Sortowanie:
Znaleziony: 26 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center w Gdynia
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale Call Center
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale Call Center
nowe Gdynia 3 kilka dni temu

Firma K&K Wojtanowicz (Gdynia ul. Kcyńska 21A), autoryzowany dealer pojazdów marki KIA, SUZUKI i MITSUBISHI poszukuje Pracownik Działu Obsługi Klienta (Call Center). Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za skuteczną komunikację z klientami zarówno przez telefon, jak i inne kanały komunikacji, zapewniając najwyższy poziom obsługi klienta.Twój zakres obowiązków:Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących oraz kontakt z klientami poprzez inne kanały komunikacji (e-mail, social media).Umawianie wizyt serwisowych oraz handlowych.Rozpoznawanie potrzeb klientów i udzielanie im kompleksowej informacji o naszych produktach i usługach.Budowanie trwałych relacji z klientami poprzez wysoką jakość obsługi.Współpraca z różnymi działami firmy w celu efektywnej realizacji zadań.Wymagania:Doświadczenie w obsłudze klienta, preferowana znajomość branży motoryzacyjnej.Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku.Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.Prawo jazdy kategorii B (dodatkowy atut)Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie motoryzacyjnej.Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń branżowych.Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy.Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony zespołu.Jeśli jesteś osobą komunikatywną, zorientowaną na klienta i chcesz rozwijać się w branży motoryzacyjnej, czekamy na Twoje CV.

Kundensupport mit sehr guten Deutschkenntnissen/j. Niemiecki
Kundensupport mit sehr guten Deutschkenntnissen/j. Niemiecki
Gdynia 30+ kilka dni temu

Unsere Firma wächst und wir suchen Personal für unseren Kundenservice. Du sprichst fließend Deutsch (B2/C1) und hast gerne Kontakt mit Menschen? Dann bieten wir dir eine spannende Aufgabe bei Dawid Rza im Zentrum von Gdynia. Wir sind führend in der Branche Home & Living und unsere Produkte erhöhen die Lebensqualität Zuhause. Hochwertige Produkte und besonders guter Kundenservice zeichnen Dawid Rza aus und wir sind stolz auf unsere starken Marken. Was bieten wir dir? - Ein toller Arbeitsplatz im Herzen von Gdynia. - Remote work & flexible Arbeitszeiten möglich. - Wir fördern Teamwork & geben Freiräume für selbstständiges Arbeiten. - Wir bieten einen klaren Weg für deinen beruflichen Aufstieg bei uns. - Ein gutes Gehalt für gute Arbeit. Interessiert? Dann schicke uns deinen Lebenslauf und schaue, ob wir matchen!

Młodszy specjalista ds. monitoringu telefonicznego (Gdynia)
Młodszy specjalista ds. monitoringu telefonicznego (Gdynia)
Gdynia 30+ kilka dni temu

Na co dzień w naszym zespole:aktywnie działasz w procesie odzyskiwania należności na drodze polubownej poprzez telefoniczny kontakt z dłużnikami i osobami odpowiedzialnymi za spłatę zobowiązania,monitorujesz terminowość spłaty zadłużenia klientów, w tym realizację warunków zawartych porozumień i ugód,analizujesz efektywność prowadzonych działań windykacyjnych,współpracujesz z innymi komórkami i jednostkami banku oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie odzyskiwania należności banku.To stanowisko może być Twoje, jeśli:masz za sobą pierwsze doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta,lubisz rozmawiać i masz rozwinięte umiejętności negocjacyjne,cechuje Cię samodzielność, odporność na stres oraz dobra organizacja czasu pracy,znasz pakiet MS Office w praktyce,masz minimum średnie wykształcenie,lubisz wyzwania,cenisz elastyczność i jesteś gotowy/a do pracy w systemie 2-zmianowym (w godzinach 8:00 - 20:00).Dołączając do nas otrzymasz:umowę o pracę,stałe wynagrodzenie oraz możliwość uzyskania premii,atrakcyjny pakiet benefitów, w tym kartę Multisport,prywatną opiekę medyczną oraz Pracowniczy Program Emerytalny,wdrożenie do pracy.możliwość rozwoju zawodowego.

Moderator w Portalu z Ogłoszeniami Nieruchomości - 27,70 zł netto / h
Moderator w Portalu z Ogłoszeniami Nieruchomości - 27,70 zł netto / h
42000 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Adresowo.pl to działający od 12 lat jeden z trzech najpopularniejszych portali z ogłoszeniami nieruchomości w Polsce.Praca polega na telefonicznych rozmowach z naszymi użytkownikami w celu aktualizacji bazy ogłoszeń.Oferujemy:Bezstresową atmosferę w młodym, przyjaźnie nastawionym zespoleStałe wynagrodzenie 27,70 zł netto za godzinęGodziny pracy dostosowane do Twoich możliwościStabilną pracę na cały etat w firmie będącej jednym z liderów rynku nieruchomości w PolsceMożliwość pracy częściowo zdalnej, a częściowo w naszym biurze w centrum GdyniWymagania:Łatwość w nawiązywaniu kontaktów przez telefonSprawna obsługa komputeraPozytywne nastawienie do życia :)Mile widziane osoby studiujące / uczące się zaoczniePreferowane osoby z Trójmiasta i okolic

Konsultant Działu Telemarketingu
Konsultant Działu Telemarketingu
8390 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Dołącz do naszego zespołu i odblokuj swój pełny potencjał zawodowy! Jesteś, dynamiczną, pełną energii osobą, która chce rozpocząć karierę w dynamicznym świecie telekomunikacji? Nie szukaj dalej! Vectra operator telekomunikacji kablowej, poszukuje energicznych talentów, które dołączą do naszego zespołu.Stanowisko: Konsultant Działu TelemarketinguLokalizacja: GdyniaCo oferujemy:·        Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja nawet do 6000!·        Praca w godzinach  9.30-16.00  lub 11.30- 18.00 od poniedziałku do piątku ·        WOLNE WEEKENDY!·        Ekskluzywne zniżki na nasze produkty i usługi.·        Dofinansowanie do karty MultiSport.·        Solidne wsparcie w Twoim rozwoju zawodowym.Twoja misja:·        Zrozumieć potrzeby klientów jak nikt inny.·        Oferujemy Oferować naszym klientom rozwiązania na najwyższym poziomie.·        Być osobą, do której można zwrócić się z pytaniami i wątpliwościami.·        Przekonać klientów do skorzystania z naszych ekscytujących ofert.·        Pielęgnować trwałe relacje z klientami.Oczekujemy:·        Zaangażowania.·        Pozytywnego nastawienia, konsekwencji.·        Podstawowych umiejętności komputerowych.·        Umiejętności łatwego nawiązywania kontaktu z ludźmi. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Jeśli jesteś gotowy, aby wyruszyć w podróż pełną wzrostu i innowacji z Vectrą, naciśnij teraz przycisk aplikowania! O Vectrze:W Vectrze nie jesteśmy tylko firmą – jesteśmy dynamiczną siłą napędzającą przyszłość telekomunikacji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży i zaangażowaniu w innowacje ugruntowaliśmy naszą pozycję lidera rynku. Nasza branża rozwija się szybko, wymagając ciągłego doskonalenia i świeżych pomysłów ze wszystkich stron. Nasz sukces jest świadectwem poświęcenia i kreatywności naszego zespołu, dlatego chętnie zapraszamy młode talenty, aby rozwijały się razem z nami. „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych przez VECTRA SA, jak również na przesyłanie tych danych do Spółek Grupy VECTRA w celu prowadzonej rekrutacji. Zostałem poinformowany: o o moich prawach, o danych Administratora i Inspektorze Ochrony Danych, o dobrowolności wyrażonej zgody i możliwości jej wycofania w dowolnym momencie, o okresie przetwarzania moich danych i celu ich przetwarzania.”

Doradca klienta- Gdynia
Doradca klienta- Gdynia
Gdynia 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Dla naszego klienta, lidera branży AGD/IT/RTV w Polsce, poszukujemy pracownika na stanowisko: DORADCA KLIENTA Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller) Zapewnimy Ci: • średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: o ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej 9 tys. zł o ponad 20% zarabia 7 – 8 tys. zł sam/a zdecydujesz, w której grupie będziesz! • promesę, czyli gwarancję premii przez pierwsze 3 mc (masz spokojną głowę do wdrożenia w obowiązki) • umowę o pracę bez okresu próbnego • kartę MultiSport z dofinansowaniem • prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem (także dla Twojej rodziny) • ubezpieczenie na życie dla Ciebie i bliskich • zniżki na zakupu w naszych elektromarketach • Program Poleceń Pracowników (do 2000 zł za osobę) • bony i premie świąteczne • nagrody jubileuszowe • szansę na awans • wsparcie fundacji Mediaexpert „Włącz się” • kontakt z najnowszą technologią • szkolenia produktowe i sprzedażowe Twoje zadania: • dobór produktów do potrzeb klientów • zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych • prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami • przyjmowanie dostaw • ekspozycja towarów • dbanie o ład i porządek w elektromarkecie Od Ciebie oczekujemy: • komunikatywności i umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby klientów • orientacji na osiąganie celów sprzedażowych • dążenia do podnoszenia wiedzy i kompetencji • doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl

Kundensupport mit sehr guten Deutschkenntnissen/j. Niemiecki
Kundensupport mit sehr guten Deutschkenntnissen/j. Niemiecki
7 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Bei uns, bist Du unser/e Partner/in, unser/e Seelenverwandte/r, mit dem/der wir die Ziele und Leidenschaften teilen können, die für den Erfolg notwendig sind. Erlebe ein vertrauensvolles Umfeld, in dem Du dich stets inspiriert und stark fühlst, um schon heute erstaunliche Dinge zu schaffen, die der Zukunft würdig sind. Um dies zu erreichen, stellen wir uns gemeinsam im Teamwork den Herausforderungen in unserem unvergleichlichen Gebäude im Herzen von Gdynia. Dawid Rza ist ein Kollektiv, dessen Bestrebungen weit über die Grenzen Polens hinausreichen. Die globale Reichweite ist kein Traum, sondern ein Ziel, dem wir dank des Engagements und der Entschlossenheit unseres Teams jeden Tag ein Stück näher kommen. Wir leben nach dem Prinzip - Einer für Alle, Alle für Einen, denn wir sind uns bewusst, dass wir nur gemeinsam Großes schaffen können! Wir sind führend in der Branche Home & Living. Unsere eigens hergestellten Produkte sind von höchster Qualität. Durch die Schöpfung einer Marke, die auf Qualität setzt, sind wir uns bewusst, dass ebenfalls jede unserer Abteilungen auf höchstem Niveau stehen muss. Insbesondere ist unser Kundenservice unser Markenzeichen, auf das wir besonders stolz sind! Wenn Du jemand bist, für den Deutsch wie eine Muttersprache ist (min. C1), deine Kreativität und dein Engagement dazu führen, dass auch der anspruchsvollste Kunde nach dem Kontakt mit Dir nur so von dir schwärmen kann, und Du das Gefühl hast, dass der Kontakt mit anderen Menschen deine Leidenschaft ist, dann schaue selbst, ob wir zueinander passen: - Wir sind handlungsfähig und können selbstständig Entscheidungen treffen, aber.... - Wir wissen, dass manche Dinge Teamarbeit erfordern und sind bestrebt, gemeinsam alles zu meistern. - Wir haben einen klaren Weg für den beruflichen Aufstieg. - Wir streben nach Erfolg, weil wir wissen, dass der Erfolg des Unternehmens auch der unsere ist. - Wir schätzen unsere Freizeit. - Wir arbeiten stationär im Herzen von Gdynia unter Palmen. Wortwörtlich! Schicke uns deinen Lebenslauf und schaue, ob wir matchen!

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemiecki
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemiecki
Gdynia 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta firmy z obszaru SSC/BPO szukamy osób na stanowisko Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim. Zakres obowiązków: - codzienny kontakt z klientami i bieżące rozwiązywanie ich problemów - pierwsza linia wsparcia klienta - uzupełnianie procedur systemowych - aktualizacja danych - sprawy administracyjne Wymagania: - znajomość języka niemieckiego – minimum poziom C1 - znajomość języka angielskiego – minimum B2 - mile widziane doświadczenie w pracy z klientem (najlepiej w branży SSC/BPO) - dobra znajomość MS Office - zorientowanie na rozwój - zaangażowanie, wysoka komunikatywność i zdolność szybkiego reagowania Oferujemy: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji – blisko SKM Gdynia Redłowo - możliwość rozwoju - praca w międzynarodowym środowisku - pakiet szkoleń - karta Multisport, prywatna opieka medyczna

Kundensupport mit sehr guten Deutschkenntnissen
Kundensupport mit sehr guten Deutschkenntnissen
Gdynia 30+ kilka dni temu

KUNDENBERATER/IN KUNDENBETREUER/IN MIT SEHR GUTEN DEUTSCHEN SPRACHKENNTNISSEN IN WORT UND SCHRIFT Standort: Gdynia (Starowiejska / Nowodworcowa) Anforderungen: - Online Kundenbetreuung gemäß den Unternehmensstandards - erstellen von Texten, Artikeln etc. - Hohe Motivation und Zielstrebigkeit - Sehr gute Fähigkeiten im Bereich Arbeitsorganisation und Zeitmanagement - Einfallsreichtum und Kreativität - Teamfähigkeit, Engagement und Flexibilität - Wir sind an Personen interessiert, die Deutsch auf Muttersprachlerniveau sprechen Wir bieten: - Stationärer Vollzeitjob - Jede Form der Beschäftigung - Qualifikationsgerechtes Gehalt (brutto): 6000-8000 PLN Bitte fügen Sie die Klausel hinzu:Ich stimme der Verarbeitung meiner personenbezogenen Daten für die für das Einstellungsverfahren erforderlichen Zwecke zu (gemäß dem Gesetz vom 10. Mai 2018 über den Schutz personenbezogener Daten (Gesetzblatt 2018, Punkt 1000) und gemäß der Verordnung (EU) 2016/679 des Europäischen Parlaments und des Rates vom 27. April 2016 zum Schutz natürlicher Personen bei der Verarbeitung personenbezogener Daten, zum freien Datenverkehr und zur Aufhebung der Richtlinie 95/46/EG (RODO). W związku z prężnie rozwijającą się firmą poszukujemy SPECJALISTĘ DS OBSŁUGI KLIENTA ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO. Lokalizacja: Gdynia (Starowiejska / Nowodworcowa) Wymagania: - Obsługa Klienta zgodnie ze standardami firmy. - Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami. - Wysoka motywacja i nastawienie na osiąganie celów. - Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem. - Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z Klientami. - Pomysłowość i kreatywność. - Interesują nas osoby które posługują się językiem NIEMIECKIM na poziomie native speakera. Oferujemy: - Pracę na pełen etat stacjonarnie - Dowolną formę zatrudnienia - Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności (brutto): 6000-8000 zł CV proszę wysyłać poprzez "Aplikuj". Prosimy o dodanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Obsługa sklepu internetowego, klientów , zamówień.
Obsługa sklepu internetowego, klientów , zamówień.
Gdynia 30+ kilka dni temu

Renomowana Firma działająca w branży nowych technologii / E-Commerce z wieloletnim doświadczeniem poszukuje osoby na stanowisko obsługa klienta sklepu E-Commerce. Zakres obowiązków: -Obsługa emailowa i telefoniczna klientów sklepu. - Monitorowanie i aktualizacja stanu zamówień -Odbiór i pakowanie paczek do klientów -Obsługa transakcji finansowych (przelewy, zwroty). Wynagrodzenie 40zł-50/h w okresie próbnym, następnie 60 zł/h pracy. Praca zdalna z domu w wymiarze 2-4h dziennie. Minimalna stawka gwarantowana stawka 3.000 zł miesiecznie netto. Umowa zlecenie.

Koordynator pracowników tymczasowych z j. pol, ukr/ros.
Koordynator pracowników tymczasowych z j. pol, ukr/ros.
Gdynia 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko: Koordynator pracowników tymczasowych z j. pol, ukr/ros. Miejsce pracy: Gdynia Opis stanowiska: • Pomoc w tłumaczeniu szkoleń dla obcokrajowców • Wprowadzanie pracowników do kontrahentów • Utrzymywanie stałego kontaktu z pracownikami • Wsparcie w legalizacji pobytu cudzoziemców w Polsce • Sporządzanie raportów wewnętrznych z realizacji zadań Co oferujemy? • umowę o pracę • cały etat • możliwość wyrabiania dodatkowo płatnych godzin • możliwość zdobycia doświadczenia • wolne weekendy • samodzielne stanowisko pracy oraz zadaniowy tryb pracy • możliwość zdobycia nowych doświadczeń, praca pełna wyzwań Czego oczekujemy? • Prawo jazdy kat. B (warunek konieczny) • komunikatywna znajomość języka polskiego, rosyjskiego w mowie i w piśmie • gotowość do podróży służbowych • gotowości do pracy w ciągu 30 dni • przesłania aktualnego CV • znajomości języka rosyjskiego na poziomie średnio zaawansowanym (B1-B2) • obsługi komputera • umiejętność pracy w międzynarodowym zespole Jeśli jesteś zdeterminowany, wytrwały, żądny przygód i oddany swojej pracy, możesz łatwo stać się częścią naszego zespołu! Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV (PDF) na adres @ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez INB Agencja Pracy z siedzibą w Gdyni przy ul. Śląska 53 81-304 Gdynia Polska, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z INB Agencja Pracy do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Recepcjonistka / Recepcjonista salonu sprzedaży BMW
Recepcjonistka / Recepcjonista salonu sprzedaży BMW
Gdynia 30+ kilka dni temu

Grupa ZDUNEK to firma z ponad 40-letnim doświadczeniem na rynku motoryzacyjnym. Świadczymy usługi w zakresie sprzedaży i obsługi serwisowej samochodów nowych i używanych, likwidacji szkód komunikacyjnych, a także doradztwa finansowego i ubezpieczeń komunikacyjnych. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Recepcjonista / Recepcjonistka salonu Miejsce pracy: Gdynia Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: powitanie i obsługę Klientów w salonie (zgodnie ze standardami panującymi w firmie), udzielanie niezbędnych informacji dla Klientów, dbanie o kącik dla Klientów, obsługę Recepcji Głównej, kontrolę nad listami obecności, zeszytem wyjść, kartami jazd próbnych, odbiór i wysyłanie korespondencji, bieżące raportowanie. Od Kandydatów oczekujemy: mile widziane - doświadczenie w obsłudze klienta lub na podobnym stanowisku, łatwości w nawiązywaniu kontaktów i rozwiniętych umiejętności interpersonalnych, komunikatywności i zaangażowania w pracę, dobrej prezencji i wysokiej kultury osobistej, biegłej obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office, umiejętności obsługi urządzeń biurowych. Naszym pracownikom gwarantujemy: pracę w renomowanej firmie o stabilnej pozycji na rynku, atrakcyjny system wynagrodzeń, umowę o pracę w firmie o przyjaznej kulturze organizacyjnej, możliwość skorzystania z pakietu benefitów (karta multisport, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie), pracę w młodym, doświadczonym i zmotywowanym zespole w firmie o stabilnej pozycji na rynku, możliwość rozwoju zawodowego. Osoby zainteresowane ofertą proszone są o wysłanie CV za pośrednictwem przycisku Aplikuj. Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. Obrotu Odnawialn? Energi? Elektryczn?/ HANDLOWIEC
Specjalista ds. Obrotu Odnawialn? Energi? Elektryczn?/ HANDLOWIEC
Gdynia 30+ kilka dni temu

Wynagrodzenie: od 5000 z? netto miesi?cznie Co oferujemy?kontrakt / umow? B2Bmo?liwo?? pobierania zaliczekmo?liwo?? wyrabiania dodatkowo p?atnych godzinwolne weekendy·        ciekaw? prac? w dynamicznym zespole,·        nowoczesne narz?dzia pracy (laptop, telefon, samochód)·        atrakcyjne warunki pracy,·        cykliczne szkolenia (bran?owe, rozwojowe)·        elastyczny czas pracy·        program polece? pracownikówspotkania integracyjneCzego oczekujemy?·        do?wiadczenie w handlu odnawialn? energi? elektryczn?,·        znajomo?? zasad funkcjonowania rynku energii elektrycznej,·        umiej?tno?? oceny ryzyka oraz podstawowych zasad zarz?dzania ryzykiem,·        gotowo?? do samodzielnego podejmowania decyzji,dyspozycyjno?ci od zarazdo?wiadczenia na podobnym stanowiskuznajomo?ci j?zyka angielskiego na poziomie podstawowym (A1-A2)Benefity:elastyczny czas pracyszkolenia dodatkowe / mo?liwo?? zdobycia uprawnie?mo?liwo?? przyst?pienia do ubezpieczenia na ?yciesamochód s?u?bowylaptop, telefon s?u?bowyDodatkowe informacje:nie wymagamy przes?ania CV/ Wymagamy znajamo?? produktuLiczba osób, które planujemy zatrudni? na to stanowisko: 10PROSIMY Z?ASZA? SI? NA E-M : PRACA (M A ? P A) GLOBALECO (KROPKA) PL Z DOPISKIEM STANOWISKA W TYTULE

Doradca klienta na dziale akwarystycznym, Zoo Karina Gdynia
Doradca klienta na dziale akwarystycznym, Zoo Karina Gdynia
Gdynia 30+ kilka dni temu

Wynagrodzenie: od 2500 do 3000 z? netto miesi?cznie ZOO KARINA ? rodzinna firma zoologiczna z d?ugoletni? tradycj?, poszukuje osób na stanowisko:Doradca klienta na dziale akwarystycznym, lokalizacja: Gdynia Szperk ; Nowowiczli?ska ; Kcy?skaZAKRES OBOWI?ZKÓW:- profesjonalna obs?uga klienta zgodna ze standardami firmy,- aktywny udzia? w procesie sprzeda?y,- dbanie o estetyk? oraz porz?dek na sklepie,- roz?adunek dostaw towaru,- sprawdzanie terminów wa?no?ci produktów,- karmienie i codzienna piel?gnacja ryb i gadów,- kontrola sprawno?ci urz?dze? akwariowych i ich prawid?owego u?o?enia w zbiornikach,- czyszczenie zbiorników, urz?dze? akwariowych i podmiany wody,oraz inne zadania realizowane na tym stanowisku.WYMAGANIA:- zainteresowanie tematyk? akwarystyki i/lub terrarystyki,- zorientowanie na d?u?sz? wspó?prac?,- otwarto?? i komunikatywno??,- umiej?tno?? pracy w zespole,- mile widziane do?wiadczenie w pracy z klientem,- dyspozycyjno?? od poniedzia?ku do pi?tku oraz w wybrane soboty,- gotowo?? do pracy w systemie równowa?nym od 9:00 ? 21:00 ( oko?o 3-4 dni w tygodniu ).OFERUJEMY:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umow? o prac?,- praca w mi?ej atmosferze w?ród ludzi z pasj?,- dodatki pozap?acowe,- atrakcyjne premie do wyp?aty,- rozwój zawodowy poprzez udzia? w interesuj?cych szkoleniach,- mo?liwo?? skorzystania z grupowego ubezpieczenia na ?ycie,- zni?ki pracownicze na zakupy zoologiczne,- wolne niedziele niehandlowe,- mo?liwo?? awansu wewn?trznego.Liczba osób, które planujemy zatrudni? na to stanowisko: 4Jeste?my otwarci na osoby z orzeczeniem o niepe?nosprawno?ci.Informujemy, ?e skontaktujemy si? z wybranymi kandydatami.Prosimy o za??czenie klauzuli: ?Wyra?am zgod? na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezb?dnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez firm? Zoo Karina (zgodnie z Ustaw? z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 101, poz. 926)

Key Account Manager | e-commerce
Key Account Manager | e-commerce
Gdynia 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków - Jeśli możesz rozmawiać z ludźmi godzinami, jesteś osobą kreatywną, podchodzącą nieszablonowo do codziennych zadań, zależy Ci na realizacji zadań z pasją, masz otwarty umysł i lubisz dynamiczne środowisko pracy - ta oferta jest dla Ciebie! Co należy do obowiązków Key Account Managera w Gonito? - wprowadzanie na rynki zagraniczne niszowej usługi poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów, jak i pracę na leadach wygenerowanych przez Firmę - prezentowanie Klientom możliwości związanych z działalnością na platformie Amazon i współpracy z Gonito - indywidulane podejście do każdego Klienta - dopasowywanie oferty do potrzeb Klienta - bieżąca współpraca z wewnętrznymi działami Gonito w celu skompletowania oferty dla Klienta - budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z Klientami i partnerami biznesowymi Gonito - codzienna, systematyczna praca z CRM Podział czasu pracy nieszablonowe myślenie i kreacja - 50% wsparcie biznesu - 50% Nasze wymagania - minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą lub obsługą Klienta biznesowego - wysoka kultura osobista i znajomość etykiety biznesowej w kontaktach telefonicznych, mailowych i wideorozmowach - samodzielność w realizacji powierzonych zadań - umiejętność budowania i utrzymywania długotrwałych relacji z Klientami - bardzo dobra znajomość obsługi komputera - skuteczność w działaniu Mile widziane - znajomość branży oraz zagadnień związanych z e-commerce - znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub innego języka europejskiego - zainteresowania psychologicznymi aspektami sprzedaży To oferujemy - elastyczne formy zatrudnienia - kontrakt B2B - elastyczny czas pracy - u nas nie ma "spóźnień"! - kompleksowe wdrożenie w rolę - szkolenia z zakresu e-commerce, platformy Amazon, oferty i usług Gonito - możliwość rozwoju zawodowego - realny wpływ na rozwój Firmy będącej Liderem w swojej branży - tu czujesz, że masz wpływ! - przyjazną atmosferę pracy - ambitny i zaangażowany Zespół - szybki i transparentny proces rekrutacyjny Benefity - szybki i sprawny proces rekrutacyjny - prywatna opieka medyczna - możliwość pracy zdalnej - elastyczny czas pracy - owoce - spotkania integracyjne - służbowy telefon do użytku prywatnego - komputer do użytku prywatnego - brak dress code’u - kawa / herbata - napoje - paczki świąteczne Zastanawiasz się, jak wygląda nasz proces rekrutacyjny? Oto i on: - 1. KONTAKT TELEFONICZNY: Jeśli Twoja aplikacja będzie zgodna z wymaganiami na dane stanowisko, zadzwonimy do Ciebie w ciągu kilku najbliższych dni roboczych. Zadamy Ci kilka pytań na temat Twojej motywacji do podjęcia współpracy z Gonito oraz czy nasze warunki zatrudnienia są dla Ciebie satysfakcjonujące. - 2. ZADANIE: Poprosimy Cię o wykonanie zadania rekrutacyjnego - przesyłamy je mailem i prosimy o odesłanie lub umawiamy się z Tobą na test wykonywany online. Zadanie przybliży Ci charakter pracy na danym stanowisku i łatwiej będzie podjąć Ci decyzję, czy to zajęcie jest dla Ciebie. - 3. SPOTKANIE ONLINE LUB NA MIEJSCU: Jeśli zadanie wykonasz zgodnie z oczekiwaniami, zaprosimy Cię na spotkanie z Headem, który poszukuje osoby do swojego Zespołu. Tu znajdziesz przestrzeń na poznanie swojego potencjalnego szefa, jak również na zadanie nurtujących Cię pytań. - 4. FEEDBACK: Zapewniamy Ci informację zwrotną na temat tego, jak Ci poszło. Niezależnie, czy podejmiemy decyzję o podjęciu współpracy z Tobą, czy nie. Możesz liczyć na telefon z naszej strony z zaproszeniem do współpracy i gratulacjami.Podsumujemy też warunki współpracy. Witaj na pokładzie! Gonito Sp. z o.o. Gonito to nowoczesna, dynamicznie rozwijająca się firma. Od ponad pięciu lat aktywnie działamy w branży e-commerce, pośrednicząc w sprzedaży na największej platformie sprzedażowej w Europie. Gonito jako pierwsza polska firma została certyfikowanym dostawcą usług w sieci Amazon Service Provider Network (Amazon SPN) i jako lider na rynku cieszy się dużą rozpoznawalnością w branży. W związku z rosnącym zainteresowaniem naszymi usługami w Polsce i Europie oraz dynamicznym rozwojem, poszerzamy nasz już ponad 150-osobowy Zespół i zapraszamy do niego również Ciebie!

Pracownik ochrony/dozoru PORT, PKP, SĄDY
Pracownik ochrony/dozoru PORT, PKP, SĄDY
Gdynia 30+ kilka dni temu

ZatrudniMY mężczyzn na stanowisku pracownik ochrony KWALIFIKOWANY Z POZWOLENIEM NA BROŃ, PARALIZATOR Wymagania: - K.P.O.F - AKTUALNE BADANIA LEKARSKIE KWALIFIKOWANEGO PRACOWNIKA OCHRONY -mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności - niekaralność, komunikatywność, - chęci do pracy, - gotowość do pracy zmianowej , - odpowiedzialność, - spostrzegawczość, - dbanie o wysoką jakość świadczonych usług Obowiązki: - kontrola ruchu osobowo - samochodowego - patrole kontrolne po terenie obiektu - interweniowanie w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa - wykrywanie niepożądanych zachowań w obiekcie - działanie zgodne z obowiązującymi procedurami i przepisami prawa Oferujemy: - pracę w firmie o ugruntowanej pozycji - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - wdrożenie stanowiskowe oraz opiekę przełożonego - terminową realizacje świadczeń wynikających z umowy - pełne umundurowanie WSPARCE NA KAŻDYM ETAPIE WSPÓŁPRACY OSOBY OORDYNUJĄCEJ OBIEKTY KONTAKT: Beata MATLUK TEL: 697 - pokaż numer telefonu -

Doradca Klienta - Projektant Mebli
Doradca Klienta - Projektant Mebli
Gdynia 30+ kilka dni temu

Wynagrodzenie: od 2500 do 6000 zł netto miesięcznie Komandor Pomorze S.A. jest częścią ogólnopolskiej sieci Salonów i Hurtowni Komandor – jednej z największych firm na rynku meblarskim w Polsce.Meble nie mają dla nas żadnych tajemnic. Do pracy inspirują nas ludzie i to dla nich działamy od 30 lat na rynku! Chyba idzie nam całkiem nieźle - jako firma mamy na swoim koncie ponad milion zadowolonych Klientów!Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Doradcy Klienta - Projektanta MebliTwój zakres obowiązków: przygotowanie projektu aranżacji pomieszczeń i ich wizualizacjiWycena gotowego projektuPrzygotowywanie ofert dla klienta indywidualnego, ale także biznesowegodoradztwo w doborze produktów oraz rozwiązań z oferty firmyDokonywanie pomiarów u Klienta / inwentaryzacja pomieszczeniaPrzygotowanie dokumentacji technicznej i wdrożenie zamówienia do zakładu produkcyjnegoNadzór nad procesem realizacji zamówieniaWspółpraca z innymi działami firmy w celu sprawnego wdrożenia projektuNasze wymaganiaWiedza merytoryczna z zakresu projektowania wnętrz oraz mebli - mile widzianaZainteresowanie aktualnymi trendamiDoświadczenie w pracy z klientamiSumienność w wykonywaniu powierzonych zadańJęzyk angielski w stopniu komunikatywnymZnajomość programów projektowych: AutoCAD, SketchUp - mile widzianaZnajomość programów graficznych: Photoshop, Corel - mile widzianaTo oferujemyPewną pracę w stabilnej firmie - 90% naszych pracowników posiada staż pracy powyżej 10 latJasny i bardzo atrakcyjny system wynagrodzeniaSzkolenia z produktów, projektowania oraz technik sprzedażyDostęp do największej w Polsce bazy wiedzy na temat mebli oraz technik sprzedaży w branży meblowejMożliwość wdrażania własnych pomysłów

Doradca ds. nieruchomości i inwestycji
Doradca ds. nieruchomości i inwestycji
Gdynia 30+ kilka dni temu

Biuro nieruchomości Magellan, w związku z rozwojem swoich struktur, poszukuje osób na stanowisko doradcy ds. nieruchomości i inwestycji na terenie Trójmiasta i okolic. Osoba na stanowisku będzie odpowiedzialna za: - dbanie o wizerunek firmy, - pozyskiwanie nowych klientów, - dbanie o relacje z naszymi klientami, - przygotowywanie ofert, - obsługę sprzedażową oraz posprzedażową, - weryfikację dokumentów. Co oferujemy? - wysokie wynagrodzenie uzależnione od wyników sprzedażowych, - pracę w młodym zespole, - niezbędny sprzęt do pracy, - samochód służbowy uzależniony od wyników sprzedażowych, - możliwość awansu, - pomoc merytoryczną na każdym etapie rozwoju zawodowego, - dofinansowanie szkoleń i kursów, - ubezpieczenie na życie, - prywatną opiekę medyczną. Brak doświadczenia w branży nieruchomości nie jest dla nas problemem, wszystkiego Cię nauczymy. Osoby zainteresowane zapraszamy do składania CV poprzez formularz aplikacyjny lub wysyłając wiadomość mailową na adres @

Doradca ds. sprzedaży części i akcesoriów
Doradca ds. sprzedaży części i akcesoriów
Gdynia 30+ kilka dni temu

Wynagrodzenie: od 3000 zł netto miesięcznie Grupa ZDUNEK to firma z ponad 40-sto letnim doświadczeniem na rynku motoryzacyjnym. Grupa Zdunek to marki BMW, MINI, NISSAN, CITROEN, RENAULT, DACIA i marka DS.  Świadczymy usługi w zakresie sprzedaży i obsługi serwisowej samochodów nowych i używanych, likwidacji szkód komunikacyjnych, a także doradztwa finansowego i ubezpieczeń komunikacyjnych.Od kandydatów oczekujemy: Znajomości branży motoryzacyjnej, Wiedzy techniczno-eksploatacyjnej o pojazdach samochodowych, Doświadczenia w obsłudze klienta, Umiejętności pracy w zespole, Dobrej organizacji pracy, Prawa jazdy kat. B, Mile widziane doświadczenie w sprzedaży części zamiennych. Kandydatom oferujemy: Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Pracę w zespole doświadczonych i zmotywowanych ludzi, Umowę o pracę, Możliwość skorzystania z pakietu benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie), Pracę w przyjaznej kulturze organizacyjnej, Nagrody jubileuszowe, Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Osoba, która obejmie to stanowisko będzie odpowiedzialna za: Przyjmowanie dostaw części oraz kontrolę ilościową i jakościową dostaw, Kontrolowanie i weryfikację złożonych zamówień, Przygotowywanie ofert i zamówień dla Klientów, Przygotowywanie części pod zlecenia, Przygotowywanie wysyłek części, Obsługę warsztatów i Klientów hurtowych, Dbanie o porządek na magazynie.

Doradca Klienta w punkcie ratalnym
Doradca Klienta w punkcie ratalnym
Gdynia 30+ kilka dni temu

Wynagrodzenie: od 3000 do 4000 zł netto miesięcznie OEX Cursor S.A. jest liderem wśród firm świadczących usługi wsparcia sprzedaży i marketingu. Poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko związane z obsługą Klientów jednego z największych banków w Polsce i aktywną sprzedażą produktów wiodącego międzynarodowego banku.Zapraszamy Cię, jeśli: Poszukujesz pracy w pełnym wymiarze czasu lub pracy dodatkowej. Podchodzisz entuzjastycznie do pracy i chcesz mieć satysfakcje z osiąganych celów. Lubisz ludzi i nie boisz się kontaktu z Klientami. Masz doświadczenie w sprzedaży, umiesz nawet sprzedać piach na pustyni, ale masz dość wciskania Klientom na siłę niepotrzebnych produktów - znajdziesz u nas miejsce dla siebie, w którym możesz się rozwinąć i oferować produkt bez ukrytych gwiazdek. Nie masz doświadczenia - niczym się nie przejmuj! Stawiamy chęci i zaangażowanie na równi z posiadaną praktyką sprzedażową. Trafiasz do profesjonalistów, którzy pokażą Ci jak sprzedawać skutecznie. Jest to miejsce właśnie dla Ciebie! Zależy Ci na miłej atmosferze? Zapewniamy ją. Oferujemy pracę w tygodniu i w weekendy zgodnie z ustalonym grafikiem na stabilnej umowie zlecenie. (Wykonywanie zadań umożliwia zarobienie około 3 700 zł brutto miesięcznie). Nauczymy Cię wszystkiego - zapewniamy profesjonalne szkolenia oraz doszkalania online. Jesteś otwarty dla ludzi i komunikatywny - jest to miejsce Twojego rozwoju. Zapewniamy możliwość skorzystania z benefitów firmowych na preferencyjnych warunkach (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie). Jeśli szukasz trampoliny do rozwoju swoich umiejętności - APLIKUJ! Twój zakres obowiązków: Aktywna sprzedaż produktu wiodącego międzynarodowego banku. Realizacja planów sprzedażowych – posiadamy atrakcyjny system bonusowy. Jeśli jesteś aktywny - zarabiasz wyższe premie (1200zł-1800zł brutto przy realizacji 100% planu, są Doradcy, którzy realizują nawet 200% planu

Ekspedientka do sprzedaży kurczaków z rożna
Ekspedientka do sprzedaży kurczaków z rożna
Gdynia 30+ kilka dni temu

Wynagrodzenie: od 17 do 18 zł netto na godzinę Co oferujemy?umowę zleceniewypłatę wynagrodzenia w tygodniówkachmożliwość pobierania zaliczekmożliwość wyrabiania dodatkowo płatnych godzinmożliwość zdobycia doświadczeniaCzego oczekujemy?dyspozycyjności od zarazprzesłania aktualnego CVobsługi kasy fiskalnejaktualnych badań sanitarno-epidemiologicznych (książeczki sanepidowskiej)Oczekujemy gotowości:do pracy w weekendyBenefity:elastyczny czas pracyszkolenia dodatkowe / możliwość zdobycia uprawnieńparking dla pracownikówLiczba osób, które planujemy zatrudnić na to stanowisko: 1

Asystent ds. aftersales w dziale technicznym
Asystent ds. aftersales w dziale technicznym
Gdynia 30+ kilka dni temu

Ogłoszenie numer: 6689505, z dnia 2022-03-18 Elektronika S.A. to jedna z największych w kraju i wciąż intensywnie rozwijająca się hurtownia urządzeń i akcesoriów stosowanych w chłodnictwie i klimatyzacji. Działając na przestrzeni 30 lat jako bezpośredni importer, przedstawiciel i autoryzowany dystrybutor wiodących producentów światowego chłodnictwa freonowego i glikolowego, zyskała w Polsce pozycję aktywnego i solidnego partnera handlowego i pracodawcy. Jesteśmy firmą rodzinną, skupiającą wokół siebie ludzi zaangażowanych, lojalnych i tworzących dobrą atmosferę w pracy. Asystent ds. aftersales w dziale technicznym Miejsce pracy: pomorskie / Gdynia Opis stanowiska - Wprowadzanie i procesowanie wniosków reklamacyjnych - Weryfikacja poprawności danych w systemach - Bieżące wsparcie i współpraca z Inżynierami działu Handlowego oraz Technicznego - Prowadzenie i nadzorowanie procesu diagnostyki urządzeń - Nadzór nad dostępnością części i komponentów zamiennych Wymagania - Ukończone lub w trakcie studiów wyższych na kierunkach technicznych (mechanika, materiałoznastwo, energetyka) - Skrupulatność, solidność i sumienność będą absolutną podstawą niniejszej rekrutacji - Umiejętność obsługi komputera - Znajomość technicznego języka angielskiego (dokumentacja i maile) na poziomie średniozaawansowanym - Wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne będą atutem Oferujemy - Przyjazną i profesjonalną atmosferę pracy - Stałe lub projektowe zatrudnienie w polskiej firmie z ponad 30 letnią tradycją - Elastyczne godziny pracy dostosowane do potrzeb - Komfortowe i nowoczesne biuro - Komfortowe i profesjonalne narzędzia pracy - Pakiet socjalny - Możliwosć korzystania z prywatnej opieki zdrowotnej - Możliwość korzystania z ubezpieczenia grupowego Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY W REKRUTACJI Mając na uwadze przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE (dalej „RODO") oraz przepisy obowiązującego Kodeksu pracy, uprzejmie informuję, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest ELEKTRONIKA S.A. z siedzibą w Gdyni, [usuń] Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są w związku z udziałem w procesie rekrutacji na potrzeby przeprowadzenia rekrutacji i późniejszego ewentualnego zatrudnienia. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane: 1. do 60 dni, od dnia zakończenia rekrutacji w związku, z którą aplikował/a Pan/Pani do pracy u Pracodawcy, jeśli nie wyraził/a Pan/Pani odrębnej zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji; 2. w przypadku osób które przejdą do kolejnego etapu rekrutacji, 12 miesięcy, od dnia zakończenia procesu rekrutacji wyłącznie w celu zabezpieczenia potencjalnych roszczeń na podstawie Artykułu 6 pkt.1 podpunkt f. RODO Informujemy, że: 1. jest Pan/Pani upoważniona do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie w zakresie danych, które są przetwarzane na podstawie zgody; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed cofnięciem zgody; 2. przysługuje Pani/Pani prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO, usunięcia danych (art. 17 RODO), oraz prawo ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO); 3. przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla ochrony danych osobowych; 4. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w rekrutacji; 5. w sprawie ochrony danych osobowych, proszę kontaktować się z [usuń] Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Asystent ds. wprowadzania i utrzymania danych
Asystent ds. wprowadzania i utrzymania danych
Gdynia 30+ kilka dni temu

Ogłoszenie numer: 6692772, z dnia 2022-03-18 Elektronika S.A. to jedna z największych w kraju i wciąż intensywnie rozwijająca się hurtownia urządzeń i akcesoriów stosowanych w chłodnictwie i klimatyzacji. Działając na przestrzeni 30 lat jako bezpośredni importer, przedstawiciel i autoryzowany dystrybutor wiodących producentów światowego chłodnictwa freonowego i glikolowego, zyskała w Polsce pozycję aktywnego i solidnego partnera handlowego i pracodawcy. Jesteśmy firmą rodzinną, skupiającą wokół siebie ludzi zaangażowanych, lojalnych i tworzących dobrą atmosferę w pracy. Asystent ds. wprowadzania i utrzymania danych Miejsce pracy: pomorskie / Gdynia Opis stanowiska - Wprowadzanie i utrzymanie danych technicznych - Weryfikacja poprawności danych w systemach - Nadzór nad procedurami i poprawnością formalną - Ścisła współpraca z osobami z różnych działów - Bieżące wsparcie i współpraca z Inżynierami działu Handlowego i Technicznego Wymagania - Skrupulatność, solidność i sumienność będą absolutną podstawą niniejszej rekrutacji - Przynajmniej średniozaawansowana umiejętność obsługi komputera i samodzielnego rozwoju w tym zakresie (zwłaszcza EXCEL) - Wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne - Znajomość lub zainteresowanie techniką, mechaniką lub energetyką - Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - Umiejętność sprawdzania i poprawiania po sobie błedów - Zapraszamy do rekrutacji przedewszystkim osoby z kierunków o profilach technicznych, matematycznych lub fizycznych Oferujemy - Przyjazną i profesjonalną atmosferę pracy - Stałe lub projektowe zatrudnienie w polskiej firmie z ponad 30 letnią tradycją - Elastyczne godziny pracy dostosowane do potrzeb - Komfortowe i nowoczesne biuro - Komfortowe i profesjonalne narzędzia pracy - Pakiet socjalny - Możliwosć korzystania z prywatnej opieki zdrowotnej - Możliwość korzystania z ubezpieczenia grupowego Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY W REKRUTACJI Mając na uwadze przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE (dalej „RODO") oraz przepisy obowiązującego Kodeksu pracy, uprzejmie informuję, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest ELEKTRONIKA S.A. z siedzibą w Gdyni, [usuń] Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są w związku z udziałem w procesie rekrutacji na potrzeby przeprowadzenia rekrutacji i późniejszego ewentualnego zatrudnienia. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane: 1. do 60 dni, od dnia zakończenia rekrutacji w związku, z którą aplikował/a Pan/Pani do pracy u Pracodawcy, jeśli nie wyraził/a Pan/Pani odrębnej zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji; 2. w przypadku osób które przejdą do kolejnego etapu rekrutacji, 12 miesięcy, od dnia zakończenia procesu rekrutacji wyłącznie w celu zabezpieczenia potencjalnych roszczeń na podstawie Artykułu 6 pkt.1 podpunkt f. RODO Informujemy, że: 1. jest Pan/Pani upoważniona do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie w zakresie danych, które są przetwarzane na podstawie zgody; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed cofnięciem zgody; 2. przysługuje Pani/Pani prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO, usunięcia danych (art. 17 RODO), oraz prawo ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO); 3. przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla ochrony danych osobowych; 4. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w rekrutacji; 5. w sprawie ochrony danych osobowych, proszę kontaktować się z [usuń] Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Osobę do prowadzenia sklepu wysykkowego
Osobę do prowadzenia sklepu wysykkowego
380 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Poszukuję osoby do obsługi sklepu (zarządzanie ogłoszeniami, Realizacja zamówień, kontakt z klientem). Całość zależnie od dnia zajmuje 4-8h, praca na pełen etat, do wyboru zmiany 8-16 i 10-18. 2 godziny elastyczne do ustalenia około tygodnia wcześniej. Oferuję: - wynagrodzenie 4000 brutto - premię do wynagrodzenia 100 złotych (rośnie o 100 złotych co miesiąc, maksymalnie 1200 złotych po roku) - mikrofala, lodówka i ekspres automatyczny do użytku w biurze - zwrot za bilety lub paliwo - nowy telefon służbowy z Orange po przepracowanych 3 miesiącach - zniżkę pracowniczą na sprzęt elektroniczny W związku, że sprzedawaję drogi sprzęt elektroniczny wymagam oświadczenia o niekaralności oraz odrzucam osoby figurujące w bazie KRD Proszę zostawić kontakt do siebie w wiadomości lub SMSem

Doradca Finansowy 1/2 etatu (Oddział Gdynia Chylonia)
Doradca Finansowy 1/2 etatu (Oddział Gdynia Chylonia)
Gdynia 30+ kilka dni temu

Wynagrodzenie: od 2500 do 8000 zł netto miesięcznie Co oferujemy?kontrakt / umowę B2Bumowę o pracęumowę zlecenie1/2 etatumożliwość pobierania zaliczekmożliwość wyrabiania dodatkowo płatnych godzinwolne weekendyCzego oczekujemy?dyspozycyjności od zarazdoświadczenia na podobnym stanowisku powyżej rokuobsługi komputeraBenefity:elastyczny czas pracyszkolenia dodatkowe / możliwość zdobycia uprawnieńzniżki pracowniczeprywatna opieka medycznakarta sportowamożliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życieryczałt na paliwotransport do pracy / dofinansowanie dojazdówparking dla pracownikówpaczki / bony świątecznedofinansowanie wypoczynku / wczasy pod grusząDodatkowe informacje:nie wymagamy przesłania CVLiczba osób, które planujemy zatrudnić na to stanowisko: 4

Asystentka w Kancelarii Radcy Prawnego
Asystentka w Kancelarii Radcy Prawnego
Gdynia 30+ kilka dni temu

Wynagrodzenie: od 2225 do 2363 zł netto miesięcznie Co oferujemy?umowę o pracę lub zleceniecały etatmożliwość zdobycia doświadczeniapracę w małym zespole wśród profesjonalistówwolne weekendyCzego oczekujemy?energicznej osobowościdyspozycyjności od zarazznajomości języka angielskiego na poziomie podstawowym (A1-A2)umiejętności obsługi komputeraDodatkowe informacje:nie wymagamy przesłania CV choć jest mile widzianenie wymagamy doświadczenia kierunkowegoLiczba osób, które planujemy zatrudnić na to stanowisko: 1

Filtr