Wszystkie ogłoszenia w kategorii Handel
W związku z dalszym dynamicznym rozwojem naszej firmy w branży oświetlenia LED, poszukujemy osoby do naszego zespołu, która będzie odpowiedzialna za obsługę i moderacje naszego sklepu internetowego, strony na portalach społecznościowych oraz na na portalu Allegro.Zakres obowiązków:Moderowanie i zarządzanie treściami w sklepie internetowym z oświetleniem LED,Moderowanie i zarządzanie treściami na portalach społecznościowych,Dodawanie i moderowanie bazy produktów (zdjęcia i opisy),Dbanie o jakość i aktualność treści na stronie www,Analiza danych i raportowanie dotyczące aktywności na stronieWymagania podstawowe:Doświadczenie w moderowaniu treści internetowych,Znajomość obsługi tworzenia i dodawania produktów na Allegro,Znajomość obsługi tworzenia i dodawania postów na portalach społecznościowych,Znajomość obsługi sklepu w systemie Shoper.Wymagania dodatkowe:Dobre zrozumienie zasad społecznościowych i polityki prywatności,Wysoka kultura osobista i umiejętność pracy zespołowej,Komunikatywność i umiejętność rozwiązywania problemów,Znajomość języka polskiego i angielskiego,Informacje dodatkowe:Wymiar zatrudnienia: pełny etat,W okresie próbnym wynoszącym 3 miesiące umowa zlecenie,Po okresie próbnym umowę o pracę,Praca od poniedziałku do piątku.Zachęcamy do aplikowania!
Technika Glazurnika zatrudni asystenta do prowadzenia strony internetowej. Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wprowadzanie aktualizacji na stronie internetowej, będzie aktualizowała cenniki, będzie współpracowała przy tworzeniu grafik, zdjęć i materiałów na social media. Idealny kandydat/kandydatka posiada wiedzę i doświadczenie w pracy z środowiskiem WordPress. Poszukujemy osoby z otwartym umysłem, pomysłami i pozytywną energią do poruszania się w świecie e-commerce.
Twój zakres obowiązkówBędziesz przetwarzać bazy produktów oraz materiały od polskich producentówBędziesz przygotowywać opisy ofert zgodnie ze sztuką e-commerceBędziesz przygotowywać pliki z gotową strukturą i opisem ofertyBędziesz optymalizować oferty pod kątem SEONasze wymaganiaZnajomości funkcji Excela, a zwłaszcza funkcje tekstowe, funkcje logiczne, wyszukiwania i odwołania oraz matematyczneZnajomości systemu Windows, a zwłaszcza zwinne poruszanie się, przeszukiwanie, wszelkie skróty klawiszoweZnajomości HTML-a na poziomie min. podstawowymZnajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie pozwalającym na poruszanie się po zagranicznych portalach sprzedażowychMile widziana znajomość ChatGPT w zakresie promptów typowych dla copywriteraMile widziany status studentaTo oferujemyNabycie wiedzy i doświadczenia, w jednej z najszybciej rozwijających się branży w świecie e-commerceNiepowtarzalną atmosferę w niepowtarzalnym zespoleRozwój personalny, wraz z którym będą rozwijać się Twoje możliwości i wynagrodzenieW pełni wyposażone biuro przy ulicy Kościuszki we WrocławiuWygodne ergonomiczne stanowisko pracyNiezbędny do pracy sprzęt i narzędzia4700 - 5100 zł brutto (dla osób z doświadczeniem w pracy przy marketplace’ach odpowiednio dobrane wynagrodzenie)Miesięczna premia zależna od Twoich wyników
Twój zakres obowiązków• Zarządzanie sprzedażą na platformach: Amazon, ebay, Otto i Kaufland,• Przetwarzanie bazy produktów oraz materiały od naszych klientów,• Tworzenie ofert na wyżej wymienione platformy,• Przygotowywanie plików z gotową strukturą oferty,• Optymalizacja oferty pod kątem SEO,• Aktualizowanie ofert zgodnie z nowymi wymaganiami platform,• Monitorowanie i publikowanie zmian na ofertach,• Kontakt z wsparciem technicznym platform sprzedażowych w celu rozwiązania problemów, wymagających interwencji po stronie platformy,• Raportowanie wykonanych prac,• Aktywne uczestnictwo w szkoleniach. Nasze wymagania• Znajomość zasad działania silnika wyszukiwania Amazon,• Łatwość w identyfikowaniu błędów na ofertach własnych i konkurencji,• Znajomość rozwiązań najpopularniejszych błędów na platformach sprzedażowych,• Analizowanie ofert konkurencji na marketplace i wyciąganie wniosków na podstawie przeprowadzonych analiz,• Przygotowanie raportów,• Znajomość narzędzi dostępnych dla zarejestrowanych marek na Amazon i innych platformach,• Dobra znajomość MS Excel,• Doświadczenie w pracy z wykorzystaniem AI. To oferujemy• Autorskie szkolenie „szlifujące” wiedzę w zakresie sprzedaży na Amazon,• Nabycie wiedzy i doświadczenia, których nie zyskasz nigdzie indziej, w jednej z najszybciej rozwijających się branży w świecie e-commerce. Na wielu platformach w wielu branżach sprzedażowych,• Niepowtarzalną atmosferę w niepowtarzalnym zespole,• Rozwój personalny, wraz z którym będą rozwijać się Twoje możliwości i wynagrodzenie,• W pełni wyposażone biuro przy ul. Kościuszki we Wrocławiu,• Wygodne ergonomiczne stanowisko pracy,• Niezbędny do pracy sprzęt i narzędzia,• Premię zależną od Twoich wyników,• Benefity (multisport, opieka medyczna, kursy i szkolenia).Benefity• dofinansowanie zajęć sportowych• prywatna opieka medyczna• dofinansowanie szkoleń i kursów• możliwość pracy zdalnej• elastyczny czas pracy• spotkania integracyjne• firmowa biblioteka• brak dress code’u• kawa / herbata• świętowanie urodzin Szukamy Ciebie, jeżeli:• Masz doświadczenie w obsłudze sprzedaży e-commerce,• Interesujesz się branżą e-commerce, albo chcesz się dać ponieść tej wspaniałej dziedzinie,• Chcesz nauczyć się rzeczy, o których w Polsce wie tylko garstka osób,• Masz ogromną potrzebę chłonięcia wiedzy,• Dobrze się czujesz w pracy zespołowej,• Charakteryzują Cię wysokie umiejętności analityczne połączone z samodzielnym wyciąganiem wniosków,• Nie boisz się nowych wyzwań,• Szukasz pracy, w której mnóstwo się dzieje,• Nie prowadzisz sam działalności sprzedażowej.Słowa kluczowe , które warto sprawdzić przed aplikacją:• eBay, Amazon, CDiscount, Rakuten, Otto, Allegro, FBA, PPC, Ads, Baselinker, EAN, SKU, ASIN, PAN-EU, Amazon Prime, eBay Plus, Jungle Scout, Helium10, Terapeak• Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.• Zastrzegamy , że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Poszukujemy energicznej, samodzielnej i doświadczonej osoby, która pomoże nam rozwijać sprzedaż na Amazon, Allegro, eBay, Cdiscount, Otto.de.Zakres obowiązków:– Tworzenie i optymalizacja ofert produktowych na platformach sprzedażowych (z wykorzystaniem słów kluczowych – SEO)- Optymalizacja nazw, parametrów technicznych, opisów i zdjęć produktów- Aktualizacja ofert: cen, czasów wysyłki, informacji technicznych na podstawie katalogów producentówWymagania:– Doświadczenie w e-commerce– Znajomość platform sprzedażowych– Umiejętność wystawiania produktów z plików XLS/CSV- Znajomość systemu Baselinker w zakresie bazy produktów i zarządzania ofertami– Biegła obsługa komputera i MS Excel– Samodzielność, dokładnośćPraca zdalna
Cześć, szukamy osoby na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży internetowej. Zakres obowiązków obejmuje dwie główne grupy zadań:1. Rozwój sprzedaży internetowej, w tym:obsługa kampanii mailingowych (min. 2 kampanie po 2-3 maile każda w miesiącu),obsługa kampanii META i/lub Google Ads (dobrze jakbyś znała/znał przynajmniej jedno z tych narzędzi w stopniu większym niż podstawowy),współpraca z agencją w zakresie social media (koordynacja działań promocyjnych, nie kreacja),administracja WooCommerce (bez aspektów technicznych),administracja aukcjami Allegro,tworzenie raportów sprzedażowych i budżetów (chcemy wiedzieć ile wydaliśmy, na co i jakie były tego efekty, żadne rocket science).2. Obsługa i nadzór nad procesami logistycznymi:współpraca z działem produkcji w zakresie przygotowywania i wysyłki zamówień,współpraca z zewnętrznymi firmami logistycznymi,nadzór nad zamówieniami dla klientów hurtowych.3. To stanowisko jest dla Ciebie jeśli:umiesz zwiększać sprzedaż w e-commerce, potrafisz analizować i prezentować dane,poruszasz się sprawnie w Excelu,znasz 2-3 narzędzia w przyzwoitym stopniu (jesteśmy otwarci na różne profile zawodowe, ale musisz sprawnie korzystać z narzędzi, z którejś z wymienionych grup: platformy reklamowe PPC, SEO/SEM, narzędzia do e-mail marketingu.4. Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pracę w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Wrocławia,wysoką zniżkę na posiłki pracownicze,możliwości rozwoju w oparciu o szkolenia zewnętrzne.Jeśli spełniasz powyższe warunki i jesteś zainteresowany pracą napisz do nas.
Do naszej agencji eCommerce, specjalizującej się w sprzedaży i marketingu na Amazon, poszukujemy osoby do wsparcia w zakresie: • wypełniania plików produktowych Excel (według standardów Amazon), • przygotowywania opisów produktów przy użyciu narzędzi AI (np. ChatGPT), • codziennej pracy z dużą ilością danych tekstowych i produktowych. Kogo szukamy: • osoby skrupulatnej, dokładnej i samodzielnej, • z dobrą znajomością Excela (warunek konieczny), • z doświadczeniem w pracy z dużą ilością danych tekstowych lub w Excelu, • z podstawową znajomością języka niemieckiego lub angielskiego (pliki produktowe są w tych językach), • mile widziana znajomość środowiska Amazon lub branży eCommerce. Przebieg rekrutacji: Dla wybranych kandydatów przeprowadzimy krótkie zadanie rekrutacyjne, które pozwoli sprawdzić umiejętności praktyczne. Oferujemy: • elastyczne godziny pracy – praca w pełni zdalna, • współpracę w ramach umowy zlecenia lub B2B, • szkolenie wprowadzające i wsparcie zespołu, • dostęp do narzędzi AI oraz szansę na rozwój w obszarze eCommerce i content marketingu, • realną możliwość dłuższej współpracy. Wynagrodzenie: Ustalane indywidualnie – w zależności od doświadczenia i dyspozycyjności. Zgłoszenia: Wyślij swoje CV oraz krótki opis doświadczenia (mile widziane przykłady prac lub opis wykonanych projektów) przez formularz OLX lub na adres e-mail ze strony www.amzsellup.pl
W związku z szybkim rozwojem firmy poszukuje kolejnej osoby (w firmie pracują tylko kobiety) która mam nadzieje przyczyni się do dalszego rozwoju i zwiąże z firmą na długi czas. Osoba ta będzie odpowiedzialna za obsługę zamówień internetowychNie wymagamy doświadczenia (jak jest, to będzie mile widziane) wszystkiego Cię nauczymy.W przypadku braku doświadczenia proszę w wiadomości w której CV załączacie napisać kilka zdań o sobie,Poszukuję osoby dobrze zorganizowanej, która jest sumienna i o niczym nie zapomina ;)Doskonale zarządza czasem i terminowością,Zależy mi na osobach stabilnych i szukających zatrudnienia na dłużej.Zakres obowiązków:Realizacja zamówień złożonych w sklepie internetowym: przyjęcia, kompletacja, pakowanie, wysyłkaprzyjmowanie dostawdbanie o magazynWymagania:uśmiech i pozytywna energiaUmiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i logicznego myśleniaUmiejętność gospodarowania czasem pracyChęć doskonalenia wiedzyjęzyk polski - poziom ojczystyCo Oferujemy:Umowa o pracęZlecenie dla statusu studentaJasny system rozliczeniowy - stawka godzinowa pomnożona o ustalenia na rozmowie, możliwość rozliczeń tygodniowych, Pracę w atmosferze domowejPraca od WT - PT od 8-16Poniedziałki 8-171-2 Soboty w miesiącu 9-14Proszę o dołączenie wymaganej klauzuli.Zastrzegam sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami
ATERIMA WORK - Jesteśmy agencją zatrudnienia z siedzibą w Krakowie, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 27025. Działamy w Polsce i za granicą, zawsze etycznie i zgodnie z zasadami. Zamiast szukać dróg na skróty, stawiamy na odpowiedzialność. Zgłoś się do nas - mamy dla Ciebie pracę. ATERIMA Europe Sp. z .o.o. Sp. k. Obsługa zamówień internetowych - Kąty Wrocławskie Co będziesz robić? • Kompletować zamówienia zgodnie ze skanerem • Przygotowywać produkty do wysyłki zgodnie z wytycznymi • Etykietować i przygotowywać paczki do wysyłki • Sukcesywne uzupełniać stany i dbać o porządek na miejscu pracy Czego oczekujemy? • Dyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku w systemie 2-zmianowym • Bezproblemowego dojazdu do miejsca zlecenia: Kąty Wrocławskie ul. Popiełuszki Co oferujemy? • Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie • Wynagrodzenie na poziomie 30,50 zł brutto/h • Zlecenie od poniedziałku do soboty (dzień wolny w tygodniu za sobotę) w systemie 2-zmianowym (6-14; 14-22)
OpisPoszukiwany: Specjalista ds. obsługi klientaPraca stacjonarna w Sklepie Internetowym z artykułami militarnymi/ outdoor/ survival/ bushcraft we Wrocławiu przy ul. Krakowskiej 141-155 Centrum Biznesowe Rakieta poszukuje osoby na stanowisko : Specjalista ds. obsługi klientaTwój zakres obowiązków Kompleksowa obsługa zamówień od Klientów (B2C/B2B) – od przyjęcia po wysyłkę w systemie Subiekt GT Obsługa Klienta telefonicznie i mailowo – udzielanie informacji o produktach, statusach zamówień Przyjmowanie i weryfikacja zwrotów Dbanie o wysoki poziom obsługi Klienta i budowanie pozytywnych relacji, Monitorowanie realizacji zamówień i współpraca z firmami kurierskimi, Współpraca z działami: handlowym, magazynem oraz planowaniem produkcji w zakresie stanów magazynowych i realizacji zamówień, Wsparcie działu finansowo-księgowego przy realizacji bieżących zadań, Rozliczenie wyciągów bankowych oraz wpłat od klientów oraz potwierdzanie sald z kontrahentami, Realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego.Nasze wymagania Biegłej znajomości programu SUBIEKT GT Wykształcenie min. średnie kierunkowe (preferowane: rachunkowość, finanse) Podstawowa wiedza w zakresie zagadnień księgowych i rachunkowych, Dokładność, rzetelność i sumienność Nastawienie na stałe podnoszenie kwalifikacji i chęć poszerzania wiedzy, Umiejętność analitycznego myślenia, Mile widziane doświadczenie zawodowe związane z księgowością. i/lub obsługa klientaTo oferujemyUmowa o pracę już w trakcie trwania okresu próbnego lub współpraca na zasadach B2B Atrakcyjne wynagrodzenie Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Praca w pozytywnym i mobilizującym zespole Praca stała z możliwością dalszego rozwoju zawodowego Zniżki pracownicze Przyjazną atmosferę pracyInformacje PrawneUprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Do przesyłanych zgłoszeń prosimy o załączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
HND Electric szuka osób do pracy w sklepie internetowym!HNDelectric.pl to sklep specjalistyczny z hulajnogami elektrycznymi. Prężnie działamy od 2018r.Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem i serwisem centralnym marki HILEY - hulajnóg elektrycznych klasy premium. Posiadamy także w portfolio marki własne które sukcesywnie rozwijamy.Co oferujemy?Pracę w renomowanej firmie, będącej jednym z liderów na rynkuWynagrodzenie dostosowane do umiejętnościPracę w zgranym i pozytywnym zespoleKompletnie wyposażone miejsce pracyMożliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmyObowiązki:Kompletowanie towarów zgodnie z zamówieniamiPakowanie i przygotowywanie paczek do wysyłkiSortowanie towarów według miejsca składowaniaObsługa zamówień w systemie zarządzania zamówień internetowychKomunikacja z klientami na platformach marketplace (Allegro, Empik, Erli itp.)Dbanie o ekspozycję produktówRozpatrywanie reklamacji i zwrotówNasze wymaganiaDoświadczenie w pracy w sklepie internetowym na podobnym stanowisku (mile widziane)Komunikatywność i umiejętność pracy w zespoleDokładność, zaangażowanieDobra organizacja pracy, samodzielnośćDobra obsługa komputeraW celu aplikacji na stanowisko prosimy o wysłanie CV. Odezwiemy się do wybranych kandydatów.
OpisW związku z dynamicznym rozwojem VMAPLUS.PL - Sklep Internetowy poszukujemySpecjalista (stka)ds. obsługi klienta w e-commerce w sklepie internetowym z językiem Rosyjskim Miejsce pracy: Wrocław, ul. SzczecińskaJeśli pragniesz pracy w przyjaznej atmosferze, możliwością rozwoju zawodowego zapraszamy:Zakres obowiązkówKontakt z klientem ( odpowiedzi na zapytania z różnych zagadnień)obsługa nowych i dotychczasowych Klientówrozwiązywanie problemówWspółpracy z działami handlowym, logistyka i magazynowym.Dostępność w weekend 2-4 godziny - odpowiedź na pilne zapytania klientów.Oczekujemy?Doskonałej organizacji pracy, dokładności, umiejętności analitycznych, cierpliwości i zaangażowania.Znajomości pakietu Office (Word, Excel).Wysokiej kultury osobistej i rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych.Zdolności do pracy zespołowej.umiejętności radzenia sobie z wyzwaniami.Znajomość języka rosyjskiego w stopniu biegłym.Pozytywnego nastawienia, energii, uśmiechu, pro-aktywności w działaniu. Oferujemy:Umowę o pracę.Konkurencyjne wynagrodzenie z perspektywą wzrostu w zależności od stażu,Comiesięczne premie,Szybkie wdrożenie, pozwalające na głębsze zrozumienie naszych procesów i oczekiwań,Możliwość realizacji własnych pomysłów,Przyjazną atmosferę, brak monotonii.Umiejętności miękkie:dokładności i rzetelności,dobrej organizacji pracy,szybkości w działaniu,umiejętność pracy w zespole,pozytywnego nastawienia,Mile widziane – doświadczenie w e-commerceOferujemy:- Pracę na cały etat - stabilne zatrudnienie- Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce- Umowę o pracę, umowa zlecenie lub kontrakt B2B- wyzwania i moźliwość wpływu na rozwój firmy - Przyjazną atmosferę pracy, ambitny i zaangażowany zespółwww.vmaplus.plAdministratorem Twoich danych osobowych jest VMA PLUS sp. z o.o z siedzibą we Wrocławiu przy ul. przy ul. Szczecińskiej 17E 54-517 Wrocław. Twoje dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji wskazanej w ofercie pracy. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych.Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposóbwysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do VMA PLUS sp. z o.o. z siedzibą weWrocławiu przy ul. Szczecińskiej 17E Wrocław, zgadzasz się na przetwarzanieTwoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzeniarekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Zastrzegamy sobie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.
FOX.SKLEP i ENDURO.SKLEP poszukują nowej osoby do zespołu! Szukamy energicznej i ogarniętej osoby do pomocy przy prowadzeniu naszych sklepów – internetowego i stacjonarnego. Jeśli kochasz motocross, enduro lub rowery – czytaj dalej! Zakres obowiązków: - pakowanie paczek i przygotowanie ich do wysyłki, - obsługa zamówień internetowych, - dodawanie i aktualizacja produktów w sklepie online, - kontakt z klientami w sklepie stacjonarnym (Wrocław, ul. Baskijska 2). Wymagania: - status studenta/ucznia, - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, - mile widziane doświadczenie w e-commerce / wordpress, - zajawka na motocross/enduro lub rowery – to dla nas ogromny plus! Oferujemy: - elastyczne godziny pracy, - wynagrodzenie 31 zł/h na start, - 50% zniżki na produkty w naszym sklepie, luźną atmosferę, zespół pełen pasji i możliwość rozwijania się w branży, którą kochasz. Zainteresowany/a? Wyślij nam swoje zgłoszenie i napisz kilka słów o sobie! Miejsce pracy: Wrocław – ul. Baskijska 2
Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Stale współpracujemy ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Dodatkowo dla naszych kluczowych klientów zapewniamy produkty należące do różnych kategorii m.in. AGD, Uroda i higiena, Elektronarzędzia, Oświetlenie, Elektronika użytkowa. Działamy w 15 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy ponad 150 osób. Obecnie do naszego Zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży E- commerceMiejsce pracy: WrocławZakres zadań:obsługa głównych marketplace (Amazon, allegro, inne)wystawianie produktów na platformie sprzedażowejoptymalizacja produktów pod kątem wyszukiwaniaoptymalizacja kampanii reklamowych ADS na poszczególnych marketplace.opieka nad sprawną realizacją zamówieńmonitorowanie realizacji celów sprzedażowych i raportowanie wynikówwspółpraca z działem księgowości w celu rozliczania dokumentówwspółpraca z agencją reklamowąNasze wymagania:doświadczenie we współpracy z Allegro lub Amazonwiedza z zakresu procesów e-commerceumiejętność analizy i wyciągania wniosków z realizowanych działańkomunikatywność i umiejętność budowanie relacji ze współpracownikamidobra organizacja pracy, terminowośćsamodzielność, odpowiedzialność i orientacja na cel To oferujemy:możliwość uczestnictwa w projektach dotyczących rozwoju kanału e-commerce u czołowego polskiego producenta i dystrybutora urządzeń mobilnychrozwój kompetencji, szkolenia branżowesamodzielność w ramach wykonywanych obowiązkówotwartość na Twoje pomysły i możliwość kreowania własnych rozwiązańprzyjazne środowisko i atmosferę pracypracę w zgranym zespole oraz pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązkilokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)Benefity:Opieka medycznaKarta SportowaUbezpieczenie na życieZniżki na firmowe produkty i usługiSpotkania integracyjneBrak dress code’uParking dla pracownikówProgram rekomendacji pracownikówSzkolenia branżowe
Cześć, jeśli szukasz pracy w młodym ciekawym zespole, w którym będziesz mieć dużo ciekawych wyzwań, i chcesz pracować w branży związanej z modą, to dobrze trafiłeś!! Poszukujemy pracownika do Obsługi klienta w języku niemieckim w naszym zespole BIUROWO – MAGAZYNOWYM w naszym SKLEPIE INTERNETOWYM.Preferujemy kobiety, ze względu na łatwość poruszania się w świecie mody dla Pańsiedziba firmy jest przy ul. Kupieckiej 10 na Oporowie :)Tu sprawdzisz czym się zajmujemy: www.lanifityfashion.deProsimy o wysyłanie CV wraz ze zdjęciemZadania:• Obsługa klienta w języku niemieckim• Wykonywanie tłumaczeń z języka polskiego na język niemiecki • Obsługa social mediów / fanpage: Instagram / Facebook• Obsługa reklamacji / zwrotów• Pakowanie Zamówień (praca z kolektorem oraz na skanerach - picking)• Wydawanie paczek kurierom• Dbanie o porządek na stanowisku pracy• Doświadczenie w pracy w branży modowej będzie dodatkowym atutemWymagania:• Dobra znajomość języka niemieckiego• Skrupulatność i dokładność• Motywacja do pracy• Mile widziane doświadczenie w obszarze sklepów internetowych• Mile widziany status studenta zaocznego• Dobre zdolności manualne• Znajomość branży odzieżowej będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:• Umowę zlecenie na początek, po okresie próbnym możliwość Umowy o pracę• Pracę w nowoczesnym zakładzie• PN - PT 8 - 16• Możliwość rozwoju• Pracę w doświadczonym zespole Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.www.lanifityfashion.pl
Poszukujemy osób do pracy w sklepie internetowym, który zajmuje się sprzedażą sprzętu AGD, RTV, gier, narzędzi oraz sprzętu komputerowego.Praca od pon- pt na Krzykach w godz. 9:00-18:00 ( do uzgodnienia) Praca w komfortowych i klimatyzowanych pomieszczeniach:)Możliwość zatrudnienia na podstawie umowy o prace lub umowy zlecenie (w zależności od preferencji)Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:* Pracownik obsługi klienta / Pracownik do pakowania zamówieńDo twoich zadań należeć będzie:- obsługa klienta,- realizacja zamówień,- kompletowanie i pakowanie przesyłek,- utrzymywanie porządku w miejscu pracy,- obsługa zwrotów, reklamacjiOd kandydatów oczekujemy:- chęci do pracy i uśmiechu na twarzy,- umiejętności samoorganizacji,- rozwiązywania problemów,- zaangażowaniaOferujemy:- wynagrodzenie od 5000-6500zł brutto NA START- umowa zlecenie lub umowa o prace (w zależności od preferencji)- podstawowe szkolenia - pomoc innych współpracowników- otwartość na rozwój- możliwość zmiany stanowiska oraz nabywania dodatkowych umiejętności* Tester - osoba weryfikująca poprawność funkcjonowania sprzętuPoszukujemy zarówno osób z doświadczeniem zawodowym jak i pasjonatów elektroniki, studentów kierunków elektronicznych.Do twoich zadań należeć będzie:weryfikacja i diagnostyka sprzętu,postawienie diagnozy,naprawa i czyszczenie urządzeń, sprzętukatalogowanie opis wg ustalonych kryteriówOd kandydatów oczekujemy:zainteresowania ww. tematykąchęci do pracy i pozytywnego nastawienia,kursy ( mile widziane) pasji do elektroniki cierpliwości umiejętnościsamodzielnego rozwiązywania problemówNaszym pracownikom oferujemy:-wynagrodzenie 5000-6500zł brutto NA START- możliwość szkoleń, wzajemne wsparcie,-dalszego rozwoju wsparcie kolegów wsparcie techniczne (zapewniamy wszystkie niezbędne urządzenia serwisowe i diagnostyczne)-wspólne rozwiązywanie napotkanych trudności,Osoby zainteresowane proszę o wysyłanie CV ze zdjęciem.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
Specjalista ds. sprzedaży e-commerceMiejsce pracy: Wrocław (praca stacjonarna)Rodzaj umowy: umowa o pracę / B2BTryb pracy: stacjonarnyTwój zakres obowiązkówObsługa sprzedaży internetowej na platformach Allegro, Amazon, eMag, EmpikZarządzanie ofertami produktowymiKorzystanie z narzędzi takich jak Baselinker, Sellasist i Subiekt GTMonitorowanie zamówień oraz dbanie o wysoką jakość obsługi klientaWsparcie magazynu w realizacji zamówieńNasze wymaganiaMinimum 1 rok doświadczenia w e-commerceZnajomość głównych platform sprzedażowych (Allegro, Amazon, eMag, Empik)Biegła obsługa Baselinker, Sellasist oraz Subiekt GTDobra organizacja pracy i samodzielnośćUmiejętność pracy zespołowejMile widzianeDoświadczenie w sprzedaży wielokanałowejZnajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymTo oferujemyStabilne zatrudnienie w firmie z wieloletnim doświadczeniem na rynkuPracę w młodym i zgranym zespoleDarmową kawę, herbatę i dostęp do siłowniMożliwość rozwoju w branży e-commerce
Dołącz do zespołu GoPackshot.com - WROCŁAWNasz zespół poszukuje wsparcia. Jest to praca dodatkowa w formie freelancu – możliwość współpracy na UZ lub B2B.Masz oko do detali, pozytywne nastawienie i chcesz rozwijać się w fotografii produktowej? Dołącz do nas i wspólnie twórzmy wizualne treści dla marek z całej Europy!Mile widziane:Doświadczenie w przeprowadzaniu sesji produktowych – od stylizacji, przez ustawienie oświetlenia, aż po finalny retusz.Praktyczna znajomość pracy w profesjonalnym studiu fotograficznym na sprzęcie marki Canon i lampach studyjnych.Umiejętność postprodukcji zdjęć w programach Capture One, Adobe Lightroom i Adobe Photoshop – praca z tabletami graficznymi, warstwami, maskami i narzędziami retuszerskimi.Realizacja projektów e-commerce zgodnie z harmonogramem i wymaganiami klienta.Jeśli masz talent plastyczny lub twórcze hobby, to dla nas dodatkowy atut.Kogo szukamy?Osoby pełnej zaangażowania, która chce zdobywać doświadczenie w fotografii produktowej.Kogoś, kto potrafi myśleć wizualnie i zwraca uwagę na detale.Osoby z podstawową wiedzą o fotografii i gotowością do nauki – mile widziane pierwsze doświadczenia fotograficzne (nawet amatorskie!).Kogoś, kto jest terminowy, zorganizowany i chętny do działania.Co oferujemy?Realne doświadczenie w fotografii produktowej.Możliwość rozwoju umiejętności w profesjonalnym środowisku.Elastyczną formę współpracy – umowa zlecenie (UZ) lub B2B.Pracę przy ciekawych projektach dla marek z całej Europy.Jeśli widzisz siebie w naszym zespole i chcesz rozwijać swoje umiejętności, wyślij nam swoje CV oraz portfolio. Czekamy na Ciebie!Aplikuj już teraz i zacznij tworzyć wizualne historie z nami!
Gares – much more than you can see!Napędza nas energia do działania! Ma to związek z naszym głównym asortymentem- bateriami i akumulatorami do urządzeń i pojazdów. Aktualnie prąd w naszym elektrycznym zespole wykracza poza naszą pojemność - taki minus dynamicznego rozwoju naszej firmy. Dlatego potrzebujemy kolejnej osoby do rozbudowy naszej baterii - może zostaniesz nią właśnie Ty?Jeżeli jesteś kreatywny/a i nie brakuje Ci chęci do pracy a przy tym chciałbyś/chciałabyś się rozwijać prześlij nam swoje CV !Poszukujemy osoby do pracy w systemie stacjonarnym jednozmianowym od pn-pt w godzinach 8.00 do 16.00 lub wg ustalonego grafiku pracy. Miejsce: Wrocław, Psie Pole, ul ZakrzowskaCzym będziesz się zajmować?Tworzeniem i koordynacją kampanii marketingowych: planowaniem, realizacją oraz monitorowaniem efektywności działań promocyjnych w kanałach onlinewdrażaniem i zarządzaniem produktami na platformach marketplace oraz w sklepie internetowymdbaniem o spójność oferty produktowej we wszystkich kanałach sprzedaży (sklep internetowy, Allegro, Ebay, Amazon, Emag i inne)aktualizacją oferty i jej administracyjną obsługątworzeniem, weryfikacją poprawności tytułów, opisów produktów i aktualizowaniem pod kątem wyszukiwarekanalizowaniem konkurencji i monitorowaniem sprzedaży w Interneciewdrażaniem nowych produktów Aplikuj jeśli:masz przynajmniej 3 letnie doświadczenie w pracy w sklepie internetowym i znasz Baselinkera (wymóg konieczny)znasz Excela, platformy Marketplace nie są Ci obce (Allegro, Amazon, Ebay)potrafisz analizować dane i wyciągać wnioskicechuje Cię dokładność i sumienność w realizacji powierzonych zadańprzywiązujesz dużą wagę do szczegółów, cechuje Cię dokładność i spostrzegawczośćnie boisz się porozmawiać z klientemobsługujesz AI Dołączając do naszego zespołu zyskasz: swobodę działania i realizację najbardziej kreatywnych pomysłówrealny wpływ na rozwój marki i firmyudział w międzynarodowych projektach a takżeumowę o pracę po okresie próbnympracę w stabilnej, rozwijającej się firmiepremię zależną od wynikówWynagrodzenie w zależności od umowy/B2B
Specjalista ds. e-commerce / Manager sklepu internetowego (zdalnie)Lokalizacja: Praca zdalnaForma zatrudnienia: Umowa o pracę lub B2BGrafik: Pon–Pt, 08:00–17:00Wynagrodzenie: 4000 zł netto + procent od wynikówO nas: Gex Store to sklep internetowy z akcesoriami do telefonów i drobną elektroniką. Działamy na Allegro i własnej stronie, rozwijamy sieć sprzedaży w Polsce i szukamy osoby, która pomoże w codziennym prowadzeniu operacyjnej części biznesu.Zakres obowiązków:Obsługa zamówień i kontakt z klientemPraca z Allegro, sklepem internetowym i BaseLinkeremBudowa i optymalizacja procesów operacyjnychKontrola stanów magazynowych i dostawAnaliza rynku i sprzedażyKontakt z dostawcami i działem marketinguTworzenie i aktualizacja treści (jeśli potrzebne)Wymagania:Doświadczenie w e-commerce w PolsceZnajomość BaseLinkera, Allegro, EmpikUmiejętność obsługi klientaJęzyk polski – min. poziom B2Język ukraiński lub rosyjski – ojczystySamodzielność, rzetelność, inicjatywaOferujemy:Pracę zdalnąDługoterminową współpracęMożliwość rozwoju i awansuWpływ na rozwój projektu3-miesięczny okres próbny (do skrócenia przy dobrych wynikach)Wyślij swoje CV
Szukamy osoby do obsługi sklepu internetowego w Costa Miejsce Inspiracji.Czym jest COSTA?COSTA Miejsce inspiracji to największy sklep w województwie i jeden z większych w Polsce z dekoracjami i wszystkimi innymi produktami potrzebnymi, żeby zorganizować wymarzoną imprezę. Od domówki, urodzin, baby shower po ślub czy wieczór panieński.Czym będziesz się zajmować?Tworzenie opisów produktówProste edycje miniaturek i zdjęć produktowychTworzenie opisów kategorii na sklepie internetowymTworzenie artykułów blogowychWystawianie i poprawianie aukcji na marketplace Allegro, Empik, ErliSzukamy właśnie Ciebie, jeśli:Chcesz rozwijać się w branży E-CommerceMasz doświadczenie w pracy z programami graficznymiObsługa komputera przychodzi Ci w łatwościąMile widziany status studentaCo oferujemy?Zatrudnienie na umowę zleceniePracę w godzinach 10:00 - 18:00 z elastycznym grafikiemZainteresowany/a?Czekamy na Twoje CV!
Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się sklepem internetowym specjalizującym się w sprzedaży zaawansowanego sprzętu optoelektronicznego, w tym urządzeń noktowizyjnych, termowizyjnych oraz fotopułapek. Szukamy energicznej osoby, która pomoże nam rozwijać sprzedaż online i zadba o najwyższy poziom obsługi klienta.Kogo szukamy?Osoby, która:ma doświadczenie w sprzedaży online lub obsłudze klienta,potrafi sprawnie komunikować się z klientem (mailowo, telefonicznie, przez social media),zna podstawy e-commerce i interesuje się nowoczesnymi trendami sprzedaży,zna język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (mile widziane),jest dobrze zorganizowana, samodzielna i nastawiona na wyniki.Zakres obowiązków:Obsługa zamówień i kontakt z klientami sklepu internetowego,Tworzenie opisów produktów i dbanie o ich atrakcyjną prezentację,Współpraca z działem marketingu przy kampaniach promocyjnych,Monitorowanie dostępności produktów i aktualizacja oferty sklepu,Proaktywne podejście do sprzedaży i proponowanie rozwiązań zwiększających konwersję. Oferujemy:Stabilne zatrudnienie na umowę o pracęRabaty na produkty marki SpyOptic,Realny wpływ na rozwój sklepu i wdrażanie własnych pomysłów,Przyjazną atmosferę w młodym, zgranym zespole.
OpisW związku z silnym rozwojem firmy Beauty Sofa 24 poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalisty ds. E-Commerce Dołącz do naszego zespołu i pomóż nam w tworzeniu wyjątkowego projektu w obszarze e-handlu.Zakres obowiązków :Publikowanie i pozycjonowanie ofert na portalach sprzedażowychDbanie o jakość dodawanych ofertAktualizacja danych na stronie i marketplaceWycena produktów, Tworzenie raportów i zestawieńOptymalizacja procesów związanych z publikacją ofertRealizacja pozostałych zadań obrębie działu sprzedaży onlineWymagania :Dobra znajomość programu ExcelZorientowanie na cel, dokładność, rzetelność w działaniuKomunikatywna znajomość angielskiegoMile widziane doświadczenie w branży e-commerce oraz znajomość platform sprzedażowych takich jak: XXXLutz, Otto, Vente-Unique, Kaufland Oferujemy :Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęAtrakcyjne wynagrodzenieMożliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacjiPracę w dynamicznie rozwijającej się firmiePrzyjazną atmosferę w młodym i kreatywnym zespole.MOŻLIWOŚĆ PRACY HYBRYDOWEJ ! Jak aplikować?Jeśli uważasz, że jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV : rekrutacja malpa marsfurniture.plW temacie wiadomości prosimy wpisać: "Aplikacja - Specjalista ds. E-Commerce”Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.Dołącz do nas i twórz z nami przyszłość e-commerce! PRACA STACJONARNA . Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883.
UWAGA : Praca w siedzibie firmy więc proszę nie przysyłać ofert B2B pracy zdalnejMEGABLACH - sprzedaż akcesoriów oraz pokryć dachowych – poszukuje dynamicznej i ambitnej osoby.Czym będziesz się zajmować?Sprzedaż e-commerceWprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego.Dbanie o wzrost sprzedaży internetowej i stacjonarnej.Realizacją planów sprzedażowych i zapewnieniem stałego wzrostu sprzedaży.Czego od Ciebie oczekujemy?Znajomość sprzedaży e-commerceUmiejętność wprowadzania produktów zgodnego ze standardami GOOGLE oraz ALLEGROZnajomość baselinker, Subiekt GT oraz platformy SHOPGOLD lub SHOPERDoświadczenie w sprzedaży na ALLEGRO, eBay i innych platformachZnajomość google Ads oraz ads facebookZnajomości technik sprzedażowych i wysokich standardów obsługi klienta,Uczciwości, zaangażowania i motywacji do osiągania wyników,Kreatywności i inicjatywy w działaniu,Pozytywnego nastawienia i umiejętności pracy w zespole,Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej.Co oferujemy?Pracę w dynamicznym, młodym zespole w rozwijającej się firmie,Atrakcyjny system wynagrodzeń: podstawa + prowizja uzależniona od wyników sprzedażowych,Umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia,Niezbędne narzędzia pracy i profesjonalne szkolenia,Realne możliwości rozwoju i awansu w strukturach firmy.UWAGA : Praca w siedzibie firmy więc proszę nie przysyłać ofert B2B pracy zdalnej
Biznes jest jak jazda na rowerze, nie utrzymasz równowagi stojąc w miejscu.Od 20 lat w Teletorium rozwijamy franczyzową sprzedaż detaliczną w zakresie akcesoriów GSM, usług mobilnych i serwisu. Nasze punkty możesz znaleźć na terenie całego kraju w centrach handlowych w formie punktów sprzedaży. Naszą misją jest dostarczanie klientom wygodnych rozwiązań opartych o nowe technologie – w zasięgu ręki. Nasza siedziba mieści się we Wrocławiu i stąd zarządzamy całą siecią punktów.Rozwój to nasze drugie imię, dlatego aktualnie poszukujemy Specjalisty ds. Allegro i sprzedaży internetowej, który zajmie się pełnym procesem obsługi platformy Allegro oraz analizy danych sprzedaży internetowej. Zatem, jeśli:• Masz doświadczenie w obsłudze platformy Allegro, wiesz jak optymalizować oferty by docierały do jak największego grona• Znasz się na sprzedaży internetowej• Masz oko do liczb, wiesz jak je analizować i jakimi narzędziami je mierzyć (Allegro Analytics, Power BI, etc.)• Świetnie mówisz i piszesz po polsku – to nasz język codziennej komunikacjiCzytaj dalej! Twoją rolą w Teletorium będzie..• Pełna obsługa platformy Allegro w zakresie wystawiania ofert, prowadzenie kampanii• Współpraca z Obsługą Allegro, Product Managerami• Optymalizacja ofert pod kątem wybranych narzędzi• Monitorowanie i analiza sprzedaży internetowej - wskaźników sprzedaży, kluczowych metryk kampanii marketingowych• Analiza konkurencji oraz trendów rynkowych Czujesz że to może być to? Zobacz, co oferujemy Ci w zamian:• Kompleksowy program wdrożeniowy, w skład którego wchodzą szkolenia systemowe, produktowe oraz wsparcie Buddiego• Dogodna lokalizacja biura: darmowe miejsca parkingowe pod biurem dla Pracowników i Gości, przystanek Park Wschodni• W zależności od Twoich potrzeb: umowę o pracę lub kontrakt B2B• Atrakcyjny pakiet benefitów: te standardowe, czyli MultiSport i LuxMed (z dofinansowaniem), MultiLife, grupowe ubezpieczenie na życie, program płatnych poleceń, jak również te mniej, jak możliwość zakupów produktów w preferencyjnych cenach czy okazjonalne wyprzedaże wyłącznie dla pracowników Nasza kultura pracy:• Stawiamy na relacje - pracujemy głównie stacjonarnie,• Mamy nieformalną atmosferę pracy: brak dress code'u, mówimy sobie na „Ty”,• Nasi pracownicy najczęściej wymieniają atmosferę pracy jako największy plus Teletorium - pomagamy sobie bez względu na zajmowane stanowiskoAplikuj teraz i zostań częścią naszego zespołu!
Zatrudnię pracownika do pakowania paczek (kawa, herbata, ciastka… )stawka godzinowa 23 zł. elastyczny grafik pracy (miłe widziane doświadczenia pracy na Allegro)Zainteresowanych proszę o kontakt
Praca szuka człowieka! Szukamy kobiet i mężczyzn do pracy magazynowej sklepu online. Szukamy osób, którym zależy na stałej stabilnej pracy. Nie szukamy osób, które szukają pracy dorywczej.Planowane zatrudnienie: od połowy majaMBELLA.PL – prężnie rozwijający się sklep internetowy dla kobiet. Odzież skierowana jest do Kobiet, które chcą się rozwijać, a jednocześnie cieszyć się modnym wyglądem – bez granic. Marka dla kobiet z klasą, które cenią sobie prostą i niebanalną formę. Współpracujemy z wieloma zagranicznymi i polskimi producentami.Obecnie w związku ze zwiększeniem przestrzeni oraz rozwojem firmy, zatrudnimy osoby do magazynu we Wrocławiu. Stawiamy na profesjonalizm, troskę o klienta.Obecnie szukamy:Pracownik magazynowo-biurowy w sklepie internetowym (e-commerce)Praca: stacjonarna / Ul. Michalczyka we Wrocławiu.Twój zakres obowiązków:• Przygotowywanie/kompletowanie i wysyłka Zamówień:(a) kompletowanie zamówień zgodnie z listą zakupową;(b) drukowanie etykiet wysyłkowych oraz dokumentów sprzedażowych;(c) zabezpieczenie i spakowanie towarów zgodnie ze standardami firmy;(c) współpraca z firmami kurierskimi w zakresie wysyłki i odbioru przesyłek;• Obsługa Zwrotów i Reklamacji:(a) przyjmowanie zwrotów i weryfikacja ich zgodności ze stanem faktyczny;(b) Rozpatrywanie reklamacji zgodnie z procedurami firmy;• Magazynowanie Towarów:(a) przyjmowanie dostaw i wprowadzanie ich do systemu magazynowego;(b) monitorowanie stanów magazynowych;(c) dbanie o porządek w magazynie(d) prowadzenie inwentaryzacji wewnętrznych – wyrywkowe kontrole stanów magazynowychNasze wymagania• Gotowość do podjęcia pracy i chęć nauki• Umiejętność pracy w zespole oraz uczciwość• Dbałość o szczegóły i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków• Chęć rozwoju zawodowego i poznawania branży e-commerce• biegła znajomość obsługi komputera i łatwa przyswajalność nowych programówMile widziane:• doświadczenie w sprzedaży internetowej w branży odzieżowejJeśli jesteś samodzielny/a, pracujesz niezależnie, w zorganizowany i szybki sposób, zależy Ci na stałej stabilnej pracy – praca w Mbella.pl jest dla Ciebie.To oferujemy:• Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, która stawia na rozwój swoich pracowników• Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę (po okresie próbnym)• Możliwość rozwoju zawodowego i nauki w obszarze e-commerce• Pracę w godzinach 8:00-16:00/10:00-18:00 poniedziałek-piątek, zamiennie wtorek-sobota (w soboty 6:00-14:00/8:00-16:00)/ możliwość dodatkowych nadgodzin również w weekendy• 5000-8000 brutto / podstawa + premiaSwoje CV + krótki opis dlaczego chciał/chciałabyś pracować prześlij do nas w wiadomości na OLX lub nasz firmowy email.
Zacznij swoją przygodę w dziale reklamacji! Bezpłatne praktyki (około 30 dni)Szukasz możliwości zdobycia cennego doświadczenia w obszarze obsługi klienta i reklamacji? Chcesz zobaczyć, jak wygląda praca w dynamicznym zespole i poznać tajniki customer experience? Jeśli tak, nasze bezpłatne praktyki są idealne dla Ciebie!Co będziesz robić podczas praktyk?Poznasz od kuchni proces reklamacji: Będziesz wspierać nasz zespół w przyjmowaniu zgłoszeń i zarządzaniu nimi.Nauczysz się, jak odpowiadać na zapytania klientów: Zobaczysz, jak wygląda profesjonalna obsługa mailowa.Dowiesz się, jak rozpatrujemy reklamacje: Będziesz miał/a okazję obserwować, jak działamy zgodnie z naszymi standardami.Zrozumiesz, jak ważna jest dbałość o zadowolenie klientów (customer experience).Czego od Ciebie oczekujemy?Chęci do nauki i zaangażowania: Jesteśmy otwarci na osoby, które chcą zdobyć nowe umiejętności.Dobrych umiejętności komunikacyjnych: Ważne, byś potrafił/a jasno się wyrażać.Pozytywnego nastawienia i chęci pomocy: Cenimy sobie osoby, które są otwarte i uprzejme.Bardzo dobrej znajomości języka polskiego i lekkiego pióra: Będziesz tworzyć jasne i uprzejme odpowiedzi pisemne do naszych klientów.Podstawowej umiejętności obsługi komputera: Będziesz korzystać z programów takich jak MS Excel, Google Sheets czy Google Drive.Dobrej organizacji i dokładności: Pomogą Ci w sprawnym wykonywaniu zadań.Gotowości do odbycia praktyk w trybie zmianowym (8-16, 9-17) przez około 30 dni.Co Ci oferujemy podczas praktyk?Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w dziale reklamacji.Wsparcie doświadczonego zespołu, który chętnie podzieli się swoją wiedzą.Możliwość częściowej pracy zdalnej (home office) - do ustalenia.Darmowy parking dla praktykantów.Poznanie naszej przyjaznej kultury organizacyjnej.Ważne informacje:Praktyki są bezpłatne.Trwają około 30 dni.Ukończenie praktyk nie gwarantuje zatrudnienia, ale może być cennym wpisem w Twoim CV i dać Ci wgląd w naszą firmę.Jesteś zainteresowany/a? Aplikuj już dziś!
Z powodu nagłego wypadku jednego z naszych pracowników szukamy osoby do pomocy przy obsłudze sklepu internetowego. Pracy jest sporo, więc zależy nam na szybkim wsparciu.Zakres obowiązków:Dodawanie i aktualizowanie produktów w sklepie internetowymObsługa platform marketplace: Allegro, OLX, inne (mile widziana znajomość)Podstawowe działania administracyjne związane z e-commerceWymagania:Znajomość obsługi komputera i internetuDoświadczenie z platformami typu OLX, Allegro itp. – bardzo mile widzianeSumienność, dokładność i odpowiedzialnośćDyspozycyjność kilka razy w tygodniuMile widziane:Status studentaZainteresowanie branżą e-commerceOferujemy:Pracę dorywczą (część etatu/godziny do ustalenia)Elastyczny grafikMożliwość zdobycia doświadczenia w e-commercePrzyjazną atmosferę w małym zespole
VMA Plus od 2019 rozwija sprzedaż na zagranicznych marketpleca'ch. W związku z rozwojem poszukujemy lidera rozwoju sprzedaży naszych sklepów na E-mag i Skroutz.Cel:wzrost sprzedaży na wyżej wymienionych marektplacea'ch oraz koordynacja wejścia na nowe platformy.Zadania:Sporządzenie planów rozwoju i prowadzenie projektów z tym związanychCodzienne zarządzanie kontamiStworzenie, raportowanie i zarządzanie kluczowymi wskaźnikami (KPIs) prowadzącymi do wzrostu sprzedażyAnaliza potrzeb klientów na danym rynku i specyfiki każdej platformyAktywne zarządzanie asortymentem i cenamiWspółpraca z działami firmy: tworzenie kart produktu, obsługa klienta, logistyka/magazyn, integracje (firma dysponuje zasobami, które będą wspólpracowały z kandydatem przy realizacji wybranych zadań)Utrzymywanie relacji z przedstawicielami marketplace'owWymagania:min. 3-letnie doświadczenie w realizacji podobnych projektówpraca z min. 1 zagraniczna platforma z wyżej wymienionychdobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmiedoświadczenie w pracy z platformami analitycznymizainteresowanie wykorzystaniem AI w e-commercewysoki stopień samodzielności i pro-aktywnośćpraca we WrocławiuCo oferujemy:ciekawą i dynamiczną pracę w młodym i zaangażowanym zespoleatrakcyjne wynagrodzeniemożliwości awansu i stworzenia swojego zespołuuczestnictwo w nowych projektach dt. miedzynarodowego rozwojuUmowę o pracę, umowa zlecenie lub kontrakt B2BMożliwość pracy zdalnej - model hybrydowy - okresowo
Stażysta ds. katalogu Produktów e-Commerce / PIM Specialist Twój zakres zadań:weryfikacja poprawności danych produktowych, zgodnie z przyjętymi standardamitworzenie i weryfikacja bazy danych o produktach (Product Information Managment) - dane techniczne, logistyczne, multimedia, treści marketingowekompletowanie i pozyskiwania danych z różnych źródeł: w katalogach od dostawców, bazach danych, stronach internetowychPoszukiwanie w Internecie niezbędnych, brakujących danych do uzupełnienia w bazie PIMwprowadzanie danych do narzędzia PIM i uzupełnianie plików excel o brakujące danewspółpraca z działem zakupów, category maagerami i product managerami w uzupełnianiu baz produktowych Nasze wymagania: cierpliwość – będziesz dużo pracować z danymi w różnych formach (pdf, excel, pliki csv, linki do stron itp.)umiejętność komunikacji – żeby się czegoś dowiedzieć, trzeba pytać! Dociekliwość i umiejętność zarządzania relacjami, a także nieustępliwość w poszukiwaniu odpowiedzi z pewnością ułatwią pracę. bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, a w szczególności MS Excel (obróbka danych z pliku csv, łączenie plików, formatowanie danych ) - warunek koniecznydokładność, rzetelność i sumiennośćotwartość na częste zmiany i pracę pod presją czasumile widziane doświadczenie w pracy z systemami do zarządzania informacjami np. ERP, PIM, e-sklep - jeśli nie znasz - nauczymy Cię wszystkiegomile widziane - status studenta Oferujemy:stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy stażowej lub umowy zlecenie na 3 msc, dle chętnych możliwość przedłużenia umowypracę stacjonarną w biurze przy ul. Opolskiej we Wrocławiu w godz: 8:00-16:00, a po okresie wdrożenia - model hybrydowy z możliwą częściowej pracy zdalnej (1 x HO w tygodniu)innowacyjne środowisko pracy - pracę z jednymi z najnowocześniejszych narzędzi na rynku - możliwość zdobycia cennego doświadczenia z bazami danychwsparcie szkoleniowe, możliwość rozwoju
W związku z rozwojem sklepu internetowego MojaFerma.pl oferującego suplementy i mieszanki paszowe dla zwierząt poszukujemy osoby na stanowisko :Specjalista ds. obsługi Klienta i sprzedażyMiejsce pracy: Wrocław, ul. Koszykarska / PILCZYCEZAKRES OBOWIĄZKÓW::: kompleksowa obsługa STAŁYCH klientów firmy (głównie telefoniczna i mailowa) – baza stałych odbiorców, którzy współpracują z nami od lat / do obowiązków NIE NALEŻY szukanie nowych odbiorców,:: obsługa zamówień złożonych w sklepie internetowym - potwierdzanie zamówień i przygotowanie dokumentacji,:: nadzór nad stanami magazynowymi i planowanie dostaw,:: sprawdzanie przygotowanych przesyłek, wypisywanie listów przewozowych i współpraca z firmą kurierską.NASZE WYMAGANIA::: doświadczenie w handlu/telefonicznej obsłudze Klienta i sprzedaży:: komunikatywność, samodzielność w działaniu i odpowiedzialność - to u nas bardzo ważne, każdy odpowiada za swoich klientów i o nich dba,:: nie wymagamy wiedzy zootechnicznej - potrzebną wiedzę w tym zakresie przekazujemy podczas szkoleń wstępnych. Nikt z osób u nas pracujących nie ma wykształcenia kierunkowego, wszystkiego można się nauczyć - wystarczy tylko chcieć, to jak sprzedaż suplementów dla ludzi - tylko, że my obsługujemy rynek zwierząt gospodarskich,:: umiejętność skoordynowania zamówień od kilku producentów/dostawców i zaplanowanie dostawy u klienta - w dużej mierze jesteśmy pośrednikami sprzedaży,:: mile widziana (ale nieobowiązkowa) znajomość programów graficznych, umiejętność zaprojektowania baneru reklamowego czy obsługa allegro.OFERUJEMY::: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę:: wynagrodzenie składające się z podstawy i premii sprzedażowej + dodatkowe gratyfikacje finansowe:: pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 w naszym biurze przy ul. Koszykarskiej we Wrocławiu:: wsparcie merytoryczne i przyjazną atmosferę pracy:: szkolenia produktowe i sprzedażoweKrótki opis firmy:Kilka słów dodatkowo: jesteśmy niewielką firmą, mamy stałych odbiorców, których obsługujemy od lat i nowych, którzy trafiają do nas poprzez sklep internetowy. Oferujemy mieszanki paszowe, dezynfekcję, środki owadobójcze itp. Obsługujemy hurt (lekarze weterynarii) i detal (hodowcy). Szukamy osoby samodzielnej, zdyscyplinowanej, z doświadczeniem w obsłudze klienta i sprzedaży, która sama zadba o klientów od początku do końca. Służymy pomocą, wiedzą i nie rzucamy na głęboką wodę. Szanujemy życie prywatne – telefon firmowy zostaje na biurku, zawsze kończymy pracę o 16:00, nie zabieramy pracy do domu, nie musimy odbierać popołudniowych telefonów i nigdy nie pracujemy w weekendy.Dodatkowe informacje:
Praca szuka człowieka! Dołącz do teamu Board&Dice i miej realny wpływ na rynek gier planszowych na całym świecie! Nie wahaj się i zacznij działać z nami!Stanowisko: Specjalista e-commerceForma zatrudnienia: Pełen etat / B2BLokalizacja: Wrocław, Polska. Dopuszczalna częściowa praca zdalna.Data rozpoczęcia pracy: kwiecień/maj 2025Wynagrodzenie: 5000-7000PLN netto (w zależności od doświadczenia)Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za rozwój i optymalizację naszych sklepów internetowych oraz ich widoczność w sieci, a także pozwoli nam rozszerzyć działalność na platformie Amazon.Czego oczekujemy:Doświadczenia na analogicznym stanowisku,Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,Znajomości systemów e-commerce, przede wszystkim WooCommerce,Komunikatywności oraz umiejętności współpracy z pozostałymi zespołami,Otwartego umysłu, kreatywności, ale i analitycznego podejścia,Chęci rozwoju i zainteresowania tematyką e-commerce.Zainteresowany/a? Skontaktuj się z nami poprzez OLX lub telefonicznie
ATERIMA WORK - Jesteśmy agencją zatrudnienia z siedzibą w Krakowie, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 27025. Działamy w Polsce i za granicą, zawsze etycznie i zgodnie z zasadami. Zamiast szukać dróg na skróty, stawiamy na odpowiedzialność. Zgłoś się do nas - mamy dla Ciebie pracę. ATERIMA Europe Sp. z .o.o. Sp. k. Obsługa zamówień internetowych - Kąty Wrocławskie Co będziesz robić? • Kompletować zamówienia zgodnie ze skanerem • Przygotowywać produkty do wysyłki zgodnie z wytycznymi • Etykietować i przygotowywać paczki do wysyłki • Sukcesywne uzupełniać stany i dbać o porządek na miejscu pracy Czego oczekujemy? • Dyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku w systemie 2-zmianowym • Bezproblemowego dojazdu do miejsca zlecenia: Kąty Wrocławskie ul. Popiełuszki Co oferujemy? • Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie • Wynagrodzenie na poziomie 30,50 zł brutto/h • Zlecenie od poniedziałku do piątku w systemie 2-zmianowym (6-14; 14-22) (soboty dla chętnych)
Wrocław – biuro w centrum | Po 3 miesiącach możliwość pracy hybrydowejFirma Profitcrew, z siedzibą przy ul. Tadeusza Kościuszki 13/1B, 50-037 Wrocław, poszukuje osoby do wsparcia operacyjnego i sprzedażowego, ze szczególnym uwzględnieniem procesów automatyzacji. Idealna oferta dla studentów kierunków takich jak IT, zarządzanie, ekonomia czy filologia, którzy chcą zdobyć praktyczne doświadczenie w środowisku e-commerce.Oferujemy: Pół etatu – elastyczne godziny pracy w przedziale 8:00–18:00, ustalane z wyprzedzeniem Możliwość przejścia na tryb hybrydowy po 3 miesiącach Szkolenie wdrożeniowe obejmujące cały zakres obowiązków Możliwość zdobycia doświadczenia w automatyzacji i optymalizacji procesówZakres obowiązków:Część operacyjna i sprzedażowa: Wsparcie w sprzedaży na międzynarodowych marketplace'ach Kontakt mailowy i telefoniczny z partnerami z Polski Odpowiadanie na wiadomości klientów z marketplace'ów przy wsparciu narzędzi AI (np. tłumaczenia, generowanie odpowiedzi) Obsługa systemu Baselinker (po wcześniejszym wdrożeniu) Wdrażanie nowych produktów do sprzedaży po odbytym szkoleniu Współpraca z działem technicznym przy automatyzacji zadań i procesówCzęść finansowa: Przygotowywanie raportów sprzedażowych według ustalonego schematu Monitorowanie płatności Kontakt z księgowością Wymagania: Bardzo dobra znajomość Excela, w tym umiejętność korzystania z funkcji (zwłaszcza funkcji logicznych) Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego Umiejętność organizacji pracy i myślenia zapobiegawczego Status studenta (preferowane kierunki: IT, zarządzanie, ekonomia, filologia) Podstawowa znajomość narzędzi AI (do pisania treści, tłumaczeń itp.)
Specjalista ds. E-commerce i Marketingu Miejsce pracy: Wrocław, ul. Giełdowa 24Opis stanowiska: First Polska to dynamicznie rozwijająca się firma, poszukująca osoby na stanowisko Specjalisty ds. E-commerce i Marketingu, która będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę naszych ofert na platformach marketplace oraz w kanałach social media. Osoba na tym stanowisku będzie zajmowała się wystawianiem produktów, edycją zdjęć, tworzeniem opisów marketingowych, a także monitorowaniem działań konkurencji i weryfikowaniem efektów podejmowanych inicjatyw.Zakres obowiązków:Wystawianie produktów na platformach marketplace (m.in. Allegro, Amazon, eBay itp.)Edytowanie i tworzenie zdjęć produktowych oraz materiałów graficznych w narzędziach firmyTworzenie i optymalizowanie opisów marketingowych produktów, zgodnie z wymaganiami rynkuMonitorowanie konkurencji i analiza trendów rynkowychWeryfikowanie wyników działań marketingowych i sprzedażowych, wprowadzanie zmian w ofertachAktualizowanie istniejących ofert i dostosowywanie ich do zmieniających się potrzeb rynkuZarządzanie kanałami social media (Facebook, Instagram, LinkedIn itp.), w tym tworzenie treści, postów i reklamWspółpraca z zespołem marketingu w celu realizacji wspólnych celów promocyjnych i sprzedażowychWymagania:Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (praca z platformami marketplace oraz social media)Znajomość narzędzi do edycji zdjęć i materiałów graficznych (np. Adobe Photoshop, Canva)Umiejętność tworzenia treści marketingowych i opisów produktowychDoświadczenie w analizie konkurencji oraz optymalizacji ofert sprzedażowychZnajomość zasad działania e-commerce i marketingu internetowegoUmiejętności organizacyjne, samodzielność w działaniu, dobra komunikacjaZnajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (mile widziane)Oferujemy:Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuAtrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowyMożliwość pracy hybrydowej po okresie próbnymMożliwość rozwoju zawodowego i szkoleńPrzyjazną atmosferę pracy w kreatywnym i dynamicznym zespoleZachęcamy do przesyłania swoich aplikacji z kilkoma słowami nt swoich doświadczeń i osiągnięć zawodowych na podobnym stanowisku – pamiętaj o wskazaniu w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych. Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli o następującej treści:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych przez First Polska z siedzibą we Wrocławiu (ul. Giełdowa 24) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. E-commerce i Marketingu, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).”
Praca dodatkowa lub stała (luksusowa drogeria internetowa) na jasnych zasadach współpracy. Oferujemy: - stabilny dochód -fundusz emerytalny -atrakcyjne zniżki na zakupy w sklepie -pełne wsparcie i szkolenia -bonusy i premie rzeczowe i pieniężne -możliwość awansu Oczekujemy: -zaangażowania -kreatywnego podejścia do marketingu -gotowości do nauki i rozwoju -komunikatywności -znajomości i obsługi Social Mediów (Facebook, Instagram) Twoje zadania: -kreowanie pozytywnego wizerunku marki - redagowanie i publikowanie postów na social media -kontakt z klientem -działania marketingowe związane z promocją sklepu Aplikuj, nie czekaj!
Zakres obowiązków:kompleksowa obsługa zamówień z platformy B2Bbieżąca obsługa systemu magazynowego, kontrola poprawności danychrozwiązywanie problemów związanych z produktami, płatnościami oraz dostawami budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji oraz opieka handlowa nad obecnymi klientami monitorowanie rynku, działań konkurencji i trendów rynkowychdbanie o pozytywny wizerunek firmyOczekiwania wobec kandydata :doświadczenie zawodowe w dziedzinie e-commerce poparte sukcesamizdolność do efektywnej pracy zespołowej i samodzielne prowadzenie projektów umiejętności analityczne, zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów i proponowania innowacyjnych rozwiązańłatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientem biznesowymznajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym obsługę klientów praktyczne posługiwanie się pakietem MS Officezdolności sprzedażowe szczególnie umiejętności prowadzenia rozmów handlowych telefonicznieOferujemy:stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkupracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00kameralny, zgrany zespółmożliwość rozwoju oraz zdobywania nowych doświadczeń z zakresu e-commerce oraz handlu międzynarodowegosystem bezpłatnych szkoleńmultisport / lux-medMiejsce pracy: Wrocław - Fabryczna (ul. Stargardzka)
Masz dość szefa z którym nie jesteś w stanie się dogadać? Bądź chcesz sobie drobić jako student lub osoba prywatna w wolnym czasie poświęcając tylko kilka godzin dziennie swojego czasu i zaangażowania? W takim razie ta praca jest idealnym wyborem dla ciebie!Szukamy osób ambitnych, które chcą podnosić swoje kwalifikacje i kumatych, które bez większych przeszkód przyswajają wiedzę. Dużą zaletą tej pracy jest jej forma czyli praca zdalna, pracujesz kiedy chcesz (oczywiście z ilością włożonego czasu i siebie wzrasta wynagrodzenie), możesz poświęcić np. 45min dziennie ale też i pełne 8h pracy, wszystko zależy od twoich chęci.Jeżeli ogłoszenie jest aktywne to znaczy, że są jeszcze miejsca!!WYMAGAMY!Polskie obywatelstwoUkończone 18 latDostęp do internetu i smartfon - komputer mile widziany, ale nie jest wymagany :)1-3h dziennie wolnego czasu !OFERUJEMY!Umowę, na podstawie której rozliczamy się z Urzędem SkarbowymWypłaty tygodniowe bezpośrednio na konto bankoweGrafik w którym sam sobie jesteś szefemBonusy, premiePełny pakiet szkoleń!NIE WYMAGAMY!Pisania po znajomych, ani wstawiania żadnych postów na social mediachNie jest to żadne mlm, oriflame, avon, kryptowaluty itpSpotkań wideoKonkrety - Na Czym Polega Praca?Twoim głównym zadaniem będzie pomoc ludziom na wirtualnym czacie, za pomocą gotowych wiadomości i przygotowywanych przez nas formułek tworzonych na bazie kilkuletnich doświadczeń.Twoja praca polega tylko i wyłącznie na odpisywaniu ludziom na wiadomości gotowymi formułkami na zasadzie kopiuj - wklej do stałej bazy klientów oraz działanie na gotowych materiałach.Ile można zarobić?Na początku stawka może się wahać między 3000 a 7000zł, ale to wszystko zależy od Ciebie i Twojego zaangażowania. Jeśli poświęcisz więcej pracy i czasu tak kwota może być tylko wyższa.Już w trakcie szkolenia możesz zarobić co najmniej 700 zł, zależnie od podjęcia dalszej współpracy.Jeżeli zainteresowała Cię ta oferta, oraz chcesz poprawić komfort swojego życia to zapraszam do kontaktu, a dogadamy odpowiedni termin szkolenia wstępnego. Interesuje nas jak najszybsze nawiązanie współpracy, także jeżeli jesteś osobą konkretną to możesz zacząć nawet jutro!
OpisW związku z dynamicznym rozwojem VMAPLUS.PL - Sklep InternetowyPoszukujemy PHP Developera, który zasili nasz zespół i będzie pracował przy projekcie ecommerce. Specjalista będzie odpowiedzialny za utrzymanie i rozwój aplikacji i serwisów. Wymagania: - Min. 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku programisty PHP - Dobra znajomość PHP 7/8+ - Symfony 5+ - Praca z bazami danych (MySQL / MongoDB) - Minimalna znajomość frontu (html, css, jquery) - Znajomość systemu kontroli wersji GIT - Znajomość Docker / Docker-compose Zadania: - Rozwój oraz utrzymanie serwisów oraz aplikacji - Integracja naszego systemu z zew. API - Optymalizacja procesów i kodu Technologie które używamy: - PHP 8.1 - Symfony 6.4 - MySQL - Docker / Docker-Compose - RabittMQ - Redis - Graylog - S3 - Gitlab-CI - Mercure - innewww.vmaplus.plAdministratorem Twoich danych osobowych jest VMA PLUS sp. z o.o z siedzibą we Wrocławiu przy ul. przy ul. Szczecińskiej 17E 54-517 Wrocław. Twoje dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji wskazanej w ofercie pracy. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych.Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposóbwysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do VMA PLUS sp. z o.o. z siedzibą weWrocławiu przy ul. Szczecińskiej 17E Wrocław, zgadzasz się na przetwarzanieTwoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzeniarekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Zastrzegamy sobie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.
Dołącz do naszego zespołu i twórz z nami wyjątkowe wnętrza!W naszym showroomie połączonym z kawiarnią nie tylko sprzedajemy meble, ale przede wszystkim kreujemy inspirujące przestrzenie. Szukamy osoby z pasją do designu, która dołączy do naszego zespołu i pomoże nam w dalszym rozwoju.Co będzie należało do Twoich obowiązków?Inspirowanie klientów: Doradztwo w zakresie wyboru mebli i dodatków, dzielenie się swoją wiedzą i pomoc w tworzeniu wymarzonych wnętrz.Budowanie relacji: Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, projektantami i architektami wnętrz.Dbanie o atmosferę: Profesjonalna i życzliwa obsługa klientów showroomu i kawiarni, przygotowywanie aromatycznej kawy.Współtworzenie przestrzeni: Udział w aranżacji ekspozycji, doborze produktów i przygotowywaniu ofert sprzedażowych.Codzienna organizacja: Obsługa kasy fiskalnej, dbanie o porządek w showroomie i kawiarni.Czego oczekujemy?Zmysłu estetycznego: Znajomości najnowszych trendów wnętrzarskich i umiejętności ich praktycznego zastosowania.Pasji do designu: Zainteresowania wnętrzarstwem i chęci dzielenia się swoją wiedzą.Komunikatywności: Łatwości w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji.Samodzielności i inicjatywy: Umiejętności organizacji pracy i skupienia na realizacji celów.Dyspozycyjności: Gotowości do pracy w godzinach 10-18, również w wybrane soboty.Książeczki sanepidowskiej (lub chęci jej wyrobienia).Co oferujemy?Wpływ na rozwój firmy: Możliwość realizacji własnych pomysłów i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań.Przyjazną atmosferę: Pracę w zgranym i kreatywnym zespole.Elastyczny grafik: Możliwość dostosowania godzin pracy do Twoich potrzeb.Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie: abyś mógł/mogła pogodzić pracę ze studiamiAtrakcyjny pakiet benefitów: Kartę MultiSport, ubezpieczenie grupowe, opiekę medyczną, możliwość zakupu produktów z rabatem.
Dołącz do naszego zespołu! Obsługa Klienta – nowoczesne podejście do pracyLubisz kontakt z ludźmi i dobrze odnajdujesz się w dynamicznym środowisku? Faktury, wiadomości i współpraca z przewoźnikami to dla Ciebie zadanie, a nie problem? Jeśli tak, czytaj dalej – mamy coś dla Ciebie.Twoja rola:Odpowiadanie na wiadomości klientów w sposób profesjonalny i przyjaznyWystawianie oraz przyjmowanie faktur VATKontakt z firmami przewozowymi i monitorowanie realizacji zamówieńDbanie o jakość obsługi i płynność procesówCzego oczekujemy?Umiejętności jasnej i skutecznej komunikacjiSamodzielności i dobrej organizacji pracyPodstawowej znajomości programów biurowychDoświadczenie w obsłudze klienta będzie atutem, ale nie jest konieczne – nauczymy Cię wszystkiegoCo oferujemy?Wynagrodzenie, które doceni Twoją pracęElastyczność – możliwość pracy zdalnejPrzyjazną atmosferę i wsparcie na każdym etapieMożliwość rozwoju w strukturach firmyJeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV
Pakowanie zamówień, wdrażanie do obsługi Klienta oraz zamówień w sklepie internetowym.Zakres obowiązków:1) Kompletowanie towaru zgodnie z zamówieniem oraz pakowanie ich wg przyjętego standardu z zachowaniem estetyki.2) Obsługa zamówień sklepu internetowego- przygotowanie dokumentów z zamówieniami do procesu kompletacji- nadanie etykiet wysyłkowych- generowanie faktur (praca w programie Comarch ERP Optima)3) Obsługa Klienta:- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami- doradztwo w zakresie wyboru produktów oraz konsultacji w sprawie zamówień4) Obsługa zwrotów w formie wystawiania korekt5) Wspomaganie zespołu na innych stanowiskach w razie potrzeby (wytyczne wprowadzane przez przełożonego).6) Samodzielna organizacja bieżących tematów pod kątem priorytetów.Wymagania:- płynna komunikacja i umiejętność pracy z zespołem- umiejętność pracy pod presją czasu- umiejętność organizacji pracy i zarządzania czasem- dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków- komunikatywność i pozytywne nastawienie do klienta- dbałość o poprawność językową w kontakcie z klientem- podstawowa obsługa komputera- pełna sprawność fizycznaOferujemy:-stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie-system premiowy wdrożony po 3 miesięcznym okresie próbnym-możliwość zdobycia doświadczenia w branży e-commerce-przyjazną atmosferę w zgranym zespole-stopniowe wdrażanie w nowe obowiązki-ubezpieczenie na życie
Specjalista ds. e-commerce z językiem czeskim lub słowackimPłynie w Tobie krew urodzonego sprzedawcy? Znasz język czeski lub słowacki w stopniu komunikatywnym? Chcesz pracować w stabilnej firmie, która sukcesywnie się rozwija zapewniając satysfakcję zawodową swoim pracownikom? To znaczy, że jesteś brakującym ogniwem naszego zespołu!Twój zakres obowiązków:Odpowiedzialność za rozwój sprzedaży w kanale online na rynku czeskim;Tworzenie i wdrożenie oferty produktowejTłumaczenie treści z języka polskiego na język czeski;Zarządzanie treścią/produktami na wwwWspółpraca z marketplace;Wsparcie Klienta w kanałach: mail, telefon, chat, social media.Nasze oczekiwania:Znasz język czeski lub słowacki w stopniu komunikatywnym - w mowie i w piśmie;Posiadasz doświadczenie w e-commerce lub chcesz się w tym kierunku rozwijać;Cechujesz się kreatywnością i odwagą w proponowanych rozwiązaniach;W codziennej pracy szukasz rozwiązań, zamiast problemów;Potrafisz organizujesz swój czas pracy; odnajdujesz się w dynamicznie działającym zespole; Samodzielność i odpowiedzialność nie są Ci obce;Wykazujesz zaangażowanie w powierzone projekty.Mile widziane Doświadczenie w pracy z CMS.To dla Ciebie przygotowaliśmy:stałe i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - Bo chcemy, żeby nasi pracownicy mieli poczucie stabilizacji.możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie - Bo pragniemy, żeby praca była źródłem satysfakcji.wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia i umiejętności - Bo dostrzegamy zaangażowanie pracowników i chcemy, żebyś czuł się doceniany.pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole - Bo dobra atmosfera jest kluczem do biznesowego sukcesu.Uwaga poszukujemy kandydatów gotowych do pracy hybrydowej. Biuro firmy zlokalizowane jest w miejscowości Wrocław
HURTOWNIA ELEKTRYCZNA i OŚWIETLENIA NEO-LED 18 LAT NA RYNKUFirma o ugruntowanej pozycji na rynku oświetlenia LED, prekursor i lider na Dolnym Śląsku w produkcji i sprzedaży energooszczędnych źródeł światła.W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydata do pracy na stanowisku:Pracownik obsługi sklepu internetowego - realizacja przesyłekMiejsce pracy: WrocławNr ref.: SI/03/2025Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynkuStałe wynagrodzenie miesięczne + system premiowyMożliwość rozwoju zawodowego w ramach struktur firmyCykl specjalistycznych szkoleń w siedzibie firmy, zdobywanie doświadczenia i podnoszenie Twoich kwalifikacjiPraca w trybie jednozmianowymMożliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego na życie.Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:obsługa bieżąca klienta sklepu internetowego i zamówień z innych kanałów sprzedażyzbieranie i pakowanie produktów na podstawie zakupów złożonych przez Klientówwystawianie paragonów lub faktur na podstawie zamówień w systemie sprzedaży SUBIEKTprzyjmowanie zamówień i potwierdzanie terminów realizacjirzetelna i kulturalna obsługa klienta przez różne kanały komunikacji (telefon, e-mail)przygotowanie etykiet do wysyłki w aplikacjach kurierskichwspółpraca z działem logistyki i magazynemprzyjmowanie dostawdbanie o pozytywne komentarze i opinie klientówutrzymywanie porządku w magazynieWymagania:Wysoka kultura osobistaUmiejętność pracy w zespoleWykształcenie minimum średnieDoświadczenie w obsłudze sklepu internetowego mile widzianeKomunikatywność oraz umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientemZaangażowanie w pracę, samodyscyplina, kreatywne podejście do powierzonych zadańPrzestrzeganie jasno określonych zasad pracyUmiejętność pracy z komputerem i podstawowymi programami biurowymiMile widziane doświadczenie w branży oświetleniowej lub pokrewnejZnajomość programu sprzedażowego SUBIEKT oraz platformy sprzedażowej Shoper będzie dodatkowym atutemStawiamy na Twój rozwój! Przyjdź i przekonaj się, że potrafisz!Jesteś zainteresowany?Prosimy o załączenie klauzuli o ochronie danych osobowychUprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
PRZECZYTAJ Jesteśmy grupą młodych, energicznych ludzi z pasją do motoryzacji. Prowadzimy firmę TOP AUTO (zobacz nasz Youtube oraz stronę), gdzie wyciszamy i poprawiamy car audio w samochodach.W następstwie otworzyliśmy sklep internetowy sklepcaraudio.pl, który chcemy rozwijać wraz z Tobą. Szukamy osoby, która będzie sprawować pieczę nad sklepem, platformami, Baselinkerem. Jesteśmy importerem znanych firm car audio w Polsce.Zakres obowiązków:Obsługa i administracja sklepem internetowym opartym na platformie WoocommerceIntegracja oraz konfiguracja BaseLinker z innymi systemami sprzedażowymiWprowadzanie nowych produktów, aktualizacja opisów, cen i stanów magazynowychWspółpraca z programistąWymagania:Doświadczenie w pracy z BaseLinkerem (warunek konieczny)Samodzielność, dokładność i dobra organizacja pracyDoświadczenie w branży e-commerceOferujemy:Stabilne zatrudnienieRozwój w branży e-commercePracę w zgranym zespole z możliwością wdrażania własnych pomysłówRozwój z narzędziami AIPrzyjazną, kameralną atmosferę i niekorporacyjny tryb pracyJeśli szukasz fajnej pracy i masz doświadczenie - zadzwoń.
OpisW związku z dynamicznym rozwojem VMAPLUS.PL - Sklep Internetowy poszukujemySpecjalista ds. Reklamacji i Zwrotów w sklepie internetowymMiejsce pracy: Wrocław, ul. SzczecińskaJeśli pragniesz pracy w przyjaznej atmosferze, możliwością rozwoju zawodowego zapraszamy:Zakres obowiązkówPrzyjmowania i weryfikacji zwrotów od klientów oraz przygotowania produktów do ponownej sprzedaży przez konto OUTLET.Klasyfikacji produktów pod kątem stanu technicznego i w razie potrzeby, ich rewitalizacji.Nadzoru nad procesami reklamacyjnymi i zwrotami, zapewniając ich prawidłowy i terminowy przebieg.Współpracy z działami handlowym i magazynowym.Oczekujemy?Doskonałej organizacji pracy, dokładności, umiejętności analitycznych, cierpliwości i zaangażowania.Znajomości pakietu Office (Word, Excel).Wysokiej kultury osobistej i rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych.Zdolności do pracy zespołowej.Pozytywnego nastawienia do pracy.Znajomości branży e-commerce oraz doświadczenia z systemem CRM będą dodatkowym atutem. Ważna informacja: Ta pozycja wymaga pracy z róznej kategorii przedmiotami, co oznacza, że część obowiązków będzie miała charakter fizyczny w sesnie przygotowanie kawiarki, żelazka do ponownej sprzedaży na Outlet - wyczyszczenie, zrobienie zdjęć, wystawienie aukcji.Oferujemy:Umowę o pracę.Konkurencyjne wynagrodzenie z perspektywą wzrostu w zależności od stażu,Comiesięczne premie,Szybkie wdrożenie, pozwalające na głębsze zrozumienie naszych procesów i oczekiwań,Możliwość realizacji własnych pomysłów,Przyjazną atmosferę, brak monotonii.Umiejętności miękkie:dokładności i rzetelności,dobrej organizacji pracy,szybkości w działaniu,umiejętność pracy w zespole,pozytywnego nastawienia,Mile widziane – doświadczenie w e-commerceOferujemy:- Pracę na cały etat - stabilne zatrudnienie- Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce- Umowę o pracę, umowa zlecenie lub kontrakt B2B- wyzwania i moźliwość wpływu na rozwój firmy - Przyjazną atmosferę pracy, ambitny i zaangażowany zespółwww.vmaplus.plAdministratorem Twoich danych osobowych jest VMA PLUS sp. z o.o z siedzibą we Wrocławiu przy ul. przy ul. Szczecińskiej 17E 54-517 Wrocław. Twoje dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji wskazanej w ofercie pracy. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych.Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposóbwysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do VMA PLUS sp. z o.o. z siedzibą weWrocławiu przy ul. Szczecińskiej 17E Wrocław, zgadzasz się na przetwarzanieTwoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzeniarekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Zastrzegamy sobie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.
Firma IBCG jest międzynarodowym sprzedawcą akcesoriów gamingowych i innych z kategorii elektroniki użytkowej. Jesteśmy firmą o stabilnej pozycji na rynku i wciąż dynamicznie się rozwijającą.Wspólnie tworzymy markę FroggieX, przez którą promujemy ideę zdrowej rywalizacji i rodzinnej, wspólnej zabawy. Nasze produkty możecie znaleźć na wielu platformach online oraz na półkach polskich elektromarketów.Pomimo dużej skali działalności utrzymujemy domową i przyjazną atmosferę w codziennej pracy. Cały zespół dba o to, by wykonywana praca poza efektami w działalności handlowej przynosiła również wewnętrzną satysfakcję i spełnienie osobistych ambicji.Aktualnie poszukujemy pracownika, który wspomoże nasz zespół e-commerce.Zakres obowiązków na podanym stanowisku:Obsługa klientów na platformach takich jak Allegro, Empik, EMAG, Pigu, Amazon, TPO - Media Expert, Euro RTV AGDAnaliza rynku, konkurencji i zarządzanie podległymi kanałami sprzedażyKontakt mailowy / telefoniczny z klientemKonfigurowanie ofert zgodnie ze standardami firmyAktualizowanie i pilnowanie spójności we wszystkich kanałach sprzedażowychBieżąca obsługa systemu magazynowego, kontrola poprawności danychAnalizowanie i realizowanie sprzedaży zgodnie z założeniamiMonitoring działań konkurencjiOczekiwania wobec kandydata :Znajomość zagadnień e-commerceNastawienie na realizację celuChęć nauki i zdobywania doświadczeniaSumienność i dokładność w wykonywaniu zadańKomunikatywność i wysoka kultura osobistaSamodzielność, poczucie odpowiedzialności za swoje stanowiskoUmiejętności i zdolności analityczneZnajomość internetowych narzędzi sprzedaży i promocjiZnajomość Allegro AdsZainteresowanie światem gamingowymZnajomość pakietu MS OfficeZnajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnymOferujemy:Stałą i stabilną pracęPełny etat (pon-pt, 8-16)Stanowisko stacjonarne w biurzePracę w małym, zgranym zespoleDomową atmosferę, daleko nam do podejścia korporacyjnegoWstępne szkolenie i opiekę pracownika z wieloletnim doświadczeniemMożliwość rozwoju, poszerzania kompetencjiZastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.Prosimy o przesłanie CV z danymi kontaktowymi i poniższą klauzulą przez formularz kontaktowy.
Opis stanowiska: • Obsługa programów graficznych Adobe (Photoshop • Przygotowywanie i projektowanie materiałów do sprzedaży ( oferty handlowe, materiały reklamowe, plakaty); • Obsługa sklepu internetowego Miejsce pracy : Wrocław Muchobór Wielki, Wymagania: • Umiejętność pracy nad wieloma projektami jednocześnie; • Komunikatywność, elastyczność, kreatywność, terminowość, zmysł estetyczny, samodzielność; • Umiejętność pracy pod presja czasu; • Chęć uczenia się, znajdowania i prezentowania nowych rozwiązań; • Umiejętność obróbki zdjęć • Dbałość o szczegóły, odpowiedzialność, samodzielność w działaniu i terminowość w realizacji projektów • Znajomość programu Baselinker będzie dodatkowym atutem-Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane aplikacje. Prosimy o zamieszczenie w dokumentach klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu".
Poszukujemy osoby na stanowisko pracownika sklepu internetowego! Jeśli jesteś studentem i szukasz pracy w dynamicznej firmie, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!Oferujemy:Wynagrodzenie: 30,50 zł brutto/h,Pracę w miłej atmosferzeGodziny pracy: od poniedziałku do piątku, w godzinach 09:00 – 15:00,Benefity:Darmowa kawa na miejscu ,Bezpłatna siłownia ,Atrakcyjne rabaty na produkty z naszego asortymentu .Zakres obowiązków:Pakowanie zamówień i przygotowywanie do wysyłki ,Obsługa klienta (odpowiadanie na zapytania, wsparcie w realizacji zamówień) ,Wystawianie ofert na portalach marketplace (np. Allegro.pl) ,Pomoc w bieżącej organizacji magazynu i dbałość o porządek w miejscu pracy.Wymagania:Status studenta,Zaangażowanie i odpowiedzialność,Podstawowa znajomość obsługi komputera,Chęć nauki i rozwoju.Oczekujemy:Otwartości na kontakt z klientem,Umiejętności pracy w zespole,Chęci do pracy w dynamicznym środowisku.Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuZainteresowanych prosimy o przesyłanie CV. Odpowiemy tylko na wybrane ogłoszenia.Czekamy na Ciebie! Praca od zaraz!