia i podstawowa wiedza ekonomicznaprzedsiębiorczość i aktywnośćgotowość do podejmowania wyzwańnastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu, przy zachowaniu dużej samodzielności MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Główna Księgowa / Główny Księgowy
Główna Księgowa / Główny Księgowy
320000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma spedycyjno-transportowa z siedzibą we Wrocławiu zatrudni GŁÓWNĄ KSIĘGOWĄ / GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO. Opis stanowiska:·         Zarządzanie działem księgowości, kierowanie kilkuosobowym zespołem·         Prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowego·         Sporządzanie sprawozdań finansowych według ustawy o rachunkowości·         Sporządzanie analiz finansowych, zestawień i sprawozdań na potrzeb Zarządu Spółki·         Weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowo-podatkowym·         Nadzór nad poprawnością obiegu dokumentów finansowych i księgowych, kontrola formalno-prawna, rachunkowa i merytoryczna dokumentów,·         Współpraca z organami oraz instytucjami zewnętrznymi - US, audytorzyWymagania·         Doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego,·         Gruntowana wiedza z zakresu rachunkowości, finansów i rozliczeń podatkowych,·         Praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych,·         Znajomość systemu ERP Optima,·         Duża samodzielność w działaniu i otwartość na nowe rozwiązania,·         Odporność na stresOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV

Księgowy/a / Accountant
Księgowy/a / Accountant
320000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Grupa Wielton to jeden z trzech głównych producentów naczep, przyczep i zabudów samochodowych w Europie oraz jeden z dziesięciu największych w branży na Świecie. Nasza misja to dostarczanie najlepszych rozwiązań transportowych opartych na wartościach takich jak ludzie, inicjatywa, jakość i bezpieczeństwo. Działamy globalnie, sprzedając nasze produkty w 35 krajach Europy, Azji i Afryki. Z ponad 75 000 naczep i przyczep z logo Wieltonu na drogach obsługujemy klientów z sektorów transportu, budownictwa, produkcji, dystrybucji i rolnictwa.Do nowo otwartego Shared Service Center Grupy Wielton we Wrocławiu poszukujemy nowych talentów na stanowisko Księgowego/-ej.Nasza firma skupia się na innowacyjnych rozwiązaniach i dynamicznym rozwoju, zatrudniając ponad 3000 pracowników, w tym 300 inżynierów i konstruktorów.Twoje zadania:Księgowanie dokumentów księgowych oraz właściwa kwalifikacja transakcji na gruncie podatku VAT i CIT,Prowadzenie ewidencji środków trwałych,Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowychPrzygotowywanie rejestru VAT i plików JPKSporządzanie sprawozdań do GUSAnaliza kont księgowych i uzgadnianie sald z kontrahentami,Wycena aktywów i pasywów zgodnie z przyjętymi zasadami polityki rachunkowościZapewnienie prawidłowego i terminowego dokonywania operacji,Wprowadzanie do systemu księgowego Optima dokumentów dla Spółek zagranicznych,Współpraca z działem konsolidacyjnym wewnątrz Grupy oraz działem kontrolinguUdział we wdrażaniu nowych systemów i rozwiązań wspomagających działalność Spółek wchodzących w skład Grupy.Nasze oczekiwania:Wykształcenie wyższe, preferowane na kierunku ekonomicznym lub pokrewnym,Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,Znajomość zasad rachunkowości,Znajomość pakietu Microsoft Office w szczególności Excela,Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikowanie się będzie dodatkowym atutemZaangażowanie oraz terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań.Oferujemy:dogodną formę współpracy (Umowa o Pracę lub B2B);pracę w trybie hybrydowym w oparciu o indywidualne potrzeby;Akademia Wielton - czyli szkolenia, warsztaty i kursy, dzięki którym poszerzysz wiedzę, rozwiniesz umiejętności, w tym miękkie i językowe;pakiet medyczny Medicoverdodatkowe grupowe ubezpieczenie na życie;kartę sportową;brak dress code’u;dofinansowania do studiów i kursów;innowacyjne, często międzynarodowe projekty;długoterminową współpracę – chcemy budować stabilne zespoły i inwestować w rozwój pracowników, którzy zostają z nami na dłużej.

Starsza księgowa Nasz Prąd S.A.
Starsza księgowa Nasz Prąd S.A.
320000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem naszej spółki poszukujemy osoby na stanowisko STARSZA KSIĘGOWA.Proponujemy Ci pracę w centrum Wrocławia z pięknym widokiem z biurka w SKYTOWER.Jesteś osobą dobrze zorganizowaną?Sumiennie wykonujesz swoje obowiązki?To stanowisko jest dla Ciebie!OBOWIĄZKI:weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;księgowanie zdarzeń gospodarczych i odpowiedzialność za prawidłowe prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami księgowymi i podatkowymi – pełne księgi;udział w procesie zamknięcia miesiąca i raportowania;wsparcie Głównej Księgowej w codziennych obowiązkach;sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PIT, sprawozdań GUS;współpraca z pozostałymi działami oraz przygotowanie dodatkowych raportów zgodnie z zapotrzebowaniem.NASZE WYMAGANIA:minimum 5letnie doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku księgowym – prowadzenie ksiąg rachunkowych;biegła znajomość zasad rachunkowości oraz przepisów podatkowych;dobra znajomość pakietu MS Office, a w szczególności MS Excel;mile widziana znajomość programu Rewizor;bardzo dobra organizacja pracy, terminowość, dokładność, sumienność;umiejętność pracy w zespole.TO OFERUJEMY:umowę o pracę na pełen etat w spółce akcyjnej - wkrótce giełdowej,pracę w nowoczesnym biurze w atrakcyjnej lokalizacji, budynek Sky Tower,atrakcyjne wynagrodzenie,praca pod kierownictwem Głównej Księgowej z 20letnim doświadczeniem, co daje możliwość nauki i rozwoju,kartę Multisport Plus.pakiet medycznyProsimy o przesłanie CV tylko w pliku pdf, plików w formacie doc czy innych txt nie obsługujemy. Przypominamy, że CV powinno zawierać AKTUALNE zdjęcie.Niechlujnie przygotowane CV nie będą rozpoznawane.

Praca dla księgowej
Praca dla księgowej
18000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Praca dodatkowa lub na część etatu, współpraca z biurem księgowym w zakresie prowadzenia księgowości i kadr w spółce prawa handlowego.Praca w wymiarze części etatu lub w ramach współpracy B2BPłaca do indywidualnego uzgodnieniaWymagane doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości i kadr

Samodzielna Księgowa/ Księgowy na pół etatu Wrocław Fabryczna
Samodzielna Księgowa/ Księgowy na pół etatu Wrocław Fabryczna
18000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków:Kompleksowe prowadzenie ksiąg,Dekretowanie i księgowanie dokumentów,Rozliczanie podatków (VAT, CIT) oraz sporządzanie deklaracji i informacji do odpowiednich Urzędów,Przygotowywanie sprawozdań finansowych, raportów, miesięcznych bilansów, rachunków, wyników,Nasze wymagania:Co najmniej kilku letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowiskuWykształcenie wyższe,Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości (CIT/VAT/MSSF),Umiejętności analitycznego myślenia, dokładność i terminowość,Bardzo dobra organizacja pracy,Samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki,Umiejętność współpracy z ludźmi, komunikatywność,Znajomość oprogramowania Comarch Optima- Warunek Konieczny!Mile widziane doświadczenie w kadrach i płacach.To oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Praca w przyjaznej atmosferze,Możliwość rozwoju

księgowa - praca dodatkowa
księgowa - praca dodatkowa
18000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Poszukuję najchętniej studentki do pracy w księgowości (pełne księgi) na umowę zlecenie.Jest to praca dodatkowa (popołudnia, wieczory) na programie Optima.Praca na miejscu w biurze (NIE ZDALNIE).Rejon Wrocław Stabłowice.Wymagane doświadczenie na księgach handlowych, chętnie w NGO choć wymóg niekonieczny.Praca około 40 godzin miesięcznie, dni i godziny do ustalenia.Zapraszam do współpracy.

Doradca Klienta Biznesowego
Doradca Klienta Biznesowego
18000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

PRACUJ JAKO DORADCA KLIENTA BIZNESOWEGOKlecina, WrocławTwoja praca będzie polegała na:•      bieżącej obsłudze Klientów zgodnej z najwyższymi standardami Banku•      aktywnym budowaniu i utrzymywaniu relacji biznesowych z Klientami Placówki•      realizacji wyznaczonych celów zgodnie z przyjętymi standardamiTa praca jest dla Ciebie, jeśli:•      posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze lub aktywnym pozyskiwaniu Klienta•      potrafisz efektywnie organizować pracę i jesteś systematyczny w działaniu•      potrafisz pracować pod presją czasu•      posiadasz wykształcenie minimum średnie•      charakteryzuje Cię znajomość produktów bankowych dedykowanych Klientom Biznesowym (ze szczególnym uwzględnieniem produktów kredytowych),Oferujemy:•      szkolenia wstępne i rozwojowe•      wynagrodzenie podstawowe i system premiowy oparty o wyniki sprzedażowe•      umowę o pracę•      przyjazną atmosferę i ducha współpracy•      konkursy sprzedażowe z nagrodamiJeśli jesteś zainteresowany, prześlij CV wraz z dopisaną klauzulą o danych osobowych:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę DB FINANCE GROUP dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, jak również na ich przechowywanie przez okres 1 roku od dnia zakończenia procesu rekrutacji, w przypadku braku nawiązania ze mną stosunku pracy. Jednocześnie oświadczam, że wiadome mi jest, iż usunięcie moich danych z bazy firmy DB FINANCE GROUP może nastąpić bez mojej zgody. Oświadczam również, że jestem świadomy, iż mam prawo wycofać swoją zgodę w każdym czasie.”

Doradczyni / Doradca Klientów Premium - Wrocław
Doradczyni / Doradca Klientów Premium - Wrocław
18000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko. Zakres obowiązków:Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium;Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych;Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań, w szczególności z zakresu produktów inwestycyjnych;Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNP Paribas;Efektywne realizowanie celów sprzedażowych. Wymagania:Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne;Przynajmniej roczne doświadczenie w zakresie sprzedaży i obsługi Klientów w obszarze finansowym (bankowość, ubezpieczenia, Biuro Maklerskie, consulting);Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klientów z segmentu Premium;Ugruntowana wiedza z zakresu produktów i usług bankowych, w tym szczególnie produktów inwestycyjnych;Umiejętność nawiązywania i budowania trwałych relacji z Klientami;Nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;Samodzielność i dobra organizacja czasu pracy;Inicjatywa i elastyczność w działaniu;Prawo jazdy kat. B. Oferujemy:Dołączenie do banku o globalnym zasięgu, który jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją,Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia czy poziomu sprawności,Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat,Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników,Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń,Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą.

Menedżer ds. Klienta Biznesowego (mikroprzedsiębiorstwa)
Menedżer ds. Klienta Biznesowego (mikroprzedsiębiorstwa)
870000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

O nasAlior Bank to miejsce dla osób, które chcą kreować nowe standardy w bankowości. Oferujemy szerokie możliwości zatrudnienia dla ekspertów w wielu dziedzinach. Do współpracy zapraszamy najlepszych profesjonalistów z doświadczeniem popartym sukcesami w branży bankowej, jak również osoby, które chcą rozpocząć swoją karierę i rozwijać się wspólnie z Alior Bankiem. Wyróżniamy się dynamicznym środowiskiem pracy, bezpośrednią komunikacją i swobodną kulturą organizacyjną. W Alior Banku ludzie stanowią najważniejszą wartość, dlatego współpracownicy i atmosfera - co rok, znajdują się wśród najwyżej ocenianych aspektów środowiska pracy w Alior Banku. Twój zakres obowiązkówbudowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,sprzedaż produktów i usług bankowych dedykowanych Przedsiębiorcom (do 5 mln PLN obrotu rocznego),aktywne działania ukierunkowane na pozyskiwanie Klientów,kompleksowa obsługa Klientów zgodnie ze standardami jakości Alior Banku. Nasze wymaganiaposiadasz doświadczenie w sprzedaży w bankowości,posiadasz umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych oraz efektywnego umawiania spotkań z Klientami,charakteryzuje Cię znajomość produktów bankowych dedykowanych Klientom Biznesowym (ze szczególnym uwzględnieniem produktów kredytowych),posiadasz znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem mikroprzedsiębiorstw,umiesz nawiązywać i budować długofalowe relacje z Klientami,jesteś nastawiony na realizację celów,posiadasz wykształcenie min. średnie. To oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, uzupełnione atrakcyjnym systemem premiowym,okres przygotowania i wdrożenia do zadań,obniżone plany sprzedażowe podczas procesu wdrożenia,obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat i 1 dzień na „U”),nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń,rozwój,program motywacyjny Platynowy Klub Alior Banku,ścieżka kariery - u nas możesz awansować pionowo aż do stanowiska Dyrektora ds.,rozwój kompetencji miękkich, poprzez szkolenia centralne i wsparcie trenera regionalnego.

Samodzielna Księgowa / Księgowy
Samodzielna Księgowa / Księgowy
870000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków·       Księgowanie zdarzeń gospodarczych i odpowiedzialność za prawidłowe prowadzenie ksiąg rachunkowych·       Sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PIT, sprawozdań GUS,·       Udział w zamknięciu okresów księgowych, przygotowaniu sprawozdań finansowych·       Prowadzenie ewidencji środków trwałych·       Udział w obiegu dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi·       Przygotowanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu·       Prowadzenie rozrachunkówNasze wymagania·       Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia - finanse, rachunkowość);·       Doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku księgowym;·       Biegła znajomość zasad rachunkowości oraz przepisów podatkowych;·       Znajomość rozliczania transakcji w walutach obcych·       Rozliczanie transakcji WNT, WDT oraz importu·       Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel);·       Mile widziana znajomość programu Enova·       Język angielski na poziomie B2 , mile wdziany j. niemiecki·       Samodzielność, dyspozycyjność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość oraz zdolność analitycznego myślenia·       Komunikatywność, umiejętność pracy w grupie i pod presją czasu oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej·       monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawa·       wielozadaniowość·       wysoka kultura osobistaTo oferujemy·       Koleżeńską atmosferę pracy w ambitnym i zaangażowanym zespole·       Wsparcie kompetencyjne ze strony przełożonego i współpracowników·       Możliwość rozwoju osobistego·       Szkolenia·       Dopłaty do posiłków·       Elastyczne godziny pracy

Doradca kredytowy
Doradca kredytowy
1470000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Dzień dobry!Nazywam się Arkadiusz Korybski i poszukuję do swojego zespołu doradców finansowych, eksperta z obszaru finansowania. Aby ciągle podnosić jakość obsługi aktualnie poszukuję specjalisty w zakresie kredytów indywidualnych oraz kredytów firmowych. Jeżeli jesteś jednym z nich i poszukujesz aktualnie pracy, zostaw CV, a podczas rozmowy przedstawię Ci cały model biznesowy wraz z wymaganiami.Jako biuro obsługujemy klientów na wszelkich płaszczyznach finansowych, między innymi obszarze kredytowym, gdzie potrzebujemy zwiększenia osób w zespole do obsługi nowych klientów.Więcej informacji o mojej działalności znajduje się na mojej stronie:arkadiuszkorybski.pllub wywiadach na kanale Przygód Przedsiębiorców:www.youtube.com/watch?v=WZGsSj8WYQowww.youtube.com/watch?v=kiLlJep0RY4Twój zakres obowiązkówSpotkania z Klientami mające na celu przeprowadzenie analizy kredytowej Klienta oraz procesu kredytowego;Aktywne pozyskiwanie klienta;Stałe aktualizowanie i pogłębianie wiedzy z dziedziny finansówObsługa Klienta zgodnie z przyjętymi standardami;Zapewnienie klientom indywidualnym oraz małym i średnim przedsiębiorcom kompleksowej i profesjonalnej obsługi zgodnej z procedurami;WymaganiaDoświadczenie w sprzedaży kredytów min. 1 rokAktywne pozyskiwanie klienta w dotychczasowej pracyBiegłość w procesowaniu umów kredytowych od A do ZMile widziane doświadczenie w obsłudze klienta firmowegoOferujęNarzędzia informatyczne do pracy, systemy dla Doradcy, Klienta, Obsługi KlientaBazę ponad 2000 klientów do obsługi kredytowej, którzy współpracują już z naszą firmą na innych obszarachMożliwość cross-sellu na innych obszarach usług finansowych przez osobistego asystentaDostęp do większości ofert rynku bankowego dla klienta prywatnego oraz MSPMożliwość rozliczeń podstawa + prowizjaNieograniczony dostęp do szkoleń i wsparcia merytorycznego

Starszy Opiekun Finansowy Stefczyk Finanse, Wrocław ul. Piastowska
Starszy Opiekun Finansowy Stefczyk Finanse, Wrocław ul. Piastowska
775500 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

CO NAS WYRÓŻNIABudujemy i podtrzymujemy relacje z Klientami.Działamy zespołowo i dbamy o dobrą atmosferę w pracy.Jesteśmy dużą instytucją finansową, ale nie nazywamy siebie korporacją. Jesteśmy społecznością. Stefczyk Finanse w ramach swojej działalności współpracuje z firmą Saltus. Dzięki temu Nasi Pracownicy mogą otrzymywać dodatkowe, atrakcyjne gratyfikacje finansowe i rzeczowe oraz biorą udział w licznych konkursach z obszaru sprzedaży ubezpieczeń.Twój Zakres Obowiązków:dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta,                                        aktywna sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeń, budowanie długotrwałych relacji z Klientami,obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych.   Nasze Wymagania:doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta,otwartość i komunikatywność,konsekwencja w dążeniu do wyznaczonego celu,nastawienie na współpracę i dobrą atmosferę w zespole,swoboda w posługiwaniu się aplikacjami pakietu MS Office,wykształcenie minimum średnie.Co Oferujemy:stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,nielimitowany system premiowy uzależniony od wyników,wsparcie Opiekuna Adaptacyjnego i Trenera Wdrożeniowego,gwarantowaną premię na start w okresie pierwszych 3 m-cy zatrudnienia,udział w konkursach sprzedażowych,system szkoleń i programów rozwojowych,prywatną opiekę medyczną dla Pracowników i ich rodzin,kafeteryjną platformę benefitów.

Analityk Biznesowy z niemieckim
Analityk Biznesowy z niemieckim
499000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Centrum Usług Wspólnych we Wrocławiu poszukuje entuzjastycznego i zmotywowanego Analityka Biznesowego.Twoje obowiązki:Wspieranie Centrów Kosztów/Centrum Zysków odpowiedzialnych osób za pomocą bieżących analiz.Dostarczanie raportów zarządczych grupy, raportów dotyczących nakładów inwestycyjnych i innych raportów ad hoc.Przygotowanie szablonów recenzji biznesowych.Interpretacja i analiza danych mająca na celu znalezienie zależności i odchyleń w cyklach miesięcznych i kwartalnych.Obliczanie rozliczeń międzyokresowych związanych z personelem podczas zamknięcia miesiąca.Czynności związane z zarządzaniem premiami klientów - naliczanie premii, wystawianie not kredytowych, wysyłanie listów premiowych i not kredytowych do klientów.Aktualizacja systemu zarządzania klientami bonusowymi.Wspieranie menedżera finansowego/kontrolera biznesowego grupy i zespołu finansowego grupy w różnych działaniach.Wsparcie w przygotowaniu grupowych raportów finansowych, rachunku zysków i strat grupy, kalkulacji i planowaniu kosztów centrum kosztów i zysków ze sprzedaży.Wspieranie lokalnego biznesu i kontrolerów sprzedaży poprzez przejmowanie odpowiedzialności za konkretne zidentyfikowane problemy.Przygotowanie szablonów recenzji biznesowych.Uważnie interpretuj i analizuj dane w celu znalezienia zależności i odchyleń w ujęciu miesięcznym i kwartalnym.Wymagane umiejętności, zdolności i kwalifikacje:Język niemiecki i angielski – warunek komunikatywny w mowie i piśmieTło finansowe3-5 lat doświadczenia na stanowisku kontrolera lub analitykaWykształcenie wyższe lub wyższe o kierunku finanse, rachunkowośćodpowiednie umiejętności informatyczne (znajomość systemu ERP)Umiejętność komunikacji i współpracy – warunek koniecznySilne umiejętności analityczne oraz umiejętność organizowania, podsumowywania i artykułowania złożonych informacji finansowych na potrzeby podejmowania decyzjiSilna mentalność „można zrobić” i chęć realizacji zadań w środowisku z wieloma interesariuszamiZaawansowana znajomość MS ExcelOferujemy:Przyjazną i rodzinną atmosferę w pracyElastyczne godziny pracyHybrydowy sposób pracyMożliwość rozwoju w międzynarodowej firmiePrywatna opieka medycznaGrupowe ubezpieczenie na życieElastyczna platforma świadczeń (w tym Multisport)Nowoczesne biuro zlokalizowane blisko centrum miasta.Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Dołącz do szybko rozwijającego się zespołu doradztwa finansowego.
Dołącz do szybko rozwijającego się zespołu doradztwa finansowego.
499000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem naszego zespołu poszukuje osób na stanowisko doradcy finansowo ubezpieczeniowego.Wymagane:- wykształcenie min średnie,- niekaralność,- doświadczenie w pracy z klientem,- umiejętność pozyskiwania klientów,- umiejętność pracy pod presja czasu,- zdyscyplinowanie,Oferuje:- wysokie wynagrodzenie prowizyjne,- elastyczny czas pracy,- do 30% rabatów na ubezpieczenia majątkowe ( Np. na OC, AC samochodu lub mieszkanie)- bezpłatne licencje ubezpieczeniowe i wpis do KNF,- wyjazdy motywacyjne/szkoleniaOsoby zainteresowane proszę o przesłanie CV/aplikacji na adres mailowy

Wrocław_praca w księgowości
Wrocław_praca w księgowości
1500 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe we Wrocławiu Popowice Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko księgowej pełne księgi. Zadania na tym stanowisku to:księgowanie dokumentów źródłowych- sporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentówsporządzanie deklaracji podatkowych sporządzanie sprawozdań finansowychkontakt z urzędami skarbowymi Pracujemy na systemie Symfonia Finanse i KsięgowośćPraca stacjonarnaZainteresowanych zachęcamy do wysłania CV

Samodzielna Kadrowa-zdalnie
Samodzielna Kadrowa-zdalnie
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy doświadczonej Samodzielnej Kadrowej z solidnym bagażem zawodowym, cechującej się stabilnością zatrudnienia. Lokalizacja: Zdalnie! Pracuj z dowolnego miejsca, gdzie czujesz się najlepiej! Wynagrodzenie: B2B: 8500-10000 zł netto UZ: 8000-9000 zł brutto Co Ciebie czeka? Współpraca z działem księgowości Rozliczenia kadrowe spółek w Enova365 Aktywny kontakt z naszymi premium klientami Usprawnianie procesów i raportowanie krzyżowe Elastyczny czas pracy: 8:00-16:00 Co jest dla nas ważne? Doświadczenie na stanowisku kadrowym w biurze rachunkowym (Bardzo ważne) Znajomość Enova365 Wykształcenie kierunkowe Umiejętność efektywnej pracy zdalnej Co oferujemy? Atrakcyjne wynagrodzenie i elastyczność zatrudnienia Sprzęt firmowy: telefon, laptop Kwartalne Imprezy Firmowe Multisport Prywatna opieka medyczna (PZU zdrowie) Szkolenia merytoryczne Dostęp do platformy Mindgram z treściami z zakresu rozwoju osobistego i well-being

Samodzielny księgowy/Samodzielna księgowa
Samodzielny księgowy/Samodzielna księgowa
2300 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Obowiązki:prowadzenie księgowości Klientów biura (KPiR, KH)kontakt osobisty, mailowy oraz telefoniczny z Klientami biura oraz z instytucjamipraca w siedzibie Biura Rachunkowego, pn-pt 8-16Biuro znajduje się na przeciwko CH Magnolia , ul. LegnickaWymagania:minimum 3- letnie doświadczenie w podobnym stanowisku.Mile widziana znajomość programów firmy Insert ( przeszkolimy w razie potrzeby)Prosimy przesyłać CV w formacie PDFSamodzielność.Poczucie humoru .Oferujemy: wynagrodzenie zależne od doświadczenia i formy zatrudnienia.możliwość awansu i wzrostu wynagrodzeniaudział w szkoleniachOferujemy pracę w pełnym wymiarze godzin w stałym, zgranym zespole.Pomoc kandydatowi w pierwszym okresie zatrudnienie, wparcie merytoryczne oraz uzupełnienie ewentualnych luk w wiedzy.Praca pn-pt. 8.30 - 16.30 w siedzibie Biura Rachunkowego przy ulicy Legnickiej we Wrocławiu.

Księgowa / księgowy
Księgowa / księgowy
1700 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Do naszego zespołu szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za prowadzenie uproszczonej księgowości naszych Klientów.szukamy osoby: odpowiedzialnej i sumiennej;oferujemy: pracę w zgranym zespole,szkolenia,innowacyjność,komfortowe miejsce pracy;wymagamy: minimum średniego wykształcenia,3-letniego doświadczenia,dokładności,chęci rozwoju;** pracujemy na Optimie ** Jeśli zainteresowaliśmy Cię naszą ofertą - czekamy na Twoje CV.Nie zapomnij o zdjęciu i klauzuli RODO!

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI z j. NIEMIECKIM
SPECJALISTA DS. LOGISTYKI z j. NIEMIECKIM
Wrocław 30+ kilka dni temu

Szukam osób chętnych do pracy na stanowisku Specjalista ds. Logistyki z językiem NIEMIECKIM Wyzwania: - Wsparcie planu rolloutu SRM w krajach europejskich - Koordynowanie i wykonywanie czynności testowych - Szkolenie kluczowych użytkowników - Dostosowywanie SRM do potrzeb klienta - Przetwarzanie zapotrzebowań na zakupy na zamówienia i wysyłanie ich do dostawców - Analiza i samodzielne rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników (pierwszy poziom wsparcia dla użytkowników na miejscu) - Koordynacja i śledzenie "biletów" z działem IT (drugi poziom wsparcia dla użytkowników na miejscu) - Utrzymanie danych użytkowników Oczekujemy: - Dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego min. B2 - Dyplom ukończenia studiów wyższych lub równoważne doświadczenie - Zdolność do rozumienia na wysokim poziomie zagadnień technicznych - Zdolność do pracy w środowisku nowo utworzonej organizacji (Indirect Procurement w ramach Shared Service Center) - Asertywność połączona z wysoką orientacją na klienta w zakresie szkolenia i wsparcia użytkowników - Samodzielna motywacja w środowisku pełnym wyzwań o charakterze między funkcyjnym - Zdolność do pracy w zespole, również w odniesieniu do odgrywania aktywnej roli w utrzymywaniu kontaktu z działem korporacyjnym i interesariuszami Oferujemy: •Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, •Szeroki pakiet benefitów (MyBenefit, opieka medyczna, Multisport, Kursy językowe), •Realne możliwości awansu oraz rozwoju zawodowego, •Model pracy: hybryda, •Pracę w międzynarodowym środowisku dającą możliwość rozwoju i udziału w ciekawych projektach.

Filtr