Sortowanie:
Znaleziony: 83 ogłoszenie w kategorii Handel w Wrocław
Praca sklep Wrocław Psie Pole
Praca sklep Wrocław Psie Pole
nowe Wrocław 4 kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca sklep Wrocław Psie Pole 604 - pokaż numer telefonu - 664 - pokaż numer telefonu - proszę dzwonić. W sprawie pracy

Poszukiwanie ludzi do współpracy
Poszukiwanie ludzi do współpracy
Wrocław 8 dni plecy

Opis oferty pracySprzedaż internetowa - online, tworzenie sprzedaży internetowej

Zostań Franczyzobiorcą nowego sklepu Żabka
Zostań Franczyzobiorcą nowego sklepu Żabka
Wrocław 11 dni plecy

Opis oferty pracyCześć :)! Prowadzę kilka lat sklep Żabka w centrum Wrocławia. Jeśli poszukujesz gotowego biznesu, który chcesz prowadzić bez większego wkładu własnego to zapraszam na rozmowę ;)! Pokaże w swoim sklepie jak całość wygląd "od środa", kwestie finansowe oraz opłacalność biznesu. Jako nowy franczyzobiorca od sieci otrzymujesz szereg szkoleń, które przygotują Cię do efektywnego zarządzania sklepem i obsługi klientów. Żabka przygotowuje w pełni gotowy i wyposażony sklep z asortymentem, który pozwoli Ci rozpocząć działalność od razu. Otrzymasz wszystko, czego potrzebujesz, aby skoncentrować się na prowadzeniu biznesu i zadowoleniu klientów. W razie zainteresowania proszę o wiadomość.

Obsługa klienta na dziale świeżym
Obsługa klienta na dziale świeżym
Wrocław 15 dni plecy

Opis oferty pracyPraca od zaraz Carrefour Dział Świeże Zatrudnię osoby do pracy przy obsłudze klienta na dziale produktów świeżych do sklepu Carrefour w CH Borek przy ul.Hallera 52.Umowa zlecenie , wymaganie ukończone 18 lat oraz książeczka sanepidu Wymagane ukończone 18 lat oraz książeczka senapidu lat .Więcej informacji pod nr tel .797 - pokaż numer telefonu -

LADA MIĘSNA WROCŁAW UL. MAŚLICKA
LADA MIĘSNA WROCŁAW UL. MAŚLICKA
Wrocław 19 dni plecy

Opis oferty pracyFirma GOLDEN SERWIS zajmująca się profesjonalnym wsparciem sprzedaży poszukuje obecnie dla swojego klienta osoby NA DZIAŁ LADA MIĘSNA MIEJSCE PRACY: WROCŁAW UL. MAŚLICKA Obowiązki: OBSŁUGA KLIENTA I LADY MIĘSNEJ Wymagania -pełnoletność -dobra organizacja pracy -umiejętność pracy w zespole -komunikatywność - ORZECZENIE DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH - Oferujemy -stawka godzinowa: -29,70 zł brutto/netto/h dla studentów, -28,70złŁ brutto/h dla ZUS -umowa zlecenie -PRACA NA ZMIANY -PRACA W GODZ 6-22 WIĘCEJ INFORMACJI POD NUMEREM 607 26 240

LADA MIĘSNA WROCŁWA UL. KRZEMIENIECKA
LADA MIĘSNA WROCŁWA UL. KRZEMIENIECKA
Wrocław 19 dni plecy

Opis oferty pracyFirma GOLDEN SERWIS zajmująca się profesjonalnym wsparciem sprzedaży poszukuje obecnie dla swojego klienta osoby na dział LADA MIĘSNA Lokalizacja: WROCŁAW UL. KRZEMIENIECKA Obowiązki -obsługa działu mięsnego Wymagania -pełnoletność -orzeczenie sanepidu do celów sanitarno-epidemiologicznych -dobra organizacja pracy -umiejętność pracy w zespole -komunikatywność Oferujemy -stawka godzinowa: - 29,70 zł brutto/h dla studentów, - 28,70 ZŁ brutto/h dla Zus -umowa zlecenie -stały grafik -praca zmianowa WIĘCEJ INFORMACJI POD NR. TEL. 607 - pokaż numer telefonu -

LADA MIĘSNA WROCŁAW UL. SIELSKA
LADA MIĘSNA WROCŁAW UL. SIELSKA
Wrocław 19 dni plecy

Opis oferty pracyFirma GOLDEN SERWIS zajmująca się profesjonalnym wsparciem sprzedaży poszukuje obecnie dla swojego klienta osoby na dział: LADA MIĘSNA Lokalizacja: WROCŁAW UL. SIELSKA Obowiązki -OBSŁUGA KLIENTA I LADY MIĘSNEJ - WYKŁADANIE TOWARU Wymagania -pełnoletność -orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych -dobra organizacja pracy -umiejętność pracy w zespole -komunikatywność Oferujemy stawka godzinowa: -29,70 zł brutto/h dla studentów, - 28,70 BRUTTO/H DLA ZUS -umowa zlecenie -PRACA ZMIANOWA W GODZ 6-22 WIĘCEJ INFORMACJI POD NR. TEL. 607 - pokaż numer telefonu -

Hostessy
Hostessy
Wrocław 21 dni plecy

Opis oferty pracyZatrudnię hostessy do promowania aplikacji Carrefour. Praca od 1.03 do 30.04 w piątki i soboty. Miejsce i godziny pracy: CH Borek ul Hallera 52 12-19 Zapewniamy umowę zlecenie i szkolenie. Stawka netto Student 30 zł/h,ZUS 28,50 zł/h Więcej informacji pod nr telefonu 797 - pokaż numer telefonu -

Kierownik Działu Sprzedaży Zagranicznej
Kierownik Działu Sprzedaży Zagranicznej
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOpis stanowiska - zarządzanie pracą zespołu handlowego, wyznaczanie celów, kontrola, rozliczanie - dbanie o efektywne relacje z najważniejszymi klientami - budowanie działu sprzedaży zagranicznej - analizowanie najnowszych prognoz rynku - kreowanie i realizacja średnio i długoterminowych strategii sprzedaży - monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących klientów i konkurencji - współpraca z innymi działami w strukturze firmy Wymagania stanowiska -  min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży zagranicznej. - doświadczenie w dziale sprzedaży zagranicznej - biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - znajomość języka dodatkowego mile widziana - zdolności negocjacyjne, samodzielność w organizowaniu pracy - leadowanie zespołem sprzedażowym Oferujemy • stabilne zatrudnienie na UoP • atrakcyjne wynagrodzenie + premie • ubezpiecznie Compensa • praca stacjonarna

Specjalista ds sprzedaży, Manager, Handlowiec
Specjalista ds sprzedaży, Manager, Handlowiec
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJeżeli lubisz kontakt z ludźmi, łatwo nawiązujesz kontakty, potrafisz prowadzić kilka - kilkanaście tematów równolegle, masz podzielność uwagi, odpowiada Ci zmienność sytuacji i potrafisz się w tym odnaleźć - to jest to praca dla Ciebie. Zakres obowiązków: prowadzenie rozmów handlowych przygotowywanie ofert i umów wprowadzanie danych do aplikacji prace administracyjno-biurowe Oczekiwania: samodzielność, kreatywność, obowiązkowość, swoboda w nawiązywaniu kontaktu i komunikacji, umiejętność pracy w zespole, doświadczenie w pracy z klientem, dobra znajomość komputera i pakietu Office (Word, Excel) chęć i zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy, wysoka kultura osobista, prawo jazdy doświadczenie lub status studenta Oferujemy: pracę na pełnym etacie lub części etatu, pracę w zespole, w dziale handlowym elastyczne godziny pracy, miłą atmosferę, możliwość rozwoju, szkolenia.

Pracownik kwiaciarni, florysta
Pracownik kwiaciarni, florysta
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy osobę do pracy w kwiaciarni, centrum miasta, zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny lub sms a także przesłanie za pośrednictwem portalu CV bądź charakterystyki dotychczasowej pracy, nr tel.: 696 - pokaż numer telefonu - Wymagana zaawansowana znajomość języka polskiego Czy ukończyłaś / ukończyłeś szkołę florystyczną, kurs florystyczny lub masz praktykę w kwiaciarni?

Praca w kwiaciarni
Praca w kwiaciarni
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy osobę do pracy w kwiaciarni, centrum miasta, zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny lub sms a także przesłanie za pośrednictwem portalu CV bądź charakterystyki dotychczasowej pracy, nr tel.: 696 - pokaż numer telefonu - Wymagana zaawansowana znajomość języka polskiego Czy ukończyłaś / ukończyłeś szkołę florystyczną, kurs florystyczny lub masz praktykę w kwiaciarni?

Pracownik do obsługi sklepu internetowego
Pracownik do obsługi sklepu internetowego
Wrocław 30+ kilka dni temu

Sklep Polindustry jest częścią grupy A&D Serwis, lidera w naprawie elektroniki przemysłowej. Nasze produkty znajdują zastosowanie w wielu branżach, w tym w sektorach medycznym i wojskowym.W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydata/ kandydatki na stanowisko:Pracownika do obsługi sklepu internetowegoZakres obowiązków:obsługa (on-line i telefoniczna) zamówień tworzenie i zarządzanie ofertami sprzedażyobsługa reklamacjikontakt telefoniczny z klientami i utrzymywanie z nimi świetnych relacjiwystawianie dokumentów sprzedażyWymagania:łatwość nawiązywania relacji z klientamidokładnośćdoskonała pisemna znajomość j. polskiego znajomość j. angielskiegoumiejętność pracy w zespolebardzo dobra znajomość obsługi komputeraCo oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę po okresie próbnym Narzędzia niezbędne do pracyDofinansowanie do kart MultisportPracę w młodym i ambitnym zespole

Sprzedawca społecznościowy udostępnianie obsługa klientów za prowizje
Sprzedawca społecznościowy udostępnianie obsługa klientów za prowizje
Wrocław 30+ kilka dni temu

Witam,Szukam ludzi dobrych w social media do pracy zupełnie zdalnej i niezobowiązującej. Chodzi o wystawianie, udostępnianie, jakąś kreatywną sprzedaż, kto w czym czuje się dobrze.Możesz też używać Allegro czy jakiegokolwiek innego serwisu - nie jest to dla mnie istotne.Mam sporo towaru, który chcę sprzedać - zamknąłem firmę i trochę tego zostało - rzeczy typu smartwatche, słuchawki bezprzewodowe, zabawki, małe agd. Czasami są to ilości po 100 sztuk, czasami po 5 a czasami po 1. Ogółem koło 6-7 tys sztuk - ceny od 50 do 300 zł. Wszystko jest nowe. Zgadzam się też na upusty jeśli ułatwi to sprzedaż. Wszystko jest do dogadania.Wysyłka ode mnie codziennie, dla Ciebie brak jakichkolwiek kosztów. Wypłatę dostajesz od klienta, odliczasz to co zostaje dla mnie i to co zostaje jest Twoje. Wiek, kwalifikacje itd są dla mnie nieistotne, liczy się wynik. Jedyne czego nie akceptuję ludzi którzy chcą oszukiwać klientów, wysyłka jest jednak ode mnie - a ja nie lubię oszukiwać ludzi. Jeśli zdarzy się że ktoś dostanie coś błędnego/uszkodzonego itp. wysyłam to wtedy ponownie.Kasa jest z tego raczej dobra (patrz drugi punkt):1. Prowizja dla Ciebie od 10-15% - przy towarach, których mamy małe ilości wyższy zakres, przy tych z większymi ilościami niższy.2. Ale uwaga - zarobek może być znacznie większy jeśli sprzedasz towar drożej niż cena podana przeze mnie!Podaję Ci cene bazową np 100 zł za sztukę - Ty dostajesz bazowo np 15 zł prowizji od sprzedaży. Ale jeśli sprzedasz towar za 200 zł - co jest bardzo możliwe (zobacz w moich ogłoszeniach np. smartwatch RNBE66 - moja bazowa cena to 99zł, allegro najtańszy 153 zł) - to przy 200 zł dostajesz dodatkowo 50% z dodatkowej kwoty - czyli łącznie 65 zł za jeden towar. Ty nigdy nic nie wysyłasz, dajesz mi tylko info i screena zamówienia (żebym wiedział jaka była cena końcowa), etykietę jeśli jest to sprzedane np na OLX, my wysyłamy, puszczamy list przewozowy do śledzenia, który możesz wysłać do klienta.Towaru do sprzedaży jest sporo. Jeśli jesteś dobry/dobra w te klocki to na pewno zarobisz min. średnią krajową netto. ale nie ma też problemu z mniejszymi ilościami żeby dorobić sobie kilka stówek miesięcznie, wystarczy info do mnie jak planujesz to robić.Proszę dzwonić, pisać w razie jakichkolwiek pytań. Pewnie najlepiej dzwonić. Jestem dostępny od 10 rano do 23.Pozdrawiam i zachęcam do współpracy

Młodszy/a Specjalista/ka ds. Allegro - poszukiwany/a!
Młodszy/a Specjalista/ka ds. Allegro - poszukiwany/a!
Wrocław 30+ kilka dni temu

Obowiązki:Rozwój i obsługa sprzedaży w kanałach marketplace (Allegro, Empik, inne)Tworzenie aukcji w serwisach Allegro oraz Empik (docelowo także innych),Tworzenie unikalnych opisów aukcji zgodnie ze standardami,Obsługa asortymentu na zewnętrznych platformach marketplace,Obsługa akcji promocyjnych na zewnętrznych platformach marketplaceKomunikacja z Klientem (bieżące tematy, zwroty, reklamacje) na zewnętrznych platformach marketplaceMonitorowanie i analiza rynku, trendów, cen i działań konkurencji.Wymagania:Doświadczenie na pokrewnym stanowisku, związane z zarządzaniem platformami sprzedażowymi (niezbędne doświadczenie w pracy z kontem firmowym na Allegro oraz Empik);Umiejętność redagowania tekstów/opisów,Samodzielność w działaniu oraz orientacja na wynikSkrupulatność oraz bardzo dobra organizacja pracy,Znajomość branży farmaceutycznej oraz kosmetycznejOferujemy:Współpracę w ramach umowy zlecenie,Hybrydowy tryb pracy,Możliwość wdrażania rozwiązań usprawniających pracę zespołu,Koleżeńska atmosfera na co dzień (mówimy sobie na "Ty", brak dress codu) oraz wsparcie dedykowanego opiekuna podczas wdrożenia.

Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Treści
Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Treści
Wrocław 30+ kilka dni temu

Jeśli szukasz stabilnego miejsca zatrudnienia lub chcesz dopiero rozpocząć swoją karierę, ta oferta jest właśnie dla ciebie! Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Treści w firmie świadczącej usługi outsourcingowe dla Ceneo.pl.Dołącz do nas!Twoje główne zadanie to dbanie o powierzoną Ci część katalogu produktów na Ceneo.pl, w tym:Integrowanie danych XML z katalogiem Ceneo.pl,Przekształcanie danych przy użyciu programu Excel w celu utworzenia powiązań z bazą danych,Przygotowywanie informacji produktowej zawierającej opis, specyfikację techniczną oraz zdjęcia.Przede wszystkim oczekujemy otwartej postawy oraz zaangażowania w pracę, a także:dobrej znajomości Excela,komunikatywności,skrupulatności,dokładności,umiejętności pracy w zespole.Mile widziane jest dla nas hobbystyczne podejście do którejś z kategorii produktowych, doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość języka angielskiego.Oferujemy stabilne zatrudnienie na umowę o pracę oraz:atrakcyjny system premiowy,pakiet benefitów,nowoczesne i dobrze wyposażone biuro z chilloutem we Wrocławiu.Obecnie pracujemy hybrydowo: zdalnie + praca z biura w wybrane dni miesiąca wg harmonogramu.

Przedstawicel handlowy zabezpieczeń technicznych, Wrocław
Przedstawicel handlowy zabezpieczeń technicznych, Wrocław
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Delta Security poszukuje kandydata na stanowisko: Przedstawiciel Handlowy ds. Zabezpieczeń Technicznych Lokalizacja: Wrocław Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - Kompleksowe szkolenie i wdrożenie w zakresie wykonywanych obowiązków - Niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon - Umowę zlecenia na okres próbny, a następnie umowę o pracę - Współpracę z doświadczonymi specjalistami - Przystąpienie do pakietu Medicover Sport Wymagania: - Prawo jazdy kat. B - Wysoka kultura osobista - Znajomość branży Security - Znajomość pakietu Office - Dobra organizacja pracy własnej, zaangażowanie i zorientowanie na cel Obowiązki: - Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż produktów zabezpieczeń technicznych - Przedstawianie oferty handlowej i pozyskiwanie nowych zamówień - Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i kosztorysów sprzedawanych usług - Organizacja spotkań biznesowych i negocjacje handlowe - Współpraca z działem technicznym oraz centrum monitorowania alarmów - Praca biurowo-terenowa - Budowanie bazy Klientów - Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Zapraszamy do przesyłania CV poprzez aplikację Lento.pl

Product specialist
Product specialist
1200 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Product Hero poszukiwany!Jeśli interesuje Cię świat gier, a do tego jesteś osobą kreatywną, dokładną oraz realizującą się w pracy twórczej - ta rola jest stworzona dla Ciebie!Firma DUALMEDIA, specjalizująca się w tworzeniu i obsłudze projektów informatycznych, poszukuje dla swojego klienta z branży gamingowej, osoby na stanowisko Product Hero przy obsłudze platformy, związanej z branżą gier komputerowych WYMAGANIA:Bardzo dobra organizacja pracy, nakierowana na wysoką wydajność oraz regularnośćDokładność, sumienność oraz zaangażowanieUmiejętność pracy w zespoleDobra znajomość języka angielskiegoPreferowane zainteresowanie branżą gierMile widziane doświadczenie w pracy z narzędziami graficznymiGŁÓWNE ZADANIA:Tworzenie nowych produktów w bazie: głównie gier, dodatków do gier oraz oprogramowańTworzenie wariantów do produktów istniejących już w bazieNawiązywanie kontaktów z dostawcami w celu pozyskania informacji o produktach posługując się językiem angielskimTworzenie poradników dotyczących aktywacji produktówEdycja, usprawnianie oraz wprowadzanie zmian w produktach istniejącychBieżące wsparcie działu Product ManagementOFERUJEMY:Pracę zdalnąUmowę o dzieło ze stawką od ilości obsłużonych produktów, tj. nowy cały produkt = 4 zł/szt., nowy wariant istniejącego produktu = 1 zł/szt., nowy poradnik aktywacyjny = 3 zł/szt. (miesięcznie około 500 produktów/wariantów)Pełne szkolenie wraz z udostępnionymi materiałami pomocniczymiMożliwość zdobywania doświadczenia w branży produktów związanych z grami komputerowymi oraz dobrami cyfrowymiElastyczny grafik pracyZniżkę na gryCV proszę przesyłać w odpowiedzi na ogłoszenie.

Specjalista ds. reklamacji i zwrotów ( z językiem rosyjskim)
Specjalista ds. reklamacji i zwrotów ( z językiem rosyjskim)
1400 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

OPISSpecjalista ds. reklamacji i zwrotów ( z językiem rosyjskim)ZADANIA NA STANOWISKU:Customer service / obsługa Klienta – czat z klientem; Prowadzenie procesu reklamacji ;Wprowadzanie reklamacji do systemu ;Zgłaszanie zwrotów do producenta / sprzedawcy;Nadzorowanie obiegu dokumentów związanych z procesem reklamacji Wyjaśnianie niezgodności ;Kontrola stanów magazynowych ;Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta ;Prowadzenie dokumentacji związanej z procesem reklamacyjnym;Prace administracyjno-biurowe;wprowadzanie dokumentów do systemuOD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:Odpowiedzialność za powierzone zadania,Umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność w działaniu, a także współpracy w zespole,Znajomość pakietu MS Office,Odpowiedzialność, sumienność, uczciwość, rzetelność,Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane). znajomości języka rosyjskiego (C1/płynny/native)OFERUJEMY:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/zlecenie/B2B,Pracę pon.-pt. w przyjaznych i komfortowych warunkach,Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy,Super atmosferę opartą na partnerskich relacjach,Realną możliwość rozwoju - firma się rozwija i my razem z nią.Administratorem Twoich danych osobowych jest East Gates sp. z o.o z siedzibą we Wrocławiu przy ul. przy ul. Szczecińskiej 17E 54-517 Wrocław. Twoje dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji wskazanej w ofercie pracy. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych.Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposóbwysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do East Gates sp. z o.o. z siedzibą weWrocławiu przy ul. Szczecińskiej 17E Wrocław, zgadzasz się na przetwarzanieTwoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzeniarekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Zastrzegamy sobie kontakt tylko z wybranymi kandydatami. www.eastgates.eu

Młodszy specjalista ds. e-commerce
Młodszy specjalista ds. e-commerce
6700 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Gares – much more than you can see!Napędza nas energia do działania! Ma to związek z naszym głównym asortymentem- bateriami i akumulatorami do urządzeń i pojazdów. Aktualnie prąd w naszym elektrycznym zespole wykracza poza naszą pojemność - taki minus dynamicznego rozwoju naszej firmy. Dlatego potrzebujemy kolejnej osoby do rozbudowy naszej baterii - może zostaniesz nią właśnie Ty?Jeżeli jesteś kreatywny/a i nie brakuje Ci chęci do pracy a przy tym chciałbyś/chciałabyś się rozwijać prześlij nam swoje CV !Poszukujemy osoby do pracy w systemie jednozmianowym od pn-pt w godzinach 8.00 do 16.00. Miejsce: Wrocław, Psie Pole, ul ZakrzowskaCzym będziesz się zajmować?wdrażaniem i zarządzaniem produktami na platformach marketplace oraz w sklepie internetowymdbaniem o spójność oferty produktowej we wszystkich kanałach sprzedaży (sklep internetowy, Allegro, Ebay, Amazon, Emag i inne)aktualizacją oferty i jej administracyjną obsługątworzeniem, weryfikacją poprawności tytułów, opisów produktów i aktualizowaniem pod kątem wyszukiwarekmonitorowaniem sprzedaży w Internecieanalizowaniem konkurencjiAplikuj jeśli:znasz Excela, platformy Marketplace nie są Ci obce (Allegro, Amazon, Ebay)cechuje Cię dokładność i sumienność w realizacji powierzonych zadańprzywiązujesz dużą wagę do szczegółów, cechuje Cię dokładność i spostrzegawczośćpotrafisz analizować dane i wyciągać wnioski,chcesz się rozwijać w branży e-commercemasz doświadczenie w pracy w sklepie internetowym oraz z Baselinkerem – będzie to Twój dodatkowy atutpoczucie humoru :) Dołączając do naszego zespołu zyskasz: swobodę działania i realizację najbardziej kreatywnych pomysłówrealny wpływ na rozwój marki i firmyudział w międzynarodowych projektach a takżeumowę o pracę po okresie próbnympracę w stabilnej, rozwijającej się firmiestałe wynagrodzenie: 4500-6000 zł bruttopremię zależną od wyników Do CV prosimy dołączyć oświadczenie:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Praca w sklepie Żabka
Praca w sklepie Żabka
Wrocław 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby do uzupełnienia naszego małego zespołu w sklepie Żabka przy ul. Nyskiej. Praca na około 3/4 etatu, od poniedziałku do niedzieli (dni niehandlowe więcej płatne, wychodzi raczej jeden dzień niehandlowy w miesiącu, czasami mogą zdarzyć się dwa dni, w wyjątkowych przypadkach). Zarówno pierwsze jak i drugie zmiany. Grafik elastyczny. Poszukuję osoby: -Pełnoletniej -Dyspozycyjnej -Sumiennej -Kulturalnej -Uczciwej -Punktualnej -Lubiącej kontakt z klientem -Posiadajacej książeczkę do celów sanitarno-epidemiologicznych (ewentualnie chęć jej wyrobienia w jak najszybszym czasie) Do obowiązków należeć będzie: -Obsługa klienta według standardów sieci -Dokładanie towaru -Kontrola terminów przydatności -Dbanie o prawidłową ekspozycję -Dbanie o czystość, zarówno na sali sprzedaży jak i na magazynie -Pomoc w dostawach -Przygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych Sklep znajduje się na spokojnym, okamerownym osiedlu, w spokojnej części dzielnicy. Co miesiąc uzyskujemy bardzo wysokie wyniki audytów oraz Tajemniczego Klienta,dzięki czemu do podstawowej stawki, dodawana jest premia za utrzymanie wysokich standardów. Wszyscy mocno pilnujemy jakości i od nowego pracownika również tego oczekuje. Mogę jeszcze dodać,że panuje u nas w zespole fajna atmosfera. Jesteśmy zgraną ekipa od długiego czasu, mamy do siebie zaufanie i szacunek. Doświadczenie mile widziane, aczkolwiek niekoniecznie, wszystkiego Cię nauczymy. Także, jesli jesteś zainteresowany pracą to zapraszam do kontaktu telefonicznego, a najlepiej wysłanie CV w wiadomości prywatnej OLX, choć nie jest to konieczne.

E-commerce Manager
E-commerce Manager
6500 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma IBCG jest międzynarodowym sprzedawcą akcesoriów gamingowych i innych z kategorii elektroniki użytkowej. Jesteśmy firmą o stabilnej pozycji na rynku i wciąż dynamicznie się rozwijającą.Wspólnie tworzymy markę FroggieX, przez którą promujemy ideę zdrowej rywalizacji i rodzinnej, wspólnej zabawy. Nasze produkty możecie znaleźć na wielu platformach online oraz na półkach polskich elektromarketów.Pomimo dużej skali działalności utrzymujemy domową i przyjazną atmosferę w codziennej pracy. Cały zespół dba o to, by wykonywana praca poza efektami w działalności handlowej przynosiła również wewnętrzną satysfakcję i spełnienie osobistych ambicji.Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko E-commerce Manager.Zakres obowiązków na podanym stanowisku:Kreowanie i wytyczanie strategii rozwoju sprzedaży internetowej,Opracowanie oraz realizacja kampanii aktywizujących sprzedaż w internecie, Marketplace oraz na platformach e-commerce,Monitorowanie efektywności realizowanych kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych i raportowanie wyników,Ciągła analiza danych dotyczących zachowań klientów i efektywności kampanii marketingowych w celu osiągnięcia optymalnych rezultatów,Monitoring działań konkurencji,Konfigurowanie ofert zgodnie ze standardami firmy,Zarządzanie oraz obsługa panelu zamówień na platformach takich jak Allegro, Empik, EMAG, Pigu, Amazon, TPO – Media Expert, Euro RTV AGD,Wprowadzanie nowych rozwiązań i funkcjonalności mających na celu ciągły wzrost sprzedażyOczekiwania wobec kandydata :Minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie e-commerce poparte sukcesami,Wiedza i doświadczenie w pracy z różnymi platformami e-commerce, efektywne zarządzanie listingami produktów, prowadzenie kampanii i optymalizacja sprzedaży,Umiejętności analityczne, zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów i proponowania innowacyjnych rozwiązań,Zdolność do efektywnej pracy zespołowej i samodzielne prowadzenie projektów,Nastawienie na realizację celu,Chęć nauki i zdobywania doświadczenia,Sumienność i dokładność w wykonywaniu zadań,Komunikatywność i wysoka kultura osobista,Pozytywne nastawienie do pracy i ludzi,Zainteresowanie światem gamingowymOferujemy:Stałą i stabilną pracę,Pełny etat (pon-pt, 8-16),Pracę w małym, zgranym zespole,Domową atmosferę, daleko nam do podejścia korporacyjnego,Wstępne szkolenie i opiekę pracownika z wieloletnim doświadczeniem,Możliwość rozwoju, poszerzania kompetencji,Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.Prosimy o przesłanie CV z danymi kontaktowymi i poniższą klauzulą przez formularz kontaktowy."Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Pracownik do wystawiania aukcji i obsługi Social Media - 3/4 etatu
Pracownik do wystawiania aukcji i obsługi Social Media - 3/4 etatu
6000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Lombard w centrum Wrocławia poszukuje energicznego i zaangażowanego młodego pracownika, który dołączy do naszego zespołu.Obowiązki:Wystawianie aukcji - odpowiedzialność za dokładne opisywanie i fotografowanie przedmiotów przeznaczonych do aukcji online.Pakowanie przedmiotów - skrupulatne i bezpieczne pakowanie zakupionych przedmiotów dla klientów.Obsługa Social MediaWymagania:Bardzo dobra obsługa komputera - umiejętność posługiwania się różnymi platformami internetowymi, a także znajomość podstawowych programów do edycji zdjęć.Zainteresowanie technologią - motywacja do nauki nowych narzędzi i technologii związanych z handlem online oraz aukcjami internetowymi.Umiejętności komunikacyjne - zdolność do jasnego i efektywnego komunikowania się z klientami oraz współpracownikami.Energia i zaangażowanie - gotowość do pracy w dynamicznym środowisku i podejmowania się różnorodnych zadań.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie.Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia w dziedzinie handlu online.Przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie ze strony doświadczonego zespołu.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem oraz krótkiego listu motywacyjnego w wiadomości.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zrozumienie.

Kierownik Sklepu OzN - Wrocław
Kierownik Sklepu OzN - Wrocław
Wrocław 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik Sklepu Miejsce pracy: Wrocław Wymiar czasu pracy: cały etat Praca zmianowa Zakres obowiązków: · Zarządzanie sklepem zgodnie z standardami sieci · Przepływ gotówki · Analiza wyników sklepu · Zatowarowanie sklepu · Przyjęcie dostaw · Ekspozycja towaru · Obsługa klientów sklepu · Sprzedaż · Minimalizowanie strat na sklepie · Inwentaryzacje · Zarządzanie podległym zespołem · Rozwój pracowników · Ewidencja czasu pracy · Udział w kontrolach placówki przez organy państwowe · Przestrzeganie przepisów wewnętrznych i standardów sieci Wymagania: · Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności · Doświadczenie na podobnym stanowisku · Gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy · Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub chęć do ich wyrobienia · Umiejętność pracy w zespole · Zaangażowanie i chęci do pracy Oferujemy: · Umowę o pracę na cały etat · Zmianowy czas pracy · Prywatna opieka medyczna · Szkolenia i możliwość rozwoju · Dofinansowanie do kart sportowych · Paczki świąteczne Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny : 696 952 991 lub e-mail: pr**a@i*************.pl

Zastępca kierownika w sklepie spożywczym OzN - Wrocław
Zastępca kierownika w sklepie spożywczym OzN - Wrocław
Wrocław 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko: Zastępca kierownika w sklepie spożywczym Miejsce pracy: Wrocław Wymiar czasu pracy: cały etat Praca zmianowa Zakres obowiązków: · Zarządzanie sklepem zgodnie z standardami sieci · Przepływ gotówki · Analiza wyników sklepu · Zatowarowanie sklepu · Przyjęcie dostaw · Ekspozycja towaru · Minimalizowanie poziomu strat · Zarządzanie podległym zespołem · Rozwój pracowników · Ewidencja czasu pracy · Udział w kontrolach placówki przez organy państwowe · Obsługa paczek kurierskich · Przestrzeganie przepisów i wewnętrznych procedur Wymagania: · Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności · Doświadczenie na podobnym stanowisku · Gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy · Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub chęć do ich wyrobienia · Umiejętność pracy w zespole · Zaangażowanie i chęci do pracy Oferujemy: · Umowę o pracę na cały etat · Zmianowy czas pracy · Prywatna opieka medyczna · Szkolenia i możliwość rozwoju · Dofinansowanie do kart sportowych · Paczki świąteczne Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny : 795 156 380 lub e-mail

Belgia. Elektromonter/Elektryk
Belgia. Elektromonter/Elektryk
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBelgijska firma Seico BV, zajmująca się międzynarodowymi pracami w zakresie naprawy, inspekcji i renowacji rur wodociągowych, a także oświetlenia publicznego LED, do swojego zespołu zatrudni polskich pracowników na stanowisko: Elektromonter/Elektryk Belgijska umowa lub B2B (samozatrudnienie - JDG). Miejsce pracy: Belgia: Wetteren. Stawka godzinowa do ustalenia z kierownikiem (można podać swoje oczekiwania finansowe). Stawka uzależniona od doświadczenia i formy zatrudnienia. Na czy polega twoja praca:  Instalowanie, przenoszenie, podłączanie, konserwacja i naprawa słupów oświetlenia publicznego,  Podłączania słupów do sieci elektrycznej,  Wymiana lamp i opraw oświetleniowych,  Konwersja istniejącego oświetlenia na oświetlenie LED. Uwaga: praca jest na zewnątrz. Wymagania:  Doświadczenie w pracach montażowych i instalacjach na zewnątrz - konieczne,  Dobra znajomość języka angielskiego i umiejętność płynnej komunikacji - bardzo ważne,  Min. 2 lata doświadczenia na takim stanowisku,  Umiejętności techniczne i elastyczność, dokładność w pracy,  Umiejętność pracy na wysokości powyżej 9m,  Chęć rozwoju i doszkalania na tym stanowisku,  Wykształcenie techniczne, elektrotechnika będzie dodatkowym atutem. Pracując z nami, będziesz miał:  Belgijską umowę o pracę lub pracę jako podwykonawca,  Do wyrobienia około 40 godzin tygodniowo,  Zjazdy do Polski do ustalenia z kierownikiem,  Pracę od 6 do 16,  Prace od poniedziałku do piątku – weekendy masz wolne,  Możliwość rozwoju zawodowego w małej firmie z możliwościami rozwoju zgodnie z Twoimi umiejętnościami w perspektywie długoterminowej, Dojazd do Belgii we własnym zakresie. Biuro czynne do 16, po 16 nikt nie odbiera, tylko sms 502 - pokaż numer telefonu - / 533 - pokaż numer telefonu -

Inżynier ds. sprzedaży (automatyka przemysłowa)
Inżynier ds. sprzedaży (automatyka przemysłowa)
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBusiness Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i – co ważniejsze – znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę. Obecnie dla naszego Klienta – firmy z branży automatyki przemysłowej – szukamy osób do pracy na stanowisku: Inżynier ds. sprzedaży (automatyka przemysłowa) Miejsce pracy: Wrocław Na tym stanowisku zajmiesz się: - pozyskiwaniem nowych klientów zgodnie z założonymi celami, określaniem potrzeb klientów, - doborem właściwych rozwiązań w konsultacji ze specjalistami, identyfikacją zgłaszanych problemów, - przygotowywaniem ofert, prowadzeniem negocjacji oraz realizacją końcowych etapów sprzedaży, - dbaniem o prawidłowe relacje ze stałymi klientami oraz współpracą z liderami przy obsłudze klientów związaną z metodologiami zarządzania projektami i CRM, - udziałem w spotkaniach handlowych oraz przygotowywaniem i prowadzeniem prezentacji. To praca dla Ciebie, jeśli: - możesz wykazać się doświadczeniem na analogicznym stanowisku bądź innym stanowisku związanym z branżą automatyki przemysłowej czy budowy maszyn z chęcią zmiany zawodu, - posiadasz wyższe wykształcenie techniczne (atut mile widziany), - możesz wykazać się technicznymi umiejętnościami z zakresu automatyki, budowy maszyn czy znajomością technik sprzedaży, - posługujesz się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym, - posiadasz prawo jazdy kat. B, - cechują Cię: sprawna organizacja pracy i umiejętność planowania, asertywność, szczera i otwarta komunikacji oraz umiejętność współpracy w zespole, - posiadasz zbudowaną sieć kontaktów (atut mile widziany), - jesteś zainteresowany/a pracą stacjonarną w biurze z możliwością częściowej pracy zdalnej (w początkowym okresie jeden dzień w tygodniu), - jesteś otwarty/a na wyjazdy służbowe. Co zyskasz pracując na tym stanowisku: - wynagrodzenie w widełkach: 6 000 - 8 000 PLN netto w podstawie (umowa o pracę) plus prowizja w wysokości 5 000 - 10 000 PLN netto (możliwość współpracy również na B2B), - niezbędne narzędzia pracy: samochód, telefon oraz laptop, - benefity (karta Multisport, szkolenia z zakresu sprzedaży), elastyczne godziny pracy, - możliwość rozwoju zawodowego i udział w ciekawych projektach, dostępność bazy klientów. Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem linku aplikacyjnego: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Inzynier-ds-sprzedazy-lo4zzautomatyka-przemyslowalo41z/13245-13980-25-6da-2707.html Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przesłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej "Klauzuli zgody", w przypadku nadesłanych aplikacji bez tej klauzuli, Państwa kandydatura zostanie automatycznie odrzucona, a przesłana aplikacja zostanie usunięta: "Klauzula zgody" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Szczęśliwej 38A/2, 53-418 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych” Informujemy, że ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie cofnąć udzielone powyżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać wysłania na adres e-mail: @ Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody. "Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych" Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż: Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Szczęśliwej 38A/2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: @ lub adresem: ul. Szczęśliwa 38A/2, 53-418 Wrocław. Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe: w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy, w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO), w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), w celu realizacji uzasadnionego interesu Administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). Możemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: biuru rachunkowemu prowadzącemu księgowość Administratora, kancelarii prawnej świadczącej usługi dla Administratora, dostawcom systemów informatycznych i usług IT dla Administratora, innym podmiotom, którym Administrator powierzył przetwarzanie Państwa danych osobowych w związku z procesem rekrutacyjnym (np. firmom świadczącym usługi doradcze, konsultacyjne, podmiotom organizującym proces rekrutacyjny, współpracownikom itp.), operatorom pocztowym, organom publicznym, instytucjom lub podmiotom trzecim uprawnionym do żądania dostępu lub otrzymania danych osobowych na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa; Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą: do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadkach przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie odrębnej zgody lub na podstawie wymienionej w art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO; Przysługuje Panu/Pani prawo do: żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Specjalista ds. E-commerce (Amazon)
Specjalista ds. E-commerce (Amazon)
69000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Dodatkowo dla naszych kluczowych klientów zapewniamy produkty należące do różnych kategorii m.in. AGD, Uroda i higiena, Elektronarzędzia, Oświetlenie, Elektronika użytkowa. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 15 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy ponad 150 osób.Obecnie do naszego Zespołu poszukujemy: Specjalistę ds. E-commerce (Amazon)Miejsce pracy: WrocławZakres zadań:obsługa marketplace Amazonwystawianie produktów na platformie sprzedażowejoptymalizacja produktów pod kątem wyszukiwaniaopieka nad sprawną realizacją zamówieńmonitorowanie realizacji celów sprzedażowych i raportowanie wynikówwspółpraca z działem księgowości w celu rozliczania dokumentówwspółpraca z agencją reklamową Nasze wymagania:doświadczenie we współpracy z Amazonwiedza z zakresu procesów e-commerceumiejętność analizy i wyciągania wniosków z realizowanych działańkomunikatywność i umiejętność budowanie relacji ze współpracownikamidobra organizacja pracy, terminowośćsamodzielność, odpowiedzialność i orientacja na celOferujemy:możliwość uczestnictwa w projektach dotyczących rozwoju kanału e-commerce u czołowego polskiego producenta i dystrybutora urządzeń mobilnychrozwój kompetencji, szkolenia branżowesamodzielność w ramach wykonywanych obowiązkówotwartość na Twoje pomysły i możliwość kreowania własnych rozwiązańprzyjazne środowisko i atmosferę pracypracę w zgranym zespole oraz pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązkilokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską) Benefity:Opieka medycznaKarta SportowaUbezpieczenie na życieZniżki na firmowe produkty i usługiSpotkania integracyjneBrak dress code’uParking dla pracownikówProgram rekomendacji pracownikówSzkolenia branżowe

Praca online, praca biurowa
Praca online, praca biurowa
2200 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Jeśli nie masz możliwości iść na etat , chcesz dorobić do etatu lub pracować tylko online , to jest to idealna praca dla Ciebie . Nie potrzeba wkładu własnego , Wystarczy poświęcić minimum 2- 3 godziny dziennie ,aby osiągnąć ciekawe zarobki. Możesz pracować z dowolnego miejsca na świecie. Jest to doskonałe rozwiązanie dla mam ,które chcą zostać z dziećmi w domu lub dla studentów. Sprawdza się także jako zajęcie dodatkowe, by dorobic do pensji. Atuty pracy online : - elastyczny czas pracy, - nie wymagane doświadczenie, wszystkiego nauczymy - wysokie zarobki ( w zależności od zaangażowania) - wypłaty na konto bankowe,nawet 2 razy w miesiącu, - rozliczenie z urzędem skarbowym Wymagania : - ukończone 18 lat - obywatelstwo polskie - dostęp do łącza internetowego - zaangażowanie

Poszukiwany/a dyrektor sprzedaży
Poszukiwany/a dyrektor sprzedaży
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla klienta, firmy z obszaru fotowoltaiki i HVAC, poszukujemy dyrektora sprzedaży. Miejsce pracy: okolice Wrocławia (możliwa praca hybrydowa). Kluczowe wyzwania na tym stanowisku: - współtworzenie strategii sprzedażowej dla systemów fotowoltaicznych, pomp ciepła oraz pozostałych produktów (nacisk na sprzedaż B2B); - tworzenie i egzekucja planów sprzedażowych; - rozwój kompetencji podległego zespołu; - rekrutacja; - rozwój biznesu; - raportowanie do zarządu osiąganych wyników; - nadzór nad polityką cenową. Klient oferuje: - umowę B2B; - wynagrodzenie współmierne do osiąganych wyników: (podstawa: ok. 10000 netto + prowizja od wyników sprzedażowych - "sky is the limit"); - narzędzia pracy: telefon, laptop, ekwiwalent bądź samochód służbowy; - sprzedaż wyrobów o sprawdzonej jakości - głównie firm europejskich i koreańskich. Wymagania: - min. 3 lata udokumentowanych sukcesów w sprzedaży i prowadzeniu zespołów sprzedażowych z obszaru fotowoltaiki i HVAC; - doświadczenie w sprzedaży dla klienta B2B; - doświadczenie w tworzeniu strategii sprzedaży i zarządzaniu zespołem rozproszonym. Jeżeli brzmi to dla Ciebie ciekawie - aplikuj. Wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 22691

Praca e-commerce - Webmaster
Praca e-commerce - Webmaster
7900 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma Altrak24 działająca w branży e-commerce, poszukuje osoby na stanowisko : WebmasterWymagania:- praktycznej znajomości Wordpressa, - kodowanie szablonów na Wordpress z projektu graficznego- dobra znajomość CSS,- dobra znajomość HTML,- dobra znajomość PHP.Dodatkowym atutem będzie:- zdolności szybkiego uczenia się oraz chęć zdobywania nowej wiedzy i stosowania nowych rozwiązań,- dobra znajomość języków programowania,- znajomość Prestashop- znajomość Xsale / Allegro- uporządkowania i samodzielności w organizowaniu czasu pracy,- obsługa Photoshopa.-znaomość Optima ERP-znaomość budowy sprzętu komputerowego-umiejętność administrowania serwerami i usługami w ramach Microsoft Windows ServerOferujemy:- umowę o pracę na pełen etat,- dużą swobodę w działaniu i realizacji własnych pomysłów,- niezbędne narzędzia pracy,- wiedzę i wsparcie naszego zespołu oraz serdeczną atmosferę współpracy. Prosimy o przesłanie CV za pomocą portalu OLX.

Handlowiec zarobki 20 000 zł
Handlowiec zarobki 20 000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię handlowców Poszukiwani kandydaci z całej Polski ! Mile widziana znajomość branży OZE ale nie jest to warunek konieczny. OFERUJEMY: Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie bez sufitu finansowego z systemem benefitów Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się branży Pracę w zespole profesjonalistów w dynamicznym środowisku biznesowym Cykliczne szkolenia dla handlowców Najbardziej profesjonalne wdroźenie do pracy. Możliwość udziału w interesujących projektach Dla najlepszych auto marki premium oraz egzotyczne wakacje. Wymagania: - brak doświadczenia nie dyskwalifikuje , jesteśmy otwarci na ludzi zdeterminowanych i zaangażowanych (doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej najlepiej jako ph Door to Door będzie dodatkowym atutem ) -umiejętność aktywnego pozyskiwania klientów -osoba zorientowana na wyniki i osiąganie założonych celów -determinacja i wytrwałość -bardzo dobra organizacja pracy -pozytywne nastawienie , niezłomność , skrupulatność. -zaangażowanie , systematyczność -dyspozycyjność -prawo jazdy kat.B -obsługa Ms Office Nie spełniasz wymagań jednak jesteś wytrwały(a) zdeterminowany(a) i potrafisz walczyć o klienta ? napisz do nas koniecznie - nikogo nie odrzucamy ! każdy z Nas kiedyś zaczynał. Cv wraz z klauzulą o przetwarzanie danych proszę wysyłać na maila @

Pracownik Działu-dla osób z orzeczeniem
Pracownik Działu-dla osób z orzeczeniem
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPlatforma Integracji Osób Niepełnosprawnych współdziałając z przedsiębiorstwami społecznymi zorganizuje dla Ciebie miejsce pracy Obecnie poszukujemy Pracownika z orzeczeniem o niepełnosprawności w renomowanym Sklepie ogółnospożywczym Gwarantujemy: Stałą pracę (umowa o pracę), warunki pracy zgodne z normami obowiązującymi w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych- 5 dni pracy i 2 dni wolnego, bez pracy na zmiany nocne, tylko na rano lub na popołudnie Atrakcyjne Wynagrodzenie plus premie Szkolenia Korzystanie z Zakładowego Funduszu Rehabilitacji (dofinansowanie do leków, itp.), Przygotowanie do pracy na uzgodnionym stanowisku, Opiekę, pomoc i współdziałanie Koordynatora, Opis stanowiska: Układanie towaru Wymagania: orzeczenie o niepełnosprawności, mile widziane doświadczenie w handlu komunikatywność i otwartość na ludzi, dokładność i rzetelność, zaangażowanie w pracę, umiejętność dobrej organizacji pracy, Miejsce pracy: Wrocław KORONA

Sklep z dekoracjami- zbieranie zamówień internetowych | PRACA OD ZARAZ
Sklep z dekoracjami- zbieranie zamówień internetowych | PRACA OD ZARAZ
1000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

COSTA Miejsce Inspiracji - Wrocław Kromera 4630 lat na rynku prowadzimy sprzedaż hurtową i detaliczną sztucznych choinek i ozdób świątecznych, artykułów sylwestrowych, karnawałowych, ślubnych i halloweenowych :)Zatrudnimy od zaraz osoby do kompletowania wysyłek internetowychMożliwa praca w godzinach 6.00 - 20.00 w trybie 8h lub dłuższymPraca sezonowa do końca roku - dla najlepszych możliwość zatrudnienia stałegoDo osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:Kompletowanie zamówień internetowych zgodnie z zamówieniem klientaProponowanie innego produktu w przypadku wyczerpania się zapasu zamówionego produktu przez klientaOferujemy:Po okresie próbnym wynagrodzenie liczone od wyniku(dla chętnych wcześniej) - 0,90zł. za prawidłowo skompletowane zamówienie lub 1zł powyżej 200 dziennie.Osoby zaangażowane w gorącym okresie kompletują po ok 300 a nawet 400 wysyłek dziennie. Okres przed Bożym Narodzeniem to najwyższy sezon w naszej firmie.7 dniowy okres ochronny z pensją ochronną liczoną według stawki na godziny 23.5/hDla najlepszych osób możliwość stałej pracy w naszym zespoleFajną atmosferę w pracy - sprzedajemy artykuły dekoracyjne i ozdoby świąteczne.Oczekujemy:CV z załączonym zdjęciemPunktualnościDokładności w kompletowaniu odpowiednich towarówZaangażowaniaUśmiechu i pozytywnej energiiDoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

Specjalista ds. obsługi ofert Marketplace / Żmigrodzka 83
Specjalista ds. obsługi ofert Marketplace / Żmigrodzka 83
1100 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Kim jesteśmy?Na rynku działamy od 2017 roku, a specjalizujemy się w handlu międzynarodowym oraz e-commerce.Od chwili naszego założenia konsekwentnie rozwijamy naszą działalność, rozwijając naszą logistykę, zdobywając uznanie klientów oraz partnerów na całym świecie.Nasz główny obszar działalności to handel międzynarodowy. Doskonale rozumiemy złożoność oraz unikalne wyzwania, jakie wiążą się z transakcjami na globalnym rynku. Dzięki naszemu zespołowi doświadczonych specjalistów oraz dogłębnym badaniom rynkowym, w Lion’s Group International skutecznie identyfikujemy szanse i wybieramy najbardziej obiecujące rynki docelowe. To podejście umożliwia nam osiąganie sukcesów, zarówno w skali dużych kontraktów B2B, jak i transakcji B2C.Nasza firma również aktywnie działa w sektorze e-commerce. Rozwój technologii cyfrowych stwarza nieograniczone możliwości dotarcia do klientów na całym świecie, a w Lion’s Group International doskonale wykorzystujemy tę szansę. Korzystamy z globalnych platform e-commerce, strategii marketingowych oraz analizy Big Data, które pozwalają na skuteczne budowanie marek naszych klientów, redukcję kosztów oraz, co najważniejsze, zwiększanie zyskowności. W związku z dynamicznym rozwojem Działu E-commerce poszukujemy do naszego Zespołu osób na stanowisko:Specjalista ds. obsługi ofert Marketplace Co będzie należeć do Twoich obowiązków?dodawanie produktów na  platformy Marketplace zgodnie z wytycznymidbanie o jakość i poprawność opisów oraz zdjęćweryfikowanie poprawności cen i dostępnościaktualizacja i edycja istniejących produktówobróbka zdjęć w programie Canva,przygotowywanie opisów, tytułów wg. zasad platformyzbieranie danych parametrów dla konkretnej ofertywprowadzanie zebranych informacji do bazy danychprzeszukiwanie różnych źródeł informacjiobsługa plików Excelraportowanie czynności do przełożonego. Czego od Ciebie oczekujemy?doświadczenia min. 1 rok  na  stanowisku związanym z obsługą platform Marketplace typu Allegro, Amazondobrej znajomości pakietu MS Office  z naciskiem na Exceldobrej znajomości programu graficznego Canvaumiejętności tworzenia treści w oparciu poprawną polszczyznę i gramatykęskrupulatności, cierpliwości i sumienności w podejmowanych działaniachzaangażowana w swoją pracę.Mile widziane:Znajomość podstawowych zasad SEO oraz copywritingu internetowego Co gwarantujemy:wynagrodzenie uzależnione od poziomu zaangażowania i efektywności działaniawsparcie i szkolenie wdrożeniowe na początku podjęcia współpracyelastyczne godziny pracyluźną atmosferę i otwartą postawę Menadżera,elastyczna forma zatrudnienia.pracę w bardzo dobrze skomunikowanej lokalizacji. Zainteresowane osoby zapraszamy do złożenia CV za pomocą przycisku do aplikowania z podaniem numeru referencyjnego EC/11-2023/Wrocław Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez  Lion’s Group International Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu  zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Lion’s Group International Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Żmigrodzka 81-83. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych jest dobrowolne.

Specjalista ds.obsługi posprzedażowej klienta
Specjalista ds.obsługi posprzedażowej klienta
450 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Do zespołu Biura Obsługi Klienta poszukujemy osoby która wzmocni zespół składający się z Kasi, Mateusza i Jakuba we wsparciu technicznym i budowaniu relacji z klientem. Ronomed jest dystrybutorem i wyłącznym importerem sprzętu medycznego, rehabilitacyjnego, aparatów do fizykoterapii, sprzętu i mebli do wyposażenia szpitali i gabinetów lekarskich. Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem kilkunastu firm polskich jak i zagranicznych. Posiadamy wykwalifikowana kadrę, która fachowo i rzetelnie obsługuje naszych klientów. Działamy na terenie całego kraju, co pozwala na dobry i szybki kontakt z naszą firmą. Nasze wieloletnie doświadczenie w branży daje gwarancję, że nasze realizacje spełnią oczekiwania klientów. Czym będziesz się zajmować?Wstępną, zdalną diagnozą problemów technicznych sprzętu medycznegoPrzeglądem technicznym oraz kalibracją aparatur medycznychUdzielaniem wsparcia technicznego klientom przez telefonMonitorowaniem stanów magazynowychMonitorowaniem realizacji zamówień oraz dbaniem o terminowość dostawKoordynacją dostawBieżącą obsługą zamówień składanych za pomocą sklepu internetowegoAplikuj, jeśliPosiadasz doświadczenie w obszarze serwisu technicznego sprzętu medycznego.Znasz procesy logistyczne oraz wiesz jak obsługiwać zamówienia złożone za pomocą sklepu internetowegoJesteś samodzielny/a i odpowiedzialny/aOdnajdujesz się w wykonywaniu różnych zadań i można na Ciebie liczyć Lubisz rozmawiać przez telefon i chcesz być pomocny/a Dlaczego warto?Praca bezpośrednio z zespołem sprzedażowym i biurem obsługi klienta Ronomed - to gwarancja szybkiego rozwoju i ciągłej naukiOferujemy niezbędne szkolenia z zakresu obsługi klienta i serwisu urządzeń Będziesz mieć dostęp do biblioteczki i materiałów, włącznie ze współpracą z firmą doradczą Casbeg Będziesz częścią zespołu, który jest wspierający i serdecznyJeżeli jesteś studentem oferujemy również umowę na zlecenie. 

Pracownik kwiaciarni, florysta
Pracownik kwiaciarni, florysta
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy osobę do pracy w kwiaciarni, centrum miasta, zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny lub sms a także przesłanie za pośrednictwem portalu CV bądź charakterystyki dotychczasowej pracy, nr tel.: 696 - pokaż numer telefonu - Czy ukończyłaś / ukończyłeś szkołę florystyczną, kurs florystyczny lub masz praktykę w kwiaciarni? Czy władasz językiem polskim na zaawansowanym poziomie?

Pracownik kwiaciarni
Pracownik kwiaciarni
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy osobę do pracy w kwiaciarni, centrum miasta, zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny lub sms a także przesłanie za pośrednictwem portalu CV bądź charakterystyki dotychczasowej pracy, nr tel.: 696 - pokaż numer telefonu - Czy ukończyłaś / ukończyłeś szkołę florystyczną, kurs florystyczny lub masz praktykę w kwiaciarni? Czy władasz językiem polskim na zaawansowanym poziomie?

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDołącz do naszego dynamicznego zespołu, gdzie kładziemy nacisk na budowanie silnych, długotrwałych relacji zarówno z klientami, jak i wewnętrznymi członkami zespołu. W naszej firmie, komunikacja jest kluczowym elementem, a zaufanie jest fundamentem naszych sukcesów. AHS Polska Sp. z o.o. to firma o ugruntowanej, wieloletniej tradycji, będąca liderem na polskim rynku jeśli chodzi o projektowanie i wdrażanie rozwiązań służących do transportu bliskiego. Dążymy do optymalizacji i usprawnienia pracy oraz do automatyzacji i robotyzacji procesów. JAKO CZŁONEK NASZEGO ZESPOŁU OTRZYMASZ: - stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się placówce, - atrakcyjne wynagrodzenie, złożone z części stałej oraz systemu premiowego, - szkolenia produktowe oraz sprzedażowe (DISC D3, Sandler, możliwość - - - delegacji w celu wyszkolenia), - narzędzia pracy (komputer, telefon, Google Workspace), - interesującą pracę pełną wyzwań, - wsparcie przełożonego na bieżąco - przyjazną atmosferę ODNAJDZIESZ SIĘ U NAS, JEŚLI: - potrafisz pracować z zespołem oraz efektywnie działasz pod presją czasu, - jesteś osobą komunikatywną, kreatywną i bardzo dobrze zorganizowaną, - szybko przyswajasz nową wiedzę, - umiejętnie zarządzasz czasem, - jesteś gotowy/a do podróży służbowych, - posiadasz zdolności handlowe, - łatwo adaptujesz się w zmiennych warunkach rynkowych, - obsługa urządzeń biurowych nie stanowi dla Ciebie problemu, TWOJE CODZIENNE ZADANIA: - budowanie relacji z klientem, - dbanie o płynność komunikacji w zespole oraz w relacji z klientem, - ścisła i bliska współpraca wewnątrz firmy, - prowadzenie wewnętrznej bazy o klientach oraz maszynach, - realizacja celów handlowych z zakresu części i usług, - raportowanie, - realizacja KPI, - opieka nad klientami i maszynami, - dbanie o wizerunek firmy i przestrzeganie tajemnicy służbowej, - udział w imprezach targowych Brzmi interesująco? Nie czekaj i prześlij nam swoje CV wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych na adres e-mail, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe! Nie jesteś pewien czy spełniasz wszystkie kryteria? Nie rezygnuj -spróbuj swoich sił, a my pokażemy ci możliwe ścieżki rozwoju w naszej organizacji !

Specjalista ds. techniczno-handlowych
Specjalista ds. techniczno-handlowych
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyGRUPA ELTRON to firma z wieloletnim doświadczeniem, która specjalizuje się w czterech sektorach: HANDEL, BUDOWNICTWO, PROJEKT i SERWIS. Nasza firma oferuje kompleksowe usługi obejmujące sprzedaż produktów i urządzeń elektrycznych, projektowanie, doradztwo oraz wykonawstwo elektryczne. Nasza misja to dostarczanie rozwiązań elektrotechnicznych najwyższej jakości. W naszej codziennej pracy kierujemy się trzema głównymi wartościami: Ciągłe doskonalenie: Dążymy do nieustannego rozwoju i podnoszenia jakości naszych usług. Nasz zespół jest gotowy na wyzwania i zmiany, aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Wytrwałość: Jesteśmy zdeterminowani, aby osiągnąć nasze cele. Pracujemy z zaangażowaniem i oddaniem, niezależnie od trudności. Szacunek wobec ludzi: Relacje z naszymi klientami, pracownikami i partnerami są dla nas kluczowe. Działamy z szacunkiem, uczciwością i otwartością. Do naszego Zespołu poszukujemy kandydatów z duszą handlową chętnych do nauki naszej branży, którzy w ramach rozwoju będą profesjonalistami na stanowisku: Specjalista ds. techniczno-handlowych Miejsce pracy: Wrocław - woj. Dolnośląskie Czego możesz się u nas spodziewać? Oddział Handlowy Grupy Eltron to miejsce, w którym oferujemy Klientom produkty różnych kategorii branży elektrycznej zapewniając nieprzeciętną jakość i ogromną dostępność. Nasze wymagania: - Doświadczenie w handlu na podobnym stanowisku - min. 2 lata - Znajomość i realizacja planów sprzedażowych - Umiejętność wykorzystywania technik sprzedaży i profesjonalnej obsługi Klienta - Samodzielność w działaniu oraz umiejętność pracy zespołowej - Prawo jazdy kat. B Twój zakres obowiązków: - Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych i poza sprzedażowych - Efektywne zarządzanie swoim obszarem sprzedaży - Profesjonalna i kompetentna obsługa Klienta - Pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z Klientem - Skuteczne prowadzenie negocjacji - Wdrażanie nowych projektów - Monitorowanie rynku i działań konkurencji - Opracowywanie ofert handlowych To oferujemy: - Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen etat) - Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia - ustalane na spotkaniu - Rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji (udział w szkoleniach, webinariach) - Możliwość objęcia ubezpieczeniem na życie oraz prywatną opieką członków rodziny! - Niezbędny sprzęt - samochód, telefon, laptop -- Dodatkowe benefity: - Karta Multisport - Prywatna opieka medyczna - Program emerytalny PPE, gdzie składki opłaca pracodawca - Program poleceń pracowniczych (możliwość zdobycia dodatkowego bonusu pieniężnego!) - Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego - Zniżki pracownicze w Centrach Elektrycznych

Specjalista ds. sprzedaży nieruchomości (rynek pierwotny)
Specjalista ds. sprzedaży nieruchomości (rynek pierwotny)
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego klienta, poszukujemy kandydatek/- ów na stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży nieruchomości na rynku pierwotnym. Opis stanowiska: - obsługa klienta w większości indywidualnych: kontakt telefoniczny, mailowy i bezpośredni (obsługa sprzedażowa i posprzedażowa) - utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem - tworzenie ofert handlowych - monitorowanie konkurencji - dbanie o dobry wizerunek firmy - samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań - przygotowywanie dokumentów - OIZ do banku lub innych oświadczeń - udział w opracowaniu i realizowaniu planów sprzedażowych - praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 , 2-3 soboty w kwartale pracujące przy eventach sprzedażowych Wymagania: - gotowość do codziennych dojazdów do Wałbrzycha. Firma zwraca koszty paliwa. - min 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku - dobra obsługa MS Office - prawo jazdy kat. B - komunikatywność, otwartość - zdolności negocjacyjne oraz umiejętność słuchania i znajdowania rozwiązań - mile widziana znajomość języków obcych (angielski, niemiecki) Oferowane korzyści: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B - premia za sprzedane mieszkanie - premia za każdy uruchomiony kredyt z ekspertem wskazanym przez dewelopera - karta Multisport - dodatek do paliwa - telefon i laptop do użytku prywatnego - kawa, herbata, soki i woda w biurze - możliwość rozwoju zawodowego - oferta szkoleń - samodzielna praca w rozwijającej się firmie deweloperskiej, która istnieje na rynku od ponad 30 lat

Przedstawiciel handlowy (automatyka)
Przedstawiciel handlowy (automatyka)
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFor our Partner - a Czech capital group executing projects in the field of revolutionary agricultural technologies in Poland - we are currently looking for a Candidate who will be responsible for sales and fundraising among financial institutions, financial advisors, investors, and all those interested in agricultural solutions for the future in the Western region of Poland in the position of: New Business Development Manager You will be responsible for: - Acquiring investors, contacting brokerage houses, financial advisors, and investment funds. - Building and maintaining relationships with clients in the designated region through regular and frequent meetings, as well as video and teleconferences. - Achieving sales targets and indicators in accordance with the sales plan. - Prospecting for new clients. - Conducting presentations. - Preparing offers. - Negotiating contracts. - Participating in trade fairs and industry events. - Participating in project coordination. - Regular reporting in CRM and via telephone. - Contacting suppliers to clarify technical information. We require: - Minimum of 3 years of professional sales experience. - Confidence, relationship-building skills, determination, and strong sales skills. - Experience in the agricultural, biotechnological, technical, pharmaceutical, or medical industries is a plus, but not a requirement (sales skills are more important). - Knowledge of CRM software is a plus. - Experience in running a business or willingness to establish one. - Relationship-building skills. - Quick learning ability. - Listening skills and high empathy. - Good knowledge of MS Office (Word, Excel, Power Point). - Good command of the English language at the level of understanding technical descriptions in English We offer: - Attractive compensation consisting of a base salary and a bonus system that offers unlimited earning potential. - Attractive commissions and a transparent bonus system - you can expect a concrete share of the company's profit from each completed project. - Company car, fuel card for both business and private use, and other necessary tools for work. - Individual and detailed onboarding plan in the position, professional development with the support of the sales department and the Czech management team. - Flexible work schedule for an independent and mobile position. - Opportunity for further professional development within the company's structures and influence on the organization's development.

Kasjer Sprzedawca poszukiwany
Kasjer Sprzedawca poszukiwany
Wrocław 30+ kilka dni temu

PRACA PRACA PRACA Poszukujemy Kasjerów – Sprzedawców do pracy w polskim markecie Oferujemy: · Umowa o pracę od pierwszego dnia · Kierujemy na badania sanitarno-epidemiologiczne · Liczne benefity dla Naszych Pracowników · Szansa na awanse wewnętrzne · Praca blisko domu! Praca w dwóch lokalizacjach we Wrocławiu: UL. KARCZEMNA UL. KSIĘGARSKA Możliwość pracy na część etatu Zadzwoń, a odpowiem na wszystkie Twoje pytania tel. kontaktowy 785 - 346 - 943

Kasjer Sprzedawca
Kasjer Sprzedawca
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPRACA PRACA PRACA Poszukujemy Kasjerów – Sprzedawców do pracy w polskim markecie Oferujemy: · Umowa o pracę od pierwszego dnia · Kierujemy na badania sanitarno-epidemiologiczne · Liczne benefity dla Naszych Pracowników · Szansa na awanse wewnętrzne · Praca blisko domu! Praca w dwóch lokalizacjach we Wrocławiu: UL. KARCZEMNA UL. KSIĘGARSKA Możliwość pracy na część etatu Zadzwoń, a odpowiem na wszystkie Twoje pytania tel. kontaktowy 785 - 346 - 943

Kasjer - Sprzedawca poszukiwany
Kasjer - Sprzedawca poszukiwany
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPRACA PRACA PRACA Poszukujemy Kasjerów – Sprzedawców do pracy w polskim markecie Oferujemy: · Umowa o pracę od pierwszego dnia · Kierujemy na badania sanitarno-epidemiologiczne · Liczne benefity dla Naszych Pracowników · Szansa na awanse wewnętrzne · Praca blisko domu! Praca w dwóch lokalizacjach we Wrocławiu: UL. KARCZEMNA UL. KSIĘGARSKA Możliwość pracy na część etatu Zadzwoń, a odpowiem na wszystkie Twoje pytania tel. kontaktowy 785 - 346 - 943

E-commerce / Specjalista ds. sprzedaży Amazon
E-commerce / Specjalista ds. sprzedaży Amazon
1950 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

COMMERCE INK sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWAJesteśmy producentem i dystrybutorem akcesoriów do drukarek. Nasza główna misja firmy to sprzedaż wkładów atramentowych i laserowych pod własnymi markami w kanałach e-commerce. Pracujemy z największymi światowymi producentami. Nasze produkty są najwyższej jakości jednocześnie spełniające wszystkie wymogi środowiskowe.E-commerce / Specjalista ds. sprzedaży Amazon.Miejsce pracy: Wrocław, Ślężna Park.Aktywna sprzedaż za pośrednictwem serwisów aukcyjnych,Pozycjonowanie produktów na portalach aukcyjnych,Realizacja założonych planów sprzedaży,Praktyczna i teoretyczna znajomość platform od strony sprzedającego,Praktyczna znajomość programów graficznych do obróbki zdjęć,2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii,Bardzo dobra znajomość zasad współpracy z powyższymi platformami,znajomość zagadnień marketingowych (formaty reklamowe, wskaźniki itd - promocja aukcji prowadzenie kampanii promocyjnych)Wysokie umiejętności analityczne,Otwartość na wyzwania,Możliwość pracy zdalnej po godzinach pracy,Odporność na stresTwoje wynagrodzenie rośnie więc wraz ze wzrostem jakości Twojej pracy. Jeśli szukasz zajęcia gdzie odsiadujesz swoje przeglądając facebook'a i spoglądając na telefon co kilka minut, to nie Ciebie szukamy. 

Zatrudnię sprzedawcę.
Zatrudnię sprzedawcę.
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySklep Firmowy SOKOŁÓW ul.Olszewskiego 83. Poszukujemy osób z doświadczeniem w branży mięsnej. Zarobki do 4000tyś. Stabilna Polska firma. Prywatna opieka medyczna .Karty podarunkowe dla pracownika .Dołącz do naszego zespołu

Broker Nieruchomości - Nowy Zespół
Broker Nieruchomości - Nowy Zespół
4300000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Budujemy nowy zespół. Homeline Real Estate to nowoczesna marka bazująca na doświadczeniu, dziesiątkach zadowolonych klientów i udanych transakcji. Pracujemy na rynku usług premium oferując naszym Klientom najwyższą jakość obsługi. Poszukujemy nowych doradców ds. nieruchomości – osób ambitnych, komunikatywnych, przedsiębiorczych, skutecznie realizujących założone cele, osób, które lubią zdobywać wiedzę i doświadczenie w zespole, a także potrafią się nimi dzielić. W Homeline Real Estate oferujemy kompleksowe szkolenia teoretyczne i praktyczne, które przygotują Cię do pracy jako doradca ds. nieruchomości. Autorski i spersonalizowany system szkoleń daje Ci szansę na szybkie zapoznanie się z branżą, wdrożenie i rozpoczęcie samodzielnej, pełnej sukcesów pracy. Ponadto regularnie podnosimy swoje kwalifikacje i dbamy o dostosowanie, do zmieniającego się rynku. Twój zakres obowiązków Aktywne pozyskiwanie nieruchomości i klientów w oparciu o umowy na wyłączność Budowanie długoterminowych relacji z klientami Przygotowywanie ofert oraz prowadzenie prezentacji Wsparcie klienta w procesie transakcji Negocjowanie umów Współpraca z ekspertami kredytowymi, notariuszami, architektami i deweloperami Uczestnictwo w procesie planowania i rozwoju firmy Współpraca z zespołem agentów Analiza rynku i konkurencji Branie udziału w profesjonalnych szkoleniach Nasze wymagania Motywacja i zaangażowanie do nauki nowego zawodu Zdolność organizacji pracy oraz zarządzania czasem Umiejętność szybkiej reakcji oraz znajdywania rozwiązań w różnych sytuacjach Komunikatywność Wysoka kultura osobista, nienaganna prezencja Łatwość nawiązywania kontaktów Znajomość pakietu MS Office Zapraszamy.

Przedstawiciel Techniczno-Handlowy
Przedstawiciel Techniczno-Handlowy
Wrocław 30+ kilka dni temu

AAT SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA SP. Z O.O. to zespół otwartych, pogodnych i zmotywowanych ludzi. Jako LIDER w branży ELEKTRONICZNYCH SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ MIENIA, stale poszukujemy osób do współpracy, które z pasją realizują swoje zadania, są kompetentne i profesjonalnie podchodzą do obowiązków. Jeżeli jesteś osobą, która ceni sobie długoletnią współpracę w stabilnej firmie, prześlij nam swoją aplikację. Przedstawiciel Handlowy / Doradca Handlowy Miejsce pracy: Wrocław Idealny kandydata jakiego szukamy? Utarte schematy to nie u nas! Jesteśmy firmą tworzoną przez fajnych ludzi z pasją do pracy i takich szukamy. Nikogo nie wpisujemy w ramy nazwy stanowiska. Jeśli czujesz się w sprzedaży jak przysłowiowa „ryba w wodzie” - z pewnością odnajdziesz się w naszym środowisku. Jeśli to, co znajdziesz w zakresie obowiązków jest dla Ciebie stylem życia, a nie przykrą koniecznością prześlij swoje CV. Twój zakres obowiązków: • Będziesz pracować z dużymi / perspektywicznymi projektami • Twoje portfolio stanowić będą klienci inwestycyjni (instytucje, deweloperzy, biura projektowe itp.) • Zajmować się będziesz sprzedażą rozwiązań z zakresu elektronicznych systemów bezpieczeństwa – produkt trudny, ale wdzięczny • Prowadzisz prezentacje i negocjacje handlowe – Twój sukces sprzedaży, nasza radość • Pracujesz poza utartymi schematami – w terenie i z biura odpowiadając za relacje z klientami • Współpracujesz z innymi działami w zakresie wsparcie technicznego – liczy się Twój zmysł handlowy Nasze wymagania: • Umiejętność budowania i utrzymywania dobrych relacji z klientami • Proaktywność i poszukiwanie nowych sposobów dotarcia do klienta • Samodzielność i dobra organizacja pracy • Determinacja w realizacji wyznaczonych celów • Prawo jazdy kat. B Oferujemy: • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od początku zatrudnienia • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie będącej liderem na rynku • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań w ramach procedur firmy • Karta MultiSport • Dostęp do ebooków i audiobooków • Na start wdrożenie i poznanie tajników branży • Szkolenia produktowe i handlowe • Niezbędne narzędzia pracy • Prywatną opiekę medyczną • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach

Magazynier
Magazynier
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma handlowa zatrudni do swojego oddziału we Wrocławiu magazyniera w pełnym wymiarze czasu pracy. Wymagania: dyspozycyjność, dokładność, doświadczenie w pracy w magazynie. prawo jazdy kat.B Opis stanowiska: kompletacja towaru na podstawie wydrukowanych dokumentów WZ, załadunek, rozładunek samochodów, rozkładanie towaru na magazynie Oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pracę na pełen etat interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku stałe wynagrodzenie miesięczne premie możliwość nabycia doświadczenia opcję pakietu benefitów tj: Karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe Firma mieści się w okolicach ul. Miłoszyckiej (Psie Pole)

Filtr