Wszystkie ogłoszenia w kategorii Finanse / Księgowość
Twój zakres obowiązkówprowadzenie pełnej księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi,prowadzenie rejestrów VAT i sporządzanie deklaracji VAT,naliczanie zaliczek na podatek CIT,przygotowywanie raportów GUS i obsługa innych obowiązków statystycznych,bieżący kontakt z klientami,sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.Nasze wymaganiaznajomość programu księgowego Comarch ERP OPTIMA,minimum 2 lata doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku księgowej/księgowego,doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości,doświadczenie w sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych,komunikatywność, zaradność, terminowość, samodzielność,bardzo dobra znajomość przepisów prawa podatkowego (VAT i CIT).Mile widziane:wykształcenie wyższe w kierunku księgowość/rachunkowość lub certyfikaty z zakresu księgowości/rachunkowości,dobra znajomość języka angielskiego lub ukraińskiego,praktyczna znajomość rozliczania Estońskiego CIT oraz VAT z zastosowaniem proporcji.To oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w kancelarii o stabilnej pozycji na rynku,przyjazną atmosferę pracy i partnerskie relacje z współpracownikami i zarządem,możliwość podnoszenia umiejętności i kwalifikacji zawodowych,dużą samodzielność w działaniu,wyjazdy i spotkania firmowe,dofinansowanie do pakietu sportowego Multisport,możliwość pracy częściowo zdalnej po okresie wdrożenia.O nasRenomowana Kancelaria Podatkowa TAX SAFE poszukuje ambitnych osób, które dołączą do naszego zespołu. Posiadamy 40 oddziałów w Polsce, cenimy sobie aktualną wiedzę dlatego stawiamy na liczne szkolenia refundowane przez naszą Kancelarię. Więcej o nas na: www.taxsafe.pl
Kancelaria Usług Księgowych KUBIAK zaprasza do współpracy księgową/księgowego. Zajmujemy się usługowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych oraz uproszczonej księgowości. Jesteśmy rozpoznawalni na rynku i stawiamy przede wszystkim na jakość wykonywanych przez nas usług. W stałej współpracy radca prawny, doradca podatkowy i audytor ksiąg handlowych. Z nami możesz się rozwinąć! A co najważniejsze mamy cudowną atmosferę w zespole, więc będziesz się u nas czuł naprawdę dobrze. Zatem aplikuj :)Zakres obowiązków:· prowadzenie ksiąg rachunkowych pod okiem audytora· kontrola poprawności dokumentów oraz ich księgowanie· sporządzanie deklaracji VAT, PIT, CIT· sporządzanie sprawozdań finansowych· praca na oprogramowaniu OPTIMA, INSERT - REWIZOR NEXO PROOd kandydatów oczekujemy:· rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku· znajomość MS Office· praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa bilansowego i podatkowego· bardzo dobrej organizacji pracy oraz zaangażowania w powierzone obowiązki· komunikatywna znajomość języka angielskiego - mile widzianaKandydatom oferujemy:· duży zakres samodzielności· możliwość szybkiego rozwoju· atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do umiejętności· liczne szkolenia· wsparcie specjalistów - doradcy podatkowego, audytora ksiąg handlowych· elastyczny czas pracy dostosowany do możliwości· wspólne zespołowe zagraniczne i krajowe wycieczki· kartę MultiSport· wspaniałą atmosferę Obowiązki:Wykonywanie podstawowych zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych.Przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych niezbędnych ewidencji.Tworzenie raportów finansowych i zestawień dla kierownictwa.Zarządzanie dokumentacją księgową i jej archiwizacja.Współpraca z zespołem księgowym.Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i prawnym.Komunikacja z klientami i instytucjami zewnętrznymi.Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów.Tworzenie sprawozdań finansowych.Weryfikacja dokumentów.Wymagania:Wykształcenie w dziedzinie finansów lub rachunkowości.Doświadczenie w księgowości.Znajomość prawa podatkowego i bilansowego.Umiejętność obsługi programów księgowych.Znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel.Precyzja i skrupulatność w pracy.Umiejętność pracy w zespole i dobre umiejętności komunikacyjne.Znajomość języka angielskiego będzie atutem.Zaangażowanie i odpowiedzialność.
Twój zakres obowiązkówSporządzanie sprawozdawczości finansowej i podatkowejPrawidłowe i rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowychRejestracja dokumentów kosztowychPrzyjmowanie do ewidencji nowych środków trwałychSprawdzanie pod względem formalnym faktur kosztowych, eksportu WDTSprawdzanie rejestrów środków trwałych, dokumentów kosztowych, sprzedaży pozostałej oraz dbałość o prawidłowy stan kontNadzór nad obiegiem faktur korygującychMinimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku Księgowej/KsięgowegoMinimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowychPraktyczna znajomość przepisów dot. rachunkowości i podatkówZnajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym sprawną korespondencję mailową z kontrahentamiMile widzianeZnajomość programu Comarch OptimaTo oferujemySprawiedliwy i przejrzysty system wynagrodzeń oparty Siatki Płac uwzględniające jasne kryteria, które należy spełnić aby otrzymać podwyżkęStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzinSzczegółowe wdrożenie pod okiem opiekuna w zakres obowiązków, grupy produktowe, funkcjonowanie firmy i działuElastyczny czas pracy (musisz być w pracy 8h między 7:00 a 17:00)dofinansowanie zajęć sportowychprywatna opieka medycznadofinansowanie szkoleń i kursówelastyczny czas pracyowocespotkania integracyjnepreferencyjne pożyczkifirmowa bibliotekabrak dress code’ukawa / herbataparking dla pracownikówdodatkowe świadczenia socjalnedofinansowanie wypoczynkudofinansowanie dojazdów do pracyprogram rekomendacji pracowników
To masz na bank: umowa o pracę (pierwsza na 7 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony), pracę stacjonarną w 11 Oddziale w Gdańsku,lider zespołu- Stanisław Buczekudział w atrakcyjnym systemie premiowym (z gwarantowaną premia w okresie wdrożeniowym) i w szerokiej ofercie benefitowej Na bank cenimy sobie relacje z ludźmi. Do oddziałów szukamy osób, które tak jak my chcą zapewnić naszym klientom najlepsze doświadczenie w sektorze finansowym - jesteśmy bankiem z zapleczem technologicznym. Należymy do pierwszej trójki największych banków w Polsce i jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Santander. Dbamy o portfele klientów w ponad 300 oddziałach w całej Polsce. Zarządzamy wieloma produktami bankowymi dla osób prywatnych oraz przedsiębiorstw. Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy. Aplikuj, jeśli: masz wykształcenie wyższe, masz ponad 3-letnie doświadczenie w bankowości i sprzedaży usług i produktów bankowych, w tym produktów inwestycyjnych, cenisz sobie kontakt z ludźmi i długotrwałe relacje oparte na zaufaniu, lubisz stawiać sobie ambitne cele i dobrze czujesz się wiedząc do czego dążysz, czujesz się komfortowo zarówno w pracy indywidualnej jak i zespołowej, chcesz się rozwijać w bankowości i zdobywać nowe kompetencje zgodnie z wybraną specjalizacją z zakresu Select, Hipoteka, MŚP, Mile widziane, jeśli będziesz mieć: umiejętność porozumiewania się w języku angielskim na poziomie komunikatywnym, umożliwiającym kontakt z klientem zagranicznym i pomoc w wyborze odpowiednich produktów bankowych, doświadczenie w sprzedaży produktów inwestycyjnych (w tym funduszy), prawo jazdy kat. B. Twoje zadania w tej roli: obsługę bardziej wymagających potrzeb klienta oraz wsparcie w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych, zapewnienie profesjonalnej obsługi oraz najlepszych doświadczeń związanych z wizytą w oddziale, oferowanie i promowanie produktów bankowych, realizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowych, za które przyznajemy miesięczne premie na atrakcyjnym poziomie, telefoniczny i bezpośredni kontakt z klientami, budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych, praca w zgodzie z obowiązującymi procedurami oraz standardami dotyczącymi i realizowanymi we wszystkich kanałach dystrybucji. Na bank zadbamy dla Ciebie o: umowę o pracę (pierwszą na 7 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony), pracę stacjonarną w Oddziale (adres powyżej)ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego), ofertę produktową banku oraz pożyczki na warunkach pracowniczych, system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego, kartę Multisport oraz aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, możliwość udziału w wolontariacie, dodatkowe świadczenia socjalne (np. wyprawka dla dzieci), benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, praca hybrydowa, jeśli charakter pracy na to pozwala, program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w naszym banku. Jak wygląda wdrożenie i rozwój? Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań. Pierwsze szkolenie będzie trwało 6 miesięcy w ramach Akademii Rozwoju Mocy. Po 3 miesiącach zaczniesz realizować część planu sprzedażowego i otrzymywać pierwsze premie. Przez pierwsze miesiące pokażemy Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowiemy na wszystkie pytania. Po okresie wdrożenia zaczniesz w pełni realizować plany sprzedażowe. Dołącz do nas w 3 krokach: 1.wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię dokolejnego etapu, 2. spotkaj się z rekruterem i menadżerem, 3. pracuj z nami w naszym Zespole! Po każdym z etapów rekrutacji otrzymasz od nas informację zwrotną, dostosowaną do jego poziomu zaawansowania. Po spotkaniach zaś wrócimy do Ciebie z kompleksowym podsumowaniem mailowym lub telefonicznym. Stosujemy najwyższe standardy zarządzania ryzykiem, dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usług.
Do biura rachunkowego w Gdańsku poszukujemy Księgowego/Księgowej.Wymagania:- doświadczenie w prowadzeniu uproszczonej księgowości,- wykształcenie ekonomiczne lub pokrewne,- znajomość przepisów podatkowych,- mile widziana znajomość programu Comarch ERP Optima.Zapewniamy:- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,- zdobycie doświadczenia zawodowego na samodzielnym stanowisku,- elastyczne godziny pracy.Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie CV.
Downtown Apartments to dynamicznie rozwijająca się firma z branży wynajmu krótkoterminowego. Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu finansowego i wesprze nas w codziennej pracy operacyjnej.Zakres obowiązków:Wsparcie w codziennych zadaniach zespołu finansowegoDbałość o prawidłowy obieg dokumentów finansowychWspółpraca z działem księgowości i innymi działami firmyUdział w przygotowywaniu zestawień, raportów i analizNasze oczekiwania:Wysoki poziom zaangażowania i odpowiedzialnościBardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność w realizacji zadańUmiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowiskuPodstawowa znajomość zagadnień księgowych i finansowychMile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuOferujemy:Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuPracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespoleMożliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych kompetencjiPrzyjazną atmosferę oraz partnerskie podejście do współpracy
Biuro rachunkowe z Gdańska -Orunia Górna poszukuje na umowę zlecenia osoby wspierającej pracę księgowości na ok. 20 godzin w tygodniu, z możliwością zwiększenia liczby godzin do 40. Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku, 7.30 do 16.00. Zapraszamy osoby planujące swoją przyszłość związać z księgowością. Mile widziani studenci studiów zaocznych. Zakres czynności: wprowadzanie dokumentów do systemu, pomoc przy księgowaniu, korespondencja z klientami i czynności biurowe.
Jeśli jesteś osobą, która: potrafi pracować pod presją czasu w szybko zmieniających się warunkach,jest samodzielna, dobrze zorganizowana, dokładna,ma wysokorozwiniętą umiejętność analitycznego myślenia i kojarzenia faktówdobrze radzi sobie z obsługą komputera i podstawowych aplikacji bankowych Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:analizie danych klienta w procesie kredytowym,analizie danych na podstawie załączonych dokumentów,wykonywaniu połączeń telefonicznych w celu weryfikacji danych,współpracy z innymi jednostkami banku. Oferujemy: umowę o pracę,pracę hybrydową,pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”,pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnychnagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.
O nasMowi Poland to część norweskiej firmy MOWI S.A. Specjalizujemy się w przetwórstwie łososia i owoców morza. Jesteśmy największym na świecie hodowcą łososia atlantyckiego, z 20% udziałem w globalnym rynku i jako jedyny hodowca mamy własną odmianę łososia.Każdego dnia 12,200 pracowników Mowi w 25 krajach produkuje ponad 8 mln zdrowych i smacznych posiłków dostarczanych konsumentom na całym świecie. W Polsce zatrudniamy ponad 4000 pracowników w kilku lokalizacjach: Duninowie, Lęborku i Gdańsku.Dlaczego czekamy właśnie na Ciebie?Bez ludzi nie byłoby Mowi, to proste. Jesteśmy zespołem zdeterminowanych pasjonatów, chcemy zmieniać świat na lepsze, cenimy sobie zaufanie i dzielimy się doświadczeniem i pomysłami. Wszyscy, którzy myślą podobnie, znakomicie odnajdą się w Mowi. Dołącz do nas!Twoje odpowiedzialności:Wprowadzanie faktur do elektronicznego obiegu dokumentów,Wystawianie i księgowanie faktur sprzedaży i korekt,Księgowanie faktur zakupowych, w tym kosztowych, magazynowych, importu usług itd.,Weryfikacja dokumentów dostawcy do celów VAT,Księgowanie wydatków pracowniczych,Wsparcie zespołu w codziennych zadaniach operacyjnych.Nasze wymagania:Łatwość podejmowania współpracy,Dobra organizacja pracy, skrupulatność i dokładność w działaniu,Preferowane ukończenie lub w trakcie studiów z Finansów, Rachunkowości lub Ekonomii,Podstawowa znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel),Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2).Oferujemy:Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego, Zdobycie cennej wiedzy i doświadczenia księgowego, Elastyczne godziny pracy, Przyjazne środowisko pracy – owocowe środy, live cooking. Jesteśmy pracodawcą równych szans!Zapewnienie równych szans kandydatom jest naszym zobowiązaniem. Każda aplikacja rozpatrywana jest bez względu na Wasze pochodzenie, kolor skóry, religię, płeć, orientację seksualną, tożsamość płciową, status niepełnosprawności lub jakąkolwiek inną cechę chronioną przez prawo. Wszyscy kandydaci, którzy aplikują o pracę w Mowi mają takie same szanse na pokazanie siebie i swoich umiejętności. Jesteśmy otwarci i ciekawi Waszych talentów!Masz pytania?Jeżeli masz dodatkowe pytania dotyczące danego stanowiska lub procesu rekrutacji, zapraszamy do kontaktu z naszym Działem HR: rekrutacja[at]mowi.com. Pracownik z Działu HR skontaktuje się z Tobą w najbliższym czasie i odpowie na wszystkie pytania i wątpliwości.Nie znalazłeś oferty dla siebie?Nic straconego! Wróć do nas za jakiś czas, być może pojawi się oferta, która spełni Twoje oczekiwania. Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej firmie i jej pracownikach? Zaobserwuj stronę Mowi Pracownicy na Facebooku i zobacz, jakich aktywnych pracowników mamy!
Do struktur naszego Klienta, międzynarodowej firmy o profilu usługowym, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Księgowego / Księgowej.Pracodawca oferuje możliwość dołączenia do 10-osobowego zespołu księgowego w skandynawskiej organizacji, działającej na terenie Europy i Stanów Zjednoczonych. Praca ma charakter stacjonarny (z opcją okazjonalnej pracy zdalnej) w centrum Gdańska. Wśród benefitów znajdują się m.in. budżet na szkolenia podnoszące kompetencje oraz szeroki pakiet dodatkowych świadczeń.Opis zadańwsparcie w obsłudze księgowej spółkianaliza zapisów księgowych i bieżące monitorowanie saldprzygotowywanie dekretacji oraz księgowanie dokumentówweryfikacja formalna, merytoryczna i rachunkowa dokumentów księgowychrozliczanie delegacji krajowych i zagranicznychWymaganiaminimum 2-letnie doświadczenie w obszarze księgowości i podatków oraz praktyczna znajomość tych zagadnieńznajomość języka angielskiego na poziomie B2 (warunek konieczny)wykształcenie wyższe w obszarze rachunkowości, finansów lub pokrewnychumiejętność samodzielnej pracy, terminowość, dokładność i odpowiedzialnośćOfertastabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji zlokalizowanej w Gdańskupraca o charakterze stacjonarnym z możliwością okazjonalnej pracy zdalnejatrakcyjny pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa oraz programy rozwojowe i szkoleniowepremie roczne uzależnione od osiąganych wyników i zaangażowaniadarmowy parking dla pracowników i przyjazna atmosfera pracysprawny proces rekrutacyjnyWynagrodzenie: 8 000 - 10 000 zł brutto Typ umowy: umowa o pracęTalent Flow to Agencja Rekrutacyjna, która od początku wygląda na nową jakość na rynku rekrutacyjnym. Łączymy najlepsze talenty z Klientami, dbając o wysoką jakość usług. Posiadamy wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 26456.
Jesteśmy firmą specjalizującą się w doradztwie kredytowym, ze szczególnym naciskiem na kredyty hipoteczne. Naszą misją jest wspieranie klientów w realizacji marzeń o własnym domu poprzez profesjonalne i kompleksowe doradztwo w wyborze najlepszych ofert kredytowych. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu oraz indywidualnemu podejściu, zyskaliśmy zaufanie wielu klientów i partnerów finansowych.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko Doradca kredytowy, które dołączą do naszego dynamicznie rozwijającego się zespołu. Zapraszamy również osoby bez doświadczenia – zapewniamy pełne szkolenie oraz wsparcie merytoryczne, które pozwoli szybko zdobyć niezbędną wiedzę i umiejętności.Co miałoby należeć do Twoich obowiązków?:Obsługa powierzonych klientów w produktów kredytowychAktywne pozyskiwanie klientów zainteresowanych kredytami (hipoteczne, gotówkowe, ewentualnie firmowe)Bieżąca współpraca z doradcami po stronie banku w celu usprawnienia procesu kredytowegoWspółpraca z biurami nieruchomości Organizowanie obiegu dokumentów, uczestnictwo w kompletowaniu i archiwizacji dokumentacji kredytowejKształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,Jakie stawiamy wymagania i czego oczekujemy?:Wysokiej kultury osobistej i zdolności interpersonalnychPozytywnego nastawienia i zaangażowania, chęci do pracy z ludźmi i rozwoju zawodowegoDobrej organizacji pracy i zarządzania czasem, kreatywnościWykształcenia min. średniegoZnajomość programów MS Office - Outlook, Word, Excel przynajmniej w stopniu podstawowymDodatkowym ale nie wymaganym atutem będzie doświadczenie „bankowe” lub wykształcenie na kierunkach finansowychCo oferujemy w zamian:Wsparcie w pozyskiwaniu klientów i budowaniu swojego portfelaWypracowany, sprawdzony i działający model biznesowyUmowa zlecenie lub umowa B2B i wysokie stawki prowizyjnePełen pakiet szkoleń produktowych i sprzedażowych (bankowość – wiedza, dostępy, systemy procedury, skrypty, RODO)Wsparcie doświadczonego EkspertaUczestnictwo w rozwoju kadrowym i wizerunkowym firmyNarzędzia służbowe - laptop, telefonPracę w miłej, życzliwej atmosferze
W związku z rozwojem firmy poszukujemy samodzielnej Księgowej.Proszę o przesyłanie CV wyłączenie osoby z doświadczeniem w księgowości i umiejętnościami samodzielnego rozliczania KH i/lub KPIR.Nie dysponujesz pełnym etatem? Żaden problem, mamy dla Ciebie pracę w dowolnym wymiarze czasu.Wymagania:Umiejętność samodzielnego prowadzenia księgowości firm (KPIR, KH, VAT, ZUS)Doświadczenie w pracy w Biurze RachunkowymMile widziana znajomość systemu Comarch ERP OptimaNa początku praca stacjonarna w jednym z trzech miast: Gdańsk lub Kwidzyn lub BartoszyceOferujemy:elastyczny czas pracynarzędzia do pracyprzyjazną atmosferęRozpatrzymy CV z dopiskiem:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Nasze biuro rachunkowe - TAXEO to ambitny, energiczny, a przede wszystkim wykształcony zespół specjalistów świadczących usługi księgowe.Stabilność połączona z niestandardowymi pomysłami, to jest to, co nas cechuje.Zakres obowiązkówksięgowanie faktur sprzedaży i zakupu z wykorzystaniem OCR,merytoryczna i formalna ocena dokumentów księgowych,rozpoznanie terminu obowiązku podatkowego wynikającego z dokumentacji,wprowadzanie wyciągów bankowych i raportu kasowego do programu Comarch ERP Optima,obsługa systemu SaldeoSmartinne zlecone prace księgoweNad rozwojem w zakresie księgowości zatrudnionej osoby będzie czuwać Zespół działu asystentów oraz młodszych księgowych. Stawiamy na rozwój naszej kadry pracowniczej. Tylko od wybranej osoby będzie zależeć jak szybko nabędzie całą potrzebną wiedzę do awansu i samodzielnej pracy jako księgowa.Wymagania:Otwartość na poszerzanie wiedzyKomunikatywnośćPozytywne nastawienie do ludziZaangażowanieUmiejętność obsługi komputera oraz programów biurowych officeDodatkowym atutem będzie:Doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym przynajmniej 3 miesięczneStatus studentaWiedza teoretyczna w zakresie księgowościObsługa programu Comarch OPTIMA.Znajomość języka obcego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienieAtrakcyjne, stałe wynagrodzenieMłody, energiczny zespółRozwój zawodowy, nabycie wiedzy z zakresu księgowościMożliwość awansuW razie zainteresowania proszę o wysłanie CV poprzez wiadomość w tym portalu.Prosimy o zamieszczenie w aplikacji klauzuli o poniższej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r.(Dz.U. nr 133, poz.883).
WitamZatrudnię kasjera walutowego Wymagania:Umiejętność obsługi komputeraMile widziany ukończony kurs kasjera walutowegoZnajomość języka angielskiego lub niemieckiego będzie atutemOdpowiedzialność, uczciwość, sumiennośćOferujemy:Umowa o pracę Zdobycie doświadczenia zawodowego
Biuro Rachunkowe zatrudni osobę ze znajomością aktualnych przepisów podatkowych w zakresie ustawy o podatku dochodowych od osób fizycznych, ustawy o podatku Vat, Kodeks pracy, Ustawy o ZUS.Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów, ewidencji ryczałtugenerowanie deklaracji podatkowych wraz z niezbędną wysyłkąprzygotowywanie umów pracowniczych, list płac, umów o dzieło /zlecenie i rachunków do nichobsługa ZUS na programie Płatnikrzeczowy kontakt z klientemOferujemy:ciekawą pracę połączoną z bieżącym uaktualnianiem wiedzy,szkolenia podatkowewynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzypraca w zespoleOczekujemy:wykształcenia minimum średniego oraz doświadczenia na podobnym stanowiskuanalitycznego myśleniaznajomości języka angielskiego.ID: 963879347Wyświetlenia: 464
Czujesz, że obecna praca nie daje Ci satysfakcji? Wiesz, że jesteś najlepszy w sprzedaży, a Twoje wynagrodzenie tego nie odzwierciedla? Odważ się na zmianę i aplikuj do nas na stanowisko przedstawiciela ubezpieczeniowo-finansowego.To doskonała okazja do kolejnego kroku w swojej karierze, szansa na rozwój osobowy i zawodowy.Praca tylko dla ambitnych- nie aplikuj jeśli taki nie jesteś. Oferujemy:- współpracę z jednym z wiodących ubezpieczycieli na rynku- najwyższe prowizje na rynku za sprzedaż ubezpieczeń na życie- przejrzysty system wynagrodzeniowy- brak górnego limitu wynagrodzeniowego- rozbudowane systemy motywacyjne- umowa B2B- bezpłatne benefity m.in. pakiety medyczne, ubezpieczenie grupowe- kompleksowe szkolenia produktowe- wsparcie menadżera i doświadczonych agentów- możliwość awansu w strukturach firmy Wymagania:- umiejętność sprzedaży bezpośredniej- sukcesy w pozyskiwaniu nowych klientów- komunikatywność- umiejętność budowania relacji z klientami- niekaralność- min. średnie wykształcenie- doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, pośrednictwie finansowym, obrocie nieruchomościami, branży OZE będzie dodatkowych atutem Brzmi dobrze? Aplikuj przez zamieszczony link rekrutacyjny lub przesłanie CV.Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami
Twój zakres obowiązkówprowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów i ewidencji ryczałtowejsporządzanie rejestrów, deklaracji JPK_VATsporządzanie deklaracji do ZUSkontakt telefoniczny bądź e-mailowy z klientem.Nasze wymaganiawykształcenie minimum średnie ekonomiczne lub wyższe - profil studiów nie ma znaczenia, bardziej stawiamy na predyspozycje kandydata do wykonywania zawodu księgowegozapraszamy tylko osoby, które pracowały lub pracują w biurze rachunkowym. Jeśli chcesz zmienić pracę i chcesz skorzystać z lepszych warunków finansowych i socjalnych w naszym przyjaznym biurzeznajomość podstawowych przepisów podatkowychmile widziana znajomość programu Płatnikkandydatka powinna posiadać cechy: umiejętność pracy w zespole, rzetelność, staranność, asertywność.To oferujemy1 etat, umowa o pracę, czas nieokreślony, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30 lub 8.00-16.00 lub współpraca B2B lub współpraca ze studentamimożliwość skorzystania z elastycznego trybu pracysatysfakcjonujące wynagrodzeniemożliwość rozwoju i nabierania doświadczenia na stanowisku księgowejmiłą atmosferęO nasOferujemy zatrudnienie w Biurze Rachunkowym Akcept s.c. znajdującym się w Gdańsku.Świadczymy kompleksową obsługę księgowo - podatkową oraz obsługę kadrowo - płacową dla podmiotów o różnym profilu działalności i formie prawnej.Jeżeli chcesz pracować w nowoczesnym, rozwijającym się biurze rachunkowym ta oferta jest dla Ciebie.Mile widziane określenie warunków płacowych.
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 21 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.W spółce LeasingTeam Professional funkcjonuje procedura zgłaszania naruszeń (za pośrednictwem wiadomości e-mail) zgodnie z przepisami o ochronie sygnalistów. Szczegółowe zasady z tym związane zawiera procedura dostępna na stronie www: https://ltprofessional.pl/procedura-zglaszania-naruszenAktualnie dla jednego z naszych klientów - międzynarodowej firmy specjalizującej się w produkcji i dystrybucji surowców mineralnych, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Księgowy/a ds. Zobowiązań Zakres obowiązków:Obsługa faktur zakupowych od wprowadzenia do systemu po rozliczenie zobowiązań, zgodnie z przepisami i polityką firmy;Weryfikacja i uzgadnianie zapisów księgowych;Udział w zamknięciu miesiąca i roku w obszarze zobowiązań;Księgowanie raportów podróży i wydatków;Przygotowywanie plików i zleceń płatniczych;Wsparcie w przygotowywaniu raportów statystycznych i zgodności z przepisami (VAT, podatki);Udział w audytach oraz współpraca z działami firmy i dostawcami;Wdrażanie usprawnień w procesach księgowych. Oczekiwania:Wykształcenie wyższe (finanse, rachunkowość lub pokrewne);Około 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku;Znajomość polskich standardów rachunkowości i przepisów VAT;Dobra znajomość Excela, znajomość SAP będzie dodatkowym atutem;Język angielski na poziomie min. B2 w mowie i piśmie;Dokładność, umiejętność współpracy oraz elastyczność w dostosowywaniu się do priorytetów. Oferta:Zatrudnienie na pełen etat na okres 6 miesięcy na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie;Możliwość pracy hybrydowej (3 dni biuro/2 dni zdalnie) po okresie przeszkolenia;Praca od poniedziałku do piątku z elastycznym czasem rozpoczęcia (7:00-9:00) oraz 8-godzinnym dniem pracy;Możliwość rozwoju zawodowego i podniesienia kwalifikacji;Lokalizacja biura: Gdańsk - Aniołki;Praca od zaraz! Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570
Jesteś skutecznym handlowcem lub jesteś ogólnie skuteczny w życiu?Chcesz się sprawdzić w nowej branży?Zapraszam do aplikowania tych odważnych i ambitnych ;) Wiodący ubezpieczyciel zatrudnia na stanowisko doradcy ubezpieczeniowo-finansowegoBędziesz odpowiadał/a za:• Pozyskiwanie klientów pod ubezpieczenia na życie, grupowe i majątkowe• Prezentowanie rozwiązań ubezpieczeniowych klientom zainteresowanym zakupem.• Dbanie o relacje z klientami i obsługę posprzedażową. Profil idealnego kandydataSzukamy właśnie Ciebie jeśli:• Uważasz się za osobę empatyczną i szczerą• Od pozytywnego myślenia wolisz pozytywne nastawienie, czyli biorąc poważnie pod uwagę ewentualne trudności, bierzesz odpowiedzialność za rezultat: opracowujesz rozwiązania i działasz - a nie siedzisz i zaklinasz rzeczywistość mrucząc mantry lub pocieszając się myślami typu „wszystko się jakoś ułoży”• Wyznajesz kulturę pracy – czyli najpierw robisz to, co ma być zrobione a potem idziesz się bawić - nie odwrotnie. Co równie istotne potrafisz świętować sukcesy.• Masz ambicję, zarabiać przynajmniej tyle, aby nie musieć przejmować się tym, jaka partia jest aktualnie u władzy – rozumiesz, że Twoje zarobki zależą od Ciebie i najlepiej jeśli rozumiesz to już od szkoły średniej, gdy podjąłeś/aś pierwszą dorywczą pracę.• Lubisz ludzi i jednocześnie lubisz mieć wpływ poprzez inicjowanie różnych działań – obserwowanie z założonymi rękami jak rozwinie się sytuacja to raczej nie Twoja domena.• Wolisz sprzedawanie od podawania.• Jeżeli byłeś/aś lub jesteś agentem ubezpieczeniowym to produkowałeś min. 5 nowych transakcji sprzedażowych/miesiąc czyli 60 transakcji rocznie• Jeśli jesteś agentem/agentką ubezpieczeń to wiedz, że Twoje X lat w ubezpieczeniach tylko nas rozbawi, jeśli nie masz innych cyfr, którymi możesz się pochwalić.• Jeżeli nie posiadasz doświadczenia w branży ubezpieczeń to nie szkodzi, jesteśmy gotowi szybko i treściwie Cię wdrożyć w temat – w krótkim czasie, dojdziesz do wyników, o których 80% agentów może najwyżej pomarzyć.W kwestii formalnej- zaświadczenie o niekaralności, wykształcenie min. średnie i gotowość do pracy w oparciu o działalność gospodarczą to wymów niezbędny i nie podlega negocjacji bez względu na to jak świetnie umiesz grać w te klocki.Dlaczego warto?• Jeśli słyszałeś/aś, że agenci ubezpieczeniowi zarabiają dużo – to musisz wiedzieć, że najczęściej to półprawda z socjali. Zależy którzy. Jak chcesz ich poznać w realu to przyjdź do nas. Jest nas wielu i chętnie powiększymy nasz zespół. Być może szukamy właśnie Ciebie.• W ciągu kilku pierwszych miesięcy nauczysz się więcej u nas niż w 3 lata gdzie indziej - zakład?• Będziesz częścią zespołu, który jest wspierający i serdeczny i który jednocześnie od siebie nawzajem sporo wymaga.• Benefity i inne korzyści? Mamy ich naprawdę wiele. Poznasz je podczas procesu rekrutacji. To co? Przekonamy się, czy się nadajesz? (rozpoznaj swoją reakcję na to zdanie)Jeśli się uśmiechnąłeś/aś i pomyślałeś/aś „Luzik. Przekonajmy się” – aplikuj.
Księgowość MTR Sp. z o.o. zajmuje się usługowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych. Biuro specjalizuje się w obsłudze księgowości oraz kadr i płac dla działalności gospodarczych oraz dla spółek prawa handlowego.W związku z rozwojem firmy poszukujemy do naszego zespołu: Samodzielnej Księgowej/Samodzielnego Księgowego.Twój zakres obowiązkówProwadzenie pełnej księgowości spółek prawa handlowego zgodnie z przepisami prawa bilansowego oraz przepisami podatkowymi,Prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów, ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych,Tworzenie miesięcznych bilansów, rachunków wyników oraz sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,Udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT, PCC) oraz prowadzenie rejestrów VAT,Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i dokonywanie uzgodnień księgowych,Kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi – banki, US, ZUS, GUS,Aktywna współpraca i komunikacja z Klientami,Dbałość o najwyższą jakość oraz terminowość świadczonych usług.Nasze wymaganiaWykształcenie wyższe kierunkowe lub studenci w trakcie studiów (rachunkowość, ekonomia, finanse),Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w pełnej księgowości (wewnętrzny dział księgowości lub biuro rachunkowe),Doświadczenie w zakresie sporządzania deklaracji podatkowych VAT, CIT,Doświadczenie w zakresie sporządzania lub uczestnictwa w sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych,Dobra znajomość aktualnych przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości,Znajomość programu Sage Symfonia lub Comarch Optima będzie dodatkowym atutem.To oferujemyumowę o pracęprzyjazną atmosferę w z zgranym zespoledogodną lokalizację biurasamodzielność w realizacji powierzonych zadańpracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
To masz na bank: umowa o pracę (pierwsza na 7 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony), pracę stacjonarną w 1 Oddziale w Gdańskulider zespołu- Michał Piwowarskiudział w atrakcyjnym systemie premiowym (z gwarantowaną premia w okresie wdrożeniowym) i w szerokiej ofercie benefitowej Na bank cenimy sobie relacje z ludźmi. Do oddziałów szukamy osób, które tak jak my chcą zapewnić naszym klientom najlepsze doświadczenie w sektorze finansowym - jesteśmy bankiem z zapleczem technologicznym. Należymy do pierwszej trójki największych banków w Polsce i jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Santander. Dbamy o portfele klientów w ponad 300 oddziałach w całej Polsce. Zarządzamy wieloma produktami bankowymi dla osób prywatnych oraz przedsiębiorstw. Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy. Aplikuj, jeśli: masz minimum średnie wykształcenie, posiadasz minimum roczne doświadczenie w bankowości i chcesz się rozwijać w tym sektorze, cenisz sobie kontakt z ludźmi i długotrwałe relacje oparte na zaufaniu, stawiasz sobie ambitne cele i dobrze się czujesz wiedząc do czego dążysz, lubisz działać nie tylko indywidualnie, ale też zespołowo i osiągać wspólnie ustalone cele. Mile widziane, jeśli będziesz mieć: umiejętność porozumiewania się w języku angielskim na poziomie komunikatywnym, umożliwiającym kontakt z klientem zagranicznym i pomoc w wyborze odpowiednich produktów bankowych, prawo jazdy kat. B. Twoje zadania w tej roli: wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych, zapewnienie profesjonalnej obsługi oraz najlepszych doświadczeń związanych z wizytą w oddziale, oferowanie i promowanie produktów bankowych, realizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowych, za które przyznajemy miesięczne premie na atrakcyjnym poziomie, telefoniczny i bezpośredni kontakt z klientami, budowanie długotrwałych relacji z klientami banku oraz pozyskiwanie nowych, codzienną obsługę transakcji gotówkowych (w oddziałach gotówkowych) i bezgotówkowych, praca w zgodzie z obowiązującymi procedurami oraz standardami jakości Na bank zadbamy dla Ciebie o: umowę o pracę (pierwszą na 7 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony), pracę stacjonarną w 1 Oddziale w Gdańsku, ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego), ofertę produktową banku oraz pożyczki na warunkach pracowniczych, system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego, kartę Multisport oraz aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, możliwość udziału w wolontariacie, dodatkowe świadczenia socjalne (np. wyprawka dla dzieci), benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, praca hybrydowa, jeśli charakter pracy na to pozwala, program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w naszym banku. Jak wygląda wdrożenie i rozwój? Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań. Pierwsze szkolenie będzie trwało 6 miesięcy w ramach Akademii Rozwoju Mocy. Po 3 miesiącach zaczniesz realizować część planu sprzedażowego i wejdziesz do systemu premiowego. Przez pierwsze miesiące pokażemy Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowiemy na wszystkie pytania. Po okresie wdrożenia zaczniesz w pełni realizować plany sprzedażowe. Dołącz do nas w 3 krokach: wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu, spotkaj się z rekruterem i menadżerem, pracuj z nami w naszym Zespole! Po każdym z etapów rekrutacji otrzymasz od nas informację zwrotną, dostosowaną do jego poziomu zaawansowania. Po spotkaniach zaś wrócimy do Ciebie z kompleksowym podsumowaniem mailowym lub telefonicznym. Stosujemy najwyższe standardy zarządzania ryzykiem, dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usług.
OpisSzukamy energicznej osoby do nowego projektu biznesowego, która będzie odpowiedzialna za tworzenie, rozwój i zarządzanie zespołem sprzedawców. Dlaczego my?· Lider na Rynku: Warta to symbol jakości i zaufania na ubezpieczeniowym rynku. · Atrakcyjny System Wynagradzania: Nasz system prowizyjny umożliwia osiąganie wysokich dochodów.· Praca dla Przyszłości: Zdobądź umiejętności, które zawsze będą aktualne.Dołącz do nas jeśli: · Posiadasz co najmniej roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub wybitne umiejętności jako przedstawiciel, z celem rozwoju na stanowisko menedżerskie.· Masz minimum 2 lata doświadczenia w samodzielnej sprzedaży, co pozwoli Ci lepiej zrozumieć wyzwania zespołu i specyfikę pracy z klientem.· Jesteś skuteczny w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych i wdrażaniu nowych członków zespołu.· Potrafisz efektywnie realizować cele.· Posiadasz doskonałe umiejętności interpersonalne. Co oferujemy:· Atrakcyjne wynagrodzenie oparte na wysokiej części stałej oraz systemie prowizyjnym.· Elastyczny czas pracy.· Wsparcie Dyrektora Obszaru, Menadżera ds. rekrutacji oraz Trenera biznesu, gdy jest to potrzebne.· Szkolenia rozwojowe oraz udział w prestiżowych konferencjach dedykowanych sieci sprzedaży.· Konkursy z wyjątkowymi nagrodami.· Pakiet benefitów, w tym kartę sportową, opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe i program emerytalny.Jeśli jesteś gotów na wyjątkowe wyzwania i chcesz rozwijać swoją karierę jako Menadżer Zespołu, czekamy na Twoją aplikację!
Inwind Sp. Z o.o. Do naszego zespołu poszukujemy Księgowej/Księgowego, który/a będzie odpowiedzialny/a za prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami.Zakres obowiązków:*Księgowanie dokumentów zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi*Sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PIT i sprawozdań finansowych*Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz rozliczeń międzyokresowych*Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS)*Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby zarząduWymagania:️*Doświadczenie na stanowisku księgowej/księgowego (min. 5lat)️*Znajomość aktualnych przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości️* Obsługa programów księgowych Optima,️*Umiejętność analitycznego myślenia i dokładność️.Oferujemy:*Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie*Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu*Atrakcyjne wynagrodzenie.
Jesteś studentem zaocznym? Lubisz pracę w zespole i zależy Ci na ciągłym rozwijaniu się? Interesuje Cię świat finansów i chcesz zdobywać wiedzę w tym zakresie?Jeżeli TAK, napisz do nas!KIM JESTEŚMY?UBEZPIECZALNIA to rodzinna firma z ponad 20 letnim doświadczeniem w branży finansowo-ubezpieczeniowej.Założyciele Monika i Bolek nazwali to miejsce bardzo po ludzku - Ubezpieczalnia, bo ich misją jest zapewnienie spokoju ducha zarówno klientom indywidualnym jak i firmom, a ponieważ tych zatroskanych przybywa z roku na rok coraz więcej, to poszukują osób wsparcia w rozwoju firmy.UBEZPIECZALNIA to stabilny partner dla ponad 20 Towarzystw Ubezpieczeniowych. Dzięki szerokiej ofercie produktów zapewniamy poczucie bezpieczeństwa klientom, dobierając produkt do potrzeb, nie narzucając czegokolwiek, bo decyzja zawsze stoi po stronie klienta.Obsługujemy klientów stacjonarnie jak i online. Od roku utrzymujemy pozycję lidera ubezpieczeń w rankingu na portalu trojmiasto.pl.CO OZNACZA U NAS ROZWÓJ?UBEZPIECZALNIA ma opracowany autorski system szkoleniowy, dzięki któremu nie tylko sprawnie Cię wdrożymy w teorię i praktykę, ale również zapewnimy Tobie warunki niezbędne do nieustannego rozwoju osobistego, zawodowego i finansowego. Organizujemy i koordynujemy szkolenia i egzaminy KNF, które zapewnią niezbędne licencje i uprawnienia państwowe.Asystent w oddziale w Galerii Morena.ZOBACZ CZY TO PRACA DLA CIEBIE: lubisz ludzi i dynamiczną pracę, w której dużo się dzieje (klient bezpośredni i telefoniczny/ systemy komputerowe) dobra organizacja dnia pracy i różnorodność zadań to środowisko, w którym się odnajdujesz masz potrzebę UCZENIA SIĘ I rozwoju dziś masz wykształcenie minimum średnie (bo np. jeszcze studiujesz)TWOJE ZADANIA:OBSŁUGA KLIENTÓW - NIE MUSISZ ICH POZYSKIWAĆ.Przyjmowanie dokumentów i przekazywanie ich do zakładów ubezpieczeńProwadzenie ewidencji ZAWARTYCH POLISPODTRZYMYWANIE dobrego wizerunku firmy i jej partnerówJAK U NAS JEST I CO ZAPEWNIAMY:Atmosferę jak w domuPodejście, że błąd jest rzeczą ludzką i okazją do naukiOpiekę doświadczonej osoby podczas PROCESU wdrożenia DO PRACYJasną i precyzyjną ścieżkę kariery (od asystenta do starszego specjalisty)Pakiet szkoleń:Autorski system szkoleniowy na startSzkolenia specjalistyczne organizowane przez Towarzystwa UbezpieczenioweSzkolenia z umiejętności miękkichPo wdrożeniu min. jedno szkolenie w miesiącuUmowa zlecenie (możliwość dalszej współpracy na umowę o pracę)Przygotowanie i zdobycie uprawnień państwowych do wykonywania zawodu, które zostaną z Tobą zawsze.Jeszcze dziś wyślij swoje CV. Zapraszamy!
Zatrudnimy pracownika na stanowisko asystent/ka głównej księgowej na umowę zlecenie (praca 3 dni w tygodniu – (8h/dziennie) Twój zakres obowiązków: weryfikacja oraz ewidencja dokumentów księgowych rozliczanie wyciągów bankowych przygotowywanie paczek przelewów bankowych wprowadzanie dokumentów do elektronicznego systemu obiegu dokumentów uzgadnianie sald kont księgowych wspieranie głównej księgowej w bieżących obowiązkach archiwizacja dokumentów Nasze wymagania: wykształcenie ekonomiczne (finanse, rachunkowość) lub w trakcie nauki zainteresowania związane z zagadnieniami z zakresu rachunkowości i podatków umiejętność pracy w zespole dobra znajomość programu Microsoft Excel, mile widziana znajomość programu finansowo-księgowego Comarch ERP Oferujemy: możliwość rozwoju i nauki pod okiem głównej księgowej, zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia, świetną atmosferę pracy, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie i opieki zdrowotnejmożliwość skorzystania z oferty Multisportzniżkę pracownicząelastyczny czas pracy (rozpoczęcie pracy dowolnie między 7-9) Termin rozpoczęcia pracy: od zaraz Zastrzegamy sobie prawo kontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Do struktur naszego Klienta, międzynarodowej firmy o profilu usługowym, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Księgowego / Księgowej.Pracodawca oferuje możliwość dołączenia do 10-osobowego zespołu księgowego w skandynawskiej organizacji, działającej na terenie Europy i Stanów Zjednoczonych. Praca ma charakter stacjonarny (z opcją okazjonalnej pracy zdalnej) w centrum Gdańska. Wśród benefitów znajdują się m.in. budżet na szkolenia podnoszące kompetencje oraz szeroki pakiet dodatkowych świadczeń.Opis zadań:Wsparcie w obsłudze księgowej spółkiAnaliza zapisów księgowych i bieżące monitorowanie saldPrzygotowywanie dekretacji oraz księgowanie dokumentówWeryfikacja formalna, merytoryczna i rachunkowa dokumentów księgowychRozliczanie delegacji krajowych i zagranicznychWymagania:Minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze księgowości i podatków oraz praktyczna znajomość tych zagadnieńZnajomość języka angielskiego na poziomie B2 (warunek konieczny)Wykształcenie wyższe w obszarze rachunkowości, finansów lub pokrewnychUmiejętność samodzielnej pracy, terminowość, dokładność i odpowiedzialnośćOferta:Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji zlokalizowanej w GdańskuPraca o charakterze stacjonarnym z możliwością okazjonalnej pracy zdalnejAtrakcyjny pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa oraz programy rozwojowe i szkoleniowePremie roczne uzależnione od osiąganych wyników i zaangażowaniaDarmowy parking dla pracownikówBrak dress code’u i przyjazna atmosfera pracySprawny proces rekrutacyjnyTyp umowy:Umowa o pracę
Twój zakres obowiązkówObsługa klientów indywidualnych - nie musisz ich pozyskiwaćAnaliza potrzeb i zakresu ubezpieczeniaPoszukiwanie i wprowadzanie niestandardowych rozwiązań dla KlientówPrzyjmowanie dokumentów i przekazywanie ich do zakładów ubezpieczeńProwadzenie ewidencji zawartych polisPodtrzymywanie dobrego wizerunku firmy i jej partnerówBudowanie i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi i przyszłymi KlientamiNasze wymaganiaLubisz ludzi i dynamiczną pracę, w której dużo się dzieje (klient bezpośredni i telefoniczny / systemy komputerowe)Dobra organizacja dnia pracy, samodzielność i różnorodność zadań to środowisko, w którym się odnajdujeszMasz potrzebę uczenia się i rozwojuZnajomość produktów ubezpieczeniowych, dedykowanych klientom indywidualnymUmiejętność nawiązywania i budowania długofalowych relacji z KlientamiWykształcenie minimum średnieTo oferujemyAtmosferę jak w domuPodejście, że błąd jest rzeczą ludzką i okazją do naukiOpiekę doświadczonej osoby podczas procesu wdrożenia do pracyJasną i precyzyjną ścieżkę kariery (od specjalisty do eksperta)Autorski system szkoleniowy na start, szkolenia specjalistyczne organizowane przez Towarzystwa Ubezpieczeniowe, szkolenia z umiejętności miękkichPo wdrożeniu min. jedno szkolenie w miesiącuPrzygotowanie i zdobycie uprawnień państwowych do wykonywania zawodu, które zostaną z Tobą na zawsze!O nasUBEZPIECZALNIA to rodzinna firma z ponad 20 letnim doświadczeniem w branży finansowo-ubezpieczeniowej.Założyciele Monika i Bolek nazwali to miejsce bardzo po ludzku - Ubezpieczalnia, bo ich misją jest zapewnienie spokoju ducha zarówno klientom indywidualnym jak i firmom, a ponieważ tych zatroskanych przybywa z roku na rok coraz więcej, to poszukują osób wsparcia w rozwoju firmy.UBEZPIECZALNIA to stabilny partner dla ponad 20 Towarzystw Ubezpieczeniowych. Dzięki szerokiej ofercie produktów zapewniamy poczucie bezpieczeństwa klientom, dobierając produkt do potrzeb, nie narzucając czegokolwiek, bo decyzja zawsze stoi po stronie klienta.Obsługujemy klientów stacjonarnie jak i online.Od dwóch lat utrzymujemy pozycję lidera ubezpieczeń w rankingu na portalu trojmiasto.plCO OZNACZA U NAS ROZWÓJ?UBEZPIECZALNIA ma opracowany autorski system szkoleniowy, dzięki któremu nie tylko sprawnie Cię wdrożymy w teorię i praktykę, ale również zapewnimy Tobie warunki niezbędne do nieustannego rozwoju osobistego, zawodowego i finansowego.Organizujemy i koordynujemy szkolenia i egzaminy KNF, które zapewnią niezbędne licencje i uprawnienia państwowe.
Sonnari to firma, która rośnie w tempie ekspresowym, a wszystko z myślą o potrzebach naszych klientów. Nasza misja? Zapewnić profesjonalną księgowość, z najwyższą jakością, bezpieczeństwem i terminowością, bo chcemy, żeby nasi klienci mogli się skupić na rozwoju swojego biznesu, a my załatwimy resztę - podatki i księgowość w jednym!Teraz szukamy kogoś, kto chce dołączyć do naszego zespołu jako Księgowy / Księgowa. Jeśli trafiło do Ciebie ogłoszenie i czujesz, że ta praca jest dla Ciebie, aplikuj już teraz! Bo wiemy, że właśnie Ty możesz być kolejnym super specjalistą w naszym zespole!Twój zakres obowiązków:Wprowadzenie i księgowanie faktur kosztowych i zakupowych (krajowych i zagranicznych);Księgowanie wyciągów bankowych, raportów kasowych, list płac;Ewidencja środków trwałych i WNiP;Generowanie i księgowanie RMK, RMP, PK;Sprawdzanie rejestrów VAT;Pomoc w sporządzeniu deklaracji podatkowych (CIT, VAT) oraz SF.Nasze oczekiwania:Min. rok doświadczenia na stanowisku księgowej/księgowego;Znajomość zasad rachunkowości, regulacji prawnych i podatkowych;Znajomość zagadnień księgowych;Bardzo mile widziana praktyczna znajomość programu Comarch ERP Optima.Dokładność, systematyczność, elastyczność;Zdolności analityczne, rzetelność, terminowość;Umiejętność pracy w zespole jak i samodzielnie.To oferujemy:Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia plus premie kwartalne;Dostęp do pakietu medycznego w prywatnej przychodni - podstawowy pakiet za 11zł!Kafeterię mybenefit.pl - punkty do wykorzystania na kartę Multisport lub na inne atrakcje np. na bilety do kina, zakupy;Skrócony dzień pracy w piątek albo poniedziałek!Urlop stażowy - 1 rok przepracowany w naszej firmie = 1 dzień dodatkowego urlopu do wykorzystania w danym roku;Prezenty/karty podarunkowe z okazji urodzin, ślubu albo nawet narodzin malucha;Dostęp do platform szkoleniowych i informacyjnych takich jak LTCA, Lex czy Gofin;Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;Owocowe wtorki;Pracujemy w nowoczesnym i dobrze zlokalizowanym biurze - ul. Gnilna 2, Gdańsk Centrum;Sprawny proces rekrutacji i feedback niezależnie od wyniku;I na sam koniec najlepsza część - nasz zespół i wzajemne współpraca.Poniżej kilka słów o procesie rekrutacji:1. Przegląd Twojego CV.2. Krótka rozmowa telefoniczna.3. Rozmowa online z działem HR.4. Spotkanie z przyszłym przełożonym.5. Informacja zwrotna niezależnie od wyniku :)
Szukasz pracy w księgowości, a jednocześnie zależy Ci na rozwoju i przyjaznym zespole? Biuro DWTax to miejsce, gdzie stawiamy na wyzwania i nietypowe zadania, bo dla nas kluczowy jest rozwój naszych klientów. Obsługujemy głównie spółki, ale współpracujemy także z osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą. Oferujemy wsparcie nie tylko w kwestiach księgowych, ale także prawnych. Dynamicznie się rozwijamy, dlatego szukamy nowych osób, które dołączą do naszego zespołu. Kogo szukamy? Osób z minimum 2-letnim doświadczeniem w księgowości, dobrze znających prawo podatkowe i ustawę o rachunkowości. Mile widziana jest znajomość programów księgowych takich jak Fakir i Comarch Optima. Ważne są także komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, organizacja pracy oraz chęć nauki i rozwoju. Co będzie należało do Twoich zadań? Prowadzenie pełnej księgowości firm zgodnie z obowiązującymi przepisami, przygotowywanie deklaracji podatkowych PIT, CIT, VAT, kontakt z urzędami US, ZUS, GUS, NBP oraz przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych. Co oferujemy? Stabilne zatrudnienie na pełny etat, elastyczne godziny pracy, możliwość okazjonalnej pracy zdalnej, umowę o pracę, potrzebny sprzęt do pracy, łatwy dojazd i miejsce parkingowe (biuro w Gdańsku, ul. Miałki Szlak 73).Nie możemy doczekać się spotkania! Kolejnym krokiem będzie rozmowa w naszym biurze, podczas której lepiej się poznamy i opowiemy o szczegółach współpracy. Informacje o firmie: Nasze biuro rachunkowe posiada ofertę skierowaną do przedsiębiorców, którzy nie boją się wyzwań. Wychodzimy poza standardową obsługę, kierując się przede wszystkim rozwojem naszego Klienta. Jesteśmy księgowymi, którzy nie boją się podejmować nietypowych problemów. Nasza obsługa skupia się na spółkach, jednak obsługujemy również osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. Nasze biuro rachunkowe posiada swoje oddziały w takich miastach jak Gdynia, Świdnica, Bydgoszcz, Grudziądz, Wrocław i Warszawa.
For one of our Clients, a global and fast-growing Shared Service Centre located in Gdansk.We are looking for individuals who have a degree in Finance (or a related discipline) or are in their final year of study and want to develop their career in corporate finance in the AP or AR area with fluency in Finnish.Your key duties as a AP Accountant:Processing of incoming AP documentsProcess and execute vendor payments accurately and on time, adhering to company policies.Respond to Supplier and business AP queries dailyMaintaining good relations with suppliersCreate new accounts for vendors and change master dataYour key duties as a AR Accountant:Making Master Data changes to Customer accounts in cooperation with other departmentsPerform price regulations in according to customer contracts, controlling portfolio outcomes and ensuring compliance with agreements.Handle requests from business units for data uploads or invoice adjustments.Upload and process import files, creating invoices and feedback reports.Handle external customer inquiries regarding invoices, liaising with business units to provide timely support.Our requirements:Interest in development in the area of financeFluent Finnish (B2 minimum)Fluent English (B2 minimum)The first experience in a similar position would be an assetProficiency in MS Office: Excel and WordOffer:Stable employment conditionsHybrid model of work (2x HO/week)Private medical careSport cardCafeteria programHays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Lider na polskim rynku usług finansowych oferuje szeroką gamę produktów ubezpieczeniowych dla każdego !Jesteś osobą kreatywną, kontaktową, ambitną i nie boisz się wyzwań, oraz zmotywowaną by osiągnąć sukces, to ta oferta pracy jest dla Ciebie !Poszukuję kandydatów, również bez doświadczenia do nowo tworzonego prężnego zespołu doradców ubezpieczeniowych ukierunkowanych na pozyskiwanie i obsługę klientów Nationale Nederlanden.Zapewniamy:- ofertą finansową składającą się z podstawy wynagrodzenia, prowizji oraz premii- elastyczny czas pracy indywidualnie przystosowany dla każdego pracownika- wprowadzenie i praktyczną naukę zawodu poprzez system szkoleń i opiekę doświadczonego Managera od pierwszego dnia pracy- miłą i przyjemną atmosferę w ambitnym zgranym zespole- ciągłe wsparcie doświadczonego specjalisty- możliwy awans na stanowisko menedżerskie już po 6 miesiącach pracy- nabycie doświadczenia w branży finansowej i ubezpieczeniowejOczekujemy:- gotowości do nauki i rozwoju w osiąganiu założonych celów- odwagi i kreatywności oraz analitycznego myślenia - umiejętności sprawnej komunikacji i pracy w zespole - zaangażowania, samodzielności w efektywnym organizowaniu sobie pracy- niekaralności potwierdzonej stosowanym zaświadczeniem z wpisu KRK- prawo jazdy kat. B (mile widziane )- wykształcenie minimum średnie- umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji z klientami- wysokiej motywacji do osiągnięcia wyników i chęci rozwoju zawodowego- doświadczenia w sprzedaży i/lub obsłudze klienta (mile widziane)Jeżeli chcesz się rozwijać, zarabiać dobre pieniądze oraz dołączyć do jednego z najlepszych zespołów w branży finansowej aplikuj! Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV.Jeśli masz pytania o formę współpracy lub/i zakres obowiązków to będziesz mógł je zadać na etapie rozmowy rekrutacyjnej .
Dołącz do nas jako Księgowy/Księgowa – 1/4 etatu!Jesteś księgowym i masz doświadczenie w prowadzeniu KPiR?Szukasz stabilnej i przyjaznej współpracy, w której Twoja wiedza i umiejętności będą doceniane? Mamy dla Ciebie idealną ofertę!Co oferujemy?Super elastyczny czas pracy – sam/a decydujesz, kiedy pracujesz!Świetne wynagrodzenie – doceniamy Twoje doświadczenie!Możliwość pracy zdalnej – nie musisz nigdzie dojeżdżać!Współpraca bez stresu – stawiamy na luźną, rodzinną atmosferę.Zero korpo-zamieszania – u nas liczy się człowiek, a nie tabelki!Stałe zlecenia i pewność pracy – my o Ciebie dbamy!Czego oczekujemy?Znajomości KPiR i rozliczeń dla rolnikówUmiejętności obsługi programów księgowychDokładności, odpowiedzialności i terminowościPozytywnego nastawienia – resztę dogadamy!Brzmi jak coś dla Ciebie?Wyślij CV ,zadzwoń bądź odezwij się w wiadomości prywatnej!Nie zwlekaj – współpraca z nami to czysta przyjemność!
STATERA Sp. z o.o. to biuro rachunkowe nastawione na nowoczesne technologie, którego głównym celem jest wspieranie przedsiębiorców w prowadzeniu księgowości oraz obsługa kadrowo-płacowa. Wdrażamy z powodzeniem system elektronicznego obiegu dokumentów, digitalizujemy procesy, działamy w oparciu o trwałe relacje i indywidualne podejście do klientów.Obecnie planujemy otworzyć kolejny oddział w Gdańsku i poszukujemy do zespołu osób, które chciałby budować wspólnie nowe biuro.ZADANIASamodzielne prowadzenie księgowości klientów biura – księgi handlowe, kpirPrzygotowywanie deklaracji podatkowychZamykanie okresów rozliczeniowychPrzygotowywanie raportów księgowych dla klientówKontakt mailowy i telefoniczny z klientami biuraWdrażanie u klientów systemu do elektronicznego obiegu dokumentówOCZEKUJEMYCo najmniej 3 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w biurze rachunkowymPraktyczna wiedza z zakresu rachunkowościBardzo dobra znajomość obsługi komputeraBardzo dobra znajomość Comarch OptimaUmiejętność podejmowania decyzji i bardzo dobra organizacja własnej pracyDokładność, skrupulatność i odpowiedzialność za powierzone obowiązkiOtwartość na nowe technologieZnajomość języka angielskiego – mile widzianaOFERUJEMYStabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracyMożliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacjiMożliwość przystąpienia do ubezpieczenie grupowegoMożliwość przystąpienia do opieki medycznejPraca w przyjaznym i zaangażowanym zespoleRealny wpływ na kształt nowego oddziału, budowanie zespołuElastyczny czas pracy (zaczynasz między 7:30-9:30)Możliwość pracy z domuPraca w centrum Gdańska
Wiodący dostawca rozwiązań ubezpieczeniowych, poszukuje do swojego zespołu zmotywowanego i ambitnego Doradcy Ubezpieczeniowego. Oferta skierowana również do osób bez doświadczenia. Jeśli jesteś osobą z pasją do pracy z klientami i chcesz rozwijać swoją karierę w dynamicznie rozwijającej się branży, ta oferta jest dla Ciebie!ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Analiza potrzeb klientów oraz dobór odpowiednich produktów ubezpieczeniowych.Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami.Przygotowywanie ofert oraz prezentowanie ich klientom.Monitorowanie rynku ubezpieczeń i śledzenie trendów.Udzielanie wsparcia klientom w zakresie zgłaszania szkód oraz realizacji umów.WYMAGANIA:Wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe).Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania relacji z klientami.Wysoka motywacja do osiągania wyników i chęć rozwoju zawodowego.Dobre umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalneOFERUJEMY:Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + prowizje).Szkolenia wdrożeniowe oraz możliwość dalszego rozwoju zawodowego.Przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów.Benefity pracownicze (np. opieka medyczna, karta sportowa).Jeśli jesteś zainteresowany/a, prześlij nam swoje CVDołącz do naszego zespołu i rozwijaj się z nami w branży ubezpieczeń!
Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy: doświadczyć w praktyce, co znaczy hasło „bankujesz, jak chcesz”, wspierać klientów w wyborze tego, co dla nich najlepsze, wprowadzić klientów w świat mobilny, aby mogli „bankować, jak chcą”, aktywnie pozyskiwać klientów, w oparciu o cele sprzedażowe, realizować się indywidualne, z silnym zapleczem zespołu. Nasze oczekiwania: lubisz ludzi, a Twoje grono znajomych nie może żyć bez Ciebie, chętnie pomagasz innym, a oni doceniają Twoje wsparcie, masz doświadczenie w sprzedaży lub chcesz je zdobyć z nami, jesteś entuzjastą nowych technologii i wiesz, jak działają „apki”, we współpracy lubisz konkrety, także konkretne cele, masz wykształcenie minimum średnie. MOC naszej oferty: umowa o pracę wewnętrzne programy rozwojowe ciekawe i strategiczne projekty wsparcie zespołu, otwartość, docenianie atrakcyjny system motywacyjny oferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkach prywatna opieka zdrowotna system kafeteryjny i karta Multisport wydarzenia i aktywności wellbeingowe wsparcie dla rodziców benefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.
Twój zakres obowiązkówwprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo-księgowego,kontrola dokumentów otrzymanych od Klientów,analiza i uzgadnianie rozrachunków,przygotowanie deklaracji miesięcznych oraz rocznych do US oraz ZUS,współpraca z instytucjami zewnętrznymi (tj. US, ZUS, GUS),kontakt i budowa relacji z Klientem.Nasze wymaganiadoświadczenie w prowadzeniu kpir oraz ryczałtów,dobra znajomość programu Comarch ERP Optima,mile widziane co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym na stanowisku samodzielnej księgowej,znajomość zagadnień księgowych i podatkowychzdolność do samodzielnej oraz zespołowej pracy.To oferujemywynagrodzenie adekwatne do zajmowanego stanowiska i umiejętności,w początkowym okresie praca pod nadzorem pracowników z dużym doświadczeniem w pracy w naszej firmie,u nas "nie zostaniesz pozostawiona/y sama/sam" w zakresie księgowania dokumentów i wykonywania swoich obowiązków,nie robimy problemów, jeżeli w godzinach pracy musisz załatwić sprawy osobiste, jesteśmy elastycznym pracodawcą,możliwość uzupełnienia wiedzy przy ciągle zmieniających się przepisach podatkowych,stawiamy na pracę zespołową, zaangażowanie i chęć do pracy,pracę w małej grupie i w miłej, koleżeńskiej atmosferze.Benefitybrak dress code’ukawa / herbata
Gremi Personal – jesteśmy międzynarodową agencją zatrudnienia, specjalizującą się w rekrutacji na terenie całej Polski od 2008 roku. Łączymy pracowników i pracodawców z różnych krajów, zapewniając wysokiej jakości rozwiązania kadrowe. Naszą misją jest pomaganie firmom w znalezieniu najlepszych specjalistów oraz dostarczanie usług na najwyższym poziomie.Dołącz do nas, a zagwarantujemy Ci:Opiekę Medyczną Luxmed oraz dostęp do systemu MyBenefit.Stabilne wynagrodzenie i premie - doceniamy Twój wkład i starania.Tematyczne imprezy firmowe - dobra atmosfera i integracja to podstawa.Kursy oraz szkolenia - inwestujemy w Twój rozwój i przyszłość.Twój zakres obowiązków:Współpraca z wewnętrznymi interesariuszami i zespołem deweloperskim systemu CRM Identyfikacja, zbieranie, analiza oraz formalizacja wymagań biznesowychModelowanie i dokumentowanie procesów biznesowych (BPMN, UML lub inne notacje) Analiza efektywności procesów i poszukiwanie obszarów do optymalizacji Udział w testowaniu zautomatyzowanych procesów i ich dostosowywaniu Wsparcie we wdrażaniu automatyzacji procesów biznesowychNasze oczekiwania:Podstawowa znajomość analizy biznesowej (zbieranie i dokumentowanie wymagań, opisywanie procesów) Rozumienie podstaw zarządzania projektami, procesami i dokumentacją Podstawowa znajomość narzędzi do wizualizacji procesów (BPMN, UML, Miro, Visio lub podobne) Analityczne myślenie i systemowe podejście do rozwiązywania problemów Gotowość do pracy z dużą ilością informacji Umiejętność efektywnej współpracy w zespole i komunikowania informacji interesariuszom Mile widziane: znajomość zasad działania systemów CRM i procesu outsourcinguProces rekrutacyjny:Rozmowa przez Google Meet: Pierwsze spotkanie online z rekruterem.Rozmowa z przyszłym managerem: Druga rozmowa z potencjalnym przełożonym.Decyzja: Otrzymasz od nas szczerą informację zwrotną niezależnie od wyniku.* Procedura zgłoszeń wewnętrznych: Informujemy, że od 25 września 2024 roku w naszej firmie funkcjonuje procedura zgłoszeń wewnętrznych (sygnalistów), umożliwiająca pracownikom zgłaszanie nieprawidłowości.* Pani/a dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie przepisów prawa pracy (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku). Dane niewymagane przepisami prawa, przekazane przez Pana/ią w przesłanych dokumentach, będą przetwarzane na podstawie zgody, za jaką zostanie potraktowane ich przekazanie (art. 6 ust. 1 lit. a ww. Rozporządzenia). Dodatkowo Pani/a dane osobowe, mogą być przetwarzane w celach związanych z przyszłymi procesami rekrutacji, na podstawie odrębnie wyrażonej przez Panią/a zgody.
Grupa ZDUNEK to firma z ponad 40-letnim doświadczeniem na rynku motoryzacyjnym. Świadczymy usługi w zakresie sprzedaży i obsługi serwisowej samochodów nowych i używanych, likwidacji szkód komunikacyjnych, a także doradztwa finansowego i ubezpieczeń komunikacyjnych.Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:Pracownik działu księgowego – Specjalista ds. rozrachunkówMiejsce pracy: Gdańsk, ul. Miałki Szlak 43/45Do głównych obowiązków należało będzie:wprowadzanie i aktualizowanie danych oraz informacji o klientach w systemach,regularne monitorowanie i weryfikacja ustalonych płatności,przygotowywanie analiz i zestawień należności,kontakt telefoniczny i mailowy dot. nieuregulowanych płatności,generowanie monitów i wezwań do zapłaty,współpraca z pozostałymi działami firmy.Od Kandydatów oczekujemy:znajomość podstawowych zasad księgowości i podatków,mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,biegłej obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office,dokładności i skrupulatności w pracy z dokumentacją,umiejętności pracy w zespole, komunikatywności i asertywności.Naszym pracownikom gwarantujemy:pracę w renomowanej firmie o stabilnej pozycji na rynku,umowę o pracę w firmie o przyjaznej kulturze organizacyjnej,możliwość skorzystania z pakietu benefitów (karta multisport, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie),pracę w młodym i zmotywowanym zespole,możliwość awansu i podnoszenia kwalifikacji,niezbędne narzędzia pracy,bezpłatny parking,spotkania integracyjne.Dziękujemy za złożone aplikacje. Informujemy, że zapoznamy się z każdą z nich, jednak skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Księgowa (1/2 etatu)O nas:Jesteśmy prężnie rozwijającą się nie dużą spółką z o.o., która poszukuje doświadczonej księgowej do rozliczeń naszej działalności. Oferujemy pracę w elastycznym wymiarze godzin (1/2 etatu), w dynamicznym i przyjaznym zespole.Twoje zadania:Prowadzenie pełnej księgowości spółki z o.o. (księgi rachunkowe, deklaracje VAT, PIT) Przygotowywanie sprawozdań finansowychProwadzenie dokumentacji pracowniczejRozliczanie podatków dochodowych oraz VATNadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i ich archiwizacjaSporządzanie raportów finansowych dla zarządu firmyNasze oczekiwania: Doświadczenie zawodowe w księgowości – minimum 2 lata w pracy z pełną księgowością, w tym z obsługą spółek z o.o. Znajomość przepisów podatkowych i rachunkowych Umiejętność obsługi programów księgowych Dobra znajomość pakietu MS Office (w tym Excel) Sumienność, odpowiedzialność oraz skrupulatność w wykonywaniu obowiązków Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespoleCo oferujemy? Elastyczny czas pracy (1/2 etatu) – możliwość dopasowania godzin pracy Atrakcyjne wynagrodzenie Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie Przyjazną atmosferę w pracy oraz wsparcie zespołu
Obowiązki:Wykonywanie podstawowych zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych.Przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych niezbędnych ewidencji.Zarządzanie dokumentacją księgową i jej archiwizacja.Współpraca z zespołem księgowym.Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i prawnym.Komunikacja z klientami i instytucjami zewnętrznymi.Prowadzenie KPiR, ryczałtów, ksiąg rachunkowych klientów.Tworzenie sprawozdań finansowych.Weryfikacja dokumentów.Prowadzenie akt osobowych i rozliczanie wynagrodzeńSporządzanie dokumentacji rozliczeniowej do ZUSWymagania:Wykształcenie w dziedzinie finansów lub rachunkowości - mogą być kursy.Doświadczenie w księgowości.Znajomość prawa podatkowego i bilansowego.Umiejętność obsługi programów księgowych.Znajomość pakietu MS Office.Precyzja i skrupulatność w pracy.Umiejętność pracy w zespole i dobre umiejętności komunikacyjne.Znajomość programu księgowego FAKT mile widziana.Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych.Zaangażowanie i odpowiedzialność.Oferujemypracę w wymiarze pełnego etatumożliwość rozwojuwynagrodzenie uzależnione od posiadanej wiedzy i praktykiwsparcie od zespołusystem szkoleńUbezpieczenie grupoweJak aplikować? Prześlij swoje CV za pośrednictwem portalu OLX. W dokumentach aplikacyjnych prosimy o zamieszczenie klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w niniejszym CV w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO)."
Gremi Personal to międzynarodowa firma rekrutacyjna, działająca w Polsce od 2008 roku. Specjalizujemy się w łączeniu pracowników i pracodawców z różnych krajów, oferując elastyczne i skuteczne rozwiązania kadrowe. Posiadamy 16 biur w całej Polsce oraz zespół międzynarodowych ekspertów, co pozwala nam efektywnie wspierać naszych klientów. Zatrudniamy ponad 120 000 osób rocznie. Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej: gremi-personal (wystarczy wpisać w wyszukiwarkę).Aktualnie dla jednego z naszych Klientów - biura rachunkowego Sonnari - poszukujemy Księgowej / Księgowego z j. ukrainskim/rosyjskimLokalizacja: ul. Gnilna 2, GdańskTwój zakres obowiązków: Wystawianie dokumentów sprzedażowych Fundacji;Dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych oraz sprzedażowych Fundacji;Księgowanie wyciągów bankowych;Księgowanie różnic kursowych, magazyn walut;Sprawdzanie kont rozrachunkowych na obrotach i saldach;Rozliczanie międzyokresowych kosztów i przychodów;Sprawdzanie rejestrów VAT przed sporządzeniem deklaracji VAT-JPK;Sporządzania rocznego sprawozdania Fundacji;Sporządzanie raportów, zestawień i analiz na potrzeby Fundacji;Nasze wymagania: Doświadczenie w prowadzeniu księgowości Fundacji;Znajomość języka ukraińskiego/rosyjskiego;Znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym;Znajomość zasad rachunkowości;Chęć do podejmowania nowych wyzwań zawodowych;Dokładność, systematyczność oraz samodzielność w działaniu;Praktyczna znajomość programu Comarch ERP Optima - mile widziane.To oferujemy: Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia plus premie kwartalne;Dostęp do pakietu medycznego w prywatnej przychodni;Kafeterię mybenefit.pl - punkty do wykorzystania na kartę Multisport lub na inne atrakcje np. na bilety do kina, zakupy;Skrócony dzień pracy w piątek albo poniedziałek!Urlop stażowy - 1 rok przepracowany w naszej firmie = 1 dzień dodatkowego urlopu;Prezenty/karty podarunkowe z okazji urodzin, ślubu albo nawet narodzin malucha;Dostęp do platform szkoleniowych i informacyjnych takich jak LTCA, Lex czy Gofin;Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;Owocowe wtorki;Pracę w nowoczesnym i dobrze zlokalizowanym biurze - ul. Gnilna 2, Gdańsk Centrum;Sprawny proces rekrutacji i feedback niezależnie od wyniku;I na sam koniec najlepsza część - zespół i atmosfera wzajemnej współpracy.Aplikuj już teraz!Poniżej kilka słów o procesie rekrutacji:Przegląd Twojego CV.Krótka rozmowa telefoniczna.Rozmowa online z działem HR.Spotkanie z przyszłym przełożonym.Informacja zwrotna niezależnie od wyniku.
ZHP Chorągiew Gdańska zatrudni osobę na stanowisko samodzielnej księgowej/ samodzielnego księgowego. Miejsce pracy: ul. Za Murami 2-10, GdańskZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:wystawianie dokumentów sprzedażowych;dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych oraz sprzedażowych;księgowanie wyciągów bankowych i kasowych;weryfikacja kont rozrachunkowych na obrotach i saldach;nadzór nad dokumentacją związaną ze środkami trwałymi:archiwizacja dokumentacji.Wymagania:minimum rok doświadczenia na stanowisku księgowej/księgowego;znajomość zasad rachunkowości, regulacji prawnych i podatkowych;znajomość zagadnień księgowych;dokładność, systematyczność, elastyczność;zdolności analityczne, rzetelność, terminowość;umiejętność pracy w zespole, jak i samodzielnie.Mile widziane:praktyczna znajomość programu Raks.Oferujemy:świetny zespół współpracowników;możliwość rozwoju, cykliczne szkolenia;możliwość korzystania z pakietu MultiSport;wsparcie doświadczonych pracowników;zatrudnienie na minimum 1,5 roku - umowa na zastępstwo.
Zajmujemy się kompleksowymi rozwiązaniami dla klientów indywidualnych oraz firmowych. W związku z rozwojem oddziału w Gdańsku poszukujemy osób do odbywania biznesowych spotkań handlowych. Do mojego zespołu poszukuję kandydatów, którzy chcą pracować i odnosić sukcesy pod skrzydłami największej firmy ubezpieczeniowej w Polsce.Zapewniamy:- ofertą finansową składającą się z podstawy, prowizji oraz premii- elastyczny czas pracy- kompleksowe wdrożenie- stabilną branże rozwijającą się ponad 15% rok do roku- dobrą atmosferę w ambitnym, zgranym zespole- ciągłe wsparcie doświadczonego specjalisty- możliwy awans na stanowisko menedżerskie już po 6 miesiącach pracy- nabycie doświadczenia w branży finansowej i ubezpieczeniowejOczekujemy:- gotowości do nauki i rozwoju- odwagi i kreatywności- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta- niekaralności- wykształcenie min. średnie- prawo jazdy kat. BJeżeli chcesz się rozwijać, zarabiać dobre pieniądze oraz dołączyć do jednego z najlepszych zespołów w branży finansowej aplikuj! Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami
VITANAS jest agencją pośrednictwa pracy, specjalizującą się w zatrudnianiu opiekunów osób starszych do pracy w Niemczech. Działamy na rynku opieki z pomyślnością już od ponad 15 lat. Od kilku lat posiadamy Certyfikat Firmy Godnej Zaufania.Stacjonarnie znajdziesz nas w Świdnicy i Gdańsku, ale wielu naszych pracowników wspiera nas z różnych miejsc w całym kraju pracując z nami zdalnie. Łączymy specjalistów, którzy działają m.in. w rekrutacji, transporcie, marketingu, finansach i wielu innych dziedzinach nieustannie wspierając rozwój naszej firmy.Obecnie szukamy nowych członków naszego zespołu na stanowisko:◾ Samodzielna Księgowa / Księgowa◾ Praca zdalna z dowolnego miejscaTwój zakres obowiązków:Samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego i rachunkowościSamodzielne obliczanie zaliczek/kwot podatków VAT, CITSporządzanie deklaracji podatkowychSporządzanie plików JPKSporządzanie sprawozdań GUS i innychSporządzanie rocznych sprawozdań finansowychKontakt z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, itp.)Nasze wymagania:Konieczny wymóg: minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuWykształcenie wyższe o kierunkach finansowych lub ekonomicznych (ukończone lub w trakcie)Doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowościZnajomość programu księgowego Comarch ERP OptimaDoświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem.Znajomość zasad księgowania faktur kosztowych, sprzedażowych, wyciągów bankowych itp.Praktyczna i teoretyczna znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości (CIT/VAT).Znajomość zagadnień księgowych z zakresu IMPORT-EXPORT.Znajomość WNT, WDT.Dyspozycyjność, dokładność i rzetelność.Samodzielność w działaniu.Umiejętność zarządzania swoim czasem pracyCO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ? Pracę zdalną z dowolnego miejscaAtrakcyjne wynagrodzeniePreferowane zatrudnienie na zasadach B2B, bądź UOPMożliwość rozwoju i awansu w strukturach firmyMiłą, swobodną i niekorporacyjną atmosferę w firmie, w której każdy jest dla siebie wsparciemPracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (ponad 15 lat w branży personal care)Dodatkowe akcje wewnętrze i spotkania integracyjne
For one of our Clients, a global and fast-growing Shared Service Center located in Gdańsk, we are looking for candidates who speak Swedish and want to develop their skills in an international environment.KEY TASKS AND RESPONSIBILITIES:Processing of incoming PTP documentsProcess and execute vendor payments accurately and on time, adhering to company policies.Respond to Supplier and business PTP queries dailyMaintaining good relations with suppliersCreate new accounts for vendors and change master dataManage the system, including user registers, invoice matrix, and queue management.Oversee reminder processes and maintain communication with suppliers to resolve invoice or payment-related issues.Account for supplier invoices for business operations.COMPETENCES/SKILL REQUIREMENTSGood command of the English languageFluency in Swedish (min. B2)Initial experience in a corporate environmentEducation or experience in finance would be an additional asset.Proficiency in MS Office: Excel and WordExcellent customer service skillsOFFER:Stable employment conditionsHybrid model of work (2x HO/week)Private medical careSport cardCafeteria programHays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Jako Solutions30 od 20 lat stawiamy sobie za priorytet ułatwienie wszystkim dostępu do nowych technologii. Codziennie dbamy o to, aby wszystko wokół Ciebie działało dokładnie tak, jak powinno. Nasza sieć ekspertów i inżynierów dostępna jest dla klientów w dziesięciu krajach europejskich. Od 2019 roku Solutions 30 działa również w Polsce poprzez sieć blisko 1000 pracowników oraz szeroką sieć podwykonawców.Poznaj nasze wartości: Innowacja / Zaangażowanie / Zwinność / Przedsiębiorczość / Bliskość / ProfesjonalizmSolutions30 jest liderem świadczonych usług na rynku europejskim. Dzięki rozległej sieci wsparcia oraz optymalnemu systemowi i procesom zarządzania tą siecią, dostarczamy odpowiednie rozwiązania problemów technologicznych klientów, czyniąc to zarówno efektownie, jak i efektywnie.W związku z dynamicznym rozwojem w Polsce aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:MŁODSZA KSIĘGOWALokalizacja: Gdańsk, Siedlce lub WarszawaTwoje zadania:Księgowanie faktur zakupu/sprzedaży, wyciągów bankowych, PKWsparcie zespołu w trakcie zamknięcia miesiąca oraz czynnościach związanych z audytemRozliczanie międzyokresowe, potrącenia, odpisy aktualizacyjne na należnościAktywna pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowychWeryfikacja i uzgadnianie rozrachunkówKompleksowa obsługa w obszarze środków trwałychWeryfikacja, kontrola i archiwizacja dokumentów firmowychNasze oczekiwania:Wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse lub inne pokrewne)Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuZnajomość przepisów Ustawy o rachunkowości, PDOP, PDOFPraktyczna wiedza z zakresu rozliczeń podatku VAT, CIT, PITObsługa programów z zakresu pakietu MS Office (w szczególności Excel)Dobra organizacja i skrupulatność w realizacji powierzonych zadańZnajomość języka angielskiego na poziomie min. B1/B2Znajomość przepisów rachunkowych i prawa podatkowegoBardzo dobra organizacja pracy, terminowość oraz rzetelność w wykonywaniu zadańOferujemy:Stabilną pracę w rozwijającej się grupie z branży nowych technologiiMożliwość szerokiego rozwoju wraz z rozwojem grupy w PolsceProfesjonalne szkolenia oraz niezbędne narzędzia pracyBogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie, dofinansowanie do zajęć z jęz. angielskiegoPrzyjazną atmosferę pracy
Zakres obowiązków:rzetelne, terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej na podstawie obowiązujących przepisów prawa i ustawy o rachunkowości,weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych PLN i EUR oraz wycena rachunków walutowych,analiza, kontrola i przygotowanie danych do deklaracji JPKV7Msporządzanie deklaracji JPK V7M, VAT-UEewidencja faktur sprzedaży w systemie księgowym,analiza, kontrola i rozliczenie należności, uzgadnianie kont rozrachunkowych,księgowanie krajowych faktur zakupu,czynny udział w procesie zamknięcia miesiąca/roku,sporządzanie sprawozdań GUS,Wymagania:wykształcenie, o kierunku finanse i rachunkowość,znajomość przepisów dotyczących rachunkowości oraz podatków,min.2 lata doświadczenia w dziale księgowym,dokładność, systematyczność i umiejętność analitycznego myślenia,mile widziana znajomość programu księgowego Symfonia,Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o pracę a pełen etat,dofinansowanie do kursów poszerzających wiedzę,bezpłatny zamknięty parking pod biurem,biuro 2 km od dworca Gdańsk Wrzeszczbenefit Lunch systempraca w godz 7.30-15.30 poniedziałek-piątek
Biuro rachunkowe poszukuje młodszego księgowego / pomocy księgowej do stacjonarnej pracy w pełnym wymiarze godzin. Świadczymy wyspecjalizowane usługi skierowane do wyłącznie jednej branży, co ułatwia codzienną działalność i pozwala na ścisłe ukierunkowanie w zakresie pogłębiania wiedzy.Miejsce pracy: Gdańsk WrzeszczNasze oczekiwania:zapał do nauki i stałego rozwoju,tytuł technika rachunkowości albo technika ekonomisty albo w toku studia na kierunku rachunkowość lub podatki i doradztwo podatkowe albo ukończone studia kierunkowe,zdolności analityczne,dbałość o szczegóły i bardzo dobra samoorganizacja.Oferujemy:samodzielną pracę w małym zespole,wsparcie merytoryczne oraz możliwość rozwoju,wynagrodzenie w wysokości 5000 – 7000 zł (zależne od umiejętności),możliwość awansu.Pracodawca: Iustrius sp. z o.o. (NIP 5842759372)
Twój zakres obowiązkówaktywne pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie długotrwałych relacji z Klientami Bankusprzedaż produktów bankowych poprzez rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientówefektywne realizowanie celów sprzedażowych i jakościowychkompleksowa obsługa Klientów zgodna ze standardami jakości BOŚ Bankubudowanie i utrzymywanie relacji z klientami detalicznymikształtowanie pozytywnego wizerunku bankuNasze wymaganiawykształcenie min. średniedoświadczenie w bankowości lub finansach oraz znajomość produktów bankowychumiejętność skutecznej prezentacji oferty handlowej i pozyskiwania klientówdoświadczenie w sprzedaży produktów lub usług, w szczególności w zakresie sprzedaży produktów finansowychumiejętność stosowania technik negocjacjikomunikatywność i umiejętność współdziałania w zespolewysoka kultura osobista, dyspozycyjnośćzaangażowanie, kreatywność i energia w działaniuTo oferujemyatrakcyjne warunki zatrudnieniamożliwość rozwoju w jedynej takiej instytucji z misją ekologiczną o ugruntowanej pozycji na rynkudofinansowanie zajęć sportowychprywatna opieka medycznadofinansowanie szkoleń i kursówubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkachprogram rekomendacji pracownikówinicjatywy dobroczynneprojekty wolontariackie/ekologicznetrzy dni wolnego z tytułu wolontariatuupominki świąteczneświadczenia świątecznesekcje sportoweprogram kafeteryjnydostęp do biblioteki e-booków i audiobooków Legimiprogramy wellbeingowyatrakcyjne lokalizacje biur i oddziałów bankusystem premiowy
W Phinance zapewniamy profesjonalne doradztwo finansowe klientom już od 20 lat. Oferujemy ponad 970 produktów w 52 oddziałach w całej Polsce. Jako jedna z największym firm pośrednictwa finansowego w kraju, dajemy doskonałe możliwości rozwoju naszym pracownikom. Pomożemy Ci stać się jednym z najlepszych doradców finansowych w Polsce, nawet, jeśli jeszcze nie masz doświadczeni!Zakres obowiązków:Analiza potrzeb klienta indywidualnego/biznesowego (prowadzenie konsultacji na żywo/online w zakresie finansów osobistych)Analiza umów, które klienci już mają ocena opłacalnościDoradztwo w zakresie produktów finansowychPozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z KlientemDbałość o standardy obsługi Klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy PhinancePraca na systemie CRMPoszukiwane kompetencje:Wykształcenie minimum średnieZaświadczenie o niekaralnościZaangażowanie i chęć rozwojuWysoka kultura osobistaPrawo jazdy kat. B mile widzianeOferujemy:Część pracy możesz wykonywać w biurze, pozostałą część zdalnie (np. w domu)Możesz pracować w pełnym zakresie godzin lub możesz traktować tę pracę jako zajęcie dodatkowe (praca studencka, praca dodatkowa)Godziny pracy są elastyczneWdrażamy Cię od zera, masz opiekę mentora, z którym ustalasz kierunek Twojego rozwoju, aby Twoje zarobki rosły systematycznieWynagrodzenie: podstawa + prowizjeWsparcie podczas wdrożenia (przez pierwsze 12 miesięcy) do 4500 PLN, w zależności od doświadczenia, z którym zaczynaszProwizje zależą od Twojej aktywności. Po min. roku łączne zarobki mogą wynosić średnio 8000 PLN.Dostęp do wewnętrznej bazy klientówKonkursy motywacyjne z atrakcyjnymi nagrodamiMożliwość skorzystania z MultisportuZniżki pracownicze na produkty finansoweUmowa, która daje Ci najwyższy zysk netto z zarobionych pieniędzy współpraca na działalności gospodarczej, statusie studenta lub na umowie-zlecenie