Wszystkie ogłoszenia w kategorii Biuro / Administracja

Opis oferty pracyOczekiwania: • znajomość języka niderlandzkiego (min. B2) • znajomość języka angielskiego (min. B2) Zakres zadań: • administrowanie dokumentacji pracowniczej dotyczącej umów oraz urlopów • wsparcie w zarządzaniu systemem HR • wspomaganie w wdrażaniu nowych programów onboardingowych • wspieranie w tworzeniu polityki / procesu / materiałów szkoleniowych dotyczących onboardingu Benefity: • karta Multisport • system premii rocznych • programy językowe (Learnlight) • bogaty pakiet szkoleń • premie i dodatkowe dni wolne w oparciu o staż pracy • sesje dobrego samopoczucia

Opis oferty pracy(Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI) Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia. Aktualnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych udziałem w projekcie skierowanym do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności. Miejsce pracy: Gdynia DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: zapobieganie powstawaniu zaległości w należnościach, nadzorowanie i weryfikowanie terminowości oraz przepływów należności, analiza i sprawdzanie wiarygodności klientów, monitorowanie i kontrolowanie procesów zwolnień, kontrola rozliczeń i zapewnienie zgodności z postanowieniami umów. NASZE WYMAGANIA: posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności (rekrutacja w ramach działań wspierających aktywizację zawodową), wykształcenie wyższe, preferowane w zakresie ekonomii, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, doświadczenie w pracy z programem Optima (mile widziane), komunikatywna znajomość języka angielskiego, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, zaangażowanie, dokładność, samodzielność oraz systematyczność w realizacji zadań i celów, umiejętność pracy w zespole. TO OFERUJEMY: dodatki motywacyjne do kwoty 150,00 zł netto (wypłacane przez 2 m-ce), kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe, wsparcie doradcy zawodowego, który udzieli Ci pomocy w wyborze zawodu i kierunku kształcenia, wsparcie job craftera oraz specjalisty ds. rynku, którzy przeanalizują Twoje CV i zajmą się poszukiwaniem wymarzonej przez Ciebie pracy, dodatkowo oferujemy darmowe konsultacje prawnicze oraz psychologiczne, elastyczny grafik i możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin. DBAMY, BY NASZE PROCESY REKRUTACJI BYŁY DOSTĘPNE! Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką lub uzupełniając odpowiednie pola w formularzu rekrutacyjnym. CZEKAMY NA TWOJE CV! #AKTYWUJPRACĘ WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI I ZNAJDZ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA! Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca, ale chciałbyś/ chciałabyś poznać więcej szczegółów: ZGŁOŚ SIĘ DO NAS ZADZWOŃ: 694 - pokaż numer telefonu - LUB WYŚLIJ SMS Dziękujemy za Twój czas poświęcony na zapoznanie się z nasza ofertą! Obiecujemy starannie przyjrzeć się wszystkim cv, które zostaną do nas wysłane. Szanujemy Twój czas, dlatego możesz liczyć na feedback na temat swojej aplikacji w postaci maila. Osobiście skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, by zaprosić ich do kolejnego etapu rekrutacji. Projekt Aktywuj Pracę jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Dla naszego Klienta poszukujemy obecnie osób do pracy na stanowisko:Operations Analyst with German Twoje obowiązki:wprowadzanie danych do systemu weryfikacja i analiza informacjiprzestrzeganie norm i standardów bezpieczeństwa oraz przepisów regulujących ochronę danychwspieranie pozostałych pracowników z działu administracyjnegoWymagania:znajomość języka niemieckiego na poziomie zaawansowanym minimum B2znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1pierwsze doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej (mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku)skrupulatność oraz dokładność w pracyOferujemy:pracę na minimum rok z ewentualną możliwością przedłużenia współpracyatrakcyjną stawkę: 40-45 zł brutto za przepracowaną godzinęmożliwość pracy w 100% zdalniepracę dla dużej korporacji międzynarodowej Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361
Jesteśmy NIEZALEŻNYM Partnerem Handlowym Największych Spółek Energetycznych w Europie. Tworzymy zgrany zespół specjalistów, który wspólnie dąży do tego, aby każdy nasz klient mógł czerpać jak najwięcej korzyści ze współpracy z nami.Do zespołu Media Energetyczne poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. Rynku Energetycznego.Miejsce pracy: GdańskTwój zakres obowiązków:aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2Bnawiązywanie pozytywnych i długotrwałych relacji z potencjalnymi partnerami biznesowymianaliza potrzeb klientów oraz prezentacja dopasowanych rozwiązań w zakresie energii elektrycznej, gazu lub OZEprzygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracymonitorowanie wyników i raportowanie postępów w realizacji celów współpraca z pozostałymi działami w firmie oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy i marki.Nasze wymagania:roczne doświadczenie w sprzedaży i pozyskiwaniu klientów B2B w branży energetycznejznajomość rynku energetycznego oraz zagadnień związanych z OZEdoskonałe umiejętności nawiązywania relacji i komunikacji z klientami (w szczególności B2B)dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespoleumiejętność pracy pod presją czasu i ustalania priorytetówprawo jazdy kat. BTo oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o umowę B2Bwynagrodzenie w systemie: podstawa + system prowizyjny oparty na wynikachpakiet benefitów, w tym: prywatna opieka medyczna oraz dofinansowanie do zajęć sportowychpraca w nowoczesnej przestrzeni biurowej, w dogodnej lokalizacjigodziny pracy od 8:00 do 16:00, od poniedziałku do piątku.

Opis oferty pracyOczekiwania: • znajomość języka włoskiego (min. B2) • znajomość języka angielskiego (min. B2) • doświadczenie w HR Zakres zadań: • administrowanie dokumentacji pracowniczej dotyczącej umów oraz urlopów • wsparcie w zarządzaniu systemem HR • wsparcie przy onboardingu • procesowanie dokumentów i danych pracowniczych Benefity: • karta Multisport • system premii rocznych • programy językowe (Learnlight) • bogaty pakiet szkoleń • premie i dodatkowe dni wolne w oparciu o staż pracy sesje dobrego samopoczucia
Umowa na zlecenieW związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, JYSK poszukuje osoby, która zostanie częścią naszego Centrum Usług Wspólnych w Gdańsku, obsługującego rynek polski oraz rynki zagraniczne (Finlandia, Holandia, Belgia, Norwegia, Szwecja, Irlandia oraz Wielka Brytania).Asystentka/Asystent w Dziale Księgowości (pełny etat)Miejsce pracy: Meteorytowa 13, Gdańsk (Osowa) Czym będziesz się zajmować jeśli do nas dołączysz? rozliczaniem wydatków związanych z podróżami służbowymi;archiwizacją bieżącej dokumentacji kasowej.Dołącz do nas, jeżeli? masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane) lub znasz zasady rachunkowości (absolwent lub w trakcie studiów na kierunku finanse/rachunkowość); fajnie będzie, jeśli możesz pochwalić się dobrą znajomością pakietu MS Office , w szczególności Excel. (mile widziane) Co zyskasz? Przede wszystkim skandynawską kulturę pracy w dynamicznie rozwijającej się korporacji i międzynarodowym zespole ;) ;umowę na zlecenie;pracę w nowoczesnym i komfortowym biurze z siłownią; śniadania, owoce i smaczną kawę :); pyszne obiady w kantynie (za niewielką opłatą miesięczną). Witamy w JYSK. Jesteśmy dynamiczną i ambitną siecią handlową, która z roku na rok rośnie i rozwija się. Jednocześnie każdego dnia staramy się, aby praca w JYSK była przyjemnością. Wierzymy, że to świetna atmosfera pracy, silne zespoły i potencjał każdej osoby, przyczyniają się do naszego sukcesu.JYSK ceni wszystkich, bez względu na wiek, tożsamość płciową, rasę, orientację seksualną, sprawność fizyczną lub umysłową, pochodzenie etniczne i doświadczenie. Wspólnie dbamy o naszą kulturę różnorodności, która zachęca, wspiera i celebruje różnorodne głosy naszych pracowników. Ponieważ wspaniała mieszanka umysłów, talentów i wyjątkowych osobowości czyni nas silniejszym zespołem.
W związku z rozwojem działalności firmy WorkAssistGroup Sp. z o.o., poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Administracji z j. ukraińskim i/lub rosyjskim Lokalizacja: GdańskOpis zakresu czynności wykonywanych na tym stanowisku:prowadzenie dokumentacji personalnej pracownikówprowadzenie bazy danychwspółpraca z lokalnymi koordynatoramikontakt z urzędamiinne bieżące prace administracyjnobiurowe.praca w biurze PN-PT 8:00-16:00Nasze oczekiwania od kandydata:doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 6 miesięcydobrej znajomości języka ukraińskiego/rosyjskiego i polskiego (warunek konieczny)umiejętności obsługi pakietu MS Officewiedza z zakresu zatrudnienia oraz legalizacji cudzoziemcówbardzo dobra organizacja czasu pracy;Oferujemy:atrakcyjny system wynagrodzenia - podstawa + premiepraca w milej atmosferze i w zgranym zespole o dużej wiedzy i doświadczeniuniezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon.szkolenia wdrożeniowekarty Multisportintegracja firmowa.Procesy rekrutacji: - Rozmowa telefoniczna - Testy wiedzy w zakresie zatrudnienia i legalizacji cudzoziemców - Spotkanie w biurze - Podpisanie umowy - Szkolenia wdrożeniowe.
Pozytywne Inicjatywy ogłaszają nabór na stanowisko:Specjalista ds. Nadzoru dydaktycznegoMiejsce pracy: ul. Azaliowa 18, 80-177 Gdańsk.Obowiązki:weryfikacja wszystkich placówek edukacyjnych pod względem dydaktyki,sprawdzanie placówek pod względem zgodności dokumentacji,realizowanie zadań z zakresu metodyki kształcenia i nadzoru procesu dydaktycznego,ustalanie planu i realizowanie nadzoru pedagogicznego wewnętrznego i zewnętrznego wszystkich naszych placówek oraz prowadzenie związanej z tym dokumentacji,współpracowanie z organami sprawującymi nadzór pedagogiczny nad naszymi placówkami edukacyjnymi.Wymagania:potwierdzone doświadczenie na podobnym stanowisku,wykształcenie wyższe,bardzo dobra znajomość MS Office,dobra organizacja pracy, zaangażowanie, dokładność,odpowiedzialność, samodzielność i umiejętności rozwiązywania problemów,umiejętność pracy w zespole.Oferujemy:umowę o pracę,wymiar czasu pracy: 1/2 lub 1/1 etatu,praca stacjonarna w biurze na ul Azaliowej 18 w Gdańsku,,wynagrodzenie zależne od doświadczenia i kwalifikacji kandydata,prace w dynamicznym i kreatywnym zespole,możliwość optymalnego rozwoju zawodowego,dofinansowanie karty programu MultiSport.Opis dodatkowyOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w odpowiedzi na ogłoszenie za pośrednictwem portalu OLX.Zastrzegamy sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi kandydatami.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Poszukujemy specjalisty znającego zagadnienia legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców.Zakres obowiązków:Prowadzenie procesów zatrudnienia cudzoziemców na terytorium RP – legalizacja pobytu i pracyPrzygotowywanie i składanie wniosków o uzyskanie zezwoleń wojewódzkichPrzygotowywanie i składanie wniosków o uzyskanie oświadczeń dla obcokrajowców; Prowadzenie dokumentacji pracowniczejDbanie o terminowość i ważność dokumentówStały kontakt z Urzędami Wojewódzkimi; Ambasadami itp. Wymagamy:Niezbędna jest wiedza z zakresu zatrudnienia i legalizacji pracy i pobytu cudzoziemcówDoświadczenia na podobnym stanowisku w agencji pracy lub innej organizacjiKomunikatywnego poziomu języka polskiego, rosyjskiego i angielskiego (mile widziane)Samodzielności i odpowiedzialnościDobrej organizacji pracy i umiejętności pracy w zespoleOferujemy:Stabilne wynagrodzenie plus premieMożliwość rozwoju i podwyższenia kwalifikacjiPracę w międzynarodowym środowiskuWprowadzenie na stanowisko pracy i wsparcie naszych najlepszych pracownikówNarzędzia pracy: laptop i telefon komórkowyPraca w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.
Opis oferty pracyObowiązki: -Praca z tekstem, mową i innymi typami danych, tworzenie transkrypcji -Redagowanie pod kątem poprawności stworzonych wcześniej transkrypcji Wymagania: -Znajomość gramatyki i ortografii języka niemieckiego (w mowie i piśmie) - poziom B2+ -Znajomość języka angielskiego - min. B1/B2 Oferta: -Umowa o pracę z naszym Klientem -Możliwość pracy w światowej klasy organizacji -Biznesowe godziny pracy -Pakiet benetifów -Firmowy kod rabatowy Lokalizacja: Gdańsk

Opis oferty pracy(Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI) Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia. Aktualnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych udziałem w projekcie skierowanym do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności. Miejsce pracy: praca zdalna (woj. pomorskie) Wymiar pracy: pełen etat DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: zarządzanie bazami danych: projektowanie, utrzymywanie, aktualizowanie oraz monitorowanie baz danych. współpraca z innymi działami w firmie, pomoc w tłumaczeniu tekstów z języka angielskiego oraz na język angielski, tworzenie raportów w odpowiedzi na aktualne potrzeby firmy, wsparcie w zakresie administracji biurowej. NASZE WYMAGANIA: orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), doświadczenie w pracy z obszernymi zbiorami danych, znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel), umiejętność pracy pod presją czasu oraz terminowość w realizacji zadań, odpowiedzialność, uczciwość, rzetelność oraz zdolność do rozwiązywania problemów, precyzyjność i dbałość o szczegóły, zdolność do samodzielnego oraz kreatywnego myślenia, znajomość języka angielskiego. TO OFERUJEMY: praca zdalną, możliwość zatrudnienia na umowę o pracę po zakończeniu stażu, interesującą pracę w obszarze sportu oraz różnorodność realizowanych projektów, dodatki motywacyjne do kwoty 400,00 zł netto, kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe, wsparcie doradcy zawodowego, który udzieli Ci pomocy w wyborze zawodu i kierunku kształcenia, wsparcie job craftera oraz specjalisty ds. rynku, którzy przeanalizują Twoje CV i zajmą się poszukiwaniem wymarzonej przez Ciebie pracy, dodatkowo oferujemy darmowe konsultacje prawnicze oraz psychologiczne, elastyczny grafik i możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin, wyprawka do 240 zł. DBAMY, BY NASZE PROCESY REKRUTACJI BYŁY DOSTĘPNE! Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką lub uzupełniając odpowiednie pola w formularzu rekrutacyjnym. CZEKAMY NA TWOJE CV! #AKTYWUJPRACĘ WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI I ZNAJDZ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA! Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca, ale chciałbyś/ chciałabyś poznać więcej szczegółów: ZGŁOŚ SIĘ DO NAS ZADZWOŃ: 694 - pokaż numer telefonu - LUB WYŚLIJ SMS Dziękujemy za Twój czas poświęcony na zapoznanie się z nasza ofertą! Obiecujemy starannie przyjrzeć się wszystkim cv, które zostaną do nas wysłane. Szanujemy Twój czas, dlatego możesz liczyć na feedback na temat swojej aplikacji w postaci maila. Osobiście skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, by zaprosić ich do kolejnego etapu rekrutacji. Projekt Aktywuj Pracę jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Jobhouse działa na rynku od 13 lat. Naszą misją jest łączenie ludzi - najlepszych pracodawców z najlepszymi pracownikami. Pomogliśmy znaleźć pracę ponad 15 000 osób! Działamy profesjonalnie, szybko i skutecznie.W tej chwili dla naszego Klienta, do centrali jego polskiego oddziału zajmującego się analizą danych, poszukujemy kandydatów na stanowisko:Pracownik Biurowy (back office) - z j. niemieckimGdańsk (Oliwa)ZapewniamyStabilne zatrudnienie (umowa o pracę);Premie miesięczne;Pracę stacjonarną w Gdańsku w nowoczesnym biurowcu;Wolne weekendy (praca pn-pt);Możliwość korzystania z 26 dni urlopu niezależnie od stażu;Kompleksowe wdrożenie od A do Z i szkolenia rozwojowe (nie wymagamy doświadczenia!)Pakiet benefitów (karta Multisport, ubezpieczenie zdrowotne i na życie, 10% zniżki na firmowe produkty);Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (komputer);Program dotacji na dojazdy do pracy (transport publiczny, parking);Stałe godziny pracy (8-17, w tym 1-godzinna przerwa na lunch);Możliwości rozwoju i awansu w ramach wewnętrznych struktur znanej międzynarodowej firmy.Do Twoich zadań będzie należałoOdczytywanie, odsłuchiwanie i spisywanie nagrań w j. niemieckim (transkrypcja);Bieżące raportowanie o pojawiających się ewentualnych błędach w danych;Praca na wewnętrznych systemach typu CRM;Współpraca z innymi działami firmy (jakości itp.).U kandydatów zwracamy uwagę naBardzo dobrą znajomość j. niemieckiego (w mowie i piśmie) min. C1 - warunek konieczny;Komunikatywną znajomość j. angielskiego (min. B1) - warunek konieczny;Bardzo dobrą znajomość obsługi komputera (w tym pakiet MS Office);Umiejętność przetwarzania danych i analitycznego myślenia;Gotowość do podjęcia się pracy na pełen etat (100% stacjonarna);Chęć do pracy i gotowość do nauki nowych umiejętności. Prosimy o przesłanie oferty poprzez zastosowanie aplikacji.Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 7097. www.jobhouse.pl

Opis oferty pracyLokalizacja: • Niemcy - Münster, miasto na prawach powiatu w Niemczech, położone w północnej części kraju związkowego Nadrenia Północna-Westfalia Języki obce: • Wymagana jest znajomość j. niemieckiego na poziomie B1 lub A2 w przypadku dużego doświadczenia i chęci nauki Kandydaci powinni być w stanie wykonywać następujące czynności, które również powinny być uwzględnione w profilu: • Obsługa maszyn / obsługa maszyn produkcyjnych • Samodzielne ustawianie, konfiguracja i przekształcanie maszyn • Samokontrola pracownika i kontrola produkcji • Samodzielne rozwiązywanie problemów i usuwanie odchyleń jakościowych • Produkcja zgodnie ze specyfikacjami, wprowadzanie jakości i ilości do systemu • Monitorowanie przepływu pracy • Konserwacja i naprawa maszyn • Przygotowanie do wysyłki zgodnie z instrukcjami pakowania Zakres obowiązków: • Obsługa maszyn do produkcji suplementów diety (przy użyciu urządzeń manualnych, częściowo zautomatyzowanych i w pełni zautomatyzowanych) • Kontrola jakości, sortowanie, pakowanie tabletek, drażetek i saszetek (zautomatyzowane) • Samodzielna kontrola jakości, montaż, ustawianie i uruchamianie maszyn • Pierwsza aprobata produktów, dokumentacja, przygotowanie i zakończenie pracy, utrzymanie porządku i czystości na stanowisku pracy Opis środowiska pracy: Praca w hali produkcyjnej, w zespole maszynowym. Wynagrodzenie: • Wypłata wynagrodzenia jest przelewana na konto miesięcznie, następnego miesiąca za przepracowany miesiąc - wynagrodzenie jest płatne z dołu Stawka 17.40 euro brutto na godzinę • Praca po 40h tygodniowo • Praca w systemie 3-zmianowym, praca zaczyna się od nocnej zmiany w niedzielę • Możliwa praca w sobotę - zagadnienie do ustalenia bezpośrednio z Klientem (pracodawca użytkownik) • Pracodawca zapewnia obuwie ochronne • Ustawowe dodatki za pracę w nocy, w weekendy i święta w wysokości określonej w układzie zbiorowym pracodawcy: o Każda godzina nadliczbowa powyżej ośmiu godzin dziennie (w skali miesiąca) płacona jest z nadwyżką 25% tzn.: jeśli miesiąc ma 20 dni roboczych: 20 x 8h – 160h stawka podstawowa, a wszystko ponad 25% dodatku o Praca nocna - dodatek za pracę nocną przysługuje za pracę w godzinach od 23:00 do 6:00, jeśli w tym czasie przepracowano więcej niż 2 godziny, dodatek za pracę nocną wynosi 25% o Praca w niedzielę - dodatek za pracę w niedzielę wynosi 50%, jeśli praca w niedzielę nie jest częścią stałego czasu pracy o Praca w święta - dodatek za pracę w święta wynosi 100%, jeśli praca w święta nie jest częścią stałego czasu pracy • Możliwość pobierania zaliczki w wysokości 100€ netto co tydzień - pierwsza zaliczka dostępna po 7 dniach pracy (zaliczka jest zawsze wysyłana w piątek po przepracowanym tygodniu - proszę pamiętać, że transfer do innego banku niż niemiecki zajmuje 2 dni.
Opis oferty pracyBADAM TYLKO CZUJNOŚĆ, OCZYWIŚCIE, ŻE LEPIEJ SIĘ ROZWIJAĆ. JEŚLI TEŻ TAK UWAŻASZ TO OGŁOSZENIE JEST SPECJALNIE DLA CIEBIE. CZYTAJ UWAŻNIE! JEŚLI JESTEŚ OSOBĄ: - ZDETERMINOWANĄ DO DZIAŁANIA -UŚMIECHNIETĄ ORAZ POZYTYWNIE NASTAWIONĄ DO ŻYCIA -PROBLEM? DLA CIEBIE TAKIE SŁOWO NIE ISTNIEJE -CHCESZ OD ŻYCIA DUŻO WIĘCEJ NIŻ PRACA ZA NAJNIŻSZĄ KRAJOWĄ -LUBISZ PRACOWAĆ W ZESPOLE A ZESPÓŁ LUBI PRACOWAĆ Z TOBĄ JEŚLI CZYTAŁEŚ UWAŻNIE I NA WSZYSTKO POWIEDZIAŁEŚ SOBIE TAK, DOŁĄCZ DO NAS! TAK BĘDĄ WYGŁADAŁY TWOJE OBOWIĄZKI: -OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA KLIENTÓW (CUSTOMER SERVICE) -WPISYWANIE RAPORTÓW Z CAŁEGO DNIA DO BAZ CRM -PRZYGOTOWANIE OFERT SPRZEDAŻOWYCH ORAZ KOSZTORYSÓW -WSPÓŁPRACA Z NASZYM BACKOFFICE (JEST NAPRAWDĘ CUDOWNY) -DBANIE O POYTYWNY WIZERUNEK FIRMY -DORADZTWO W SPRAWIE PRODUKTÓW Z NASZEJ OFERTY TO CO MOŻESZ MIEĆ: -WYSOKIE WYNAGRODZENIE BEZ SZKLANEGO SUFITU -WYJAZDY I IMPREZY INTEGRACYJNE -PEŁEN ZAKRES DARMOWYCH SZKOLEŃ, PO KTÓRYCH DOSTAJESZ CERTYFIKAT -MŁODY, AMBITNY I TROCHĘ SZALONY ZESPÓŁ (TROCHĘ TO NA PIERWSZE WRAŻENIE :D) - MULTISPORT (CZASAMI TRZEBA POĆWICZYĆ) -LUXMED -NIEZBĘDNE NARZĘDZIA DO PRACY -PRACA OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU (ŻEBY BYŁO KIEDY MULTISPORTA WYKORZYSTAĆ) CHCESZ WIĘCEJ? ZŁÓŻ DO NAS SWOJE CV A MY ZAPROSIMY CIĘ NA SPOTKANIE W NASZYM BIURZE :)

Opis oferty pracyASTA Work (nr rej. 19386) agencja pośrednictwa pracy obecnie dla swojego Klienta międzynarodowego Call Center z siedzibą w Warszawie poszukuje osób na stanowisko: Weryfikator/ ka danych osobowych z j. niemieckim m/k Miejsce pracy: Praca stacjonarna w Gdańsku praca w Gdańsku od 4.10.2024 Miejsce pracy: Praca stacjonarna w Gdańsku Oliwie Do nowego projektu poszukujemy osób, które za pośrednictwem kontaktu video z klientem niemieckim będą weryfikować jego tożsamość zestawiając dokumenty tożsamości z wyglądem osoby, która komunikuje się z nami przez video rozmowę Weryfikacja klientów odbywa się na potrzeby usług bankowych Oczekujemy: Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego C1 Umiejętności obsługi komputera Otwartości i pozytywnego podejścia do ludzi Gotowość do pracy: poniedziałek-niedziela w godzinach 7 - 22, około 1,5 weekendu w miesiącu praca na pełen etat, 3/4 lub 1/2 ( podczas szkolenia 5 dni, dostępność na pełen etat ) Zyskujesz: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie dla studentów poniżej 26 lat Wynagrodzenie w wysokości od 8000 brutto Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, bony świąteczne Program poleceń pracowniczych Bonusy dla najlepszych pracowników Dofinansowanie wakacji Prezenty z okazji Dnia Dziecka, Narodzin Dziecka Comiesięczne Eventy Osoby zainteresowane uczestnictwem w rekrutacji prosimy o przesłanie swojej aplikacji. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. @ w tytule wpisując Gdańsk/FE/2024 Administratorem Danych Osobowych jest Asta Work Joanna Konefał , ul Turkowskiego 17/9, 10-691 Olsztyn , zwany dalej Firmą, adres korespondencyjny: ul Turkowskiego 17/9, 10-691 Olsztyn , e-mail: @ Dane osobowe gromadzone przy pomocy aplikacji o pracę (CV) – przetwarzane w celach rekrutacyjnych - przetwarzane są na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO). Dane osobowe podane przez kandydata będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tym celu. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Firmy, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Firmie na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych w aplikacji o pracę jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacyjnym i ew. przyszłych rekrutacjach. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w ww. celach jest dobrowolne. Wysłanie aplikacji do Firmy jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby rekrutacji obecnej oraz przyszłych rekrutacji, na życzenie kandydata aplikacja będzie rozpatrywana tylko w obecnym procesie rekrutacyjnym - prosimy o zaznaczenie przy zgłoszeniu takiej prośby.

Opis oferty pracySkutecznie rekrutujesz pracowników z różnych krajów? Dołącz do nas! Według Gdańskiego Urzędu Pracy i Pracodawców Pomorza jesteśmy Najlepszym Pracodawcą dla Cudzoziemców (edycja konkursu 2021) Zajmujemy się outsourcingiem pracowników ze Wschodu i Azji Środkowej. Prosimy wysyłać CV na adres mailowy. Poszukujemy osób na stanowisko Specjalista ds. rekrutacji. Od Kandydatów Oczekujemy: DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU - warunek konieczny zaawansowanej znajomości jęz. rosyjskiego, j. angielskiego i j. polskiego zaangażowania w wykonywanie obowiązków umiejętności współpracy z ludźmi doskonałej organizacji pracy, dyspozycyjności pro-aktywnej postawy i zaangażowania w rozwój organizacji Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie i wysokie premie uzależnione od efektów pracy niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon) umowę o pracę prywatną opieka medyczna dobrą atmosferę, duże możliwości rozwoju, ambitne i ciekawe projekty biuro w nowoczesnym środowisku biznesowym w centrum Gdańska (w pobliżu Oliva Business Center, Uniwersytetu Gdańskiego) możliwość współpracy z międzynarodowymi liderami rynku logistycznego i produkcyjnego spotkania integracyjne Odpowiemy na wybrane zgłoszenia.

Opis oferty pracyOczekiwania: • znajomość języka niemieckiego (min. B2) • znajomość języka angielskiego (min. B2) • doświadczenie w pracy korporacyjnej Zakres zadań: • administrowanie dokumentacji pracowniczej dotyczącej umów oraz urlopów • wsparcie w zarządzaniu systemem HR • wsparcie przy onboardingu / offboardingu • procesowanie dokumentów i danych pracowniczych Benefity: • karta Multisport • system premii rocznych • programy językowe (Learnlight) • bogaty pakiet szkoleń • premie i dodatkowe dni wolne w oparciu o staż pracy • sesje dobrego samopoczucia
NOZO- prężnie rozwijająca się firma w branży obsługi inwestycji budowlanych w dziale płytek ceramicznych poszukuje Osoby do pracy w biurze: Zakres obowiązków Prace administracyjno- biurowe Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Sporządzanie ofert, raportów, zestawień w programie ecxel Obsługa sprzętów biurowych oraz wewnętrznych programów firmy Prace związane ze wsparciem organizacyjno- administracyjnym biura np: realizowanie zakupów, czynności porządkowe, obsługa spotkań Telefoniczna obsługa klienta Praca w godzinach 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku Wymagania Biegła obsługa programów z pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych Kreatywność, komunikatywność, sumienność, wszechstronność Umiejętność organizacji pracy własnej Umiejętności komunikacyjne Umiejętność pracy pod presją czasu, wytrwałość i determinacja w osiąganiu założonych celów Oferujemy Umowę o pracę Pracę w prężnie rozwijającej się firmie Stabilne warunki zatrudnienia Przyjazną atmosferę pracy Wsparcie doświadczonego zespółu zespołu Zastrzegamy sobie prawo do nawiązania kontaktu tylko z wybranymi osobami
Opis oferty pracyZatrudnimy pracowników ochrony z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Jesteśmy Zakładem Pracy Chronionej - oferujemy: - już na start zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - jasne warunki, zasady i terminowe wypłaty wynagrodzenia - możliwość dopasowania grafiku pracy - możliwość dopasowania terminów urlopów wypoczynkowych - możliwość ubiegania się o zwrot za leki oraz dojazdy - szkolenie na stanowisku - środki łączności bezpośredniej - estetyczne umundurowanie Rzetelnie rozliczamy czas pracy - wypłacamy pełne dodatki do wynagrodzenia za pracę w godzinach nocnych oraz za pracę w godzinach nadliczbowych. Zapraszamy do kontaktu w godzinach 9.00-14.00 pod numerem 669 - pokaż numer telefonu - lub na adres mail: @
Opis oferty pracyZadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w wewnętrznych systemach kontrola poprawności i kompletności wprowadzanych danych opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody monitorowanie przebiegu procesu opracowywanie zleceń wewnętrznych prowadzenie korespondencji w j. niemieckim Wymagania: podstawowa znajomość języka niemieckiego – min. A2 dobra znajomość pakietu MS Office, samodzielność i dobra organizacja pracy umiejętność myślenia analitycznego rzetelność oraz otwartość na zdobywanie nowego doświadczenia Oferujemy: Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie z branży ciepłowniczej Kompleksowe szkolenie wdrożeniowe – nie wymagamy doświadczenia Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Elastyczny czas pracy Benefity: pakiet świadczeń socjalnych, ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach, karta Multisport Dofinansowanie do nauki języków obcych Biuro w świetnej lokalizacji
Opis oferty pracyReferent ds. Danych Pomiarowych Zakres obowiązków: - obsługa procesu zmiany sprzedawcy energii elektrycznej; - przygotowanie i zawieranie umów; - archiwizacja umów i dokumentów; - obsługa umów i zgłoszeń Klientów; - weryfikacja i poprawa danych w systemach informatycznych; - przygotowywanie analiz i raportów, informacji oraz sprawozdań; - weryfikacja zleceń wykonania czynności technicznych związanych z procesem zmiany sprzedawcy energii. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office; - umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów; - umiejętność pracy pod presją czasu; - umiejętności negocjacyjne; - umiejętność zarówno współpracy jak i pracy samodzielnie; - umiejętność zarządzania czasem pracy oraz organizacja pracy własnej; - zaangażowanie w realizację celów i zadań zespołu; - dbałość o jakość realizowanych zadań, odpowiedzialność. Oferujemy: - umowa o pracę; - wynagrodzenie w wysokości 5560 zł brutto; - pracę w formie stacjonarnej (w biurze); - lokalizacja UL. TOWAROWA 38, 80-218 GDAŃSK; - szkolenia stanowiskowe; - stałe miejsce oraz godziny pracy 07:00-15:00. Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)". Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.
Opis oferty pracyDo naszego nowo tworzonego biura (od wrzesnaia lub pazdziernika) w Gdansku poszukujemy milej i sumiennej kolezanki. Wymagania: 1. dobra znajomosc jezyka niemieckiego w pismie i w mowie. 2. logiczne myslenie 3. zaangazownie Zakres pracy: koordynownie i organizacja zakwaterowan dla grup pracowniczych na terenie Niemiec. Oferujemy: 1. Stale zatrudnienie na podstawie umowy o prace. 2. Dobre wynagrodzenie na poziomie europejskim Czas pracy: 5 do 7 godzin dziennie Miejsce pracy: Gdansk
Zatrudnię do Pracy na stanowisku biurowej Do firmy transportowej Komunikatywny angielski oraz rosyjski
Salon kosmetyczny w Gdańsku (dzielnica Chełm) zatrudni energiczną, uśmiechniętą osobę na stanowisko Recepcjonistki.Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć bedą: obsługa płatności po zabiegach umawianie i potwierdzanie wizyt obsługa solarium dbanie o wizerunek salonu pomoc w tworzeniu materiałów na SM (zdjęcia, filmiki "z życia" ganinetu)Praca od połowy września!Ilość godzin oraz grafik jesteśmy w stanie dopasować do potrzeb kandydata :)Chętnie zatrudnimy osobę z doświadczeniem na podobnym stanowisku lub studentkę kosmetologiiProsimy o przesłanie CV oraz kilku słów o sobie.
Gdańskie Usługi Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zajmująca się odbiorem i transportem odpadów komunalnych oraz segregowanych na terenie Miasta Gdańska poszukuje pracownika na stanowisko:PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWYMiejsce pracy: Gdańskie Usługi Komunalne Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 55, GdańskOpis stanowiska:bieżąca obsługa i prowadzenie biurabezpośrednia, telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów (np. rejestracja i rozwiązywanie zgłoszeń dotyczących odbioru odpadów, wyposażenia nieruchomości w pojemniki, informowanie o harmonogramie odbioru odpadów, etc.)zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącądbanie o sprawny przepływ informacji oraz prawidłowy obieg dokumentów w firmieprowadzenie ewidencji dokumentówzaopatrzenie w materiały i artykuły na potrzeby biura (np. biurowe, spożywcze, etc.)organizacja i obsługa spotkań firmowych oraz przygotowywanie sali konferencyjnej, przyjmowanie gości, przygotowanie poczęstunkuwspółpraca z innymi działami Spółki, w zakresie bieżących zadań administracyjnychWymagania:bardzo dobra organizacja pracy własnej, wielozadaniowość, odpowiedzialność, terminowość i samodzielność oraz umiejętność ustalania priorytetówodporność na sytuacje stresowekomunikatywność i wysoka kultura osobista, przyjazne nastawienie, otwartość, umiejętność pracy w zespolegotowość do intensywnej naukiumiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu MS Office - Excel, Outlook) oraz obsługa urządzeńczynne prawo jazdy kat. Bmile widziane:doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskudoświadczenie w branży odpadowejznajomość obsługi systemów monitorowania pojazdówdoświadczenie / wykształcenie w zakresie administracji, logistyki lub ochrony środowiskaOferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracępracę na pełen etatpracę stacjonarną od poniedziałku do piątku (8 godz. dziennie w godzinach pomiędzy 6-14 lub 7-15)możliwość szkoleń i rozwoju zawodowegododatki / świadczenia:dodatek do wypłaty za dojazdy rowerem do pracyprywatna opieka medycznamożliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego na atrakcyjnych warunkachatrakcyjne świadczenia socjalneAplikację w formie CV prosimy przesyłać poprzez OLX lub za pomocą poczty elektronicznej na adres rekrutacja(a)guk.gda.pl z dopiskiem "pracownik administracyjno-biurowy".Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami / kandydatkami.

Opis oferty pracy(Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI) Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia. Aktualnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych udziałem w projekcie skierowanym do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności. Miejsce pracy: Praca zdalna – dla osób zamieszkujących woj. Pomorskie DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: obsługa pacjentów ( w tym zagranicznych), logistyka przyjeżdżających pacjentów, kontakty ze specjalistami międzynarodowymi, przekazywanie zdobytych informacji. NASZE WYMAGANIA: orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), chęci do pracy, biegła obsługa komputera, zaangażowanie, biegła znajomość angielskiego. TO OFERUJEMY: dodatki motywacyjne do kwoty 550,00 zł netto, kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe, wsparcie doradcy zawodowego, który udzieli Ci pomocy w wyborze zawodu i kierunku kształcenia, wsparcie job craftera oraz specjalisty ds. rynku, którzy przeanalizują Twoje CV i zajmą się poszukiwaniem wymarzonej przez Ciebie pracy, dodatkowo oferujemy darmowe konsultacje prawnicze oraz psychologiczne, elastyczny grafik i możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin, wyprawka do 240 zł. DBAMY, BY NASZE PROCESY REKRUTACJI BYŁY DOSTĘPNE! Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką lub uzupełniając odpowiednie pola w formularzu rekrutacyjnym. CZEKAMY NA TWOJE CV! #POSTAWNAPRACĘ WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI I ZNAJDZ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA! Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca, ale chciałbyś/ chciałabyś poznać więcej szczegółów: ZGŁOŚ SIĘ DO NAS ZADZWOŃ: 694993... Wyświetl numer LUB WYŚLIJ SMS Dziękujemy za Twój czas poświęcony na zapoznanie się z nasza ofertą! Obiecujemy starannie przyjrzeć się wszystkim cv, które zostaną do nas wysłane. Szanujemy Twój czas, dlatego możesz liczyć na feedback na temat swojej aplikacji w postaci maila. Osobiście skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, by zaprosić ich do kolejnego etapu rekrutacji. Projekt Aktywuj Pracę jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Opis oferty pracyFundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia. Aktualnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych udziałem w projekcie skierowanym do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności. Miejsce pracy: praca zdalna - woj. pomorskie DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, przygotowywanie pism oraz sporządzanie poleceń i zarządzeń prezesa spółki, asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach Zarządu, odbieranie telefonów Zarządu i zarządzanie pojawiającymi się sprawami. NASZE WYMAGANIA: orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), zamieszkanie w województwie pomorskim, wykształcenie wyższe (preferowane kierunki studiów to administracja lub ekonomia), znajomość języka angielskiego, umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office, umiejętność posługiwania się programem Canva oraz biegłość w narzędziach Google Workspace, umiejętność szybkiego uczenia się, wychodzenie z inicjatywą w rozwiązywaniu problemów i załatwiania powierzonych zadań, komunikatywność, analityczne myślenie, zdolności organizacyjne i podzielność uwagi, znajomość podstawowych zasad funkcjonowania social mediów (Facebook, Instagram, TikTok oraz LinkedIn) oraz gotowość do ich obsługi. TO OFERUJEMY: dodatki motywacyjne do kwoty 550,00 zł netto, kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe, wsparcie doradcy zawodowego, który udzieli Ci pomocy w wyborze zawodu i kierunku kształcenia, wsparcie job craftera oraz specjalisty ds. rynku, którzy przeanalizują Twoje CV i zajmą się poszukiwaniem wymarzonej przez Ciebie pracy, dodatkowo oferujemy darmowe konsultacje prawnicze oraz psychologiczne, elastyczny grafik i możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin, wyprawka do 240 zł. DBAMY, BY NASZE PROCESY REKRUTACJI BYŁY DOSTĘPNE! Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką lub uzupełniając odpowiednie pola w formularzu rekrutacyjnym. CZEKAMY NA TWOJE CV! #AKTYWUJPRACĘ WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI I ZNAJDZ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA! Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca, ale chciałbyś/ chciałabyś poznać więcej szczegółów: ZGŁOŚ SIĘ DO NAS ZADZWOŃ: 694993... wyświetl numer LUB WYŚLIJ SMS Dziękujemy za Twój czas poświęcony na zapoznanie się z nasza ofertą! Obiecujemy starannie przyjrzeć się wszystkim cv, które zostaną do nas wysłane. Osobiście skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, by zaprosić ich do kolejnego etapu rekrutacji.

Opis oferty pracyFundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia. Aktualnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych udziałem w projekcie skierowanym do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności. Jeśli spełniasz poniższe kryteria, szukamy właśnie Ciebie: Posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, niezależnie od stopnia, Potrzebujesz wsparcia w wejściu lub powrocie na rynek pracy, Chcesz podnieść swoje kwalifikacje zawodowe poprzez szkolenia, Planujesz zmianę zawodu lub przekwalifikowanie się zawodowo. W ramach naszych fundacyjnych działań wspólnie zaplanujemy Twój rozwój zawodowy, oferując: Indywidualną sesję z Doradcą Zawodowym, który pomoże Ci opracować ścieżkę kariery, Stworzenie profesjonalnego CV, Wsparcie specjalisty, który przygotuje Cię do rozmowy kwalifikacyjnej, Określenie indywidualnej strategii rozwoju Twojego potencjału zawodowego, Przedstawienie sprawdzonych ofert pracy. DBAMY, BY NASZE PROCESY REKRUTACJI BYŁY DOSTĘPNE! Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem/rekruterką. ZGŁOŚ SIĘ DO NAS ZADZWOŃ: 694 - pokaż numer telefonu - Znajdź pracę wspólnie z Fundacją Aktywizacja w ramach projektu "Aktywuj Pracę", który jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Opis oferty pracyPracownik administracyjno- biurowy. Zatrudnię do biura odpowiedzialną dziewczynę która chce pracować. Wymagana znajomość obsługi urządzeń biurowych lub chęć nauczenia się ich obsługi. Praca częściowo kancelaryjna , częściowo biurowa , obsługa poczty, prowadzenie dziennika korespondencji , nadzorowanie i prowadzenie podręcznego magazynu art. biurowych pozostałe drobne prace biurowe. Osobom mającym trudności w porozumiewaniu się w języku polskim bardzo dziękujemy. Firma prowadzi działalność w segmencie reklamy. Wynagrodzenie netto w granicach 5300 zł - 5500 zł . Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia. Bogaty pakiet świadczeń socjalnych. W tym prywatna opieka medyczna , dofinansowanie do wczasów, dzień wolny na. ,bitrhday,,. Zapraszamy do składania CV. Odezwiemy się do wybranych osób.
Czy energia pulsuje w Twoich żyłach? Czy praca z dziećmi rozświetla Twoją twarz uśmiechem ? Czy uwielbiasz ruch?Jeśli Twoje odpowiedzi brzmią twierdząco, to szukamy właśnie CiebiePoszukujemy instruktorów, animatorów do proawadzenia zajęć taneczno-edukacyjnych oraz animacji dla dzieci.Kogo szukamy:Osób, które uwielbiają pracować z dziećmi od 1,5 do 9 lat.Osób dyspozycyjnych, które szukają stabilnej pracy codziennie, głównie w godzinach 9:00-16:00Osób, które pragną ciągłego rozwoju oraz tworzenia niepowtarzalnych zajęć i animacji dla dzieciNasz idealny kandydat emanuje pozytywną energią, jest samodzielny oraz odpowiedzialny, posiada prawo jazdy i własny samochód.Przede wszystkim szukamy osób, które tak jak my chcą spełniać dzięcięce marzenia, oczarowując dzieci tańcem i zabawąCo oferujemy:Pracę, która napełni Cię ogromną satysfakcją - radość i wdzięczność dzieci każdego dnia.Wprowadzające szkolenie oraz regularne szkolenia (1-raz w miesiącu), a także wszelką pomoc w organizacji zajęć i animacjiWszystkie niezbędne akcesoria, scenariusze, choreografie, muzykę do prowadzenia zajęć i animacji dla dzieciPracę na cały etat od poniedziałku do piątku lub kilka godzin pomiędzy godzinami 9:00-16:30 i jedną wybraną sobotę miesiąca.Świetny team, który będzie Cię wspierał na każdym kroku Twojej ścieżki instruktora, animatora.Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od umiejętnościJeśli nie masz doświadczenia, nie martw się.Wszystkiego Cię nauczymy.Kim jesteśmy?Jesteśmy zespołem pełnym pasji i zaangażowania, który w taneczną podróż zabrał już tysiące dzieci. Organizujemy ponad 300 animacji dla dzieci rocznie, tworząc niezapomniane chwile dla najmłodszych.Nie czekaj dłużej, wyślij swoje CV na adres i opowiedz nam, dlaczego chciałbyś spełniać dziecięce marzenia, dołączając do naszego zespołu.
Opis oferty pracyZatrudnimy pracowników ochrony z orzeczeniem o niepełnosprawności. Jesteśmy Zakładem Pracy Chronionej - oferujemy: - już na start zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; - jasne warunki, zasady i terminowe wypłaty wynagrodzenia; - możliwość dopasowania grafiku pracy; - możliwość dopasowania terminów urlopów wypoczynkowych; - możliwość ubiegania się o zwrot za leki oraz dojazdy . - szkolenie na stanowisku , - środki łączności bezpośredniej, - estetyczne umundurowanie. Zapraszamy do kontaktu pod numerem 724 - pokaż numer telefonu -
Opis oferty pracyW ramach projektu Katalizator Aktywności Zawodowej poszukujemy chętnych osób do pracy. Projekt adresowany jest do niepełnosprawnych, którzy: -mieszkańcami woj. pomorskiego -posiadają orzeczenie o stopniu niepełnosprawności -są osobami pozostającymi bez zatrudnienia; W ramach działań zaplanowanych w Projekcie wszystkie osoby niepełnosprawne otrzymają wsparcie w postaci zaplanowania kariery z doradcą zawodowym, kreatorem kariery i mentorem. Beneficjenci po opracowaniu planu działania otrzymają: prace z możliwością bezpłatnych kursów i szkoleń zawodowych oraz staży zawodowych. Osoby zainteresowane prosimy o wiadomość.
Opis oferty pracyFundacja Fazon w ramach projektu ,, Katalizator Aktywności Zawodowej II,, oferuje płatny, 3 miesięczny staż w placówce pomocowej na terenie Gdańska. W ramach działań zaplanowanych w Projekcie osoba z niepełnosprawnością otrzyma wsparcie: w postaci zaplanowania i wdrożenia indywidualnego planu działania (IPD) oraz: bezpłatnych kursów i szkoleń zawodowych staży zawodowych wsparcia zatrudnienia i samo zatrudnienia Zapewniamy wsparcie w postaci: doradcy zawodowego, kreatora kariery, psychologa, prawnika, mentora i pośrednika pracy. Projekt adresowany jest do niepełnosprawnych, którzy: -są mieszkańcami województwa pomorskiego -posiadają orzeczenie o stopniu niepełnosprawności -są osobami pozostającymi bez zatrudnienia; -nie są objęte takimi samymi działaniami aktywizacyjnymi w ramach innych zadań lub projektów finansowanych ze środków PFRON realizowanymi w tym samym czasie. Osoby zainteresowanie zapraszamy do kontaktu.

Opis oferty pracyW związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy pracownika na stanowisko: Młodszy specjalista ds. administracji Zadania: - organizowanie pracy biura; - bieżąca obsługa administracyjna; - prowadzenie korespondencji biura; - przygotowywanie danych na potrzeby bieżących sprawozdań i planowanych działań biura; - dbanie o pozytywny wizerunek firmy; - przygotowanie materiałów do działań w Social Media ( Facebook, Instagram, itp.). Wymagania: - wykształcenie średnie; - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; - znajomość obsługi pakietu Ms Office i urządzeń biurowych; - wysoka kultura osobista; - bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność samodzielnego działania; - umiejętność ustalania priorytetów oraz dbałość o terminowość i jakość wykonywanych zadań; - komunikatywność; - prawo jazdy kat. B. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę ( pełen etat), - narzędzia do pracy na danym stanowisku, - miłą atmosferę w pracy, - możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Opis oferty pracyZatrudnimy pracowników do recepcji z orzeczeniem o niepełnosprawności. Jesteśmy Zakładem Pracy Chronionej - oferujemy: - już na start zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; - jasne warunki, zasady i terminowe wypłaty wynagrodzenia; - możliwość dopasowania terminów urlopów wypoczynkowych; - możliwość ubiegania się o zwrot za leki oraz dojazdy . - szkolenie na stanowisku . Zapraszamy do kontaktu pod numerem 724 - pokaż numer telefonu -

Poszukuje osoby do biura na stanowisko: Asystentki Dyrektora ZAKRES OBOWIĄZKÓW: CZEGO OCZEKUJE? Brak doświadczenia to nie problem Umiejętności planowania pracy i ustalania priorytetów Samodzielności, komunikatywności, odpowiedzialności i rzetelności Dodatkowo spotykamy się kilka razy w tyogdniu po pracy CO OFERUJE? Atrakcyjny system wynagrodzeń 14 000 netto Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, bony świąteczne, paczki dla dzieci Przyjazną atmosferę pracy Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego m.in.: udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych) oddzielną umowę dotyczącą dodatkowych płatności, lub pieniądze z góry. Jeśli jesteś zainteresowana, to proszę o przesłanie CV wraz ze swoim wizerunkiem

Opis oferty pracySie können Deutsch – bewerben Sie sich 9000PLN Gdańsk Obowiązki Telefonischer Kontakt Unterstützung beim Umgang mit Zahlungskarten Technischer Support (keine Erfahrung erforderlich) Wymagania Deutsch B2 English B2 Oferujemy Ausbildung Vorteile Vollzeit-Arbeitsvertrag, Vergütung 9.000 PLN
Opis oferty pracyZatrudnimy księgową . Praca może być częściowo zdalna . Stanowisko dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Jesteśmy Zakładem Pracy Chronionej . Oferujemy: - już na start zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; - jasne warunki, zasady i terminowe wypłaty wynagrodzenia; - możliwość dopasowania terminów urlopów wypoczynkowych; - możliwość ubiegania się o zwrot za leki oraz dojazdy . - szkolenie na stanowisku , Zapraszamy do kontaktu pod numerem 601 - pokaż numer telefonu -
Opis oferty pracyJESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. . Od 30 lat z pasją i zaangażowaniem wdrażamy innowacyjne projekty, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami w realizowaniu swoich celów zawodowych i spełnianiu się na rynku pracy. Naszą misję i cele realizujemy w oparciu o wartości, które wyznaczają standardy naszej pracy. To one są fundamentem relacji, które budujemy zarówno z naszymi Pracownikami, Kandydatami, Klientami, jak i Partnerami Biznesowymi. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym oraz wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR. #AKTYWUJPRACĘ Do naszego fundacyjnego zespołu poszukujemy Doradcy/czyni zawodow/ego/ej . MIEJSCE PRACY: Fundacja Aktywizacja Filia w Gdańsku, ul. Heweliusza 11 W RAMACH WSPÓŁPRACY OFERUJEMY: • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, • przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego, • elastyczny czas pracy, • work life balance, • otwartą kulturę organizacyjną, • szkolenia, • udział w rozwijających projektach na rzecz osób z niepełnosprawnościami. DOŁĄCZAJĄC DO NASZEGO ZESPOŁU, BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ: • kwalifikacją uczestników projektu do poszczególnych form wsparcia, • bezpośrednią pracą z osobami z niepełnosprawnościami, w tym: diagnozą kwalifikacji i kompetencji zawodowych, • opracowywaniem i aktualizowaniem Indywidualnego Planu Działania dla osób z niepełnosprawnościami, • prowadzeniem konsultacji indywidualnych i grupowych z zakresu doradztwa zawodowego z uczestnikami/czkami projektu, • współpracą ze specjalistą d.s. rynku pracy w celu pozyskania przez niego nowych ofert pracy, • przedstawianiem klientowi/ce dostępnych ofert pracy pod kątem jego/jej zainteresowań/predyspozycji zawodowych, • opracowaniem dokumentów aplikacyjnych uczestnika/czki projektu oraz przygotowaniem do rozmowy kwalifikacyjnej, • rozwiązywaniem na bieżąco sytuacji problemowych, • monitoringiem zatrudnienia, • prowadzeniem dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań. • realizacją wyznaczonych wskaźników projektowych, • współpracą z zespołem specjalistów (psycholog, job crafter, specjalista ds. rekrutacji, prawnik). SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI: • posiadasz co najmniej półroczne doświadczenie w realizacji doradztwa/poradnictwa zawodowego – WARUNEK KONIECZNY • posiadasz wykształcenie wyższe lub zawodowe kierunkowe lub certyfikat, zaświadczenie bądź inny dokument umożliwiający udzielanie wsparcia w postaci poradnictwa zawodowego) – WARUNEK KONIECZNY, • potrafisz opracowywać Indywidualny Plan Działania, • jesteś osobą komunikatywną, otwartą na drugiego człowieka, • cechuje Cię systematyczność, odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań, bardzo dobrze organizujesz pracę własną, • jesteś kreatywn/a/y i dynamiczn/a/y w działaniu, • jesteś gotow/a/y/ do wyjazdów służbowych w obrębie woj. kujawsko – pomorskiego i pomorskiego, • lubisz podejmować nowe wyzwania. MILE WIDZIANE: • doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami, • doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacji. Zapraszamy do aplikowania! Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem/ rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała wyślij nam swoje CV na adres: @ W treści wiadomości prosimy o wpisanie oczekiwanej kwoty wynagrodzenia brutto. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Masz znajomych poszukujących pracy na tym/podobnym stanowisku? Poleć im naszą ofertę i pomóż im znaleźć pracę!

Opis oferty pracyZakres obowiązków: Reprezentacja Spółki w relacjach z zamawiającym oraz interesariuszami projektu. Prowadzenie negocjacji i współpraca z dostawcami, podwykonawcami i innymi partnerami biznesowymi. Wsparcie w planowaniu i organizacji zadań. Terminowa realizacja zleconych zadań Co Ci pomoże w wykonywaniu swoich zadań? Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2/C1 – warunek konieczny. Umiejętność poprawnego komponowania pism i innych dokumentów. Znajomość obsługi komputera Dobra organizacja pracy. To oferujemy Pracę w biurze w Gdańsku. Zatrudnienie na pełen etat. Komfortowe warunki pracy. Atrakcyjne wynagrodzenie. Serdecznie zapraszamy do dołączenia do naszego zespołu
Opis oferty pracyObowiązki: współpraca z działem sprzedaży, przygotowywanie rozwiązań/ prezentacji dla usług w chmurze w wielu branżach, przewidywanie potrzeb klienta, tworzenie rozwiązań, analizowanie rynku, przeprowadzanie badań branżowych, identyfikacja problemów i rozwiazywanie ich, współpraca z innymi działami w firmie, rozwijanie wiedzy i doświadczenia w zakresie rozwiązań chmurowych, dbanie o jakość prezentowanych materiałów. Kwalifikacje: wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego min. B2, znajomość języka francuskiego min. B2, 3-5 lat doświadczenia w obszarze marketingu/sprzedaży/badania rynku, doświadczenie/zainteresowanie rozwiązaniami chmurowymi, doświadczenie w identyfikowaniu i rozwiązywaniu problemów, doświadczenie w przygotowywaniu prezentacji sprzedażowych, bardzo dobra organizacja pracy własnej, doświadczenie w pracy w branży technologicznej/cloud/SaaS. Benefity: praca hybrydowa, prywatna opieka, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do szkoleń, jasna ścieżka kariery, rozwój w międzynarodowej firmie.
Opis oferty pracyObowiązki: współpraca z działem sprzedaży, przygotowywanie rozwiązań/ prezentacji dla usług w chmurze w wielu branżach, przewidywanie potrzeb klienta, tworzenie rozwiązań, analizowanie rynku, przeprowadzanie badań branżowych, identyfikacja problemów i rozwiazywanie ich, współpraca z innymi działami w firmie, rozwijanie wiedzy i doświadczenia w zakresie rozwiązań chmurowych, dbanie o jakość prezentowanych materiałów. Kwalifikacje: wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego min. B2, znajomość języka francuskiego min. B2, 3-5 lat doświadczenia w obszarze marketingu/sprzedaży/badania rynku, doświadczenie/zainteresowanie rozwiązaniami chmurowymi, doświadczenie w identyfikowaniu i rozwiązywaniu problemów, doświadczenie w przygotowywaniu prezentacji sprzedażowych, bardzo dobra organizacja pracy własnej, doświadczenie w pracy w branży technologicznej/cloud/SaaS. Benefity: praca hybrydowa, prywatna opieka, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do szkoleń, jasna ścieżka kariery, rozwój w międzynarodowej firmie.

Opis oferty pracyBusiness Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę. Obecnie dla naszego Klienta - producenta oraz dystrybutora urządzeń i rozwiązań HVAC - szukamy osób do pracy na stanowisku: Specjalista/-tka ds. administracyjno-biurowych Miejsce pracy: Gdańsk Na tym stanowisku zajmiesz się: prowadzeniem sekretariatu poprzez m.in. kompetentną obsługę gości, prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej, archiwizację dokumentacji, odbieranie telefonów itp. obsługą i czuwaniem nad prawidłowym przepływem obiegu dokumentów, korespondencji oraz spraw administracyjno – biurowych w firmie w strukturze rozproszonej wprowadzaniem różnorodnych danych w tym księgowych do systemu zaopatrzeniem biura w artykuły biurowe oraz inne towary i produkty współorganizowaniem spotkań oraz uczestnictwem w różnorodnych zadaniach w celu wsparcia innych działów w firmie To praca dla Ciebie, jeśli: posiadasz doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej – atut mile widziany jesteś osobą studiującą zaocznie – atut mile widziany znasz język angielski na poziomie komunikatywnym min. B1 dobrze obsługujesz pakiet MS Office w tym Ms Excel cechują Cię: wysoka kultura osobista, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy jesteś osobą pewną siebie, komunikatywną, uporządkowaną, skrupulatną, o dużym poczuciu odpowiedzialności za powierzone zadania posiadasz czynne prawo jazdy kat. B Co otrzymasz w zamian: umowę zlecenie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura (08:00 – 16:00) pracę stacjonarną w przyjaznej i koleżeńskiej atmosferze możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobywania doświadczenia zawodowego bogaty pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych niezbędne narzędzia pracy liczne benefity (możliwość skorzystania z dodatkowych ubezpieczeń medycznych, kart sportowych, dofinansowania nauki i szkoleń) pakiet socjalny, w tym wyprawki dla dzieci, upominki okolicznościowe Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem linku aplikacyjnego: Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przesłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej "Klauzuli zgody", w przypadku nadesłanych aplikacji bez tej klauzuli, Państwa kandydatura zostanie automatycznie odrzucona, a przesłana aplikacja zostanie usunięta: "Klauzula zgody" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Szczęśliwej 38A/2, 53-418 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych” Informujemy, że ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie cofnąć udzielone powyżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać wysłania na adres e-mail: @ Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody. "Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych" Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Szczęśliwej 38A/2. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: @ lub adresem: ul. Szczęśliwa 38A/2, 53-418 Wrocław. 3. Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe: a) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy, w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO), b) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), c) w celu realizacji uzasadnionego interesu Administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), d) w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO), e) w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). 4. Możemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: a) biuru rachunkowemu prowadzącemu księgowość Administratora, b) kancelarii prawnej świadczącej usługi dla Administratora, c) dostawcom systemów informatycznych i usług IT dla Administratora, d) innym podmiotom, którym Administrator powierzył przetwarzanie Państwa danych osobowych w związku z procesem rekrutacyjnym (np. firmom świadczącym usługi doradcze, konsultacyjne, podmiotom organizującym proces rekrutacyjny, współpracownikom itp.), e) operatorom pocztowym, f) organom publicznym, instytucjom lub podmiotom trzecim uprawnionym do żądania dostępu lub otrzymania danych osobowych na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa; 6. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą: a) do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadkach przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie odrębnej zgody lub na podstawie wymienionej w art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO; 7. Przysługuje Panu/Pani prawo do: a) żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, b) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Opis oferty pracyASTA Work (nr rej. 19386) agencja pośrednictwa pracy obecnie dla swojego Klienta poszukuje osób na stanowisko: Kontroler danych osobowych m/k Miejsce pracy: Praca stacjonarna w Gdańsku Od 1 lipca 2024 Poszukujemy osób które za pośrednictwem kontaktu video z klientem niemieckim będą weryfikować jego tożsamość zestawiając dokumenty tożsamości z wyglądem osoby, która komunikuje się z nami przez wideorozmowę. Weryfikacja odbywa się na potrzeby usług bankowych. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego B2/C1 Umiejętności obsługi komputera Otwartości i pozytywnego podejścia do ludzi Gotowość do pracy: poniedziałek-piątek (5 dni w tygodniu po 8 godzin dziennie) w godzinach 7 - 22 Czasami praca w weekendy około 1,5 weekendu w miesiącu Dostępność do rozpoczęcia pracy od 1 lipca 2024 Zyskujesz: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Wynagrodzenie w wysokości 46 zł brutto/h Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, bony świąteczne Program poleceń pracowniczych Bonusy dla najlepszych pracowników Dofinansowanie wakacji Prezenty z okazji Dnia Dziecka, Narodzin Dziecka Comiesięczne Eventy Osoby zainteresowane uczestnictwem w rekrutacji prosimy o przesłanie swojej aplikacji. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. @ w tytule wpisując Gdańsk/Weryfikator Administratorem Danych Osobowych jest Asta Work Joanna Konefał , ul Turkowskiego 17/9, 10-691 Olsztyn , zwany dalej Firmą, adres korespondencyjny: ul Turkowskiego 17/9, 10-691 Olsztyn , e-mail: @ Dane osobowe gromadzone przy pomocy aplikacji o pracę (CV) – przetwarzane w celach rekrutacyjnych - przetwarzane są na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO). Dane osobowe podane przez kandydata będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tym celu. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Firmy, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Firmie na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych w aplikacji o pracę jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacyjnym i ew. przyszłych rekrutacjach. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w ww. celach jest dobrowolne. Wysłanie aplikacji do Firmy jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby rekrutacji obecnej oraz przyszłych rekrutacji, na życzenie kandydata aplikacja będzie rozpatrywana tylko w obecnym procesie rekrutacyjnym - prosimy o zaznaczenie przy zgłoszeniu takiej prośby.
Opis oferty pracyInnoBaltica Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku to firma, której misją jest wdrażanie innowacyjnych rozwiązań cyfrowych mających wpływ na poprawę jakości życia ludzi. Udziałowcami spółki są: Województwo Pomorskie, miasta: Gdańsk, Gdynia, Słupsk, Lębork, Tczew, Chojnice, Puck, Wejherowo i Władysławowo, a także uczelnie: Gdański Uniwersytet Medyczny, Politechnika Gdańska i Uniwersytet Gdański. Obecnie koncentrujemy się na wprowadzeniu w województwie pomorskim cyfrowego systemu poboru płatności i informacji pasażerskiej w publicznym transporcie zbiorowym. Wdrażamy System FALA, który zintegruje transport publiczny na Pomorzu. Poszukujemy osób zainteresowanych pracą w naszym dynamicznym i realizującym ambitne projekty Zespole. STANOWISKO: Młodszy Specjalista w Centrum Personalizacji Systemu FALA Osoba zatrudniona tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę spraw związanych ze wsparciem Klienta w Systemu FALA MIEJSCE PRACY: Gdańsk DATA ZATRUDNIENIA: od 06.05.2024r. FORMA ZATRUDNIENIA: Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu (1 etat) WYNAGRODZENIE: 4300 – 5400 tys. zł brutto PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW: a) kompleksowa obsługa zamówień i rozwiązywanie problemów technicznych w dedykowanym systemie (w tym zgłoszeń telefonicznych), b) produkcja oraz wysyłka kart systemu FALA, c) sporządzanie raportów i tworzenie statystyk, d) wsparcie i obsługa Punktów Obsługi Klienta, e) Tworzenie zamówień materiałów eksploatacyjnych, f) Wsparcie procesu zarządzania magazynem kart NASZE WYMAGANIA: a) wykształcenie średnie, b) minimum 2- letnie doświadczenie w obsłudze klienta, c) gotowość do pracy zmianowej NASZE OCZEKIWANIA: a) umiejętność automatyzacji zadań i przygotowywania raportów, b) komunikatywność, c) samodzielność i dobra organizacja pracy własnej, d) zaangażowanie w realizację powierzonych zadań, e) znajomość pakietu MS Office (Word, Excel), Sharepoint NASZE PREFERENCJE: a) znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub ukraińskiego na poziomie B2 lub wyższym, OFEROWANE BENEFITY: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie szkoleń, dofinansowanie nauki języków obcych, udział w pracowniczym planie kapitałowym. NA DALSZYM ETAPIE BĘDĄ WYMAGANE NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY: 1. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy. 2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 3. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, jakie daje Ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. nr 127, poz. 721 z późn. zm.) jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność. Zgłoszenia prosimy przesyłać do dnia 19.04.2024r. na adres e-mail @ Skontaktujemy się z wybranymi osobami. Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji, w tym także na potrzeby przyszłych rekrutacji organizowanych przez InnoBaltica Sp. z .o.o.
Opis oferty pracyZatrudnimy osobę na stanowisko Głównego Księgowego . Wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Jesteśmy Zakładem Pracy Chronionej .Dobre warunki . Kontakt -Piotr 601 - pokaż numer telefonu -
Opis oferty pracyZatrudnimy osoby do biura. Praca w różnych zespołach. Kadry, marketing oraz sekretariat. Wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Jesteśmy Zakładem Pracy Chronionej . Zapraszamy pod numerem 601 - pokaż numer telefonu -
Opis oferty pracyZatrudnimy pracowników do biura z orzeczeniem o niepełnosprawności. Jesteśmy Zakładem Pracy Chronionej - oferujemy: - już na start zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; - jasne warunki, zasady i terminowe wypłaty wynagrodzenia; - możliwość dopasowania terminów urlopów wypoczynkowych; - możliwość ubiegania się o zwrot za leki oraz dojazdy . - szkolenie na stanowisku , Zapraszamy do kontaktu pod numerem 724 - pokaż numer telefonu -
Opis oferty pracyZatrudnimy osobę na stanowisko Głównego Księgowego . Wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Jesteśmy Zakładem Pracy Chronionej .Dobre warunki . Kontakt -Piotr 601 - pokaż numer telefonu -
Opis oferty pracyPracownik działu HR (Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI) Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia. Aktualnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych udziałem w projekcie skierowanym do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności. Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Na Ostrowiu DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: codzienne wsparcie zespołu HR w pracach administracyjnych, pomoc zespołowi HR w organizacji projektów tj. rekrutacje, targi, przestrzeganie przepisów RODO, prowadzenie rejestru uprawnień RODO w zakresie kadrowo-administracyjnym, pomoc zespołowi HR w prowadzeniu plików excell np. gromadzenie statystyk, wsparcie w selekcji aplikacji, publikacji ogłoszeń, odbieraniu telefonów. NASZE WYMAGANIA: orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), chęci do pracy, znajomość języka angielskiego (w stopniu komunikatywnym), otwartości i komunikatywności, znajomość programu MS EXCELL, zaangażowanie, obowiązkowość. TO OFERUJEMY: dodatki motywacyjne do kwoty 550,00 zł netto (wypłacane przez 2 m-ce), kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe, wsparcie doradcy zawodowego, który udzieli Ci pomocy w wyborze zawodu i kierunku kształcenia, wsparcie job craftera oraz specjalisty ds. rynku, którzy przeanalizują Twoje CV i zajmą się poszukiwaniem wymarzonej przez Ciebie pracy, dodatkowo oferujemy darmowe konsultacje prawnicze oraz psychologiczne, elastyczny grafik i możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin, wyprawka do 240 zł. DBAMY, BY NASZE PROCESY REKRUTACJI BYŁY DOSTĘPNE! Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką lub uzupełniając odpowiednie pola w formularzu rekrutacyjnym. CZEKAMY NA TWOJE CV! #POSTAWNAPRACĘ WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI I ZNAJDZ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA! Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca, ale chciałbyś/ chciałabyś poznać więcej szczegółów: ZGŁOŚ SIĘ DO NAS ZADZWOŃ: 694 - pokaż numer telefonu - LUB WYŚLIJ SMS Dziękujemy za Twój czas poświęcony na zapoznanie się z nasza ofertą! Obiecujemy starannie przyjrzeć się wszystkim cv, które zostaną do nas wysłane. Szanujemy Twój czas, dlatego możesz liczyć na feedback na temat swojej aplikacji w postaci maila. Osobiście skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, by zaprosić ich do kolejnego etapu rekrutacji. Projekt Postaw na Pracę II jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Masz znajomych poszukujących pracy na tym/podobnym stanowisku? Poleć im naszą ofertę i pomóż im znaleźć pracę!