Sortowanie:
Znaleziony: 9 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Gorlice
Specjalista ds. tworzenia ofert internetowych - praca biurowa
Specjalista ds. tworzenia ofert internetowych - praca biurowa
nowe Gorlice 11 dni plecy

Praca administracyjno – biurowa. Specjalista ds. tworzenia ofert internetowychOPISJesteśmy sklepem internetowym prowadzącym sprzedaż na terenie całej Polski i nie tylko. W naszej ofercie znajduje się bardzo szeroka gama produktów znanych marek. Oferty nasze są dostępne na wielu najpopularniejszych portalach sprzedażowych takich jak: Allegro, OLX, Morele, Empik, itp.Poszukujemy pracownika na stanowisko administracyjno - biurowe ds. tworzenia ofert internetowych. Nie wymagamy doświadczenia. Nasi specjaliści nauczą Cię wszystkiego i przedstawią tajniki pracy biurowej na stanowisku specjalisty tworzenia ofert.Wymagamy:-  podstawowej umiejętności obsługi komputera, - umiejętności tworzenia krótkich opisów, - punktualności,- samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie,- umiejętność planowania i organizowania własnej pracy,- Umiejętność wyszukiwania i sprawdzania informacji,- chęci do pracy i nauki nowych rzeczy,- znajomość pojęć związanych z tematyką elektroniczną (mile widziana), Zadania:- przygotowywanie kartoteki produktowej,- redagowanie opisów produktów,- wystawianie ofert na marketplace (Allegro, Empik, Morele, Ceneo),- podstawowa obsługa programów (Subiekt, Baselinker),- tworzenie sloganów,- współpraca z pozostałymi pracownikami, Oferujemy:- pracę w przyjaznej atmosferze- pracę na jasno określonych warunkach,- atrakcyjne wynagrodzenie,- możliwość nauki nowych rzeczy,- możliwość rozwoju osobistego,-wszystkie niezbędne narzędzia pracy (praca stacjonarna) POSZUKUJEMY MOŻE WŁAŚNIE CIEBIE – nie zastanawiaj się i aplikuj do nas.Zapraszamy do składania CV poprzez formularz OLX :D

Konstruktor - projektant
Konstruktor - projektant
Gorlice 30+ kilka dni temu

Projektant konstrukcji stalowych ze znajomością programu rysunkowego 3DPoszukujemy projektanta/ konstruktora, osoby młodej, ambitnej ze znajomością zagadnień konstrukcji stalowych. Znajomość obsługi programu projektowania 3D. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Zakres obowiązków:·         przygotowanie rysunków warsztatowych·         wdrożenie projektu do realizacji / współpraca z działem produkcyjnym·         tworzenie dokumentacji warsztatowej·         współpraca z działem sprzedaży i produkcjąWymagania:·         najchętniej wykształcenie techniczne,·         znajomość programu typu AutoCAD lub Advance Steel·         znajomość pakietu MS Office·         samodzielność, dokładność oraz kreatywność·         mile widziane doświadczenie w projektowaniu drobnych konstrukcji stalowych (wiaty, balustrady itp.)Praca od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowymWynagrodzenie do uzgodnieniaZainteresowanych zapraszamy do kontaktu:Możliwość podjęcia pracy od zaraz.

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
Gorlice 30+ kilka dni temu

Pracownik administracyjno-biurowyTryb Pracy: Pełen EtatLokalizacja: Gorlice Wymagania:·         Ukończone studia administracyjne lub doświadczenie na analogicznym stanowisku będzie dodatkowym atutem·         Dyspozycyjność·         Bardzo dobra organizacja pracy własnej, wielozadaniowość oraz umiejętność ustalania priorytetów·         Umiejętność komunikacji i współpracy w zespole,·         Punktualność, rzetelność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań·         Zdolność szybkiego uczenia się·         Umiejętność działania w sytuacjach pod presją czasu·         Nienaganna kultura osobista·         Dobra znajomość obsługi komputera·         kreatywność Zakres obowiązków:·         odbieranie telefonów i prowadzenie rozmów z klientami·         zarządzanie terminarzem spotkań·         dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (faktur, umów itp.)·         archiwizowanie dokumentów·         wprowadzanie danych do systemu·         obsługa projektów·         przygotowywanie ofert dla klientów·         obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych·         koordynacja spotkań Oferujemy:·         umowę o pracę·         wstępne szkolenie stanowiskowe·         pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie o silnej pozycji na rynku·         pozytywną atmosferę i wysoką kulturę pracy 

Specjalista ds. Funduszy Unijnych
Specjalista ds. Funduszy Unijnych
Gorlice 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. Funduszy Unijnych- umowa o pracę, kontrakt b2b- specjalista (mid / regular)- praca stacjonarna, praca hybrydowa Twój zakres obowiązkówSamodzielne opracowywanie dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi i wytycznymi programowymi.Uczestnictwo w spotkaniach z klientami celem świadczenia doradztwa na rzecz opracowania dokumentacji aplikacyjnej.Opracowywanie koncepcji projektów (produktów, technologii, prac B+R, finansowania, strategii sprzedażowej i marketingowej) ich modyfikacji, rozwijania w celu dostosowania do wymogów konkursu oraz zwiększenia skuteczności pozyskania dofinansowania.Stała współpraca z klientami w celu zebrania niezbędnych załączników do projektu, w tym stałe doradztwo w pozyskiwaniu/opracowywaniu dokumentów stanowiących wymagane załączniki do wniosku.Zarządzanie informacją do projektów, współpraca z zewnętrznymi podmiotami (OOŚ, analityk finansowy, ekspert naukowy, rzecznik patentowy etc.).Kontakt z instytucjami wdrażającymi programy unijne i krajowe.Przygotowywanie uzupełnień do dokumentacji aplikacyjnej, protestów, odwołań lub innych dokumentów w przypadku negatywnej oceny projektów zgodnie z obowiązującą procedurą odwoławczą danego programu.Współpraca z zespołem projektowym oraz innymi działami wewnątrz organizacji.Nasze wymaganiaWykształcenia wyższe ekonomiczne lub technicznego w tematyce energetyki/ OZE.Praktyczna znajomość programów, funduszy i inicjatyw oferujących wsparcie ze środków publicznych na finansowanie projektów.Biegła znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel).Umiejętności ustalania priorytetów oraz dbania o szczegóły.Umiejętności analitycznych i umiejętności formowania koncepcji zmian poprawiających efektywność.Doskonałe umiejętności komunikacyjne w zarządzaniu relacjami z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.Wymagane czynne prawo jazdy kat. B.Mile widzianeDoświadczenie w świadczeniu usług doradczych na rzecz przedsiębiorstw z sektora MŚP w tym z zakresu funduszy unijnych.

Praca biurowa
Praca biurowa
Gorlice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyRekrutacja pracowników do Holandii do różnych branż – ogrodnictwo, prace na magazynach, praca na produkcji czy w sektorze technicznym. Zadania: · Rekrutacja pracowników niskiego szczebla, · Redagowanie oraz zamieszczanie ogłoszeń, · Selekcja otrzymanych aplikacji, · Rozmowy telefoniczne z osobami ,które chcą wyjechać do pracy za granice, · Administrowanie baza danych, · Aktywne budowanie wizerunku Firmy na lokalnym rynku, Nasze wymagania: · Dyspozycyjność, · Komunikatywność, · Dobra organizacja czasu pracy, Oferujemy: · Różne formy współpracy, · Wynagrodzenie prowizyjne – prowizja za każdego kandydata, który rozpocznie pracę (średnia to 8 zrekrutowanych osób tygodniowo) · Możliwość awansu · Niezbędne narzędzia do pracy · Otwartość na wdrążanie własnych pomysłów · Pakiet dodatkowych benefitów · Samodzielność w realizacji codziennych działań Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( również na potrzeby przyszłych rekrutacji ) , przez HolandiaJobs Roland Vollmuller z siedzibą w Radomiu 26-600 , ul. Żeromskiego 86 , dla celów związanych z rekrutacją pracowników i poszukiwaniem pracy , zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz.1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych , w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami, jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia." Oświadczam, że jestem świadom, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne i moja zgoda na ich przetwarzanie jest dobrowolna. Ponadto posiadam informacje o pełnej nazwie oraz adresie siedziby firmy, celu zbierania danych, znanych oraz przewidywanych odbiorcach i kategoriach. CV BEZ powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane. Dziękujemy za przesłane aplikacje. Informujemy , że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Pracownik biura - obsługa klienta
Pracownik biura - obsługa klienta
920000 zł
Gorlice 30+ kilka dni temu

Pracownik Biura - Obsługi Klienta Typ pracy: pełen etatLokalizacja: Gorlice Zakres obowiązków·         przyjmowanie i realizacja zamówień telefonicznych oraz internetowych,·         kontakt z klientami firmy z wykorzystaniem dostępnych kanałów komunikacji,·         nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji zamówień,·         obsługa wewnętrznego systemu zamówień,·         dbanie o pozytywny wizerunek firmy·         przygotowywanie podstawowych dokumentów np: (umowy, protokoły, oferty) Nasze wymagania·         dyspozycyjność·         doświadczenie w obsłudze Klienta - mile widziane,·         zaangażowanie w wykonywaną pracę,·         umiejętność komunikacji i współpracy w Zespole,·         punktualność, rzetelność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,·         zdolność szybkiego uczenia się i pracy pod presją czasu,·         nienaganna kultura osobista,·         umiejętność działania w sytuacjach stresowych. Oferujemy·         umowę o pracę,·         wstępne szkolenie stanowiskowe,·         pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie o silnej pozycji na rynku,·         pozytywną atmosferę i wysoką kulturę pracy,·         elastyczność w planowaniu grafiku pracy,

WAGOWA, PRACOWNIK BIUROWY
WAGOWA, PRACOWNIK BIUROWY
Gorlice 30+ kilka dni temu

OBOWIĄZKI NA STANOWISKU: 1. Prowadzenie rejestru odpadów dostarczanych i wywożonych 2. Nadzór i bieżąca kontrola nad poprawnością wprowadzanych danych do systemu wagowego oraz rejestru BDO; 3. Tworzenie raportów dotyczących przyjętych i wydanych odpadów na podstawie danych z modułu wagowego; 4. Weryfikacja danych wprowadzonych do BDO przez odbiorców odpadów; 5. Wydawanie kwitów wagowych; 6. Kierowanie zważonych samochodów do miejsca ich wyładunku 7. Zgłaszanie do przełożonego wszelkich zauważonych nieprawidłowości WYMAGANIA: Obowiązkowość, systematyczność, samodzielność, dobra umiejętność planowania i organizacji pracy, dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków, obsługa komputera : word, excel

Specjalista ds. Inwestycji (Empol Oddział Gorlice)
Specjalista ds. Inwestycji (Empol Oddział Gorlice)
Gorlice 30+ kilka dni temu

Stanowisko: Specjalista ds. Inwestycji Forma zatrudnienia: Umowa o pracę. Wynagrodzenie: stawka zostanie ustalona po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej. Pracodawca: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych EMPOL Sp. z o. o. Miejsce wykonywania pracy: Przemysłowa 21, 38-300 Gorlice. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych EMPOL Sp. z o. o. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Obsługuje kilka tysięcy odbiorców, do których należą klienci zarówno indywidualni jak i instytucjonalni. Osiągnięcie i utrzymanie współpracy z odbiorcami usług jest ciągłym wyzwaniem, lecz konsekwencja i upór w działaniu determinują do poszerzania obszarów swojej działalności. Spółka ciągle się rozwija, aby zapewniać klientom wysoką jakość usług oraz dbać o środowisko naturalne. W związku z prężnym rozwojem Spółki, poszukujemy kreatywnej i doświadczonej osoby na stanowisko: Specjalisty ds. Inwestycji. Zakres obowiązków: - weryfikacja merytoryczna przygotowanej przez wykonawców lub samodzielne przygotowywanie dokumentacji na potrzeby uzyskania decyzji administracyjnych z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami, - współpraca z wykonawcami dokumentacji, wykonawcami prac inwestycyjnych oraz organami administracji publicznej, - nadzór i aktywny udział w postępowaniach administracyjnych mających na celu pozyskanie decyzji z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami, - monitorowanie zmian przepisów prawa w zakresie ochrony środowiska oraz posiadanych przez zakład decyzji administracyjnych pod kątem potrzeb dostosowania ich do zmieniających się przepisów. Wymagania: - wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska bądź pokrewne (niezbędne) Mile widziane: - znajomość przepisów prawa z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami, - znajomość zasad przygotowywania dokumentacji na potrzeby pozyskania decyzji administracyjnych z zakresu ochrony środowiska w szczególności takich jak decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach, zezwolenia/pozwolenia dotyczące gospodarowania odpadami, pozwolenia zintegrowane, pozwolenia wodno-prawne, - umiejętność organizacji pracy własnej oraz terminowość i rzetelność w realizacji powierzonych zadań, - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Oferujemy: – ambitną pracę w dynamicznie rozwijającej się Spółce, – stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, – możliwość rozwoju, zdobycia doświadczenia zawodowego, – możliwość realizacji zadań o dużym stopniu samodzielności, – pracę w dobrej atmosferze, w młodym i dynamicznym zespole. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV przez formularz kontaktowy. Kontakt pod numerem telefonu: 667 - pokaż numer telefonu - . Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy aby przesłane CV zawierały poniższą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

PRACOWNIK BIUROWY
PRACOWNIK BIUROWY
Gorlice 30+ kilka dni temu

PRACA W GORLICACH W GODZ 8.00 - 15.00 POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW. MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE. SZKOLENIE, POMOC NA POCZĄTKU, BAZA DANYCH. MOŻLIWOŚĆ WYSOKICH ZAROBKÓW A DLA OSÓB KREATYWNYCH, ZAANGAŻOWANYCH DODATKOWE PREMIE. NIE BOISZ SIĘ ROZMAWIAĆ - ZAPRASZAM !!! KONTAKT TELEFONICZNY 664 - pokaż numer telefonu -

Filtr