Wszystkie ogłoszenia w kategorii Opieka / Nianie / Pomoc domowa
Opis oferty pracywychowawcy pasjonaci poszukiwani! Firma POSZUKIWACZE PRZYGÓD poszukuje kadry na wakacje! Od ponad 20 lat prowadzimy obozy tematyczne - m.in. fabularne, komputerowe, sportowe, survivalowe, artystyczne, naukowe oraz rekreacyjne - w kilku miejscach w Polsce. Działamy w małych grupach, skupiamy się na rozwijaniu zainteresowań. Szukamy do kadry ludzi z wiedzą i pasją, którzy chcą i potrafią przekazać je dalej. Pozytywnych i odpowiedzialnych. Wejdź na www.poszukiwaczeprzygod.pl/praca i zostaw swoje zgłoszenie, a my na pewno się odezwiemy!
Opis oferty pracySzukam opiekunki do opieki całodobowej dla osoby starszej z wyżywieniem i zamieszaniem w Gdańsku-Żabiance. Jest osobą niepełnosprawną po 4 udarach, leżącą, poruszającą się na wózku inwalidzkim i z balkonikiem, do toalety może chodzić za ręce samodzielnie. Praca od 02.03.2024 r. Zapraszam do kontaktu telefonicznego
Dla firmy,zatrudnimy konserwatora/ złotą rączkę w nowym obiekcie w Gdańsku, ul. MyśliwskaW OFERCIE:wykonywanie czynności naprawczo-konserwatorskich (np. przykręcenie klamki, gniazdka, wymiana żarówki)od poniedziałku do piątku4/8h dziennie umowa zleceniestawka 25,00zł/h nettoNASZE OCZEKIWANIA:uprawnienia SEP 1Kv- warunek koniecznymożliwość podjęcia zatrudnienia zaraz po przeszkoleniuZapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem 6 6 7 9 9 8 3 6 3 Współadministratorami Twoich danych osobowych są spółki z Grupy Juwentus (tj. „Ochrona Juwentus sp. z o.o., „Juwentus” Agencja Ochrony sp. z o.o., „Ochrona Juwentus” sp. z o.o., Agencja Ochrony „Juwentus” sp. z o.o., „Ochrona Juwentus Południe” sp. z o.o., Juwentus Serwis sp. z o.o., Tasc Technology Bis sp. z o.o.,Tasc Technology Bis sp. z o.o. sp.k., HELPON Centrum Usług sp. z o.o.), wszystkie z siedzibą w Warszawie (02-826) przy ul. Poloneza 91. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod(małpa)juwentus.pl Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji, na podstawie Twojej dobrowolnej zgody. Masz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 6 miesięcy, chyba że wcześniej wycofasz swoją zgodę. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia rekrutacji, w której bierzesz udział. Masz prawo dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
ATALIAN jest międzynarodowym koncernem i światowym liderem w dziedzinie multiserwisu (Facility Management) od ponad 70 lat. Koncentrujemy się na pełnym zarządzaniu obiektami, technicznym utrzymaniu obiektów, utrzymaniu czystości i terenów zielonych oraz cateringu. Naszą misją jest zapewnienie naszym Klientom komfortu prowadzenia własnego biznesu. Opis stanowiska:Sprzątanie, sklep Auchan ul. Kołobrzeska - GdańskSzukamy Pań z orzeczeniem o niepełnosprawności.Praca od poniedziałku do soboty w godz. 7-14 wolny dzień w tygodniu! (według grafiku) Wymagania:chęci do pracy, zaangażowanieOrzeczenie o niepełnosprawności. Oferujemy:- umowę o pracę- wynagrodzenie na czas Zainteresowane Kandydatki prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem telefonu:66*******47
Miejsce pracy: Gdańsk ul. M. ChodackiegoZainteresowanych ofertą proszę o kontakt pod numerem telefonu 602 379 817Firma sprzątająca o ugruntowanej pozycji na rynku zatrudni do sprzątania ręcznego i maszynowego hali oraz obszarów socjalnych. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 do 14.00 przy ul. Chodackiego w Gdańsku.Wymagania:· badania do celów sanitarno-epidemiologicznychOferujemy:· zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie z możliwością późniejszego przejścia na umowę o pracę,· wynagrodzenie wypłacane terminowo.Informujemy, iż administratorem Pani/a danych osobowych jest grupa spółek będących współadministratorami danych osobowych, tj. HS MULTISERVICES sp. z o.o., HS CLEANING sp. z o.o., HS INDUSTRY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k., HS INDUSTRY sp. z o.o. (wszystkie z siedzibą w Bielsku-Białej). Więcej informacji na temat przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, w tym przysługujących Pani/Panu praw można znaleźć w naszej klauzuli informacyjnej dostępnej w tym miejscu: www.hsmultiservices.pl/pdffooter/klauzule_informacyjne_osoby_do_kontaktu.pdfProsimy o umieszczenie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z aktualnie trwającą rekrutacją oraz – ewentualnie – zgody w związku z potencjalną rekrutacją w przyszłości. ZGODAw związku z aktualnie trwającą rekrutacjąWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rekrutacyjnym (CV) w celu wzięcia udziału w obecnie prowadzonej rekrutacji przez HS MULTISERVICES sp. z o.o. przez okres trwania tej rekrutacji. ZGODAw związku z rekrutacją na przyszłośćWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rekrutacyjnym (CV) na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez każdego ze Współadministratorów tj. HS MULTISERVICES sp. z o.o., HS CLEANING sp. z o.o., HS INDUSTRY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k., HS INDUSTRY sp. z o.o. w okresie 1 roku od dnia przesłania mojego CV.
Firma zajmująca się profesjonalnym sprzątaniem zatrudni pracowników porządkowych do utrzymania czystości w budynku biurowym. Stanowisko: Pracownik porządkowy Miejsce pracy : Gdańsk, ul. Nowy Świat Opis stanowiska : Utrzymanie czystości ( w pomieszczeniach biurowych, na korytarzach, szatni, salach, toaletach obiektu ) Zadzwoń lub napisz SMS: Nowy Świat A oddzwonimy! Wymagania : - sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków - umiejętność organizacji czasu pracy; - mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności Oferujemy : - prace w godzinach popołudniowych od 16:00-20.00 (parter) lub 17:00-21:00 (I piętro) - 0,5 etatu - stabilne zatrudnienie na umowę zlecenie/umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji; - świadczenia dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu rekrutacji na stanowisko Pracownik gospodarczy, na podstawie artykułu 6 ust. 1 lit. b i art 9 ust. 2 litera b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016. 119. 1) – zwanego dalej RODO. Państwa dane osobowe będą przechowywane: 1. do 30 dni, od dnia zakończenia rekrutacji w związku, z którą aplikowali Państwo do pracy, jeśli nie wyrazili Państwo zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji; 2. do 24 miesięcy, od dnia złożenia aplikacji, w przypadku, gdy wyrazili Państwo zgodę na przetwarzanie danych w celach przyszłych rekrutacji. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania swoich danych, prawo ograniczenia przetwarzania swoich danych, prawo do ich usunięcia oraz przenoszenia jeśli będzie to możliwe. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Państwa dane osobowe nie są przetwarzane poza strefą Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Administrator nie profiluje danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
Firma sprzątająca zatrudni panią do sprzątania obiektu. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 18:00-21:00. Szukamy osób do stałej współpracy
Firma usług sprzątających zatrudni osobę do nadzoru personelu sprzątającego.Miejsce pracy: Gdańsk ul. Targ SiennyGodziny pracy: 6:00-14:00 oraz 14:00-22:00Twoje zadania:Nadzór nad pracownikamiDelegowanie zadańKontrola stanu czystości obiektu - obchody na obiekcie i na zewnątrzWdrażanie nowych pracowników do obowiązków - pomoc w obowiązkach utrzymania czystościZnajomość maszyn czyszczącychWsparcie w tworzeniu grafików i harmonogramu pracAplikuj, jeśli:Posiadasz doświadczenie w nadzorze zespołuMasz doświadczenie w branży porządkowej, sprzątającej lub gastronomicznejJesteś osobą dokładną, asertywną i energicznąOferujemy:Umowa o pracę, po krótkim okresie próbnym na zleceniuDługoterminowa współpraca z doświadczonym zespołemMożliwość wykupienia prywatnej opieki medycznej i korzystania z programu MultiSportWynagrodzenie od 3500zł netto + premieZapraszamy do kontaktu osoby zdecydowane i gotowe do pracy:wyślij CV za pomocą OLXwyślij SMS o treści LIDERzadzwoń 66*******46Prosimy o dopisanie do przekazywanego CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych przez administratora danych HR Progress spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (ul. Arkuszowa 39, 01-934 Warszawa), w celu prowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04). Mam świadomość, iż podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne oraz że posiadam prawo dostępu do treści swoich danych i możliwość ich poprawiania, a zgoda może być odwołana w każdym czasie, co nie wpłynie na ważność przetwarzania danych osobowych dokonanych na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez HR Progress spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (ul. Arkuszowa 39, 01-934 Warszawa) również w zakresie przyszłych procesów rekrutacyjnych.”
Twoja misjaZapewnianie wysokiej jakości usług działu Obsługi Pięter poprzez nadzór i koordynację prac zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem marki, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, kreowanie pozytywnego wizerunku hotelu. Co chcielibyśmy, abyś wniósł/ wniosła do zespołuJeśli masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku to Twój atutRozumiesz oczekiwania gości hoteluMasz łatwość w organizowaniu swojej pracyCenisz dokładność i spostrzegawczośćPotrafisz komunikować się z innymi i przekazywać im konstruktywne uwagiZnasz język polski w stopniu komunikatywnymJesteś dyspozycyjny/aChcesz się rozwijaćJesteś uprawniony/a do pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadającej charakterowi stanowiska pracy opisanego w ramach niniejszego ogłoszenia Jak o ciebie zadbamyBędziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projektyOtrzymasz pakiet benefitów jak zniżki dla pracowników w hotelach sieci Accor na całym świecie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport Dlaczego warto pracować z nami?Accor to światowy lider hotelarstwa z ponad 5100 hotelami w 110 krajach pod 39 markami w segmentach Lux, Premium, Midscale & Eco. Na pewno znasz takie marki jak: ibis, Novotel, Mercure, Sofitel.Co nas wyróżnia? Możesz znaleźć pracę i markę, które najbardziej pasują do Twojej osobowości. Jesteśmy otwarci i witamy Cię takim, jakim jesteś. Wspieramy rozwój i naukę każdego dnia, dbając o to, aby praca nadawała cel Twojemu życiu, tak abyś w trakcie swojej podróży z nami mógł odkrywać nieograniczone możliwości Accor.Dołączając do hoteli Accor, każdy rozdział Twojej historii może zostać napisany przez Ciebie, a my razem możemy kreować gościnność jutra. Odkryj życie, które czeka na ciebie w Accor - APLIKUJ!Do what you love. Care for the world. Dare to challenge the status quo! #BELIMITLESS
Zatrudnię pracownika do sprzątania parkingu LIDL w godzinach porannych przed otwarciem sklepu - przed godz. 6-00.Wynagrodzenie miesięczne "na rękę" : PODSTAWOWE:okres letni - 800,00 złokres przejściowy - 900,00 złokres zimowy - 1000,00 złplus premie uznaniowe.Umowa zlecenie.Praca całoroczna.Mile widziane osoby starsze emeryci / renciści.Dzienny czas pracy w zależności od stanu parkingu. Raz jest to 30 min dziennie czasami jest to 1 h.Więcej informacji pod numerem telefonu:Przemysław: 7 9 8 - 9 5 8 - 2 8 7
HS Security Sp z o.o. Sp kom. jest firmą obecną na rynku od 2013 roku. Naszymi głównymi cechami jest solidność oraz profesjonalizm. Stawiamy na jakość wykonywanej usługi, dzięki czemu możemy poszczycić się długą listą referencyjną. Poszukujemy osoby na stanowisko: pracownik sprzątającyZakres obowiązków: sprzątanie pomieszczeń biurowychWarunki zatrudnienia : praca od poniedziałku do piątku umowa o pracę lub umowa zleceniegodziny pracy 16:00-20:00Miejsce pracy: Gdańsk, PartyzantówZapraszam do kontaktu telefonicznego lub aplikowanie przez OLX
Poszukuje osób do sprzątania klatek schodowych na nowym budownictwie ulica Kartuska (obok pętli tramwajowej) oraz Gdańsk Morena. Praca w godzinach 7.00 - 14.00.Praca na starym budownictwie od 7.00-12.00 -Gdańsk Wrzeszcz.Praca na umowę zlecenie , wynagrodzenie 27,70 zł brutto za godzinę.Praca d poniedziałku do piątku, weekendy wolne. Miła atmosfera, zapewniony dobry sprzęt do pracy oraz środki czystości.
Sprzątanie terenu zewnętrznego. Gdansk i okolice. 2-3 razy w tygodniu. Wymaganie: Prawo jazdy kat B Sumienność, dokładność. Może być osoba biez doświadczenia Za dokładną informację proszę dzwonić. Уборка территории работа 2-3 раза в неделю. Гданськ и ближайшие территории. Главное требование права категории В. Старательость, и порядочность. Можно без опыта работы
HR for BUSINESS sp. z o.o. - będąca częścią grupy kapitałowej IMPEL dla swojego Klienta - poszukuje osób na stanowisko:Pani sprzątająca z doświadczeniem Miejsce pracy: Gdańsk, ul. ElbląskaPraca od poniedziałku do piątku Praca w godzinach: 12.00-20.00/13.00-21.00Zadania:Sprzątanie i dbanie o prządek na terenie wewnętrznym min:biur,pomieszczeń socjalnych toaletciągów komunikacyjnychścieranie kurzy odkurzanie zamiataniemycie podłógWymagania: Kultura osobista, Schludny wygląd, Dyspozycyjność, Sumienność i obowiązkowość. Oferujemy: Umowa o pracę / Umowę zlecenie, Stawkę godzinową 27,70 zł brutto, Gwarancję wypłaty pełnego wynagrodzenia zawsze na 10 - tego każdego miesiąca z umowy o pracę i do 15 - tego każdego miesiąca z umowy zlecenia.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny 72*****36 wyświetl numer od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00.W przesłanych aplikacjach prosimy o zawarcie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę dla HR for Business Sp. z o.o. na przetwarzanie podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych dla potrzeb związanych z realizacją tego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych i nieokreślonych na obecną chwilę procesów rekrutacyjnych, które odbędą się w okresie najbliższych 5 lat. Każdą z wyrażonych powyżej zgód mogę w każdej chwili cofnąć. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest HR for Business Sp. z o.o., z siedzibą we Wrocławiu 50-304, ul. A. Słonimskiego 1.
Firma zajmująca się profesjonalnym sprzątaniem zatrudni pracowników porządkowych do utrzymania czystości w firmie produkcyjnej.Stanowisko: Ogrodnik/teren zewnętrzny/złota rączkaMiejsce pracy : Gdańsk, Przeróbka, ul. KujawskaOpis stanowiska : prace konserwacyjne, prace pielęgnacyjne na zewnątrz, odśnieżanie, grabienie liści itp.Zadzwoń lub napisz SMS: PRZERÓBKA. A oddzwonimy!Wymagania :- sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków-doświadczenie w ogrodnictwie i jako złota rączka będzie dodatkowym atutem.- umiejętność organizacji czasu pracy;- mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawnościOferujemy :- praca od 7-15 lub 8-16, Pon.-Pt.- praca na cały etat- stabilne zatrudnienie na umowę zlecenie/umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji;- świadczenia dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu rekrutacji na stanowisko Pracownik gospodarczy, na podstawie artykułu 6 ust. 1 lit. b i art 9 ust. 2 litera b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016. 119. 1) – zwanego dalej RODO. Państwa dane osobowe będą przechowywane: 1. do 30 dni, od dnia zakończenia rekrutacji w związku, z którą aplikowali Państwo do pracy, jeśli nie wyrazili Państwo zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji; 2. do 24 miesięcy, od dnia złożenia aplikacji, w przypadku, gdy wyrazili Państwo zgodę na przetwarzanie danych w celach przyszłych rekrutacji. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania swoich danych, prawo ograniczenia przetwarzania swoich danych, prawo do ich usunięcia oraz przenoszenia jeśli będzie to możliwe.. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Państwa dane osobowe nie są przetwarzane poza strefą Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Administrator nie profiluje danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
Firma usług utrzymania czystości zatrudni dokładną osobę do serwisu sprzątającego.Miejsce pracy: ul. Botaniczna 12 (Gdańsk Kokoszki) - sprawdź proszę dojazdUtrzymanie czystości na terenie magazynu - segregacja materiałów, mycie ścian, kurze + obsługa maszyny czyszczącej jeżdżącej (potrzebne prawo jazdy kat. B)Praca w godzinach 6.00-13.00 poniedziałek - piątekZapraszamy osobę z orzeczeniem o niepełnosprawności Zapraszamy do kontaktu osoby zdecydowane i gotowe do pracy:zadzwoń 66*******46wyślij SMS o treści KOKOSZKIzgłoś się za pomocą OLXProsimy o dopisanie do przekazywanego CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych przez administratora danych HR Progress spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (ul. Arkuszowa 39, 01-934 Warszawa), w celu prowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04). Mam świadomość, iż podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne oraz że posiadam prawo dostępu do treści swoich danych i możliwość ich poprawiania, a zgoda może być odwołana w każdym czasie, co nie wpłynie na ważność przetwarzania danych osobowych dokonanych na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez HR Progress spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (ul. Arkuszowa 39, 01-934 Warszawa) również w zakresie przyszłych procesów rekrutacyjnych.”
Firma usług utrzymania czystości zatrudni dokładną osobę do serwisu sprzątającego.Miejsce pracy: ul. Cienista 30 (Gdańsk Chełm)Praca 1 - Utrzymanie czystości na terenie zewnętrznym galeriidwuzmianowa praca w godzinach 600-14.00 i 14.00-22.00Praca 2 - Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz galerii handlowej, w tym obsługa maszyny jeżdżącej (wymagane prawo jazdy kat. B)dwuzmianowa praca w godzinach 600-14.00 i 14.00-22.00Praca 3 - Odśnieżanie traktoremdostępność wg opadów śnieguprawo jazdy kat. BzlecenieZetor proxima8540zł brutto/h + postojowe 1000zł bruttoOferujemy:oferta na sezon zimowy lub stabilne zatrudnienie przez cały rokmożliwość pracy dla osoby z orzeczeniem (dofinansowania ZFRON)możliwość wykupu pakietu medycznego na preferencyjnych warunkach i karty MultiSportZapraszamy do kontaktu osoby zdecydowane i gotowe do pracy:zadzwoń 66*******46wyślij SMS o treści CHEŁMzgłoś się za pomocą OLXProsimy o dopisanie do przekazywanego CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych przez administratora danych HR Progress spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (ul. Arkuszowa 39, 01-934 Warszawa), w celu prowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04). Mam świadomość, iż podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne oraz że posiadam prawo dostępu do treści swoich danych i możliwość ich poprawiania, a zgoda może być odwołana w każdym czasie, co nie wpłynie na ważność przetwarzania danych osobowych dokonanych na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez HR Progress spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (ul. Arkuszowa 39, 01-934 Warszawa) również w zakresie przyszłych procesów rekrutacyjnych.”
Dzień dobry, firma Mr Clean service 24 zatrudni Panie do sprzątania klatek w Gdańsk Oliwa na nowym osiedlu. Dołącz do dobrego zespołu.Wymagamy:- dyspozycyjności-gotowości do pracy-zaangażowania w wykonywaniu powierzonych obowiązków-mile widziane doświadczenie.Oczekujemy sumienności w wykonywaniu obowiązków. Zainteresowane osoby Zapraszamy do kontaktu. Marta 57*******10
Dla firmy,zatrudnimy do sprzątania obiektu w godzinach popołudniowych w Gdańsku, ul. GeodetówW OFERCIE:sprzątanie od poniedziałku do piątkuw godzinach 17-22:00umowa zleceniestawka 27,70zł/h bruttoszkolenie, nie wymagamy doświadczeniaZapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem6 6 7 9 9 8 3 6 3 lub 6 0 5 9 9 8 2 9 2Współadministratorami Twoich danych osobowych są spółki z Grupy Juwentus (tj. „Ochrona Juwentus – Bis” sp. z o.o. sp.k., Agencja Ochrony „Juwentus” sp. z o.o. sp.k., „Ochrona Juwentus – Bis” sp. z o.o., Agencja Ochrony „Juwentus” sp. z o.o., „Ochrona Juwentus Południe” sp. z o.o., Juwentus Serwis sp. z o.o., Tasc Technology Bis sp. z o.o., Tasc Technology Bis sp. z o.o. sp.k., HELPON Centrum Usług sp. z o.o.), wszystkie z siedzibą w Warszawie (02-826) przy ul. Poloneza 91. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iodmalpajuwentus.pl Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji, na podstawie Twojej dobrowolnej zgody. Masz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 6 miesięcy, chyba że wcześniej wycofasz swoją zgodę. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia rekrutacji, w której bierzesz udział. Masz prawo dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Miejsce pracy: Gdańsk ul. Kujawska Zainteresowanych ofertą proszę o kontakt pod numerem telefonu 606 691 374.Firma sprzątająca o ugruntowanej pozycji na rynku zatrudni do sprzątania obszarów biurowo-socjalnych i produkcyjnych. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 do 14.00 przy ul. Kujawskiej.Mile widziane osoby ze stopniem niepełnosprawności.Oferujemy:· zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i umowę zlecenie,· wynagrodzenie wypłacane terminowo.Informujemy, iż administratorem Pani/a danych osobowych jest grupa spółek będących współadministratorami danych osobowych, tj. HS MULTISERVICES sp. z o.o., HS CLEANING sp. z o.o., HS INDUSTRY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k., HS INDUSTRY sp. z o.o. (wszystkie z siedzibą w Bielsku-Białej). Więcej informacji na temat przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, w tym przysługujących Pani/Panu praw można znaleźć w naszej klauzuli informacyjnej dostępnej w tym miejscu: www.hsmultiservices.pl/pdffooter/klauzule_informacyjne_osoby_do_kontaktu.pdf Prosimy o umieszczenie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z aktualnie trwającą rekrutacją oraz – ewentualnie – zgody w związku z potencjalną rekrutacją w przyszłości. ZGODAw związku z aktualnie trwającą rekrutacjąWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rekrutacyjnym (CV) w celu wzięcia udziału w obecnie prowadzonej rekrutacji przez HS CLEANING sp. z o.o. przez okres trwania tej rekrutacji. ZGODAw związku z rekrutacją na przyszłośćWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rekrutacyjnym (CV) na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez każdego ze Współadministratorów tj. HS MULTISERVICES sp. z o.o., HS CLEANING sp. z o.o., HS INDUSTRY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k., HS INDUSTRY sp. z o.o. w okresie 1 roku od dnia przesłania mojego CV.
Dzień dobry,szukamy Pani do pracy przy sprzątaniu przychodni w Gdańsku - Zaspa ul. Startowa.Do obowiązków należy sprzątanie powierzchni gabinetów, korytarzy, toalet, pomieszczeń socjalnych. Pracę zaczynamy o godzinie 19:00 od poniedziałku do piątku. Przewidywany czas pracy do 4 godzin.Płaca 1600,00 PLN na rękęZapewniamy umowę zlecenie, odzież roboczą, niezbędny sprzęt i środki do wykonania usługi.Szukamy osoby z doświadczeniem w sprzątaniu.Mile widziane doświadczenie sprzątania placówek medycznych.Proszę kontaktować się telefonicznie pod wskazany numer
HS Security Sp z o.o. Sp kom. jest firmą obecną na rynku od 2013 roku. Naszymi głównymi cechami jest solidność oraz profesjonalizm. Stawiamy na jakość wykonywanej usługi, dzięki czemu możemy poszczycić się długą listą referencyjną. Poszukujemy osoby na stanowisko: pracownik sprzątającyZakres obowiązków: sprzątanie pomieszczeń biurowychWarunki zatrudnienia : praca od poniedziałku do piątku umowa o pracęgodziny pracy 6:00-14:00Miejsce pracy: Gdańsk, OkopowaZapraszam do kontaktu telefonicznego lub aplikowanie przez OLX
Poszukujemy opiekunki do klubiku dziecka Gdańsk Osowa ul Owczarnia Praca od zaraz w małym, kameralnym miejscu dla max 18-stu maluszków. Oferujemy pracę na cały (bądź pół) etatu w godzinach pracy żłobka 6.40-17 Oczekujemy bliskościowego podejścia do dzieci :) Wymagania: kreatywność podczas zajęć uśmiech i pogodne nastawienie pozytywna energia książeczka sanepidowska Mile widziane: uprawnienia do pracy w żłobku doświadczenie w pracy z dziećmi Umowa o pracę cały etat ,pół etatu. Czekamy na Wasze
Focus Hotels S.A. najszybciej rozwijająca się polska sieć hoteli z 15 obiektami w całej Polsce poszukuje Kandydatów do pracy w 4* Focus Hotel Premium Gdańsk Wrzeszcz na stanowisko: Recepcjonisty/Recepcjonistki (miejsce pracy: restauracja w 4-gwiazdkowym Focus Hotel Premium, usytuowanym przy ulicy Nad stawem 5 w Gdańsku Wrzeszczu) Obowiązki:Zapewnienie profesjonalnej obsługi gości, zgodnie z wyznaczonymi standardami sieci Focus Hotels (zmiany dzienne i nocne)Identyfikacja potrzeb gości i otwartość na ich realizacjęDokonywanie rezerwacji, meldowanie i wymeldowywanie gości hotelowychFakturowanie, przyjmowanie płatnościŚcisła współpraca z pozostałymi działami hotelowymi Wymagania:Dobra znajomość języka polskiego oraz angielskiego w mowie i w piśmieWysoka kultura osobista, miła aparycja, uśmiech i pogoda ducha Skrupulatność i dokładnośćOpanowanie i umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjachDobra organizacja miejsca i czasu pracyUmiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość na ludziDoświadczenie we współpracy z gośćmi i klientami będzie dodatkowym atutem Oferujemy:Ciekawą, pełną wyzwań pracę z doskonałą atmosferąAtrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym opartym na indywidualnych wynikachMożliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się polskiej sieci hoteliStabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub zlecenieZniżki na noclegi pracownicze oraz na usługi gastronomiczne we wszystkich hotelach sieciCzekamy na Twoją aplikację!Do aplikacji bezwzględnie należy dołączyć poniższą zgodę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez FOCUS HOTELS S. A. z siedzibą w Bydgoszczy przy Placu Kościeleckich 3 (dalej „FOCUS HOTELS”), dla celów związanych z uczestnictwem w procesie rekrutacyjnym w FOCUS HOTELS. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta”INFORMACJA:Administratorem Danych Osobowych jest FOCUS HOTELS S. A z siedzibą w Bydgoszczy przy Placu Kościeleckich 3 (dalej „FOCUS HOTELS”). Jednocześnie informujemy, iż Administrator Danych Wyznaczył Inspektora Ochrony Danych („IOD’’), adres korespondencyjny: ul. Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, (adres email do IOD dostępny jest na naszej stronie internetowej (Focus Hotels) w zakładce Kontakt). Dane osobowe gromadzone przy pomocy aplikacji o pracę (CV) – przetwarzane w celach rekrutacyjnych - przetwarzane są na podstawie art. 6 ust 1 lit. a, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO). Dane osobowe podane przez kandydata związane z:- uczestnictwem w wybranym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego na dane stanowisko,- uczestnictwem w przyszłych procesach rekrutacyjnych będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tym celu.Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Spółki, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Spółce na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.Kandydat ma również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych w aplikacji o pracę jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacyjnym i ew. przyszłych rekrutacjach. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w ww. celach jest dobrowolne.
Golden Tulip Gdańsk Residence Umiejętności i cechy, które z pewnością się przydadzą:zdolności w zakresie komunikacji bezpośredniejznajomość języka angielskiego w mowie i w piśmiegotowość do pracy w trybie zmianowymdyspozycyjnośćumiejętność pracy w zespoledodatkowym atutem będzie znajomość programów hotelowych (szczególnie Opery)książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych będzie dodatkowym atutemTwoje zyski:zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/zleceniepremie zgodnie z regulaminem premiowania w Spółceatrakcyjne ceny na pobyty w hotelach w Polsce i na świecieopieka medyczna sponsorowana przez pracodawcę oraz możliwość skorzystania z dodatkowych pakietów na specjalnych warunkachrozbudowany pakiet świadczeń socjalnychpakiety ubezpieczeń na życie dla pracownika i członków rodziny na preferencyjnych warunkachobiady pracownicze na specjalnych warunkachmożliwość rozwoju zawodowegomożliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez profesjonalne szkolenia
Firma zatrudni osobę do sprzątania pomieszczeń biurowych w miejscowości Gdańsk dzielnica Matarnia niedaleko Ikea.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych (praca po 4 godziny dziennie).Wynagrodzenie 22 zł netto/godzina.Osoby zainteresowane prosimy wyłącznie o wiadomość SMS (w związku z nawałem pracy) w treści podając imię i nazwisko z dopiskiem "Gdańsk" na nr +48*******36 - oddzwonimy w godzinach popołudniowych
ATALIAN jest międzynarodowym koncernem i światowym liderem w dziedzinie multiserwisu (Facility Management) od ponad 70 lat. Koncentrujemy się na pełnym zarządzaniu obiektami, technicznym utrzymaniu obiektów, utrzymaniu czystości i terenów zielonych oraz cateringu. Naszą misją jest zapewnienie naszym Klientom komfortu prowadzenia własnego biznesu. Opis stanowiskaPoszukujemy osoby do sprzątania powierzchni biurowych w Gdańsku - ul. Równa.Godziny pracy: Pon-pt 16:00-20:00 Praca dla Pań! Wymaganiachęci do pracy, zaangażowanie, dyspozycyjność w podanych godzinach Oferujemyumowę zleceniewynagrodzenie zawsze na czasstawkę 27,70 brutto/h Zainteresowanych ofertą zapraszamy do kontaktu na numer telefonu: 66*****14
Sprzątanie: sal wykładowych, łazienek, klatek schodowych, korytarzy, mycie szyb
Potrzebna opieka dla 6 miesięcznej dziewczynki opieka od marca Praca u dziecka w domku więcej informacji udzielę telefonicznie lub na spotkaniu
3* AZS Hotel Galion w Gdańsku zatrudni pokojową do codziennej obsługi pokoi hotelowych, apartamentów oraz powierzchni ogólnodostępnych. OFERUJEMY: - stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - elastyczny grafik - pracę w dynamicznym środowisku - pracę w gronie profesjonalistów - stabilizację WYMAGAMY: - umiejętności i chęci do pracy ludźmi (współpracownicy i goście hotelowi) - zwinnej osoby, dla której praca w szybkim tempie nie jest przeszkodą - doświadczenia w pracy związanej z utrzymaniem porządku; - dobrej organizacji pracy własnej; - wysokiej kultury osobistej; - uczciwości w wypełnian iu procedur i zamiłowania do porządku
Grupa Dobry Hotel – miejsce rozwoju Twoje kariery w branży hotelarskiej! Jesteśmy polską Grupą hotelową obecną na rynku od 20 lat. Zarządzamy 21 obiektami hotelowymi oraz jedną niezależną restauracją i stale rośniemy! Dołącz do naszego zespołu i buduj z nami te niezwykłe miejsca!Obecnie prowadzimy rekrutację do: Hotel Arkon Park 4* GdańskNa stanowisko: Kierownik/Kierowniczka RecepcjiMiejsce pracy: GdańskEtat: cały/pełenUmowa na zastępstwo: 1.5-2 lata, później możliwość rozwoju w obszarze Grupy Dobry HotelCo możemy Ci zaoferować?pełne wsparcie podczas wdrożenia w obowiązkizatrudnienie na podstawie umowy o zastępstwomożliwość rozwoju zawodowego w obszarze Grupy Dobry Hotelbogaty pakiet benefitów (karta multisport, prywatna opieka medyczna)możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życiezniżki na usługi hotelowe i gastronomiczne w ramach Grupy Dobry Hotel(korzystanie z siłowni i spa w Hotelu Arkon Park 4*możliwość skorzystania z atrakcyjnych zniżek na studia w WSB Meritoprzyjazną i otwartą atmosferę pracy :)Jaki będzie zakres Twoich obowiązków?Praca głównie w dni robocze po 8 h (back office),Kilka zmian w Recepcji w miesiącu + ewentualne zastępstwa w przypadku chorób lub urlopów Pracowników Recepcji,Kierowanie pracą recepcji na zmianie tak, aby Pracownicy wykonywali swoje obowiązki zgodnie z polityką, standardami i procedurami Hotelu,Obsługa Gości,Odpowiadanie na opinie Gości.Motywowanie i szkolenie personelu,Przygotowywanie grafików pracy,Bieżący nadzór nad rezerwacjami,Współpraca z innymi działami w zakresie przepływu informacji, przygotowania i udostępnienia statystyk i raportów,Dążenie do zwiększenia obłożenia hotelu i uzyskania maksymalnych przychodów,Współpraca z działami operacyjnymi, pomoc i bieżące wsparcie,Sporządzanie i sprawdzanie raportów dobowych, miesięcznych,Optymalizacja procesów w obszarze recepcji,Współpraca z działem księgowości, bieżąca kontrola wystawianych dokumentów sprzedażowych,Dopilnowanie aktualizacji i prawidłowości wszelkiej dokumentacji w dziale Recepcji,Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.Na czym nam zależy?Doświadczenie na stanowisku Kierownika luz Zastępcy Kierownika RecepcjiKomunikatywność, otwartość i pracowitośćUmiejętność pracy w grupie i pod presją czasuPozytywne nastawienie na nowe doświadczeniaZnajomość języka angielskiego w mowie i piśmieZdolność efektywnego zarządzania czasem pracy oraz ustalania priorytetówMile widziane: Dobra znajomość hotelowego systemu LSI lub PROTEL.Jeśli czujesz, że chciałbyś/abyś być częścią naszego zespołu, czekamy na Twoją aplikację!
Nad Cukiernią Sowa przy ul. Długiej znajdują się przytulne Apartamenty Sowa dostępne dla naszych gości przez cały rok. Szukamy nowego członka naszego zespołu, więc jeśli lubisz prace porządkowe, czystość sprawia Ci przyjemność i szukasz pracy dodatkowej, głównie na weekendy, dołącz do nas jako:Pracownik porządkowyBędziesz odpowiadać za czystość apartamentów hotelowych przy ul. Długiej, w tym zmianę pościeli i sprzątanie pomieszczeń, a także przygotowanie ich na przyjazd kolejnych odwiedzających.Na czym nam zależy?dyspozycyjności do pracy w zakresie 60-70h w miesiącu, głównie w weekendyzaangażowaniu i starannościdobrej organizacji pracydokładności i sumiennościaktualnym orzeczeniu do celów sanitarno-epidemiologicznychmile widziane będzie doświadczenie w sprzątaniuNa co możesz liczyć?szkolenie i wszelkie niezbędne narzędzia do pracypracę dorywczą na umowę zleceniewsparcie ze strony przesympatycznych współpracownikówelastyczny czas pracy dopasowany do Twoich potrzebnie mamy owocowych czwartków, mamy pod ręką inne specjały :) Jeśli czujesz, że to praca dla Ciebie, wyślij CV przez nasz formularz już dziś.Czekamy na Ciebie! Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji prowadzonych przez CUKIERNIĘ SOWA Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ks. Schulza 3, 85 – 315 Bydgoszcz, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem 0000923230.
Firma zatrudni osoby do sprzątania biur w Gdańsku, na rano 7-14 (serwis)na popołudnie od godz. 15.30/16 na 4/5 godzinUmowa zlecenie.Kontakt telefoniczny pod nr 79*******01
Hotel Faros w Gdańsku to kameralny, biznesowy hotel przy lotnisku . Poszukujemy pracownika na stanowisko Recepcjonisty do naszych 2 hoteli.Jeżeli jesteś osobą o wysokiej kulturze osobistej, masz uśmiech na twarzy, wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci przyjemność, znasz dobrze język angielski i oferujesz gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym, to zapraszamy właśnie Ciebie do współpracy.Nie wymagamy doświadczenia zawodowego, z chęcią przygotujemy dla Ciebie indywidualny plan szkolenia.Zadania, jakie chcielibyśmy Ci powierzyć:obsługa Gości zgodna ze standardami hotelubieżąca sprzedaż pokoi i zarządzanie rezerwacjąudzielanie informacji turystycznychwspółpraca z innymi działami hoteludbałość o wizerunek naszego obiektuCo Ci zapewnimy? miłą atmosferę pracy w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole,umowę o pracę na pełen etat w trybie zmianowym,programy motywacyjno – sprzedażowe,Zapytasz, czego od Ciebie oczekujemy? przede wszystkim uśmiechu i pozytywnego nastawienia w codziennej pracy :)wykształcenia minimum średniego,dużej dyspozycyjności,dobrej znajomości języka angielskiego,Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma sprzątająca zatrudni Panie i Panów do sprzątania Castoramy w Oliwie na Al. Grunwaldzkiej. Praca zmianowaKontakt: Wiktoria 79*******06
Poszukujemy osób do serwisu sprzątającego - Market Jula Gdańsk /Szadółki.Praca na 3 godziny dziennie od 6.30 - 9.30 rano. Umowa zlecenie, istnieje możliwość zawarcia Umowy o pracę. Stawka za godz. - 28,15 zł/brutto /do uzgodnienia , zarobek miesięczny - 1.600 - 1.900zł/netto .Kontakt tel.; 69*******84
Poszukujemy osoby młodej z doświadczeniem, bez nałogów. Zapraszamy mężczyznę lub kobietę o stabilnej sytuacji rodzinnej i finansowej, która chce i potrafi poświęcić część swojego życia naszej rodzinie. Dobrze, aby dojazd komunikacją miejską nie był dłuższy niż 30minut nawet w korkach. Synek ma 10 lat, jest na wózku, sprawny intelektualnie, miewa m.in. epizody podobne do padaczki. Wymagane jest dźwiganie (ok. 30 kg). Praca w godzinach 14-17 w wybrane dni znane z góry na dany miesiąc oraz w różnych godzinach przynajmniej dwie soboty w miesiącu, pozostałe dni i godziny do uzgodnienia.Proszę na adres mailowy wysłać uzasadnienie, dlaczego chce się Pan/Pani opiekować naszym synkiem i podać telefon kontaktowy. Na wszystkie takie maile odpowiem lub zadzwonię.Z góry dziękujemy Wszystkim Osobom, które wysyłają swoją odpowiedź hurtowo do wielu pracodawców. Nie możemy także współpracować z osobami innej narodowości niż polska. Na te oferty nie odpowiem.
DGP Clean Partner zatrudni mężczyzn - studenci mile widziani - do sprzątania i prac porządkowych podczas imprezy na Ergo Arenie w Gdańsku Żabiance na umowę zlecenie.Praca od 29.01.2024 do 08.02.2024.Polega na sprzątaniu terenu zewnętrznego, obsłudze stajni, wywozie odpadów, odśnieżaniu , itp.Praca według harmonogramu (zmiany po 8 godzin) w godz. 6:00 - 23:00Zatrudnienie na umowę zlecenieStawka 30 zł netto za godzinę pracy.Zainteresowane osoby zapraszamy do kontaktu od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-15.00 tel. 69*******26.Klikając w przycisk Aplikuj lub dzwoniąc wyrażasz zgodę, aby DGP Clean Partner Sp. z o.o. ul. Żytnia 15/23, 01-014 Warszawa przetwarzał twoje dane osobowe, podane w złożonych przez Ciebie dokumentach, czy uzyskanych podczas rozmów kwalifikacyjnych – niezbędnych przy realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, selekcji i archiwizacji w zbiorach danych osobowych kandydatów do pracy.Administratorem Twoich danych jest: wwwgrupadgp.pl/klauzula-informacyjny-dgp-clean
Znajdujący się w centrum Gdańska Hotel poszukuje osoby na stanowisko pokojowej/pokojowego w wymiarze całego etatu.Oferujemy pracę zmianową.Wymagania: · doświadczenie· umiejętność pracy w zespole,· gotowość do pracy w systemie zmianowym (weekendy, święta oraz noce),· umiejętność organizacji pracy własnej,· wysoka kultura osobista i łatwość w nawiązywaniu kontaktów.Obowiązki:· szybkie reagowanie na uwagi gości oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów w sposób gwarantujący pełną satysfakcję gości,· przestrzeganie obowiązujących procedur oraz standardów obiektu,· utrzymanie czystości stanowiska pracy.· bieżąca dbałość o czystość w pokojach oraz przestrzeniach wspólnych· zgłaszanie znalezionych usterek przełożonemu zgłaszanie rzeczy zaginionych Oferujemy:· stabilność zatrudnienia - praca całoroczna,· pracę w zgranym zespole na gdańskim Starym Mieście,· elastyczny grafik· odpowiednie wynagrodzenie.
Praca na stanowisku pokojowa, obiekt to mały pensjonat, praca w miłej rodzinnej atmosferze. Mile widziane panie z Ukrainy lub Białorusi. Doświadczenie potrzebne. Możliwość zakwaterowania.
Firma zajmująca się wynajmem krótkoterminowym apartamentów w centrum Starówki poszukuje osoby chętnej do dorywczego sprzątania apartamentów, praca moze byc codziennie po 3-4 godziny i zawszeco druga sobota i niedziela. Praca zaczyna się codziennie najpóźniej o 11.00. Rozliczenie wynagrodzenia w systemie co tygodniowym. Doświadczenie w sprzątaniu apartamentów na wynajem mile widziane. Preferujemy osoby w wieku około emerytalnym
Poszukujemy miłej, uśmiechniętej osoby na stanowisko recepcjonistki/ ty.Oferta pracy idealna dla osób ceniących kontakt z ludźmi, nie lubiących monotonii.Wcześniejsze doświadczenie nie jest wymagane, zapewniamy wdrożenie w stanowisko pracy oraz miłą atmosferę.Zakres obowiązków:- bieżąca obsługa recepcji hotelowej i personelu sprzątającego- przyjmowanie i obsługa gości hotelowych, meldowanie i wymeldowywanie gości- obsługa płatności, terminali płatniczych, kasy fiskalnej- przyjmowanie rezerwacji telefonicznych oraz przychodzących drogą elektroniczną- przestrzeganie procedur oraz obowiązujących standardów- dbanie o najwyższą jakość usługWymagania:- znajomość języka angielskiego- doświadczenie na podobnym stanowisku (będzie dodatkowym atutem)- gotowość do podjęcia pracy zmianowej oraz w niedziele i święta- wysoka kultura osobista i nienaganna prezencja- rzetelność, sumienność, odpowiedzialność- komunikatywność, umiejętność nawiązywania relacjiMiejsce wykonywania pracy:Hotel Villa Evaul. Stefana Batorego 28Gdańsk WrzeszczProsimy o przesyłanie CV na adres wskazany poniżej.
Zatrudnimy osobę do utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz wspólnot mieszkaniowych oraz w biurach. Miejsca pracy: Gdańsk Morena, Orunia Górna, Ujeścisko - miejsca dobrze skomunikowane. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach przedpołudniowych. Wymiar: pół etatu z możliwością dopracowania do pełnego. Wymagania: chęci do pracy, sumienność, uczciwość, zaangażowanie. Oferujemy: - pracę w miłej atmosferze, - atrakcyjne wynagrodzenie. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny.
ATALIAN jest międzynarodowym koncernem i światowym liderem w dziedzinie multiserwisu (Facility Management) od ponad 70 lat. Koncentrujemy się na pełnym zarządzaniu obiektami, technicznym utrzymaniu obiektów, utrzymaniu czystości i terenów zielonych oraz cateringu. Naszą misją jest zapewnienie naszym Klientom komfortu prowadzenia własnego biznesu. OPIS STANOWISKA:Poszukujemy pracownika utrzymania czystościSprzątanie na terenie parku handlowego - Motarnia ul.Zlota Karczma, GdańskPraca od poniedziałku do soboty w godz. 14:00-21:00PRACA DLA PANÓW WYMAGANIA:chęci do pracy, zaangażowanie, dyspozycyjność OFERUJEMY:- wynagrodzenie na czas- stawkę 27,70 brutto- umowę zlecenie Prosimy o kontakt telefoniczny w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku:66*******14
Poszukuję do pracy panią do sprzątania 13 klatek schodowych trzypiętrowych na terenie wspólnoty mieszkaniowej. Praca od poniedziałku do piątku, praca od godz. 8.00 ( można zacząć wcześniej ). Czas pracy ok. 4 - 5 godzin dziennie zależne od doświadczenia danej osoby. Dwa dni w tygodniu zamiatanie i zmywanie, trzy dni zamiatanie. Wynagrodzenie 2100 zł netto. Gdańsk Południe ul. Kazimierza Wielkiego. Więcej informacji 50*******81
Firma RobustWork pilnie zatrudni Pani/Pana do sprzątania terminalu na lotniska.Praca w godzinach 06:00-18:00 lub 18:00-06:00, grafik pracy 2/2.Doświadczenie mile widziane, ale nie obowiązkowe. Прибирання в аеропорту. Вакансія для жінок, чоловіків, сімейних пар.ul. Juliusza Słowackiego 210А, 80-298 GdańskГрафік: ПН-НД 6:00-18:00/18:00-6:00, вихідні згідно графікуЄ можливість працювати 2 через 2.Ставка нетто 21 zł/год, (студенти 27,70 zł/ год)Надаємо житлоTel/viber +48**********11 Ольга
GRUPA ATALIAN jest międzynarodowym koncernem i liderem w zakresie profesjonalnego serwisu sprzątania. OPIS STANOWISKA:Sprzątanie sklepu AuchanMiejsce pracy: Auchan, ul. Szczęśliwa 3, Gdańsk.Godziny pracy: dwie zmiany 6-14, 14-22Praca dla Panów.Mile widziane osoby z orzeczeniem. WYMAGANIA:chęci do pracy, zaangażowanie OFERUJEMY:- wynagrodzenie na czas- stawkę 27,70 brutto
Zakres obowiązków:Profesjonalna i bieżąca obsługa Gości ( zapytania telefoniczne i mailowe )weryfikacja rezerwacji i dostępności pokoiSporządzanie ofert indywidualnych i grupowych Organizacja usług dodatkowych dla Gości zgodnie z zapytaniemPrawidłowa komunikacja i współpraca z działem recepcji i sprzedaży w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi Gości.Od kandydatów oczekujemy:Elastyczności i pozytywnego nastawienia Yes I Can!Dbałości o szczegółyKreatywności w rozwiązywaniu problemówUmiejętności pracy zespołowej w celu zapewnienia zadowolenia GościSilnych umiejętności komunikacyjnychDobrej znajomości języka polskiego i angielskiegoDoświadczenia zawodowego na stanowisku z pokrewnym zakresem obowiązkówCo oferujemy:Możliwość rozwoju zawodowego w sieci Radisson Hotel GroupPraca w systemie zmianowymOpieka medyczna oraz dofinansowanie do kart MultisportZniżki na usługi hotelowe na świecie
Dzień dobry, firma Mr Clean service 24 zatrudni Panie Pokojowe do Hoteli w Gdańsku. Dołącz do dobrego zespołu. Praca od zaraz! Wymagamy: - dyspozycyjności -gotowości do pracy -zaangażowania w wykonywaniu powierzonych obowiązków -mile widziane doświadczenie. Oczekujemy sumienności w wykonywaniu obowiązków. Zainteresowane osoby Zapraszamy do kontaktu. Beata +48********69
Dzień dobry, firma Mr Clean service 24 zatrudni Panie do sprzątania klatek oraz Pana do sprzątania terenów w Gdańsku (stare miasto) na nowym osiedlu. Dołącz do dobrego zespołu. Wymagamy: - dyspozycyjności -gotowości do pracy -zaangażowania w wykonywaniu powierzonych obowiązków -mile widziane doświadczenie. Oczekujemy sumienności w wykonywaniu obowiązków. Zainteresowane osoby Zapraszamy do kontaktu. Beata 51*******08