Sortowanie:
Znaleziony: 13 ogłoszenie w kategorii Handel w Gdynia
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
nowe Gdynia 3 kilka dni temu

Obecnie poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi SKLEPU INTERNETOWEGO Obowiązki: Wprowadzanie produktów do sklepu internetowegoObsługa sklepu internetowegoAktywne uczestnictwo w rozwoju oferty sklepuDbanie o atrakcyjność, widoczność i spójność Analizowanie i raportowanie ruchu, liczby wyświetleń, kliknięć na stronie Tworzenie grafik do sklepu (Canva)znajomość podstaw programu Photoshop nadzór nad wysyłką produktówObsługa KlientaZajmowanie się zwrotamiAdministracja platformySZUKAMY OSOBY, KTÓRA:cechuje się wysoką kulturą osobistą, kreatywnością i zaangażowaniem ma doświadczenie na podobnym stanowiskuchętnie wykazuje inicjatywę w budowaniu strategii działaniaCO OFERUJEMY ?formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich potrzebzarobki uzależnione od doświadczenia i osiąganych wynikówprzyjazną atmosferę w pracywsparcie w rozwoju osobistymciekawą, dynamiczną pracę w branży bieliźnianejzniżkę na cały asortymentCZEKAMY NA TWOJE ZGŁOSZENIE !W odpowiedzi prześlij do nasCVInformacje o sobie (bio, umiejętności, ważne cechy i zalety)Dodaj wszelkie informacje, które uważasz, że pomocne w wyborze właśnie CiebieZajrzyj do nas!www.facebook.com/galeriachristellewww.christelle.pl

Zatrudnię ekspedientkę
Zatrudnię ekspedientkę
Gdynia 4 kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukiwana ekspedientka do sklepu firmowego Piekarni w centrum Gdyni zakres sprzedaży - wyroby piekarniczo-cukiernicze + mała spożywka praca zmianowa (w tygodniu do godz. 19:00, w soboty do godz. 15:00) Proszę o wysyłanie CV na adres e-mail

Osoby do obsługi sprzedaży  e-commerce
Osoby do obsługi sprzedaży e-commerce
Gdynia 6 dni plecy

Kogo szukamy? Producent suplementów diety i kosmetyków szuka osoby do obsługi sklepu e-commerce. Jeśli jesteś ambitny / ambitna, masz umiejętność procesowego myślenia i zadaniowego działania ? to możliwość szybkiego awansu na koordynatora e-commerce i dalej. Wymagamy od Ciebie: • pomysłowości, samodyscypliny, samodzielności i nastawienia na działanie i wynik • Znajomość tematyki e-commerce B2B oraz e-marketingu • Doświadczenie pracy w środowisku e-commerce B2B (Adobe Commerce, PrestaShop, WooCommerce, inne) • Znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office • Umiejętności w zakresie edycji grafiki AI, Canva lub inne dowolne • Doświadczenie przy realizacji kampanii digital lub obsłudze klienta oraz wykorzystaniu AI przy wsparciu zespołu marketingu • Przygotowanie wysyłek, usprawnienie procesów realizacji wysyłek/ zwrotów/ reklamacji • Znajomość Google Analytics mile widziane • Doświadczenie w sprzedaży Amazon mile widziane • Wykształcenie wyższe w zakresie marketingu online lub e-commerce mile widziane • Współpraca z zespołem, który zarządza reklamą i marketingiem Ta praca jest dla Ciebie jeśli: • Jesteś osobą sprawczą, jesteś procesowy i analityczny , systematyczny i sumienny • Jeśli jesteś zainteresowany/ na nowoczesnymi rozwiązaniami i technologiami w tym AI • Jesteś wiekowo gdzieś między końcem nauki, a okolicami swojej trzydziestki, jesteś dyspozycyjny, mieszkasz Gdyni lub okolicach • Rozumiesz czym jest e-commerce i wiesz, ze od tego nie ma już odwrotu Nie, jeżeli... • Nie masz doświadczenia na podobnym stanowisku • E-commerce nie jest w kręgu Twoich zainteresowań • Nietypowość tego ogłoszenia wywołuje w Tobie dyskomfort, bo szukasz miejsca pracy, w której nie będzie wyzwańWażne :Osoby zainteresowane proszę o przesłanie cv na mail z dopiskiem "U+42NMS. Dzięki temu, będziemy wiedzieć, że czytamy tylko zgłoszenia od ludzi, którzy zapoznali się z ogłoszeniem do końca i nie rekrutują masowo bez chwili refleksji. Powodzenia !

Asystent w dziale e-commerce (Junior e-commerce specialist)
Asystent w dziale e-commerce (Junior e-commerce specialist)
2659 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków:Wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego Yupi.plWeryfikacja poprawności przypisania produktów do odpowiednich kategoriiDbanie o poprawność treści i atrakcyjność karty produktuObsługa klienta poprzez chatOdpisywanie na opinie klientówRedagowanie artykułów blogowych i opisów pod SEOWsparcie zespołu e-commerce w bieżących zadaniachNasze wymagania:Doświadczenie przy wprowadzaniu produktów do systemu sklepu internetowego oraz innych marketplacówDobra znajomość systemu BaseLinkerPodstawowa znajomość programu ExcelUmiejętność formułowania odpowiedzi na opinie klientówUmiejętność prowadzenia rozmowy z klientem poprzez chatUmiejętność pisania treści zgodnie z wymogami SEO przy pomocy AIDobra organizacja pracy, komunikatywność i samodzielnośćCierpliwość i skrupulatność                                                                                                                                                        Umiejętność pracy pod presją czasuZnajomość języka angielskiego na średnio-zaawansowanym poziomieMile widziane:Znajomość systemu IdoSellZnajomość zagranicznych platform sprzedażowychPodstawowa znajomość systemu SubiektZainteresowanie AIDoświadczenie na podobnym stanowiskuTo oferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracęPraca w godzinach 8-16Możliwość rozwoju w sektorze e-commercePracę w młodym i zgranym zespoleBenefity: Multisport, pakiety medyczne, zniżki na asortymentO nas:Hurtownia zabawek M&Z sp. z o.o. to firma o ugruntowanej pozycji rynkowej, funkcjonująca w branży od ponad 30 lat. Zajmujemy się sprzedażą i dystrybucją zabawek wśród sklepów stacjonarnych, internetowych oraz sieci handlowych.

Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej - branża muzyczna
Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej - branża muzyczna
3500 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby na stanowisko  : Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej płyt CD i płyt winylowychOpis stanowiska : - obsługa sprzedaży na platformach internetowych, głównie allegro.pl, empik.com -koordynowanie realizacji    zamówień, mailowa i telefoniczna obsługa klienta itp.- przygotowywanie dokumentów transportowych i sprzedażowych w systemie- przygotowywanie opisów i treści na stronę- monitorowanie rynku wydawnictw płytowych-przyjmowanie dostaw towarów-pakowanie zamówień do wysłaniaOferujemy:pracę w bardzo ciekawej branży muzycznej, płyty z muzyką na cd, winylachstabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę o pracępracę w miłej atmosferze, niedużej rodzinnej firmygodziny pracy od poniedziałku do piątku w godz. 8:30-16:30,możliwość pogłębiania wiedzy, zdobywania nowych kompetencji i doswiadczenia w firmie z wieloletnim stażem na rynkuwysokość wynagrodzenia uzależniona od wiedzy i wykonywanych obowiązkówWymagania:bardzo dobra znajomośc obsługi komputera oraz pakietu Ms Officepraktycznej znajomosci obsługi platform sprzedażowychdokładność, komunikatywność i precyzja oraz zaangażowanie w pracęzamiłowanie, pasja do muzyki i ogólna wiedza muzyczna - konieczniebardzo dobra organizacja pracyumiejętność pracy pod presją czasuchęć do pracy i pozytywne nastawienieInformacje o firmie Hurtownia Muzyczna BIS to firma obecnie specjalizująca się w sprzedaży internetowej płyt CD i winylowych z muzyką, realizująca zamówieniana terenie całej Polski i nie tylko. Z sukcesem działamy na rynku muzycznym od 1991 roku.

Obsługa zamówień internetowych/klienta
Obsługa zamówień internetowych/klienta
1092.65 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Jesteśmy hurtownią medyczną, rozwijającą sprzedaż online, posiadamy sklepy internetowe, których asortyment można ogólnie określić jako produkty higieniczne, medyczne, laboratoryjne oraz kosmetyczne. Poszukujemy ambitnego i zaangażowanego pracownika do pracy w biurze, przy obsłudze zamówień internetowych oraz do obsługi klienta. Szukamy osoby chętnej podjąć pracę na w/w stanowisku na okres dłuższy, nie poszukujemy osób chcących popracować dla zdobycia doświadczenia lub na praktykę.Jeśli masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w branży medycznej, w szczególności w pracy:laboratorium diagnostycznym,sklepie/hurtowni medycznej,lub jesteś studentem kierunków medycznych to może być to praca dla Ciebie.Kandydat powinien cechować się:komunikatywnością i umiejętnością pracy w małym zespole,pozytywne nastawienie i odpornośc na stres będzie atutem,dokładnością i sumiennością w wykonywaniu obowiązków,Zaangażowanie, chęć do pracy oraz pozytywne nastawienie może rekomendować brak doświadczenia na podobnym stanowisku.Dodatkowym atutem będzie znajomość:Obsługi komputera, w tym programów Presta, Baselinker, w-firma lub podobnych do obsługi sklepów, magazynu, oraz wystawiania dokumentów handlowych (faktury, paragony) i przewozowych (Inpost, Gls, paczkomaty) języków obcych oraz znajomość programów graficznychDo Twoich najważniejszych obowiązków należeć będą:Obsługa zamówień w sklepach internetowych, Komunikacja z bieżącymi klientami, przyjmowanie zamówień telefonicznych,Obsługa posprzedażowa, obsługa zwrotów, reklamacji itp.Co oferujemy?3 pierwsze miesiące to okres próbny i podstawowe wynagrodzeniePo okresie próbnym wynagrodzenie zostanie rozszerzone o premię w zależności od wykonywanej pracy Wysokość wynagrodzenia uzależniona od wiedzy, doświadczenia oraz wykonywanych obowiązkówPracę od pon. do piątku, w godz. 8-16Miłą atmosferę w małym zespoleMożliwość rozwoju, zwiększenia zakresu obowiązków oraz co za tym idzie wynagrodzeniaMiejsce pracy: Gdynia (Dąbrowa, wyjazd od strony Chwaszczyna)Jeśli masz pozytywne nastawienie i potrafisz zarazić swoim uśmiechem, masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów i komunikowaniu się z drugą osobą to szukamy właśnie Ciebie.Jeśli szukasz stałej, stabilnej pracy, czujesz, że sprawdzisz się na powyższym stanowisku – nie czekaj wyślij swoje CV już teraz!W aplikacji prosimy o dodanie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Asystent tworzenia biżuterii + obsługa sklepu internetowego
Asystent tworzenia biżuterii + obsługa sklepu internetowego
1700 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą zajmującą się tworzeniem biżuterii handmade. Aktualnie powiększamy zespół i szukamy osoby odpowiedzialnej za wykonywanie biżuterii według naszych kryteriów oraz do pomocy przy prowadzeniu sklepu internetowego.Oferujemy pracę na cały etat, od poniedziałku do piątku, godz. 8 - 16. Nasze biuro znajduję się w Gdyni na Dąbrowie.Poszukujemy osoby cierpliwej i precyzyjnej, a przede wszystkim chętnej do nauki - wszystkiego nauczymy od zera.Do zadań należeć będzie:tworzenie biżuterii według określonych kryteriówprzygotowywanie, pakowanie i wysyłka zamówień internetowychpodstawowa obsługa kanałów sprzedaży - sklep internetowy, marketplacetelefoniczna i mailowa obsługa klientaobsługa zwrotówwspółpraca z zewnętrzną agencją e-commercetworzenie grafikWymagane: zdolności manualne, dobra znajomość obsługi komputera, znajomość zagadnień e-commerce, status studenta, umiejętność obsługi programów graficznych i do obróbki zdjęć w podstawowym zakresie.

Zatrudnimy Doradców klienta/Sprzedawców
Zatrudnimy Doradców klienta/Sprzedawców
30003500 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko doradcy klienta/sprzedawcy do sprzedaży stacjonarnej w naszym sklepie. Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia Nasze oczekiwania: - obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy - prowadzenie firmowego Fanpage oraz Instagrama - komunikatywność - osoba lubiąca kontakt z ludźmi - dbanie o wizerunek firmy - obsługa kasy fiskalnej - punktualność - kultura osobista - uczciwość - dyspozycyjność w od poniedziałku do soboty w godzinach 12:00-20:00 - znajomości branży e-papierosów będzie dodatkowym atutem Oferujemy: - stabilne zatrudnienie - umowa do uzgodnienia - pozytywną atmosferę CV proszę wysyłać na adres mailowy w tytule podając aplikowane stanowisko: re****************a@g*****com

EKSPEDIENT / EKSPEDIENTKA- GDAŃSK LUB GDYNIA
EKSPEDIENT / EKSPEDIENTKA- GDAŃSK LUB GDYNIA
Gdynia 30+ kilka dni temu

Pracownika ds. obsługi klienta - ekspedienta / ekspedientki. Do sklepów „Minuta Osiem” w lokalizacjach: - Gdańsk, ul: Klonowa ( cały etat - dni powszednie, pół etatu - weekendy ) - Gdynia, ul: Świętojańska ( cały etat - dni powszednie) - Gdynia, ul: Obrońców Wybrzeża ( cały etat - dni powszednie) poszukujemy osób na stanowisko pracownika ds. obsługi klienta - ekspedienta / ekspedientki. W zakres obowiązków wchodzi : • sprzedaż gotowych produktów na wynos • wręczanie zamówień/diet. Oferujemy: • stawkę zaczynającą się od 22.80 złotych brutto(netto w przypadku studentów) lub wyższą w zależności od doświadczenia + gwarantowane prowizje od sprzedaży, -gwarantowane prowizje od wydanych diet, -cały etat ( praca w dni powszednie z możliwością pracy w weekend ), -pół etatu ( praca w weekendy ), • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, • posiłki pracownicze, • miłą atmosferę w pracy, • elastyczny grafik, • odpowiednie szkolenie, • wysoki standard warunków pracy, Wymagania: • wysoka komunikatywność, • umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientem, • dyspozycyjność, • wysoka kultura osobista, • dobra organizacja pracy, • dokładność, sumienność, • umiejętność obsługi komputera ( pakiet office, social media w stopniu bardzo podstawowym ), • status ucznia/studenta, • Książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych, Zainteresowane osoby proszę o przesyłanie swoich kandydatur w nagłówku wpisując Gdańsk lub Gdynia. Cv proszę przesłać na @

Doradca ds nieruchomości / okazałe zarobki
Doradca ds nieruchomości / okazałe zarobki
50008000 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osób ambitnych, zaradnych ,chcących wyjść poza schemat. Możliwości zarobkowe bez ograniczeń. Jeśli jesteś osobą komunikatywną ,która nie boi się wyzwań i stawia sobie wysoko poprzeczkę jest to praca idealna dla Ciebie. Osoba na tym stanowisku powinna : - posiadać doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta - posiadać umiejętności negocjacji - stawiać na rozwój oraz osiąganie licznych sukcesów zawodowych - wykazywać samodzielność - cechować się wysoką kulturą osobistą Korzyścią ,która zostanie doceniona będzie doświadczenie w branży nieruchomości, call center, bankowości lub sprzedaży. Zapewniamy: - wysokie zarobki idące w parze z zaangażowaniem - szkolenie zapewniające bardzo dobry start - miłą atmosferę oraz przyjazne podejście w pracy - możliwości ciągłego rozwoju w firmie - dostęp do aplikacji związanych z branżą nieruchomości Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny lub wysyłanie CV. Tel. ***-***-***

Doradca ds. Przeżyć/Sprzedawca | Gdynia
Doradca ds. Przeżyć/Sprzedawca | Gdynia
Gdynia 30+ kilka dni temu

Wyjątkowy Prezent od 15 lat oferuje prezenty w formie przeżyć jak np. Skok ze Spadochronem, Jazda Ferrari czy Kolacja w Ciemności. W ofercie posiadamy ponad 8500 wariantów niezwykłych prezentów. Nasza sieć sklepów liczy już 70 sklepów w Galeriach Handlowych w całej Polsce, a portal internetowy www.wyjatkowyprezent.pl odwiedza rocznie 6 mln klientów. Szukamy ludzi ciekawych, których nie satysfakcjonuje typowa praca w odzieżówkach, którzy lubią rozmawiać z ludźmi, są proaktywni, mają pozytywną energię i dar perswazji. Jakie zadania czekają na Ciebie w punkcie sprzedaży? - aktywna sprzedaż, obsługa klienta i informowanie klientów o ofercie, - doradztwo w zakresie oferowanych usług, - realizacja planów sprzedażowych, - merchandising i odpowiedzialność za ekspozycję produktów. To idealna praca dla osób ceniących elastyczny grafik. Nieważne czy jesteś jeszcze w trakcie nauki lub masz inne zobowiązania - oferujemy pracę zmianową w niepełnym wymiarze godzinowym. Oczekiwana dyspozycyjność/lokalizacja: * Galeria Klif Gdynia -> ok. 100-120h/mc (w tym weekendy) Co oferujemy w zamian? - chcemy byś został/a z nami na dłużej, dlatego oferujemy stabilne warunki zatrudnienia - liczymy na długofalową współpracę, - atrakcyjny system wynagradzania - podstawa + cztero-elementowy system premiowy, - po okresie próbnym dofinansowanie do Karty MultiLife (m.in. dostęp do ćwiczeń, kreatora diet, darmowych przejazdów Veturilo, szkoleń na platformie Leanovatika, eTutor, Legimi), - pakiet szkoleń wewnętrznych, po odbyciu których również możesz liczyć na wsparcie ze strony bardziej doświadczonych współpracowników, - możliwość elastycznego dostosowywania godzin pracy – grafiki są układane z miesięcznym wyprzedzeniem, a dzięki zmianowemu systemowi pracy nie będziesz miał/a trudności z pogodzeniem pracy u nas np. ze studiami, - ciekawe konkursy wewnętrzne z nagrodami, - zniżki pracownicze na zakupy naszych prezentów, - integracje w zespołach połączone z realizacją przeżycia z naszej oferty, - przyjazną atmosferę pracy - u nas możesz być sobą :) Wierzymy, że świat może być lepszym miejscem, w którym wręczane prezenty zapadają w pamięć, zamiast cieszyć jedynie oko. Jeśli również w to wierzysz, dołącz do nas! Aplikacje przyjmujemy wyłącznie poprzez formularz aplikacyjny dostępny tutaj: https://tiny.pl/wjzn9

Koordynatorka. Praca w biurze. Nr ref. 05
Koordynatorka. Praca w biurze. Nr ref. 05
Gdynia 30+ kilka dni temu

Wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Prowadzimy szkolenia przygotowujące do pracy dlatego jeśli nie masz doświadczenia nie będzie to dla nas stanowiło problemu. Ważna jest osobowość i zapał do pracy!!! komunikatywność umiejętność współpracy z zespołem dokładność, sumienność i rzetelność umiejętność pracy pod presją czasu obsługa komputera oraz urządzeń biurowych. Po okresie próbnym gotowość do założenia działalności gospodarczej (formalności i koszty z tym związane po stronie firmy) Obowiązki: dbałość o dobry wizerunek firmy dobry kontakt z klientami oraz personelem, przyjmowanie zamówień. prowadzenie dokumentacji biurowej punktualność i lojalność Oferujemy: stabilne zatrudnienie w firmie produkcyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku (ponad 25 lat) pracę w pełnym wymiarze czasu. możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwój dotychczasowych umiejętności atrakcyjne i terminowe wynagrodzenie ustalane indywidualnie deputat pracowniczy praca od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00 (święta i weekendy wolne). Uznanie dla wysokich kompetencji i kreatywności Aplikacje prosimy wysyłać na adres @ Wskazówki jakie informacje powinno zawierać CV przesyłane do naszego zakładu: • imię i nazwisko, • zdjęcie, • kontakt, najlepiej telefoniczny • datę urodzenia • miejsce zamieszkania (adres do korespondencji) • wykształcenie, • kilka słów o sobie, • przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

Specjalista do spraw obsługi klienta
Specjalista do spraw obsługi klienta
Gdynia 30+ kilka dni temu

Firma handlowa poszukuje pracownika do obsługi klienta, wymagane wykształcenie wyższe chemiczne. Do obowiązków na tym stanowisku należy: aktywna obsługa i pozyskiwanie klientów, przygotowywanie dokumentacji przetargowej i ofertowej, dyspozycyjność oraz pełne zaangażowanie w powierzone obowiązki. Wynagrodzenie zależne jest od wykształcenia i posiadanego doświadczenia.

Filtr