Sortowanie:
Znaleziony: 37 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Gdańsk
Samodzielna księgowa/specjalista/st. specj. ds. rozrachunków
Samodzielna księgowa/specjalista/st. specj. ds. rozrachunków
nowe Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPion Głównego Księgowego Stanowisko: Samodzielna księgowa/specjalista/starszy specjalista ds. rozrachunków oraz rozliczeń inwestycji i remontów Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny, czas określony i nieokreślony, Data rozpoczęcia zatrudnienia: marzec/kwiecień 2024 r. Wysokość wynagrodzenia brutto miesięcznie: od 4446,00 zł Dodatkowe składniki wynagrodzenia: dodatek za wysługę lat, dodatki uznaniowe motywacyjne oraz inne Oczekujemy: • wykształcenie minimum średnie – wymagany staż pracy 5 lat lub wykształcenie wyższe – wymagany staż pracy 3 lata • mile widziane doświadczenie zawodowe • umiejętność dobrej organizacji pracy • umiejętność pracy w zespole • obowiązkowość, sumienność, samodzielność Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku pracy: • kontrola prawidłowości realizacji postanowień umownych wynikających z umów dotyczących inwestycji i remontów oraz bieżących, stanowiących należności Skarbu Państwa • koordynacja realizacji zadań mających na celu zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń • prowadzenie rejestru umów bieżących, rejestru sum depozytowych, gwarancji należytego wykonania umowy, wadiów oraz terminowe rozliczanie według umów • realizacja zadań w obszarze rozliczeń inwestycji i remontów Oferujemy: • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę • przyjazną atmosferę • świadczenia socjalne Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji zawierających CV. Kontakt telefoniczny: 261 21 34 35, 261 21 34 03. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Informujemy, iż administratorem Państwa danych osobowych jest 17.Terenowy Oddział Lotniskowy z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Konopnickiej 13. Państwa dane osobowe wykorzystane zostaną w celu przeprowadzenia rekrutacji przez 17.Terenowy Oddział Lotniskowy w Gdańsku. Podanie przez Państwa tych danych jest dobrowolne. Mają Państwo prawo wglądu do tych danych oraz ich poprawiania/aktualizowania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie. Informacje o firmie 17. TOL jest organem wykonawczym Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych RP powołanym do realizacji zadań dotyczących gospodarowania nieruchomościami lotniskowymi będącymi w trwałym zarządzie ministra obrony narodowej w zakresie: eksploatacji, inwestycji i remontów nieruchomości oraz związanej z nimi infrastruktury technicznej, ochrony środowiska oraz planowania i koordynacji przedsięwzięć obejmujących przygotowanie infrastruktury wojskowej na wypadek mobilizacyjnego rozwinięcia i okresu wojny. Do zadań tych należą: -pozyskiwanie terenów pod inwestycje; - zlecenie opracowania dokumentacji technicznej; - zlecenie wykonania robót; - nadzór specjalistyczny nad jakością realizowanych inwestycji użytkownikowi; - przekazanie terenów zbędnych dla MON do Agencji Mienia Wojskowego. 17. TOL prowadzi prace budowlane obejmujące infrastrukturę lotniskową oraz specjalistyczne budowle i urządzenia liniowe, kubaturowe naziemne i podziemne na terenie obiektów trzechrodzajów sił zbrojnych: Wojsk Lądowych, Marynarki Wojennej oraz Sił Powietrznych.

Zajęcie dla studenta / ucznia _ Gdańsk i okolice
Zajęcie dla studenta / ucznia _ Gdańsk i okolice
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Zajęcie dla Studenta / UczniaMiejsce działania: Gdańsk i okoliceTwoje zadania:aktywne pozyskiwanie klientówtelefoniczna obsługa leadów przekazywanych przez Centralęsprzedaż pożyczek gotówkowych klientom indywidualnymrealizowanie określonych planów sprzedażowychidealne zajęcie dla osób, które chcą połączyć naukę z dodatkową aktywnością Nie wahaj się do nas aplikować, jeśli:dysponujesz wolnym czasem w tygodniu i sobotypragniesz podreperować swój studencki budżetjesteś zaangażowany, samodzielny i odpowiedzialnypotrafisz pracować w zespole i budować relacjęjesteś zaangażowany, samodzielny i odpowiedzialnyumiesz współpracować w zespole i budować relacjęOferujemy:współpracę na podstawie umowy – zlecenie ze wszystkimi składkamielastyczny godziny współpracy - dostosujemy je do Twojej dyspozycyjnościmożliwość zdobycia doświadczenia w branży finansowejwynagrodzenie prowizyjnewsparcie Managera w okresie wdrożenia oraz współpracy  

Santander Bank Polska-Opiekun Klienta-Gdańsk Galeria Bałtycka
Santander Bank Polska-Opiekun Klienta-Gdańsk Galeria Bałtycka
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy: doświadczyć w praktyce, co znaczy hasło „bankujesz, jak chcesz”, wspierać klientów w wyborze tego, co dla nich najlepsze, wprowadzić klientów w świat mobilny, aby mogli „bankować, jak chcą”, aktywnie pozyskiwać klientów, w oparciu o cele sprzedażowe, realizować się indywidualne, z silnym zapleczem zespołu. Nasze oczekiwania: lubisz ludzi, a Twoje grono znajomych nie może żyć bez Ciebie, chętnie pomagasz innym, a oni doceniają Twoje wsparcie, masz doświadczenie w sprzedaży lub chcesz je zdobyć z nami, jesteś entuzjastą nowych technologii i wiesz, jak działają „apki”, we współpracy lubisz konkrety, także konkretne cele. MOC naszej oferty:  umowa o pracę wewnętrzne programy rozwojowe ciekawe i strategiczne projekty wsparcie zespołu, otwartość, docenianie atrakcyjny system motywacyjny oferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkach prywatna opieka zdrowotna system kafeteryjny i karta Multisport wydarzenia i aktywności wellbeingowe wsparcie dla rodziców benefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami. 

Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Klienta-9 Oddział w Gdańsku
Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Klienta-9 Oddział w Gdańsku
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowychzapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowychobsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych Nasze oczekiwania:doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klientaprzedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientamiotwartość na zmiany i determinacja w działaniuchęć rozwoju i zdobywania nowej wiedzynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Samodzielna/y Księgowa/y
Samodzielna/y Księgowa/y
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyUmowa o pracę / praca stacjonarna, dni zdalne wg. KP To propozycja dla kandydatek oraz kandydatów zainteresowanych pracą przekrojową, nastawioną na dużą samodzielność w firmie międzynarodowej, m.in. rozliczanie projektów rozwojowych (dział R&D). Zakres obowiązków: - Prowadzenie ksiąg rachunkowych Spółki - Ewidencjonowanie środków trwałych - Wprowadzanie faktur zakupowych, faktur sprzedaży - Ewidencjonowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów, dotacji - Sporządzanie deklaracji VAT, JPK V7M, VAT-UE - Wyliczanie podatku u źródła, podatku dochodowego od osób prawnych - Sporządzanie informacji i sprawozdań do GUS i innych instytucji - Sporządzanie raportów na potrzeby Spółki Wymagane umiejętności: - Min. 3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku Księgowej/Księgowego - Wykształcenie wyższe ekonomiczne z zakresu księgowości lub rachunkowości - Doświadczenie w firmie produkcyjnej - znajomość gospodarki magazynowej, eksport-import - Doświadczenie z płatnościami międzynarodowymi i systemami księgowymi - Doświadczenie w rozliczaniu projektów rozwojowych (ewidencja, klasyfikacja kosztów itp.) - Zaawansowana znajomość MS Excel na poziomie tabel - Doświadczenie w transakcjach międzynarodowych i znajomość MSR (Międzynarodowe Standardy Rachunkowości) - Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym Oferujemy: - Prywatna opieka medyczna - Ubezpieczenie - Dofinansowanie karty sportowej - Szkolenia Więcej informacji i możliwość aplikowania na: https://dcg.pl/samodzielnay-ksiegoway,4718,pl

Praca/Nauka Zawodu Doradcy Finansowego Phinance, Trójmiasto
Praca/Nauka Zawodu Doradcy Finansowego Phinance, Trójmiasto
600000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko Doradcy Finansowego.W Phinance S.A. dbamy o naszych nowych pracowników. Gwarantujemy pełne wsparcie podczas stawiania pierwszych kroków w branży finansowej zapewniamy pełen pakiet szkoleń oraz opiekę mentora na każdym etapie wdrożenia. Poznaj naszą ofertę i przekonaj się sam, dlaczego warto do nas dołączyć!!!O PHINANCE: Największa niezależna firma doradztwa finansowego w Polsce.Świadcząca usługi z zakresu: inwestycji i oszczędności, ubezpieczeń majątku, ubezpieczeń na życie, kredytów oraz finansów dla firm.600 produktów finansowych w ofercie z 67 instytucji finansowych. 1250 wykwalifikowanych specjalistów w 45 oddziałach w Polsce.500 000 zadowolonych klientów.19 lat na rynku. https://phinance.pl/diamenty-forbesa-2024-kolejne-wyroznienie-dla-phinance/Zakres obowiązków Uczestnictwo w szkoleniach licencyjnych/zawodowych przygotowujących do roli Doradcy Finansowego Aktywne pozyskiwanie Klientów i budowanie z nimi trwałych relacji biznesowych. Analiza potrzeb finansowych klienta oraz przygotowywanie optymalnych rozwiązań. Stałe monitorowanie rynku finansowego i uzupełnianie swojej wiedzy poprzez udział w szkoleniach.Poszukiwane kompetencje Wykształcenie min. średnie. Komunikatywność. Zaangażowanie. Wysoka motywacja do pracy w systemie prowizyjnym. Chęć rozwoju. Wysoka kultura osobista. DODATKOWYM ATUTEM BĘDĄ: Prawo jazdy. Studia na kierunkach finansowych. Doświadczenie w pracy z klientem.Oferujemy Formy zatrudnienia: umowa zlecenie na czas nieokreślony, bez okresu próbnego; status student lub B2B Atrakcyjne wynagrodzenie zależne tylko od Ciebie! Pełen pakiet szkoleń oraz opiekę mentora na każdym etapie wdrożenia. Pracę w formie stacjonarnej jak i zdalnej. Możliwość rozwoju zawodowego wg. różnych ścieżek kariery (asystent doradcy, doradca finansowy, kredytowy, ubezpieczeniowy, majątkowy, inwestycyjny, kierownik oddziału). BENEFITY: Elastyczny czas pracy pozwalający łączyć pracę z nauką lub hobby. Pozytywna atmosfera w pracy. Liczne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami (pieniężnymi, rzeczowymi, oraz wyjazdowymi USA, Bahamy, Meksyk, Kuba, Singapur, Japonia i wiele, wiele innych ), imprezy integracyjne w najlepszych hotelach w Polsce wśród znanych artystów. Karta Multisport. Zniżki na produkty finansowe.

Doradca ds. Sprzedaży Ratalnej
Doradca ds. Sprzedaży Ratalnej
600000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:pozyskiwaniu do współpracy Partnerów Handlowych w zakresie sprzedaży kredytów ratalnych,utrzymywaniu dobrych relacji z Partnerami (współpracującymi sklepami) na powierzonym terenie,realizacji planów sprzedażowych,przeprowadzaniu szkoleń z zakresu oferowanych produktów, budowaniu i podtrzymywaniu trwałych relacji handlowych, wsparciu Partnerów Handlowych w zakresie bieżącej obsługi,analizie rynku, trendów sprzedaży i działań konkurencji.  Jeżeli jesteś osobą, która:ma doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej,posiada doskonałą znajomość lokalnego rynku,ma minimum średnie wykształcenie,potrafi obsługiwać MS Office (Word, Excel),posiada czynne prawo jazdy kat. B.  Oferujemy:umowę o pracę w najszybciej rozwijającym się Banku w Polsce,pracę na terenie województwa,podstawę wynagrodzenia i atrakcyjny system premiowy,niezbędne narzędzia pracy,bogaty pakiet socjalny (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.),szerokie możliwości rozwoju zawodowego w ramach Banku. 

Kontroler Finansowy
Kontroler Finansowy
989000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

KONTROLER FINANSOWYMiejsce pracy: Gdańsk, WrzeszczPoszukujemy odpowiedzialnej osoby o wysokiej kulturze osobistej, która rozumie świat finansów i metod nimi zarządzania.Oczekiwania:doświadczenie min 2 lata na podobnym stanowisku, obszar prawno-finansowy, księgowości lub kontrolingu – preferowane w sektorze rynku wykształcenie wyższe ekonomiczne - finanse, prawo, rachunkowość, zarządzanie;bardzo dobra znajomość MS Excel;umiejętności przygotowania, wdrażania budżetów kosztowych dla spółek i inwestycji oraz nadzoru nad ich realizacją;wiedza z zakresu finansów spółek i procesów finansowych dla transakcji związanych z rynkiem nieruchomości komercyjnych;wiedza z zakresu przygotowania SF, bilansu, RZS, amortyzacji, innych raportów;znajomość przepisów prawnych z zakresu rachunkowości i finansów;  umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;Zadania:udział w tworzeniu, optymalizacji budżetów i realizacji strategii finansowej firmy;współpraca bezpośrednio z zarządem;przygotowywanie różnego rodzaju analiz i sprawozdań finansowych oraz raportów zarządczych;nadzór i kontrola budżetu przy ustalonych KPI;wsparcie przy kontroli poprawności księgowań;wsparcie w kontaktach i współpraca z działem księgowości, bankami, firmami ubezpieczeniowymi oraz organami podatkowymi;analiza prawna poprawności dokumentów, przygotowywanie kontrolowanie dokumentacji transakcyjnej;współpraca z działem administracyjnym, weryfikacja kompletności i poprawności dokumentacji;zakres zadań będzie elastycznie dopasowany do doświadczenia kandydata; Proponujemy:stałe zatrudnienie (umowa o pracę, B2B)samodzielne w pełni wyposażone stanowisko pracy;praca w młodym, przyjaznym i dynamicznym zespole;możliwość rozwoju i awansu oraz wsparcie w karierze – dofinansowania szkoleń;prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karnet fitnessDołącz do nas!W dokumentach prosimy o umieszczenie podpisanego oświadczenia: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje. Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Praca w domu
Praca w domu
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca zdalna ️ Bez inwestycji. ️ Bez doświadczenia ️ Z darmowymi szkoleniami Łatwo i szybko możesz wszystkiego się nauczyć. Jedyną Twoją inwestycją jest czas. Każdy sam decyduje ile pracuje i jakie zarobki chce osiągać Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać od 1000-5000 tys, to zapraszam do kontaktu. O szczegółach porozmawiamy na

Kontroler Finansowy
Kontroler Finansowy
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMiejsce pracy: Gdańsk Zakres obowiązków: -wykonywanie zadań miesięcznych, kwartalnych i rocznych zgodnie ze wskaźnikami operacyjnymi zdefiniowanymi w dziale i organizacji, -identyfikowanie możliwości optymalizacji i ciągłego doskonalenia procesów i narzędzi wykorzystywanych w dziale, -udział w przygotowaniu rocznego budżetu i comiesięczna kontrola wykonania budżetu działu/firmy, -przygotowywanie i przegląd miesięcznych raportów finansowych i produkcyjnych, w tym wyjaśnień, działań następczych w przypadku odchyleń, -przeprowadzanie analizy czynników kosztotwórczych, -kontrola kosztów, -obliczanie cen transferowych, -przygotowywanie analiz ad hoc zgodnie z potrzebami kierownictwa Wymagania: -dyplom ukończenia studiów wyższych z zakresu rachunkowości lub finansów -minimum 3 lata doświadczenia w kontrolingu lub audycie (w międzynarodowej firmie) -dobrze rozwinięte umiejętności analityczne -znajomość Power BI i Power Query będzie dodatkowym atutem -doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu narzędzi controllingowych i/lub ich automatyzacji będzie dodatkowym atutem -umiejętność pracy pod presją czasu -umiejętność pracy w zmiennym środowisku -wysoki poziom umiejętności organizacyjnych -certyfikaty CIMA/ACCA będą dodatkowym atutem -wymagana biegła znajomość języka angielskiego -dobra znajomość pakietu MS Office jest niezbędna Firma oferuje: -pracę w międzynarodowym i stabilnym środowisku -profesjonalny onboarding -ambitne wyzwania oraz możliwości rozwoju zawodowego -atrakcyjne warunki zatrudnienia -opiekę medyczną -dofinansowanie zajęć sportowych -wysokiej jakości narzędzia pracy -dofinansowanie szkoleń i niezbędnych certyfikacji.

Główna Księgowa / Główny Księgowy
Główna Księgowa / Główny Księgowy
890000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Cel stanowiska:zadania GK zgodnie z ustawą o rachunkowości, nadzór nad całością spraw finansowych stowarzyszenia oraz koordynacja pracy biura księgowego prowadzonego w ramach odpłatnej działalności statutowej obsługującego 25 podmiotów.Zadania:prowadzenie rachunkowości jednostki oraz zarządzanie zespołem księgowym,wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymidokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowychpodpisywanie, obok podpisu dyrektora (lub członka zarządu), następujących dokumentów: umów z osobami fizycznymi i firmami świadczącymi usługi lub dostawy dla Instytutu Sportuumów z osobami fizycznymi i firmami w tym także z Polskimi Związkami Sportowymi dla których Instytut Sportu świadczy usługiprzelewów do bankuformularzy ZUSformularzy podatkowych; VAT, podatku dochodowego PIT i CITformularzy GUSzamówień na materiały i usługiwszelkiej dokumentacji związanej z przygotowaniem i realizacją zadań publicznych powierzonych do realizacji na podstawie odrębnych umówWymagania:doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 latawiedza z zakresu prowadzenia księgowości przez jednostkę działającą w oparciu o projekty dotacyjne znacznej wartości w sporciepożądana licencja do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowychwykształcenie wyższeznajomość programu FK ENOVA365wiedza z zakresu ustawy o rachunkowościumiejetność przygotowywania sprawozdań finansowychwiedza z zakresu zasad rozliczania dotacji przez sektor NGOAplikuj jeśli dodatkowo jesteś osobą, która:ma umiejętności analityczne i planistycznema umiejętność realnej oceny sytuacji jest samodzielnajest odpowiedzialna jest rzetelna w wykonywaniu swoich obowiązkówjest asertywna i potrafi obronić swoje zdanie

Specjalista ds. finansowo-księgowych
Specjalista ds. finansowo-księgowych
890000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

JAGA Recruitment Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363). Prowadzimy proces rekrutacji stałej dla agencji nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy koncentruje się na wynajmie lokali usługowych, biur oraz obiektów magazynowych. Agencja świadczy również usługi z zakresu obsługi inwestycyjnej gruntów. Wraz z rozwojem firmy uruchamiamy nowy proces rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. finansowo-księgowych. Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Uphagena Specjalista ds. finansowo-księgowych Zakres obowiązków: • Całościowe zarządzanie finansami spółki. • Raportowania danych finansowych do Zarządu. • Kontrola kont wynikowych i bilansowych wg procedur finansowych. • Kontrola i nadzór wydatków w firmie. • Usystematyzowanie wydatków w spółkach. • Przygotowywanie budżetów rocznych i prognoz ad-hoc. • Sporządzanie i analiza bilansu. • Analiza współpracy w ramach zawieranych umów. • Koordynacja i weryfikacja obiegu dokumentów płacowych. • Kontakt z zewnętrzną księgowością. • Odpowiedzialność za tworzenie bieżących raportów, prezentacji i analiz dot. przychodów dla Zarządu. Wymagania: • Doświadczenie na podobnym stanowisku w działach finansowych. • Bardzo dobra znajomość systemu podatkowego. • Znajomość systemu Saldeo mile widziane. • Umiejętności analityczne oraz umiejętności identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań. • Samodzielność, terminowość, dokładność. • Proaktywna postawa oraz umiejętność pracy w zespole. • Doskonała organizacja czasu pracy. • Wysoko rozwinięte umiejętności pracy z programem Excel. Oferujemy: • Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę umowy dopasowaną do Twojej preferencji. • Niezbędne narzędzia pracy: laptop służbowy, telefon służbowy (auto służbowe według potrzeb). • Pracę w firmie o płaskiej strukturze w kilkuosobowym zespole. • Zgrany i życzliwy zespół, który ceni sobie zdrową atmosferę w pracy. • Ścisłą współpracę z Zarządem. • Otwartość Zarządu na sugestie i proponowane rozwiązania. • Pracę w firmie, która znajduje się w wysokiej fazie rozwoju. • Prywatną opiekę medyczną Luxmed. • Ubezpieczenie grupowe. • Dofinansowanie do aktywności sportowej. • Integracje i spotkania firmowe.

Praca dla asystenta w branży finansowej-Gdańsk Morena
Praca dla asystenta w branży finansowej-Gdańsk Morena
445000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Lubisz pracę w zespole i zależy Ci na ciągłym rozwijaniu się? Interesuje Cię świat finansów i chcesz zdobywać wiedzę w tym zakresie? Jeżeli TAK, napisz do nas! KIM JESTEŚMY?UBEZPIECZALNIA to rodzinna firma z ponad 20 letnim doświadczeniem w branży finansowo-ubezpieczeniowej.Założyciele Monika i Bolek nazwali to miejsce bardzo po ludzku - Ubezpieczalnia, bo ich misją jest zapewnienie spokoju ducha zarówno klientom indywidualnym jak i firmom, a ponieważ tych zatroskanych przybywa z roku na rok coraz więcej, to poszukują osób wsparcia w rozwoju firmy.UBEZPIECZALNIA to stabilny partner dla ponad 20 Towarzystw Ubezpieczeniowych. Dzięki szerokiej ofercie produktów zapewniamy poczucie bezpieczeństwa klientom, dobierając produkt do potrzeb, nie narzucając czegokolwiek, bo decyzja zawsze stoi po stronie klienta.Obsługujemy klientów stacjonarnie jak i online.Od roku utrzymujemy pozycję lidera ubezpieczeń w rankingu na portalu trojmiasto.plCO OZNACZA U NAS ROZWÓJ?UBEZPIECZALNIA ma opracowany autorski system szkoleniowy, dzięki któremu nie tylko sprawnie Cię wdrożymy w teorię i praktykę, ale również zapewnimy Tobie warunki niezbędne do nieustannego rozwoju osobistego, zawodowego i finansowego. Organizujemy i koordynujemy szkolenia i egzaminy KNF, które zapewnią niezbędne licencje i uprawnienia państwowe.Asystent w oddziale w Galerii Morena. ZOBACZ CZY TO PRACA DLA CIEBIE:lubisz ludzi i dynamiczną pracę, w której dużo się dzieje            (klient bezpośredni i telefoniczny/ systemy komputerowe)dobra organizacja dnia pracy, samodzielność i różnorodność zadań to środowisko, w którym się odnajdujeszmasz potrzebę UCZENIA SIĘ I rozwojudziś masz wykształcenie minimum średnieTWOJE ZADANIA: OBSŁUGA KLIENTÓW - NIE MUSISZ ICH POZYSKIWAĆ.  Przyjmowanie dokumentów i przekazywanie ich do zakładów ubezpieczeń Prowadzenie ewidencji ZAWARTYCH POLIS PODTRZYMYWANIE dobrego wizerunku firmy i jej partnerówJAK U NAS JEST I CO ZAPEWNIAMY: Atmosferę jak w domu Podejście, że błąd jest rzeczą ludzką i okazją do naukiOpiekę doświadczonej osoby podczas PROCESU wdrożenia DO PRACYJasną i precyzyjną ścieżkę kariery (od asystenta do starszego specjalisty)Pakiet szkoleń:Pakiet szkoleń:Autorski system szkoleniowy na start Szkolenia specjalistyczne organizowane przez Towarzystwa UbezpieczenioweSzkolenia z umiejętności miękkich Po wdrożeniu min. jedno szkolenie w miesiącuUmowa o pracęPrzygotowanie i zdobycie uprawnień państwowych do wykonywania zawodu, które zostaną z Tobą zawsze.MAMY PLANY i poszukujemy kandydatów RÓWNIEŻ NA stanowiska: STARSZY SPECJALISTA DS UBEZPIECZEŃ, KIEROWNIK ZESPOŁU.Jeszcze dziś wyślij swoje CV. Zapraszamy!

Zatrudnię księgowego
Zatrudnię księgowego
380000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Zakres odpowiedzialności:opracowanie polityki rachunkowości i założenie ksiąg rachunkowychprowadzenie pełnej księgowości zgodnie z polskimi przepisami (Ustawa o rachunkowości) kontrola zgodności realizowanych zadań i prowadzonych ksiąg rachunkowych  terminowe sporządzanie sprawozdań, deklaracji podatkowych i raportów wymaganych przepisami prawasprawozdawczość GUS ewidencja środków trwałych współpraca z zewnętrznymi podmiotami w szczególności z US, ZUS organizacja pracy i nadzór nad zespołem pracowników biurowych.sporządzanie sprawozdań finansowych Wymagania:  wykształcenie wyższe kierunkowe  minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku Głównego/Samodzielnego Księgowego  bardzo dobra znajomość aktualnych przepisów prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości  bardzo dobra znajomość aplikacji księgowo-finansowych (mile widziana znajomość Wapro Fakir)  umiejętność sprawnej organizacji pracy, dokładność, sumienność duża samodzielność w działaniu  umiejętność sporządzania analiz i kalkulacji kosztów odporność na stres  dyspozycyjność  bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakietu MS Office w szczególności excel) Oferujemy:pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie i aktywnym zespolestabilne warunki zatrudnieniamożliwość rozwojuprzyjazną i otwartą atmosferę pracy

Specjalista ds księgowo -  kadrowych
Specjalista ds księgowo - kadrowych
380000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Firma usługowa poszukuje  osoby  do działu księgowo  - kadrowego.Wymagania:znajomość przepisów  prawa pracyznajomość przepisów związanych z  zatrudnianiem cudzoziemcówpodstawowa znajomość  przepisów  prawa podatkowegodoświadczenie na podobnym stanowiskuswobodna obsługa pakietu officesumiennośćObowiązki:prowadzenie akt osobowych i ewidencji czasu pracy kwalifikacja i ewidencja dokumentów zakupuwystawianie faktur sprzedażyuzgadnianie rozrachunkówprowadzenie ewidencji magazynowej i weryfikacja zgodnościrozliczanie kosztów eksploatacji prowadzenie  korespondencji z klientamibieżąca obsługa  administracyjnaOferujemy:pracę w stabilnej firmieatrakcyjne wynagrodzenie 

Księgowa/Kadrowa
Księgowa/Kadrowa
320000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

KADAR Biuro Rachunkowe ma swoją siedzibę w miejscowości Gdańsk (Wrzeszcz). Jesteśmy biurem rachunkowym z wieloletnim doświadczeniem, cieszącym się zaufaniem naszych Klientów. Zajmujemy się obsługą księgowo -kadrową firm naszych Klientów. Nasza firma się rozwija, dochodzą nowi klienci, w związku z czym jest więcej pracy, dlatego poszukujemy do naszego zespołu pracownika na stanowisko: Księgowa/ KadrowaWYMAGANIA:doświadczenie na stanowisku księgowej/kadrowej,umiejętność analitycznego myślenia,samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej, zaangażowanie w pracę, dokładność,dobra znajomość obsługi komputera,mile widziana umiejętność obsługi programu Symfonia,dobra znajomość przepisów podatkowych, Ustawy o rachunkowości i innych ustaw związanych z prawem gospodarczymZakres obowiązków: sortowanie, grupowanie i klasyfikacja dokumentów księgowych,wprowadzenie dokumentów księgowych do programu,OFERUJEMY: wynagrodzenie uzależnione od indywidualnych predyspozycji, doświadczenia oraz zaangażowania (jednak nie mniej niż 4500 zł na rękę)umowa o pracępraca w stabilnej firmie nastawionej na rozwójpraca w miłej atmosferze, w czystym, wyremontowanym biurze.Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CVLub kontakt telefoniczny 51*******97

Asystent ds. księgowości
Asystent ds. księgowości
18000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków:·         Wsparcie głównego księgowego i samodzielnego księgowego w obowiązkach związanych z dokumentacją księgowo-finansową Biura·         Wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych (sprzedaż, zakup i wyciągi bankowe)·         Kontrola formalno-prawna, rachunkowa i merytoryczna dokumentacji księgowej·         Prowadzenie rozrachunków·         Wystawianie korekt faktur i przygotowywanie przelewów bankowych·         Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami·         Nadzór nad terminowym przepływem dokumentów księgowych·         Dbanie o odpowiedni obieg dokumentów oraz ich archiwizację·         Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne·         Współpraca w ramach Działu Księgowego  ·         Obsługa urządzeń biurowych·         Zlecone prace biurowe i administracyjne, wsparcie innych pracowników księgowościw bieżących sprawachNasze oczekiwania:·         Doświadczenie w pracy w księgowości, finansach lub administracji   ·         Wykształcenie wyższe·         Znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych·         Umiejętność obsługi komputera – biegła znajomość pakietu MS Office·         Umiejętności analizy i zarządzania przepływem informacji, danych·         Wysokie zdolności organizacyjne, terminowość·         Skrupulatność, solidność i rzetelność w realizacji zadań·         Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją·         Umiejętności komunikacji i budowania relacji·         Samodzielność w działaniu·         Gotowość do stałego poszerzania zakresu obowiązków i rozwoju umiejętności w obszarze pełnej księgowości Dodatkowym atutem będzie:·         Doświadczenie w obsłudze klienta·         Znajomość specyfiki obsługi spółek i dużych podmiotów gospodarczych·         Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym·         Znajomość systemów komputerowych innych niż MS Office·         Wykształcenie wyższe kierunkowe – księgowość, finanse, rachunkowośćOferujemy:·         Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku·         Możliwości zdobycia doświadczenia oraz doskonalenia i poszerzania zakresu umiejętności w obszarach księgowości i finansów·         Szkolenia branżowe i współpracę z ekspertami·         Pracę w firmie o kulturze organizacyjnej opartej na wartościach·         Twórczy klimat pracy w środowisku osób wzajemnie się wspierających w realizacji najwyższej jakości usług dla Klienta·         Ścieżkę kariery w strukturach firmy·         Po okresie próbnym pakiet medyczny i ubezpieczenie grupoweBenefity:·         Prywatna opieka medyczna·         Finansowanie szkoleń i kursów·         Ubezpieczenie na życie·         Parking dla pracowników

Pomoc w księgowaniu
Pomoc w księgowaniu
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBiuro Rekrutacji Pracowników Actio HR Sp. z o.o. dla naszego Klienta- firmy produkcyjnej poszukuje kandydatów na stanowisko: Pomocnik w księgowości Miejsce pracy: Gdańsk Przymorze  Zakres obowiązków: księgowanie i rozliczanie wyciągów bankowych rozliczanie rozrachunków weryfikowanie wezwań do zapłaty weryfikowanie i wyjaśnianie sald generowanie i wysyłanie potwierdzeń przelewów Wymagania: biegła obsługa komputera znajomość pakietu MS Office łatwość przyswajania nowej wiedzy sumienność, dokładność rozpoczęte lub ukończone studia/kursy z zakresu rachunkowości i/lub finansów Oferujemy: pracę w systemie 1-zmianowym , max 8 h dziennie umowę zlecenie od zaraz zatrudnienie na okres min. 6 miesięcy praca idealna dla studentów zaocznych rachunkowości i/lub finansów Opis dodatkowy: Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV poprzez poniższy formularz na stronie. W treści dokumentu aplikacyjnego prosimy o dopisanie : 1. obowiązkowo „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumencie aplikacyjnym ( CV ) w procesie rekrutacyjnym PBA/01/24 organizowanych przez firmę ACTIO HR Sp. z o.o z siedzibą w Gdańsku przy ul.Strzeleckiej 7 B lok. 2.2 , oraz upoważniam ACTIO HR S p. z o.o. do ich przekazania potencjalnemu Pracodawcy w celu realizacji procesu rekrutacyjnego i w ramach umowy współpracy pomiędzy Agencją , a Klientem .” 2. dobrowolnie „Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumencie aplikacyjnym ( CV ) dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych organizowanych przez firmę ACTIO HR Sp. z o.o z siedzibą w Gdańsku przy ul.Strzeleckiej 7 B lok. 2.2 , w tym również na inne stanowiska oraz upoważniam ACTIO HR Sp. z o.o. do ich przekazania potencjalnemu Pracodawcy w celu realizacji procesu rekrutacyjnego i w ramach umowy współpracy pomiędzy Agencją , a Klientem .” Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Agencja Zatrudnienia nr 10554

Samodzielna Księgowa
Samodzielna Księgowa
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Security Sp. z o.o. sp. k. nieustannie rozwijająca się od 1991 roku aktualnie poszukuje do swojego zespołu: Samodzielnej Księgowej Oferowane miejsce pracy to siedziba firmy przy ulicy Litewskiej 11/13 w Gdańsku. Zatrudnienie od 01.02.2024 Opis stanowiska: - Wystawianie faktur sprzedaży, paragonów, not, zestawień - Dekretowanie i księgowanie dokumentów finansowych - Uzgadnianie sald rozrachunkowych - Bieżąca analiza poprawności zapisów na kontach - Wprowadzanie i  rozliczanie wyciągów bankowych - Prowadzenie ewidencji środków trwałych - Telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientem - Pomoc w bieżących zadaniach księgowych Oczekujemy od Ciebie: - Wykształcenia minimum średniego ( kierunkowego) - Praktyczną znajomość prawa podatkowego - Rozwiniętych zdolności analitycznych - Systematyczności, skrupulatności, sumienności - Bardzo dobrej organizacji pracy własnej - komunikatywności i umiejętności współpracy w zespole - Doświadczenia na podobnym stanowisku Mile widziane: - Znajomość programu księgowego "Motława" - Orzeczenie o niepełnosprawności Co oferujemy: - Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę  - Pracownicze ubezpieczenie grupowe - Karta Multi Sport - Przyjazną atmosferę w pracy - Możliwość rozwoju zawodowego - Elastyczne godziny pracy - Siłownię do dyspozycji pracowników - Bezpłatny parking dla pracowników W temacie proszę podać numer referencyjny: SK/LNT/2023 Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Kontakt telefoniczny: Dział Rekrutacji : 58 326 28 64 Zapraszamy na naszą stronę: www.security.gd.pl/praca/ "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)"

Specjalista ds. Sprzedaży w Pośrednictwie Finansowym
Specjalista ds. Sprzedaży w Pośrednictwie Finansowym
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOVB Allfinaz, lider na rynku usług finansowych, poszukuje specjalisty ds. sprzedaży, który dołączy do naszego zespołu. Jeśli jesteś osobą ambitną, komunikatywną i posiadającą umiejętności negocjacyjne i wykształcenie minimum średnie zapraszamy do aplikowania na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży w Pośrednictwie Finansowym. Obowiązki: 1. Aktywna sprzedaż produktów finansowych, w tym kredytów, ubezpieczeń i innych usług związanych z sektorem finansowym. 2. Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami. 3. Analiza potrzeb klienta i dobieranie odpowiednich rozwiązań finansowych. 4. Przygotowywanie i prezentacja ofert.. 5. Monitorowanie rynku finansowego i konkurencji. 6. Raportowanie wyników sprzedaży oraz regularna aktualizacja danych w systemie CRM. Wymagania: 1. Doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych, preferowane w branży pośrednictwa finansowego. 2. Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami. 3. Znajomość rynku finansowego i produktów oferowanych przez firmę. 4. Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność. 5. Doskonała komunikatywność i umiejętności negocjacyjne. 6. Dobra organizacja pracy oraz skrupulatność w realizacji celów. Oferujemy: 1. Atrakcyjne wynagrodzenie w systemie prowizyjnym. 2. Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturze firmy. 3. Przyjazną atmosferę pracy w dużym zespole. 4. Szkolenia i wsparcie w doskonaleniu umiejętności. 5. Elastyczny czas pracy. 6. Konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz krótkiego opisu dlaczego mamy zaprosić Cię do współpracy na adres @ do 30.11.2023. W temacie wiadomości prosimy o wpisanie "Aplikacja na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży - Twoje Imię i Nazwisko”.

Specjalista ds. Sprzedaży w Pośrednictwie Finansowym
Specjalista ds. Sprzedaży w Pośrednictwie Finansowym
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySpecjalista ds. Sprzedaży w Pośrednictwie Finansowym OVB Allfinaz, lider na rynku usług finansowych, poszukuje specjalisty ds. sprzedaży, który dołączy do naszego zespołu. Jeśli jesteś osobą ambitną, komunikatywną i posiadającą umiejętności negocjacyjne i wykształcenie minimum średnie zapraszamy do aplikowania na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży w Pośrednictwie Finansowym. Obowiązki: 1. Aktywna sprzedaż produktów finansowych, w tym kredytów, ubezpieczeń i innych usług związanych z sektorem finansowym. 2. Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami. 3. Analiza potrzeb klienta i dobieranie odpowiednich rozwiązań finansowych. 4. Przygotowywanie i prezentacja ofert.. 5. Monitorowanie rynku finansowego i konkurencji. 6. Raportowanie wyników sprzedaży oraz regularna aktualizacja danych w systemie CRM. Wymagania: 1. Doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych, preferowane w branży pośrednictwa finansowego. 2. Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami. 3. Znajomość rynku finansowego i produktów oferowanych przez firmę. 4. Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność. 5. Doskonała komunikatywność i umiejętności negocjacyjne. 6. Dobra organizacja pracy oraz skrupulatność w realizacji celów. Oferujemy: 1. Atrakcyjne wynagrodzenie w systemie prowizyjnym. 2. Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturze firmy. 3. Przyjazną atmosferę pracy w dużym zespole. 4. Szkolenia i wsparcie w doskonaleniu umiejętności. 5. Elastyczny czas pracy. 6. Konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz krótkiego opisu dlaczego mamy zaprosić Cię do współpracy na adres @ do 30.11.2023. W temacie wiadomości prosimy o wpisanie "Aplikacja na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży - Twoje Imię i Nazwisko”.

Specjalista ds. rozliczeń płatności Systemu FALA (PZUM)
Specjalista ds. rozliczeń płatności Systemu FALA (PZUM)
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyInnoBaltica Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku to firma, której misją jest wdrażanie innowacyjnych rozwiązań cyfrowych mających wpływ na poprawę jakości życia ludzi. Udziałowcami spółki są: Województwo Pomorskie, miasta: Gdańsk, Gdynia, Słupsk, Lębork, Tczew, Chojnice, Puck, Wejherowo i Władysławowo, a także uczelnie: Gdański Uniwersytet Medyczny, Politechnika Gdańska i Uniwersytet Gdański. Obecnie koncentrujemy się na wprowadzeniu w województwie pomorskim cyfrowego systemu poboru płatności i informacji pasażerskiej w publicznym transporcie zbiorowym. Wdrażamy System FALA, który w 2023 roku zintegruje transport publiczny na Pomorzu. Poszukujemy osób zainteresowanych pracą w naszym dynamicznym i realizującym ambitne projekty Zespole. STANOWISKO: Specjalista ds. rozliczeń płatności Systemu FALA (PZUM) Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za weryfikację i analizę operacji finansowych wykonywanych przez operatora płatności w systemie FALA oraz pozostałych operacji finansowych realizowanych w systemie FALA MIEJSCE PRACY: Gdańsk DATA ZATRUDNIENIA: od 01.11.2023 FORMA ZATRUDNIENIA: Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu (1 etat) WYNAGRODZENIE: 6000 – 7500 zł brutto PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW: a) Bieżące monitorowanie rozliczeń operatora płatności z organizatorami transportu publicznego z tytułu sprzedaży usług transportowych, b) Bieżące monitorowanie pozostałych operacji finansowych realizowanych w Systemie FALA, c) Weryfikacja usług świadczonych przez operatora płatności, d) Udział w procesie weryfikacji zdarzeń w obszarach:  rozliczenia organizatorów transportu publicznego,  rozliczenia płatności użytkownika w systemie,  fiskalizacji,  schematów transakcyjnych. NASZE WYMAGANIA: a) wykształcenie wyższe, b) minimum 2- letnie doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków, c) znajomość MS Excel na poziomie średniozaawansowanym, d) doświadczenie w pracy z Hurtownią Danych, systemami raportowymi i ERP NASZE OCZEKIWANIA: a) umiejętność automatyzacji zadań i przygotowywania raportów, b) komunikatywność, c) samodzielność i dobra organizacja pracy własnej, d) zaangażowanie w realizację powierzonych zadań. OFEROWANE BENEFITY:  prywatna opieka medyczna,  dofinansowanie szkoleń,  dofinansowanie nauki języków obcych,  udział w pracowniczym planie kapitałowym. Zgłoszenia prosimy przesyłać do dnia 10 listopada br. na adres e-mail @ Skontaktujemy się z wybranymi osobami. Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji, w tym także na potrzeby przyszłych rekrutacji organizowanych przez InnoBaltica Sp. z .o.o.

Doradca ds. Ubezpieczeń / Pakiety Medyczne / Wysoka Podstawa na Start
Doradca ds. Ubezpieczeń / Pakiety Medyczne / Wysoka Podstawa na Start
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Wynagrodzenie: od 4500 do 17000 zł netto miesięcznie Do zespołu poszukujemy nowych osób, które staną się ekspertami w zakresie ubezpieczeń indywidualnych, grupowych oraz pakietów medycznych. Zapoznaj się z ofertą, jeśli szukam właśnie Ciebie - zapraszam do kontaktu :) Poszukujemy Ciebie, jeśli:  - Lubisz kontakt z klientem - Jesteś zaangażowany w swoje obowiązki - Praca w terenie nie jest Ci straszna a telefon nie parzy Cię w rękę ani w ucho  - Jesteś otwarty, komunikatywny - Potrafisz nawiązywać długotrwałe relację  - Posiadasz wykształcenie min. średnie - Posiadasz prawo jazdy kat. B i jesteś aktywnym kierowcą  - Prowadzisz bądź jesteś gotów do założenia własnej działalności gospodarczej  Jeśli jesteś osobą, którą szukam zaoferuję Ci: - Zgrany zespół  - Wsparcie na każdym etapie współpracy  - Elastyczny czas pracy  - Biuro w centrum miasta - Ciągły rozwój i podnoszenie kompetencji  - Telefon służbowy - Wysoką podstawę na start  - Przejrzysty system wynagrodzeń (premie, prowizje, konkursy) Podczas naszej współpracy, będziesz odpowiedzialny za: - Aktywne pozyskiwanie nowych klientów - Badanie potrzeb oraz przygotowywanie ofert - Doradztwo w zakresie produktów ubezpieczeniowych  - Odbywanie spotkań z klientami   - Obsługę sprzedażową oraz nadzór nad dokumentami  - Utrzymywanie relacji posprzedażowych Doświadczenie w sprzedaży / w pracy z klientem mile widziane. Serdecznie zapraszam do kontaktu: 504-179-253.

Doradca ds. Ubezpieczeń / Pakiety Medyczne / Wysoka podstawa na start
Doradca ds. Ubezpieczeń / Pakiety Medyczne / Wysoka podstawa na start
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Wynagrodzenie: od 4000 do 20000 zł netto miesięcznie Na czym polega praca?Podczas naszej współpracy, będziesz odpowiedzialny za: - Aktywne pozyskiwanie nowych klientów - Badanie potrzeb oraz przygotowywanie ofert - Doradztwo w zDo zespołu poszukujemy nowych osób, które staną się ekspertami w zakresie ubezpieczeń indywidualnych, grupowych oraz pakietów medycznych. Zapoznaj się z ofertą, jeśli szukam właśnie Ciebie - zapraszam do kontaktu :) Poszukujemy Ciebie, jeśli:  - Lubisz kontakt z klientem - Jesteś zaangażowany w swoje obowiązki - Praca w terenie nie jest Ci straszna a telefon nie parzy Cię w rękę ani w ucho  - Jesteś otwarty, komunikatywny - Potrafisz nawiązywać długotrwałe relację  - Posiadasz wykształcenie min. średnie - Posiadasz prawo jazdy kat. B i jesteś aktywnym kierowcą  - Prowadzisz bądź jesteś gotów do założenia własnej działalności gospodarczej  Jeśli jesteś osobą, którą szukam zaoferuję Ci: - Zgrany zespół  - Wsparcie na każdym etapie współpracy  - Elastyczny czas pracy  - Biuro w centrum miasta - Ciągły rozwój i podnoszenie kompetencji  - Telefon służbowy - Wysoką podstawę na start  - Przejrzysty system wynagrodzeń (premie, prowizje, konkursy) Podczas naszej współpracy, będziesz odpowiedzialny za: - Aktywne pozyskiwanie nowych klientów - Badanie potrzeb oraz przygotowywanie ofert - Doradztwo w zakresie produktów ubezpieczeniowych  - Odbywanie spotkań z klientami   - Obsługę sprzedażową oraz nadzór nad dokumentami  - Utrzymywanie relacji posprzedażowych Doświadczenie w sprzedaży / w pracy z klientem mile widziane.

Praca w banku - J. SZWEDZKI / HYBRYDOWO / BEZ DOŚWIADCZENIA
Praca w banku - J. SZWEDZKI / HYBRYDOWO / BEZ DOŚWIADCZENIA
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osób ceniących międzynarodowe środowisko w centrali firmy BANKU w Trójmieście z językiem SZWEDZKIM O STANOWISKU: Umowa o pracę Można pracować w dowolnych godzinach między 6 rano a 17:30 Nie musi być pełen etat Czas pracy można dzielić Umowa o pracę bezpośrednio z naszym Klientem - Międzynarodowym Bankiem ZADANIA: dbanie o przestrzeganie wewnętrznych procedur, sprawdzanie braków w dokumentacji, udzielanie informacji wew. Klientom Zapewniamy szkolenia Nie wymagamy doświadczenia! Oczekujemy: znajomości języka szwedzkiego na poziomie – B2 oraz znajomości języka angielskiego na poziomie B2 Zapraszamy do przesyłania CV na adres email: @ z dopiskiem SZWEDZKI – Gdańsk (zdalnie) Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Jeżeli chcecie Państwo, by wasze dane były wykorzystane w tym i kolejnych procesach rekrutacyjnych , prosimy o zamieszczenie klauzuli zgody. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Personnel and Media Solutions, Piaseczno ul. Julianowska 35 dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz przyszłych procesów rekrutacji w związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych podmiotom współpracującym w celu realizacji procesów rekrutacyjnych, również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia, Poinformowano mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych. Powyższe dane podaję dobrowolnie”

Customer Service - BEZ DOŚWIADCZENIA! francuski+angielski
Customer Service - BEZ DOŚWIADCZENIA! francuski+angielski
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Międzynarodowa grupa, świadcząca usługi m.in. z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, digital marketingu, szkoleń i zarządzania talentami, technologii, doradztwa i rozwiązań analitycznych chętnie powita w zespole nowe osoby na stanowisku Customer Service Professional. Miejsce pracy: Gdańsk lub Warszawa Zainteresowana/y? Dołącz do Zespołu! SZUKAMY CIEBIE, JEŻELI: - biegle posługujesz się językami: francuskim i angielskim – oczekiwany poziom C1; - jesteś osobą komunikatywną i wyrozumiałą; - chcesz rozwijać się w środowisku międzynarodowym. O STANOWISKU: - Twoje przyszłe zdania to kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz techniczne wsparcie; - pierwszy miesiąc pracy = wdrożenie - szkolisz się w stałych godzinach pracy, stacjonarne z biura w Warszawie lub w Gdańsku – Ty wybierasz; - praca na pełen etat – 5 dni w tygodniu, ale możesz wybrać dowolne dni pracy od poniedziałku do niedzieli; OFERUJEMY: - wynagrodzenie 5500-6000 pln brutto; - umowę o pracę; - docelowo pracę zdalną; - prywatną opiekę medyczną, kartę sportową oraz wewnętrzny program wellbeing’owy; - dofinansowanie do wakacji; - przyjazną atmosferę, szkolenia oraz możliwości rozwoju w ramach struktur firmy. Wyślij nam swoje CV na Lento lub: @ w tytule wpisz: „CUSTOMER SERVICE/ FRANCUSKI+ANGIELSKI” Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Jeżeli chcecie Państwo, by wasze dane były wykorzystane w tym i kolejnych procesach rekrutacyjnych, prosimy o zamieszczenie klauzuli zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Personnel and Media Solutions, Piaseczno ul. Julianowska 35 dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz przyszłych procesów rekrutacji w związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych podmiotom współpracującym w celu realizacji procesów rekrutacyjnych, również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia, Poinformowano mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych. Powyższe dane podaję dobrowolnie”.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Wynagrodzenie: od 4400 do 4500 zł netto miesięcznie Co oferujemy?umowę o pracęcały etatpracę zdalną Czego oczekujemy?przesłania aktualnego CVznajomości języka niemieckiego na poziomie zaawansowanym (C1-C2)obsługi komputeraOczekujemy gotowości:do pracy w systemie zmianowymdo pracy w weekendydo pracy w godzinach nocnych (21:00-7:00)Benefity:zniżki pracowniczeprywatna opieka medycznakarta sportowamożliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życieLiczba osób, które planujemy zatrudnić na to stanowisko: 10

Samodzielna Księgowa / Samodzielny księgowy
Samodzielna Księgowa / Samodzielny księgowy
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Jedno z największych biur rachunkowych, ogólnopolski dostawca nowoczesnych usług księgowych, w związku z ciągłym rozwojem do swojego oddziału poszukuje osób na stanowisko : SAMODZIELNA KSIĘGOWA Zakres obowiązków: • prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów, • prowadzenie ksiąg rachunkowych, • sporządzanie sprawozdań finansowych jednostek niepodlegających badaniu bilansu, • sporządzanie deklaracji podatkowych, • bieżące monitorowanie zmian w regulacjach prawnych (Vat, PIT i innych), • współpraca z organami podatkowymi, kontakt z klientem w sprawach prowadzonych rozliczeń podatkowych, • sporządzanie innych dokumentów zleconych przez klienta – GUS, wnioski kredytowe i inne. Wymagania: umiejętność prowadzenia ksiąg przychodów i rozchodów oraz ksiąg rachunkowych poparte min. dwuletnim doświadczeniem, znajomość ustawy o rachunkowości poparta doświadczeniem, dobra znajomość aktualnych przepisów oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce, zdolność analitycznego myślenia oraz samodzielność w planowaniu i organizowaniu pracy, rzetelność, elastyczność i zaangażowanie, komunikatywność i umiejętność współpracy - w zespole oraz w ramach obsługi klientów, nastawienie na rozwój i świadomość konieczności ciągłego doskonalenia zawodowego, mile widziana znajomość języków obcych. Co oferujemy? stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się firmie uczciwe wynagrodzenie adekwatne do Twoich kompetencji i zaangażowania nowoczesne i przyjazne miejsce do samorealizacji zawodowej szkolenia i kulturę dzielenia się wiedzą realny wpływ na kształtowanie własnej ścieżki kariery Jak pracujemy? Świadczymy usługi księgowe w oparciu o dedykowany system finansowo-księgowy – intuicyjny, wyposażony w wiele narzędzi wspierających pracę (m.in. automatyzacje, kontrola poprawności i kompletności). Każdy z nas odpowiada samodzielnie za pewien odcinek pracy, jednak zawsze jest przestrzeń na konsultacje, dzielenie się wiedzą i zespołowe rozwiązywanie problemów. Posiadamy również ekspertów (księgowych z długim stażem oraz doświadczeniem popartym certyfikatami, biegłych rewidentów, doradców podatkowych) , którzy chętnie rozwieją Twoje wątpliwości, przeprowadzą szkolenia tematyczne Miejsce i warunki pracy W naszym Nowoczesnych Biurach zapewniamy: komfortowe warunki pracy i nowocześnie wyposażone stanowisko pracy, pomieszczenia socjalne godziny pracy elastycznie dopasowane do Twoich potrzeb, Jeśli zaangażowanie i potrzeba rozwoju to Twoje cechy - zapraszamy Cię do naszego zespołu! Prosimy o dopisanie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby tej i przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. obsługi Klienta na stacji benzynowej - Wyspy Owcze
Specjalista ds. obsługi Klienta na stacji benzynowej - Wyspy Owcze
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Wynagrodzenie: od 87 do 88 zł netto na godzinę doświadczenie w obsłudze klienta, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra znajomość j.angielskiego, wymagany paszport! zatrudnienie od zaraz, umowa o pracę z możliwością podjęcia długofalowej współpracy,40-55 godz./tydz, stawka 142,3 - 162,10 dkk/brutto w zależności od dnia tygodnia i godzin pracy, pierwszy bilet na Wyspy Owcze, transport do pracy/ samochód do dyspozycji, pełne wsparcie przy załatwieniu wszelkich formalności przed wyjazdem. ​W razie pytań proszę o kontakt telefoniczny –+298 231 341 (również via whatsapp) ;+48 732 064 005 lub +48 723386704​

Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa
Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Wynagrodzenie: od 5000 do 7000 zł netto miesięcznie Twój zakres obowiązków·        Samodzielne sporządzanie pełnych sprawozdań podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych (VAT, CIT, GUS, Banki itp.)·        weryfikacja i księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi,·        miesięczne rozliczanie produkcji w toku na podstawie dokumentów księgowych,·        przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Zarządu Nasze wymagania ·        doświadczenie w księgowości (pełna księgowość , transakcje z podmiotami powiązanymi ) – warunek konieczny·        doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych·        praktyczna znajomość ustaw o rachunkowości i przepisów podatkowych·         znajomość pakietu MS Excel·        mile widziana znajomość programów Insert Rewizor, Gratyfikant·        samodzielność i dobra organizacja pracy  To oferujemy·        Stabilne warunki zatrudnienia (etat lub b2b) w firmie, która posiada ugruntowaną pozycję na rynku·        Atrakcyjne wynagrodzenie·        Elastyczny czas pracy·        Bardzo dobrą atmosferę pracy w zgranym zespole·        Możliwość podnoszenia kwalifikacji O nasO nasFlize-Gres to profesjonalna firma budowlana działająca w Trójmieście.Nasze wieloletnie doświadczenie zaowocowało setkami zadowolonych inwestorów, dla których realizowaliśmy projekty związane między innymi z: budową domu, wykończeniem pod klucz, projektowaniem wnętrz, a także robotami ziemnymi.Działamy na terenie Gdańska, Sopotu i Gdyni, ale też realizujemy wiele zleceń budowlano-remontowych w całym województwie pomorskim.Nasz zespół to profesjonaliści, którzy wyróżniają się jakością na rynku.Szukamy osób, które tak jak my chcą swoje doświadczenie przełożyć na zadowolenie klientów i czerpać przyjemność ze swojej pracy.

Specjalista ds. obsługi Klienta na stacji benzynowej - Wyspy Owcze
Specjalista ds. obsługi Klienta na stacji benzynowej - Wyspy Owcze
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Wynagrodzenie: od 89 do 90 zł netto na godzinę doświadczenie w obsłudze klienta, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra znajomość j.angielskiego, wymagany paszport! zatrudnienie od zaraz, umowa o pracę z możliwością podjęcia długofalowej współpracy,40-55 godz./tydz, stawka 142,3 - 162,10 dkk/brutto w zależności od dnia tygodnia i godzin pracy, pierwszy bilet na Wyspy Owcze, transport do pracy/ samochód do dyspozycji, pełne wsparcie przy załatwieniu wszelkich formalności przed wyjazdem. ​W razie pytań proszę o kontakt telefoniczny –+298 231 341 (również via whatsapp) ;+48 732 064 005 lub +48 723386704​

Doradca Finansowy (Produkty Bankowe, Pozabankowe, Ubezp.)
Doradca Finansowy (Produkty Bankowe, Pozabankowe, Ubezp.)
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Na czym polega praca? Aktywne pozyskiwanie Klientów. Sprzedaż produktów. Korzystanie z intuicyjnej porównywarki. Realizacja planów sprzedażowych. Cała Polska. Wypłaty Tygodniowe. Co oferujemy? kontrakt / umowę B2B umowę zlecenie wypłatę wynagrodzenia w tygodniówkach możliwość pobierania zaliczek możliwość wyrabiania dodatkowo płatnych godzin możliwość zdobycia doświadczenia wolne weekendy Czego oczekujemy? dyspozycyjności od zaraz obsługi komputera Benefity: elastyczny czas pracy zniżki pracownicze paczki / bony świąteczne dofinansowanie wypoczynku / wczasy pod gruszą Dodatkowe informacje: nie wymagamy przesłania CV Liczba osób, które planujemy zatrudnić na to stanowisko: 12

Specjalista ds. Obsługi Klienta niemieckojęzycznego
Specjalista ds. Obsługi Klienta niemieckojęzycznego
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Wynagrodzenie: od 4500 do 5500 zł netto miesięcznie Co oferujemy?umowę o pracęcały etatmożliwość zdobycia doświadczeniawolne weekendyCzego oczekujemy?gotowości do pracy w ciągu 30 dniprzesłania aktualnego CVznajomości języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym (B1-B2)obsługi komputeraBenefity:elastyczny czas pracyszkolenia dodatkowe / możliwość zdobycia uprawnieńzniżki pracowniczeprywatna opieka medycznakarta sportowamożliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życietransport do pracy / dofinansowanie dojazdówLiczba osób, które planujemy zatrudnić na to stanowisko: 3

MŁODSZY SPECJALISTA AR LUB AP Z J. FRANCUSKIM
MŁODSZY SPECJALISTA AR LUB AP Z J. FRANCUSKIM
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Twoje miejsce pracy: Amerykańska firma gdzie standardy zarządzania dotyczące każdej spółki na Świecie są takie same – wszyscy są równi, a w zespołach panuje różnorodność kulturowa. Będziesz odpowiedzialny/ na za globalne projekty w obszarze księgowości dla największych Firm na świecie. Czym będziesz się zajmować? - tranzycją procesów księgowych, tworzeniem dokumentacji procesowej na potrzeby dzielenia się wiedzą, -inicjował usprawnienia wykonywania codziennych obowiązków (wszystkie Twoje pomysły wzięte pod uwagę i wspólnie realizowane), - wspieranie zespołu mniej doświadczonych księgowych oraz Team Leadera w codziennej pracy, - bieżącymi ustaleniami z klientem, - zarządzaniem bazą danych dostawców w systemie, - przygotowywaniem raportów i zestawień, - utrzymywaniem kontaktu z dostawcami, klietnami, kontrahentami (mailowym oraz telefonicznym), - przetwarzaniem faktur zgodnie z procedurami, Czego oczekujemy? - języka angielskiego oraz francuskiego na poziomie minimum B2, - umiejętności posługiwania się pakietem MS Office, - doświadczenie w obszarze księgowości AP, AR, bądź BPO Mile widziane: - chęć dalszego rozwoju w obszarze księgowości, - znajomość SAP. Poza dobrymi warunkami możesz liczyć na: - wsparcie podczas całego okresu zatrudnienia- od rozpoczęcia pracy, przez wszystkie etapy rozwoju, - doskonalenie umiejętności językowych w codziennej pracy, - sprzyjającą pracy, pozytywną atmosferę- którą także Ty będziesz tworzyć na co dzień! - amerykański styl zarządzania- dzięki któremu każdy pracownik własną pracą może osiągać wysokie wyniki i stanowiska! - pakiety świadczeń dodatkowych: w tym prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie czy dostęp do platformy MyBenefit. Jeśli jesteś zainteresowany, prosimy o przesłanie CV w jezyku angielkim.

Specjalista ds. pisania grantów UE / Rządowych
Specjalista ds. pisania grantów UE / Rządowych
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. pisania grantów UE / Rządowych Kancelaria Prawno-Finansowa Partnerzy poszukuje Specjalisty ds. pisania UE / Rządowych. Zakres obowiązku: - terminowe sporządzanie wniosków na granty UE oraz Rządowe, - monitorowanie terminu konkursów – naborów, - analiza dokumentów przesłanych przez klientów, - stały kontakt z klientami i pomoc przy gromadzeniu dokumentów i uzupełnianiu informacji, Wymagania: - doświadczenie oraz wiedza merytoryczna i praktyczna w obszarze pisania wniosków na granty UE oraz Rządowe, poparta sukcesami oraz referencjami - samodzielność oraz umiejętność nawiązywania dobrych relacji z klientami, - skuteczność w pozyskiwaniu środków, Oferujemy: - Wynagrodzenie w systemie prowizyjnym od zlecenia oraz premie za sukces, - Szkolenia w zakresie kontaktu z klientem, - narzędzia pracy, - możliwość pracy na miejscu w Kancelarii Osoby zainteresowane współpracą ww zakresie prosimy o wysyłanie aktualnego CV na adres e-mail: z dopiskiem: Specjalisty ds. pisania UE / Rządowych Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli dot. przetwarzania danych osobowych : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Kancelarię Prawno-Finansową PARTNERZY z siedzibą w Gdańsku (80-219) przy Al. Zwycięstwa 35/2 moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Młodszy Doradca Klienta - Junior Customer Support
Młodszy Doradca Klienta - Junior Customer Support
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Grupa MOSC Lider Branży finansowo – ubezpieczeniowej oraz założycielem pierwszego, innowacyjnego portalu finansowego PanelFinansowy.PL Nasze 14 letnie doświadczenie przekłada się na codziennym zdobywaniu nowych jak i powracających Klientów. Wachlarz produktowy składa się głównie z pożyczek bankowych, pozabankowych, ubezpieczeń, terminali płatniczych, stron www oraz fotowoltaiki. Produkty kierowane są do Klientów Indywidualnych i Przedsiębiorców. Nieustannie wzbogacamy naszą ofertę zgodnie z obowiązującymi trendami rynkowymi. Stanowisko: Młodszy Doradca Klienta - Junior Customer Support Nr. Ref.: MDK/JCS/PF/2022/02 Miejsce Pracy: Gdańsk Pomorskie (brak rejonizacji sprzedażowej) Tryb Pracy: Hybrydowy Dołącz już dziś i zacznij się rozwijać! Oferta Produktowa: Kredyty Gotówkowe Kredyty Konsolidacyjne Kredyty Samochodowe Kredyty Hipoteczne Pożyczki Bankowe Pożyczki Pozabankowe Oferta dla Firm Oferta dla Rolników Leasing Ubezpieczenia Fotowoltaika Terminale Płatnicze Strony i Sklepy WWW Marketing Internetowy ADS Twój Zakres Obowiązków: oferujesz produkty Klientom Indywidualnym oraz Firmowym dbasz o systematyczny rozwój portfela Klientów pozyskujesz i budujesz długotrwałe relacje identyfikujesz oczekiwania Klientów i znajdujesz najlepsze rozwiązania zapewniasz najwyższej jakości kompleksową obsługę Klienta Nasze Wymagania: jesteś nastawiona/y na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych zależy Ci na wykorzystaniu Twoich mocnych stron w codziennej pracy chęci do nauki i podejmowania wyzwań zaangażowanie i entuzjazm umiejętności szybkiego uczenia się i chęci rozwoju kompetencji Zatrudnienie: Etap Wdrożeniowy 1-2 miesiące Umowa Zlecenie Junior Customer Support Etap Rozwojowy Umowa o Pracę Senior Customer Support Atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + premie) Szkolenie adaptacyjne i produktowe Elastyczny czas realizacji zadań Atrakcyjne Rabaty Produktowe, Preferencyjne Cenowo Produkty Pracownicze Liczne Programy Pracownicze oraz Socjalne Grupa MOSC posiada wypracowaną kulturę, która dotyczy samorealizacji, współpracy i wsparcia naszych Klientów, budowania Globalnej Marki, jak i poszukiwania innowacyjnych rozwiązań. Jedyna Instytucja, która wie jak zadbać o Twój Balans pomiędzy pracą a życiem prywatnym. Dołącz do Najlepszych!

Płatny staż w dziale bankowości mBank - Gdańsk
Płatny staż w dziale bankowości mBank - Gdańsk
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Od lat cieszymy się zaufaniem najbardziej rozpoznawalnych, światowych marek. Tworzymy i zarządzamy strukturami sprzedaży takich firm jak: Unilever, Żywiec Zdrój, Danone, KraftHeinz, Algida, Piątnica, mBank, Monnari. Nie czekaj – dołącz już dziś do naszego zespołu i rozwiń swoje kompetencje w branży bankowej. Aktualnie dla Naszego Klienta, lidera bankowości detalicznej poszukujemy kandydatów na stanowisko: Płatny staż w dziale bankowości Miejsce pracy: Gdańsk Będziesz odpowiedzialny za wsparcie doradców w realizacji codziennych obowiązków. Obowiązki: - powitanie klientów w placówce bankowej i zbadanie celu wizyty - zarządzanie kolejką i opieka nad klientami oczekującymi na doradcę - informowanie doradców o celu wizyty klienta w placówce - pomoc klientowi w zakresie korzystania z aplikacji mobilnych Oczekujemy: - cech osobowościowych, takich jak: odpowiedzialność, umiejętność współpracy w zespole, ciekawość i chęć zdobywania nowych doświadczeń - bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office - znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację (mile widziana) - dyspozycyjność minimum 100 godzin w miesiącu Oferujemy: - możliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnej bankowości detalicznej w mBank - zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, elastyczne godziny pracy - możliwość połączenia pracy zarobkowej ze studiami - niezbędne narzędzia pracy - możliwość rozwoju i zdobycie wiedzy z zakresu finansów i produktów bankowych Jesteśmy otwarci na osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Prosimy o dołączenie w przesyłanych dokumentach aplikacyjnych oświadczenia o treści „Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie przez TARGET PRO Sp. z o.o. S.K.A. dla potrzeb obecnego procesu rekrutacji moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach aplikacyjnych, które wykraczają poza katalog danych, jakich Pracodawca może żądać na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych przepisów prawa w celu zatrudnienia” Jeżeli chce Pan/i abyśmy Pana/i dane osobowe zachowali także na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji prosimy o dołączenie w przesyłanych dokumentach oświadczenia o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez TARGET PRO Sp. z o.o. S.K.A. moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach aplikacyjnych na potrzeby przyszłych rekrutacji.” Ma Pan/i możliwość odwołania udzielonej zgody w każdym czasie, ale wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgoda może być wycofana poprzez wysłanie e-maila na adres rekrutacja[małpa]targetpro.pl O zasadach na jakich TARGET PRO Sp. z o.o. S.K.A przetwarzać będzie Twoje dane osobowe informujemy w: [Zasady przetwarzania danych osobowych] pod linkiem: https://targetpro.pl/Pub/KLAUZULA_INFORMACYJNA_TARGET_PRO_W_PRZYPADKU_ZBIERANIA_DANYCH_OD_KANDYDATA.pdf Wysyłając dokumenty aplikacyjne oświadczasz zapoznanie z nimi.

Filtr