Sortowanie:
Znaleziony: 119 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Gdańsk
Praca dla studenta w branży finansowej-Asystent Gdańsk Morena
Praca dla studenta w branży finansowej-Asystent Gdańsk Morena
nowe Gdańsk 6 dni plecy

Jesteś studentem zaocznym? Lubisz pracę w zespole i zależy Ci na ciągłym rozwijaniu się? Interesuje Cię świat finansów i chcesz zdobywać wiedzę w tym zakresie? Jeżeli TAK, napisz do nas! KIM JESTEŚMY?UBEZPIECZALNIA to rodzinna firma z ponad 20 letnim doświadczeniem w branży finansowo-ubezpieczeniowej.Założyciele Monika i Bolek nazwali to miejsce bardzo po ludzku - Ubezpieczalnia, bo ich misją jest zapewnienie spokoju ducha zarówno klientom indywidualnym jak i firmom, a ponieważ tych zatroskanych przybywa z roku na rok coraz więcej, to poszukują osób wsparcia w rozwoju firmy.UBEZPIECZALNIA to stabilny partner dla ponad 20 Towarzystw Ubezpieczeniowych. Dzięki szerokiej ofercie produktów zapewniamy poczucie bezpieczeństwa klientom, dobierając produkt do potrzeb, nie narzucając czegokolwiek, bo decyzja zawsze stoi po stronie klienta.Obsługujemy klientów stacjonarnie jak i online.Od roku utrzymujemy pozycję lidera ubezpieczeń w rankingu na portalu trojmiasto.pl.CO OZNACZA U NAS ROZWÓJ?UBEZPIECZALNIA ma opracowany autorski system szkoleniowy, dzięki któremu nie tylko sprawnie Cię wdrożymy w teorię i praktykę, ale również zapewnimy Tobie warunki niezbędne do nieustannego rozwoju osobistego, zawodowego i finansowego. Organizujemy i koordynujemy szkolenia i egzaminy KNF, które zapewnią niezbędne licencje i uprawnienia państwowe.Asystent w oddziale w Galerii Morena. ZOBACZ CZY TO PRACA DLA CIEBIE:lubisz ludzi i dynamiczną pracę, w której dużo się dzieje (klient bezpośredni i telefoniczny/ systemy komputerowe)dobra organizacja dnia pracy i różnorodność zadań to środowisko, w którym się odnajdujeszmasz potrzebę UCZENIA SIĘ I rozwojudziś masz wykształcenie minimum średnie (bo np. jeszcze studiujesz)TWOJE ZADANIA: OBSŁUGA KLIENTÓW - NIE MUSISZ ICH POZYSKIWAĆ.  Przyjmowanie dokumentów i przekazywanie ich do zakładów ubezpieczeń Prowadzenie ewidencji ZAWARTYCH POLIS PODTRZYMYWANIE dobrego wizerunku firmy i jej partnerówJAK U NAS JEST I CO ZAPEWNIAMY: Atmosferę jak w domu Podejście, że błąd jest rzeczą ludzką i okazją do naukiOpiekę doświadczonej osoby podczas PROCESU wdrożenia DO PRACYJasną i precyzyjną ścieżkę kariery (od asystenta do starszego specjalisty)Pakiet szkoleń:Autorski system szkoleniowy na start Szkolenia specjalistyczne organizowane przez Towarzystwa UbezpieczenioweSzkolenia z umiejętności miękkich Po wdrożeniu min. jedno szkolenie w miesiącuUmowa zlecenie (możliwość dalszej współpracy na umowę o pracę)Przygotowanie i zdobycie uprawnień państwowych do wykonywania zawodu, które zostaną z Tobą zawsze.Jeszcze dziś wyślij swoje CV. Zapraszamy!

KSIĘGOWA / Samodzielna Księgowa (K/M) Dołącz do zespołu ekspertów!
KSIĘGOWA / Samodzielna Księgowa (K/M) Dołącz do zespołu ekspertów!
Gdańsk 6 dni plecy

Ze względu na dynamiczny rozwój firmy do naszego Zespołu poszukujemy 2 osób, które chcą się nieustannie rozwijać w dziedzinie księgowości.Aplikuj i zostań częścią Zespołu ekspertów!Do Twoich zadań będzie należało:Prowadzenie pełnej księgowości.Wystawianie, ewidencja i księgowanie dokumentów sprzedaży oraz zakupu.Weryfikacja merytoryczna i rachunkowa dokumentów księgowych.Uzgadnianie sald z kontrahentami.Przygotowanie deklaracji VAT-UE, JPK_VAT oraz obsługa przelewów bankowych.Kontrola dokumentacji finansowo-księgowej.Rozliczanie delegacji zagranicznych i krajowych.Weryfikacja gospodarki magazynowej.Od kandydatów oczekujemy:Znajomości przepisów ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych.Umiejętności analitycznych, samodzielności, dokładności i odpowiedzialności za powierzone zadania, wysokiej etyki pracy i kultury osobistej.Komunikatywności, umiejętności pracy w grupie.Umiejętności pracy z programem Insert oraz MS Office.Wykształcenia kierunkowego.Gotowości do podjęcia pracy stacjonarnej, w biurze mieszczącym się w Gdańsku (Letnica).Mile widziane:Doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym.Doświadczenia na samodzielnym stanowisku.Znajomość zagadnień takich jak WNT, WDT, IMH, IMU, eksport.”Znajomość Insert (Rewizor, Subiekt, Rachmistrz) oraz innych programów księgowych - Dynamics.Dołącz do nas i skorzystaj z wyjątkowych korzyści, takich jak konkurencyjne wynagrodzenie, elastyczne formy współpracy dopasowane do Twoich potrzeb (umowa o pracę lub zlecenie, B2B) oraz szereg benefitów (m.in. karta Multisport, dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, nauki języka angielskiego). Czekają na Ciebie także możliwości rozwoju i awansu w strukturach firmy o międzynarodowym zasięgu.Jeśli jesteś gotowa/-y na nowe wyzwania i chcesz rozwijać swoje umiejętności w stabilnej i rozwijającej się firmie, OMNIBUS GLOBAL czeka na Twoje CV! Aplikuj już dziś i dołącz do naszego zespołu ekspertów. Razem będziemy tworzyć przyszłość księgowości!

Manager/ka ds. rachunkowości
Manager/ka ds. rachunkowości
Gdańsk 6 dni plecy

JAGA Recruitment Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363). Aktualnie prowadzimy rekrutację stałą dla naszego klienta, który należy do jednej z największych na świecie sieci firm świadczących usługi księgowe i doradcze w zakresie audytu, podatków, rachunkowości, konsultingu i szkoleń. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko Manager/ki ds. rachunkowości zewnętrznej. Manager/ka ds. rachunkowości Zadania: • Zarządzanie pracą zespołu, delegowanie zadań i nadzór nad projektami; • Realizowanie projektów księgowych (sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych itp.); • Reprezentowanie klientów w kontaktach z urzędami skarbowymi, audytorami oraz instytucjami publicznymi; • Kontakt i utrzymywanie relacji z klientami; Nasze wymagania: • Kilkuletnie doświadczenie zawodowe, zdobyte w biurze rachunkowym; • Bardzo dobra znajomość aktualnych przepisów prawnych w zakresie pełnej księgowości i podatków; • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1; • Wykształcenie wyższe, preferowane z kierunku rachunkowości; • Znajomość programów komputerowych: Symfonia, Optima lub pokrewnych, oraz pakietu MS Office; • Komunikatywność i wielozadaniowość; Oferujemy: • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; • Atrakcyjne wynagrodzenie; • Pracę hybrydową - 3 dni w biurze, 2 dni zdalnie; • Kartę multisport; • Bezpłatną naukę języka angielskiego; • Prywatną opiekę medyczną; • Ubezpieczenie grupowe; • Szkolenia, kursy i webinary w ramach poszerzania wiedzy i umiejętności;

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. podatków
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. podatków
Gdańsk 7 dni plecy

O nasJesteśmy polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Zarządzamy 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Przez 30 lat z sukcesem prowadzimy działalność w Polsce i za granicą, sprzedając dziś stacjonarnie kolekcje na 25 rynkach. Jesteśmy ambitni, wciąż szukamy nowych wyzwań i dążymy do tego, by stawać się coraz lepszymi. Naszą największą siłą jest nasz zespół. Tworzą go ponad 22 tysiące utalentowanych i zaangażowanych osób, które pracują w naszych biurach i salonach sprzedaży. To dzięki ich pasji i energii wciąż mamy odwagę sięgać po więcej! Chcesz być częścią czegoś wyjątkowego? Dołącz do nas! Twój zakres obowiązkówOcena i monitorowanie ryzyka podatkowego, wdrożenia w zakresie zmieniających się regulacji podatkowych, budowanie procedur i procesów podatkowych,Spisanie i okresowe weryfikowanie procedur i standardów podatkowychKoordynowanie prac związanych z umową o współdziałanie z szefem KASUdział w procesach podatkowych spółek zagranicznych zależnych od LPP SAPrzeprowadzanie szkoleń podatkowych w organizacji,Aktywne uczestniczenie w audytach podatkowych Nasze wymaganiaWykształcenie wyższe, preferowane kierunki prawnicze lub ekonomiczneDoświadczeniem na podobnym stanowiskuTeoretyczna i praktyczna znajomość zagadnień podatkowychZnajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrymUmiejętność sprawnej obsługi pakietu MS OfficeSamodzielność i odpowiedzialność w działaniach To oferujemyPracę w największej polskiej firmie modowej o międzynarodowym zasięguUmowę o pracę bez okresu próbnego25% zniżki na zakupy w salonach marek LPP (Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay) - dla Ciebie i Twoich bliskichOpiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkachProgram wsparcia pracowników heLPP - bezpłatne i anonimowe porady w 3 obszarach: psychologicznym, finansowym i prawnymDofinansowanie do studiów podyplomowych oraz kursu języka angielskiego (po przepracowaniu min. 3 miesięcy)Codzienna praca na nowoczesnym sprzęcie oraz rozwiązaniach pakietu MicrosoftDostęp do platformy e-learningowej z bogatą ofertą darmowych kursów i szkoleńNieformalną atmosferę pracy i pełną swobodę w wyrażaniu siebieDarmowy parking samochodowy oraz rowerowy

Doradca Klienta Trójmiasto
Doradca Klienta Trójmiasto
Gdańsk 7 dni plecy

OpisJesteśmy ekspertami w branży ubezpieczeniowej, ponad 25 lat obecności na rynku w Polsce, 170 lat na świecie, 1 500 Przedstawicieli pracujących w sieci agenckiej, 50 oddziałów w Polsce, innowacyjne produkty. Poszukujemy przedstawicieli do prężnego zespołu, nakierowanych na pozyskiwanie    i obsługę klientów Nationale Nederlanden. Oferujemy: Przejrzysty system wynagrodzeń oparty o część stałą zależną od sprzedaży oraz comiesięczne premie za sprzedane produktyPortfel KlientówBenefity: karta Multisport, abonament medyczny, wyjazdy zagraniczne za osiągane wyniki, sponsorowany program emerytalny/inwestycyjny do 800 PLN/mc, ubezpieczenie na życieWprowadzenie i praktyczna nauka zawodu poprzez system szkoleń i opiekę doświadczonego Managera od 1 dnia pracyElastyczny czas pracy – po okresie wdrożenia Ty decydujesz, ile i kiedy pracujeszMożliwość wejścia na ścieżkę rozwoju na stanowisko Menedżera Zespołu Sieci SprzedażyPodnoszenie swoich kompetencji i rozwój poprzez system cyklicznych szkoleń.Jako Doradca Klienta będziesz: Profesjonalnie doradzał klientom w sprawach związanych z ubezpieczeniami zdrowotnymi, indywidualnymi na życie oraz grupowymiAktywnie pozyskiwał nowych klientówObsługiwał powierzony portfel klientówOdpowiedzialny za otrzymaną bazę leadów i umówionych spotkańPodsumowanie spotkań i raportowanie ich w systemie K2. Czego oczekujemy od Kandydata:Gotowości do podjęcia współpracy w oparciu o działalność gospodarczą - istnieje możliwość pozyskania dofinansowania do podjęcia działalności z Urzędu PracyMin. wykształcenia średnieDoświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze Klienta (mile widziane)Samodzielność w działaniu oraz umiejętność organizacji czasu pracyZaangażowanie, ambicji i systematyczność w pracy Jeśli masz pytania o formę współpracy lub/i zakres obowiązków to będziesz mógł je zadać na etapie rozmowy rekrutacyjnej .

Pekao SA - Menedżer Małych i Średnich Przedsiębiorstw / Gdańsk
Pekao SA - Menedżer Małych i Średnich Przedsiębiorstw / Gdańsk
Gdańsk 7 dni plecy

W naszym zespole będziesz odpowiadać za:Opracowywanie planów i strategii sprzedażowej oraz monitorowanie ich realizacji.Pozyskiwanie nowych klientów z sektora MŚP oraz budowanie długofalowych relacji z obecnymi klientami.Realizację indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych.Profesjonalną obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości.Monitorowanie jakości współpracy klientów z bankiem.Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:Jesteś zorientowany na klienta i jego potrzeby.Nie masz problemu z analizą rynku oraz konkurencji.Lubisz wyzwania sprzedażowe i skutecznie pozyskujesz zaufanie Klientów.Cechuje Cię przedsiębiorczość i aktywność.Znasz proces kredytowy i ocenę zdolności kredytowej.Mile widziane prawo jazdy kat. BOferujemy Ci:Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w Banku Pekao S.A.Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania oraz atrakcyjne nagrody za działania sprzedażowe.Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.Ubezpieczenie Grupowe oraz inne ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach.System szkoleń i programów rozwojowych.Możliwość korzystania z  Karty MultiSport.Dynamiczną atmosferę w pracy.  

Bankier ds. Sprzedaży Cyfrowej
Bankier ds. Sprzedaży Cyfrowej
Gdańsk 10 dni plecy

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: telefonicznej sprzedaży produktów bankowych klientom Alior Banku,      nawiązywaniu, budowaniu i utrzymywaniu długotrwałych relacji z klientami,prowadzeniu dokumentacji kredytowej klienta,finalizowaniu wniosków złożonych przez klienta. Jeśli jesteś osobą, która: jest komunikatywna, otwarta oraz zaangażowana,lubi kontakt z ludźmi i nie boi się rozmawiać,pomaga innym i przynosi jej to satysfakcję,dostrzega i reaguje na potrzeby klientów,posiada min. wykształcenie średnie,posiada doświadczenie w obsłudze klienta bezpośredniej lub telefonicznej (mile widziane). Oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,praca stacjonarna w naszym biurze w Gdańsku, po okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowejpraca od poniedziałku do piątku (praca w sobotę dla chętnych),pracę w trybie zmianowym (od 8 do 20),indywidualny system premiowy bez górnego limitu,obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat i 1 dzień na „U”),obniżone plany sprzedażowe w pierwszych miesiącach pracy,profesjonalne wdrożenie, które pozwoli Ci rozpocząć samodzielną pracę,możliwość zdobycia doświadczenia w bankowości,różnorodne konkursy wewnętrzne,otwartą i jasną ścieżkę rozwoju w strukturach banku,świetny zespół ale o tym przekonasz się dołączając do nas ,możliwość awansu wewnętrznego.

Księgowa/ Księgowy
Księgowa/ Księgowy
Gdańsk 15 dni plecy

OpisFirma Handlowo -Usługowa poszukuje pracownika na stanowisku samodzielnej księgowej/księgowego. Obowiązki:Wykonywanie podstawowych zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych (pełne księgi).Przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych niezbędnych ewidencji (GUS JPK VAT CIT PIT).Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych (akta osobowe, listy płac, deklaracje ZUS).Tworzenie raportów finansowych i zestawień dla kierownictwa.Aktywne monitorowanie zmian w prawie podatkowym i ustawie o rachunkowości.Wymagania:Doświadczenie na samodzielnym stanowisku w obszarze pełnej księgowości.Wykształcenie w dziedzinie finansów lub rachunkowości.Znajomość prawa podatkowego i bilansowego.Podstawowa wiedza w zakresie prawa spółek kapitałowych (spółki z o.o.).Umiejętność obsługi programów księgowych.Dokładność i skrupulatność w pracy.Zaangażowanie i odpowiedzialność.Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub możliwość współpracy na zasadach B2BAtrakcyjne wynagrodzenie ustalane wg. kompetencji + premie uznaniowe.Elastyczne godziny pracy w pełnym etacie.Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie rodzinnej.

Opiekun Relacji z klientem - 8 Oddział w Gdańsku
Opiekun Relacji z klientem - 8 Oddział w Gdańsku
Gdańsk 18 dni plecy

8 Oddział w Gdańsku - aleja Grunwaldzka 472Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami!MOC naszej pracy:Zarządzanie ruchem Klientów w Work CafeZapewnienie gościom i klientom pozytywnych doświadczeń w korzystaniu z formatu Work CafeEdukacja Klienta z kanałów zdalnychWspółpraca przy organizacji eventów w Work CafePrezentowanie produktów i usług bankowych przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi (mobile, internet).Edukowanie Klienta w zakresie samoobsługi bankowości internetowej i mobilnejNasze oczekiwania:doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta, najchętniej w branży finansowej, telekomunikacyjnej lub w dużych sieciach handlowychprzedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania profesjonalnych relacji z klientamiotwartość na zmiany i konsekwencja w działaniu oraz chęć rozwojuważna jest dla Ciebie: aktywna współpraca, wspieranie innych, mówienie wprost, słuchanie z uwagą, szacunek, dotrzymywanie obietnic, angażowanie się w zmiany i praca z pasjąMOC naszej oferty: umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Specjalista ds. Obsługi Prawno-Windykacyjnej
Specjalista ds. Obsługi Prawno-Windykacyjnej
Gdańsk 19 dni plecy

Jakie będą Twoje zadania?telefoniczna windykacja umów na etapie postępowania sądowego/egzekucyjnego,negocjowanie warunków spłaty oraz zawieranie ugód z zadłużonymi Klientami Banku,obsługa zadłużonych Klientów Banku zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami,realizowanie planów windykacyjnych zgodnie z wyznaczonymi celami,współpraca z innymi jednostkami Banku. Aplikuj na stanowisko jeśli posiadasz:swobodę w kontakcie z klientem,umiejętności negocjacyjne,umiejętność logicznego myślenia oraz przedstawiania swoich argumentów w przekonujący sposób,opanowanie, odporność na trudne sytuacje, odwaga do podejmowania nowych wyzwańskrupulatność, dobra organizacja pracy i nastawienie na realizację celów,znajomość narzędzi MS Office – w tym MS Excel.Mile widziane:doświadczenie w obsłudze klienta,znajomość prawa w zakresie windykacji wierzytelności. Oferujemy:praca w godzinach 8-16 (z możliwością pracy w systemie hybrydowym),umowę o pracę,pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”,pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych,nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.

Pomoc księgowa/Referent biurowy/Rozliczeniowiec na 1/4 etatu
Pomoc księgowa/Referent biurowy/Rozliczeniowiec na 1/4 etatu
Gdańsk 19 dni plecy

Uwaga ogłoszenie na 1/4 etatu lub praca dodatkowa do aktualnej.Poszukujemy osoby na stanowisko łączące takie zakresy obowiązków jak: Pomoc Księgowa/Referent Biurowy/Rozliczeniowiec/Controlling/Goniec Kogo szukamy:Szukamy ambitnej, odpowiedzialnej i proaktywnej osoby, która z zaangażowaniem wesprze nasze zespoły w podstawowych procesach administracyjnych i rozliczeniowych. Wymagamy:Sumienności i dokładności w wykonywaniu powierzonych zadańUmiejętności pracy z danymi oraz ich analizy (Excel, Dyski Google)Zdolności organizacyjnych i samodzielności w działaniuDoświadczenie w księgowości/dziale rozliczeńPraca na własnym komputerzeWykształcenie co najmniej średnieOtwartości na nauke i rozwój w ramach powierzonych zadańZapraszamy studentówOferujemy:Telefon, numer służbowy, praca zdalnaElastyczny czas pracy (to Ty wybierasz o której pracujesz - ale codziennie)Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczeniaZakres obowiązków:Proste prace księgoweObsługa dokumentów firmowychWeryfikacja faktur z wewnętrznymi systemami firmyWpisywanie danych do systemów firmyPrace rozliczenioweProste działania windykacyjneWspółpraca z działami firmy w zakresie kontrollingu i przepływu dokumentówProste zadania terenowe jak odbiór/nadania poczty, obsługa kurierów, wydanie dokumentów itp. (dodatkowo płatne)Dołączając do naszego zespołu, będziesz częścią dynamicznie rozwijającego się środowiska, w którym Twoja praca ma realne znaczenie. Im większe będzie Twoje zaangażowanie, sumienność w wykonywanych obowiązkach i oddanie, tym bardziej to wynagrodzimy. Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV.Obszar całe Trójmiasto (najlepiej Gdańsk)Forma zatrudnienia do ustalenia

Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy
Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy
Gdańsk 22 dnia plecy

Księgowość MTR Sp. z o.o. zajmuje się usługowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych. Biuro specjalizuje się w obsłudze księgowości oraz kadr i płac dla działalności gospodarczych oraz dla spółek prawa handlowego.Twój zakres obowiązkówProwadzenie pełnej księgowości spółek prawa handlowego zgodnie z przepisami prawa bilansowego oraz przepisami podatkowymi,Prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów, ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych,Tworzenie miesięcznych bilansów, rachunków wyników oraz sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,Udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT, PCC) oraz prowadzenie rejestrów VAT,Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i dokonywanie uzgodnień księgowych,Kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi – banki, US, ZUS, GUS,Aktywna współpraca i komunikacja z Klientami,Dbałość o najwyższą jakość oraz terminowość świadczonych usług.Nasze wymaganiaWykształcenie wyższe kierunkowe lub studenci w trakcie studiów (rachunkowość, ekonomia, finanse),Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w pełnej księgowości (wewnętrzny dział księgowości lub biuro rachunkowe),Doświadczenie w zakresie sporządzania deklaracji podatkowych VAT, CIT,Doświadczenie w zakresie sporządzania lub uczestnictwa w sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych,Dobra znajomość aktualnych przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości,Znajomość programu Sage Symfonia będzie dodatkowym atutem.To oferujemyumowę o pracęprzyjazną atmosferę w z zgranym zespoledogodną lokalizację biurasamodzielność w realizacji powierzonych zadańpracę w dynamicznie rozwijającej się firmie

Młodszy księgowy / Młodsza księgowa
Młodszy księgowy / Młodsza księgowa
Gdańsk 22 dnia plecy

Księgowość MTR Sp. z o.o. zajmuje się usługowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych. Biuro specjalizuje się w obsłudze księgowości dla działalności gospodarczych oraz dla spółek prawa handlowego. Dzięki naszemu doświadczeniu oraz kwalifikacjom precyzyjnie dobranej kadry pracowniczej nasi klienci mają pewność, że ich sprawy powierzone są najlepszym specjalistom.Realizując politykę najwyższej jakości naszych usług korzystamy ze stałego wsparcia merytorycznego doradców podatkowych i radców prawnych.Twój zakres obowiązkówProwadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów, ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych oraz pełnej księgowości spółek prawa handlowego zgodnie z przepisami prawa bilansowego oraz przepisami podatkowymi,Udział w tworzeniu miesięcznych bilansów, rachunków wyników oraz sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,Udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT, PCC) oraz prowadzenie rejestrów VAT,Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i dokonywanie uzgodnień księgowych,Kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi – banki, US, ZUS, GUS,Aktywna współpraca i komunikacja z Klientami,Dbałość o najwyższą jakość oraz terminowość świadczonych usługNasze wymaganiaWykształcenie wyższe kierunkowe lub studenci w trakcie studiów (rachunkowość, ekonomia, finanse),Minimum rok doświadczenia zawodowego w pełnej księgowości (wewnętrzny dział księgowości lub biuro rachunkowe),Doświadczenie w zakresie sporządzania deklaracji podatkowych VAT, CIT,Doświadczenie w zakresie sporządzania lub uczestnictwa w sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych,Dobra znajomość aktualnych przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości.Znajomość programu Sage Symfonia będzie dodatkowym atutemTo oferujemyprzyjazną atmosferę w z zgranym zespolesamodzielność w realizacji powierzonych zadańpracę w dynamicznie rozwijającej się firmiepakiet multisport

Samodzielna Księgowa – Zdalnie/Hybrydowo/Stacjonarnie
Samodzielna Księgowa – Zdalnie/Hybrydowo/Stacjonarnie
Gdańsk 27 dni plecy

Samodzielna Księgowa – współpraca na zasadach B2B  O nas: Jesteśmy młodym zespołem i dynamicznie rozwijającym się Biurem Rachunkowym współpracującym zdalnie z klientami, księgowymi i kadrowymi z całej Polski. Biuro stacjonarne znajduje się w Gdańsku. Pracujemy na dokumentach wgrywanych przez Klientów do Saldeo.pl i udostępniamy program księgowy Insert Nexo/GT oraz Comarch Optima. Pracujemy w wirtualnym środowisku do którego masz dostęp poprzez zdalny pulpit 24/7/365.  Kogo szukamy i czego oczekujemy:   Samodzielna Księgowa (do współpracy tylko na zasadach B2B). Najważniejsze kryteria wyboru osoby do współpracy: aktualna wiedza na temat obowiązujących przepisów (Weryfikujemy wiedze testem online), znajomość programów lini Insert NExo, Saldeo.pl, terminowość, rzetelność, posiadanie kompetencji miękkich, gotowość do odebrania telefonu od Klienta/odpisania na maila w godzinach 8-16 w dni robocze i udziału w spotkaniach online z Klientem.  Dlaczego współpraca z nami? Współpracując z nami zyskujesz swobodę dnia codziennego. Pracę możesz wykonywać gdziekolwiek i w różnych godzinach. Najważniejszy dla nas jest efekt końcowy który potwierdza cechy jak terminowość i skrupulatność w działaniu.Zyskujesz średnio ok 100 godzin czasu wolnego miesięcznie - Nie marnujesz czasu na dojazdy do pracy, stanie w korkach.Nie generujesz kosztów związanych z dojazdami jak np. paliwo, czy eksploatacja samochodu.Dostęp do wszystkich zasobów firmy masz już z poziomu telefonu więc w każdym miejscu i o każdej porze jesteś wstanie obsłużyć klienta.Niezbędne narzędzia do pracy jeśli nie posiadasz komputera/laptopa/monitoraPrywatność - W ramach udostępnionej infolinii klient może dodzwonić się do Ciebie wyłącznie godzinach 8-16, a jeśli masz wolne połączenia są przekierowywane.Wynagrodzenie ustalane jest na zasadzie % udziału od wystawionych faktur za usługi kadrowo-płacowe. Niekwestionowanym atutem tego rozwiązania jest to że Twoje wynagrodzenie rośnie wraz z cenami za świadczone przez nas usługi. Standardowo jest to kwota miedzy 4-12 tyś zł netto. w zależności od wielkości etatu.Benefity - dofinasowanie do świadczeń jak: Prywatna opieka medyczna, Multisport, Ubezpieczenia OC/AC/NNW/Życie/NieruchomościWspółpraca B2B którą oferujemy zakłada płatny urlop czy chorobowe więc nie musisz się martwić że w razie urlopu wypadku czy krótkotrwałej choroby nie otrzymasz wynagrodzeniaDodatkowe wynagrodzenie za pozyskanie klienta na nasze usługi.Pracę w środowisku Microsoft Office 365 Business i dostęp do wszystkich najnowszych narzędzi i szkoleń.Nasze oczekiwania:Oczekujemy dyspozycyjności w godzinach 8-16 pod telefonem, tematy produkcyjne możesz wykonać popołudniu bądź wieczorem jeśli w trakcie dnia miałaś/miałeś np. sprawy prywatne.Zależy nam na samodzielnej obsłudze przydzielonych firm i współpracę z działem kadrowym oraz Kancelarią, która prowadzi dla klientów tematy prawne i tworzy struktury.Zgłaszania wszelkiego rodzaju nieprawidłowości, problemów dotyczących min. obsługi klienta, IT, współpracy, prawno-podatkowych.Udział w spotkaniach B2BTerminowość, rzetelność - Przestrzegamy terminów, nie odkładamy tematów na później.Uśmiechu :) z uśmiechem na twarzy się lepiej pracuje :)  Pierwsze dwa  miesiące są miesiącami sprawdzenia wiedzy, umiejętności i ogólnego "Flow" z firmą i jej misją. Więc jeśli nie chcesz od razu zwalniać się z obecnego miejsca pracy ale chcesz zmienić prace dajemy możliwość poznania się przed podjęciem decyzji.Po tym okresie przydzielany jest dedykowany portfel Klienta, który nie będzie pochłaniał całego etatu, tak by był jeszcze czas na doszkolenie, ewentualne kontrole, urlop, chorobowe czy zastępstwo)  Pozdrawiamy!Zespół taxedo.pl :)

KSIĘGOWA do Pełnej Księgowości
KSIĘGOWA do Pełnej Księgowości
Gdańsk 27 dni plecy

Poszukujemy do pracy osoby:KSIĘGOWA do prowadzenia Pełnych KsiągWymagania:Znajomość zasad prowadzenia Pełnej Księgowości.Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, podatku VAT, CIT.Wykształcenie minimum średnie o kierunku np.: rachunkowość, ekonomia, finanse.Doświadczenie minimum 1 rok na stanowisku: Księgowa.Dodatkowe atuty:Umiejętność przygotowania zeznania CIT-8, sprawozdania finansowego, bilansu.Umiejętność prowadzenia ewidencji środków trwałych.Znajomość zasad rozliczeń z Urzędem Skarbowym, ZUS-em.Znajomość zasad i przepisów z zakresu Ubezpieczeń Społecznych, Kadr i Płac.Doświadczenie w biurze rachunkowym.Znajomość Programu SYMFONIA FK, Płatnik, BCEDEK.Znajomość obsługi platformy TAXXO.Obowiązki:Prowadzenie księgowości klientów zgodnie z przepisami i procedurami firmy.Kalkulacja podatków, sporządzanie deklaracji, informacji podatkowych VAT, CIT.Obsługa przydzielonych klientów firmy oraz kontaktowanie się z organami podatkowymi.Dbanie o wysoki poziom realizacji usług.Przestrzeganie obowiązujących zasad z zakresu jakości obsługi klientów.Oferujemy:Stabilna praca w firmie o stabilnej pozycji na rynku.Narzędzia do pracy w odpowiednim środowisku, wśród ludzi ceniących sobie pozytywną i miłą atmosferę pracy.Możliwość uczestniczenia w innowacyjnych rozwiązaniach z zakresu księgowości.Wynagrodzenie adekwatne do osiąganych efektów i zaangażowania.Umowę o pracę.Uczestnictwo w Grupowym Ubezpieczeniu na Życie.Uczestnictwo w Programie MultiSport.Lokalizacja biura z dogodnym dojazdem.opis dodatkowy:Aplikacje prosimy przysyłać na adres e-mail

Zajęcie dla Studenta / Ucznia Gdańsk i okolice
Zajęcie dla Studenta / Ucznia Gdańsk i okolice
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Zajęcie dla Studenta / UczniaMiejsce działania: Gdańsk i okoliceTwoje zadania:aktywne pozyskiwanie klientówtelefoniczna obsługa leadów przekazywanych przez Centralęsprzedaż pożyczek gotówkowych klientom indywidualnymrealizowanie określonych planów sprzedażowychidealne zajęcie dla osób, które chcą połączyć naukę z dodatkową aktywnościąNie wahaj się do nas aplikować, jeśli:dysponujesz wolnym czasem w tygodniu i sobotypragniesz podreperować swój studencki budżetjesteś zaangażowany, samodzielny i odpowiedzialnypotrafisz pracować w zespole i budować relacjęjesteś zaangażowany, samodzielny i odpowiedzialnyumiesz współpracować w zespole i budować relacjęOferujemy:współpracę na podstawie umowy – zlecenie ze wszystkimi składkamielastyczny godziny współpracy - dostosujemy je do Twojej dyspozycyjnościmożliwość zdobycia doświadczenia w branży finansowejwynagrodzenie prowizyjnewsparcie Managera w okresie wdrożenia oraz współpracy  

Księgowy/Księgowa
Księgowy/Księgowa
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Agencja Pracy DWL JOB SP. z o.o. poszukuje samodzielnej księgowej do pracy stacjonarnej lub hybrydowej. OPIS STANOWISKA: Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności przepisami podatkowymiOdpowiedzialność za wprowadzenie zmian w procesach, które mają na celu spełnienie wymagań wynikających z przepisów podatkowychNadzór nad pracami księgowymi i kadrowymiNadzorowanie i sprawowanie kontroli formalno-prawnej, merytorycznej, rachunkowej nad wszystkimi dowodami księgowymi powodującymi skutki finansoweWsparcie pracowników biurowych w zakresie dostarczania wymaganych informacji z zakresu rachunkowości i finansówKontakty i współpraca z urzędami: Skarbowym, Statystycznym, ZUS, Bankiem oraz innymi instytucjami nadzoruSprawowanie nadzoru nad płacami i ubezpieczeniami społecznymiWYMAGANIA: Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - szczególnie EXCEL Doświadczenie w prowadzeniu kilku spółek jednocześnie (np. osoby z doświadczeniem w biurze rachunkowym).Doświadczenie w powadzeniu pełnej księgowości Bardzo dobra znajomość programów - ZUS PUE oraz PłatnikZnajomość przepisów prawnych, podstawowa wiedza prawnicza Dostępność, zaangażowanie, kreatywność Osoba rzetelna, terminowa oraz systematycznaOFERUJEMY: Praca w godzinach 8:00-16:00 lub 9:00-17:00 w biurze lub hybrydowo (do ustalenia z zarządem)Samodzielne stanowisko z możliwością poszerzania swoich kompetencjiUmowę o pracę lub Umowa B2BStabilne wynagrodzenie Sympatyczny zespół chętny do współpracy ZACHĘCAMY DO SKONTAKTOWANIA SIĘ Z NAMI TELEFONICZNIE: 53*******63 lub 78*******35

Negocjator Terenowy
Negocjator Terenowy
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJeśli masz już pracę, prowadzisz działalność gospodarczą i jesteś zainteresowany podjęciem dodatkowej pracy - oferujemy Ci możliwość współpracy z nami. Jeżeli posiadasz doświadczenie, poszukujesz nowych wyzwań – jesteśmy w stanie Ci to zaoferować. Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie obrotu wierzytelnościami, obecnie do naszego zespołu prowadzimy rekrutację na stanowisko: Negocjator Terenowy Miejsce pracy: Gdańsk U nas nie ma zakazu konkurencji   Zadania podejmowane w zakresie współpracy: Prowadzenie negocjacji bezpośrednich i telefonicznych Aktywne poszukiwanie i utrzymanie kontaktu z Klientem Analiza sytuacji finansowej Klienta i przedstawianie propozycji ugodowych spłaty zadłużenia Terminowe realizowanie powierzonych zadań Bieżące raportowanie wykonanych czynności Wymagamy: Doświadczenia w windykacji bezpośredniej Posiadania własnego samochodu, telefonu komórkowego oraz komputera Wysoko rozwiniętej zdolności negocjacyjnej Dobrej organizacji pracy Niekaralności Czeka na Ciebie: Atrakcyjny system prowizyjny Elastyczny czas pracy Prace w zgranym zespole profesjonalistów Czekamy na kontakt z Twojej strony pod numerem telefonu 502 - pokaż numer telefonu - . Kontakt telefoniczny w godzinach 9-17 od poniedziałku do piątku.

Pomoc w księgowaniu
Pomoc w księgowaniu
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBiuro Rekrutacji Pracowników KADRY HR Sp. z o.o. dla naszego Klienta- firmy produkcyjnej poszukuje kandydatów na stanowisko: Pomocnik w księgowości Miejsce pracy: Gdańsk Zakres obowiązków: kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych księgowanie faktur zakupu towarów Wymagania: biegła obsługa komputera znajomość pakietu MS Office łatwość przyswajania nowej wiedzy sumienność, dokładność rozpoczęte lub ukończone studia/kursy z zakresu rachunkowości i/lub finansów Oferujemy: pracę w systemie 1-zmianowym , max 8 h dziennie umowę zlecenie od 02.04.2024 zatrudnienie na okres 1 roku praca idealna dla studentów zaocznych rachunkowości i/lub finansów Opis dodatkowy: Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres @ W treści dokumentu aplikacyjnego prosimy o dopisanie : 1. obowiązkowo „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumencie aplikacyjnym ( CV ) w procesie rekrutacyjnym PBA/07/24 organizowanych przez firmę KADRY HR Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Strzeleckiej 7 B lok. 2.2 , oraz upoważniam KADRY HR S p. z o.o. do ich przekazania potencjalnemu Pracodawcy w celu realizacji procesu rekrutacyjnego i w ramach umowy współpracy pomiędzy Agencją , a Klientem .” 2. dobrowolnie „Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumencie aplikacyjnym ( CV ) dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych organizowanych przez firmę KADRY HR Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Strzeleckiej 7 B lok. 2.2 , w tym również na inne stanowiska oraz upoważniam KADRY HR Sp. z o.o. do ich przekazania potencjalnemu Pracodawcy w celu realizacji procesu rekrutacyjnego i w ramach umowy współpracy pomiędzy Agencją , a Klientem .” Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Agencja Zatrudnienia nr 10554

Doradca klienta Phinance S.A.
Doradca klienta Phinance S.A.
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Doradca klienta Phinance S.A. Kim jesteśmy?Phinance S.A. od 22 lat zajmuje się profesjonalną obsługą i doradztwem w zakresie umów finansowych klienta indywidualnego oraz firmowego. Jako niezależny podmiot na rynku finansowym w sposób obiektywny pomagamy przy wyborze najkorzystniejszej oferty rynkowej z zakresu:ubezpieczeń na życieubezpieczeń majątkowychprogramów oszczędnościowychkredytówNasza praca to nie jest droga na skróty, oferujemy dużą pomoc ale przy tym mamy adekwatne wymagania. Jeśli jesteś osobą, która szuka rozwoju, chce zaangażować się w pracę, w której nie ma limitu jeśli chodzi o rozwój czy wynagrodzenie. Szukamy właśnie Ciebie! Oferujemy:konkursy z atrakcyjnymi nagrodamiindywidualnie ustalane warunki zatrudnieniawynagrodzenie prowizyjnepierwszym roku możliwość korzystania z podstawyszkolenia, dzięki którym poszerzysz swoją wiedzę na temat świata finansówuczestnictwo w spotkaniach z Klientami u boku doświadczonego doradcy, żeby poznać pracę nie tylko w teorii ale i w praktycemożliwość skorzystania z karty Multisport oraz indywidualnej opieki medycznej Zadania:rozpoznawanie potrzeb klientów w zakresie umów finansowychpozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientamidystrybucja produktów finansowychwykonywanie telefonów do klientów Wymagamy:wytrwałości prawo jazdy kat. Bwłasny samochóddyspozycyjnościzaangażowaniakomunikatywnościwykształcenia min. średniegomile widziane doświadczenie w branży finansowej (nie jest wymagane, nasza firma oferuje narzędzia, dzięki którym wprowadzimy Cię w świat finansów od początku)  Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: "Wyrażam niniejszym dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez Phinance S.A. z siedzibą i adresem w Poznaniu (61-814), przy ul Ratajczaka 19, moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie w celu przeprowadzenia rekrutacji przez Phinance S.A. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez Phinance S.A. uzyskałem/am na stronie internetowej www.phinance.pl/dane_osobowe.

Specjalista ds. przeciwdziałania praniu pieniędzy
Specjalista ds. przeciwdziałania praniu pieniędzy
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Jeśli jesteś osobą, która posiada:minimum 1 rok doświadczenia w bankowości lub instytucjach finansowych w obszarze AML a w szczególności dotyczącej tematyki KYC (Know Your Customer);dobra znajomość produktów bankowych;podejście analityczne i ciekawość procesu;praktyczną umiejętność korzystania z aplikacji Microsoft (Outlook, Excel, Word);rozwinięte umiejętności organizacyjne i komunikacyjne;odpowiedzialność i samodzielność;znajomość języka angielskiego; Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:realizowanie obowiązków wynikających z Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (AML) oraz regulacji wewnętrznych banku.udział w procesie przeglądu okresowego Klientów wysokiego ryzyka;ustalanie beneficjenta rzeczywistego dla Klientów Banku;weryfikacja Klientów pod kątem statusu PEP zgodnie z regulacjami prawnymi;weryfikacja pism z organów ścigania w związku z art. 299 k.k.;weryfikacja rozbieżności w zakresie beneficjenta rzeczywistego z Centralnym Rejestrem Beneficjentów Rzeczywistych;monitorowanie stosunków gospodarczych z Klientami;podejmowanie decyzji w zakresie nawiązania bądź kontynuacji relacji z Klientem;wydawanie rekomendacji dla jednostek biznesowych w zakresie AML. Oferujemy:umowę o pracępracę hybrydowąpakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnychnagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń. 

Praca/Nauka Zawodu Doradcy Finansowego Phinance, Trójmiasto
Praca/Nauka Zawodu Doradcy Finansowego Phinance, Trójmiasto
Gdańsk 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko Doradcy Finansowego.W Phinance S.A. dbamy o naszych nowych pracowników. Gwarantujemy pełne wsparcie podczas stawiania pierwszych kroków w branży finansowej zapewniamy pełen pakiet szkoleń oraz opiekę mentora na każdym etapie wdrożenia. Poznaj naszą ofertę i przekonaj się sam, dlaczego warto do nas dołączyć!!!O PHINANCE: Największa niezależna firma doradztwa finansowego w Polsce.Świadcząca usługi z zakresu: inwestycji i oszczędności, ubezpieczeń majątku, ubezpieczeń na życie, kredytów oraz finansów dla firm.600 produktów finansowych w ofercie z 67 instytucji finansowych. 1250 wykwalifikowanych specjalistów w 52 oddziałach w Polsce.500 000 zadowolonych klientów.21 lat na rynku. https://phinance.pl/diamenty-forbesa-2024-kolejne-wyroznienie-dla-phinance/ Zakres obowiązków Uczestnictwo w szkoleniach licencyjnych/zawodowych przygotowujących do roli Doradcy Finansowego Aktywne pozyskiwanie Klientów i budowanie z nimi trwałych relacji biznesowych. Analiza potrzeb finansowych klienta oraz przygotowywanie optymalnych rozwiązań. Stałe monitorowanie rynku finansowego i uzupełnianie swojej wiedzy poprzez udział w szkoleniach.Poszukiwane kompetencje Wykształcenie min. średnie. Komunikatywność. Zaangażowanie. Wysoka motywacja do pracy w systemie podstawa + prowizja. Chęć rozwoju. Wysoka kultura osobista. DODATKOWYM ATUTEM BĘDĄ: Prawo jazdy. Studia na kierunkach finansowych. Doświadczenie w pracy z klientem.Oferujemy Formy zatrudnienia: umowa zlecenie na czas nieokreślony, bez okresu próbnego; status student lub B2B Atrakcyjne wynagrodzenie. Pełen pakiet szkoleń oraz opiekę mentora na każdym etapie wdrożenia. Pracę w formie stacjonarnej jak i zdalnej. Możliwość rozwoju zawodowego wg. różnych ścieżek kariery (asystent doradcy, doradca finansowy, kredytowy, ubezpieczeniowy, majątkowy, inwestycyjny, kierownik oddziału). BENEFITY: Elastyczny czas pracy pozwalający łączyć pracę z nauką lub hobby. Pozytywna atmosfera w pracy. Liczne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami (pieniężnymi, rzeczowymi, oraz wyjazdowymi USA, Bahamy, Meksyk, Kuba, Singapur, Japonia i wiele, wiele innych ), imprezy integracyjne w najlepszych hotelach w Polsce wśród znanych artystów. Karta Multisport. Zniżki na produkty finansowe.

Płatny staż/Praktyka Doradca Klienta, Phinance, Trójmiasto
Płatny staż/Praktyka Doradca Klienta, Phinance, Trójmiasto
Gdańsk 30+ kilka dni temu

W Phinance zapewniamy profesjonalne doradztwo finansowe klientom już od 20 lat. Oferujemy ponad 970 produktów w 52 oddziałach w całej Polsce. Jako jedna z największym firm pośrednictwa finansowego w kraju, dajemy doskonałe możliwości rozwoju naszym pracownikom. Pomożemy Ci stać się jednym z najlepszych doradców finansowych w Polsce, nawet, jeśli jeszcze nie masz doświadczeni!Zakres obowiązków Analiza potrzeb klienta indywidualnego/biznesowego (prowadzenie konsultacji na żywo/online w zakresie finansów osobistych) Analiza umów, które klienci już mają ocena opłacalności Doradztwo w zakresie produktów finansowych Pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientem Dbałość o standardy obsługi Klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy Phinance Praca na systemie CRMPoszukiwane kompetencje Wykształcenie minimum średnie Zaświadczenie o niekaralności Zaangażowanie i chęć rozwoju Wysoka kultura osobista Prawo jazdy kat. B mile widziane Oferujemy Część pracy możesz wykonywać w biurze, pozostałą część zdalnie (np. w domu) Możesz pracować w pełnym zakresie godzin lub możesz traktować tę pracę jako zajęcie dodatkowe (praca studencka, praca dodatkowa) Godziny pracy są elastyczne Wdrażamy Cię od zera, masz opiekę mentora, z którym ustalasz kierunek Twojego rozwoju, aby Twoje zarobki rosły systematycznie Wynagrodzenie: podstawa + prowizje Wsparcie podczas wdrożenia (przez pierwsze 12 miesięcy) do 4500 PLN, w zależności od doświadczenia, z którym zaczynasz Prowizje zależą od Twojej aktywności. Po min. roku łączne zarobki mogą wynosić średnio 8000 PLN. Dostęp do wewnętrznej bazy klientów Konkursy motywacyjne z atrakcyjnymi nagrodami Możliwość skorzystania z Multisportu Zniżki pracownicze na produkty finansowe Umowa, która daje Ci najwyższy zysk netto z zarobionych pieniędzy współpraca na działalności gospodarczej, statusie studenta lub na umowie-zlecenie

Doradca Klienta Indywidualnego
Doradca Klienta Indywidualnego
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Na początekUmowa zlecenie5 000zł brutto / mies.Kontrakt B2B5 000zł netto (+ VAT) / mies.Twój zakres obowiązków-Spotkania z Klientami mające na celu przeprowadzenie analizy finansowej Klienta;-Obsługa Klienta zgodnie z przyjętymi standardami;-Zapewnienie klientom indywidualnym oraz pracownikom małych i średnich firm oraz korporacji kompleksowej i profesjonalnej obsługi zgodnej z procedurami;-Sprzedaż produktów finansowo-ubezpieczeniowych w tym np. kredytów, ubezpieczeń nieruchomości, inwestycji itp;-Realizacja planów wolumenowych i jakościowych;-Stałe aktualizowanie i pogłębianie wiedzy z dziedziny finansów;Nasze wymagania-Wykształcenie min średnie;-Doświadczenie w budowaniu relacji z Klientami;-Wysoka kultura osobista i rozwinięte umiejętności interpersonalne;-Terminowe wywiązywanie się z zadań;-Zorientowanie na osiąganie celów;Oferujemy -Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od poziomu realizacji celów (podstawa + wysokie -prowizje);-Pracę w zespole profesjonalistów w firmie o stabilnej pozycji na rynku z bardzo doświadczonym Managerem;-Profesjonalny system szkoleniowy wprowadzający do pracy, a w trakcie pracy rozwijający umiejętności;-Świetną atmosferę, konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, wyjazdy integracyjne;

Praca dla studenta w branży finansowej-Asystent Gdańsk Morena
Praca dla studenta w branży finansowej-Asystent Gdańsk Morena
Gdańsk 30+ kilka dni temu

OpisJesteś studentem dziennym lub zaocznym? Lubisz pracę w zespole i zależy Ci na ciągłym rozwijaniu się? Interesuje Cię świat finansów i chcesz zdobywać wiedzę w tym zakresie? Jeżeli TAK, napisz do nas! KIM JESTEŚMY?UBEZPIECZALNIA to rodzinna firma z ponad 20 letnim doświadczeniem w branży finansowo-ubezpieczeniowej.Założyciele Monika i Bolek nazwali to miejsce bardzo po ludzku - Ubezpieczalnia, bo ich misją jest zapewnienie spokoju ducha zarówno klientom indywidualnym jak i firmom, a ponieważ tych zatroskanych przybywa z roku na rok coraz więcej, to poszukują osób wsparcia w rozwoju firmy.UBEZPIECZALNIA to stabilny partner dla ponad 20 Towarzystw Ubezpieczeniowych. Dzięki szerokiej ofercie produktów zapewniamy poczucie bezpieczeństwa klientom, dobierając produkt do potrzeb, nie narzucając czegokolwiek, bo decyzja zawsze stoi po stronie klienta.Obsługujemy klientów stacjonarnie jak i online.Od roku utrzymujemy pozycję lidera ubezpieczeń w rankingu na portalu trojmiasto.pl.CO OZNACZA U NAS ROZWÓJ?UBEZPIECZALNIA ma opracowany autorski system szkoleniowy, dzięki któremu nie tylko sprawnie Cię wdrożymy w teorię i praktykę, ale również zapewnimy Tobie warunki niezbędne do nieustannego rozwoju osobistego, zawodowego i finansowego. Organizujemy i koordynujemy szkolenia i egzaminy KNF, które zapewnią niezbędne licencje i uprawnienia państwowe.Asystent w oddziale w Galerii Morena. ZOBACZ CZY TO PRACA DLA CIEBIE:lubisz ludzi i dynamiczną pracę, w której dużo się dzieje            (klient bezpośredni i telefoniczny/ systemy komputerowe)dobra organizacja dnia pracy i różnorodność zadań to środowisko, w którym się odnajdujeszmasz potrzebę UCZENIA SIĘ I rozwojudziś masz wykształcenie minimum średnie (bo np. jeszcze studiujesz)TWOJE ZADANIA: OBSŁUGA KLIENTÓW - NIE MUSISZ ICH POZYSKIWAĆ.  Przyjmowanie dokumentów i przekazywanie ich do zakładów ubezpieczeń Prowadzenie ewidencji ZAWARTYCH POLIS PODTRZYMYWANIE dobrego wizerunku firmy i jej partnerówJAK U NAS JEST I CO ZAPEWNIAMY: Atmosferę jak w domu Podejście, że błąd jest rzeczą ludzką i okazją do naukiOpiekę doświadczonej osoby podczas PROCESU wdrożenia DO PRACYJasną i precyzyjną ścieżkę kariery (od asystenta do starszego specjalisty)Pakiet szkoleń:Autorski system szkoleniowy na start Szkolenia specjalistyczne organizowane przez Towarzystwa UbezpieczenioweSzkolenia z umiejętności miękkich Po wdrożeniu min. jedno szkolenie w miesiącuUmowa zlecenie (możliwość dalszej współpracy na umowę o pracę)Przygotowanie i zdobycie uprawnień państwowych do wykonywania zawodu, które zostaną z Tobą zawsze.Jeszcze dziś wyślij swoje CV. Zapraszamy!

Asystent KSIĘGOWEGO / młodszy księgowy (też dla studenta)
Asystent KSIĘGOWEGO / młodszy księgowy (też dla studenta)
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe poszukuje młodszego księgowego / pomocy księgowej do stacjonarnej pracy w pełnym wymiarze godzin. Świadczymy wyspecjalizowane usługi skierowane do wyłącznie jednej branży, co ułatwia codzienną działalność i pozwala na ścisłe ukierunkowanie w zakresie pogłębiania wiedzy.Miejsce pracy: Gdańsk WrzeszczNasze oczekiwania:zapał do nauki i stałego rozwoju,tytuł technika rachunkowości albo technika ekonomisty albo w toku studia na kierunku rachunkowość lub podatki i doradztwo podatkowe albo ukończone studia kierunkowe,zdolności analityczne,dbałość o szczegóły i bardzo dobra samoorganizacja.Oferujemy:samodzielną pracę w małym zespole,wsparcie merytoryczne oraz możliwość rozwoju,wynagrodzenie w wysokości 4500 – 6000 zł (zależne od umiejętności),możliwość awansu.Pracodawca: Iustrius sp. z o.o. (NIP 5842759372)

Doradca Ubezpieczeniowy
Doradca Ubezpieczeniowy
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Obowiązki:Sprzedaż i promocja produktów firmyObsługa i budowanie relacji z klientamiRozwój bazy klientówUtrzymanie wysokiej jakości obsługi klientaReprezentowanie firmy i dbanie o jej wizerunekAnaliza potrzeb klientów i doradztwoZawieranie umów z klientamiWymagania:Minimum średnie wykształcenieWysoka kultura osobista i komunikatywnośćUmiejętność prowadzenia rozmów z klientamiSzybkie przyswajanie wiedzyUmiejętność budowania relacji i planowania pracyZaangażowanie i systematyczność

Księgowa / Asystent księgowego
Księgowa / Asystent księgowego
Gdańsk 30+ kilka dni temu

OPISBiuro rachunkowe poszukuje księgowego do stacjonarnej pracy w pełnym wymiarze godzin.Miejsce pracy: Gdańsk Wrzeszcz (Jaśkowa Dolina)Nasze oczekiwania:znajomość zasad rachunkowości,znajomość przepisów podatkowych,mile widziana umiejętność pracy w programie Symfonia, zapał do nauki i stałego rozwoju,zdolności analityczne,dbałość o szczegóły i bardzo dobra samoorganizacja.Oferujemy:samodzielną pracę w niewielkim zespole (11 osób),wsparcie merytoryczne oraz możliwość rozwoju,wynagrodzenie w wysokości 5000 – 6500 NETTO (zależne od umiejętności).Pracodawca: KADAR sp. z o.o. (NIP 58 33 17 62 63)

Główna Księgowa / Główny Księgowy - Gdańsk Letnica
Główna Księgowa / Główny Księgowy - Gdańsk Letnica
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Poszukujemy Głównej Księgowej do pracy w stacjonarnej w biurze mieszczącym się w Gdańsku (Letnica).Twój zakres obowiązkówProwadzenie ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z obowiązującymi regulacjami rachunkowymi oraz podatkowymi.Przygotowywanie sprawozdań finansowych.Sporządzanie deklaracji finansowych: VAT, CIT.Realizacja transakcji finansowych w banku.Kontrola prawidłowości dokumentacji pod kątem bilansowym i podatkowym.Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych.Kontrola i uzgadnianie kont księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rachunkowego i podatkowego.Zamykanie okresów księgowych.Sporządzanie analiz oraz raportów finansowych na potrzeby Zarządu.Wsparcie merytoryczne kadry managerskiej i współpracowników z innych działów w zakresie zagadnień księgowych.Współpraca z organami zewnętrznymi.Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowym.Prowadzenie projektów wewnętrznych mających na celu usprawnienie procesów i procedur wewnątrz Działu Księgowości.Nasze wymaganiaMinimum 3 lat doświadczenia w dziale księgowości na samodzielnym stanowisku (w tym 2 lata doświadczenia na stanowisku głównej księgowej/głównego księgowego).Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych.Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych.Umiejętności analityczne, dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania, wysoka etyka pracy i kultura osobista.Umiejętność budowania pozytywnych relacji i współpracy. Nastawienie liderskie.Dokładność i skrupulatność, rzetelność wykonywanych zadań.Wykształcenie kierunkowe (rachunkowość, ekonomia).Mile widzianeDoświadczenie w pracy w biurze rachunkowym.Znajomość programów księgowych – Insert (Rewizor, Rachmistrz, Subiekt), Dynamics.To oferujemyDługoterminową współpracę w prestiżowej firmie.Merytoryczne wsparcie i szkolenia.Pracę w komfortowych warunkach.Dofinansowanie zajęć sportowych.Prywatną opiekę medyczną.Dofinansowanie nauki języków obcych.Zniżki na firmowe produkty i usługi.Spotkania integracyjne.

Asystent/ka księgowej
Asystent/ka księgowej
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Doświadczenie nie jest wymagane. Poszukujemy osoby z nadzieją na nawiązanie dłuższej współpracy. Szukamy kogoś, kto ma umiejętność sprawnej obsługi komputera i w rzetelny i sumienny sposób będzie wykonywał instrukcje.Docelowo praca na pełen etat, jednak jesteśmy otwarci również na staże, umowy zlecenia, w ramach preferencji pracownika.Wymagania:- wykształcenie co najmniej średnie ekonomiczne,- staranność, odpowiedzialność i terminowość,Dodatkowym atutem będzie:- umiejętność sprawnej obsługi komputera,- znajomość zasad i przepisów z zakresu rachunkowości, podatku VAT oraz CIT,- znajomość programu „Symfonia – Finanse i Księgowość” oraz „Symfonia – Środki Trwałe” będzie dodatkowym atutem,Obowiązki:- pomoc personelowi księgowemu przy prowadzeniu książek przychodów i rozchodów,- pomoc personelowi kadrowo-płacowemu przy wysyłce deklaracji,- dbanie o wysoką jakość oraz terminowość świadczonych usług,Oferujemy:- przeszkolenie do zajmowanego stanowiska,- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie, w zależności od preferencji,- pracę w zgranym zespole,- pracę w dobrze skomunikowanym miejscu,CV prosimy przesłać przez portal OLX. Zastrzegamy możliwość kontaktu tylko z wybranymi osobami.Prosimy o dodanie klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."

Samodzielna Księgowa/y / Accounting Specialist  - Comarch Optima
Samodzielna Księgowa/y / Accounting Specialist - Comarch Optima
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Jobhouse działa na rynku od 13 lat. Naszą misją jest łączenie ludzi - najlepszych pracodawców z najlepszymi pracownikami. Pomogliśmy znaleźć pracę ponad 15 000 osób! Działamy profesjonalnie, szybko i skutecznie.W tej chwili dla naszego Klienta, firmy z branży księgowość/ finanse poszukujemy kandydatów na stanowisko: Accounting Specialist / Samodzielna Księgowa / KsięgowyGdańskZapewniamyStabilne zatrudnienie w oparciu o dowolną preferowaną przez kandydata formę.Uczestnictwo w budowaniu nowego brandu na rynku, mającego wnieść nową jakość w obsługę finansową sektora MŚPPrywatne ubezpieczenie zdrowotne.Docelowo: możliwość pracy hybrydowej.Elastyczny czas pracy.Wsparcie mentoringowe.Roczny budżet na szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje.Możliwości rozwoju:Możliwości w zakresie rozwoju w kierunku innych obszarów branży finansowej: Dyrektora Finansowego lub Analityka.Rozbudowa i zarządzanie własnym zespołem specjalistów.Zespół obecnie składa się ze specjalistów w zakresie fundrisingu i consultingu dla sektora MŚP.Do Twoich zadań będzie należałosamodzielne prowadzenie pełnej księgowości Klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami,indywidualna i kompleksowa obsługa Klientów,kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań,sporządzenia deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych,sporządzanie list płac i deklaracji ZUS,tworzenie zestawień i analiz na potrzeby klientów,proaktywny kontakt mailowy i telefoniczny z klientami,kontakt z instytucjami publicznymi. U kandydatów zwracamy uwagę na5 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku księgowym.Znajomość zasad prowadzenia pełnej księgowości osób prawnych (spółek kapitałowych, fundacji, prostych spółek akcyjnych),Skrupulatność i sumienność w wykonywaniu obowiązków,Dobre zdolności komunikacyjne,Doświadczenie w prowadzeniu wydzielonych ewidencji kosztów w zakresie:Księgowania dofinansowań publicznychKsięgowania wydatków ujmowanych w dodatkowych ulgach podatkowych.Gotowość kompleksowej obsługi klienta: od procesu onboardingu po przygotowanie sprawozdania finansowego.Biegła znajomość Comarch Optima.Proklienckie podejście.  Prosimy o przesłanie oferty poprzez zastosowanie aplikacji.Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 7097. www.jobhouse.pl

Терміново! Валютний касир у кантор. Гданськ (Gdańsk) та Гдиня (Gdynia)
Терміново! Валютний касир у кантор. Гданськ (Gdańsk) та Гдиня (Gdynia)
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Мережа канторів у Польщі Kantor1913 та White Money шукає касирів у відділення в містах Гданськ (Gdańsk) та Гдиня (Gdynia)Ставка 28,10 zł/год.Час роботи відділення з 9.00 до 21.00.Можливість роботи за графіком затвердженим між касирами, які працюють у відділенні.На кожного касира в середньому 15 робочих днів на місяць.Вимоги: комунікативна польська, вміння рахувати, уважність, відповідальність, пунктуальність, впевнене володіння ПК : MS Office (Word, Exсel) .Досвід роботи вітається.Допомагаємо з необхідними для легалізації документами.Чекаємо на Ваше CV обов'язково польською та з фото.

Ekspert Finansowy Credipass Polska S.A.
Ekspert Finansowy Credipass Polska S.A.
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyRekrutuję do sieci partnerskiej Credipass. Otwórz swoje biuro z Credipass Polska w lokalizacji swpjego miejsca zamieszkania :) Cała Polska. Pracując z nami zyskujesz: -Dostęp do spotkań umawianych dla naszych Ekspertów Finansowych! -Pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie -Rynkowe stawki prowizyjne -Niezbędne szkolenia prowadzone przez doświadczonych Ekspertów. -Miłą atmosferę pracy i współpracy Nasze wymagania: -doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży -mile widziane doświadczenie w sektorze finansowym -nastawienie na rozwój i chęć uczenia się -przedsiębiorczość i motywacja do działania Nie zwlekaj! Zostaw swoje CV ! Czekamy na Ciebie. Kontakt: tel. 668 - pokaż numer telefonu -

Młodszy specjalista ds. księgowości
Młodszy specjalista ds. księgowości
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązkówProwadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów, ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych oraz pełnej księgowości spółek prawa handlowego zgodnie z przepisami prawa bilansowego oraz przepisami podatkowymi,Udział w tworzeniu miesięcznych bilansów, rachunków wyników oraz sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,Udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT, PCC) oraz prowadzenie rejestrów VAT,Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i dokonywanie uzgodnień księgowych,Kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi – banki, US, ZUS, GUS,Aktywna współpraca i komunikacja z Klientami,Dbałość o najwyższą jakość oraz terminowość świadczonych usługNasze wymaganiaWykształcenie wyższe kierunkowe lub studenci w trakcie studiów (rachunkowość, ekonomia, finanse),Minimum rok doświadczenia zawodowego w pełnej księgowości (wewnętrzny dział księgowości lub biuro rachunkowe),Doświadczenie w zakresie sporządzania deklaracji podatkowych VAT, CIT,Doświadczenie w zakresie sporządzania lub uczestnictwa w sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych,Dobra znajomość aktualnych przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości.Znajomość programu Comarch Optima lub Sage Symfonia będzie dodatkowym atutemOferujemyPrzyjazną atmosferę w z zgranym zespolePracę w dynamicznie rozwijającej się firmie

Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Klienta-2 Oddział w Gdańsku
Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Klienta-2 Oddział w Gdańsku
Gdańsk 30+ kilka dni temu

2 Oddział w Gdańsku - Kadmowa 1Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowychzapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowychobsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych Nasze oczekiwania:doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klientaprzedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientamiotwartość na zmiany i determinacja w działaniuchęć rozwoju i zdobywania nowej wiedzynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Kasjer walutowy w Gdańsku
Kasjer walutowy w Gdańsku
Gdańsk 30+ kilka dni temu

OpisPraca na stanowisku kasjera walutowego.Wymagania:◾wykształcanie minimum średnie◾obsługa komputera◾mile widziana praktyka w pracy z pieniędzmi◾dyspozycyjność◾znajomość języka angielskiego przynajmniej w stopniu podstawowym◾praca zmianowa oraz w sobotyOferujemy:◾możliwość zdobycia uprawnień kasjera walutowego◾motywacyjny system wynagrodzeń◾zatrudnienie na umowę o pracę◾oferujemy 3/4 etatu

Poszukujemy Księgowej
Poszukujemy Księgowej
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Professional Service-  Księgowość  jedno z czołowych biur rachunkowych w Trójmieście i jedyne w Polsce pracujące w systemie taśmowym gdzie faktury przechodzą przez 4 poziomy kontroli.  Charakteryzujemy się młodym zespołem , otwartością na nowe technologie, automatyzacją procesów, własnymi aplikacjami mobilnymi i tym że ciągle chcemy coś unowocześniać, poprawiać, optymalizować :) . W związku z naszym rozwojem, poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko: Księgowa/y Miejsce pracy: Gdański Do obowiązków będzie należało :Księgowanie Faktur – tylko zasady ogólne, ryczałt i podatek liniowy bez pełnej księgowości, weryfikacja prawidłowości wystawienia faktur zgodnie z przepisami wprowadzanie faktur do systemu wsparcie przy realizacji bieżących zadań księgowych zespołuWymagamy od kandydatów:co najmniej roczne doświadczenie w księgowości, biurze rachunkowym przy księgowaniu faktur wykształcenie z zakresu ekonomii, finansów lub kierunków pokrewnych mile widziane, znajomości Ms Office (zwłaszcza Excel- min. podstawowy )znajomości programu :  KPR-BC Chudzikiewicz– będzie dodatkowym atutemznajomości podstaw prawa podatkowego oraz zasad rachunkowości umiejętności analitycznego myśleniasamodzielność i pro-aktywności w działaniuwysokiej kultury osobistej i komunikatywnościczas pracy -  cały miesiąc (poniedziałek –piątek 9-17) lub jako dodatkowa praca tylko w czasie księgowania czyli 5-18 dzień każdego miesiąca w godzinach 9-17)Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o zlecenie, lub umowę o prace pracę w firmie z 23 – letnimi doświadczeniem w branżystałe wynagrodzenieświetną atmosferę młodego zespołu, prace na nowoczesnych rozwiązaniach informatycznych, zero papierów :) słodkie czwartkiszkolenia wewnętrzne i zewnętrznesamodzielne, pełne wyzwań stanowisko z możliwością rozwojuKontakt z nami: Kandydatów zainteresowanych pracą prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem wraz ze zwięzłym listem motywacyjnym , w tytule maila prosimy wpisać „Księgowa”. Odpowiemy tylko na wybrane oferty.  Prosimy o dodanie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Specjalista ds. księgowości
Specjalista ds. księgowości
Gdańsk 30+ kilka dni temu

LILU FRUITS SP. Z O.O. jest bezpośrednim importerem oraz dostawcą owoców i warzyw z całego świata. Jako uznany lider w swojej branży, podążamy za najnowszymi trendami, dbając o najwyższą jakość oferowanych produktów oraz zadowolenie naszych Klientów.Specjalista ds. księgowościPraca sezonowa na okres 2 miesięcy (lipiec-sierpień)Miejsce pracy: GdańskPełen etat: pon-ptZakres odpowiedzialności:·       księgowanie dokumentów tj. faktur kosztowych, sprzedaży, zakupów itp.·       bieżącą analiza kont księgowych·       rozliczanie RMK·       prowadzenie dokumentacji personalnej·       naliczanie wynagrodzenia·       wsparcie w czynnościach zamknięcia miesiąca i kwartałuOczekiwania:·       doświadczenie na podobnym stanowisku·       wykształcenie kierunkowe·       praktyczna znajomość przepisów rachunkowości oraz przepisów podatkowych·       praktyczna znajomość obsługi programów księgowych·       umiejętność prowadzenia dokumentacji personalnej·       umiejętność analitycznego myślenia·       samodzielność i dokładnośćOferujemy:·       atrakcyjne wynagrodzenie·       pracę w dobrze skomunikowanej części miasta·       ubezpieczenie oraz dofinansowanie do karty sportowej

Księgowa/-y - pełna księgowość
Księgowa/-y - pełna księgowość
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązkówsamodzielne prowadzenie ksiąg handlowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości,analizowanie pod względem formalnym i rachunkowym otrzymanych dokumentów finansowo-księgowych oraz ich kwalifikacja,sporządzanie sprawdzań finansowych,archiwizowanie dokumentacji,utrzymywanie bieżących kontaktów z Klientami,współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS,NBP).Nasze wymaganiadoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz ustaw podatkowych,dokładność, sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy,wysoka motywacja i chęć do pracy,umiejętność analitycznego myślenia.To oferujemywspółpracę w oparciu o umowę o pracę,ciekawą, pełną wyzwań pracę w stabilnej firmie,dobrą atmosferę pracy,stałe godziny pracy,benefity pracownicze - Polmed, Multisport, PZU

Płatny staż/Praktyka Doradca Klienta, Phinance, Trójmiasto
Płatny staż/Praktyka Doradca Klienta, Phinance, Trójmiasto
Gdańsk 30+ kilka dni temu

W Phinance zapewniamy profesjonalne doradztwo finansowe klientom już od 20 lat. Oferujemy ponad 970 produktów w 52 oddziałach w całej Polsce. Jako jedna z największym firm pośrednictwa finansowego w kraju, dajemy doskonałe możliwości rozwoju naszym pracownikom.Pomożemy Ci stać się jednym z najlepszych doradców finansowych w Polsce, nawet, jeśli jeszcze nie masz doświadczeni!Zakres obowiązków:Analiza potrzeb klienta indywidualnego/biznesowego (prowadzenie konsultacji na żywo/online w zakresie finansów osobistych)Analiza umów, które klienci już mają ocena opłacalnościDoradztwo w zakresie produktów finansowychPozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z KlientemDbałość o standardy obsługi Klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy PhinancePraca na systemie CRMPoszukiwane kompetencje:Wykształcenie minimum średnieZaświadczenie o niekaralnościZaangażowanie i chęć rozwojuWysoka kultura osobistaPrawo jazdy kat. B mile widzianeOferujemy:Część pracy możesz wykonywać w biurze, pozostałą część zdalnie (np. w domu)Możesz pracować w pełnym zakresie godzin lub możesz traktować tę pracę jako zajęcie dodatkowe (praca studencka, praca dodatkowa)Godziny pracy są elastyczneWdrażamy Cię od zera, masz opiekę mentora, z którym ustalasz kierunek Twojego rozwoju, aby Twoje zarobki rosły systematycznieWynagrodzenie: podstawa + prowizjeWsparcie podczas wdrożenia (przez pierwsze 12 miesięcy) do 4500 PLN, w zależności od doświadczenia, z którym zaczynaszProwizje zależą od Twojej aktywności. Po min. roku łączne zarobki mogą wynosić średnio 8000 PLN.Dostęp do wewnętrznej bazy klientówKonkursy motywacyjne z atrakcyjnymi nagrodamiMożliwość skorzystania z MultisportuZniżki pracownicze na produkty finansoweUmowa, która daje Ci najwyższy zysk netto z zarobionych pieniędzy współpraca na działalności gospodarczej, statusie studenta lub na umowie-zlecenie

Niezależny Doradca finansowy
Niezależny Doradca finansowy
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Phinance s.a.Od ponad 20 lat nasi specjaliści szukają najlepszych rozwiązań finansowych dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Nasze grono pracowników to dziś ponad 1300 doradców finansowych, którym zapewniamy doskonałe możliwości rozwoju.Więcej o Nas znajdziesz na phinance.plAktualnie trwa rekrutacja do Naszego zespołu w GdańskuPoszukujemy -> Młodszego Doradcę FinansowegoSTART -> 1.07.2024Co otrzymujesz od nas:Praca w nowoczesnej organizacji z niepowtarzalną atmosferą w pracy z pełnym energii zespołemDostęp do najlepszych szkoleniowców na rynku finansowymIndywidualny plan tygodnia pracy, dopasowany do Ciebie i Twojego planu tygodniaWsparcie biznesowe na każdym etapie rozwoju: plan wdrożenia, pomoc mentora oraz zespołu szkoleniowego Atrakcyjny i przejrzysty system wynagrodzeńBrak górnego limitu Przejrzyste 4 ścieżki awansów w firmie, dostosowane do własnego tempa rozwoju Liczne programy motywacyjne i konkursy z prestiżowymi nagrodami (premie finansowe, wyjazdy zagraniczne)Benefity w tym karta Multisport i ubezpieczenie zdrowotneNasze oczekiwania:Komunikatywność i wysoki poziom kultury osobistejWytrwałość i silna orientacja na realizację celówGotowość do prowadzenia spotkań z klientamiZdolności interpersonalneNiekaralnośćWykształcenie minimum średnie (wymagana matura)Twoje obowiązki:Zaangażowanie i zdobywanie wiedzy na szkoleniach produktowychPozyskiwanie nowych klientów i ich długoterminowa obsługa,Analiza potrzeb klienta oraz doradztwo w zakresie umów finansowych,Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia kontraktów z klientami,Praca w systemie CRM oraz systemach informatycznych naszych partnerów,Stały rozwój kwalifikacji i uzupełnianie wiedzy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi

BANKOWIEC z językiem fińskim WARSZAWA/GDAŃSK/ŁÓDŹ
BANKOWIEC z językiem fińskim WARSZAWA/GDAŃSK/ŁÓDŹ
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyObowiązki - analiza i ocena czynników ryzyka - praca w oparciu o ustawodawstwa międzynarodowe oraz przepisy podatkowe - wykonywanie zleconych dostaw usług zgodnie z potrzebami klientów - przyczynianie się do poprawy jakości i efektywności powierzonych zadań Wymagania - komunikatywny angielski (poziom B2) - fiński B2 - znajomość narzędzi MS Office; - umiejętności analityczne Oferujemy - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; - wynagrodzenie 10.000PLN brutto - płatne szkolenie; - pracę hybrydową (1 dzień w biurze); - elastyczny czas pracy (biuro czynne w godzinach 8-17) Jeżeli chcecie Państwo, by wasze dane były wykorzystane w tym i kolejnych procesach rekrutacyjnych , prosimy o zamieszczenie klauzuli zgody. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Personnel and Media Solutions, Piaseczno ul. Julianowska 35 dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz przyszłych procesów rekrutacji  w związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych podmiotom współpracującym w celu realizacji procesów rekrutacyjnych, również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia, Poinformowano mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych. Powyższe dane podaję dobrowolnie” . . .

German Speaker
German Speaker
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego Klienta w Gdańsku międzynarodowego BPO szukamy kandydatów z niemieckim Pracownik z językiem Niemiecki Gdańsk Obowiązki Odpisywanie na zapytania Przekierowywanie połączeń Weryfikowanie zapytań Wymagania Znajomość niemieckiego na poziomie B2/C1 Znajomość angielskiego na poziomie B1 Oferujemy Umowę o pracę Pracę w międzynarodowym zespole Liczne szkolenia Wynagrodzenie między 8.000 - 10.000 pln brutto w zależności od poziomu znajomości języka

Kontroler/-ka danych osobowych z j. niemieckim
Kontroler/-ka danych osobowych z j. niemieckim
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Dołącz do nas w Foundever!  Foundever to jedno z wiodących przedsiębiorstw w branży dostarczającej rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii oraz innowacji, konsultingu i analityki. Kontroler/-ka danych osobowych z językiem niemieckim w sektorze finansowym Miejsce pracy: GdańskDo twoich zadań należeć będzie:Weryfikacja niemieckojęzycznych klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami;Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów;Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej pomocy.Ta praca jest dla Ciebie jeśli:Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1), a angielski nie jest Ci obcy (B1);Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;   Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;   Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać. Dołącz do nas a zyskasz:Atrakcyjne wynagrodzenie: 7000-8500zł brutto miesięcznieMożliwość zarobienia bonusu;Szansę na rozwój: 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. obsługi klienta;    Atrakcyjne pakiety socjalne: karta Multisport, prywatna opieka medyczna;  Pracę z nowoczesnego biura w GdańskuDbamy o Twoje dobre samopoczucie, oferując wsparcie psychologiczne w sytuacjach wzmożonego stresu, abyś czuł się pewnie i komfortowo;Świetną atmosferę w zgranym zespole.Co jeszcze powinieneś wiedzieć?Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;   Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia; Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników. Wsparcie mentorów: Zapewniamy dedykowane wsparcie mentorów, aby Twoje wdrożenie przebiegło łatwo i bezstresowo.Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!

Praca z AI w internecie
Praca z AI w internecie
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyProponuję państwu firmę sprawdzoną wielokrotnie przeze mnie i cała polską drużynę. Praca jest prosta i polega na uruchamianiu boota AI co 24 godziny. AI zakupuje i sprzedaje kryptowaluta z zyskiem. Polska społeczność uczestniczy w wielu akcjach harytatywnych. Możliwy jest też dodatkowy zarobek przez pracę w grupie. Minimalna kwota inwestycji to 100$. Jeśli jesteś zainteresowany, napisz do mnie jeśli jesteś zainteresowany, przekaże Tobie więcej informacji. Telegram wiczart

Stażysta w dziale księgowości RTR
Stażysta w dziale księgowości RTR
Gdańsk 30+ kilka dni temu

 O nasMowi Poland to część norweskiej firmy MOWI ASA. Specjalizujemy się w przetwórstwie łososia i owoców morza. Jesteśmy największym na świecie hodowcą łososia atlantyckiego, z 20% udziałem w globalnym rynku i jako jedyny hodowca mamy własną odmianę łososia. Każdego dnia 12,200 pracowników Mowi w 25 krajach produkuje ponad 8 mln zdrowych i smacznych posiłków dostarczanych konsumentom na całym świecie. W Polsce zatrudniamy ponad 4000 pracowników w kilku lokalizacjach: Duninowie, Lęborku i Gdańsku. Dlaczego czekamy właśnie na Ciebie?Bez ludzi nie byłoby Mowi, to proste. Jesteśmy zespołem zdeterminowanych pasjonatów, chcemy zmieniać świat na lepsze, cenimy sobie zaufanie i dzielimy się doświadczeniem i pomysłami. Wszyscy, którzy myślą podobnie, znakomicie odnajdą się w Mowi. Dołącz do nas!     Twoje odpowiedzialności:Księgowanie operacji w wybranych obszarach księgi głównej,Sprawdzanie kompletności i poprawności danych operacji,Uzgodnienie wybranych kont księgi głównej oraz wyjaśnienie zidentyfikowanych rozbieżności,Sporządzanie raportowania statystycznego,Przygotowanie wybranych not do raportu grupowego,Sumienne wykonanie przydzielonych zadań w ramach zamknięcia miesiąca. Nasze oczekiwania:Chęć do nauki,Łatwość w nawiązywaniu współpracy,Pozytywne nastawienie i sumienność w wykonywaniu zadań,Znajomość podstawowych zasad księgowości,Komunikatywna znajomość j. angielskiego,Praktyczna znajomość pakietu MS Office, szczególnie w obszarze Excel. Oferujemy:Minimum 3 miesięczny staż w Dziale Księgowości RTR,Wdrożenie do nowej roli i wsparcie merytoryczne zespołu,Możliwość pogłębiania wiedzy w obszarze księgowości RTR,Współpraca z doświadczonymi pracownikami,Pracę w wymiarze 40 godzin tygodniowo (poniedziałek – piątek). Aby wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych do procesu rekrutacyjnego prosimy o zamieszczenie w swojej aplikacji następującej klauzuli:“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie wskazanym w aplikacji CV przez Mowi Poland S.A. z siedzibą w Duninowie w celu włączenia do prowadzonych aktualnie i w przyszłości procesów rekrutacyjnych, zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku). Równocześnie oświadczam, że poinformowano mnie, że Administratorem moich danych osobowych jest Mowi Poland S.A. z siedzibą w Duninowie 39. Zostałem/am poinformowany/a o tym, że mam prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Zostałem/am poinformowany/a, że mam też prawo do wycofania zgody w każdym momencie poprzez wysłanie stosownej prośby na adres: rodo[at]mowi.com. Zostałem/am poinformowany/a, że moje dane osobowe będą przetwarzane przez Mowi Poland S.A. do czasu zakończenia procesów rekrutacyjnych, chyba że wcześniej wycofam swoją zgodę poprzez wysłanie stosownej prośby na adres rodo[at]mowi.com.“

Młodszy/a księgowy/a
Młodszy/a księgowy/a
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Sonnari to firma, która rośnie w tempie ekspresowym, a wszystko z myślą o potrzebach naszych klientów. Nasza misja? Zapewnić profesjonalną księgowość, z najwyższą jakością, bezpieczeństwem i terminowością, bo chcemy, żeby nasi klienci mogli się skupić na rozwoju swojego biznesu, a my załatwimy resztę - podatki i księgowość w jednym!Teraz szukamy kogoś, kto chce dołączyć do naszego zespołu jako Młodszy księgowy / Młodsza księgowa. Jeśli trafiło do Ciebie ogłoszenie i czujesz, że ta praca jest dla Ciebie, aplikuj już teraz! Bo wiemy, że właśnie Ty możesz być kolejnym super specjalistą w naszym zespole!Twój zakres obowiązków:Rozliczanie wyciągów bankowych;Wprowadzanie faktur kosztowych;Prowadzenie ewidencji środków trwałych;Kontrola rozrachunków z kontrahentami, US, ZUS;Księgowanie faktur sprzedaży;Wsparcie działu księgowości w bieżących pracach - żebyś mógł się rozwijać!Nasze wymagania:Pierwsze doświadczenia w księgowości lub silna chęć rozwoju w tym obszarze!Znajomość prawa podatkowego w szczególności w zakresie prowadzenia tzw. JDG;Wykształcenie wyższe - najlepiej z zakresu finansów, ekonomii;Mile widziana praktyczna znajomość programu Comarch Optima i Saldeo - ale jeśli nie masz, na pewno się nauczysz!Dobra organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, terminowość - bez tego u nas ani rusz!To oferujemy:Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia plus premie kwartalne;Dbamy o twoje zdrowie! Masz dostęp do pakietu medycznego w prywatnej przychodni - podstawowy pakiet już za 1zł!Kafeterię mybenefit.pl - punkty do wykorzystania np. na bilety do kina, zakupy lub inne atrakcje - wybierasz sam na co chcesz przeznaczyć środki!Lubisz aktywność fizyczną? Z nami masz pełen wybór! Karty sportowe Multisport w różnych wersjach czekają na Ciebie!Mamy dla Ciebie fajną opcję - skrócony dzień pracy w piątek albo poniedziałek!Urlop stażowy - za każdy rok w naszej firmie dostajesz dodatkowy dzień urlopu do wykorzystania w danym roku;U nas to nie tylko praca, ale i świętowanie życiowych momentów! Dostajesz prezenty/karty podarunkowe z okazji urodzin, ślubu albo nawet narodzin malucha;Lubisz się rozwijać? Mamy dla Ciebie dostęp do platform szkoleniowych i informacyjnych takich jak LTCA, Lex czy Gofin.Możesz też przystąpić do ubezpieczenia grupowego;Pracujemy w nowoczesnym i dobrze zlokalizowanym biurze - ul. Gnilna 2, Gdańsk Centrum :)Sprawny proces rekrutacji - spotkamy się 2 razy, najpierw online, potem facetoface/online z przyszłym przełożonym. Na koniec otrzymasz feedback po procesie rekrutacji - nie martw się, nie pozostawimy Cię bez odpowiedziI na sam koniec najlepsza część - nasz zespół! Tutaj panuje fajna i luźna atmosfera, pełna współpracy i wzajemnej pomocy, ale też umiemy dobrze się bawić i zintegrować!Poniżej kilka słów o procesie rekrutacji:1. Zacznijmy od tego, że Twoje CV ląduje u nas w skrzynce - bingo, jesteśmy!2. Dział HR analizuje Twoją kandydaturę, jeśli jesteśmy zainteresowani, może się zdarzyć, że dostaniesz krótki telefon, żeby umówić 1 etap rekrutacji w formie online;3. Po przejściu pierwszego etapu, przygotuj się na spotkanie indywidualne z przyszłym przełożonym;4. A na koniec dostaniesz od nas informację zwrotną. Bez względu na to, czy to jest pozytywna czy negatywna, obiecujemy, że będziesz wiedzieć, co dalej! Może to być mail albo krótki telefon.Nie trać czasu, bo każda aplikacja trafia do naszego działu Personalnego, gdzie ją dokładnie przeanalizujemy. A potem, kto wie, może to właśnie Ty będziesz naszym nowym specjalistą?

Praca/Nauka Zawodu Doradcy Finansowego Phinance, Trójmiasto
Praca/Nauka Zawodu Doradcy Finansowego Phinance, Trójmiasto
Gdańsk 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko Doradcy Finansowego.W Phinance S.A. dbamy o naszych nowych pracowników. Gwarantujemy pełne wsparcie podczas stawiania pierwszych kroków w branży finansowej – zapewniamy pełen pakiet szkoleń oraz opiekę mentora na każdym etapie wdrożenia. Poznaj naszą ofertę i przekonaj się sam, dlaczego warto do nas dołączyć!!!O PHINANCE: Największa niezależna firma doradztwa finansowego w Polsce.Świadcząca usługi z zakresu: inwestycji i oszczędności, ubezpieczeń majątku, ubezpieczeń na życie, kredytów oraz finansów dla firm.600 produktów finansowych w ofercie z 67 instytucji finansowych. 1250 wykwalifikowanych specjalistów w 52 oddziałach w Polsce.500 000 zadowolonych klientów.21 lat na rynku.Zakres obowiązków:Uczestnictwo w szkoleniach licencyjnych/zawodowych przygotowujących do roli Doradcy FinansowegoAktywne pozyskiwanie Klientów i budowanie z nimi trwałych relacji biznesowych. Analiza potrzeb finansowych klienta oraz przygotowywanie optymalnych rozwiązań.Stałe monitorowanie rynku finansowego i uzupełnianie swojej wiedzy poprzez udział w szkoleniach.Poszukiwane kompetencje:Wykształcenie min. średnie.Komunikatywność.Zaangażowanie.Wysoka motywacja do pracy w systemie podstawa + prowizja.Chęć rozwoju.Wysoka kultura osobista.DODATKOWYM ATUTEM BĘDĄ:Prawo jazdy. Studia na kierunkach finansowych.Doświadczenie w pracy z klientem.Oferujemy:Formy zatrudnienia: umowa zlecenie na czas nieokreślony, bez okresu próbnego; status student lub B2B Atrakcyjne wynagrodzenie.Pełen pakiet szkoleń oraz opiekę mentora na każdym etapie wdrożenia. Pracę w formie stacjonarnej jak i zdalnej. Możliwość rozwoju zawodowego wg. różnych ścieżek kariery (asystent doradcy, doradca finansowy, kredytowy, ubezpieczeniowy, majątkowy, inwestycyjny, kierownik oddziału)BENEFITY:Elastyczny czas pracy pozwalający łączyć pracę z nauką lub hobby.Pozytywna atmosfera w pracy.Liczne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami (pieniężnymi, rzeczowymi, oraz wyjazdowymi – USA, Bahamy, Meksyk, Kuba, Singapur, Japonia i wiele, wiele innych ), imprezy integracyjne w najlepszych hotelach w Polsce wśród znanych artystów.Karta Multisport.Zniżki na produkty finansowe.

Ksiegowa do biura rachunkowego
Ksiegowa do biura rachunkowego
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Poszukuje księgowego do małego biura na samodzielne stanowisko z doświadczeniem pracy w prowadzeniu KPIR mile widziana znajomość pełnej księgowości.Praca tylko na miejscu w biurze.

Pracownik księgowości - kasjer/ kasjerka
Pracownik księgowości - kasjer/ kasjerka
Gdańsk 30+ kilka dni temu

LILU FRUITS SP. Z O.O. jest bezpośrednim importerem oraz dostawcą owoców i warzyw z całego świata. Jako uznany lider w swojej branży, podążamy za najnowszymi trendami, dbając o najwyższą jakość oferowanych produktów oraz zadowolenie naszych Klientów.Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:Pracownik księgowości - kasjer/kasjerkaMiejsce pracy: GdańskPełen etat: pon-pt 9.00-17.00Zakres odpowiedzialności:·       obsługa kasowa,·       bieżące prowadzenie dokumentacji kasowejOczekiwania:·       doświadczenie na podobnym stanowisku·       samodzielność i dokładność·       praktyczna znajomość MS EXCEL·       mile widziana znajomość Insert GTOferujemy:·       atrakcyjne wynagrodzenie·   stabilne zatrudnienie (umowa o pracę)·       udział w szkoleniach branżowych·       ubezpieczenie oraz dofinansowanie do karty sportowej·       możliwość rozwoju zawodowegoUprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Filtr