Wszystkie ogłoszenia w kategorii Handel
Obecnie poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi SKLEPU INTERNETOWEGO Obowiązki: Wprowadzanie produktów do sklepu internetowegoObsługa sklepu internetowegoAktywne uczestnictwo w rozwoju oferty sklepuDbanie o atrakcyjność, widoczność i spójność Analizowanie i raportowanie ruchu, liczby wyświetleń, kliknięć na stronie Tworzenie grafik do sklepu (Canva)znajomość podstaw programu Photoshop nadzór nad wysyłką produktówObsługa KlientaZajmowanie się zwrotamiAdministracja platformySZUKAMY OSOBY, KTÓRA:cechuje się wysoką kulturą osobistą, kreatywnością i zaangażowaniem ma doświadczenie na podobnym stanowiskuchętnie wykazuje inicjatywę w budowaniu strategii działaniaCO OFERUJEMY ?formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich potrzebzarobki uzależnione od doświadczenia i osiąganych wynikówprzyjazną atmosferę w pracywsparcie w rozwoju osobistymciekawą, dynamiczną pracę w branży bieliźnianejzniżkę na cały asortymentCZEKAMY NA TWOJE ZGŁOSZENIE !W odpowiedzi prześlij do nasCVInformacje o sobie (bio, umiejętności, ważne cechy i zalety)Dodaj wszelkie informacje, które uważasz, że pomocne w wyborze właśnie CiebieZajrzyj do nas!www.facebook.com/galeriachristellewww.christelle.pl
Opis oferty pracyPoszukiwana ekspedientka do sklepu firmowego Piekarni w centrum Gdyni zakres sprzedaży - wyroby piekarniczo-cukiernicze + mała spożywka praca zmianowa (w tygodniu do godz. 19:00, w soboty do godz. 15:00) Proszę o wysyłanie CV na adres e-mail
Kogo szukamy? Producent suplementów diety i kosmetyków szuka osoby do obsługi sklepu e-commerce. Jeśli jesteś ambitny / ambitna, masz umiejętność procesowego myślenia i zadaniowego działania ? to możliwość szybkiego awansu na koordynatora e-commerce i dalej. Wymagamy od Ciebie: • pomysłowości, samodyscypliny, samodzielności i nastawienia na działanie i wynik • Znajomość tematyki e-commerce B2B oraz e-marketingu • Doświadczenie pracy w środowisku e-commerce B2B (Adobe Commerce, PrestaShop, WooCommerce, inne) • Znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office • Umiejętności w zakresie edycji grafiki AI, Canva lub inne dowolne • Doświadczenie przy realizacji kampanii digital lub obsłudze klienta oraz wykorzystaniu AI przy wsparciu zespołu marketingu • Przygotowanie wysyłek, usprawnienie procesów realizacji wysyłek/ zwrotów/ reklamacji • Znajomość Google Analytics mile widziane • Doświadczenie w sprzedaży Amazon mile widziane • Wykształcenie wyższe w zakresie marketingu online lub e-commerce mile widziane • Współpraca z zespołem, który zarządza reklamą i marketingiem Ta praca jest dla Ciebie jeśli: • Jesteś osobą sprawczą, jesteś procesowy i analityczny , systematyczny i sumienny • Jeśli jesteś zainteresowany/ na nowoczesnymi rozwiązaniami i technologiami w tym AI • Jesteś wiekowo gdzieś między końcem nauki, a okolicami swojej trzydziestki, jesteś dyspozycyjny, mieszkasz Gdyni lub okolicach • Rozumiesz czym jest e-commerce i wiesz, ze od tego nie ma już odwrotu Nie, jeżeli... • Nie masz doświadczenia na podobnym stanowisku • E-commerce nie jest w kręgu Twoich zainteresowań • Nietypowość tego ogłoszenia wywołuje w Tobie dyskomfort, bo szukasz miejsca pracy, w której nie będzie wyzwańWażne :Osoby zainteresowane proszę o przesłanie cv na mail z dopiskiem "U+42NMS. Dzięki temu, będziemy wiedzieć, że czytamy tylko zgłoszenia od ludzi, którzy zapoznali się z ogłoszeniem do końca i nie rekrutują masowo bez chwili refleksji. Powodzenia !
Twój zakres obowiązków:Wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego Yupi.plWeryfikacja poprawności przypisania produktów do odpowiednich kategoriiDbanie o poprawność treści i atrakcyjność karty produktuObsługa klienta poprzez chatOdpisywanie na opinie klientówRedagowanie artykułów blogowych i opisów pod SEOWsparcie zespołu e-commerce w bieżących zadaniachNasze wymagania:Doświadczenie przy wprowadzaniu produktów do systemu sklepu internetowego oraz innych marketplacówDobra znajomość systemu BaseLinkerPodstawowa znajomość programu ExcelUmiejętność formułowania odpowiedzi na opinie klientówUmiejętność prowadzenia rozmowy z klientem poprzez chatUmiejętność pisania treści zgodnie z wymogami SEO przy pomocy AIDobra organizacja pracy, komunikatywność i samodzielnośćCierpliwość i skrupulatność Umiejętność pracy pod presją czasuZnajomość języka angielskiego na średnio-zaawansowanym poziomieMile widziane:Znajomość systemu IdoSellZnajomość zagranicznych platform sprzedażowychPodstawowa znajomość systemu SubiektZainteresowanie AIDoświadczenie na podobnym stanowiskuTo oferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracęPraca w godzinach 8-16Możliwość rozwoju w sektorze e-commercePracę w młodym i zgranym zespoleBenefity: Multisport, pakiety medyczne, zniżki na asortymentO nas:Hurtownia zabawek M&Z sp. z o.o. to firma o ugruntowanej pozycji rynkowej, funkcjonująca w branży od ponad 30 lat. Zajmujemy się sprzedażą i dystrybucją zabawek wśród sklepów stacjonarnych, internetowych oraz sieci handlowych.
Poszukujemy osoby na stanowisko : Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej płyt CD i płyt winylowychOpis stanowiska : - obsługa sprzedaży na platformach internetowych, głównie allegro.pl, empik.com -koordynowanie realizacji zamówień, mailowa i telefoniczna obsługa klienta itp.- przygotowywanie dokumentów transportowych i sprzedażowych w systemie- przygotowywanie opisów i treści na stronę- monitorowanie rynku wydawnictw płytowych-przyjmowanie dostaw towarów-pakowanie zamówień do wysłaniaOferujemy:pracę w bardzo ciekawej branży muzycznej, płyty z muzyką na cd, winylachstabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę o pracępracę w miłej atmosferze, niedużej rodzinnej firmygodziny pracy od poniedziałku do piątku w godz. 8:30-16:30,możliwość pogłębiania wiedzy, zdobywania nowych kompetencji i doswiadczenia w firmie z wieloletnim stażem na rynkuwysokość wynagrodzenia uzależniona od wiedzy i wykonywanych obowiązkówWymagania:bardzo dobra znajomośc obsługi komputera oraz pakietu Ms Officepraktycznej znajomosci obsługi platform sprzedażowychdokładność, komunikatywność i precyzja oraz zaangażowanie w pracęzamiłowanie, pasja do muzyki i ogólna wiedza muzyczna - konieczniebardzo dobra organizacja pracyumiejętność pracy pod presją czasuchęć do pracy i pozytywne nastawienieInformacje o firmie Hurtownia Muzyczna BIS to firma obecnie specjalizująca się w sprzedaży internetowej płyt CD i winylowych z muzyką, realizująca zamówieniana terenie całej Polski i nie tylko. Z sukcesem działamy na rynku muzycznym od 1991 roku.
Jesteśmy hurtownią medyczną, rozwijającą sprzedaż online, posiadamy sklepy internetowe, których asortyment można ogólnie określić jako produkty higieniczne, medyczne, laboratoryjne oraz kosmetyczne. Poszukujemy ambitnego i zaangażowanego pracownika do pracy w biurze, przy obsłudze zamówień internetowych oraz do obsługi klienta. Szukamy osoby chętnej podjąć pracę na w/w stanowisku na okres dłuższy, nie poszukujemy osób chcących popracować dla zdobycia doświadczenia lub na praktykę.Jeśli masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w branży medycznej, w szczególności w pracy:laboratorium diagnostycznym,sklepie/hurtowni medycznej,lub jesteś studentem kierunków medycznych to może być to praca dla Ciebie.Kandydat powinien cechować się:komunikatywnością i umiejętnością pracy w małym zespole,pozytywne nastawienie i odpornośc na stres będzie atutem,dokładnością i sumiennością w wykonywaniu obowiązków,Zaangażowanie, chęć do pracy oraz pozytywne nastawienie może rekomendować brak doświadczenia na podobnym stanowisku.Dodatkowym atutem będzie znajomość:Obsługi komputera, w tym programów Presta, Baselinker, w-firma lub podobnych do obsługi sklepów, magazynu, oraz wystawiania dokumentów handlowych (faktury, paragony) i przewozowych (Inpost, Gls, paczkomaty) języków obcych oraz znajomość programów graficznychDo Twoich najważniejszych obowiązków należeć będą:Obsługa zamówień w sklepach internetowych, Komunikacja z bieżącymi klientami, przyjmowanie zamówień telefonicznych,Obsługa posprzedażowa, obsługa zwrotów, reklamacji itp.Co oferujemy?3 pierwsze miesiące to okres próbny i podstawowe wynagrodzeniePo okresie próbnym wynagrodzenie zostanie rozszerzone o premię w zależności od wykonywanej pracy Wysokość wynagrodzenia uzależniona od wiedzy, doświadczenia oraz wykonywanych obowiązkówPracę od pon. do piątku, w godz. 8-16Miłą atmosferę w małym zespoleMożliwość rozwoju, zwiększenia zakresu obowiązków oraz co za tym idzie wynagrodzeniaMiejsce pracy: Gdynia (Dąbrowa, wyjazd od strony Chwaszczyna)Jeśli masz pozytywne nastawienie i potrafisz zarazić swoim uśmiechem, masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów i komunikowaniu się z drugą osobą to szukamy właśnie Ciebie.Jeśli szukasz stałej, stabilnej pracy, czujesz, że sprawdzisz się na powyższym stanowisku – nie czekaj wyślij swoje CV już teraz!W aplikacji prosimy o dodanie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Jesteśmy firmą zajmującą się tworzeniem biżuterii handmade. Aktualnie powiększamy zespół i szukamy osoby odpowiedzialnej za wykonywanie biżuterii według naszych kryteriów oraz do pomocy przy prowadzeniu sklepu internetowego.Oferujemy pracę na cały etat, od poniedziałku do piątku, godz. 8 - 16. Nasze biuro znajduję się w Gdyni na Dąbrowie.Poszukujemy osoby cierpliwej i precyzyjnej, a przede wszystkim chętnej do nauki - wszystkiego nauczymy od zera.Do zadań należeć będzie:tworzenie biżuterii według określonych kryteriówprzygotowywanie, pakowanie i wysyłka zamówień internetowychpodstawowa obsługa kanałów sprzedaży - sklep internetowy, marketplacetelefoniczna i mailowa obsługa klientaobsługa zwrotówwspółpraca z zewnętrzną agencją e-commercetworzenie grafikWymagane: zdolności manualne, dobra znajomość obsługi komputera, znajomość zagadnień e-commerce, status studenta, umiejętność obsługi programów graficznych i do obróbki zdjęć w podstawowym zakresie.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko doradcy klienta/sprzedawcy do sprzedaży stacjonarnej w naszym sklepie. Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia Nasze oczekiwania: - obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy - prowadzenie firmowego Fanpage oraz Instagrama - komunikatywność - osoba lubiąca kontakt z ludźmi - dbanie o wizerunek firmy - obsługa kasy fiskalnej - punktualność - kultura osobista - uczciwość - dyspozycyjność w od poniedziałku do soboty w godzinach 12:00-20:00 - znajomości branży e-papierosów będzie dodatkowym atutem Oferujemy: - stabilne zatrudnienie - umowa do uzgodnienia - pozytywną atmosferę CV proszę wysyłać na adres mailowy w tytule podając aplikowane stanowisko: re****************a@g*****com
Pracownika ds. obsługi klienta - ekspedienta / ekspedientki. Do sklepów „Minuta Osiem” w lokalizacjach: - Gdańsk, ul: Klonowa ( cały etat - dni powszednie, pół etatu - weekendy ) - Gdynia, ul: Świętojańska ( cały etat - dni powszednie) - Gdynia, ul: Obrońców Wybrzeża ( cały etat - dni powszednie) poszukujemy osób na stanowisko pracownika ds. obsługi klienta - ekspedienta / ekspedientki. W zakres obowiązków wchodzi : • sprzedaż gotowych produktów na wynos • wręczanie zamówień/diet. Oferujemy: • stawkę zaczynającą się od 22.80 złotych brutto(netto w przypadku studentów) lub wyższą w zależności od doświadczenia + gwarantowane prowizje od sprzedaży, -gwarantowane prowizje od wydanych diet, -cały etat ( praca w dni powszednie z możliwością pracy w weekend ), -pół etatu ( praca w weekendy ), • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, • posiłki pracownicze, • miłą atmosferę w pracy, • elastyczny grafik, • odpowiednie szkolenie, • wysoki standard warunków pracy, Wymagania: • wysoka komunikatywność, • umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientem, • dyspozycyjność, • wysoka kultura osobista, • dobra organizacja pracy, • dokładność, sumienność, • umiejętność obsługi komputera ( pakiet office, social media w stopniu bardzo podstawowym ), • status ucznia/studenta, • Książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych, Zainteresowane osoby proszę o przesyłanie swoich kandydatur w nagłówku wpisując Gdańsk lub Gdynia. Cv proszę przesłać na @
Poszukujemy osób ambitnych, zaradnych ,chcących wyjść poza schemat. Możliwości zarobkowe bez ograniczeń. Jeśli jesteś osobą komunikatywną ,która nie boi się wyzwań i stawia sobie wysoko poprzeczkę jest to praca idealna dla Ciebie. Osoba na tym stanowisku powinna : - posiadać doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta - posiadać umiejętności negocjacji - stawiać na rozwój oraz osiąganie licznych sukcesów zawodowych - wykazywać samodzielność - cechować się wysoką kulturą osobistą Korzyścią ,która zostanie doceniona będzie doświadczenie w branży nieruchomości, call center, bankowości lub sprzedaży. Zapewniamy: - wysokie zarobki idące w parze z zaangażowaniem - szkolenie zapewniające bardzo dobry start - miłą atmosferę oraz przyjazne podejście w pracy - możliwości ciągłego rozwoju w firmie - dostęp do aplikacji związanych z branżą nieruchomości Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny lub wysyłanie CV. Tel. ***-***-***
Wyjątkowy Prezent od 15 lat oferuje prezenty w formie przeżyć jak np. Skok ze Spadochronem, Jazda Ferrari czy Kolacja w Ciemności. W ofercie posiadamy ponad 8500 wariantów niezwykłych prezentów. Nasza sieć sklepów liczy już 70 sklepów w Galeriach Handlowych w całej Polsce, a portal internetowy www.wyjatkowyprezent.pl odwiedza rocznie 6 mln klientów. Szukamy ludzi ciekawych, których nie satysfakcjonuje typowa praca w odzieżówkach, którzy lubią rozmawiać z ludźmi, są proaktywni, mają pozytywną energię i dar perswazji. Jakie zadania czekają na Ciebie w punkcie sprzedaży? - aktywna sprzedaż, obsługa klienta i informowanie klientów o ofercie, - doradztwo w zakresie oferowanych usług, - realizacja planów sprzedażowych, - merchandising i odpowiedzialność za ekspozycję produktów. To idealna praca dla osób ceniących elastyczny grafik. Nieważne czy jesteś jeszcze w trakcie nauki lub masz inne zobowiązania - oferujemy pracę zmianową w niepełnym wymiarze godzinowym. Oczekiwana dyspozycyjność/lokalizacja: * Galeria Klif Gdynia -> ok. 100-120h/mc (w tym weekendy) Co oferujemy w zamian? - chcemy byś został/a z nami na dłużej, dlatego oferujemy stabilne warunki zatrudnienia - liczymy na długofalową współpracę, - atrakcyjny system wynagradzania - podstawa + cztero-elementowy system premiowy, - po okresie próbnym dofinansowanie do Karty MultiLife (m.in. dostęp do ćwiczeń, kreatora diet, darmowych przejazdów Veturilo, szkoleń na platformie Leanovatika, eTutor, Legimi), - pakiet szkoleń wewnętrznych, po odbyciu których również możesz liczyć na wsparcie ze strony bardziej doświadczonych współpracowników, - możliwość elastycznego dostosowywania godzin pracy – grafiki są układane z miesięcznym wyprzedzeniem, a dzięki zmianowemu systemowi pracy nie będziesz miał/a trudności z pogodzeniem pracy u nas np. ze studiami, - ciekawe konkursy wewnętrzne z nagrodami, - zniżki pracownicze na zakupy naszych prezentów, - integracje w zespołach połączone z realizacją przeżycia z naszej oferty, - przyjazną atmosferę pracy - u nas możesz być sobą :) Wierzymy, że świat może być lepszym miejscem, w którym wręczane prezenty zapadają w pamięć, zamiast cieszyć jedynie oko. Jeśli również w to wierzysz, dołącz do nas! Aplikacje przyjmujemy wyłącznie poprzez formularz aplikacyjny dostępny tutaj: https://tiny.pl/wjzn9
Wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Prowadzimy szkolenia przygotowujące do pracy dlatego jeśli nie masz doświadczenia nie będzie to dla nas stanowiło problemu. Ważna jest osobowość i zapał do pracy!!! komunikatywność umiejętność współpracy z zespołem dokładność, sumienność i rzetelność umiejętność pracy pod presją czasu obsługa komputera oraz urządzeń biurowych. Po okresie próbnym gotowość do założenia działalności gospodarczej (formalności i koszty z tym związane po stronie firmy) Obowiązki: dbałość o dobry wizerunek firmy dobry kontakt z klientami oraz personelem, przyjmowanie zamówień. prowadzenie dokumentacji biurowej punktualność i lojalność Oferujemy: stabilne zatrudnienie w firmie produkcyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku (ponad 25 lat) pracę w pełnym wymiarze czasu. możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwój dotychczasowych umiejętności atrakcyjne i terminowe wynagrodzenie ustalane indywidualnie deputat pracowniczy praca od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00 (święta i weekendy wolne). Uznanie dla wysokich kompetencji i kreatywności Aplikacje prosimy wysyłać na adres @ Wskazówki jakie informacje powinno zawierać CV przesyłane do naszego zakładu: • imię i nazwisko, • zdjęcie, • kontakt, najlepiej telefoniczny • datę urodzenia • miejsce zamieszkania (adres do korespondencji) • wykształcenie, • kilka słów o sobie, • przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
Firma handlowa poszukuje pracownika do obsługi klienta, wymagane wykształcenie wyższe chemiczne. Do obowiązków na tym stanowisku należy: aktywna obsługa i pozyskiwanie klientów, przygotowywanie dokumentacji przetargowej i ofertowej, dyspozycyjność oraz pełne zaangażowanie w powierzone obowiązki. Wynagrodzenie zależne jest od wykształcenia i posiadanego doświadczenia.