Sortowanie:
Znaleziony: 33 ogłoszenie w kategorii Przedstawiciel handlowy w Gdynia
Sprzedawca PUMA Gdynia Riviera-Praca na WSZYSTKIE WEEKENDY
Sprzedawca PUMA Gdynia Riviera-Praca na WSZYSTKIE WEEKENDY
nowe Gdynia wczoraj

OpisPoszukujemy kandydatów na stanowisko:Sprzedawca do sklepu PUMA Gdynia RivieraPraca na WSZYSTKIE WEEKENDYJeśli jesteś gotowy podjąć wyzwanie czytaj dalej.Jesteśmy w stanie każdego zaangażowanego kandydata i chętnego do współpracy wykreować na eksperta sprzedaży!Obowiązki:kompletna obsługa klienta według standardów firmyefektywna realizacja planów sprzedażowychdbałość o wizerunek firmyWymagania:znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnymwykształcenie minimum średniedoświadczenie na podobnym stanowiskuzaangażowanie, odpowiedzialnośćdyspozycyjność, dobra adaptacja w nowym miejscu pracykomunikatywność i wysoka kultura osobistaOferujemy:pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkumożliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacjiatrakcyjne premie sprzedażoweczęste konkursy i super nagrodyumowę zlecenie/umowa o pracęDla nas praca to nie tylko możliwość stabilizacji finansowej ale również spędzanie czasu w gronie kreatywnych i energetycznych ludzi.Chcesz dołączyć do naszej paczki ? Nie czekaj i baw się zarabiając!W aplikacji prosimy dopisać następującą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 833)".

Przedstawiciel/ka Handlowy/a (Termomodernizacje i instalacje grzewcze)
Przedstawiciel/ka Handlowy/a (Termomodernizacje i instalacje grzewcze)
Gdynia 2 dnia plecy

Hej Ty! Gotowy na nowe wyzwania?Chcesz być częścią zespołu, który nie tylko dba o planetę, ale też zarabia na tym?Słoneczny Doradca.pl to firma specjalizująca się w promocji i sprzedaży rozwiązań związanych z odnawialnymi źródłami energii (OZE). Oferują szeroki zakres produktów i usług, takich jak instalacje fotowoltaiczne, elektrownie wiatrowe, pompy ciepła, kotły C.O. oraz inne technologie z zakresu energii odnawialnej. Dodatkowo, jesteśmy serwisantem i dystrybutorem autoryzowanym przez producentów urządzeń grzewczych jak również współpracujemy z innymi podmiotami w dziedzinie ociepleń i termomodernizacji-> Nie jesteśmy kolejnym nudnym biznesem. Nasz zespół to pasjonaci, którzy wiedzą, jak zrobić różnicę. Profesjonalizm? Sprawdzone doświadczenie? Mamy to nie od wczorajREKRUTACJA OTWARTA!-> Poszukujemy ludzi z ikrą, którzy nie boją się przenoszenia gór. Kobiet, mężczyzn, otwartych głów! Nasz zespół to miejsce, gdzie wszystkie Twoje pomysły się licząCo możesz u nas znaleźć?1. Swobodę w pracy - Twój zarobek zależy TYLKO od Ciebie!2. Spotkania z klientami, rozmowy o energii słonecznej, ciepłej wodzie i elektrycznych pomysłach!3. Sam podejmujesz decyzję na jakich warunkach zostajesz zatrudniony - umowa o pracę, dzieło, umowa zlecenie, B2BWymagania?• Ambicja, konsekwencja, chęć rozwoju i motywacja• Doświadczenie? Fajnie jakby było, ale nie jesteśmy tu po to, żeby patrzeć tylko na CV! Liczą się Twoje umiejętności i motywacja, a nie liczba lat pracyA co dajemy w zamian?1. Nauczymy Cię jak sprzedawać tak, żeby to było sztuką2. Inwestycja w Ciebie od pierwszego dnia - rozwiniemy Twoje talenty, żebyś stał się prawdziwym ekspertem3. A najlepsi z najlepszych? Będą mieli możliwość zbudowania swojego zespołu i tym samym otwarcia własnego biura->Nie czekaj! Aplikuj przez portal OLX lub zadzwoń i zacznij osiągać swoje finansowe cele razem z namiNie chcesz wysyłać CV ? Zapraszamy osobiście od poniedziałku do piątku od godziny 11:00 do 14:00 - Gdynia, Morska 521, dzielimy plac z warsztatem samochodowym "Technologia 4.0", naprzeciwko Faltom Business

Przedstawiciel handlowy
Przedstawiciel handlowy
Gdynia 2 dnia plecy

Kas Sp. j. od  ponad 28 lat jesteśmy dostawcą artykułów i urządzeń biurowych do firm oraz instytucji publicznych. W ostatnich latach stale się zmieniamy, rozwijamy i dlatego znowu uzupełniamy nasz zespół!Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko Handlowca stacjonarnego. Jeśli więc jesteś osobą kompetentną i zmotywowaną to ta praca jest właśnie dla Ciebie!Co  możemy Ci zaoferować :Pracę w zgranym zespole od poniedziałku do piątku – zawsze możemy na siebie liczyć :)Wynagrodzenie składa się z podstawy i premii za wyniki –Ty masz największy wpływ na swoje wynagrodzenie!Rozwój pośród doświadczonych handlowców – zadbamy o Twoje wdrożenie , przeszkolenie i ciągły rozwójSzkolenia handlowe i produktowe – organizujemy je cyklicznieDodatkowe ubezpieczenie – jest!Integracje firmowe – to nasza specjalność :) Więc jeśli:Masz doświadczenie w sprzedaży i potrafisz obsługiwać klientów z segmentu B2C lub B2BJesteś kulturalną, otwartą osobą i dobrze zorganizowanąSzukasz rozwiązań a nie problemówMasz doświadczenie w branży artykułów biurowych (to dodatkowy atut!)Masz wysoko rozwiniętą motywację wewnętrzną i chce Ci sięTo ta praca jest właśnie dla Ciebie!A tak będzie wyglądał Twój zakres obowiązków:Obsługa bieżąca klientów firmy oraz utrzymywanie stałych relacji z klientami firmyPrzygotowywanie indywidualnych ofert handlowychPrzyjmowanie i nadzór nad realizacją zamówieńPozyskiwanie nowych klientówAktywne poszerzanie wiedzy branżowejRealizowanie planów sprzedażowych w ramach zespołuAktywny udział i zaangażowanie w realizację strategii sprzedażowej zespołuJeśli uważasz, że to Ciebie szukamy wyślij swoje CV, przyjdź na rozmowę i przekonaj nas, ze to właśnie w Ciebie powinniśmy zainwestować! Zapraszamy :)

Senior VM Sklepu Sizeer/Gdynia/Galeria Riviera
Senior VM Sklepu Sizeer/Gdynia/Galeria Riviera
Gdynia 2 dnia plecy

Streetwear na ulicach Twojego miasta? Możesz mieć na to wpływ!Dołącz do naszego Teamu, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:Starszy VM Sklepu Sizeer(praca na pełny etat)Do Twoich zadań należeć będzie między innymi:zapewnienie klientom najlepszej możliwej obsługi,dbałość o wygląd salonu i prezentację produktu,wdrażanie standardów VM na podległym sklepie,motywowanie oraz organizowanie pracy Zespołu związanej z obszarem VM,prowadzenie szkoleń dla zespołu z zakresu VM,współpracę ze specjalistami VM,dbałość o odpowiednie zatowarowanie sklepu,regularne raportowanie wprowadzonych zmian wizualnych,dostosowywanie prezentacji oferty sklepowej do panujących trendów.Mamy dla Ciebie:możliwość pracy z największymi markami,pakiet szkoleń wdrożeniowych,szkolenia produktowe i z zakresu obsługi Klienta,zniżki do wszystkich naszych sklepów (Sizeer, 50 Style, Timberland, Symbiosis, Umbro/Lotto)super atmosferę i zgrany zespół,elastyczny grafik,możliwość skorzystania z pakietu sportowego,możliwość rozwoju w całej Grupie MIG.Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:posiadasz zmysł estetyczny,masz doświadczenie w pracy w obszarze VM,interesujesz się modą oraz znasz bieżące trendy,lubisz pracę zespołową,potrafisz planować pracę swoją oraz innych.Prześlij swoje CV i dołącz do naszego Teamu!

Kierownik regionalny, sieć sklepów motoryzacyjnych
Kierownik regionalny, sieć sklepów motoryzacyjnych
Gdynia 3 kilka dni temu

Stanowisko: Kierownik RegionalnyFirma: Specpart Sp. z o.o.Rejon pracy: woj. pomorskiePolska Sieć Motoryzacyjna Specpart Sp. z o. o. to lider na rynku sprzedaży akumulatorów w Polsce. W związku z dynamicznym rozwojem powiększa zespół odpowiedzialny za doradztwo i sprzedaż naszych produktów. Aktualnie posiadamy 80 sklepów - ale nasze ambicje sięgają dalej - chcemy zajmować się sprzedażą akumulatorów na terenie całej Polski, oferując również naszym klientom dowóz akumulatora do klienta wraz z wymianą.Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko Kierownika Regionalnego sieci sklepów z akumulatorami.Jeśli jesteś ambitną, energiczną osobą z zamiłowaniem do pracy z ludźmi oraz posiadającą umiejętność organizacji i koordynacji, to ta oferta jest dla Ciebie!Opis stanowiska i zakres obowiązków:Koordynacja oraz nadzór pracy sprzedawców na podległym terenie.Otwieranie nowych sklepów na podległym rejonie.Organizacja pracy sklepów.Szkolenie pracowników.Nadzór nad dokumentacją oraz poprawnym wystawianiem dokumentów na podległym rejonie.Nadzór nad postępowaniem reklamacyjnym.Monitorowanie i analiza rynku akumulatorów.Odpowiedzialność za przeprowadzenie remanentów.Wprowadzanie usprawnień funkcjonowania sklepów.Realizacja planów sprzedażowych.Składanie sprawozdań podsumowujących: dziennych oraz tygodniowychWspółpraca z działami wewnętrznymi w zakresie spraw związanych z personelem.Wymagania:Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. pół rokuUmiejętność pracy w zespole, dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność rozwiązywania problemów.Znajomość obsługi komputera i programów biurowych (pakiet MS Office).Dobre zdolności komunikacyjne i interpersonalne.Prawo jazdy kat. BOferujemy:Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizjaPełen pakiet szkoleń wprowadzających i rozwijającychDuży poziom samodzielnościPrzyjazną atmosferę opartą na szacunku i współpracyWsparcie na każdym etapie pracySłużbowy samochód, telefon, laptopJeśli czujesz, że spełniasz powyższe wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV ze zdjęciem poprzez formularz OLX.Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Wszystkim zainteresowanym dziękujemy za złożenie aplikacji i wyrażamy nadzieję na przyszłe spotkanie w naszej firmie Specpart Sp. z o.o.Z poważaniem,Zespół rekrutacyjny Specpart Sp. z o.o.

Kreatywny sprzedawca/ grawer Ami Bijoux Riviera
Kreatywny sprzedawca/ grawer Ami Bijoux Riviera
Gdynia 3 kilka dni temu

Aktualnie szukamy osoby posiadającej status studenta lub ucznia do pracy na dłuższy okres współpracy w punkcie firmy Ami Bijoux w galerii Riviera. Zakres godzin 60-70h w zależności od miesiąca. Poszukujemy osoby dyspozycyjnej w weekendy oraz w pojedyncze dni w tygodniu. Preferowany tryb nauczania dzienny ze względu na dyspozycje. Zapewniamy: - Umowę zlecenie - Pracę w określonym wymiarze godzin (zmianową po 5-6h dziennie lub 11h zgodnie z godzinami otwarcia galerii handlowej) - Szkolenia (sprzedażowe, produktowe, doskonalące warsztat grawerski) - Wynagrodzenie w wysokości 27,70/h dla osoby ze statusem do 26 r.ż - System premiowy zależny od wyników Twojej sprzedaży - Możliwości wielokrotnych zmian w grafiku w trakcie miesiąca - Zniżki dla pracowników - Pracę w pozytywnej atmosferze O Tobie: - Jesteś pozytywnie nastawioną i zaangażowaną osobą? - Posiadasz wiedzę o aktualnych trendach? - Posiadasz zdolności manualne oraz doświadczenie w sprzedaży? - Potrafisz rozmawiać z klientem? - Posiadasz status studenta? Warunek konieczny - Jesteś osobą odpowiedzialną i kreatywną? Jeśli na 80% zadanych pytań odpowiadasz twierdząco, zgłoś się! Niezależnie od wymiaru godzin do Twoich obowiązków będzie należało: - Obsługa klienta - Wykonywanie biżuterii - Grawerowanie biżuterii - Aktywny udział w szkoleniach przygotowujących do pracy Dziękujemy za wszystkie aplikacje! Prosimy o wysyłanie wiadomości z załączonym CV.

Stanowisko Doradca Klienta eBalon Gdynia Riviera
Stanowisko Doradca Klienta eBalon Gdynia Riviera
Gdynia 3 kilka dni temu

Poszukujemy osób na stanowisko doradcy klienta (sklep eBalon, CH Riviera) Jeśli jesteś miły, energiczny i komunikatywny to idealnie pasujesz do naszego teamu! Jedyne czego oczekujemy to otwartego umysłu, chęci do pracy i dyspozycyjności, a reszta umiejętności przyjdzie z czasem jaki Ci poświęcimy.Poszukujemy osób mogących pracować około 60 godzin w miesiącu (preferowani studenci studiów dziennych z uwagi na zapotrzebowanie w soboty oraz niedziele handlowe).Godziny pracy są elastyczne i bez problemu dopasujemy je do Twojego planu zajęć.Mile widziana jest kreatywność w social mediach, tj. Tik Tok, Instagram oraz Facebook!Obowiązki na stanowisku to:- obsługa klienta/doradztwo- obsługa kasy fiskalnej- tworzenie dekoracji i kompozycji balonowych- praca w sklepie w Centrum Handlowym Riviera Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV drogą elektroniczną lub przekazanie go bezpośrednio do sklepu znajdującego się w Centrum Handlowym Riviera.   W CV proszę zawrzeć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".      

Specjalista ds. sprzedaży/asystent menagera
Specjalista ds. sprzedaży/asystent menagera
Gdynia 4 kilka dni temu

Jesteśmy firmą działającą od 2000 roku. Nasze działania wynikają z pasji oraz chęci rozwijania naszego biznesu i ludzi, którzy z nami współpracują. Mamy ogromną wiedzę dotyczącą technik sprzedaży, produktów, które sprzedajemy, a mimo to, nieustannie podnosimy swoje kwalifikacje, aby stanowić wzór na rynku polskim.Ponieważ rozwijamy kolejne oddziały, zatrudnimy do oddziału w Gdyni (ścisłe centrum) osoby na stanowisko Doradca Klienta Biznesowego / Specjalista do spraw sprzedaży / Asystent Managera. Oferujemy:·       Wysokie zarobki·       Praca od poniedziałku do piątku (wolne weekendy)·       Pełen pakiet szkoleń na każdym stanowisku·       Pracę w młodym zespole·       Realną i szybką możliwość awansu·       Stabilne zatrudnienie (poszukujemy osób do dłuższej współpracy)Czego wymagamy :·       Dyspozycyjności od poniedziałku do piątku·       Zaangażowania·       Punktualności·       Otwartości na kontakt z ludźmi·       Doświadczenia w obsłudze klienta (mile widziane)Proszę o przesyłanie cv na adres paulaxwyrzykowska(małpa)wp.pl

RTV EURO AGD - Doradca Klienta-Gdynia, C.H. Wzgórze
RTV EURO AGD - Doradca Klienta-Gdynia, C.H. Wzgórze
Gdynia 5 dni plecy

LUBISZ SPRZEDAŻ? ROZWIJAJ JĄ Z NAMI! Zatroszcz się o naszych klientów i jako DORADCA KLIENTA przejmij odpowiedzialność za: ·       profesjonalny kontakt z naszymi klientami oraz pomoc w wyborze sprzętów AGD/ RTV,·       udzielanie kompleksowej informacji na temat oferowanych produktów,·       estetyczną ekspozycję towaru w salonie i komfortowe warunki zakupów,·       realizację wyników sprzedażowych.Zyskaj:·       stabilną i pewną pracę na etat, w miejscu, w którym dobra atmosfera to codzienność, ·       dwuskładnikowe wynagrodzenie: pensja + premia (bez limitu!) za osiągane wyniki,·       profesjonalny system szkoleń, który pozwoli Ci nabyć niezbędną wiedzę i kompetencje do pracy,·       atrakcyjny pakiet benefitów, który pozwoli Ci zadbać o zdrowie, ubezpieczyć się na życie, uprawiać sport (karta MultiSport, firmowy Klub Biegacza, Klub Rowerzysty), zyskać bonus finansowy za polecenia do pracy,·       zespół, na który możesz liczyć – lubimy się i wspieramy, bo łączą nas ludzie,·       ciekawe doświadczenie i pracę, w której każdy dzień jest inny. W pracy przyda Ci się:·       autentyczna pasja do pracy z innymi ludźmi – budowanie relacji to podstawa w tej pracy,·       chęć i gotowość do ciągłej nauki oraz realizacji wyników,·       zaangażowanie i dobra energia do działania,·       minimum średnie wykształcenie.

Przedstawiciel Medyczny_woj. pomorskie
Przedstawiciel Medyczny_woj. pomorskie
Gdynia 5 dni plecy

Firma działająca w branży sprzętu medycznego poszukuje do pracy na terenie woj. pomorskiego osoby na stanowisko przedstawiciela medycznego. Doświadczenie w sprzedaży oraz wykształcenie medyczne mile widziane Zdjęcie, CV prosimy kierować na adres emailowy  

Przedstawiciel handlowy + auto firmowe + najwyższe prowizje + PODSTAWA
Przedstawiciel handlowy + auto firmowe + najwyższe prowizje + PODSTAWA
Gdynia 5 dni plecy

Stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży - Energia OdnawialnaOpis stanowiska: Poszukujemy osób do odbywania spotkań w celu przedstawienia oferty związanego z instalacją pomp ciepła, fotowoltaiki lub magazynu energii. Celem jest stworzenie najbardziej optymalnej oferty dla klienta oraz podpisanie umowy na realizację projektu.Wymagania:Ambitność oraz dążenie do osiągania celów sprzedażowychChęć rozwoju kompetencji w dziedzinie sprzedażyPełna dyspozycyjnośćMinimum wykształcenie średnieNiekaralnośćPrawo jazdy kat. BZnajomość pakietu OfficeOferujemy:Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, z przyjazną atmosferą i młodym zespołemAtrakcyjne wynagrodzenie (od 7000 zł - bez górnego limitu)Program samochodowyCotygodniowe szkolenia sprzedażoweMożliwość zdobycia cennego doświadczeniaProgramy premioweAtrakcyjne bonusyWsparcie doświadczonego menedżeraNie wymagamy żadnego doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy!Aplikacja na nasze stanowisko wiąże się ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Przedstawiciel Bankowy / Przedstawicielka Bankowa, Gdynia
Przedstawiciel Bankowy / Przedstawicielka Bankowa, Gdynia
Gdynia 5 dni plecy

Pragniesz rozwijać się w dziedzinie sprzedaży, a tworzenie pozytywnych relacji z ludźmi to coś, co Cię charakteryzuje? Jesteś otwarty, rozmowny i nie boisz się nowych wyzwań? Jeżeli tak to znaczy, że szukamy właśnie Ciebie! Pracuj z nami dla ING Express. Do naszego zespołu poszukujemy nowej osoby na stanowisko:Przedstawiciel Bankowy / Przedstawicielka BankowaJako Przedstawiciel Bankowy będziesz odpowiedzialny za:Aktywne pozyskiwanie nowych klientów,Badanie i analizę potrzeb klienta przez bezpośrednią rozmowę,Dostosowywanie i prezentację odpowiednich ofert dla klienta,Realizację celów sprzedażowych poprzez oferowanie najlepszych produktów bankowych na rynku,Sprzedaż produktów i usług ING Banku Śląskiego w  nowoczesnych punktach zlokalizowanych w galeriach handlowych,Zapewnianie wsparcia klientowi na każdym etapie procesu.Dołącz do nas, jeśli:Posiadasz co najmniej średnie wykształcenie,Sprawnie poruszasz się w MS Office,Jesteś otwarty na wyzwania i odnajdujesz się w dynamicznym środowisku pracy,Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, uwielbiasz rozmawiać z ludźmi i masz poczucie humoru,Odpowiedzialność i zaangażowanie są jednymi z Twoich największych atutów,Cenisz ciągły rozwój i aktywnie dążysz do osiągnięcia celów.Co oferujemy?Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,Wynagrodzenie adekwatne do osiąganych rezultatów,Elastyczny grafik dostosowany do Twojego harmonogramu (tryb zmianowy 6-8h),Benefity pracownicze: kartę Multisport, pakiet medyczny, ubezpieczeniePełne wdrożenie w zakresie produktów i umiejętności - nauczymy Cię wszystkiego od podstaw,System szkoleń, który rozwinie Twoje zdolności sprzedażowe oraz inne kompetencje,Możliwość awansu zawodowego,Przyjazny i zgrany zespół,Stałe wsparcie i pomoc ze strony Team Leadera.

Przedstawiciel Handlowy
Przedstawiciel Handlowy
Gdynia 5 dni plecy

Przedstawiciel handlowy/Przedstawicielka Handlowa Miejsce Pracy: GdyniaTwój zakres obowiązkówpozyskiwanie klientówobsługa bieżących klientówudział w przetargach / konkursachNasze wymaganiadoświadczenie w sprzedaży b2b, w szczególności rynek nieruchomości lub  obiektów użyteczności – (np. sprzedaż systemów automatyki, systemów alarmowych, wentylacyjnych, bhp, cctv, pośrednictwo najmu nieruchomości)duże doświadczenie w kierowaniu pojazdów osobowych i dobra znajomość topografii trójmiastazaangażowaniedyspozycyjnośćkultura osobistarzetelność, dokładność, kreatywnośćwysoki poziom obsługi urządzeń elektronicznych i komputera (np. dobra obsługa excela)dobry poziom umiejętności matematycznych i logicznychumiejętność pracy w młodym zespoleTo oferujemysamochód służbowy, komputer, laptopdofinansowanie karty multisportmożliwość korzystania z pakietu opieki zdrowotnejbezpłatne bilety na mecze i dostęp do loży VIP na Ergo ArenieKim jesteśmy?WEIP Parking jest spółką odpowiedzialną za zarządzanie i obsługiwanie dużych oraz małych obiektów parkingowych, realizujemy swoje inwestycje na terenie całej Polski.W związku z dynamicznym rozwojem firmy, obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Przedstawiciel/ka Handlowy/aCV ze zdjęciem prosimy przesyłać w odpowiedzi na te ogłoszenie. W CV prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez WEIP Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Sprzedawca - Doradca Klienta Wólczanka Gdynia Riviera
Sprzedawca - Doradca Klienta Wólczanka Gdynia Riviera
Gdynia 6 dni plecy

VRG SA ( Vistula Retail Group) jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, która w ramach swojej grupy kapitałowej specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji kolekcji odzieży dla kobiet i mężczyzn. Działalność firmy koncentruje się na zarządzaniu najbardziej rozpoznawalnymi polskimi markami, takimi jak: Vistula, Bytom i Wólczanka. Nasze salony znajdują się na terenie całej Polski, a prezentowana w nich oferta to najwyższej jakości odzież i dodatki zaprojektowane zgodnie ze światowymi trendami mody. Jeśli lubisz kontakt z ludźmi i chcesz pracować ze znanymi polskimi markami - dołącz do naszego Zespołu! Sprzedawca - Doradca Klienta Wólczanka Gdynia Riviera Do Twoich zadań należeć będzie: • obsługa Klienta, • aktywna sprzedaż naszych produktów, • dbanie o ekspozycję towaru, • budowanie pozytywnego wizerunku marki. Dołącz do nas jeśli: • łatwo nawiązujesz kontakty, a praca z ludźmi i możliwość pomocy sprawia Ci radość, • lubisz pracę zespołową i wiesz, że zgrany Zespół jest kluczem do sukcesu, • angażujesz się w powierzone obowiązki. Na co możesz u nas liczyć? • pracę w firmie będącej właścicielem najbardziej znanych polskich marek odzieżowych, • szkolenia z zakresu obsługi Klienta i szkolenia produktowe, • możliwość rozwoju zawodowego i awansu, • super atmosferę i zgrany zespół, • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; • elastyczny grafik pracy, • pakiet benefitów: dofinansowanie do karty sportowej Medicover Sport, prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich najbliższych, ubezpieczenie grupowe, atrakcyjny program lojalnościowy, • możliwość korzystania z platformy do nauki języka angielskiego.

Doradca Klienta - Sprzedawca w sklepie motoryzacyjnym
Doradca Klienta - Sprzedawca w sklepie motoryzacyjnym
Gdynia 6 dni plecy

Polska Sieć Motoryzacyjna Specpart Sp. z o. o, lider na rynku sprzedaży akumulatorów w Polsce. W związku z dynamicznym rozwojem powiększa zespół odpowiedzialny za doradztwo i sprzedaż naszych produktów. Aktualnie posiadamy ponad 80 sklepów - ale nasze ambicje sięgają dalej - chcemy zajmować się sprzedażą akumulatorów na terenie całej Polski, oferując również naszym klientom dowóz akumulatora do klienta wraz z wymianą.Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Doradca klienta - Sprzedawca w sklepie z akumulatoramiMiejsce pracy: GdyniaCzym będziesz się zajmować:Sprzedaż akumulatorówWystawianie dokumentów sprzedaży (pracujemy w Subiekt GT)Wymiana akumulatora w aucie klientaProfesjonalna obsługa kont społecznościowych i ogłoszeniowychAktywna współpraca z pozostałymi pracownikamiRealizacja planów sprzedażowychDbanie o najwyższe standardy obsługiRozwój nowych kanałów sprzedażyJesteś odpowiednim kandydatem na to stanowisko jeśli posiadasz:Doświadczenie w branży motoryzacyjnej lub chęć zdobywania wiedzy na temat technologii akumulatorówUmiejętność nawiązywania relacji z klientami i zapewnienia im wysokiego poziomu obsługiDobrą organizację pracy i nastawienie na osiąganie celówPozytywne nastawienie i energicznośćOferujemy:Pracę od zaraz na umowę zlecenie (odprowadzane składki: emerytalna, rentowa, wypadkowa i zdrowotna) lub w formie b2bWysokie wynagrodzenie i motywacyjny system premiowyPakiet szkoleń wprowadzających i rozwijającychDuży poziom samodzielnościPrzyjazną atmosferę opartą na szacunku i współpracyWsparcie na każdym etapie pracyNiezbędne narzędzia pracy: (laptop, telefon komórkowy)Osoby zainteresowane zapraszamy do przesyłania CV wraz ze zdjęciem poprzez formularz OLX.

Energa Salon Sprzedaży - Gdynia Riviera
Energa Salon Sprzedaży - Gdynia Riviera
Gdynia 6 dni plecy

Firma KG Profit sp. o.o. jest autoryzowanym Partnerem ENERGA Obrót S.A.-Grupa ORLEN - jednej z największych firm energetycznych w Polsce, lidera w obszarze produkcji energii ze źródeł odnawialnych, zaprasza do współpracy osoby na stanowisko:MŁODSZY DORADCA KLIENTAMiejsce pracy: Salon sprzedaży Energa - Gdynia RivieraOsoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:Sprzedaż produktów i usług energetycznych firmy ENERGA-Obrót SAPozyskiwanie i utrzymywanie klientów indywidualnych i biznesowych, doradztwo oraz ich bieżącą obsługęBudowanie pozytywnych relacji z klientami firmyRealizację indywidualnych planów sprzedażyTworzenie raportów i zestawieńOd kandydatów oczekujemy:Doświadczenia w obsłudze klientaUmiejętności sprzedażowychWykształcenia min. średniego (mile widziane studia zaoczne)Podstawowej obsługi pakietu MS OfficeDyspozycyjnościZaangażowaniaKomunikatywności i nastawienia na pracę z ludźmiSwobody wypowiedzi oraz wysokiej kultury osobistejOferujemy:Stabilne zatrudnienie i prace dla firmy o ugruntowanej pozycji na rynkuPracę w systemie zmianowym w godzinach funkcjonowania C.H.RivieraZarobki adekwatne do zaangażowaniaBezpłatne szkolenia produktowe, sprzedażowe oraz z zasad funkcjonowania rynku energetycznegoWsparcie merytoryczne w procesie pozyskiwania jak i obsługi klientaCiekawą i pełną wyzwań pracęAplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy umieszczać w odpowiedzi do tego ogłoszenia.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Jednocześnie informujemy wszystkich kandydatów, że bez poniższego oświadczenia oferta pracy nie będzie rozpatrywana. "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm."

Doradca klienta - SNIPES Gdynia (1/2 etatu lub pełen etat)
Doradca klienta - SNIPES Gdynia (1/2 etatu lub pełen etat)
Gdynia 6 dni plecy

Chcesz pracować w dynamicznie rozwijającej się firmie? Lubisz kontakt z ludźmi? Znasz się na butach?Nasza firma to miejsce dla Ciebie.Snipes S.A. jest niekwestionowanym europejskim liderem w dziedzinie streetwear. Firma od ponad 25 lat prężnie działa na rynku międzynarodowym, rozwijając sieć stacjonarnych oraz internetowych sklepów oferujących obuwie i odzież takich marek jak Nike, Adidas, Asics, Jordan Brand, New Balance... i wielu wielu innych. Od tego roku jesteśmy obecni także w Polsce.W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:Doradca klienta (1/2 etatu lub pełen etat)Miejsce pracy: SNIPES Gdynia RivieraZakres obowiązków:- Odpowiedzialność za kompleksowe funkcjonowanie sklepu- Realizacja celów i założonych KPI- Motywowanie zespołu oraz tworzenie atmosfery sprzyjającej rozwojowi podległych pracowników- Dbałość o odpowiednią ekspozycję towarów i stany magazynowe- Aktywna obsługa Klienta oraz sprzedażWymagania:- Minimum pół roku doświadczenia na podobnym stanowisku- Zdolności organizacyjne i predyspozycje kierownicze- Doświadczenie w skutecznym motywowaniu i efektywnym zarządzaniu kilkuosobowym zespołem- Znajomość podstaw prawa pracy- Entuzjazm, dynamizm w działaniu, komunikatywność, otwartość, łatwość nawiązywania relacji- Mile widziana wiedza z zakresu sneakersów oraz oferowanych MarekOferujemy:- Stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie- Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju zawodowego- Pracę w przyjaznym, kreatywnym i zaangażowanym zespole- Dużą samodzielność- Zniżkę na nasze produktyOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie dokumentów za pośrednictwem formularza poniżej.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych, w tym wizerunku, przez Snipes S.A. , ulica Lotnicza 12, 54-155 Wrocław, jako potencjalnego pracodawcę, dla celów związanych z uczestnictwem w procesach rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.

Opiekun Klienta Biznesowego
Opiekun Klienta Biznesowego
Gdynia 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOpiekun Klienta Biznesowego (sektor bankowy) 7 000 – 7 500 PLN + Premie (Umowa o Pracę) Gdańsk, Gdynia, Sopot Szukasz wyzwania, w którym możesz wykorzystać swoje umiejętności interpersonalne i biznesowe, aby budować długotrwałe relacje z klientami? Na tym stanowisku będziesz mieć możliwość pracy z klientami z różnych branż i poznawania specyfiki ich biznesu oraz rozwoju swoich umiejętności i poszerzania wiedzy na temat sektora bankowego. Twoje zadania: · odpowiadasz za realizację indywidualnych celów biznesowych · zarządzasz przypisanym portfelem Klientów Biznesowych · nawiązujesz kontakty z nowymi Klientami i dbasz o utrzymanie relacji · trafnie identyfikujesz potrzeby i oczekiwania Klientów · sprzedajesz produkty dla firm · dbasz o najwyższe standardy obsługi Klienta · odpowiadasz za jakość dokumentacji kredytowej i sprzedawanych kont firmowych Kogo szukamy? · masz min. dziewięć miesięcy doświadczenia w obsłudze Klienta Biznesowego · Twoja skuteczność w działaniu jest poparta sukcesami sprzedażowymi · masz wiedzę z zakresu produktów dedykowanych firmom · jesteś zorientowany na realizację celów sprzedażowych · Twoją mocną stroną jest planowanie i organizacja pracy · masz wykształcenie wyższe lub studiujesz · masz aktywne prawo jazdy kategorii B · gotowość do użytkowania samochodu prywatnego do celów służbowych (rozliczenie ryczałtem) Co oferujemy: · umowę o pracę · prywatną opiekę medyczną · pakiet MultiSport · system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i premie sprzedażowe, · program wdrożenia oraz pakiet szkoleń · programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego · działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat · pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę · pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań

POPROWADŹ swój SKLEP Relay SKM Gdynia, św. Maksymiliana  – bez wkładu
POPROWADŹ swój SKLEP Relay SKM Gdynia, św. Maksymiliana – bez wkładu
Gdynia 30+ kilka dni temu

Dołącz do nas i poprowadź jeden z ponad 1000 naszych sklepów w całej PolsceBez wkładu własnegoLokal bez opłatSklep w pełni wyposażonyNie płacisz za towarBrzmi niewiarygodnie? Zadzwoń lub zaaplikuj, a wszystko Ci wytłumaczymyLokalizacja: SKM Gdynia Wzgórze Św. Maksymiliana (ul. Władysława IV 68)Oferujemy:Opłacony i zatowarowany sklep (brak wkładu własnego)Długofalowa współpraca (umowa na czas nieokreślony)SzkoleniaWsparcie na start i w trakcie prowadzenia sklepuWypłata prowizji na czasWymagania:Działalność gospodarcza (możesz ją założyć dopiero po szkoleniu)Umiejętność obsługi klientaZarządzanie zespołemZaangażowanieObsługa kasy fiskalnej (będzie dodatkowym atutem)Kim jesteśmy? Firma Lagardere Travel Retail Sp. z o.o. działa ponad 20 lat na polskim rynku. W naszych sklepach oferujemy szeroką gamę produktów, takich jak: prasa, książki, napoje, słodycze, papierosy, ale także żywność, pamiątki, zabawki, elektronikę, akcesoria podróżne i produkty drogeryjne. Nasze sklepy to: Inmedio, Relay, Inmedio Trendy, 1Minute, Hubiz oraz wiele innych.APLIKUJ, A MY CHĘTNIE SIĘ Z TOBĄ SKONTAKTUJEMY!Wyślij swoje CV!Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Lagardere Travel Retail Sp. z o.o. dobrowolnie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym przez Lagardere Travel Retail Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Jerozolimskie 174 oraz spółki wchodzące w skład Grupy Lagardere Travel Retail (Inmedio Sp. z o.o., Inmedio Sp. z o.o., Lagardere Duty Free Sp. z o.o., Inflight Service Poland Sp. z o.o., EQUAL Services Sp. z o.o.), dla potrzeb rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Pracownik salonu gier na automatach (z obsługą LOTTO), Gdynia
Pracownik salonu gier na automatach (z obsługą LOTTO), Gdynia
Gdynia 30+ kilka dni temu

Totalizator Sportowy Sp. z o.o. zatrudnia ponad 1800 pracowników w punktach sprzedaży. Do naszego nowo otwartego punktu w Gdyni poszukujemy kandydatów na stanowisko Pracownik salonu gier na automatach (z obsługą LOTTO).Zapraszamy do aplikowania! Oferujemy:umowę o pracę w firmie o silnej, ugruntowanej pozycji na rynku,szkolenie wstępne przygotowujące do pracy w salonie gry na automatach,szkolenia z obsługi klienta,prywatną opiekę medyczną,bony świąteczne,dodatkowe świadczenie pieniężne możliwe do wykorzystania m.in. na kartę Multisport. Szukamy osób, któremogą pracować w systemie zmianowym zgodnie z harmonogramem,są elastyczne i mają możliwość pracy w kilku punktach na terenie Gdyni, posiadają nienaganną opinię i nie były karane (w szczególności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe),posługują się językiem polskim w stopniu wystarczającym do obsługi automatów do gry,posiadają doświadczenie w pracy na komputerze,mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. Będziesz odpowiedzialny za:sprzedaż produktów LOTTO zgodnie z wyznaczonym planem sprzedaży,obsługę gości salonu gier: rejestrowanie, wydawanie kart graczy, wyjaśnianie zasad dostępnych gier oraz obsługi automatu od strony gracza,wypłatę wygranych zgodnie z przepisami,informowanie o procedurze zgłaszania reklamacji i roszczeń,interweniowanie w przypadku nieprzestrzegania regulaminów,zgłaszanie awarii automatów,otwieranie/zamykanie salonu gry na automatach oraz utrzymywanie porządku/sprzątanie w salonie.

Specjalista ds. sprzedaży - 3W GDYNIA Izolacje Techniczne
Specjalista ds. sprzedaży - 3W GDYNIA Izolacje Techniczne
Gdynia 30+ kilka dni temu

Wiedza, Wiarygodność i Współdziałanie – to wartości, które od samego początku przyświecają działaniom Grupy 3W S.A. Jesteśmy największym dostawcą profesjonalnych systemów dla budownictwa w segmencie B2B. Działamy poprzez sieć ponad 100 hurtowni i marketów budowlanych w całej Polsce. Od ponad 14 lat oferujemy naszym klientom materiały budowlane najlepszej jakości. Kompleksowo obsługujemy inwestycje budowlane, stawiając na wysoką wiarygodność i fachowe doradztwo. Nieustannie się rozwijamy, z roku na rok poprawiając swoje wyniki. To wszystko jest możliwe dzięki 3W TEAM – ludziom pełnym pasji, którzy tworzą nasz młody, dynamiczny Zespół. Sprawdź nasze ogłoszenia, może Ty też znajdziesz u nas swoje dobre miejsce!Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:Specjalista ds. sprzedażyOpis stanowiska:Kompleksowa obsługa klientów przy współpracy z pracownikami sprzedaży zewnętrznej.Przygotowywanie ofert handlowych.Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, magazynowej.Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem obiegu dokumentów.Utrzymywanie niezbędnego kontaktu z klientami i dostawcami.Przygotowywanie poczty do centrali i do klientów.Wymagania:Wykształcenie minimum średnie.Bardzo dobra organizacja pracy.Inicjatywa i zaangażowanie.·        Znajomość środowiska MS Office (Excel).·        Wysoka  komunikatywność i kultura osobista.Mile widziane:Znajomość materiałów budowlanych i/lub materiałów izolacji technicznych, wentylacji i klimatyzacjiOferujemy:·        Umowę o pracę.·        Wynagrodzenie zasadnicze plus premię miesięczną.·        Pracę w dynamicznej polskiej firmie będącej liderem na rynku materiałów budowlanych.·        Możliwość rozwoju i awansu w strukturach Grupy 3W.·        Pracę w miłej atmosferze, w zespole ludzi z pasją.·        Prywatną opiekę medyczną.·        Karty Multi Sport.  Zapraszamy do 3W Team!

Sprzedawca_Sklep Medyczny w Gdyni
Sprzedawca_Sklep Medyczny w Gdyni
30000 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Praca w Sklepie Medycznym w GdyniObowiązki: * obsługa Klienta * sprzedaż artykułów medycznych Wymagania: * poszukujemy osoby komunikatywnej, energicznej, lubiącej kontakt z ludźmi, której nie obca jest praca przy komputerze oraz kontakt z klientem i handlem * wykształcenie medyczne z dyplomem: farmaceuta, fizjoterapeuta, pielęgniarka lub inżynieria biomedyczna /warunek konieczny -tylko wykształcenie medyczne z dyplomem/ Zdjęcie, CV prosimy kierować na adres emailowy

Osoba do obsługi klienta i biura
Osoba do obsługi klienta i biura
2200 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Firma handlowa zatrudni osobę do obsługi klienta. Wymagana komunikatywność, otwartość oraz umiejętność obsługi komputera Praca od poniedziałku do piątku

Koordynator ds. Wsparcia Rozwoju i Efektywności Sprzedaży
Koordynator ds. Wsparcia Rozwoju i Efektywności Sprzedaży
40000 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Koordynator ds. Wsparcia Rozwoju i Efektywności SprzedażyMiejsce pracy: GdyniaTwoje Misje: Konkurencyjny Duch: Pobudzaj naszą konkurencyjność, inspirując zespół do dążenia do doskonałości poprzez zarządzanie ekscytującymi konkursami sprzedażowymi.Mocne Partnerskie Relacje: Buduj trwałe partnerstwa z zewnętrznymi współpracownikami i dostawcami, aby nasza sieć była silniejsza niż kiedykolwiek wcześniej.Optymalizacja w Akcji: Dostosuj i zoptymalizuj nasze systemy motywacyjne, wiodąc nas do osiągnięcia wyższych wyników.Innowacyjne Systemy Motywacji i Prowizji: Projektuj śmiałe systemy, które zwiększą sprzedaż i utrzymają lojalność klientów.Współpraca Między-Kanałowa: Wspieraj jednolity sukces, integrując współpracę między działami. Oczekiwania: Doświadczenie Liderskie: Poszukujemy kandydata, który może pochwalić się minimum 3-letnim doświadczeniem na stanowisku liderskim. Jesteśmy przekonani, że Twoje zdobyte umiejętności przywódcze będą kluczowe dla naszego zespołu.Umiejętność Delegowania Zadań: Wierzymy w skuteczne zarządzanie poprzez delegację. Jeśli jesteś mistrzem w przypisywaniu zadań odpowiednim osobom, to jesteśmy zainteresowani właśnie Tobą.Dobre Umiejętności Komunikacyjne: Twój głos będzie dla nas ważny. Oczekujemy od kandydata nie tylko doskonałych umiejętności komunikacyjnych, ale również wysokiej kultury osobistej, która pozwoli na budowanie pozytywnych relacji w zespole.Doświadczenie w Branży Telekomunikacyjnej: Jeśli posiadasz doświadczenie w dynamicznej branży telekomunikacyjnej, to stanowi to dodatkowy atut. Cenimy specjalistyczne know-how i gotowość do podejmowania wyzwań w tym obszarze. Co Oferujemy: Praca, która Cię Angażuje: W dynamicznie rozwijającej się firmie z wiodącą pozycją na rynku.Docenienie Efektów: Wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników oraz premie za osiągnięcie celów.Indywidualne Podejście: Otwartość na Twoje pomysły i podejście do wykonywanych zadań.Aktywność z Korzyściami: Karta Multisport, atrakcyjna Oferta Pracownicza, preferencyjne zakupy u Partnerów.Dodatkowe Bonusy: Praca w pięknej lokalizacji blisko morza - dla inspiracji i wypoczynku.„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez VECTRA SA w celu realizacji rekrutacji. Zostałem poinformowany o przysługujących mi prawach, danych Administratora oraz Inspektora Ochrony Danych. Zgoda jest dobrowolna, a jej cofnięcie możliwe w każdym czasie.”

Doradca Klienta_Gdynia
Doradca Klienta_Gdynia
2000 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Mamy silną markę i ponad 25-letnie doświadczenie na Polskim rynku, dlatego możemy oferować Klientom wiele rozwiązań szytych na miarę takich jak:·       pożyczki, karty kredytowe, abonamenty medyczne, ubezpieczenia oraz kursy językowe. Szeroki wachlarz produktów zwiększa możliwości zarobkowe naszych Doradców Klienta, dlatego jeśli:Chcesz samodzielnie planować swój dzień i tydzień ? Lubisz mieć wpływ na swoje zarobki? Lubisz być w ruchu w ruchu i cenisz sobie elastyczność?Cenisz sobie samodzielność i elastyczne godziny współpracy? to, ta propozycja współpracy jest dla Ciebie.Wystarczy, że:·         Masz wykształcenie minimum średnie,·         Masz otwartość na rozwój i chcesz nabywać nowe umiejętności,·        Łatwo nawiązujesz kontakty, a współpraca z ludźmi sprawia Ci przyjemność,·         Lubisz samodzielność i działanie  zespołowe.Mamy dla Ciebie :·         Umowę cywilnoprawną o świadczenie usług, od której odprowadzamy składki do ZUS!·         Wynagrodzenie tygodniowe powiązane z efektami wykonywanych zadań·         Szkolenia wdrożeniowe i rozwojowe ze sprzedaży, komunikacji i kompetencji miękkich.·         Opiekę mentora w okresie wdrożenia i wsparcie zespołu w okresie współpracy.·         Programy wspierające Twoje zarobki w okresie wdrożenia.·         Bezpłatną Certyfikację umożliwiającą sprzedaż ubezpieczeń(OFWCA tzn. Osoba Fizyczna Wykonująca Czynności Agencyjne).·         Sponsorowane ubezpieczenie NNW.·         Narzędzia pracy takie jak: tablet, telefon z bezpłatnym abonamentem, aplikacje zapewniające dostęp do informacji i wspierające wykonywanie zadań.·         Elastyczne godziny wykonywania zadań.Dajemy również:·         Perspektywy rozwoju w takich rolach jak:Doradca Klienta Ekspert w obszarze sprzedaży i współpracy z Doradcami klienta,Kierownik ds. Sprzedaży i Relacji z Klientem.Do Twoich zadań będzie należała:·       Sprzedaż produktów.·       Obsługa posprzedażowa i odbiór rat od klientów.·       Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. ·       Pozyskiwanie klientów.Zainteresowała Cię ta propozycja?

Doradca klienta - praca w centrum Gdyni
Doradca klienta - praca w centrum Gdyni
2000 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

W związku z dynamiczną ekspansją naszej firmy, największej firmy energetycznej w Polsce poszukujemy pozytywnie nastawionych osób, chcących realizować się w sprzedaży do klientów biznesowych.Jeśli chcesz realnie zarabiać nie mniej niż 5-10 tyś zł, oraz jesteś otwarty/a na pozyskanie skutecznych narzędzi i umiejętności pozwalających realizować zamierzone cele zawodowe i finansowe, to zapraszamy właśnie Ciebie do naszej firmy!Twój zakres obowiązków: - Sprzedaż i negocjacje produktów dla firm - Przygotowywanie analiz i propozycji ofertowych dla klientów biznesowych - Dbanie o zachowanie najwyższych standardów obsługi klienta- Uczestnictwo w rozwoju i budowaniu marki Nasze wymagania: - Wysoka kultura osobista oraz „orientacja na Klienta" i jego potrzeby - Umiejętność zbudowania trwałej relacji biznesowej -  Zdolności negocjacyjneCo dajemy:- Szkolenia produktowe na najwyższym poziomie w Polsce!- Działamy za pomocą innowacyjnych metod sprzedażowych- Precyzyjny plan rozwoju i ścieżki kariery - Dodatkowe, cykliczne szkolenia z obszaru rozwoju osobistego - nieodzowny element podnoszący kompetencje zawodowe - Indywidualnego trenera sprzedaży - Możliwości finansowe niespotykane nigdzie indziej w branży!Nawiążemy dłuższą współpracę jedynie z osobami nastawionymi na większe zarobki, gotowe na rozwój swoich kompetencji zawodowych, oraz utorowanie/ugruntowanie swojej kariery dzięki programom cyklicznych szkoleń od pierwszego dnia pracy.Jeżeli nie boisz się wyzwań, jesteś pozytywnie nastawiony/a do życia i lubisz nawiązywać kontakty z ludźmi, aplikuj już teraz :)Prosimy o załączenie w swojej aplikacji klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Flying Tiger Copenhagen Gdynia Doradca Klienta
Flying Tiger Copenhagen Gdynia Doradca Klienta
500 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Flying Tiger Copenhagen Gdynia rozgląda się za Doradcą Klienta! ;)umowa zlecenie (28,10 zł brutto za godzinę)praca na zastępstwo: luty, marzec, kwiecień z możliwością przedłużeniaok. 60 godzin miesięczniepremia sprzedażowazatrudniamy wyłącznie osoby pełnoletnieFlying Tiger Copenhagen to popularna i szybko rozwijająca się, duńska sieć ponad 950 sklepów designerskich w 30 krajach. Oferujemy oryginalny, stale zmieniający się asortyment produktów własnego projektu i własnej marki w przystępnych, okrągłych cenach. 80% spośród naszych produktów kosztuje poniżej 10 zł.Opis stanowiska:  • profesjonalna obsługa klienta zgodna ze standardami firmy,• gotowość do pracy fizycznej,• dbanie o estetyczny wygląd sklepu,• obsługa kasy fiskalnej,• dbanie o należytą ekspozycję towarów,• realizacja założonych celów sprzedażowych. Nasze oczekiwania:• doświadczenie na podobnym stanowisku,• gotowość do pracy w systemie zmianowym,• dobra dyspozycyjność,• zaangażowanie w wykonywaną pracę,• umiejętność współpracy w zespole,• wysoka kultura osobista i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,• optymizm,• poczucie humoru. Oferujemy:• pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,• miłą atmosferę i pracę w zgranym zespole,• możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia cennego doświadczenia. KLAUZULA ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W REKRUTACJIWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Doradca Klienta przez Tiger Warsaw Sp. z o. o.,zgodnie z europejskim rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1).

Przedstawiciel Handlowy ds.Fotowoltaili i Pomp Ciepła(Gdynia)
Przedstawiciel Handlowy ds.Fotowoltaili i Pomp Ciepła(Gdynia)
2000 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

SUPREME ENERGY to dynamicznie rozwijająca się firma branży OZE, oferująca bezkonkurencyjny i kompleksowy produkt na rynku. WE DO MORE – robimy więcej, sięgamy wyżej. Dlatego aktualnie szukamy pracownika na stanowisko: Przedstawiciel Handlowy ds. Fotowoltaiki, Pomp Ciepła i Magazynów Energii Dlaczego warto dla nas pracować? Wysokie wynagrodzenie prowizyjne. Wypłaty 2 razy w miesiącu. Najlepsza na rynku oferta dla klientów (ind/biz). Szkolenia w pełni przygotowujące do skutecznej pracy. Nowoczesny CRM do zarządzania bazą klientów. Wsparcie: inżynierów PV, PC, ME, kalkulatory analityczne. SUPREME DAY - Kwartalna wyjazdowa konferencja firmowa SUPREME CAR SUPREME HOLIDAY - Coroczna wycieczka firmowa Konkursy i nagrody dla najlepszych pracowników. Na czym będzie polegała twoja praca? Pozyskiwanie i aktywna obsługa klientów z sektora klientów indywidualnych, MŚP, rolnictwo, duże przedsiębiorstwa. Prowadzenie negocjacji handlowych i prezentacji tematycznych. Przygotowanie ofert PV i PC. Realizowanie wyznaczonych celów. Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta. Czego oczekujemy? Zaangażowania Wysokich umiejętności komunikacyjnych. Ukierunkowania na realizację zadań i osiągania założonych celów. Prawa jazdy kat. B. Dyspozycyjności. Możesz pochwalić się doświadczeniem sprzedażowym w branżach takich jak fotowoltaika, energia elektryczna, gaz, telekomunikacja, ubezpieczenia czy finanse - ale nie jest ono konieczne. Chcesz dołączyć do team SUPREME i osiągać więcej? Aplikuj!!! Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez SUPREME ENERGY sp. z o.o. z siedzibą w Sopocie na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji"

Przedstawiciel Handlowy - Gdynia
Przedstawiciel Handlowy - Gdynia
Gdynia 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma VECTRA poszukuje kandydatów na stanowisko Przedstawiciela Handlowego. VECTRA jest renomowanym dostawcą usług telekomunikacyjnych, specjalizującym się w szerokopasmowym dostępie do internetu, telewizji i telefonii. Stanowisko: Przedstawiciel Handlowy Forma zatrudnienia: umowa zlecenie lub kontrakt B2B Oferujemy: - najwyższe prowizje na rynku, co daje możliwość znacznego zwiększenia dochodów, - szkolenia wdrażające i rozwinięcie kompetencji sprzedażowych, które pomogą Ci zdobyć niezbędne umiejętności handlowe, - dokładny plan rozwoju kariery, obejmujący kolejne etapy rozwoju jako Przedstawiciel Handlowy, - elastyczne godziny pracy, dostosowane do Twoich preferencji i możliwości, - wsparcie finansowe na start, które możesz przeznaczyć na co chcesz, - pakiet Multisport, który zapewni Ci dostęp do szerokiej gamy aktywności sportowych - premie kwartalne, jako dodatkowe motywacje do osiągania wysokich wyników. Będziesz odpowiedzialny za: - pozyskiwanie nowych klientów: Twoim głównym zadaniem będzie aktywne poszukiwanie i nawiązanie kontaktów z potencjalnymi klientami, przedstawianie im oferty VECTRA oraz przekonywanie do skorzystania z naszych usług. - promocję usług telekomunikacyjnych: Będziesz odpowiedzialny za przedstawianie klientom korzyści płynących z korzystania z usług VECTRA, podkreślanie ich unikalnych cech i przekonanie do dokonania zakupu. - budowanie trwałych relacji z klientami: po zakończeniu procesu sprzedaży, będziesz utrzymywać kontakt z klientami i rozwijać trwałe relacje. Będziesz informować ich o nowych usługach i ofertach, identyfikować ich potrzeby oraz proponować rozwiązania, które mogą sprostać ich wymaganiom. Budując lojalność klientów, będziesz mieć również możliwość sprzedania kolejnych usług VECTRA. Nie wymagamy doświadczenia ani w branży, ani w sprzedaży. Oferujemy wsparcie w postaci szkoleń wdrażających i rozwinięciu kompetencji sprzedażowych, które pomogą Ci zdobyć niezbędne umiejętności handlowe i zapoznać się z naszymi produktami. Jeśli jesteś osobą pozytywną, jesteś pełen energii i gotowy na wyzwania, to ta praca jest idealna dla Ciebie!

Przedstawiciel Hand. Wysoka prowizja + Program samochodowy + PODSTAWA
Przedstawiciel Hand. Wysoka prowizja + Program samochodowy + PODSTAWA
525000 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Praca polega na odbywaniu spotkań w celu przedstawiania oferty nowym osobom ZAINTERESOWANYM naszymi usługami. Na podstawie konkretnych informacji trzeba stworzyć najbardziej optymalną ofertę dla klienta i podpisać umowę.Wymaganiakomunikatywność      Nastawienie na wyzwania i zdobywanie nowej wiedzy      Jeśli jesteś osobą , która OCZEKUJE OD ŻYCIA CZEGOŚ WIĘCEJ NIŻ 2000 zł - 3000 zł MIESIĘCZNIE i CIĄGŁEJ PRACY W 4 ŚCIANACH      DYSPOZYCYJNOŚĆ      prawo jazdy kat. B doświadczenie w sprzedaży będzie zaletą... nie zastanawiaj się i DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU!OferujemyPracę w dynamicznie rozwijającej się w firmie, z przyjazną atmosferą i młodym zespołem.      Atrakcyjne wynagrodzenie (10 000zł-30 000zł)       Samochód służbowy.      Co tygodniowe szkolenia sprzedażowe       Możliwość zebrania cennego doświadczenia.

Zatrudnię Przedstawiciela Handlowego ochrona Gdynia
Zatrudnię Przedstawiciela Handlowego ochrona Gdynia
Gdynia 30+ kilka dni temu

Rejon pracy: Trójmiasto . Umowa Kontrakt – Dodatkowa lub Część etatu Twój zakres obowiązków: - realizacja celów sprzedażowych, - pozyskiwanie nowych klientów, - rozwój potencjału sprzedaży u obecnych klientów, -Nadzór nad pracownikami. Nasze wymagania: - wykształcenie minimum średnie, - dyspozycyjność, - prawo jazdy kat B, - sprawna obsługa narzędzi pakietu MS Office - komunikatywność, samodzielność, dobra organizacja pracy, Mile widziane: - mile widziane doświadczenie w branży ochrony i zabezpieczenia technicznego, lecz nie koniecznie. Oferujemy: - pracę w dynamicznym zespole, - stabilne warunki zatrudnienia, - szkolenia z zakresu sprzedaży, - wynagrodzenie składającej się z Prowizji , - niezbędne narzędzia do pracy w tym Tel służbowy. Cv wraz ze zdjęciem proszę wysłac na email p.****i@l*************.pl lub telefonicznie pod numer tel *** *** ***

Zatrudnię Przedstawiciela Handlowego ochrona Gdynia
Zatrudnię Przedstawiciela Handlowego ochrona Gdynia
Gdynia 30+ kilka dni temu

Rejon pracy: Trójmiasto . Umowa o pracę – pełen etat Twój zakres obowiązków: - realizacja celów sprzedażowych, - pozyskiwanie nowych klientów, - rozwój potencjału sprzedaży u obecnych klientów, -Nadzór nad pracownikami. Nasze wymagania: - wykształcenie minimum średnie, - dyspozycyjność, - prawo jazdy kat B, - sprawna obsługa narzędzi pakietu MS Office - komunikatywność, samodzielność, dobra organizacja pracy, Mile widziane: - mile widziane doświadczenie w branży ochrony i zabezpieczenia technicznego, lecz nie koniecznie. Oferujemy: - pracę w dynamicznym zespole, - stabilne warunki zatrudnienia, - szkolenia z zakresu sprzedaży, - wynagrodzenie składającej się z podstawy i premii, - niezbędne narzędzia do pracy w tym samochód służbowy. Cv wraz ze zdjęciem proszę wysłac na email p.****i@l*************.pl lub telefonicznie pod numer tel *** *** ***

Specjalista ds. Sprzedaży (branża stalowa) - Praca hybrydowa
Specjalista ds. Sprzedaży (branża stalowa) - Praca hybrydowa
Gdynia 30+ kilka dni temu

Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy z branży stalowej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży Lokalizacja: Gdynia Będziesz odpowiedzialny/a przede wszystkim za: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych na rynku polskim i zagranicznym Profesjonalne doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów ze stali nierdzewnej Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami Kompleksowa obsługa posprzedażowa Dbanie o wysokie standardy obsługi klienta Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Oczekujemy od Ciebie: 3-letniego doświadczenia w sprzedaży artykułów metalowych Prawa jazdy kat. B Łatwości w nawiązywaniu kontaktów Konsekwencji w dążeniu do realizacji określonych celów Mile widziana znajomość programu RAKS Dlaczego warto aplikować? Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Praca w stabilnej i rozwijającej się firmie Wynagrodzenie w postaci podstawy oraz prowizji od sprzedaży Samochód służbowy do dyspozycji (+ karta paliwowa) Bardzo dobra atmosfera pracy, w firmie rodzinnej o płaskiej strukturze

Filtr